Tja, of je neemt leatherworkers met drums of je gebruikt een hunter, en op dat soort heroic fights is er geen ruimte voor stomme fouten zoals dmg nemen met aspect onJoeBravo schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:22:
[...]
dan heb ik niks gezegd.
hmm, maar kan me niet voorstellen dat die daar noodzakelijk is en de daze lijkt me wel een risico
Op heroic krijg je slows, waardoor het lastig is om die wall voor te blijvenJoeBravo schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:22:
[...]
dan heb ik niks gezegd.
hmm, maar kan me niet voorstellen dat die daar noodzakelijk is en de daze lijkt me wel een risico
Maar het is inderdaad te doen zonder, alleen handig is het niet
* dagboek *
Derde week gaat in zonder raids, begint nu wel erg saai te worden.
Toch online geweest, ben maar gaan wezen PVP-en (beter gezegd, poging tot)
Na 3 BG's zoveel rage opgebouwd op mijn priest dat ik maar mijn warrior gelogd heb en een paar dungeons ingedoken ben met een paar guildies. Waarom is er toch altijd zoveel verschil tussen alliance en horde in de vakantie gear-wise ? Tevens begint het aantal no-skill DK's mij erg op mijn gemoed te werken, het enigste wat ze kunnen is dead-grippen. Maar even kijken of ik een paar vrienden van andere guild kan poken zodat ik mee kan gaan met rated BG's, want de normal BG's kost je je insanity als je een beetje serieus wil PvP-en ipv HC's te farmen.
Tevens BWL gecleared met een DK voor een paar transmagration-items, helaas maar 1 item gedropt. Wel een leuk moment, ze hebben nefarian aangepast, DK's abilities zin nu ook meegenomen in de class-call. We werden dus ge-death-gripped door Nefarian dus echt zoiets van ...wtf. Wel leuk dat het mogelijk is om het met 2 man te doen aangezien de animo om BWL te doen nihil is en ik samen met de DK gewoon oude raids kan clearen. MC hoef ik gelukkig niet meer te solo-en voor T2-legs op mijn priest. Die was hij zo vriendelijk om eindelijk voor mij te droppen.
Ga deze week praten met mijn Guildleader om er misschien nog een FL-raid deze week te doen. Moet "nog" maar 8 weken burning essences vergaren voor de legandary en heb begrepen dat meerdere mensen zich vervelen dus misschien krijgen we het wel van de grond.
* einde dagboek *
Na 3 BG's zoveel rage opgebouwd op mijn priest dat ik maar mijn warrior gelogd heb en een paar dungeons ingedoken ben met een paar guildies. Waarom is er toch altijd zoveel verschil tussen alliance en horde in de vakantie gear-wise ? Tevens begint het aantal no-skill DK's mij erg op mijn gemoed te werken, het enigste wat ze kunnen is dead-grippen. Maar even kijken of ik een paar vrienden van andere guild kan poken zodat ik mee kan gaan met rated BG's, want de normal BG's kost je je insanity als je een beetje serieus wil PvP-en ipv HC's te farmen.
Tevens BWL gecleared met een DK voor een paar transmagration-items, helaas maar 1 item gedropt. Wel een leuk moment, ze hebben nefarian aangepast, DK's abilities zin nu ook meegenomen in de class-call. We werden dus ge-death-gripped door Nefarian dus echt zoiets van ...wtf. Wel leuk dat het mogelijk is om het met 2 man te doen aangezien de animo om BWL te doen nihil is en ik samen met de DK gewoon oude raids kan clearen. MC hoef ik gelukkig niet meer te solo-en voor T2-legs op mijn priest. Die was hij zo vriendelijk om eindelijk voor mij te droppen.
Ga deze week praten met mijn Guildleader om er misschien nog een FL-raid deze week te doen. Moet "nog" maar 8 weken burning essences vergaren voor de legandary en heb begrepen dat meerdere mensen zich vervelen dus misschien krijgen we het wel van de grond.
* einde dagboek *
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Anoniem: 429308
Gisteren eindelijk Mor'Chok HC gekilled. Wel met een PUG, maar ging wel redelijk, had verwacht dat het wel iets moeilijker zou zijn, hij ging wel heel erg snel dood. Alle bazen waar Tiers droppen, dropten alles behalve de Druid Tier
, beetje jammer, maar na meerdere wipes ging Madness eindelijk down, dropte er 2 Polearms, dus mijn avond toch nog mooi geëindigd 
Volgende week maar eens wat HC's proberen met de guild, kijken of we er klaar voor zijn met de 2e groep.
Volgende week maar eens wat HC's proberen met de guild, kijken of we er klaar voor zijn met de 2e groep.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 429308 op 03-01-2012 09:18 ]
Heroics farmen is anders soms ook best rage inducing hoorsabriel schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 08:33:
* dagboek *
[..]
Ik heb van het weekend wat balance gear bij elkaar gefarmed middels JPs. Over het algemeen heb ik niks te klagen gehad over het niveau, maar één groep sprong er echt wel mijlen bovenuit.
Ik joinde End Time met 2 bosses down als healer. In de groep een pally tank met 180k HP (buffs incl) en 2 DKS en een lock als DPS. Niks aan het handje, ik loop zelf in semi heroic DS gear rond, dus ik compenseer een eventueel tekort aan health op de tank gemakkelijk. Ik Hibernate één van de dragonkin casters om het de tank nog wat gemakkelijker te maken, maar de tank vond dat kannelijk niet nodig, want liep moedwillig op het door mij ge-CCde target af.
Maar ik merk al snel dat ik meer dan alleen Lifebloom en Rejuvs nodig heb. Sterker nog, ik moet mn grote heals gaan casten. Sterker nog... Ik moet Nature's Swiftness gebruiken, pop ToL in, cast nog een regrowth of 3... maar het mag niet baten. Tank dood. De DPS weet nog één van de casters te killen, maar zonder tank (lol 2 DKS?) staan binnen no time alle mobs op mij te hakken. Wat mij best vreemd leek, want normaal is er toch wel een DPS die meer aggro dan ik genereer.
Goed, niks aan de hand, misschien vergat de tank CDs te poppen. Ik ren terug, mass ress alle 4 de spelers (zucht), buff MotW, die wordt overschreven door King, buff nogmaals, wordt weer overschreven... Fine. Tijd voor een nieuwe poging.
Ik Hibernate de overgebleven caster. Tank charget er weer op af. Grrr. Maar overleeft nu wel, omdat er maar 1 caster op hem aan het pewpewen is. Maar allejezus wat duurt dat lang. Na afloop denk ik slim te zijn er toch even de damage meters bij te pakken. De 4 man zijn allen van dezelfde realm. Hmmm. En de tank doet de meeste damage. Hmmm. 9k DPS. Hmmm. En beide DKs doen 6k DPS op 3 trash targets. Hmmm. En de lock doet 5k DPS. Hmmm.
Ik heb nog nooit zo snel de leave group optie gevonden... Murozond met 25k DPS. I think not.
Altijd lekker dat soort groups.
Ik had van het weekend pas iets raars. Ik queue voor randomhc op mijn rogue altje. Krijg een leuke group voor End of Time (volgens mij heet die dungeon met Thrall zo?). Meeste meleebuffs wel aanwezig. Group doet lekkere dps. Iedereen op de eerste boss inclusief tank rond de 20k dps, ikzelf 32k. Vraagt de DK link dpsmeter, ik naja goed, link de boel. Leaved hij direct daarna. Waarschijnlijk omdat hij niet topdps stond ofzo. Ik zou juist denken: Heerlijk snelle run zo.
Verder nog 2 runnetjes gejoined tijdens de laatste bosses, altijd lekker om zo aan je valor points te komen
Met mijn hunter ben ik bezig om de oude Desolation Battlegear set te farmen. Is niet moeilijk, kost alleen wat tijd.
Het enige wat vervelend is is Black Morass voor de helm. Na een boss sta je gewoon 4minuten te wachten op de volgende portal wat gewoon dodelijk saai is. Helaas heb ik de helm en de shoulders nog niet, de rest heb ik al binnen (chest, leg, gloves en de offset belt en boots)
Het enige wat vervelend is is Black Morass voor de helm. Na een boss sta je gewoon 4minuten te wachten op de volgende portal wat gewoon dodelijk saai is. Helaas heb ik de helm en de shoulders nog niet, de rest heb ik al binnen (chest, leg, gloves en de offset belt en boots)
Ik zit zelf nog een beetje te twijfelen wat ik bij elkaar zal sparen voor transmog. Maar ik denk dat ik voor een bij elkaar geraapt lvl 10-20 greenies setje ga. Puur zodat ik de enige ben die erin rond loop op dat lvl
Ik transmog himmel naks! T13 voor druids ziet er mijns inziens prima uit, en ook de weapon/offhand combo's vind ik er prima uitzien. Switch nu tussen de normal Maw voor stack fights en de heroic Morchok mace als de proc van Maw nutteloos is. Ik vind die mace er echt cool uitzien.
Mocht ik ooit nog levensmoe zijn ga ik denk ik nog wel even moeite doen om T5 te verzamelen. In combinatie met de Wildfury Greatstaff is dat de enige gear waar ik nog wel wat emotionele waarde aan hecht die er ook nog mooi genoeg uitziet. T7, 8 en 10 heb ik mogelijk gewoon te lang tegenaan gekeken.
Mocht ik ooit nog levensmoe zijn ga ik denk ik nog wel even moeite doen om T5 te verzamelen. In combinatie met de Wildfury Greatstaff is dat de enige gear waar ik nog wel wat emotionele waarde aan hecht die er ook nog mooi genoeg uitziet. T7, 8 en 10 heb ik mogelijk gewoon te lang tegenaan gekeken.
Anoniem: 434534
Mijn druid was tijdens wotlk een level 60 balance twink, ik had bij transmog dus al de keuze uit een heleboel setjes waaronder t1/2/2.5 en ZG set + random stuff, heb gekozen voor t2 met vengeful glad staff (lazorchicken). En op m'n warrior blijft s3 toch veruit het mooiste.
Had m'n gear naar T7 getransmogged, maar die vervang ik wel voor T13 pieces, omdat die inderdaad erg mooi is. Heb gister wel de Polearm gewonnen op Madness, enige wat ik jammer vind is dat ik em niet kan transmoggen naar Pilar of FerocityBlistimo schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:18:
Ik transmog himmel naks! T13 voor druids ziet er mijns inziens prima uit, en ook de weapon/offhand combo's vind ik er prima uitzien. Switch nu tussen de normal Maw voor stack fights en de heroic Morchok mace als de proc van Maw nutteloos is. Ik vind die mace er echt cool uitzien.
Polearm > Ga snel even Black Ice farmen in Eye of Eternity 10manAnoniem: 429308 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:28:
[...]
Had m'n gear naar T7 getransmogged, maar die vervang ik wel voor T13 pieces, omdat die inderdaad erg mooi is. Heb gister wel de Polearm gewonnen op Madness, enige wat ik jammer vind is dat ik em niet kan transmoggen naar Pilar of Ferocitydie ik echt super mooi vind.
Ik ben nu http://www.wowhead.com/transmog-set=400 aan het verzamelen op mijn druid.
En wil alleen een andere cloak bij doen. http://www.wowhead.com/item=50466
En mijn mace is gemogged naar: http://www.wowhead.com/item=28210
En wil alleen een andere cloak bij doen. http://www.wowhead.com/item=50466
En mijn mace is gemogged naar: http://www.wowhead.com/item=28210
[ Voor 18% gewijzigd door junglebeast op 03-01-2012 10:40 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Gisteren boven alle verwachtingen uit toch nog een raid kunnen doen. 10 minuten voor de start van de raid hadden we nog maar 8 personen waarvan 0 MS healers. Net voor aanvang kwam er 1 MS healer online en kon er iemand invallen voor de eerste helft van de avond. Zelf ben ik maar op m'n healer alt gesprongen om toch in ieder geval wat pogingen op ultraxion te doen voor mensen die het gevecht nog niet eerder op normal hadden gedaan.
Resultaat was ver boven verwachting. Ultraxion is eerlijk gezegd veel makkelijker met 2 healers. Een paar wipes in het begin waar we nog even warm moesten lopen (*schaam* ik failde op de allereerste hour of twilight van de avond). Daarna nog geprobeerd om Blackhorn te doen en na wat gewenning kwamen we plotseling in de 2de fase van het gevecht. Ook dit gevecht is goed te doen met 2 healers als men leert charges te vermijden en de dps op drakes goed is (en zich niet dood laat soaken op twilight barrages wat mij zeker 2x overkwam, een <10k overkill). Wonder boven wonder hebben we op ons tandvlees nog een first kill eruit kunnen slepen waarbij beide tanks aan het eind dood waren en we niet nog een shout hadden kunnen overleven. Ik was als healer ook ZWAAR oom.
logs:
Ultraxion
Warmaster Blackhorn
Resultaat was ver boven verwachting. Ultraxion is eerlijk gezegd veel makkelijker met 2 healers. Een paar wipes in het begin waar we nog even warm moesten lopen (*schaam* ik failde op de allereerste hour of twilight van de avond). Daarna nog geprobeerd om Blackhorn te doen en na wat gewenning kwamen we plotseling in de 2de fase van het gevecht. Ook dit gevecht is goed te doen met 2 healers als men leert charges te vermijden en de dps op drakes goed is (en zich niet dood laat soaken op twilight barrages wat mij zeker 2x overkwam, een <10k overkill). Wonder boven wonder hebben we op ons tandvlees nog een first kill eruit kunnen slepen waarbij beide tanks aan het eind dood waren en we niet nog een shout hadden kunnen overleven. Ik was als healer ook ZWAAR oom.
logs:
Ultraxion
Warmaster Blackhorn
Hopelijk voor donderdag nog mijn rogue naar 85 7 mill xp te gaan!
jammergenoeg komt vandaag mijn ssd binnen, dus dat wordt eerst de ssd inbouwen. alles weer terug installeren. ff wow op de ssd plaatsen. en woensdag avond een nieuwjaarsborrel!
gaat hard bikkele worden vanavond en donderdag voor de raid om mijn rogue klaar te krijgen. als het een beetje meezit komen we weer tot de 4de baas en is het een kwestie van de boss pickpockete. dan even wat gear verzamelen voor de rest van de quests.
hopelijk wordt donderdag weer een goeie raid dag zoals vorige week! 5 bosses allemaal 1 of 2 shots. en hopen dat ik deze keer weer niet mijn plaats moet weggeven bij ultraxxion
.
jammergenoeg komt vandaag mijn ssd binnen, dus dat wordt eerst de ssd inbouwen. alles weer terug installeren. ff wow op de ssd plaatsen. en woensdag avond een nieuwjaarsborrel!
gaat hard bikkele worden vanavond en donderdag voor de raid om mijn rogue klaar te krijgen. als het een beetje meezit komen we weer tot de 4de baas en is het een kwestie van de boss pickpockete. dan even wat gear verzamelen voor de rest van de quests.
hopelijk wordt donderdag weer een goeie raid dag zoals vorige week! 5 bosses allemaal 1 of 2 shots. en hopen dat ik deze keer weer niet mijn plaats moet weggeven bij ultraxxion
Ik heb indertijd nog T0,5 bij elkaar gequest. Die hele questline zal Blizzard ook nog wel met dubbele gevoelens naar terugkijken. Mijns inziens één van de leukste toevoegingen van de originele game, die volgens mij maar veel te weinig mensen hebben doorlopen. In combinatie met Finkle's Lava Dredger is dat nog een hele tijd mijn Dalaran-chilling-op-het-bankje-in-de-North-bank-setje geweest.
Overigens één van de meest originele items in de game, die 2h-healing mace. Samen met die healing-fist weapon uit Naxx.
Overigens één van de meest originele items in de game, die 2h-healing mace. Samen met die healing-fist weapon uit Naxx.
w7 op ssd installeren: 10-15 minfenylalaline schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:41:
Hopelijk voor donderdag nog mijn rogue naar 85 7 mill xp te gaan!
hopelijk wordt donderdag weer een goeie raid dag zoals vorige week! 5 bosses allemaal 1 of 2 shots. en hopen dat ik deze keer weer niet mijn plaats moet weggeven bij ultraxxion.
drivers: minder als je een cd met drivers hebt
wow kopieren naar ssd: 5 min?
Zo gedaan!
i know! maar wil ook wel even spelen met de nieuwe snelheden ^^ het was geen goedkoop koopje dus ik wil zeker zijn dat ie zijn snelheden toch 95% minimaal kan halen. anders gaat ie terug hahaBartjeh schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:43:
[...]
w7 op ssd installeren: 10-15 min
drivers: minder als je een cd met drivers hebt
wow kopieren naar ssd: 5 min?
Zo gedaan!
aan de andere kant, heb mijn tijd hard genoeg nodig om nog tot 85 te komen met mijn rogue
[ Voor 13% gewijzigd door Hajame op 03-01-2012 10:45 ]
Hellreaver is ook wel een aardige polearm. Black Ice had ik ook maar dan is het net alsof je met een CETI array op je rup looptAnoniem: 434534 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:30:
[...]
Polearm > Ga snel even Black Ice farmen in Eye of Eternity 10manJe weet niet wat je ziet.
@ fenylalaline
Wat betreft de SSD, WoW loopt er wel lekkerder op. Laadtijden zijn er bijna niet.
Ik zou wel adviseren om je SSD goed te installeren, tutorials kan je wel vinden op tweakers.
[ Voor 21% gewijzigd door vhal op 03-01-2012 10:57 ]
SSD installeren is het moeilijkste niet haha, heb ze al zo vaak ingebouwd voor kennissen en dergelijke. en hun hebben nog nooit problemen gehad met de SSD's. ben niet voor niets ICT'erdeadsy33 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:54:
[...]
@ fenylalaline
Wat betreft de SSD, WoW loopt er wel lekkerder op. Laadtijden zijn er bijna niet.
Ik zou wel adviseren om je SSD goed te installeren, tutorials kan je wel vinden op tweakers.
wat betreft die black ice. die is wel heel gaaf! ga eens kijken of ik die kan farmen.
[ Voor 8% gewijzigd door Hajame op 03-01-2012 11:09 ]
Hmm, vind Black Ice er niet geweldig uit zien, lang niet zo mooi als Pilar of Ferocity (misschien het gevoel dat ik bij die staff krijgdeadsy33 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:54:
Hellreaver is ook wel een aardige polearm. Black Ice had ik ook maar dan is het net alsof je met een CETI array op je rup loopt
Die Hellreaver ziet er wel leuk uit, eens kijken of die in werkelijkheid ook net zo gaaf eruit ziet.
[quote]Skeleto schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:19:
Goeiemorgen,
effe een vraag. Ik ben op dit moment een Frost DK met iLvl 379. Graag had ik een goeie rotatie geweten voor pvp. Of is Frost niet zo goed voor PVP?
Bedankt
[/quote]
Er is niet echt een rotatie in pvp. je baseerd je moves gedurende de fight verloopt. je kiest zelf de juiste abilities om zo het gevecht in jouw voordeel te krijgen. bij mij is elk gevecht op mijn dk anders. ik gebruik nooit vaste rotaties.
Interessant hoe snel mensen hun post kunnen verwijderen haha
Goeiemorgen,
effe een vraag. Ik ben op dit moment een Frost DK met iLvl 379. Graag had ik een goeie rotatie geweten voor pvp. Of is Frost niet zo goed voor PVP?
Bedankt
[/quote]
Er is niet echt een rotatie in pvp. je baseerd je moves gedurende de fight verloopt. je kiest zelf de juiste abilities om zo het gevecht in jouw voordeel te krijgen. bij mij is elk gevecht op mijn dk anders. ik gebruik nooit vaste rotaties.
Interessant hoe snel mensen hun post kunnen verwijderen haha
[ Voor 6% gewijzigd door Hajame op 03-01-2012 11:17 ]
Oops verkeerd gepost.
Oh hij heeft hem verwijderd? Lol dacht dat ik op een andere pagina was terechtgekomen ofzo en dat ik op een oude post reageerde.
Oh hij heeft hem verwijderd? Lol dacht dat ik op een andere pagina was terechtgekomen ofzo en dat ik op een oude post reageerde.
[ Voor 171% gewijzigd door Anoniem: 434534 op 03-01-2012 11:18 ]
[quote]Anoniem: 434534 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:17:
Oops verkeerd gepost.
[/quote]
ben ik het niet helemaal mee eens, ik kan goed af als solo pvper op mijn frost dk hoor. uiteraard geeft het wat voordelen met ene healer. maar dat is voor iedere class/talent combi hetzelfde.
gewoon goed gebruik maken van je survivability skills en je kan makkelijk af in je 1ntje
ben ik nu zo snel met reageren?? haha XD de 2de al die zn post veranderd
Oops verkeerd gepost.
[/quote]
ben ik het niet helemaal mee eens, ik kan goed af als solo pvper op mijn frost dk hoor. uiteraard geeft het wat voordelen met ene healer. maar dat is voor iedere class/talent combi hetzelfde.
gewoon goed gebruik maken van je survivability skills en je kan makkelijk af in je 1ntje
ben ik nu zo snel met reageren?? haha XD de 2de al die zn post veranderd
[ Voor 7% gewijzigd door Hajame op 03-01-2012 11:22 ]
Anoniem: 63072
Ik heb die questlijn nooit af kunnen maken op mijn priest omdat één van de items in UBRS gewoon zelfs na 50+ runs niet dropte. Intussen zat ik al in raid gear en heb ik het opgegeven. Op een gegeven moment ben je RNG echt wel zat! Helaas zit ik nu met een half geupgrade set met 1 missend item. Om een mooie set van DMF te krijgen heb ik nu dus voor beide sets meerdere items nodig.Blistimo schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:43:
Ik heb indertijd nog T0,5 bij elkaar gequest. Die hele questline zal Blizzard ook nog wel met dubbele gevoelens naar terugkijken. Mijns inziens één van de leukste toevoegingen van de originele game, die volgens mij maar veel te weinig mensen hebben doorlopen. In combinatie met Finkle's Lava Dredger is dat nog een hele tijd mijn Dalaran-chilling-op-het-bankje-in-de-North-bank-setje geweest.
Het enige nadeel is dat de 130 agi enchant nogal overheersend is op deze polearm waardoor het mooie effect iets minder goed te zien is.Anoniem: 429308 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:09:
[...]
Hmm, vind Black Ice er niet geweldig uit zien, lang niet zo mooi als Pilar of Ferocity (misschien het gevoel dat ik bij die staff krijgWas helemaal in de wolken in TBC, toen ik die staff kreeg).
Die Hellreaver ziet er wel leuk uit, eens kijken of die in werkelijkheid ook net zo gaaf eruit ziet.
Er is meer aan het installeren van een SSD dan het fysiek in de kast stoppen. Dat kan mijn moeder nog.fenylalaline schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:08:
[...]
SSD installeren is het moeilijkste niet haha, heb ze al zo vaak ingebouwd voor kennissen en dergelijke. en hun hebben nog nooit problemen gehad met de SSD's. ben niet voor niets ICT'er![]()
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Hoe gaan jullie om met je key bindings? Ik heb nu de meeste abilities wel unlocked, maar dit zijn er natuurlijk best veel. Als je van een ideale rotatie uitgaat kun je alleen die abilities achter een key zetten, maar je hebt nog een heleboel andere die zeker wel nuttig zijn, bijv. heals en cooldowns bij protection paladin.
Kies je dan bijv. voor 2 (of meer) rijen van knoppen, zodat je met F1, F2 etc. kunt switchen tussen rotatie, heals en cooldowns bijv.? Kost even moeite om 3 rijen uit je hoofd te leren, maar dat gaat vanzelf na een tijdje lijkt me.
Nu heb ik nuttige heals en cooldowns wel op knoppenbalken staan, maar zonder key binding. Hierdoor gebruik ik ze maar zelden omdat ik altijd moet zoeken welke ook al weer wat doet.
Een andere optie is om een hoop cooldowns in macros op te nemen voor bijv. je standaard attack abilities zodat je elke keer al je beschikbare cooldowns vernieuwt. Is beter dan niets doen, maar ook niet echt efficient uiteraard.
Nog ideeen hiervoor? Misschien dat er met addons nog het een en ander te regelen is?
Kies je dan bijv. voor 2 (of meer) rijen van knoppen, zodat je met F1, F2 etc. kunt switchen tussen rotatie, heals en cooldowns bijv.? Kost even moeite om 3 rijen uit je hoofd te leren, maar dat gaat vanzelf na een tijdje lijkt me.
Nu heb ik nuttige heals en cooldowns wel op knoppenbalken staan, maar zonder key binding. Hierdoor gebruik ik ze maar zelden omdat ik altijd moet zoeken welke ook al weer wat doet.
Een andere optie is om een hoop cooldowns in macros op te nemen voor bijv. je standaard attack abilities zodat je elke keer al je beschikbare cooldowns vernieuwt. Is beter dan niets doen, maar ook niet echt efficient uiteraard.
Nog ideeen hiervoor? Misschien dat er met addons nog het een en ander te regelen is?
Ik weet niet wat je aan keybindsgebruikt, mijn vingers komen namelijk niet verder dan 5 zonder moeite doen. Daarom gebruik ik ook: q,e,t,z,x,v
Verder heb ik een hoop spul gemacro'd met modifiers (bijvoorbeeld shift). (hoeft niet perse met macro's je kan ze ook op een andere bar zetten en die keybinden met shift-q bijvoorbeeld.
Verder heb ik een hoop spul gemacro'd met modifiers (bijvoorbeeld shift). (hoeft niet perse met macro's je kan ze ook op een andere bar zetten en die keybinden met shift-q bijvoorbeeld.
QRTFGV 123456IntToStr schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:03:
Hoe gaan jullie om met je key bindings? Ik heb nu de meeste abilities wel unlocked, maar dit zijn er natuurlijk best veel. Als je van een ideale rotatie uitgaat kun je alleen die abilities achter een key zetten, maar je hebt nog een heleboel andere die zeker wel nuttig zijn, bijv. heals en cooldowns bij protection paladin.
shift R/F/T/1/2/3/4/5
Zijn de keybinds die ik het meest gebruik
is gewoon kwestie van wennen om dal die keys te gebruiken
Ik gebruik tot nu toe overigens alleen de standaard bar met 1 t/m 0 en -/=. Roep het al weken, maar moet toch echt maar eens gaan werken aan een betere UI, macros en keys en zo.
Als jullie met shift werken, zijn dat dan variaties op de ability onder de key zonder shift of hele andere zaken? Het lijkt me dat je dan toch snel "typefouten" gaat maken.
Dat wordt waarschijnlijk flink oefenen na de "reorganisatie"
Als jullie met shift werken, zijn dat dan variaties op de ability onder de key zonder shift of hele andere zaken? Het lijkt me dat je dan toch snel "typefouten" gaat maken.
Moet zeggen dat ik nog nooit een macro of keybind heb gebruikt die anders is dan de normale UI en keys.
Ik gebruik 1 t/m = voor normale attacks/spells/heals en de bar erboven voor cooldowns. ASWD om te bewegen of met muisknoppen. Tab targetten of clicken is afhankelijk van situatie. Zo heb ik alles getankt/gehealed/gedpst vanaf vanilla, nooit problemen gehad. Het belangrijkste is dat je weet waar je moet klikken bij cooldowns. Ik groepeer ze: Offensive CD / trinkets / Defensive CD
Professions, buffs en consumables aan de zijkant actionbar.
Ieder zijn ding, als je maar kan vinden wat je nodig hebt
Ik gebruik 1 t/m = voor normale attacks/spells/heals en de bar erboven voor cooldowns. ASWD om te bewegen of met muisknoppen. Tab targetten of clicken is afhankelijk van situatie. Zo heb ik alles getankt/gehealed/gedpst vanaf vanilla, nooit problemen gehad. Het belangrijkste is dat je weet waar je moet klikken bij cooldowns. Ik groepeer ze: Offensive CD / trinkets / Defensive CD
Professions, buffs en consumables aan de zijkant actionbar.
Ieder zijn ding, als je maar kan vinden wat je nodig hebt
Je kan altijd kijken of er handige macro's zijn voor je class, zodat je minder knoppen drukt.IntToStr schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:03:
zo kan je een redelijk groot deel van je rotatie met 1 knop afhandelen..
Ligt aan je speel stijl denk ik.. persoonlijk hou ik hier niet van.
Ik gebruik "Tilde" tot 5 en Ctrl+Tilde tot 5 en F1 tot F5 en 4 muis knoppen.
Met warrior tank gebruik ik denk ik +/- 12-14 altijd wel, dit zijn skills op apparte knoppen en hiernaast nog +/- 8 knoppen om op situaties te reageren, zoals shieldwall/heroic leap/intervene e.d.
Ik heb mijn keybinds eigenlijk nauwelijks aangepast, juist omdat ik altijd de fout in ga met het oefenen en ik er het geduld niet voor op kan brengen om een flink aantal keer te falen omdat ik een ability gebruik die dan ineens onder een andere knop zit. Over het algemeen gebruik je maar een paar abilities heel vaak, de rest heb ik of onder modifier shift staan, '~' is ook een goede toets binnen handbereik (net als 'q' en 'e' trouwens). Een heel groot aantal andere abilities heb ik of onder een muisklik + modifier zitten (voor een aantal hands op raid/party members) of klik ik simpelweg aan omdat ik ze eigenlijk nooit gebruik.IntToStr schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:14:
Ik gebruik tot nu toe overigens alleen de standaard bar met 1 t/m 0 en -/=. Roep het al weken, maar moet toch echt maar eens gaan werken aan een betere UI, macros en keys en zo.
Anoniem: 428991
Is hier ergens een shadowpriest met verstand van zaken? Ik heb een spriest altje met ilvl389. Alleen vind ik mijn DPS veel en veel te laag. Dit is m'n char: Twugle
Op dit moment is m'n opening als volgt:
1. Shadow Word: Pain
2. Vampiric Touch
3. Devouring Plague
4. Mind Blast
5. Mind Flay (x1.5 voor Archangel)
Daarna zorgen dat de DoTs (1 t/m 3) blijven lopen. Ik gebruik ForteXorcist voor de timers, deze geeft visual aan wanneer ik een DoT moet recasten zodat deze blijft 'rollen' (tussen de een-na-laatste en laatste). Mind Blast constant als deze van z'n CD af is en als filler natuurlijk Mind Flay. Shadowfiend ook altijd als deze van CD af is (op bosses iig).
Op dummy haal ik rond de 18-19k dps. Op Madness zat ik rond 38-40k. Iemand tips om m'n dps nog wat hoger te krijgen? Ik vind het zelf nogal laag-ish.
2. Vampiric Touch
3. Devouring Plague
4. Mind Blast
Daarna zorgen dat de DoTs (1 t/m 3) blijven lopen. Ik gebruik ForteXorcist voor de timers, deze geeft visual aan wanneer ik een DoT moet recasten zodat deze blijft 'rollen' (tussen de een-na-laatste en laatste). Mind Blast constant als deze van z'n CD af is en als filler natuurlijk Mind Flay. Shadowfiend ook altijd als deze van CD af is (op bosses iig).
Op dummy haal ik rond de 18-19k dps. Op Madness zat ik rond 38-40k. Iemand tips om m'n dps nog wat hoger te krijgen? Ik vind het zelf nogal laag-ish.
probleem met 7 tot 0 is dat ik er niet bij kan zonder me hand te bewegen, en dat is een no noIntToStr schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:14:
daarom gebruik ik tot max 6 (als je kleine handen heb is 5 misschien de max)
ik heb iets van 25 keybinds totaal op me prot warrior, maar niet allemaal gebruik ik ze veel, bv vigilance zit op shift + 1 en die gebruik ik weinig, shift + 5 is intervene die gebruik ik weer wel veel (shift 5 is makkelijker als shift 1), daarnaast de F1/F5 keys om te marken allemaal een predefined mark aan gelinked
Maar zoals ik al eerder zei het is gewoon een kwestie van doen en niet er over praten, je weet wat je vaak gebruikt, kijk hoe je hand op je keyboard zit en kijk welke keys naturel voelen, dan gewoon dungeons doen en je chat uitzetten (want je zal nogal wat dingen misclicken en dan kan je de ragers negeren
ik join dungeon op me mage: "Hi, guys"Terence(x) schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:31:
[...]
probleem met 7 tot 0 is dat ik er niet bij kan zonder me hand te bewegen, en dat is een no no
daarom gebruik ik tot max 6 (als je kleine handen heb is 5 misschien de max)
ik heb iets van 25 keybinds totaal op me prot warrior, maar niet allemaal gebruik ik ze veel, bv vigilance zit op shift + 1 en die gebruik ik weinig, shift + 5 is intervene die gebruik ik weer wel veel (shift 5 is makkelijker als shift 1), daarnaast de F1/F5 keys om te marken allemaal een predefined mark aan gelinked
Maar zoals ik al eerder zei het is gewoon een kwestie van doen en niet er over praten, je weet wat je vaak gebruikt, kijk hoe je hand op je keyboard zit en kijk welke keys naturel voelen, dan gewoon dungeons doen en je chat uitzetten (want je zal nogal wat dingen misclicken en dan kan je de ragers negeren)
* casting [Timewarp]
*: "Oops, new to these keybinds"
group: "@#($*&( MAGE @#$@ YOU"
I lolledBartjeh schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:37:
[...]
ik join dungeon op me mage: "Hi, guys"
* casting [Timewarp]
De levensduur kan je met een pakje boter nemen. gemiddeld verwissel je je apparatuur elke 4 jaar (ik veel eerder). een ssd kan makkelijk met elke dag 10gb schrijf 6-7 jaar mee. zonder problemen. daar ben ik echt niet bang voor, voor de rest moet je wat dingen aanpassen in de bios. dat is het moeilijkste niet, maar late we het hier voor de rest over wow hebben. als ik info wil ga ik wel naar het ssd topicNMe schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:56:
[...]
Er is meer aan het installeren van een SSD dan het fysiek in de kast stoppen. Dat kan mijn moeder nog.Je moet je OS ook goed instellen zodat je geen overbodige schrijfacties doet die de levensduur van je SSD verkorten.
been there, done that (@shaman dan)Bartjeh schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:37:
[...]
* casting [Timewarp]
of de horn of winter keybind op m'n andere characters ook te pas en te onpas willen gebruiken (guardian of ancient king incl chatmessage ooc bv), is ook niet altijd een succes
qua keybinds gebruik ik F1 t/m F12, 1 t/m =, QERT, FGH en ZXCV en WASD voor bewegen.
onder Q, E, R, 1, 2, 3 en 4 zitten de meestgebruikte abilities,
Dat is een flink itemlevel voor een alt. Is het PvE loot? Dat maakt namelijk nogal wat uit. Onze shadowpriest zit denk ik op ongeveer hetzelfde ilevel of lager, maar die zit in 10mans DW wel altijd rond de 45k. T is niet het meest ideale gevecht om te vergelijken trouwens. Nogal wat Gimmicks. Wat doe je op Ultraxion?Anoniem: 428991 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:29:
Is hier ergens een shadowpriest met verstand van zaken? Ik heb een spriest altje met ilvl389. Alleen vind ik mijn DPS veel en veel te laag. Dit is m'n char: Twugle
2. Vampiric Touch
3. Devouring Plague
4. Mind Blast
Anoniem: 428991
Ach ja...wat geluk hebben met drops in LFR/DS10 normalhulkie schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:47:
[...]
Dat is een flink itemlevel voor een alt. Is het PvE loot? Dat maakt namelijk nogal wat uit. Onze shadowpriest zit denk ik op ongeveer hetzelfde ilevel of lager, maar die zit in 10mans DW wel altijd rond de 45k. T is niet het meest ideale gevecht om te vergelijken trouwens. Nogal wat Gimmicks. Wat doe je op Ultraxion?
@keybinds
Resto: Alt+1 = ToL, Alt+2 = Insect Swarm, Alt+3 = Moonfire
Balance: Alt+1 = Insect Swarm, Alt+2 = Solar Beam, Alt+3 = Moonfire
5 levels lang levelen in Balance en dungeons doen als resto. Hoe vaak ik wel niet per ongeluk ToL heb gecast in het begin van Cata is echt bizar
5 levels lang levelen in Balance en dungeons doen als resto. Hoe vaak ik wel niet per ongeluk ToL heb gecast in het begin van Cata is echt bizar
wat ook leuk is, is een paar van je abilities op andere keybindings zetten! en gelijk daarna gaan pvpen. sta je soms voor leuke verassingen als je opeens een verkeerde cd gebruik
.... kan je soms duur komen te staan

pricewatch: Logitech G510 Gaming KeyboardIntToStr schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:03:
Hoe gaan jullie om met je key bindings? Nog ideeen hiervoor? Misschien dat er met addons nog het een en ander te regelen is?
18 extra toetsen vlakbij je WASD --> meer dan genoeg mogelijkheden om te keybinden
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Die past niet op mijn schoot naast mijn laptopSeraphin schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:08:
[...]
pricewatch: Logitech G510 Gaming Keyboard
18 extra toetsen vlakbij je WASD --> meer dan genoeg mogelijkheden om te keybinden
Ontopic: ik gebruik WASD, 1 t/m =, ctrl 1t/m =, alt 1 t/m = en F1 t/m F8 voor marken
Het lijkt mij toch wel raadzaam om een beetje consistentie aan te houden, dus Insect Swarm of op 1 of op 2 maar niet verschillend per spec.Blistimo schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:57:
@keybinds
Erm, als balance wil je die 2 wel dichtbij, maar als resto is die space iets te kostbaar om voor dps spells te gebruiken.Bartjeh schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:11:
[...]
Het lijkt mij toch wel raadzaam om een beetje consistentie aan te houden, dus Insect Swarm of op 1 of op 2 maar niet verschillend per spec.
Mijn 2 is lifebloom op resto en mijn 1 is nature's touch
Ik heb het inmiddels aangepast idd 
Innervate (toen je die nog nuttig op anderen kon casten) en Starfall op dezelfde bind is ook geen goed idee btw.
"I'm oom!" "Hang on, I'll give you some mana lovin'!" *pullt 4 extra trash packs*
"Woops!"
Innervate (toen je die nog nuttig op anderen kon casten) en Starfall op dezelfde bind is ook geen goed idee btw.
"I'm oom!" "Hang on, I'll give you some mana lovin'!" *pullt 4 extra trash packs*
"Woops!"
Lol, been there done that. Voor Ozruk toen ie nog moeilijk was.Bartjeh schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:37:
[...]
* casting [Timewarp]

http://hawvie.deviantart.com/
- Mektheb
- Registratie: December 2006
- Laatst online: 11-06 10:02
- World of Warcraft Burning Crusade, Collector's Edition
- Warcraft
- World of Warcraft: Cataclysm
- World of Warcraft Collector
- World Of Warcraft - Wrath Of The Lich King
- World Of Warcraft - The Burning Crusade
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- World Of Warcraft - Battlechest
- Activision Blizzard
- Blizzard
- Apple Mac OS X
:strip_icc():strip_exif()/u/202430/458684_q.jpg?f=community)
Kan me altijd herrineren dat alleen een APP met keybinds verder dan getal 5 niet eens geaccepteerd werdenbazkar schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:11:
[...]
Die past niet op mijn schoot naast mijn laptop
Ontopic: ik gebruik WASD, 1 t/m =, ctrl 1t/m =, alt 1 t/m = en F1 t/m F8 voor marken
Vragen jullie serieus naar keybinds bij applications?Mektheb schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:16:
[...]
Kan me altijd herrineren dat alleen een APP met keybinds verder dan getal 5 niet eens geaccepteerd werden
Zou me geen kont interesseren tbh, al typt iemand alle commando's met /cast in het chatwindow, als ie 30k dps op ultraxion 10m doet vind ik het best.
Mja 5-6 is echt de max, of je moet kolenschoppen van handen hebben. Alles daarna kan bij mij net zo goed niet gebind zitten, want dat moet ik aanklikken. Hence, lotsa keybinds.Mektheb schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:16:
[...]
Kan me altijd herrineren dat alleen een APP met keybinds verder dan getal 5 niet eens geaccepteerd werden
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
- Apple Mac OS X
Uhm ja en nee.bazkar schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:19:
[...]
Vragen jullie serieus naar keybinds bij applications?
Zou me geen kont interesseren tbh, al typt iemand alle commando's met /cast in het chatwindow, als ie 30k dps op ultraxion 10m doet vind ik het best.
Volgens mij letten ze der nu niet zo nauw op omdat het toch geen pro guild is, maar in al mijn afgaande guilds was dat wel 1 van de kritieke dingen waar ze opletten.
Zo werd er zelden iemand die klikte geaccepteerd, omdat je dan simpel gezegt te slow was.
Een keybind verder dan 5 zou ook te lang duren dus ook gelijk een no
[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 03-01-2012 15:23 ]
Onze raid leader heeft dingen op Ctrl-F7 zitten ofzo, die heeft echt bizar flexibele vingers.
Ik heb zelf op alle non-healer specs alles op 1-5 zitten, met modifiers, en dingen rondom WASD. Als ik aan het healen ben leg ik mijn hand anders neer, omdat ik dan geen WASD gebruik om te moven. Heb dus al mijn heals op ~ - 7 zitten, waarbji die twee het minst gebruikt worden. Rennen doe ik dan met beide muisknoppen. Alleen als ik moet rennen + healen tegelijk moet ik mijn hand bewegen naar WASD, maar dan heb ik nog altijd de meest gebruikte binds bij de hand.
Het is maar waar je je lekker bij voelt idd.
Ik heb zelf op alle non-healer specs alles op 1-5 zitten, met modifiers, en dingen rondom WASD. Als ik aan het healen ben leg ik mijn hand anders neer, omdat ik dan geen WASD gebruik om te moven. Heb dus al mijn heals op ~ - 7 zitten, waarbji die twee het minst gebruikt worden. Rennen doe ik dan met beide muisknoppen. Alleen als ik moet rennen + healen tegelijk moet ik mijn hand bewegen naar WASD, maar dan heb ik nog altijd de meest gebruikte binds bij de hand.
Het is maar waar je je lekker bij voelt idd.
Je bent dan ook te slow je kan dan niet een spell casten terwijl je rondspint en wegstrafed (ofzo:P)Mektheb schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:21:
[...]
Uhm ja en nee.
Volgens mij letten ze der nu niet zo nauw op omdat het toch geen pro guild is, maar in al mijn afgaande guilds was dat wel 1 van de kritieke dingen waar ze opletten.
Zo werd er zelden iemand die klikte geaccepteerd, omdat je dan simpel gezegt te slow was.
Volgens mij letten ze daar nu niet meer op
clicken of binden boeit tot aan heroic modes echt helemaal niks, dus ligt aan het niveau van de guild waar je bij applied. Ik doe elke week LFR op mijn resto druid en holy priest en run regelmatig hcs in 5 mans, maar heb nog nooit het commentaar gehad dat ik te slow ben. Als ik strafe of wegloop met WASD kan ik prima met de muis clicken op een healing spell of een 12345 gebruiken op mijn keyboard.
Mja, als healer klik je al snel, of mouseovermacro's maar dan zit je op hetzelfde punt voor movement aangezien je muis dan boven een UI element hangt.
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
- Apple Mac OS X
xDBartjeh schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:23:
[...]
Je bent dan ook te slow je kan dan niet een spell casten terwijl je rondspint en wegstrafed (ofzo:P)
Ach zelfs met keybinds zijn mensen nog slow voor shadowtraps en defile en al dat soort ongein :d
Anoniem: 63072
Wat ik nu gebruik op mijn rogue aan keybinds (alleen de meest gebruikte):
1=Envennom
2=shiv
3=Rupture
4=SnD
5=Eviscerate
q=backstab
w=run
e=kick
a=strafe left
s=achteruit lopen. Die had ik nooit bound, maar is nu nodig op sylvanas.
d=strafe right
x=kidneyshot
z=blind
c=gouge
Lange cooldowns zitten op de muis knoppen 4-10.
Diverse potions, healthstone, Shadowmeld zitten op de G-toetsen van mijn G15v1
Stealth only abilities zitten op 1-5 als stealthed.
Op mijn resto only - druid gebruik ik Vuhdo en zit bijna alles qua healing op de muis knoppen.
Op de G-toetsen zit alleen weer diverse potions, healthstone, shadowmeld, lifeblood, barkskin
Op 1-5 zit Tranq, Tree form, Cat form, Dash, Bear form (altijd fijn om iets langer te leven als een add spawn niet snel genoeg getaunt wordt)
Op mijn dps casters keybind ik alleen de abilities die ik on the move kan casten, de rest klik ik. Ik wordt gek als ik voor 8 characters keybinds moet onthouden.
En inderdaad geen shift+ en ctrl+ combo's. Alles is een enkele toestaanslag. Ik merkte dat ik met die combo's vaak net iets langzamer was of de modifier te laat indrukte/vroeg los liet en dan de verkeerde ability gebruikte.
1=Envennom
2=shiv
3=Rupture
4=SnD
5=Eviscerate
q=backstab
w=run
e=kick
a=strafe left
s=achteruit lopen. Die had ik nooit bound, maar is nu nodig op sylvanas.
d=strafe right
x=kidneyshot
z=blind
c=gouge
Lange cooldowns zitten op de muis knoppen 4-10.
Diverse potions, healthstone, Shadowmeld zitten op de G-toetsen van mijn G15v1
Stealth only abilities zitten op 1-5 als stealthed.
Op mijn resto only - druid gebruik ik Vuhdo en zit bijna alles qua healing op de muis knoppen.
Op de G-toetsen zit alleen weer diverse potions, healthstone, shadowmeld, lifeblood, barkskin
Op 1-5 zit Tranq, Tree form, Cat form, Dash, Bear form (altijd fijn om iets langer te leven als een add spawn niet snel genoeg getaunt wordt)
Op mijn dps casters keybind ik alleen de abilities die ik on the move kan casten, de rest klik ik. Ik wordt gek als ik voor 8 characters keybinds moet onthouden.
En inderdaad geen shift+ en ctrl+ combo's. Alles is een enkele toestaanslag. Ik merkte dat ik met die combo's vaak net iets langzamer was of de modifier te laat indrukte/vroeg los liet en dan de verkeerde ability gebruikte.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 03-01-2012 15:33 ]
< clicker met grotendeels de default UI en slechts een paar keybinds voor enkele abilitys. Misbruik bij het clicken wel clique+grid trouwens voor bv aoe-taunt, HoSalv, HoProt, HoSac enzo. (op al mijn toons heeft tilde wel een toewijzing gekregen). Werkt voor mij prima. Stond ook zelden in defile enzo. Guilds die daar op af zouden wijzen hebben pech, missen ze de kans op een redelijke raider
.
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Precies, dat is mijn punt ook.
Veel mensen zeggen ook dat raiden niet kan op een laptopje met wireless
Mijn ping is meestal <30ms (fiber ftw)
Ik zit met een laptop op schoot op de bank en met mijn muis op de leuning van de bank.
Werkt als een trein.
Mijn dps is niet best of the realm, maar 25k op ultraxion is prima te halen.
Ik zit met een laptop op schoot op de bank en met mijn muis op de leuning van de bank.
Werkt als een trein.
Ik raid ook op een laptopje, met een muis, op de bank, geen fiber. Bijna 62k hps @ ultraxionbazkar schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:37:
Precies, dat is mijn punt ook.
Werkt als een trein.
edit:
Ohja en ik clique op m'n grid
Ohja en ik clique op m'n grid
[ Voor 4% gewijzigd door Bartjeh op 03-01-2012 15:40 ]
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
- Apple Mac OS X
Daarom zei ik al "vroegah" het was ook meer als een "funny" gemaakt.
Maar er zullen vast nog guilds zijn die mensen erop afwijzen, al doe ik dat zelf nooit
.
En ik game ook wireless heb wel 1keer een DC gehad vorig jaar.
Maar er zullen vast nog guilds zijn die mensen erop afwijzen, al doe ik dat zelf nooit
[ Voor 16% gewijzigd door Mektheb op 03-01-2012 15:49 ]
Mja, maar in de meeste gevallen hebben mensen met een laptop al een slechte (onboard) videokaart een slechte ondergrond voor muis (of gebruiken touchpad). Dus in de meeste gevallen is een laptop niet echt handigMektheb schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:46:
Daarom zei ik al "vroegah" het was ook meer als een "funny" gemaakt.
Maar er zullen vast nog guilds zijn die mensen erop afwijzen, al doe ik dat zelf nooit.
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
- Apple Mac OS X
Ja ik ben ook helemaal niet van werken / gamen op een laptop de houding staat me niet aan en het zit niet lekker voor uren achter elkaar ( imho imho imho )Bartjeh schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:51:
[...]
Mja, maar in de meeste gevallen hebben mensen met een laptop al een slechte (onboard) videokaart een slechte ondergrond voor muis (of gebruiken touchpad). Dus in de meeste gevallen is een laptop niet echt handig
Spriest heeft wat ervaring nodig om echt het uiterste eruit te halen.Anoniem: 428991 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:29:
2. Vampiric Touch
3. Devouring Plague
4. Mind Blast
Kwa single target valt het best mee en hier blinken we ook niet erg op uit, 19k dps klinkt goed.
Maar wanneer er meerdere mobs komen dan kan een spriest uitblinken, maar het is ook een stukje moeilijker bij te houden. Oefen op dummys met multidotten, krijg dat goed onder de knie en je doet leuke dps.
Je begint in je opening meteen met dots te casten? Meningen zijn hierover verdeeld, maar ik persoonlijk doe eerst mindflay totdat ik minstens 5x archangel hebt en hopelijk ook een shadow orb. Het is cruciaal ten alle tijden die shadow orb buff via MB te hebben, oftewel desnoods je VT iets eerder refreshen voordat je buff wegvalt door sucky rng.
Moet je bewegen, spam dan bijvoorbeeld 2x DP en een Death desnoods, het liefst op een mob met >20% hp. Eigenlijk altijd proberen je Death te gebruiken op iets met >20% hp.
Gebruik je archangel buff wanneer je Death kan spammen het liefst =)
Een hoop varianten dus voor de key bindings 
Ik speel ook op een laptop met wifi, meestal aan tafel met losse muis. Videokaart is niet super, maar ik kan op 1920x1080 spelen met bijna alle opties op high. Soms heb ik wel even lag en dat zorgt wel eens voor rare situaties, maar ik speel nog altijd voor de lol, niet als pro.
Laatst had ik een disconnect tijdens een boss fight. Kon nog net op tijd weer terug komen voordat dps dood ging en de healer had me netjes levend gehouden. Was wel erg close call
Ik speel ook op een laptop met wifi, meestal aan tafel met losse muis. Videokaart is niet super, maar ik kan op 1920x1080 spelen met bijna alle opties op high. Soms heb ik wel even lag en dat zorgt wel eens voor rare situaties, maar ik speel nog altijd voor de lol, niet als pro.
Laatst had ik een disconnect tijdens een boss fight. Kon nog net op tijd weer terug komen voordat dps dood ging en de healer had me netjes levend gehouden. Was wel erg close call
Same, speel op een laptop met i3 @2ghz, 3gb ram en een mobility 5470 videokaart.
Gaat prima met settings op medium/high (shadows op low). Tijdens spelen in 5 mans 0,0 framedrops en tijdens LFR is het 2 button heal spam (prayer of healing & circle of healing), dat kan ik nog met 10fps
Gaat prima met settings op medium/high (shadows op low). Tijdens spelen in 5 mans 0,0 framedrops en tijdens LFR is het 2 button heal spam (prayer of healing & circle of healing), dat kan ik nog met 10fps
[ Voor 1% gewijzigd door Tarz op 03-01-2012 16:01 . Reden: typo ]
Ik gebruik 1-7, F1-F5 (niet voor marken) en de E en de R. Ik loop alleen met m'n muis en de enkele keer dat ik achteruit moet lopen dan gebruik ik de pijltjes
Vervelende gewoonte die ik gehouden door FPS games.
Heeft eeuwen geduurt voordat ik aan die E en R gewent was, maar die gebruik ik ook niet vaak, verder vind ik het veranderen van spells naar nieuwe toetsen ook echt vreselijk. Verder heb ik wel enkele macro's die toetsen veranderen als ik van Cat naar Bear ga, of van Cat stealth naar Cat normal, wat super werkt.
Heeft eeuwen geduurt voordat ik aan die E en R gewent was, maar die gebruik ik ook niet vaak, verder vind ik het veranderen van spells naar nieuwe toetsen ook echt vreselijk. Verder heb ik wel enkele macro's die toetsen veranderen als ik van Cat naar Bear ga, of van Cat stealth naar Cat normal, wat super werkt.
Anoniem: 410002
Ik heb jaren lang met de pijltjes als movement keys gespeeld, oude gewoonte van shooters en nooit meer vanaf geweken. Bij wow gebruikte ik dan bijna alle numpad keys en delete/end/pgdown als hotkeys. Na 4 maanden wow break probeer ik het nu met ZQSD (azerty toetsenbord), maar ik heb echt veel meer moeite om alles 'blind' te vinden nu.. Ik vond het makkelijker als er een beetje plaats was tussen mn movement keys en de rest
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 410002 op 03-01-2012 16:06 ]
ik gebruik al jaren de 4 pijltoetsen plus de numlock keys en de insert, home, pagedown/up delete en end.\
plus de ctrl en shift + mouse buttons.
nieuwe wow muis en shift ctrl buttons is 36 binds op men muis alleen.
plus de ctrl en shift + mouse buttons.
nieuwe wow muis en shift ctrl buttons is 36 binds op men muis alleen.
Battletag Vakasha#2284
Ik speelde in de Quake en UT dagen ook met pijltjestoetsen hoor, maar toen ik aan WoW begon was ik er in notime aan gewend.
Het gemakkelijkst wennen aan WASD (of ESDF voor de echte pro's
) is met een meleeclass, de 4 meest gebuikte skills op 1-4 plakken en ALLES met je linkerhand doen. Bind desnoods je rechterhand vast. Of ga erop zitten. Kan je daarna mete... :x
Het gemakkelijkst wennen aan WASD (of ESDF voor de echte pro's
aaaaah de UT99 dagen.... *zwijmel*
Instagib CTF champions
Instagib CTF champions
- Zeror
- Registratie: September 2003
- Laatst online: 00:51
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Warcraft
- Battlenet
- Mmog
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
- Apple Mac OS X
- Rpg
:strip_icc():strip_exif()/u/92368/crop67f122a4021bc.jpg?f=community)
LOL @ Sayge's Fortune #1
"Never eat beef with a Tauren"
"Never eat beef with a Tauren"
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
/offtopicTarz schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:09:
aaaaah de UT99 dagen.... *zwijmel*
Instagib CTF champions
iCTF in totaal 5 season clanbase champs
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
[FEB] [WfH] [AmD] ^^Tarz schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:24:
Welke clans?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Is er eigenlijk een makkelijke manier om bijv. TBC Heroics te spelen als je level > 75 ligt? Je kunt dan niet meer de dungeon finder gebruiken. Moet je dan per se zelf een groep vormen en naar de ingang lopen/vliegen/etc.?
Fluffy Evil Bunnies ^^ Vaak zat tegen gespeeld, WfH en AmD ook btw.
[DIE_Hard], 24/7/Clockwise & [TBR] hier en nog wat kleinere clans
[DIE_Hard], 24/7/Clockwise & [TBR] hier en nog wat kleinere clans
Jup, de LFG is bedoeld voor instances van je lvl rangeIntToStr schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:26:
Is er eigenlijk een makkelijke manier om bijv. TBC Heroics te spelen als je level > 75 ligt? Je kunt dan niet meer de dungeon finder gebruiken. Moet je dan per se zelf een groep vormen en naar de ingang lopen/vliegen/etc.?
Als je een tank bent kun je op lvl85 elke tbc heroic solo doenIntToStr schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:26:
Zelf een tijd spriest geweest, onze MT-healer is nu gestopt en ben nu gegaan voor DISC-healersjaak88 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:56:
[...]
Spriest heeft wat ervaring nodig om echt het uiterste eruit te halen.
Kwa single target valt het best mee en hier blinken we ook niet erg op uit, 19k dps klinkt goed.
Maar wanneer er meerdere mobs komen dan kan een spriest uitblinken, maar het is ook een stukje moeilijker bij te houden. Oefen op dummys met multidotten, krijg dat goed onder de knie en je doet leuke dps.
De 4 pieces T13 lijkt bijna op een permanente buff, als ik het goed lees is geeft elke shadow-clone een instant 3 shadow-orbs als hij target berijkt wat dus mijns inziens elke 15s een power-boost geeft van ongeveer 20%.
Zelf nog niet uitgeprobeerd maar ga wel even wat gear proberen te krijgen via LFR
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Klinkt als een goede optie om ooit nog wat achievements te gaan halenYokidrink schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:30:
[...]
Als je een tank bent kun je op lvl85 elke tbc heroic solo doen
Beste wensen nog 
Keybinds
Als holy en Disc priest heb ik 5x 6 posities grote bars, knoppen zijn nagenoeg het zelfde in beide specs, Behalve Barrier = Sanc/Serenity, Power Inf = Chakra Pain Sup = GA. Ik loop rond in een ArchAngel Holy build (AA + Divine Hymn
of AA + Sanc en 4 set =
.
Mijn Bars op scherm zijn 2 zichtbaar (6 posities) en 2 zichtbaar onder shift en 1 zichtbaar onder ctrl.
Naast deze 2 Bars is 1 bar die ook 6 posities (2 rijen van 3) heeft, hier heb ik geen binds op (Food/Flasks/Lock Stone/Mind Sear Macro/Ander macro's) Deze bind
Knoppen F1 t/m F7 (minus F4
) en 1 t/m 6.
Heb al sinds jaar en dag f1 t/m f7 gebind aan mijn muis (eerst MX500, nu een Draadloze 8 button Logitech muis)
De F toetsen (muis) zitten mijn Heals op.
Heal/Penance/PoM/PoH/FHeal/Gheal
+shift = Holy Nova/Divine Hymn/Binding Heal/Dispell/Cure Disease/Leap of Faith
1tm6 zitten
Smite/Holy Fire/Barrier/PW:S/Power Infusion/Pain Supression
+shift = ArchAngel/Renew/Mass Dispell/Fear/Hymn of Hope/Fiend
+Ctrl = Forti/Shadow protection/Inner Fire/Inner Will/Levitate/Resurrection
Samen met Grid (10man) en Verticale health Bars heb ik een redelijk compacte UI.
Keybinds
Als holy en Disc priest heb ik 5x 6 posities grote bars, knoppen zijn nagenoeg het zelfde in beide specs, Behalve Barrier = Sanc/Serenity, Power Inf = Chakra Pain Sup = GA. Ik loop rond in een ArchAngel Holy build (AA + Divine Hymn

Mijn Bars op scherm zijn 2 zichtbaar (6 posities) en 2 zichtbaar onder shift en 1 zichtbaar onder ctrl.
Naast deze 2 Bars is 1 bar die ook 6 posities (2 rijen van 3) heeft, hier heb ik geen binds op (Food/Flasks/Lock Stone/Mind Sear Macro/Ander macro's) Deze bind
Knoppen F1 t/m F7 (minus F4
Heb al sinds jaar en dag f1 t/m f7 gebind aan mijn muis (eerst MX500, nu een Draadloze 8 button Logitech muis)
De F toetsen (muis) zitten mijn Heals op.
Heal/Penance/PoM/PoH/FHeal/Gheal
+shift = Holy Nova/Divine Hymn/Binding Heal/Dispell/Cure Disease/Leap of Faith
1tm6 zitten
Smite/Holy Fire/Barrier/PW:S/Power Infusion/Pain Supression
+shift = ArchAngel/Renew/Mass Dispell/Fear/Hymn of Hope/Fiend
+Ctrl = Forti/Shadow protection/Inner Fire/Inner Will/Levitate/Resurrection
Samen met Grid (10man) en Verticale health Bars heb ik een redelijk compacte UI.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Denk dat het ook prima gaat als dps op lvl85, als tank kan je waarschijnlijk de hele instance pullen en het nog steeds overleven. Als tank met een beetje gear kon je de HC's van TBC al doen op lvl 80.Yokidrink schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:30:
Als dps ook hoorYokidrink schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:30:
[...]
Had gekunnen maar ben nu niet thuisTwylight schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:36:
In plaats van een screenshot kan je natuurlijk ook je UI uitleggen in een lap text
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Gaat WotKL heroic ook nog solo op 85? Daar kun je geloof ik alleen als level 80 mee queuen. Het lijkt me dat je na 15 heroic dungeons toch wel eens een level bent gestegen ergens.
Trouwens wel leuk dat er bij de WotLK dungeons ook tactics komen kijken. Een aantal boss fights heeft nu fases en gekke dingen zoals dat je opeens al je groepgenoten moet verslaan. Tot nu toe was elke fight behalve de laatste boss van The Magister's Terrace gewoon button bashen.
Trouwens wel leuk dat er bij de WotLK dungeons ook tactics komen kijken. Een aantal boss fights heeft nu fases en gekke dingen zoals dat je opeens al je groepgenoten moet verslaan. Tot nu toe was elke fight behalve de laatste boss van The Magister's Terrace gewoon button bashen.
Ze zullen alles wel WotLK style gemaakt hebben, in TBC waren er wel HC's die echt lastig waren als je geen decent groep had, en hadden ze wel degelijk tactics.IntToStr schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:41:
Gaat WotKL heroic ook nog solo op 85? Daar kun je geloof ik alleen als level 80 mee queuen. Het lijkt me dat je na 15 heroic dungeons toch wel eens een level bent gestegen ergens.
De "oude" wrath heroics zijn prima te solo'en als DPS, loop Upgard Pinnacle nog eens in de zoveel tijd voor de mount die daar kan droppen. De nieuwe heb ik nooit geprobeerd, jousting in ToC lijkt me irritant in je eentje, en de ICC heroics slaan een stuk harder. Kan ongetwijfeld, desnoods met een tank spec..
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Aaah heerlijk. Weer een nieuw jaar. En een zooi posts over keybinds. Zullen we over gaan tot warlock specs? 
Hoe gaat het met de progress op jullie realms trouwens? Bij ons heeft net de nr1 guild 5/8 hc gehaald. Maar de rest blijft met 1/8 of net 2/8 erg achter. (Turalyon btw)
Hoe gaat het met de progress op jullie realms trouwens? Bij ons heeft net de nr1 guild 5/8 hc gehaald. Maar de rest blijft met 1/8 of net 2/8 erg achter. (Turalyon btw)
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
- Zeror
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Warcraft
- Battlenet
- Mmog
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
- Apple Mac OS X
- Rpg
Pffff... Wat een schijt achievement is deze zeg: Faire Favors
Moet dus een profession droppen zodat ik de rest kan doen.... En dan ook nog eens elke profession naar 75 levelen zodat ik die quest kan doen. Daar gaat wel wat tijd/gold inzitten...
Moet dus een profession droppen zodat ik de rest kan doen.... En dan ook nog eens elke profession naar 75 levelen zodat ik die quest kan doen. Daar gaat wel wat tijd/gold inzitten...
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ehm... Cooking, Fishing, First Aid, Archaeology en je twee professions maken 6. Waarom zou je een profession droppen?Rakkerzero schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 18:16:
Pffff... Wat een schijt achievement is deze zeg: Faire Favors
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
- Zeror
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Warcraft
- Battlenet
- Mmog
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
- Apple Mac OS X
- Rpg
Je hebt gelijk. Was First Aid en Fishing vergeten mee te tellen. Aangezien ik me nooit bezig hou met die twee.
Met een Razer Naga en een G510 heb ik zat mogelijke keybinds. Ik zou in ieder geval niet meer zonder kunnen
- Zeror
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Warcraft
- Battlenet
- Mmog
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
- Apple Mac OS X
- Rpg
Eindelijk The Seeker title binnengehaald vandaag. Die wilde ik echt al heel lang hebben, gewoon omdat de title gaaf is bij een Hunter 
Edit:
Nieuwe mount: Feldrake

Wat issie lief, hè?
Ben wel benieuwd waar ie te looten valt. Fel is toch wel iets wat met demons te maken heeft. Dus we gaan iets met warlocks, demons en felfire enzo erbij krijgen, denk ik. Of het is een loot van de tradingcard
Edit:
Nieuwe mount: Feldrake

Wat issie lief, hè?
Ben wel benieuwd waar ie te looten valt. Fel is toch wel iets wat met demons te maken heeft. Dus we gaan iets met warlocks, demons en felfire enzo erbij krijgen, denk ik. Of het is een loot van de tradingcard

[ Voor 66% gewijzigd door Zeror op 03-01-2012 23:18 ]
@keybinds discussie (lol alweer
) ik gebruik 1-5 en q, e, r, f en alle combinaties met shift naast nog wat losse binds als F1-F5 voor minder gebruikte dingen, z x c vind ik op de een of andere manier vervelender indrukken 
Als healer heb ik ook deze binds en gebruik voor alle heals mouseover macro's voor grid (waarom ik Clique nog heb weet ik eigenlijk niet, meer luiheid ofzo
).
Iets anders: heb nu al 2x gehad dat ik op een van m'n toons queue en vervolgens de instance al cleared is. Net bijv. die laatste instance (naam ff kwijt, ijzig zootje allemaal), Thrall is niet @ start, ik tp naar de laatste baas (inlc. een aantal van de groep) en daar is de portal Ogri reeds aanwezig. Huh? Requeue gaat dan niet want je hebt dan 15 mins cd
Iemand dat ook wel eens gehad? Iets aan te doen?
Als healer heb ik ook deze binds en gebruik voor alle heals mouseover macro's voor grid (waarom ik Clique nog heb weet ik eigenlijk niet, meer luiheid ofzo
Iets anders: heb nu al 2x gehad dat ik op een van m'n toons queue en vervolgens de instance al cleared is. Net bijv. die laatste instance (naam ff kwijt, ijzig zootje allemaal), Thrall is niet @ start, ik tp naar de laatste baas (inlc. een aantal van de groep) en daar is de portal Ogri reeds aanwezig. Huh? Requeue gaat dan niet want je hebt dan 15 mins cd
Bnet pindle#2913
Even een vraag over Madness of Deathwing. We hebben geprobeerd om een main/altrun te doen vandaag. We hadden een paar spelers met ilvl 378 gear, maar ook een aantal met 397 gear. We hadden 1 dps die deed 39K en de rest tussen 43K - 53K dps, maar we kwamen serieus in problemen met de enrage timers, ook van de cataclysm cast. Uiteindelijk wel gekilled, maar het ging écht net aan. Ook alle healers waren OOM aan het einde.
Nu is mijn vraag: Hoe kan dat. Ik dacht dat Madness of Deathwing zo was ontworpen dat je de boss ook makkelijk kan killen met alleen Firelands normal gear, dus ilvl 378. Met enkele 397 upgrades dmv valor points zou het helemaal makkelijk moeten kunnen. Wij hadden aardig was spelers met 384, 391 en 397 gear en het ging uiterst moeizaam, op enkele seconden na gered.
Nu is mijn vraag: Hoe kan dat. Ik dacht dat Madness of Deathwing zo was ontworpen dat je de boss ook makkelijk kan killen met alleen Firelands normal gear, dus ilvl 378. Met enkele 397 upgrades dmv valor points zou het helemaal makkelijk moeten kunnen. Wij hadden aardig was spelers met 384, 391 en 397 gear en het ging uiterst moeizaam, op enkele seconden na gered.
Dit topic is gesloten.