Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 254 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 37.059 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

edit: dubbel post.

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 14-02-2012 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar istie dan Heart of the Aspects mount

Afbeeldingslocatie: http://eu.blizzard.com/store/_images/product?productId=221005143&type=3&loc=en-GB

http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221005143

Kost je 20 eurotjes ;)

Hij ziet er uit als een chinese draak. Ik verwacht dan ook dat we in MoP wel meer mounts met dit model zullen gaan zien.

[ Voor 27% gewijzigd door Zeror op 15-02-2012 03:08 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:24

vhal

ಠ_ಠ

Leuk...weer een melkkoe... :z Was misschien beter geweest om deze als reward te geven voor Glory of the Raider ipv een random draak.

Laat Blizzard maar eens zijn zaakjes op orde brengen nu D3 voor de zoveelste keer is uitgesteld en MoP nog enige tijd zal gaan duren.

Gisteravond een k*traid (persoonlijk), veel lag en 2 x een lightningchain niet kunnen chainen (Hagara 25HC) omdat de personen naast mij 0,1 Y te ver stonden (terwijl je van tevoren de plekken heb uitgevogeld). Volgende keer gooi ik mijn pet er wel neer en zoeken ze het maar uit met de healing. :(

[ Voor 58% gewijzigd door vhal op 15-02-2012 06:55 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 10:25
Ik ben ook benieuwd of Blizzard met nog een nieuwe contentpatch gaat komen voor Cataclysm. Ik denk dat we zeker nog wel een half jaar moeten doen met deze expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 07:03:
Ik ben ook benieuwd of Blizzard met nog een nieuwe contentpatch gaat komen voor Cataclysm. Ik denk dat we zeker nog wel een half jaar moeten doen met deze expansion.
Zou toch leuk zijn als ze toch nog met die beloofde Abyssal Maw raiddungeon gaan komen. De raid entrance is er al. Alleen de raid zelf ontbreekt nog.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06-2023
Vrij teleurgesteld dat het 'n Blizz store mount is.

Niet zozeer omdat ik er één wou (over mijn DKs lijk stap ik af van een frostwyrm ...) maar omdat het een reward kon zijn voor een pre-MoP event of iets dergelijks. Neen dus.

Ach ja ... dat word weer esthetische vervuiling in the lucht boven Stormwind / Orgrimmar voor een tijdje .. in de trant van celestial steed --> winged guardian --> tyrael's charger etc.

Ik kan vanop het werk niet op de officiele WoW forums, maar er was een blue post die zei dat 4.3 de laatste content patch was voor MoP.

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dotorion schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 08:34:
Ik kan vanop het werk niet op de officiele WoW forums, maar er was een blue post die zei dat 4.3 de laatste content patch was voor MoP.
Klopt inderdaad. Mag toch wel hopen dat MoP in de zomer uitkomt zoals vermeld op die gelekte release calendar van Blizzard die toch aardig blijkt te kloppen.

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 15-02-2012 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-05 12:44
Quote: Ja als tank merk je dat heel goed. Dan zie je je healthbalk amper veranderen terwijl je toch iets aan het doen bent wat je niet hoort te overleven.

Maar ik bedoel in het 'helicopter' beeld van de groep. Een goede tank pakt veel monsters en houdt aggro van alle. Goede DPS sloopt monsters heel snel, interrupt de casts en staat niet in zooi.

Maar als een healer zijn werk gewoon doet gaat er niemand dood. Als een healer zijn werk heel goed doet gaat er nog steeds niemand dood. Pas wanneer de rest faalt en de groep het toch overleeft is het ineens duidelijk dat er een healer is die meer doet dan zijn kop over het toetsenbord rollen.

Ik ben ook zo iemand die wel meeleest maar weinig commentaar geeft. Ik ben echter sinds de beta 2004/2005 aanwezig en heb nu wel een paar opmerkingen.
Ten eerste sluit ik me volledig aan de post van de andere veteraan 10-20 posts geleden. Ik ga het woord hardcore even niet gebruiken, maar Wow is veel toegankelijker geworden tov vanilla. Ik ben nu zelf guildmaster van een casual groep vrienden. Maar tot 2 jaar terug heb ik intensief geraid van dag 1. Vanilla was lang en moeilijker omdat alles nog nieuw was en er nauwelijks hulpmiddelen waren. ZG, BWL, naxramas, AQ40 waren zwaar. TBC was ook redelijk ploeteren. Echter sinds WOTLK is het allemaal toegankelijker geworden, Misschien omdat we ook meer ervaring hebben. Maar eerlijk, levelen van 0-60 binnen 1 week is zelfs voor een casual gamer geen probleem. En epics verkrijgen: binnen 2-3 weken na je lvl 85 kun je al helemaal gegeared zijn, justice points, honor points, random dungeons and BG. Dat was allemaal niet. Vroeger was je dolblij als je al een epic van MC aan had. Maar sinds WOTLK kan het allemaal makkelijker. logisch de meerderheid is geen intensieve Wow-er.
Betreffende de quote boven. Momenteel ben ik een alt aan het levelen via Dungeons alleen:
Een goede tank weet ook hoeveel mobs hij tegelijk pakt (sommigen denken echt dat ze onoverwinnelijk zijn en kunnen de agro niet behouden), houdt ook rekening met de mana van de healer. (dat een dps even pauzeert voor mana, dat kan in de huidige leveling dungeons best (man wat is dat makkelijk tegenwoordig) ).
Spell interrupt kan vrijwel elk karakter, (ja ook tank), maar in veel dungeons doet bijna niemand dat. Misschien ook omdat men in levelingdungeons niet gauw dood gaat. Tja dat is bij RAIDen anders. Daar zijn fouten onvergefelijk, lijdt onmiddellijk tot een wipe. tijdens levelen zie je zo, wie in staat is om te RAIDEN in de toekomst en wie niet. (na een paar weken spelen zou je je karakter, spells, talent en rotaties toch moeten kennen, maar helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Interrupts zie ik nauwelijks bij normale dungeons... Als iemand het al doet ben ik het als shamy healer. Met mijn rogue deed ik het ook gewoon. Na veel MMO's raak je het gewoon gewend dat je gaat interrupten als je het kan. Schijnbaar zit dat er echter niet bij iedereen ingebakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:28

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Baroshir schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:03:
Interrupts zie ik nauwelijks bij normale dungeons... Als iemand het al doet ben ik het als shamy healer. Met mijn rogue deed ik het ook gewoon. Na veel MMO's raak je het gewoon gewend dat je gaat interrupten als je het kan. Schijnbaar zit dat er echter niet bij iedereen ingebakken :)
Klopt er zit ook geen tussen weg in of je moet smeken dat de mensen het doen, of ze doen het automatisch al, ik doe het op mijn Enhance shammy ook automatisch al, en als ik mijn mage aan het levellen ben in dungeons ook

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik twijfel heel erg aan een release van MoP deze zomer.

Cataclysm was aangekondigd op 21-08-09
Cataclysm beta begon op 01-07-10
De 4.0 release was op 12-10-10
Cataclysm release was op 07-12-10.

Hieruit blijkt dat blizzard 5 maanden nodig heeft gehad na begin van de beta. Als MoP ongeveer het zelfde aan tijd nodig heeft moeten ze nu wel de beta gaan beginnen als ze een release in de zomer willen halen.

De beta van Cataclysm kwam iets minder dan een jaar nadat het voor het eerst aangekondigd was.

MoP is op 21-10-11 aangekondigd.

Ik weet niet of er al een closed beta is begonnen. Maar als dat nog niet het geval is denk ik dat we deze pas april/mei gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
Mijn speculatie daaromtrent:
- F&F alpha begint vlak na het press event in maart
- beta een maand later (april)
- release: september / oktober

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 429308

dotorion schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:35:
Mijn speculatie daaromtrent:
- F&F alpha begint vlak na het press event in maart
- beta een maand later (april)
- release: september / oktober
Heb er niks op tegen :) Ik ga verhuizen in maart\april, dus komt wel goed uit dat het nog ff duurt. Kan ik de boel op orde brengen en er vol tegen aan als MoP er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik hoop alleen dat als het nog een half jaar duurt, dat ze wel iets nieuws gaan geven in cata. Des noods een tuning van Karazhan of iets als AQ. Of als dat teveel werk is een nieuwe single-boss instance zoals die draak in wrath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Die mount is MOOI! Maar waaaaaaarom nu weer een store mount, nu kan iedere Henk & Ingrid 'm kopen.

Zucht :(

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Las Vegas schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:44:
Die mount is MOOI! Maar waaaaaaarom nu weer een store mount, nu kan iedere Henk & Ingrid 'm kopen.

ka-ching! (<-- daarom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Absoluut, gaat riant cashen worden voor Blizzard de komende dagen. Ik geef ze ook geen ongelijk, maar ik vind het jammer.

Ik twijfel er zelf namelijk ook nog over, want ik vind 'm écht tof. + het is weer 1 mount dichter bij de magische 150.

[ Voor 11% gewijzigd door London op 15-02-2012 09:47 ]

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Vergeet niet dat BlizzCon een eventuele aankondigingsdatum vertraagd kan hebben. Misschien konden ze MoP al veel eerder aankondigen (ten tijde van het aankopen van Mists of Pandaria als trademark), maar hebben ze dit uitgesteld tot BlizzCon. Ook was er op BlizzCon al een boel speelbare content beschikbaar. En ik meen me zelfs te herinneren dat er al een F&F Alpha client was. Maar daar heb ik echt geen bron van die mijn herinnering daarvan kan ondersteunen.

--Ik vrees dat ik 'm ook ga kopen, ik vind hem er té mooi uitzien.

[ Voor 7% gewijzigd door Blistimo op 15-02-2012 09:50 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Las Vegas schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:44:

Dat maakt hem niet minder mooi toch?

Ik zie ook niet zoveel mensen met een celestial horse of die leeuw. Die nieuwe charger is een ander verhaal, want die krijg je 'gratis'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

BlackMage schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:49:
[...]

Ik zie ook niet zoveel mensen met een celestial horse of die leeuw. Die nieuwe charger is een ander verhaal, want die krijg je 'gratis'.
Nee hoor, dat zeg ik ook niet. Maar ik had gehoopt dat een mount die er zo uitziet wel iets moeilijker te verkrijgen zou zijn dan eventjes 20 euro aftikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
Blistimo schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:49:
Vergeet niet dat BlizzCon een eventuele aankondigingsdatum vertraagd kan hebben. Misschien konden ze MoP al veel eerder aankondigen (ten tijde van het aankopen van Mists of Pandaria als trademark), maar hebben ze dit uitgesteld tot BlizzCon. Ook was er op BlizzCon al een boel speelbare content beschikbaar. En ik meen me zelfs te herinneren dat er al een F&F Alpha client was. Maar daar heb ik echt geen bron van die mijn herinnering daarvan kan ondersteunen.

--Ik vrees dat ik 'm ook ga kopen, ik vind hem er té mooi uitzien.
Was idd een alpha client beschikbaar meen ik, maar alpha client != F&F alpha.

@blackmage: zou er niet teveel op hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
20 euro is wat mij betreft echt een achterlijk hoge prijs voor een ingame voorwerp. Ik zal hem dus ook nooit van m'n leven gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

dotorion schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:52:
Was idd een alpha client beschikbaar meen ik, maar alpha client != F&F alpha.
De client die te zien was op Blizzcon had zelfs niet eens de naam Alpha, die was namelijk een deticated omgeving Sandboxed aangezien bevoorbeeld alleen MoP gebieden hierin zaten, kortom dat was gewoon een speelbare develop sandbox.

Ik vermoed inderdaad dat zoals hierboven al gesuggereerd word dat we de release niet eerder zullen zien als september/oktober dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:59
BlackMage schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:49:
[...]

In veel gevallen gaat het bij mounts ook om iets waar mensen tegenop kijken, een prestige item. Bijvoorbeeld de drake die je krijgt als je je Gladiator titel haalt, Glory of the .... Raider of een rare drop/drop van een zware heroic boss. Als iedereen met dat ding zou lopen, wordt het ding ineens een stuk minder speciaal.
Nu moet ik zeggen dat deze mount erg mooi uitziet, maar die factor van "speciaal" heeft ie totaal niet. Je kunt er geen voldoening aan behalen omdat je niet kunt zeggen "ow ik heb maanden moeten werken aan al die heroic bosses/achievements/arena's".

Ryzen 7 5800X ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij ziet er wel redelijk leuk uit maar om daar nu 20 euro aan te besteden... No way!

Ben ook een druid, dus is nogal verspilling van mijn geld, want ik gebruik 99% van de tijd toch flightform. En ik heb mijn rare mount al :) Azure Drake is toch vrij zeldzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-05 16:06

Wootlock

Evilution

Ik houd het op mijn paarse birdie uit Firelands ;>
Al zou ik de draak van Deathwing ook graag nog een keer ontvangen.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Belachelijke prijs inderdaad... Ik heb trouwens gisteravond voor de ... 10e... keer of zo weer een race chance gedaan... :P

Ben weer van belf hunter naar tauren hunter gegaan. Tauren hunter ziet er zo bruut uit en ja Neelon, ik ga me waarschijnlijk op een moment weer gruwelijk ergeren aan de size van de mounted tauren. Maar het blijft iets magisch om zo'n oversized koe met een dwars liggende boomstam (lees: oversized bow) tussen zijn hoeven te zien knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-05 15:44

Seraphin

Meep?

bitshady schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:43:
Belachelijke prijs inderdaad... Ik heb trouwens gisteravond voor de ... 10e... keer of zo weer een race chance gedaan... :P

Ben weer van belf hunter naar tauren hunter gegaan. Tauren hunter ziet er zo bruut uit en ja Neelon, ik ga me waarschijnlijk op een moment weer gruwelijk ergeren aan de size van de mounted tauren. Maar het blijft iets magisch om zo'n oversized koe met een dwars liggende boomstam (lees: oversized bow) tussen zijn hoeven te zien knallen :)
Hehehe kortom Blizz heeft al voldoende extra marge aan je overgehouden.
Als het niet zo "stinkend duur" (= relatief ofc) zou zijn, zou ik juist mijn Tauren hunter naar Orc zetten; de autoshot animatie van Tauren vind ik er zo dom uitzien :D

Uberhaupt vind ik op een aantal classes dat de armor modellen op Tauren niet helemaal uit de verf komen in vergelijking met de human / nelf / belf modellen. Behalve warriors dan --> Tauren in full plate is badass.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seraphin schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:57:
Als het niet zo "stinkend duur" (= relatief ofc) zou zijn, zou ik juist mijn Tauren hunter naar Orc zetten; de autoshot animatie van Tauren vind ik er zo dom uitzien :D
Foei :-( , autoshotten als hunter terwijl je zoveel betere skills hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-05 19:39
Erg jammer inderdaad dat het een store mount is. Ik weiger gewoon geld uit te geven aan zulke dingen. Ik betaal nog liever 2 maanden abo waarbij ik heel veel tijd besteed aan die mount 'verdienen' dan 20 euro om m zo te krijgen. Al ziet er wel mooi uit :)

Ik zie ook wel eens van die "draak/vogel kruising van vuur" mounts, die vind ik ook heel mooi. Zal wel een phoenix zijn gok ik.

Voorlopig moet ik het met mijn swift gryphon doen. Beetje saai, maar hij brengt me waar ik moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Seraphin schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:57:
[...]
Hehehe kortom Blizz heeft al voldoende extra marge aan je overgehouden.

Uberhaupt vind ik op een aantal classes dat de armor modellen op Tauren niet helemaal uit de verf komen in vergelijking met de human / nelf / belf modellen. Behalve warriors dan --> Tauren in full plate is badass.
Dan moet je eens goed kijken hoe Orc's hun 2handers dragen op hun rug, ziet er NIET uit.
Omdat ze iets voorover lopen heeft die 2hander een hoek van ong 30 graden, waardoor de onderkant van de staff ong een meter van hun voeten zit. Oh en vergeet niet de superoversized shoulders die door je kop heen animeren. Ik ben in WotLK Orc hunter geweest (toen nog met die 2x mooie 1h axes), maar toen ik daarna een staff/polearm kreeg, was ik er snel klaar mee. Overigens blijft de Orc racial wel erg fijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:12:
Erg jammer inderdaad dat het een store mount is. Ik weiger gewoon geld uit te geven aan zulke dingen. Ik betaal nog liever 2 maanden abo waarbij ik heel veel tijd besteed aan die mount 'verdienen' dan 20 euro om m zo te krijgen. Al ziet er wel mooi uit :)

Ik zie ook wel eens van die "draak/vogel kruising van vuur" mounts, die vind ik ook heel mooi. Zal wel een phoenix zijn gok ik.

Voorlopig moet ik het met mijn swift gryphon doen. Beetje saai, maar hij brengt me waar ik moet zijn.
Bedoel je deze:

Afbeeldingslocatie: http://homepage.mac.com/batbrat/wow/flameward.jpg

of deze:

Afbeeldingslocatie: http://wowgoldpig.com/Img/EN/wgp_article_phoenix.jpg

Of inderdaad misschien deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.sancguild.org/images/firehawk_mount.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 15-02-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
Denk eerder dat ie het over firehawks heeft (pureblood/corrupted).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 08:43
bitshady schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:43:

1x gedaan tot nu toe: tauren dk naar troll dk. Dat oversized model in melee range vond ik een te groot nadeel voor een char waar ik 3x per week mee ging raiden.
Maar de sta/loop animatie van die troll krijg ik ook plaatsvervangende pijn in m'n rug van :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Blood Elf animaties zijn eigenlijk de enige waar ik niks over te klagen heb. Maar dan moet je die skin wel voor lief nemen. Aan de Alliance kant zijn de meesten wel acceptabel maar Worgen cast-animatie kan bijvoorbeeld ook echt niet, naast rennen wat er ook al gewoon belachelijk uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-05 15:41
Vanavond maar weer een keer gaan spelen. Paar weekjes niet actief gespeeld. Alleen hoop ik dat het aantal BE females met "OMG KIJK MN BIKINI" transmog gear wat minder is geworden.
Wel makkelijk op zich, het zijn de mensen die niet in m'n pugs komen, dat is dan wel weer makkelijk te zien.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Ik heb overwogen mijn Tauren Druid te changen naar Troll vanwege de betere racial, maar kon het niet over mijn hart verkrijgen. En Warstomp heeft mij al zooo vaak het leven gered dat ik die toch wel een beetje op waarde schatte :P Daarnaast vind ik de troll cast animatie ook tamelijk irritant, iets dat ik gelukkig heb kunnen testen met de trinket die je kreeg bij de bevrijding van de Trolls :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:02
Zitten er hier ook mensen op Terenas (alliance) die nog een shammy healer in hun guild kunnen gebruiken (ilvl 377). Ben sinds vorige week weer begonnen alleen is mijn huidige guild zo dood als een pier, iedereen is of gestopt of verkast naar een andere server. Heb geen zin om mee te verhuizen maar alleen maar PUG'gen begint een beetje saai te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Rakkerzero schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:24:
[...]

Bedoel je deze:

[afbeelding]

of deze:

[afbeelding]

Of inderdaad misschien deze:

[afbeelding]
Volgens mij was het deze ja:
Afbeeldingslocatie: http://wowgoldpig.com/Img/EN/wgp_article_phoenix.jpg

Maar deze vind ik ook wel mooi :)
Afbeeldingslocatie: http://www.sancguild.org/images/firehawk_mount.jpg

Als ik een beetje gegeared ben zal ik eens voor een mooie mount gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:09
Wij zitten helaas aan de andere kant (H) maar zijn nog wel op zoek naar een Shammy healer. Verder hebben we geen warriors en 1 hunter, dus je 4 set heb je in een week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
IntToStr schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:22:
[...]

Volgens mij was het deze ja:
[afbeelding]

Maar deze vind ik ook wel mooi :)
[afbeelding]

Als ik een beetje gegeared ben zal ik eens voor een mooie mount gaan werken.
Na 4 jaar farmen, eindelijk mogen looten. Mijn vrouw heeft heb dus (zo gaat het met alle mounts).

Met de nieuwe dragon erbij zit ze nu op de 163 mounts! \o/

als iemand not de normalere TCG mounts te koop heeft houden we ons aanbevolen, ze mist nog een paar "common" mounts.

40k ingame gold voor die nieuwe draak was echt een koopje volgens mij.

[ Voor 4% gewijzigd door Darkangle op 15-02-2012 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Nice :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Net even snel wat gelezen tussen de werkzaamheden door, maar die flameward is goed te doen. Heb al een aantal requirements van die achievement, dus zal me eens wat meer gaan richten op de dailies in Hyjal. Die rare drop van Kael'thas ga ik proberen te soloen als protadin als ik in 380+ gear heb. Zou nu ook moeten kunnen, maar eerst maar de normale zaken proberen voordat ik tijd ga verspillen aan 50 tries op die mount :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IntToStr schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:34:
Net even snel wat gelezen tussen de werkzaamheden door, maar die flameward is goed te doen. Heb al een aantal requirements van die achievement, dus zal me eens wat meer gaan richten op de dailies in Hyjal. Die rare drop van Kael'thas ga ik proberen te soloen als protadin als ik in 380+ gear heb. Zou nu ook moeten kunnen, maar eerst maar de normale zaken proberen voordat ik tijd ga verspillen aan 50 tries op die mount :p
Is volgens mij niet easy, dus ik zou als ik jou was toch eerst enkele video's gaan bekijken voor dat gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
IntToStr schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:34:
Prima te doen.

Ik doe het als lock, warr en rogue elke week :). vroeg of laat moet een van de alts hem wel krijgen, dan nog even hopen op de account wide mount change (dat ie komt).

Dual mannen is makkelijker, al moet je wel rekening houden met LoS voor de mind control phases.

(is ongeveer een kwartiertje werk per char)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Protadins kunnen KT niet soloen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verkeerd gezegd, wel leuke trouwens.

beter:

er is NOG GEEN manier gevonden om KT te soloen als protadin.

Hunters konden Algalon ook niet soloén.. ow wait.
Rogues konden patchwerk niet solo'en op 80.. ow wait.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

lanerios schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:07:
[...]

Verkeerd gezegd, wel leuke trouwens.

beter:

er is NOG GEEN manier gevonden om KT te soloen als protadin.

Hunters konden Algalon ook niet soloén.. ow wait.
Rogues konden patchwerk niet solo'en op 80.. ow wait.
Nee, niet verkeerd gezegd, slechts iets verkeerd geformuleerd. Protadins kunnen KT niet 'meer' soloen. Na de WoG nerf/change is het onmogelijk, omdat er teveel damage gedaan wordt om te kunnen counteren via WoG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Las Vegas schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:14:
[...]

Nee, niet verkeerd gezegd, slechts iets verkeerd geformuleerd. Protadins kunnen KT niet 'meer' soloen. Na de WoG nerf/change is het onmogelijk, omdat er teveel damage gedaan wordt om te kunnen counteren via WoG.
Dan is er wel een speler die een andere manier vind. Gewoon afwachten, het komt vanzelf :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Hm, ik weet vrij zeker dat mijn vrouw hem een paar keer heeft gesoloed. Haar offspec is prot, haar MS is holy, dus het lijkt me dat ze dit als prot gedaan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik solo het nu wekelijks op m'n DK, maar echt van een leien dakje gaat het nog niet. Alles moet echt perfect gaan, dan lukt het me wel. Maar 1 outbreak miss, of een verkeerde pet summon en het is een wipe.

Dus net weer paar keer gewiped, probeer het nu later deze week wel weer, geen haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
Las Vegas schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:14:
[...]
Hmm.. moet ik toch maar eens proberen dan. Tussen de verschillende fases heb je tijd genoeg om even een Divine Light of 2 te casten, of bandagen. Zal vanavond of morgen eens kijken hoe t gaat.

Ryzen 7 5800X ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-05 15:44

Seraphin

Meep?

KT solo? Wow; ik heb het laatst 2man geprobeerd (2 Feral druids, ik bear spec, ilvl 346ish, de ander kitty spec, ilvl 370ish), maar we kregen toch telkens onze harige achterkant aan ons gepresenteerd.

Ongetwijfeld dat het een heel stuk beter gaat als 1 van ons resto zou gaan, maar goed; je doet dit soort fights voor de flavor fun en de mount(s), dus jezelf een nieuwe spec + gearset aanmeten gaat een beet je ver.
Blistimo schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:33:
Ik heb overwogen mijn Tauren Druid te changen naar Troll vanwege de betere racial, maar kon het niet over mijn hart verkrijgen. En Warstomp heeft mij al zooo vaak het leven gered dat ik die toch wel een beetje op waarde schatte :P Daarnaast vind ik de troll cast animatie ook tamelijk irritant, iets dat ik gelukkig heb kunnen testen met de trinket die je kreeg bij de bevrijding van de Trolls :>
Duuuude doe het niet! Druid = Tauren, period. :P
Ik heb denk ik wel 4-5 Trolls gerolled back in the days (priests & mages) en allemaal vóór lvl 20 weer gekilled wegens de té suffe animaties. Alleen al de manier waarop ze lopen irriteert me :D

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
Ook al veel te veel transacties opzitten lol.

Human male rogue --> human female rogue (kon niet meer kijken op melee animaties)
Female draenei DK --> Belf DK --> female draenei DK (faction change, forever alone, change terug & main van gemaakt)
Undead mage --> Gnome mage --> Undead mage --> human mage (faction change wegens forever alone, dan terug wegens toch missen van Horde, dan nog eens terug wegens arena plannen met guildies op Alliance kant)
Undead priest --> Troll priest (miste Troll RP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ok, flinke uitdaging dus om die mount solo te krijgen :p Een snelle google search leert dat een retribution paladin het in ieder geval wel kan redden. Mogelijk ook een protection paladin in ret gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-05 15:50
Kan iemand mij een Scroll of Resurection sturen?
EDIT:

The Scroll of Resurrection will temporarily be unavailable while it goes on cooldown. As of January 11, 2012, you will no longer be able to send Scroll of Resurrection invites to your friends with lapsed accounts. Never fear, once this ability refreshes, we’ll let you know. Keep an eye on the official World of Warcraft site for more information.

:(

[ Voor 71% gewijzigd door XSNL op 15-02-2012 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Scroll of Resurection is temporarily unavailable. Please try again later.

Sorry :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:10
IntToStr schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:14:
Ok, flinke uitdaging dus om die mount solo te krijgen :p Een snelle google search leert dat een retribution paladin het in ieder geval wel kan redden. Mogelijk ook een protection paladin in ret gear.
Denk niet dat dat gaat werken, ret heeft met de juiste talents een veel kortere wog cooldown en dit zal wel een aardig groot verschil maken.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• jmxd
  • Niet online
Talent calculators geüpdate..

Check deze nieuwe level 87 Shaman spell:
Ascendance
5% base mana, instant cast, 3 minute cooldown

The Shaman surrenders his physical form to the power of the elements, transforming into a being of raw elemental energy for 15 seconds.

• Elemental: While in the form of a Flame Ascendant, Lava Burst has no cooldown and Chain Lightning is empowered to become Lava Beam.

• Enhancement: While in the form of an Air Ascendant, auto-attacks and Stormstrike deal pure nature damage and have a 30 yard range.

• Restoration: While in the form of a water Ascendant, all healing done is duplicated and distributed evenly among nearby allies.
IMBA! :D

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Twylight schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 02:56:
Talent calculators geüpdate..

Check deze nieuwe level 87 Shaman spell:

[...]

IMBA! :D
Inderdaad !

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-05 16:52
Hmmmm lekker dan... Mijn bevroren account is gisteren gehacked >.< Iemand heeft zo'n 7 daags gratis pakket toegevoegd en kennelijk rondgespammed...

Nadeel is alleen dat ik niet kan zien wat van schade ze nog meer hebben aangericht omdat ik eerst 4.1 en 4.2 moet downloaden >.<

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• BlackMage
Ik zie bij de paladin changes staan dat een Holy paladin een passive ability krijgt waarmee de mana pool met 400% wordt verhoogd.

Kan twee dingen betekenen:
- Mana wordt niet meer verhoogd met intellect. Hybrids krijgen in hun mana-rollen deze talent. Maar ik zie bij geen enkele andere class dit staan.
- Int plate verdwijnt. Healers gebruiken gewoon str plate en healing spells scalen met attackpower.

Interessant.

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:34

Osxy

Holy crap on a cracker

BlackMage schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 08:32:

- Int plate verdwijnt. Healers gebruiken gewoon str plate en healing spells scalen met attackpower.

Interessant.
Zou logisch zijn, zijn op dit moment maar 3 specs die str gear gebruiken en maar 1 die int gear gebruikt.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• dotorion
Gisteren terug wat heroics gecleared. Onder andere Hagara, al ging dat niet altijd van een leien dakje:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kzqZ0.jpg

Tja, soms word het zelfs voor een DK even te veel :P

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:34

Osxy

Holy crap on a cracker

DK's ftw yo. Mare, heb je daar nou serieus 7 sec geen heals gekregen?

Gister werd bij Ultra HC ook pijnlijk duidelijk hoe OP DK's zijn ten opzichte van andere tank classes.
Voor mij geen probleem om Ultra in DPS gear te tanken, voor de paladin daarintegen .. ay de DMG die hij nam!

Zitten sinds gister op 2 HC plat, Yor'Sahj ging eindelijk zoals geplanned. Bizar genoeg met minder dps dan vorige week, we hadden dan ook 2 sec over op enrage. Maar een kill is een kill.

[ Voor 6% gewijzigd door Osxy op 16-02-2012 09:05 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

dotorion schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 08:56:
Gisteren terug wat heroics gecleared. Onder andere Hagara, al ging dat niet altijd van een leien dakje:

[afbeelding]

Uhm, ja, als je 7 seconden lang geen heal krijgt TIJDENS Focused Assault zitten je healers echt te slapen. Of je doet Hagara HC met 2 healers en die werden beide ge-iceblickt. Maar dan had je maar een normale setup moeten gebruiken :P

Ik spam mijn grootste heals tijdens FA op onze tank, echt niet dat die daardoor om mag vallen.

Aangezien ik gistereavond familieverplichtingen had is de guild met een voor Blackhorn optimale setup (althans, voor onze guild dan) bezig geweest met HC progress. 4e try was een kill. Voortaan mag ik dus niet meer mee naar LootshipHC :P 6/8 nu, en mag ik me dus fijn gaan voorbereiden op Spine HC healing. Ben erg benieuwd.

--edit: overigens krijgen resto druids ook 400% meer mana als "talent". Holy pallies die spell power krijgen van str zit er voorlopig echt nog niet in, veel te imba in PvP :)

[ Voor 8% gewijzigd door Blistimo op 16-02-2012 09:28 ]

D3 char(s)

Ik vind deze nieuwe hunter talent wel leuk:

*NEW* Binding Shot - You fire a magical projectile, tethering the enemy and any other enemies within 10 yards to the landing arrow. Increases all damage they recieve from you by 15%. If they move 15 yards from the arrow they are stunned for 10 sec (5 sec PvP). (30 yd range, Costs 20 focus, Instant)

Eindelijk een leuke AoE erbij.

• dotorion
Blistimo schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:18:
[...]

Uhm, ja, als je 7 seconden lang geen heal krijgt TIJDENS Focused Assault zitten je healers echt te slapen. Of je doet Hagara HC met 2 healers en die werden beide ge-iceblickt. Maar dan had je maar een normale setup moeten gebruiken :P
Hm nee, we doen 't met 3 healers en ze waren op die attempt niet geiceblocked.
Healers waren idd aant slapen I guess. Focus was op een laag pitje gisteren :O

dotorion schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 08:56:

Zoals de rest al zegt zitten de healers te slapen, onze DK Tank gaat echt zelden dood op Hagara HC, en hij tanked die beam ook af en toe om de rest te ontzien.

De guild heeft gister 2 op HC gedaan, wat nog wel een redelijke prestatie is, gezien de 2 Main Tanks er niet waren. Vanavond maar eens flink er tegenaan, en dan hopelijk verder op Blackhorn HC.

• IntToStr
Gisteren nog een paar heroic dungeons gedaan. Heb nu bijna genoeg justice points voor een mooi nieuw chest piece of legs. Nog wel een faal actie: vlak voor de laatste boss in Throne of the Tides per ongeluk op leave party klikken... Dag achievement en valor points... Ook nog in een dungeon die een hogere kans op nuttige items voor me heeft. Ach ja. Nog 1 gear item vervangen en ik kan ZA en ZG in.

Verder nog de AH leeggekocht qua uncommon gems en obsidium ore voor prospecten. Na nog een extra rondje Hyjal minen en prospecten heb ik nu een aardig stapeltje gems, maar een groot tekort aan paarse. Had er maar 3 (van de andere ~10) en die 3 heb ik voor de daily jc quest gebruikt. Beetje jammer dat die paarse nou net ook een van de duurste zijn op de AH. Blauwe krijg ik voor 1g, maar rode gaan voor 30+ en paarse voor ~15g als ik me niet vergis. Das toch een hoop als je ze straks in grote hoeveelheden nodig hebt voor de Fire Prism. Al moet ik nog wel van 478 naar 500 zien te komen en daar waren paarse gems eigenlijk ook het makkelijkst.
LOL Sommige denken echt kapitalen te kunnen verdienen met die Swift Lovebird. op mijn realm staan er 14 op met een goldwaarde van 100k of meer. Staan er zelfs een paar op van 999.999 gold :P

[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 16-02-2012 09:42 ]

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-05 10:03
IntToStr schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:41:
Gisteren nog een paar heroic dungeons gedaan. Heb nu bijna genoeg justice points voor een mooi nieuw chest piece of legs. Nog wel een faal actie: vlak voor de laatste boss in Throne of the Tides per ongeluk op leave party klikken... Dag achievement en valor points... Ook nog in een dungeon die een hogere kans op nuttige items voor me heeft. Ach ja. Nog 1 gear item vervangen en ik kan ZA en ZG in.

Verder nog de AH leeggekocht qua uncommon gems en obsidium ore voor prospecten. Na nog een extra rondje Hyjal minen en prospecten heb ik nu een aardig stapeltje gems, maar een groot tekort aan paarse. Had er maar 3 (van de andere ~10) en die 3 heb ik voor de daily jc quest gebruikt. Beetje jammer dat die paarse nou net ook een van de duurste zijn op de AH. Blauwe krijg ik voor 1g, maar rode gaan voor 30+ en paarse voor ~15g als ik me niet vergis. Das toch een hoop als je ze straks in grote hoeveelheden nodig hebt voor de Fire Prism. Al moet ik nog wel van 478 naar 500 zien te komen en daar waren paarse gems eigenlijk ook het makkelijkst.
Als jouw mining het toe laat zou ik gaan farmen in deepholm voor Elementium ore en Obsidium. Daar is veel meer te vinden. Ik heb zelf mijn mining gister tot 525 geleveld; toen had ik iets van 8 stacks obsidium en 12 stacks elementium ore. Alles naar mijn main gestuurd en die zit nu op 503 aan jewelcrafting. Ik kan nu alleen nog maar levelen van het maken van rare gems.

• BlackMage
Rakkerzero schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:42:
LOL Sommige denken echt kapitalen te kunnen verdienen met die Swift Lovebird. op mijn realm staan er 14 op met een goldwaarde van 100k of meer. Staan er zelfs een paar op van 999.999 gold :P
1 silver deposit.

Ik heb mijne voor 35.000 erop. Er staan nu ook aanbiedingen van 9.000 gold op. Als ik hem niet verkoop gebruik ik hem wel met MoP waar je weer met ground mount moet levellen naar 90. Tot die tijd is er misschien wel iemand die hem alsnog wil overnemen voor mijn prijs :P

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05-2022
Dinsdag eindelijk mijn mooie legendary staff kunnen oprapen :D

Gister hadden we weer een raid en er werd voor gekozen om een extend te doen.
Vorige (raid)week waren we zo dichtbij een madness kill (eigenlijk had ie gewoon dood moeten zijn al)

Anyway ik mocht op de bank zitten vanwege raid setup en ging dus wat anders doen en lekker op ventrillo meeluisteren.
En ja hoor , iets over 9 uur kon het geschreeuw beginnen :D
8/8 content (heroic 25m) clear! tijd voor beta :p

Oh en laatste ook nog een spectral tiger gekocht, had ik volgens mij nog niet gemeld.
edit:

tiger

[ Voor 11% gewijzigd door kowapanga op 16-02-2012 11:54 ]

BlackMage schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:56:
[...]

1 silver deposit.

Ik heb mijne voor 35.000 erop. Er staan nu ook aanbiedingen van 9.000 gold op. Als ik hem niet verkoop gebruik ik hem wel met MoP waar je weer met ground mount moet levellen naar 90. Tot die tijd is er misschien wel iemand die hem alsnog wil overnemen voor mijn prijs :P
Heb die mount alleen gefarmed voor de gold. Al ga ik de mijne nu nog niet op de AH zetten. Doe ik over een maandje ofzo wel wanneer ie wat zeldzamer aan het worden is.

Voor mijn ground mounting heb ik al een hele mooie mount. Loop al sinds lange tijd met de Argent Warhorse rond.

• BlackMage
Rakkerzero schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:00:
[...]

Heb die mount alleen gefarmed voor de gold. Al ga ik de mijne nu nog niet op de AH zetten. Doe ik over een maandje ofzo wel wanneer ie wat zeldzamer aan het worden is.

Voor mijn ground mounting heb ik al een hele mooie mount. Loop al sinds lange tijd met de Argent Warhorse rond.
Ik ga gewoon mijn pally charger gebruiken. Imho toch de mooiste die er is, en de animatie van summonen is ook anders/mooier dan de normale mounts.

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Gister kregen we toch te horen dat onze tweede tank aanwezig zou zijn. Opzich prima voor Morchok hc wat dus ook een kill was (jeej 1/8..). Daarna de andere zowel Yor als Zon wat tries op heroic, maar dat werd het niet. Het liep gewoon niet lekker. Jammer, want ik had best goede hoop.
Uiteindelijk vanwege setup problemen op zondag ervoor gekozen om voor een full clear te gaan op normal. Klokslag 11 uur lag Madness en zijn we dus weer klaar voor deze week.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-05 15:23

TiMMieJ

PSN: Orixez

BlackMage schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:03:
[...]

Ik ga gewoon mijn pally charger gebruiken. Imho toch de mooiste die er is, en de animatie van summonen is ook anders/mooier dan de normale mounts.
Wat dat betreft ben ik zo blij met mijn Qiraji mount van archy ;). Dat vind ik dan weer de vetste mount ingame. En daarnaast idd de Pally mount met toch wel redelijk gelijk de ToTc Tribute mount.

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ik zie de laatste tijd steeds meer de trend dat er items gedisenchant worden in looking for raid. Aan de andere kant ik zie ook steeds minder geneed worden. Begint LFR nu zijn terugloop te krijgen?

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

I gebruik al een tijdje GoGoMount zodat ik niet de hele tijd tegen dezelfde mount zit aan te kijken. Ik heb uiteraard wel een aantal favorieten, maar die voorkeur verandert ook geregeld :P

Long time favourites zijn de Argent Crusader horsey, de ToGC10 horde wolf (die helaas net iets te subtiel verschilt), de Cenarion Hippogryph and mijn Bloodbathed Frostbrood skellydrakey. En dan ben ik dus een druid, dus ik zit nog best vaak in flightform ook :P

D3 char(s)

• corset
Vraagje, ik wil weer beginnen met WoW. Maar ik zit met het volgende:

371 arcane mage en 363 pala tank. Is het nog nuttig om terug te komen op die, of gewoon opnieuw te beginnen? Ik snap dat er nieuwe heroics uit zijn gekomen, maar ja, ik wil niet nutteloos zijn

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Het nuttigst is om te gaan spelen op een char die je leuk vindt...

• corset
Ik merkte bij eerdere patches dat bepaalde classes/specs compleet kansloos werden gemaakt, en dat als je even niet had gespeeld je een te grote achterstand had opgebouwd

• Moi_in_actie
lanerios schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:27:

371 arcane mage en 363 pala tank. Is het nog nuttig om terug te komen op die, of gewoon opnieuw te beginnen? Ik snap dat er nieuwe heroics uit zijn gekomen, maar ja, ik wil niet nutteloos zijn
Beide characters/specs zijn niet nutteloos, hoewel ik denk dat Fire als mage zijn tegenwoordig beter is (Arcane is op sommige fights nog altijd preferred). Beide chars kunnen de nieuwe heroics in en daar kan je voor beiden nog wat leuke gear halen en daarna kan je eventueel LFR doen (is dacht ik minimaal ilvl 372 vereist).
Maar zoals hierboven al gezegd: speel de character die je leuk vindt. Beiden doen het prima in raids.

• bazkar
  • Laatst online: 25-02 14:05
lanerios schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:27:

Wat wil je gaan doen? T13 raiden neem ik aan? Gewoon wat van de nieuwe 5-mans runnen en een paar VP items kopen voor VP of gold (de BoE) en je bent zo T13 geared, zeker als je daarna wat LFR doet.

Waarom zou je in hemelsnaam opnieuw beginnen? Ok, levellen is vlug maar in de week of 2 ofzo die 1-85 kost heb je al je 378 en 397 items bij elkaar die je wilt.

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
BlackMage schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:03:
[...]

daarvoor heb ik deze vind ik echt het meest gave paard (PVE, PVP zitten ook een paar vette tussen) in het spel, daarbij is ie ook nog eens zwaar zeldzaam is toch altijd leuk om op te zitten in stormwind.

[ Voor 4% gewijzigd door DrFlash op 16-02-2012 10:38 ]

Wowhead profiel

ValHallen schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:10:
Ik zie de laatste tijd steeds meer de trend dat er items gedisenchant worden in looking for raid. Aan de andere kant ik zie ook steeds minder geneed worden. Begint LFR nu zijn terugloop te krijgen?
Lijkt me wel, iedere fatsoenlijke raider heeft niks meer van LFR nodig (als hij het elke week gedaan heeft). En het is nu niet echt iets wat je voor de lol doet (ik niet ten minste).

• bazkar
  • Laatst online: 25-02 14:05
Anoniem: 429308 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:45:
[...]

Lijkt me wel, iedere fatsoenlijke raider heeft niks meer van LFR nodig (als hij het elke week gedaan heeft). En het is nu niet echt iets wat je voor de lol doet (ik niet ten minste).
Tenzij je tot nu toe al 17 keer de roll voor Gurthalak verloren hebt.... en ik heb er 2 nodig :(

• corset
Ik heb besloten, Ik ga terug naar WoW :( Vnavond gelijk maar ff die nieuwe instances induiken om wat loot te halen :)

Weet iemand een leuke gezellige server/guild die 2 rustig levellende mensen kan gebruiken? We gaan totaal niet haasten (al te vaak gedaan voor raid guilds) dus we willen ook een wat rustige social guild die niet loopt te pushen :p

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Anoniem: 429308 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:45:
[...]

*kuch*

Ik kan nog 3 stukjes balance tier gebruik voor mijn offspec hoor. Om maar niet te spreken van een stel trinkets. Soit, het is offspec, maar ik blijf m'n rolls maar verliezen :<

D3 char(s)

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-05 23:32
Mage tier 6 / 8 + Swift white hawkstrider
Mage Tier 10 264i + Razzashi Raptor
Mage Tier 11 Blue version + rivendare deathcharger
Mage Season 2 Blue + Reins of the Ravenlord.

En zo verander ik nogal regelmatig met voor mijn idee matchende titels kleur en wapens.

weekelijkse kosten ong 1000g voor elke keer wat anders xD

[ Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 16-02-2012 12:05 ]

Anoniem: 172229

bazkar schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:51:
[...]

Tenzij je tot nu toe al 17 keer de roll voor Gurthalak verloren hebt.... en ik heb er 2 nodig :(
Ik doe LFR op mijn rogue en warrior, met een sterke voorkeur voor warrior.
Op mijn warrior na alle LFR runs die ik gedaan heb: 1 item, trinket.
Op mijn rogue, die ik eigenlijk niet veel aan vind: 3x LFR, 11 items.
:F

Gurthalak, ach. Eens in de zoveel runs weer de hoop dat je hem nu echt gaat winnen, als er twee droppen. Ik probeer er nu maar afstand van te nemen en tevreden te zijn met m'n 5-mans mace. ;)

Vind het wel ontzettend leuk, LFR. Echt een uitvinding nu ik vader ben geworden en niet meer volgens een schema kan raiden. :)

lanerios schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:59:
Ik heb besloten, Ik ga terug naar WoW :( Vnavond gelijk maar ff die nieuwe instances induiken om wat loot te halen :)

Weet iemand een leuke gezellige server/guild die 2 rustig levellende mensen kan gebruiken? We gaan totaal niet haasten (al te vaak gedaan voor raid guilds) dus we willen ook een wat rustige social guild die niet loopt te pushen :p
Je kan mijn guild wel joinen. Wij willen graag een 2e raid groep beginnen, maar dat wil ik pas starten na mijn verhuizing in April, dus ik hoor het wel.
Blistimo schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:01:
Ik kan nog 3 stukjes balance tier gebruik voor mijn offspec hoor. Om maar niet te spreken van een stel trinkets. Soit, het is offspec, maar ik blijf m'n rolls maar verliezen :<
Moet zeggen dat ik of niks won of gelijk een heleboel :) laatste LFR 2 tiers gewonnen en toen was ik er klaar mee.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 429308 op 16-02-2012 12:10 ]

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-04 17:27
lol, ik had vorige reset eindelijk eens gelukt en Kiril, Fury of Beasts in de LFR gekregen voor m'n hunter (na al die resets, pffft). De avond daarop dropte de normal version gelijk op DW na ook al zoveel kills.. :).. Ik blij natuurlijk. Maar wel jammer voor die andere hunter in de LFR die een 346 staff had en hem graag wou.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-05 17:00
Blistimo schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:01:
[...]
Vrijdag trinket van heroic spine looten dan maar O+

Blackthorn ging trouwens verbazenwekkend makkelijk neer, had een verkeerde glyph in m'n spec (protection geglyphed voor P1 soaking), achteraf gezien op de verkeerde trinket gegokt, en had mijn cooldowns veel te vroeg gebruikt bij de kill... Ging wel plat zo rond 10%, en onze beer was al een keer daarvoor gaan liggen, maar die was gelukkig al weer gerezd en had cooldowns klaar voor het laatste stuk. High-dodge beertjes roelen :) Tevens eindelijk wat heroic tier op mijn paladin *O*

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Dutchman! schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:30:
[...]

Vrijdag trinket van heroic spine looten dan maar O+

Blackthorn ging trouwens verbazenwekkend makkelijk neer, had een verkeerde glyph in m'n spec (protection geglyphed voor P1 soaking), achteraf gezien op de verkeerde trinket gegokt, en had mijn cooldowns veel te vroeg gebruikt bij de kill... Ging wel plat zo rond 10%, en onze beer was al een keer daarvoor gaan liggen, maar die was gelukkig al weer gerezd en had cooldowns klaar voor het laatste stuk. High-dodge beertjes roelen :) Tevens eindelijk wat heroic tier op mijn paladin *O*
Ik ben bang dat HC Spine caster trinkets niet direct naar healer offspecs gaan :P

Wel prettig dat we niet weer een volledige lockout met alleen maar hunter/warrior/shaman tokens zitten. Met op bepaalde dagen 0 van die classes in de raid :P

Serieus, waar we in T12HC omkwamen in de Vanquisher en in T13n in de Conqueror, nu dropt er in T13HC weer met name Protector. Kan dat nou echt niet wat meer evenwichtig? :D

D3 char(s)

Nieuwe ts gaat nog ff'tjes duren voordat ie helemaal af. Heb er toch meer werk aan dan verwacht.
Voorlopig nog even geen nieuwe topicstart dus, wel een nieuwe deel:

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 255

• corset
Cool, geef maar aan als we over kunnen naar die :)

Mensen, ik wil met een mage weer bezig gaan. laatste keer was.. erm.. maanden geleden?

http://eu.battle.net/wow/...ul-tiras/Geenbenul/simple

Goed genoeg om de nieuwe 5 mans in te gaan? Of wordt ik dan als een of andere scrub eruit getrapt? (Ik heb ook nog PVE gear voor die slots trouwens, de Tier set van BoT/BWD)

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-05 17:59

junglebeast

hier staat iets

kowapanga schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:58:
Dinsdag eindelijk mijn mooie legendary staff kunnen oprapen :D

Gister hadden we weer een raid en er werd voor gekozen om een extend te doen.
Vorige (raid)week waren we zo dichtbij een madness kill (eigenlijk had ie gewoon dood moeten zijn al)

Anyway ik mocht op de bank zitten vanwege raid setup en ging dus wat anders doen en lekker op ventrillo meeluisteren.
En ja hoor , iets over 9 uur kon het geschreeuw beginnen :D
8/8 content (heroic 25m) clear! tijd voor beta :p

Oh en laatste ook nog een spectral tiger gekocht, had ik volgens mij nog niet gemeld.
edit:

tiger
Gratz Zekow en Pure. :) Zal de thread gelijk even updaten.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.