![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik Henk 'm!
![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
klopt geen reet vanZjanzjak schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:39:
[...]
http://www.wowprogress.com/realms/rank/eu
Plaats 17 Outland.
0.77 horde op 1 alliance, wat zoveel wil zeggen als tegenover 77 horde staan 100 alliance.
waarom zou je dat in godsnaam willenDan ziet Kazzak (plaats 9) er bijvoorbeeld beter uit: 1 horde tegenover 0,24 alliance.
In deze context is dat niet waar. Want in beide voorbeelden met je 10000 als uitgangspunt nemen. Hoe waardevol is een stat is afhankelijk van de hoeveelheid damage die binnen komt en niet afhankelijk van wat je al dodged. Sowieso is damage taken geen goed uitgangspunt. Je moet het beredeneren vanuit het aantal swings die je dodged. Dusrodie83 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:17:
[...]
De absolute waarde ja, maar de relatieve dus niet. Neem dit voorbeeld: 100 klappen van 10000 schade:
Van 0% naar 1% dodge:
0% dodge, 1000000 schade
1% dodge, 990000 schade
Verschil in schade ontvangen: ~1%
Van 50% naar 51% dodge
50 dodge, 50000 schade
51 dodge, 49000 schade
Verschil in schade ontvangen: ~2%
Hoewel de damage reduction dus absoluut gezien elke keer 10000 is, is elke increase in percentage relatief gezien steeds krachtiger.
http://hawvie.deviantart.com/
Anoniem: 291809
Ik Henk 'm!
Ik ben daar toevallig mee bezig. Nieuwe uitbreiding == nieuwe skin in de tsAnoniem: 291809 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:01:
Excuses als het al eerder gevraagd is, maar ik ben toch even nieuwsgierig: wanneer wordt de nieuwe uitbreiding opgenomen in de topic start?
Anoniem: 373674
[ Voor 8% gewijzigd door uashy op 13-12-2011 21:07 ]
Anoniem: 382378
[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 382378 op 13-12-2011 23:31 ]
Currently playing: MTG Arena (PC)
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Wat mij betreft geldt mijn argumentatie ook voor secondary stats bij een reforge.En de rest dus blijkbaar niet lol
Het gaat niet om Agi vs Dodge. Agi is by far de beste stat van de feral druid, dat weet iedere fatsoenlijke druid. Het gaat om Dodge vs andere secondary stats.
[ Voor 7% gewijzigd door Lynx op 14-12-2011 09:32 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
BoE greens verkopen nauwelijks meer op dat level. Als je zelf geen enchanting hebt kun je mogelijk nog een enchanter opzoeken om ze te laten disenchanten en dan vervolgens de dusts en essences op het AH gooien. Die hebben een aanmerkelijk lagere list price.IntToStr schreef op woensdag 14 december 2011 @ 09:36:
Gisteren een tijdje rond gelopen op Hellfire Peninsula. Beetje quests aflopen en wat mining tussendoor. Een hele berg aan groene items gekregen van zo'n level 85 a 90. In ieder geval beter dan m'n blauwe items uit de classic dungeons. Helaas niets nuttigs (op 1 quest reward na) uit de TBC dungeon mee kunnen nemen. Gewoon niets bruikbaars dat dropte.
Maar wat kan ik nu het beste doen met die groene items? Gewoon bij de vendor inleveren en een paar goud per stuk ontvangen of proberen op de AH te zetten? Wat voor personen zouden dit soort items kopen? Je moet toch best wel wat aan goud betalen als fee bij de AH.
Kwam ook een jewelcrafting vendor tegen in Honor's Hold en een Cooking Trainer. Die hadden bergen aan designs/recepten te koop, maar in totaal zou dit een behoorlijke berg aan goud kosten om te leren. Tot nu toe kocht ik al die dingen gewoon voor de leuk, maar het wordt zo wel heel duur. Wat raden jullie aan mbt designs/recepten kopen? Later als je groot en rijk bent terugkomen?
[ Voor 3% gewijzigd door Blistimo op 14-12-2011 09:50 ]
[ Voor 42% gewijzigd door Yintha op 14-12-2011 10:05 ]
Heb je plezier gehad? Zo ja, waarom is het dan vergooid?Yintha schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:02:
Gister wipefest gehad op Warmaster Blackhorn, terwijl de andere raid group eventjes madness oneshotte >.<
Yay!: Bijna 5800 uur van mn leven vergooid :d http://www.xfire.com/profile/joeperdje/
Tegenwoordig 2 raid groups ?, en nog steeds om 19:00 ?....Yintha schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:02:
Gister wipefest gehad op Warmaster Blackhorn, terwijl de andere raid group eventjes madness oneshotte >.<
Yay!: Bijna 5800 uur van mn leven vergooid :d http://www.xfire.com/profile/joeperdje/
[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 14-12-2011 10:11 ]
Anoniem: 429308
Zoals al gezegd, threat is geen issue, omdat ze dit verhoogt hebben met 500%, moet je wel heel hoge dps hebben wil je aggro krijgen. Hit en Exp zijn eigenlijk alleen maar theat stats, dus zou je niet nodig moeten hebbben (ik moet zeggen dat ik het wel prettig vind om wat hit en exp te hebben andere sla ik de helft mis en dat is echt irritant), en als je geen offspec gear hebt is het wel nuttig hierna te reforgenLynx schreef op woensdag 14 december 2011 @ 09:32:
Wat mij betreft geldt mijn argumentatie ook voor secondary stats bij een reforge.
