Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Iedereen die geïnteresseerd was in in een P50UT50, sla nu je slag!

Momenteel met korting veel goedkoper bij de BCC dan de andere online zaken en ver onder de adviesprijs.

672,95 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:56
invincible30 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 18:54:
[...]

Niet elke plasma heeft dit hoor.

Mijn pv70 en g20 hadden totaal geen banding.
Plasma van mijn zus ook niet.

De banding die ik nu heb vind ik niet kunnen. En het negeren, nee dankje.
Precies. Mijn ouder hebben al een aantal jaar een 42pv70 (hd ready plasma). Dat ding geeft prachtig beeld en 0,0 banding of andere problemen....
Kom me dus niet aan dat je het maar moet negeren, omdat "alle" TV's dit zouden hebben.

Mij wilden ze vandaag ook weer afschepen met het non agument: "Toestel uitgebreid getest, toestel niet beter of slechter dan eenzelfde set". Heb gezegd dat ik de TV niet terug wil voordat ze zelf contact opgenomen hebben met Panasonic. Dit gaan ze nu doen en zou morgen teruggebeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 12:20

Rudios

Lost in space?

invincible30 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 18:54:
[...]

Niet elke plasma heeft dit hoor.

Mijn pv70 en g20 hadden totaal geen banding.
Plasma van mijn zus ook niet.

De banding die ik nu heb vind ik niet kunnen. En het negeren, nee dankje.
Oke, mijn slaapkamer p42tx van 4 jaar heeft dat ook niet echt. Maar soms vergeten we weleens gewoon TV te kijken. Ik hsb nog nooit bezoek gehad wat keek en zei; oei, ik zie daar verticale strepen lopen. Het is soms ook waarna je zoekt denk ik.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
Rudios schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 00:20:
[...]

Oke, mijn slaapkamer p42tx van 4 jaar heeft dat ook niet echt. Maar soms vergeten we weleens gewoon TV te kijken. Ik hsb nog nooit bezoek gehad wat keek en zei; oei, ik zie daar verticale strepen lopen. Het is soms ook waarna je zoekt denk ik.
Dan zal jij het een stuk minder hebben, want bij mij heeft het bezoek het ook al vaker opgemerkt. Dan is mijn voorliefde voor panasonic plasma erg moeilijk te verdedigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ik heb met mijn 42pz85 ook banding. Niet extreem erg maar met een heldere (witte) lucht zie je het wel.

Kan er wel mee leven maar als je net een fors bedrag hebt uitgegeven is het toch wel teleurstellend.

Wat mij zo verbaasd is dat het issue al jaren bestaat op de Panasonics maar lang niet op al hun TV's. Waar gaat dat dan mis in het productie proces. Zou toch op te lossen moeten zijn :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Wat is de beste en snelste ci+ module icm de VT50? (ziggo)

[ Voor 16% gewijzigd door Riesjard op 25-05-2012 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Laatst online: 19-09 12:20

Rudios

Lost in space?

Spurlie schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:10:
[...]

Dan zal jij het een stuk minder hebben, want bij mij heeft het bezoek het ook al vaker opgemerkt. Dan is mijn voorliefde voor panasonic plasma erg moeilijk te verdedigen...
Ja het is rot dat wij als voetballiefhebbers er zoveel last van hebben, want het is eigenlijk het duidelijkst bij voetbal, met name de pannings van het veld. Bij films zie ik het dus echt niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Rudios op 25-05-2012 13:53 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acemath
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
Acemath schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 19:50:
een huidig plasmascherm(vt50 dus) zal die invallend zonlicht beter wegfilteren( gaat het minder opvallen) in vergelijking met een plasma van pakweg 7 jaar geleden( philips)? Of net niet?
Iemand aub? O-) .

De tv hangt tegenover de zitbank, en in de muur rechts van de tv hebben we een raam. Dus we hebben wel invallend zonlicht. Langs de andere kant, de huidige heeft dat ook( die philips), en het stoort ons niet echt. Of misschien zijn we minder gevoelig daarvoor?

Ik zie hier mensen ook steen en been klagen, en klagen ove IR en green blob en banding. Onze tv is 7 jaar oud, en heeft misschien allang last van al deze zaken, maar valt het ons gewoon niet eens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acemath
Rudios schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:53:
[...]

Ja het is rot dat wij als voetballiefhebbers er zoveel last van hebben, want het is eigenlijk het duidelijkst bij voetbal, met name de pannings van het veld. Bij films zie ik het dus echt niet.
Ik heb ergens gelezen dat het niet aan de tv ligt, maar aan de camera's die ze soms gebruiken. Iemand is dat eens beginnen te onderzoeken, en het blijkt dat panning altijd gebeurt als er bepaalde hoeken van het veld worden getoond. Blijkt ook dat het door bbc zelf is bevestigd... En als ik nu nog eens wist waar ik dat gelezen had... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:46
PhilipsFan schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 23:47:
[...]

Je moet het uiteraard zelf weten, maar vind je zelf dat de prijs van de 3D brillen een argument is? Hoe vaak ga je nu iets in 3D kijken (en al helemaal met 4 personen), heb je het ervoor over dat de 2D beeldkwaliteit wellicht een stuk minder is? Ik weet niet of dat zo is hoor, heb zelf een VT20 model van Pana (modeljaar 2010) en ben heel erg tevreden over de beeldkwaliteit. Veegt zelfs de vloer aan met huidige LCD-tv's...
Je kan brillen uitwisselen. Dus als jij graag samsung brilletjes gebruikt kan je die gewoon kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Acemath schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:16:
[...]

Iemand aub? O-) .

De tv hangt tegenover de zitbank, en in de muur rechts van de tv hebben we een raam. Dus we hebben wel invallend zonlicht. Langs de andere kant, de huidige heeft dat ook( die philips), en het stoort ons niet echt. Of misschien zijn we minder gevoelig daarvoor?

Ik zie hier mensen ook steen en been klagen, en klagen ove IR en green blob en banding. Onze tv is 7 jaar oud, en heeft misschien allang last van al deze zaken, maar valt het ons gewoon niet eens op.
De VT50 heeft een héél goed filter. Je zult dus bijna geen weerspiegeling zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sthony
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-09 17:35
Adlermann schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:12:
[...]

alleen brillen uit 2012 zijn universeel
Verigis ik mij of gebruikt Samsung passieve technologie, versus actieve Panasonic en wordt daardoor het prijsverschil niet groot.

Persoonlijk gaat men voorkeur nog altijd uit naar de pana, in de veronderstelling dat de brillen binnen 2 jaar bij gemengoed worden van 3D een fractie gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acemath
D-TECH schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:32:
[...]

De VT50 heeft een héél goed filter. Je zult dus bijna geen weerspiegeling zien.
Dank je. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sthony schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:34:
[...]

Verigis ik mij of gebruikt Samsung passieve technologie, versus actieve Panasonic en wordt daardoor het prijsverschil niet groot.

Persoonlijk gaat men voorkeur nog altijd uit naar de pana, in de veronderstelling dat de brillen binnen 2 jaar bij gemengoed worden van 3D een fractie gaan kosten.
Ik heb net samsung active glasses gekocht bij de Mm voor 20 euro. De 4100 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

Adlermann schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:50:
[...]

Dat is niet duur!

Ben benieuwd wat je ervan vindt!

Aanbieding, of is dat een vaste prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
invincible30 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 17:43:
[...]

Dat is niet duur!

Ben benieuwd wat je ervan vindt!

Aanbieding, of is dat een vaste prijs?
Werken prima! Beter dan die van de VT30. I kkan nu overdag 3d kijken zonder dat het beeld knippert.... Morgen haal ik er nog 3 op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 05:27
Adlermann schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 17:48:
[...]

Werken prima! Beter dan die van de VT30. I kkan nu overdag 3d kijken zonder dat het beeld knippert.... Morgen haal ik er nog 3 op :)
Heb je ook de TY-ER3D4 geprobeerd? Volgens deze review is die namelijk nog beter, ze raden aan om voor jezelf die te gebruiken en voor de gasten wat extra 4100gb'tjes aan te schaffen. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelv5
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-07-2024
[...]

Wat zou de rede zijn dat de panasonic brillen zo 90 à 100 euro zijn en de samsung maar 20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 05:27
michelv5 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 19:54:
[...]

Wat zou de rede zijn dat de panasonic brillen zo 90 à 100 euro zijn en de samsung maar 20?
Dat zie en voel je gelijk als je ze allebei in handen hebt. De samsung brilletjes zijn veel ieler en zitten veel minder lekker. Ik heb ze allebei (1 TY-ER3D4 en 1 4100GB). Nu m'n ST50 nog. :+

Overigens heb ik de panasonic bril gratis gekregen. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuPo schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 19:44:
[...]

Heb je ook de TY-ER3D4 geprobeerd? Volgens deze review is die namelijk nog beter, ze raden aan om voor jezelf die te gebruiken en voor de gasten wat extra 4100gb'tjes aan te schaffen. :)
Daar wacht ik nig op, want die zitten bij mijn vt50 :). Deze zijn idd voor gasten :) maar tijdelijk voor dr st50 zijn deze orima.

[ Voor 4% gewijzigd door Adlermann op 25-05-2012 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Laatst online: 16-09 21:43
Acemath schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:19:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat het niet aan de tv ligt, maar aan de camera's die ze soms gebruiken. Iemand is dat eens beginnen te onderzoeken, en het blijkt dat panning altijd gebeurt als er bepaalde hoeken van het veld worden getoond. Blijkt ook dat het door bbc zelf is bevestigd... En als ik nu nog eens wist waar ik dat gelezen had... 8)7
De strepen die ik bij voetbal zie, zijn dezelfde vage strepen die ik zie bij het grijze software updatescherm. Dit gaat dus niet op voor "ons" probleem. Wel interessant, dus als je de bron nog eens zou achterhalen, dan houd ik me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-01-2023
Riesjard schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 12:53:
Wat is de beste en snelste ci+ module icm de VT50? (ziggo)
Ik heb zelf op dit moment de @smit, bevalt goed maar opstarten zou wat rapper mogen, zappen mag ook een update hebben.
Ik zou je dus de Quantis module adviseren.
http://www.ci-plus.nl/ind...=page&group_id=16&lang=NL

Ben zelf er ook aan het denken om deze te bestellen.

Panasonic TX-P50VT50E, TX-P42ST50E, Marantz SR7007, Dali Zensor 1 en 7 en SUB E-12 F, Eminent EM7380, @Smit CI+ Ziggo, Iphone 5, The new Ipad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Net bij de Mediamarkt in Hengelo geweest, de 4100 gb kost daar 50 euro. De verkoper zei ongeinteresseerd dat 20 euro niet kon of het moest een ander type zijn. Toch maar laten liggen bestel hem wel elders online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 19:11:
[...]

Net bij de Mediamarkt in Hengelo geweest, de 4100 gb kost daar 50 euro. De verkoper zei ongeinteresseerd dat 20 euro niet kon of het moest een ander type zijn. Toch maar laten liggen bestel hem wel elders online.
Dan moet het een tijdelijke fout geweest zijn. Ik heb gister echt 19,99 betaald voor de 4100GB in Enschede. Vandaag ben ik helaas niet meer bij de MM gekomen ivm een terrasje wat ik onderweg tegenkwam;)
En ja het is de 4100, aangezien ik een 2012 panasonic tv heb....de 2011 modellen werken daar niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 19:11:
[...]

Heb ze vorige week bij bobshop besteld. Daar zijn ze ook 20.

Ik zit er nu trouwens Ned.-bul mee te kijken (2d naar 3D) en dat is niet eens zo heel gek. Ik verwachtte ook helemaal niks van die stand en het is geenszins te vergelijken met een 3D film, maar toch best grappig.

[ Voor 21% gewijzigd door kadoendra op 26-05-2012 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vt50
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-12-2021
Vandaag even bij de mediamarkt in zoetermeer geweest om te kijken of de panasonic 50vt50 aanwezig was.
Was helaas niet het geval maar kon hem wel reserveren voor een hele mooie prijs €1699.
Hoge korting t/m 28 mei [ 2e pinksterdag ]
Levertijd 2e of 3e week juni.
Dus dat is zeker de moeite waard.

[ Voor 4% gewijzigd door vt50 op 26-05-2012 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
Ok, nog maar weer eens een berichtje over banding.

Ondanks dat ik al een afspraak heb gemaakt om de monteur langs te laten komen, blijf ik toch onderzoeken hoe en door wat het bandingprobleem veroorzaakt wordt.

Heb dus net tijdens Ned.-bul eens flink tussen de instellingen geschakeld. Conclusie; de mate van banding is wel degelijk te beïnvloeden.

Ik kijk altijd met true cinema. In die modus heb ik echter flink last van banding. Ook in cinema mode is de banding goed te zien. Bij spel en normaal is het echter nagenoeg onzichtbaar (ik zeg nagenoeg, omdat ik weet waar ik op moet letten en dan zie je het heel heel heel vaag, zou ik nooit van banding gehoord hebben dan was me dit absoluut niet opgevallen)

Over de dynamische mode kan ik niks zeggen. Toen ik hem daar op zette, knalden mijn ogen bijna uit hun kassen ;)

Probleem bij de spelmodus en de normale modus is echter dat ik daar last heb van flikker.

Wordt nu dus kiezen tussen of flikker of banding :)

Kan iemand die wat meer in de techniek thuis is (Adlermann wellicht?) hier zijn gedachten eens over laten gaan?

