Vorige week de 50gt50 ontvangen en dit weekend de tv goed kunnen testen.
Besloten om niet mee te doen aan break-in periode, maar gewoon om meteen normaal het scherm te gebruiken.
Tot nu toe geen enkele last van retentie. Sommige programma's hebben wat last van dithering, maar went snel.
Het beeld zelf is uitstekend, maar je merkt snel of een uitzending van goede kwaliteit is of niet qua beeld.
Daarnaast veel films op blu-ray bekeken en daar kan ik maar 1 ding over zeggen: WOW.
Het verschil met mn vorige 42g10 is duidelijk te zien. Zwart is een stuk zwarter, je blijft details zien in donkere scènes, super. Dit voegt zeker wat toe aan het kijkplezier.
Kleuren zijn mooier dan op de 42g10. Het spat van het scherm af, zonder overdreven fel te zijn.
De 50gt50 tovert een retestrak plaatje op het scherm met blu ray.
Vorige week ook 4 3d-brillen ontvangen: 2x Panasonic en 2x Samsung (voor de visite

).
Avatar 3d in de Panasonic speler en ik wist niet wat ik zag. Een maat van mij heeft een Philips ambilight LED scherm met passive 3d. Wat een verschil: hd ready 3d (passive) vs full hd 3d (active).
In 3d zeer scherpe beelden, prachtige kleuren en zo goed als geen last van flikkering vd brillen. Geen ghosting of crosstalk.
Daarnaast ook Up 3d, Tron: legacy 3d en Titanic 3d gechecked, in een woord: super
YouTube, internet browsen etc werkt als een trein met de ingebouwde WiFi.
Tot nu toe dus helemaal tevreden met de 50gt50 en ben alleen nog maar meer fan van plasma geworden.