Ik zou ook mastery/exp/hit/crit verkiezen boven dodge in een goed team.
Max threat output heb je bijvoorbeeld wel nodig als je top dps in je crew hebt.
Then again, het is dus een jaar geleden en ik weet niet zeker of die mechanics nog hetzelfde zijn.
(overigens HELEMAAL als je secondary tank bent in het team wat NMe volgens mij is)
- Windwalker zou pas beter kunnen worden op DS HC's, dus gewoon Agi houden Oxpar.Aionicus schreef op woensdag 14 december 2011 @ 02:05:
@ oxpar
gooi windwalk op je staff, + 75 sta op chest , reforge je hands naar dodge (crit -> dodge)
pak ook 2 andere trinkets : licence to slay van firelands rep (revered) en de tank trinket van laatste baas in end of time dungeons (veil of lies)
de ww enchant zal al erg helpen (600 dodge) en de 2 trinkets zijn heerlijk voor een bear druidie (zeker tot je de ds / lfr versies krijgt qua drops)
Ik zou ook de legs overwegen. Dat vind ik ook een aardige upgrade voor je. Ik moet nu precies dezelfde keuze maken. (1600vp) Alleen ik vind VP's uitgeven aan dingen als een cloak, trinket, ring nogal een dure bezigheid, tenzij je natuurlijk de rest van de gear al hebt. Ik merk zelf dat ik de meeste resultaat haal uit een betere chest, legs, head of hands._Peter2_ schreef op woensdag 14 december 2011 @ 09:26:
Ik zit te dubben over wat ik het eerst zou upgraden aan de tankspac van mijn DK (Laylyah@Aszune)
Ik heb op dit moment 1500 VP ter beschikking
Head van Crown of Wings naar Jaw of Repudiation voor 2200 VP
Back van Wrap of the Great Turtle naar Indefatigable Greatcloak voor 1250 VP
Trinket van Varo'then's Brooch naar Fire of the Deep
Overwegingen:
Head is nog iLvl 346 dus de overgang naar iLvL 397 is enorm, maar ik moet nog wel VP sparen voor de upgrade
Back is ook een stevige upgrade, maar minder dan head, deze is echter wel een stuk goedkoper in VP
Trinket dit ik nu gebruik is eigenlijk een DPS-trinket met een mastery proc die defensive gunstig is.
Wat zouden jullie doen?
Yup 2 groups, een staat op 1/8HC en de ander 5/8 normal.Mektheb schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:10:
[...]
Tegenwoordig 2 raid groups ?, en nog steeds om 19:00 ?....
En niet omdat ze het oneshotte of w/e maar wel 1 van de guilds waarbij ze leuke dingen doen en naast raiden ook genoeg te doen is.
En ik het altijd naar me zin heb gehad.
Same here, alleen had de 2e group zeker 7\8 moeten hebben, alleen kwamen er na woensdag voor de verandering weer niet genoeg mensen opdagen, dus bye bye 2e groepYintha schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:26:
Yup 2 groups, een staat op 1/8HC en de ander 5/8 normal.
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 429308 op 14-12-2011 10:33 ]
ik zou de back en relic kopen.. overweging.. deze droppen nergens voor je op ilvl 397. andere spullen kan je allemaal prima vervangen door die nieuwe dungeons te doen.. ze zijn ook zo super simpel dat wipen bijna onmogelijk is._Peter2_ schreef op woensdag 14 december 2011 @ 09:26:
Ik zit te dubben over wat ik het eerst zou upgraden aan de tankspac van mijn DK (Laylyah@Aszune)
Ik heb op dit moment 1500 VP ter beschikking
bla bla bla
Wat zouden jullie doen?
Klopt, maar legs kan ik ook de T12 legs voor nemen. Die zijn weliswaar minder goed dan de VP legs, maar ook een goede upgrade. Head is niet te verkrijgen. Trinket is volgens mij zo ongeveer BiS voor een DK tank.(Alleen een drop van Yor'Sahj the Unsleeping is beter.HawVer schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:21:
[...]
Ik zou ook de legs overwegen. Dat vind ik ook een aardige upgrade voor je. Ik moet nu precies dezelfde keuze maken. (1600vp) Alleen ik vind VP's uitgeven aan dingen als een cloak, trinket, ring nogal een dure bezigheid, tenzij je natuurlijk de rest van de gear al hebt. Ik merk zelf dat ik de meeste resultaat haal uit een betere chest, legs, head of hands.
Overigens zou ik niet de cloak kopen. Daar heb je voor reputation avenger of hyjal een goede upgrade voor. (Moet friendly zijn). En anders dropt de cloak in de instances ook vrij snel.
Ook de cloak kun je vervangen in één van de nieuwe dungeons. Ik heb hem al meerdere keren zien droppen.Anoniem: 373674 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:33:
[...]
ik zou de back en relic kopen.. overweging.. deze droppen nergens voor je op ilvl 397. andere spullen kan je allemaal prima vervangen door die nieuwe dungeons te doen.. ze zijn ook zo super simpel dat wipen bijna onmogelijk is.
Absoluut mee eens. Altijd eerst voor de Tier bonus en dan kijken wat je verder nog kan verbeteren. Hij heeft al 2set tierbonus. Maar goed is altijd een overweging wat de meeste stats/bonus oplevert vs. de kosten en je moet gewoon mazzel hebben met je dropt.broek/hands/head en chest zou ik nooit met vp's kopen omdat de tier bonus voor een tank gewoon masterlijk is nu. Wrist kan je zo voor 5K kopen of de duurde versie Titan guard (nu 20K).. schoenen rond de 8K... daarna een belt met vp's en dat tank trinket en je bent helemaal klaar... suc6
Nou omdat zoals altijd, toen ik daar was in WOTLK altijd perfect gehad totdat ze van 20:00 naar 19:00 raid time gingen en dat haal ik gewoon niet.Yintha schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:26:
[...]
Yup 2 groups, een staat op 1/8HC en de ander 5/8 normal.
Ja nog steeds de HLTG spirit
why?
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Ikzelf ga voor Neck > Back > Ring > Wandsabriel schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:03:
Waar kan je als raider nu het beste je valourpoints aan spenderen
Ikzelf zit te denken aan off-set pieces als cloak/rings/trinket/wands
Heb nu al een paar keer een whisper gekregen van mensen waar ik voor ga maar heb tot nu toe nog geen enkel idee. Vooral omdat set-pieces van elke boss kunnen droppen en niet zoals in FL head from Ragnaros, shoulders from majordomo etc.
Inderdaad ben benieuwd hoe snel ze dingen veranderen, aan de andere kant dat ze er nu al mee bezig zijn geeft me wel vertrouwendetheavn schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:06:
Zag vanochtend dat ze LFR gear class restrictions hebben gegeven. Toen ik inlogde op m'n shaman zag ik dat de caster dagger inderdaad gelimiteerd was tot een paar aantal classes. In de journal zag ik dat het alleen van toepassing was op LFR gear, wat misschien wel zo logisch is
Ik hoop alleen dat ze ook nog snel naar spec gerelateerde roll bonusen gaan, maar ben bang dat dat hem pas rond MoP gaat worden
Mja het is net wat voor model je mooi vindt, ik persoonlijk pas me wapen aan op de Theme die ik draag.detheavn schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:12:
Ja, true. Ik sta er eigenlijk van te kijken hoe relatief snel ze dit aangepakt hebben. Niet de meeste ideale oplossing, maar wel goed genoeg om te voorkomen dat bepaalde classes er met je meuk vandoor gaan
Vanavond weer eens LFR in met m'n shammy, hopenlijk de chest en gloves meeninja'en en dan misschien toch eens serieus gaan kijken voor een raiding guild of zo
Ook nog MC, Kara en TK in voor gear/mounts
Iemand een idee waar mooie model axes liggen?
[ Voor 0% gewijzigd door detheavn op 14-12-2011 11:16 . Reden: taipo ]
Ja nog steeds 19:00 ja.. welke guild zit je nu in dan? Serenian zit nog steeds bij ons ^^.Mektheb schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:45:
[...]
Nou omdat zoals altijd, toen ik daar was in WOTLK altijd perfect gehad totdat ze van 20:00 naar 19:00 raid time gingen en dat haal ik gewoon niet.
Dus vandaar de vraag nog steeds 19:00
[ Voor 9% gewijzigd door Yintha op 14-12-2011 11:31 ]
ik heb het over 397 itemsHawVer schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:45:
[...]
Ook de cloak kun je vervangen in één van de nieuwe dungeons. Ik heb hem al meerdere keren zien droppen.
Ik zit in Continuum gewoon lekker casual omdat wat vrienden van me erin zitten.Yintha schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:31:
[...]
Ja nog steeds 19:00 ja.. welke guild zit je nu in dan? Serenian zit nog steeds bij ons ^^.
