Technische leiding is niet meer in handen van (a) het oude management, en (b) juridisch ontnomen van "de partner van" n.a.v. de procedure die Eneco heeft aangespannen (feitelijke dagelijkse leiding ligt in handen van drie externen, totdat alles is uitgezocht).ollie1965 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 13:23:
[...]
Mmm, ik wilde vorig jaar overstappen toen het hele zaakje in het nieuws kwam, even gewacht maar hoe meer er van dit boven water kwam hoe minder ik er over nadacht om over te stappen. Tot 1 maand geleden, ik dacht we zullen weer eens kijken. En dan krijg je het verhaal weer van de echtgenoot van X? Y? die in de gemeenteraad zit en geen melding heeft gedaan van haar nevenactiviteit![]()
![]()
Hoe dom/naïef/corrupt kun je zijn als stroman (sorry echtgenoot) want het eigenaarschap is er nog steeds en ze worden niet verder juridisch vervolgt want ze zouden al zo geleden hebben.........
Nee, leuk die (vroegere?) tekstregel onze directeuren verdienen niet meer dan XX per jaar![]()
Hulde aan de interne mensen die dit openbaar hebben gemaakt (aanname aan de hand van de feiten en uitspraak) nadat het intern niet lukte om het aan de kaak te stellen.
Dus ik zou ze nog een kans gunnen, maar dat moet je verder zelf weten. De hoofdschuldigen zijn "gepakt", niet zachtzinnig ook (en naar we nu weten terecht, als NMa zaken correct en volledig heeft weergegeven). De grote fossiele energiebobo's, die al die decennia geen f*ck aan groene revolutie hebben gedaan, en ons dagelijks blijven vergiftigen met kolenwalm, kwik, N20, opwarmend oppervlaktewater, en God mag weten wat nog meer voor ongerechtigheden en ellende, lachen zich natuurlijk helemaal te barsten.
Die grijns zou ik gaarne van hun gezichten willen trekken...
Sag nicht: "Ich habe die Wahrheit gefunden", sondern: "Ich habe eine Wahrheit gefunden" (Kahlil Gibran, 1883 - 1931)