Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:26:
mijn beoogde home cinema heeft 3 hdmi poorten (ik vermoed 1 x hdmi out). ga ik het daarmee allemaal redden? en ja ik wil heel graag die TX-P50ST50 maar het is eigenlijk echt boven budget. lastig!
3 is erg weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:23
Pffffff.. Wehkamp heeft de levertijd op de website alwéér verhoogd van 1 week naar 3 weken. In mijn account op dit moment nog wel 1 week maar dat zal wel weer veranderd worden.

Dit is echt al de derde of vierde keer dat het veranderd wordt. Elke keer gaat het netjes van 3 weken (week erna) naar 2 weken en nog een week later naar 1 week. Vervolgens gaan ze vrolijk weer terug naar 3. :(

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-09 10:03
LuPo schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:35:
Dit is echt al de derde of vierde keer dat het veranderd wordt. Elke keer gaat het netjes van 3 weken (week erna) naar 2 weken en nog een week later naar 1 week. Vervolgens gaan ze vrolijk weer terug naar 3. :(
Ze wachten gewoon geduldig tot de tv eindelijk inkoop <500 Euro is en leveren hem dan pas uit :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 16:09

pvr

Ik had hem allang ergens anders bestelt, er zijn genoeg ander webwinkels die een levering hebben van 24 uur.
LuPo schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:35:
Pffffff.. Wehkamp heeft de levertijd op de website alwéér verhoogd van 1 week naar 3 weken. In mijn account op dit moment nog wel 1 week maar dat zal wel weer veranderd worden.

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Waarom kan Wehkamp niet leveren dan? Andere webshops hebben de tv gewoon op voorraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 01:05

faust2016

You yes have my shirt

Brad Pitt schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:38:
[...]

Ze wachten gewoon geduldig tot de tv eindelijk inkoop <500 Euro is en leveren hem dan pas uit :)
Dát, of totdat jij/jullie de bestelling annuleren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
pvr schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:39:
Ik had hem allang ergens anders bestelt, er zijn genoeg ander webwinkels die een levering hebben van 24 uur.

[...]
Ook voor €549?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Dan kan je ook wachten dat je een ons weegt :+
wehkamp n**it de boel ;)

[ Voor 7% gewijzigd door pvr op 06-06-2012 11:50 ]

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Mwah, toen die aanbieding er was vond ik 3 weken wachten geen probleem. Andere (web)winkels hadden toen ook al voorraad maar niet voor die prijs. Dus ik had er geen problemen mee om 3 weken te wachten. Vandaag is het echter precies 6 weken geleden dat ik besteld heb. Andere (web)winkels hebben ook gewoon voorraad. Dus Wehkamp moet dat toch ook hebben dan?

Als het nog langer duurt moeten ze maar een TV opsturen die op voorraad is. Ik zie dat de P42GT50 wel op voorraad is. Lijkt me wel een eerlijke deal. :D

Nee zonder grollen. Die ST50 mag nu wel een keer geleverd gaan worden.

[ Voor 12% gewijzigd door LuPo op 06-06-2012 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subliminal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-10-2022
Ik snap dat het frustrerend is, die levertijden en dat je geduld op de proef wordt gesteld. Maar zoals ik al eerder heb gemeld... ik had hem ook voor €549 besteld en hij staat nu sinds afgelopen vrijdag voor die prijs ook in huis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
subliminal schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:04:
Ik snap dat het frustrerend is, die levertijden en dat je geduld op de proef wordt gesteld. Maar zoals ik al eerder heb gemeld... ik had hem ook voor €549 besteld en hij staat nu sinds afgelopen vrijdag voor die prijs ook in huis ;)
Heb er ook nog steeds alle hoop in. Normaal gesproken liepen mijn levertijd-aanduidingen precies synchroon met die van Lupa. Hij 1 week? Hier ook. Weer verschoven naar 3 weken? Yup, same here.

Echter vandaag blijft hij, vooralsnog, nog op 1 week staan, dus maybe... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
subliminal schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:04:
Ik had je bericht over het hoofd gezien omdat het zo snel gaat in dit topic. Blij voor je! ;)
Brad Pitt schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:12:
[...]

Heb er ook nog steeds alle hoop in. Normaal gesproken liepen mijn levertijd-aanduidingen precies synchroon met die van Lupa. Hij 1 week? Hier ook. Weer verschoven naar 3 weken? Yup, same here.

Echter vandaag blijft hij, vooralsnog, nog op 1 week staan, dus maybe... :P
In m'n account nu ook nog 1 week hoor. Op de website inmiddels weer 3 weken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
LuPo schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:27:
[...]
In m'n account nu ook nog 1 week hoor. Op de website inmiddels weer 3 weken. ;)
Ohhh dan hebben ze er toch gewoon reeds twee voor ons gereserveerd? Helemaal goed komen gaat 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Brad Pitt schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:29:
[...]

Ohhh dan hebben ze er toch gewoon reeds twee voor ons gereserveerd? Helemaal goed komen gaat 8)
Ik hoop het. De vorige keren werd eerst de site aangepast en een dag later ook m'n account. Ben een beetje huiverig geworden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Weet iemand wellicht een winkel in (of in de buurt van) Den Haag waar ze zowel de VT50 als de GT50 en evt ook nog de ST50 hebben staan ? Wellicht een mediamarkt?

[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 06-06-2012 13:53 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, net maar online de P50VT50 besteld ... nu een 42 uit 2010 model .... maar deze zag er stukken mooier uit en schuif oude tv dan wel door naar kennis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 17:38
Hallo allemaal, ik heb een prangende vraag. Ik probeer mijn TV (Viera TX-P42S30) aan te sluiten op mijn PC, maar ik blijf maar geen beeld krijgen. Via DVI -> HDMI aangesloten. In het NVidia control panel van mijn 8800GTX zie ik de Panasonic TV netjes staan, maar beeld, ho maar. Wat voor settings ik ook probeer, ik kan 'm niet aan de praat krijgen. Volgens mij moet het geen probleem zijn om via HDMI gewoon beeld te krijgen, maar op Google kan ik geen ervaringen van mensen vinden. Zijn er hier gebruikers die hun TV aangesloten hebben op de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:56
De mediamarkt heeft me nu doorverwezen naar E-care om het banding probleem van de ST30 aan te pakken (nadat ik deze 2 keer zonder actie van technorep terug gekregen heb).
E-care gaf gelukkig aan dat de tv gemaakt wordt, vervangen of gecrediteerd. Klinkt dus al beter dan ik 2 keer bij technorep gehoord heb! Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acemath
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
Maar is het bij Viera TV's niet zo dat er een andere manier van werken is? Hier in Belgie moet ik in het geval van problemen contact opnemen met een hersteller die door Panasonic is aangewezen, en die aan huis komt? Ik moet helemaal geen contact hebben met de shop waar ik de tv heb gekocht?

[ Voor 13% gewijzigd door Acemath op 06-06-2012 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelv5
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-07-2024
Ik wilde eigenlijk na mijn vakantie de televisie halen maar kreeg een aanbod bij de bcc van 729 voor een nieuwe 42st50 dus gelijk verkocht. Vrijdag ophalen. Heel misschien morgen nog even kijken of het net iets goedkoper kan of met bril erbij en anders vrijdag ophalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingco
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-05-2022
Mijn 55VT50 had afgelopen zaterdag bij het kijken naar voetbal, een witte pixel. Als je dichtbij kwam leken het 4 pixels. Het leek op een dode pixel. Ik heb de leverancier, plattetv gebeld, en krijg een nieuwe.

Maar nu zie ik de pixel niet meer. Is het een luie pixel geweest. Kan dit en zo ja, komt deze dan weer een keer terug.

Gr. Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kingco schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:57:
Mijn 55VT50 had afgelopen zaterdag bij het kijken naar voetbal, een witte pixel. Als je dichtbij kwam leken het 4 pixels. Het leek op een dode pixel. Ik heb de leverancier, plattetv gebeld, en krijg een nieuwe.

Maar nu zie ik de pixel niet meer. Is het een luie pixel geweest. Kan dit en zo ja, komt deze dan weer een keer terug.

Gr. Patrick
Wellicht is die pixel nu helemaal uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingco
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:06:
[...]

Wellicht is die pixel nu helemaal uit
Oke, zou kunnen?? Ik kan het alleen niet zien. Wat moet ik nu doen, gewoon het toestel maar omruilen voor een nieuwe?

Gr. Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 21:24
ik zou het zelf lekker laten.. als je geen probleem hebt nu? binnen twee jaar sowieso pixelgarantie bij pana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingco
Bever! schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:10:
ik zou het zelf lekker laten.. als je geen probleem hebt nu? binnen twee jaar sowieso pixelgarantie bij pana
Maar wat kan het nu geweest zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien even Breakin-dvd draaien?
Dan zie je verschillende kleuren fullscreen op je scherm, lijkt me dat je dan een dode pixel er wel uit moet kunnen filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
kingco schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:09:
[...]

Oke, zou kunnen?? Ik kan het alleen niet zien. Wat moet ik nu doen, gewoon het toestel maar omruilen voor een nieuwe?

Gr. Patrick
Nee, dat is geen dode pixel. Dat heb ik ook soms met mijn VT30, gaat altijd snel weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingco
D-TECH schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:31:
[...]

Nee, dat is geen dode pixel. Dat heb ik ook soms met mijn VT30, gaat altijd snel weer weg.
Noemen ze dat een luie pixel. Maar nu heb ik nog garantie, ik ben bang als ik niets doe, het alleen maar erger wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingco
D-TECH schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:31:
[...]

Ben nu de breakin-dvd aan het draaien. Ik ben tot de kleur groen gekomen. Geen enkele afwijking!! Wel goed nieuws. Ik ga morgen Platte-tv en/of E-Care bellen wat ze me adviseren. Als het maar niet terugkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat een tx-p50st50 inc verpakking in een doorsnee auto? er zijn er vast meer die voor dit dilemma stonden. moet rechtop vervoerd, op de achterbank misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingco
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 21:37:
gaat een tx-p50st50 inc verpakking in een doorsnee auto? er zijn er vast meer die voor dit dilemma stonden. moet rechtop vervoerd, op de achterbank misschien?
Ik heb een 307SW en heb vorige weekend de P55VT50 opgehaald. Qua hoogte, paste die net, en ik moest hem doorschuiven tot aan de voorstoelen. Toen kon de klep dicht, dus je moet een redelijke doorsnee-auto hebben om hem recht te vervoeren.

Gr. Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Platleggen, alarmlichten aan, zwaailicht op het dak en met 5 km/h naar huis rijden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm niet erg hoopvol.. die 307 is best groot. volgens mij gaat dat niet lukken. maar dank voor jullie antwoorden

edit: als ik uitga van een doos van 140 bij 90 gaat het denk ik net passen.. morgen maar proberen dan! :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2012 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
kingco schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:32:
[...]

Noemen ze dat een luie pixel. Maar nu heb ik nog garantie, ik ben bang als ik niets doe, het alleen maar erger wordt.
ik zou er zelf niet op handelen als er nu geen probleem is. vraag me af of platte tv ook wel gaat ruilen als zij niks constateren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
kingco schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 21:43:
[...]

Ik heb een 307SW en heb vorige weekend de P55VT50 opgehaald. Qua hoogte, paste die net, en ik moest hem doorschuiven tot aan de voorstoelen. Toen kon de klep dicht, dus je moet een redelijke doorsnee-auto hebben om hem recht te vervoeren.

Gr. Patrick
Ooh dat is goed nieuws, mijn vriendin kan van de zaak wel een grote bus mee nemen maar die past een beetje onhandig in de garage van ons appartement. Als jij hem in een 307 hebt gekregen dan moet haar station (Bmw 3 e90) ook wel lukken. Wilde hem namelijk ook liever niet plat leggen.

(ik heb zelf een Smart 451 dus dat past ook allemaal net niet 8)7 )

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 06-06-2012 22:38 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:26:
mijn beoogde home cinema heeft 3 hdmi poorten (ik vermoed 1 x hdmi out). ga ik het daarmee allemaal redden? en ja ik wil heel graag die TX-P50ST50 maar het is eigenlijk echt boven budget. lastig!
Heb je de Ziggo box per se nodig? Je kan namelijk ook een ci+ module aanschaffen en dan de ziggo kaart in de tv stoppen voor de ziggo zenders? Ik weet niet of je dan iets mist, misschien opname mogelijkheid als dat op de ziggo box zit. Ik ga in ieder geval de kaart in de tv stoppen. Mooi opgeruimd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zijn er hier al mensen die ervaring hebben met MKV's Half-OU of Half-SBS op de nieuwe Panasonic modellen?
Ik heb nu een LG 3d tv welke bij OU mooier 3d beeld geeft als bij SBS. Is dat bij Actief 3d ook? Ik zag in de coments op Usenet dat OU op actief 3d niet mooi zou zijn namelijk.

Door het gebrek aan fatsoenlijke Full-3D iso players is het natuurlijk nog een beetje behelpen als het om echt 3d aan komt.

Edit: Ooh heeft misschien wel iets met het brilletje te maken nu ik een beetje door denk, die "knipt" natuurlijk verticaal en niet horizontaal. (Of zit ik mis?)

Edit2: Voor de echte fans staat trouwens de volledige Panasonic Full3d BR Disk op het internet, zoek even op PANIV12T345 en je kunt hem gratis en legaal downloaden (50gb)

[ Voor 46% gewijzigd door Donstil op 06-06-2012 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cooperator schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 23:39:
[...]Heb je de Ziggo box per se nodig?
Dank voor het meedenken. Maar, ja. Ik heb de meest uitgebreide versie van de Ziggo box met inderdaad opnamemogelijkheid.

Ik heb overigens besloten voor de P50ST50 te gaan met 3 HDMI poorten. Als mn ziggo box dan in de surround-set/blu-ray gaat en ik die doorsluit naar de tv, heb ik 2 poorten over voor de mediaplayer en de console. Of maak ik nu een denkfout? :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2012 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 23:46:
Zijn er hier al mensen die ervaring hebben met MKV's Half-OU of Half-SBS op de nieuwe Panasonic modellen?
Ik heb nu een LG 3d tv welke bij OU mooier 3d beeld geeft als bij SBS. Is dat bij Actief 3d ook? Ik zag in de coments op Usenet dat OU op actief 3d niet mooi zou zijn namelijk.

Door het gebrek aan fatsoenlijke Full-3D iso players is het natuurlijk nog een beetje behelpen als het om echt 3d aan komt.

Edit: Ooh heeft misschien wel iets met het brilletje te maken nu ik een beetje door denk, die "knipt" natuurlijk verticaal en niet horizontaal. (Of zit ik mis?)

Edit2: Voor de echte fans staat trouwens de volledige Panasonic Full3d BR Disk op het internet, zoek even op PANIV12T345 en je kunt hem gratis en legaal downloaden (50gb)
Ja werkt prima hoor. Alleen wel lage resolutie natuurlijk. Want dienhakve frames worden doornde tv opgerekt to5 twee full screens voor de 3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
En jawel. Mijn leverdatum bij Wehkamp is veranderd naar 3 weken zoals ik al dacht. :( :( :(

Ik ben benieuwd of Brad Pitt en anderen hetzelfde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Om welke type@inch gaat dit?
LuPo schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:56:
En jawel. Mijn leverdatum bij Wehkamp is veranderd naar 3 weken zoals ik al dacht. :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
pvr schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:16:
Om welke type@inch gaat dit?

[...]
P42ST50.

edit: Wel kl*te, nu mis ik het EK gewoon helemaal terwijl ik juist van m'n nieuwe TV wilde genieten. Is Wehkamp daar niet aansprakelijk voor? Ik lees dit in de voorwaarden:
3. Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden
is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerd bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel
slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten
te ontbinden en recht op eventuele schade­
vergoeding
.
Ik heb de TV besteld zodat hij op tijd voor het EK zou arriveren. Nu is het EK dus al afgelopen als ik de TV (waarschijnlijk) ontvang. Kan ik daar iets mee?

Ook vind ik het smerig dat Wehkamp niets laat weten en alleen net voor die termijn van 30 dagen ineens met een e-mail komt "Uw leverdatum is gewijzigd" terwijl de leverdatum toen al een keer eerder was gewijzigd zonder e-mail. Ik vroeg me al af waarom ik die e-mail kreeg, maar nu ik de voorwaarden lees valt het kwartje. Die werd dus alleen verstuurd om binnen die termijn van 30 dagen te blijven, niet uit vriendelijkheid naar de klant toe in ieder geval. Dan zouden ze bij iedere wijziging wel een e-mail sturen.

[ Voor 93% gewijzigd door LuPo op 07-06-2012 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Adlermann schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:44:
[...]

Ja werkt prima hoor. Alleen wel lage resolutie natuurlijk. Want dienhakve frames worden doornde tv opgerekt to5 twee full screens voor de 3d
Ja dat leek mij dus ook. Ik heb nu een TV die Full-HD 3D niet ondersteund en werk daarom met Half-SBS en Half-OU

Ben wel erg benieuwd naar Full-HD 3D want Half-SBS/OU vind ik nog niet echt overtuigend.

(we kijken nu liever FullHD 24p dan 1080P Half-SBS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Hier ook.....zeer irritant!

Trouwens de 42ST50 mogen aanschouwen in de Mediamarkt Utrecht, maar meteen vielen de verticale strepen op aan de rechterkant van het scherm. Misschien wil het lot me iets vertellen ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Undeclinable op 07-06-2012 11:08 ]

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Yup, three weeks it is d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Oke, dan zitten wij dus allemaal in hetzelfde schuitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXX99
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-01 21:02
Als de kleinere maten al zo slecht leverbaar zijn ... dan vraag ik me af wanneer ik mijn 65ST50 zal mogen verwachten :(

Coolermaster Stacker / OCZ Powerstream 520W / ASUS A8N-SLI / AMD 3200+ 0.09µ / Zalmax 7700Cu / 2x512Mb OCZ PC3200 EL Platinum Rev.2 / XFX 6600GT / Maxtor Diamondmax 10 300 Gb SATA / 2 x Dell 1905FP 19" / Epson R800 / Canon CanoScan 8400F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
MaXX99 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:03:
Als de kleinere maten al zo slecht leverbaar zijn ... dan vraag ik me af wanneer ik mijn 65ST50 zal mogen verwachten :(
Ik denk dat juist de 42" variant best populair is hoor. De 55" variant is bijvoorbeeld gewoon direct leverbaar bij Wehkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Adlermann schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:36:
[...]

42" is natuurlijk ook de categorie: slaapkamer tv :)
Haha, nou voor mij op m'n studentenkamer verklaart iedereen me al voor gek met 42". Laat staan als ik 46" of 50/55" zou nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Adlermann schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:36:
[...]

42" is natuurlijk ook de categorie: slaapkamer tv :)
Raar maar waar. Ik heb een 47" aan het voeteind van mijn bed en gaat prima.
Zeker toen ik een half jaar geleden verplicht op bed moest vanwegen een Hernia heb ik er wel plezier van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob0860
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-08 15:50
Uh gewoon kopen in de winkel?
tenzij je de tv gelijk betaald anders heb je 16% rente, zonde van je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:43
Rob0860 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:31:
Uh gewoon kopen in de winkel?
tenzij je de tv gelijk betaald anders heb je 16% rente, zonde van je geld.

[...]
Zij hebben de 42ST50 voor een spotprijs die je in geen enkele winkel ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelv5
kwdtjuh schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:08:
[...]

Waarschijnlijk een fout maarja echt een spotprijs, ik heb hem nu als optie staan voor 729 bij BCC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
kwdtjuh schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:08:
[...]

Gewoon een tikfout geweest met invoeren :P 549,- had natuurlijk 849,- moeten zijn haha.
Inderdaad wel apart dat Wehkamp de levering steeds blijft uitstellen. Is er al iemand die daarover contact heeft gehad met Wehkamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grmpf
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-07 08:34
42st50 bij MM Utrecht voor 722 euro, 42gt50 1052 euro. Die laatste zojuist besteld! Jammer alleen dat-ie pas ergens in juli geleverd kan worden waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakster86 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:41:
[...]

Is er al iemand die daarover contact heeft gehad met Wehkamp?
Ik heb 2 keer gemaild maar daarop kreeg ik geen antwoord.
Vanochtend gebeld, maar dat was kansloos.
Wehkamp verschuilt zich voor 100% achter hun leverancier.
Op de vraag waarom ze wel elke week de verwachte levertijd verlaagden om daarna weer leuk naar 3 weken te zetten kreeg ik geen antwoord.

Ik vroeg om een actieve houding van Wehkamp; Informeer me dat je problemen hebt en ik zal meer begrip hebben. De dame gaf aan dat Wehkamp dat niet doet. Waarom ze mijn mail niet beantwoorden kreeg ik geen antwoord.
Ik vroeg om een oplossing maar die moest ik zelf verzinnen. Later zei ze wel 2 keer dat annuleren altijd mogelijk is. Dat bevestigd het vermoeden dat ze niet willen leveren aan mensen die de TV goedkoop hebben besteld.

Uiteindelijk heb ik maar opgehangen omdat het dametje me niet ging helpen. Daar zit je dan met je nieuwe verwachte levertijd van 3 weken (wat dus helemaal niets zegt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:44:
[...]

Ik heb 2 keer gemaild maar daarop kreeg ik geen antwoord.
Vanochtend gebeld, maar dat was kansloos.
Wehkamp verschuilt zich voor 100% achter hun leverancier.
Op de vraag waarom ze wel elke week de verwachte levertijd verlaagden om daarna weer leuk naar 3 weken te zetten kreeg ik geen antwoord.

Ik vroeg om een actieve houding van Wehkamp; Informeer me dat je problemen hebt en ik zal meer begrip hebben. De dame gaf aan dat Wehkamp dat niet doet. Waarom ze mijn mail niet beantwoorden kreeg ik geen antwoord.
Ik vroeg om een oplossing maar die moest ik zelf verzinnen. Later zei ze wel 2 keer dat annuleren altijd mogelijk is. Dat bevestigd het vermoeden dat ze niet willen leveren aan mensen die de TV goedkoop hebben besteld.

Uiteindelijk heb ik maar opgehangen omdat het dametje me niet ging helpen. Daar zit je dan met je nieuwe verwachte levertijd van 3 weken (wat dus helemaal niets zegt).
Die call-center medewerkers weten inderdaad niets. Dat is echt nutteloos om te bellen. We moeten het maar gewoon afwachten, er zit niets anders op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ja, callcenter medewerkers zijn vaak niet echt behulpzaam. Gebrek aan kennis van zaken of gewoon de wil niet hebben.. Gewoon volhouden! De vraag is hoe lang Wehkamp dit spelletje denk te kunnen doen.

Een medewerker heeft gewoon in invoerfout gemaakt. Deal with it. Zoveel zullen er toch niet verkocht zijn in die paar uur?
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:44:
[...]
Ik heb/had precies hetzelfde met Bol.com. TV besteld en geretourneerd. Na een maand nog niks gecrediteerd.
Ik mailen en kreeg als antwoordt dat de tv nog niet binnen was. Dit heeft zo nog een maand geduurd waar ik dus zelf elke keer achteraan moest en nadat ik geen genoegen meer nam met 'heb geduld' zijn ze uiteindelijk overgaan tot creditering. Inmiddels was de G30 (die ik wou gaan kopen) van 500 naar +550 gegaan (en via partner).

Daar natuurlijk over geklaagd. :9 Kreeg ik een 5 euro tegoed bon, waar ik niet akkoord mee ging. Het compenseerde het verschil namelijk niet ;)

Vandaag een belletje van bol.com met excuses etc. Ik wees de man op het feit dat die tv inmiddels enkel voor 800 te krijgen is via een partner. De medewerker versprak zich (dacht dat de prijs nog 550 was) en zou gaan overleggen met de betreffende afdeling over wat ze mij konden aanbieden. Hoor ik over een paar dagen. Ik zei dat ik ook wel genoegen zou nemen met de ST50 :+

In ieder geval, pro actief zijn is voor dit soort bedrijven erg lastig. Standaard heb geduld blabla mailtjes zijn nou niet echt klantvriendelijk. Er zelf achteraan gaan en volhouden is dus noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Freakster86 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:13:
Ja, callcenter medewerkers zijn vaak niet echt behulpzaam. Gebrek aan kennis van zaken of gewoon de wil niet hebben.. Gewoon volhouden! De vraag is hoe lang Wehkamp dit spelletje denk te kunnen doen.

Een medewerker heeft gewoon in invoerfout gemaakt. Deal with it. Zoveel zullen er toch niet verkocht zijn in die paar uur?

[...]

Ik heb/had precies hetzelfde met Bol.com. TV besteld en geretourneerd. Na een maand nog niks gecrediteerd.
Ik mailen en kreeg als antwoordt dat de tv nog niet binnen was. Dit heeft zo nog een maand geduurd waar ik dus zelf elke keer achteraan moest en nadat ik geen genoegen meer nam met 'heb geduld' zijn ze uiteindelijk overgaan tot creditering. Inmiddels was de G30 (die ik wou gaan kopen) van 500 naar +550 gegaan (en via partner).

Daar natuurlijk over geklaagd. :9 Kreeg ik een 5 euro tegoed bon, waar ik niet akkoord mee ging. Het compenseerde het verschil namelijk niet ;)

Vandaag een belletje van bol.com met excuses etc. Ik wees de man op het feit dat die tv inmiddels enkel voor 800 te krijgen is via een partner. De medewerker versprak zich (dacht dat de prijs nog 550 was) en zou gaan overleggen met de betreffende afdeling over wat ze mij konden aanbieden. Hoor ik over een paar dagen. Ik zei dat ik ook wel genoegen zou nemen met de ST50 :+

In ieder geval, pro actief zijn is voor dit soort bedrijven erg lastig. Standaard heb geduld blabla mailtjes zijn nou niet echt klantvriendelijk. Er zelf achteraan gaan en volhouden is dus noodzakelijk.
Ik ga Wehkamp op Twitter wel even aan de tand voelen. Vorige keer werd ik toen ook opgebeld door iemand van de echte klantenservice (met meer bevoegdheden dan de externe call-center mensen). Bij al die bedrijven is het allemaal extern en zonder enige bevoegdheid om iets te wijzigen. Ze kunnen alleen zeggen wat je zelf ook kunt vinden in je account.

Overigens heeft bol.com de ST50 niet (meer). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 21:43
Freakster86 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:41:
[...]

Gewoon een tikfout geweest met invoeren :P 549,- had natuurlijk 849,- moeten zijn haha.
Inderdaad wel apart dat Wehkamp de levering steeds blijft uitstellen. Is er al iemand die daarover contact heeft gehad met Wehkamp?
Is het bij jullie misschien al opgekomen dat ze dit bewust doen en dan alleen bij mensen die hem voor die foutieve prijs besteld hebben? In de hoop dat die mensen dan op den duur afhaken? Of heeft iemand hem hier ook al daadwerkelijk geleverd gekregen voor die prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
Is al geleverd, maar dingen zijn gewoon heel slecht leverbaar. Het feit dat sommige webshops voorraad aangeven zegt niets.
Aangezien die webshops de voorraad laten zien bij de distributeur, en als er daar 1 staat hebben er 10 webshops voorraad als je begrijpt wat ik bedoel tot die ene wordt verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingco
Bever! schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:02:
[...]

ik zou er zelf niet op handelen als er nu geen probleem is. vraag me af of platte tv ook wel gaat ruilen als zij niks constateren?
Heb contact gehad met Plattetv.nl
Ze vertelden mij dat het de eerste 60 voor kan komen dat pixels moeten "opwarmen". Een soort luie pixel. Als die weer weg is, zal die niet meer terugkomen. Ze hebben voor de zekerheid een aantekening in het dossier gemaakt. Dus als het weer gebeurd, kan ik teruggaan. Goede service!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
LuPo schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:27:
[...]
Overigens heeft bol.com de ST50 niet (meer). ;)
Op dit moment inderdaad niet ;( Maar goed ook misschien, anders had ik 'm besteld. Had namelijk dit telefoontje niet verwacht. Nu kan ik even afwachten.. Ze hebben me net gemaild en bieden me een tegoedbon van 20 euro aan... Daar heb ik geen G30/ST50 voor! :( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 12:20

Rudios

Lost in space?

Als ik mijn 50VT50 aanzet, niet uit standby maar op de powerknop dan krijg ik steeds de vraag dat hij een wifi netwerk heeft gedetecteerd en of ik dat wil instellen. NEEEEE, dat wil ik niet omdat ik de TV gewoon bekabeld heb en niet via WiFi. Erg irritant dat ik dat steeds moet wegklikken. Heeft iemand hier ook last van of weet iemand hoe ik steeds weer die melding weg krijg?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:09

pdavie2311

Live life to the fullest..

Goedenavond all,

Ik heb net een nieuwe router besteld, gezien mijn oude het niet meer aan kan..daarbij heb ik weer de sweex powerline adapterkit 200 besteld..Deze had ik al en werkte goed, totdat hij is overleden laatst..

Ik gebruikte deze powerline voor mijn p46G30, zodat ik verbinding met internet heb, YouTube voor mijn dochter enzo..bedenk mij net dat ik dit ook via mijn Apple tv kan doen..wat raden jullie aan? De powerline terugsturen als deze morgen wordt bezorgd? Of is mijn p46g30 verbinding nodig ivm updates die de tv zelf binnenhaalt??

Dat is dus mijn vraag..zijn de updates echt van belang, dan ben ik de powerline wel nodig voor verbinding met mijn netwerk..(de router hangt in de meterkast en de tv in de woonkamer)

Thanx!!!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanavond de p50st50 gehaald.. geen spijt van, geweldig beeld en (net) groot genoeg voor onze huiskamer. staat nu voor 999 euro bij mediamarkt, dat is echt een goede prijs.

oh, hij ging NET in mijn 3 serie (achterbank) maar moest wel aan 1 kant het piepschuim verwijderen :|

bedankt voor jullie adviezen en hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanduTje
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2016
Gefeliciteerd met je aankoop allereerst :)

Was daar de inruilactie nog op van toepassing?

[ Voor 34% gewijzigd door SanduTje op 07-06-2012 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, gelukkig wel. eergisteren nog niet (panasonic doet nooit mee aan acties), maar de verkoper mompelde van onderuit zn snor dat er wel wat aan te doen viel. en nu hadden ze zelfs een VAN-VOOR kaartje op het toestel geplakt. en dat is dus van 1149, voor 999. steal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:27:
ja, gelukkig wel. eergisteren nog niet (panasonic doet nooit mee aan acties), maar de verkoper mompelde van onderuit zn snor dat er wel wat aan te doen viel. en nu hadden ze zelfs een VAN-VOOR kaartje op het toestel geplakt. en dat is dus van 1149, voor 999. steal!
Netjes man. Ik ben jaloers aangezien ik nog een tijdje moet wachten op m'n ST50. Ik ga vanavond even een oud bakbeest ophalen (CRT televisie) om in ieder geval de komende weken TV te kunnen kijken. Overigens wordt er in Groningen tegenover mijn huis op een groot veld (CiBoGa terrein) een mega-scherm opgezet vanaf het tweede groepsduel van Nederland. Dus dat wordt gezellig! :)F

Maar ik wil uiteraard ook wel even wat analyses 's avonds kunnen kijken. Het is een JVC 100Hz CRT-televisie. Ik ben benieuwd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:27
Gisteren de 50ST50 besteld bij de lokale bruingoedboer hier in het dorp. Voor 1.025 euro incl. afleveren bij mij thuis :) Dit ter vervanging van mijn plasma van 3 jaar oud, de 42G10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Weet iemand de echte maat van een 55vt50 doos toevallig? Op de panasonic site staat alleen de maat van de tv zelf namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freestuff
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:36
Nice Guy Eddie schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 10:42:
Gisteren de 50ST50 besteld bij de lokale bruingoedboer hier in het dorp. Voor 1.025 euro incl. afleveren bij mij thuis :) Dit ter vervanging van mijn plasma van 3 jaar oud, de 42G10.
Tof man, heb zelf ook een 42G10 en zit er ook aan te denken om deze te vervangen voor een 50ST50 of een 50GT50, mooi prijs trouwens. Heb een aanbieding gekregen van 1079 EUR voor de 50ST50 en 1399 voor de 50GT50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sthony
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-09 17:35
Ik stond op het punt een 50ST50 te kopen tot ik nadacht over het gebruik ervan.

Gebruik zowel middag(sport) als s'avonds (dus licht en donker)
Vriendin -> 2D(HD) TV
Ikzelf ->
Occasioneel gamen (ook splitscreen)
Sport -> wielrennen
3D/2D Full HD films

Vooral dat gamen en het feit dat ik toch regelmatig kijk bij daglicht zit me dwars. Ga ik echt het verschil merken tssen bv een LG 47LM760 en de ST50 in dagelijks gebruik, wetende dat ik kom van een 6 jaar oude low budget LCD TV?

[ Voor 6% gewijzigd door Sthony op 08-06-2012 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sthony schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 12:34:

Vriendin -> 2D(HD) TV
Ikzelf ->
Sport -> wielrennen
3D/2D Full HD films

Vooral dat gamen en het feit dat ik toch regelmatig kijk bij daglicht zit me dwars. Ga ik echt het verschil merken tssen bv een LG 47LM760 en de ST50 in dagelijks gebruik, wetende dat ik kom van een 6 jaar oude low budget LCD TV?
Met gamen wil je juist een plasma. De ST heeft een prima lichtopbrengst (130 cd/m2). Uitstekend voor overdag. Het filter is prima. Niet zo goed als die van de VT50, maar toch uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor wat het waard is, ik heb nooit eerder plasma gehad en maakte me vreselijk druk over reflecties. ik heb de tv haaks op een muur staan met alleen maar ramen maar omdat ie een meter van die muur afstaat zie je als je recht voor de tv ziet, NIETS van de spiegelingen. en ik heb ook geen lampen naast of achter me, dus het scherm spiegelt gewoon helemaal niet.. verder lees ik tegenstrijdige verhalen over gamen op plasma, volgens mij is het er prima geschikt voor. en als je echt veel sport kijkt met snelle bewegingen dan is een plasma echt de betere optie. heb lang getwijfeld over een Samsung LED maar toen ik bij mediamarkt om een goede vergelijkingsvideo vroeg zag je echt dat het bij snelle beweging een grote blur werd op die LED. De plasma trok dat prima en de kleuren waren daar ook echt mooier op. wel vind ik het een stuk 'doffer' dan LED, maar dat is bekend geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 11:10:
Weet iemand de echte maat van een 55vt50 doos toevallig? Op de panasonic site staat alleen de maat van de tv zelf namelijk.
misschien heb je wat aan de afmetingen van de doos van de P50, dan kun je procentueel uitrekenen hoeveel groter de doos is dan de tv? :) de breedte was 140 en de hoogte net iets onder 90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:27
Sthony schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 12:34:

Vriendin -> 2D(HD) TV
Ikzelf ->
Sport -> wielrennen
3D/2D Full HD films

Ik ben vorig jaar verhuisd en woon nu in een toch wel heel goed verlichte woonkamer (zonlicht). Als de zon rechtstreeks vol in de kamer komt is het allemaal niet goed te zien op mijn huidige plasma (42G10), maar zal bij een LCD dan ook niet super zijn. Zelf heb ik ook lang getwijfeld om deze keer wel een LCD te nemen. De reden om toch weer plasma te nemen is gewoon de sublieme beeldkwaliteit. Ik speel regelmatig op de xbox en kijk wel eens films, dus dan ga je al gauw naar plasma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice Guy Eddie schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:05:
[...]

Ik ben vorig jaar verhuisd en woon nu in een toch wel heel goed verlichte woonkamer (zonlicht). Als de zon rechtstreeks vol in de kamer komt is het allemaal niet goed te zien op mijn huidige plasma (42G10), maar zal bij een LCD dan ook niet super zijn. Zelf heb ik ook lang getwijfeld om deze keer wel een LCD te nemen. De reden om toch weer plasma te nemen is gewoon de sublieme beeldkwaliteit. Ik speel regelmatig op de xbox en kijk wel eens films, dus dan ga je al gauw naar plasma.
Je kan het filter van de g10 niet vergelijken met die avn de st50. Daar zit jaren ontwikkeling en verschil tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoldersonline
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 16:28
@Sthony: ik sta op het punt een VT50 aan te schaffen en was voornemens een bericht te dichten dat zo ongeveer identiek zou zijn geweest aan wat jij schrijft - stom toevallig. De daglicht performance is mijn grootste dilemma (ook door de kids). Ik ga de lichtopbrengst maar eens vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smoldersonline schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:42:
@Sthony: ik sta op het punt een VT50 aan te schaffen en was voornemens een bericht te dichten dat zo ongeveer identiek zou zijn geweest aan wat jij schrijft - stom toevallig. De daglicht performance is mijn grootste dilemma (ook door de kids). Ik ga de lichtopbrengst maar eens vergelijken.
VT50 heeft een uitstekend filter en THX brightroom. Brightroom haalt makkelijk 200 cd/m2....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
smoldersonline schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:42:
GT30 vond ik prima in daglicht situaties. De ST50 is alleen nog maar beter dus ik kan m'n pret niet op als die komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
Idd die nieuwe filters zijn echt top, 200cd is net zo fel als led :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

Belletje gehad van e-care.

Mijn toestel wordt omgeruild.

Ik heb last van veel verticale strepen aan de rechterzijde vh scherm.

Ik had niet verwacht dat panasonic hier wat mee zou doen, maar toch wel dus.

Hopelijk is het nieuwe toestel beter qua strepen.

Dus als je ook last van dit probleem, gewoon bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
invincible30 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 17:40:
Belletje gehad van e-care.

Mijn toestel wordt omgeruild.

Ik heb last van veel verticale strepen aan de rechterzijde vh scherm.

Ik had niet verwacht dat panasonic hier wat mee zou doen, maar toch wel dus.

Hopelijk is het nieuwe toestel beter qua strepen.

Dus als je ook last van dit probleem, gewoon bellen.
Hoe erg is veel...opmstatic images zie ik ze niet en tijdens het voetbal 1x. Per wedstrijd ofzo... Heb ze nu nog niet gezien tijdens het ek...

[ Voor 3% gewijzigd door Adlermann op 08-06-2012 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoldersonline
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 16:28
Veel dank voor jullie feedback, hiermee is de kogel door de kerk - VT50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Ik heb nu voetbal op. Ik zie constant 6 donkere strepen door het beeld lopen, dus ja dat noem ik veel.

Ik weet zeker dat als je nu bij mij zou gaan kijken, dat je dit ook niet zou accepteren :)

Op het updatescherm kan ik ze trouwens ook gemakkelijk zien.

Op de stand true cinema is het nog duidelijker, vanwege lagere lichtopbrengst denk ik.

[ Voor 28% gewijzigd door invincible30 op 08-06-2012 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
invincible30 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 18:34:
Ik heb nu voetbal op. Ik zie constant 6 donkere strepen door het beeld lopen, dus ja dat noem ik veel.

Ik weet zeker dat als je nu bij mij zou gaan kijken, dat je dit ook niet zou accepteren :)

Op het updatescherm kan ik ze trouwens ook gemakkelijk zien.
Ja hier is het echt heeeeeeeel af en toe een lichte streep bij zeer snelle pans.. Zie het ook alleen maar als ik me concentreer op de rechterhoek en de rest negeer :)

Als het erger zou zijn dan zou ik dat ook niet accepteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Adlermann schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 18:37:
[...]

Ja hier is het echt heeeeeeeel af en toe een lichte streep bij zeer snelle pans.. Zie het ook alleen maar als ik me concentreer op de rechterhoek en de rest negeer :)

Als het erger zou zijn dan zou ik dat ook niet accepteren :)
Beter hoor, ik hoop dat mijn vervanger beter is. Ik hoef me er ook echt niet op te concentreren om ze te zien.

Denk ook niet dat pana actie had ondernomen als het niet zo zichtbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
invincible30 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 18:40:
[...]

Beter hoor, ik hoop dat mijn vervanger beter is. Ik hoef me er ook echt niet op te concentreren om ze te zien.

Denk ook niet dat pana actie had ondernomen als het niet zo zichtbaar was.
Ik help je het hopen. Mijn st50 was echt super uniform, dus ze zijn er. Beter dan mijn vt50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 18:17:
[...]

Hoe erg is veel...opmstatic images zie ik ze niet en tijdens het voetbal 1x. Per wedstrijd ofzo... Heb ze nu nog niet gezien tijdens het ek...
Heb ook nergens last van nu met het ek op de st50. Toptv, VEEEEEEEEEEEEL bter dan de gt30 die ik had :). Zo blij dat die ingebrand is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie trouwens nu wel een beetje het nl 1 logootje een beetje nagloeien.. ff de schuifbalk aan, kijken wat die doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 18:52:
Zie trouwens nu wel een beetje het nl 1 logootje een beetje nagloeien.. ff de schuifbalk aan, kijken wat die doet.
Nergens voor nodig, gewoon vanavond of morgen even een andere zender en klaar. Je hoeft niet elke dag de schuifbalk te draaien hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 18:50:
[...]

Heb ook nergens last van nu met het ek op de st50. Toptv, VEEEEEEEEEEEEL bter dan de gt30 die ik had :). Zo blij dat die ingebrand is :9
Haha! Geluk bij een ongeluk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Adlermann schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 18:43:
[...]

Ik help je het hopen. Mijn st50 was echt super uniform, dus ze zijn er. Beter dan mijn vt50
Thanx! Zal wel goed komen, dat gevoel heb ik iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelv5
Vandaag 42st50 opgehaald en echt zp vreselijk geweldig. Het is dat ik een vriendin heb maar anders was ik opnieuw verliefd geworden. Echt een top scherm voor een top prijs. Het is mijn eerste plasma maar voetbal kijken is echt een genot weer.

Alleen nog een kleine vraag hoe zit het met MKV files? Want ik heb hem via windows media player geaccwpteerd en muziek ziet hij alles en videos ook maar speelt alleen tot op heden vrij weinig af. Lig dat aan mij en instellingen of is dat normaal? Heb hem draadloos aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Niemand? Die weet of de updates voor de pana plasma's belangrijk zijn? Firmwareupdates?
Ik heb weer een adapter gekocht, maa die zal dan puur gebruikt worden voor het updaten van de plasma..

Internet pak ik zoals gezegd via mijn Apple tv..anders stuur ik morgen de adapter weer terug, scheelt toch weer 40 euro!! (wordt morgen nlm geleverd)

Thanx!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
pdavie2311 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 20:23:
Niemand? Die weet of de updates voor de pana plasma's belangrijk zijn? Firmwareupdates?
Ik heb weer een adapter gekocht, maa die zal dan puur gebruikt worden voor het updaten van de plasma..

Internet pak ik zoals gezegd via mijn Apple tv..anders stuur ik morgen de adapter weer terug, scheelt toch weer 40 euro!! (wordt morgen nlm geleverd)

Thanx!!!!
je kan ook updaten via sd toch wat dat betreft..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Uhm? Uitleg? Sorry...thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil morgen de Vt50 bestellen met een muurbeugel van vogel. Wat is minimum afstand tot de muur? Kan ik bijvoorbeeld een 1,5 a 2 cm beugel nemen of is dat te krap?
Pagina: 1 ... 26 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.

Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.

En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV in laten inspelen.