@tomatenplanten in de buitenlucht: zorg dat er geen regenbui overheen komt, want dan kun je ze weggooien. Die kas klinkt beter.JeroenH schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 21:38:
Het ging dus niet om mij, maar om de liefde van mijn leven - letterlijk. Ik vermaak me vanavond door een omkapping te maken voor het elektrische gedeelte van de regenwatinstallatie en de tomatenplanten over te potten vanuit de kas naar de buitenlucht. En daarna ga ik lekker met een biertje buiten een boek zitten lezen want het is prachtig weer.
@bruiloft: Is er niemand op die bruiloft aanwezig waarmee ze mee kan rijden tot een OV-locatie? Ook op die manier kan er natuurlijk meegedacht worden. Een bruiloft is natuurlijk ook wel een voorbeeld van een situatie waarin ook mensen die zich inzetten voor duurzaamheid nogal eens een uitzondering maken, bijv. door geen consessie te doen op de in hun ogen ideale locatie of door in het vliegtuig te stappen voor een huwelijksreis terwijl ze normaal zonder vliegtuig op vakantie gaan enz.
@met OV-fiets door de Heemstedense bossen: helaas wordt het meeste geweld tegen vrouwen gepleegd door bekenden. Dus hoezeer ik ook het gevoel van onveiligheid herken als ik denk aan in het midden van de nacht door een bos heen fietsen: dit is in de praktijk een stuk minder gevaarlijk dan het klinkt... Ook voor onbekenden klinkt het wel logisch als je er over nadenkt: waar heeft iemand die kwaad wil meer kans om potentiele slachtoffers tegen te komen: in de kroeg/centrum of in de kou in een bos?