Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:54
kadoendra schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:23:
[...]

der wordt na het inspelen. Heb namelijk na mijn gedoe met die philips echt geen zin meer in al dat gezeik met e-care of met de dealer. Maar ja....
Vraagje, watvoor bron gebruik je voor je plasma?
Want je banding kan ook uit je randapparatuur komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 08:40
Bever! schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:53:
[...]

Vraagje, watvoor bron gebruik je voor je plasma?
Want je banding kan ook uit je randapparatuur komen..
Een UPC mediabox HD met DVR. Zou een andere betere resultaten kunnen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
kadoendra schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:34:
[...]

Een UPC mediabox HD met DVR. Zou een andere betere resultaten kunnen geven?
Ik zou eens testen met een zo goed mogelijke bron liefst bluray of andere zeer lage compressie full hd.
Als je dan geen banding ziet is het dus je tuner. Lijkt me een stuk aannemelijker dan de tv namelijk.
Of laat je tv digitaal zoeken via de de interne tuner, heb je alleen nederland 1 geloof ik maar is ook een manier om te testen als je geen andere mogelijkheid hebt.
Je kan ook overstappen naar ci+ met deze tv en UPC

[ Voor 4% gewijzigd door Bever! op 26-04-2012 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
Bever! schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:37:
[...]

Ik zou eens testen met een zo goed mogelijke bron liefst bluray of andere zeer lage compressie full hd.
Als je dan geen banding ziet is het dus je tuner. Lijkt me een stuk aannemelijker dan de tv namelijk.
Of laat je tv digitaal zoeken via de de interne tuner, heb je alleen nederland 1 geloof ik maar is ook een manier om te testen als je geen andere mogelijkheid hebt.
Je kan ook overstappen naar ci+ met deze tv en UPC
Heb nu geen tijd om te testen, maar je zou hier weleens een punt kunnen hebben. Ik heb zo'n test dvd van tvblink en als ik die afspeelde op mijn led zag ik de banding ook duidelijk. Heb deze dvd ook op de st50 geprobeerd en toen zag ik niks. Andere bron dus. Ik probeer vanavond even een voetbalwedstrijd via mijn dune af te spelen. Waarschijnlijk heeft iemand vast wel een van de wedstrijden van dinsdag of woensdag ergens gepost. Dank voor de tip! Zal updaten als ik het getest heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
Helaas, test mislukt. Ook via mijn Dune banding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Ik ben altijd positief geweest over Panasonic, ook in dit draadje, nooit geen gezeik gehad. Maar dan nu wel! Ik heb het 'Baby TV' logo ingebrand. Baby TV staat bij ons regelmatig op maar nooit echt lang, daar de kleine er niet te lang naar moet/mag kijken, ook wordt dit afgewisseld met een andere kinderzender. Ik heb mijn hele leven panasonic plasma's gehad en nooit iets ingebrand gehad, nu wel?!?! Het betreft een 50VT30. Ik heb het contrast op 44 op THX stand en de TV 400 uur ingedraaid op 25. Dat logo zie ik elke keer, stoor me eraan en vraag me af of dit wel mag gebeuren? Moet ik nu met de internetwinkel waar ik deze besteld heb contact opnemen, of met Panasonic? Ik heb geen idee daar ik nooit geen problemen heb gehad met mn pana's.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-08 07:50
Rudios schreef op donderdag 26 april 2012 @ 21:11:
Ik ben altijd positief geweest over Panasonic, ook in dit draadje, nooit geen gezeik gehad. Maar dan nu wel! Ik heb het 'Baby TV' logo ingebrand. Baby TV staat bij ons regelmatig op maar nooit echt lang, daar de kleine er niet te lang naar moet/mag kijken, ook wordt dit afgewisseld met een andere kinderzender. Ik heb mijn hele leven panasonic plasma's gehad en nooit iets ingebrand gehad, nu wel?!?! Het betreft een 50VT30. Ik heb het contrast op 44 op THX stand en de TV 400 uur ingedraaid op 25. Dat logo zie ik elke keer, stoor me eraan en vraag me af of dit wel mag gebeuren? Moet ik nu met de internetwinkel waar ik deze besteld heb contact opnemen, of met Panasonic? Ik heb geen idee daar ik nooit geen problemen heb gehad met mn pana's.
Heb hetzelfde meegemaakt, maar komt dik in orde allemaal hoor.
Je moet contact opnemen met de winkel waar deze wegkomt, deze zullen E-Care voor je inschakelen of verzoeken je om dit zelf te doen.
Dan komt er iemand langs om te zien of hij ingebrand is, testprogramma met kleuren en als het goed is moet het logo dus te zien blijven !
Dan wordt de TV afgekeurd en krijg je een kredietnota en kun je een nieuwe vergelijkbare TV uitzoeken bij de winkel waar deze weg kwam.
Succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
Wanneer krijg je die VT50? Die zou toch zo'n beetje vanaf vandaag leverbaar moeten zijn?

[ Voor 50% gewijzigd door kadoendra op 27-04-2012 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kadoendra schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:15:
Wanneer krijg je die VT50? Die zou toch zo'n beetje vanaf vandaag leverbaar moeten zijn?
Vanaf vandaag ish et mogelijk...maar panasonic levert nog maar kleine hoeveelheden uit. Dus kan zo nog een weekje duren. Als ik dinsdag nog geen tv had kreeg ik een leentv van de dealer.

Afbeeldingslocatie: http://sinas.rename-it.nl/~wilco/vt50/vt50.jpg

Het is zo wel erg kaal :)

[ Voor 10% gewijzigd door Adlermann op 27-04-2012 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
En dan gaat het de komende 2 dagen nog regenen ook...

En nu? Ganzenbord en mens erger je niet maar weer eens uit de kast halen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kadoendra schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:45:
En dan gaat het de komende 2 dagen nog regenen ook...

En nu? Ganzenbord en mens erger je niet maar weer eens uit de kast halen? ;)
Weet ik nog niet :) Ikwas anders wel iets gaan lezen, maar ik kan me nog maar een uur of twee concenteren en moet dan bijslapen. Tv kijken was echt ideaal, gewoon hangen en kijken.

[ Voor 8% gewijzigd door Adlermann op 27-04-2012 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
Balen zeg. Laat ons weten van je eerste indrukken van de VT50.

Ik ga dit weekend maar eens nadenken of ik e-care ga bellen voor mijn banding, of dat ik het er maar bij laat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kadoendra schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:09:
Balen zeg. Laat ons weten van je eerste indrukken van de VT50.

Ik ga dit weekend maar eens nadenken of ik e-care ga bellen voor mijn banding, of dat ik het er maar bij laat zitten.
Als ik in jou schoenen stond zou ik het wel doen. Bellen is op zich maar een kleine moeite en het proberen waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjappe
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:43
Ik heb inmiddels wat prijzen opgevraagd voor de 55VT50 en blijkbaar ligt de verkoopprijs bij de meeste winkels minstens enkele honderden euro's onder de adviesprijs van 2499€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De beschikbaarheid van de 50VT50 is uitgesteld naar 8 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 17:23:
De beschikbaarheid van de 50VT50 is uitgesteld naar 8 mei.
In de UK wordt hij alwel uitgeleverd..En volgens Panasonic in Nederland nu ook al in zeer kleine hoeveelheden.

Maar bij veel webshops staat het nu op 8 mei ja. We zullen zien. Ik heb geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelv5
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-07-2024
Vandaag bij BCC geweest de 42GT50 was al leverbaar maar alleen voor 1299 exclusief bril(len) vond dit toch erg prijzig nog. De 42GT30 stond er erg mooi maar wil toch graag de GT50 iemand een idee waar deze voor een betere prijs leverbaar is/ met leuke actie met brillen.
Of wordt het toch nog 2 maandjes wachten tot ik op vakantie ben geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GANGSTERKILLER
  • Laatst online: 15-05-2018
Adlermann schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:08:
[...]

Vanaf vandaag ish et mogelijk...maar panasonic levert nog maar kleine hoeveelheden uit. Dus kan zo nog een weekje duren. Als ik dinsdag nog geen tv had kreeg ik een leentv van de dealer.

[afbeelding]

Het is zo wel erg kaal :)
Die SNES kan je niet te lang onbespeeld laten natuurlijk. Respect! ;)

Welke game heb je er in zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GANGSTERKILLER schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 20:21:
[...]

Die SNES kan je niet te lang onbespeeld laten natuurlijk. Respect! ;)

Welke game heb je er in zitten?
Ik heb nu mijn computer monitor met hdmi maar op de receiver aangesloten..Beter dan niets :)

Nu zit streetfigher 2 erin. Ik heb nog super mario all stars, super mario world, mario kart en mk 2 :)

Het is de originele SNES die ik in 1992 oid heb gekocht als 12 jarig ventje van mijn eerste krantenwijk :)

Hij doet het gewoon nog perfect ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

Ik ben behoorlijk onder de indruk van de st50!

Is toch wel een behoorlijke stap voorvaarts tov de g30.

Ik merk duidelijk dat dit toestel een hogere lichtopbrengst heeft.
Beelden "spatten" meer vh scherm af, niet op een lcd manier, maar erg natuurlijk en rustig.

Blu rays zijn helemaal schitterend. Er lijkt veel meer diepte in het beeld te zitten.
50 hz bug is mij nog niet opgemerkt. Bij de G30 was dit wel vaak zichtbaar.

IFC, heb ik op minimaal gezet. Bewegingen blijven er natuurlijk uitzien dan.

Ben echt benieuwd hoe de gt en vt lijn presteren. Kan bijna niet beter! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GANGSTERKILLER
Adlermann schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 20:43:
[...]

Ik heb nu mijn computer monitor met hdmi maar op de receiver aangesloten..Beter dan niets :)

Nu zit streetfigher 2 erin. Ik heb nog super mario all stars, super mario world, mario kart en mk 2 :)

Het is de originele SNES die ik in 1992 oid heb gekocht als 12 jarig ventje van mijn eerste krantenwijk :)

Hij doet het gewoon nog perfect ;)
Beter een monitor dan niets, zou ik ook doen. Maar dude! Street Fighter II is mijn favoriete fighter aller tijden! De reden waarom ik een SNES wilde hebben als kleine jongen. Ik ben opgegroeid in de arcades in Scheveningen en speelde SF II daar altijd, ik heb enorm veel guldens in die kast gegooid! Je kan je wel voorstellen hoe blij ik was toen ik een SNES kreeg met SF II. Mooiste cadeau wat ik ooit heb gekregen! Veel plezier alvast met je VT50 en game on! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_dude
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
vergeet ook niet Killer Instinct! Deze analoog op mijn G20 46" blijft leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GANGSTERKILLER
king_dude schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:07:
vergeet ook niet Killer Instinct! Deze analoog op mijn G20 46" blijft leuk!
Killer Instinct was ook episch man! Met het zwarte doosje wat zich onderscheidde van al die andere cartridges!
De gouden tijden van Rare... Eeuwig zonde dat ze zijn opgekocht door Microsoft, ze hadden bij Nintendo moeten blijven! ;(

Die theme blijft fantastisch! http://www.youtube.com/watch?v=avPSzGVCPH0
C-C-C-C-Combo Breaker!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GANGSTERKILLER schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:04:
[...]

Beter een monitor dan niets, zou ik ook doen. Maar dude! Street Fighter II is mijn favoriete fighter aller tijden! De reden waarom ik een SNES wilde hebben als kleine jongen. Ik ben opgegroeid in de arcades in Scheveningen en speelde SF II daar altijd, ik heb enorm veel guldens in die kast gegooid! Je kan je wel voorstellen hoe blij ik was toen ik een SNES kreeg met SF II. Mooiste cadeau wat ik ooit heb gekregen! Veel plezier alvast met je VT50 en game on! ;)
Ja de SNES met SF II kan ik me nog herinneren als de dag van gister. Zelf gekocht :D. Sterker nog, op de dag dat ik dat ding kocht moest ik ook in de schoolmusical spelen (dat werd altijd gedaan in groep 8). 3x raden wie niet kwam opdagen :) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GANGSTERKILLER
Adlermann schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:20:
[...]

Ja de SNES met SF II kan ik me nog herinneren als de dag van gister. Zelf gekocht :D. Sterker nog, op de dag dat ik dat ding kocht moest ik ook in de schoolmusical spelen (dat werd altijd gedaan in groep 8). 3x raden wie niet kwam opdagen :) haha
Haha, tof man! Dat vergeet je natuurlijk nooit meer! ;)

Ik kreeg de SNES van mijn moeder tijdens vakantie bij familie, hij was te koop bij een videotheek. Het uitpakken van de SNES was een magisch moment, ik heb bijna de hele vakantie SF II gespeeld op een oldschool 4:3 TV'tje... De 90's, een gouden periode. :P

[ Voor 7% gewijzigd door GANGSTERKILLER op 27-04-2012 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex4allofyou
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-02 17:57
Ook een goede reden om een plasma te kopen, de SNES-output ziet er niet uit op een LCD / LED . Beste uiteraard is CRT maar op de plasma vond ik het zwaar acceptabel.

Voor gaming, is de ST50 dan niet gewoon overduidelijk de beste keuze trouwens van de 50-serie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjappe schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:35:
Ik heb inmiddels wat prijzen opgevraagd voor de 55VT50 en blijkbaar ligt de verkoopprijs bij de meeste winkels minstens enkele honderden euro's onder de adviesprijs van 2499€
@tjappe welke winkels zijn dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-01-2023
Apr. 26, 2012 | Download Information of VIERA for Europe, UK and Ireland, CIS

http://panasonic.jp/support/global/cs/tv/index.html

Dit kwam ik op de site tegen voor firmware.
Als ik de stappen vervolg met het invoeren van het type van mijn tv kom ik uit op V1.801, en die hebben we ja al vanaf october 2011.
Ben ik te snel of zou dit een fout op de site zijn ?????

Panasonic TX-P50VT50E, TX-P42ST50E, Marantz SR7007, Dali Zensor 1 en 7 en SUB E-12 F, Eminent EM7380, @Smit CI+ Ziggo, Iphone 5, The new Ipad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dreke008 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 07:19:
Apr. 26, 2012 | Download Information of VIERA for Europe, UK and Ireland, CIS

http://panasonic.jp/support/global/cs/tv/index.html

Dit kwam ik op de site tegen voor firmware.
Als ik de stappen vervolg met het invoeren van het type van mijn tv kom ik uit op V1.801, en die hebben we ja al vanaf october 2011.
Ben ik te snel of zou dit een fout op de site zijn ?????
Dat klopt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Waarschijnlijk een update voor de nieuwe 50-serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark__89
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-01 19:51
Nu de prijzen van de GT30 serie dusdanig leuk zijn geworden zit ik ernstig te overwegen om de 46GT30 te kopen i.p.v. de 46G30 die ik eerst op het oog had. Dit vanwege de betere coating en, in mindere mate, het toffere design. 3D zal me op dit moment worst wezen, daar ik daarvoor of A ) een nieuwe receiver en nieuwe 3D blu-ray speler moet aanschaffen of B ) een erg dure blu-ray speler met analoge 5.1 moet aanschaffen. 2D kwaliteit gaat het mij dus om.
Reden van upgrade is dat ik mij stoor aan de motion resolution in voornamelijk games van mijn huidige Sony 40W4500. Speel voornamelijk op console en daar moet je de motionflow wel aan hebben staan wil het niet 1 grote blur worden, met alle motion-interpolation-artefacts van dien.
Nu is mijn doel dus: een tv die snelle bewegingen zo artefact-vrij mogelijk weer kan geven. Nu las ik een aantal pagina's terug dat iemand enorm last had met zijn GT30 wat waarschijnlijk gerelateerd was aan de 50 Hz bug (?). Moet ik dit zien als dat het beeld geen 30 frames per seconde, zoals een console meestal er uit gooit, weer kan geven en zelf van die 30 fps input 50 beelden per seconde (Hz) maakt en daarbij sommige beelden dubbel weergeeft?
Wat zijn de ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousfist
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 12:22
Ikzelf heb een 42g30 en speel zowel met mijn xbox360 als ps3 op 60hz. En ik heb nergens last van, speel voornamelijk UC en Mass effect. Geen shooters dus maar ik heb in ieder geval niet last van die 50hz bug omdat ik dus op 60hz speel voor beide consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9970
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-02 10:28
Vandaag mijn 50ST50 opgehaald. In de zaak stonden ook meerdere 30-ers. I.e.g. de G en GT(VT weet ik niet zeker), de ST50 was duidelijker fraaier beeld dan de 30-ers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
Mark__89 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 13:28:
Nu de prijzen van de GT30 serie dusdanig leuk zijn geworden zit ik ernstig te overwegen om de 46GT30 te kopen i.p.v. de 46G30 die ik eerst op het oog had. Dit vanwege de betere coating en, in mindere mate, het toffere design. 3D zal me op dit moment worst wezen, daar ik daarvoor of A ) een nieuwe receiver en nieuwe 3D blu-ray speler moet aanschaffen of B ) een erg dure blu-ray speler met analoge 5.1 moet aanschaffen. 2D kwaliteit gaat het mij dus om.
Reden van upgrade is dat ik mij stoor aan de motion resolution in voornamelijk games van mijn huidige Sony 40W4500. Speel voornamelijk op console en daar moet je de motionflow wel aan hebben staan wil het niet 1 grote blur worden, met alle motion-interpolation-artefacts van dien.
Nu is mijn doel dus: een tv die snelle bewegingen zo artefact-vrij mogelijk weer kan geven. Nu las ik een aantal pagina's terug dat iemand enorm last had met zijn GT30 wat waarschijnlijk gerelateerd was aan de 50 Hz bug (?). Moet ik dit zien als dat het beeld geen 30 frames per seconde, zoals een console meestal er uit gooit, weer kan geven en zelf van die 30 fps input 50 beelden per seconde (Hz) maakt en daarbij sommige beelden dubbel weergeeft?
Wat zijn de ervaringen hiermee?
alle consoles werken op 50 of 60hz, fps is iets heel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcel9970 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 19:16:
Vandaag mijn 50ST50 opgehaald. In de zaak stonden ook meerdere 30-ers. I.e.g. de G en GT(VT weet ik niet zeker), de ST50 was duidelijker fraaier beeld dan de 30-ers.
is het beeld van de ST50 ook wat helderder(meer brightness) als die van de 30 serie.De laatste vond ik nogal donker persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 20:05:
[...]

is het beeld van de ST50 ook wat helderder(meer brightness) als die van de 30 serie.De laatste vond ik nogal donker persoonlijk.
Beeld is een stuk helderder dan de 30 serie.

De st50 schijnt ook een stuk helderder te zijn dan de gt50 en vt50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
invincible30 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 20:33:
[...]

Beeld is een stuk helderder dan de 30 serie.

De st50 schijnt ook een stuk helderder te zijn dan de gt50 en vt50.
Niet in thx... Alleen d professional modes zijn minder helder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Adlermann schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 20:45:
[...]

Niet in thx... Alleen d professional modes zijn minder helder
Je hebt gelijk. Wel zonde van die professionele modes vind ik.
Op de g30 scheelde het behoorlijk veel in helderheid met de normal en thx stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
invincible30 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 20:49:
[...]

Je hebt gelijk. Wel zonde van die professionele modes vind ik.
Op de g30 scheelde het behoorlijk veel in helderheid met de normal en thx stand.
voor night time viewing is het wel meer dan genoeg....vooor ovrdag dan maar thx bright room gebruiken.., zodra ik mijn vt50 heb weet ik meer..

Ik heb nu mijn 24 inch brakke samsung scherm als tv....pfff ben het nu al zat na een dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Adlermann schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 21:05:
[...]

voor night time viewing is het wel meer dan genoeg....vooor ovrdag dan maar thx bright room gebruiken.., zodra ik mijn vt50 heb weet ik meer..

Ik heb nu mijn 24 inch brakke samsung scherm als tv....pfff ben het nu al zat na een dag :)
Dat is een nieuwe beeldfunctie zeker thx bright room? Klinkt goed!

Ik voel met je mee, heb 4 weken op een 44cm schermpje getuurd...

Wanneer verwacht je dat de vt50 geleverd wordt?

In de uk is ie al (beperkt) verkrijgbaar zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
invincible30 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 21:53:
[...]

Dat is een nieuwe beeldfunctie zeker thx bright room? Klinkt goed!

Ik voel met je mee, heb 4 weken op een 44cm schermpje getuurd...

Wanneer verwacht je dat de vt50 geleverd wordt?

In de uk is ie al (beperkt) verkrijgbaar zag ik.
Ik was deze week bij de dealer en die belde panasonic ( op de speaker) . Volgens panasonic waren ze nu begonnen met uitleveren van de eerste preorders. De oudste eerst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Hoewel ik nog geen reviews heb gezien van de UT50, lees ik wel op het internet dat er mensen zijn die meer onder de indruk van de UT50 waren dan de ST50. Dus de UT50 gaat nu ook een kanshebber worden voor mij.

In deze topic (begin) staat dat de UT50 in vier afmetingen komt, namelijk 42, 50, 55 en 60 inch. Op tweakers.net zag ik wel een nieuwsartikel met adviesprijzen en lanceerdata, maar daar stond niets over een 55 en 60 inch. Komen deze pas in mei/juni? En wat denken jullie dat de adviesprijs voor de 55 inch zal worden? Zo'n 1200 euro?

En nog even terugkomend op het nieuwsartikel van tweakers met daarin de adviesprijzen van de verschillende modellen: daar is de 50inch UT50 200euro duurder dan de 50 inch ST50, terwijl momenteel in de webshops het verschil maar liefst 358 euro is! Dit komt doordat de UT50 ruim 170 euro onder de adviesprijs verkrijgbaar is. Zou de ST50 momenteel dan ook voor 170 euro onder de adviesprijs te verkrijgen zijn (door middel van onderhandelen bijvoorbeeld)?

Edit: de ST50 heeft wel een beter geluidssysteem dan de UT50, naast de lichtfilter en de internet poespas?

[ Voor 10% gewijzigd door Cooperator op 28-04-2012 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
@Hierboven.

De prijzen zijn absoluut bespreekbaar, ik kreeg zonder moeite ruim 10% korting op de advies prijs van een 65st50

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark__89
  • Laatst online: 12-01 19:51
Bever! schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 19:51:
[...]

alle consoles werken op 50 of 60hz, fps is iets heel anders.
Ok, fair enough. Maar betekend dit dat als de game draait op 30 fps de console elk van deze frames twee keer verzend om de 60 Hz output te creeren? En wat is dan precies de zogenaamde 50 Hz bug waar ik veel over hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9970
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 20:05:
[...]

Beeld is meer helder dan de 30, maar vooral plastischer, organischer, lijkt of er een waas voor het beeld weg is. Het viel direct op wat de ST en wat de GT was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:56
Wat ik dan weer jammer vind is dat er op de UT50 maar 2 hdmi aansluitingen zitten!vind dat eigenlijk niet meer kunnen ook niet voor de low range.balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 21:25
Mensen die de P42ST50 bij wehkamp hebben besteld, hebben jullie al bericht over de levering?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nemmiesis29 schreef op zondag 29 april 2012 @ 09:25:
Wat ik dan weer jammer vind is dat er op de UT50 maar 2 hdmi aansluitingen zitten!vind dat eigenlijk niet meer kunnen ook niet voor de low range.balen.
Dat is natuurlijk 100% bewust..Als je meer wilt zul je dan naar een ander model moeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Ik heb een vaag probleem. Op de HDMI1 poort krijg ik de laatste tijd raar beeld. Soms is het sneeuw met tv erdoorheen, soms is het helemaal sneeuw en soms is het helemaal knaloranje. Andere poorten hebben hier geen last van. Kan dit een defect zijn? Op het moment is er niets aangesloten op de poort, maar is het nog steeds zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - J.W. -
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01:15
Marcel9970 schreef op zondag 29 april 2012 @ 09:01:
[...]

Beeld is meer helder dan de 30, maar vooral plastischer, organischer, lijkt of er een waas voor het beeld weg is. Het viel direct op wat de ST en wat de GT was.
Voor mij zijn die dingen min of meer tegenovergesteld van elkaar :P

Over de waas, stonden de instellingen gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tarabass schreef op zondag 29 april 2012 @ 10:30:
Ik heb een vaag probleem. Op de HDMI1 poort krijg ik de laatste tijd raar beeld. Soms is het sneeuw met tv erdoorheen, soms is het helemaal sneeuw en soms is het helemaal knaloranje. Andere poorten hebben hier geen last van. Kan dit een defect zijn? Op het moment is er niets aangesloten op de poort, maar is het nog steeds zo :(
kan.. Heb ik met mijn mac mini weleens last van... Nieuwe kabel was daar de oplossing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9970
Gewoon alle apparaten hdmi naar de receiver, heb je er maar 1 nodig ;). Wordt idd lastig als je geen receiver hebt. Van wat ik lees kan de UT een goede keus zijn, maar is het wel belangrijk dat de kamer dan niet een lichte kamer is ivm minder paneel op dat gebied.

Ga vanmiddag het beest ophangen, de P50ST50. Paste niet eens in de breedte in mijn auto.
Als ik wat geluk heb hoef ik mijn muurbeugel niet te verplaatsen. 18 cm breder en 12 cm hoger dan mijn 42' G20, zal er om hangen. Als er nog iemand belang bij mijn G20 heeft, hij staat te koop ;) .
Even tijdje laten inspelen en dan met de Peter Finzel dvd en boek aan het finetunen. Bij mijn G20 leverde dat duidelijker beter beeld op als de THX-mode, ben benieuwd wat er met de ST50 mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
LuPo schreef op zondag 29 april 2012 @ 10:07:
Mensen die de P42ST50 bij wehkamp hebben besteld, hebben jullie al bericht over de levering?
Nog geen nieuws, levertijd stond en staat vanaf het begin op '3 weken'. Ben nog altijd erg benieuwd :)

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9970
Voor wie het interessant vind en er wat mee kan; van de tv's die ik nu zelf gezien heb is voor mij de volgorde:
ST50, G20(zelf gekalibreerd), GT30, G30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
Cooperator schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 22:22:
Hoewel ik nog geen reviews heb gezien van de UT50, lees ik wel op het internet dat er mensen zijn die meer onder de indruk van de UT50 waren dan de ST50. Dus de UT50 gaat nu ook een kanshebber worden voor mij.

In deznder de adviesprijs te verkrijgen zijn (door middel van onderhandelen bijvoorbeeld)?

Edit: de ST50 heeft wel een beter geluidssysteem dan de UT50, naast de lichtfilter en de internet poespas?
Als je veel overdag gaat kijken is het filter wel interessant, maar zet ze in de winkel eens naast elkaar en vergelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Adlermann schreef op zondag 29 april 2012 @ 10:48:
[...]

kan.. Heb ik met mijn mac mini weleens last van... Nieuwe kabel was daar de oplossing..
Heb ik al geprobeerd helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Undeclinable schreef op zondag 29 april 2012 @ 11:34:
[...]

Nog geen nieuws, levertijd stond en staat vanaf het begin op '3 weken'. Ben nog altijd erg benieuwd :)
Bij mij ook vanaf het begin (en nu nog steeds) op 3 weken inderdaad. Ik denk dat hij wel geleverd gaat worden want anders hadden ze gelijk de dag erna wel geannuleerd. Ik zit er een beetje mee omdat mijn GT30 nu nog in de 'koop op afstand' periode zit. Dus die kan nu nog terug. Ik denk dat ik de gok maar ga wagen en de GT30 ga terugsturen en dan hopen dat de ST50 wel geleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuPo schreef op zondag 29 april 2012 @ 12:34:
[...]

Bij mij ook vanaf het begin (en nu nog steeds) op 3 weken inderdaad. Ik denk dat hij wel geleverd gaat worden want anders hadden ze gelijk de dag erna wel geannuleerd. Ik zit er een beetje mee omdat mijn GT30 nu nog in de 'koop op afstand' periode zit. Dus die kan nu nog terug. Ik denk dat ik de gok maar ga wagen en de GT30 ga terugsturen en dan hopen dat de ST50 wel geleverd gaat worden.
Let er wel op dat je in die periode niet teveel tv kijkt en de tv in zo'n goedm ogelijk staat terugstuurt. Het is een probeerperiide, maar geen maximaalgebruiksperiode. Kunnen ze de tv niet als nieuw verkopen dan mogen ze een vergoeding eisen voor de waardevermindering van het toestel..(bva ls je 100 uur gekeken hebt..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Adlermann schreef op zondag 29 april 2012 @ 12:49:
[...]

Let er wel op dat je in die periode niet teveel tv kijkt en de tv in zo'n goedm ogelijk staat terugstuurt. Het is een probeerperiide, maar geen maximaalgebruiksperiode. Kunnen ze de tv niet als nieuw verkopen dan mogen ze een vergoeding eisen voor de waardevermindering van het toestel..(bva ls je 100 uur gekeken hebt..)
Klopt, ik heb ook niet veel TV gekeken. Ik heb alles nog bewaard dus ik pak hem helemaal als nieuw weer in binnenkort. De voet zit nog in plastic etc. Ik heb alleen het scherm getest. Kan ik trouwens ergens zien hoeveel uur ik gekeken heb? 59 uur aangehad nu. Vraag me af of dat wel klopt, heb nooit 59 uur gekeken tot nu toe.

[ Voor 9% gewijzigd door LuPo op 29-04-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
Hmm, iemand die mij kan vertellen waar je allemaal een hdmi aansluiting voor nodig zou hebben? Ik ben namelijk een noob op dit gebied aangezien ik nog een oude televisie heb met scart.

Zelf zou ik denken een hdmi aansluiting voor de home cinemaset of misschien voor een ps3 en dan een losse speakerset erbij. Waar gebruik ik de andere hdmi aansluiting voor en eventuele overige aansluitingen (indien gekozen voor een ST50? Oke, misschien eentje voor het computer naar tv? Dan kom ik nog maar op twee geloof ik...

[ Voor 15% gewijzigd door Cooperator op 29-04-2012 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 16:09

pvr

De aansluitingen die ik op mijn Pana@HDMI aansluitingen heb:

Dreambox 800
Humax 5200
HD-Dune Max
Ipad
Cooperator schreef op zondag 29 april 2012 @ 15:25:
[...]

Hmm, iemand die mij kan vertellen waar je allemaal een hdmi aansluiting voor nodig zou hebben? Ik ben namelijk een noob op dit gebied aangezien ik nog een oude televisie heb met scart.

Zelf zou ik denken een hdmi aansluiting voor de home cinemaset of misschien voor een ps3 en dan een losse speakerset erbij. Waar gebruik ik de andere hdmi aansluiting voor en eventuele overige aansluitingen (indien gekozen voor een ST50? Oke, misschien eentje voor het computer naar tv? Dan kom ik nog maar op twee geloof ik...

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cooperator schreef op zondag 29 april 2012 @ 15:25:
[...]

ps3, blurayspeler, mac mini, set top box, xbox 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
Adlermann schreef op zondag 29 april 2012 @ 17:08:
[...]

ps3, blurayspeler, mac mini, set top box, xbox 360
Oke, duidelijk. Maar aangezien ik geen spelcomputer heb, geen computer er op hoef aan te sluiten of dergelijks, enkel een blurayspeler in de vorm van een home cinema set of in de vorm van een ps3 (die dan als 3d bluray kan fungeren en eventueel dus ook nog wat spelletjes zou kunnen spelen) met losse speakers, heb ik dus maar 1 hdmi aansluiting nodig en indien ik echt zou willen zou ik er dus nog eentje vrij hebben voor mijn pc. Lijkt voor mij dan ook genoeg. en anders bestaat er altijd nog de mogelijkheid om een andere hdmi kabel te verwijderen en een andere erin te pluggen. Lijkt me makkelijk zat als je een wandbeugel neemt welke van de muur af getrokken kan worden en kan draaien :)

En wat lichtinval betreft, ik kan best even een rolgordijntje naar beneden trekken of dergelijks zodat het semi verduisterend of verduisterend wordt in de woonkamer en ik lekker kan genieten van de tv zonder vervelende reflecties. Een UT50 gaat het dan ook hoogstwaarschijnlijk worden voor mij!

[ Voor 14% gewijzigd door Cooperator op 29-04-2012 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Adlermann schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 22:16:
[...]

Ik was deze week bij de dealer en die belde panasonic ( op de speaker) . Volgens panasonic waren ze nu begonnen met uitleveren van de eerste preorders. De oudste eerst..
Ik heb afgelopen week te horen gekregen dat mijn pre-order pas 3e (of misschien zelfs 4e) week van Mei komt :'(

Zou er zoveel verschil in zitten omdat ik als laatste heb ge-pre-orderd? Of is er nog verschil in de maten van de VT50? (eerst 50" uitleveren, dan de grotere?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
atmoz schreef op maandag 30 april 2012 @ 08:08:
[...]

Ik heb afgelopen week te horen gekregen dat mijn pre-order pas 3e (of misschien zelfs 4e) week van Mei komt :'(

Zou er zoveel verschil in zitten omdat ik als laatste heb ge-pre-orderd? Of is er nog verschil in de maten van de VT50? (eerst 50" uitleveren, dan de grotere?)
De grotere komen inderdaad later en er wordt ook in de volgorde van bestellen uitgeleverd. Dat gaat automagisch bij panasonic. Het systeem bepaalt op volgorde van binnenkomen waar de tv's als eerste heengaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9970
Gisteren voor het eerst tv gekeken naar mijn ST50. Hoewel het beeld zeer fraai was vond ik toch veel friemeltjes in beeld zitten. Van mijn G20 wist ik nog dat dit vaak door de beeldaanpassingen komt.
Alle instellingen en beeldcorrecties uitgezet: P-NR, 16:9 Overscan, Intelligent Frame Creation, Ecomode en scherpte op 0 en weg de friemeltjes en zeer strak beeld. Dit is in True Cinema instelling. Erg mooi in True Cinema is dat je aanvullende instellingen kunt aanpassen, zoals kleurbeheer, Gamma e.d.
Opvallend is het veel betere beeld overdag tav mijn G20. Wel heb je 2 instellingen nodig voor tv kijken: Normaal voor overdag en True cinema voor 's avonds.

Ik laat de tv eerst een tijdje inspelen en dan pak ik de Peter Finzel dvd en boekwerk erbij voor het kalibreren van de settings voor Normaal en True cinema. Als er belang bij is wil ik mijn settings dan wel aangeven. Elke ST50 is natuurlijk wel anders, maar dat geeft wel een richtlijn. Zelf verwacht ik dat er maar een paar kleine aanpassingen nodig zijn, het standaardbeeld is al erg fraai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd nooit eerder gehad dat de films die ik afspeel via viera het nu ineens niet meer doen. Het geeft namelijk aan dat het niet ondersteund wordt terwijl de meesten het gisteren nog deden? Weet iemand misschien wat hiermee aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
iemand hier die de ut50 en st50 naast elkaar gezien hebben ivm het filter die in de ST zit?
heb namelijk op andere fora gelezen dat de UT zonder het filter een betere beeldkwaliteit levert.
Zou het verschil zoveel groter zijn?

twijfel tussen deze 2 en neig meer naar de ST50 dan de UT50 ivm wifi en 1 hdmi meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nemmiesis29 schreef op maandag 30 april 2012 @ 19:57:
iemand hier die de ut50 en st50 naast elkaar gezien hebben ivm het filter die in de ST zit?
heb namelijk op andere fora gelezen dat de UT zonder het filter een betere beeldkwaliteit levert.
Zou het verschil zoveel groter zijn?

twijfel tussen deze 2 en neig meer naar de ST50 dan de UT50 ivm wifi en 1 hdmi meer.
Dat fikter zorgt voor beter zwart en minder weerspiegeling.... Zou ik zeker gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
Adlermann schreef op maandag 30 april 2012 @ 20:16:
[...]

Dat fikter zorgt voor beter zwart en minder weerspiegeling.... Zou ik zeker gebruik van maken.
ja denk dat ik dat maar ga doen,maar het gaat mij er ook om dat er niet een of andere vage waas op het scherm komt door het filter wat er in zit,maar dat lijkt mij sterk.

En kan deze tv ook met een beugel op 1 a 2 cm van de muur hangen?

[ Voor 8% gewijzigd door nemmiesis29 op 30-04-2012 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Heb wat break-in slides gedraait op mijn 50st50.

Bij grijze en witte slides is het scherm niet geheel uniform.

Er is een gele waas/tint zichtbaar in het midden vh scherm. Het zijn een soort verticale banen van een paar cm breed. Rechts en links in de hoeken is het scherm rosiger.

Hopelijk wordt dit niet zichtbaar bij normale content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
invincible30 schreef op maandag 30 april 2012 @ 20:38:

Er is een gele waas/tint zichtbaar in het midden vh scherm. Het zijn een soort verticale banen van een paar cm breed. Rechts en links in de hoeken is het scherm rosiger.

Ruilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Marcel9970 schreef op maandag 30 april 2012 @ 10:10:
Gisteren voor het eerst tv gekeken naar mijn ST50. Hoewel het beeld zeer fraai was vond ik toch veel friemeltjes in beeld zitten. Van mijn G20 wist ik nog dat dit vaak door de beeldaanpassingen komt.
Alle instellingen en beeldcorrecties uitgezet: P-NR, 16:9 Overscan, Intelligent Frame Creation, Ecomode en scherpte op 0 en weg de friemeltjes en zeer strak beeld. Dit is in True Cinema instelling. Erg mooi in True Cinema is dat je aanvullende instellingen kunt aanpassen, zoals kleurbeheer, Gamma e.d.
Opvallend is het veel betere beeld overdag tav mijn G20. Wel heb je 2 instellingen nodig voor tv kijken: Normaal voor overdag en True cinema voor 's avonds.
Misschien een hele domme vraag, maar waar vind je die kleurbeheer en gamma instellingen? Ik heb true cinema ook aanstaan, maar kom die instellingen nergens tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik heb twee dagen achter elkaar de G30 en GT30 gehad. G30 heeft geen filter, de GT30 wel. Verschil is echt overduidelijk bij overdag tv kijken. Wil je niet altijd de gordijnen dicht hoeven doen voor fatsoenlijk beeld dan is het betere filter echt een must. De G30 leek net een oude grijze film overdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9970
toolkist schreef op maandag 30 april 2012 @ 22:11:
[...]

Misschien een hele domme vraag, maar waar vind je die kleurbeheer en gamma instellingen? Ik heb true cinema ook aanstaan, maar kom die instellingen nergens tegen.
Je moet geavanceerde instellingen aan zetten in het menu van True cinema en dan kun je bij Gamma, kleur e.d.
Vandaag ook mijn externe HD-schijf weer aangesloten. Gaf wat problemen, maar werkt nu.
De externe harde schijf die ik heb is de Intenso Memory Tower 2TB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Marcel9970 schreef op maandag 30 april 2012 @ 22:43:
[...]

Je moet geavanceerde instellingen aan zetten in het menu van True cinema en dan kun je bij Gamma, kleur e.d.
Vandaag ook mijn externe HD-schijf weer aangesloten. Gaf wat problemen, maar werkt nu.
De externe harde schijf die ik heb is de Intenso Memory Tower 2TB.
Moest inderdaad eerst bij de "algemene" instellingen aanzetten dat er extra geavanceerde instellingen weergegeven konden worden in het menu geavanceerde instellingen. Aparte manier, maar goed heb het nu gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimTem
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-04-2024

Wat mij wel al opgevallen is bij de weergave van een volledig grijs scherm, is dat niet volledig een mooi vlak is. Hier en daar verschillende grijstinten.

Uiteraard een tint in een ander kleur lijkt mij niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Laatst online: 05-09 00:30
Ik ben nog steeds wachtende op de levering van de GT50 bij mijn leverancier (agv. creditnota) maar ik word hoe langer hoe huiveriger. Ook anno 2012 lijkt de keus voor Panasonic weer uit te draaien op een panel-loterij. Ik zit nu met een schuin oog te kijken naar de Samsung e6500

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LaFleche schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 09:00:
Ik ben nog steeds wachtende op de levering van de GT50 bij mijn leverancier (agv. creditnota) maar ik word hoe langer hoe huiveriger. Ook anno 2012 lijkt de keus voor Panasonic weer uit te draaien op een panel-loterij. Ik zit nu met een schuin oog te kijken naar de Samsung e6500
Ja, ik heb een beetje hetzelfde. Ik wacht af hoe de VT50 is. Als er weer grote problemen ontstaan dan ga ik voor een samsung plasma. Alhoewel een goede panasonic (alsin, zonder problemen) vrij weinig overlaat van een samsung :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik heb een GT30 (vandaag) teruggestuurd die eigenlijk perfect was. Hopelijk is de ST50 die in bestelling staat beter. Afwachten.. :>

Overigens is mijn levertijd gewijzigd naar 1 week in mijn Wehkamp account. Op de productpagina staat nog wel 3 weken levertijd dus er lijkt schot in de zaak te zitten. Mooi, want ik zit nu zonder TV! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuPo schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:31:
Ik heb een GT30 (vandaag) teruggestuurd die eigenlijk perfect was. Hopelijk is de ST50 die in bestelling staat beter. Afwachten.. :>

Overigens is mijn levertijd gewijzigd naar 1 week in mijn Wehkamp account. Op de productpagina staat nog wel 3 weken levertijd dus er lijkt schot in de zaak te zitten. Mooi, want ik zit nu zonder TV! :'(
Join the Club. Ik heb nu een samsung 24" monitor (TN PANEL) als scherm in de woonkamer :) Ik heb meer migraine dan ooit nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9970

Begon mij toch zorgen te maken nav de berichten over mijn 50ST50 en ook mijn kalibratie dvd alvast aangezet. Gelukkig heb ik bij grijs en wit geen problemen met mijn scherm.
Wel erg slordig van Panasonic dat er weer verschil in kwaliteit van de schermen is. Belangrijkste is natuurlijk wel, zie je er iets van als je tv/film kijkt.

@ Lupo. Ik heb de G30, GT30 en ST50 in een winkel, denk met standaardinstellingen, kunnen vergelijken. Beeldkwaliteit is duidelijk in het voordeel van de ST50.

[ Voor 0% gewijzigd door Marcel9970 op 01-05-2012 10:52 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Adlermann schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:47:
[...]

Join the Club. Ik heb nu een samsung 24" monitor (TN PANEL) als scherm in de woonkamer :) Ik heb meer migraine dan ooit nu :)
Haha, ik heb helemaal niets. Alleen een 21,5" iMac maar daar is niets op aan te sluiten standaard. :P
Marcel9970 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:51:
[...]

@ Lupo. Ik heb de G30, GT30 en ST50 in een winkel, denk met standaardinstellingen, kunnen vergelijken. Beeldkwaliteit is duidelijk in het voordeel van de ST50.
Mooi om te horen! Heb zelf de G30 en GT30 een dag achter elkaar gehad en tussen die twee won de GT30 met gemak (vooral dankzij het filter). Ik ga zo even naar MediaMarkt. Even kijken wat ze zoal hebben hangen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
LuPo schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:31:

Heb vandaag nog contact gehad met pana over 42st50, zit flinke levertijd op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9970
Krijg je bij Wehkamp en/of anderen zaken veel korting? Zo niet, dan zou ik de tv gewoon ergens anders bestellen. Panasonic geeft via E-Care 2 jaar aan huis garantie, dus het maakt niet zoveel uit waar de tv wordt aangekocht.
Zelf mijn 50ST50 bij plattetv.nl in Arnhem besteld met een goede korting en de 42ST50 stond daar ook in de winkel en was ook op voorraad.

[ Voor 53% gewijzigd door Marcel9970 op 01-05-2012 14:42 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
Adlermann schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:27:
Vandaagw eer naar de dealer geweest. Definitieve datum volgens panasonic: 30 mei.....
wtf?! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:31
Adlermann schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:27:
Vandaagw eer naar de dealer geweest. Definitieve datum volgens panasonic: 30 mei.....
Om welke TV gaat dat? De P50ST50 bijvoorbeeld is bij plattetv.nl gewoon op voorraad (het is dan maar de vraag of het klopt natuurlijk).

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9970
Lijkt op dit moment alleen bij Stassen direct leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Mmmh, de p50vt30 is nu nog maar iets duurder dan de p50st50. Topmodel vorig jaar dus bijna even duur als basismodel dit jaar.

Is de ST50 beter als de VT30? 3D brillen hoef ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9970
Adlermann schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:32:
[...]

Als je ze mailt ook? Volgens mij moet je de website niet zo vertrouwen :)
Staat bij kieskeurig aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
  • Laatst online: 12-09 19:59
Ik zoek een mooie en tevens goede plasma van de prijs rond de 800 Euro. Wel 50 inch en welke kan ik dan aanschaffen? Of liever een Samsung scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
babbi schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:33:
Ik zoek een mooie en tevens goede plasma van de prijs rond de 800 Euro. Wel 50 inch en welke kan ik dan aanschaffen? Of liever een Samsung scherm?
800 euro en 50" beperkt de keuze tot de budget modellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Marcel9970 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:34:
[...]

Staat bij kieskeurig aangegeven.
Volgens mij staat er bij hun op kieskeurig al een maand dat ze alle pana schermen kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
toolkist schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:40:
[...]

Volgens mij staat er bij hun op kieskeurig al een maand dat ze alle pana schermen kunnen leveren.
Ja dat klopt. Naja, ik hou nu maar gewoon 30 mei aan..Ik heb nu een leentoestel gekregen. Kan ik in ieder geval weer tv kijken :). En na 3 dagen 24" is 32" opeens weer relaxed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Laatst online: 01-09 21:12
Volgens mij heeft Foka nog één ST50 (42 inch) op voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het ook bij Stassen besteld, maar hun kwamen hun afspraken niet na dus heb ik mijn order geannuleerd. De website klopt niet. Heb nu de ST50 een kleine 3 weken.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2012 18:57 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.

Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.

En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV in laten inspelen.