Trouwens nog ff gezocht wat de update 1.621 doet.
Het zou verbeteringen moeten geven in viera connect functies
Het zou verbeteringen moeten geven in viera connect functies
.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
.
Verwijderd
via een slechte afstandsbediening of via een app op de ipad/iphone (of blergh android zooi)Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:23:
De P55VT50 heeft een internetbrowser. Nu weet ik dat voor sommige Samsung toestellen een keyboard te koop is. Hoe gaat dat op deze Pana?
Verwijderd
Enig idee of dit via de app goed werkt?Adlermann schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:41:
[...]
via een slechte afstandsbediening of via een app op de ipad/iphone (of blergh android zooi)
bla?
Op android beter dan op iphone. Hebhet beide laatst getest. Op iphone moet je http:// er altijd voorzetten. De android snapt het ook als je het weglaat.
Nice!Freakster86 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:25:
Zie je nou wel... geduld is een schone zaak![]()
[afbeelding]
Verwacht hem maandag
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Verwijderd
Je kan er diverse logitech keyboards op aansluiten via Bluetooth.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:23:
De P55VT50 heeft een internetbrowser. Nu weet ik dat voor sommige Samsung toestellen een keyboard te koop is. Hoe gaat dat op deze Pana?
[ Voor 9% gewijzigd door wackidth op 22-06-2012 14:15 ]
.
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2012 14:12 ]
[ Voor 98% gewijzigd door wackidth op 22-06-2012 14:37 ]
.
Overscan op zowel de tv als de laptop uitschakelen.Q-bone schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:47:
Zijn er meer mensen die last hebben van een niet optimale resolutie? dan bedoel ik, wanneer de notebook wordt aangesloten via hdmi, het niet 1920 x 1080 is maar om de randen goed te krijgen, de resolutie bijgesteld moet worden op iets van 1873 x 1031 oid...
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ah ok, ik dacht dat dit juist één van de betere midrange lcd's was...Freakster86 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:22:
[...]
Goed geheugen!![]()
Na de ex720 ben ik tot de conclusie gekomen dat plasma (ook al is 42" aan de grote kant voor mijn situatie) de enige juiste weg is. De G30 staat bij m'n ouders (op aanraden van mij nota bene) en die tv's geven perfect beeld. Hieronder de problemen die ik had met de ex720;
- Kijkhoek. Minder dramatisch dan een Samsung C650, maar nog steeds waardeloos imho.
- Linker kant enorm veel backlight bleeding. 's avonds was dit gewoon heel goed zichtbaar.
- Door BB leek wit overdag licht blauw.
- Bewegend beeld (rtlz balk bijvoorbeeld) kreeg ik maar niet vloeiend.
2x LCD geprobeerd (ex720 en C650) en beide vielen hard tegen. Ik ben het helemaal met LuPo eens. Neem een plasma.
Verwijderd
LuPo schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:57:
[...]
Nice!Als bol.com voorraad heeft zou je denken dat wehkamp dat ook moet kunnen. Helaas nog steeds 2 weken.
Dat dacht ik dus ook. De Samsung C650 en Sony EX720 kwamen in reviews zeer goed uit de bus. Vandaar dat de keuze viel op die modellen. Misschien heb ik 2x dikke pech gehad, maar ze waren die ~500 euro zeer zeker niet waard (32").Spurlie schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:06:
[...]
Ah ok, ik dacht dat dit juist één van de betere midrange lcd's was...
Ach eigenlijk zou ik ook gek zijn als ik iets anders dan een ST50 zou pakken voor dit budget...![]()
Weet iemand wat de precieze afmetingen zijn van de doos van de ST50? Wil namelijk wel even weten of de doos rechtop in mijn wagen past.
Mijn vt50 werkt perfect met Ziggo en de Quantis CI+ moduleVerwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:11:
Volgens de site van Ziggo en Delta is de 55VT50 (nog) niet gecertificeerd.Klopt het dat mijn smartcard dan niet werkt. Ik heb nu nog een settopbox maar wil eigelijk gebruik maken van de ci-module
Verwijderd
Dat is goed om te horen. Aangezien ik hier Delta heb zou die Quantis hier ook werken, zodat ik HDTV kan ontvangen?Riesjard schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:15:
[...]
Mijn vt50 werkt perfect met Ziggo en de Quantis CI+ module
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2012 15:37 ]
Ik gebruik die van neotion. werkt ook prima.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:19:
[...]
Dat is goed om te horen. Aangezien ik hier Delta heb zou die Quantis hier ook werken, zodat ik HDTV kan ontvangen?
Verwijderd
Samen met een Delta smartcard?Adlermann schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:15:
[...]
Ik gebruik die van neotion. werkt ook prima.
WEet ik veel. Gewoon de standaard ziggo smartcard.
Verwijderd
Okee thx, dan ga ik hem maar gewoon bestellen.Adlermann schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:45:
[...]
WEet ik veel. Gewoon de standaard ziggo smartcard.
Meen je dit nou?Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:58:
Hartelijk dank Adlermann. Overigens ik zie online vrijwel alleen maar europese modellen van de 55VT50. Raden jullie dit aan of toch maar beter wachten op de nederlandse versie.
Verwijderd
Onzin..... Als je een E achter het modelnummer ziet staan is het goed. Dit zijn toestellen die in Duitsland Belgie en Nederland etc verkocht worden.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 17:03:
Mijn informatie is dat alleen op de Nederlandse toestellen de garantie wordt gegeven dat ze ziggo certified zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door wackidth op 22-06-2012 17:17 ]
.
Er is 1 model voor continentaal europa.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 17:03:
Mijn informatie is dat alleen op de Nederlandse toestellen de garantie wordt gegeven dat ze ziggo certified zijn.
logitech keyboards werken eropVerwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:23:
Als je Bluetooth wilt is er niet zoveel keuze. Werkt deze ook? (is normaal voorPS3) Is de 'goedkoopste' die ik vind…
Nouw dan moed je maar die kopun en naar het toppik over leDs enz verhuisen....joey82 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 17:52:
vanmiddag in de winkel wezen kijken..er stonden 2 pana,s naast elkaar en tot mijn verbasing was de gene met mooier beeld een led...de tx-l 42ET5E
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
Je kan geen tvs vergelijken onder tlbuislicht.......joey82 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 17:52:
vanmiddag in de winkel wezen kijken..er stonden 2 pana,s naast elkaar en tot mijn verbasing was de gene met mooier beeld een led...de tx-l 42ET5E
En waar is dat precies?Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:12:
De prijs van de 50vt50 is lekker aan het dalen. Internet winkel nu € 1.733,57 inclusief bezorgen.
Nu al aanbod in de winkel gehad van 1700 inclusief bezorgen en andere winkel kon nog dieper gaan als de bestelling bij hun deed vertelden ze mij.
Ik heb hem eind maart besteld (maar toen was hij nog niet uit). ik heb hem ergens in mei gekregen. Ik gok 30 mei. Ja 30 mei.Acemath schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:29:
Adlermann, hoelang heb jij moeten wachten op je VT50? Ik heb (wel in Belgie) de mijne op 17 mei besteld, en nog steeds geen nieuws ontvangen over eventuele levering. Op die manier loop ik wel de skypecamera actie mis...
Pff... zo lang wachten....Adlermann schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:42:
[...]
Ik heb hem eind maart besteld (maar toen was hij nog niet uit). ik heb hem ergens in mei gekregen. Ik gok 30 mei. Ja 30 mei.
Dat zou nu veel sneller moeten zijn hoor. Hij was gewoon toen nog niet uit. Hij is pas vanaf mei leverbaar in Nederland.
de datum op je bon geldt.. dus je loopt niks mis.Acemath schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:29:
Adlermann, hoelang heb jij moeten wachten op je VT50? Ik heb (wel in Belgie) de mijne op 17 mei besteld, en nog steeds geen nieuws ontvangen over eventuele levering. Op die manier loop ik wel de skypecamera actie mis...
Ik heb een pv70 gehad. Echt een heel mooi toestel toen.Undeclinable schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 17:57:
[...]
Nouw dan moed je maar die kopun en naar het toppik over leDs enz verhuisen....
On-topic: iemand overgestapt van een Panasonic ..PV70 en kan vertellen hoeveel verschil er in deze generaties zit?
Thanks voor je reactie, dit hoopte ik al te horeninvincible30 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 19:33:
[...]
Ik heb een pv70 gehad. Echt een heel mooi toestel toen.
De nieuwste pana plasmas geven een veel mooier beeld weer, maar dit is natuurlijk wel bronafhankelijk.
Gewone (geupscalede) tv programma's worden goed weergegeven op deze tv's, maar het verschil met een pv 70 is echt niet groot.
Maar ga je een goede blu-ray afspelen dan is het verschil echt enorm. Ook goede hd uitzendingen zien er spatzuiver uit.
Nogmaals, verwacht geen wonderen van deze tv als het gaat om huis, tuin en kuiken uitzendingen. Is de bron slecht, dan blijft het slecht.
Is de bron goed, dan valt je mond telkens weer open!
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
lol! kuikenuitzending, nee dat ken ik ook niet eigenlijkUndeclinable schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 19:53:
[...]
Thanks voor je reactie, dit hoopte ik al te horenEn ik weet niet wat jij leuk vindt, maar bij kuiken-uitzendingen kan ik me weinig voorstellen
duhhh.....toevallig heeft de verkoper de tv thuis staan...aangezien het een maatje van me is ben ik toenstrax eventjes wezen kijken.....Adlermann schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:16:
[...]
Je kan geen tvs vergelijken onder tlbuislicht.......
Ieder zijn smaak toch?joey82 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 20:15:
[...]
duhhh.....toevallig heeft de verkoper de tv thuis staan...aangezien het een maatje van me is ben ik toenstrax eventjes wezen kijken.....
film gekeken ff cod gespeeld en het ziet er allemaal mooi uit
invincible30 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 20:23:
[...]
Ieder zijn smaak toch?
Als jij die lcd met led lampjes mooier vindt dan zou ik die kopen en niet een plasma.
Succes met je keuze
Thx!Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:29:
De afmetingen van de doos van de 42st50 zijn 120 breed x 72 hoog bij 23 diep
[ Voor 16% gewijzigd door Spurlie op 22-06-2012 21:09 ]
Succes heeft hij er wel mee nodig:)invincible30 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 20:23:
[...]
Ieder zijn smaak toch?
Als jij die lcd met led lampjes mooier vindt dan zou ik die kopen en niet een plasma.
Succes met je keuze
Zo duuhh is het niet. Je schreef zelf dat je in de winkel bent wezen kijken. Hoe moeten wij dan ruiken dat je bij de verkoper thuis was?joey82 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 20:15:
[...]
duhhh.....toevallig heeft de verkoper de tv thuis staan...aangezien het een maatje van me is ben ik toenstrax eventjes wezen kijken.....
film gekeken ff cod gespeeld en het ziet er allemaal mooi uit
dat heb ik net verteld..LuPo schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:29:
[...]
Zo duuhh is het niet. Je schreef zelf dat je in de winkel bent wezen kijken. Hoe moeten wij dan ruiken dat je bij de verkoper thuis was?
Wat was de reden van retour??joey82 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:37:
toevallig heeft de verkoper deze week nog 2 vt50 retour gehad en 1 st50
als ik voor de st50 / vt50 was gegaan had ik net zoveel succes nodig gehad;)
dat is niet waar dat weet je zelf ook wel:) omdat je zelf een plasma hebt zijn leds niet goed??Adlermann schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:41:
[...]
Wat was de reden van retour??
Bij een st/vt50 heb je tenminste kans op een goed scherm. Bij een LED is die kans natuurlijk 0
[ Voor 27% gewijzigd door Michael Knight op 22-06-2012 22:59 ]
idd en niet het we kraken andere technieken af topic
Beseffen die mensen dan niet dat je zo een tv moet kopen met een homecinema erbij? Logisch dat het geluid dan kut isjoey82 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:45:
[...]
dat is niet waar dat weet je zelf ook wel:) omdat je zelf een plasma hebt zijn leds niet goed??
de reden van retour is dat het geluid steeds kut is...
Dat klopt ja. Ik ben aan ondersteunende apparatuur meer kwijt dan wat de TV kost.Acemath schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:57:
[...]
Beseffen die mensen dan niet dat je zo een tv moet kopen met een homecinema erbij? Logisch dat het geluid dan kut is
het geluid van platte tv,s is idd kut maar een tv waar je alleen maar haperingen hoort is nog kutter..vandaar de reparatie....Acemath schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:57:
[...]
Beseffen die mensen dan niet dat je zo een tv moet kopen met een homecinema erbij? Logisch dat het geluid dan kut is
[ Voor 15% gewijzigd door Help!!!! op 22-06-2012 22:06 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / GTX 1080 Ti
dat heb ik de afgelopen dus juist wel:)
[ Voor 9% gewijzigd door joey82 op 23-06-2012 06:38 ]
Mijn idee is dat mensen zich zo blind staren op zo een zaken dat ze het effectief gaan zien. ALLE belgische zenders hebben tegenwoordig een joekel van een logo in de bovenhoek staan, en mijn vriendin kijkt dan ook nog eens uren aan een stuk naar amerikaanse series die hetzelfde euvel hebben. Op een Philips plasma van intussen bijna 8 jaar oud. NOOIT geen IR of burn-in gehad. Ir verdwijnt dan ook nog eens na een tijdje, burn in is een ander probleem. Zeg tegen een mens dat ie hoofdpijn heeft, en binnen de kortste x zal ie koppiijn hebben.The Reeferman schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 06:29:
Ben wel benieuwd hoe groot deel van de TV's last hebben van retentie. Ik ken 3 oude panna plasma's waarop ik op 1 zelf ook gegamed heb en daar nooit echt last gehad van retentie. En die 2 andere TV's bij bekenden zijn helemaal extreem retentie resistent. Op de ene TV is maanden achter elkaar gegamed en ongeveer nooit wat anders dan die game, Forza 2 en 3, nu na jaren begin je het te zien zegt de eigenaar maar ik zie het niet, alleen op een egale achtergrond met bepaalde kleur. En die andere TV was een showmodel wat dus veel uur heeft aangestaan. Maar daar kan nu ook dagen de zelfde game op gedraaid worden zonder retentie. Na een paar maanden veel 1 game wil er nog wel eens wat van de interface als retentie terugkomen maar wat ik soms hoor over logos in beeld na enkele dagen vind ik wel een groot verschil. Is het zo dat bv 70% er geen last van heeft en de rest wat meer. T zal toch redelijk mee meten vallen denk ik anders hadden meer mensen er wel over geklaagd en garantie geclaimd.
[ Voor 6% gewijzigd door Acemath op 23-06-2012 07:39 ]
Ach, tel eens het aantal unieke personen die een probleem met hun tv hebben (sommigen schreeuwen nogal hard en vooral vaak) en deel dat door het aantal verkochte tv's. Die aantallen zijn klein en Panasonic's service is goed: Ik heb op Tweakers hooguit één of twee gebruikers gezien die het niet met de conclusie van de servicedienst eens waren.Acemath schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 07:36:
Toch zijn er op andere fora wel meer mensen die klachten hebben over deze tv's,( niet enkel IR, maar ook banding,DSE etc). Ook mensen die ee, goed toestel hebben, en een laatste update de hele boel om zeep helpt.
De servicedienst is uitstekend. Ze vervangen vaak zelfs burnin terwijl bijvoorbeeld in de handleiding staat dat je dan dikke pech hebt. Dus weinig te klagen eigenlijk.BeF-Bacchus schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 09:40:
[...]
Ach, tel eens het aantal unieke personen die een probleem met hun tv hebben (sommigen schreeuwen nogal hard en vooral vaak) en deel dat door het aantal verkochte tv's. Die aantallen zijn klein en Panasonic's service is goed: Ik heb op Tweakers hooguit één of twee gebruikers gezien die het niet met de conclusie van de servicedienst eens waren.
Pana's service is goed? Sorry hoor, maar daar ben ik niet volledig mee akkoord. Stuurde op 18/06 een mailtje met een hele simpele vraag, en heb daar 5 dagen later nog steeds geen reactie op gehad. Al was het maar een automated "we hebben uw email ontvangen, en hopen u zo vlug mogelijk van dienst te zijn..."BeF-Bacchus schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 09:40:
[...]
Ach, tel eens het aantal unieke personen die een probleem met hun tv hebben (sommigen schreeuwen nogal hard en vooral vaak) en deel dat door het aantal verkochte tv's. Die aantallen zijn klein en Panasonic's service is goed: Ik heb op Tweakers hooguit één of twee gebruikers gezien die het niet met de conclusie van de servicedienst eens waren.
Die automatische e-mails doen me ook niets hoor. Meestal als je van die automatische e-mails krijgt laat het antwoord langer op zich wachten dan bedrijven die dat niet sturen.Acemath schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 09:44:
[...]
Pana's service is goed? Sorry hoor, maar daar ben ik niet volledig mee akkoord. Stuurde op 18/06 een mailtje met een hele simpele vraag, en heb daar 5 dagen later nog steeds geen reactie op gehad. Al was het maar een automated "we hebben uw email ontvangen, en hopen u zo vlug mogelijk van dienst te zijn..."
Firmwares hebben geen invloed op beeldkwaliteit en instellingen. Daarvoor is een panel driver update nodig.aqurry007 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 10:58:
Hoj,
heeft er iemand zijn VT30 al gekalibreerd met de nieuwe firmware 1.804?
grts
ok thx.Adlermann schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 11:00:
[...]
Firmwares hebben geen invloed op beeldkwaliteit en instellingen. Daarvoor is een panel driver update nodig.
Dus je kan gewoon je oude instellingen gebruiken.
THX mode gewoon. Settings kun je niet zomaar overnamen (van de professional modes) dat werkt echt nooit.aqurry007 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 11:09:
[...]
ok thx.
Heeft er iemand goeie settings voor de 50VT30?
Want mijn beeld trekt nu echt op niets + als er iets met lijnen getoond wordt op de tv beven die lijnen op 1 of andere manier....
Bij mijn VT30 wel, daar was na een update het gamma opeens wel 2.2 als je 2.2 selecteerde (normaal moest ik dan 2.4 selecteren).Adlermann schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 11:00:
[...]
Firmwares hebben geen invloed op beeldkwaliteit en instellingen. Daarvoor is een panel driver update nodig.
Dus je kan gewoon je oude instellingen gebruiken.
Gebruik je nu ook 1.804? wat zijn je settings momenteel?D-TECH schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 11:49:
[...]
Bij mijn VT30 wel, daar was na een update het gamma opeens wel 2.2 als je 2.2 selecteerde (normaal moest ik dan 2.4 selecteren).
Pro settings overnemen is geen goed idee, maar ik heb wel THX instellingen voor je:aqurry007 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 13:59:
[...]
Gebruik je nu ook 1.804? wat zijn je settings momenteel?
ThxD-TECH schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 15:42:
[...]
Pro settings overnemen is geen goed idee, maar ik heb wel THX instellingen voor je:
Contrast: 46
Helderheid: -1
Scherpte: 6 (of 7, dit is persoonlijk)
Levendige kleuren: uit
Eco mode: uit
P-NR: uit!
Bij geavanceerde instellingen:
IFC: uit of maximum. Bij uit: posterisatie en hakkelig , bij maximum: films lijken nepperig, maar voor RTL 4 etc. beter
16:9 beeldscan: uit bij films, aan bij normale tv.
De rest laten staan zoals ze standaard stonden.
[ Voor 8% gewijzigd door aqurry007 op 24-06-2012 11:58 ]
Verwijderd
Verwijderd
Welke White Balance waarden gebruik je?Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:43:
2D Settings for Panasonic TX-P42ST50
hdtvtest.co.uk
Viewing Mode: True Cinema
Contrast: set to max then reduce by 14
Brightness: default
Colour: reduce by 2 from default
Sharpness: 0 or 1 click from the left
Vivid Colour: Off
CATS: Off
P-NR: Off
Advanced Settings
White Balance: 3 -2 4 0 -5 -4
Colour Mgmt: -9 -2 0 11 -6 3 0 0 5
Gamma: 2.4
24p Smooth Film: Off (for Blu-ray)
Intelligent Frame Creation: Off, Min if you have trouble with double images on 50hz
16:9 Overscan: Off
Pixel Orbiter: Auto
Heb deze waarden overgenomen. Alleen de white balance niet, die klopte van geen kant. Echter de kleurbeheer gegevens ingevuld en het beeld ziet er toch beter uit. Betere skintones... waren eerst een beetje rodig in true cinema
De voorraad van bol.com is ook al weer weg. Lijkt erop dat ze maar heel weinig tv's per keer krijgen.LuPo schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:57:
Nice!Als bol.com voorraad heeft zou je denken dat wehkamp dat ook moet kunnen. Helaas nog steeds 2 weken.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2012 20:55 ]
"When you grow up your heart dies"
Verwijderd
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik doe het met een zachte handdoek die ik onder heet water hou en uitwring. Daarna gewoon zonder schoonmaakmiddel over het scherm wrijven.Donstil schreef op maandag 25 juni 2012 @ 00:29:
Waar maken jullie het scherm mee schoon? Ik heb er enorme handen op van het ophangen maar krijg ze er niet vanaf.
Ik heb het nu geprobeerd met van dat LCD spul, ondanks dat hier een glasplaat op zit natuurlijk maar ik durfde hem niet met glassex te doen.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Dat zou dan wel overeen komen met de theorie dat er bijna geen voorraad is. Alle leveranciers krijgen maar mondjesmaat geleverd.Freakster86 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 18:50:
[...]
De voorraad van bol.com is ook al weer weg. Lijkt erop dat ze maar heel weinig tv's per keer krijgen.
[ Voor 20% gewijzigd door LuPo op 25-06-2012 09:09 ]
Verwijderd
Op amazon.com staat hij inderdaad, maar dat is de US versie dus niet de juiste regio.sjaool schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:01:
Volgens mij staat hij op Amazon en ik ben hem volgens mij ook al een keer tegen gekomen op Usenet.
't wordt steeds vager. Gisteren een hele tijd TV zitten kijken zonder problemen, echter zodra ik na een tijdje 1x zap (d.w.z. het volgende kanaal kies, pijltje omhoog dus), dan "flipt' de tv en begint ie zichzelf uit en weer aan te schakelen. Als ik een andere zender intoets dan gaat dat in 1e instantie wel goed, maar begint ie na een minuut met uit en weer aanschakelen.toolkist schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 23:28:
Mijn ST50 heeft, na reparatie door E-care, zo'n 2,5 week normaal gewerkt en nu is exact hetzelfde probleem (continu uit- en aangaan) weer terug
Maandag dus maar weer bellen en dit keer aandringen op een nieuw toestel
Misschien raar maar heb je de batterijen al een keer uit de AB gehaald?toolkist schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:16:
[...]
't wordt steeds vager. Gisteren een hele tijd TV zitten kijken zonder problemen, echter zodra ik na een tijdje 1x zap (d.w.z. het volgende kanaal kies, pijltje omhoog dus), dan "flipt' de tv en begint ie zichzelf uit en weer aan te schakelen. Als ik een andere zender intoets dan gaat dat in 1e instantie wel goed, maar begint ie na een minuut met uit en weer aanschakelen.
Als ik de TV net aan heb staan en van zender verander is er niks aan de hand....
XboxLive: Dave 130R
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq