Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:32
MaxHardcore schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 16:36:
[...]

De fix is inderdaad geplaatst door CE repair.

Moet wel zeggen dat het geluid nog steeds hetzelfde klinkt vanaf kijkafstand, dus hoop niet dat de fix een placebo heeft opgeleverd.

Maar met het oor tegen de fan aan lijkt hij toch niet meer te hummen en volgens mij deed ie dat wel.
Foamfix is vandaag afgemaakt en ik merk al dat de zoemende hum weg is. Vanavond ff testen in stilte, maar weet al bijna zeker dat dit heeft geholpen. Voor de 50" is de fix officieel 1 ventilator afschermen geloof ik, ik zou eisen dat ze beiden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basshead91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-08-2024
3D brillen van het merk 3D3 schijnen goed te zijn, maar zijn aan de prijzige kant. Kun je op eBay vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01:40
Killer schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 22:18:
[...]

Ik zie het bij mijn V20 (niet T) meer dan bij mijn VT60....Go figure..En ik zie het beide (nou ja, de V20 heb ik niet meer) veeeeel minder dan op mijn Loewe Aconda.
Het is een plasma\CRT dingetje dat nagloeien...Maar het is nog altijd te prefereren boven wat ik aan LCD schermen zie (maar goed, dat is heel persoonlijk natuurlijk)
Ik ben blij dit te horen, ik heb de 50gt60 bestelt als vervanging van mijn 42v20(ga naar mijn ouders toe :) ,prima ding verder) en die heeft inderdaad nogal last van dit probleem, is het een stuk minder of een beetje minder, als het een stuk beter is zou ik helemaal blij zijn :) .

[ Voor 3% gewijzigd door freaky35 op 13-08-2013 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
Net ff weer de tv in stilte gehad, je hoort de fans nog wel iets maar in ieder geval een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanduTje
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2016
Mooi is dat, dan heb jij zeker dat laatste stuk schuim opgemaakt aangezien ik voor vandaag een afspraak had staan en ze belde dat het onderdeel niet binnen was en ze ook niet wisten wanneer wel :(

Wel goed te horen dat het heeft geholpen , dus ik ga nogmaals dringend verzoeken om voor 2 fans aan schuim in te slaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
heeft iemand belangstelling in een ongebruikte Viera Touch Pad Controller verkregen bij een VT50?

DM a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktulu666
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 22:26
Kan iemand mij misschien helpen, ik sta op het punt een panasonic toestel (waar nog garantie op zit) over te nemen van iemand .
Toestel is gekocht bij Correct en de factuur zit er nog bij.
Nu wil ik graag weten of het een echte Correct factuur is.
Ik heb hier zelf nog een factuur van Correct uit 2011 en deze ziet er anders uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-VOFCLDOE.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanduTje
Je kunt ook even bellen met Correct en ze laten nakijken of dit toestel daadwerkelijk bij hun is verkocht.

edit

Maar je hebt via Panasonic natuurlijk altijd 2 jaar garantie ongeacht waar je het toestel vandaan hebt ;)

[ Voor 34% gewijzigd door SanduTje op 14-08-2013 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SanduTje schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:02:
Je kunt ook even bellen met Correct en ze laten nakijken of dit toestel daadwerkelijk bij hun is verkocht.

edit

Maar je hebt via Panasonic natuurlijk altijd 2 jaar garantie ongeacht waar je het toestel vandaan hebt ;)
Mitsj e wel de aankoopbon hebt, zonder aankoopbon doet panasonic ook niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanduTje
Inderdaad, klein maar belangrijk detail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SanduTje schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:23:
Inderdaad, klein maar belangrijk detail :)
Ook een klein detail, de wettelijke garantie is niet per definitie overdraagbaar (dus de garantie van de verkoper).
Panasonic mag zoveel eisen stellen aan de garantie als ze willen. Maar die zijn vrij soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:29

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Heck, ik bestelde ooit een P42S30, kreeg per ongeluk een P42GT20 en mocht deze houden van de leverancier. Heb ooit een monteur over de vloer gehad voor het repareren van mijn TV en hij nam genoegen met mijn verhaal. Op mijn factuur staat nog steeds dat ik een P42S30 heb, geen P42GT20 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaMarcus schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:15:
Heck, ik bestelde ooit een P42S30, kreeg per ongeluk een P42GT20 en mocht deze houden van de leverancier. Heb ooit een monteur over de vloer gehad voor het repareren van mijn TV en hij nam genoegen met mijn verhaal. Op mijn factuur staat nog steeds dat ik een P42S30 heb, geen P42GT20 :)
Ja, dat had ik ook een keer. Ik had een pz80 en die is omgeruild voor een g10. Maar mijn factuur was nog van de pz80. Mijn g10 is toen euh gecrediteerd dacht ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktulu666
Ik heb CE repair ook even gebeld en volgens hun moet het geen probleem zijn dat de factuur op een andere naam staat.
Nu is alleen nog de vraag of de factuur echt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ktulu666 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:29:
Ik heb CE repair ook even gebeld en volgens hun moet het geen probleem zijn dat de factuur op een andere naam staat.
Nu is alleen nog de vraag of de factuur echt is.
Ik neem aan dat het wel echt is. Bel of de winkel even om het factuurnummer te controlleren. Een fake factuur maken met zoveel detail vind ik wel erg veel moeite. Kan je beter de tv voor 50 euro minder verkopen en de moeite er niet in steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
SanduTje schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:39:
Mooi is dat, dan heb jij zeker dat laatste stuk schuim opgemaakt aangezien ik voor vandaag een afspraak had staan en ze belde dat het onderdeel niet binnen was en ze ook niet wisten wanneer wel :(

Wel goed te horen dat het heeft geholpen , dus ik ga nogmaals dringend verzoeken om voor 2 fans aan schuim in te slaan :)
Slordig, was je ervoor thuisgebleven of hebben ze tijdig afgebeld?

Nu kun je als goedmakertje in ieder geval 2 setjes eisen (je hebt de 50" toch?). Indien de monteur zegt dat ie 1 doosje heeft is dat maar 1 setje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanduTje
Ze hebben wel netjes op tijd gebeld dus daar valt niet van te zeggen. Ik heb de 50" inderdaad.

Vanochtend nog even gebeld of ze daadwerkelijk ook onderdelen voor 2 fans zouden meenemen maar ondanks dat er 1 set besteld was verzekerden ze mij er van dat 'het helemaal goed zou komen'... nou we zullen zien :)

[ Voor 4% gewijzigd door SanduTje op 14-08-2013 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:44

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Ja, daar zijn die mensen aan de telefoon altijd heel sterk in : ''het komt allemaal goed hoor, meneer''.
Als puntje bij paaltje komt, loopt er toch altijd wel wat mis....

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenMeloen
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:01
Wellicht categoriseert dit als spam, maar ik verkoop mijn Pioneer 50" plasma tv, en gezien het type denk ik dat dit wel interessant is voor sommigen hier. Het gaat om het (professionele) model PDP507XA. De advertentie is hier te vinden:

http://tweakers.net/aanbo...oneer-kuro-pdp-507xa.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanduTje
Voor het geld kun je mooi een t-shirt kopen ;)

• SanduTje
daffie82 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 16:35:
Ja, daar zijn die mensen aan de telefoon altijd heel sterk in : ''het komt allemaal goed hoor, meneer''.
Als puntje bij paaltje komt, loopt er toch altijd wel wat mis....
Vooralsnog heb ik wel goeie ervaringen met CE repair maar ik zie de bui al wel hangen dat de monteur met de verkeerde of te weinig onderdelen langskomt.

Zolang het maar geen monteur is zoals hier beschreven wordt ben ik ook al blij :)
Dat fangeluid zit me toch niet lekker. :/ Ik moet maar blij zijn met mijn stillere VT50 denk ik en de blobproblemen nog maar even voor lief nemen, zolang ik ze alleen zie bij in het vrijwel donker kijken naar compleet zwart beeld.

• SanduTje
Problemen krijgen op forums altijd (te) veel aandacht dan wanneer iemand aangeeft blij te zijn met z'n aankoop.

Daarnaast is het zeker ook niet bij ieder exemplaar het geval, is het afhankelijk van je gehoor en/of irritatiegrens en wanneer je er last van hebt is het gemakkelijk op te lossen door even een monteur in te schakelen waardoor het nagenoeg weg is.

Ik zou me er niet door laten weerhouden om je VT50 te laten omwisselen (als dat is wat je van plan bent :)).
SanduTje schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:15:
Problemen krijgen op forums altijd (te) veel aandacht dan wanneer iemand aangeeft blij te zijn met z'n aankoop.

Daarnaast is het zeker ook niet bij ieder exemplaar het geval, is het afhankelijk van je gehoor en/of irritatiegrens en wanneer je er last van hebt is het gemakkelijk op te lossen door even een monteur in te schakelen waardoor het nagenoeg weg is.

Ik zou me er niet door laten weerhouden om je VT50 te laten omwisselen (als dat is wat je van plan bent :)).
Tja, ik kijk vooral met de AVR aan op vol (niveau, onderburen 2 lager trillen de borden uit de kast). Dus ik vermoed niet dat ik het zal horen :)

Oh en mijn piep in de oren is ook vrij hard :)

• SanduTje
Adlermann schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:31:
[...]

Oh en mijn piep in de oren is ook vrij hard :)
Idem hier maar door tinnitus is m'n gehoor juist gevoeliger geworden en stoor ik me eerder aan geluiden als pulserende fans :|
Natuurlijk krijgen problemen op het forum onevenredig veel aandacht. Ik kijk heel vaak alleen met tv geluid op laag niveau dus voor mij zou het wel irritant zijn als ik zo'n exemplaar heb. Maar ik krijg op basis van de berichten het idee dat het bij elke VT60 wel duidelijk aanwezig is. Over de VT50 heb ik niet tot nauwelijks klachten gehoord wat betreft het geluid, terwijl dat bij de VT60 wel anders is. Vandaar mijn opmerking.
Cap schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:46:
Natuurlijk krijgen problemen op het forum onevenredig veel aandacht. Ik kijk heel vaak alleen met tv geluid op laag niveau dus voor mij zou het wel irritant zijn als ik zo'n exemplaar heb. Maar ik krijg op basis van de berichten het idee dat het bij elke VT60 wel duidelijk aanwezig is. Over de VT50 heb ik niet tot nauwelijks klachten gehoord wat betreft het geluid, terwijl dat bij de VT60 wel anders is. Vandaar mijn opmerking.
Wat ik begrijp is dat het de vt60 over het algemeen idd meer lawaai maakt. Maar ik hoor de fans op mijn vt50 ook wel hoor als ik verder geen ander geluid heb. Ik kan me best voorstellen dat mensen zich daaraan gaan irriteren.

• SanduTje
Je opmerking is ook terecht aangezien het een feit is dat de fans meer geluid maken dan die van de VT50, want die hoorde ik inderdaad ook eigenlijk nooit. Aangezien er zoveel klachten zijn kan het ook niet meer dan waar zijn, maar is het 'probleem' bij sommige misschien wat anders omdat ze (in geval van een ZT) voor 4000 euro een perfect toestel willen hebben. De irritatie is dan niet zo zeer dat ze het horen maar dat het toestel niet perfect is :)
SanduTje schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:55:
[...]

Je opmerking is ook terecht aangezien het een feit is dat de fans meer geluid maken dan die van de VT50, want die hoorde ik inderdaad ook eigenlijk nooit. Aangezien er zoveel klachten zijn kan het ook niet meer dan waar zijn, maar is het 'probleem' bij sommige misschien wat anders omdat ze (in geval van een ZT) voor 4000 euro een perfect toestel willen hebben. De irritatie is dan niet zo zeer dat ze het horen maar dat het toestel niet perfect is :)
voor 4000 euro een perfect toestel willen is ook nog een beetje valse hoop :)

• SanduTje
Precies, dan ben je gewoon naïef of decadent :P

Ik ben toch blij dat ik m'n zuur verdiende geld niet in een ZT heb gestoken want zo speciaal is die nu ook weer niet voor dat geld.

• MaxHardcore
@Adlermann, doe jij ook iets met full rgb op de ps3? Of heeft dat geen zin?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 09:05
MaxHardcore schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:51:
@Adlermann, doe jij ook iets met full rgb op de ps3? Of heeft dat geen zin?
In welke stand vond jij het beeld mooier?

Nickname does not reflect reality

• SanduTje
Wie ziet überhaupt het verschil tussen RGB / 4:4:4 / 4:2:2 / Deepcolor / etc. :?

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Panasonic heeft vanmorgen de tv's omgeruild. Excuses voor de crappy foto.....

Afbeeldingslocatie: http://img836.imageshack.us/img836/9187/7vfc.jpg

Panasonic plasma 55VT60. Wat een beeldje....nog even afwachten tot vanavond om hem goed te testen met een filmpje.

Het design vind ik iets minder mooi i.v.m. de randen rechts en links. Maar de beeldkwaliteit is voor mij het belangrijkste :). Dat zit wel goed nu :D.

• SanduTje
Merk je nog verschil met de VT50?

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
klopt. Vond het geluid uit de VT60 minder prettig dan uit de VT50. Het zal ook wel iets met je persoonlijke voorkeur te maken hebben.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:51
Adlermann schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:24:
[...]

Nee. Ik heb ook geen ps3 meer trouwens, maar ik had full rgb niet aan dacht ik.
Niet aanzetten, geeft extreem crushed blacks. Ziet er in het begin goed en punchy uit maar valt heel deel van het kleurpalet weg.

• Brad Pitt
Bever! schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:37:
Niet aanzetten, geeft extreem crushed blacks. Ziet er in het begin goed en punchy uit maar valt heel deel van het kleurpalet weg.
Met games niet. Games gebruiken gewoon RGB 0-255 ipv de voor films gebruikelijke 16-235. Als een deel van het kleurenpalet wegvalt bij gebruik van 0-255 en HDMI is er wat aan de hand met de tv.

• Bever!
Brad Pitt schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:44:
[...]

Met games niet. Games gebruiken gewoon RGB 0-255 ipv de voor films gebruikelijke 16-235. Als een deel van het kleurenpalet wegvalt bij gebruik van 0-255 en HDMI is er wat aan de hand met de tv.
Ik gebruikte het op een wat ouder toestel, maar die accepteerde dat niet. txp42s10

En quote van iEno in dit topic:
Ok, ik snap er even niks meer van het...

Had problemen met crushed blacks/grijswaarden die pas vanaf brightness op 40+ zichtbaar werden op m'n GT60 vanaf een HTPC/PS3 terwijl het via de media player app van de Panasonic zelf icm usb stick prima werkte...blijkt dat zowel de HTPC (nvidia) als de PS3 Full RGB toe pasten en HDMI RGB range op normal stond, wat dus deze problemen opleverde.

Mocht iemand er nog wat aan hebben, vanuit nvidia control panel even de video color settings van (Full) RGB afgooien of gewoon vanuit de tv opties de hdmi rgb range op auto zetten en brightness @ +/- 3 geeft weer mooie zwartwaardes |:(
iENO wijzigde deze reactie 13-07-2013 02:37 (100%)

[ Voor 47% gewijzigd door Bever! op 15-08-2013 15:55 ]

• Brad Pitt
Met gamen dus gewoon op full zetten. Anders is zwart grijs. Is het uiteraard toch wel, maar dan nóg erger.

[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 15-08-2013 15:57 ]

• MaxHardcore
Maar de VT60 kan full range RGB aan, als je dat ingeschakeld en ook op je ps3 zou het toch altijd goed moeten gaan?

@adler, PS3 geylod zeker?

[ Voor 11% gewijzigd door MaxHardcore op 15-08-2013 16:17 ]

MaxHardcore schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 16:16:
Maar de VT60 kan full range RGB aan, als je dat ingeschakeld en ook op je ps3 zou het toch altijd goed moeten gaan?

@adler, PS3 geylod zeker?
Nee, verkocht :) ding was euh 5-6 jaar oud ofzo :) Dus snel strategisch de deur uit gedaan en de games terugekocht op steam voor de pc :P

• Brad Pitt
MaxHardcore schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 16:16:
Daarom :)

• MikoMission
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-03-2024
Twijfel tussen 55VT50 en 50GT60.
Looks speelt een rol (VT mooier) , maar reflectie nog belangrijker. Toestel komt recht tegenover raampartij te hangen, Maar aangezien ik de LED's ook allemaal zie spiegelen in de filmpjes ga ik toch maar voor plasma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
55VT50 is beter want groter, als het tenminste mag van je huisgenoten. :) De beeldkwaliteit van de GT60 is meetbaar en side-by-side zichtbaar misschien wat beter, maar dat valt naar mijn mening in het niet bij het verschil in beeldformaat. De VT50 geeft gewoon ook uitstekend beeld.

Het is wel zo dat de VT50 misschien iets sneller zal spiegelen ivm de glasplaat ervoor. Maar dat kun je alleen zelf beoordelen, bijvoorbeeld in een winkel. Het daglichtfilter (voor behoud zwartwaarde) van de VT50 zal niet slechter zijn dan dat van de GT60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cap schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:55:
55VT50 is beter want groter, als het tenminste mag van je huisgenoten. :) De beeldkwaliteit van de GT60 is meetbaar en side-by-side zichtbaar misschien wat beter, maar dat valt naar mijn mening in het niet bij het verschil in beeldformaat. De VT50 geeft gewoon ook uitstekend beeld.

Het is wel zo dat de VT50 misschien iets sneller zal spiegelen ivm de glasplaat ervoor. Maar dat kun je alleen zelf beoordelen, bijvoorbeeld in een winkel. Het daglichtfilter (voor behoud zwartwaarde) van de VT50 zal niet slechter zijn dan dat van de GT60.
Ik sluit me hierbij aan, maar ik wil wel zeggen dat de beeldkwaliteit van de 60 serie side by side duidelijk zichtbaar is. Viel me laatst op en toen was het nieteens side by side :)

Toen ik die st60 kalibreerde en een stuk film keek viel het hogere contrast ratio duidelijk op. Bij zowel zwart, als de hogere lichtopbrengst. Beeld had flink wat punch.

Maar het is nu niet zo dat het een dealbreaker kan zijn voor de vt50 :) Als je niet gaat kalibreren en je gooit de vt50 in thx dan heb je hetzelfde contrast ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanduTje
Nog een pluspunt voor de GT60: geen ventilatoren :P

[ Voor 12% gewijzigd door SanduTje op 16-08-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikoMission
Cap schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:55:
55VT50 is beter want groter, als het tenminste mag van je huisgenoten. :)
Men heeft toestemming gegeven alhoewel met de nodige scepsis. Ik vermoed overigens wel dat als de doos bezorgd wordt ze eerst een minuut naar adem staan te happen ;)
Maar goed, ik heb inmiddels ook een hele mooie aanbieding voor een LG 55LA7408 (=LED) gehad en dat is toch ook wel verleidelijk. Lastig, het is dat ik een groter beeld wil anders had ik gewoon mijn Sony Bravia 40"LCD aan de muur laten hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Er is wel verschil. Gelukkig maar ook.

Erg strak beeld! Gisterenavond nog een filmpje bekeken, hoewel het zwart wel zwarter oogt dan op de vt50, had ik bij sommige scenes nog wel het gevoel dat het zwarter kon. Heb hem snel ingesteld op THX Cinema en verder de scherpte op 0 en alles verder uit. Nog niet echt in verdiept dus.

Verder nog niet echt uitgebreid getest. Nu lekker wat fullscreen docu's opzetten om het beeld wat te laten wennen. Ik merkte op mijn VT50 echt dat het beeld mooier werd na een x aantal uren. De VT60 oogt wel rustiger trouwens via mijn HTPC. Ook 50Hz beeld is hoe het hoort en rustiger dan op mijn vt50. Deen IFC meer nodig om het beeld normaal te krijgen.

De fans van de VT60 zijn bij mij stiller dan op mijn VT50. Die hoorde ik merkbaar beter. Retentie heb ik nog geen last van gehad. Maar dat had mijn VT50 ook niet. Natuurlijk, ze hebben het beide, maar ik heb er nog geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikoMission
Jullie (of beter gezegd de positieve plasma beoordelingen) maken me het wel lastig.
Is het nu zo dat een plasma het best tot zijn recht komt in een bijna gedimde kamer ? Dus gewoon tijdens daglicht en 's avonds met de lampen aan is het kwaliteitsverschil met een LED een stuk minder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MikoMission schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:06:
Jullie (of beter gezegd de positieve plasma beoordelingen) maken me het wel lastig.
Is het nu zo dat een plasma het best tot zijn recht komt in een bijna gedimde kamer ? Dus gewoon tijdens daglicht en 's avonds met de lampen aan is het kwaliteitsverschil met een LED een stuk minder ?
Ik denk dat het beeld van een echte LED tv best wel okay zal zijn. Een LCD met LED backlight moet je van houden echter. Dan nog zal die overdag een voller beeld hebben denk ik dan de gemiddelde plasma tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met lampen aan zou ik ook nog voor plasma kiezen. Alleen in vol daglicht met de zon op de tv dan voor een LED. De huidige plasma's hebben meer dan zat lichtopbrengst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanduTje
Plasma geeft, bij voorkeur in een gedimde omgeving, het beste beeld. Maar de keuze plasma of led is erg persoonlijk aangezien sommigen zweren bij plasma en anderen kunnen er maar niet aan kunnen wennen vanwege (mogelijk) spiegelen/buzz/fans/DFC/banding/retentie/green blobs bij plasma.

Ga anders gewoon eens bij een fatsoenlijke zaak op je gemak kijken naar zowel led als plasma en ervaar dan wat jij het prettigst vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SanduTje schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:20:
[...]

Plasma geeft, bij voorkeur in een gedimde omgeving, het beste beeld. Maar de keuze plasma of led is erg persoonlijk aangezien sommigen zweren bij plasma en anderen kunnen er maar niet aan kunnen wennen vanwege (mogelijk) spiegelen/buzz/fans/DFC/banding/retentie/green blobs bij plasma.

Ga anders gewoon eens bij een fatsoenlijke zaak op je gemak kijken naar zowel led als plasma en ervaar dan wat jij het prettigst vindt.
Je hebt ook altijd nog de f8500 van samsung, daar moet je met een zonnebril naar kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Adlermann schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:22:
Je hebt ook altijd nog de f8500 van samsung, daar moet je met een zonnebril naar kijken :P
Ik vind die voet juist vreselijk mooi! ;)
(ik snap u wel...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanduTje
Voet? Dacht dat het een flessenopener was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
De VT60 is nog een stuk beter in een lichte kamer dan de VT50 vind ik. Je moet niet verwachten dat de beeldkwaliteit hetzelfde is als bij een normaal verlichte kamer, maar het is gewoon nog goed te doen in mijn ogen.

Elke techniek heeft zijn nadelen, maar het ligt aan jezelf wat je belangrijk vind. Mij boeit het inbranden, iets hoger stroomverbruik en retentie helemaal niks (tot op zekere hoogte natuurlijk). Maar als je daar niet mee om kan gaan, is een plasma niks voor jou.
Ik kan dan persoonlijk niet tegen de nadelen welke een LCD-LED tv met zich meebrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

En welke zijn dat dan precies?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Met alle respect maar zoiets is nogal makkelijk zelf te vinden/uit te zoeken plus is dit een plasma forum :/

[ Voor 19% gewijzigd door Brad Pitt op 16-08-2013 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Je bleef nogal vaag in de nadelen. Je noemde ze namelijk alleen van plasma en niet van de concurrerende techniek. Vandaar. Zelf zoeken kan ik natuurlijk ook. :) En het is natuurlijk interessant om te weten waarom iemand een bepaalde afweging maakt.

[ Voor 21% gewijzigd door Jorgen op 17-08-2013 09:36 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MikoMission schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:34:
[...]
Men heeft toestemming gegeven alhoewel met de nodige scepsis. Ik vermoed overigens wel dat als de doos bezorgd wordt ze eerst een minuut naar adem staan te happen ;)
Maar goed, ik heb inmiddels ook een hele mooie aanbieding voor een LG 55LA7408 (=LED) gehad en dat is toch ook wel verleidelijk. Lastig, het is dat ik een groter beeld wil anders had ik gewoon mijn Sony Bravia 40"LCD aan de muur laten hangen.
Tja, ik vind de keus tussen die LG LCD en een Panasonic plasma heel eenvoudig. Alleen als je in fel (dag)licht zit te kijken kan LED (LCD) een streepje voor hebben. Maar ook met de huidige plasma's valt goed te kijken bij daglicht hoor. Voor zover dat kan. Want bij veel omgevingslicht passen je ogen zich daar hoe dan ook aan aan, waardoor details in het beeld verloren zullen gaan. Je zult dan de gamma behoorlijk moeten opkrikken, met alle gevolgen van dien. Kortom, wil je echt goed tv kijken dan doe je dat bij gedempt licht, welke tv je ook koopt.

Ik zou zeggen doe die grote 55VT50. Mocht ie stuk gaan of blobs gaan vertonen dan ruilt Panasonic hem, zo blijkt uit de ervaringen op dit forum, in voor een evengrote VT60 - ook geen straf. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Mijn VT30 wordt omgeruild voor een VT60. Nu vraag ik me wel af hoe dit omruilen in zijn werk gaat. Moet ik alles alvast inpakken voor de monteur of?

Iemand ervaringen hiermee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Cap schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:23:
Van de muur halen: de rest doet de monteur. :)
Aha. Ik bedoel meer in de trant van: alvast in de garage zetten (waar geen stroom is), zodat ie niet met mijn (bijna 40 kg) zware VT30 naar de andere kant van het huis hoeft te lopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-TECH schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:31:
[...]

Aha. Ik bedoel meer in de trant van: alvast in de garage zetten (waar geen stroom is), zodat ie niet met mijn (bijna 40 kg) zware VT30 naar de andere kant van het huis hoeft te lopen. :P
Ik laat ze altijd de zooi van de muur halen en ik help ook niet met dragen. Briljante smoes 'ja ik mag niet tillen, wijs op 4 littekens van 20-30 cm op mijn buik' aaaah. ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Maar de monteur heeft geen stroom nodig? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanduTje
Waarvoor zou hij stroom nodig hebben?

Het is een kwestie van oude tv in de doos, nieuwe tv op de standaard en wegwezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
Ik volg dit topic nu al geruime tijd en was er al van overtuigd dat ik de P50VT60 zou gaan aanschaffen. Enige probleem was nog (zoals velen) mijn vrouw overtuigen dat 50 inch echt niet te groot is en 1800 euro voor een tv heel normaal is.
Nu ben ik deze week met haar de tv live gaan bewonderen in de winkel en werden we direct teleurgesteld. Er stond videoclip te draaien met veel donkere beelden, dat zag er fantastisch uit, maar vervolgens kwam er content op met veel lichte beelden en zagen zowel mijn vrouw als ik zelf een duidelijke flickering in het beeld.

Helaas hadden we niet veel tijd en heb ik niet kunnen controleren of dit aan de instellingen lag, of dat wij inderdaad gewoon gevoelig zijn voor flickering. Wat is jullie ervaring? Kan het zijn dat door verkeerde instellingen van de demo tv wij nu een verkeerd beeld hebben van deze topper of zal plasma niet voor ons zijn weggelegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boer95 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:44:
Ik volg dit topic nu al geruime tijd en was er al van overtuigd dat ik de P50VT60 zou gaan aanschaffen. Enige probleem was nog (zoals velen) mijn vrouw overtuigen dat 50 inch echt niet te groot is en 1800 euro voor een tv heel normaal is.
Nu ben ik deze week met haar de tv live gaan bewonderen in de winkel en werden we direct teleurgesteld. Er stond videoclip te draaien met veel donkere beelden, dat zag er fantastisch uit, maar vervolgens kwam er content op met veel lichte beelden en zagen zowel mijn vrouw als ik zelf een duidelijke flickering in het beeld.

Helaas hadden we niet veel tijd en heb ik niet kunnen controleren of dit aan de instellingen lag, of dat wij inderdaad gewoon gevoelig zijn voor flickering. Wat is jullie ervaring? Kan het zijn dat door verkeerde instellingen van de demo tv wij nu een verkeerd beeld hebben van deze topper of zal plasma niet voor ons zijn weggelegd?
Heb je de tv bewonderd in een mooie winkel onder tl-licht en 200 andere tv's? Zo ja, zo kan je een tv niet beoordelen.

Maar de flickering komt voor. Maar ik moet zeggen, er kan moet instellingen ook wel het 1 en ander gedaan worden. Bijvoorbeeld ee nST60 heeft zeer ernstige flickering met panel brightness op low, zet je het op medium dan zie ik het niet meer.

Maar je hebt bij plasma altijd de kans dat je er gevoelig voor bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
boer95 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:44:
Nu ben ik deze week met haar de tv live gaan bewonderen in de winkel en werden we direct teleurgesteld. Er stond videoclip te draaien met veel donkere beelden, dat zag er fantastisch uit, maar vervolgens kwam er content op met veel lichte beelden en zagen zowel mijn vrouw als ik zelf een duidelijke flickering in het beeld.eel minder.

licht er ook welke mode de vt60 staat ,op normaal stand is er er veel flikkering vind ik,maar op thx cinema b.v is dat veel en veel beter.Het ligt er dus ook sterk aan welke instelleingen er gebruikt worden.

Ik heb mijn 50gt60 ook sinds vandaag en ik vind het een vooruitgang ten opzichte van de v20 die ik had,

Alleen al die 8 inch meer aan beeld (ik had een 42inch) is een must _/-\o_ .

Maar ook het geluid is meer dan prima en natuurlijk de zwart weergave.Ik za er erst aan te denken een zt60 aan te schaffen, maar ik ben blij dat ik dat niet gedaan heb!. Het beeld heeft iook meer contrast en mijn v20 had Floating blacks,wat een verademing om dat niet te zien op dit scherm _/-\o_ .

Verder is scherm ook beter met bewegend beeld

Kortom me = Happy! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ersy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-10-2018
Heb ik weer! Om mijn aantal speeluren te weten te komen goed de instructies daarvoor doorgelezen en toen naar mijn 50GT60.
Daar de -V toets ingedrukt (ook bij mij rechts achterop) en 3 x de 0-toets van de afstandsbediening.
Resultaat: Niente di noppo! Gewoon helemaal niets. Dit zeker zo'n 10 keer geprobeerd, maar blijft zero resultaat.
Panasonic weigert ook maar iets mee te delen over dit item en daarom aan jullie de vraag: zijn er mensen met een GT60 die hier wel in zijn geslaagd?? Als wel, wat zou er dan bij mij mis kunnen zijn?
De retentie van de 1 van Nederland 1 blijft bij mij zeer minimaal (maar toch) zichtbaar tijdens schuifbalken. Met regelmatig een uurtje schuifbalken krijg ik het dus niet weg. Wat is die break-in DVD waar men het soms over heeft? Zou dat wat zijn? En wat heeft de voorkeur: langere tijd schuifbalken of logoloze content voeren of zo'n break-in DVD?
Wat zijn inmiddels de meningen over het aantal brand./speeluren waarna een gemiddeld 60-
(misschien ook 50-) scherm minder gevoelig zou worden voor retentie? Mijn vrouw heeft wel een beetje genoeg van het steeds switchen van Auto naar Zoom of Juist tijdens het kijken. Had haar ooit een ruime 200 uur met dat soort grappen in het vooruitzicht gesteld... Tja ...
Heb heel ruw geschat er nu wel zo'n 400 branduren op zitten... Las zelfs ooit iets van "begint eigenlijk pas na zo'n 1000 uur" (slik!)

CAP: staat jouw aanbieding van 4 april 22.11 (pag. 320) nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreazyRocks
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-03 02:23
Hmm,ik dacht dat (hardnekkige) beeld retentie veel verbeterd was met de huidige generatie plasma's.
Ik heb ook een P50GT60 maar spijtig genoeg had die een vaste groene pixel dus is er een nieuwe tv besteld ,die komt hopelijk komende week binnen.
Hopelijk krijg ik deze keer een goed paneel binnen zonder dode of vaste pixels :D

Edit: Ersy ,om uw retentie probleem op te lossen bestaan er verschillende oplossingen.
vb op Youtube kan je filmpjes vinden met verschillende kleur patronen,die downloaden en omzetten naar avi of mpeg en op een sd kaartje zetten.
Op de Disney Bluray World of Wonder staat de pixel flipper die naar het schijnt uitstekend werkt voor vaste of dode pixels en beeld retentie.
En natuurlijk de scroll bar van de tv zelf.

[ Voor 38% gewijzigd door FreazyRocks op 17-08-2013 17:15 ]

Panasonic TX-P50GTW60 | Logitech Z-5500 | HTPC C2D E8400 | PS3 Slim | Xbox 360 Slim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ersy schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:55:
Heb ik weer! Om mijn aantal speeluren te weten te komen goed de instructies daarvoor doorgelezen en toen naar mijn 50GT60.
Daar de -V toets ingedrukt (ook bij mij rechts achterop) en 3 x de 0-toets van de afstandsbediening.
Resultaat: Niente di noppo! Gewoon helemaal niets. Dit zeker zo'n 10 keer geprobeerd, maar blijft zero resultaat.
Panasonic weigert ook maar iets mee te delen over dit item en daarom aan jullie de vraag: zijn er mensen met een GT60 die hier wel in zijn geslaagd?? Als wel, wat zou er dan bij mij mis kunnen zijn?
De retentie van de 1 van Nederland 1 blijft bij mij zeer minimaal (maar toch) zichtbaar tijdens schuifbalken. Met regelmatig een uurtje schuifbalken krijg ik het dus niet weg. Wat is die break-in DVD waar men het soms over heeft? Zou dat wat zijn? En wat heeft de voorkeur: langere tijd schuifbalken of logoloze content voeren of zo'n break-in DVD?
Wat zijn inmiddels de meningen over het aantal brand./speeluren waarna een gemiddeld 60-
(misschien ook 50-) scherm minder gevoelig zou worden voor retentie? Mijn vrouw heeft wel een beetje genoeg van het steeds switchen van Auto naar Zoom of Juist tijdens het kijken. Had haar ooit een ruime 200 uur met dat soort grappen in het vooruitzicht gesteld... Tja ...
Heb heel ruw geschat er nu wel zo'n 400 branduren op zitten... Las zelfs ooit iets van "begint eigenlijk pas na zo'n 1000 uur" (slik!)

Bij de 60 serie is het info info info en geen 0 0 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35

nl is een zeer vervelend logo,ik heb die ook in mijn oude panna staan, dat witte stuk dan, heel iritant,maar niet uitzonderlijk helaas.

En dat hardnekkige retentie verleden tijd is, is naar mijn mening helaas een fabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Uit dit verhaal kan ik begrijpen dat je graag naar het schuifbalken kijkt? Wat maakt die retentie uit als je het alleen daar ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ersy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-10-2018
Bever! schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:32:
[...]

Uit dit verhaal kan ik begrijpen dat je graag naar het schuifbalken kijkt? Wat maakt die retentie uit als je het alleen daar ziet?
You got me, babe! Er gaat inderdaad maar weinig boven een uurtje ontspannen schuifbalken kijken!
Een afwijkinkje misschien, dus ... niet verder vertellen!

Nee, mijn beste Bever. Streven naar perfectie! Zoals er ook species zijn die huizen of nesten bouwen te min vinden: die bouwen BURCHTEN!
Ik ben al vast op zoek naar de beste oplossingen mocht dit euvel inderdaad nog wat heftiger gaan optreden in de nabije toekomst.
Dus: please, naast je gewaardeerde (én leuke!) grapantwoord zou een serieuse beantwoording van mijn vragen óók zéér op prijs worden gesteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktulu666
Heb het aangedurfd de 65vt50 te kopen die op marktplaats stond aangeboden en die hier ook is besproken. Heb er €1785 voor betaald, correct bon zit erbij, toestel is 20 juni gekocht dus nog genoeg maandjes garantie.

Alleen zijn verhaal dat hij er €2699,- voor zou hebben betaald klopt natuurlijk voor geen meter, op de bon staat €1449,-. Hij zou via een constructie de tv goedkoper hebben meegekregen, hij kocht ook een laptop op naam van zijn bedrijf die weer duurder is gemaakt waardoor het gunstiger was voor hem ivm btw.
Vond het maar een vreemd verhaal.

Denk dat hij gewoon een goede deal heeft kunnen maken voor een demo model of open doos model, (toestel heeft nml 600 brand uren) en dacht wel wat winst te kunnen pakken wat hem dan ook gelukt is.
Geen probleem verder hoor zolang het toestel goed werkt en dat is het geval, geen burn in of iets kunnen vinden en geeft echt een fantastisch mooi beeld.

Hoe zit het trouwens met het omruilen? Ik heb vernomen in dit topic dat ze niet moeilijk doen bij klachten en hem direct omruilen voor een vt60?
Welke klachten zijn dit precies? green blops, hardnekkige image retention?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Laatst online: 07-09 19:15
ktulu666 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 15:21:
Heb het aangedurfd de 65vt50 te kopen die op marktplaats stond aangeboden en die hier ook is besproken. Heb er €1785 voor betaald, correct bon zit erbij, toestel is 20 juni gekocht dus nog genoeg maandjes garantie.

Alleen zijn verhaal dat hij er €2699,- voor zou hebben betaald klopt natuurlijk voor geen meter, op de bon staat €1449,-. Hij zou via een constructie de tv goedkoper hebben meegekregen, hij kocht ook een laptop op naam van zijn bedrijf die weer duurder is gemaakt waardoor het gunstiger was voor hem ivm btw.
Vond het maar een vreemd verhaal.

Denk dat hij gewoon een goede deal heeft kunnen maken voor een demo model of open doos model, (toestel heeft nml 600 brand uren) en dacht wel wat winst te kunnen pakken wat hem dan ook gelukt is.
Geen probleem verder hoor zolang het toestel goed werkt en dat is het geval, geen burn in of iets kunnen vinden en geeft echt een fantastisch mooi beeld.

Hoe zit het trouwens met het omruilen? Ik heb vernomen in dit topic dat ze niet moeilijk doen bij klachten en hem direct omruilen voor een vt60?
Welke klachten zijn dit precies? green blops, hardnekkige image retention?
Heb je de winkel gebeld om na te vragen of de bon klopt? Lijkt mij vreemd dat je 1000+ euro korting krijgt op een tv als je een laptop koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktulu666
Nog niet kunnen doen, zal ze morgen eens bellen.
Maar ik denk dat het een laatste demo is of zo uit die koopjes kelder?

Zag dat ik ze vandaag nog kon bellen en heb dit zojuist gedaan.
Het is precies zoals ik dacht, koopjes kelder aankoop.
Alsnog een goede deal vind ik voor een kleine €1800,- nergens goedkoper kunnen vinden.
Alleen jammer dat er zoo'n lul verhaal verzonnen moet worden.

[ Voor 56% gewijzigd door ktulu666 op 18-08-2013 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
ktulu666 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 16:21:
Nog niet kunnen doen, zal ze morgen eens bellen.
Maar ik denk dat het een laatste demo is of zo uit die koopjes kelder?

Zag dat ik ze vandaag nog kon bellen en heb dit zojuist gedaan.
Het is precies zoals ik dacht, koopjes kelder aankoop.
Alsnog een goede deal vind ik voor een kleine €1800,- nergens goedkoper kunnen vinden.
Alleen jammer dat er zoo'n lul verhaal verzonnen moet worden.
Inderdaad wel een mooie prijs voor deze TV en je hebt gewoon garantie. Wel jammer inderdaad dat die persoon er zo een vaag verhaal van maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, als iemand er zonder blikken of blozen "Nu nog steeds 3000,-" bij zet in de advertentie moet je toch ernstige twijfels hebben over wat er uit zijn mond komt over die televisie.

Neemt niet weg dat je gewoon 2 jaar garantie hebt en 600 branduren eigenlijk niks is op een plasmaleven, dus dan is zeventienhonderdnogwat muntjes een prima prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cap schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 09:35:
Tja, als iemand er zonder blikken of blozen "Nu nog steeds 3000,-" bij zet in de advertentie moet je toch ernstige twijfels hebben over wat er uit zijn mond komt over die televisie.

Neemt niet weg dat je gewoon 2 jaar garantie hebt en 600 branduren eigenlijk niks is op een plasmaleven, dus dan is zeventienhonderdnogwat muntjes een prima prijs.
Gewoon een goede verkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Dat zie ik dan toch blijkbaar anders en zou uit principe niet van zo iemand kopen maar YMMV uiteraard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Een verkoper die nooit eens een leugentje wil of kan vertellen is inderdaad geen goede verkoper :)

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Over verkopers gesproken. Was vrijdag bij de media markt om de VT60 eens in het echt te bekijken. Deze stond gewoon uit.... Vroeg eerst aan de ene waarna ik naar 5 seconden het antwoord kreeg: Ja, nu mag je wat vragen want ik ben uitgesproken. Moest vervolgens maar aan iemand anders vragen van de tv afdeling. Bij de TV afdeling werd ik maar raar aangekeken en werd gevraagd of ik hem dan ook gelijk mee ging nemen. Blijkbaar erg veel moeite om het topmodel plasma gewoon aan te zetten, zoals de rest van de tv's in je winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanduTje
Zegt genoeg over de expertise van dat soort winkels lijkt me ;)

Je kunt ook beter bij een hifizaak o.i.d. gaan kijken waar ze over een demoruimte beschikken zodat je ook een goeie indruk kunt krijgen hoe het scherm in een omgeving presteert die wat meer overeenkomt met je woonkamer. Want onder die tl-balken van de MM komt een plasma zeker weten niet tot zijn recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daffie82 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:51:
Een verkoper die nooit eens een leugentje wil of kan vertellen is inderdaad geen goede verkoper :)
Hangt er vanaf van welke kant je het bekijkt. Vanuit de verkoper en puur kijkend naar zijn verkoopinkomsten: eens. Vanuit de koper: oneens. Goede waar kan je prima aanprijzen zonder met kletspraat aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buggle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02-2021

Buggle

The Saga Continues

Ik ben er na lang zoeken eindelijk uit. Voor mij wordt het een (P42)GT60 :D
Ik wilde eerst voor de ST60 gaan, totdat ik erachter kwam dat die geen HDD recorder heeft.

Maarrr nu komt de hamvraag. Ik woon in Duitsland, en hier kun je de GT60 dus alleen als GTW60 kopen, en die is dus meteen 200 euro duurder van de GT60 in Nederland. Grappiger nog, de ST60 kun je hier in D al voor zo'n 730 euro (excl. verzendkosten) kopen. Het verschil tussen twee opeenvolgende modellen is dus meer dan 500 euro! Absurd. Dús ik ga dat ding natuurlijk in Nederland kopen.
De vraag blijft echter waarom de -W toevoeging het apparaat ineens 200 euro duurder 'maakt' - ik meen me te herinneren dat die W erin staat voor de Satelliettuner, maar als ik op de (Nederlandse) website van Panasonic kijk, en ook op alle Engelstalige reviewsites, heeft de 'gewone' GT60 óók gewoon DVB-S(2). Ik snap er niets meer van. Iemand anders wel?

Voor de goede orde: goedkoopste aanbod van de 42GT60 in NL incl. verzendkosten is € 1.049,-. De 42GTW60 in Duitsland is € 1.249,-. De 42GT60 is in Duitsland niet verkrijgbaar via de reguliere kanalen.

[ Voor 12% gewijzigd door Buggle op 20-08-2013 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buggle schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:16:
Ik ben er na lang zoeken eindelijk uit. Voor mij wordt het een (P42)GT60 :D
Ik wilde eerst voor de ST60 gaan, totdat ik erachter kwam dat die geen HDD recorder heeft.

Maarrr nu komt de hamvraag. Ik woon in Duitsland, en hier kun je de GT60 dus alleen als GTW60 kopen, en die is dus meteen 200 euro duurder van de GT60 in Nederland. Grappiger nog, de ST60 kun je hier in D al voor zo'n 730 euro (excl. verzendkosten) kopen. Het verschil tussen twee opeenvolgende modellen is dus meer dan 500 euro! Absurd. Dús ik ga dat ding natuurlijk in Nederland kopen.
De vraag blijft echter waarom de -W toevoeging het apparaat ineens 200 euro duurder 'maakt' - ik meen me te herinneren dat die W erin staat voor de Satelliettuner, maar als ik op de (Nederlandse) website van Panasonic kijk, en ook op alle Engelstalige reviewsites, heeft de 'gewone' GT60 óók gewoon DVB-S(2). Ik snap er niets meer van. Iemand anders wel?

Voor de goede orde: goedkoopste aanbod van de 42GT60 in NL incl. verzendkosten is € 1.049,-. De 42GTW60 in Duitsland is € 1.249,-. De 42GT60 is in Duitsland niet verkrijgbaar via de reguliere kanalen.
Ik zou hem gewoon in Nederland halen. Het is verder namelijk exact hetzlefde toestel. De ST wasv orig jaar ook de STW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Cap schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:09:
[...]

Hangt er vanaf van welke kant je het bekijkt. Vanuit de verkoper en puur kijkend naar zijn verkoopinkomsten: eens. Vanuit de koper: oneens. Goede waar kan je prima aanprijzen zonder met kletspraat aan te komen.
Klopt, dan weet je meteen ook vanuit welk standpunt ik het bekeek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
Mensen met een 50gt60, welke cam module gebruiken jullie,ik heb problemen met een quantis module,blauwe sticker.Ik krijg vaak de melding dan de kaart of moudule niet gevonden word of een fout.

Ik heb eerst de module erin gedaan en ik ben daarna pas zoeken zenders.Maar blijkbaar is dat de verkeerde volgorde? Ik krijg geen melding van een update ofzo,dus ik weet niet wat ik ermee moet.

Iemand enig idee?
Ik hoops dat iemand het weet.

[ Voor 3% gewijzigd door freaky35 op 20-08-2013 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
Dubbel post :+

[ Voor 96% gewijzigd door freaky35 op 21-08-2013 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
Elke ci 1.3 module is goed. Neuwe 1.2 werkt ook.
Moest mijn oude smit van paar jaar geleden wegdoen, helaas niet mer compatible.

• tomaat23
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:14
Anderen hier ook last met het ontvangen van Fox (11) op Ziggo via de interne tv-decoder (heb de GT60)? Iemand een tip, krijg wel geluid, maar ook de "zender is gecodeerd". Zenders al laten scannen, kaart er al uit getrokken, module eruit getrokken. Niks werkt.

• speedmetal35
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:21
tomaat23 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:20:
Anderen hier ook last met het ontvangen van Fox (11) op Ziggo via de interne tv-decoder (heb de GT60)? Iemand een tip, krijg wel geluid, maar ook de "zender is gecodeerd". Zenders al laten scannen, kaart er al uit getrokken, module eruit getrokken. Niks werkt.
Probleem is bekend bij fox. Word aan gewerkt.
Veel panasonic tv's schijnen hier last van te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shisheido
  • Laatst online: 28-06-2024
Sinds maart 2013 een 50gt50 aangeschaft. Na een voorzichtige inspeelperiode van 200 uur, heb ik de definitieve instellingen ingevoerd.

Echter sinds een paar dagen vallen mij bij een wit egaal beeld vaag een logo van nos op en rechtsboven een cijfer, tevens zie ik vage beelden van de menuschermen van battlefield 3 op de xbox. Vanmorgen vier uur de schuifbalk laten lopen geen enkele verbetering. Kan ik dit als inbranden beschouwen, omdat retentie vaak snel weggaat?. Heeft het nog zin de tv langer in de schuifbalk modus te zetten, als hij na vier uur geen enkele verbetering laat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
hier is dat probleem met fox nu opgelost :)

En ik ben even naar mijn dealer geweest en dit zou een 1.3 module moeten zijn)ze gebruiken alleen maar 1.3 modules i verband dus met de nieuwe tv's(ik heb deze tegelijk met de tv gekocht?

Ik ga die van mij misschien omruilen met een smit module, kijken of dat het probleem oplost.

Ik heb trouwens problemen om de gamma goed te krijgen, welke stand moet de gamma trouwens staan om het beste resultaat te krijgen 2.2 of 2.4?Het ding is zo ingewikkeld qua instellinegn, instellen is echt lastig :'( .
Misschien toch maar laten calibreren,maar ik kijk eerst of ik het zo goed kan krijgen :)

[ Voor 24% gewijzigd door freaky35 op 23-08-2013 11:57 ]

Pagina: 1 ... 108 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.

Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.

En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV in laten inspelen.