Dat heet een DOA en dat betekent direct omruilen door de leverancier, geen reparatie o.i.d
[ Voor 5% gewijzigd door Athome op 22-12-2012 13:58 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 5% gewijzigd door Athome op 22-12-2012 13:58 ]
Ja precies, baal echt. Was het enige waar ik bang voor was! Ik ga zo maar bellen, geen zin om te wachten op 't antwoord via de mail, misschien kan er maandag dan al wat geregeld worden.Athome schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 13:58:
Dat heet een DOA en dat betekent direct omruilen door de leverancier, geen reparatie o.i.d
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Via welk bedrijf?Athome schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 20:02:
Vanmiddag is de TV gecalibreerd. Dit begon gelijk met een kleine verrassing.
De Greyscale was uit de doos (wel True Cinema stand) zo goed als vlak over vrijwel de hele lijn. Begin en eind niet maar dat is nooit zo.
Ik gaf al aan dat ik vooral in de lichtere delen een overdaad aan rood zag. Dit bleek te kloppen. Aangezien het een ST50 is, kan alleen de RGB gecalibreerd worden, CMY dus niet. Hierdoor is de keuze gemaakt om de helderheid van de CMY wat terug te schroeven (Was zowiezo wat aan de hoge kant), hierdoor zijn deze kleuren minder dominant geworden en het effect van een gecalibreerde RGB beter zichtbaar geworden.
Allemaal erg mooi die cijfertjes maar wat zie ik er van. Nou meer dan ik verwacht had.
De overdaad aan rood is weg. Het hele beeld is neutraler van kleur. De ondertiteling is ook witter geworden (hier zat een tint in).
De grafieken en cijfers krijg ik nog via de mail. Wanneer ik deze heb, zal ik ze plaatsen
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
[ Voor 95% gewijzigd door Athome op 22-12-2012 23:50 ]
Heel mooi! Wel nog een opmerking, voor het wit van witte (grijze) ondertiteling is toch echt de greyscale verantwoordelijk, het cms heeft daar geen invloed op. Het kan niet anders dat de witbalans toch ook wat aangepast is, een paar tikjes minder rood in de witbalans kan al effect hebben. Probeer maar. Het cms regelt de tint van het rood, dus de tint (van oranjerood naar vol rood naar paarsrood), de verzadiging (diepte) van het rood, en de helderheid van het rood.Athome schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 20:02:
Vanmiddag is de TV gecalibreerd. Dit begon gelijk met een kleine verrassing.
De Greyscale was uit de doos (wel True Cinema stand) zo goed als vlak over vrijwel de hele lijn. Begin en eind niet maar dat is nooit zo.
Ik gaf al aan dat ik vooral in de lichtere delen een overdaad aan rood zag. Dit bleek te kloppen. Aangezien het een ST50 is, kan alleen de RGB gecalibreerd worden, CMY dus niet. Hierdoor is de keuze gemaakt om de helderheid van de CMY wat terug te schroeven (Was zowiezo wat aan de hoge kant), hierdoor zijn deze kleuren minder dominant geworden en het effect van een gecalibreerde RGB beter zichtbaar geworden.
Allemaal erg mooi die cijfertjes maar wat zie ik er van. Nou meer dan ik verwacht had.
De overdaad aan rood is weg. Het hele beeld is neutraler van kleur. De ondertiteling is ook witter geworden (hier zat een tint in).
[ Voor 8% gewijzigd door Cap op 23-12-2012 10:35 ]
Ik ga er zelf niet aan lopen klooien.Cap schreef op zondag 23 december 2012 @ 10:31:
[...]
Heel mooi! Wel nog een opmerking, voor het wit van witte (grijze) ondertiteling is toch echt de greyscale verantwoordelijk, het cms heeft daar geen invloed op. Het kan niet anders dat de witbalans toch ook wat aangepast is, een paar tikjes minder rood in de witbalans kan al effect hebben. Probeer maar. Het cms regelt de tint van het rood, dus de tint (van oranjerood naar vol rood naar paarsrood), de verzadiging (diepte) van het rood, en de helderheid van het rood.
B|edankt voor de tip, dit is ook zo bij mijn vt50. Bij voetbal vind ik kleurechtheid toch niet zo ergandroidlover schreef op zondag 23 december 2012 @ 14:53:
Misschien een tip voor mensen die net als ik last hebben van verticale strepen over het beeld tijdens voetbalwedstrijden. zet de beeldinstellingen op normaal ipv cinema/true cinema. Hierdoor verdwijnen de strepen grotendeels op de ut50.
PS Let niet op het "LED" in het naampje, koop je hem van Newstar dan heet ie PLASMACap schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 20:28:
[...]
Idd, kost weinig en werkt prima, gewoon 4 gaten boren. Er zitten ook afstandhouders bij en montagemateriaal.
http://www.mediahomeshop.nl/TVS-HQ-LED04B
http://www.mediahomeshop.nl/TVS-HQ-LED03B
Maar die plasma moet toch 7cm van de muur af, of maakt dat niet uitCap schreef op zondag 23 december 2012 @ 15:51:
@Androidlover, klopt dat is dus het effect van de verhoogde lichtoutput (contrast) dat ik eerder noemde, de normaal stand is veel lichtsterker dan de cinema standen. Je verliest alleen wel je wit- en kleurbalans, daarom prefereer ik het opschroeven van het contrast in cinema mode. Overigens helpt het niet tegen alle soorten strepen, Adlermann heeft een type streep dat niet weg gaat met hoger contrast.
@Bakkertje, als je hem simpel vlak tegen de muur wilt hangen en geen kantelmechanisme o.i.d. wilt dan maakt het niet zo heel veel uit. Vogel's staat goed bekend maar mijn HQ muurbeugel laat wat sterkte en features betreft ook niets te wensen over en kost minder dan 20 euro. Heb zelf de grootste versie gehaald maar je kunt misschien is een maatje kleiner nog beter, dan zie je de ophangbalk wat minder snel als je vanaf de zijkant achter de tv langs kijkt.
[...]
PS Let niet op het "LED" in het naampje, koop je hem van Newstar dan heet ie PLASMA
pricewatch: Newstar PLASMA-W880
pricewatch: Newstar Plasma-W840
[ Voor 17% gewijzigd door Cap op 23-12-2012 20:22 ]
Verwijderd
Mijn 42inch ST50 is binnen en wat een mooi beeld! Ik wilde nog voor een 50inch gaan maar vrouwlief liet dat niet toe. Ik kijk ook 3 meter en vind het prima. 50 inch is zeker nog leuker met films maar om nu die gesminkte Hilversume tronies op ned 123 op een 50inch te willen zien, nee dank je.spanx schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 08:11:
Ik twijfel tussen de ST50 42" en 50" inch....
Op dit moment heb ik een 40" lcd op 3,25 meter maar vind het net te klein eigenlijk. Is 50" op deze afstand een optie? Ik kijk veel films op 1080 en series vooral op 720, maar dat doet iedereen waarschijnlijk
Ik heb ook een big-ass raam naast de tv staan maar heeft gewoon licht ook zo veel invloed? (overdag bedoel ik en niet in direct zonlicht, daar heb ik alleen in de zomer last van)
Ik mag jou.Sangroid schreef op maandag 24 december 2012 @ 17:53:
nee, ik gebruik het woord LED _NIET_, marketing-gezwets.
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2012 @ 06:52:
Als eerste zijn we voor een led gegaan want ik dacht van ja het is energie zuiniger en ze zullen nu wel in de buurt komen van een plasma met kleuren en het zwart weergave.
Zo hebben wij gekozen voor de sony 55HX750.De vormgeving was mooi maar het beeld.. het was niet om aan te zien. ik heb alles geprobeerd maar kreeg het niet goed en verticale banding was niet om aan te zien.
Dus omgeruild voor een pana 55st50. Wat een wereld van verschil. Ik vind de zwart weergave en de kleuren mooier dan de vt30.
Wij zijn er erg blij mee en mijn vriendin zegt (wat ik dacht) er komt geen led meer in huis..
Dankzij jullie zijn wij dus voor de st50 gegaan.
2 keer van LCD naar plasma en 2 keer blij! Toch leuk om te lezen dat we hier niet allemaal uit ons nek zitten te lullen.Sangroid schreef op maandag 24 december 2012 @ 17:53:
...
Ik dacht nog dat LCD door de jaren heen wel beter zou zijn geworden....
...
Het was een VRESELIJKE tijd die ik had met de LG 760s!
Man man man, wat een teleurstelling, hoeveel ik ook probeerde in te stellen, was het bij de ene zender wel "ok", dan was het bij een andere weer zwaar teleurstellend! En zo bleef ik aan de gang met corrigeren en me ergeren aan het beeld.
...
Toch nog geprobeerd aan het beeld te wennen, maar nee, dat was tevergeefs. Ik bleef me ergeren aan dat vlakke onnatuurlijke beeld.
Nadat ik me door het MarktPlaats-drama had heen geworsteld (je kent het wel, onzinnige biedingen via mail en zo) had ik de tv eindelijk verkocht (via MP, dat dan wel) en haalde de ouwe, trouwe Panasonic weer uit de slaapkamer om weer een tv in de woonkamer te hebben.
Het was als thuiskomen. Heerlijk beeld!
[ Voor 57% gewijzigd door Bakkertje_01 op 24-12-2012 21:50 ]
Inspelen en kalibreren.Bakkertje_01 schreef op maandag 24 december 2012 @ 21:50:
zo, ST50 besteld!
wat moet ik als eerste doen als hij er is?
Lekker film kijken en genieten...Bakkertje_01 schreef op maandag 24 december 2012 @ 21:50:
zo, ST50 besteld!
wat moet ik als eerste doen als hij er is?
[ Voor 8% gewijzigd door Cap op 25-12-2012 01:51 ]
Dat is nu precies het gevoel/gedachte die ik kreeg bij het lezen van dit topic, van: "Zie je wel!".Cap schreef op maandag 24 december 2012 @ 21:47:
[...]
[...]
2 keer van LCD naar plasma en 2 keer blij! Toch leuk om te lezen dat we hier niet allemaal uit ons nek zitten te lullen.
Smoothfilm is toch de 24p setting op off , min, med of max toch? Ik heb em op max staan, zie toch een verschil in beeld als ie aanstaat. op een of andere manier vind ik het op max seting wel mooi maar lijkt idd de reden van wat ik zie. Heb em nu uitgezet en t is nu weg inderdaad, dat combing. Wat doet dat 24p dan precies? ik lees de menubeschrijving enzo maar je ziet toch een verschil in beeld als je em aan of uit hebt staan.Cap schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 01:47:
Kartelige randen? Bedoel je combing?
The most common, and most distracting, artifact one encounters in film mode happens when the deinterlacer blithely combines together two fields that weren't meant to go together, usually because the 3-2 sequence is interrupted and the deinterlacer doesn't adapt quickly enough. When this happens, the odd numbered lines of the image are from one moment in time, and the even numbered lines are from a different moment. If something in the image is moving, it looks like there are spiky lines sticking out from the sides of the object like the tines of a comb. Hence the effect is usually called combing, though it is also sometimes referred to as feathering.
Zet IFC / smoothfilm eens uit?
Edit: brightness op 0 bedoel je, mag ik hopen? 30 is de max waarde en absoluut uit den boze, je houdt dan geen zwart meer over!
[ Voor 20% gewijzigd door Japser op 25-12-2012 12:37 ]
De panasonic is een passieve 3d bril en de samsung een actieve 3d bril. dus niet te vergelijken.BARACUS schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 20:23:
Pana heeft nu ook goedkope 3d brillen ala Samsung. Welke is de beste keus?
De pana ziet er wel wat cooler uit.
Panasonic TY-EP3D10EB
[afbeelding]
Samsung SSG-4100GB
[afbeelding]
[ Voor 15% gewijzigd door Cap op 25-12-2012 23:59 ]
androidlover schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 20:29:De panasonic is een passieve 3d bril en de samsung een actieve 3d bril. dus niet te vergelijken.
Beide zijn fout maar ook weer goed.BARACUS schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 20:44:
Helemaal niet op zitten letten. Ik dacht dat Pana alleen maar actieve tv's had...
