Terence(x) schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:46:
[...]
En dan ?
/ignore en klaar is kees, als ik loop te stampen op me alt met top dps, dan heb ik weinig mensen horen klagen
Van de week ook had een head token gewonnen en heb al een 397 token, niemand die er wat van zij, heb et wel vaker vooral op me pala (heb er 5/5 tier op) daar heal ik op en dan roll ik voor me prot tokens.
Bijna nooit last van dat soort mensen, als je zelf gewoon een goede speler ben, dan zijn mensen ook vaak minder bitter, ikzelf iig wel, als ik zie dat iemand een tier token van me wint en die gast is top healing of top 5 dps dan heb ik daar wel vrede mee

Tokens offspec maakt niemand wat uit, vooral op classes zoals priest/pally/warrior/shammy's/druids.
Mensen QQ vooral als een rogue met head token een head token wint. Of een mage, nou is dat aan de andere kant opzich ook wel ok want reforgen wil je ook niet elke keer als je van spec verander (spine ? fire/arcane bijv.).
Ik zelf doe men ding en go with the flow.
Die keren dat ik me zelf in /raid laat zien is op 1 hand te tellen.
Voordeel van priest queue als dps, als je ziet dat healing niet is wat het zou moeten zijn.
Ga ik naar disc en Holy Fire en Smite alleen, met af en toe een PoH.
Afgelopen woensdag na de normal raid dus LFR gedaan, gequeued als dps dus weer mijn holy naar shadow.
Bij morchok zag ik al dat healing niet is wat het zijn moet, maar ja een druid met agi trinkets die healed is nou ook niet ju van het dus ja een wipe op morchok dat ik dat nog eens mocht mee maken in LFR, nu heb ik alles gezien in men leven lol.
Zon'Oss Trash beloofde al niets goed maar niemand werd gekicked sommige leaven wel ofc ,aar de druid healer was er nog. Dus ik uit voorzorg weer naar disc en raggen met die handel, uiteidenlijk qua dps boven de tanks boven 1 mage tuurlijk wel onder de rest en 2nd healing done
Non stop smite dps is leuk een aardige 14k gemiddeld op de eerste 3 fights hagara minder door de phases.
Tuurlijk kon meer doen als shadow maar de healing was shit, nu dus mijn dps gehalveerd om te compenseren met healing
Ook wel weer eens leuk om non stop te smiten.
Wel nog een pijnlijke ontdekking gedaan, de spine healing trinket (stack spirit) stacked niet op atonement heals dus ik ging zowaar heel hard oom