detheavn schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:25:
Ik had altijd hoop dat Blizz hun april fools nog eens zouden uitwerken. Molten Core op de 2600 leek me 'so much win'
Al die 30'ers hier 
Nou hier zit er nog 1..
Gister eerste wing LFR gedaan op mijn mage, niets gewonnen en dat komt vaker voor op mijn mage.
Daar waar ik in WotLK (mage was main) in pugs of guild mount drops vaak de winnende roll had, die gasten gaven de schuld aan de mage class want iemands zijn mage alt won ook 8 van de 10 rolls
Van die mage luck is nergens meer van over in heel cataclysm.
Deathwing is iets te grondig geweest.
-edit-
Echte gamers speelde Rainbow6 tot en met deel 3:Raven shield online
Nou hier zit er nog 1..
Gister eerste wing LFR gedaan op mijn mage, niets gewonnen en dat komt vaker voor op mijn mage.
Daar waar ik in WotLK (mage was main) in pugs of guild mount drops vaak de winnende roll had, die gasten gaven de schuld aan de mage class want iemands zijn mage alt won ook 8 van de 10 rolls
Van die mage luck is nergens meer van over in heel cataclysm.
Deathwing is iets te grondig geweest.
-edit-
Echte gamers speelde Rainbow6 tot en met deel 3:Raven shield online
[ Voor 8% gewijzigd door Derr_Hans op 06-01-2012 14:51 ]
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Pfff, nog jong dan iedereen. Ik ga richting de 40 helaas (goed nog 3, bijna 2 jaar te gaan, maar toch). En gamen vind ik al jaren het einde.
Vermaak mij uitstekend in WoW. Was helemaal leuk toen ik op een gegeven moment in een groep zat in een instance en we kwamen erachter dat de group leader 11 was. Deed het manneke nog goed. Toch krab je je dan wel eens achter je oren ;-)
En mijn vader speelde het spel ook regelmatig.
Back on topic. Van de week via de LFR mijn headpiece kunnen vervangen, was ook wel nodig. Nu op jacht naar een nieuw shoulder piece, die is nu het laagste in item level.
Vermaak mij uitstekend in WoW. Was helemaal leuk toen ik op een gegeven moment in een groep zat in een instance en we kwamen erachter dat de group leader 11 was. Deed het manneke nog goed. Toch krab je je dan wel eens achter je oren ;-)
En mijn vader speelde het spel ook regelmatig.
Back on topic. Van de week via de LFR mijn headpiece kunnen vervangen, was ook wel nodig. Nu op jacht naar een nieuw shoulder piece, die is nu het laagste in item level.
Time spend gaming is time spend well
* Blistimo ook 32
Volgens mij kunnen we hier wel een rollatorclubje beginnen
't is bij ons in de guild redelijk volwassen trouwens. Groot deel in de 30, een paar mid 20-ers en een klein groepje eind-tieners. Wat wel scheelt is dat zo'n beetje iedereen werkt, en dus redelijk dezelfde opvatting heeft over wat ze uit WoW willen halen.
Volgens mij kunnen we hier wel een rollatorclubje beginnen
't is bij ons in de guild redelijk volwassen trouwens. Groot deel in de 30, een paar mid 20-ers en een klein groepje eind-tieners. Wat wel scheelt is dat zo'n beetje iedereen werkt, en dus redelijk dezelfde opvatting heeft over wat ze uit WoW willen halen.
Anoniem: 429308
Inderdaad, veel van ongeveer dezelfde leeftijd hier, ben sinds vandaag 29Terence(x) schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:05:
Ben nu 31, en ik heb er schijt aan wat andere mensen vinden tbh
Gaat toch om wat ik leuk vind en niet wat de samenleving als standaard heeft gedefineerd ?
In Vanilla was 1 van de Officers (ook MT) 12 jaar, ik ben in TBC gejoined, en toen was hij er nog, maar hij was echt een super goeie tank en ook als Officer was hij goed.Dampie schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:16:
Was helemaal leuk toen ik op een gegeven moment in een groep zat in een instance en we kwamen erachter dat de group leader 11 was. Deed het manneke nog goed. Toch krab je je dan wel eens achter je oren ;-)
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 429308 op 06-01-2012 15:47 ]
Volledig OT, maar gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal ;-)Anoniem: 429308 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:39:
[...]
Inderdaad, veel van ongeveer dezelfde leeftijd hier, ben sinds vandaag 29
Time spend gaming is time spend well
< 35 (hele guild is 30+)
Wij lopen vooral te klootviolen in raid meestal, zeker in LFR... maarja "slowgression raids" e.d. zijn we als guild ook niet echt serieus te nemen.
Situaties waar priests op een randje staan en jou als DPS over de rand trekken "omdat je op de eerste plek stond in de DPS-lijst" zijn altijd wel aanwezig... op loot-ship ofzo.
Altijd goed in de gate houden of er een priest ergens op het randje staat... mindcontrolled "guildmates" worden ook gewoon standaard in elkaar gemept, dat is target prio 1.
Gelukkig heb je geen MC in DS.
Ook ninja pull + bubble/HS of Misdirect op de "verkeerde" persoon was altijd wel lache... vandaar ook "slowgression raids".
Of warlocks die suicide probeerde om repair kosten te besparen... gewoon blijven healen tot de mob ze neer mept, of bovenop FD hunters gaan staan voor de AoE effects e.d. valt altijd wel wat te narren.
Wij lopen vooral te klootviolen in raid meestal, zeker in LFR... maarja "slowgression raids" e.d. zijn we als guild ook niet echt serieus te nemen.
Situaties waar priests op een randje staan en jou als DPS over de rand trekken "omdat je op de eerste plek stond in de DPS-lijst" zijn altijd wel aanwezig... op loot-ship ofzo.
Altijd goed in de gate houden of er een priest ergens op het randje staat... mindcontrolled "guildmates" worden ook gewoon standaard in elkaar gemept, dat is target prio 1.
Ook ninja pull + bubble/HS of Misdirect op de "verkeerde" persoon was altijd wel lache... vandaar ook "slowgression raids".
Of warlocks die suicide probeerde om repair kosten te besparen... gewoon blijven healen tot de mob ze neer mept, of bovenop FD hunters gaan staan voor de AoE effects e.d. valt altijd wel wat te narren.
Stelletje ouwe lullen
Kom ik aan met m'n 22.
@3xNix
Dat soort grapjes doen wij ook wel hoor
alleen wij beperken als we dat doet het wel tot op de trash. Op de bosses zijn weer serieus en gefocused
@3xNix
Dat soort grapjes doen wij ook wel hoor
Sinds gisteren ga ik in LFR ook priests in de gaten houden.3xNix schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:46:
< 35 (hele guild is 30+)
Incident deed zich voor op Madness. Ik blies al de hele raid iedere healer er behoorlijk uit qua healing done en de priest die een geintje met mij uithaalde faalde hard. Niet dat dat persé de aanleiding zou zijn, maar ik vond 't wel heel erg typisch dat hij mij uitkoos en niet iemand anders.
Anyway, tijdens Madness dus. Eerste try, LFR. Volgorde is Green > Yellow > Red > Blue. Dan hoeft de DPS maar 1 keer op de Tendrils te letten, dus dit zou het makkelijkst moeten zijn. Onderweg van Red naar Blue word ik ineens midplatform teruggetrokken door LoF. Godzijdank landde ik op een platform, dus kon ik gewoon doorrennen. DPS faalde alleen gigantisch op switchen naar Tendrils, dus we wipeten voor we ook maar aan de tweede fase toe waren.
Goed, geintje, moet kunnen. Ik negeerde het incident, maar had dus al wel m'n bedenkingen, aangezien ik een andere priest ook met LoF zag kutten.
Tweede attempt, exact hetzelfde. We rennen van Red naar Blue, maar dit keer land ik ergens tussen twee platforms in. En kan dus niet gerest worden. Priest hield bij hoog en laag vol dat het per ongeluk ging, maar ik geloofde er niks van. Godzijdank ging dit keer wel de boss neer, maar ik was niet echt happy.
Als 't bij guildies gebeurt heb ik er trouwens geen enkele moeite mee. Op Lady D. in ICC gingen bij ons ook standaard MC targets dood. Met name een rogue die nogal eens vergat zjin CDs te gebruiken voor hij werd ge-MC'd werd genadeloos dood geDPSt. Tot ik hem expres ging Cyclonen, en vervolgens werd dat dus weer de sport, mensen zo snel mogelijk Cyclonen dat ze niet doogemaakt kónden worden
Ik voel me nog bijna jong hier met 28 
Beetje jammer trouwens, die trucs om mensen uit het spel te laten. Vorige week hadden we iemand die niet op tijd een ring binnenstapte in een dungeon, die heeft toen ook het hele gevecht van de zijkant mogen bekijken.
Beetje jammer trouwens, die trucs om mensen uit het spel te laten. Vorige week hadden we iemand die niet op tijd een ring binnenstapte in een dungeon, die heeft toen ook het hele gevecht van de zijkant mogen bekijken.
Het hele idee op Lady D was toch ook zo snel mogelijk mc'n
In FL gripten onze priests altijd 1 rogue in de lava bij Rhyolith
Tot hij begon te ragen, dan zeiden we wel dat ze moesten stoppen, anders verziekt het de sfeer een beetje.
Onze guild is behoorlijk gemixed. Zit tussen de 16 en de 40 denk ik. En die van 16 zijn de Top dpsers
Onze guild is behoorlijk gemixed. Zit tussen de 16 en de 40 denk ik. En die van 16 zijn de Top dpsers
Wij in onze vorige guild hadden een rogue die altijd van de toren liep te blazen, en die is zeker well 800x dood gegaan in trial of the crusader, en iedere keer op hetzelfde stukje , je valt naar beneden, drukt op macro ( ja ik had er zelfs een macro voor
) en dan net voor ie neer kwam waterwalking casten 
Plop weer dood hele guild in een deuk van het lachen rogue ragen op vent
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
hahaha, ja idd naar beneden springen in het water was altijd lachen, de goede oude tijd met me shaman...ShadowBumble schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:01:
Wij in onze vorige guild hadden een rogue die altijd van de toren liep te blazen, en die is zeker well 800x dood gegaan in trial of the crusader, en iedere keer op hetzelfde stukje , je valt naar beneden, drukt op macro ( ja ik had er zelfs een macro voor) en dan net voor ie neer kwam waterwalking casten
Stond je gewoon op de rand iedereen WW te geven en zich tepletter zien springen... priceless.
Wailing caverns... Princess runs.. geweldige herrineringen, ook na princess naar de krokodil springen...
Hehe, ja was altijd wel mooi. Totdat onze raidleader (ik zat toen op andere servert en andere guild) -dkp ging geven voor die acties3xNix schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:08:
[...]
hahaha, ja idd naar beneden springen in het water was altijd lachen, de goede oude tijd met me shaman...
Stond je gewoon op de rand iedereen WW te geven en zich tepletter zien springen... priceless.
Wailing caverns... Princess runs.. geweldige herrineringen, ook na princess naar de krokodil springen...
Bij ons was hij er gelijk klaar mee na de eerste keer, DK was zo grappig om de hele guild kapot te laten vallenBartjeh schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:19:
Hehe, ja was altijd wel mooi. Totdat onze raidleader (ik zat toen op andere servert en andere guild) -dkp ging geven voor die actiesHij vond het de eerste paar keer wel leuk, maar daarna niet zo meer
Hadden jullie ook altijd van die in-guild class superiority battles? (vooral in de 40man raid tijd)
Toen met shaman waren we altijd anti cloth/leather healers... en later in TBC met me paladin "clubje" gingen we ook alleen maar elkaar DI geven... en ressurecten... de rest moest maar lopen.
Ook eigen guild-class channel waar we zaten te kaarten e.d. tijdens de raid... (Let wel, was wel EU top 100 guild)
Natuurlijk pas nadat we er zeker van waren dat de rest dood was, of dood ging.
Toen met shaman waren we altijd anti cloth/leather healers... en later in TBC met me paladin "clubje" gingen we ook alleen maar elkaar DI geven... en ressurecten... de rest moest maar lopen.
Ook eigen guild-class channel waar we zaten te kaarten e.d. tijdens de raid... (Let wel, was wel EU top 100 guild)
Dat gebeurt nog steeds inderdaad ^^ alhoewel dat niemand natuurlijk tijdens de raids zal erkennen3xNix schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:31:
Hadden jullie ook altijd van die in-guild class superiority battles? (vooral in de 40man raid tijd)
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Bejeweled spelen tijdens boss fights.. En dan van iemand te horen krijgen dat ie bijna een super serie had gekregen na de wipe.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Om even in te haken op de leeftijd/UT-discussie. 29 hier en ooit begonnen met de good old Commodore64...ook een ouwe lul dus en over een paar maandjes is het leven toch echt afgelopen voor mij
. Alhoewel, volgens sommigen begint het pas @ 30, dus daar maar flink aan vastklampen
.
Ik heb momenteel alle Unreal's geinstalleerd staan en UT99 was wel grappig, maar het begon toch echt met Unreal heren (dus geen tournament). Deze had ook een multiplayer onderdeel, maar de focus lag op de single player in de werelden (buggy multiplayer). Ik speel nog heel af en toe tijdens queue's e.d. Unreal multiplayer (voornamelijk Deck16
) en als ik geluk heb zijn er een stuk of 2 mensen online
. Er is ook een heuse old Unreal community met patches voor de game op: www.oldunreal.com. Later is er op deze site ook aandacht voor UT bijgekomen omdat: "UT99 is now old unreal too"
. Dus check het uit als je interesse heb.
Ik heb ook wel eens CoD MW2 geprobeerd, maar ik vind toch echt dat er veel meer skill komt kijken qua beweging, jumps e.d. in de verschillende Unreal's. Bij WoW ligt de focus PvP wise veel meer op strategie en wat minder op bewegen e.d., maar ondanks de droppende subscriber aantallen en de negativiteit richting Blizzard op de verschillende fora, is het naar mijn mening toch nog steeds een uniek en geweldig spel.
Ik weet nog wel de eerste keren dat ik WoW uitprobeerde en ik probeerde te dodgen (snelle horizontale strafe sprong in Unreal) als een gek en het maar vreemd vond dat je telkens moest eten tussen gevechten door. Man wat heb ik mij geërgerd aan WoW. De eerste poging tot het spelen van WoW heb ik ook maar één dag volgehouden. Gelukkig een tijd later wel nog een keer geprobeerd en blijven spelen
Ik heb momenteel alle Unreal's geinstalleerd staan en UT99 was wel grappig, maar het begon toch echt met Unreal heren (dus geen tournament). Deze had ook een multiplayer onderdeel, maar de focus lag op de single player in de werelden (buggy multiplayer). Ik speel nog heel af en toe tijdens queue's e.d. Unreal multiplayer (voornamelijk Deck16

Ik heb ook wel eens CoD MW2 geprobeerd, maar ik vind toch echt dat er veel meer skill komt kijken qua beweging, jumps e.d. in de verschillende Unreal's. Bij WoW ligt de focus PvP wise veel meer op strategie en wat minder op bewegen e.d., maar ondanks de droppende subscriber aantallen en de negativiteit richting Blizzard op de verschillende fora, is het naar mijn mening toch nog steeds een uniek en geweldig spel.
Ik weet nog wel de eerste keren dat ik WoW uitprobeerde en ik probeerde te dodgen (snelle horizontale strafe sprong in Unreal) als een gek en het maar vreemd vond dat je telkens moest eten tussen gevechten door. Man wat heb ik mij geërgerd aan WoW. De eerste poging tot het spelen van WoW heb ik ook maar één dag volgehouden. Gelukkig een tijd later wel nog een keer geprobeerd en blijven spelen
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Mag ik een rez scroll op heelvaak at home punt nl?
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Thx!
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Anoniem: 373674
Nog een oude kwezel hierzo --> 31
meeste epic game ervaringen gehad met de AMIGA.. wat was dit een coole machine. North en South tegen vriendjes.. tijdens het laadscherm de knop van de cannons ingedrukt houden en BOOM.. canons van je tegenstander waren al nekkie voordat het gevecht begon.
Op de pc vooral blizz games die mij lang konden boeien (Starcraft/Diablo en warcraft) uitzondering is/was Guild Wars... ach en kennissen/vrienden famillie ect.. die games maar raar vinden.. ja die kijken the voice en al die andere ongein op tv.. .... wie is er nu Raar
meeste epic game ervaringen gehad met de AMIGA.. wat was dit een coole machine. North en South tegen vriendjes.. tijdens het laadscherm de knop van de cannons ingedrukt houden en BOOM.. canons van je tegenstander waren al nekkie voordat het gevecht begon.
Op de pc vooral blizz games die mij lang konden boeien (Starcraft/Diablo en warcraft) uitzondering is/was Guild Wars... ach en kennissen/vrienden famillie ect.. die games maar raar vinden.. ja die kijken the voice en al die andere ongein op tv.. .... wie is er nu Raar
- Zeror
- Registratie: September 2003
- Laatst online: 30-05 22:42
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Warcraft
- Battlenet
- World Of Warcraft - Wrath Of The Lich King
- World Of Warcraft - The Burning Crusade
- World of Warcraft: Cataclysm
- Mmog
- World Of Warcraft - Battlechest
- World of Warcraft Burning Crusade, Collector's Edition
- Pc-game
- World Of Warcraft
- World of Warcraft Collector
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
- Apple Mac OS X
- Rpg
:strip_icc():strip_exif()/u/92368/crop67f122a4021bc.jpg?f=community)
Voor de Bronze Drake in Culling of Stratholme, moet je binnen 25 min. die bonus boss verslagen hebben. Vanaf wanneer gaat die teller van start? Vanaf het begin van de dungeon of vanaf de start eerste wave mobs in Stratholme (dus nadat Arthas z'n smoel houd).
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
- Mektheb
- Registratie: December 2006
- Laatst online: 29-05 20:49
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
- Apple Mac OS X
:strip_icc():strip_exif()/u/202430/458684_q.jpg?f=community)
zodra de 1e wave begint geloof ik, maar goed dat is onmogelijk om NIET te halen eigenlijk
- Zeror
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Warcraft
- Battlenet
- Mmog
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
- Apple Mac OS X
- Rpg
Dan faal ik enorm
, want ik was gisteren samen met een andere hunter die de Bronze Drake wilde gegaan, maar we waren te laat. Volgens mij hebben we gewoon keihard zitten falen op die waves. De rest ging gewoon lekker smooth.
Ikzelf heb die draak al.
Ikzelf heb die draak al.
[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 07-01-2012 16:09 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
dat is idd wel erg vreemd hoor.. een aantal maanden geleden heb ik dit solo gedaan op mijn DK en dat was totaal geen probleem. wellicht stonden jullie een beetje te vlieren fluiten terwijl er ergens al lang een groepje was gespawned. Als je een groepje nekkie hebt, gewoon meteen doorlopen naar de volgende spawn plek of een beetje strategisch gaan staan.Rakkerzero schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 16:09:
Dan faal ik enorm, want ik was gisteren samen met een andere hunter die de Bronze Drake wilde gegaan, maar we waren te laat. Volgens mij hebben we gewoon keihard zitten falen op die waves. De rest ging gewoon lekker smooth.
Ikzelf heb die draak al.
suc6
- Zeror
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Warcraft
- Battlenet
- Mmog
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
- Apple Mac OS X
- Rpg
We hadden het probleem al gevonden. Hij was vergeten om de dungeon op heroic te zetten. Ik had wel gezegd hoe ie dat moest doen, want dat wist ie niet aangezien hij nog niet zo lang speelt. Ik had niet goed opgelet, want die heroic mode stond dus niet aan.
Hey mensen..
De laatste 2 bosses stonden op het menu... de spine ging echt super easy neer. Daarna madness en hier hebben we echt behoorlijk op lopen wipen. Zelf ben ik dps gegaan en we hadden 1 pala tank. verder 3 healers. Dps lag tussen de 52K - 42K, maar het wilde niet lukken.
1keer het laatste platform gehaald, maar toen ging de tank meteen nekkie toen die 2 adds kwamen.. allemaal best irritant want als je kijkt hoe simpel die spine neerging.. dan heb ik sterk het vermoeden dat we iets niet juist doen.
verruit het vaakst ging het fout omdat de tank een impale om zijn oren kreeg en meteen dood was of omdat hij niet snel genoeg bubble weghaalde etc...
Hebben jullie nog tips en tricks hier en is onze setup okay (met 2 healers trekken we niet)
De laatste 2 bosses stonden op het menu... de spine ging echt super easy neer. Daarna madness en hier hebben we echt behoorlijk op lopen wipen. Zelf ben ik dps gegaan en we hadden 1 pala tank. verder 3 healers. Dps lag tussen de 52K - 42K, maar het wilde niet lukken.
1keer het laatste platform gehaald, maar toen ging de tank meteen nekkie toen die 2 adds kwamen.. allemaal best irritant want als je kijkt hoe simpel die spine neerging.. dan heb ik sterk het vermoeden dat we iets niet juist doen.
verruit het vaakst ging het fout omdat de tank een impale om zijn oren kreeg en meteen dood was of omdat hij niet snel genoeg bubble weghaalde etc...
Hebben jullie nog tips en tricks hier en is onze setup okay (met 2 healers trekken we niet)
met 2 healers krijgen jullie maar 1 impale. verder is pally OP op madness met een hoop CD die hij kan gebruiken. verder is de order van madness op 10 man het gemakkelijkste green, red, yellow en dan blue. De mechanics achter iedere kleur ken je neem ik aan wel. Verder open op de eerste arm met BL als de corruption spawnt aangezien het een + 10 min fight is kun je BL in phase 2 weer gebruiken.
Verder is het belangrijk om de 2 adds in de time zone (yellow circle) te tanken aangezien de debuff op de mobs dan, en je hebt je green button terug op laatste platfrom. Gebruik BL als je de 2de keer adds krijgt nuke deze down asap en burn DW als een gek down deze zal ongeveer op 10% zeker moeten zitten. Elke 5% gaat damage hugh omhoog,
1 tank en 2 healers is absoluut beste setup.
Verder is het belangrijk om de 2 adds in de time zone (yellow circle) te tanken aangezien de debuff op de mobs dan, en je hebt je green button terug op laatste platfrom. Gebruik BL als je de 2de keer adds krijgt nuke deze down asap en burn DW als een gek down deze zal ongeveer op 10% zeker moeten zitten. Elke 5% gaat damage hugh omhoog,
Als je tank constant dood gaat zou je het ook met 3 healers kunnen proberen, zou voldoende moeten zijn met die damage. De eerste keer dat mijn guild Madness down kreeg deden we dat met 3 healers en 2 tank (Ik was wel 80% van de tijd Cat) en ongeveer dezelfde damage.
Even terug naar onze eigen progress
. Nadat het zo slecht ging donderdag op Zon'Ozz HC, die toch maar geskipped (was op normal ook de baas waar we de meeste moeite mee hadden de eerste keer), en op donderdag hadden ze Hagara HC al op 50%. Zondag was de combo iets aangepast zodat ze toch iets extra damage deded en hij is down!!! Op Wowprogress krijg je ook meer punten voor de Hagara kill als voor Zon'Ozz en staan we opeens 6e van de server!! Echt super!
Even terug naar onze eigen progress
lekker WoW weekendje achter de rug.
1e T13 voor m'n paladin in LFR weten te looten op vrijdag. En 8x one-shot. Lekker om een co-tank en voldoende dps-ers te hebben die ook weten wat ze doen.
Daarna op zaterdag het laatste benodigde HoT hc item voor m'n shaman opgepikt.
's avonds met m'n hunter DS gepugd. Met enige moeite tot 4/8 gekomen, om daarna herhaaldelijk te wipen op ExtraActionButton1. /facepalm
Ook leuk: op één van de generals zo'n beetje iedere try 2 of 3 staan op damage done als BM hunter om vervolgens gewhispered te worden of ik niet wat meer dps kan doen... whut? eehm, 'merge pets with owners'? oh ja...
Zondagmiddag met m'n shaman DS ingedoken met m'n shaman. Daar viel ik mezelf nogal tegen. Blijkbaar moet ik nog een stuk beter met m'n cd's om leren gaan, want m'n dps bleef behoorlijk achter bij de andere shaman. Ik grijp setbonus en paar punten hogere ilvl natuurlijk aan als excuus, maar ik vond het verschil to te groot.
Zondagavond nog wat Hagara hc en Ultraxion hc geprobeerd. Bij de 1e de 'klik' qua uitvoering nog niet gevonden en bij de 2e halen we de dpsvereisten bij lange na nog niet.
Frustrerende avond dus.
Dinsdag de rest op normal leegtrekken en daarna FL in om de 2 legendary van onze groep te halen.
1e T13 voor m'n paladin in LFR weten te looten op vrijdag. En 8x one-shot. Lekker om een co-tank en voldoende dps-ers te hebben die ook weten wat ze doen.
Daarna op zaterdag het laatste benodigde HoT hc item voor m'n shaman opgepikt.
's avonds met m'n hunter DS gepugd. Met enige moeite tot 4/8 gekomen, om daarna herhaaldelijk te wipen op ExtraActionButton1. /facepalm
Ook leuk: op één van de generals zo'n beetje iedere try 2 of 3 staan op damage done als BM hunter om vervolgens gewhispered te worden of ik niet wat meer dps kan doen... whut? eehm, 'merge pets with owners'? oh ja...
Zondagmiddag met m'n shaman DS ingedoken met m'n shaman. Daar viel ik mezelf nogal tegen. Blijkbaar moet ik nog een stuk beter met m'n cd's om leren gaan, want m'n dps bleef behoorlijk achter bij de andere shaman. Ik grijp setbonus en paar punten hogere ilvl natuurlijk aan als excuus, maar ik vond het verschil to te groot.
Zondagavond nog wat Hagara hc en Ultraxion hc geprobeerd. Bij de 1e de 'klik' qua uitvoering nog niet gevonden en bij de 2e halen we de dpsvereisten bij lange na nog niet.
Frustrerende avond dus.
Dinsdag de rest op normal leegtrekken en daarna FL in om de 2 legendary van onze groep te halen.
Geweldig die guild verhalen 
Bij ons is er maar 1 16 4 zijn er 20 tot 22 jaar rest zijn 28 tot 33 en een stelletje (beide hunters ook zo typisch
) van + 36 de vrouw wil haar leeftijd nog steeds niet verklappen maar 40 zal ze zijn 
Vooral de slowprogression raids zijn leuk, gister hopeloos falen op spine, daar waar het woensdag een near one-shot was zijn lol. Maar grappen en grollen tussen door houd de sfeer er in, voordeel ook is dat de grootste gedeelte van de groep al zo'n 2 jaar samen speel, sinds eind t11 een guild merger gedaan nadat wat mensen interesse kwijt raakte, van deze merger zijn de leukste mensen over gebleven (4 maar van de 14
).
We doen vaak ook een vrijdag raid met alts puur voor fun, bier allowed en gewoon lekker relaxen.
DS10 afgelopen vrijdag gedaan met 6/10 guildies, allemaal stroef op de alts want hebben nog geen echte raid gedaan op alts sinds DS live ging. We waarschuwen de pugs altijd dat hoe langer de raid duurd hoe meliger en waarschijnlijk stommer de wipes worden
Ze komen altijd op mumble en hebben aan deze fail beer raids sinds FL 2 members gekregen. Meeste pugs gaan vanzelf mee drinken en dat is gewoon geweldig 
We kregen morchok en yor'sahj neer daar bleeft het bij lol
Gister wel spine neer btw, helaas duurde het zo lang en mensen moesten vandaag weer voor het eerst weer werken of school en vroegen voor de raid om eerder te stoppen.
Maakt het iig een 100% score sinds onze eerste spine kill.
Extra raid ingeplanned voor madness hopen dat mensen daadwerkelijk kunnen
Bij ons is er maar 1 16 4 zijn er 20 tot 22 jaar rest zijn 28 tot 33 en een stelletje (beide hunters ook zo typisch
Vooral de slowprogression raids zijn leuk, gister hopeloos falen op spine, daar waar het woensdag een near one-shot was zijn lol. Maar grappen en grollen tussen door houd de sfeer er in, voordeel ook is dat de grootste gedeelte van de groep al zo'n 2 jaar samen speel, sinds eind t11 een guild merger gedaan nadat wat mensen interesse kwijt raakte, van deze merger zijn de leukste mensen over gebleven (4 maar van de 14
We doen vaak ook een vrijdag raid met alts puur voor fun, bier allowed en gewoon lekker relaxen.
DS10 afgelopen vrijdag gedaan met 6/10 guildies, allemaal stroef op de alts want hebben nog geen echte raid gedaan op alts sinds DS live ging. We waarschuwen de pugs altijd dat hoe langer de raid duurd hoe meliger en waarschijnlijk stommer de wipes worden
We kregen morchok en yor'sahj neer daar bleeft het bij lol
Gister wel spine neer btw, helaas duurde het zo lang en mensen moesten vandaag weer voor het eerst weer werken of school en vroegen voor de raid om eerder te stoppen.
Maakt het iig een 100% score sinds onze eerste spine kill.
Extra raid ingeplanned voor madness hopen dat mensen daadwerkelijk kunnen
Ik moest lachen (vanwege de herkenbaarheid, zelf ook al aantal keer gehad)Rakkerzero schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 23:11:
We hadden het probleem al gevonden. Hij was vergeten om de dungeon op heroic te zetten.
4/8 HC \o/
Nadat we verleden week zondag dus al bijna een kill hadden gescoord gingen we vrijdag verder met, in eerste instantie, Zon'Ozz HC. Hier bleek wel dat onze strategie best wel afhing van mijn CD abuse op de black phases. De woensdag ervoor ging het toch niet helemaal lekker in mijn afwezigheid. Niet eens zozeer door black phase fail, maar waar het euvel zat werd eigenlijk niet echt duidelijk.
Vrijdag dus meteen twee redelijk stabiele attempts, maar daarna begon de RNG shit. 3debuffs op melee terwijl zij de ball moeten soaken, 3 debuffs op ranged terwijl zij moeten soaken, zelfs nog een paar keer die twee precies achter elkaar. De ball die op sommige momenten ook gewoon NIET bewoog, Bounces terwijl de boss de ball had moeten pakken... Zeer frustrerend. Maar gek genoeg klikte het op de 14e attempt helemaal, en ging het dus compleet foutloos, zonder doden, ruim voor de enrage... Juist.
Ik houd niet zo van gevechten waar RNG je attempts kan verneuken, zéker niet als er nog buggy abilities in zitten, en ik hoop dan ook dat Zon'Ozz voortaan net zo smooth down gaat als deze attempt, maar dat hangt dus helaas van externe factoren af.
Anyway, op naar Ultraxion! We hadden dus al een avondje wipes achter de rug, en besloten op die voet verder te gaan. Dit keer een iets betere ranged/melee DPS split, en het bleek al snel dat DPS geen issue zou zijn. We hadden al behoorlijk gekeken naar de healer buff verdeling, en besloten de eerste paar pulls af te wijken van onze standaard verdeling, om onze Disc's healing te maximaliseren. Hij zou rood pakken, ik green, hij blue.
Totdat Blue uitging was dat niet veel anders dan voorheen, maar ik merkte dat mijn output aan het eind gewoon niet voldoende was. De priest deed al niets anders dan normaal, dus PoHspam, maar mijn output werd gewoon niet dramatisch beter, iets dat voor dat 5m punt toch echt nodig is.
Toch maar weer terug naar onze standaard-verdeling dus, waarbij ik rood nam, en de priest green+blue, en de eerste de beste try na de switch was meteen raak. 5'17, met 3 doden, maar voornamelijk omdat ik oom was op het 5m punt, iets waar ik nog makkelijk aan kan werken.
Zon'Ozz, Ultraxion en Warmaster B dropten allen druid loot, maar ik heb lekker gepasst voor 4pieces op onze boomkin en DK, met name omdat de resto 4T13 alleen een upgrade is in ilvl. Daarna nog even de dungeon leeggemept, met Red first op Madness omdat iemand dat deel van de achievement nog gemist had.
Logje!(incl world #1 elemental DPS op Zon'Ozz HC) Filmpje van Ultraxion! (ondanks best boring, stilstaan is niet heel spannend :P)
Nadat we verleden week zondag dus al bijna een kill hadden gescoord gingen we vrijdag verder met, in eerste instantie, Zon'Ozz HC. Hier bleek wel dat onze strategie best wel afhing van mijn CD abuse op de black phases. De woensdag ervoor ging het toch niet helemaal lekker in mijn afwezigheid. Niet eens zozeer door black phase fail, maar waar het euvel zat werd eigenlijk niet echt duidelijk.
Vrijdag dus meteen twee redelijk stabiele attempts, maar daarna begon de RNG shit. 3debuffs op melee terwijl zij de ball moeten soaken, 3 debuffs op ranged terwijl zij moeten soaken, zelfs nog een paar keer die twee precies achter elkaar. De ball die op sommige momenten ook gewoon NIET bewoog, Bounces terwijl de boss de ball had moeten pakken... Zeer frustrerend. Maar gek genoeg klikte het op de 14e attempt helemaal, en ging het dus compleet foutloos, zonder doden, ruim voor de enrage... Juist.
Ik houd niet zo van gevechten waar RNG je attempts kan verneuken, zéker niet als er nog buggy abilities in zitten, en ik hoop dan ook dat Zon'Ozz voortaan net zo smooth down gaat als deze attempt, maar dat hangt dus helaas van externe factoren af.
Anyway, op naar Ultraxion! We hadden dus al een avondje wipes achter de rug, en besloten op die voet verder te gaan. Dit keer een iets betere ranged/melee DPS split, en het bleek al snel dat DPS geen issue zou zijn. We hadden al behoorlijk gekeken naar de healer buff verdeling, en besloten de eerste paar pulls af te wijken van onze standaard verdeling, om onze Disc's healing te maximaliseren. Hij zou rood pakken, ik green, hij blue.
Totdat Blue uitging was dat niet veel anders dan voorheen, maar ik merkte dat mijn output aan het eind gewoon niet voldoende was. De priest deed al niets anders dan normaal, dus PoHspam, maar mijn output werd gewoon niet dramatisch beter, iets dat voor dat 5m punt toch echt nodig is.
Toch maar weer terug naar onze standaard-verdeling dus, waarbij ik rood nam, en de priest green+blue, en de eerste de beste try na de switch was meteen raak. 5'17, met 3 doden, maar voornamelijk omdat ik oom was op het 5m punt, iets waar ik nog makkelijk aan kan werken.
Zon'Ozz, Ultraxion en Warmaster B dropten allen druid loot, maar ik heb lekker gepasst voor 4pieces op onze boomkin en DK, met name omdat de resto 4T13 alleen een upgrade is in ilvl. Daarna nog even de dungeon leeggemept, met Red first op Madness omdat iemand dat deel van de achievement nog gemist had.
Logje!(incl world #1 elemental DPS op Zon'Ozz HC) Filmpje van Ultraxion! (ondanks best boring, stilstaan is niet heel spannend :P)
Trolo, dat heb ik in Sethekk Halls zo'n 4/5 keerstefanass schreef op maandag 09 januari 2012 @ 09:57:
[...]
Ik moest lachen (vanwege de herkenbaarheid, zelf ook al aantal keer gehad)
Ren je daar vrolijk door heen ... waar is Anzu? o.O
Moet gewoon in het begin opletten of ik die emote shizz zie van die hawks, maar goed, let ik niet altijd even goed op
zit me n.a.v. die log te verbazen over de dmg/spec/statprio van jullie dk: een DW mastery setup had ik nog niet als een way-to-go gezien.
http://www.worldoflogs.co.../7/?enc=bosses&boss=55294
vs
http://www.worldoflogs.co...etails/2/?s=10826&e=11144
en
http://eu.battle.net/wow/...executus/Bhirnak/advanced
vs
http://eu.battle.net/wow/...light/Ekibiogami/advanced
maar klein verschil in ilvl, groot verschil in DPS
Hoewel 2x heroic hand of morchok vs normal hand of morchok+LFR souldrinker wel een groot verschil is.
Gratz met de Kills
Als ik die kill zie dan moeten wij Ultraxxion ook wel down kunnen krijgen, onze damage is wel vergelijkbaar met die van jullie denk ik en onze tanks doen iets meer damage. Onze Priest zat gisteren al te klagen dat ze niks te healen had op normal Ultraxxion en dat ze geen rank kon halen
Ok thxs.. 1 impale was ook onze opzet met 1 tank. dps nukte als een gek die tentacle down en meestal kreeg de tank maar 1 impale.Lcount schreef op zondag 08 januari 2012 @ 23:44:
met 2 healers krijgen jullie maar 1 impale. verder is pally OP op madness met een hoop CD die hij kan gebruiken. verder is de order van madness op 10 man het gemakkelijkste green, red, yellow en dan blue. De mechanics achter iedere kleur ken je neem ik aan wel. Verder open op de eerste arm met BL als de corruption spawnt aangezien het een + 10 min fight is kun je BL in phase 2 weer gebruiken.
wellicht dat we die kleuren volgorde anders deden. Ik zag er weinig van in mijn interfase, maar we starte op het platform met Thrall.. dan 2 keer naar links, dan 1 keer naar rechts en als laatste 2 keer naar rechts en dan daarna naar het platform met het hoofd... 3 keer naar links
Erg interesant idd, denk dat ik vanavond maar Masterfrost ga proberen.
Weet nog niet hoe ik m'n waarden moet instellen, maar ik gok dat ik 17% hit nodig heb voor spells anders mist HB, en alles naar Mastery reforgen en daarna haste/crit?
Is er ook ergens een BiS list voor Masterfrost? (eletistjerks doet het niet op de zaak)
Gisteren Northrend helemaal "geexploret" en wat aan de professions gedaan. Fishing vanaf heel laag naar iets rond de 130-140 gebracht, beetje archeology, jewelcrafting wat omhoog gekregen en mining naar 450 gebracht. Dat laatste brengt hopelijk weer een hele berg geld op ook. Hele lading achievements binnengehengeld (letterlijk en figuurlijk) daardoor. En ondertussen nog gewoon een level gestegen ook, nu 77,5.
Ik kwam erachter dat je blijkbaar honor points krijgt van dungeon bosses in wotlk content. Eens kijken of ik daar nog iets moois van kan kopen binnenkort. Eerst nog even sparen.
Ook eens kijken of ik wat guildies mee kan krijgen op een oude raid of zo. Heb nog steeds nooit een raid gedaan
Ik kwam erachter dat je blijkbaar honor points krijgt van dungeon bosses in wotlk content. Eens kijken of ik daar nog iets moois van kan kopen binnenkort. Eerst nog even sparen.
Ook eens kijken of ik wat guildies mee kan krijgen op een oude raid of zo. Heb nog steeds nooit een raid gedaan
Zoals Joe al zei, we zijn met wat altjes DS in gegaan. Was gezellig, maar toch ook een beetje teleurstellend. We zijn niet verder gekomen dan 2 kills. Waarschijnlijk vooral door gebrek aan tankgear en healer-output. Maf dat we in onze mainruns alles makkelijk met 2 healers afkunnen terwijl we in onze altrun van zondag hard faalden met 3 healers. Die ene man extra zou toch verschil moeten maken…
We misten wel wat van de best gegearde alts in de guild, die zaten op een verjaardag. Volgende week komen we absoluut verder. Heb wel nog de T13 pants mogen looten voor mijn rogue.
Hier de logs:
http://www.worldoflogs.com/reports/svros5bt5ol2g8es/
We misten wel wat van de best gegearde alts in de guild, die zaten op een verjaardag. Volgende week komen we absoluut verder. Heb wel nog de T13 pants mogen looten voor mijn rogue.
Hier de logs:
http://www.worldoflogs.com/reports/svros5bt5ol2g8es/
van EJ:3xNix schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:57:
[...]
Erg interesant idd, denk dat ik vanavond maar Masterfrost ga proberen.
Weet nog niet hoe ik m'n waarden moet instellen, maar ik gok dat ik 17% hit nodig heb voor spells anders mist HB, en alles naar Mastery reforgen en daarna haste/crit?
Is er ook ergens een BiS list voor Masterfrost? (eletistjerks doet het niet op de zaak)
vetgedrukte had ik dus gemist.Masterfrost
Essentially you forfeit using Obliterate all the time and strategically use Howling Blast when you are at low Runic Power. As of 4.3, this is the top dps playstyle if played perfectly but is more punishing for deviating from the priority.
You pick up the DW Improved Blood Tap (7/29+2/3) spec. Any Masterfrost build will be done in Unholy Presence.
Masterfrost Stat Priority
Strength > Expertise to Cap > Yellow Hit to Cap > Mastery > Haste > Crit
Masterfrost Stat Strength Expertise Hit Mastery Haste Crit
Weights 3.59 2.32 2.22 2.15 2.06 1.73
Masterfrost Priority
Diseases via Howling Blast and Plague Strike or Outbreak
Obliterate if both Frost/Unholy pairs and/or both Death runes are up
Frost Strike if RP capped
Rime
Obliterate if both Unholy runes are up or will be within 1 second
Howling Blast if under 90 Runic Power
Frost Strike if over 90 Runic Power
Howling Blast if under 60 Runic Power
Frost Strike
Horn of Winter
The Masterfrost priority revolves around using Howling Blast as much as possible and using Frost Strike to get Frost and Death Runes back via gaming Unholy Runes on cooldown. You will always want to keep one Unholy Rune activated so that Runic Empowerment will be guaranteed to return you a Death Rune or a Frost Rune when you Frost Strike, rather than an Unholy Rune. Masterfrost shares the same multiple target priortiy with a normal build.
Toch ook maar eens uitproberen dan.
Gisteren voor het eerst met de guild een avond kunnen ploeteren op madness of deathwing gevecht. We hadden aan het eind van donderdag voor het eerst spine neer en even onze voeten nat kunnen maken op madness maar gisteren was het zover dat we onze borst nat konden maken. Wederom een grof gebrek aan MS healers maar we hadden dezelfde healer alts beschikbaar die de laatste dagen ook voor flinke progress hebben gezorgd. Op zich hebben we op madness ook goede progress gemaakt door een aantal 4% wipes te halen.
Eerste probleem waar we tegenaan liepen was natuurlijk de 4de platform en met name de elementium bolt. Maar met de setup die we beschikbaar hadden, hadden we erg veel persoonlijke cooldowns tot onze beschikking. Dat probleem hebben we redelijk onder controle nu. Het tweede probleem waar we tegenaan liepen was een gebrek aan DPS op de 4de platform op de wing tentacle. We hebben een aantal de cataclysm timer niet gehaald en zitten er nog redelijk vaak erg dicht tegenop. Een eerste paar keer kunnen halen door hier bloodlust te gebruiken maar de laatste paar keer ook zonder bloodlust dit kunnen halen (door op de eerste platform een dps deze wing tentacle aan te vallen tot 90%).
Het huidige probleem waar we nu tegenaan lopen is de laatste 10% op deathwing. We komen consequent rond 10-11 minuten bij deathwing aan. De eerste add wave maken we dood en ik zie dan meestal de 1:30 berserk timer in het scherm komen voordat de tweede add wave komt. De eerste keer besloten om deze wave dood te maken, maar toen wipete we op 4% door berserk. De overige keren besloten om de tweede add wave te negeren en Deathwing te zergen maar ook hier wipete we op 4% wegens mensen die door shrapnel worden opgeblazen (en tanks die te veel tetanus stacks krijgen).
Wij doen het gevecht tot nu toe met 2 tanks, 5 dps, 3 healers. We hebben een keer gehad dat een healer door de elementium bolt dood ging op het laatste platform waar we vervolgens nog tot ~10% op Deathwing hebben kunnen doorgaan. Ik ben alleen bang dat onze dps niet voldoende is om de 1 tank, 7 dps, 2 healer setup te nemen (daarbij worden nog te veel mensen geraakt door crush op een andere persoon).
WoL logs : Madness of Deathwing 10N
Hebben mensen nog tips? Is het waard om op de 2de add wave alleen de elementium fragments (die shrapnel doen) te doden en de elementium terrors te negeren voor meer dps tijd op deathwing? Overigens vind ik de dps van onze hunters laag, alleen heb ik zelf niet genoeg ervaring als hunter om hun hierbij te helpen (mijn hunter is een hele lv37).
Eerste probleem waar we tegenaan liepen was natuurlijk de 4de platform en met name de elementium bolt. Maar met de setup die we beschikbaar hadden, hadden we erg veel persoonlijke cooldowns tot onze beschikking. Dat probleem hebben we redelijk onder controle nu. Het tweede probleem waar we tegenaan liepen was een gebrek aan DPS op de 4de platform op de wing tentacle. We hebben een aantal de cataclysm timer niet gehaald en zitten er nog redelijk vaak erg dicht tegenop. Een eerste paar keer kunnen halen door hier bloodlust te gebruiken maar de laatste paar keer ook zonder bloodlust dit kunnen halen (door op de eerste platform een dps deze wing tentacle aan te vallen tot 90%).
Het huidige probleem waar we nu tegenaan lopen is de laatste 10% op deathwing. We komen consequent rond 10-11 minuten bij deathwing aan. De eerste add wave maken we dood en ik zie dan meestal de 1:30 berserk timer in het scherm komen voordat de tweede add wave komt. De eerste keer besloten om deze wave dood te maken, maar toen wipete we op 4% door berserk. De overige keren besloten om de tweede add wave te negeren en Deathwing te zergen maar ook hier wipete we op 4% wegens mensen die door shrapnel worden opgeblazen (en tanks die te veel tetanus stacks krijgen).
Wij doen het gevecht tot nu toe met 2 tanks, 5 dps, 3 healers. We hebben een keer gehad dat een healer door de elementium bolt dood ging op het laatste platform waar we vervolgens nog tot ~10% op Deathwing hebben kunnen doorgaan. Ik ben alleen bang dat onze dps niet voldoende is om de 1 tank, 7 dps, 2 healer setup te nemen (daarbij worden nog te veel mensen geraakt door crush op een andere persoon).
WoL logs : Madness of Deathwing 10N
Hebben mensen nog tips? Is het waard om op de 2de add wave alleen de elementium fragments (die shrapnel doen) te doden en de elementium terrors te negeren voor meer dps tijd op deathwing? Overigens vind ik de dps van onze hunters laag, alleen heb ik zelf niet genoeg ervaring als hunter om hun hierbij te helpen (mijn hunter is een hele lv37).
Gisteren voor het eerste eindelijk Madness down ... We hadden er al 3 volle wipe avonden opzitten en de laatste weken nauwelijks meer een raid gehad door de feestdagen.
Ook de groep die wat problemen had waardoor we een nieuwe healer hebben en een nieuwe dps/tank. en zelf dan wisselde we regematig van spelers. We deden telkens het gele platform als laatste ipv van blauw en gebruikte een 1tank/2healer opzet.
Echter liepen wel telkens tegen AoE DPS problemen aan bij het laatste platform (en soms ook die waarvoor) op de blobs.
Ook regelmatige dc's (2 onstabiele connecties in onze raid groep) en anders viel er wel iemand naar beneden tijdens platform springen (die buff kan echt niet tegen lag)
Maarja gisteren was het dan eindelijk raak. We een totaal andere setup, waardoor we nu 4 goede aoe's hadden ipv van 2-3 en een boel geluk (geen dc's!!
) en na een wipe direct door naar de laatse fase.
Bij de Shrapnell adds zie ik de namen staan dus die noemde ik maar op voor de zekerheid. Kreeg ik van een van de nieuwe dps'ers de vraag waarom zijn naam geroepen werd en wat hij moest doen
.. 5 man roept in koor die "dream" moet gebruiken, net op tijd 
Vervolgens Tank gaat dood bij de eerste tetanus adds (geen idee hoe ze heten) maar gelukkig wordt hij geressed voordat ze iemand anders killen.
2de add wave ignored en BAM.. de kill.. na een paar avonden wipen is het toch fijn om het dood te krijgen.
En aangeizne dit pas de 2de try van de avond was toen maar besloten om de Glory of the Firelands Raider achievement te behalen. ppft, had ik dus echt geen zin in. Ik zag ons al de hele avond wipen op Alyz.
Gelukkig koste dat maar 6 tries, wat bijna net zoveel was als de kneeling achievement ons koste
Verbazingwekkend hoe mensen die normaal geen enkele tornado pakken op heroic mode nu ineens moeite hebben met de normal mode
. Zal wel aan het feit liggen dat we nu al sinds de patch geen firelands meer doen.
Dus na een avondje een paar achievements + een mount rijker
niet slecht.
Dan kunnen we ons nu eindenlijk eens richten op de HC's. Gelukkig want die eerste 7 bazen begonnen me wel de neus uit te komen op normal mode, daar ren je zo doorheen.
Ook de groep die wat problemen had waardoor we een nieuwe healer hebben en een nieuwe dps/tank. en zelf dan wisselde we regematig van spelers. We deden telkens het gele platform als laatste ipv van blauw en gebruikte een 1tank/2healer opzet.
Echter liepen wel telkens tegen AoE DPS problemen aan bij het laatste platform (en soms ook die waarvoor) op de blobs.
Ook regelmatige dc's (2 onstabiele connecties in onze raid groep) en anders viel er wel iemand naar beneden tijdens platform springen (die buff kan echt niet tegen lag)
Maarja gisteren was het dan eindelijk raak. We een totaal andere setup, waardoor we nu 4 goede aoe's hadden ipv van 2-3 en een boel geluk (geen dc's!!
Bij de Shrapnell adds zie ik de namen staan dus die noemde ik maar op voor de zekerheid. Kreeg ik van een van de nieuwe dps'ers de vraag waarom zijn naam geroepen werd en wat hij moest doen
Vervolgens Tank gaat dood bij de eerste tetanus adds (geen idee hoe ze heten) maar gelukkig wordt hij geressed voordat ze iemand anders killen.
2de add wave ignored en BAM.. de kill.. na een paar avonden wipen is het toch fijn om het dood te krijgen.
En aangeizne dit pas de 2de try van de avond was toen maar besloten om de Glory of the Firelands Raider achievement te behalen. ppft, had ik dus echt geen zin in. Ik zag ons al de hele avond wipen op Alyz.
Gelukkig koste dat maar 6 tries, wat bijna net zoveel was als de kneeling achievement ons koste
Verbazingwekkend hoe mensen die normaal geen enkele tornado pakken op heroic mode nu ineens moeite hebben met de normal mode
Dus na een avondje een paar achievements + een mount rijker
Dan kunnen we ons nu eindenlijk eens richten op de HC's. Gelukkig want die eerste 7 bazen begonnen me wel de neus uit te komen op normal mode, daar ren je zo doorheen.
@deTwisj: Jullie dps lijkt me meer dan hoog genoeg om het met 2 healers en 1 tank te doen. Wij doen volgens mij minder dps en halen het prima met die setup.
Wij hebben woensdag 1 a 1,5 uur voor Morchok HC. Eén van onze tanks moet namelijk snel weg. Ik hoop echt dat we flinke progress kunnen maken, of zelfs een kill kunnne pakken binnen die tijd.
Dingen waar ik op wil letten:
• Tank en 1 melee staan dicht op de gesplitste bosses. De mêlee dps gebruikt defensive cooldown @ stomp.
• 3 ranged mensen rennen naar de crystal en gaan er net niet middenin staan, maar tussen de crystal en de baas.
• Eerst stomp dan crystal pakken.
• Beide groepen moeten self sufficient zijn en vrij ver bij elkaar vandaan.
Is dit een compleet plaatje?
Wij hebben woensdag 1 a 1,5 uur voor Morchok HC. Eén van onze tanks moet namelijk snel weg. Ik hoop echt dat we flinke progress kunnen maken, of zelfs een kill kunnne pakken binnen die tijd.
• Tank en 1 melee staan dicht op de gesplitste bosses. De mêlee dps gebruikt defensive cooldown @ stomp.
• 3 ranged mensen rennen naar de crystal en gaan er net niet middenin staan, maar tussen de crystal en de baas.
OT: AMIGA 500, 500+ en 1200 gehadAnoniem: 373674 schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 14:31:
Nog een oude kwezel hierzo --> 31
North en South trein beroven enzo, geweldig thx voor deze nostalgie was helemaal North and South vergeten.
Onze DW Frost DK gaat ook mastery, moet zeggen dat zijn DPS heerlijk is.
Unholy schijnt ook mastery te willen, hij heeft het geprobeerd met die 2 hander van DW (LFR Versie) ondanks dat zijn DPS nog steeds hoog was voelde het stukke minder aan. Zelf voelde hij dat ook en is weer terug op DW Frost. Voordeel is dus dat je 1 gear set voor 2 specs heb, mocht Unholy nodig zijn voor 10man vanwegen de debuff op de boss zodat je caster meer damage doen.
Eindelijk deze week een full clear kunnen pakken na de kerstslack. Helaas wel het nieuws te horen gekregen dat onze mage stopt/gaat stoppen. Jammer dat we geen ranged vervanging hebben voor 'm, maar een tweede dk. Aah well, zolang we maar kunnen raiden.
Blizz vindt mij eindelijk weer wat liever. Op onze tweede Madness kill dropte ie toch echt Gurthalak
Eindelijk een echt goede weapon voor Unholy dps. Ik ben erg benieuwd naar mijn dps as woensdag. Ik merkte nu al dat ik met een slechtere weapon (378 ilvl) vergelijkbare dps kon doen als met dw frost (397 weapon x2). Sowieso komt het erg goed uit nu we een tweede dk hebben. Hij gaat dw frost, ik ga unholy. Nu alleen nog tijd investeren in het omhoog krijgen van z'n dps, want dat komt nog niet heel erg uit de verf (pvp'er die nu pve content zal gaan doen).
Blizz vindt mij eindelijk weer wat liever. Op onze tweede Madness kill dropte ie toch echt Gurthalak

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Speel jij je shaman niet meer, je was toch een shaman healer ?Mik! schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:48:
Eindelijk deze week een full clear kunnen pakken na de kerstslack. Helaas wel het nieuws te horen gekregen dat onze mage stopt/gaat stoppen. Jammer dat we geen ranged vervanging hebben voor 'm, maar een tweede dk. Aah well, zolang we maar kunnen raiden.
Blizz vindt mij eindelijk weer wat liever. Op onze tweede Madness kill dropte ie toch echt GurthalakEindelijk een echt goede weapon voor Unholy dps. Ik ben erg benieuwd naar mijn dps as woensdag. Ik merkte nu al dat ik met een slechtere weapon (378 ilvl) vergelijkbare dps kon doen als met dw frost (397 weapon x2). Sowieso komt het erg goed uit nu we een tweede dk hebben. Hij gaat dw frost, ik ga unholy. Nu alleen nog tijd investeren in het omhoog krijgen van z'n dps, want dat komt nog niet heel erg uit de verf (pvp'er die nu pve content zal gaan doen).
Is dat zo? Ik las namelijk dat UH DK nog steeds haste als hoogste prioriteit hebben. Alleen met die nieuwe 2H wapen is mastery een duidelijke 2de plaats ipv crit op de 2de plaats.Derr_Hans schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:45:
Onze DW Frost DK gaat ook mastery, moet zeggen dat zijn DPS heerlijk is.
Unholy schijnt ook mastery te willen, hij heeft het geprobeerd met die 2 hander van DW (LFR Versie) ondanks dat zijn DPS nog steeds hoog was voelde het stukke minder aan. Zelf voelde hij dat ook en is weer terug op DW Frost. Voordeel is dus dat je 1 gear set voor 2 specs heb, mocht Unholy nodig zijn voor 10man vanwegen de debuff op de boss zodat je caster meer damage doen.
reference: http://elitistjerks.com/f...ery_4_3_0_a/#Stat_Weights
[ Voor 49% gewijzigd door deTwisj op 09-01-2012 13:51 ]
Frost is volgens mijn ook haste toch ?deTwisj schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:50:
[...]
Is dat zo? Ik las namelijk dat UH DK nog steeds haste als hoogste prioriteit hebben. Alleen met die nieuwe 2H wapen is mastery een duidelijke 2de plaats ipv crit op de 2de plaats.
reference: http://elitistjerks.com/f...ery_4_3_0_a/#Stat_Weights
Mastery haste, dus gear set is nagenoeg gelijk.
Geen id eigenlijk heb mijn DK niet meer aangeraakt sinds Naxx en die 4 keer dat ik die laaste 3 5mans deed in WotLK
Neen, mijn shaman is gedegradeerd tot alt, al sinds begin Firelands. Voor Firelands hadden we een onwijs sterk raidteam bestaande uit priest, druid en pala. Ik moest dus elemental gaan spelen alleen dat lag mij totaal niet meer, ook qua dps output. Snel mijn death knight gegeared en vanaf dat moment mijn main geworden. Heel Firelands als DW frost en nu dan UH.Derr_Hans schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:50:
[...]
Speel jij je shaman niet meer, je was toch een shaman healer ?
AaaahMik! schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:12:
[...]
Neen, mijn shaman is gedegradeerd tot alt, al sinds begin Firelands. Voor Firelands hadden we een onwijs sterk raidteam bestaande uit priest, druid en pala. Ik moest dus elemental gaan spelen alleen dat lag mij totaal niet meer, ook qua dps output. Snel mijn death knight gegeared en vanaf dat moment mijn main geworden. Heel Firelands als DW frost en nu dan UH.
vandaar, heb ik vast eerder gemist.
Was gewoon nieuwsgierig
Iedereen moet binnen 25 yards van de baas zijn met de stomphulkie schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:32:
Ah inderdaad! Thanks!Anoniem: 429308 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:24:
[...]
Iedereen moet binnen 25 yards van de baas zijn met de stomp
Hallo allen,
iemand interesse in nog een Nederlandse speler?
speel sinds Firelands niet meer. begon toen aan nieuwe opleiding en had mijn prioriteiten wat anders liggen.
ben bereid om van voor af aan te beginnen of mn hunter te switchen van realm.
ik betaal op dit moment nog niet, ben ik van plan pas weer in te zetten als ik in een leuke guild kan.
guild is voor mij een zeer belangrijk onderdeel van het spelen. taal mag Engels of Nederlands zijn, moet niet alleen uit hardcore gamers bestaan (guild van 10-25 man) die samen eigenlijk al een groep hebben (waar je dus automatisch weer buiten valt)
Ik hoor het wel, groetjes
edit: owja, ik speel overigens GEEN horde, just alliance
iemand interesse in nog een Nederlandse speler?
speel sinds Firelands niet meer. begon toen aan nieuwe opleiding en had mijn prioriteiten wat anders liggen.
ben bereid om van voor af aan te beginnen of mn hunter te switchen van realm.
ik betaal op dit moment nog niet, ben ik van plan pas weer in te zetten als ik in een leuke guild kan.
guild is voor mij een zeer belangrijk onderdeel van het spelen. taal mag Engels of Nederlands zijn, moet niet alleen uit hardcore gamers bestaan (guild van 10-25 man) die samen eigenlijk al een groep hebben (waar je dus automatisch weer buiten valt)
Ik hoor het wel, groetjes
edit: owja, ik speel overigens GEEN horde, just alliance
[ Voor 4% gewijzigd door antonvdijk op 09-01-2012 15:03 ]
@hulkie
Iedere groep bestaat uit 2 subgroepjes: Crystal soakers en Stomp soakers.
De tank en 1 DPS met goede cooldowns vormen de Stomp soakers. zij moeten dicht bij elkaar blijven staan, want ondanks datd e tooltip van Stomp zegt dat de persoon het dichtst bij Morchok dubbele damage pakt is dat de persoon die het dichtst bij de tank staat.
De Crystal soakers bestaan uit je healer(s) en overige DPS. Zolang zij niet meer dan 25yds van de boss afrennen (wat grotendeels opdracht aan de tank is) kunnen zij zsm naar de Crystal toe rennen om de dmg te minimaliseren.
De Morchok groep heeft met 1 extra Crystal en 1 extra Stomp te maken tov de Kohcrom groep en is altijd als eerste aan de beurt, tenzij je de boss onder de 90% HP hebt voor de allereerste Stomp, dan switcht dat precies om. als je dus eerst de eerste Stomp hebt, en daarna de split, is de eerstvolgende Stomp voor de Morchok groep, evenals de eerste Crystal. De Morchok groep is ook als eerste klaar voor de black phase en heeft een klein beetje lucht voor die begint.
Wij zetten onze Disc op groep Kohcrom en de andere twee healers op Morchok. Sterkste Stomp soaker bij Kohcrom (rogues zijn
), en liefst ranged DPS voor maximale beweegbaarheid.
Iedere groep bestaat uit 2 subgroepjes: Crystal soakers en Stomp soakers.
De tank en 1 DPS met goede cooldowns vormen de Stomp soakers. zij moeten dicht bij elkaar blijven staan, want ondanks datd e tooltip van Stomp zegt dat de persoon het dichtst bij Morchok dubbele damage pakt is dat de persoon die het dichtst bij de tank staat.
De Crystal soakers bestaan uit je healer(s) en overige DPS. Zolang zij niet meer dan 25yds van de boss afrennen (wat grotendeels opdracht aan de tank is) kunnen zij zsm naar de Crystal toe rennen om de dmg te minimaliseren.
De Morchok groep heeft met 1 extra Crystal en 1 extra Stomp te maken tov de Kohcrom groep en is altijd als eerste aan de beurt, tenzij je de boss onder de 90% HP hebt voor de allereerste Stomp, dan switcht dat precies om. als je dus eerst de eerste Stomp hebt, en daarna de split, is de eerstvolgende Stomp voor de Morchok groep, evenals de eerste Crystal. De Morchok groep is ook als eerste klaar voor de black phase en heeft een klein beetje lucht voor die begint.
Wij zetten onze Disc op groep Kohcrom en de andere twee healers op Morchok. Sterkste Stomp soaker bij Kohcrom (rogues zijn

was dat niet al gefixed in vorige patch?Blistimo schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:00:
@hulkie
....
....
Denk et niet, want die boomkin die bij mij aan het soaken was stond niet bovenop me, en daardoor ging er regelmatig iemand anders dood deze week.
- Zeror
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Warcraft
- Battlenet
- Mmog
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
- Apple Mac OS X
- Rpg
Ben afgelopen weekend maar eens begonnen met het lvlen van mijn professions 
Heb daar echt nooit wat mee gedaan. Ja, Skinning gelvled in WotLK, maar sinds Cataclysm nooit meer gekeken naar professions tenzij dat echt nodig was voor een achievement ofzo.
Nu heb ik Skinning gehouden ivm met de crit damage voor mijn hunter. Verder had ik Leatherworking, maar die heb ik maar gedropt voor Engineering. Alleen wat is dat duur zeg...
achja. Heb ik wat om me mee bezig te houden
Heb daar echt nooit wat mee gedaan. Ja, Skinning gelvled in WotLK, maar sinds Cataclysm nooit meer gekeken naar professions tenzij dat echt nodig was voor een achievement ofzo.
Nu heb ik Skinning gehouden ivm met de crit damage voor mijn hunter. Verder had ik Leatherworking, maar die heb ik maar gedropt voor Engineering. Alleen wat is dat duur zeg...
Nog wat ores / bars kopen?Rakkerzero schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:07:
Nu heb ik Skinning gehouden ivm met de crit damage voor mijn hunter. Verder had ik Leatherworking, maar die heb ik maar gedropt voor Engineering. Alleen wat is dat duur zeg...achja. Heb ik wat om me mee bezig te houden

Vanavond eens een poging doen tot de meeste wotlk dungeons afronden. Dan zou ik toch wel op level 79 moeten zitten.
vaag, was stond wel in de patch notes, http://us.battle.net/wow/en/blog/4023884Anoniem: 429308 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:05:
[...]
Denk et niet, want die boomkin die bij mij aan het soaken was stond niet bovenop me, en daardoor ging er regelmatig iemand anders dood deze week.
Double Stomp damage should now only come down on the heads of the two players closest to the boss.
maar misschien was dat een andere bug dat meerdere personen de dmg kregen
Tsja, je hebt ook geen lekkere combinatie gekozen. Engineering combineert lekker met mining. Leatherworking combineert lekker met skinning. Enchanting met tailoring. Sowieso is het inderdaad vervelend maar moet je eigenlijk je professions echt met je char mee levelen, dan heb je er het minste last van. Ik heb 10 level 85's en allemaal hebben ze hun professions gemaxt en vooral mijn DK was afzien omdat ik de levels van 1-300 moest inhalen voordat ik Outland in kon.Rakkerzero schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:07:
Nu heb ik Skinning gehouden ivm met de crit damage voor mijn hunter. Verder had ik Leatherworking, maar die heb ik maar gedropt voor Engineering. Alleen wat is dat duur zeg...achja. Heb ik wat om me mee bezig te houden
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
- Zeror
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Warcraft
- Battlenet
- Mmog
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
- Apple Mac OS X
- Rpg
Het is geen ideale combinatie. Ik weet het. Maar ik ben op dit moment al wel redelijk op weg qua lvling van engineering.
Ach, ik heb op mijn mage blacksmithing en engineering. Dat combineert pas lekkerNMe schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:20:
[...]
Tsja, je hebt ook geen lekkere combinatie gekozen. Engineering combineert lekker met mining. Leatherworking combineert lekker met skinning. Enchanting met tailoring. Sowieso is het inderdaad vervelend maar moet je eigenlijk je professions echt met je char mee levelen, dan heb je er het minste last van. Ik heb 10 level 85's en allemaal hebben ze hun professions gemaxt en vooral mijn DK was afzien omdat ik de levels van 1-300 moest inhalen voordat ik Outland in kon.
Dat was ongetwijfeld voordat je kon vliegen in EK/Kalimdor, en voor de enorme XP boost in de quests daar.NMe schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:20:
[...]
Tsja, je hebt ook geen lekkere combinatie gekozen. Engineering combineert lekker met mining. Leatherworking combineert lekker met skinning. Enchanting met tailoring. Sowieso is het inderdaad vervelend maar moet je eigenlijk je professions echt met je char mee levelen, dan heb je er het minste last van. Ik heb 10 level 85's en allemaal hebben ze hun professions gemaxt en vooral mijn DK was afzien omdat ik de levels van 1-300 moest inhalen voordat ik Outland in kon.
Nu is het, zeker als je wat heirlooms hebt, haast niet te doen om je gathering profs bij te houden op 't level van het gebied waarin je quest en zeker niet als je regelmatig dungeons doet.
Daarbij is het veel makkelijker om gewoon ff rond te vliegen als je 85 bent
Levelen jullie "de zoveelste" alt eigenlijk via quests of dungeons? Van wat ik tot nu toe gemerkt heb lijkt het allemaal niet zo veel uit te maken, maar elke keer hetzelfde word je ook niet vrolijk van lijkt me. Alleen bij dungeons level je professions zo goed als niet mee.
Ik moet ook eigenlijk m'n jewelcrafting inhalen, maar daar heb je uiteraard gems voor nodig... Heb wel wat klaarliggen in de bank, maar natuurlijk weer niet de spullen die je nodig hebt. AH had ook niets voor een leuke prijs, dus dat wordt weer rondjes lopen en prospecten...
Voor mij DK heb ik mining en blacksmithing en voor mijn mage enchanting en tailoring. Ach, dat komt ooit wel weer eens als ik m'n main ver genoeg gespeeld heb.
Ik moet ook eigenlijk m'n jewelcrafting inhalen, maar daar heb je uiteraard gems voor nodig... Heb wel wat klaarliggen in de bank, maar natuurlijk weer niet de spullen die je nodig hebt. AH had ook niets voor een leuke prijs, dus dat wordt weer rondjes lopen en prospecten...
Voor mij DK heb ik mining en blacksmithing en voor mijn mage enchanting en tailoring. Ach, dat komt ooit wel weer eens als ik m'n main ver genoeg gespeeld heb.
[ Voor 4% gewijzigd door IntToStr op 09-01-2012 17:34 ]
grzz.. ik heb de 390 versie, maar vind unholy echt veel leuker spelen dan frost. Als je al bekend bent met unholy dan zal het snel gaan.. let wel even op dat met Gurthalak je heb beste crit naar mastery kan doen omdat die tentacle dan meer dps doet... en dit kan echt oplopen (17% van de totale dps)Mik! schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:48:
Blizz vindt mij eindelijk weer wat liever. Op onze tweede Madness kill dropte ie toch echt GurthalakEindelijk een echt goede weapon voor Unholy dps.
verder heb ik zelf vrijwel alle exp weggereforged omdat haste/mast/crit gewoon beter presteren.
Wel even een groot minpuntje... als je Ultraxion hc wil gaan doen, dan zou ik nog even wachten tot 4.3.2.. want op dit gevecht heb je behoorlijke buggs in unholy in combi met je wapen... heb hier ook een ticket van gemaakt en ze schijnen het te gaan fixen in 4.3.2
Ik heb twee karakters geleveld nadat Cata uitkwam en die deed ik ondanks full heirlooms en die XP boost op dezelfde manier. Moet ik wel bij zeggen dat die twee chars allebei gathering professions hadden.toolkist schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:32:
[...]
Dat was ongetwijfeld voordat je kon vliegen in EK/Kalimdor, en voor de enorme XP boost in de quests daar.
Nu is het, zeker als je wat heirlooms hebt, haast niet te doen om je gathering profs bij te houden op 't level van het gebied waarin je quest en zeker niet als je regelmatig dungeons doet.
Daarbij is het veel makkelijker om gewoon ff rond te vliegen als je 85 bent
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Mja gathering proffs komen wel lekker mee. Crafting niet zo.NMe schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:46:
[...]
Ik heb twee karakters geleveld nadat Cata uitkwam en die deed ik ondanks full heirlooms en die XP boost op dezelfde manier. Moet ik wel bij zeggen dat die twee chars allebei gathering professions hadden.
Tegenwoordig level ik gewoon proffs als ik 85 ben. Over het algemeen level ik het toch te snel om proffs bij te houden en ik heb geen zin om vertraging op te lopen
Even een algemene vraag over tankclasses in Dragon Soul. Is het zo dat Warrior tanks met afstand de slechtste tanks zijn daar. Elk gevecht lijkt wel twee keer zo lastig als we een warrior tank hebben. Ze hebben relatief weinig HP, matige avoidance/mitigation en cooldowns die ze echt niet in leven kunnen houden als het kritisch wordt. Vooral als je heroics probeert is het met een DK, Druid of Paladin tank toch echt heel veel makkelijker.
Ik was al geswitched naar unholyAnoniem: 373674 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:38:
[...]
grzz.. ik heb de 390 versie, maar vind unholy echt veel leuker spelen dan frost. Als je al bekend bent met unholy dan zal het snel gaan.. let wel even op dat met Gurthalak je heb beste crit naar mastery kan doen omdat die tentacle dan meer dps doet... en dit kan echt oplopen (17% van de totale dps)
verder heb ik zelf vrijwel alle exp weggereforged omdat haste/mast/crit gewoon beter presteren.
Wel even een groot minpuntje... als je Ultraxion hc wil gaan doen, dan zou ik nog even wachten tot 4.3.2.. want op dit gevecht heb je behoorlijke buggs in unholy in combi met je wapen... heb hier ook een ticket van gemaakt en ze schijnen het te gaan fixen in 4.3.2
Gister even twee testruns gedraaid in heroic dungeons. Well of Eternity als eerste, zonder reforge naar mastery. Dps liep snel op, maar niet helemaal fair vanwege allerlei damage buffs en gimmick fights. Al was het wel heel erg leuk om op de laatste boss 182k aan te tikken met 3x zoveel dps dan de mage op nr 2. Gotta love pets!
Verschillende blogs even nagelopen en inderdaad, mastery > crit zodra je gurthalak hebt. Na het eten maar opnieuw ingelogd om a. te reforgen (alles wat ik naar crit had gereforged naar mastery gedaan) en b. een tweede heroic dungeon doen. Hour of Twilight dit keer. Iets minder gimmicky qua dps extra's, dus een iets betere test dan WoE. Eerste boss ging nog nooit zo snel
Ik zit er nu over te denken om twee unholy speccs te nemen. Blood specc doe ik sowieso niet aan en frost staat nu stof te vergaren. Ik begreep dat AMZ voor bepaalde fights (Morchok heroic, bouncing op Zon'ozz, elementium bolt op Madness) toch wel heel erg goed is en die heb ik momenteel niet in mijn specc zitten. Spec 1 wordt dan gewoon 5/3/33 of 7/1/33 en dan spec 2 5/1/35.
Als dat het geval zou zijn dan zijn wij pretty much screwed. We hebben twee warrior tanks nlMysticSnake schreef op maandag 09 januari 2012 @ 23:44:
Even een algemene vraag over tankclasses in Dragon Soul. Is het zo dat Warrior tanks met afstand de slechtste tanks zijn daar. Elk gevecht lijkt wel twee keer zo lastig als we een warrior tank hebben. Ze hebben relatief weinig HP, matige avoidance/mitigation en cooldowns die ze echt niet in leven kunnen houden als het kritisch wordt. Vooral als je heroics probeert is het met een DK, Druid of Paladin tank toch echt heel veel makkelijker.
[ Voor 15% gewijzigd door Mik! op 10-01-2012 08:15 ]
Geen id, heb deze DS wel ervaring met alle tank classes als healer alleen warrior tank was een 2x gepugged dus wel het minst maar had niet het gevoel dat hij moeilijker is. Dan ben ik nog niet bezig op hardmode, kan het niet de speler zijn. Veel tanks vallen door de mand door slechte cd gebruik en vooral op hardmode.MysticSnake schreef op maandag 09 januari 2012 @ 23:44:
We hebben zelf een Pally en Druid main tanks en DK en Pally offspec tanks. Warrior hebben we wel maar hij tank nooit
Gisteren voor het eerst Madness 10M normal gedaan...
Opzich ging het best aardig, 1x 4% wipe, maar het duurde wel even voordat we het vierde platform door hadden, die Elementium bolt doet echt rete veel damage.
Zijn steeds een tank kwijt aan elementium + impale oid, en soms ook een random andere door overlapping crush of melee na dode tank. (alleen maar op 4rde platform, blauw)
Nog niet met 2 tanks P2 in gegaan en dus ook niet met 10 man
Ook jammer dat er gelijk om Heroism werd gevraagd, ipv laatste 10% heroism burst na 2 add waves..
Iemand tips voor elementium bolt op platform 4(blue) en vooral voor tanks.
Onze setup was: Druid / paladin
Opzich ging het best aardig, 1x 4% wipe, maar het duurde wel even voordat we het vierde platform door hadden, die Elementium bolt doet echt rete veel damage.
Zijn steeds een tank kwijt aan elementium + impale oid, en soms ook een random andere door overlapping crush of melee na dode tank. (alleen maar op 4rde platform, blauw)
Ook jammer dat er gelijk om Heroism werd gevraagd, ipv laatste 10% heroism burst na 2 add waves..
Verder van de elementium bolt impact af staan en raid cd's ?3xNix schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:12:
Hoe verder des te minder je damage pakt, en als alleen de tank dood gaat meer tank cd's
Paladin heeft veel CD's (bubble ftw
Die laaste bolt is belangrijk, de 2de tank kan zonder cd's maar moet gewoon weg van de impact zodat hij CD's heeft voor 2de impact als je 2 tanks gaat.
2de impact?Derr_Hans schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:15:
[...]
Verder van de elementium bolt impact af staan en raid cd's ?
Hoe verder des te minder je damage pakt, en als alleen de tank dood gaat meer tank cd's
Paladin heeft veel CD's (bubble ftw), druid barkskin en survival instinct.
Die laaste bolt is belangrijk, de 2de tank kan zonder cd's maar moet gewoon weg van de impact zodat hij CD's heeft voor 2de impact als je 2 tanks gaat.
Bolt gaat wel snel genoeg dood, alleen problemen de tanks allebei rechtop te houden.
Altijd wel een tank die dood gaat aan Impale na de bolt, of net voor en dan door de bolt... geen idee.
http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=6190&e=6875
Ben na 7 tries gestopt met live-session, had last van lag me DPS ging gelijk omhoog.
Ja sorry tis vroeg en maar 2:30 uur slaap gehad en net pas eerste bakkie coffee die door de baas gemaakt is (AKA Slappe bak), bedoelde 2de impale ofc >.>3xNix schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:30:
[...]
2de impact?
Bolt gaat wel snel genoeg dood, alleen problemen de tanks allebei rechtop te houden.
Altijd wel een tank die dood gaat aan Impale na de bolt, of net voor en dan door de bolt... geen idee.
Ben na 7 tries gestopt met live-session, had last van lag me DPS ging gelijk omhoog.
Korte blik, zie dat CD's bij de pally niet voldoende is.
Geen Pain Suppresion, Argent waarschijnlijk op CD hij heeft alleen de CD's Divine protection gebruik, en een 17k shield absorb. Heb Pain suppresion helemaal niet gezien in de lijst van Buff cast bij de disc priest dat ter zijde.
Denk als jullie die CD"s op laaste platform in orde hebben dat het een kill word.
[ Voor 21% gewijzigd door Derr_Hans op 10-01-2012 09:48 ]
Wij hebben gisteren na een paar attempts Madness neer gekregen. Zondag waren we er al een aantal keer heel dicht bij met een 5%, 4% en een 3% wipe. Dit keer hadden we een tweede MS healer erbij en zijn we met bijna dezelfde groep gestart. Ik dit keer op m'n main (mage) en dat was net dat beetje extra wat ons de kill opleverde (of althans, dat maak ik mezelf maar wijs
). Onze setup: prot war, blood dk, sub rogue, combat rogue, surv hunter(wind serpent), mm hunter(ravager), fire mage, resto shaman, resto druid, holy pala.
In het begin een aantal wipes door tank deaths. Uiteindelijk een stapje terug moeten nemen en goed overleggen tussen healer en tanks qua cooldown gebruik. Toen dat eenmaal gedaan was kregen we meteen de killshot. Voor elementium bolt op de 4de platform gebruikt iedereen hun persoonlijke defensieve cooldowns. Zij die niet immuun voor de impact zijn zorgen dat ze zo ver weg mogelijk zijn. Kijkende naar onze setup kunnen rogues feinten, hunters deterencen, mages iceblocken, palas bubblen en druids barkskinnen. Na de impact gebruiken we spirit link totem en tranq om de hp snel te middelen en omhoog te krijgen (misschien een risico ivm impale). Op Deathwing zelf hebben we de eerste add wave afgemaakt en bij de tweede add wave alleen de fragments. Uiteindelijk zijn wel allebei de tanks doodgegaan maar hebben we wel een nette 14:00 kill.
In het begin een aantal wipes door tank deaths. Uiteindelijk een stapje terug moeten nemen en goed overleggen tussen healer en tanks qua cooldown gebruik. Toen dat eenmaal gedaan was kregen we meteen de killshot. Voor elementium bolt op de 4de platform gebruikt iedereen hun persoonlijke defensieve cooldowns. Zij die niet immuun voor de impact zijn zorgen dat ze zo ver weg mogelijk zijn. Kijkende naar onze setup kunnen rogues feinten, hunters deterencen, mages iceblocken, palas bubblen en druids barkskinnen. Na de impact gebruiken we spirit link totem en tranq om de hp snel te middelen en omhoog te krijgen (misschien een risico ivm impale). Op Deathwing zelf hebben we de eerste add wave afgemaakt en bij de tweede add wave alleen de fragments. Uiteindelijk zijn wel allebei de tanks doodgegaan maar hebben we wel een nette 14:00 kill.
Probleem is dat er tussen Bolt en Impale maar 1 seconde zit ofzo... de tank moet toch in melee range blijven? (dus dichtbij de impact van elem bolt)Derr_Hans schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:33:
[...]
Ja sorry tis vroeg en maar 2:30 uur slaap gehad en net pas eerste bakkie coffee die door de baas gemaakt is (AKA Slappe bak), bedoelde 2de impale ofc >.>
Korte blik, zie dat CD's bij de pally niet voldoende is.
Geen Pain Suppresion, Argent waarschijnlijk op CD hij heeft alleen de CD's Divine protection gebruik, en een 17k shield absorb. Heb Pain suppresion helemaal niet gezien in de lijst van Buff cast bij de disc priest dat ter zijde.
Denk als jullie die CD"s op laaste platform in orde hebben dat het een kill word.
Ik ga dat onze Disc maar 'ns voorleggen, Pain suppression op active tank... de ander gaat maar bij de raid onder Disc priest shield staan... barrier?
Sham heeft geen Spirit-link totem iig... wat dat ook mogen zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door 3xNix op 10-01-2012 10:04 ]
klopt maar CD's hebben een duratie van een paar seconden, pain suppresion heeft 8 sec en 40% damage reductie is niet miss. Zo ook een pally bubble, die heeft de pally niet gebruikt over de hele fight genomen.3xNix schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:59:
[...]
Probleem is dat er tussen Bolt en Impale maar 1 seconde zit ofzo... de tank moet toch in melee range blijven? (dus dichtbij de impact van elem bolt)
Pain suppresion voor de Bolt en Impale al casten, als je de Timers in de gaten hou kan je hier op anticiperen.
Want je weet waneer die bolt komt dit, die 17k shield CD die de pally gebruikt gaat niet helpen met alleen Divine Protection als CD op de tank.
Denk zelf dat als je Disc Priest Pain Suppresion gaat gebruiken en ook Barrier dat het beter gaat.
Tis maar wat ik zo snel kan zien wat jullie wellicht kan helpen.
(barrier buff is ook niet op de tank en ook niet op hem zelf dus waar plaats hij deze ??)
Barrier komt vlak bij de claw, nog net in range voor heals op tank, maar zo ver mogelijk weg bij de bolt impact.Derr_Hans schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:06:
[...]
klopt maar CD's hebben een duratie van een paar seconden, pain suppresion heeft 8 sec en 40% damage reductie is niet miss. Zo ook een pally bubble, die heeft de pally niet gebruikt over de hele fight genomen.
Pain suppresion voor de Bolt en Impale al casten, als je de Timers in de gaten hou kan je hier op anticiperen.
Want je weet waneer die bolt komt dit, die 17k shield CD die de pally gebruikt gaat niet helpen met alleen Divine Protection als CD op de tank.
Denk zelf dat als je Disc Priest Pain Suppresion gaat gebruiken en ook Barrier dat het beter gaat.
Tis maar wat ik zo snel kan zien wat jullie wellicht kan helpen.
(barrier buff is ook niet op de tank en ook niet op hem zelf dus waar plaats hij deze ??)
Zou de raid kunnen overleven als we allemaal op de tank gaan staan?
Je paladin lijkt guardian of ancient kings volledig te vergeten (50% damage reduction, lang genoeg voor een impale plus de bolt inslag). Kan ook zijn dat ik hem in de logs mis.
Je paladin heeft twee maal divine protection gebruikt in 11 minuten (20% damage reduction, of 40% spelldamage glyhed, cooldown 1 minuut), daar verwacht je 8+ casts
Je paladin gebruikt wel 10x divine guardian (20% damage reduction voor de raid), dus dat spell weet hij in ieder geval te vinden. Zorg er echter voor dat hij die met bolt inslag en andere heavy raid damage events timed. 10 casts lijkt op cooldown, en dan komt er weinig strategie bij kijken.
Je paladin heeft twee maal divine protection gebruikt in 11 minuten (20% damage reduction, of 40% spelldamage glyhed, cooldown 1 minuut), daar verwacht je 8+ casts
Je paladin gebruikt wel 10x divine guardian (20% damage reduction voor de raid), dus dat spell weet hij in ieder geval te vinden. Zorg er echter voor dat hij die met bolt inslag en andere heavy raid damage events timed. 10 casts lijkt op cooldown, en dan komt er weinig strategie bij kijken.
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Ikzelf gebruik altijd bubble bij een impale + bolt inslag, werkt prima; geen damage taken, alleen een debuff:)Dutchman! schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:18:
Je paladin lijkt guardian of ancient kings volledig te vergeten (50% damage reduction, lang genoeg voor een impale plus de bolt inslag). Kan ook zijn dat ik hem in de logs mis.
klant hij de impale dan niet onmiddelijk in de andere tank?
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Alleen als ze dat de afgelopen week getest hebben. Het leuke van impale is dat het standaard de hoogste threat target pakt. Als dat target niet binnen een aantal yards is, pakt hij vrolijk de dichtstbijzijnde character, de bubbelende paladin:)Dutchman! schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:25:
klant hij de impale dan niet onmiddelijk in de andere tank?
Ik zal eens kijken of ik een WoL toe kan voegen om het te bewijzen
Dat is precies wat ik op doelde, CD gebruik is laag bij de paladin.Dutchman! schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:18:
Zo ook bij de priest, als ze beide deze cd's gaan gebruiken dan gaat het zeker goed.
Helemaal die Ancient Kings vergeten.
Denk als je echt de CD's in orde krijgt op de laaste Platform en in de log die je plaatste 3xNix.
In deze log heb ik op DK of op zich zelf en ook niet op beide tanks de Barrier buff gezien.
De andere Priest gebruik Gaurdian Spirit dan wel weer gewoon goed, alleen caste hij GS voor dat de pally impale debuff had maar de CD is denk ik door de Bolt opgegeten
Tis nog steeds vroeg kan iets missen maar denk wel dat het duidelijk is dat het probleem bij CD's op het laatste platfom ligt.
uhm, even een hele stomme vraag, maar waar is jullie "Dream" gebruik op het eerste platform? Ik zie misschien 4 of 5 mensen die het een keertje gebruikt hebben. Op het eerste platform moet iedereen die gebruiken tijdesn de blistering tenticles (2x) en de dpsérs kunt hem nog op z'n minst 1x keer random gebruiken tijdens de tenticle burn om zo wat dmg te op te vangen (en als je gelukt hebt een crush)3xNix schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:30:
[...]
2de impact?
ook zie ik maar 1x het gebruik van Bloodlust/Timewarp. Het duurt minimaal 10 minuten om in de 2de fase te komen, als je op het eerste platform diret BL gebruikt is de debuff al vervallen voordat je in fase 2 komt.
Lijkt me ook niet nuttig om het op 2 tanks te doen, je kan niet in 1 seconde tank switchen en de OT onder de barrier rennen.Thysiej schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:27:
[...]
Alleen als ze dat de afgelopen week getest hebben. Het leuke van impale is dat het standaard de hoogste threat target pakt. Als dat target niet binnen een aantal yards is, pakt hij vrolijk de dichtstbijzijnde character, de bubbelende paladin:)
Ik zal eens kijken of ik een WoL toe kan voegen om het te bewijzen
We zijn op het moment met "keyboard-turn-tanks" allang blij als er maar 1 dood gaat.
En aangezien ik niet genoeg weet over tanken en healen in Cata... heb ik geen oplossingen hiervoor.
We hebben "lemmings" in de raid... een healer die na claw 1 al 14% mana heeft (holy priest) tanks die we door elk gevecht heen slepen.. door als dps zelf adds te pullen en maar te tanken tot de tank er is e.d.
Maar op Madness werkt dit niet...
1x heroism omdat we de 2de voor 10% burn op P2 bewaren.. en die hebben we maar 1x gehaald... (geen log van)Helza schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:34:
[...]
uhm, even een hele stomme vraag, maar waar is jullie "Dream" gebruik op het eerste platform? Ik zie misschien 4 of 5 mensen die het een keertje gebruikt hebben. Op het eerste platform moet iedereen die gebruiken tijdesn de blistering tenticles (2x) en de dpsérs kunt hem nog op z'n minst 1x keer random gebruiken tijdens de tenticle burn om zo wat dmg te op te vangen (en als je gelukt hebt een crush)
ook zie ik maar 1x het gebruik van Bloodlust/Timewarp. Het duurt minimaal 10 minuten om in de 2de fase te komen, als je op het eerste platform diret BL gebruikt is de debuff al vervallen voordat je in fase 2 komt.
Dream is wel een goeie tip idd, al is het maar voor 1 platform, kan toch schelen in mana.
Ik heb al moeite moeten doen om de raid in LFR te krijgen, zodat ze de gevechten gezien hebben iig.
De tanks, en 1 of 2 andere lezen geen tactics, kijken geen vids... doen alles on-the-fly... dus de irritatie factor bij mij is al redelijk hoog... ook omdat 20.00 raid start is en 21.30 de eerste pull...
[ Voor 14% gewijzigd door 3xNix op 10-01-2012 10:45 ]
doh die s er idd ook nog3xNix schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:38:
[...]
1x heroism omdat we de 2de voor 10% burn op P2 bewaren.. en die hebben we maar 1x gehaald... (geen log van)
en het gaat er inderdaad om om zoveel mogelijk de healers mana te besparen zodat ze tijdens het laatste platform zoveel mogelijk over hebben om te spam healen
[ Voor 20% gewijzigd door Helza op 10-01-2012 10:41 ]
deze heb ik ook
http://eu.battle.net/wow/...oon/Woefwoefwoef/advanced
AMZ vind ik een erg leuke skill, maar ik moet hem nog wel optimaal leren te gebruiken. Neem bijvoorbeeld die bolts bij madness.. ik plaatste daar AMZ precies op de inslag plek, maar stond zelf niet onder het schild.. wel had ik toen de indruk dat het werkte.
Ook zit ik nog even te pielen wanneer frenzy en gargoyle te poppen.. frenzy denk ik meteen aan het begin, maar die gargolye spam ik denk ik liever na de eerste dark transmorf.
die 4% van je zwaard is echt niets.. check dat morgen maar eens in LFR.. het kan echt oplopen tot wel 17%.. de meeste bosses in die dungeon zijn gewoon zo simpel en gaan veel te snel dood
Trouwens een vraag aan jou en andere unholy dk's hierzo.. spammen jullie handmatig de skills van je pet of laat je dat automatisch doen?
Ik begreep dat AMZ bij bolt inderdaad een goede optie is, maar ik ben er nog niet helemaal uit of het gaat om het soaken van de damage van impact of de eventuele tweede pulse. Ik ga uit van impact. Het zou mooi zijn als ik AMZ kan neergooien voor de mensen die bolt niet kunnen soaken zodat zij dichterbij impact kunnen staan aka sneller dps op de bolt. Zelf heb je volgens mij AMZ niet nodig, want AMS in combinatie met Icebound is meer dan voldoende om de boel te overleven (volgens mij is AMS alleen ook al voldoende maar dat weet ik niet zeker).Anoniem: 373674 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:47:
[...]
deze heb ik ook
http://eu.battle.net/wow/...oon/Woefwoefwoef/advanced
AMZ vind ik een erg leuke skill, maar ik moet hem nog wel optimaal leren te gebruiken. Neem bijvoorbeeld die bolts bij madness.. ik plaatste daar AMZ precies op de inslag plek, maar stond zelf niet onder het schild.. wel had ik toen de indruk dat het werkte.
Ik ben ook nog steeds aan het zoeken voor de beste timing. Gebeurt mij nu nog net iets te vaak dat ik frenzy tegelijkertijd heb met hero en dat is, naar wat ik begreep, een redelijke waste.Ook zit ik nog even te pielen wanneer frenzy en gargoyle te poppen.. frenzy denk ik meteen aan het begin, maar die gargolye spam ik denk ik liever na de eerste dark transmorf.
Was inderdaad van plan om morgen een poging te wagen in de LFR om te zien wat de gemiddelde proc is van Gurthalak. Heroic bosses gaan inderdaad te snel dood om een goede test te hebben, maar ik vond de bijna 50k op die eerste boss in HoT toch wel erg humoristisch om te ziendie 4% van je zwaard is echt niets.. check dat morgen maar eens in LFR.. het kan echt oplopen tot wel 17%.. de meeste bosses in die dungeon zijn gewoon zo simpel en gaan veel te snel dood
Ik laat, vooralsnog, mijn ghoul zelf de abilities casten.Trouwens een vraag aan jou en andere unholy dk's hierzo.. spammen jullie handmatig de skills van je pet of laat je dat automatisch doen?
Ik neem aan dat jullie gewoon 1 tank de 1e impale laten namen en de andere de 2e.3xNix schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:12:
Ik zou zeggen laat de Druid de 2e nemen in de blue phase, Hij kan gewoon Survival Instincts gebruiken, die duurt 20 seconden en bijvoorbeeld op de impact van de bolt ook een Barkskin. Ze moeten ook zo ver mogelijk van de impactzone zijn, dus de betreffende tank moet helemaal op het hoekje van het platform staat (wel bij die Tentacle). De tanks moeten ook niet bovenop elkaar gaan staan, is alleen maar dubbele damage en er moet maar 1 tank bij die Tentacle staan als die bolt komt.
Ik weet niet hoe jullie tanks gearen, maar als ze nog geen Stamina trinkets gebruiken, zou dat misschien handig zijn voor dit gevecht (Ik zeg hiermee niet dat Stamina trinkets the way to go zijn, maar als tanks vaak dood gaan dan kan een beetje extra HP nooit kwaad (ten minste de druid)).
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 429308 op 10-01-2012 11:18 ]
Wordt het dan niet eens tijd om te kijken naar wat anders ?3xNix schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:38:
[...]
1x heroism omdat we de 2de voor 10% burn op P2 bewaren.. en die hebben we maar 1x gehaald... (geen log van)
Dream is wel een goeie tip idd, al is het maar voor 1 platform, kan toch schelen in mana.
Ik heb al moeite moeten doen om de raid in LFR te krijgen, zodat ze de gevechten gezien hebben iig.
De tanks, en 1 of 2 andere lezen geen tactics, kijken geen vids... doen alles on-the-fly... dus de irritatie factor bij mij is al redelijk hoog... ook omdat 20.00 raid start is en 21.30 de eerste pull...
Tacts bedenken doet de RL, maar fights bekijken om een id te hebben zou iedereen moeten doen.
LFR zou je iig 1 keer moeten doen vanwegen de basics van de fights zodat men een idee heeft wat te doen en wanneer.
Wij beginnen ook om 20:00 hebben soms ook dat de eerste pull 20:15 tot 20:20 is maar gelukkig word dit vaak gemeld voor de raid begin als men iets later komt door omstandigheden. Vind ik namelijk heel belangrijk weet ik waar ik aan toe ben kan ik de groep via de GuildNote / Facebook (gebruiken geen forum meer lol) op de hoogte stellen, heb 06 nummers van de meeste uit de guild en ze sturen netjes een smsje als ze niet kunnen. Iets waar ik nooit om gevraagd heb maar wat ze dus gewoon doen.
Die enkele keer dat men uit norwegen of sweden moeten smsen of ik die kant op is geen probleem.
Het komt een beetje over als een social guild de probeerd te raiden.
Maar jullie moeten toch wel iets goed doen aangezien jullie (helaas door 2 weken geen echte raid gehad te hebben) verder zijn als ons want wij hebben maar 1 pull gedaan op madness lol
Zeg niet dat wij hardcore zijn, o zeer zeker niet
Staan nog steeds op 0/7 HC in firelands maar niemand had er nog zin om fl te raiden laaste 2 maanden lol.
Probleem is niet zozeer de CD's als vaak wel de dps... zeker op progress runs gaat bij ons de voorkeur uit naar DK / Druid tank over WAR tank. Dit omdat we soms de foutjes goed kunnen maken met hogere dps...MysticSnake schreef op maandag 09 januari 2012 @ 23:44:
Dit helaas omdat ik de war tank ben..........
Verschil is dat in een ultraxion bijvoorbeeld ik max 9-10k dps doe en de druid tank (die altijd blijft staan behalve bij die debuff) 16k... zelfde op lootship... scheelt ook gewoon 7 - 8k
Def cooldowns: tja shieldwall voor hele raid ftw
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Iedere tank class moet boven de 15k DPS kunnen trekken op Ultraxion-achtige fights.
- Zeror
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Warcraft
- Battlenet
- Mmog
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
- Apple Mac OS X
- Rpg
Graag verder in Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 254
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.