Samsung 46c8700 gekocht, door MM teruggenomen na ongeveer 6 maanden. Omdat paneel niet deugde.
E-care toen geweest en dit bevestigd.
Bijbetaald voor de 50vt30, eerste had groen blog probleem, dus kreeg een nieuwe.
Die was wel goed, maar kampte al zeker 3 maanden met een ingebrande ned1 logo, wat ik ook nachten deed, break-in dvd laten lopen, schuifbalk laten lopen nachten, ging maar niet weg.
Monteur geweest en beoordeeld dat de tv geruild moest worden, had geluk dat ik de 50vt50 kreeg.
Na 2 uur had ook deze een groene blog, en cellen wat te laat schakelde, dus weer monteur.
Vlak voor monteur kwam kon ik bellen, scherm zei plots plof en beeld weg, en het rode lampje bleef knipperen.
Monteur zei dat het mainbord de geest had gegeven, dus overleggen met panasonic.
Uitkomst is dat ik aankoop bedrag terug gekregen heb van de aankoop van de 50vt30.
Dus al met al ben ik tevreden met de oplossing, heb dus €1800 terug gekregen vandaag, en als ik morgen bv de 50vt50 ga bestellen voor zeg maar €1250 heb ik nog geld over

.
Maar heb een mooi karman set gezien vandaag voor een leuk bedrag met korting, kan ik de surroundset van samsung wat het trouwens perfect doet op marktplaats zetten

, vrouwtje vond oke, zo zie je, de ideale vrouw bestaat toch
Panasonic TX-P50VT50E, TX-P42ST50E, Marantz SR7007, Dali Zensor 1 en 7 en SUB E-12 F, Eminent EM7380, @Smit CI+ Ziggo, Iphone 5, The new Ipad