Ze begonnen mij hier op te vallen vanaf zo'n 300 uur, ik zit nu op 600+. Ben benieuwd naar hoe het er straks bij de 1000 uur voor staat!Adlermann schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 17:00:
[...]
Bij mijn tv's kwamen ze ongeveer vanaf 500 uur, vanaf 1000 uur zitten ze op hun 'max'
Ik zit nog steeds op het niveau dat het moeilijk vast te leggen is op foto's, ook met volledig grijs 25 IRE scherm en 3D mode ingeschakeld. Maar ja, iPhone 4s als camera hè.
Overigens is de Block Electrostore failliet en in hun informatie staat dat ik voor garantie op al hun producten contact op moet nemen met... E-care. Dat scheelt weer een horde.
Anekdote:
Gisteren liep ik langs de Hifi Klubben. Ze hadden daar staan: een ST60, GT60, VT50 en ZT60.
De ZT60 hing belachelijk ongelukkig op een schuine hoek in de doorloop, zodat de max afstand waarop je hem kon bekijken misschien net 2 meter was. En nog schuin richting de grote winkelramen ramen ook, reflecties dus verzekerd. Goed gedaan jongens! Zo gaat het vast goed verkopen, zeker met dat prijskaartje in het achterhoofd: 4K+.

De ZT60 zag er uit als een VT50. Daarmee bedoel ik vooral het uiterlijk van de tv, maar ook het beeld was erg gelijkend. Ik heb natuurlijk een tijdje staan kijken maar was - met als gegeven natuurlijk de opstelling en het aangeboden programma - niet enthousiast.
Het beeld van de GT60 en ST60 zag er beter uit, maar die stonden dan ook beter opgesteld. De VT50 en ZT60 stonden te donker voor de lichte omgeving waar ze in stonden, het felle LED geweld er direct omheen maakte het er natuurlijk niet beter op. Wat uiterlijk betreft vind ik dat ze wel heel erg weinig onderscheid hebben gemaakt tussen de ST60 en GT60, die zien er identiek uit.
Leuk detail: ruim 2 maanden geleden was ik er al en vroeg de verkoper wanneer de 60 serie zou komen en dat ik hem graag zou willen vergelijken met de VT50. Met lichte irritatie en een redelijke hoeveelheid arrogantie meldde de verkoper dat het heus nog 2 maanden ging duren voordat ze de 60 serie hadden, en dat ie dan de VT50 heus al wel verkocht had. Wat heb ik er toch een hekel aan als verkopers je bij voorbaat als onwetend behandelen.
Ik dacht toen nog, ik ben benieuwd: een kleine 1400 euro voor een 50VT50 showmodel, dat leek me op zijn zachtst gezegd geen superdeal. Dan koopt iemand toch een nieuwe voor 1250? Maar goed, ik heb niks gezegd, geen zin in de discussie. Ik vind het natuurlijk erg leuk om te zien dat die 50VT50 er nog steeds staat.
Treurig, dat Hifi Klubben...
[ Voor 96% gewijzigd door Cap op 25-06-2013 22:22 ]