Verwijderd
Zit nooit op Panasonic televisies. Die valt onder de uitzonderingen net zoals veel andere producten.Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2012 @ 10:52:
Mediamarkt, je krijgt dan weer van die "btw weg ermee" kortingen
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2012 12:53 ]
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2012 14:02 ]
Ik weet niet of een plasma een handige keuze is dan, want als je 15 minuten een contrastrijk beeld op je tv laat staan heb je gegarandeerd retentie, dat wil dus zeggen dat je een nabeeld blijft zien gedurende een periode. Het gaat wel weer weg, maar lijkt een beetje hetzelfde dus als de retentie die je ervaart met je lcd tv. De beste oplossing is toch om niet 15 minuten hetzelfde beeld te laten staan, of als je het al doet te zorgen dat je dat niet met te hoog contrast doet.Lomp schreef op woensdag 26 december 2012 @ 13:56:
Ben ik eindelijk van mijn 5 jaar oude 40inch samsung lcd af waar ik me toch eigenlijk heel vaak aan het slechte beeld heb geergerd, voornamelijk dat als je meer dan 15 min het zelfde beeld erop hebt. dat het wel 2 uur kan duren voordat je het niet meer door een andere zender heen kunt zien.
LCD heeft geen last van retentie/inbranding. Kijk/keek je via scart? Want dan zal dat het probleem wel zijn en niet de televisie zelf.Lomp schreef op woensdag 26 december 2012 @ 13:56:
Zojuist de P50UT50E besteld bij de wehkamp. 599 euro is die daar op het moment, met een module dr bij en bezorgen zat ik op 678 euro.
Mn woonkamer heeft geen last van veel daglicht en ik kijk toch meestal na 23.00 series en films wat voor mij de meerprijs van een ST dus niet waard is.
Ben ik eindelijk van mijn 5 jaar oude 40inch samsung lcd af waar ik me toch eigenlijk heel vaak aan het slechte beeld heb geergerd, voornamelijk dat als je meer dan 15 min het zelfde beeld erop hebt. dat het wel 2 uur kan duren voordat je het niet meer door een andere zender heen kunt zien.
|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||
Dus je koopt hem op een bedrijf aangezien je geen btw betaalt?Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2012 @ 13:55:
Uitgaan van 1149 btw eraf 21% daarna personeels korting 20%?
1149/ 1.21 = 949 X0.8 = 759.2
P.S je moet toch EEN voordeel hebben om bij de Mediamarkt te werken! Haha
Gewoon alles in je tv steken met HDMI, via ARC zal het teruglopen naar je homecinema set. Neem ik aan.Kozzmozz schreef op donderdag 27 december 2012 @ 09:16:
Hoe sluit ik best al mijn mediaspelers aan op mijn Panasonic VT50?
1) Panasonic Plasma-TV
2) Telenet HD- digicorder
3) Panasonic BluRay HomeCinema BTT190
4) WD TV Live HUB
Ik wens 5.1 DTS geluid te krijgen via de WD TV Live Hub (4) en de Bluray HomeCinema (3).
Hij gaat wel btw betalen maar Mediamarkt noemt zo'n actie btw-vrijLuPo schreef op donderdag 27 december 2012 @ 09:37:
[...]
Dus je koopt hem op een bedrijf aangezien je geen btw betaalt?
[ Voor 22% gewijzigd door BARACUS op 27-12-2012 10:22 ]
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Via de ARC mogelijkheid zoals Baracus aangaf.Kozzmozz schreef op donderdag 27 december 2012 @ 09:16:
Hoe sluit ik best al mijn mediaspelers aan op mijn Panasonic VT50?
1) Panasonic Plasma-TV
2) Telenet HD- digicorder
3) Panasonic BluRay HomeCinema BTT190
4) WD TV Live HUB
Ik wens 5.1 DTS geluid te krijgen via de WD TV Live Hub (4) en de Bluray HomeCinema (3).
Dat is nou net de kracht van de actie. De meeste mensen denken BTW-vrij dus 21% korting maar blijkbaar kunnen mensen niet gauw uitrekenen wat de werkelijk korting is (iets van 18-19%).The Legend schreef op donderdag 27 december 2012 @ 10:33:
Oh noes! Geen btw betalen is niet hetzelfde als 21% korting.
Ik vraag hoeveel je betaalt hebt, hoezo kun je dan niet gewoon de prijs zeggen ipv te zeggen ervan uitgaande en ik zou uitkomen als en indien.Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2012 @ 13:55:
Uitgaan van 1149 btw eraf 21% daarna personeels korting 20%?
1149/ 1.21 = 949 X0.8 = 759.2
P.S je moet toch EEN voordeel hebben om bij de Mediamarkt te werken! Haha
Verwijderd
Verwijderd
En daarnaast er wordt gevraagd om die uitleg? Dus waar bemoei jij je mee?Cartman! schreef op woensdag 26 december 2012 @ 13:48:
759 euro voor een 50GT50? Dat lijkt me heel sterk, hoe kom je op dat bedrag?
Nee ik kijk via een samsung hd decoder(via hdmi aangesloten), en daar kan je met geen goed fatsoen muziek kanaal erop zetten want dan krijg je een blauw beeld met een muzieknoot... . maar ook ps3 achtergrond bleef heel snel in het beeld vast.Dimens schreef op donderdag 27 december 2012 @ 02:13:
[...]
LCD heeft geen last van retentie/inbranding. Kijk/keek je via scart? Want dan zal dat het probleem wel zijn en niet de televisie zelf.
Maar met de UT50 ben je sowieso beter af. Al moet je dan niet via scart kijken.
[ Voor 7% gewijzigd door Lomp op 27-12-2012 13:28 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Athome op 27-12-2012 14:28 ]
Waar ik me mee bemoei? Het is een forum, ik denk dat jij hier niet op je plek zit als je geen reacties wilt... Lange tenen zeker? Ik ken de prijzen niet bij MediaMarkt dus het is niet heel gek als ik vraag hoe je dat aan dat bedrag komt. Toen ik ging kijken was de 50GT50 overal nog 1300 euro als MediaMarkt deze nu voor 1129,- heeft dan zijn de prijzen ineens enorm gezakt blijkbaar.Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 12:15:
[...]
En daarnaast er wordt gevraagd om die uitleg? Dus waar bemoei jij je mee?
[ Voor 13% gewijzigd door Cartman! op 27-12-2012 19:31 ]
ik heb em daar ook besteld:D ,nu nog 2 3d brillen zoeken,die goed zijn en niet te duur.die Samsung SSG-P41002 zijn goedkoop maar lijken mij niet ech zo super goed, en die originele van panasonic vind ik te duur, ik heb zelf al gezocht maar kom er niet uit,weet er iemand goede brillen van maximaal 50euro per stuk?JPS schreef op donderdag 27 december 2012 @ 18:44:
De 50UT50 was weer bij Wehkamp in de aanbieding voor 599 euro, dus ik heb 'm nu aangeschaft. Het prijsverschil met de 50ST50 is te groot om de voordelen te rechtvaardigen. Ik heb er in een combinatiedeal ook gelijk de Quantis CI+ module voor 50 euro bijbesteld. Veel goedkoper zal het niet gaan worden lijkt me.
[ Voor 20% gewijzigd door roflexx op 27-12-2012 21:57 ]
Verwijderd
Verwijderd
jaVerwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 22:48:
kan de pana 65vt50 half sbs 3d rechtstreeks vanaf een externe hdd afspelen
dus zonder externe mediaspeler
[ Voor 26% gewijzigd door Athome op 28-12-2012 10:32 ]
welk typenr? en welke aanbieder? want die ik vind zenden niet naar NL.Athome schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:27:
Voor de mensen die geinteresseerd zijn.
Mijn calibratierapport
P.S.
Kijk voor Panasonic 3D brillen eens op Amazon. Ik heb daar net een Panasonic 3D bril besteld voor 45 pond.
[ Voor 6% gewijzigd door roflexx op 28-12-2012 11:41 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Cap op 28-12-2012 11:35 ]
Da's mooiVerwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 21:27:
Ja klopt. Prijs klopt inderdaad daarom kopen meeste medewerkers al hun producten tijdens die dagen
En voor Cartmen, inderdaad verkeerd gequote! Vandaag nog ff na vraag gedaan en krijg um gewoon met alle kortingen mee! Een blij mens
Verwijderd
Bij een plasma moet je juist niet alle lampen uitzetten. Je moet altijd iets omgevingslicht hebben, want dan lijkt het zwart veel zwarter namelijk. Als er geen omgevingslicht is dan wennen de ogen aan het donker en wordt het zwart gewoon compleet grijs.Heisenbug schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 04:31:
Even een tip zorg dat je Prometheus in 3D gaat kijken op je plasma.
Pas gezien op m'n VT50, alle lampen uit, wat een fantastiscbe beelden.
Dat het beeld raar gekleurd is, komt doordat de televisie in een winkel staat. En die rare strepen kun je ook uitzetten.Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 13:11:
Ik ben vandaag wezen kijken bij de MM voor de P42ST50. Lekker rustig en warm beeld. Het viel mij alleen op dat wit erg grijs/beige is. Ik neem aan dat dit gewoon een slechte instelling is? En bij horizontale bewegingen trekt hij al erg snel strepen in het beeld. Hier heb ik al eens over gelezen, kan je met de instellingen hier nog wat aan doen?
Die vertikale strepen bij snelle pans op egale achtergronden is juist iets wat je NIET kan uitzetten en waar iedereen over klaagtDimens schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 13:16:
[...]
Dat het beeld raar gekleurd is, komt doordat de televisie in een winkel staat. En die rare strepen kun je ook uitzetten.
[ Voor 14% gewijzigd door Adlermann op 28-12-2012 13:18 ]
Verwijderd
Het waren niet echt heel snelle pans, achtergrond was ook niet heel egaal. Daarom verbaasde het mij ook een beetje.Adlermann schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 13:17:
[...]
Die vertikale strepen bij snelle pans op egale achtergronden is juist iets wat je NIET kan uitzetten en waar iedereen over klaagt
[edit]
Nou ja het wordt dus iets minder als je naar standaard mode gaat en met heel hoog contrast, maar dat is onkijkbaar
Dan geen issue. Gewoon halen die tv.Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 13:19:
[...]
Het waren niet echt heel snelle pans, achtergrond was ook niet heel egaal. Daarom verbaasde het mij ook een beetje.
Je moet er eentje hebben met International Delivery rates.roflexx schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 11:19:
[...]
welk typenr? en welke aanbieder? want die ik vind zenden niet naar NL.
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B007FNIP2Uroflexx schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 11:19:
[...]
welk typenr? en welke aanbieder? want die ik vind zenden niet naar NL.
In vergelijk tot de hel(blauw)witte LED-LCD schermen die ernaast in torch-mode stonden te branden? Dan wel ja. Maar dat wit is dus geen video/paper white maar ijskoud 9000+ Kelvin wit dat bedoeld is om te imponeren naast andere televisies / monitoren.Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 13:11:
Ik ben vandaag wezen kijken bij de MM voor de P42ST50. Lekker rustig en warm beeld. Het viel mij alleen op dat wit erg grijs/beige is.
Dit moet je gewoon even verifieren bij de UPC helpdesk. Als je analoog opneemt via de SCART uit moet het sowieso lukken lijkt me. Je kunt natuurlijk ook opnemen met de Horizon box zelf als je die neemt. Je kunt ook een CI+ module nemen bij UPC in plaats van een digitale box en dan direct een USB HDD aansluiten op de tv, ook dan kun je opnemen op die USB HDD, maar je hebt in de tv maar 1 tuner tot je beschikking, dus tijdens de opname kijken naar een andere zender is er niet bij.ersy schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 13:59:Een van de redenen is het veel gebruik maken van een dvdrecorder, het kijken naar A en opnemen van B en het, na bewerking, branden van DVDs.
Ben er nog altijd niet zo zeker of ik bij overgang naar digitaal deze mogelijkheden niet ga verliezen.
[ Voor 75% gewijzigd door Cap op 28-12-2012 16:36 ]
ik heb er 2 besteld,wel 20pond verzondkosten maarja goedkoper zijn ze niet te vinden.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq