edit: dubbel post.
[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 14-02-2012 22:45 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 27% gewijzigd door Zeror op 15-02-2012 03:08 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
[ Voor 58% gewijzigd door vhal op 15-02-2012 06:55 ]
Zou toch leuk zijn als ze toch nog met die beloofde Abyssal Maw raiddungeon gaan komen. De raid entrance is er al. Alleen de raid zelf ontbreekt nog.BlackMage schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 07:03:
Ik ben ook benieuwd of Blizzard met nog een nieuwe contentpatch gaat komen voor Cataclysm. Ik denk dat we zeker nog wel een half jaar moeten doen met deze expansion.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Klopt inderdaad. Mag toch wel hopen dat MoP in de zomer uitkomt zoals vermeld op die gelekte release calendar van Blizzard die toch aardig blijkt te kloppen.dotorion schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 08:34:
Ik kan vanop het werk niet op de officiele WoW forums, maar er was een blue post die zei dat 4.3 de laatste content patch was voor MoP.
[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 15-02-2012 08:52 ]
Klopt er zit ook geen tussen weg in of je moet smeken dat de mensen het doen, of ze doen het automatisch al, ik doe het op mijn Enhance shammy ook automatisch al, en als ik mijn mage aan het levellen ben in dungeons ookBaroshir schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:03:
Interrupts zie ik nauwelijks bij normale dungeons... Als iemand het al doet ben ik het als shamy healer. Met mijn rogue deed ik het ook gewoon. Na veel MMO's raak je het gewoon gewend dat je gaat interrupten als je het kan. Schijnbaar zit dat er echter niet bij iedereen ingebakken
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Anoniem: 429308
Heb er niks op tegendotorion schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:35:
Mijn speculatie daaromtrent:
- F&F alpha begint vlak na het press event in maart
- beta een maand later (april)
- release: september / oktober
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
ka-ching! (<-- daarom)Las Vegas schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:44:
Die mount is MOOI! Maar waaaaaaarom nu weer een store mount, nu kan iedere Henk & Ingrid 'm kopen.
Zucht
[ Voor 11% gewijzigd door London op 15-02-2012 09:47 ]
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
[ Voor 7% gewijzigd door Blistimo op 15-02-2012 09:50 ]
Dat maakt hem niet minder mooi toch?Las Vegas schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:44:
Die mount is MOOI! Maar waaaaaaarom nu weer een store mount, nu kan iedere Henk & Ingrid 'm kopen.
Zucht
Nee hoor, dat zeg ik ook niet. Maar ik had gehoopt dat een mount die er zo uitziet wel iets moeilijker te verkrijgen zou zijn dan eventjes 20 euro aftikkenBlackMage schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:49:
[...]
Dat maakt hem niet minder mooi toch?
Ik zie ook niet zoveel mensen met een celestial horse of die leeuw. Die nieuwe charger is een ander verhaal, want die krijg je 'gratis'.
Was idd een alpha client beschikbaar meen ik, maar alpha client != F&F alpha.Blistimo schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:49:
Vergeet niet dat BlizzCon een eventuele aankondigingsdatum vertraagd kan hebben. Misschien konden ze MoP al veel eerder aankondigen (ten tijde van het aankopen van Mists of Pandaria als trademark), maar hebben ze dit uitgesteld tot BlizzCon. Ook was er op BlizzCon al een boel speelbare content beschikbaar. En ik meen me zelfs te herinneren dat er al een F&F Alpha client was. Maar daar heb ik echt geen bron van die mijn herinnering daarvan kan ondersteunen.
--Ik vrees dat ik 'm ook ga kopen, ik vind hem er té mooi uitzien.
De client die te zien was op Blizzcon had zelfs niet eens de naam Alpha, die was namelijk een deticated omgeving Sandboxed aangezien bevoorbeeld alleen MoP gebieden hierin zaten, kortom dat was gewoon een speelbare develop sandbox.dotorion schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:52:
Was idd een alpha client beschikbaar meen ik, maar alpha client != F&F alpha.
In veel gevallen gaat het bij mounts ook om iets waar mensen tegenop kijken, een prestige item. Bijvoorbeeld de drake die je krijgt als je je Gladiator titel haalt, Glory of the .... Raider of een rare drop/drop van een zware heroic boss. Als iedereen met dat ding zou lopen, wordt het ding ineens een stuk minder speciaal.BlackMage schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:49:
[...]
Dat maakt hem niet minder mooi toch?
Ik zie ook niet zoveel mensen met een celestial horse of die leeuw. Die nieuwe charger is een ander verhaal, want die krijg je 'gratis'.
Ryzen 7 5800X ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT
"Don't let your dreams be memes"
Hehehe kortom Blizz heeft al voldoende extra marge aan je overgehouden.bitshady schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:43:
Belachelijke prijs inderdaad... Ik heb trouwens gisteravond voor de ... 10e... keer of zo weer een race chance gedaan...
Ben weer van belf hunter naar tauren hunter gegaan. Tauren hunter ziet er zo bruut uit en ja Neelon, ik ga me waarschijnlijk op een moment weer gruwelijk ergeren aan de size van de mounted tauren. Maar het blijft iets magisch om zo'n oversized koe met een dwars liggende boomstam (lees: oversized bow) tussen zijn hoeven te zien knallen
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
FoeiSeraphin schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:57:
Als het niet zo "stinkend duur" (= relatief ofc) zou zijn, zou ik juist mijn Tauren hunter naar Orc zetten; de autoshot animatie van Tauren vind ik er zo dom uitzien
Dan moet je eens goed kijken hoe Orc's hun 2handers dragen op hun rug, ziet er NIET uit.Seraphin schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:57:
[...]
Hehehe kortom Blizz heeft al voldoende extra marge aan je overgehouden.
Als het niet zo "stinkend duur" (= relatief ofc) zou zijn, zou ik juist mijn Tauren hunter naar Orc zetten; de autoshot animatie van Tauren vind ik er zo dom uitzien
Uberhaupt vind ik op een aantal classes dat de armor modellen op Tauren niet helemaal uit de verf komen in vergelijking met de human / nelf / belf modellen. Behalve warriors dan --> Tauren in full plate is badass.
Bedoel je deze:IntToStr schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:12:
Erg jammer inderdaad dat het een store mount is. Ik weiger gewoon geld uit te geven aan zulke dingen. Ik betaal nog liever 2 maanden abo waarbij ik heel veel tijd besteed aan die mount 'verdienen' dan 20 euro om m zo te krijgen. Al ziet er wel mooi uit![]()
Ik zie ook wel eens van die "draak/vogel kruising van vuur" mounts, die vind ik ook heel mooi. Zal wel een phoenix zijn gok ik.
Voorlopig moet ik het met mijn swift gryphon doen. Beetje saai, maar hij brengt me waar ik moet zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 15-02-2012 11:30 ]
1x gedaan tot nu toe: tauren dk naar troll dk. Dat oversized model in melee range vond ik een te groot nadeel voor een char waar ik 3x per week mee ging raiden.bitshady schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:43:
Belachelijke prijs inderdaad... Ik heb trouwens gisteravond voor de ... 10e... keer of zo weer een race chance gedaan...
Ben weer van belf hunter naar tauren hunter gegaan. Tauren hunter ziet er zo bruut uit en ja Neelon, ik ga me waarschijnlijk op een moment weer gruwelijk ergeren aan de size van de mounted tauren. Maar het blijft iets magisch om zo'n oversized koe met een dwars liggende boomstam (lees: oversized bow) tussen zijn hoeven te zien knallen
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Volgens mij was het deze ja:Rakkerzero schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:24:
[...]
Bedoel je deze:
[afbeelding]
of deze:
[afbeelding]
Of inderdaad misschien deze:
[afbeelding]
Na 4 jaar farmen, eindelijk mogen looten. Mijn vrouw heeft heb dus (zo gaat het met alle mounts).IntToStr schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:22:
[...]
Volgens mij was het deze ja:
[afbeelding]
Maar deze vind ik ook wel mooi
[afbeelding]
Als ik een beetje gegeared ben zal ik eens voor een mooie mount gaan werken.
[ Voor 4% gewijzigd door Darkangle op 15-02-2012 13:45 ]
Is volgens mij niet easy, dus ik zou als ik jou was toch eerst enkele video's gaan bekijken voor dat gevecht.IntToStr schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:34:
Net even snel wat gelezen tussen de werkzaamheden door, maar die flameward is goed te doen. Heb al een aantal requirements van die achievement, dus zal me eens wat meer gaan richten op de dailies in Hyjal. Die rare drop van Kael'thas ga ik proberen te soloen als protadin als ik in 380+ gear heb. Zou nu ook moeten kunnen, maar eerst maar de normale zaken proberen voordat ik tijd ga verspillen aan 50 tries op die mount
Prima te doen.IntToStr schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:34:
Net even snel wat gelezen tussen de werkzaamheden door, maar die flameward is goed te doen. Heb al een aantal requirements van die achievement, dus zal me eens wat meer gaan richten op de dailies in Hyjal. Die rare drop van Kael'thas ga ik proberen te soloen als protadin als ik in 380+ gear heb. Zou nu ook moeten kunnen, maar eerst maar de normale zaken proberen voordat ik tijd ga verspillen aan 50 tries op die mount
Verkeerd gezegd, wel leuke trouwens.Las Vegas schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:56:
Protadins kunnen KT niet soloen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Nee, niet verkeerd gezegd, slechts iets verkeerd geformuleerd. Protadins kunnen KT niet 'meer' soloen. Na de WoG nerf/change is het onmogelijk, omdat er teveel damage gedaan wordt om te kunnen counteren via WoG.lanerios schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:07:
[...]
Verkeerd gezegd, wel leuke trouwens.
beter:
er is NOG GEEN manier gevonden om KT te soloen als protadin.
Hunters konden Algalon ook niet soloén.. ow wait.
Rogues konden patchwerk niet solo'en op 80.. ow wait.
Dan is er wel een speler die een andere manier vind. Gewoon afwachten, het komt vanzelfLas Vegas schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:14:
[...]
Nee, niet verkeerd gezegd, slechts iets verkeerd geformuleerd. Protadins kunnen KT niet 'meer' soloen. Na de WoG nerf/change is het onmogelijk, omdat er teveel damage gedaan wordt om te kunnen counteren via WoG.
Hmm.. moet ik toch maar eens proberen dan. Tussen de verschillende fases heb je tijd genoeg om even een Divine Light of 2 te casten, of bandagen. Zal vanavond of morgen eens kijken hoe t gaat.Las Vegas schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:14:
[...]
Nee, niet verkeerd gezegd, slechts iets verkeerd geformuleerd. Protadins kunnen KT niet 'meer' soloen. Na de WoG nerf/change is het onmogelijk, omdat er teveel damage gedaan wordt om te kunnen counteren via WoG.
Ryzen 7 5800X ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT
Duuuude doe het niet! Druid = Tauren, period.Blistimo schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:33:
Ik heb overwogen mijn Tauren Druid te changen naar Troll vanwege de betere racial, maar kon het niet over mijn hart verkrijgen. En Warstomp heeft mij al zooo vaak het leven gered dat ik die toch wel een beetje op waarde schatteDaarnaast vind ik de troll cast animatie ook tamelijk irritant, iets dat ik gelukkig heb kunnen testen met de trinket die je kreeg bij de bevrijding van de Trolls
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
[ Voor 71% gewijzigd door XSNL op 15-02-2012 19:33 ]
Denk niet dat dat gaat werken, ret heeft met de juiste talents een veel kortere wog cooldown en dit zal wel een aardig groot verschil maken.IntToStr schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:14:
Ok, flinke uitdaging dus om die mount solo te krijgenEen snelle google search leert dat een retribution paladin het in ieder geval wel kan redden. Mogelijk ook een protection paladin in ret gear.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
IMBA!Ascendance
5% base mana, instant cast, 3 minute cooldown
The Shaman surrenders his physical form to the power of the elements, transforming into a being of raw elemental energy for 15 seconds.
• Elemental: While in the form of a Flame Ascendant, Lava Burst has no cooldown and Chain Lightning is empowered to become Lava Beam.
• Enhancement: While in the form of an Air Ascendant, auto-attacks and Stormstrike deal pure nature damage and have a 30 yard range.
• Restoration: While in the form of a water Ascendant, all healing done is duplicated and distributed evenly among nearby allies.
Inderdaad !Twylight schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 02:56:
Talent calculators geüpdate..
Check deze nieuwe level 87 Shaman spell:
[...]
IMBA!
Zou logisch zijn, zijn op dit moment maar 3 specs die str gear gebruiken en maar 1 die int gear gebruikt.BlackMage schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 08:32:
- Int plate verdwijnt. Healers gebruiken gewoon str plate en healing spells scalen met attackpower.
Interessant.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
[ Voor 6% gewijzigd door Osxy op 16-02-2012 09:05 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Uhm, ja, als je 7 seconden lang geen heal krijgt TIJDENS Focused Assault zitten je healers echt te slapen. Of je doet Hagara HC met 2 healers en die werden beide ge-iceblickt. Maar dan had je maar een normale setup moeten gebruikendotorion schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 08:56:
Gisteren terug wat heroics gecleared. Onder andere Hagara, al ging dat niet altijd van een leien dakje:
[afbeelding]
Tja, soms word het zelfs voor een DK even te veel
[ Voor 8% gewijzigd door Blistimo op 16-02-2012 09:28 ]
Hm nee, we doen 't met 3 healers en ze waren op die attempt niet geiceblocked.Blistimo schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:18:
[...]
Uhm, ja, als je 7 seconden lang geen heal krijgt TIJDENS Focused Assault zitten je healers echt te slapen. Of je doet Hagara HC met 2 healers en die werden beide ge-iceblickt. Maar dan had je maar een normale setup moeten gebruiken
Zoals de rest al zegt zitten de healers te slapen, onze DK Tank gaat echt zelden dood op Hagara HC, en hij tanked die beam ook af en toe om de rest te ontzien.dotorion schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 08:56:
Gisteren terug wat heroics gecleared. Onder andere Hagara, al ging dat niet altijd van een leien dakje:
Tja, soms word het zelfs voor een DK even te veel
[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 16-02-2012 09:42 ]
Als jouw mining het toe laat zou ik gaan farmen in deepholm voor Elementium ore en Obsidium. Daar is veel meer te vinden. Ik heb zelf mijn mining gister tot 525 geleveld; toen had ik iets van 8 stacks obsidium en 12 stacks elementium ore. Alles naar mijn main gestuurd en die zit nu op 503 aan jewelcrafting. Ik kan nu alleen nog maar levelen van het maken van rare gems.IntToStr schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:41:
Gisteren nog een paar heroic dungeons gedaan. Heb nu bijna genoeg justice points voor een mooi nieuw chest piece of legs. Nog wel een faal actie: vlak voor de laatste boss in Throne of the Tides per ongeluk op leave party klikken... Dag achievement en valor points... Ook nog in een dungeon die een hogere kans op nuttige items voor me heeft. Ach ja. Nog 1 gear item vervangen en ik kan ZA en ZG in.
Verder nog de AH leeggekocht qua uncommon gems en obsidium ore voor prospecten. Na nog een extra rondje Hyjal minen en prospecten heb ik nu een aardig stapeltje gems, maar een groot tekort aan paarse. Had er maar 3 (van de andere ~10) en die 3 heb ik voor de daily jc quest gebruikt. Beetje jammer dat die paarse nou net ook een van de duurste zijn op de AH. Blauwe krijg ik voor 1g, maar rode gaan voor 30+ en paarse voor ~15g als ik me niet vergis. Das toch een hoop als je ze straks in grote hoeveelheden nodig hebt voor de Fire Prism. Al moet ik nog wel van 478 naar 500 zien te komen en daar waren paarse gems eigenlijk ook het makkelijkst.
1 silver deposit.Rakkerzero schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:42:
LOL Sommige denken echt kapitalen te kunnen verdienen met die Swift Lovebird. op mijn realm staan er 14 op met een goldwaarde van 100k of meer. Staan er zelfs een paar op van 999.999 gold
[ Voor 11% gewijzigd door kowapanga op 16-02-2012 11:54 ]
Heb die mount alleen gefarmed voor de gold. Al ga ik de mijne nu nog niet op de AH zetten. Doe ik over een maandje ofzo wel wanneer ie wat zeldzamer aan het worden is.BlackMage schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:56:
[...]
1 silver deposit.
Ik heb mijne voor 35.000 erop. Er staan nu ook aanbiedingen van 9.000 gold op. Als ik hem niet verkoop gebruik ik hem wel met MoP waar je weer met ground mount moet levellen naar 90. Tot die tijd is er misschien wel iemand die hem alsnog wil overnemen voor mijn prijs
Ik ga gewoon mijn pally charger gebruiken. Imho toch de mooiste die er is, en de animatie van summonen is ook anders/mooier dan de normale mounts.Rakkerzero schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:00:
[...]
Heb die mount alleen gefarmed voor de gold. Al ga ik de mijne nu nog niet op de AH zetten. Doe ik over een maandje ofzo wel wanneer ie wat zeldzamer aan het worden is.
Voor mijn ground mounting heb ik al een hele mooie mount. Loop al sinds lange tijd met de Argent Warhorse rond.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Wat dat betreft ben ik zo blij met mijn Qiraji mount van archyBlackMage schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:03:
[...]
Ik ga gewoon mijn pally charger gebruiken. Imho toch de mooiste die er is, en de animatie van summonen is ook anders/mooier dan de normale mounts.
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Beide characters/specs zijn niet nutteloos, hoewel ik denk dat Fire als mage zijn tegenwoordig beter is (Arcane is op sommige fights nog altijd preferred). Beide chars kunnen de nieuwe heroics in en daar kan je voor beiden nog wat leuke gear halen en daarna kan je eventueel LFR doen (is dacht ik minimaal ilvl 372 vereist).lanerios schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:27:
Vraagje, ik wil weer beginnen met WoW. Maar ik zit met het volgende:
371 arcane mage en 363 pala tank. Is het nog nuttig om terug te komen op die, of gewoon opnieuw te beginnen? Ik snap dat er nieuwe heroics uit zijn gekomen, maar ja, ik wil niet nutteloos zijn
Wat wil je gaan doen? T13 raiden neem ik aan? Gewoon wat van de nieuwe 5-mans runnen en een paar VP items kopen voor VP of gold (de BoE) en je bent zo T13 geared, zeker als je daarna wat LFR doet.lanerios schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:27:
Vraagje, ik wil weer beginnen met WoW. Maar ik zit met het volgende:
371 arcane mage en 363 pala tank. Is het nog nuttig om terug te komen op die, of gewoon opnieuw te beginnen? Ik snap dat er nieuwe heroics uit zijn gekomen, maar ja, ik wil niet nutteloos zijn
daarvoor heb ik deze vind ik echt het meest gave paard (PVE, PVP zitten ook een paar vette tussen) in het spel, daarbij is ie ook nog eens zwaar zeldzaam is toch altijd leuk om op te zitten in stormwind.BlackMage schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:03:
[...]
Ik ga gewoon mijn pally charger gebruiken. Imho toch de mooiste die er is, en de animatie van summonen is ook anders/mooier dan de normale mounts.
[ Voor 4% gewijzigd door DrFlash op 16-02-2012 10:38 ]
Lijkt me wel, iedere fatsoenlijke raider heeft niks meer van LFR nodig (als hij het elke week gedaan heeft). En het is nu niet echt iets wat je voor de lol doet (ik niet ten minste).ValHallen schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:10:
Ik zie de laatste tijd steeds meer de trend dat er items gedisenchant worden in looking for raid. Aan de andere kant ik zie ook steeds minder geneed worden. Begint LFR nu zijn terugloop te krijgen?
Tenzij je tot nu toe al 17 keer de roll voor Gurthalak verloren hebt.... en ik heb er 2 nodigAnoniem: 429308 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:45:
[...]
Lijkt me wel, iedere fatsoenlijke raider heeft niks meer van LFR nodig (als hij het elke week gedaan heeft). En het is nu niet echt iets wat je voor de lol doet (ik niet ten minste).
*kuch*Anoniem: 429308 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:45:
[...]
Lijkt me wel, iedere fatsoenlijke raider heeft niks meer van LFR nodig (als hij het elke week gedaan heeft). En het is nu niet echt iets wat je voor de lol doet (ik niet ten minste).
[ Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 16-02-2012 12:05 ]
Anoniem: 172229
Ik doe LFR op mijn rogue en warrior, met een sterke voorkeur voor warrior.bazkar schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:51:
[...]
Tenzij je tot nu toe al 17 keer de roll voor Gurthalak verloren hebt.... en ik heb er 2 nodig
Je kan mijn guild wel joinen. Wij willen graag een 2e raid groep beginnen, maar dat wil ik pas starten na mijn verhuizing in April, dus ik hoor het wel.lanerios schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:59:
Ik heb besloten, Ik ga terug naar WoWVnavond gelijk maar ff die nieuwe instances induiken om wat loot te halen
Weet iemand een leuke gezellige server/guild die 2 rustig levellende mensen kan gebruiken? We gaan totaal niet haasten (al te vaak gedaan voor raid guilds) dus we willen ook een wat rustige social guild die niet loopt te pushen
Moet zeggen dat ik of niks won of gelijk een heleboelBlistimo schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:01:
Ik kan nog 3 stukjes balance tier gebruik voor mijn offspec hoor. Om maar niet te spreken van een stel trinkets. Soit, het is offspec, maar ik blijf m'n rolls maar verliezen :<
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 429308 op 16-02-2012 12:10 ]
Vrijdag trinket van heroic spine looten dan maarBlistimo schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:01:
[...]
Ik kan nog 3 stukjes balance tier gebruik voor mijn offspec hoor. Om maar niet te spreken van een stel trinkets. Soit, het is offspec, maar ik blijf m'n rolls maar verliezen :<
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Ik ben bang dat HC Spine caster trinkets niet direct naar healer offspecs gaanDutchman! schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:30:
[...]
Vrijdag trinket van heroic spine looten dan maar
Blackthorn ging trouwens verbazenwekkend makkelijk neer, had een verkeerde glyph in m'n spec (protection geglyphed voor P1 soaking), achteraf gezien op de verkeerde trinket gegokt, en had mijn cooldowns veel te vroeg gebruikt bij de kill... Ging wel plat zo rond 10%, en onze beer was al een keer daarvoor gaan liggen, maar die was gelukkig al weer gerezd en had cooldowns klaar voor het laatste stuk. High-dodge beertjes roelenTevens eindelijk wat heroic tier op mijn paladin
Gratz Zekow en Pure.kowapanga schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:58:
Dinsdag eindelijk mijn mooie legendary staff kunnen oprapen
Gister hadden we weer een raid en er werd voor gekozen om een extend te doen.
Vorige (raid)week waren we zo dichtbij een madness kill (eigenlijk had ie gewoon dood moeten zijn al)
Anyway ik mocht op de bank zitten vanwege raid setup en ging dus wat anders doen en lekker op ventrillo meeluisteren.
En ja hoor , iets over 9 uur kon het geschreeuw beginnen
8/8 content (heroic 25m) clear! tijd voor beta
Oh en laatste ook nog een spectral tiger gekocht, had ik volgens mij nog niet gemeld.
edit:
tiger
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq