never Jinx een raid >.>
Vorige week ook al, speed kill op morchock geen wipes op trash dus een guildy dacht Laat ik eens zeggen dat het een top raid wordt. Het kwam er op neer dat ik voor de 3de keer sinds ik GM/RL ben woorden heb gezegt die als er een wow provanity filter op mumble zat zo zou klinken: @!$%$ en dit was op Ultraxion.
Gister zelfde persoon na genoeg dezelfde jinx, Zon'Ozz 3 wipes, Yor'Sahj 2 wipes, Hagara 3 fails op die frost muur, 2x door 1 persoon (>.>) wel een one shot. Voor Ultraxion vroeg onze standby of hij nog nodig was anders ging hij wel naar het cafe waar hij net voor was uitgenodigd, niets leek er op dat mensen lag of andere line issues had, hagara was neer dus een 10min break, iedreen weer trug vanuit SW die wat geloot hadden drakes event doen en 1 min later nadat die Standby weg was een DC van 15 min >.> Ultraxion pullen en daar was de 2de DC van ook om en na bij 15 min alleen van een ander persoon. Focus daalde dus en na 5 wipes heb ik maar voor de 4de keer in 2 jaar mijn ongenoegen getoont aan de raid en 2tal woorden gebruikt die de wow provanity filter als $%@!# zou aanduiden en aangegeven dat als we nog 1 keer wipen doordat het te moeilijk is om die knop te gebruiken dat het einde verhaal is voor de raid deze avond.
pats boem een kill en focus was meteen we helemaal terug

(2x in 1 week (woensdag en woensdag)), nu verwacht ik dat mensen het nu wel geleerd hebben dat ik het niet tolereer om zo ontzettend te falen op die knop. Voordeel als je het zo weinig doet is dat het een grotere impact heeft, zelfs buiten wow vloek ik zelden en mensen kijken altijd op als ik een keer men muil open trek om mijn ongenoegen te tonen
Gunship afgelopen zondag ook voor het eerst neer, nu weer neer in 4 tries had minder bij de 2de try al neergelegd kunnen worden maar na een foutje met de laaste sapper. Mensen dachten dat hij niet meer kwam en de DK was te ver voor Deathgrip en boem zei de schip. (we gaan nooit actief achter de kleine blasts aan). Try 3 een tank DC die vrij kort was, 30 sec later terug online iedereen nog levend zegt hij over mumble: WTF im in SW >.>
Spine bijna oneshot, daarna 2 mindere tries gehad en toen was het einde raid.
Als we die DC's niet hadden en die stomme on nodige wipes dan was spine ook neer en hadden we een mooie zondag avond op madness gehad. De jinxer is er zondag zelf niet, nu hopen dat ik met deze post onze raid niet gejinxed heb
Dus ja, never Jinx een raid.
Als die persoon het weer zegt gaat hij op de Numpty rank hebben we al gezegt.
Deze rank is maar 2x eerder aan mensen gegeven (tja moet bekennen 1x daar van was ik (tijdelijk GM aan Officer gegeven

) want healen met een fishing pole in lvl 70 gear op halfus HM en pas naar 3 tries achter komen valt behoorlijk onder de noemer "Numpty"
(Numpty rank > geen repairs, geen recht om note aan te passen dat doen wij wel

en deze persoon krijg de schuld van alle wipes die we hebben ook al is hij niet in de raid aanwezig en de trails hebben meer rechten dan een Numpty)