Hmm ik moet mn userpic maar eens aanpassen, draag al een tijdje geen t11 meer xD
Ligt er maar net aan wat voor class je bent, want voor gear je op de moment hebt. Is vooral persoonlijke keuze.sabriel schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:03:
Waar kan je als raider nu het beste je valourpoints aan spenderen
Ikzelf zit te denken aan off-set pieces als cloak/rings/trinket/wands
Heb nu al een paar keer een whisper gekregen van mensen waar ik voor ga maar heb tot nu toe nog geen enkel idee. Vooral omdat set-pieces van elke boss kunnen droppen en niet zoals in FL head from Ragnaros, shoulders from majordomo etc.
18x Hour of Twilight (2nd boss), 7x Alysrazor, 7x Domo op mijn mijn Shaman alt, en nog steeds geen upgrade voor mijn 353 caster/healer shoulders.Apart schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:44:
Haha, gisteravond gevraagd aan een guildie of hij met zijn Death Knight alt een Heroic wou doen samen met mijn Warrior alt. Zijn main is een warrior en hij is al dagen Hour of Twilight [De Heroic waar we inkwamen] aan het farmen voor het schild die je daar kan lootten. En tja, je kunt het al raden, wat er dropte was natuurlijk het schild en de tank had hem al, en de tank had al het 397 schildje van The Dragon Soul, dus ik needde hemHij ging lekker tekeer op Ventrilo. Heb hem daarna met mijn main, Paladin Tank in Hour of Twilight specific geholpen, en daar dropte hij direct voor hem
[En op mijn Death Knight krijg ik maar niet de loot die ik wil
]
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
HuhHierkomik schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:49:
Daarna nog mijn guildies geholpen en voor de grap mee op mijn shaman, dropte Ultraxion de shoulders en ik was de enige shaman. Shoulders werden dus DE'ed... lekker dan.
inderdaad, dat is F'd in the A on ...Anoniem: 429308 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:56:
[...]
HuhDus als ik het goed begrijp werden de shoulders die jij nodig had geDE'ed, omdat de rest ze niet kon gebruiken...
Ik zou echt die hele guild vervloeken en leaven, wat een stelletje hufters.
Ik ben priest maar wat ik ga doen in Dragon Soul is nog een verrassing.Anoniem: 429308 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:43:
[...]
Ligt er maar net aan wat voor class je bent, want voor gear je op de moment hebt. Is vooral persoonlijke keuze.
Lol, wat een rand debielen, gelijk leaven en een fantsoenlijke guild zoeken, dat soort kakkerlakken moet je geen eens meer helpen.Hierkomik schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:49:
[...]
18x Hour of Twilight (2nd boss), 7x Alysrazor, 7x Domo op mijn mijn Shaman alt, en nog steeds geen upgrade voor mijn 353 caster/healer shoulders.
Vorige week de 1e keer dat ik LFR Fall of Deathwing deed dropte er alleen op madness iets wat ik kon gebruiken (healing mace), maar daar was veel concurrentie op en had die niet gewonnen.
Daarna nog mijn guildies geholpen en voor de grap mee op mijn shaman, dropte Ultraxion de shoulders en ik was de enige shaman. Shoulders werden dus DE'ed... lekker dan.
Ach ja, dat is hoe random werkt hè? Crap dus (en er is geen VP variant voor shoulders)
Was dat niet met de LFR, dan mag hij niet rollen op de shoulders, want hij heeft al een kans gehad op loot op die boss in die week.Anoniem: 429308 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:56:
[...]
HuhDus als ik het goed begrijp werden de shoulders die jij nodig had geDE'ed, omdat de rest ze niet kon gebruiken...
Ik zou echt die hele guild vervloeken en leaven, wat een stelletje hufters.
Hoop dat je gelijk heb, zou anders wel super triest zijn_Peter2_ schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:01:
[...]
Was dat niet met de LFR, dan mag hij niet rollen op de shoulders, want hij heeft al een kans gehad op loot op die boss in die week.
Anoniem: 63072
Tja Looking For Retards strikes again
daar ben ik het toch helemaal niet met je eensAnoniem: 429308 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:13:
[...]
Zoals al gezegd, threat is geen issue, omdat ze dit verhoogt hebben met 500%, moet je wel heel hoge dps hebben wil je aggro krijgen. Hit en Exp zijn eigenlijk alleen maar theat stats, dus zou je niet nodig moeten hebbben (ik moet zeggen dat ik het wel prettig vind om wat hit en exp te hebben andere sla ik de helft mis en dat is echt irritant), en als je geen offspec gear hebt is het wel nuttig hierna te reforgen. Mastery is wel een betere stat geworden door T13 2set.
Ik heb echter 2 sets, 1 voor dps en 1 voor tank, dus ik ga niet volledig voor de hit en exp cap in tank spec.
[...]
- Windwalker zou pas beter kunnen worden op DS HC's, dus gewoon Agi houden Oxpar.
- Voor de chest kan 20 stats en 75 stamina beiden, ligt er beetje aan wat je voorkeur heeft. Persoonlijk denk ik dat 20 stats voor Normal & LFR DS prima werkt, in DS HC's heb je extra HP nodig hebt, dus dan is stamina wel nuttig.
Tuurlijk kunnen zijn trinkets verbeterd worden, maar Fluid Death is echt een SUPER trinket, daar is echt niks mis mee en voor een beetje exta HP kan die Moonwell Phial ook primaLigt beetje aan het gevecht, ene keer kan je beter wat extra health hebben dan gebruik je 2 stamina trinkets en andere keer kan je beter wat meer avoidance hebben
I love that fight!Terence(x) schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:11:
[...]
Tja Looking For Retards strikes again
Alhoewel ik persoonlijk moet zeggen dat ik je ervaringen nog niet zo extreem heb meegemaakt, ergste is meestal dat tanks clueless zijn op ultraxxion trash en dan staat binnen de kortste keren het hele platform in lichterlaaien
Er is ook geen incentive voor mensen om beter te worden met de introductie voor LFR, ow mensne wipen nog, dan halen we gewoon nog 20% hp eraf...
Ik bedoel ik ben voor de toegangkelijke raids, maar het moet ook wel een spel blijven, is nu meer soort target dummy ervaring voor veel mensen.
Ik zelf gebruik het voornamelijk om beter me alts te leren spelen, vooral het tweede gedeelte is daat perfect voor met ultraxxion en gunship om je rotations goed te krijgen
Is de combo MH-Offhand nu dan weer beter dan 2h-staff ?Yintha schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:24:
Ik ga in ieder geval LFR doen vanavond : ) hopelijk die healing mace van DW, heb al 397 offhand van ultraxion.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ik heb me tot dusverre vanwege dit soort dingen nog niet in LFR gewaagd. Ik ben zeker niet te beroerd om mensen met weinig/geen ervaring dingen uit te leggen, maar in een dergelijk grote groep heb je altijd wel een aantal rotte appels die alleen maar zeiken/nergens naar luisteren/compleet falen. Dit gecombineerd met het geweldige respect/geduld wat men tegenwoordig voor elkaar heeft *ahum* zie ik mezelf daar niet echt aan meedoen. Dit ondanks dat mn alts daar soms best nog wel een paar leuke ups kunnen halen.Anoniem: 63072 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:03:
...
Nee echt, een groot succes dat LFR.
Het is gewoon jammer dat, imo, Blizzard door middel van het LFR het asociaal en compleet oblivious zijn voor tactics en uitvoering eerder promoot dan verhelpt. De mensen die weinig ervaring hebben en iets willen leren van raiden, leren van LFR denk ik vrijwel niets. Ja, ze leren hoe in de grondbeginselen de fights eruit zien, maar daarnaast leren ze ook dat falen normaal is en dat je bepaalde dingen gewoon brute-force kunt ignoren. Dat heeft weinig te maken met mensen die willen raiden het "raiden aanleren", maar puur betrekking op het zoveel mogelijk mensen alles laten zien.HawVer schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:08:
Lol, niet klagen over LFR. De LFR is _juist_ geintroduceerd voor dat soort mensen. Als je serieus/casual wilt raiden kun je beter in een guild gaan raiden.
Ryzen 7 5800X ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Geen idee, niet echt naar bis gekeken, maar kijk eens naar de proc van die mace o.0sabriel schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:35:
[...]
Is de combo MH-Offhand nu dan weer beter dan 2h-staff ?
Heb net ff snel op een free internetpc gekeken wat Licence to Slay isAionicus schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:13:
daar ben ik het toch helemaal niet met je eens
speel zelf ook een bear tank en de licence to slay is beter dan fluid death , zeker nu tps geen issue meer is.
windwalk = 600 dodge tegen 22/35 agi ? tuurlijk is WW beter, op elk niveau voor een druid.
Beste trinkets pre dc zijn die 2 die ik opnoemde , combo is verrukkelijk ook.+20 stats is decent maar met de dmg spikes en de hp increase die je krijgt als bear is 75 sta toch ook veruit de betere enchant.
na nogmaals te hebben gechecked met rawr / simcraft / ej / askmrrobot / noxxic ja zeker weten WW/trinkets upgrade en je merkt een groot verschil.
trust a fellow bear ^^.
Zoveel is het niet hoor, als ik Xfire altijd aan had heb in ongeveer wel z'n 8000-8500 uur in het spel zitten, iemand in mijn vriendenlijst heeft zelfs al bijna 15000(!!) uur.Yintha schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:02:
Op welke realm speel je dan? (Op Darkspear aka. Dramaspear zijn wel aardig wat leuke guilds, maar ligt er maar net aan welke Faction je wilt zijn, Alliance to Horde ratio is 2:1.)epo schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:27:
Weer terug in het spelletje, vroeger hardcore gespeeld, maar wil nu op een sociale manier af en toe raiden en
gewoon fun hebben. Liefst ook met mensen van 25+, iemand een tip voor een guild?
[ Voor 33% gewijzigd door Apart op 14-12-2011 14:40 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Anoniem: 63072
Ik begin er met mijn main niet eens aan, gezien de ervaring. Tenzij er guild LFR groepen komen. Iedere week normal en valor points capped moet voldoende zijn.Dyoma schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:46:
Ik denk dat als de "echte" raiders geen upgrades meer kunnen krijgen er niet veel veranderd. Er zullen altijd mensen die via alts toch nog upgrades kunnen krijgen en die willen gearen.
Ik switch af en toe van tank naar healer, en ben van plan om in patch 4.3 healer te gaan met mijn paladin.Anoniem: 63072 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:52:
[...]
Ik begin er met mijn main niet eens aan, gezien de ervaring. Tenzij er guild LFR groepen komen. Iedere week normal en valor points capped moet voldoende zijn.
Bovendien hangt healen (main) me de strot uit na 7 jaar. Alleen als ik nu niet meer wil healen dan hebben we nog maar 5 healers over en dat is (a) wel erg lullig tegenover anderen en (b) ook het einde van mijn raiden waarschijnlijk. Guild zit niet op een extra dps te wachten ten koste van healer.
En ik wil wel graag de heroic encounters zien. Is op onze server beperkt mogelijk. 4 horde guilds hebben normal madness down en maandag stond alliance op 1 guild: wij.
Met mijn alts is het echter buiten VP de enige manier om aan gear te komen. Zeker als je ook set bonussen wil
[ Voor 3% gewijzigd door Apart op 14-12-2011 14:59 ]
Thanks voor de reacties allemaal!Anoniem: 429308 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:12:
[...]
Heb net ff snel op een free internetpc gekeken wat Licence to Slay isNa dit gechecked te hebben weet ik zeker dat Fluid Death beter is voor ferals.
Op beide zit hit (wat gereforged word naar Dodge of Mastery), wat dus aan elkaar gelijk blijft. Nu het STR vs AGI, voor Bears is STR sinds 4.2? weet niet precies, maar in ieder geval al een aardig tijdje, niet meer 2 Attack Power waard. STR geeft nog maar 1 Attack Power. Aan de andere kant heb je AGI, dit geeft ons ~2 Attack Power + Dodge + Crit, lijkt me duidelijk, Fluid Death is beter.
Die andere trinket zal wel iets beter zijn als die hij heeft inderdaad, zoiezo de moeite waard om te halen, dan kan je ook trinkets swappen op fights waar je vaak dood gaat of juist niet
Windwalker is een proc effect, dus dat heb je niet 100% van de tijd. De Agi enchant is geen 22 of 35, maar is 130 Agi wat zoals eerder al aangegeven AP, dodge en crit geeft, de AP + Crit zorgt weer voor meer en hogere Savage Defense. 90% van de Feral Tanks heeft 130 Agi, inclusief de Feral tanks in de Top guilds, niet dat het iets bewijst, maar ik houd het in ieder geval bij 130 Agi voor bovenstaande redenen
Wat betreft de chest enchant, daar zeg je eigenlijk wat ik ook zeiop HC heb je hogere spikes dus daarom zou je dan beter 75 Stamina kunnen nemen.
Yep net weer ff 45 min target dummy gehad op deel 1 van de LFR. 8 guildies en de rest puggies. zero wipes.. alleen werd het ff onvriendelijk bij de 4de boss.. kennelijk had een boomkin op feral items geneed en toen werden er een aantal kicks in het rond gestuurd... na al die ongein ff snel de boss.. en toen vond ik de target dummy ongein wel weer genoeg... heb gisteren een time card van 2 maanden gekocht, maar heb er nu al spijt van.. kan je een account ook vastzetten zodat de resterende tijd een keer opgemaakt kan worden?Terence(x) schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:11:
[...]
Ik bedoel ik ben voor de toegangkelijke raids, maar het moet ook wel een spel blijven, is nu meer soort target dummy ervaring voor veel mensen.
[ Voor 5% gewijzigd door Bartjeh op 15-12-2011 08:21 ]
Dat dik gedrukte stukje is ook het belangrijkste_Peter2_ schreef op donderdag 15 december 2011 @ 08:55:
Vanavond ga ik voor mijn eerste poging op Ragnaros 10m normal
Eens zien of het vanavond lukt om een guild first te halen. (We zijn weliswaar niet het sterkste guild, maar hebben vooral lol met elkaar). Ik raid ook niet heel vaak, maar probeer nu weer wat tijd ervoor vrij te houden. (Zo ongeveer eens in de 2 weken een keer).
Gewoon pew pew DPS doen op mijn hunter.
[ Voor 4% gewijzigd door Bartjeh op 15-12-2011 09:09 ]
Wij hebben er na gisteravond ook onze eerste pogingen Yor'Sahj heroic op zitten. Eerste pulls waren echt van het kaliber "OMG DAMAGE GET IT OFF!!" zelfs met 3 healers. Helaas moeten wij het doen zonder DK tank en zonder pala healer, dus zijn we min of meer genoodzaakt het te 3-healen. Hoe pakken jullie 2x (green)-yellow-red-black achter elkaar aan dan? Wij spammen CD's (Barrier, gevolgd door Link, en ik in ToL) op de eerste en BL als het daarna nog een keer voorkomt met een emergency Tranq van mij als het nodig is. Maar ik kan me voorstellen dat dat met 2 healers niet te doen is.Bartjeh schreef op donderdag 15 december 2011 @ 08:07:
Gister Yor'Sahj heroic omver geschopt (Server First als het goed is, maar guildox werkt niet mee). Met het wisselen van de pala healer en mij op paars, dus ik de tank, hij de raid was het een redelijk soepele kill. rood-groen-geel-zwart, groen gekilled. Belachelijk veel cooldowns gepopped, maar redelijk soepel door heen gegaan. Aan het eind werd nog een keer blauw te vroeg gekilled (het idee is dat je mana void laat leven totdat de volgende spawned), maar al met al redelijk makkelijk down.
Toen naar Zon'ozz gegaan. Best wel goed te doen, even wat finetuning in hoeveel bounces we doen (cheaten met firemage met cauterize), ook in p2 moeten we nog ff kijken hoe we het handig doen. Maar ik voorzie dat deze ook wel deze week gaat liggen.
Vanavond op de planning, quest voor rogue daggers afmaken. Dinsdag al de 10k neergelegd, moest alleen even wachten tot de ring opgeladen is. Vanavond dus afmaken en 397 daggertjes ophalen
edit:
Hmmmm, amory niet updated, dus vandaar dat GuildOx niet kills en achievements ziet....
Je weet dat Ultraxion op het eind veel meer damage gaat doen en dat precies hetzelfde geldt voor blackhorn? 'tis wel begrijpelijk dat mensen op een gegeven moment omvallen als je met 22k dps'ers rondloopt, beetje flauw om de healers de schuld te geven omdat het te lang duurtThysiej schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:12:
Op het Ultraxion gevecht deden 3 dps meer dan 30 k (met mij als hoogste op bijna 31). De laagste dps had 22k volgens mij. Opzich meer dan genoeg dps voor dat gevecht. Uiteindelijk stonden aan het eind van het gevecht nog 3 mensen overeind (cauterize ftw!). Precies hetzelfde gebeurt op lootship 2.0, die 2-man healen ze wel maar daar vallen at random mensen neer omdat er gewoon te weinig healing is
Ik heb niet het hele verhaal beschreven, van de gehele raid avond. Ik vergelijk de meeste gevechten met de andere guild waar ik in zit. Daar 3-healen we Ultraxion ook en ligt de dps lager dan de raid waar ik gister in zat, toch staat iedereen aan het einde van het gevecht nog overeind.Inferno schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:44:
[...]
Je weet dat Ultraxion op het eind veel meer damage gaat doen en dat precies hetzelfde geldt voor blackhorn? 'tis wel begrijpelijk dat mensen op een gegeven moment omvallen als je met 22k dps'ers rondloopt, beetje flauw om de healers de schuld te geven omdat het te lang duurt
[ Voor 20% gewijzigd door Thysiej op 15-12-2011 10:06 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Voor je vraag Green / Yellow / Red / Black, gewoon yellow slopen ipv green, anders krijg je namelijk 2 add waves + 2x zo snel rood en gele AOE, als je yellow sloopt krijg je wel rood en groene aoe, maar ook maar 1 add wave, en de dmg van groen + rood is net zo groot als 2x rood, dus je heb 50% minder adds en -50k/2 sec shadow aoe volley.Blistimo schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:35:
[...]
Wij hebben er na gisteravond ook onze eerste pogingen Yor'Sahj heroic op zitten. Eerste pulls waren echt van het kaliber "OMG DAMAGE GET IT OFF!!" zelfs met 3 healers. Helaas moeten wij het doen zonder DK tank en zonder pala healer, dus zijn we min of meer genoodzaakt het te 3-healen. Hoe pakken jullie 2x (green)-yellow-red-black achter elkaar aan dan? Wij spammen CD's (Barrier, gevolgd door Link, en ik in ToL) op de eerste en BL als het daarna nog een keer voorkomt met een emergency Tranq van mij als het nodig is. Maar ik kan me voorstellen dat dat met 2 healers niet te doen is.
Wel overduidelijke progress gemaakt. Van 2m wipes naar 5m wipes op 55% HP, en daarna 35% wipes. Toen begon het RNG-monster met idiote combo's, en uiteindelijk gewoon brainfarts met het verzinnen welke ooze we eens gingen slopen (green-yellow-blue-purple waarbij we halverwege het slopen van de green toch maar bedachten dat het slimmer was geweest om yellow te slopen) maar dat valt gelukkig wel te verhelpen.
We hebben inmiddels wel gewoon iedere combo meegemaakt, en ook een aantal combinaties van combo's na elkaar. Volgens mij weten we wel wat we moeten doen, en zou het zondag voor een vrij snelle kill moeten zorgen.
Verder heb ik nog het irritante probleem dat ElvUI weliswaar de Deep Corruption buff kan weergeven, maar weigert het aantal stacks te laten zien. Aangezien het om twee identiek genaamde spells gaat zou dat middels wat extra lines text in een lua-bestand moeten worden gefikst, maar ik heb de oplossing nog niet gevonden... Uiteindelijk valt daar nog wel omheen te werken door ieder individu dat je healt eerst aan te klikken, maar ideaal is anders
1
2
3
4
5
6
7
8
| Black / Blue / Green / Red - Kill green Black / Blue / Purple / Yellow - Kil yellow Black / Green / Purple / Red - Kill green Blue / Green / Purple / Yellow - Kill yellow (Hymn of hope/innervates here) Black / Blue / Green / Purple - Kill black Black / Green / Red / Yellow - Kill yellow (hero here) Black / Purple / Red / Yellow - Kill yellow Black / Purple / Red / Yellow (mana pot here) - Kill yellow |
[ Voor 57% gewijzigd door Blistimo op 15-12-2011 10:31 ]
Wij hebben daar ook mee lopen klooien, lastigste met de mijn manier van die combo doen is al je 10 mensen zo dicht mogelijk bij de boss te krijgen en zorgen dat ze niet binnen 4 yards van elkaar staan voor de groene splash dmgBlistimo schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:29:
Heb helaas geen logs van de betere attempts, maar die 35% wipe was na 7 minuten, met een DPS al wat langer dood.
't is krap, maar het negeren van de laatste oozes moet die 5% goedmaken.
Je suggestie van yellow ipv green killen op een yellow-green-red-black is wel nuttig. Ik had moeten weten dat yellow de CD op alles halveert, niet alleen op die AoE bolt en adds.
GRRR, het nieuwe posts dingetje van tweakers werkte niet, dus zie het nu pasBlistimo schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:35:
[...]
Wij hebben er na gisteravond ook onze eerste pogingen Yor'Sahj heroic op zitten. Eerste pulls waren echt van het kaliber "OMG DAMAGE GET IT OFF!!" zelfs met 3 healers. Helaas moeten wij het doen zonder DK tank en zonder pala healer, dus zijn we min of meer genoodzaakt het te 3-healen. Hoe pakken jullie 2x (green)-yellow-red-black achter elkaar aan dan? Wij spammen CD's (Barrier, gevolgd door Link, en ik in ToL) op de eerste en BL als het daarna nog een keer voorkomt met een emergency Tranq van mij als het nodig is. Maar ik kan me voorstellen dat dat met 2 healers niet te doen is.
Wel overduidelijke progress gemaakt. Van 2m wipes naar 5m wipes op 55% HP, en daarna 35% wipes. Toen begon het RNG-monster met idiote combo's, en uiteindelijk gewoon brainfarts met het verzinnen welke ooze we eens gingen slopen (green-yellow-blue-purple waarbij we halverwege het slopen van de green toch maar bedachten dat het slimmer was geweest om yellow te slopen) maar dat valt gelukkig wel te verhelpen.
-edit- en bij groen/rood zonder yellow, groen ofc
We hebben inmiddels wel gewoon iedere combo meegemaakt, en ook een aantal combinaties van combo's na elkaar. Volgens mij weten we wel wat we moeten doen, en zou het zondag voor een vrij snelle kill moeten zorgen.
Verder heb ik nog het irritante probleem dat ElvUI weliswaar de Deep Corruption buff kan weergeven, maar weigert het aantal stacks te laten zien. Aangezien het om twee identiek genaamde spells gaat zou dat middels wat extra lines text in een lua-bestand moeten worden gefikst, maar ik heb de oplossing nog niet gevonden... Uiteindelijk valt daar nog wel omheen te werken door ieder individu dat je healt eerst aan te klikken, maar ideaal is anders
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
[ Voor 95% gewijzigd door Dutchman! op 15-12-2011 11:10 ]
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq