Tja De mijne wordt ook aan de muur gehangen door BCC als hij er eindelijk eens op voorraad is straks (vt50 50 inch) en ik heb er 7 jaar garantie bijgenomen waarbij ik niet hoef aan te tonen dat het defect door mij veroorzaakt is en goede kans dat ik over 7 jaar wel een nieuwe tv wilBever! schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:54:
Zou me er weinig van aantrekken... handleidingen zijn vaak extra voorzichtig en aan de achterkant zit geen koelribben oid.
Noise in et beeld is vaak te fixen door te helderheid wat te tunen. (iets lager)
Verbaasd mij ook een beetje, ik heb ook een Vogels beugel liggen omdat hij dan strak tegen de muur kan.Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:46:
Vandaag gebeld dat begin volgende week 55vt50 er is.
Zie nu dat ik tv 7 cm van muur moet hangen, maar wil maar 8 mm.
Iemand advies?
Zo dicht mogelijk was mijn idee en 70mm is dan een heel stuk meer dan dat ik had berekend.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ja ik wist dit ook niet hoor en ik heb mijn muurbeugels al besteld voor zo dicht mogelijk tegen de muur. Ach ik zie wel hoe lang hij het vol houd. Raar dat het niet zou kunnen. De meeste willen hem toch strak tegen de muur lijkt mij?Donstil schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:41:
[...]
Verbaasd mij ook een beetje, ik heb ook een Vogels beugel liggen omdat hij dan strak tegen de muur kan.
Zo dicht mogelijk was mijn idee en 70mm is dan een heel stuk meer dan dat ik had berekend.
Idd dat dacht ik ook. Wil een Vogel bestellen juist omdat die zo plat is... 3 cm lijkt me ook wel goed
Vanmiddag is de TV weer (zonder reparatie) afgeleverd. Bij mij maakt het bijna geen verschil of ik nou true cinema of normal kijk voor het banding probleem.Spurlie schreef op maandag 28 mei 2012 @ 15:41:
[...]
Woensdag krijg ik mijn tv terug. Dan ga ik dit gelijk eens checken!
Al mijn pana plasma,s (3stuks) waeren dicht tegen de wand(1cm ruimte)
Ik heb daar nooit geen problemen mee gehad.
1 keer in het jaar ff de fan,s en roosters doorblazen met lucht. Daar komt heel wat stof uit
Ik heb daar nooit geen problemen mee gehad.
1 keer in het jaar ff de fan,s en roosters doorblazen met lucht. Daar komt heel wat stof uit
Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021
Gaat over de UT50 en de ST50, en de zwartwaardes zijn goed in donkere ruimtes, dus tsja een echte test met een VT50 zie ik nog niet.
En op een forum, praat de 1 de ander tegen......................................................................
Als er een test komt UT50/ST50 tegen de VT50, en dan niet alleen op beeldkwaliteit, maar ook op prijskwaliteit en design en extra,s, zie ik deze graag tegemoed
En op een forum, praat de 1 de ander tegen......................................................................
Als er een test komt UT50/ST50 tegen de VT50, en dan niet alleen op beeldkwaliteit, maar ook op prijskwaliteit en design en extra,s, zie ik deze graag tegemoed
xV0rtexx schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:01:
[...]
Een wat late reactie misschien, maar voor de geïnteresseerden. Er zijn (video)reviews van de UT 50 en ST 50 op Cnet. De UT50 presteert nagenoeg even goed als zijn duurdere broers als het gaat om zwartwaarden. Als alles donker is tenminste..Bij een lichtbron wordt het een heel ander verhaal. Inputlag schijnt lager te zijn ivm. het ontbreken van het lovre filter.
http://reviews.cnet.com/f...2.html?tag=topProds;prod2
Op AVSforums zijn bezitters van de UT50 die wat metingen hebben gedaan.
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1406618
Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021
Verwijderd
Even gekeken en zie overal de genoemde beugel TY-WK5P1RW voor een prijs staan van rond de € 400,00!!!!!!!
Dat gaat hem dus voor mij niet worden.
Dat gaat hem dus voor mij niet worden.
Balen zeg, wat ga je nu doen?Spurlie schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 23:14:
[...]
Vanmiddag is de TV weer (zonder reparatie) afgeleverd. Bij mij maakt het bijna geen verschil of ik nou true cinema of normal kijk voor het banding probleem.
Ja ik heb ook een Vogel genomen omdat we die op de zaak toevallig kunnen inkopen (Terwijl we niets met tv's oid doen had een groothandel ze gek genoeg toch). Staat al een tijdje te wachtenDJH schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 23:13:
Idd dat dacht ik ook. Wil een Vogel bestellen juist omdat die zo plat is... 3 cm lijkt me ook wel goed
Ik heb deze genomen, een EFW 8405
24mm vanaf de wand dus zal wel goed komen, tv staat hier nooit uren achter elkaar te draaien.
Toch lijken me de strepen en storingen die ik op de TV zie onacceptabel. Ik heb een foto gemaakt van het scherm waar de strepen die te zien zijn op terug te zien zijn. Elk schermpje dat wordt geopend of wanneer kleuren in contrast met elkaar staan zie je de lijnen door elkaar heen lopen. Zie de foto hieronder voor het probleem dat vaak te zien is. De lichte lijnen zijn ook in het echt goed zichtbaar en worden veroorzaakt door het venster rechts.

Ik heb al geprobeerd een aantal zaken te veranderen zoals helderheid en contrast echter krijg ik het daar niet mee weg.

Ik heb al geprobeerd een aantal zaken te veranderen zoals helderheid en contrast echter krijg ik het daar niet mee weg.
Lijkt me idd niet goed test even een andere kabel of ingang op de tv en als het dan nog is even omruilen in de winkel.
Weet iemand welk type 3D brillen er worden geleverd bij de VT50?
En ik wilde alvast wat extra brillen gaan kopen (dan hoef ik daar tenminste niet op te wachten als de tv er in). Welke kunnen jullie me aanraden? Welke 3D bril is echt goed?
En ik wilde alvast wat extra brillen gaan kopen (dan hoef ik daar tenminste niet op te wachten als de tv er in). Welke kunnen jullie me aanraden? Welke 3D bril is echt goed?
Ik weet niet welke brillen er bij zitten, maar de nieuwe samsung 4100 brillen zijn compatibel met de VT50. En zijn een stuk goedkoper lol. Maar dat zie je dan weer aan de bouwkwaliteit.atmoz schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:48:
Weet iemand welk type 3D brillen er worden geleverd bij de VT50?
deze dus
http://www.samsung.com/be.../XC?subsubtype=3d-glasses
dit zijn volgens mij de pana brillen.
http://shop.panasonic.com/shop/model/TY-ER3D4MU
En nu maar wachten tot ik een 3d bril op sterkte kan kopen. En dan nog eentje met rontgen zicht
[ Voor 22% gewijzigd door Acemath op 31-05-2012 14:11 ]
Verwijderd
Wat is de minimale afstand die ik met mijn 55VT50 tot de muur KAN hebben (los van de 7 cm die geadviseerd is). De hdmi etc zit aan de zijkant, maar de netvoeding zit achterop. Wie kan even opmeten hoever deze stekker naar buiten komt zodat ik mijn beugel kan bestellen?
Begrijp trouwens dat je hem wel dichter tegen de muur kunt hangen, maar dat de ventilator dan alleen wat eerder gaat draaien...
Begrijp trouwens dat je hem wel dichter tegen de muur kunt hangen, maar dat de ventilator dan alleen wat eerder gaat draaien...
Dit fenomeen heet line bleed en is plasma technologie eigen. Hoe goed je ook je best doet, het is alleen met een goede ISF calibratie te verminderen, helemaal weg gaat het nooit. Door een oneven overbrenging van de voeding over de plasma cellen ontstaat er een soort lekkage naar de naastgelegen cellen.JF88 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 01:16:
Toch lijken me de strepen en storingen die ik op de TV zie onacceptabel. Ik heb een foto gemaakt van het scherm waar de strepen die te zien zijn op terug te zien zijn. Elk schermpje dat wordt geopend of wanneer kleuren in contrast met elkaar staan zie je de lijnen door elkaar heen lopen. Zie de foto hieronder voor het probleem dat vaak te zien is. De lichte lijnen zijn ook in het echt goed zichtbaar en worden veroorzaakt door het venster rechts.
[afbeelding]
Inmiddels is mijn account weer 2 weken voor de P42ST50 bij Wehkamp. UT50 hebben ze wel op voorraad voor 649. Maar ik wil de ST50!
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Verwijderd
Maak een voorzet wand met gaten erin voor de koeling.Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:46:
Vandaag gebeld dat begin volgende week 55vt50 er is.
Zie nu dat ik tv 7 cm van muur moet hangen, maar wil maar 8 mm.
Iemand advies?
Verwijderd
Ik zal het straks even voor je opmeten.pvr schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:36:
GameSpel
Ik krijg zaterdag ook mijn Panasonic Viera TX-P55VT50![]()
Kan je mijn de afstand vertellen, voorkant scherm TM voorkant voet.
Ik wil ff kijken of mijn tv meubel dit haalt qua afstand
[...]
Thx 
Ga als het goed is morgen de 55VT50 aanschaffen. Wat zijn de ervaringen met korting.
Gr. Patrick
Gr. Patrick
Verwijderd
Heb mijn 55VT50 weer ingepakt. Gisteren had ik even tv gekeken en wat had zitten spelen met de instellingen. Vanmiddag zat mijn vrouw tv te kijken en ik kreeg gelijk koppijn. Nog wat instellingen na gelopen, maar ik blijk erg gevoelig te zijn voor het knipperen (bij lichte/witte stukken). Mijn vrouw heeft er geen last van, maar ik helaas wel. Bij m'n oude Pioneer heb ik er geen last van.
Iemand nog een 55VT50 kopen met 5 jaar garantie?
Helaas door mijn 'woede' niet meer aan gedacht. Tv staat weer ingepakt in de doos.
Ik kon er wel redelijk aan wennen..Misschien is dit ook wat voorbarig?Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:56:
Heb mijn 55VT50 weer ingepakt. Gisteren had ik even tv gekeken en wat had zitten spelen met de instellingen. Vanmiddag zat mijn vrouw tv te kijken en ik kreeg gelijk koppijn. Nog wat instellingen na gelopen, maar ik blijk erg gevoelig te zijn voor het knipperen (bij lichte/witte stukken). Mijn vrouw heeft er geen last van, maar ik helaas wel. Bij m'n oude Pioneer heb ik er geen last van.
[...]
Helaas door mijn 'woede' niet meer aan gedacht. Tv staat weer ingepakt in de doos.
Mijn ervaring is dat het knipperen beter wordt (lees: onzichtbaar) na verloop van tijd.
[ Voor 12% gewijzigd door DJH op 31-05-2012 19:14 ]
Verwijderd
Ik heb het ook met tl-verlichting. Dus helaas is de Panasonic niet iets voor mij. Dus de vraag voor mezelf is, blijf ik mijn 4 jaar oude Pioneer behouden of ga ik een gekke stap nemen naar LED-tv, want ik heb zelf weinig vertrouwen in de nieuwere modellen plasma's (voor mij dan!)
Verwijderd
Voor je gevoel, of door 'inbranden' o.i.d.?DJH schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:14:
Mijn ervaring is dat het knipperen beter wordt (lees: onzichtbaar) na verloop van tijd.
Het viel me eerst direct op (vind zelf tl licht ook irri), maar na een aantal maanden kon ik het op mn plasma niet meer waarnemen. Hoe dat kan weet ik niet.
Verwijderd
Als het scherm zich laten we zeggen 'aanpast' is het geen probleem voor mij. Ik lees wel op enkele Engelse fora dat mensen die er gevoelig voor zijn last van ge-flicker hebben.DJH schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:16:
Het viel me eerst direct op (vind zelf tl licht ook irri), maar na een aantal maanden kon ik het op mn plasma niet meer waarnemen. Hoe dat kan weet ik niet.
Wachten op oled is de enige optie. Is die Pioneer slecht dan?
Als je dan toch de stap naar LED wil maken dan is de Sony HX850 iets voor jou. De enige lcd tv met "plasmalook", hij heeft zelffs zeer lichte dithering!
Door trustedreviews.com benoemd tot beste LCD tv aller tijden.
Als je dan toch de stap naar LED wil maken dan is de Sony HX850 iets voor jou. De enige lcd tv met "plasmalook", hij heeft zelffs zeer lichte dithering!
Door trustedreviews.com benoemd tot beste LCD tv aller tijden.
[ Voor 64% gewijzigd door D-TECH op 31-05-2012 19:35 ]
Verwijderd
Nee de Pioneer is nog helemaal goed. Ik wilde alleen wat nieuws, met 3D. Oled is een optie, alleen zal de prijs zeker het 1e jaar erg hoog zijn.D-TECH schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:33:
Wachten op oled is de enige optie. Is die Pioneer slecht dan?
Zie reactie hierboven.Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:35:
[...]
Nee de Pioneer is nog helemaal goed. Ik wilde alleen wat nieuws, met 3D. Oled is een optie, alleen zal de prijs zeker het 1e jaar erg hoog zijn.
Verwijderd
Is de 55vt50 inmiddels al een beetje goed leverbaar?
Ik geloof namelijk niet altijd de levertijden van de webshops...
Ik geloof namelijk niet altijd de levertijden van de webshops...
1ste jaar? Denk toch nog iets langer dan dat. Prijzen spreken voor medium range tv's rond de 8000 euro's.Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:35:
[...]
Nee de Pioneer is nog helemaal goed. Ik wilde alleen wat nieuws, met 3D. Oled is een optie, alleen zal de prijs zeker het 1e jaar erg hoog zijn.
Zaterdag ga ik gewoon langs bij de Mediamarkt waar ik de TV gekocht heb. De eerste twee keer heb ik gebeld, dan krijg je toch alleen iemand met een bijbaantje aan de lijn die dan weer een call inlegt bij Technorep.
Ik hoop dat MM dan gewoon aanbiedt om de tv om te ruilen....
Ps. En de kans is aanwezig dat als ik de mogelijkheid krijg, dat ik dan toch voor led ga ondanks het minder mooie beeld.
[ Voor 13% gewijzigd door Spurlie op 31-05-2012 21:54 ]
Als banding je enige probleem is dan zou ik dat niet doen. Je weet dat ik ook bandingproblemen heb met mijn ST50, maar die zijn niet te vergelijken met de banding op de led die ik 2 weken in huis heb gehad (en dus heb omgeruild voor de plasma). Echt, met plasma heb ik nog hoop dat er bandingvrije sets bestaan. Bij lcd/led kun je dat vergeten. Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik ben bang dat je daar spijt van gaat krijgen.Spurlie schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:45:
[...]
Ps. En de kans is aanwezig dat als ik de mogelijkheid krijg, dat ik dan toch voor led ga ondanks het minder mooie beeld.
2199,- kom ik hem zaterdag voor halenVerwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:56:
[...]
Mijn ouders hebben een G30. Bij normaal tv kijken heb ik nergens last van, maar vanmiddag hadden we daar ( voor het eerst) de Xbox op aangesloten en Fifa gespeeld. Ik heb me toch een partij koppijn gekregen. Ik snapte niet waarom ik dat kreeg. Heb namelijk nooit last van hoofdpijn/kwaaltjes.Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:56:
Nu las ik jouw reactie zo en bedacht ik me dat TV op 50hz wordt gekeken, maar het xbox signaal op 60hz.
Zou het daaraan kunnen liggen? Ik werd er op een gegeven moment gewoon echt ziek van
Naast het banding probleem is ook de toerenteller van forza 4 lichtjes ingebrand (en nee geen uren achter elkaar gespeeld) en heeft mijn tv iets meer plasma buzz dan de pana van mijn ouders. Dit zijn beide puntjes waar ik mee kan leven, maar icm banding brengt het me toch aan het twijfelen...kadoendra schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:03:
[...]
Als banding je enige probleem is dan zou ik dat niet doen. Je weet dat ik ook bandingproblemen heb met mijn ST50, maar die zijn niet te vergelijken met de banding op de led die ik 2 weken in huis heb gehad (en dus heb omgeruild voor de plasma). Echt, met plasma heb ik nog hoop dat er bandingvrije sets bestaan. Bij lcd/led kun je dat vergeten. Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik ben bang dat je daar spijt van gaat krijgen.
Eerst maar eens afwachten wat de mediamarkt kan en wil doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Spurlie op 31-05-2012 23:33 ]
Verwijderd
Aan het 50hz en 60hz verschil kan het volgens mij wel liggen. Afgelopen nacht via de Popcorn een film gekeken en toen had ik er geen last van.Freakster86 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 23:20:
[...]
Mijn ouders hebben een G30. Bij normaal tv kijken heb ik nergens last van, maar vanmiddag hadden we daar ( voor het eerst) de Xbox op aangesloten en Fifa gespeeld. Ik heb me toch een partij koppijn gekregen. Ik snapte niet waarom ik dat kreeg. Heb namelijk nooit last van hoofdpijn/kwaaltjes.
Nu las ik jouw reactie zo en bedacht ik me dat TV op 50hz wordt gekeken, maar het xbox signaal op 60hz.
Zou het daaraan kunnen liggen? Ik werd er op een gegeven moment gewoon echt ziek van
`[bNu wordt de GT50 wellicht toch interessant omdat je nu voor een 50GT50, inclusief 2 x 3D brillen en een HD skype camera € 1359,= betaald
en de 50ST50 kost € 975 + 2 x 3D brillen à €109, HD skype t.w.v. € 130 = € 1323 !!
Waar kost de 50ST50 dan € 975,- ?
Ik zie hem alleen voor € 1050
The "real" Champ will always be The Champ
Verwijderd
PVR, heb je nog opgemeten hoe ver de voeding achter uit de 55vt50 steekt? Dan kan ik vast een beugel bestellen.
Dank!
Dank!
Ik krijg mijn 55vt50 morgen binnen 
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 07:12:
PVR, heb je nog opgemeten hoe ver de voeding achter uit de 55vt50 steekt? Dan kan ik vast een beugel bestellen.
Dank!
Zijn er vrijwilligers die een aantal (eigen) foto's willen plaatsen van de VT50 serie?
[ Voor 4% gewijzigd door Mandrake466 op 01-06-2012 07:59 ]
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Mooie, grote foto's aub inderdaadMandrake466 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 07:58:
Zijn er vrijwilligers die een aantal (eigen) foto's willen plaatsen van de VT50 serie?
Vooral ook van de afwerking van de rand enzo.
Moet zelf helaas nog zéker een week erop wachten
Ben sinds kort in het bezit van een P42S30E. Beeld is werkelijk super en ben dan ook dik tevreden. Alleen vind ik de voedingskabel nogal kort. Kan ik zonder problemen een andere voedingskabel erop aansluiten? Ik zie dat de originele een verdikking heeft vandaar deze (noob)vraag. Ik heb het het topic al doorgespit en ook Mister Google kan het antwoord niet vinden.
je kan ook het snoer verlengen.?rouletteking schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 08:53:
Ben sinds kort in het bezit van een P42S30E. Beeld is werkelijk super en ben dan ook dik tevreden. Alleen vind ik de voedingskabel nogal kort. Kan ik zonder problemen een andere voedingskabel erop aansluiten? Ik zie dat de originele een verdikking heeft vandaar deze (noob)vraag. Ik heb het het topic al doorgespit en ook Mister Google kan het antwoord niet vinden.
Die verdikking is wss een magneetje om de storing weg te nemen, maar dat gaat het niet maken. Je kan gewoon een ander snoer nemen.
Is volgens mij een ferriet ring.Engineer Stewie schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:41:
Die verdikking is wss een magneetje om de storing weg te nemen, maar dat gaat het niet maken. Je kan gewoon een ander snoer nemen.
Inderdaad om een beetje storingen weg te halen.
Maar zeker niet perse nodig...
Iedere kabel (die past) werkt dus ook.
Ik heb gisteren mijn 50UT50 mogen afhalen. De eerste indrukken zijn:
1. Wow
2. ...Wow, kom van een 32 inch LCD.
3. Hij is wel erg groot voor de woonkamer
(wat positief is natuurlijk)
4. Reflecties bij veel kunstlicht zijn wel aanzienlijk. Ik heb nog geen tijd gehad om de instellingen te wijzigen, dus dat kan nog wel wat beter. Met 1 van de 4 lampen uit is het al geen probleem meer. Bij zonlicht is het helemaal te verwaarlozen.
5. Beeldkwaliteit out of the box is al werkelijk verbluffend!
6. 50 hz probleem al wel gespot bij ondertitels en snelle achtergrond of gezichten die snel bewegen. Dit is absoluut niet storend/zeer minimaal. Was bij SD materiaal.
1. Wow
3. Hij is wel erg groot voor de woonkamer
4. Reflecties bij veel kunstlicht zijn wel aanzienlijk. Ik heb nog geen tijd gehad om de instellingen te wijzigen, dus dat kan nog wel wat beter. Met 1 van de 4 lampen uit is het al geen probleem meer. Bij zonlicht is het helemaal te verwaarlozen.
6. 50 hz probleem al wel gespot bij ondertitels en snelle achtergrond of gezichten die snel bewegen. Dit is absoluut niet storend/zeer minimaal. Was bij SD materiaal.
WAt je bij ondertitels ziet is geen 50hz bug maar phosphor trailing.xV0rtexx schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 13:38:
1. Wow
3. Hij is wel erg groot voor de woonkamer(wat positief is natuurlijk)
Dus goede tv? Kan je wat foto's maken? Ik denk dat er zeker tweakers zijn die deze tv overwegenxV0rtexx schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 13:38:
1. Wow
3. Hij is wel erg groot voor de woonkamer(wat positief is natuurlijk)
iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD
Verwijderd
dank, maar ik hoor net dat de mijne al bij me thuis staat....
:-)
hoop alleen dat ie minder dan 8 mm uitsteekt.
Ik denk dat ik nu vrij zeker durf te zeggen: als je een st50 kunt afstellen (met een meter). Dan heb je vergelijkbaar beeld met een vt50, qua contrast zelfs beter.
maar mijn vt50 zit nog in de break-in periode. Ik twijffel nog welke van de 2 ik ga verkopen. Ik kan best een argument maken dat ik de st50 ga houden en de vt50 weg ga doen. Of beide en dan een 65" st halen
maar mijn vt50 zit nog in de break-in periode. Ik twijffel nog welke van de 2 ik ga verkopen. Ik kan best een argument maken dat ik de st50 ga houden en de vt50 weg ga doen. Of beide en dan een 65" st halen
Als ik de tijd heb zal ik een review schrijven met foto's.Aries.Mu schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:31:
[...]
Dus goede tv? Kan je wat foto's maken? Ik denk dat er zeker tweakers zijn die deze tv overwegen
Ok bedankt, weer wat geleerdAdlermann schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:27:
[...]
WAt je bij ondertitels ziet is geen 50hz bug maar phosphor trailing.
Moet je geduld hebben, mijn order van een 65" st (staat al 2 maanden) is inmiddels naar eind juni verschoven.
Maar begrijp ik goed dat je de meerwaarde van een VT50 niet ziet?
(Jij had ze toch alle2 besteld?)
ER is een meerwaarde. Het is een betere tv. Vooral het filter is een grote plus. Zelfs met een lagere lichtopbrengst is het beeld overdag beter dan de st50. Thnx bright room is echt verschrikkelijk. Zeer lelijk.Donstil schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:06:
[...]
Moet je geduld hebben, mijn order van een 65" st (staat al 2 maanden) is inmiddels naar eind juni verschoven.
Maar begrijp ik goed dat je de meerwaarde van een VT50 niet ziet?
(Jij had ze toch alle2 besteld?)
Maar, als je een st50 kunt kalibreren dan heb je echt een pracht tv. Ik moet deze nog even inspelen en dan zal ik de vt50 ook kalibreren.
Wat wel beter is: veel minder line bleed, motion is beter, en het beeld is schoner.
Maar je vind de ST50 dus wel zo goed (gekalibreerd) dat je overweegt de VT50 en ST50 weg te doen en voor een 65"ST 50 te gaan.
Ik kijk overdag nooit tv dus overdag hoeft hij niet echt mooi te zijn.
Ja, dat overweeg ik. Of zoals het originele plan was de st50 op de slaapkamer te hangen....Donstil schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:25:
Maar je vind de ST50 dus wel zo goed (gekalibreerd) dat je overweegt de VT50 en ST50 weg te doen en voor een 65"ST 50 te gaan.
keuzes keuzes keuzes.
Ik ga morgenavond eens een paar films kijken die ik op beide toestellen teg elijk afspeel
Zou je vooral kunnen letten op het schaduwdetail? ik twijfel enorm tussen vt en st, maar vind de bright room wel erg interessant met 150 cd
kijk veel overdag/ met fel licht
Ik twijfel ook nog steeds tussen de 55"(vt50) en de 65" (St50)
Ben bang dat de 65" toch te groot zal zijn in de woon kamer.
Jammer dat er geen 60" tussen maat is.
Ben bang dat de 65" toch te groot zal zijn in de woon kamer.
Jammer dat er geen 60" tussen maat is.
Ik heb een vt50 staan.
Voor het geluid doe ik het beneden met Harman Kardon Soundsticks.
Input voor de Soundsticks is een 3,5mm jack.
Zover ik weet heeft de vt50 alleen een 'echte' digitale audio output (optisch).
Er zit ook nog een hoofdtelefoon aansluiting op (3,5mm jack).
Op zich werkt deze hoofdtelefoonaansluiting prima.
Echter de vt50 stuurt het volume los van elkaar aan. De speakers van de vt50 worden als het ware niet overruled door de hoofdtelefoon.
Gevolg is dat als je het volume via de afstandsbediening verandert dat dit voor de eigen speakers geldt en niet voor de hoofdtelefoon.
Dit is niet handig.
Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen is?
Is het bijv mogelijk om de volumeknoppen van de AB het volume van de hoofdtelefoon te regelen? Via service menu's bijv
Echter de vt50 stuurt het volume los van elkaar aan. De speakers van de vt50 worden als het ware niet overruled door de hoofdtelefoon.
Gevolg is dat als je het volume via de afstandsbediening verandert dat dit voor de eigen speakers geldt en niet voor de hoofdtelefoon.
Dit is niet handig.
Is het bijv mogelijk om de volumeknoppen van de AB het volume van de hoofdtelefoon te regelen? Via service menu's bijv
brightroom is heel slecht. sloopt het beeld compleet.Bever! schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:10:
Zou je vooral kunnen letten op het schaduwdetail? ik twijfel enorm tussen vt en st, maar vind de bright room wel erg interessant met 150 cdkijk veel overdag/ met fel licht
Ik ervaar THX brightroom echt voor wat de naam suggereert: op een zonnige dag om 1 uur 's middags tv kijken.
Dat is me bij de PX80 nooit bevallen, beeld was laf en kleurloos of in een andere stand dan cinema uitgefikt.
Dat is met deze stand wel anders, hoe fel de zon ook schijnt, het beeld blijft overeind staan.
's Avonds schrik je je te pletter en ziet het er inderdaad verschrikkelijk uit, maar daar is deze stand dan ook niet voor bedoeld.
Ik ben erg blij met de VT50, al heb ik bij THX cinema juist soms het gevoel dat het bij TV kijken soms iets te donker is. TV kijken met THX cinema levert -soms- een wat donker plaatje op, kan ook de beeldbewerking van de tv makers zijn, want het is niet constant.
Ook is me nog steeds niet duidelijk wat ik met dat 24p smooth film aan moet.
Als ik het uit zet (wat vaak op fora geadviseerd wordt) dan tril ik bij iedere pan zo ongeveer van de bank af. En dan maakt het niet uit of ik het van mijn HDI Dune afspeel of de Bluray Sony player met 24p ondersteuning, beide bronnen geven een soort trillende en schokkende parkinson ervaring.
Als ik 24p smooth op maximum zet komen er bij bewegingen snel rare effecten mee (mensen die door beeld lopen worden omgeven door blokken etc.), was op de PX80 ook al zo.
Als ik 24p smooth film op minimum zet zie ik amper verschil met uit, maar in de middenstand doet ie het redelijk goed.
Het oogt dan idd -wat- meer als video dan film, maar ja: ik ben het geschok van 24p wel kwijt.
Dit valt me eigenlijk enorm tegen, want de beeldverwerking met 24p is in mijn ogen geen millimeter beter dan op de PX80. Dat moet na al die jaren toch beter kunnen zou ik denken...
Of zie ik iets over het hoofd?
Dat is me bij de PX80 nooit bevallen, beeld was laf en kleurloos of in een andere stand dan cinema uitgefikt.
Dat is met deze stand wel anders, hoe fel de zon ook schijnt, het beeld blijft overeind staan.
's Avonds schrik je je te pletter en ziet het er inderdaad verschrikkelijk uit, maar daar is deze stand dan ook niet voor bedoeld.
Ik ben erg blij met de VT50, al heb ik bij THX cinema juist soms het gevoel dat het bij TV kijken soms iets te donker is. TV kijken met THX cinema levert -soms- een wat donker plaatje op, kan ook de beeldbewerking van de tv makers zijn, want het is niet constant.
Als ik het uit zet (wat vaak op fora geadviseerd wordt) dan tril ik bij iedere pan zo ongeveer van de bank af. En dan maakt het niet uit of ik het van mijn HDI Dune afspeel of de Bluray Sony player met 24p ondersteuning, beide bronnen geven een soort trillende en schokkende parkinson ervaring.
Als ik 24p smooth op maximum zet komen er bij bewegingen snel rare effecten mee (mensen die door beeld lopen worden omgeven door blokken etc.), was op de PX80 ook al zo.
Als ik 24p smooth film op minimum zet zie ik amper verschil met uit, maar in de middenstand doet ie het redelijk goed.
Het oogt dan idd -wat- meer als video dan film, maar ja: ik ben het geschok van 24p wel kwijt.
Dit valt me eigenlijk enorm tegen, want de beeldverwerking met 24p is in mijn ogen geen millimeter beter dan op de PX80. Dat moet na al die jaren toch beter kunnen zou ik denken...
Gister heb ik mijn P65VT50 in ontvangst genomen. Ben tot nu toe zeer tevreden, nu nog instellingen. Weet iemand hoe ik moet het beeld instellen. Of ergens een guide te vinden is ? De reflecties in het beeld zijn wel wat meer dan mijn 5 jaar oude Sharp.

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora
Ik was ook erg teleurgesteld met de 24p modus op de VT30. Volgens Panasonic zou deze zonder kunstmatige smoothing op 96Hz kunnen draaien, maar dat is volgens mij niet correct, omdat alles inderdaad verschrikkelijk schokt.dolfg schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 07:39:
Ik ervaar THX brightroom echt voor wat de naam suggereert: op een zonnige dag om 1 uur 's middags tv kijken.
De eerste 200 uur kan je hem beter op deze settings inspelen:
Pro1
Pixel orbitor on
IFC Min or off
NR off
Sharpness 0
Overscan on
Default contrast, brightness, colour
Pro1
Pixel orbitor on
IFC Min or off
NR off
Sharpness 0
Overscan on
SlowikPL schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 09:01:
Gister heb ik mijn P65VT50 in ontvangst genomen. Ben tot nu toe zeer tevreden, nu nog instellingen. Weet iemand hoe ik moet het beeld instellen. Of ergens een guide te vinden is ? De reflecties in het beeld zijn wel wat meer dan mijn 5 jaar oude Sharp.
[afbeelding]
Het schokken bij pans is de essentie van 24p jongens, dat is in de bios ook.D-TECH schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 09:40:
[...]
Ik was ook erg teleurgesteld met de 24p modus op de VT30. Volgens Panasonic zou deze zonder kunstmatige smoothing op 96Hz kunnen draaien, maar dat is volgens mij niet correct, omdat alles inderdaad verschrikkelijk schokt.
24p modus wordt wel degelijk op 96 hz weergegeven maar nog steeds 24 frames per sec, dus dezelfde inherente problemen met panning. Ik heb hier zelf ook een hekel aan en zet al mijn media spelers op 50 of 60hz.
als je 24p smooth aanzet maakt hij er 96 frames van dmv interpolatie en is idd op midden het fijnst te kijken.
Beste oplossing gewoon 24p uitzetten imo.
[klein beetje reclame]
V&A aangeboden: Panasonic Viera TX-P50ST50
Zo, wat een beest!SlowikPL schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 09:01:
[afbeelding]
De kabels zijn ook mooi weggewerkt zie ik
Whole lot of stars ***
Subliem, thanks for sharing!SlowikPL schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 09:01:
Gister heb ik mijn P65VT50 in ontvangst genomen.
Heb vandaag ook onze keuze voor een VT50 definitief gemaakt. Nu de maatvoering nog. We komen van een 55" en dat is dik in orde, maar die 65" is toch ook wel erg aantrekkelijk. Zelfs mijn echtgenote leek door de bocht, tot ze het prijsverschil hoorde. Ik kan het verschil eigenlijk ook niet goed rechtvaardigen ...
Hoe dan ook de VT50 is pracht toestel en zie uit naar een 55" hier aan de muur.
Take care!
Wow! Mooi hoor! Prachtig design.SlowikPL schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 09:01:
[afbeelding]
Beste Adlerman,
Ik weet niet of je al veel reacties op je st50 heb? Maar ik ben erg geinteresseerd. En heb dan ook een bod gedaan, waar ik graag reactie op ontvang
Mvg
Ik weet niet of je al veel reacties op je st50 heb? Maar ik ben erg geinteresseerd. En heb dan ook een bod gedaan, waar ik graag reactie op ontvang
Mvg
Verwijderd
Ongeveer 2 maanden terug heb ik een 42ST30 gekocht, maar wil nu toch graag een Panasonic uit de 50 serie gaan aanschaffen. De specs en vooral het design is toch net wat mooier.
Hoeveel denken jullie dat een 42ST30 van 2 maanden oud nog zal opbrengen op (bijvoorbeeld) Marktplaats?
Hoeveel denken jullie dat een 42ST30 van 2 maanden oud nog zal opbrengen op (bijvoorbeeld) Marktplaats?
500 piek.Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 17:40:
Ongeveer 2 maanden terug heb ik een 42ST30 gekocht, maar wil nu toch graag een Panasonic uit de 50 serie gaan aanschaffen. De specs en vooral het design is toch net wat mooier.
Nou hier is de knoop doorgehakt. 65" st50 is afbesteld en ik heb net bij de Saturn een 55vt50 besteld.
Eindelijk de St50 en Vt50 naast elkaar kunnen zien, waren absoluut de mooiste tvs van de hele zaal.
Heb er trouwens 2099,91 voor betaald. Flinke korting aangezien ze dit weekend nog 19% korting geven onder de noemer van een btw actie.
Eindelijk de St50 en Vt50 naast elkaar kunnen zien, waren absoluut de mooiste tvs van de hele zaal.
Heb er trouwens 2099,91 voor betaald. Flinke korting aangezien ze dit weekend nog 19% korting geven onder de noemer van een btw actie.
En wat vond je van de verschillen onderling? Ben ik wel benieuwd naar.Donstil schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:52:
Eindelijk de St50 en Vt50 naast elkaar kunnen zien,
Whole lot of stars ***
Je kunt prima voor een grotere ST gaan. Ik heb / had ze beide side by side staan. De st heeft een veel beter contrast, maar minder goed filter. De VT heeft betere motion en minder ruis in beeld en iets scherper.Rudios schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 19:20:
[...]
En wat vond je van de verschillen onderling? Ben ik wel benieuwd naar.
En verkocht en al opgehaald.Adlermann schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 14:53:
[klein beetje reclame]
Verwijderd
Dan maak ik ook maar gelijk een beetje reclame
:
http://tweakers.net/aanbo...full-hd-3d-neoplasma.html
http://tweakers.net/aanbo...full-hd-3d-neoplasma.html
Ik ben er nog niet uit. Ideeën zijn welkom
Riesjard schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 21:21:
Ik heb een vt50 staan.
Dit is niet handig.
Ik heb sinds gisteren een 55vt50. Ik zie alleen de optie Pro1 niet. Welke optie is dit.pvr schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 10:03:
De eerste 200 uur kan je hem beter op deze settings inspelen:
Pro1
Pixel orbitor on
IFC Min or off
NR off
Sharpness 0
Overscan on
[...]
Gr. Patrick
Volgens de voorwaarden zijn alle Panasonic 3D schermen uitgesloten maar ze deden daar niet moeilijk over dus?Donstil schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:52:
Nou hier is de knoop doorgehakt. 65" st50 is afbesteld en ik heb net bij de Saturn een 55vt50 besteld.
Voorwaarden helemaal niet gelezen en ook geen seconden met de medewerker over gesproken.Heisenbug schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 21:36:
[...]
Volgens de voorwaarden zijn alle Panasonic 3D schermen uitgesloten maar ze deden daar niet moeilijk over dus?
We kwamen om 17:45 de zaak binnen om even snel het verschil te bekijken en liepen 3 minuten later met een order weg, waarschijnlijk vonden ze het wel goed zo.
55" vt50 voor 2099,91 is natuurlijk wel echt een koopje en die konden we niet laten liggen.
Op de twee panasonic tv's draaide dezelfde Mission imposible nr zoveel BR disk.Rudios schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 19:20:
[...]
En wat vond je van de verschillen onderling? Ben ik wel benieuwd naar.
Beeld wat echt geweldig te noemen, de scène in de woestijn "Spatte" echt van het scherm.
Ik vond het verschil in de winkel te verwaarlozen (Als ik het al zag) en snap absoluut waarom de reviewers allemaal zeggen dat de ST50 de betere koop is door zijn prijs.
Mijn uiteindelijke keuze is toch op de VT gevallen omdat het design daarvan gewoon stukken mooier is, ik zei eerst altijd dat design bij een TV niet zo van belang zou mogen zijn maar als je ze naast elkaar ziet hangen is het verschil best enorm, natuurlijk moet design dan wel je ding zijn.
kingco
isfccc op on zetten, en dan zie je extra staan pro1 en pro2
kingco schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 21:34:
[...]
Ik heb sinds gisteren een 55vt50. Ik zie alleen de optie Pro1 niet. Welke optie is dit.
Gr. Patrick
Bedankt, maar hoe kom ik bij de optie om isfccc aan te zetten.pvr schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 23:46:
kingco
[...]
Br
Gevonden!! Stond bij instellingen.
viewing mode=pro 1
Contrast=36
Bright=0
Colour = 30
sharpness = 0
colour gamut = rec.709
eco mode=off
p-nr=off
screen display=on
iff=off
fcd=on
side panel = high
overscan=on
pixel orbiter=on
scrolling bar=start
Staan bovenstaande instelling nu goed?
[ Voor 37% gewijzigd door kingco op 03-06-2012 00:38 ]
kingco
Contrast heb ik op 30 staan.
Het beeld is in mijn ogen niet om niet aan te zien, maar het is voor 200 speeluren te doen.
Contrast heb ik op 30 staan.
Het beeld is in mijn ogen niet om niet aan te zien, maar het is voor 200 speeluren te doen.
kingco schreef op zondag 03 juni 2012 @ 00:13:
[...]
Bedankt, maar hoe kom ik bij de optie om isfccc aan te zetten.
Br
Gevonden!! Stond bij instellingen.
viewing mode=pro 1
Contrast=36
Bright=0
Colour = 30
sharpness = 0
colour gamut = rec.709
eco mode=off
p-nr=off
screen display=on
iff=off
fcd=on
side panel = high
overscan=on
pixel orbiter=on
scrolling bar=start
Staan bovenstaande instelling nu goed?
Verwijderd
De mensen die de 55VT50 gekocht hebben, mag ik vragen welke muurbeugel jullie hierbij hebben genomen?
25mei terug gegaan naar de winkel van BesteKeus, foto van het scherm gemaakt en uitgeprint en meegenomen.da_stiech schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:34:
Vandaag de 42st50 kunnen ophalen bij bestekeus.nl
Tv van ouders aan de kant en de mijne erop.
Goed beeld in het begin, maar na een anderhalf uur kijken ineens een blauwe streep in beeld.
Morgen eens bellen en hopen dat ze t op lossen
Dit soort problemen zouden niet mogen mijn inziens!
[afbeelding]
medewerker deed er totaal niet moeilijk over en zei dat dit ook echt niet mocht.
Dus hij heeft meteen een nieuwe besteld en nog geen week later kon ik een nieuw exemplaar ophalen
Deze heeft totaal geen kuren, en geen last van banding of wat dan ook!
Moeder vond m te groot voor beneden , dus staat nu op mn slaapkamen boven te wachten tot ik de sleutel van mn huis krijg.
1080p MKV's en AVI's streamen vanaf de computer beneden via bedraad netwerk gaat perfect!
Hup gordijnen dicht, lamp uit en genieten is het gewoon
10x 390wp noord-oost, 10x 390wp zuid-west
Verwijderd
Damn, ik had ook al op de website gekeken maar alle duurdere modellen waren van deze actie uitgesloten. Dus heb geen ritje naar de Saturn gedaan. Das echt een scherpe prijs zeg, misschien dat ze gewoon een foutje hebben gemaakt en je per ongeluk direct 19% korting hebben gegeven. In ieder geval veel plezier alvast, ik ga nog even verder zoeken...Donstil schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 22:45:
Voorwaarden helemaal niet gelezen en ook geen seconden met de medewerker over gesproken.
We kwamen om 17:45 de zaak binnen om even snel het verschil te bekijken en liepen 3 minuten later met een order weg, waarschijnlijk vonden ze het wel goed zo.
55" vt50 voor 2099,91 is natuurlijk wel echt een koopje en die konden we niet laten liggen.
Donstil schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:52:
offtopic:
Je bedoelt natuurlijk 16% ipv. 19%, nog steeds een mooie korting
Maar begrijp ik goed dat je puur op het designverschil hebt gekozen tussen 65" ST en 55" VT?
Ik heb deze erbij.Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 10:34:
De mensen die de 55VT50 gekocht hebben, mag ik vragen welke muurbeugel jullie hierbij hebben genomen?
Hoezo bedoel ik 16% ipv 19%? Ik heb 19% korting gekregen (2499/1.19=2099).Cartman! schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:32:
[...]
offtopic:
Maar begrijp ik goed dat je puur op het designverschil hebt gekozen tussen 65" ST en 55" VT?
Nou ik heb gekozen tussen design van de ST50 en VT50. Nu al de meubels staan in ons nieuwe huis twijfelde we een beetje of 65" wel de beste keuze was, daarom gingen we gister naar de Saturn om te kijken naar een 65" panel. Toen die toch wat groot bleek hebben we besloten voor een 55" te gaan en toen uit de VT50 uitgekomen. Ik vond de VT50 vanaf het begin al mooier maar een 65" VT50 was simpelweg te duur en daarom was ik op een ST50 gekomen, nu we toch een maatje kleiner gingen maakte de prijs niet meer uit.
Het kan vandaag nog, de winkels van Saturn die open zijn geven vandaag ook nog "btw" korting.Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:27:
[...]
Damn, ik had ook al op de website gekeken maar alle duurdere modellen waren van deze actie uitgesloten. Dus heb geen ritje naar de Saturn gedaan. Das echt een scherpe prijs zeg, misschien dat ze gewoon een foutje hebben gemaakt en je per ongeluk direct 19% korting hebben gegeven. In ieder geval veel plezier alvast, ik ga nog even verder zoeken...
Ik heb hem bij Saturn Nieuwegein gekocht en daar deden ze niet moeilijk.
Rijden dus

Gefeliciteerd met je mooie aankoop! Gewoon voor een Vogels (www.vogels.com) gaan, zijn de beste en past altijd! Succes!Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 10:34:
Whole lot of stars ***
Wat is in jullie ogen nu een betere aanschaf: een 42'' ST50 of een 42'' VT30?
16%Donstil schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:38:
Hoezo bedoel ik 16% ipv 19%? Ik heb 19% korting gekregen (2499/1.19=2099).
2499 / 100 = 24,99
24,99 x 16 = 399,84 (en dat is het bedrag wat je korting hebt gekregen, dus 16%)
Ik snap wat hij bedoeld met 16%. Als de tv 2500 euro zou zijn en jij krijgt 50% korting...hoeveel betaal jij dan? Niet 2500/1.5=1666,67 maar 2500*0,5=1250.Donstil schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:38:
Hoezo bedoel ik 16% ipv 19%? Ik heb 19% korting gekregen (2499/1.19=2099).
Jij hebt inderdaad geen 19% korting gekregen, maar 16% (2499*0,84=2099). Bij korting moet je namelijk uitgaan dat de prijs voor de korting 100% is. Jij gaat met jouw berekening ervan uit dat de prijs voor korting 119% is.
Als je over korting spreekt, heb jij dus 16% korting gekregen. Als je het over btw hebt, heb jij de btw van 19% (die je normaal moet betalen bovenop de prijs van 100%) niet hoeven te betalen. Ik weet het, muggenzifterij. Maar dan weet je in ieder geval wat de ander bedoeld met 16%
Edit: Atmoz was me net voor
[ Voor 5% gewijzigd door Cooperator op 03-06-2012 12:56 ]
@Hierboven.
Ooh ik had het bedrag door 1.18 gedeeld. Dacht heel lang geleden op school geleerd te hebben dat het moest.
Nou nog steeds een Prima prijs hoor!
Ooh ik had het bedrag door 1.18 gedeeld. Dacht heel lang geleden op school geleerd te hebben dat het moest.
Nou nog steeds een Prima prijs hoor!
st50 hands on.NACBreda schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:51:
Wat is in jullie ogen nu een betere aanschaf: een 42'' ST50 of een 42'' VT30?
Agreed, alleen is de VT30 kwa design wel mooier. Maarja, wij als plasma-liefhebbers gaan zowieso voor het innerlijk
Whole lot of stars ***
Ik heb een panasonic vt30 met CI+ module van UPC
UPC ondersteund sinds kort hbbtv...ik krijg het echter niet aan de praat op de genoemde zenders. Zie artikel op totaaltv:
http://www.totaaltv.nl/nieuws/9246/
Zijn er hier mensen die het wel werkend hebben en zo ja hoe? Mijn pana vt30 zou het prima moeten ondersteunen nl.
UPC ondersteund sinds kort hbbtv...ik krijg het echter niet aan de praat op de genoemde zenders. Zie artikel op totaaltv:
http://www.totaaltv.nl/nieuws/9246/
Zijn er hier mensen die het wel werkend hebben en zo ja hoe? Mijn pana vt30 zou het prima moeten ondersteunen nl.
[ Voor 25% gewijzigd door okio op 03-06-2012 13:39 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.
Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.
En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV in laten inspelen.
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.
Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.
En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV in laten inspelen.