Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-09 09:49
Dreke008 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:25:
vele malen beter en je hebt een middagje uit met vrouwtje, is die ook weer blij hahahah.
Zeshonderd euro armer, hopen dat je velgen nog op je auto zitten, ruk zitten want je moet een armsteun "delen", meestal matig beeld en sowieso minder goed geluid dan thuis. Nee, ik blijf lekker PUT d:)b

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:27:
[...]

Zeshonderd euro armer, hopen dat je velgen nog op je auto zitten, ruk zitten want je moet een armsteun "delen", meestal matig beeld en sowieso minder goed geluid dan thuis. Nee, ik blijf lekker PUT d:)b
En dan ook nog iedereen die met de telefoontjes zit te spelen tijdens de film, smsen, soms bellen en dan nog de irritante <stereotype> figure die non stop lawaai maken en irritant lopen te doen.

Maar dan nog ga ik 1x per maand ofzo naar de bios :) Gewoon met vrienden kratje pils daar bestellen :) opdrinken, filmpje en dan noar huus :)

[ Voor 12% gewijzigd door Adlermann op 24-01-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-01-2023
Brad Pitt schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:27:
[...]

Vul idee in dat ze bij jullie in de bioscoop apparatuur moeten moderniseren hahahahah.
De bioscoop in Roermond is echt wel goed beeld en geluid hoor.
En over de velgen, verhuis naar Limburg, vriest iets minder dan boven, in de zomer meer zon, gemiddelde temperatuur hoger, criminaliteit in dorpje waar ik woon nog nooit van gehoord, woon nu 5 jaar hier, 2x een politieauto zien rondrijden, en 1x een hoofddoekje gezien, en kan je zeggen, schrok me rot toen, dacht nog dat kan niet hahahah.

Panasonic TX-P50VT50E, TX-P42ST50E, Marantz SR7007, Dali Zensor 1 en 7 en SUB E-12 F, Eminent EM7380, @Smit CI+ Ziggo, Iphone 5, The new Ipad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dreke008 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:31:
[...]

Vul idee in dat ze bij jullie in de bioscoop apparatuur moeten moderniseren hahahahah.
De bioscoop in Roermond is echt wel goed beeld en geluid hoor.
En over de velgen, verhuis naar Limburg, vriest iets minder dan boven, in de zomer meer zon, gemiddelde temperatuur hoger, criminaliteit in dorpje waar ik woon nog nooit van gehoord, woon nu 5 jaar hier, 2x een politieauto zien rondrijden, en 1x een hoofddoekje gezien, en kan je zeggen, schrok me rot toen, dacht nog dat kan niet hahahah.
Dan is het zover rijden naar de Grolsch Veste :) Nu lekker op de fiets erheen, 90 min schreeuwen en toejuichen en hopen op het kampioenschap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Adlermann schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:33:
[...]

Dan is het zover rijden naar de Grolsch Veste :) Nu lekker op de fiets erheen, 90 min schreeuwen en toejuichen en hopen op het kampioenschap :)
Stop maar met hopen, titel is al vergeven dit jaar, lijkt me duidelijk als je verstand hebt van voetbal hahahahah.

Panasonic TX-P50VT50E, TX-P42ST50E, Marantz SR7007, Dali Zensor 1 en 7 en SUB E-12 F, Eminent EM7380, @Smit CI+ Ziggo, Iphone 5, The new Ipad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Adlermann schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:30:
en dan nog de irritante <stereotype> figure die non stop lawaai maken en irritant lopen te doen.
Hmmm, heb hier nog een ingelijste ontzegging van Pathé Scheveningen hangen vanwege dat soort gedrag, maar dat was "toen" en meer vanwege een soort weddenschap. Irritant is dat inderdaad wel degelijk ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dreke008 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:34:
[...]

Stop maar met hopen, titel is al vergeven dit jaar, lijkt me duidelijk als je verstand hebt van voetbal hahahahah.
De beste aanval wint westrijden, de beste verdediging wint prijzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Adlermann schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:37:
[...]

De beste aanval wint westrijden, de beste verdediging wint prijzen :)
Hahahah, we zullen het gaan meemaken.

Ff ontopic, vind je Panasonic ook niet een geweldige tv ? (als die het doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dreke008 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:39:
[...]

Hahahah, we zullen het gaan meemaken.

Ff ontopic, vind je Panasonic ook niet een geweldige tv ? (als die het doet).
Ja, je kunt er prima voetbal op kijken :)

Maar is ecare al geweest dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Adlermann schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:41:
[...]

Ja, je kunt er prima voetbal op kijken :)

Maar is ecare al geweest dan?
Nee, en bij mij komt e-care niet, was het maar zo, goede ervaringen mee.
Hier komt CE repair Dordrecht

Kreeg telefonisch van de technische dienst al te horen dat ze nog nooit een klacht hadden gehad over groene blog, toen was ik al eigenlijk klaar ermee.

[ Voor 20% gewijzigd door Dreke008 op 24-01-2013 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@bioscoopvrees

Er is een enorm verschil tussen een goed filmhuis en de gemiddelde gare Pathé bioscoop. Bij de laatste een boel ellende met gepraat, gebel, popcorn etc. Bij de eerste niets van dat alles, hartstikke lekker kijken.

Bovendien kom je de deur dan nog eens uit, vooraf en achteraf aan de sfeervolle bar met een biertje en ook nog eens een beetje om je heen kijken naar de leuke dames... kan me allemaal toch wel bekoren. In Amsterdam barst het van de filmhuizen en ook mooie dames, dus ik vind het wel een leuk uitje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cap schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:54:
@bioscoopvrees

Er is een enorm verschil tussen een goed filmhuis en de gemiddelde gare Pathé bioscoop. Bij de laatste een boel ellende met gepraat, gebel, popcorn etc. Bij de eerste niets van dat alles, hartstikke lekker kijken.

Bovendien kom je de deur dan nog eens uit, vooraf en achteraf aan de sfeervolle bar met een biertje en ook nog eens een beetje om je heen kijken naar de leuke dames... kan me allemaal toch wel bekoren. In Amsterdam barst het van de filmhuizen en ook mooie dames, dus ik vind het wel een leuk uitje. :)
Het filmhuis in enschede is niet zo bijzonder. Amsterdam, ja daar is het prachtig :) Utrecht ook!

Cinestar enschede heeft trouwens slechtere uniformiteit dan mijn vorige vt50 :) Allemaal witte vlekken en dode pixels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Adlermann schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:56:
[...]

Het filmhuis in enschede is niet zo bijzonder. Amsterdam, ja daar is het prachtig :) Utrecht ook!