- hoe komt het dat de banding zeg maar verdwenen is bij normaal en spel
- hoe komt het dat cinema en true cinema rustiger (zonder flikker) kijken dan die andere modi? (ifc bij allemaal op minimum (behalve bij spel, daar kun je ifc niet instellen)

Als ik nou instellingen kan vinden die het beste van beide modi (true cinema en normaal) combineren dan kan ik de monteur wellicht afbellen.

Misschien kunnen de andere mensen die hier regelmatig posten over banding problemen ook eens testen of het verschil maakt welke modus ze gebruiken.

[ Voor 4% gewijzigd door kadoendra op 26-05-2012 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

kadoendra schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 22:29:

Ondanks dat ik al een afspraak heb gemaakt om de monteur langs te laten komen, blijf ik toch onderzoeken hoe en door wat het bandingprobleem veroorzaakt wordt.

Heb dus net tijdens Ned.-bul eens flink tussen de instellingen geschakeld. Conclusie; de mate van banding is wel degelijk te beïnvloeden.

Ik kijk altijd met true cinema. In die modus heb ik echter flink last van banding. Ook in cinema mode is de banding goed te zien. Bij spel en normaal is het echter nagenoeg onzichtbaar (ik zeg nagenoeg, omdat ik weet waar ik op moet letten en dan zie je het heel heel heel vaag, zou ik nooit van banding gehoord hebben dan was me dit absoluut niet opgevallen)

Over de dynamische mode kan ik niks zeggen. Toen ik hem daar op zette, knalden mijn ogen bijna uit hun kassen ;)

Probleem bij de spelmodus en de normale modus is echter dat ik daar last heb van flikker.

Kan iemand die wat meer in de techniek thuis is (Adlermann wellicht?) hier zijn gedachten eens over laten gaan?

- hoe komt het dat cinema en true cinema rustiger (zonder flikker) kijken dan die andere modi? (ifc bij allemaal op minimum (behalve bij spel, daar kun je ifc niet instellen)

Als ik nou instellingen kan vinden die het beste van beide modi (true cinema en normaal) combineren dan kan ik de monteur wellicht afbellen.

Misschien kunnen de andere mensen die hier regelmatig posten over banding problemen ook eens testen of het verschil maakt welke modus ze gebruiken.
Gisteren monteur langsgeweest.
Ik had de tv opzettelijk op true cinema gezet, omdat je dan idd de banding het beste ziet.

Monteur zag ook die vage strepen toen ik voetbal opzette.

Hij ging fotos maken hiervan en van een aantal slides in het servicemenu.
Ik zei nog, op fotos is het bijna niet waar te nemen, alleen bij bewegende beelden.

Hij heeft toen een kort filmpje gemaakt vh voetbal.

Hij stuurt dit ter beoordeling naar panasonic toe.
Ik weet nu al dat pana gaat zeggen dat het niet te zien is en dat elke toestel zo is :F

Ik ga hier zeker niet mee akkoord. Ik bedoel het gaat er toch om of je die banding in real-life kunt zien en niet op een foto?

Ik ben benieuwd hoe het bij jou zal verlopen. Zij die strepen bj jou ook op bv het software update scherm te zien. Bij mij alleen als ik er echt heel dicht op sta en je echt weet waar je moet kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
invincible30 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 23:16:
[...]

Ik ben benieuwd hoe het bij jou zal verlopen. Zij die strepen bj jou ook op bv het software update scherm te zien. Bij mij alleen als ik er echt heel dicht op sta en je echt weet waar je moet kijken.
Bij het update scherm zijn ze inderdaad ook te zien. Heb dat alleen op true cinema getest. Zal morgen eens kijken of dat ook bij normal zo is.

Offtopic; zegt de naam Fedfan31 jou iets? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

kadoendra schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 23:23:
[...]

Bij het update scherm zijn ze inderdaad ook te zien. Heb dat alleen op true cinema getest. Zal morgen eens kijken of dat ook bij normal zo is.

Offtopic; zegt de naam Fedfan31 jou iets? ;)
Haha, Klinkt wel bekend ja.... ;)

Laat weten hoe het monteurbezoekje is verlopen.
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:33
Gisteren bij MM Rotterdam Centrum geweest. Ik was verbaasd dat ik daar alleen de UT50 kon zien. Toen ik vroeg naar de nieuwe serie plasma's van Panasonic kreeg ik te horen dat dat het enige was en dat ze ook niet verwachtten dat er meer TV's zouden komen. Maar intussen wel ene hele Samsung en LG hoek.

Gezien de prijskwaliteit verhouding van de Panasonics verdienen ze bij MM daar vast niet veel aan. Dus waarschijnlijk ook weinig interesse om die te verkopen? Zeker als ze ook nog eens concurreren met andere TV's waar MM wel meer aan marge heeft.

[ Voor 24% gewijzigd door dangerpaki op 26-05-2012 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex4allofyou
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-02 17:57
invincible30 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 23:16:
[...]

Gisteren monteur langsgeweest.
Ik had de tv opzettelijk op true cinema gezet, omdat je dan idd de banding het beste ziet.

Monteur zag ook die vage strepen toen ik voetbal opzette.

Hij ging fotos maken hiervan en van een aantal slides in het servicemenu.
Ik zei nog, op fotos is het bijna niet waar te nemen, alleen bij bewegende beelden.

Hij heeft toen een kort filmpje gemaakt vh voetbal.

Hij stuurt dit ter beoordeling naar panasonic toe.
Ik weet nu al dat pana gaat zeggen dat het niet te zien is en dat elke toestel zo is :F

Ik ga hier zeker niet mee akkoord. Ik bedoel het gaat er toch om of je die banding in real-life kunt zien en niet op een foto?

Hoi Invicible, ik heb dit probleem al enige weken doorgegeven hier op deze board, het betreft de ST50. Gelukkig heb ik de tv bij een webshop gehaald en binnen twee weken aangegeven dat ik als voetballiefhebber (ik kijk serieus teveel '-) dit niet kan accepteren. Men kwam eerst met e-care aan maar ik heb aangegeven dat ik de tv gehaald heb voor het EK (dat is ook waar) en dat ik geen gedonder wil en sowieso niet vetrouw op een oplossing.

Als je niet voetbal kijkt maar basketbal of zo dan ga je de lijnen eigenlijk niet echt opmerken, raar hè? Het is bij mij alleen als je een groot gedeelte van het veld ziet en de bal een rotschop krijgt en er een pan over het veld gaat, helaas is het erg storend.

Dat het aan de camera's ligt zoals iemand hier zei, no way, ook met Pro Evolution Soccer kan ik ze zien. Ik krijg komende week een nieuwe die ik verpakt laat en uittest, komen de lijnen weer tevoorschijn dan gaat hij meteen in de doos en ga ik op zoek naar een andere. Heel jammer wel want het toestel is werkelijk voortreffelijk op elk ander vlak.

Iemand hier met een ST50 die geen lijnen heeft trouwens? Ik maak me een beetje zorgen over of het niet bij elke is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

alex4allofyou schreef op zondag 27 mei 2012 @ 00:13:
[...]

Hoi Invicible, ik heb dit probleem al enige weken doorgegeven hier op deze board, het betreft de ST50. Gelukkig heb ik de tv bij een webshop gehaald en binnen twee weken aangegeven dat ik als voetballiefhebber (ik kijk serieus teveel '-) dit niet kan accepteren. Men kwam eerst met e-care aan maar ik heb aangegeven dat ik de tv gehaald heb voor het EK (dat is ook waar) en dat ik geen gedonder wil en sowieso niet vetrouw op een oplossing.

Als je niet voetbal kijkt maar basketbal of zo dan ga je de lijnen eigenlijk niet echt opmerken, raar hè? Het is bij mij alleen als je een groot gedeelte van het veld ziet en de bal een rotschop krijgt en er een pan over het veld gaat, helaas is het erg storend.

Dat het aan de camera's ligt zoals iemand hier zei, no way, ook met Pro Evolution Soccer kan ik ze zien. Ik krijg komende week een nieuwe die ik verpakt laat en uittest, komen de lijnen weer tevoorschijn dan gaat hij meteen in de doos en ga ik op zoek naar een andere. Heel jammer wel want het toestel is werkelijk voortreffelijk op elk ander vlak.

Iemand hier met een ST50 die geen lijnen heeft trouwens? Ik maak me een beetje zorgen over of het niet bij elke is.
Helaas kan ik dit toestel niet meer retourneren.
Ik heb al 1maal een st50 laten omruilen vanwege gele vlekken in het beeld.
Nu wou de winkelier niet meer omruilen, maar e-care inschakelen.

Die st50 is een inruiltoestel voor een g30 (gree blob). De g30 was weer een inruilstoestel voor een g20 (ingebrand).

Dit is zeker te weten de reden dat de BCC, zo moeilijk doet nu met omruilen en/of geld terug.
Zij hebben ook hun rechten konden ze mij vertellen.
Echt een hele trieste gang van zaken dit.

Eigenlijk wil ik mijn geld terug en een heel ander toestel aanschaffen. Ik ben zo klaar met dit gedoe.

En zo te lezen op verschillende fora, kan ik echt niet anders dan concluderen dat heel veel st50's banding hebben.

Het is echt een schitterende tv, maar die irritante strepen met voetbal en ook met normaal tv kijken, heel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-09 20:03
vt50 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 21:26:
Vandaag even bij de mediamarkt in zoetermeer geweest om te kijken of de panasonic 50vt50 aanwezig was.
Was helaas niet het geval maar kon hem wel reserveren voor een hele mooie prijs €1699.
Hoge korting t/m 28 mei [ 2e pinksterdag ]
Levertijd 2e of 3e week juni.
Dus dat is zeker de moeite waard.
Gelden die kortingen bij alle vestigingen dat je weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:01
Vakantiepremie is bij elke Media Markt ja.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 16:09

pvr

Zijn er al mensen die een Panasonic Viera TX-P55VT50 plasma in huis hebben staan, of die hem deze week geleverd krijgen?

Ik ben wel eens benieuwd, of Panasonic aan de vraag kan voldoen ;)

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alex4allofyou schreef op zondag 27 mei 2012 @ 00:13:
[...]

Ik heb geen lijnen met voetbal met mijn st50. Ik heb soms wel een beetje bij camerapans in films een licht dse, maar heel heel mild (en lang niet altijd, hooguit 1x per film zie ik het en meestal niet eens)..

Ik ben er nog niet helemaal over uit wat de oorzaak precies kan zijn.. Wat ik zo her en der lees is het erger op de beeldmodi waarbij de laagste beeldintensiteit zit (qua lichtopbrengst). Misschien toch iets van een filter? Naja, mijn ir. is niet van toepassing op consumentenelectronica, dus voor mij is het gissen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:27
Heisenbug schreef op zondag 27 mei 2012 @ 00:49:
[...]

Gelden die kortingen bij alle vestigingen dat je weet?
Ik zie in de actievoorwaarden van de vakantiepremie vd Mediamarkt dat de korting niet geldt voor Panasonic 3D modellen. Dus dan zijn vrijwel alle Panasonic's uitgesloten :/

Zelf zit ik nog te twijfelen welk 2012 model plasma ik neem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
Adlermann schreef op zondag 27 mei 2012 @ 09:49:
[...]

Naja, mijn ir. is niet van toepassing op consumentenelectronica, dus voor mij is het gissen :P
Stem je studiekeuze dan in het vervolg even met ons af, wil je? ;)

Misschien wel nog een idee waarom het beeld meer flikkert bij "normal" en "spel" dan bij true cinema? Want als ik dat geflikker nou kan verminderen dan zou daar de oplossing weleens kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
Gisteren nl-bulgarije gekeken op de 50vt30 en perfect beeld hoor, geen trillingen banding of wat dan ook :)
ifc op eerste stand.beeld op normaal en wat kleine tweaks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandragore
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-07 21:28
pvr schreef op zondag 27 mei 2012 @ 08:58:
Zijn er al mensen die een Panasonic Viera TX-P55VT50 plasma in huis hebben staan, of die hem deze week geleverd krijgen?
Derde of vierde week mei, volgens mijn dealer. Hopelijk staat hij deze week in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
pvr schreef op zondag 27 mei 2012 @ 08:58:

Ik ben wel eens benieuwd, of Panasonic aan de vraag kan voldoen ;)
Woensdag krijgt de winkel mijn 55vt50 als het goed is binnen.

Levering in het algemeen gaat wel erg moeizaam hoor.
Deze week heb ik een aantal shops benaderd en iedere keer hetzelfde verhaal: we weten het niet...
Ineens kreeg ik een mail van een van die shops dat er woensdag een aantal komen waarvan 1 nog niet was verkocht. Daar hapte ik natuurlijk op.
Ik was ook nog naar diverse elektroboeren in de buurt geweest. Zij wisten eigenlijk helemaal niks.

Ik heb overigens ook nog contact opgenomen met Panasonic, waarom het allemaal zo moeizaam verloopt. Daar kreeg ik helemaal een blaat verhaal. Iets van overweldigende aandacht en niet kunnen voldoen aan de vraag. Maar zoveel vt50s worden er echt niet geleverd.

Maar goed, de mijne gaat dus komen, voor het EK.
Dreke008 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 08:38:
[...]

Ik heb zelf op dit moment de @smit, bevalt goed maar opstarten zou wat rapper mogen, zappen mag ook een update hebben.
Ik zou je dus de Quantis module adviseren.
http://www.ci-plus.nl/ind...=page&group_id=16&lang=NL

Ben zelf er ook aan het denken om deze te bestellen.
Ik heb idd toch voor de quantis gekozen.
De Smit en Neonation hebben ook nieuwe modellen die hetzelfde bieden (sneller opstarten en zappen en onnodige meldingen blokkeren + in de nabije toekomst interactieve tv ondersteunen?).
Met de quantis weet ik in ieder geval zeker dat ik een 2012 model heb, hievoor bestonden ze nog niet...

[ Voor 7% gewijzigd door Riesjard op 27-05-2012 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acemath
Zelf ook in verschillende plaatselijke electroshops geweest. Daar waren er zelfs bij die nog nooit van de nieuwe plasma's hadden gehoord. De MM wist ook niet wanneer ze ze zouden binnenkrijgen, en of ze zelfs wel zouden binnenkrijgen.

Nu goed, de mijne zou ergens in juni moeten binnenkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
kadoendra schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 22:29:

Woensdag krijg ik mijn tv terug. Dan ga ik dit gelijk eens checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jschoorl2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 20:18
ACTIE: Gratis Panasonic HD skype camera bij aankoop van een Smart Viera TV*

Nu wordt de GT50 wellicht toch interessant omdat je nu voor een 50GT50, inclusief 2 x 3D brillen en een HD skype camera € 1359,= betaald

en de 50ST50 kost € 975 + 2 x 3D brillen à €109, HD skype t.w.v. € 130 = € 1323 !!

Wilde eerst gaan voor de ST50 ......mmmmmmhhhhhhh

Indien je in de periode 17 mei tot en met 30 juni 2012 een Panasonic Smart Viera TV uit de VT50, GT50, WT50 of DT50 series koopt, ontvang je een Panasonic HD skype camera (TY-CC20W) ter waarde van €130,- cadeau.

Watch and Chat met Smart Viera: Skypen met je familie of vrienden, terwijl je TV aan het kijken bent.

Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jschoorl2 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 18:28:

Nu wordt de GT50 wellicht toch interessant omdat je nu voor een 50GT50, inclusief 2 x 3D brillen en een HD skype camera € 1359,= betaald

en de 50ST50 kost € 975 + 2 x 3D brillen à €109, HD skype t.w.v. € 130 = € 1323 !!

Wilde eerst gaan voor de ST50 ......mmmmmmhhhhhhh

Indien je in de periode 17 mei tot en met 30 juni 2012 een Panasonic Smart Viera TV uit de VT50, GT50, WT50 of DT50 series koopt, ontvang je een Panasonic HD skype camera (TY-CC20W) ter waarde van €130,- cadeau.

Watch and Chat met Smart Viera: Skypen met je familie of vrienden, terwijl je TV aan het kijken bent.
Alleen de vt heeft gratis brillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jschoorl2
  • Laatst online: 16-09 20:18
Adlermann schreef op maandag 28 mei 2012 @ 18:29:
[...]

Alleen de vt heeft gratis brillen.
:( wordt dan waarschijnlijk toch de ST50....

Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
Weet iemand hoe ik een draadloze koptelefoon kan aansluiten op de UT50? Zit namelijk geen 3,5mm jack op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 11:32

Atmoz

Techno!!

Cooperator schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:00:
Weet iemand hoe ik een draadloze koptelefoon kan aansluiten op de UT50? Zit namelijk geen 3,5mm jack op.
Met een tulp (2 stuks) naar jack (female) stekker?
Ik neem aan dat er gewoon line out (RCA, rood/wit) op de tv zit!
(en dat je koptelefoon dus ook line in accepteert)

[ Voor 1% gewijzigd door Atmoz op 28-05-2012 20:06 . Reden: 2x tulp dus ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
atmoz schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:05:
[...]

Met een tulp (2 stuks) naar jack (female) stekker?
Ik neem aan dat er gewoon line out (RCA, rood/wit) op de tv zit!
(en dat je koptelefoon dus ook line in accepteert)
Ik heb er maar weinig verstand van en weet dus niet wat mogelijk is. Hieronder wel even alle aansluitingen van mijn nieuwe tv en de aansluitingen van een home cinema setje welke ik op het oog had. Maar beide kunnen volgens mij geen koptelefoon aan.

Aansluitingen van de Panasonic UT50 plasma tv:
Integrated ATSC Tuner yes
HDMI Input null / 2 (2 rear)
Support Feature Audio Return Channel (Input 2)
SD Card yes (SDXC)
USB2.0 2
Analog Audio Input ( for HDMI/DVI) yes
Composite Video Input shared with Component RCA x 1
Audio Input (for Composite Video) RCA x 1
Component Video Input (Y, PB, PR) shared with Composite RCA x 1
Audio Input (for Component Video) RCA x 1
Ethernet 1
Digital Audio Output (Optical) 1

Aansluitingen van de LG HX921 home cinema set:
HDMI Ja (1x out / 2x in)
Component Nee
Audio-ingang - coax Nee
Audio-ingang - optisch Ja
Ethernet Ja
WiFi B/G/N 802.11 Ja
iPod Aansluiting Ja
Compatibel met iPhone Ja
iPod Video Support Ja
USB 2.0 Ja
Portable in Ja
Composite Ja
Audio-in L/R Nee
Scart Nee

[ Voor 9% gewijzigd door Cooperator op 28-05-2012 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ooh geinig, nu nog even kijken of mijn 65st50 geleverd gaat worden voor 30 juni :P

Edit: Ooh de ST is niet smart genoeg dus daar krijgen we hem niet bij, jammer dan niet 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 28-05-2012 22:01 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXX99
  • Laatst online: 23-01 21:02
Donstil schreef op maandag 28 mei 2012 @ 22:00:
[...]
Ooh geinig, nu nog even kijken of mijn 65st50 geleverd gaat worden voor 30 juni :P
Ik blijf ook in blijde verwachting .... hopelijk komt hij vroeger ! Nog mensen die op hun ST50 maatje 65 wachten ?

Coolermaster Stacker / OCZ Powerstream 520W / ASUS A8N-SLI / AMD 3200+ 0.09µ / Zalmax 7700Cu / 2x512Mb OCZ PC3200 EL Platinum Rev.2 / XFX 6600GT / Maxtor Diamondmax 10 300 Gb SATA / 2 x Dell 1905FP 19" / Epson R800 / Canon CanoScan 8400F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pardonlul
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09-2022
Cooperator schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:00:
Heb jij de UT50 al in bezit?
Volgens de specs van Panasonic is die er wel:
Hoofdtelefoonaansluiting 1 (zijkant)

Beetje raar als dat niet zo is...
Ik verwacht die van mij volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
Pardonlul schreef op maandag 28 mei 2012 @ 22:28:
[...]

Heb jij de UT50 al in bezit?
Volgens de specs van Panasonic is die er wel:
Hoofdtelefoonaansluiting 1 (zijkant)

Beetje raar als dat niet zo is...
Ik verwacht die van mij volgende week.
Inderdaad, volgens jouw link wel ja. Afwachten dan aangezien ik de tv ook nog niet heb. Maar jij zal dan eerder zijn dan ik, hoewel die van mij als het goed is begin deze week af te halen zou moeten zijn. Ik laat hem namelijk nog in de doos zitten tot en met begin juli. Heb hem alleen al besteld omdat hij ergens met korting veel goedkoper dan alle andere zaken was en ik hem heb gekocht voor mijn nieuwe appartement welke rond begin juli klaar zal zijn om de tv te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pardonlul
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09-2022
Ah... helder :).
Bedankt overigens voor je link van BCC. Ik heb hem daarom ook daar besteld.

Ben benieuwd of ik de afwezigheid van het Louvre filter, wat wel op alle andere modellen aanwezig is, ga merken. Mijn kamer is al vrij donker overdag, dus wellicht heb ik weinig last reflectie.

Zodra ik hem heb, laat ik weten wat mijn bevindingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
Net telefoontje gehad dat mijn P50UT50 binnen is en afgehaald kan worden :)
Ze adviseren echter om hem niet plat te leggen omdat het een plasma is?
Nou, dan moet het wachten tot donderdagavond en dan haal ik hem wel met een bestelwagentje op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 12:10
Ik heb er ook een besteld bij BCC. Hopelijk zal die van mij ook snel volgen. Ik heb nog geen ervaring met plasma, dus ik ben benieuwd.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolfg
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:45
Vanochtend een VT50 gehaald voor 1899 bij plasmavisie, ze hadden m gewoon op voorraad!

Edit: zie net dat er weer een wachttijd op zit, die andere twee toestellen zijn dus al weg.

[ Voor 35% gewijzigd door dolfg op 29-05-2012 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
dolfg schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:54:
Vanochtend een VT50 gehaald voor 1899 bij plasmavisie, ze hadden m gewoon op voorraad!

Edit: zie net dat er weer een wachttijd op zit, die andere twee toestellen zijn dus al weg.
Platgelegd in de auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolfg
Ja, geen enkel probleem, alle pixels staan nog goed. :)
Wel een stationcar gebruikt, maar de doos is prima te vervoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:43
Als je hem plat vervoerd is er een kans dat er een barst in de plaat komt, volgens mij heeft het niks met pixels te maken.

Denk trouwens dat die dozen stevig genoeg zijn om hem plat te vervoeren, maar het zekere voor het onzekere nemen met zo'n aankoop is geen overbodige luxe ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolfg
Nee, dat van die pixels was ook een grap...
In overleg met de eigenaar en dan plat maar met de pijl naar boven, dus het scherm naar boven in de auto levert geen enkel probleem op.
De VT50 draait als een zonnetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acemath
blij om te zien dat zoveel mensen er blij mee zijn, buiten de sporadische problemen. En de reviews die her en der verschijnen zijn enkel maar vol lof over de VT50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
kwdtjuh schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 19:13:
Als je hem plat vervoerd is er een kans dat er een barst in de plaat komt
Hoe kan dat dan? Hij zit toch gewoon verpakt in de doos? Ik snap dan ook niet precies hoe er een barst in de plaat kan komen als je gewoon normaal met de doos omgaat. Verder snap ik ook niet waarom de BCC mij adviseert de tv niet plat te leggen omdat het een plasma is. Bij LED is het dus geen probleem? Waarom dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Als je hem plat vervoert, is de druk groter ;)
Scherm is gevult met gas, en het scherm is van glas, dus de kans is groot dat i breekt.

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pvr schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:30:
Als je hem plat vervoert, is de druk groter ;)
Scherm is gevult met gas, en het scherm is van glas, dus de kans is groot dat i breekt.
Kans is aanwezig, maar niet echt groot. Ken genieg mensen die hem plat vervoeren en geen problemen ermee hadden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 11:32

Atmoz

Techno!!

Toch lees ik ERG veel verhalen van mensen op internet die juist wel zeggen dat hij rechtop vervoert moet worden...

Op de doos van mijn eerste plasma (Loewe 42" toen der tijd) zaten zelfs van die plastic kastjes (pijltjes) met lijm/plak spul aan de binnenkant en rood poeder erin. Als de doos verder dan een bepaalde hoek was gegaan zaten die pijltjes vol met rood spul, en kon je dus snel zien dat hij scheef (of zelfs helemaal plat) was geweest en moest ik hem niet accepteren tijdens de levering (stond op de bon!)

Ik zou er dus toch voorzichtig mee zijn.
Er staan namelijk ook verhalen bij dat het pas op een later tijdstip fout kan gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
atmoz schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:56:
Toch lees ik ERG veel verhalen van mensen op internet die juist wel zeggen dat hij rechtop vervoert moet worden...

Op de doos van mijn eerste plasma (Loewe 42" toen der tijd) zaten zelfs van die plastic kastjes (pijltjes) met lijm/plak spul aan de binnenkant en rood poeder erin. Als de doos verder dan een bepaalde hoek was gegaan zaten die pijltjes vol met rood spul, en kon je dus snel zien dat hij scheef (of zelfs helemaal plat) was geweest en moest ik hem niet accepteren tijdens de levering (stond op de bon!)

Ik zou er dus toch voorzichtig mee zijn.
Er staan namelijk ook verhalen bij dat het pas op een later tijdstip fout kan gaan...
Ja, je moet het wel rechtop vervoerne, maar de verhalen zijn behoorlijk overdreven. Er is een kans dat het stukgaat en dan is het geen garantie. Dus ik zie niet waarom je dat risico zou nemen. maar het is te nemen en er is ook wel een grote kans dat het goed gaat. Het gaat alleen om de glasplaat die kan breken door hoge druk. Achteraf kan er niets misgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Rebel
  • Laatst online: 20-09 16:21
Donstil schreef op maandag 28 mei 2012 @ 22:00:
[...]

Heb jij enig idee of de 65 inch st50 ventilatoren heeft? Ik weet dat de 50 inch versie ze niet heeft, maar lees verhalen dat Amerikaanse versies groter dan 50 inch ze wel hebben. In de review van de 65 inch UK versie op AVforums wordt er niks over gezegd. En ik heb het liefst een tv zonder ventilatoren. Ben ook blij dat m'n huidige g20 ze niet heeft in ieder geval. En laat een 65 inch st50 nu net op de nominatielijst staan als opvolger. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
ik heb mijn 50VT30 ook plat vervoerd maar wel met de glasplaat aan de bovenkant. Anders paste het niet in mijn auto... Heb wel gevraagd aan de verkoper dat mocht het niet goed gaan of ik dan terug mocht komen en dat mocht zei ie toen... Hij doet het (zo'n 4 maanden verder) nog steeds goed :)

Mijn neefje heeft laatste een 65" LG plasma gekocht en ook daar zeiden ze dat plat vervoeren wel kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
Adlermann schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:47:
[...]

Ja, je moet het wel rechtop vervoerne, maar de verhalen zijn behoorlijk overdreven. Er is een kans dat het stukgaat en dan is het geen garantie. Dus ik zie niet waarom je dat risico zou nemen. maar het is te nemen en er is ook wel een grote kans dat het goed gaat. Het gaat alleen om de glasplaat die kan breken door hoge druk. Achteraf kan er niets misgaan.
Ik ga het risico ook niet nemen, maar vroeg mij gewoon af waarom plasma dus niet en LED schijnbaar wel. Ik vraag mij echter wel af hoe jullie een plasma op een muurbeugel monteren? Makkelijkste is om de tv ergens op te leggen en dan dingen te monteren aan de achterzijde en dan ophangen. Maar als platleggen dus niet geadviseerd wordt...heb je zeker drie man nodig om dat klusje te klaren? Een persoon aan elke zijde die de tv vasthoudt, terwijl een derde persoon dingen monteert aan de achterzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Plasma eerst op je voet zetten, muurbeugel monteren, daarna omhoog tillen zodat de tv van de voet gaat, en ophangen ;)
Cooperator schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 22:57:
[...]

Ik ga het risico ook niet nemen, maar vroeg mij gewoon af waarom plasma dus niet en LED schijnbaar wel. Ik vraag mij echter wel af hoe jullie een plasma op een muurbeugel monteren? Makkelijkste is om de tv ergens op te leggen en dan dingen te monteren aan de achterzijde en dan ophangen. Maar als platleggen dus niet geadviseerd wordt...heb je zeker drie man nodig om dat klusje te klaren? Een persoon aan elke zijde die de tv vasthoudt, terwijl een derde persoon dingen monteert aan de achterzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb deze week de 50GT50 binnengekregen en is makkelijk alleen te tillen, is net zo zwaar als mijn vorige plasma van 37 inch. Ik heb eerst de voet in elkaar gezet, dan eerst daar de tv op gezet, de beugels eraan geschroefd en dan aan de muur gehangen. Ging prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Bij het monteren mag hij gewoon plat. Alleen niet tijdens het vervoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:15
Ik heb de 46GT30 (2011 serie) besteld .
Voor 750 euro, gigantisch goede prijs/kwaliteit verhouding lijkt me.
En gezien mijn budget past het prima, die ST50 die wel iets beter is is toch ook 50% duurder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
  • Laatst online: 23:31
DjMark schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:04:
Ik heb de 46GT30 (2011 serie) besteld .
Voor 750 euro, gigantisch goede prijs/kwaliteit verhouding lijkt me.
En gezien mijn budget past het prima, die ST50 die wel iets beter is is toch ook 50% duurder...
Bij correct hadden ze hem voor 599 (stockverkoop) ;)

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantje_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:51
Heb mijn 46GT30 ook bij Correct besteld voor 599, helemaal happy!! Moet wel bekennen dat ik niet heel verschil zie tussen mijn "oude" 42PZ800 die nu naar de slaapkamer is verkast.

Maar zal wel meer aan mij liggen waarschijnlijk, moet ook nog wat meer met de instellingen gaan spelen. Staat nu nog gewoon op de normal mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:39
Zijn er behalve 3d nog meer verschillen tussen een GT30 en een G30?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
  • Laatst online: 23:31
Jantje_ schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:40:
Heb mijn 46GT30 ook bij Correct besteld voor 599, helemaal happy!! Moet wel bekennen dat ik niet heel verschil zie tussen mijn "oude" 42PZ800 die nu naar de slaapkamer is verkast.

Maar zal wel meer aan mij liggen waarschijnlijk, moet ook nog wat meer met de instellingen gaan spelen. Staat nu nog gewoon op de normal mode.
Voor die prijs idd belachelijk goede investering.

Had je dan een demomodel of geopende doos? Want die prijs geldt enkel voor hun "koopjeskelder". Mij konden ze niet verzekeren of het een nieuw model ging zijn...

Verder last van green blobs of banding? Want na al de horrorverhalen had ik de GT30 al afgeschreven.

De UT50 is namelijk ook intressant voor de prijs, enkel geen 46"...

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probleem opgelost.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2012 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantje_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:51
Mijn 46GT30 zat in een ongeopende doos, voor zover je dat kunt checken natuurlijk, en plastic folie zat nog om de bezels van de tv. Het zag er allemaal nieuw en ongebruikt uit.

Tot op heden geen last van de green bobs of banding, maar goed tv heeft ook pas 20 uur aan gestaan ofzo. Afgelopen week meer naar de BBQ zitten kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
Rechtop vervoeren was meer van vroeger, tv's zijn veel lichter geworden dus zakt minder snel door de plaat heen. Zeker met het Panasonic tough panel wat er tegenwoordig op zit. (kan zelfs een wii controller tegenhouden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Zow, de P50ST50 is besteld en komt vrijdag :) zit alleen nog te kijken naar een muurbeugel. Had deze in gedachte: Vogels EFW 8305 - plat, stevig en je ziet het niet aan de zijkanten.

Wat voor muurbeugel hebben jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DJH schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:56:
Zow, de P50ST50 is besteld en komt vrijdag :) zit alleen nog te kijken naar een muurbeugel. Had deze in gedachte: Vogels EFW 8305 - plat, stevig en je ziet het niet aan de zijkanten.

Wat voor muurbeugel hebben jullie?
Die heb ik. Prima muurbeugel. Let wel op dat de tv 7 cm van de muur moeth angen, dus gebruik alle spacers die erbij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelv5
Adlermann schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:43:
[...]

Die heb ik. Prima muurbeugel. Let wel op dat de tv 7 cm van de muur moeth angen, dus gebruik alle spacers die erbij zitten.
Waarom moet de st50 7cm van de muur hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Waarschijnlijk i.v.m. je aansluitingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelv5
Ik kan het niet 123 vinden maar zitten die tegenwoordig niet gewoon naar beneden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJCS
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 10:12
ivm warmte ontwikkeling volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:47:
[...]

Maar weer eens een update. Omruilverzoek geweigerd door Panasonic, onderdeel wat (waarschijnlijk?) defect is is toch leverbaar alleen duurt ruim een week. Aan E-care gevraagd hoe lang het zou duren als (nadruk op als, duidelijk verzocht om niks meteen door te voeren) ik de tv ongerepareerd terug zou willen hebben ivm bovengenoemde omruilgarantie. Telefoniste zou het uitzoeken en terugbellen. Ondertussen met winkel gebeld over de omruilgarantie, wordt teruggekrabbeld. "Nee is alleen voor omruil werkend toestel voor een ander type", terwijl ik vorige keer toch heel duidelijk gevraagd/herhaald heb of ik mijn defecte tv ook kon ruilen. Kan wel een vergelijkbaar leentoestel zelf op komen halen... Lekkere service dus...
Dus, maar weer met E-care gebeld alwaar ik dezelfde telefoniste aan de lijn krijg die me net wil bellen voor een bezorgafspraak..... Oftewel die gewoon de reparatie (en dus bestelling onderdeel) gecanceled heeft terwijl ik nog zo gevraagd had te wachten op mijn telefoontje... |:( Nu gaat het waarschijnlijk dus nog langer duren.. Mocht het nog niet opgevallen zijn, ik ben hier echt helemaal klaar mee. Dit was m'n 1e en laatste panasonic en 1e en laatste aankoop bij die winkel
Inmiddels weer een weekje verder en zowaar goed nieuws, tv is gerepareerd (A-panel vervangen, geen idee wat het is though) en als alles goed gaat wordt ie komende vrijdag teruggebracht. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de 55 inch VT50 vanmiddag bij Correct gehaald. Zit nog even te spelen met de instellingen :-)

Zag net dat Panasonic een muurbeugel voor dit toestel had (de TY-WK5P1RW) waardoor het scherm 7 cm van de muur af komt te hangen, wat ook aan te raden is volgens de handleiding en ik kan je zeggen dat dit ook wel nodig is met de warmte die het ding produceert. Heb m'n huidige Pioneer LX5090 nu aan een voorzet wand hangen en wil de Panasonic zo strak mogelijk tegen de wand hebben.

Nu ga ik in de voorzet wand gaten maken waar de roosters en de fans van de Panasonic zitten en wil dan de Samsung WMN-2000BX muurbeugel gebruiken waardoor hij maar 1,5 cm van de wand af hangt.

Weet iemand toevallig of de bouten 'universeel' van maat zijn? (Panasonic is dacht ik M8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JF88
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-07-2021
Vanmiddag de panasonic ut50e 50 inch ontvangen. Echter heb ik een aantal vragen mbt tot de tv.

Zo vraag ik me af of er niet iets mis is met het paneel. Het beeld lijkt erg te ruisen en lijkt daarmee erg onrustig. Dit is erg duidelijk te zien bij de blauwe achtergrond van het viera connect scherm. Naar mijn mening moet dit gewoon strak blauw zijn. Als je van dichtbij kijkt zie je de pixels (voornamelijk groen) verspringen. Een soort sneeuwbeeld over het gewone beeld heen. De tv is via een geaard stopcontact aangesloten.

Verder zie ik op internet een aantal Calibratie instellingen staan echter staan daar mogelijkrheden tussen die ik helemaal niet terug kan vinden bij de settings. Andere eigenaren van dit model kunnen bijvoorbeeld het beeld op warm2 zetten en de brightness opschroeven tot boven de 80. Mijn model gaat maar tot brightness 60 en warm2 is geen keuzeoptie (alleen warm).

Staat er iets verkeerd ingesteld?

EDIT: op internet lees ik over custom picture mode. Deze kan ik echter niet terugvinden in de instellingen. Misschien dat ik daarom een aantal opties mis?

[ Voor 7% gewijzigd door JF88 op 30-05-2012 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JF88 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:02:
Vanmiddag de panasonic ut50e 50 inch ontvangen. Echter heb ik een aantal vragen mbt tot de tv.

Zo vraag ik me af of er niet iets mis is met het paneel. Het beeld lijkt erg te ruisen en lijkt daarmee erg onrustig. Dit is erg duidelijk te zien bij de blauwe achtergrond van het viera connect scherm. Naar mijn mening moet dit gewoon strak blauw zijn. Als je van dichtbij kijkt zie je de pixels (voornamelijk groen) verspringen. Een soort sneeuwbeeld over het gewone beeld heen. De tv is via een geaard stopcontact aangesloten.

Staat er iets verkeerd ingesteld?
dat is normale noise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

GameSpel

Ik krijg zaterdag ook mijn Panasonic Viera TX-P55VT50 :)
Kan je mijn de afstand vertellen, voorkant scherm TM voorkant voet.
Ik wil ff kijken of mijn tv meubel dit haalt qua afstand ;)
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:25:
Heb de 55 inch VT50 vanmiddag bij Correct gehaald. Zit nog even te spelen met de instellingen :-)

Zag net dat Panasonic een muurbeugel voor dit toestel had (de TY-WK5P1RW) waardoor het scherm 7 cm van de muur af komt te hangen, wat ook aan te raden is volgens de handleiding en ik kan je zeggen dat dit ook wel nodig is met de warmte die het ding produceert. Heb m'n huidige Pioneer LX5090 nu aan een voorzet wand hangen en wil de Panasonic zo strak mogelijk tegen de wand hebben.

Nu ga ik in de voorzet wand gaten maken waar de roosters en de fans van de Panasonic zitten en wil dan de Samsung WMN-2000BX muurbeugel gebruiken waardoor hij maar 1,5 cm van de wand af hangt.

Weet iemand toevallig of de bouten 'universeel' van maat zijn? (Panasonic is dacht ik M8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag gebeld dat begin volgende week 55vt50 er is.
Zie nu dat ik tv 7 cm van muur moet hangen, maar wil maar 8 mm.

Iemand advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
Zou me er weinig van aantrekken... handleidingen zijn vaak extra voorzichtig en aan de achterkant zit geen koelribben oid.

Noise in et beeld is vaak te fixen door te helderheid wat te tunen. (iets lager)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:46:
Vandaag gebeld dat begin volgende week 55vt50 er is.
Zie nu dat ik tv 7 cm van muur moet hangen, maar wil maar 8 mm.

Iemand advies?
En als ie toch stukgaat dan snel. Verder van de muurnhangen voordat ecare komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 12:10
pvr schreef op maandag 21 mei 2012 @ 21:03:
Zijn daar ook testen van, dat de ST50@UT50, weinig verschil is naar een VT50?

[...]
Een wat late reactie misschien, maar voor de geïnteresseerden. Er zijn (video)reviews van de UT 50 en ST 50 op Cnet. De UT50 presteert nagenoeg even goed als zijn duurdere broers als het gaat om zwartwaarden. Als alles donker is tenminste.. :) Bij een lichtbron wordt het een heel ander verhaal. Inputlag schijnt lager te zijn ivm. het ontbreken van het lovre filter.

http://reviews.cnet.com/f...2.html?tag=topProds;prod2

Op AVSforums zijn bezitters van de UT50 die wat metingen hebben gedaan.

http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1406618

xVortexx D3

Pagina: 1 ... 23 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.

Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.

En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV in laten inspelen.