Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-02 14:05
MysticSnake schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 23:54:
Nu is mijn vraag: Hoe kan dat. Ik dacht dat Madness of Deathwing zo was ontworpen dat je de boss ook makkelijk kan killen met alleen Firelands normal gear, dus ilvl 378. Met enkele 397 upgrades dmv valor points zou het helemaal makkelijk moeten kunnen. Wij hadden aardig was spelers met 384, 391 en 397 gear en het ging uiterst moeizaam, op enkele seconden na gered.
Nee, dit geldt normaliter alleen voor de eerste paar bosses van een Tier/Raid, die zijn zo gemaakt dat ze makkelijk neer moeten gaan met de loot van de Tier ervoor/VP loot.
De eindbosses daarvan wordt wel enigszins verwacht dat je een aantal members hebt die de bosses ervoor loot gekregen hebben.
Ultraxion is een goed voorbeeld van een gearcheck die er halfweg in zit. Als je daar de dps niet haalt en de healing niet wipe je. Madness als endboss van de hele expansion is er ook zo-een.
Het zal vast kunnen met allemaal ilvl 378 volk, maar dan zal iedereen zijn top end dps en healing moeten doen en moet je nog geluk hebben. De fight is designed rondom (wild gokje) ilvl 385-390 ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Laatst online: 25-02 14:05
Bartjeh schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:51:
[...]

Mja, maar in de meeste gevallen hebben mensen met een laptop al een slechte (onboard) videokaart een slechte ondergrond voor muis (of gebruiken touchpad). Dus in de meeste gevallen is een laptop niet echt handig :)
Mijn beestje is alweer 3 jaar oud dacht ik, er zit 'maar' een 9650M GT in als graka en een Core 2 Duo, dus binnenkort wel een keer vervangen, maar als ik shadows op low laat staan heb ik alleen in LFR some wat frame drops tijdens de flashy Ultraxion momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 429308

MysticSnake schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 23:54:
Even een vraag over Madness of Deathwing. We hebben geprobeerd om een main/altrun te doen vandaag. We hadden een paar spelers met ilvl 378 gear, maar ook een aantal met 397 gear. We hadden 1 dps die deed 39K en de rest tussen 43K - 53K dps, maar we kwamen serieus in problemen met de enrage timers, ook van de cataclysm cast.
Met de dmg die je aangeeft zou het heel makkelijke moeten zijn. Wat je nog zou kunnen proberen volgende keer is het met 1 tank doen, dan zul je meestal maar 1 impale krijgen (zeker met die damage).
junglebeast schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 17:35:
Hoe gaat het met de progress op jullie realms trouwens? Bij ons heeft net de nr1 guild 5/8 hc gehaald. Maar de rest blijft met 1/8 of net 2/8 erg achter. (Turalyon btw)
Bij ons zitten de 2 top guilds al een tijdje op 6\8 HC, daarna één met 5\8, dan nog 3 met 3 en dan 5 met 2 en daarna 20 a 30 guild met 1 op HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystic: Waren jullie met 3 healers en 2 tanks? De dps die jij noemt is vrij hoog… Wij halen het met minder dps makkelijk, vaak staan we met zijn allen zelfs even niks te doen omdat we de klauw niet onder de 90% willen hebben voor de tentacle dood is (vooral op later platforms). Onze eerste kill was in 12.09 minuten.

Jungle: De nr 1 guild zit ongeveer een maandje op 6/8 hc. Een paar andere guilds zitten een paar weekjes op 5/8 en dan een hele rits op 2 en 1/8. Wij gaan vanavond eens kijken bij 1/8… Wat raden jullie aan? 2 of 4 healers? Of is 3 ook te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hulkie schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 09:49:
Wij gaan vanavond eens kijken bij 1/8… Wat raden jullie aan? 2 of 4 healers? Of is 3 ook te doen?
Als je 3 goeie healers hebt moet het te doen zijn, maar op zich is het geen damage race, dus 4 healers zou ik aanraden als je er voor het eerst heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-04 12:46
hulkie schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 09:49:
Mystic: Waren jullie met 3 healers en 2 tanks? De dps die jij noemt is vrij hoog… Wij halen het met minder dps makkelijk, vaak staan we met zijn allen zelfs even niks te doen omdat we de klauw niet onder de 90% willen hebben voor de tentacle dood is (vooral op later platforms). Onze eerste kill was in 12.09 minuten.

Jungle: De nr 1 guild zit ongeveer een maandje op 6/8 hc. Een paar andere guilds zitten een paar weekjes op 5/8 en dan een hele rits op 2 en 1/8. Wij gaan vanavond eens kijken bij 1/8… Wat raden jullie aan? 2 of 4 healers? Of is 3 ook te doen?
Ik zou voor 4 healers gaan, de dps requirement is niet heel hoog, terwijl de incoming damage best hoog is. Stomps + crystalexplosion. In ieder geval als je madness down hebt, zou je hier niet zoveel problemen mee moeten hebben, ik denk dat wij em op de tweede of derde try down hadden.

wbt madness, zou het met die setup geen probleem mogen zijn. Wij doen het zelf nu met 1 tank en 2 healers en dan hebben wij (de healers) nog wel wat mana over aan het eind (gevecht duurt korter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:23

3xNix

golfr in hart en nieren

Hoe doe je madness dan met 1 tank, krijg je dan geen problemen met cooldowns en impale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Je krijgt dan maar één impale per platform als je harddpst. Ook p2 duurt dusdanig kort dat één tank genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Bartjeh schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:24:
Je krijgt dan maar één impale per platform als je harddpst. Ook p2 duurt dusdanig kort dat één tank genoeg is.
In P2 nuke je dan zo snel mogelijk die 2 adds... op 1 tank?

Heb Madness nog niet gedaan, zijn 7/8 normal 10... ben bezig madness voor te bereiden voor de guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
3xNix schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:25:
[...]

In P2 nuke je dan zo snel mogelijk die 2 adds... op 1 tank?

Heb Madness nog niet gedaan, zijn 7/8 normal 10... ben bezig madness voor te bereiden voor de guild.
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Probleem is dat DPS wel redelijk goed zit in de guild, maar tanks een aardig "keyboard turner" gehalte hebben.
Ook op spine heb ik als frost dk vaak adds moeten tanken voor de barrel rolls, omdat de tank ze niet snel genoeg bij elkaar kan krijgen (de grote adds).
Dat gaat me niet lukken met de "impale" en P2 adds gok ik, dus zoek een zo pijnloze oplossing.

In LFR zit ik op madness rond de 60-66k over het hele gevecht, geen idee hoe zich dat tot 10m vertaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
3xNix schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:34:
Probleem is dat DPS wel redelijk goed zit in de guild, maar tanks een aardig "keyboard turner" gehalte hebben.
Ook op spine heb ik als frost dk vaak adds moeten tanken voor de barrel rolls, omdat de tank ze niet snel genoeg bij elkaar kan krijgen (de grote adds).
Dat is helaas een bijkomend nadeel van het enorme versimpelen van tanken. Everyone and his mother can do it. Ofwel als het een beetje lastig wordt met tanken, gaan de meesten op hun bek. Gelukkig hebben wij op het moment een aantal goede tanks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was even zoeken naar de post die ik had gemaakt over 1 tank, maar gevonden :)
Heb gister DS trouwens nog gecleared (met andere guild mee gegaan), en ik heb Madness Solo moeten tanken. Was wel ff wennen, achteraf gezien misschien nog wel de makkelijkste manier om hem down te krijgen.
Volgorde: Alexstrasza, Ysera, Kalecgos, Nozdormu
Rotation voor degene die het willen proberen (met Druid Tank (kan ook met andere tank)):
1e Platform: 1e impale: Dream, 2e impale: Dream + Barkskin (andere tanks andere minor cooldown)
2e Platform: 1e impale: Dream, 2e impale: Dream + Barkskin
3e Platform: 1e impale: Survival Instincts, 2e impale: Barkskin + Priest cd of Pala cd
4e Platform: 1e impale: Barkskin + Priest of Pala cd, 2e impale: alle Cd's

Als de dmg rond gemiddeld rond de 43k zit zul je de geen 2e impale krijgen.
Dat is dus als je een 2e impale krijgt, wat meestal niet het geval is. In P2 moet je cooldowns gebruiken met die grote adds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Winter stop is eindelijk over, weer tijd voor raids en dus eerste spine kill gehaald (26ste try was een kill (19 zondag gister 6) normal ofc :P) helaas voor gister (een extra raid omdat meerendeel iets had van, die spine moet neer) een pug dk tank (die wel erg goed was <3) en een healer alt (shaman) van onze top dps atm.

1 try op Madness gedaan zodat we iig even hebben kunnen kijken.

Zijn bij de 2de platform gekomen toen de tank een foutje maakte (2x) dus geen CR meer en met 2 dooie tanks is het lastig verdergaan ;) Dus laat zeggen we waren met 2,5 healer en na mijn idee is 2 healing niet echt een issue wellicht tot je verder komt in de fight dan.

DPS is niet echt een issue zo op het eerste gezicht, zodra onze healer alt op zijn main dk komt gaat de raid dps op deze fight zeker weer omhoog. Maar er was nog weinig over te zeggen gezien we de eerste platform Hero hadden om zo 2keer hero te krijgen deze fight.

Zat zelf te denken om:
2 healers (HPally/Disc (ik) of HPriest) 2 tanks (Pally/Druid) te gaan, of 3 (HPally/Disc/RestoDruid) heal 1 tank (pally). Geen holy priest bij 1 tank, denk dat disc's zijn CD's beter zijn voor de tank in P2 ook met 4set disc shield dat zeker kan helpen (65k absorb <3, verder is die 4set waardeloos voor disc tho)

Of raden jullie zowiezo 2 healing af, heb namelijk het gevoel dat 2 healing geen probleem zal zijn alleen laaste 2 platforms zal healing intensive zijn.

Punt is dat onze 3de healer de Druid tank is, of onze nieuwe shaman (geen alt) die minder in gear en ervaring zit. Enigste fights die we nog 3 healen is Zon'ozz en Spine atm wellicht madness maar denk dat 2healing daar best zal gaan.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou Deathwing lekker 2-healen...

Pas op het 3de en vooral het 4de platform wordt het daar zwaar... En P2 is natuurlijk vrij intensief als die 2 grote adds up zijn. Wij killden hem met een DK tank en een holy paladin + druid healer. Ik zal hier de log posten:

http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=2710&e=3449

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
hulkie schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:58:
Ik zou Deathwing lekker 2-healen...

Pas op het 3de en vooral het 4de platform wordt het daar zwaar... En P2 is natuurlijk vrij intensief als die 2 grote adds up zijn. Wij killden hem met een DK tank en een holy paladin + druid healer. Ik zal hier de log posten:

http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=2710&e=3449
Zal er idd voor 2 heal 1 tank gaan, Disc is denk ik wat sterker dan een restodruid (CD's en 4set voor 1 tank healing) en Hpally zijn erg goed in het raid healen.

Afhankelijk van onze dps de volgorde van platform bepalen.
Noz > Alex > Ysera > Kale zie ik als mogelijkheid of Noz en Ysera omdraaien.

Raid > Dream knop gebruiken bij bolt impact en de HPally aura mastery + uDK zijn Zone (meleegroep) en ik Barrier (ranged, per platform doe je ong wel 3 min over lijkt me zo) Dan heb je denk ik alleen wat issues @ laaste platform. Als mensen die dream knop op CD gebruiken met het oog op de Bolt timer dan zal het wel goed komen.

Mocht dps niet zijn wat ik verwacht dan zien we wel weer verder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-04 19:50
green, red, yellow, blue.

zal ik gaan als het goed is halen jullie met 7 dps 1 tank en 2 healers de 2nd impale niet en op de eerste gewoon Blood lust/heroism gebruiken. en zorgen dat iedereen de corruption nuked. Verder zijn op 10 man de tendrils die spawnen op de arm geen probleem. De impact van de bolt is een stuk moeilijker te verwerken en zou ik ook pas 1 keer laten toestaan en dat is op het laatste platform.

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-04 11:47
Zeg is die 7-day return voor accounts die minstens 30d frozen nog altijd geldig? Of zijn die fake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 17-04 12:58

TiMMieJ

PSN: Orixez

Hurtebise schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:27:
Zeg is die 7-day return voor accounts die minstens 30d frozen nog altijd geldig? Of zijn die fake?
Een heleboel zijn er fake. Maar volgens mij kan je dit vanuit je battle net account ook zien of dit nog geldig is. Dus mijn tip zou zijn om naar je B.net account te gaan iig en daar te kijken of dat mogelijk is.

En als je wilt kan je een scroll of resurrection aanvragen dan kan je alsnog 10 dagen proberen weer. Laat maar weten anders kan ik je er een sturen.

[ Voor 15% gewijzigd door TiMMieJ op 04-01-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Auw, en dan doen wij het met 2 tanks en 3 healers nog zonder enrage problemen :o

Vanavond weer voor (hopelijk) een vrij smoothe 3/8 HC. Wij focussen momenteel op Ultraxion, dus Hagara mag nog even in haar handjes wrijven dat ze op normal afgemaakt wordt :P

Overigens is op Executus de progress momenteel 3/8. Dat zijn wij dus. De beste progress guild van de start van Cata is al met het uitkomen van Firelands gemigrate, en een week of 3 terug is onze enige concurrent ook van server gewisseld, puur uit frustratie over de bijna nonexistente alliance populatie. Nu hebben wij redelijk geluk met onze stabiliteit en dat we een drietal recruits van een andere server af hebben kunnen trekken, maar verder kun je Executus gerust een dode server noemen.

Desalniettemin is het leuk om de top guild van de realm te zijn, natuurlijk :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Blistimo schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:28:
Auw, en dan doen wij het met 2 tanks en 3 healers nog zonder enrage problemen :o

Vanavond weer voor (hopelijk) een vrij smoothe 3/8 HC. Wij focussen momenteel op Ultraxion, dus Hagara mag nog even in haar handjes wrijven dat ze op normal afgemaakt wordt :P

Overigens is op Executus de progress momenteel 3/8. Dat zijn wij dus. De beste progress guild van de start van Cata is al met het uitkomen van Firelands gemigrate, en een week of 3 terug is onze enige concurrent ook van server gewisseld, puur uit frustratie over de bijna nonexistente alliance populatie. Nu hebben wij redelijk geluk met onze stabiliteit en dat we een drietal recruits van een andere server af hebben kunnen trekken, maar verder kun je Executus gerust een dode server noemen.

Desalniettemin is het leuk om de top guild van de realm te zijn, natuurlijk :>
Geen id of wij het halen met 3 healer 1 tank of zelfs 2 tanks.
Hebben maar 1 try gedaan op madness toen moest de pug tank weg :)

Denk dat de DPS wel goed zit, alleen wil ik zelf meer 2 healen dan 3 healen.
Reden, onze 3 healer is namelijk ook onze 2de tank (druid). Wellicht vormt dit een probleem met HM's maar zoals ik het nu ziet zijn de fights die te single tanken zijn (behalve Morchock) ook te single tanken op HM's op Spine en Madness na dan. Dan kan ipv de druid onze pally die fights tanken en de druid healen, zijn healing gear (was eerst zijn mainspec) is goed. Onze nieuwe ele/resto shaman kan in de tussen tijd gaan gearen voor resto als we verder komen in HM's waar we 2 tanks nodig gaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 17-04 12:58

TiMMieJ

PSN: Orixez

Nou afgelopen week zijn wij als guild op de 6% gekomen bij Madness en dat was een goede stap vooruit. Helaas was de raidtime voorbij dus hebben we hem niet neergelegd. Wel zijn afgelopen week weer een tweetal zeer goede raiders gestopt bij ons en hebben we nu een wat wankel team. En helaas zitten wij op Turkmaul waar normale social mensen niet te vinden zijn. Ben benieuwd hoe dit blijft gaan anders moet ik weer gaan migraten maar ja....

Hopelijk lukt het iig nog een beetje om Deathwing goed neer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Zonder hiermee te proberen andere tactieken overboord te gooien:

Mijns inziens zit het voor de 10m HC gevechten zo:

Morchok: 2 tanks, 3 (of 4) healers. 3 healers is te doen, ook met de 2-groepen tactiek. De split off groep heeft een stuk minder healing nodig dan de primary groep.
Zon'Ozz: 1 tank, 3 healers. Black phases zijn niet healbaar met 2 healers. Tenzij je een super ranged DPS team hebt die 4 adds dood krijgen terwijl ze perfect stacked staan. Maar zelfs dan lijkt de damage mij onhoudbaar.
Yor'Sahj: 1 tank, 2 (of 3) healers. Wij doen het met 3 healers, maar mogelijk schalen we dat terug nu we weten wanneer welke damage komt. Ons nadeel is dat we als we 2-healen Disc/Druid lopen, en dat is in DS niet de sterkste combo. Misschien zelfs wel één van de zwakkere.
Hagara: Voor zover ik weet 1 tank, 2 (of 3) healers. Zelf te weinig ervaring mee. Als ranged DPS en healers in de bubble gaan staan is de te healen damage best heavy.
Ultraxion: 2 tanks, 2 healers. Het kan met 3 healers, maar dan moet je DPS gemiddeld op 38k liggen, met je tanks op 20k each en een healer op 12k, bij voorkeur attonement Disc.
Warmaster B: 2 tanks, 2 healers. Geen idee hoe zwaar de damage is. Wij zullen zeker 3 healers beginnen en dan kijken waar het schip strandt.
Spine: 1 tank, 3 healers. Debuff healing, verminderde HP, CD noodzaak. 2 healers alleen als je een holy pally hebt. Geen enkele ervaring of video oid gezien nog, dus ik kan best uit m'n nek lullen :P WoL reports zeggen 3 healers.
Madness: 2 tanks, 2 healers. Denk ik. -- Enige video van een kill is 2 tanks, 3 healers. Dat scheelt dan, want dat doen wij al :P

[ Voor 3% gewijzigd door Blistimo op 04-01-2012 14:34 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Blistimo schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:16:

Morchok: 2 tanks, 3 (of 4) healers. 3 healers is te doen, ook met de 2-groepen tactiek. De split off groep heeft een stuk minder healing nodig dan de primary groep.
Zon'Ozz: 1 tank, 3 healers. Black phases zijn niet healbaar met 2 healers. Tenzij je een super ranged DPS team hebt die 4 adds dood krijgen terwijl ze perfect stacked staan. Maar zelfs dan lijkt de damage mij onhoudbaar.
Yor'Sahj: 1 tank, 2 (of 3) healers. Wij doen het met 3 healers, maar mogelijk schalen we dat terug nu we weten wanneer welke damage komt. Ons nadeel is dat we als we 2-healen Disc/Druid lopen, en dat is in DS niet de sterkste combo. Misschien zelfs wel één van de zwakkere.
Hagara: Voor zover ik weet 1 tank, 2 (of 3) healers. Zelf te weinig ervaring mee. Als ranged DPS en healers in de bubble gaan staan is de te healen damage best heavy.
Ultraxion: 2 tanks, 2 healers. Het kan met 3 healers, maar dan moet je DPS gemiddeld op 38k liggen, met je tanks op 20k each en een healer op 12k, bij voorkeur attonement Disc.
Warmaster B: 2 tanks, 2 healers. Geen idee hoe zwaar de damage is. Wij zullen zeker 3 healers beginnen en dan kijken waar het schip strandt.
Spine: 1 tank, 3 healers. Debuff healing, verminderde HP, CD noodzaak. 2 healers alleen als je een holy pally hebt. Geen enkele ervaring of video oid gezien nog, dus ik kan best uit m'n nek lullen :P WoL reports zeggen 3 healers.
Madness: 2 tanks, 2 healers. Denk ik. -- Enige video van een kill is 2 tanks, 3 healers. Dat scheelt dan, want dat doen wij al :P
Morchok doen wij met 4 healers.
Zon'Ozz 1 tank 3 heal idd
Yor'Sahj 1 tank 2 heal
Hagara 1 tank 3 heal
Ultrax 2 tank 2 heal (hardcore laatste stukje)
Warmaster 2 tank 2 heal (yet to go down)

Rest nog geen concreet onderzoek naar gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

De laatste twee heb ik dus net ff snel op WoL gecheckt. Spine logs zijn zonder uitzondering 3 healers, 1 tank. Maar de poel van reports is natuurlijk niet echt heel groot.

Madness zijn zelfs geen logs van. De world First 10HC kill staat wel op youtube, en zij deden het met 2 tanks en 3 healers.DK/feral, Pally/Disc/Shaman.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Blistimo schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:16:

Ik zie voor onze groep problemen met Morchok HM.
We hebben geen 4 healers en 2 tanks, dus moeten we 2 tanks 3 heal doen hopen dat de shaman beetje lucky drops heeft in LFR en onze Runs.

Disc kan Korchom single healen met een rogue en en een DK bijv voor stomps.
Moeten we maar eens kijken hoe we het gaan oplossen.
Anders onze DK maar eens laten tanken, of onze retri pally en de druid heals.
Er is alleen nog weinig overbodige gear gedropped om door te geven aan de offspec tank.

Rest is zoals ik het verwachte, 2 tanks 2 heal of 1 tank 3 heal beetje zoals normals :)
Zon'Ozz doen we op normal ook 3 heal nog, die blackphase is toch best intensief wil daar op HM nog niet aan denken iig ;)

Spine hebben we 3 heal gedaan, HPally puur op de debuff targets Beacon op tank.
Ik als HPriest (werkt beter op spine mijn inziens) en RDruid of (alt)RShaman.

Zal het zelfde zijn voor HM , hopelijk hebben we dan meer gear :P

Voor nu qua setup is juist alleen morchok lastig daar waar de boss him self het makkelijkste is, eerst madness normal nog voordat ik daar aan kan werken en denken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Je kan op Morchok het Kohcrom team inderdaad optimaliseren zodat dat te single healen is. Als je het 4healt hoeft je 4e healer eigenlijk ook niet heel veel te doen, maar je fight wordt wel een hele phase langer.

Zon'Ozz black phases vind ik persoonlijk op normal lastiger lijken, maar dat komt met name doordat je voor normal geen specifieke targets opgeeft. Op heroic splitsen wij onze groep in 3 delen, waarbij 2 healers ieder verantwoordelijk zijn voor 3 man en één voor 4. Manage je healing CDs zodat je je beste CDs overhoudt voor de laatste black phase, want die phase is verreweg het engst om te healen. Zodra je een beetje een goeie verdeling hebt welke DPS welke tentacles slopen wordt de damage heel snel best te behappen. Terwijl die damage op normal over de hele phase gelijk is.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nou nou vanavond leuk Arena-avondje gehad als disc-priest. Nog even hot streak meegepakt (ben nog niet zo lang bezig in Arena met deze char) en m'n feral partner begint ook steeds beter te worden. Het target switchen naar bear charge en/of stun bijv. doet hij echt subliem (cyclone's, maim, hybernate enz enz ook maar dat is voor de meesten wat meer vanzelfsprekender). Het enige dat echt jammer is -en ik heb toch wel het idee dat dat een redelijke invloed op de matches heeft- is dat hij vrij casual speelt en voornamelijk in 384gear zit, met hier en daar 390 en 403. Hij geared dus voornamelijk up via Arena cap. Maar goed, daar kiest hij bewust voor en ík dan ook. Het is verder een prima speler en een aardige kerel dus mag verder niet klagen :). Fake casten gaat ook steeds beter en beter en dat kan toch een verschil uitmaken tussen en een win & loss.

Wel balen dat de laatste 3 teams die we tegen kwamen allemaal geeindigd zijn in 'ties' en dan drop je dus in rating. 2x healer/dps combo en één keer double blood dk. Damn wat zijn die warriors lastig voor een disc priest met hun fear breaker enraged regen (doet m'n feral wel netjes soothen) en hun intercepts. De throwdowns weet ik wel redelijk te voorspellen. Daarnaast heb je af en toe het idee dat die gasten over de halve map heen chargen voor een intercept stun. Maar ja, elke class z'n eigen perk. Die double blood dk is natuurlijk ruk om tegen te komen, omdat je je helemaal lek kan schieten terwijl ze zo weer up healen. Wat wel lachen was; op een gegeven moment op iets van 38min in de fight op Ruins of Lordaeron, hadden we het allemaal wel een beetje gehad en ging ik en één van de enemy blood dk's, in het midden naast elkaar /sit terwijl we beide zaten te kijken hoe m'n feral en die andere dk het uit zaten te vechten achterin het gangetje 8)7.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-04 16:38
Hurtebise schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:27:
Ik had toevallig laatst een SoR gebruikt, en daar bovenop die 7-day return van die blog posting

Ik was toen al een uur of 2 ingame aan het spelen, maar dat zag Blizzard blijkbaar niet en added doodleuk nog 7 dagen erbij waardoor ik nu zo'n 10+7 dagen gratis speeltijd heb ..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7noRc.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Gisteren maar weer eens LFR ingegaan.

En natuurlijk weer wat gewonnen, de hands (welke ik al 3 keer eerder heb gehad maar 2 keer had weggegeven). Met de fall of Deathwing de eerste keer de raid verlaten. We hadden 7 priest, 7 paladins en 2 warlocks wat er dus op neerkomt dat op classtokens er 16/25 gaan rollen en daar had ik geen zin in.

Helaas, de tweede keer was de balans een stuk beter, echter maar 1 keer een bruikbare classtoken zien droppen die ik verloor. Echter, met spine begin ik nu wel mijn geduld te verliezen, elke keer wel DPS-ers die niet weten dat je maar 1 tenticel killed en gewoon een tweede gaat killen.
Tevens hadden we een zeer slechte tank. Geen whipes, toch was hij 8 !!! keer doodgegaan in 4 boss-fights. (lang leve 7 druids voor Battle-ress). Op madness was het echt erg, ging maar vol op tank, wordt hij gewoon 1-shotted.

1 totaal 1 whipe gehad in de totale LFR en dat was de bubble-boy. priority: purple --> yellow --> green is ook zo moeilijk te onthouden, na de whipe waren er een paar complains dat we het eerder moesten announcen op welke add we moeten gaan DPS-en (50% van de dps-ers zat op green ipv yellow). Ik zie nog wel een paar nerfs aankomen zodat ook mensen met een IQ van 60 de target niet kunnen missen (grote richtingspijl lijkt me wel een goede optie), Tevens heb je altijd iets van 5 DPS-ers die op de boss blijven casten terwijl hij immune is :p

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
In LFR is spine ook het moeilijkste gevecht 8)7. Er iets niets moeilijker dan een aantal tunnelvision dps proberen wijs te maken om te stoppen met dps omdat die eerste add met geen mogelijkheid 9 stacks kan hebben voor je hem dood hebt. Daarbij heb ik gister m'n "barrel roll op laatste burning tendon"-count op 2 kunnen zetten. Wel een leuke verklaring achteraf gekregen: Het was de schuld van de RL die enkel corruptions aan 1 kant had gemarked. Al die adds die daardoor aan 1 kant spawnen zorgde ervoor dat DW een barrel roll ging doen. :+

Enigste reden om LFR nog te doen op m'n mage/main is proberen die verdomde ~800 int trinket te halen. Jammergenoeg hierbij nog geen geluk gehad. Wel al een paar keer gezien maar nog geen winnend lot gehad. Als het een beetje mee zit en de mensen in m'n guild hun vinger uit hun *** halen dan kunnen we misschien eens wat progress halen en naar spine doorstomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sabriel schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 08:41:
Helaas, de tweede keer was de balans een stuk beter, echter maar 1 keer een bruikbare classtoken zien droppen die ik verloor. Echter, met spine begin ik nu wel mijn geduld te verliezen, elke keer wel DPS-ers die niet weten dat je maar 1 tenticel killed en gewoon een tweede gaat killen.
Tevens hadden we een zeer slechte tank. Geen whipes, toch was hij 8 !!! keer doodgegaan in 4 boss-fights. (lang leve 7 druids voor Battle-ress). Op madness was het echt erg, ging maar vol op tank, wordt hij gewoon 1-shotted.
Dat is ook de reden dat ik de laatste 4 bazen nooit als Dps queue. Echt vreselijk hoe achterlijk sommige tanks zijn op Spine en Ultraxxion.

Gister maar 1 raid kunnen maken, alle trials kwamen niet opdagen (was vergeten ze te inviten in de calender, zal wel de reden zijn). Hadden een redelijk goeie groep, omdat we voor progress wilden gaan, was ook maar gejoined, omdat onze trial tank echt belachlijk slecht is.

Dus eerst naar Mor'Chok HC, dacht die gaat wel binnen een paar tries down, nou niet dus, was om te huilen, de PUG van vorige week was nog beter... maar naar 10 tries ging hij eindelijk down. Daarna Yor'Sahj, verwachte daar wel een avond wipen en eigenlijk niet een kill na het drama op Mor'Chok. DPS was ook niet zo hoog als in de vorige groepen die al 3-4 weken wipen op Yor'Sahj. Ik stond 1 na laatste in dps als offspec en 1 main dps zat op 18-23k (wtf als fire mage :O). De rest zat wel rond 35-45k. Na een paar goeie tries (7% & 5%) ging hij dan toch down, echt super!
Daarna nog een uurtje op Zon'Ozz zitten wipen, triest dat sommigen niet eens de tactics kenden..., maar vanavond nog maar eens proberen als ze zich wel voorbereid hebben.

Een paar gasten gaf aan dat Hagara tactics er makkelijker uit zien en dat we die beter op HC konden proberen. Ik vind de tactics er ook wel simpeler uitzien, maar denk dat het niet makkelijker is dan Zon'Ozz (dus houd liever focus op Zon'Ozz). Enig advies waar we beter op kunnen focussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Anoniem: 429308 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:15:
[...]

Dat is ook de reden dat ik de laatste 4 bazen nooit als Dps queue. Echt vreselijk hoe achterlijk sommige tanks zijn op Spine en Ultraxxion.

Gister maar 1 raid kunnen maken, alle trials kwamen niet opdagen (was vergeten ze te inviten in de calender, zal wel de reden zijn). Hadden een redelijk goeie groep, omdat we voor progress wilden gaan, was ook maar gejoined, omdat onze trial tank echt belachlijk slecht is.

Dus eerst naar Mor'Chok HC, dacht die gaat wel binnen een paar tries down, nou niet dus, was om te huilen, de PUG van vorige week was nog beter... maar naar 10 tries ging hij eindelijk down. Daarna Yor'Sahj, verwachte daar wel een avond wipen en eigenlijk niet een kill na het drama op Mor'Chok. DPS was ook niet zo hoog als in de vorige groepen die al 3-4 weken wipen op Yor'Sahj. Ik stond 1 na laatste in dps als offspec en 1 main dps zat op 18-23k (wtf als fire mage :O). De rest zat wel rond 35-45k. Na een paar goeie tries (7% & 5%) ging hij dan toch down, echt super!
Daarna nog een uurtje op Zon'Ozz zitten wipen, triest dat sommigen niet eens de tactics kenden..., maar vanavond nog maar eens proberen als ze zich wel voorbereid hebben.

Een paar gasten gaf aan dat Hagara tactics er makkelijker uit zien en dat we die beter op HC konden proberen. Ik vind de tactics er ook wel simpeler uitzien, maar denk dat het niet makkelijker is dan Zon'Ozz (dus houd liever focus op Zon'Ozz). Enig advies waar we beter op kunnen focussen?
Hagara is imo een heel stuk moeilijker dan Zon'ozz. Ik vind eerlijk gezegd Zon'Ozz ook makkelijk dan Yor'Sahj, maar dat is voornamelijk omdat restodruid best waardeloos is op Yor'Sahj ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bartjeh schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:21:
Hagara is imo een heel stuk moeilijker dan Zon'ozz. Ik vind eerlijk gezegd Zon'Ozz ook makkelijk dan Yor'Sahj, maar dat is voornamelijk omdat restodruid best waardeloos is op Yor'Sahj ;)
Oh, wij deden het met een Resto Druid en een Holy Priest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Anoniem: 429308 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:28:
[...]

Oh, wij deden het met een Resto Druid en een Holy Priest :)
Ik doel wel op heroic he, ik weet niet of jij daar ook op doelt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bartjeh schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:29:
Ik doel wel op heroic he, ik weet niet of jij daar ook op doelt? :)
Ja, ik bedoel Yor'Sahj HC. Hadden wel allerlei timers gemaakt voor dbm, zodat we raid cooldown rotatie hadden voor de 1e moeilijke combo en gebruikten Heroism op de 2e moeilijke combo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Naja anyway, point is: Ik zou eerst Zon'Ozz eerst pakken. Daarna is het twijfelachtig of je niet beter voor Ultraxion eerst kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-04 11:36
Gister weer ff die 5 eerste bosses van DS gedaan.... en Shoulders en Chest voor mijn warrior tank erbij :)

Dus nu 4 set :D (2 LFR items, legs en hands en dus 2 397 items :), wat betekent dat ik gewoon ff mazzel moet hebben deze week met BH :P )

Andere warrior had mijn standaard probleem van rolls onder de 20 bij /random

Vanavond weer progress run op schip... K*T gevecht... verste dat we zijn gekomen is phase 2 en dan op 66% na 20 pogingen ofzo...

Doen dat met 2 healers, 2 tanks 3ish ranged en dus 3ish melee dps en die sapper komt er gewoon te vaak door. Zeker als dat met zo'n grote swirl tegelijk komt is dat een probleem.

Huidige tacts: Tanks niet in grote swirls, rest wel. Iedereen probeert die charges te ontwijken, en iedereen kijkt naar kleine swirls om zich heen....

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lord_T schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:13:
Vanavond weer progress run op schip... K*T gevecht... verste dat we zijn gekomen is phase 2 en dan op 66% na 20 pogingen ofzo...

Doen dat met 2 healers, 2 tanks 3ish ranged en dus 3ish melee dps en die sapper komt er gewoon te vaak door. Zeker als dat met zo'n grote swirl tegelijk komt is dat een probleem.

Huidige tacts: Tanks niet in grote swirls, rest wel. Iedereen probeert die charges te ontwijken, en iedereen kijkt naar kleine swirls om zich heen....
De sappers zijn te stunnen en te slowen en iedereen moet gelijk switchen naar de sapper zodra hij er is en als je een DK hebt moet je em grippen naar het begin van het schip. Zou dan geen probleem moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben jullie een DK? Die kan elke keer dat er een sapper komt deathgrippen… Helpt flink! Om de sapper kan een pala stunnen, en zo zijn er nog wel meer truuks.

Wij hebben gister Morchok HC een paar pogingen gegeven, maar dat is toch best pittig ;) De beste try kwamen we slechts op 70%. Ik vermoed dat de 4 healer tactiek voor ons toch het beste gaat werken. Nu stonden we met 2,5e healer niet echt lekker. Al ligt het grootste falen waarschijnlijk aan de movement van de rais als geheel.

Na 3 bazen trok 1 van onze dps het echt niet meer, flinke buikgriep. Verder was er niemand online om in te vallen… uiteindelijk dus maar een social holy priest meegenomen. Hagara was tergend traag, een paar mensen faalden en gingen dus dood. We hadden sowieso een dps minder dus we killden de boss exact op de enrage timer. Best triest dus… Ultraxion ging erg goed met de pala en de priest als healers, volgende week gaat onze pala hem solo healen, moet goed te doen zijn.

Lootship was iets lastiger met een dps minder, uiteindelijk hebben we hem pas de 3de try omgelegd, toen was de raidavond voorbij. Ik heb eindelijk een Insignia te pakken! B bye level 359 trinket :) Helaas dropte er qua tier weer geen goed token voor mijn 4setbonus…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
never Jinx een raid >.>

Vorige week ook al, speed kill op morchock geen wipes op trash dus een guildy dacht Laat ik eens zeggen dat het een top raid wordt. Het kwam er op neer dat ik voor de 3de keer sinds ik GM/RL ben woorden heb gezegt die als er een wow provanity filter op mumble zat zo zou klinken: @!$%$ en dit was op Ultraxion.

Gister zelfde persoon na genoeg dezelfde jinx, Zon'Ozz 3 wipes, Yor'Sahj 2 wipes, Hagara 3 fails op die frost muur, 2x door 1 persoon (>.>) wel een one shot. Voor Ultraxion vroeg onze standby of hij nog nodig was anders ging hij wel naar het cafe waar hij net voor was uitgenodigd, niets leek er op dat mensen lag of andere line issues had, hagara was neer dus een 10min break, iedreen weer trug vanuit SW die wat geloot hadden drakes event doen en 1 min later nadat die Standby weg was een DC van 15 min >.> Ultraxion pullen en daar was de 2de DC van ook om en na bij 15 min alleen van een ander persoon. Focus daalde dus en na 5 wipes heb ik maar voor de 4de keer in 2 jaar mijn ongenoegen getoont aan de raid en 2tal woorden gebruikt die de wow provanity filter als $%@!# zou aanduiden en aangegeven dat als we nog 1 keer wipen doordat het te moeilijk is om die knop te gebruiken dat het einde verhaal is voor de raid deze avond.

pats boem een kill en focus was meteen we helemaal terug :D (2x in 1 week (woensdag en woensdag)), nu verwacht ik dat mensen het nu wel geleerd hebben dat ik het niet tolereer om zo ontzettend te falen op die knop. Voordeel als je het zo weinig doet is dat het een grotere impact heeft, zelfs buiten wow vloek ik zelden en mensen kijken altijd op als ik een keer men muil open trek om mijn ongenoegen te tonen :D

Gunship afgelopen zondag ook voor het eerst neer, nu weer neer in 4 tries had minder bij de 2de try al neergelegd kunnen worden maar na een foutje met de laaste sapper. Mensen dachten dat hij niet meer kwam en de DK was te ver voor Deathgrip en boem zei de schip. (we gaan nooit actief achter de kleine blasts aan). Try 3 een tank DC die vrij kort was, 30 sec later terug online iedereen nog levend zegt hij over mumble: WTF im in SW >.>

Spine bijna oneshot, daarna 2 mindere tries gehad en toen was het einde raid.

Als we die DC's niet hadden en die stomme on nodige wipes dan was spine ook neer en hadden we een mooie zondag avond op madness gehad. De jinxer is er zondag zelf niet, nu hopen dat ik met deze post onze raid niet gejinxed heb :D

Dus ja, never Jinx een raid.

Als die persoon het weer zegt gaat hij op de Numpty rank hebben we al gezegt.
Deze rank is maar 2x eerder aan mensen gegeven (tja moet bekennen 1x daar van was ik (tijdelijk GM aan Officer gegeven :) ) want healen met een fishing pole in lvl 70 gear op halfus HM en pas naar 3 tries achter komen valt behoorlijk onder de noemer "Numpty"

(Numpty rank > geen repairs, geen recht om note aan te passen dat doen wij wel :P en deze persoon krijg de schuld van alle wipes die we hebben ook al is hij niet in de raid aanwezig en de trails hebben meer rechten dan een Numpty)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
Wij hebben ship gedaan met een soortegelijke setup; 2 tanks (prot wars) 3 melee (assa+combat rogue en enh shaman) 3 ranged (spriest, sv hunter en mm hunter) 2 healers (resto druid en holy priest).

Tanks in het midden met de adds kijkend naar buiten. 1 ranged en een healer aan de voorkant van het schip met 2 ranged en een healer aan de achterkant van het schip. Zo veel mogelijk mensen soaken grote swirl, en kleine swirls alleen wanneer hp boven 90% zit of je een cd hebt of je het met meer man doet (heb mezelf geregeld dood gesoakt). Sapper werd gestunned/slowed door rogues en kreeg priority. 2de fase ranged op goriona en boss in het midden van het schip tanken (voor zover mogelijk). Bloodlust aan het begin van de 2de fase om goriona snel weg te krijgen, al zou ik proberen om met 4+ ranged misschien bloodlust te bewaren tot later in phase 2 omdat de tanks dan gruwelijke schade beginnen te pakken.

edit: over gunship gesproken. Ik had een vreemde bug gisteren op m'n mage tijdens onze raid. Na een keer een wipe te hebben gehad en ik tijdens de wipe maar van het schip sprong werd ik door onze priest mass-ressed. Vervolgens leek alles zonder problemen te gaan al zei de priest telkens dat hij mij niet kon zien. Het gevecht gestart en zonder problemen de eerste add neer genuked en begonnen op de eerste drake totdat het big swirly tijd was. Normaal blijf ik als mage altijd een paar nukes extra staan om net op tijd naar binnen te blinken. Toen begon het vreemde want toen ik op blink drukte blinkte ik naar plaats waar ik al stond. Vreemd, dacht ik bij mezelf en rende met m'n 70% extra movement speed nog net op tijd naar de big swirly. Nu kreeg ik alleen geen schade hiervan.. Nog vreemder.. En ineens kon ik ook geen enkele nukes meer casten op targets. Ik kreeg telkens een cancel van m'n spell alsof de target niet in line of sight zat. Dit maar op ts3 gemeld waarop de priest zegt me ook nog steeds niet te kunnen zien. wut? Ik bleef maar proberen en merkte dat ik af en toe nog wel schade kreeg door bijv charges van de melee adds. Bij de tweede big swirly gebruikte ik opnieuw blink (maar van de andere kant van het schip) en ineens stond ik wederom op dezelfde plek waar ik de eerste keer heen blinkte. Met nog steeds hetzelfde probleem dat ik geen targets kon raken.

Volgens mij was ik door de mass-res of blink niet helemaal op het schip ofzo. Was in ieder geval erg vreemd om te ervaren.

[ Voor 45% gewijzigd door deTwisj op 05-01-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Lord_T schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:13:
Gister weer ff die 5 eerste bosses van DS gedaan.... en Shoulders en Chest voor mijn warrior tank erbij :)

Dus nu 4 set :D (2 LFR items, legs en hands en dus 2 397 items :), wat betekent dat ik gewoon ff mazzel moet hebben deze week met BH :P )

Andere warrior had mijn standaard probleem van rolls onder de 20 bij /random

Doen het met 2 heals, 3 melee 3 ranged 2 tanks hero begin fase 2 om die Goriona sneller weg te blazen. We hebben zelf 2 weken niet vol kunnen raiden door kerst/oud en nieuw en een paar wintersport gangers. Anders hadden we hem zeker al sneller gedowned maar afgelopen zondag eerste kill en gister in 4 pulls (3 -minus de DC :))

Kan je adviseren om een /tar sapper macro te maken en de melee al op de helft van de schip plaatsen.
Spam die knop en nuke it, stuns slows of DK death Grip is wat je moet gebruiken.

Daarnaast als je alle ranged op de Pull links op de rand plaats kunnen zijn als de eerste drake de add komt droppen als DPS'en en Dotten, deze drake is vaak al bij ons op 45% voordat hij naar de boot word gepulled.

Onze Kill prio is Sapper > Drake > Elites.
Ook de melee op drakes, des te sneller die drakes liggen des te minder mensen moeten lopen voor die kleine whirls. Laten 1 melee die geen movement speed buffs heeft gewoon op de elite's rammen, werkt perfect en als je het goed doet kan je de meeste kleine whirls door laten zolang je de sapper maar killed.

Phase 2 werkt het best met hero zodra de ranged in ranged zijn van de draak.
We hebben 2 groepen (melee/ranged) tot de drake weg is en wij als healers spreiden ons een beetje.
Zo vang je het een beetje op dat de ranged niet constant shockwave krijgt en dat niet steeds beide healers moeten lopen.

Tank damage valt best mee op het einde, gewoon wat CD's gebruiken en het is klaar.
Pain Supression / Barrier / Druid 4 set / Rallying cry / Pala bubble is wat wij voornamelijk gebruiken.
Aura mastery ook voor zijn shouts en zo. Als je begin van phase 2 je posities goed heb dan en die drake snel killed is het een 100% kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-04 10:38
No such thing!

mijn standaard respons als er iemand Jinx roept bij ons in de raid

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deTwisj schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:29:
edit: over gunship gesproken. Ik had een vreemde bug gisteren op m'n mage tijdens onze raid. Na een keer een wipe te hebben gehad en ik tijdens de wipe maar van het schip sprong werd ik door onze priest mass-ressed. Vervolgens leek alles zonder problemen te gaan al zei de priest telkens dat hij mij niet kon zien. Het gevecht gestart en zonder problemen de eerste add neer genuked en begonnen op de eerste drake totdat het big swirly tijd was. Normaal blijf ik als mage altijd een paar nukes extra staan om net op tijd naar binnen te blinken. Toen begon het vreemde want toen ik op blink drukte blinkte ik naar plaats waar ik al stond. Vreemd, dacht ik bij mezelf en rende met m'n 70% extra movement speed nog net op tijd naar de big swirly. Nu kreeg ik alleen geen schade hiervan.. Nog vreemder.. En ineens kon ik ook geen enkele nukes meer casten op targets. Ik kreeg telkens een cancel van m'n spell alsof de target niet in line of sight zat. Dit maar op ts3 gemeld waarop de priest zegt me ook nog steeds niet te kunnen zien. wut? Ik bleef maar proberen en merkte dat ik af en toe nog wel schade kreeg door bijv charges van de melee adds. Bij de tweede big swirly gebruikte ik opnieuw blink (maar van de andere kant van het schip) en ineens stond ik wederom op dezelfde plek waar ik de eerste keer heen blinkte. Met nog steeds hetzelfde probleem dat ik geen targets kon raken.

Volgens mij was ik door de mass-res of blink niet helemaal op het schip ofzo. Was in ieder geval erg vreemd om te ervaren.
Dat had ik vorige week ook, gelukkig lukte het prima zonder mijn dps toen ;)

Volgens mij komt die bug doordat je positie niet meer klopt omdat je van een bewegend schip bent gevallen. Vorige week had ik hetzelfde nadat ik een Mass-ress kreeg op DW toen ik daar het water in was gesprongen… Beetje buggy dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 13:58
hulkie schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:22:
Hebben jullie een DK? Die kan elke keer dat er een sapper komt deathgrippen… Helpt flink! Om de sapper kan een pala stunnen, en zo zijn er nog wel meer truuks.

Wij hebben gister Morchok HC een paar pogingen gegeven, maar dat is toch best pittig ;) De beste try kwamen we slechts op 70%. Ik vermoed dat de 4 healer tactiek voor ons toch het beste gaat werken. Nu stonden we met 2,5e healer niet echt lekker. Al ligt het grootste falen waarschijnlijk aan de movement van de rais als geheel.

Na 3 bazen trok 1 van onze dps het echt niet meer, flinke buikgriep. Verder was er niemand online om in te vallen… uiteindelijk dus maar een social holy priest meegenomen. Hagara was tergend traag, een paar mensen faalden en gingen dus dood. We hadden sowieso een dps minder dus we killden de boss exact op de enrage timer. Best triest dus… Ultraxion ging erg goed met de pala en de priest als healers, volgende week gaat onze pala hem solo healen, moet goed te doen zijn.

Lootship was iets lastiger met een dps minder, uiteindelijk hebben we hem pas de 3de try omgelegd, toen was de raidavond voorbij. Ik heb eindelijk een Insignia te pakken! B bye level 359 trinket :) Helaas dropte er qua tier weer geen goed token voor mijn 4setbonus…
fuck, had ik dat geweten zeg :'(

beetje zitten LFR'en gisteren, normale raid was leuker geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:07
Het verzamelen van tickets voor de Darkmoon Faire valt me eigenlijk niet tegen. Heb er niet echt m'n best voor gedaan, maar heb nu toch al zo'n 150 tickets. Iets meer m'n best doen en ik kan een paar mooie heirlooms kopen voor een level 9 mage.

Moet alleen m'n fishing en archeology even gaan trainen om op 75 uit te komen zodat ik die quests ook kan doen. Fishing is alleen niet m'n hobby... Als je op Darkmoon Island gaat vissen kun je af en toe een crate naar boven halen. Daar zitten dan een paar leuke items in zoals embersilk cloth en andere cataclysm spullen. Zeker op lagere levels kan dat interessant zijn. Alleen nogal saai :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Gisteren met een sub-optimale groep maar even op normal DS10 leeggehaald, helaas wat wipes op lootship door een gebrek aan ranged dps. Alsnog in 2 uur 10 minuten klaar met een lange pauze en de wipes.

In de tweede week met de alts al leeg gehaald omdat we een raiddag over hadden.

DS normal gaat nu al echt helemaal nergens meer om :/

Tijd om een avond heroic attempts in te lassen en daarna wat nog staat op een tweede avond nog even om te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Anoniem: 63072 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:54:
Gisteren met een sub-optimale groep maar even op normal DS10 leeggehaald, helaas wat wipes op lootship door een gebrek aan ranged dps. Alsnog in 2 uur 10 minuten klaar met een lange pauze en de wipes.

In de tweede week met de alts al leeg gehaald omdat we een raiddag over hadden.

DS normal gaat nu al echt helemaal nergens meer om :/

Tijd om een avond heroic attempts in te lassen en daarna wat nog staat op een tweede avond nog even om te leggen.
Ging al nergens over, veel guilds hadden het de eerste of de tweede avond down in week 1 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeeej Week X

Weer LFR en weer 5 items zien geloot worden door mensen die ze al hebben ! :D.
( en ja ik ga dit elke week herhalen en ja ik scheld ze ingame helemaal de huid vol )

Wel als progress voor ons met normal ultrax en warmaster gekilled :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Mektheb schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:58:
Jeeej Week X

( en ja ik ga dit elke week herhalen en ja ik scheld ze ingame helemaal de huid vol )

Wel als progress voor ons met normal ultrax en warmaster gekilled :).
Dat is vervelend >.>

Tokens roll ik wel op ook heb ik het voor mijn main spec, offspec heeft ook tokens nodig en iedreen heeft daar de zelfde roll rights op. Maar trinkets of andere soort items heeft geen zin :/ Soms heb je een item zoals morchok's neck piece die ik wel 2keer zou willen hebben. 1tje met reforge naar Mastery (Disc/Holy) en eentje zonder reforge voor shadow maar dat is de normal variant want die heb ik dus al ;)

Maar als ik de LFR versie had, dan had ik er zeker een 2de keer op geneed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja naja kijk ik snap mensen voor ofspec nog wel maar de rede als mage zijnde op Tier Helm en Tier shoulders van LFR te rollen terwijl je ze al heb.
Dat begrijp ik niet helemaal, maar goed het was verder een lekkere clean run ! :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bartjeh schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:55:
[...]

Ging al nergens over, veel guilds hadden het de eerste of de tweede avond down in week 1 :p
Zo ook wij (in 2e week dan, in week 1 waren de raid avonden (woe en do) verpest door dc's en lag issues), maar wij gingen gisteren met 2x10 en het andere team wat wel een goede compo had was ruim binnen 2 uur klaar. Wel lekker voor het flask gebruik natuurlijk. Normal modes zijn seriously undertuned, wij hebben iig nog nooit zo snel progress op normal gehad, terwijl er zelfs nog een makkelijkere laag onder zit deze keer.

Maar goed ik verwacht dat we ons nog wel kunnen stuk bijten op heroic modes, dus nog genoeg te doen. We zullen echter moeten zorgen dat we ook gewoon blijven clearen op normal. Er zijn nog genoeg mensen die gear nodig hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 05-01-2012 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mektheb schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:58:
Jeeej Week X
Ja, gister ook LFR Hagara gedaan, was er ook een Mage die de Tier al had en em ook won (en voor zover ik kon zien was er niemand die van zijn realm of guild was). Ik vroeg em ook waarom hij neede, maar toen was ie weg :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Het blijven clearen is inderdaad erg belangrijk. Wij hebben op T11 en in mindere mate T12 de fout gemaakt de eindbazen te weinig omgelegd te hebben. Met name Nefarian ging bij ons veel te weinig down, waardoor we ernstig met helm token problemen zaten. Maar Nefarian was voor ons wel een stapje lastiger dan sommige HC modes. En sowieso waren T11 10mHCs lastiger dan de 25m equivalenten, waardoor wij menig raid-reset verpest hebben door geen volledige clear te maken.

Ragnaros was wat dat betreft gemakkelijker, zeker na de nerfs voor HC modes. Als je eenmaal in die HC gear zat was Rag normal niet echt een uitdaging meer, zodat het wekelijks clearen, afhankelijk van welke boss je aan het progressen was, in feite binnen een uur of twee af te ronden was.

Ook nu is dat voor ons het geval. Ik denk dat we inclusief Hagara krap een uurtje nodig hebben om alles down te krijgen. Waarvan een kwartier bedenken welke volgorde we bij Madness gaan aanhouden. Hoewel, die achievement hebben we inmiddels al binnen :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428991

hulkie schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:47:
[...]

Dat is een flink itemlevel voor een alt. Is het PvE loot? Dat maakt namelijk nogal wat uit. Onze shadowpriest zit denk ik op ongeveer hetzelfde ilevel of lager, maar die zit in 10mans DW wel altijd rond de 45k. T is niet het meest ideale gevecht om te vergelijken trouwens. Nogal wat Gimmicks. Wat doe je op Ultraxion?
Bij LFR zit ik op ultraxxion op 29k dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Mektheb schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:11:
Ja naja kijk ik snap mensen voor ofspec nog wel maar de rede als mage zijnde op Tier Helm en Tier shoulders van LFR te rollen terwijl je ze al heb.
Dat begrijp ik niet helemaal, maar goed het was verder een lekkere clean run ! :D.
Ja wat veel mensen dus doen is needen, wachten tot er een token drop die ze wel nodig hebben en dan vragen om te ruilen. Sneu maar is nu eenmaal zo, op mijn mage heb ik ook geen geluk qua tokens, heb nog 2set t11 (359) 2set t12 en laaste LFR de t13 head geloot :P

Punt is dat als ik op mijn mage speel er zo veel priest tokens drop dat ik wel 3keer mijn offspec en mainspec had kunnen vullen en visa versa op mijn priest. :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-04 09:58
heb tot nu toe elke week LFR gecleared. niks geen loot op mn druid of DK. zeer frustrerend. sowieso verlies ik elke keer de tokens!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 429308 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:52:
[...]
Ja, gister ook LFR Hagara gedaan, was er ook een Mage die de Tier al had en em ook won (en voor zover ik kon zien was er niemand die van zijn realm of guild was). Ik vroeg em ook waarom hij neede, maar toen was ie weg :S
Nadat verschillende mensen bij ons in de guild hier al mee waren geconfronteerd queuen we nu bij voorkeur mer een zo groot mogelijke guild groep en doen wij hetzelfde. Zolang iemand in de groep een item need, need iedereen die kan needen.

Niet aardig, maar een gevalletje if you can't beat them join them. Er wordt dan overigens absoluut niet geneed voor vendoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373674

Hey mensen... beste wensen nog voor 2012.. dat het maar een gamevol jaar mag worden.

Dinsdag kwam ik terug van vakantie en ff LFR gedaan en dat zwaard bij death wing kunnen looten.. daarna moets ik wel omspeccen van frost naar unholy als OS. Maar wat een goede keuze.. vond frost altijd al gewoon stomzinnig button bashen en ben echt erg blij met de unhohly spec.

Gisteren eerst LFR gedaan als dps om unholy te testen en daarna met de guild de eerste 6 bosses in normal omgelegd waarbij ik 3 keer nogmaals de dps kon testen. Echt een leuke build waarbij ik vooral antimagic shell en antimagic zone super vind.. AMS spammen op raid wide dmg en je kan echt non stop death coils knallen... heb nog ff wat tips en tricks van een pro unholy gast gehad omdat ik wat huiverig voor mijn reforge van expitise naar haste was... maar dat is dik in orde nu.. gewoon alle exp wegreforgen als kan.. je hebt het niet nodig.

Die snieky guildies hebben gewoon in mijn vakantie 8/8 gehaald.. morgen eens kijken of ik ze dat nogmaals kan laten doen :P.. aan mijn tank spec kan het niet liggen .. zit al op 393 dus dat moet voor normal meer dan genoeg zijn... lijkt mij zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Transmogrification O+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/r5S6BpFwec0ksVRFfzHsGpVh/full.jpg]

Moet alleen een goede dagger eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Twylight schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 04:24:
Transmogrification O+

[afbeelding]]

http://www.wowhead.com/item=28226

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-03 10:19
Derr_Hans schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 17:02:
[...]

Ja wat veel mensen dus doen is needen, wachten tot er een token drop die ze wel nodig hebben en dan vragen om te ruilen. Sneu maar is nu eenmaal zo, op mijn mage heb ik ook geen geluk qua tokens, heb nog 2set t11 (359) 2set t12 en laaste LFR de t13 head geloot :P

Punt is dat als ik op mijn mage speel er zo veel priest tokens drop dat ik wel 3keer mijn offspec en mainspec had kunnen vullen en visa versa op mijn priest. :
Wat Bliz zou kunnen doen is dat als je "need" rollt op een item, je dit item niet meer kunt traden, je hebt het tenslotte nodig. (Wat mij betreft dat je het zelfs de eerste 2 weken niet mag vendoren)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Gisteren echt een fantastishe raid gehad, Loot-ship en Spine vorige week voor het eerst neer, en nu gewoon gelijk one-shot.

Enige boss die nogsteeds moeilijk is is Ultraxion... ik had er zelf ook last van dat je knop niet werkt.

Krijg je debuf, op 2-1 seconde knop gebruiken... kom je terug en gelijk die paarse bal... zwaar irritant. :(

Voor de geintereseerde:
http://www.worldoflogs.com/reports/rt-xy676884xda3y04x/
(wel beetje jammer dat de 2 BH bosses er ook in staan.. maarja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 17:44:Nadat verschillende mensen bij ons in de guild hier al mee waren geconfronteerd queuen we nu bij voorkeur mer een zo groot mogelijke guild groep en doen wij hetzelfde. Zolang iemand in de groep een item need, need iedereen die kan needen.

Niet aardig, maar een gevalletje if you can't beat them join them. Er wordt dan overigens absoluut niet geneed voor vendoren!
Daar kan ik nog wel inkomen, maar als je alleen bent en je hebt er al 1 (zeker als mage die zeker geen 2e nodig heeft) dan word ik toch wel redelijk pissig, zeker omdat ik toch echt die piece heel goed kan gebruiken.

Verder hebben ze gister bij ons weer Zon'Ozz HC gedaan. Heb mijn spot maar afgestaan aan een mainspec dps, waarvan ik later hoorde dat hij minder dps deed dan ik zou hebben gedaan :S. Ze wipeten behoorlijk en vroegen ook telkens of ze niet Hagara HC mochten doen. Na 2 uur wipen heb ik maar gezegd dat ze naar Hagara HC mochten gaan. Dat ging blijkbaar een stuk beter vergeleken met Zon'Ozz. Ze kregen em op 50% in een paar uur, dus beetje extra oefenen en dan zou ie toch wel down moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Twylight schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 04:24:
Transmogrification O+

[afbeelding]]

Transmog O+
Afbeeldingslocatie: http://eu.battle.net/static-render/eu/terenas/253/77768701-profilemain.jpg?alt=/wow/static/images/2d/profilemain/race/6-0.jpg
Ik heb ook nog de Earthfury set in m'n bank zitten, die word het de volgende keer :P

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Mja Hagara, is eigenlijk voornamelijk Frost Phase weten te overleven. Lightningphase is gewoon voorspelbare damage uphealen. Normal phase goed opletten dat wanneer 2 healers in Icetomb komen, dat de derde healer de tank echt spammed als de boss die attack doet (dat die zo snel gaat slaan, ben naam ff kwijt).

Maar waar gaat het mis op Zon'Ozz dan? Want die is wmbt makkelijker dan hagara.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Er is sprake van een Zon'Ozz 10HC stealthbuff. De Black Blood of the Old Golds tickt op dit moment voor 15k per tick, tegen 12k per tick in alle voorgaande weken. Zowel op mmo-c als op de wow forums zijn diverse guilds die dit in logs kunnen terugvinden. Ik heb gisteren een snelle scan gedaan van onze logs en die bevestigen dat inderdaad.

Voor onze eerste kill was de belangrijkste aanpassing dat healers hun CDs vroeg in de black phases gebruikten, ipv als oh shit-buttons. Toen dat eenmaal goed afgestemd was was de kill vrij snel binnen.

Daarnaast hebben wij twee healers verantwoordelijk gemaakt voor het dispellen; één voor de melee groep, en één voor de ranged. Helaas wil het nog wel eens voorkomen dat er 3 debuffs afgaan in melee rang, waarvan één op de dispeller. Op dat moment heb je echt wat hulp nodig, anders blaas je je hele melee team op :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bartjeh schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 09:24:
Mja Hagara, is eigenlijk voornamelijk Frost Phase weten te overleven. Lightningphase is gewoon voorspelbare damage uphealen. Normal phase goed opletten dat wanneer 2 healers in Icetomb komen, dat de derde healer de tank echt spammed als de boss die attack doet (dat die zo snel gaat slaan, ben naam ff kwijt).

Maar waar gaat het mis op Zon'Ozz dan? Want die is wmbt makkelijker dan hagara.
Focussed Assault geloof ik, denk dat ik maar zorg dat ik zondag zelf weer in de raid zit, hebben ze ook een extra Stampeding Roar en ook wat extra dps.

Waar het op Zon'Ozz mis gaat, euhm, geen idee eigenlijk, was er gisteren niet bij. Maar eergisteren kwamen we op zich de eerste black phase aardig door en dan ging iedereen vrij snel dood (tentacles waren ook niet allemaal dood). Verder ging het dispellen nogal slecht, telkens dispell als er nog mensen in de groep stonden, dat zal ook niet helpen op een gevecht waar al zoveel damage is.
Het lijkt mij dat het gevecht makkelijker word hoe dichter je bij het einde komt, omdat je die dmg buff krijgt en dus steeds meer dmg gaat doen in die black phase waardoor de tentacles steeds sneller dood gaan, waardoor je ook meer kan focussen op de baas. Dus lijkt mij het overleven van het begin het belangrijkste en daarna heb je em op zich wel te pakken want het is alleen herhalen van phases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-04 18:58
Gisteren op priest weer LFR geheald zoals elke week. Geen items gedropt deze week, maar goed, heb gelukkig de mace van DW al, en wat 397 spul van VP.

Daarna de LFR op mijn resto druid gedaan, en t/m Hagara ging het easy. 3e op healing done, geen problemen met tanks en geen wipes. Ultraxion was wat chaotisch maar ook geen probleem. Op Ultraxion viel een chest token voor mijn druid, waar ik op needde (heb 378 item en geen offspec tokens) omdat het voor mij een upgrade is. Heb de gloves, dus zou 1e setbonus zijn. Een balance druid wint de roll, en ik voelde de bui al hangen. Ik inspect, en ja meneer heeft de chestpiece zelfs al aan.

Ik vraag in /say netjes aan hem: "..... why did you roll for the token, do you need it for offpsec, because you already have the chest item"

3 seconden later, voordat lootship begint... "you have been removed from the raid"

Altijd lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399255

Tja, los dat ik ook pas 1 token uit LFR heb gehaald, is het een gegeven dat iedereen op alles kan needen ... als kitty feral need ik niet op spellcaster of zelfs tank dingen, maar zie het er genoeg doen. Ik zie het maar als onderdeel van een LFR, zodra mensen beginnen over wie wat en waarom need of pakt krijg je loot drama. Loot drama gaan guilds al stuk aan, laat staan een random groepje in LFR xD

Daarom liever pvp, eigen gear verdienen, niet afhankelijk van (veel) andere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:07
_Peter2_ schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 08:52:
[...]

Wat Bliz zou kunnen doen is dat als je "need" rollt op een item, je dit item niet meer kunt traden, je hebt het tenslotte nodig. (Wat mij betreft dat je het zelfs de eerste 2 weken niet mag vendoren)
Ik merk de laatste tijd in dungeons dat ik niet mag needen op bepaalde items. Dit zijn dan gear items die niet bij mijn class passen of items die ik al heb. Wat mij betreft mogen ze dit overal doen.

Persoonlijk need ik alleen maar op tank items (en darkmoon faire items en pets etc. :p) in dungeons en dan krijg je ze vaak ook wel, maar als je met 25 in een groep zit wordt het mogelijk wel wat vervelender ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-04 11:11
Fluffy evil bunny's?
Daar heb ik ook bij gezeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Tarz schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:03:
Op Ultraxion viel een chest token voor mijn druid, waar ik op needde (heb 378 item en geen offspec tokens) omdat het voor mij een upgrade is. Heb de gloves, dus zou 1e setbonus zijn. Een balance druid wint de roll, en ik voelde de bui al hangen. Ik inspect, en ja meneer heeft de chestpiece zelfs al aan.
Sorry hoor, maar als je zelf al gaat inspecten... je weet dat niemand zich het ook maar iets kan schelen wat een ander denkt sinds cross-realm.
Ik heb er ook flink schijt aan wat andere vinden buiten mijn realm.

Zelf zit ik met zoveel mogelijk vrienden in de raid, allemaal van dezelfde token-roll.
Als er ook maar 1 iemand 'm nodig heeft rollen we allemaal, can't beat 'm.. join 'm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen,

Gister liep iets anders als verwacht. Ik ging eerst met wat guildies de LFR deel 2 in. Ultaxion werd een keiharde wipe. Ik en 2 guildies boven de 28k dps de rest van de dps zat tussen de 8 en 19k dps… Ging dus gewoon richting een enrage, bizar!

We zijn geleavd en een half uurtje eerder begonnen met de raid omdat toch iedereen online was. 24 minuten later stonden we weer buiten. One-shot op spine en een one-shot op DW. Spine was nog even spannend, we deden een roll toen er nog 2 tentacles up waren… De dots tikte iets minder hard als we verwacht hadden, 1 tentacle had nog 5k hp over :s De extra add gaf was extra complicaties. Daarom hadden we in verband met debuffs en veel blobs 3 doden toen de 3de armorplate open ging (2 dps en 1 healer). Hero poppen en hopen op een beetje geluk! Dat hadden we! Ik was toevallig vergeten te respeccen naar arcane en dat wierp zijn vruchten af. 3 Pyro!s op rij en dus een dikke 45k combustion met hero en insignia proc deed echt een hele bak damage.

DW zelf ging echt super. Twee nieuwe mensen erbij, maar een ZEER soepele kill. De loot was echt om te huilen. Spine dropte een trinket die niemand voor mainspec nodig had en de pala gloves die onze healer al heeft. DW dropte 2 keer de agi axe. Onze rogue zit al over de 200 fragments en speelt liever assa, die wilde ze dus niet. Onze resto shaman met elemental offspec heeft ze allebei maar gepakt voor zijn off-off spec. Zit me nu te bedenken dat ze misschien ook best goed geweest zouden zijn voor onze hunters? Anyway, alle andere drops hadden we beter kunnen gebruiken…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
3xNix schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:27:
[...]

Sorry hoor, maar als je zelf al gaat inspecten... je weet dat niemand zich het ook maar iets kan schelen wat een ander denkt sinds cross-realm.

Zelf zit ik met zoveel mogelijk vrienden in de raid, allemaal van dezelfde token-roll.
Als er ook maar 1 iemand 'm nodig heeft rollen we allemaal, can't beat 'm.. join 'm.
Nuff said.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 18:59

ShadowBumble

Professioneel Prutser

[...]

Ik wil daar wel even bij opmerken dat het ook regelmatig goed gaat heb al meerdere malen ( Chest / Leggs 2x Axe DW ) gekregen door even met de persoon te praten in whisper.

Chest en Leggs werden beide 2x gewonnen door dezelfde persoon ( wel 2 verschillende personen overigens )

Eerst kreeg ik antwoord van : Sure, i just needed rolled on both to increase my chances of winning some en het trade het token naar me, en de 2de persoon gaf gewoon aan dat hij dat geen enkel probleem vond en trade mij het token no further questions asked," as long as they're asking politely, without raging and cursing in /raid or /s " .

Beide Axes gingen naar een Rogue met P1 daggers, en die gaf ook gewoon aan dat ie ze anders gevendored had aangezien ze bagger waren voor hem aangezien hij bijna op P2 zat.

Kortom het kan wel beleefd zijn, als moet ik eerlijk toegeven dat als ik dubbele items win of items die bij nader inzien toch niet zo handig waren omdat hij voor iemand anders een grotere upgrade waren ik ook mede realmers voortrek.

Inmiddels ben ik wel al begonnen om alle LFR tokens te halen voor mijn off-off spec ( Main : Enhancement PVE, Second Enhancement PVP, Third Resto ).

Inmiddels doe ik eigenlijk alleen nog de LFR voor de valor points en de rings/trinkets, aangezien die gewoon behoorlijke upgrades zijn nog voor me.

Moraal van het verhaal niet iedereen zijn klootzakken en beleefdheid help echt enorm.
hulkie schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:32:
Zit me nu te bedenken dat ze misschien ook best goed geweest zouden zijn voor onze hunters? Anyway, alle andere drops hadden we beter kunnen gebruiken…
Die Axes proccen alleen op Melee DMG en niet op ranged, enige echte classes die ze kunnen gebruiken zijn Enhancement Shamans, en Rogue's die te lui zijn om hun legendaries te halen aangezien P1 Daggers al equal zijn zo niet beter door de set bonus.

[ Voor 11% gewijzigd door ShadowBumble op 06-01-2012 11:08 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Als hij mij gewoon had geantwoord dat hij rollde voor een vriend op realm of voor zijn offspec, sure geen probleem, het gaat mij erom dat je daarvoor dus door sommige mensen uit een raid wordt gekicked...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Tarz schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:09:
[...]

Als hij mij gewoon had geantwoord dat hij rollde voor een vriend op realm of voor zijn offspec, sure geen probleem, het gaat mij erom dat je daarvoor dus door sommige mensen uit een raid wordt gekicked...
Sja dan ben je inderdaad genaaid, aangezien 5 mensen minimaal een /votekick <username> moeten doen voordat er een werkelijke vote kick komt naar de rest. Dus tenzij je met een halve guild runned in LFR kom je die scenario's niet vaak tegen. Dus ik kan niet beoordelen of dat inderdaad door je opmerking/vraag kwam, of puur om het feit dat je hem in /s benaderd waar mensen zich aan ergeren ipv in een whisper.
cable-one schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:26:
[...]

Fluffy evil bunny's?
Daar heb ik ook bij gezeten
Er lopen er hier een behoorlijk aantal rond van FEB, wat was je nickname ?

[ Voor 14% gewijzigd door ShadowBumble op 06-01-2012 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-04 18:55

hmr

FEB was ook een Unreal tournament 99 clan haha!

*edit lees het nu een aantal pagina's terug |:(

[ Voor 35% gewijzigd door hmr op 06-01-2012 11:50 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
hmr schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:44:
FEB was ook een Unreal tournament 99 clan haha!
Daar ging het ook over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-04 18:55

hmr

Wat was je nick dan ;)

Heb zelf ook in WfH en H2D gezeten!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

hmr schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:49:
[...]

Wat was je nick dan ;)

Heb zelf ook in WfH en H2D gezeten!
Shadow / SB / ShadowB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:51
Gisteren even een Firelands HC gekilled en morchok en Yor'sahj op heroic, had echt super veel geluk met de loot, tank shoulders en prot leggings voor me warrior, toen ook de 410 axe van Yor'sahj maar die heb ik maar aan de DK gegeven die nog wel eens tanked aangezien ik een sucky dps'er ben :)

Daarna nog even firelands gegaan in de hoop voor me dk wat te krijgen, maar helaas niks gedropped alhoewel het krijgen van firelands en heroic rag wel grappig is tegelijk :D

http://eu.battle.net/wow/en/character/silvermoon/kushiel/advanced

Zondag EINDELIJK weer een volle squad, hopelijk hebben we hagara snel down want we lopen al 2 bosses achter op de server omdat de andere guilds tijdens kerst period gewoon geraid hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312121

Zozo wist niet dat er nog WfH mensen hier rondhingen :) Das lang geleden. Ben er mee gekapt nadat clanbase de boel gebanned had.

@ terence je dps sucked ook gewoon eej, tijd om wat te oefenen erop.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 312121 op 06-01-2012 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Anoniem: 312121 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:30:
Zozo wist niet dat er nog WfH mensen hier rondhingen :) Das lang geleden. Ben er mee gekapt nadat clanbase de boel gebanned had.

@ terence je dps sucked ook gewoon eej, tijd om wat te oefenen erop.
Ach jah whats to say ;p

Echte gamers speelde geen Unreal, maar Quake 2 !!! :)

]SQA[ ftw :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312121

jaja dat is nog verder terug in de tijd. Toen waren we nog jong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Terence(x) schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:39:
[...]

Ach jah whats to say ;p

Echte gamers speelde geen Unreal, maar Quake 2 !!! :)

]SQA[ ftw :p
Quake 2 zucht de echte Quaker speelde op Q1 XS4ALL en bunny hopte door de sewer een spoor van bloed achter zich latende :D Nou terug in je hok ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
ShadowBumble schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:46:
[...]

Quake 2 zucht de echte Quaker speelde op Q1 XS4ALL en bunny hopte door de sewer een spoor van bloed achter zich latende :D Nou terug in je hok ;)
Ook gedaan, maar ging er vanuit dat de meeste mensen hier niet zo oud zijn als dat ik ben ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-04 14:42
Terence(x) schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:49:
[...]
Ook gedaan, maar ging er vanuit dat de meeste mensen hier niet zo oud zijn als dat ik ben ;p
Same :p

En ik ben ouder :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-04 23:11
TJHeuvel schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 09:24:
[...]

Transmog O+
[afbeelding]
Ik heb ook nog de Earthfury set in m'n bank zitten, die word het de volgende keer :P
Cool... past helemaal bij de class/race combi. Imho één van de weinige geslaagde

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Terence(x) schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:49:
Dat dacht ik dus ook :P en ik word al erg oud geacht als mensen horen dat ik gewoon game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
ShadowBumble schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:04:
[...]

[...]

Dat dacht ik dus ook :P en ik word al erg oud geacht als mensen horen dat ik gewoon game :+
Ben nu 31, en ik heb er schijt aan wat andere mensen vinden tbh :D

Gaat toch om wat ik leuk vind en niet wat de samenleving als standaard heeft gedefineerd ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Terence(x) schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:05:
Gaat toch om wat ik leuk vind en niet wat de samenleving als standaard heeft gedefineerd ? :P
^^ Same here alleen leeftijd verschilt U bent ouder Meneer Terence :D

28 hier tho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Terence(x) schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:05:
[...]

Hehe, ik ben 5 jaar ouder en ik sluit me bij dat gevoel aan ;) Ik game al sinds mijn eerste atari 2600 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Yup ik inspect ze.

Yup ik denk mensen zich kunnen gedragen ondanks het een online game is / andere realm

Yup ik weiger zulke acties te doen

Yup ik ga niet zoimaar afk zonder het te melden uit fatsoen voor anderen

Maar goed zal wel aan mij liggen, ondertussen kwak ik gewoon hun huid vol :).
Als er zoiets gebeurd voel ik me goed en hij zich nog beter allebei blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Anoniem: 63072 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:07:
[...]

Hehe, ik ben 5 jaar ouder en ik sluit me bij dat gevoel aan ;) Ik game al sinds mijn eerste atari 2600 :)
32 hier, same! (Pitfall op de Atari roels!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Anoniem: 63072 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:07:
[...]
Ik heb m'n eerste 2600 nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Oe de Atari 2600 heb ik hier ook nog wel ergens leggen :D samen met mijn Com + casette player want immers laadtijd van 10+ minutes waren awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik had altijd hoop dat Blizz hun april fools nog eens zouden uitwerken. Molten Core op de 2600 leek me 'so much win' :D
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.