Cinestar enschede heeft trouwens slechtere uniformiteit dan mijn vorige vt50 :) Allemaal witte vlekken en dode pixels ;)
Vraag e-care eens of ze ff langsgaan hahahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Louis Hartlooper in Utrecht is top! Ik heb in de bioscopen meestal last van het screendoor effect, dat zie je al vanaf rij 10 ofzo. Maar als je dan niet gaat zitten kniezen is het wel lekker kijken naar zo'n extra groot scherm. Geluid is meestal behoorlijk ruk, vaak te schel en te hoog volume naar mijn smaak. Wat dat betreft kijk ik liever gewoon in goed stereo, zoals thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:05
Cap schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:54:
@bioscoopvrees

Gelukkig valt Pathé Groningen daar in ieder geval niet onder. Relatief kleine zalen met groot scherm en iedereen is altijd muisstil. Dat kan ik weten want ik ben de afgelopen 2 maanden 17 keer geweest. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
LuPo schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:18:
[...]

Gelukkig valt Pathé Groningen daar in ieder geval niet onder. Relatief kleine zalen met groot scherm en iedereen is altijd muisstil. Dat kan ik weten want ik ben de afgelopen 2 maanden 17 keer geweest. :)
Heb jij ook een defecte Panasonic ? Hahahahhaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Cap schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:07:
Geluid is meestal behoorlijk ruk, vaak te schel en te hoog volume naar mijn smaak.
Voor mij een van de redenen om niet naar de bioscoop te gaan maar thuis een film te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Dimens schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:28:
Voor mij een van de redenen om niet naar de bioscoop te gaan maar thuis een film te kijken.
Vind het volume daar vaak juist maar mwaaa. Met dit als gisteren ontdekt resultaat dan wel weer :P

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/14488320/tweakers/13590347759202.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/14488320/tweakers/13590347484420.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Nou nu wordt ik echt gek, monteur had autopech, dus kon niet meer komen, had ook geen mainbord bij zich om eventueel te vervangen.
Nu sturen ze een andere monteur die de tv komt ophalen, ook op de zaak hadden ze geen mainbord, en jawel hoor ook geen leentoestel ter beschikking, moest het doen met, meneer we bellen u maandag op over de hoe en wat er verder gaat gebeuren.

Het begint echt te belachelijk voor woorden te worden, ben echt pisnijdig.
Als de monteur geweest is ga ik met alle bonnen naar MM terug, ben het helemaal spuugzat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dreke008 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:53:
Nou nu wordt ik echt gek, monteur had autopech, dus kon niet meer komen, had ook geen mainbord bij zich om eventueel te vervangen.
Nu sturen ze een andere monteur die de tv komt ophalen, ook op de zaak hadden ze geen mainbord, en jawel hoor ook geen leentoestel ter beschikking, moest het doen met, meneer we bellen u maandag op over de hoe en wat er verder gaat gebeuren.

Het begint echt te belachelijk voor woorden te worden, ben echt pisnijdig.
Als de monteur geweest is ga ik met alle bonnen naar MM terug, ben het helemaal spuugzat.
Ja, dat bedrijf is voor mij een reden om geen televisies bij MM te kopen. Ik betaal liever iets meer en dan de uitstekende service van mijn retailer/e-care. Ik heb het namelijk flink nodig gehad :)

3e televisie is scheepsrecht.

Maar klote is het wel voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Adlermann schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:55:
[...]

Ja, dat bedrijf is voor mij een reden om geen televisies bij MM te kopen. Ik betaal liever iets meer en dan de uitstekende service van mijn retailer/e-care. Ik heb het namelijk flink nodig gehad :)

3e televisie is scheepsrecht.

Maar klote is het wel voor je.
Vt30 ook bij MM gekocht, toen is e-care wel gekomen, ook leentoestel gehad en heel snel naar tevredenheid opgelost toen.
Nu kreeg ik te horen dat het CE repair te Dordrecht ging worden, had met postcode te maken waar je woont.
Had gevraagd waarom e-care niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrantic
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-09-2022

Phrantic

booya!

Heeft een van de MM's (liefst Utrecht) nog een Panasonic 42UT50? In Hengelo stond deze er nog wel maar dan voor 599,- en niet de webshopprijs van 539,-

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:41:
[...]

Vind het volume daar vaak juist maar mwaaa. Met dit als gisteren ontdekt resultaat dan wel weer :P

[afbeelding]

[afbeelding]
LOL :D als je een scheur in je Kappa 100's weet te blazen dan houd je wel van een aardig beukend volume inderdaad, die dingen kunnen echt heel hard. Hoewel, Harman Kardon staat bij mij niet bekend om zijn duurzaamheid. De oude Kappa 9's heb ik wat dat betreft meer vertrouwen in. Maar HARD kunnen ze allemaal.

PS we vangen toch een glimp op van het interieur. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Cap op 24-01-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 18:40
Phrantic schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:59:
Heeft een van de MM's (liefst Utrecht) nog een Panasonic 42UT50? In Hengelo stond deze er nog wel maar dan voor 599,- en niet de webshopprijs van 539,-
Je kan het ook bij Bcc proberen. Die hebben hier (breda) ook alle panasonics met btw korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Cap schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:17:
LOL :D als je een scheur in je Kappa 100's weet te blazen dan houd je wel van een aardig beukend volume inderdaad, die dingen kunnen echt heel hard.
Kwam er laatst achter dat de subwoofer helemaal niet aangesloten stond, niks van door gehad :P Er lag achter het speakerdoek zelfs een afgebroken metalen halve cirkeltje, gewoon er doorheen geblazen denk ik of zo :s
Hoewel, Harman Kardon staat bij mij niet bekend om zijn duurzaamheid. De oude Kappa 9's heb ik wat dat betreft meer vertrouwen in.
Dit zijn ook gewoon crap speakers hoor. Maar kon ze toen (relatief) zó goedkoop kopen en voor films is het echt helemaal de bom. Heb de toenmalige fronts (B&W Matrix) als surrounds ingezet, is bijzonder vet.
PS we vangen toch een glimp op van het interieur. :P
Genoeg even voor nu ;)

Lees nu pas op de factuur dat ze pas ná 17:00 een SMS met aflevertijd zullen sturen, pfff, zit de hele dag m'n telefoon te unlocken om te zien of ik niet iets gemist had. Lijk wel friggin' 9 jaar oud of zo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrantic
  • Laatst online: 06-09-2022

Phrantic

booya!

Bever! schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:30:
[...]

Je kan het ook bij Bcc proberen. Die hebben hier (breda) ook alle panasonics met btw korting.
BCC heeft landelijk helaas nog maar één exemplaar in een onbekende vestiging, en dat is bijna gegarandeerd een showmodel.

Zij hebben de UT uitgefaseerd met het oog op de nieuwe lijn in maart/april.

[ Voor 10% gewijzigd door Phrantic op 24-01-2013 15:34 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:58
Dreke008 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:31:
[...]

Dreke008 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:58:
[...]
Nu kreeg ik te horen dat het CE repair te Dordrecht ging worden, had met postcode te maken waar je woont.
Tjonge wat baal jij nu dat je verhuist bent >:)

/me is recentelijk vanuit Midden-Limburg naar Den Haag verhuist

offtopic:
die Foroxity in Roermond is wel een stuk beter dan die in Sittard (hallo kille fabriek), maar die in Echt is wel beter hoor (enkele zalen dan).

[ Voor 9% gewijzigd door NeutraleTeun op 24-01-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
[b]ToyotaMR2 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:36:[/
Nou, ze zijn met panasonic bezig dat ik het geld terug krijg en vandaag nog terug naar de winkel kan gaan om een nieuwe tv te kopen, ze waren zelf ook van mening dat ik nu wel genoeg pech had gehad en dat het anders te lang ging duren, dus mocht het zo zijn dan vind ik het uiteindelijk wel goed opgelost, ik zou voor einde dienst van hem door hem zelf nog gebeld gaan worden, en MM is tot 22.00 uur open.

Maar nu de vraag hè, wat ga ik dadelijk kopen ??? Moeilijke keuze.
/me is recentelijk vanuit Midden-Limburg naar Den Haag verhuist

offtopic:
die Foroxity in Roermond is wel een stuk beter dan die in Sittard (hallo kille fabriek), maar die in Echt is wel beter hoor (enkele zalen dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Klopt, is wat kil, maar is altijd snel donker in de zaal dan zie je toch niks hahahaha.
Inderdaad echt is gezelliger, café en restaurant erbij, wat wil je als man nog meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:13

mrc4nl

Procrastinatie expert

dit gaat nergens meer over :N

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Jawel, de vergelijking tussen thuis kijken of in een bioscoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
Heb gevraagd aan maat van me die verkoper is of hij me kon helpen aan waar bij mm nog panas zijn te krijgen.
Voorraad is meer dan 1, geen idee of het er nog is als je er komt dus 100% vrijblijvend.
En of ze in de actie meedoen weet ik niet.
42ut50
hengelo
arena

50ut50
nergens

42st50
arena
hengelo
bergen op zoom
cruquius
arnhem

50st50
arena
arnhem
hengelo

55st50
arena
rijswijk
breda
middelburg
almere

65st50
roermond
arena

42gt50
middelburg
breda
arena

50gt50
arena
rotterdam centrum
rijswijk
middelburg
hoorn

50vt50
groningen
arena
breda
hengelo
cruquius
arnhem
middelburg

55vt50
arena
alkmaar
groningen
hoorn
alphen ad rijn

65vt50
arena
alphen ad rijn
cruquius
groningen

[ Voor 3% gewijzigd door Bever! op 24-01-2013 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bever! schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:48:
Heb gevraagd aan maat van me die verkoper is of hij me kon helpen aan waar bij mm nog panas zijn te krijgen.
Voorraad is meer dan 1, geen idee of het er nog is als je er komt dus 100% vrijblijvend.
En of ze in de actie meedoen weet ik niet.
42ut50
hengelo
arena

50ut50
nergens

42st50
arena
hengelo
bergen op zoom
cruquius
arnhem

50st50
arena
arnhem
hengelo

55st50
arena
rijswijk
breda
middelburg
almere

65st50
roermond
arena

42gt50
middelburg
breda
arena

50gt50
arena
rotterdam centrum
rijswijk
middelburg
hoorn

50vt50
groningen
arena
breda
hengelo
cruquius
arnhem
middelburg

55vt50
arena
alkmaar
groningen
hoorn
alphen ad rijn

65vt50
arena
alphen ad rijn
cruquius
groningen
Super handig!!! Dankjewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal blij zijn als die MM actie weer voorbij is. Wordt behoorlijk slowchatterig in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 11:47

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Ik krijg meerdere klachten binnen over de posts m.b.t. de BTW-dagen. Gelieve in MediaMarkt btw actie voorjaar 2013 verder te posten :)

[ Voor 5% gewijzigd door DaMarcus op 24-01-2013 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Laatst online: 23:23

Kluus

Gang is alles

Is er nou echt geen mogelijkheid om het picture in picture mini display te verplaatsen naar een andere hoek? Ik krijg het niet gevonden, leek me de ideale manier om van die IR logo's af te komen :P.

[ Voor 3% gewijzigd door Kluus op 24-01-2013 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Net bij mm geweest, geld terug gekregen en de 50vt50 komen ze ophalen.
Had dus vrije keus net en ben naar huis gekomen met alleen het geld in mijn broekzak, weet ff niet wat te doen.
eigenlijk wil ik wel een vt50, maar naar al het gedoe weet ik even niet wat wijsheid is dus besloten om geen te kopen vandaag.

Iemand een surgestie wat een tv is die vergelijkbaar is met de vt50 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dreke008 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:18:
Net bij mm geweest, geld terug gekregen en de 50vt50 komen ze ophalen.
Had dus vrije keus net en ben naar huis gekomen met alleen het geld in mijn broekzak, weet ff niet wat te doen.
eigenlijk wil ik wel een vt50, maar naar al het gedoe weet ik even niet wat wijsheid is dus besloten om geen te kopen vandaag.

Iemand een surgestie wat een tv is die vergelijkbaar is met de vt50 ?
PSXXe8000 van samsung.

http://www.avforums.com/r...TV-Review_431/Review.html

[ Voor 9% gewijzigd door Adlermann op 24-01-2013 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Ook aangedacht, maar dan zit je weer met het kabouter verhaal met de lampjes aan de zijkant.
Ik had een c8700, en dat is onderanderen de reden dat ik overgestapt ben naar plasma.
Had wel gelezen dat het stukken minder is maar het was wel nog aanwezig.
Ben nu de specificaties aan het lezen over de LG 55LM860V, weet het niet, wat denk jij ?
Schijnt een full led te zijn en geen edge, dus geen lampjes aan de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shazada
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-06 19:28
Nou net bij de BCC bij buitenveldert geweest en heb de 65vt50 voor €2395 gekregen, dus met korting.

Nu weer on topic, de vt50 is fel genoeg in de normale en THX modus vergeleken de st50. Dus de guys die twijfelen, de lichtopbrengst is een no brainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dreke008 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:32:
[...]

Ook aangedacht, maar dan zit je weer met het kabouter verhaal met de lampjes aan de zijkant.
Ik had een c8700, en dat is onderanderen de reden dat ik overgestapt ben naar plasma.
Had wel gelezen dat het stukken minder is maar het was wel nog aanwezig.
Ben nu de specificaties aan het lezen over de LG 55LM860V, weet het niet, wat denk jij ?
Schijnt een full led te zijn en geen edge, dus geen lampjes aan de zijkant.
de PSe8000 is de beste plasma tv na de vt50 zo'n beetje.

Dat is geen led verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Adlermann schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:51:
[...]

de PSe8000 is de beste plasma tv na de vt50 zo'n beetje.

Dat is geen led verhaal :)
Je hebt gelijk, was in de war met de es8000, laten we het erop houden dat mijn dag vrij emotioneel was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dreke008 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:57:
[...]

Je hebt gelijk, was in de war met de es8000, laten we het erop houden dat mijn dag vrij emotioneel was :)
ik zou als je niet voor panasonic gaat voor de samsung plasmas gaan. Ik heb bij een vriend van me de e530 ingesteld en dat geeft een best aardig beeld (ok, de budgetversie, maar toch heel netjes).

De e8000 is een prima tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
Zou gewoon nog een vt50 laten komen, je st50 is toch ook perfect? Lijkt me sterk dat je nog een keer pech hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Adlermann schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:59:
[...]

ik zou als je niet voor panasonic gaat voor de samsung plasmas gaan. Ik heb bij een vriend van me de e530 ingesteld en dat geeft een best aardig beeld (ok, de budgetversie, maar toch heel netjes).

De e8000 is een prima tv
Moeilijk moeilijk allemaal, was ik maar een mindere mierenneuker, maar ieder zo zijn hobby, dus dan wil je gewoon het beste wat voor de normale burger te betalen is.
Het beeld kan dan wel goed zijn van die samsung plasma, maar als je beide tv in het echt vergelijkt is het heel simpel, samsung ziet en voelt aan als speelgoed gerei tov van een plasma van Panasonic.

Ik denk dat ik morgen gewoon terug ga en een nieuwe 50VT50 bestel, er zullen toch wel goede tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Bever! schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 20:13:
Zou gewoon nog een vt50 laten komen, je st50 is toch ook perfect? Lijkt me sterk dat je nog een keer pech hebt.
Klopt Bever, was ook zo mijn gedachten, de st50 van boven is perfect, is dat het design niet zo geweldig is, anders kwam hij ook in de woonkamer te hangen.
De vt50 is ook nog als die uitstaat een plaatje aan de muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

Dreke008 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 20:17:
[...]

Moeilijk moeilijk allemaal, was ik maar een mindere mierenneuker, maar ieder zo zijn hobby, dus dan wil je gewoon het beste wat voor de normale burger te betalen is.
Het beeld kan dan wel goed zijn van die samsung plasma, maar als je beide tv in het echt vergelijkt is het heel simpel, samsung ziet en voelt aan als speelgoed gerei tov van een plasma van Panasonic.

Ik denk dat ik morgen gewoon terug ga en een nieuwe 50VT50 bestel, er zullen toch wel goede tussen zitten.
Wat een onzin vertel je hier. Ik heb een pana st50 gehad en nu een samsung e550. Het toestel ziet er beter uit dan de pana st 50 vind ik. Is ook degelijk gebouwd. En voelt niet aan als speelgoedgerei :/
Qua beeld vind ik de samsung zeker niet de mindere. Serieus. Elke keer als ik bij mijn ouders de st50 bekijk, dan heb ik echt niet zoiets van "had ik toch maar de pana gehouden".
Geen banding, bijna geen retentie, geen 50 hz gezeur. De iets betere zwartwaardes wegen hier niet tegenop vind ik.

Nu je al zoveel ellende met panasonic hebt gehad, zou ik echt een Samsung overwegen.

Dit is alleen maar mijn mening natuurlijk.

Als je de tijd hebt zou ik nog ff wachten tot de 2013 modellen in de winkel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
Prima tv zon samsung. Maar leg je er de vt50 review naast is het flink verschil hoor. Zowel in prijs als performance

Acties:
  • 0 Henk 'm!
invincible30 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 20:59:
[...]

Wat een onzin vertel je hier. Ik heb een pana st50 gehad en nu een samsung e550. Het toestel ziet er beter uit dan de pana st 50 vind ik. Is ook degelijk gebouwd. En voelt niet aan als speelgoedgerei :/
Qua beeld vind ik de samsung zeker niet de mindere. Serieus. Elke keer als ik bij mijn ouders de st50 bekijk, dan heb ik echt niet zoiets van "had ik toch maar de pana gehouden".
Geen banding, bijna geen retentie, geen 50 hz gezeur. De iets betere zwartwaardes wegen hier niet tegenop vind ik.

Nu je al zoveel ellende met panasonic hebt gehad, zou ik echt een Samsung overwegen.

Als je de tijd hebt zou ik nog ff wachten tot de 2013 modellen in de winkel liggen.
Ik vind de PSXX8000 ook wel een alternatief voor mijn VT50. Als het WEER misgaan, stap ik over naar samsung. Echter lijkt ik nu wel EINDELIJK een goed model te hebben. Geen retentie, geen uniformiteitsproblemen, niks

AFKLOPPEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
invincible30 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 20:59:
[...]

Die komen pas in april of mei, en dan eerst nog voor de hoofdprijs.
Gedachte is goed en begrijp ik, maar voor die betaalbaar is zijn we misschien de zomer voorbij, en dat vind ik echt te lang.

Over samsung, heb zelf de c8700 en de e6100 gehad, dus weet wat ik zeg, moet eerlijk bekennen dat ik de plasma van samsung nooit echt in het echt beoordeeld heb, maar de leds zeker wel, en wat ik zei was natuurlijk mijn mening, misschien wat overdreven uitgelegd, maar qua kwaliteit en bouw daar kan een samsung niet tegen op, en ik vergelijk met de vt serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Adlermann schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 21:07:
[...]

Ik vind de PSXX8000 ook wel een alternatief voor mijn VT50. Als het WEER misgaan, stap ik over naar samsung. Echter lijkt ik nu wel EINDELIJK een goed model te hebben. Geen retentie, geen uniformiteitsproblemen, niks

AFKLOPPEN.
Hoop dat ik dat na levering dat ook kan zeggen, ik geef niet op, zal een perfecte vt50 hier aan de muur krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Adlermann schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 21:07:
[...]

AFKLOPPEN.
Hoop het ook voor je. Straks heb je eindelijk een goed exemplaar, wil je weer een 2013 model!? :P

Wel respect dat jullie zo lang blijven volhouden. Ik kon er niet meer tegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Dreke008 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 21:09:
[...]

Die komen pas in april of mei, en dan eerst nog voor de hoofdprijs.
Gedachte is goed en begrijp ik, maar voor die betaalbaar is zijn we misschien de zomer voorbij, en dat vind ik echt te lang.

Over samsung, heb zelf de c8700 en de e6100 gehad, dus weet wat ik zeg, moet eerlijk bekennen dat ik de plasma van samsung nooit echt in het echt beoordeeld heb, maar de leds zeker wel, en wat ik zei was natuurlijk mijn mening, misschien wat overdreven uitgelegd, maar qua kwaliteit en bouw daar kan een samsung niet tegen op, en ik vergelijk met de vt serie.
Samsung lcd vind ik ook niets. Sowieso lcd niet. Ik dacht dat je op de st doelde.
VT ziet er wel heel mooi uit. Samsung E8500 ook trouwens. Mooie omlijsting.

Hoeveel panas heb je nu "versleten" als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
invincible30 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 21:20:
[...]

Hoop het ook voor je. Straks heb je eindelijk een goed exemplaar, wil je weer een 2013 model!? :P

Wel respect dat jullie zo lang blijven volhouden. Ik kon er niet meer tegen ;)
Ja, maar ik ga pas een zt60 halen rond deze tijd van het jaar :) Ik ben er wel een beetje klaar mee om altijd zakken vol met geld naar panasonic te brengen :)

Alhoewel, ik maar 2 tv's echt gekocht hebt :) (nou ja 3)
samsung 37M86, wat een ellende, toen een pz80 gekocht.
pz80 --> pz85 (dode pixels) px85 --> g10 (dode pixels),
vt30 gekocht --> vt50 (groene shit)
vt50 --> 55" vt50 (groene shit/ balken), 100 piek bijbetalen (2 3d brillen verkocht voor 100 piek). netto 0 :)

[ Voor 4% gewijzigd door Adlermann op 24-01-2013 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik wil de uniformiteit van mijn gt50 testen. Met zo'n egaal gekleurd scherm. Weet iemand hoe ik dat moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 21:46:
Hallo,

Ik wil de uniformiteit van mijn gt50 testen. Met zo'n egaal gekleurd scherm. Weet iemand hoe ik dat moet doen?
download de avs 709 disc

http://www.avsforum.com/t...9-blu-ray-mp4-calibration

Ga naar field patterns en selecteer de greyscale patterns.

Echter ik ga je met spoed aanraden om dit NIET te doen. Zolang je geen fouten ziet in normal viewing moet je ook geen fouten gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk vrij veel voetbal. En dan is het vrij goed te zien. lichte verticale strepen aan de rechterkant. Bij snelle bewegingen van de camera. Maar bedankt voor je antwoord. Ik ga het toch proberen.
Sorry maar, ik ben dus niet zo'n expert op dit gebied. Moet ik een dvd branden of kan het ook op een sd kaart.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2013 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 21:52:
Ik kijk vrij veel voetbal. En dan is het vrij goed te zien. lichte verticale strepen aan de rechterkant. Bij snelle bewegingen van de camera. Maar bedankt voor je antwoord. Ik ga het toch proberen.
Dan is het inderdaad geen probleem. Maar als je niets zag zou ik het niet doen. Maar voetbal kijken is al een goede test. De greyscale patterns zullen exact hetzelfde laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
Is er ergens op het web meer info te vinden over de aard van dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bever! schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 21:55:
Is er ergens op het web meer info te vinden over de aard van dat probleem?
vertical banding. Is toch een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
invincible30 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 21:25:
[...]

Samsung lcd vind ik ook niets. Sowieso lcd niet. Ik dacht dat je op de st doelde.
VT ziet er wel heel mooi uit. Samsung E8500 ook trouwens. Mooie omlijsting.

Hoeveel panas heb je nu "versleten" als ik vragen mag?
Samsung 46c8700 gekocht, door MM teruggenomen na ongeveer 6 maanden. Omdat paneel niet deugde.
E-care toen geweest en dit bevestigd.
Bijbetaald voor de 50vt30, eerste had groen blog probleem, dus kreeg een nieuwe.
Die was wel goed, maar kampte al zeker 3 maanden met een ingebrande ned1 logo, wat ik ook nachten deed, break-in dvd laten lopen, schuifbalk laten lopen nachten, ging maar niet weg.
Monteur geweest en beoordeeld dat de tv geruild moest worden, had geluk dat ik de 50vt50 kreeg.
Na 2 uur had ook deze een groene blog, en cellen wat te laat schakelde, dus weer monteur.
Vlak voor monteur kwam kon ik bellen, scherm zei plots plof en beeld weg, en het rode lampje bleef knipperen.
Monteur zei dat het mainbord de geest had gegeven, dus overleggen met panasonic.
Uitkomst is dat ik aankoop bedrag terug gekregen heb van de aankoop van de 50vt30.

Dus al met al ben ik tevreden met de oplossing, heb dus €1800 terug gekregen vandaag, en als ik morgen bv de 50vt50 ga bestellen voor zeg maar €1250 heb ik nog geld over 8) .
Maar heb een mooi karman set gezien vandaag voor een leuk bedrag met korting, kan ik de surroundset van samsung wat het trouwens perfect doet op marktplaats zetten :) , vrouwtje vond oke, zo zie je, de ideale vrouw bestaat toch _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 21:57:
[...]

vertical banding. Is toch een bekend probleem?
Bedoelde meer het technische aspect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter20
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 03:27
Allemaal gefeliciteerd met de nieuwe pana plasma's!

Welke CI+ module werkt eigenlijk het best met de pana's(heb zelf ziggo)? Ik lees op veel plekken dat sowieso de neotion sneller is dan de smit module(zaptijden, foutmeldingen). En dat de quantis weer een geupgrade neotion is?

Welke CI+ module is het best voor een pana st50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimie
  • Laatst online: 16-09 20:13
Bcc Utrecht The wall doet gewoon mee met btw actie. Vanavond 50vt50 gekocht voor € 1238 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Hunter20 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:32:
Allemaal gefeliciteerd met de nieuwe pana plasma's!

Welke CI+ module werkt eigenlijk het best met de pana's(heb zelf ziggo)? Ik lees op veel plekken dat sowieso de neotion sneller is dan de smit module(zaptijden, foutmeldingen). En dat de quantis weer een geupgrade neotion is?

Welke CI+ module is het best voor een pana st50?
De stabielste is de @smit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter20
@Dreke thanks voor je reactie
Ok, wel opmerkelijk eigenlijk, omdat ik gegoogled had en veel tegenkwam dat smit traag zou zijn met zappen en meer foutmeldingen zou geven.

Maar dat waren niet allemaal recente reacties op forums geloof ik, misschien dat de modules inmiddels zijn geupdate, of misschien dat het ook per merk tv verschilt.

Iemand nog toevallig eentje in de aanbieding? Of misschien kan ik m voor een leuke prijs krijgen met de BTW actie, morgen maar even langs de MM lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Hunter20 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:05:
@Dreke thanks voor je reactie
Ok, wel opmerkelijk eigenlijk, omdat ik gegoogled had en veel tegenkwam dat smit traag zou zijn met zappen en meer foutmeldingen zou geven.

Maar dat waren niet allemaal recente reacties op forums geloof ik, misschien dat de modules inmiddels zijn geupdate, of misschien dat het ook per merk tv verschilt.

Iemand nog toevallig eentje in de aanbieding? Of misschien kan ik m voor een leuke prijs krijgen met de BTW actie, morgen maar even langs de MM lopen.
Ik heb op alle tv's de @smit gebruikt, niet de snelste dat klopt, maar foutmeldingen hier nooit last van.
Zowel op de philips, samsung en panasonic toestellen kan ik hem iedereen aanraden.

Schijnbaar heb ik met raadzaken meer geluk dan met tv's zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter20
Welke module is het snelste dan?(snel lijkt me wel fijn eigenlijk met zappen) en geeft die wel foutmeldingen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Hunter20 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:24:
Welke module is het snelste dan?(snel lijkt me wel fijn eigenlijk met zappen) en geeft die wel foutmeldingen dan?
Heb gehoord dat de quantis de snelste is, maar die schijnt niet stabiel te zijn, ik raad hem je dus niet aan.
En de zapsnelheid valt echt wel mee van de @smit, opstarten zou inderdaad sneller kunnen, maar mij stoort het al niet meer, ik zou gek worden van foutmeldingen, en daar heb ik geen last van, heb 2 @smit modules, geen problemen mee.

[ Voor 25% gewijzigd door Dreke008 op 24-01-2013 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:40

The Legend

*Plop*

Hmm, ik heb juist op basis ervaringen hier op GoT en Ziggo gebruikersfora de Quantis besteld :P Hij komt morgen binnen, dus dan kan ik hem testen.

Ben voor de rest nog zeer blij met m'n 42ST50! Morgen komt ook m'n nieuwe Onkyo set en nieuwe HTPC.

Oude HTPC in de aanbieding voor de geinteresseerden :P

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
The Legend schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:30:
Hmm, ik heb juist op basis ervaringen hier op GoT en Ziggo gebruikersfora de Quantis besteld :P Hij komt morgen binnen, dus dan kan ik hem testen.

Ben voor de rest nog zeer blij met m'n 42ST50! Morgen komt ook m'n nieuwe Onkyo set en nieuwe HTPC.

Oude HTPC in de aanbieding voor de geinteresseerden :P
Welke onkyo heb je, ga morgen een nieuwe set bestellen, dus tips en dergelijke zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter20
Dus op het moment over CI+ :
-smit stabiel, maar langzamer
-neotion ?
-quantis snel met zappen, maar meer kans op foutmeldingen

Kunnen de doorgewinterde pana-plasma-tweakers niet meer duidelijkheid/ervaringen geven over de CI+ modules?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Hunter20 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:42:
Dus op het moment over CI+ :
-smit stabiel, maar langzamer
-neotion ?
-quantis snel met zappen, maar meer kans op foutmeldingen

Kunnen de doorgewinterde pana-plasma-tweakers niet meer duidelijkheid/ervaringen geven over de CI+ modules?
Denk dat ik duidelijk geweest ben, en de modules die ik niet heb daar kan ik geen ervaringen over schrijven.
Plaats hier alleen wat ik zelf uitgezocht heb alvorens zelf ene te kopen.

En vrees dat de meerderheid op 1 oor ligt, wachten tot morgen zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Ik dacht dat de tijd tussen de quantis en smit gewoon de helft (of het dubbele, hoe je het bekijkt) scheelt.
Zelf heb ik de quantis en zappen gaat binnen 2 seconden. Een ander, denk dus de smit, doet er het dubbele over?

Zoiets meen ik mij te herinneren. Staat in dit topic hoor, even zoeken.
Dreke008 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 08:38:
[...]

Ik heb zelf op dit moment de @smit, bevalt goed maar opstarten zou wat rapper mogen, zappen mag ook een update hebben.
Ik zou je dus de Quantis module adviseren.
http://www.ci-plus.nl/ind...=page&group_id=16&lang=NL

Ben zelf er ook aan het denken om deze te bestellen.
haan101 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 19:19:
[...]

Zappen met mijn cisco duurt 6 sec per kanaal en nu met quantis 3/4 sec, dat is dus bijna de helft aan tijdwinst.
LuPo schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:54:
Je hebt Neotion, Smit en Quantis.

Van de smit zijn drie varianten. Een paarse, paarse met oranje stip en een blauwe met oranje stip. Je moet de blauwe hebben wil je de nieuwste van Smit hebben.

Van Neotion weet ik niet of er meerdere versies zijn. De Quantis is een verbeterde Neotion (sneller zappen en opstarten). De blauwe smit met oranje stip is bijv. een stuk sneller met zappen en opstarten dan de paarse smit.

Verschil in snelheid tussen de blauwe smit en Quantis durf ik niet te zeggen. Ik heb in mijn ST50 een Quantis en deze is echt heel vlot! Hiervoor had ik een paarse smit met oranje stip en die was beduidend trager. Opstarten van smit was 25s en van de Quantis 15s. Zappen was 3s en werd 1,5s.

[ Voor 71% gewijzigd door NeutraleTeun op 24-01-2013 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
NeutraleTeun schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:49:
Ik dacht dat de tijd tussen de quantis en smit gewoon de helft (of het dubbele, hoe je het bekijkt) scheelt.
Zelf heb ik de quantis en zappen gaat binnen 2-3 seconden. Een ander, denk dus de smit, doet er het dubbele over?

Zoiets meen ik mij te herinneren. Staat in dit topic hoor, even zoeken.
Nee hoor, tijd tussen het zappen tussen kanalen is hier ook tussen de 2 en 3 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Dreke008 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:31:
[...]

Welke onkyo heb je, ga morgen een nieuwe set bestellen, dus tips en dergelijke zijn welkom.
Ik heb de Onkyo HT-S6505 besteld. Ik zou iig afraden voor een all-in-one te gaan waarbij de receiver en blu ray-speler zijn gecombineerd. Dat soort setjes kunnen nooit gecodeerde audio streams aan van externe apparaten (bv. een HTPC). Een 'echte' receiver kan dit wel. M'n woonkamer is echter te klein voor een full-size speaker setup. Daarom ben ik voor een middenweg gegaan. Deze set heeft namelijk wel een goede versterker met alle opties die midend receivers ook hebben, maar er zit set kleine speakers bij. Zo kun je je speakers wel upgraden mocht dat ooit nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
The Legend schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:56:
[...]

Ik heb de Onkyo HT-S6505 besteld. Ik zou iig afraden voor een all-in-one te gaan waarbij de receiver en blu ray-speler zijn gecombineerd. Dat soort setjes kunnen nooit gecodeerde audio streams aan van externe apparaten (bv. een HTPC). Een 'echte' receiver kan dit wel. M'n woonkamer is echter te klein voor een full-size speaker setup. Daarom ben ik voor een middenweg gegaan. Deze set heeft namelijk wel een goede versterker met alle opties die midend receivers ook hebben, maar er zit set kleine speakers bij. Zo kun je je speakers wel upgraden mocht dat ooit nodig zijn.
Leuk setje, maar ik zoek een prima set 2.1, mag rond de €1000 kosten.
Ik heb de tv ophangen, kabels gaan door de muur het berghok in waar de rest van alle apparaten staat.
Dus ik wil geen centerspeaker.
2 speakers en een bassunit is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Als je die set ook wilt gebruiken voor TV/films zou ik je toch echt een center aanraden (en dat kun je ook binnen je budget vinden)

[ Voor 20% gewijzigd door NeutraleTeun op 25-01-2013 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Met zo'n budget zou ik aanraden is rond te gaan kijken in Audio en Hifi en te kijken naar een losse receiver met losse speakers (eventueel nog ff zonder sub als dat niet binnen het budget past).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
NeutraleTeun schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 00:06:
Als je die set ook wilt gebruiken voor TV/films zou ik je toch echt een center aanraden.
Nou dat kan zijn, maar heb nu de ht-d5200 set van samsung, klinkt prima echt waar.
Als ik tv of films kijk dan hoor ik de spraak precies vanuit het midden komen.
Hoe de set het doet geen idee, maar op zich prima tevreden, maar gezien ik wat centjes over heb ivm de terugname wilde ik het geluid nog wat upgraden hier.
Maar wil geen lelijke speaker bij de tv omdat hij als een plaatje aan de muur hangt zonder kabels zichtbaar of een kast eronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
The Legend schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 00:07:
Met zo'n budget zou ik aanraden is rond te gaan kijken in Audio en Hifi en te kijken naar een losse receiver met losse speakers (eventueel nog ff zonder sub als dat niet binnen het budget past).
Wat een keuze via jou link, ben ik weken bezig met lezen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Geen bezorgingstijd-SMS gehad, was net echter toch in Den-Haag maar de tv komt morgen om half elf binnen. Spannend :)

Over de Quantis: mijn ouders hebben die. Zapt "okay" vind ik maar da's dus blijkbaar nogal relatief aangezien het nog trager is bij andere merken. Af en toe met aanzetten of tijdens het zappen inderdaad een "Gecodeerd kanaal" foutmelding en geen beeld. TV uit-en aanzetten verhelpt dat weer (tijdelijk).

Hou het voorlopig even lekker bij de Cisco decoder. Kan je tenminste ook kanaal X kijken en Y opnemen en zapt minimaal even snel. Wel jammer dat je dan een andere remote moet gebruiken maar vind die van Panasonic toch een Fisher Price ding. Onbegrijpelijk dat ze dat bij een tv van deze prijs leveren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Net even gebeld met panasonic Nederland.
In het systeem kon hij zien dat hij zeker niet in februari leverbaar zou zijn.
Hij wist me te vertellen dat het minimaal duurd tot eind maart dan al niet eind april dat ze leverbaar werden.
Voor mij is dit natuurlijk te lang, dus ga de 50vt50 bestellen dadelijk.
De prijs verwachte hij voor de vt60 de zelfde introprijs als van de vt50 destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 01:03:
Over de Quantis: mijn ouders hebben die. Zapt "okay" vind ik maar da's dus blijkbaar nogal relatief aangezien het nog trager is bij andere merken. Af en toe met aanzetten of tijdens het zappen inderdaad een "Gecodeerd kanaal" foutmelding en geen beeld. TV uit-en aanzetten verhelpt dat weer (tijdelijk).
Ik vind het echt zo treurig dat hier nog steeds geen betere oplossing voor gekomen is. Vanwege die gare beveiligingen zit je aan zo'n CI-module. Die dingen bestaan al jaaaren en jaaaren, maar steeds weer hebben ze dezelfde problemen: "Gecodeerd" of geen beeld, traag zappen, als ie het uberhaupt al doet met je tv. 5 jaar geleden had ik precies hetzelfde kunnen schrijven. Je mag nu in je handjes te knijpen als je een module/tv combi hebt waarbij je regelmatig "gecodeerd kanaal" ziet verschijnen, maar verder niet vast loopt. Het is om verdrietig van te worden.
Dreke008 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 09:21:
Net even gebeld met panasonic Nederland.
In het systeem kon hij zien dat hij zeker niet in februari leverbaar zou zijn.
Hij wist me te vertellen dat het minimaal duurd tot eind maart dan al niet eind april dat ze leverbaar werden.
Voor mij is dit natuurlijk te lang, dus ga de 50vt50 bestellen dadelijk.
De prijs verwachte hij voor de vt60 de zelfde introprijs als van de vt50 destijds.
Dat was al bekend, aangezien Panasonic op de CES al bekend gemaakt heeft dat de nieuwe modellen in de VS vanaf april/mei beschikbaar zouden komen. Europa is nooit vroeger. Vergeet dat eind maart maar. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Cap op 25-01-2013 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
*afkloppen:

hier nog geen vastloper gehad, wel gister voor de 1e keer een gecodeerd kanaal. 1x omhoog en weer terug zappen verhielp dat.

50ST50 + Quantis.

[ Voor 7% gewijzigd door NeutraleTeun op 25-01-2013 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter20
Welke tv en module heb je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nou de 65VT50 staat. Mooie tv om te zien wel. Even stukje Batman gekeken op THX Cinema @ default settings. Beeld is prima, oude Kuro was echter veel indrukwekkender imho, veel witter wit en "popte" meer.
Even verder rommelen nu, wellicht kan het wat beter. Latere ervaringen en eventueel pics volgen nog wel.
(ben nu al aan het formaat gewend, zou niet kleiner willen (zit er 2.75 a 3 meter vanaf), bizar hoe snel zoiets gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:06:
Nou de 65VT50 staat. Mooie tv om te zien wel. Even stukje Batman gekeken op THX Cinema @ default settings. Beeld is prima, oude Kuro was echter veel indrukwekkender imho, veel witter wit en "popte" meer.
Even verder rommelen nu, wellicht kan het wat beter. Latere ervaringen en eventueel pics volgen nog wel.
(ben nu al aan het formaat gewend, zou niet kleiner willen (zit er 2.75 a 3 meter vanaf), bizar hoe snel zoiets gaat)
Normal mode op warm kun je wat meer pop krijgen. Bij de 'goede' modellen (altijd ff afwachten) zijn die even accuraat als thx cinema. Kan ook slechter uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 10:39

McBoom

Broem

Gister bij de UPC winkel in Leeuwarden een CI-module opgehaald voor de 55ST50. Dat ruimt ook op, want de mediabox is nu ook bij de TV weg :P Het zou 48 uur duren voor hij zou werken, maar ik kon natuurlijk niet wachten, dus toch maar even proberen. En ja hoor, hij werkte gelijk :Y) Alleen jammer dat de digitale radio zover weg zit op de TV en er een groot blok in het beeld komt te staan die niet weggaat en ook niet verplaatst, dus een middag de radio aan hebben is niet handig....

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Adlermann schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:23:
Normal mode op warm kun je wat meer pop krijgen. Bij de 'goede' modellen (altijd ff afwachten) zijn die even accuraat als thx cinema. Kan ook slechter uitpakken.
Normaal, warm, eco uit is inderdaad een indrukwekkend plaatje... Ben daar erg blij mee, al zal het wellicht niet zo natuurgetrouw zijn als THX maar dat valt (mij) niet op. Vaag dat THX niet op die manier "kan".
Doe er nu even zo'n calibratie Blu-ray in, kijken wat daar uit komt. Een echte calibratie zal er denk ik niet gauw komen aangezien de Professional standen echt enorm vaal zijn imho. Erg jammer, daarvoor koop je hem toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:12:
[...]

Normaal, warm, eco uit is inderdaad een indrukwekkend plaatje... Ben daar erg blij mee, al zal het wellicht niet zo natuurgetrouw zijn als THX maar dat valt (mij) niet op. Vaag dat THX niet op die manier "kan".
Doe er nu even zo'n calibratie Blu-ray in, kijken wat daar uit komt. Een echte calibratie zal er denk ik niet gauw komen aangezien de Professional standen echt enorm vaal zijn imho. Erg jammer, daarvoor koop je hem toch.
In de avonduren zijn thx/professional standen prima hoor. Moet je wel met minimaal licht kijken. Dan valt het echt niet op. Normaal/ warm is dan net iets te fel voor me (krijg ik hoofdpijn van).

je kan van normal ook de greyscale kalibreren. Is niet zo accuraat als bij professional, maar een goede greyscale is al 80% van de kalibratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter20
Wat als je gewoon de waardes van een review waarbij gecalibreerd is overneemt, krijg je dan niet (ongeveer) goed beeld?

Ben er overigens nog steeds niet uit over de verschillende CI+ modules.

[ Voor 23% gewijzigd door Hunter20 op 25-01-2013 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hunter20 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:09:
Wat als je gewoon de waardes van een review waarbij gecalibreerd is overneemt, krijg je dan niet (ongeveer) goed beeld?

Ben er overigens nog steeds niet uit over de verschillende CI+ modules.
Nee, elke tv kan andere afwijkingen hebben. Je kunt dus zelfs minder goed beeld krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter20
Ik heb voor het eerst nu een plasma gekocht en heb al gezocht over inspelen/break-in. Lees dat plasma's de eerste 400 uur heel erg gevoelig zijn voor inbranden, en dat de contrast laag moet staan, break in dvd's, etc. etc.

Maar hoor jullie plasma fanaten(met nieuwe plasma's tijdens de btw actie) hier niets over zeggen, is dit anno 2013 niet meer het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Laatst online: 23:23

Kluus

Gang is alles

Hunter20 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:23:
Ik heb voor het eerst nu een plasma gekocht en heb al gezocht over inspelen/break-in. Lees dat plasma's de eerste 400 uur heel erg gevoelig zijn voor inbranden, en dat de contrast laag moet staan, break in dvd's, etc. etc.

Maar hoor jullie plasma fanaten(met nieuwe plasma's tijdens de btw actie) hier niets over zeggen, is dit anno 2013 niet meer het geval?
Zoals boven vermeld heb ik (lees mijn vriendin) waarschijnlijk te lang op rtl4 gekeken en heb nu een vrij hardnekkig rtl4 logo links bovenin. Het lijkt echter wel alsof het minder wordt nu, door mijn vriendin te dwingen rtl4 alleen nog maar op Zoom2 te kijken voorlopig, en regelmatig even schuifbalken te draaien als ik toch niet kijk. Zo krijgt ie gelijk wat uren voor z'n kiezen. Ook heb ik het contrast en helderheid voorlopig even omlaag staan voor het kijken van televisie (met logo's). Films etc kijk ik lekker op THX Cinema standaard.

De meningen zijn er over verdeeld maar echt inspelen (in de zin van 200-400 uur non-stop break in dvds draaien) zou ik ondanks dit niet doen. Gewoon lekker kijken met wat kleine aanpassingen en de boel een beetje in de gaten houden lijkt me al prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlguys
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:50
McBoom schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:27:
Gister bij de UPC winkel in Leeuwarden een CI-module opgehaald voor de 55ST50. Dat ruimt ook op, want de mediabox is nu ook bij de TV weg :P Het zou 48 uur duren voor hij zou werken, maar ik kon natuurlijk niet wachten, dus toch maar even proberen. En ja hoor, hij werkte gelijk :Y) Alleen jammer dat de digitale radio zover weg zit op de TV en er een groot blok in het beeld komt te staan die niet weggaat en ook niet verplaatst, dus een middag de radio aan hebben is niet handig....
Ik ben benieuwd naar jou ervaring, heb zelf een Horizon box op dit moment. En ik hoop dat de gebruikservaring van alleen een ci module enorm verbeterd. Het is nu nogal omslachtig met al die afstandsbedieningen en schakelen naar kanalen. Uitzending gemist kijk ik niet, alleen opnemen zou ik wel missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afrojan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 10:05
Gisteren contact opgenomen met Panasonic service en vandaag teruggebeld dat de tv direct zal worden omgeruild voor een nieuwe. Goede service _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
50vt50 is besteld, ik blijf volhouden, zou en zal een goede vt50 krijgen, tevens ook geluid geupdate.
Setje Bose cinemate GSII erbij gekocht.
€1205 betaald voor de 50vt50 en €660 voor de cinemate GSII.
Ben heel tevreden met de prijzen, dus je kunt zeggen voor €65 heb ik de Bose Cinemate GSII gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afrojan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 10:05
Dreke008 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 16:34:
50vt50 is besteld, ik blijf volhouden, zou en zal een goede vt50 krijgen, tevens ook geluid geupdate.
Setje Bose cinemate GSII erbij gekocht.
€1205 betaald voor de 50vt50 en €660 voor de cinemate GSII.
Ben heel tevreden met de prijzen, dus je kunt zeggen voor €65 heb ik de Bose Cinemate GSII gekocht.
Zou toch een keer goed moeten komen ;) toch een mooie deal uiteindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Afrojan schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 16:38:
[...]

Zou toch een keer goed moeten komen ;) toch een mooie deal uiteindelijk
Mij hoor je niet mopperen :) , leuk die btw dagen, en geluk dat ik volledige aankoopbedrag terug gekregen heb wat ik destijds voor de 50vt30 betaald had, super tevreden, nu hopen dat de nieuwe vt50 wel oke is, en anders bestellen we gewoon weer een nieuwe 8)

Pagina: 1 ... 65 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.

Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.

En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV in laten inspelen.