idd anders.
Z ontzettend al verweven in onze maatschappij.
Dat is mammoettankerwerk.
Pv is anders.
Die invasie kan heel best nog heel vrij in een kader worden gezet.
Met allerlei prijsafspraken die voor lang kunnen gelden.
Zo ook met al het nieuw wat dichtbij komt.
Geen ruimte innemen zolang het niet echt nodig is zou bij mij echt een kader zijn.
Pv heeft nog de charme van dat argument, want echt mooi op de daken vinden toch weinig mensen.
Prachtige ruimtebenuttend is het zeer zeker op daken. Maar in een veld rukken ze vervelend op als auto's verslindende meters asfalt, maar dan met panelen als nieuwe aangelegde wegen en parkeerplaatsen.
Niet toestaan is mijn devies.
Eerst maar een wat breder debat in nl over de wijze en verdeling van energie in nl.
Wat mag dat kosten?
Van mij dus voorlopig geen grond en zeker niet weilanden en sloten voor altijd!.
De ernst van pv is duidelijk in den haag nog niet doorgedrongen.
Pv is een ernstig wapen en dus meer debat waardig dan het geneuzel nu daar te horen.
Z ontzettend al verweven in onze maatschappij.
Dat is mammoettankerwerk.
Pv is anders.
Die invasie kan heel best nog heel vrij in een kader worden gezet.
Met allerlei prijsafspraken die voor lang kunnen gelden.
Zo ook met al het nieuw wat dichtbij komt.
Geen ruimte innemen zolang het niet echt nodig is zou bij mij echt een kader zijn.
Pv heeft nog de charme van dat argument, want echt mooi op de daken vinden toch weinig mensen.
Prachtige ruimtebenuttend is het zeer zeker op daken. Maar in een veld rukken ze vervelend op als auto's verslindende meters asfalt, maar dan met panelen als nieuwe aangelegde wegen en parkeerplaatsen.
Niet toestaan is mijn devies.
Eerst maar een wat breder debat in nl over de wijze en verdeling van energie in nl.
Wat mag dat kosten?
Van mij dus voorlopig geen grond en zeker niet weilanden en sloten voor altijd!.
De ernst van pv is duidelijk in den haag nog niet doorgedrongen.
Pv is een ernstig wapen en dus meer debat waardig dan het geneuzel nu daar te horen.