Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 254 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste
Acties:
  • 37.289 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:52
hulkie schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:58:
Goede morgen, gister was wel weer lachen. Het begon al in BH10 waar ik zomaar complimenten kreeg voor mijn gear op de rogue… En direct de vraag waarom ik naast al die 397 items nog steeds een 359 chest en neck had. Tja, alt van een alt en tijdgebrek… In ieder geval leuk om een groep tegen te komen die geinteresseerd is.

Daarna met Armand een soort van combined effort gestart in DS normal. 4/5 altjes van onze guild (inclusief Rodie) en nog 6/5 mensen van hun guild maakte best een mooie groep. Eigenlijk was er maar 1 iemand bij die niet presteerde, dit had alleen gevolgen voor Ultraxion, maar die ging uiteindelijk ook gewoon neer. Nog een staff en tier pants mogen looten op mijn priest ook! Zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft!
staat er ook nog een alt DS gepland voor dit weekend btw?
zou wel graag weer wat met m'n shaman aanklooien :P

Bij gebrek aan alt's DS in m'n mains guild deze zelf maar op gaan zetten. Verrekte lastig om een groep bij elkaar te krijgen, maar het lijkt te lukken. Nu nog zien voor hoe lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
HawVer schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:37:
[...]

Thnx. :)

[...]

Waarom is crit niet goed? Als ik een keer crit is mijn dps soms het dubbele. Ik kan daar niet echt een antwoord op vinden. Levert mastery op de hele linie dan meer op dan crit?

[...]

Ok. Dan gaan we daar wat aan doen.
Arcane = Mastery en Haste

Haste tot een bepaalde rating (weet ffkes niet meer rond de 12%+ 3 (netherwind talent) haste moet je zitten.
Mastery rest, je heb mini burnphases mana tot ~80% weg blazen dan je Macro (brengt je weer op 100% met de gem) dan tot 38% mana burnen > Evocate.

Crit krijg je van zelf door de hoeveelheid int waar je als arcane voor moet gaan (Int trinkets ftw).
Niet naar reforgen.

Stuk minder hit nemen.

Crit is niet slecht maar het is het minst beste stat waar voor je moet gaan.
Mastery is puur voor je de phase waar je tussen de 100% a 90% blijft schommelen.
En dat is dus 2 min - de tijd dat je burned dus 1:30 minuut moet je tussen de 100 a 90% mana blijven voor max dps. Elk minuut kan je nog een mini burnphase doen want Flame orb is een mana batterij door de hoeveel hij crits die het geeft en AM procs, vaak kan je van 80% mana weer naar 100% mana met 1 orb.

Arcane is easy spec, maar om echt goed dps te doen moet je wel wat managen.
Tuurlijk addons zoals maga mana bar maark dat ook weer pis easy maar zulke addons gebruik ik niet.
Haalt de hele functie van arcane weg.

Zie dat je 2piece t13 heb dat veranderd de haste rating ook weer.
Ben niet meer super thuis in het mage wezen sinds dat ik mijn main priest heb gemaakt volg ik mage niet mee op de voet.

[ Voor 17% gewijzigd door Derr_Hans op 18-01-2012 14:00 . Reden: wat toevoegingen. ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:38
Derr_Hans schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:53:
[...]

Zie dat je 2piece t13 heb dat veranderd de haste rating ook weer.
Ben niet meer super thuis in het mage wezen sinds dat ik mijn main priest heb gemaakt volg ik mage niet mee op de voet.
Geinig man! Ik ben juist van mijn priest naar mijn mage geswapped. Volg het priest gebeuren nu minder.

Wat is in het kort de consensus voor holy priests qua stats tegenwoordig? Was gister toch best wel weer geinig om te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:13:
[...]

Verbeterde graphics is leuk maar heb liever dat ze de energie die ze daar in stoppen in bijvoorbeeld een superawesome Raid dungeon zouden stoppen (zoals Ulduar).
Weeral een nieuwe raid ? Verbetering van de graphics zie ik toch als een zalige upgrade. Ze hebben de Deathwing raid ook veel te vroeg ingevoerd al vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 22:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JimDB schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:03:
[...]

Weeral een nieuwe raid ? Verbetering van de graphics zie ik toch als een zalige upgrade. Ze hebben de Deathwing raid ook veel te vroeg ingevoerd al vind ik.
Nee, maar voor MoP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En doet op het moment ook hogere dps.

als holy priest stat prio. Intel > haste > spirit > mastery > crit.
dat is wat de meeste doen is ds hc op het moment volgens mij.
spirit is natuurlijk ook afhankelijk van je speelstijl & gear. sommige vinden het belangrijker dan haste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
hulkie schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:02:
[...]

Geinig man! Ik ben juist van mijn priest naar mijn mage geswapped. Volg het priest gebeuren nu minder.

Wat is in het kort de consensus voor holy priests qua stats tegenwoordig? Was gister toch best wel weer geinig om te healen.
HM raiding priest gaan voornamelijk voor Purified Gems (int+spirit) tegenwoordig.
Het is een beetje naar wat jij wilt, Vol Haste > Mastery of Mastery > (12.5%) Haste.

Spirit is nog steeds king, maar met 2700 kom ik 2 healing met holy pally/rpiest combi goed rond.
Maar main spec is toch disc, en nu wat meer haste crit gegaan dus mijn holy spec reforge is niet optimaal te veel crit.

Al werkt het effectief best goed ;)
Wat is er pcies leuker aan eigenlijk ?
Want het verschilt zo weining met arcane.

FB tot Hot Streak Proc > LB up houden > Scorch wanneer Critical mass vevalt (valt weg met een lock in de raid). Er valt weinig te managen aan fire, alle dots + cm dan Combustion en terug naar FB spam.

vergelijk met Arcane:

100/90% mana: AB > AM wanneer proc
Flame orb up: AB tot 80% mana Orb > AM spam >
Burn Phase: AP+Mana Gem+Evo off CD? AB tot 80% > AP/Gem/Images/Trinkets > AB tot 38% > Evo

Add fights vind ik idd Fire > Arcane en ook leuker om te spelen puur van wegen impact :)
Maar dat zijn er ook maar 2 Yor'Sahj en Madness, gunship is namelijk 50/50 add/single target.

Het verschilt elkaar nauwlijks als men over 1 button spec spreekt :)
Zelf vind ik arcane leuker om te spelen, ben nu dan wel fire met mijn alt mage maar dat is puur voor de 5% crit debuff :)

-ps. arcane is alleen leuker zonde mage mana bars want die vertelt pcies wat je moet doen, neemt hele management aspect van arcane weg en dat maakt nu juist de spec leuk imo.-

[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 18-01-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Derr_Hans schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:46:
[...]

HM raiding priest gaan voornamelijk voor Purified Gems (int+spirit) tegenwoordig.
Het is een beetje naar wat jij wilt, Vol Haste > Mastery of Mastery > (12.5%) Haste.

Spirit is nog steeds king, maar met 2700 kom ik 2 healing met holy pally/rpiest combi goed rond.
Maar main spec is toch disc, en nu wat meer haste crit gegaan dus mijn holy spec reforge is niet optimaal te veel crit.

Al werkt het effectief best goed ;)

[...]

Wat is er pcies leuker aan eigenlijk ?
Want het verschilt zo weining met arcane.

FB tot Hot Streak Proc > LB up houden > Scorch wanneer Critical mass vevalt (valt weg met een lock in de raid). Er valt weinig te managen aan fire, alle dots + cm dan Combustion en terug naar FB spam.

vergelijk met Arcane:

100/90% mana: AB > AM wanneer proc
Flame orb up: AB tot 80% mana Orb > AM spam >
Burn Phase: AP+Mana Gem+Evo off CD? AB tot 80% > AP/Gem/Images/Trinkets > AB tot 38% > Evo

Add fights vind ik idd Fire > Arcane en ook leuker om te spelen puur van wegen impact :)
Maar dat zijn er ook maar 2 Yor'Sahj en Madness, gunship is namelijk 50/50 add/single target.

Het verschilt elkaar nauwlijks als men over 1 button spec spreekt :)
Zelf vind ik arcane leuker om te spelen, ben nu dan wel fire met mijn alt mage maar dat is puur voor de 5% crit debuff :)

-ps. arcane is alleen leuker zonde mage mana bars want die vertelt pcies wat je moet doen, neemt hele management aspect van arcane weg en dat maakt nu juist de spec leuk imo.-
True maar het voelt meer RNG based aan op Fire ik moet ook wat meer op dingen letten dan op Arcane voor me gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Mektheb schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:52:
[...]

True maar het voelt meer RNG based aan op Fire ik moet ook wat meer op dingen letten dan op Arcane voor me gevoel.
Vind juist de controle over wanneer te bursten wanneer rustig aan te doen prettiger.

Niet dat ik fire niet leuk vind hoor want een streak van 4 Hotstreaks doet je huilen van blijdschap betekend Pyro blast spam + huge ignite en dat maakt combustion weer zo zalig. Alleen weer jammer als het gebeurd met combustion op cd :(

RNG is leuk maar soms zo frustrerend.
Moet wel zeggen dat de 4set t13 zalig is voor fire, 1:17 min cd op combustion :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:39

amaterasu

In memory of Cj

Na een paar maanden geen wow meer te hebben gespeeld (+/- 1 jaar geleden gestopt).
Heb ik weer besloten te beginnen met spelen (Annual pass aangeschaft met free Diablo III).
Heb dus +/-1jaar niets meer gevolgd van WoW.
Wil nu dus een nieuwe char maken (Horde @Turalyon realm).
Maar ik weet totaal niet welke class. Voorheen altijd mage geweest en heb dus nog een lvl 85 mage staan.
Wil inplaats van PVE nu toch gaan PVP'en.

Welke class is momenteel het best om te nemen met de huidige patch (4.3.0).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mage/rogue ziekelijk makkelijk en overpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:39

amaterasu

In memory of Cj

Heb al eens eraan gedacht een rogue te nemen.
Als ik voor een rogue zou gaan. Welke skilltree kan ik dan het best nemen voor pvp en op welke stats moet ik dan letten (dacht vooral Haste?). Er is in een jaar tijd echt veel veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
amaterasu schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:10:
Heb al eens eraan gedacht een rogue te nemen.
Als ik voor een rogue zou gaan. Welke skilltree kan ik dan het best nemen voor pvp en op welke stats moet ik dan letten (dacht vooral Haste?). Er is in een jaar tijd echt veel veranderd.
Maakt vrij weinig uit qua levellen, als je echt wil pvp'en wil je subtley leren spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Voor PvP rogues is er inderdaad maar één spec en dat is sub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Wat is nu de beste stats om te gaan naast haste als s-priest.

Ik heb het gevoel dat ik echt achterblijf bij de rest. Zit nu op 32% haste unbuffed en mastery/crit is balanced
Mastery is goed omdat het de 15s dps-buff verhoogt per orb, terwijl crit tot op heden nodig is voor het verkrijgen van orbs. Met de komst van 4 pieces T13 krijg je (als ik de tierset goed lees) direct 3 orbs als je shadow-clone het target bereikt die je aan het dps-en bent.

rotatie:
vampire touch --> shadow word pain --> devour plague --> mindflay tot 3 orbs --> mindblast --> mindflay -->
refresh vampire touch/devour plague na 5-6 mindflays, Mindblast wanneer van cooldown.

Toch kom ik met deze rotatie niet boven 23-24k in raids terwijl ik mijn dots er niet af laat vallen.
Ik vermoed dat het te maken heeft met het feit dat ik crit/mastery balanced is terwijl ik misschien vol moet gaan voor mastery of crit. vampire touch ververs ik <3s voordat hij van target valt.

p.s. volgens mij ben ik nu uitgelogged in PvP-gear dus checken op armory heeft nu geen zin.

[ Voor 4% gewijzigd door sabriel op 18-01-2012 15:49 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik je geen cooldowns zoals sfiend en wings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36
Doe je aan multidot? En op juiste momenten je CD's gebruiken helpt veel.
Puur de single target rotation wat jij nu beschrijft is niet waar een spriest zo in uitblinkt.
Probeer Death zoveel mogelijk te gebruiken bij low hp adds. Altijd je CD's gebruiken en beste tip, leer goed te multidotten en de situatie kennen wanneer je moet mindsear spammen.
Ook lees ik Mindflay spammen tot 3x orbs? Je hebt maar 1 orb nodig voor de dot buff en Mind Blast altijd wanneer van CD casten, dus niet alleen met orbs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:50:
Gebruik je geen cooldowns zoals sfiend en wings?
Maak ik wel gebruik van maar is geen onderdeel van vaste rotatie.
Aangezien mana als s-priest een non-issue (in PvE) is maak ik er gebruik van als DPS-pet wanneer van CD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
sabriel schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:13:
[...]

Maak ik wel gebruik van maar is geen onderdeel van vaste rotatie.
Aangezien mana als s-priest een non-issue (in PvE) is maak ik er gebruik van als DPS-pet wanneer van CD
Heb een beetje zelfde probleem als jouw, nou is mijn shadow gear niet optimaal puur aangezien mijn main spec healing is.

24k dps, nu heb ik dan wel een tijdje geen shadow meer gedaan heb ook geen t12 2set heb wel t13 2set bonus. (3 pieces, moet alleen head nog en die shadow t13 head wil ik voor main healing spec.)

Mijn secondairy stats zijn ook wat meer pieces met crit, vanwegen mijn gearing voor disc.
In FL deed ik met minder gear al 24k dps maar had wel meer haste/crit >.>

-edit-
Multidot ? Welke fights ? behalve dan Yor'Sahj (Meer MSear dan multi dot adds gaan snel dood), Gunship en madness?

Spine heeft multi dots weinig zin die bloods/coruptions zijn zo dood en een Mindsear op je healer (die gene met het hoogste healing aggro) maakt daar ook korte metten mee.

En idd bij de pull niet wachten op 3 orbs, meteen bij de eerste orb Mind Blast geloof zelfs zonder een orb doed mindblast goede dps.

[ Voor 21% gewijzigd door Derr_Hans op 18-01-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:43
Gisteren echt alle quests in Mount Hyjal afgerond. Help me attack Ragnaros vraagt dat guardian figuur, ok doe ik, boem, dood. Bij de 2e poging alleen maar adds gedaan en beetje healen, ging toch beter. Net als die grote schildpad guardian die je zou helpen in de quest er voor. Bijna zelfde verhaal. Waarschijnlijk was Righteous Fury met x00% extra threat toch niet zo handig hier.

Daarna door naar Deepholm en daar zo'n 35 quests gedaan. Misschien vanavond nog een setje quests meenemen. Levelen gaat nog steeds vrij snel. Volgens mij heb ik een heel groot deel met rested xp kunnen doen en ben nu bijna 83. Ik kwam van 82,25 bleek en heb misschien iets meer dan 2 uur gespeeld.

Ik zag trouwens iets van een Raid scherm (opent met ctrl+ i). Hierin stond een lijstje raids waar ik me voor op kon geven zo leek het. Is dat de LFR tool waar hier veel over wordt gesproken of is dit weer iets anders? Zijn er ervaringen mee voor niet level 85?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:53
Ik kom er niet meer uit wat doe ik verkeerd met mijn macro

/castsequence reset=30 Premeditation, Cheap Shot, Eviscerate, Dismantle, Shadow Dance, Shadowstep, Ambus, Ambush, Kidney Shot

[ Voor 7% gewijzigd door geldermalsen op 18-01-2012 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
D'r staat "Ambus" ipv "Ambush"?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doorkn0b
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-07 14:54
IntToStr schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:38:
Ik zag trouwens iets van een Raid scherm (opent met ctrl+ i). Hierin stond een lijstje raids waar ik me voor op kon geven zo leek het. Is dat de LFR tool waar hier veel over wordt gesproken of is dit weer iets anders? Zijn er ervaringen mee voor niet level 85?
LFR is enkel voor characters van level 85, en de Dragon Soul raid op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 12:48
Naast het feit dat castsequence macro's niet echt nuttig zijn. Vooral in pvp (gokje, maar ik zie cheap shot en kidney shot) waar je juist moet anticiperen ipv je draaiboekje uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 10:53
Tis een farmbot macro, wedden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
BAM! 1/8 HC, Morchok is dood! Drops: tankshoulders die 4set van beide tanks breekt en shaman loot omdat we er geen bij ons hadden. Maar - het viel uiteindelijk reuze mee. Linker groep 2 tanks (1 puur voor de soack) en 1 pala healer. Rechter groep 1 tank en 2 healers. Hier de logs:
http://www.worldoflogs.co...sum/damageDone/?enc=kills

De rest van de raid was ook prima. Ultraxion weer met 1 healer. Helaas per ongeluk zonder druid buff en dus net geen ranking voor onze paladin. Ik merk dat mijn 4set bonus werkt. Zonder druid buff en zonder 10% spellpower toch nog 37k dps!

Het enige dat minder ging was DW. Onze enige tank (Sacria) besloot op het 2de platform zijn ui te reloaden, hierdoor crashte zijn wow en kon hij niet meer op tijd terug zijn voor platform nummertje 3. Daar werden we dus gesloopt door de tentacle. Vanavond hoeken we hem wel neer. Het doel voor de rest van de week is om de altjes naar DW te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
hulkie schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:47:
BAM! 1/8 HC, Morchok is dood! Drops: tankshoulders die 4set van beide tanks breekt en shaman loot omdat we er geen bij ons hadden. Maar - het viel uiteindelijk reuze mee. Linker groep 2 tanks (1 puur voor de soack) en 1 pala healer. Rechter groep 1 tank en 2 healers. Hier de logs:
http://www.worldoflogs.co...sum/damageDone/?enc=kills

De rest van de raid was ook prima. Ultraxion weer met 1 healer. Helaas per ongeluk zonder druid buff en dus net geen ranking voor onze paladin. Ik merk dat mijn 4set bonus werkt. Zonder druid buff en zonder 10% spellpower toch nog 37k dps!

Het enige dat minder ging was DW. Onze enige tank (Sacria) besloot op het 2de platform zijn ui te reloaden, hierdoor crashte zijn wow en kon hij niet meer op tijd terug zijn voor platform nummertje 3. Daar werden we dus gesloopt door de tentacle. Vanavond hoeken we hem wel neer. Het doel voor de rest van de week is om de altjes naar DW te brengen.
Shoulders zijn BiS dus hoop dat je ze niet heb gedisenchant :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
During the scheduled server maintenance on the week of January 31, the Dragon Soul raid will become enveloped by the “Power of the Aspects” spell, reducing the health and damage dealt of all enemies in the raid by 5%. This spell will grow progressively stronger over time to reduce the difficulty and make the encounters more accessible. The spell will affect both normal and Heroic difficulties, but it will not affect the Looking for Raid difficulty.

The spell can also be disabled by talking to Lord Afrasastrasz at the beginning of Dragon Soul, if a raid wishes to attempt the encounters without the aid of the Dragon Aspects.
Dus nog 2 resets om te doen pre-nerf.
Gisteravond ging redelijk op een of ander manier zijn de slechte attempts op Ultraxion tijd geleden veplaats naar zon'ozz een brake lijn bij onze druid ((offspec) healer gister avond gezien onze (main) pala healer helemaal geen internet lijn had :( ) hielp ook niet na 6 tries 3 healing gedaan en bij try 9 lag hij weer. >.>

Maar de rest was soepel.
Uiteindelijk de druid laten tanken want dat werkte beter met zijn lijn (wel paar keer in de fight ge DC'd (spam heal en lifegrip helpt)) en een healer gepakt van onze top dps van het moment en door de dc's tussendoor, mensen laat door werk en eerder stoppen vanwegen die mensen die brak zijn (weten we van te voren aangezien 1 in ziekenhuis werkt als verloskundige en kan wel een druk en vermoeiend zijn) hebben we weer geen tijd gehad voor madness. Nou zondag spine ff snel en dan madness wellicht hebben we eindelijk tijd voor try nummer 7 en hopelijk zonder lijn issues.

[ Voor 6% gewijzigd door Derr_Hans op 19-01-2012 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Derr_Hans schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:10:
[...]

Dus nog 2 resets om te doen pre-nerf.
Nee hoor, zat tijd nog. Je kunt de buff uitschakelen. Als je het belangrijk vindt bosses onveranderd te downen kan dat nog steeds. Als je nu net een paar % DPS/HPS te weinig hebt voor een kill, en dus niet verder komt qua gear laat je hem lekker aanstaan.

Ik vind deze oplossing, ondanks dat Blizzard eerder gezegd schijnt te hebben er niet helemaal tevreden over te zijn, eigenlijk wel prima. Met een geleidelijke 'versimpeling' valt iedere progress kill zo'n beetje netjes op z'n plek. Als je net tekort komt voor Ultraxion kill je die met de 5% buff waarschijnlijk wel, en kun je lekker verder, ipv dat je week in week uit diezelfde lelijke paarse kop in je gezicht hebt. En waarschijnlijk kill je de rest van de encounters ook wel in het tijdblok waarin de 5% actief is. En zo niet, dan is na verloop van tijd de buff verhoogd naar 10%.

De Firelands-nerf was veel dubieuzer, mijns inziens. Geen keuze, en direct 20%. Wij gingen van 3/8 HC naar 6/8 HC in 1 reset, terwijl wel al dichtbij een Baleroc kill waren, en Alys ook wel getrokken hadden zonder nerf. Na de nerf oneshotten we Baleroc, ondanks een massive fuck up op de pull. Dat is wat 20% verschil doet. De gevolgen van een 5% buff/nerf is veel subtieler.

En je kan de buff ook nog eens uitzetten. Ideaal.

[ Voor 55% gewijzigd door Blistimo op 19-01-2012 10:21 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Blistimo schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:16:
[...]
Nee hoor, zat tijd nog. Je kunt de buff uitschakelen. Als je het belangrijk vindt bosses onveranderd te downen kan dat nog steeds. Als je nu net een paar % DPS/HPS te weinig hebt voor een kill, en dus niet verder komt qua gear laat je hem lekker aanstaan.
Klopt, maar als die debuff er is gebruik je hem toch wel.
De nerf (debuff) maakt me niets uit, het is alleen voor het moraal beter om hem neer te hebben voordat die debuff komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Terence(x) schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:54:
[...]

Shoulders zijn BiS dus hoop dat je ze niet heb gedisenchant :p
De shoulders zijn uiteindelijk naar de tank gegaan die hiervoor 384 tier gebruikte, dus sowieso een upgrade. Ik heb hem een epic oranje gem gesponsord met parry/mastery.

Wat is nou de makkelijkste baas om als 2de heroic om te leggen. Ook als je kijkt naar de logs die ik in mijn vorige post had gezet. (Sterkte en zwaktes in ons team zijn misschien zichtbaar voor de oplettende lezer.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

hulkie schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:20:
[...]

De shoulders zijn uiteindelijk naar de tank gegaan die hiervoor 384 tier gebruikte, dus sowieso een upgrade. Ik heb hem een epic oranje gem gesponsord met parry/mastery.

Wat is nou de makkelijkste baas om als 2de heroic om te leggen. Ook als je kijkt naar de logs die ik in mijn vorige post had gezet. (Sterkte en zwaktes in ons team zijn misschien zichtbaar voor de oplettende lezer.)
Yor'Sahj lijkt mij. Die is 2-healbaar met 1 tank, om een tekort in DPS op te vangen, wat bij jullie het grootste knelpunt is (toch?). Ultraxion is eveneens 2-healbaar en stelt tactisch gezien niet veel meer voor dan de normal mode, zolang je een goede soak rotatie op kunt zetten. Zon'Ozz moet met 3 healers en 1 tank en is wat minder straight forward. En buggy. En RNG. En irritant.

Hagara is ook een 3-healer met 1 tank. Wij hebben daar verleden week wat aandacht an besteed, en ziet er ook niet heel scary uit. Een goede lightning strategy bedenken is daar de helft van het gevecht.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Blistimo schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:31:
[...]

Yor'Sahj lijkt mij. Die is 2-healbaar met 1 tank, om een tekort in DPS op te vangen, wat bij jullie het grootste knelpunt is (toch?). Ultraxion is eveneens 2-healbaar en stelt tactisch gezien niet veel meer voor dan de normal mode, zolang je een goede soak rotatie op kunt zetten. Zon'Ozz moet met 3 healers en 1 tank en is wat minder straight forward. En buggy. En RNG. En irritant.

Hagara is ook een 3-healer met 1 tank. Wij hebben daar verleden week wat aandacht an besteed, en ziet er ook niet heel scary uit. Een goede lightning strategy bedenken is daar de helft van het gevecht.
Als je heel goede dps heb :
Ultraxion
Yor'sahj 3 healer 1 tank (kan ook makkelijk met 2 healers maar 3 is toch net ff safer)

Als je slechte dps heb :
Yor'sahj 2 healers 1 tank

Buiten dat zou ik lekker op de nerfs wachten als je verder nog niks aan heroics heb kunnen doen.

Zon'ozz is gewoon zo frikking annoying, zoveel kut rng met de resists op alle abiltities
Hagara is een puur controle gevecht maar als je slechte dps heb moet je meer van de risky phases doen
Ultraxion is alleen maar moeilijk als je niet allemaal dps heb die 36k+ kunnen doen
Gunship, ik heb er weinig ervaring op een pull of 20, maar ziet er uit zoals een heroic gevecht zou moeten zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Meh nerfs :S Aah well, niet geheel onverwacht. Daarnaast maakt het mij nu niet zo heel veel uit. We staan nog steeds op 8/8 vanwege setup problemen. Sinds de feestdagen weinig 100% setups gehad dus ook geen mogelijkheden om nieuwe fights te proberen. En dat blijft de komende 2, 3 resets ook nog door wintersport.

Op de één of andere manier loopt Madness bij ons voor geen meter zodra we onze holydin of restodruid missen. Die twee zijn zo goed op elkaar ingespeeld dat het bijna onmogelijk is om 1 van de 2 te vervangen op Madness. Trust me, ik begrijp het ook niet helemaal ;) Ik zag de bui dus al hangen voor deze week (net als vorige week 7/8 en geen Madness kill), omdat gister de druid afwezig zou zijn ivm werk en zondag de holydin ivm wintersport. Gelukkig een kwartier voor de raid te horen gekregen dat onze druid tot half 10 max beschikbaar was. Bleef alleen het probleem bestaan van het ontbreken van 1 van onze tanks. Eerste 4 bosses gewoon zoals normaal met 1 tank, op Ultraxion, Lootship en Spine is de restodruid gaan tanken en healde onze spriest op zn offspecc. Voor Madness ben ik op mijn prot warrior gesprongen om samen met mijn vriend te tanken. Te grappig om op die eens op normal te tanken ipv LFR.

Anyways, om iets voor half 10 stonden we dus op 8/8 en hoeven we deze week niet meer te raiden. Moet je nagaan hoe snel je op normal klaar bent zodra de nerfs er zijn...

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Mik! schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:09:
Anyways, om iets voor half 10 stonden we dus op 8/8 en hoeven we deze week niet meer te raiden. Moet je nagaan hoe snel je op normal klaar bent zodra de nerfs er zijn...
Tja das een keuze die je zelf maakt, als je beetje recruit dan zijn setup problemen geen issues, en als mensen gewoon een geared alt hebben dan kan je daar ook gewoon swappen voor heroic progress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=6197&e=6420

Hier onze Ultraxion kill... rejecting is normaal resto, dus let niet op zijn dps... Verder ziet het er toch redelijk solide uit? Helemaal als je nagaat dat we geen MotW hadden en geen 10% spellpower. (Dit hebben we normaal wel, maar onze shaman was er niet bij.)

Ik neig zelf naar Ultraxion of Yor'Sashj. Al vinden sommige mensen Hagara de makkelijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
Wij zijn bezig met heroic Zon'Ozz, wat een bitch is dat zeg. We zijn nu zover dat we die tenticles down krijgen (1ronde) , maar de boss gaat veel te traag.

Zitten nog te klooien met welke positie te starten enzo.

Maandag maar weer kijken of we wat verder komen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
hulkie schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:21:
http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=6197&e=6420

Hier onze Ultraxion kill... rejecting is normaal resto, dus let niet op zijn dps... Verder ziet het er toch redelijk solide uit? Helemaal als je nagaat dat we geen MotW hadden en geen 10% spellpower. (Dit hebben we normaal wel, maar onze shaman was er niet bij.)

Ik neig zelf naar Ultraxion of Yor'Sashj. Al vinden sommige mensen Hagara de makkelijkste.
Hagara is alleen zo makkelijk op 25m, op 10m is hij wat pittiger (blijft nog steeds een controle fight)

Die druid en warlock zullen je nekken op Ultraxion (ps je heb een warlock in de raid waarom spect ie niet demo voor 10% spellpower ? :S)

Je zal wel een super lange kill krijgen, ongeveer 5:40 is de echte max voor de meeste groepen, soms zie je wel iets langer als bepaalde groepen echt goede cooldowns hebben (spiritlink/bubble)

Hier's logje van onze laatste kill :
http://worldoflogs.com/re.../damageDone/?s=888&e=1212

Ik zou gewoon voor Yor'sahj gaan, denk dat je daar toch het veiligst mee ben als ik het zo zie, je dps is meer dan voldoende voor dat gevecht. Ultraxion gaat gewoon heel krap worden gok ik.

Laat je alleen niet door al die idioten bepraten om rood/geel/groen/zwart groen te killen, je bent beter af om gewoon goed te leren spreaden, en dan uit eindelijk gewoon veel minder damage te nemen :)

ps. laat je dk daar tanken en niet je warrior :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Terence(x) schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:15:
[...]

Tja das een keuze die je zelf maakt, als je beetje recruit dan zijn setup problemen geen issues, en als mensen gewoon een geared alt hebben dan kan je daar ook gewoon swappen voor heroic progress.
Recruitment op onze server is waardeloos ;) Server is aan het doodbloeden en de goede spelers belanden veelal in de twee 25m guilds die we hebben. Trust me, we hebben het al meerdere keren geprobeerd. Ik heb her en der contacten met mensen buiten onze guild waar ik op terug kan vallen om gegearde alts van hen mee te nemen, maar behalve dat geef ik de voorkeur aan de 10m waarmee we standaard raiden. Dit zijn de 10 mensen die vanaf begin deze expansion de raidcore vormen en met de helft van de groep gaan we nog verder terug.
Tijdens Firelands ging dat meer dan prima, gewoon 6/7 heroic, alliance side top 3 met twee raidavonden per week. Dragon Soul komt qua timing gewoon minder handig. Feestdagen, wintersport bovenop de standaard RL zaken als werk. We kunnen gewoon raiden, maar dat betekent dat we de keuze moeten maken om vooralsnog geen heroic content te doen en dat Madness blijkbaar een bitch is zonder onze vaste setup. So be it ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Diversity schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:29:
Wij zijn bezig met heroic Zon'Ozz, wat een bitch is dat zeg. We zijn nu zover dat we die tenticles down krijgen (1ronde) , maar de boss gaat veel te traag.

Zitten nog te klooien met welke positie te starten enzo.

Maandag maar weer kijken of we wat verder komen :).
Hmm wij zijn vorige week van tactic verandered omdat onze oude tactic niet werkt, zal het proberen uit te leggen.

We starten waar de Giant tentacle spawned (die grote die getanked moet worden), ik pull de boss met herioc leap zodat ie zo min mogelijk beweegt, daarna gewoon 9/7/7/5/5 rotatie (We hebben een firemage en shadow priest vandaar).

Zogauw als de blackphase hit komt iedereen behalve onze ret pala naar de grote tentacle, en voor aoe healing, en dps'en ze elk een tentacle down die in range is (niet de links achter de grote tentacle) (met aoe heal bedoel ik tranq/hymn of healing), De ret pala killed de flail aan de entrance kant, en sloopt 1 van de 2 tentacles, op het zelfde moment als de eerste 2/3 tentacls down izjn door de ranged, gaan 2 ranged naar links met 1 healer en 2 ranged naar rechts met 1 healer, en de derde blijft in het midden voor de tank.

Onze rogue blijft ten alle tijden op de boss (die tank ik op de tentacle zodat ie blade flurry kan spammen)

Zogauw als de tentacles dood zijn komt de range terug, de boss word getanked waar de grote tentacle was, en de ranged dan is het rince repeat, zogauw als je 40seconden op de enrage heb, laat de de ball op dat moment de boss hitten, en knal je hero en nuken :)

http://worldoflogs.com/re.../dashboard/?s=7249&e=7597

Logje van de laatste kill, was 14 attempts omdat we dus een nieuwe tactic moesten leren, maarja het werkt wel perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Mik! schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:52:
[...]
Recruitment op onze server is waardeloos ;)
+ rest van het verhaal
Fair enough :)

Misschien toch eens kijken voor een server transfer, er zijn best wel veel goede servers, op Silvermoon hebben we zoveel guilds en mense is bijna niet normaal :)

Er waren geloof ik iets van 60 guilds die 6/7hc hadden in firelands, en een stuk of 7 die 7/7 hc waren.

Maar je moet maar kijken, is best een grote stap, maar met de guild transfer optie zou ik het wel weten als Silvermoon echt dood zou bloeden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Terence(x) schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:00:
[...]

Fair enough :)

Misschien toch eens kijken voor een server transfer, er zijn best wel veel goede servers, op Silvermoon hebben we zoveel guilds en mense is bijna niet normaal :)

Er waren geloof ik iets van 60 guilds die 6/7hc hadden in firelands, en een stuk of 7 die 7/7 hc waren.

Maar je moet maar kijken, is best een grote stap, maar met de guild transfer optie zou ik het wel weten als Silvermoon echt dood zou bloeden ;)
Overwogen, maar guildtransfer + meerdere chars (ik zou niet alleen mijn main meenemen nl. en dat geldt voor meerdere mensen) overzetten is me iets te duur ;) En ik transfer alleen als iedereen mee gaat. Ben in het verleden al een keer van server geswitched en uiteindelijk weer teruggekomen op de dode server omdat ik de mensen mis.Oftewel, ik stel mijn verwachtingen bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Terence(x) schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:58:
[...]

Hmm wij zijn vorige week van tactic verandered omdat onze oude tactic niet werkt, zal het proberen uit te leggen.

We starten waar de Giant tentacle spawned (die grote die getanked moet worden), ik pull de boss met herioc leap zodat ie zo min mogelijk beweegt, daarna gewoon 9/7/7/5/5 rotatie (We hebben een firemage en shadow priest vandaar).

Zogauw als de blackphase hit komt iedereen behalve onze ret pala naar de grote tentacle, en voor aoe healing, en dps'en ze elk een tentacle down die in range is (niet de links achter de grote tentacle) (met aoe heal bedoel ik tranq/hymn of healing), De ret pala killed de flail aan de entrance kant, en sloopt 1 van de 2 tentacles, op het zelfde moment als de eerste 2/3 tentacls down izjn door de ranged, gaan 2 ranged naar links met 1 healer en 2 ranged naar rechts met 1 healer, en de derde blijft in het midden voor de tank.

Onze rogue blijft ten alle tijden op de boss (die tank ik op de tentacle zodat ie blade flurry kan spammen)

Zogauw als de tentacles dood zijn komt de range terug, de boss word getanked waar de grote tentacle was, en de ranged dan is het rince repeat, zogauw als je 40seconden op de enrage heb, laat de de ball op dat moment de boss hitten, en knal je hero en nuken :)

http://worldoflogs.com/re.../dashboard/?s=7249&e=7597

Logje van de laatste kill, was 14 attempts omdat we dus een nieuwe tactic moesten leren, maarja het werkt wel perfect :)
Dat ziet er verdacht veel uit als onze taktiek, ware het niet dat wij minimaal 4 melee DPS meehebben incl. de gerespecte offtank. Maar dat maakt voor de bewegingspatronen niet uit, behalve dat melee iets verder van de healer weg moeten lopen, wat in feite dus neerkomt op iets meer movement voor één healer.

De tip over rood/geel/groen/zwart heeft ons ook erg geholpen trouwens. Niet alleen is de prioriteit nog duidelijker (als yellow, altijd kill, no matter what) maar het is in principe dezelfde hoeveelheid damage, maar het scheelt gewoon bakken tank survivability.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
During the scheduled server maintenance on the week of January 31, the Dragon Soul raid will become enveloped by the “Power of the Aspects” spell, reducing the health and damage dealt of all enemies in the raid by 5%. This spell will grow progressively stronger over time to reduce the difficulty and make the encounters more accessible. The spell will affect both normal and Heroic difficulties, but it will not affect the Looking for Raid difficulty.

The spell can also be disabled by talking to Lord Afrasastrasz at the beginning of Dragon Soul, if a raid wishes to attempt the encounters without the aid of the Dragon Aspects.

For those of you who raided in Firelands and/or Icecrown you’re no doubt aware that as time goes on we want to keep people progressing by adjusting the difficulty. For any number of reasons a group may be having difficulty on a specific encounter each week, and our intent in adjusting the content is to ensure the ability to keep progressing, enjoying the content, and gearing up. With Icecrown we progressively buffed the players, and while this slow progression (and ability to opt-out of the buff) were both beneficial, it led to an expectation of your characters power, and once you left the raid you could certainly feel less effective. For Firelands we attempted to fix that by nerfing the content instead of buffing players, but we nerfed the content difficulty all at one time, which was counterproductive for players who really didn’t need as severe a change as we made. With Dragon Soul we’re attempting to do the best of both by having a progressive nerf to the content, keeping player power constant while providing small increases in assistance over a long period of time, as well as allowing players to opt-out of the assistance by speaking to Lord Afrasastrasz.

We hope you continue to enjoy Dragon Soul, and that these changes encourage you to attempt a higher difficulty, or just keep pushing to down that next boss.
The " ICC " Nerf dus ook voor DS..( 31 jan 2012 geloof ik )
Optional dus altijd goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doorkn0b
Al gaat niemand de buff uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Doorkn0b schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:28:
Al gaat niemand de buff uitzetten.
Precies mijn point, maar wel de QQ op het forum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doorkn0b
Dat was wel te verwachten. Maar om eerlijk te zijn vind ik de aankomende nerfs een beetje te vroeg.
Ookal zijn praktisch de top 50 spots al weg, is het niet leuk als raiding guild om te zien hoe een encounter, die je met net iets meer focus en/of gear zou kunnen afmaken, wordt generfd.

Je gaat jezelf natuurlijk niet benadelen door de buff uit te zetten, maar een encounter afmaken met de buff, terwijl je weet dat je 'm aankan (en daarmee ook je rankings omhoog haalt) is wel een dickslap in het gezicht als je er over nadenkt. (Ookal progressen wij op heroic Spine met drie hunters ._.)

Raiden is op het moment weinig aan voor mij; content verveeld snel, encounters lijken gedesigned rondom class-stacking en heel Dragon Soul, op twee bosses na is een prachtige rehash.

Heerlijk om deels off-topic te gaan.

EDIT: Wat Derr_Hans ook al zei; moraal is belangrijk, en om nu 5 dagen per week generfde content te gaan raiden om realm rank 3 te worden (enige 25m progression guild op de server, let's face it 10m is gewoon makkelijker) maakt het nog moeilijker om de mensen op te laten draven.
We hebben al genoeg raiddodging gehad :(

[ Voor 16% gewijzigd door Doorkn0b op 19-01-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:29:
[...]

Precies mijn point, maar wel de QQ op het forum :P
Duuh, als je als enige guild die debuff gaat uitzetten, dan ga je achter lopen in Progress. Ik vind het ook wel behoorlijk vroeg om alles te gaan nerven. Heb al helemaal zoiets van waarom nerven als je al 3 moeilijkheid niveaus hebt. Je krijgt elke week al een buff op je raid doordat iedereen betere gear krijgt... en zo super moeilijk is de raid al helemaal niet.

En alle kills na de nerve zullen aanvoelen als halve kills (ten minste dat vind ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:03:
[...]

Duuh, als je als enige guild die debuff gaat uitzetten, dan ga je achter lopen in Progress. Ik vind het ook wel behoorlijk vroeg om alles te gaan nerven. Heb al helemaal zoiets van waarom nerven als je al 3 moeilijkheid niveaus hebt. Je krijgt elke week al een buff op je raid doordat iedereen betere gear krijgt... en zo super moeilijk is de raid al helemaal niet.

En alle kills na de nerve zullen aanvoelen als halve kills (ten minste dat vind ik).
Panda schijnt begin FEB al ALPHA te gaan, dus ja vroeg is het zeker wel.

Ben het allemaal met je eens hoor, maar goed niks tegen te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Mektheb schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:06:
[...]
Panda schijnt begin FEB al ALPHA te gaan, dus ja vroeg is het zeker wel.
Dan kan daar met gemak nog meer dan een half jaar overheen gaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
detheavn schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:10:
[...]

Dan kan daar met gemak nog meer dan een half jaar overheen gaan :p
Dan moeten we dus een half jaar lang DS farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:13:
Hmm, ben ik blij dat ik vanaf half maart een maand lang in mijn nieuwe apartement bezig ben :) Begin DS nu al zat te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Mektheb schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:13:
[...]
ICC duurde langer en dat was op den duur ook strontvervelend... Jammer genoeg hebben de meeste mensen dat punt bij DS nu al bereikt.

Iemand voor een troll-only guild om de tijd te overbruggen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doorkn0b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

detheavn schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:16:
ICC duurde langer en dat was op den duur ook strontvervelend... Jammer genoeg hebben de meeste mensen dat punt bij DS nu al bereikt.

Iemand voor een troll-only guild om de tijd te overbruggen? :p
Zou wel leuk zijn om een Tweakers only guild ervoor te maken. Over het algemeen zitten de meeste hier toch wel tussen 8/8 en 6/8 HC geloof ik, en de meesten zijn ook behoorlijk dedicated, zou nog best een aardige guild kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
detheavn schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:16:
[...]

Bij ICC kon je de eerste week LK nog niet downen :)
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:20:
[...]

Zou wel leuk zijn om een Tweakers only guild ervoor te maken. Over het algemeen zitten de meeste hier toch wel tussen 8/8 en 6/8 HC geloof ik, en de meesten zijn ook behoorlijk dedicated, zou nog best een aardige guild kunnen worden.
Progress well, dedicated niet :p

[ Voor 39% gewijzigd door Bartjeh op 19-01-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
De onderwerpen in dit topic veranderen sneller dan het licht.
Over AH: op onze server is juist geen economie meer. Als alchemist kun je je potions voor 5G verkopen, daarentegen worden groene level 80 zwaarden voor 200 G verkocht. Heb je zelf een blauw item voor de verkoop, krijg je niet meer verkocht. En je vind ook alleen nog maar rubbish op de AH. Dus geen verkoop, geen koop. Vermoedelijk komt dat omdat onze server langlopende grotere guilds heeft die alles onder zichzelf handelen.
Vroeger vormde ik deel uit van een dergelijke guild (in Vanilla). Maar ik ben met IRL vrienden lange tijd gestopt en nu teruggekomen en hebben onze eigen relaxte guild. Ik heb zelf nog 2 jaar geleden in WOTLK in een wat intensievere andere raid guild gezeten, maar had tijd te weinig. Nu zien we dat er op onze server alleen high level guilds bestaan. (tja sommige stammen nog uit de vanille clasic tijdperk, ik was er al sinds de beta).

Het enige voordeel (of nadeel) is dat je in de startzones (lees alles onder level 80) vrijwel niemand meer tegenkomt of het is een alt.

Maar je kunt niets meer verkopen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

ICC opende (volgens mij) de week van Sinterklaas in 2009. Cata launchte 7 december 2010. Daar zat dan nog een Ruby Sanctum bij, die ergens in augustus 2010 (?) opende. Wij hebben tot begin november 2010 wekelijks nog in ICC gezeten, zonder al te depressieve gezichten, bizar gewoon :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Bartjeh schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:20:
[...]
Bij ICC kon je de eerste week LK nog niet downen :)
Nee, dat klopt, maar gezien dat ICC ongeveer een jaar geduurd heeft, komen we aardig in de buurt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Eerste 4 weken ICC was alleen Lower deel beschikbaar. Tot en met Saurfang. Dat was korter geweest als er geen kerst en nieuwjaar tussen hadden gezeten. Toen Plague Wing open. Daarna na twee weken Blood Wing open, en weer twee weken later Frost Wing. Weet ik alleen niet meer 100% zeker of LK direct beschikbaar was toen Sindy kon worden gekilld. Anders was LK vanaf begin februari 2010 beschikbaar.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik ga er gewoon voor om bij MoP "bij te zijn" qua gear en zo zodat ik meteen kan beginnen. Verder zie ik wel wat ik allemaal mee kan nemen van de huidige content. Waarschijnlijk heb ik nog tijd genoeg om ook cataclysm content te gaan doen en daar verveeld van te raken als ik het zo zie :p

Gisteren tot 95 quests in Deepholm gekomen (van de ~125 in totaal) en op level 83,5 geeindigd. Ben er bijna :p Ondanks de enorme stijging in exp nodig per level gaat het toch vlot door de ook enorme aantallen exp die je krijgt. Nog steeds kan bijna alles met rested xp als je 2 a 3 uur speelt. Bijna alle gear op zo'n 300 item level. Oh en voor het eerst een profession (mining) op 525 gekregen :)

Heeft het zin om ook nog in Uldum te gaan questen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:01
Deepholm wil je op je main zo goed als 'af' maken voor Therezane rep. Als je nu al 83,5 bent kom je waarschijnlijk tot 85 voordat je naar andere zones moet wegens gebrek aan quests. Als je eenmaal dinged is het aan jou om te kijken wat je gaat doen, doorquesten of dungens en raids, of een combinatie :).

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:16
IntToStr schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:45:

Heeft het zin om ook nog in Uldum te gaan questen?
In ieder geval zou ik Deepholm afmaken voor de shoulder enchant van Therazane. Dat kost je alle quests, en een dagje dailies (of wat instance runs met tabard), maar dat is eigenlijk wel een must op elke character die geen inscription heeft als profession.

Verder zou ik kijken wat je als head enchant nodig hebt voor je class/role van alle factions, en die naar exalted lvlen met instance reputation. Verder is Uldum leuk om te doen (vond ik persoonlijk), met de Harrison Jones questline. Moet je in ieder geval een keer gezien hebben, maar kan je ook op een alt doen die je hierna levelt.

Let wel, head enchants gaan per faction (elke faction heeft 1 type voor een class, dus intel bij de een, agility bij een ander, etc) maar ze zijn allemaal battlenet accountwide! Je hoeft dus maar op 1 character die dingen kunnen kopen qua rep (exalted) en je kan ze bij allemaal dragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Ik zou Uldum voor de storyline zeker niet willen missen. Twilight Highlands is wat dat betreft toch een stuk minder interessant, ondanks dat daar ook een goede Twilight's Hammer storyline inzit. Als je herbalist bent wil je beide trouwens wel doen, omdat Whiptail alleen in Uldum, en Twilight's Jasmin alleen in de Highlands te vinden is.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Tarz schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:50:
[...]

In ieder geval zou ik Deepholm afmaken voor de shoulder enchant van Therazane. Dat kost je alle quests, en een dagje dailies (of wat instance runs met tabard), maar dat is eigenlijk wel een must op elke character die geen inscription heeft als profession.

Verder zou ik kijken wat je als head enchant nodig hebt voor je class/role van alle factions, en die naar exalted lvlen met instance reputation. Verder is Uldum leuk om te doen (vond ik persoonlijk), met de Harrison Jones questline. Moet je in ieder geval een keer gezien hebben, maar kan je ook op een alt doen die je hierna levelt.

Let wel, head enchants gaan per faction (elke faction heeft 1 type voor een class, dus intel bij de een, agility bij een ander, etc) maar ze zijn allemaal battlenet accountwide! Je hoeft dus maar op 1 character die dingen kunnen kopen qua rep (exalted) en je kan ze bij allemaal dragen!
Let wel echt alleen de head enchants zijn account bind, shoulders van therazane moet je doen op alle chars tenzij je genoegen neemt met de 1 mindere versie er van deze enchant (ook niet account bind minimaal revered nodig geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Blistimo schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:44:
Eerste 4 weken ICC was alleen Lower deel beschikbaar. Tot en met Saurfang. Dat was korter geweest als er geen kerst en nieuwjaar tussen hadden gezeten. Toen Plague Wing open. Daarna na twee weken Blood Wing open, en weer twee weken later Frost Wing. Weet ik alleen niet meer 100% zeker of LK direct beschikbaar was toen Sindy kon worden gekilld. Anders was LK vanaf begin februari 2010 beschikbaar.
Ik weet nog wel dat ik zeker 4 of 5 alts door ICC heb gesleept aan het einde. Maar meestal gingen de pugs dan kapot op de LK. Zelfs met de 30% buff. En 2 chars hebben de Heroics gedaan. Dus dat zal straks niet anders zijn denk ik. En dan laat ik even de LFR buiten beschouwing.

Ondertussen zit ik in de 6de(!) guild vanaf het begin van Cata. Maar deze bestaat voor een groot deel uit ex-leden van Nerds of Denial. En gister me goed vermaakt met een 4/8 social/alt run en daarna met 5 man de LFR ingedoken. 3 DK's en 2 Druids. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 12-09 21:26
Shoulder enchants zijn alleen echt boeiend als wil gaan raiden, iets wat als nu nog 85 moet worden niet echt boeiend is, gewoon friendly rep zodat je ieder geval de tabart kan kopen en dragen.

En inderdaad de Harrison Jones questline is bijna must do, zeker als ook de films gezien hebt.

Persoonljk vondt ik Twilight Highlands minder.
(alleen op mijn main volledig gedaan daarna aaleen friendly voor tabart)
en helemaal als miner niet echt aan te raden om daar veel quest te doen.
Zelfde geld for Dailies in Hyjal , als veel mined in Hyjal dan zou ik die dailies lekker links laten.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Tarz schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:50:
[...]

Dat zei ik, elke character :)

[ Voor 1% gewijzigd door Tarz op 19-01-2012 15:14 . Reden: edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:15

ShadowBumble

Professioneel Prutser

de shoulders enchants zijn toch bind to account(server/faction) dus 1 exalted kan voor alles shoulder enchants halen ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 12-09 21:26
Nee shoulder zijn BoP,
Head zijn BoA, maar je hebt wel revered nodig om te kunnen gebruiken. |:(

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
neen, dat was aan het einde van Wrath zo voor de Sons of Hodir shoulders, maar nu niet voor de Therazane versie. Weet ook neit waarom ze dat aangepast hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:15

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Dutchman! schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:27:
neen, dat was aan het einde van Wrath zo voor de Sons of Hodir shoulders, maar nu niet voor de Therazane versie. Weet ook neit waarom ze dat aangepast hebben :/
Dan zal ik daar wel mee in de war zijn :D

:+

[ Voor 9% gewijzigd door ShadowBumble op 19-01-2012 15:35 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

junglebeast schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:58:
[...]

Ondertussen zit ik in de 6de(!) guild vanaf het begin van Cata. Maar deze bestaat voor een groot deel uit ex-leden van Nerds of Denial. En gister me goed vermaakt met een 4/8 social/alt run en daarna met 5 man de LFR ingedoken. 3 DK's en 2 Druids. :)
Ha!

Gisteren, omdat we niet genoeg man hadden voor een normale raid (uhm, heroic, normal...) ook LFR ingedoken voor een head token voor onze balance druid. Zoveel mogelijk DK/mage/rogue/druids meegenomen om de rollbonus te hoggen. Tactisch onfeilbaar.

Tot je de raidroup ziet. 9 druids, 2 rogues, 2 mages en 3 DKs. Da's een fucking 60% van je raid die op het token kan rollen, waarvan maar 4 man van ons was dus. goed, toch maar beginnen dan.

Onze rogue had nog een chestpiece nodig. Ultraxion dropte 2 Vanquisher tokens, waarvan één door onze druids gewonnen wordt. Jeuj!

Door naar Warmaster B. Dropt 1 Vanquisher token. Damnit. Andere balance druid, die het gevecht half AFK't of in elk geval geen idee heeft hoe DPS werkt wint, terwijl hij al een head piece heeft. Damnit!

Ongeveer direct wordt aan Spine begonnen, maar de winnende druid krijgt een whispertje van de onze, en we regelen dat hij de head token afgeeft als wij voor hem een caster weapon regelen op Deathwing. Prima! Wat wij niet weten is dat die druid ook met 4 druid/DK/mage guildies was gequeued.

Madness gaat down, en dropt zowaar de caster dagger. Wij rollen direct, en merken op dat moment op dat we wel veel van dezelfde guildname rond zien hobbelen. Uiteindelijk rollen er dus zo'n beetje 8 man voor die ene druid z'n weapon: hijzelf, zijn guildies, onze druid en wij. En het toeval wil dat hij hem op zijn eigen roll wint :P Ondanks dat hij direct weg kan omdat hij het wapen al heeft maakt hij netjes de trade. Wij een 4piece rijker, hij een weapon, iedereen blij :D

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen..

Zo gisteren even LFR op mijn pala als dps.. dropt bij madness dat 2H zwaard.. need een tank warrior er op en wtf.. hij wint hem ook gewoon nog... de 3 overige mellee plate dps hadden echt zoeiets van wtf is dit nu weer :(

Als criticus maar een ticket gemaakt.. lol echt +- 10 min daarna een chat met de gm. Die gast zich verontschuldigen dat het zo lang duurde (10 min... vond ik erg snel).. even lopen chatten, maar allemaal leuk en aardig, maar dat soort figuren kunnen natuurlijk ook niets doen.

Hem verder een prettige dag gewenst, maar hem wel ff goed verteld dat LFR echt ver van echt raiden vandaan staat en ik toch wel verwacht van een bedrijf dat 44% van zijn omzet uit MMO's haalt dat ze best eens mogen doordenken en met wat fatzoenlijks komen ipv dit :P.. Hij verzekerde mij dat in de volgende patch veel dingen opgelost zullen zijn.. geloof er geen reet van, maar heb maar net gedaan alsof :P.

Daarna nog met wat guildies 7/8 leeggemept, maar death wing was net even iets te lang.. een moeder van een guildy had haar enrage timer bereikt dus vrijdag/zondag ff afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelasti
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-01 14:03
(@ Blistimo) da's wel epic idd. goeie deal.

@ op: randoms zijn zelfzuchtig :( maar goed, begin er niet weer over in dit thread, zie meerdere posts in dit thread...

over de acc-wide items, zijn de leveling items (chest ect) ook acc. of aleen server wide?

[ Voor 40% gewijzigd door Xelasti op 19-01-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Wat is dat voor een gekke guild waarin jij zit dat je zomaar de LFR kansen gaat zitten beinvloeden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Teunis schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:05:
Shoulder enchants zijn alleen echt boeiend als wil gaan raiden, iets wat als nu nog 85 moet worden niet echt boeiend is, gewoon friendly rep zodat je ieder geval de tabart kan kopen en dragen.
Waarom ?

Als je een beetje dedication toont ben je in een weekend bijna volledig 378 geared.
Ik heb in deze expension bijna geen raid gedraaid op mijn tank (1 keer FL) en was 3 weken na openen van DS beter gegeared dan de maintank (op dat moment) die wel volledig T11,T12 had doorlopen
Ikzelf waag me met mijn tank niet in LFR, dus MT is nu weer beter gegeared, maar zeggen dat enchanten geen zin meer heeft is wel zeer voorbarig, omdat je gearwise in een weekend dus aardig op dikte kan zijn voor DS normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
Ik heb een maand of 2 geleden hier een verhaal neer gezet over dat mijn Guild problemen heeft met een zwaar inactieve GM. Hij was zelden online waardoor veranderingen die de guild beter zouden moeten maken zeer traag gingen of gewoon niet gebeurden.
En als er al wat veranderd werd in de positieve zin dan draaide hij dit vaak vlug weer terug.

Ik was de hoogste officer dus veel geklaag bleef aan mij plakken maar omdat er ik de guild zat met een paar mensen waar ik het goed mee kon vinden bleven we zitten.

Laatst was de GM eindelijk eens 30 dagen offline en nam ik dus via de nieuwe feature de GM positie over en heb direct flink wat zooi veranderd.

Maar nu loop ik tegen een klein probleem aan. Er is een zeer simpele optie maar ik wil het juiste doen.
De laatste week ofzo heb ik het gevoel dat 1 lid 24 uur per dag online is en altijd in Uldum.
Paar keer met hem geprobeerd te praten maar geen reactie, een officer heeft hem gewhispered diverse malen maar ook geen reactie.
Heb hem in de Armory bekeken en hij heeft mining, het meest recente bij Recent Activities is iets van begin November.
Dus we hebben het idee dat hij een botter is. Op mijn laatste paar mining runs in Uldum heb ik geprobeerd hem te vinden maar vond hem niet.

De simpele optie zou uiteraard een simpele kick zijn maar hoeft iemand soms nog suggesties? Zou het bijvoorbeeld zinvol zijn een GM ticket te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Ben je bang dat het gevolgen heeft voor de guild? Wij hebben een strafhoekje voor 'rare' gevallen. Zo hadden wij een spammer onder ons die we daar in gezet hebben. Die kan verder niets in de guild. Ik denk dat Blizz niet snel een guild straft voor het gedrag van een individu. Tenzij jullie er zelf ook uitgebreid gebruik van maken.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
HawVer schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 19:59:
Ben je bang dat het gevolgen heeft voor de guild? Wij hebben een strafhoekje voor 'rare' gevallen. Zo hadden wij een spammer onder ons die we daar in gezet hebben. Die kan verder niets in de guild. Ik denk dat Blizz niet snel een guild straft voor het gedrag van een individu. Tenzij jullie er zelf ook uitgebreid gebruik van maken.
Ik ga er niet vanuit dat wij als guild problemen krijgen mocht iemand een botter zijn. Maar ik wil iemand die de hele dag mined met een bot niet in de guild maar het probleem is hoe komen we hier achter.
Een officer had al het idee dat hij mocht het een botter zijn puur in de guild zit voor Bountiful Bags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 15:24
Kan iemand mij een scroll of resurrection sturen? Ze zijn weer up denk ik. Weet niet of ik eligible ben maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net voor het eerst Dragon Soul in geweest. Best tof. Alleen had best wel een koude start, maar na een tijdje zat ik erin en ging het wel lekker. Alleen moet nog wel heel erg werken aan mijn dps. Stond ergens op 12-15e plek ofzo volgens de recountlijst als hunter. Geen idee hoe slecht dat is.
Had gehoopt op een Siege of Wyrmrest Temple achievement, maar ik ging bij Morchok dood en had mn spirit gereleased tijdens de kill. Dus die heb ik ff gemist helaas. Maargoed. Voor de volgende keer dan maar.
Mijn buit was een mooi paar nieuwe schoenen: [Treads of Dormant Dreams] Ik ook weer blij :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelasti
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-01 14:03
TheProf82 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 21:16:
Kan iemand mij een scroll of resurrection sturen? Ze zijn weer up denk ik. Weet niet of ik eligible ben maargoed.
Om eligible te zijn moet je minimaal 6 maanden een inactive account hebben, welke voorwaarden er nog meer zijn weet ik zo niet (geen web op werk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
* dagboek *

Eindelijk een derde token weten te bemachtigen in LFR voor mijn off-spec.
Dit keer het geluk om pants te mogen loten. Heb nu mijn volledige bonus voor priest van T12 laten vallen en zit nu op 2/4 T13 (derde token wacht in de bank). Volledig gegemmed (nog geen enchants) even wezen testen op een target-dummy en deed bijna 3k DPS meer dan voor de aanpassingen.

Vandaag firelands in voor het vergaren van de benodigde essences (ik schat nog maar 7 weken te gaan), ik begin te merken dat de guild firelands zat begint te worden en meeliften met de tweede groep is ook niet meer mogelijk aangezien ze DPS al moeten roteren. Hopelijk een beetje geluk dat er een paar keer meer dan het minimum van 3 burning essences droppen :p

* einde dagboek *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Yor'sahj heroic down *O*
En de nieuwe shaman healer na een maandje trial (en in die tijd van slechtst naar best gegearde member) weer gekicked: als je gedurende 3 uur DS hc/normal continue de helft van de healing doet van een FL gegearde paladin, doe echt iets niet goed.
De weken ervoor de helft van de healing doen van de ene keer een druid en de andere keer een disc priest, helpt ook niet.
Wel jammer dat het, ondanks dat zeker vier man hun ongenoegen al hadden geuit, het tot een 'hij eruit of ik eruit' situatie moest komen om de officieren zover te krijgen. :{
maar toch: Yor'sahj heroic down *O*
:P

[ Voor 7% gewijzigd door JoeBravo op 20-01-2012 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Feli!

Hou trouwens wel in het achterhoofd dat Paladins op het moment zo'n beetje de sterkste healers zijn hè (tho de helft doen is wel erg weinig). Holy Radiance is echt belachelijk sterk geworden (kan ik al druid echt niet bijbenen). Enige waar ik hem op outheal is als er wel raidwidedamage is, maar mensen niet stacked staan (Bijv lightning phase hagara hc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
"Gefeliciteerd man! Daar wil ik wel een logje van zien. Ik denk die boss ons doel wordt voor komende week. Hoe was jullie setup? 2 of 3 healers?
Wij hebben gister alleen even DW omgelegd. Een blije hunter met de 2hander en een blije druid met onze eerste healing mace!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:46

hmr

Enige reden dat ik nog LFR loop is offspec.. maar ik join wel op me mainspec ( holy priest ) zodat de quee sneller is en ik de raid tenminste echt functioneel help! Maar ik merk dat mensen hier op het forum van mening zijn dat ik beter dan met slechtere gear dps kan gaan omdat ik anders op tokens zou rollen die ik al ge-equipped heb? Hmmm sta toch liever elke keer eerste op healing en zorgen dat de raid niet wiped door 7k hps healers dan beetje dpsen maar goed

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
hmr schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:54:
Enige reden dat ik nog LFR loop is offspec.. maar ik join wel op me mainspec ( holy priest ) zodat de quee sneller is en ik de raid tenminste echt functioneel help! Maar ik merk dat mensen hier op het forum van mening zijn dat ik beter dan met slechtere gear dps kan gaan omdat ik anders op tokens zou rollen die ik al ge-equipped heb?
Ik join ook gewoon als enhance, ook al wil ik offspec tokens. Ik maak mezelf een stuk nuttiger in m'n main gear dan de raid te lopen gimpen in m'n offgear :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:46

hmr

dat bedoel ik maar dan krijg je dus rare gezichten van mensen die gelijk "Q_Q OMG YOU HAS TOKEN OMGOMG NINJA Q_Q".... meestal ook nog komend van een mediocre dpsje

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
hmr schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:39:
dat bedoel ik maar dan krijg je dus rare gezichten van mensen die gelijk "Q_Q OMG YOU HAS TOKEN OMGOMG NINJA Q_Q".... meestal ook nog komend van een mediocre dpsje
Tja, persoonlijk kan ik daar ook geen drol om geven. Het is niet zo dat ik spul need om te kunnen traden of weet ik wat, ik need het omdat ik graag meer wil met m'n char dan puur melee DPS. Waarom zou ik dan een token aan m'n neus voorbij laten gaan, in vele gevallen inderdaad wat je aangeeft, voor een sub-par DPSer.

Als het lot beslist dat ik een off-spec token krijg zijn ze vrij om mij te kicken. Dan queue ik gewoon ngo een keer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Mja, ik vraag altijd minimaal of iemand een token need voor offspec als hij/zij in mainspec al het armorpiece draagt. Dus dat QQ van middelmatige dps... tja, dat hoort erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
En dan ? :)

/ignore en klaar is kees, als ik loop te stampen op me alt met top dps, dan heb ik weinig mensen horen klagen :)

Van de week ook had een head token gewonnen en heb al een 397 token, niemand die er wat van zij, heb et wel vaker vooral op me pala (heb er 5/5 tier op) daar heal ik op en dan roll ik voor me prot tokens.

Bijna nooit last van dat soort mensen, als je zelf gewoon een goede speler ben, dan zijn mensen ook vaak minder bitter, ikzelf iig wel, als ik zie dat iemand een tier token van me wint en die gast is top healing of top 5 dps dan heb ik daar wel vrede mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheProf82 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 21:16:
Die functionaliteit is toch disabled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik vind dat je voor offspec ook gewoon moet needen als je het nodig hebt. Needen voor guildies en zo vind ik al weer discutabel worden. Las het ook in de guild chat bij ons, grote groep die LFR in gaat en instructies krijgen tot needen op alles met als reden: iedereen doet het, dus moeten we ook wel. Maar goed, daar is al genoeg over gezegd hier.

Hoe werken enchantments nou eigenlijk? Kun je die dingen "hergebruiken" op meerdere gear items? Ik wissel ongeveer elk uur nog van item op dit moment, dus beetje nutteloos om met gems en enchants te werken als ik die dingen telkens opnieuw moet kopen. Ik heb wel nog 2 mooie epic gems liggen in m'n bank die ik ergens een keer heb opgedoken in een dungeon. Nu gebruik ik ze dus alleen niet. Je blijft maar nieuwe dingen tegenkomen met dit spel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
hulkie schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:50:
"Gefeliciteerd man! Daar wil ik wel een logje van zien. Ik denk die boss ons doel wordt voor komende week. Hoe was jullie setup? 2 of 3 healers?
Wij hebben gister alleen even DW omgelegd. Een blije hunter met de 2hander en een blije druid met onze eerste healing mace!"
zie link bovenaan de post ;)
setup:
1 tank: DK (sinds afgelopen donderdag eindelijk met 4pc T13)
2 healers: paladin+shaman
dps: (destro?) lock, fire mage, SV hunter, 2x feral druid, shadowpriest, masterfrost DK

key bij ons was te voorkomen 2x achter elkaar yellow+black+red op de boss te hebben. bij yellow+black+red+purple zijn we van purple killen naar yellow killen overgeschakeld. Daarmee al snel weten te overleven tot de enrage (9% wipe oid) dus toen was het alleen nog een kwestie van dps finetunen. :)
Eerste keer dat alle dps pre-potte geloof ik :P
En zelf 100% op de boss kunnen blijven dit keer was ook wel erg lekker (normaal gesproken doet de ret pala of een feral druid dit).

@bartjeh: inmiddels ~395 geared shaman werd consequent outhealed door 390 paladin, 393 druid en 391 disc priest met verschillen van 15 tot 50% qua healing done, terwijl in iedere andere setup de healers niet meer dan een paar % van elkaar afwijken.

[ Voor 22% gewijzigd door JoeBravo op 20-01-2012 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
JoeBravo schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:52:
[...]

zie link bovenaan de post ;)
setup:
1 tank: DK (sinds afgelopen donderdag eindelijk met 4pc T13)
2 healers: paladin+shaman
dps: (destro?) lock, fire mage, SV hunter, 2x feral druid, shadowpriest, masterfrost DK

@bartjeh: inmiddels ~395 geared shaman werd consequent outhealed door 390 paladin, 393 druid en 391 disc priest met verschillen van 15 tot 50% qua healing done, terwijl in iedere andere setup de healers niet meer dan een paar % van elkaar afwijken.
Mja onze Paladin zit geloof ik op 40x terwijl ik op 395 ofzo zit. (Weinig leather drops :(. Tho ik word wel gematst door de andere healers op neck/rings/trinks/weap/offhand enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Bartjeh schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:57:
[...]

Mja onze Paladin zit geloof ik op 40x terwijl ik op 395 ofzo zit. (Weinig leather drops :(. Tho ik word wel gematst door de andere healers op neck/rings/trinks/weap/offhand enzo).
2x DK, 3x druid, 1x mage in je setup welke ook nog eens de hoogste attendance hebben, maakt het gelijk gearen van onze raidgroep niet makkelijker.
2x warrior/hunter/shaman in de groep zoals gisteren is haast een unicum :{

Maar met de kick van de shaman hebben we nu dus weer het dilemma: wat te recruiten... dit is al de 3 waardeloze shaman die we hebben gegeared en weer vertrekt, dus ons vertrouwen hierin is laag, maar hebben wel een extra healer/dps nodig eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Terence(x) schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:46:
[...]

En dan ? :)

/ignore en klaar is kees, als ik loop te stampen op me alt met top dps, dan heb ik weinig mensen horen klagen :)

Van de week ook had een head token gewonnen en heb al een 397 token, niemand die er wat van zij, heb et wel vaker vooral op me pala (heb er 5/5 tier op) daar heal ik op en dan roll ik voor me prot tokens.

Bijna nooit last van dat soort mensen, als je zelf gewoon een goede speler ben, dan zijn mensen ook vaak minder bitter, ikzelf iig wel, als ik zie dat iemand een tier token van me wint en die gast is top healing of top 5 dps dan heb ik daar wel vrede mee :)
Tokens offspec maakt niemand wat uit, vooral op classes zoals priest/pally/warrior/shammy's/druids.
Mensen QQ vooral als een rogue met head token een head token wint. Of een mage, nou is dat aan de andere kant opzich ook wel ok want reforgen wil je ook niet elke keer als je van spec verander (spine ? fire/arcane bijv.).

Ik zelf doe men ding en go with the flow.
Die keren dat ik me zelf in /raid laat zien is op 1 hand te tellen.

Voordeel van priest queue als dps, als je ziet dat healing niet is wat het zou moeten zijn.
Ga ik naar disc en Holy Fire en Smite alleen, met af en toe een PoH.

Afgelopen woensdag na de normal raid dus LFR gedaan, gequeued als dps dus weer mijn holy naar shadow.
Bij morchok zag ik al dat healing niet is wat het zijn moet, maar ja een druid met agi trinkets die healed is nou ook niet ju van het dus ja een wipe op morchok dat ik dat nog eens mocht mee maken in LFR, nu heb ik alles gezien in men leven lol.

Zon'Oss Trash beloofde al niets goed maar niemand werd gekicked sommige leaven wel ofc ,aar de druid healer was er nog. Dus ik uit voorzorg weer naar disc en raggen met die handel, uiteidenlijk qua dps boven de tanks boven 1 mage tuurlijk wel onder de rest en 2nd healing done :P

Non stop smite dps is leuk een aardige 14k gemiddeld op de eerste 3 fights hagara minder door de phases.
Tuurlijk kon meer doen als shadow maar de healing was shit, nu dus mijn dps gehalveerd om te compenseren met healing :)

Ook wel weer eens leuk om non stop te smiten.

Wel nog een pijnlijke ontdekking gedaan, de spine healing trinket (stack spirit) stacked niet op atonement heals dus ik ging zowaar heel hard oom :P

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.