Acties:
  • 0 Henk 'm!
3xNix schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:59:
[...]

Tip: Rol een DK/Druid/Mage/Rogue
Die tokens vallen altijd wel...

Eerste 10man run had ik al 3/8, helaas in alle LFR er niets bij gekregen... maar ach.. Ultraxion nu voor het eerst dood gemaakt, dus het komt er wel aan volgend jaar.
Tip dan rol je gemiddeld met 11 mensen op de zelfde token.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-06 15:49
TiMMieJ schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:41:
[...]
Gisteren vooral gezien dat mensen needen en dan gaan spammen WTS! Dat is wel zeer triest... Je speelt samen en 9/10 zijn dit de mensen die ook nog gedragen worden door de raid maarja... Je doet er weinig aan.
Dit heb ik persoonlijk nog niet gezien, maar ik heb wel al gezien dat mensen needen op spul om vervolgens een ruilhandel te gaan starten: Krijg je het tier token, ik de trinket, jij het wapen en ik m'n belt...

te triest voor woorden, zo'n volk mogen ze van mij gewoon permabannen uit LFG :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3xNix schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:59:
[...]

Tip: Rol een DK/Druid/Mage/Rogue
Die tokens vallen altijd wel...

Eerste 10man run had ik al 3/8, helaas in alle LFR er niets bij gekregen... maar ach.. Ultraxion nu voor het eerst dood gemaakt, dus het komt er wel aan volgend jaar.
Dan wil ik jullie raid wel eens joinen. Twee mensen in onze raid van die class hebben uberhaupt nog geen tier item, de rest heeft er 1 of 2. Tot nu toe hebben we maar 3 tokens van die soort gehad. Bij ons is het altijd de warrior/hunter of de priest/lock/pally token die dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-06 18:36

vhal

ಠ_ಠ

Zo, gisteren 4set t13 met mijn hunter gelooted en een boring 25m raidclear op normal gedaan in < 3 uur.

Hopelijk kunnen we na de kerstdagen starten met de heroic modes. Normal mode en LFRetard begint een beetje saai te worden (maar dat heb ik sowieso wel in DS, had er iets meer van verwacht)

:( @ femaledwarf die vandaag niet lekker werkt

[ Voor 8% gewijzigd door vhal op 23-12-2011 12:18 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:29
Frag_Zero schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:29:
Efe een WoW-hardware vraagje

Huidige systeem
X6 @4ghz - 3ghz NB
570 GTX
8gb ram
96gb kingstone HDD+SSD

FPS op 1920x1080 ultra tijdens stevige gevechten op 25man = 25fps.

Is hier iets aan te doen? Affinity zou automatisch juist moeten zijn sinds enkele patches geleden - shadow etc verlagen helpt bijna niets.

Is dit nu een pure cpu-bottleneck = intel kopen is enige oplossing?
Het kan ook zeer goed zijn dat het probleem ligt aan addons. Als je het bijvoorbeeld voornamelijk merkt bij Ultraxion 25, dan kan het goed zijn dat het ligt aan Recount. De hele combatlog en co. maakt dan overuren wat de boel behoorlijk vertraagd.

Ik zou eens kunnen kijken hoe het bij mij zit met mn fps. Heb zelf ook een GTX570 in mn pc, maar dan met een Core i5 750. Dat ding loopt min of meer stock (dacht op 2.9ghz nu, iets OC dus) en mn WoW staat ook op een SSD. Maar de kans is klein dat ik de komende paar weken in een 25 mans te vinden ben, vanwege feestdagen/vakantie/geen zin.
Ik moet wel zeggen, toen ik een tijdje terug mn CPU aan het overclocken was (3.85 Ghz), dat het wel goed te merken was aan de FPS ingame. Hij wilde dan rustig naar 120-200fps in Stormwind.

Anyway, ik zou je aanraden om eerst eens naar addons te kijken: ruim wat addons op die je niet meer gebruikt, update ze allemaal en schakelijk bijvoorbeeld Recount eens uit en zie of het veel verschil maakt.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Helza schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:53:
Sinds het start van DS elke week volledige LFR clear en nagenoeg elke week 7/8 normal clears.

Tier tokens gewonnen: 1

makes * Helza a sad panda :{
Yup ik ken het. Ik heb legs uit normal DS op mijn resto druid, maar voor ze nuttig zijn heb ik een tweede token nodig. Ze zitten dus nog fijn in mijn tas :(

Vanavond weer een LFR rondje en hopen op een drop en goede rol. De laatste LFR heb ik zelfs niet op een item kunnen rollen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-06 12:56

junglebeast

hier staat iets

Tot nu toe (4 weken) heb ik 2 offspec items gewonnen op mijn Druid, en 1 tier13 shoulder en een ring op mijn Shaman.

Laatste 2 weken win ik helaas niks meer. Maar doe het eigenlijk meer voor de Valor en voor het oefenen van me spell rotaties en cd's.

[ Voor 8% gewijzigd door junglebeast op 23-12-2011 14:16 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:57
Waar ik in de classic dungeons zeer regelmatig upgrades tegenkwam (zeker omdat je de enige tank bent in de groep) krijg ik nu in de tbc dungeons nog zo goed als niets nuttigs. Heb nog steeds een hoop gear van level 55-60 of groene van level ~90. Gelukkig wel een paar blauwe dingen met quests gekregen. Na kerst ben ik een paar dagen vrij, eens kijken wat ik nog binnen kan harken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-06 16:37
(jarig!)
IntToStr schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 14:20:
Waar ik in de classic dungeons zeer regelmatig upgrades tegenkwam (zeker omdat je de enige tank bent in de groep) krijg ik nu in de tbc dungeons nog zo goed als niets nuttigs. Heb nog steeds een hoop gear van level 55-60 of groene van level ~90. Gelukkig wel een paar blauwe dingen met quests gekregen. Na kerst ben ik een paar dagen vrij, eens kijken wat ik nog binnen kan harken :)
Als tip, ga niet te veel tijd spenderen aan gear verzamelen van lvl 60 tot 80, of je moet het gewoon echt leuk vinden, want op 68 zijn alle greens van northrend weer beter dan de blues die je nu probeerd te farmen ;)
zelfde als je 80 bent, dan zijn de greens van cata weer stukken beter dan de blues uit northrend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

IntToStr schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 14:20:
Toen mijn vriendin en ik weer zijn gestart (2 weken terug) waren we na een week al lvl 60, zijn toen eerst de 1e quests gaan doen in TBC voor groene gear en daarin alle dungeons weer gerund (nouja, eigenlijk zijn we door 1 guildie overal doorheen gerusht). Daar wat blauwe gear uit gehaald en gisteren een lvl 70 normal dungeon gedraaid. DPS was prima, zelfs met onze matige gear ging alles goed en snel om. Heb het gevoel dat het in ieder geval t/m lvl 70 niet meer zo item afhankelijk is als 2-3 jaar geleden. Gewoon veel random dungeons blijven doen met LFG, gaat meestal best vlot en item drops zijn prima. Ook na elke run natuurlijk random blue item :)

300% exp is trouwens echt ziek met refer a friend, na 1 random dungeon ben je tot lvl 50 standaard 4 levels gestegen. Van 60-70 zit dit rond de 1 lvl, maar daardoor is het ook nog prima in 1 dag te doen. We moeten na nog 2 chars naar 70 wel over op Lich King, maar vindt het erg apart dat die nog steeds 25 euro moet kosten.

edit: Sjaak heeft ook gelijk, ga er geen geld in stoppen, nergens voor nodig. De gear die er per expansion bij komt is zwaar veel beter dan wat je nu vindt. Waar lvl 70 gear bijv. 60 stamina heeft, heeft lvl 85 er al ruim 500.. Stop ook geen geld in gems e.d., gear switcht allemaal redelijk snel tot je 85 bent :)

[ Voor 9% gewijzigd door Baroshir op 23-12-2011 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Baroshir schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 14:35:
[...]

Ook na elke run natuurlijk random blue item :)
Ja, das ook een leuke :) Heb al 3 of 4 keer op rij een item met intellect of zo mogen ontvangen. Konden allemaal meteen retour via de vendor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag_Zero
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-06 21:21
Moi_in_actie schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 12:39:
[...]

Anyway, ik zou je aanraden om eerst eens naar addons te kijken: ruim wat addons op die je niet meer gebruikt, update ze allemaal en schakelijk bijvoorbeeld Recount eens uit en zie of het veel verschil maakt.
Ook al eens zonder addons gedaan.

Overclocken helpt inderdaad - van 3.2 (wel met turbo) naar 4ghz en 3ghz NB levert zeker wat fps op.

Wel zonde eigenlijk - mn cpu is niet echt een bottleneck behalve in WoW blijkbaar

Frag_Zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

IntToStr schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 14:59:
[...]

Ja, das ook een leuke :) Heb al 3 of 4 keer op rij een item met intellect of zo mogen ontvangen. Konden allemaal meteen retour via de vendor...
Dat gebeurt helaas regelmatig, maarja is toch weer wat gold erbij of disenchant materiaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
detheavn schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 12:01:
[...]

Dit heb ik persoonlijk nog niet gezien, maar ik heb wel al gezien dat mensen needen op spul om vervolgens een ruilhandel te gaan starten: Krijg je het tier token, ik de trinket, jij het wapen en ik m'n belt...

te triest voor woorden, zo'n volk mogen ze van mij gewoon permabannen uit LFG :|
Dit gezever los je op de volgende manier op:

Elke week mag je per raid maximaal 2 items needen. (per raid, dus 4 in totaal)
Als je dus need, en zelfs als je niet wint, heb je pech.

Huidige systeem werkt voor geen meter, en daarom ben ik ermee gestopt :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dakreal schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 15:50:
[...]

Dit gezever los je op de volgende manier op:

Elke week mag je per raid maximaal 2 items needen. (per raid, dus 4 in totaal)
Als je dus need, en zelfs als je niet wint, heb je pech.

Huidige systeem werkt voor geen meter, en daarom ben ik ermee gestopt :)
Uiteindelijk vind ik het er ook niet enorm veel toe doen. Ok, die 390 items zijn redelijk de moeite waard, maar de 384 items zijn maar marginaal beter dan de 378's die je nu écht heel simpel kan scoren. Uiteindelijk kan je beter gewoon je gear zoveel mogelijk uit normal halen, dat schiet echt een stuk meer op. Bovendien hoef je dan ook niet constant gems/enchants te kopen omdat je van 384 naar 397 moet upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
390 items en setitems om 4set bonussen te pakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

detheavn schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:22:
lol, keek net op imgur en vond een auto die ik gemaakt had voor Forza Motorsport 4, een VW Scirocco met een WoW reference :p

http://i.imgur.com/NLccx.jpg

Waar, O, waar zou die reference van zijn? :p
Nice :). Dat moet toch volgens mij, vanaf de entrance na de brug rechtdoor, de eerste bazin zijn in ZG.
And you will **** for the **** snake god!! zoiets...geen zin om het op te zoeken :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:14
temp00 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 18:25:
[...]

Nice :). Dat moet toch volgens mij, vanaf de entrance na de brug rechtdoor, de eerste bazin zijn in ZG.
And you will **** for the **** snake god!! zoiets...geen zin om het op te zoeken :)
Correct ;)
"Hisss word, FILLS me, MY BLOOD IS VENOM, AND YOU WILL BATHE IN THE GLORY OF THE SNAKE GOD!"

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272620

Kan iemand mij een scroll of resurrection sturen? Zaluthar @ Aggramar.
Het jeukt weer en afgelopen week heb ik de 7 dagen free game time van Blizzard gebruikt, gelijk al lol gehad met de Raid Finder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/qq3mac.png

seems legit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-06 22:30
Heb je een bug te pakken?

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

Anoniem: 272620 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 20:44:
Kan iemand mij een scroll of resurrection sturen? Zaluthar @ Aggramar.
Het jeukt weer en afgelopen week heb ik de 7 dagen free game time van Blizzard gebruikt, gelijk al lol gehad met de Raid Finder.
Kan niet, account niet 90 dagen inactive ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Lief dagboek
,

beh, gewoon normaal doen :) :

zoals eerder vermeld ben ik onlangs na twee jaar weer begonnen. Ik was er niet helemaal uit met welke class ik verder ging (heb in wotlk shaman, druid en priest geheald) maar wilde zo makkelijk mogelijk erin stappen en ben in eerste instantie met de priest begonnen aangezien ik daar in Wrath makkelijker heroics mee kon doen dan mijn shammy.

Ik heb mijn Shaman ook maar gelijk naar 85 gebracht en naar ilevel 364 gegeared ( priest zit op 368 of zo) , maar wat me echt verbaasde is dat mijn Shaman gewoon fijner healt dan mijn Priest. Tijden Wotlk kon ik met mijn Priestje gewoon in heroic dungeon gear een heroic healen terwijl op mijn Shaman ik in Heroic 25 Toc gear nog af en toe hard moest werken om iedereen up te houden,

Heb dus nu toch dan gekozen om verder te gaan als Shaman. Als ik eenmaal wat tijd heb gehad om alle tactics te lezen zal ik me ook eens aan lfr gaan wagen en daarna wellicht weer een guild gaan zoeken die bij me past. Mijn oude guild is spijtig genoeg getransferred en onlangs gedisband,

Maar goed, ik ben ook aan mijn UI aan het werken en ik krijg sinds een paar dagen tijdens bossfights ineens een Blizzard frame te zien dat in het midden van mijn scherm staat (met de healthbars aan de rechterkant van mijn scherm). Zie de pijlen in de screenshot. Heeft iemand dit weleens gezien?

Ik verdenk Pitbull, Bartender of misschien zelfs wel Power auras hiervan maar in de settings kan ik niets vinden wat het zou kunnen veroorzaken. Als een fight is afgelopen dan verdwijnt het frame ook meteen weer. Zal er waarschijnlijk op neer gaan komen dat ik voor iedere bossfight een van de addons moet gaan disablen en daar heb ik weinig zin in omdat de meeste tanks gewoon doorrennen zonder ergens rekening mee te houden.

Als iemand een idee heeft dan hoor ik het graag.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GwjFG.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272620

Bomin schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 22:22:
[...]

Kan niet, account niet 90 dagen inactive ^^
Ok, slim dan van Blizz om die 7 dagen te geven. Volgende keer zal ik gelijk om een scroll vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Helza schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:53:
Sinds het start van DS elke week volledige LFR clear en nagenoeg elke week 7/8 normal clears.

Tier tokens gewonnen: 1

makes * Helza a sad panda :{
Lies, je hebt dr 2 gewonnen alleen passte je de legs in de 1e raid naar mij aangezien je toen ook al de bow en wat andere zooi won ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen,

Allemaal een beetje bijgekomen van de kerst? Ik wel :)

Ik heb weinig tijd doorgebracht op wow, werd heel even gebeld of ik online kon komen voor een uurtje raiden, maar helaas hadden we toen ik eenmaal online kwam net 1 a 2 dps te weinig... Ik heb wel weer voor het eerst sinds de patch mijn druid aangeraakt. Leveltje 63 1/2 na één random instance, toch best wel weer leuk!

Ik zag ook dat Eon toch weer is begonnen met spelen? NICE! Welcome back man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ja heb ook niet veel gespeeld van het weekend en met kerst. Alleen 2 keer de siege gedaan in LFR.
Vandaag de andere helft afmaken op 2 chars, en VP cappen voor de week.

En dan eens gaan kijken of tanken in de nieuwe dungeons een beetje lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
So close yet so far... is mijn gevoelens bij m'n legendary staff quest. Vorige week stond de teller op nog 9 smoldering essences en een heart of ragnaros. Op woensdag was er geen raid wegens een gebrek aan healers en donderdag wederom een gebrek aan healers maar toch besloten om DS10N te proberen met een social healer erbij. Morchok ging nog wel maar Zon'ozz was schijnbaar te moeilijk. Uiteindelijk besloten om "ff" m'n staff quest af te maken door FL10N in een paar uurtjes te doen. Het ging wel vlot enzo, tot we bij ragnaros kwamen. Nu hadden we wel wat socials/trials bij ons en "maar" 2 healers maar toch ben ik verbijsterd dat we de raid hebben moeten afbreken na een 4-tal attempts toen het laat begon te worden.

Nu staat dus alleen ragnaros nog tussen onze guild en hun eerste legendary en eerlijk gezegd zie ik het niet gebeuren voor de jaarwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-06 18:36

vhal

ಠ_ಠ

deTwisj schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:49:
So close yet so far... is mijn gevoelens bij m'n legendary staff quest. Vorige week stond de teller op nog 9 smoldering essences en een heart of ragnaros. Op woensdag was er geen raid wegens een gebrek aan healers en donderdag wederom een gebrek aan healers maar toch besloten om DS10N te proberen met een social healer erbij. Morchok ging nog wel maar Zon'ozz was schijnbaar te moeilijk. Uiteindelijk besloten om "ff" m'n staff quest af te maken door FL10N in een paar uurtjes te doen. Het ging wel vlot enzo, tot we bij ragnaros kwamen. Nu hadden we wel wat socials/trials bij ons en "maar" 2 healers maar toch ben ik verbijsterd dat we de raid hebben moeten afbreken na een 4-tal attempts toen het laat begon te worden.

Nu staat dus alleen ragnaros nog tussen onze guild en hun eerste legendary en eerlijk gezegd zie ik het niet gebeuren voor de jaarwisseling.
pak wat mensen van de guild en de rest puggen?? De raid ID heb je al...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kizomo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-02 00:00
Fantomas schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 22:27:

Lief dagboek
,

beh, gewoon normaal doen :) :

zoals eerder vermeld ben ik onlangs na twee jaar weer begonnen. Ik was er niet helemaal uit met welke class ik verder ging (heb in wotlk shaman, druid en priest geheald) maar wilde zo makkelijk mogelijk erin stappen en ben in eerste instantie met de priest begonnen aangezien ik daar in Wrath makkelijker heroics mee kon doen dan mijn shammy.

Ik heb mijn Shaman ook maar gelijk naar 85 gebracht en naar ilevel 364 gegeared ( priest zit op 368 of zo) , maar wat me echt verbaasde is dat mijn Shaman gewoon fijner healt dan mijn Priest. Tijden Wotlk kon ik met mijn Priestje gewoon in heroic dungeon gear een heroic healen terwijl op mijn Shaman ik in Heroic 25 Toc gear nog af en toe hard moest werken om iedereen up te houden,

Heb dus nu toch dan gekozen om verder te gaan als Shaman. Als ik eenmaal wat tijd heb gehad om alle tactics te lezen zal ik me ook eens aan lfr gaan wagen en daarna wellicht weer een guild gaan zoeken die bij me past. Mijn oude guild is spijtig genoeg getransferred en onlangs gedisband,

Maar goed, ik ben ook aan mijn UI aan het werken en ik krijg sinds een paar dagen tijdens bossfights ineens een Blizzard frame te zien dat in het midden van mijn scherm staat (met de healthbars aan de rechterkant van mijn scherm). Zie de pijlen in de screenshot. Heeft iemand dit weleens gezien?

Ik verdenk Pitbull, Bartender of misschien zelfs wel Power auras hiervan maar in de settings kan ik niets vinden wat het zou kunnen veroorzaken. Als een fight is afgelopen dan verdwijnt het frame ook meteen weer. Zal er waarschijnlijk op neer gaan komen dat ik voor iedere bossfight een van de addons moet gaan disablen en daar heb ik weinig zin in omdat de meeste tanks gewoon doorrennen zonder ergens rekening mee te houden.

Als iemand een idee heeft dan hoor ik het graag.
[afbeelding]
Hoi,

Voor die bars rechts: is er ergens een optie geselecteerd met "tagets target" of "targets focus" deze weg halen heeft ook wel eens zin...

Kan je een screen shot maken van de mod lijst? Bartender kan het niet zijn, power aura's ook niet.

Kizomo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282721

Vraagje. Op mijn server (Aszune) kosten cataclysm gems gigantisch veel. Zo rond de 6000 gold. De enige echte juwelcrafter uit mijn (bijna dode) guild is verhuisd naar een andere server en nu is het bijna onmogelijk geworden om mijn nieuwe spullen te gemmen. Zijn gems op andere servers ook zo duur? Enchantments vallen daarentegen wel mee qua prijs.

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 282721 op 27-12-2011 13:46 . Reden: typefoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kizomo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-02 00:00
Anoniem: 282721 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:46:
Vraagje. Op mijn server (Aszune) kosten cataclysm gems gigantisch veel. Zo rond de 6000 gold. De enige echte juwelcrafter uit mijn (bijna dode) guild is verhuisd naar een andere server en nu is het bijna onmogelijk geworden om mijn nieuwe spullen te gemmen. Zijn gems op andere servers ook zo duur? Enchantments vallen daarentegen wel mee qua prijs.
Mijn server (EU - Earthen Ring Horde side) kosten die gems tussen de 5 a 7 k.

Ontzettend veel gold om die paar puntjes erbij te krijgen.

Ik zie dit ook meer als top-end-raidig-mats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Heb je het dan over de epic gems, of de blauwe?

Bij ons (Turalyon) zijn de blauwe 300-400 gold, en de epic zijn rond de 4-5k ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Op Earthen Ring alliance valt het relatief mee.

Alle blue gems (muv Cardinal) iets boven T12 raids
Cardinals zijn 240+

Epics zijn tussen 6-11k)
Alleen maar de rode bekijken omdat ik daar geinteresseerd in ben, maar heb al begrepen dat orange voor 1000G gaan dus nog niet eens zo slecht.

Gelukkig heb ik zelf een JC-alt met genoeg materials want anders ben je eerder bankroet door het kopen van gems/enchanting dan door repairkosts

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ach ik gebruik nog geen epic gems. Ben zelf JC met mijn main dus heb al 3x67 Int.. En heb nog maar een paar designs. Straks ga ik 25m golddkp runs lopen in DS. Geld komt dan lekker binnen en ook hopelijk de epic gems uit de bags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, ik gebruik de epic gems als ik ze toevallig krijg van het raiden. Ik koop/ verkoop ze niet als ik ze zelf goed kan gebruiken.

De score tot nu toe: 1 rode gem (in mn BiS Cape) en 2 blauwe gems (op AH voor 700 goldish). Heb ik toch niks aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Blauw/groen/geel gaan naar de 2 tanks, de rest de AH op. Zo lang er mensen zijn die zo gek zijn om 6k te betalen voor 10 extra stats, dan vind ik het wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-06 16:57
Bij ons gaan standaard alle gems in de guild bank, en rode gems koop ik gewoon na de raid voor de members, vorige keer ook 35k uitgegeven voor 10 gems, en toen recipe verkocht voor 35k :)

Als het het beetje slim doet hoeft het niet al te veel te kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:53
Zo, ik ben nu al een paar dagen bezig met m'n lvl 28 Gnome Mage. Ik heb de restricties een beetje aangepast:
- Niet vliegen
- Alle tekst (quest e.d.)lezen
- Mag enkel dingen verkopen op de AH
- Mag enkel dingen kopen op de AH die ik nodig heb voor m'n professions die ik niet zelf kan maken, en voor de glyphs
- Niet aansluiten bij een Guild (teveel benifits)

En ik moet zeggen, het bevalt me erg goed op dit moment. Ik ben erg benieuw hoe het in de latere gebieden gaat worden i.v.m. vliegen, maar dat gaan we dan wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Remy!!!! schreef op woensdag 28 december 2011 @ 10:32:
Zo, ik ben nu al een paar dagen bezig met m'n lvl 28 Gnome Mage. Ik heb de restricties een beetje aangepast:
- Niet vliegen
- Alle tekst (quest e.d.)lezen
- Mag enkel dingen verkopen op de AH
- Mag enkel dingen kopen op de AH die ik nodig heb voor m'n professions die ik niet zelf kan maken, en voor de glyphs
- Niet aansluiten bij een Guild (teveel benifits)

En ik moet zeggen, het bevalt me erg goed op dit moment. Ik ben erg benieuw hoe het in de latere gebieden gaat worden i.v.m. vliegen, maar dat gaan we dan wel zien.
Dat heb ik ook een tijdje gedaan. Alleen dan kom je tot de conclusie dat sommige verhalen vervuild worden met grind quests die er even tussen door zitten en dat je precies moet weten waar je moet zijn om het verhaal een beetje te kunnen volgen. En ik kwam ook gewoon tot de conclusie dat sommige verhaallijnen gewoon bar slecht en niet vermakelijk zijn. Aantal uitzonderingen welke bij mij altijd nog goed doen zijn:
- Westfall
- Refridge mountain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-05 19:05
Morge allemaal,

Ik ben redelijk nieuw op WoW (qua kennis, gear, en raiden etc.), en ook pas sinds kort "actief" op GoT.
Nu lees ik jullie reactie's en begrijp ik van al die afkortingen vrij weinig.

Ik heb een level 84 Feral Druid, DPS Cat (zeg ik het zo goed :P?), alleen zit ik een beetje te klooien met mijn gear. Voor nu leef ik een beetje van de gear die ik van questen krijg, en dat gaat ook prima, maar ik zit soms te twijfelen of ik bepaalde gear wel of niet moet vervangen.

Dus eigenlijk een vraagje: Wat is het belangrijkste voor een Feral Cat? Iets uitgebreider: Als ik een nieuw stuk gear heb die mij bijvoorbeeld +30 Agility geef, maar -25 Attack Power of bijvoorbeeld -25 Mastery, is het dan wel of niet verstandig deze aan te trekken?

Natuurlijk heb ik al het een en ander gegoogled, maar ik kan er geen wijs uit halen. Dus excuses als ik domme vragen stel, maar ik moet het ergens leren, toch?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk eens op het forum van MMO-champion. Hier is per class een vrij uitgebreide beschrijving van rotaties, stats en meer van dat soort zaken. Het leest over het algemeen een stuk makkelijker dan de zaken op elitist jerks!

Volgens mij is agility sowieso by far het belangrijkste voor een cat. Daarna komen de secondary stats pas aan de orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
EricNL schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:30:
Morge allemaal,

Ik ben redelijk nieuw op WoW (qua kennis, gear, en raiden etc.), en ook pas sinds kort "actief" op GoT.
Nu lees ik jullie reactie's en begrijp ik van al die afkortingen vrij weinig.

Ik heb een level 84 Feral Druid, DPS Cat (zeg ik het zo goed :P?), alleen zit ik een beetje te klooien met mijn gear. Voor nu leef ik een beetje van de gear die ik van questen krijg, en dat gaat ook prima, maar ik zit soms te twijfelen of ik bepaalde gear wel of niet moet vervangen.

Dus eigenlijk een vraagje: Wat is het belangrijkste voor een Feral Cat? Iets uitgebreider: Als ik een nieuw stuk gear heb die mij bijvoorbeeld +30 Agility geef, maar -25 Attack Power of bijvoorbeeld -25 Mastery, is het dan wel of niet verstandig deze aan te trekken?

Natuurlijk heb ik al het een en ander gegoogled, maar ik kan er geen wijs uit halen. Dus excuses als ik domme vragen stel, maar ik moet het ergens leren, toch?
Voor de basics is dit ook een prettige site omdat er vrij weinig gebruik gemaakt wordt van afkortingen, spreadsheets en aanverwante 1337 praat. www.noxxic.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:30

maontje

better off Playing

Lachen vandaag in LFG.
Voor het eerst gedaan met mijn fury warrior en bij 3e baas dropt de token voor de LFR t13 legs. Ik need roll 199 en win krijg vervolgens een wisp(van "raidleader"ook een warrior) hoe ik het in mijn hoofd haal om te needen op een token voor een warrior met een te lage dps(terwijl ik met 21K dps op de 4e plek sta in de meters) na de wisp en nog voor ik kon reageren ben ik gekicked.

Vreemde jongens daar en dan moet het gezellig blijven haha...

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Vanochtend eens een Death Knight geprobeerd. Heb gespeeld totdat je vrij bent om te gaan en staan waar je wilt in Stormwind. Wel aardig gedaan zo. Gelukkig was er nog een andere nieuweling om het duelen mee te doen. Het is nog wel even zoeken hoe je het beste kunt spelen, maar je krijgt in ieder geval een mooie starterskit qua gear :)

Verder met m'n main Northrend ingegaan. Moest natuurlijk wel cold weather flying kopen, dus daar ging weer een hoop goud dat ik aan het sparen was voor de snelle flying mount. Ook een aantal abilities tikt aardig aan qua gold op deze levels. En grand master kopen voor professions bleek ook al aardig duur. Ach ja, opnieuw nog 1500 gold te gaan :p Hopelijk verkopen m'n felsteel bars nog. Zag er wel mooi uit om te maken/verkopen, maar dan moet het wel gebeuren. Misschien had ik toch beter alle grondstoffen los kunnen verkopen achteraf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand of een Shaman mail item gebruikt kan worden voor Transmo voor Hunter?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Een item met class: shaman niet, andere mail items natuurlijk wel. Maar je kan je hunter niet in shaman T12 laten lopen :P

Wat je eigenlijk gewoon aan moet houden is:

- Kan je het item equipen?
- Is het item dat je wil transmogrifien van de zelfde armor klasse? (cloth/leather/mail/plate)
- Heeft het item stats?

Als het aan al die voorwaarden voldoet kan je het gebruiken (uitzonderingen daargelaten)

[ Voor 54% gewijzigd door jmxd op 28-12-2011 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twylight schreef op woensdag 28 december 2011 @ 21:45:
Een item met class: shaman niet, andere mail items natuurlijk wel. Maar je kan je hunter niet in shaman T12 laten lopen :P
Jammer, maar wel verwacht natuurlijk. Dan mogen die transmo sites zoals o.a. wowhead weleens ff hun info updaten eigenlijk.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Ik krijg wel eens vragen van mensen welke classes van welke role nou de beste zijn in patch 4.3, specifiek voor de Dragon Soul instance. Dit betreft een combinatie van survivability/healing/damage done, multiple target dps, AoE, movement en survival. Naar mijn mening:

Tank: Death Knight
Healer: Holy paladin
Range DPS: Mage
Melee DPS: Rogue
Goede morgen,

Gister met een 'nieuwe holy paladin' DS in gegaan... conclusie, die kerel healt 2 keer zoveel met iets meer gear als de andere holydin die we hebben. Het is een oude bekende van de guild, en hij heeft meteen een invite gekregen. Uiteindelijk hebben we 6 bazen gekilled, maar de focus was ver te zoeken bij spine.

Wederom alleen maar shaman/warrior tokens, die gaan ondertussen al weg voor offspecs terwijl we voor de mage/dk/rogue/druids in de raidgroep nog niet eens iedereen 1 hebben kunnen geven. Helaas weer geen trinket en weer geen staff van Hagara.

Wel deed ik 34k dps op ultraxion. Ik heb gister MyBigIgnite gedownload, daarmee zie ik veel beter hoe groot mijn ignite is. Daarmee kan ik mijn combustion veel hoger laten rollen. Leuk om mee te spelen en het lijkt te werken!

Ook heb ik op mijn rogue de daggerquest mogen pakken, vanmiddag ben ik dus eindelijk af van mijn 346 offhand die echt al HEEL erg lang mee gaat.

Voor de raid had ik even een LFR gedaan op mijn mage voor het eerste deel van DS. Was wel lachuh, ik kwam met een guildie samen in een portugese redelijk hardcore raid terrecht. 3 legendary staffs en 1 grote chainpull later eindigde ik vrijwel elk gevecht 3de of 4de dps achter de legendary mage, lock en shaman. Mijn guildie op zijn alt werd vrijwel elke keer 10de. En dat terwijl we normaal meestal dik 1 en 2 staan met zijn tweeen in lfr. Weinig gewonnen, wel heerlijk snel 250 VPs kunnen pakken!

• sjaak88
(jarig!)
MysticSnake schreef op donderdag 29 december 2011 @ 03:48:
Ik krijg wel eens vragen van mensen welke classes van welke role nou de beste zijn in patch 4.3, specifiek voor de Dragon Soul instance. Dit betreft een combinatie van survivability/healing/damage done, multiple target dps, AoE, movement en survival. Naar mijn mening:

Tank: Death Knight
Healer: Holy paladin
Range DPS: Mage
Melee DPS: Rogue
Klinkt erg bekend, Koreaanse guild kin die de world first heeft zei bijna hetzelfde ;)
Q: What did you feel the 'best' DPS class was for this raid?
A: In all circumstances, a class with good survivability and DPS can be considered the best. In this dungeon, a class that can survive well while providing great burst was the best DPS class. And we think Mage and Rogue were the two classes that best fit that criteria.

For Rogues, subtlety tree was buffed (great survivability and burst) so they were very viable. And for Mages, arcane provided better burst than any other class while fire gave better survivability. However, it's impossible to defeat the latter half the encounters with just these two classes. It is critical that other classes provide support/utility for them.

Q: For this raid, class specs seemed very critical. Can you give us a word on that?
A: For tanks, Paladins were far inferior to DKs and Druids. Thus, prot Paladins were benched. Also, enhancement Shamans and Hunters had to be benched for Madness encounter as the pets weren't attacking tendons. For healers, holy Paladins and resto Shamans were good. Other healing classes had to be on stand-by. And for caster DPS, boomkins had to be benched most of the time. I want to thank all of them for sticking around for the entire duration of the fights.
Zo jammer dat die Tyrael's Charger van die verschrikkelijk lelijk vleugels heeft. Voor de rest wel een vette mount.

Kan ik niet wat texture edits doen zodat die vleugels niet meer lelijk?
Iemand die daar ervaring mee heeft?

Alleen als ik die texture ga aanpassen, wordt ik dan niet gebanned?

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 29-12-2011 11:11 ]

• sjaak88
(jarig!)
Rakkerzero schreef op donderdag 29 december 2011 @ 10:58:
Zo jammer dat die Tyrael's Charger van die verschrikkelijk lelijk vleugels heeft. Voor de rest wel een vette mount.

Kan ik niet wat texture edits doen zodat die vleugels niet meer lelijk?
Iemand die daar ervaring mee heeft?
Wat mij ook opviel is dat deze gewoon de sounds animation van de draken gebruikt kwa flapperen van de vleugels. Alleen klopt hier helemaal niks van :X
Bij de draken stoppen ze soms tijdens het vliegen met hun vleugels, en dan hoor je ook het flapper geluid niet.
Bij Tyreal's Charger blijven de vleugels op een constante tempo door wapperen maar je hoort dus wel het geluid stoppen |:(

Ook de RAF rocket hebben ze naar mijn mening helemaal verpest. Strafe je naar links of rechts krijg je een irritante space laser geluid -_-
Dit was een paar maanden geleden dus niet zo ;p

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Om een oude discussie maar weer op te rakelen:

Q: What is your european strategy? Will you keep putting maintenence on day / primetime for europe?

A: The unfortunate reality of maintenance windows is that someone, somewhere, is always going to be affected.

Our European prime-time – which is when we have our highest PCUs across all servers – has actually not been impacted by our current maintenance windows. It’s later in the evening, not during the day.

That said, this week we did overrun, and we know that many EU players were on holiday too, so that wasn’t good. We’re taking steps to address that.

BioWare’s Stephen Reid Answers Questions on Reddit

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• sjaak88
(jarig!)
DenniZ schreef op donderdag 29 december 2011 @ 11:09:
Om een oude discussie maar weer op te rakelen:

Q: What is your european strategy? Will you keep putting maintenence on day / primetime for europe?

A: The unfortunate reality of maintenance windows is that someone, somewhere, is always going to be affected.

Our European prime-time – which is when we have our highest PCUs across all servers – has actually not been impacted by our current maintenance windows. It’s later in the evening, not during the day.

That said, this week we did overrun, and we know that many EU players were on holiday too, so that wasn’t good. We’re taking steps to address that.

BioWare’s Stephen Reid Answers Questions on Reddit
Ik denk dat je bij de verkeerde topic zit? Bioware is Starwars? :o

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
Door een meevaller dat een van onze healers onverwachts thuis zat in de kerst vakantie hebben we gisteren alsnog raggy kunnen doen voor de laatste stap van de legendary staf. Voor een aantal nieuwe raiders bij ons was het de eerste keer dat ze raggy deden maar na een oefen rondje hadden ze het ook wel door. Na de cutscene in orgrimmar en ff snel enchanten/gemmen/reforgen nog even DS10 ingedoken. De avond nog leuk kunnen afsluiten met een viertal kills, alleen op ultraxion kwamen we net wat DPS tekort (een 110k wipe door hard enrage).

Grappig genoeg hebben we de voorgaande weken nogal eens problemen gehad met ons raid team om fatsoenlijke progressie te maken in DS. Nu hadden we dinsdag een alt/social run waar we een tweetal pugs meenamen om de overige plaatsen te vullen. Onze progressie is maar 5/8 en met die alt run haalden we al 4/8 op dezelfde avond. Alleen wederom Ultraxion kwamen we bij lange na de dps check niet door (een paar socials die amper 20k kunnen halen).

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:23

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Gisteravond ook nog even lekker geraid, viel behoorlijk in de prijzen aangezien ik al een 4set bonus had maar chest en leggs vanuit LFR om de set te completen vielen gister de 397 tokens die ik beide won.

Bovendien waren we blijkbaar op dreef aangezien alles tot aan Blackhorn 1-shot was en niemand echter meer onder de 30k DPS zat. Blackhorn blijft toch nog lastig voor ons vanwege onze group combinatie en gewoon en te veel focus leggen op de verkeerde dingen.

- Sappers komen nog wel een door.
- Drakes blijven nog wel eens leven
- Melee Adds niet snel genoeg dood

Kortom hier nog steeds genoeg werk aan de winkel.

Hierna nog even met onze Rogue en Priest LFR ingedoken, waar de priest nog leuke tier gloves kreeg de rogue het starcatcher compas en ik mijn 2de No"khalak Axe :D

Kortom leuke upgrades weer voor de guild. Zondag avond raiden word niks aangezien we dan toch allemaal brak zijn dus denk dat ik maandag maar lekker FL HC ga doen met de guild run om het nieuwe jaar relaxed te beginnen.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-06 22:29
Na ongeveer 2 jaar gestopt te zijn, heb ik WoW weer eens geinstalleerd.

Ik speelde hoog PvE Alliance op Stormscale, als een holy priest. De guild waar ik inzat is opgedoekt, en de ratio alliance:horde is zo ongeveer 1:10 geworden geloof ik.

Ik zoek dus een nieuwe plek om volledig opnieuw te beginnen. Misschien dat ik na een tijdje mn priest over zet, maar dat weet ik nu nog niet.

Iemand een aanrader?

• IntToStr
Vandaag best een tijdje gespeeld, maar weinig echt nuttige zaken gedaan kunnen krijgen. Wilde alle normal BC dungeons aflopen, maar ging een paar keer mis met de looking for dungeon tool. Eerst disconnect er van alles halverwege en was er na een kwartier nog steeds geen vervangende groep. Dungeon dus niet compleet en maar opnieuw in de queue. Toen wel 3 kunnen afmaken, maar geen nuttige items. Daarna met de groep mee een nieuwe dungeon in, maar dit bleek een heroic te zijn. Had het pas halverwege door... Vlak voor de laatste boss kicken ze me omdat ik eigenlijk veel te matige gear had en minimum level en daardoor 2x wipen (mede doordat een hunter overenthousiast was met pullen). Prima, maar zeg dat dan aan het begin en niet vlak voor het einde... Maar goed, uiteindelijk dus maar 3 dungeons kunnen completen en staan er nog steeds 5 open.

Ik zag dat alle heroics op level 70-75 staan. Als je die allemaal wil aflopen moet je verder ook niets doen anders sta je zo op 76 lijkt me. En met m'n 70 en gear van nu ben ik nog wat zwak, al kan ik altijd nog als DPS spelen, dan is het minder een probleem.

Verder wel nog een hele berg quests in Northrend gedaan om wat betere gear te scoren. Voor een deel is dat wel gelukt, maar de items lijken meer op dps dan op tank gericht te zijn helaas. Levelen gaat ook nog best vlot zo. Bezoekje aan Dalaran gebracht.

Nu maar hopen dat m'n spullen op de AH een hoop opleveren. Moet nog 1000 gold voor m'n snelle mount. Mijn Stormwind reputatie is bijna exalted door de dungeons, dus de korting is bijna gereed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
sjaak88 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 10:03:
[...]

Klinkt erg bekend, Koreaanse guild kin die de world first heeft zei bijna hetzelfde ;)

[...]
Het is natuurlijk niet zo gek dat verschillende spelers van verschillende (high-end) raiding guilds tot dezelfde conclusie komen. Alleen ik ben niet van mening dat feral druids en resto shamans ook zo goed zijn.
De tweede beste tank is voor mij nog altijd de paladin, vooral ook omdat ze een paar cruciale lifesavers hebben zoals lay on hands en ardent defender. Tweede beste healer vind ik de priest, vooral discipline is ijzersterk in Dragon Soul voor sommige heroic fights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
(jarig!)
MysticSnake schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 08:01:
[...]

Het is natuurlijk niet zo gek dat verschillende spelers van verschillende (high-end) raiding guilds tot dezelfde conclusie komen. Alleen ik ben niet van mening dat feral druids en resto shamans ook zo goed zijn.
De tweede beste tank is voor mij nog altijd de paladin, vooral ook omdat ze een paar cruciale lifesavers hebben zoals lay on hands en ardent defender. Tweede beste healer vind ik de priest, vooral discipline is ijzersterk in Dragon Soul voor sommige heroic fights.
Paladin tanks zijn volgens mij niet zozeer gebenched doordat ze meer damage krijgen maar omdat hun dps aanzienlijk lager ligt vergeleken met de andere tanks. En blijkbaar is dat best belangrijk op hun niveau.
Persoonlijk zou ik niet zo een lijstje durven te maken want ik heb nog geen voet in heroic DS gezet.
Maar op normal kan ieder class wel succeeden.
Ook moet ik zeggen dat de comment voor Spine of madness specifiek was |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:23

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Sjoan schreef op donderdag 29 december 2011 @ 20:17:
Na ongeveer 2 jaar gestopt te zijn, heb ik WoW weer eens geinstalleerd.

Ik speelde hoog PvE Alliance op Stormscale, als een holy priest. De guild waar ik inzat is opgedoekt, en de ratio alliance:horde is zo ongeveer 1:10 geworden geloof ik.

Ik zoek dus een nieuwe plek om volledig opnieuw te beginnen. Misschien dat ik na een tijdje mn priest over zet, maar dat weet ik nu nog niet.

Iemand een aanrader?
Sja dat hangt ervanaf of je Horde of Alliance wilt blijven, er lopen hier van beide genoeg GM's rond, waar je eens bij kan informeren.

Zelf zit ik op Silvermoon het drukste Alliance realm in Europe in the Cyclone battlegroup ( hoogst rated pvp battle group ) voor Horde zou ik het niet weten maar die heeft ook erg grote realms.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-06 09:29
gister weer DS ingedoken. ging verbazend goed! 1 boss oneshot uiteraard, zonozz 2 shot, sleeping 1 shot, hadara 1 shot. toen kwamen we aan bij ultraxxion.

een healer leaved omdat we gewoon extra dps nodig hadden. echter hadden ze niet gekeken naar buffs. de healer die weg ging was de enige paladin, dus geen might. maar we hadden wel 3 druids (1 tank, 1 dps en 1 heal, dat was ik),

na enig wikken en wegen heb ik gezegd dat ik wel zou leaven. en de paladin terug kon komen zodat ze net wat extra healing hebben + een leuke buff.

wel zuur dat je later ultraxxion dood ziet op de guild website. achja. guild blij met wat meer progressie. ik helaas wat minder. sta nu maar op 4/8 :(

[ Voor 4% gewijzigd door Hajame op 30-12-2011 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fenylalaline schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 09:58:
wel zuur dat je later ultraxxion dood ziet op de guild website. achja. guild blij met wat meer progressie. ik helaas wat minder. sta nu maar op 4/8 :(
Ach dat hoort erbij. Verschillende mensen bij ons, aaronder ik zelf, zijn al eens vrijwillig uit een raid gestapt om een forst kill te krijgen. Hoeft niet eens altijd te betekenen dat je de minste was, maar een buff zoals might daar win je zoveel mee, die wil je gewoon hebben.

Ik heb nooit langer dan twee weken moeten wachten voor ik dan zelf ook een kill onder de riem had. Meestal de volgende week zelfs al.

Deze tier is echt dramatisch simpel op normal. Door de vakanties hebben we hebben we niet genoeg mensen voor 2x 10 man, laat staan 25 mans. Op woensdag deed afgelopen twee weken daarom een groep 1e boss heroic en de rest op normal. Op donderdag gingen de afvallers van woensdag met de alts van de mensen die woensdag gingen het geheel op normal nog eens over doen. Deze week omdat we pas om 21:50 begonnen maar 7/8 kunnen doen door tijdsgebrek, maar vorige week een hoop achievements van alts die op eerste bezoek 8/8 clearden.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 30-12-2011 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wij gingen gister vol goede moed DS in. Spine was een easy oneshot met een nieuw record op de timer.
Ook mijn broertje (die net naar zn warrior is geswapped) deed het 10 keer zo goed als de eerste keer dat hij mee ging.

De rest van de avond hebben we gewiped op Deadwing. Helaas niet verder gekomen dan een 2% wipe. Onze best gegearde tank (warrior die ook nog skills heeft) werd heel vaak op de eerste paar platforms ge-1shot. Echt onwijs zonde. Dit bevordert de progress niet. Uiteindelijk zijn we zelfs met 1 tank gaan werken. Simpelweg omdat we dan geen 2de impale krijgen en omdat onze DK tank geen oneshots krijgt...

Uiteindelijk redelijk gefrustreerd de avond geindigd, er zat gewoon een kill in, maar RNG was ons niet gunstig gezind. De goede tries bugde nog wel eens een jump. Dan mis je een dps of een healer voor het laatste stukje, schiet ook niet op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Anoniem: 63072 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:52:
[...]
Ik heb nooit langer dan twee weken moeten wachten voor ik dan zelf ook een kill onder de riem had. Meestal de volgende week zelfs al.
Wacht nu al 3 weken op een Yor'sahj heroic kill aangezien warrior tanks gewoon echt sucken op dat gevecht, zal het wel een keer als dps doen gok ik :)

Is iig allemaal niet zo een ramp, de guild voor alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-06 14:46
sjaak88 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 09:22:
[...]

Paladin tanks zijn volgens mij niet zozeer gebenched doordat ze meer damage krijgen maar omdat hun dps aanzienlijk lager ligt vergeleken met de andere tanks.
Wat ik uit de discussie begrijp is dat het meer met gear-scaling te maken heeft. Een paladin tank die eenmaal block-capped is heeft niets meer aan extra mastery en kan enkel wat extra avoidance, hit/exp en bovenal health inbouwen. vooral de health gaat niet zo hard. Druids en DKs blijven uitstekend scalen met mastery, en ook warriors hebben een voordeel van mastery boven cap, wat ze een stuk beter met DS/DS-HC gear laat scalen.

Tank-DPS kan het probleem echt niet zijn, een paladin kan in Fl-HC/DS-normal gear prima 20-22k trekken single target, druids en DKS doen niet zoveel meer dan dat.

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
hulkie schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:55:
Wij gingen gister vol goede moed DS in. Spine was een easy oneshot met een nieuw record op de timer.
Ook mijn broertje (die net naar zn warrior is geswapped) deed het 10 keer zo goed als de eerste keer dat hij mee ging.
Je moet ook 1 platform externe cooldowns gebruiken voor de warrior, eerste platform heb je dream, 2de platform last stand + sw (kan zonder Last stand maar is soms tricky ik heb wel eens op iets van 900 hp gezeten na een melee swing + impale :D), 3rde platform sacrifice/pain sup + shieldwall, 4de platform last stand + sw :)

glyphed is SW maar 40% dmg reduction en op 3rde en 4de platform overleef je het niet, en wat ook help is wat stamina trinkets gebruiken, ctc gear is vrij nutteloos daar.

[ Voor 7% gewijzigd door Terence(x) op 30-12-2011 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-06 15:49
Rakkerzero schreef op woensdag 28 december 2011 @ 22:04:
[...]
Jammer, maar wel verwacht natuurlijk. Dan mogen die transmo sites zoals o.a. wowhead weleens ff hun info updaten eigenlijk.
Misschien een idee te kijken naar offset items. Zo ben ik bijvoorbeeld voor mijn shammy nu TBC hunter offset stuff aan het verzamelen. Volgens mij zijn voor de meeste tiers wel wat te vinden. Zo kun je in Black Temple en Hyjal bijvoorbeeld resto/ele shaman items krijgen die lijken op T6, maar een ander kleurpatroon hebben.

Ik heb inmiddels voor mijn shammy m'n 2 fist weapons van A'lar binnen, nu m'n molten fists van Hyjal trash .. dat wordt zuig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
(jarig!)
Dutchman! schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:06:
[...]

Wat ik uit de discussie begrijp is dat het meer met gear-scaling te maken heeft. Een paladin tank die eenmaal block-capped is heeft niets meer aan extra mastery en kan enkel wat extra avoidance, hit/exp en bovenal health inbouwen. vooral de health gaat niet zo hard. Druids en DKs blijven uitstekend scalen met mastery, en ook warriors hebben een voordeel van mastery boven cap, wat ze een stuk beter met DS/DS-HC gear laat scalen.

Tank-DPS kan het probleem echt niet zijn, een paladin kan in Fl-HC/DS-normal gear prima 20-22k trekken single target, druids en DKS doen niet zoveel meer dan dat.
Klinkt heel logisch, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeeej gistere weer LFR kunnen doen

1e boss dropte als extra loot me Tier Helm token, 9 mensen needen en natuurlijk wint iemand hem die hem al heeft.
2e Boss dropte de gloves helaas niet voor mijn soort.
3e Boss dropte de legg's wel voor mijn soort, dus weer met 8 / 9 man erop en jeeeej iemand won hem en hem niet eens lootte en de instance uit ging
4e Boss dropte de Chest en jeej die won eindelijk iemand die hem kon gebruiken.

>.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-06 09:01
Raar toch dat iedereen dat probleem heeft ;) Bij mij dropt eens in de 3 bosses een bruikbaar token, waar de helft van de raid op rolt, en non tier items zijn niet om over naar huis te schrijven, liever de VP items dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Mooi begin van het nieuwe jaar hier, net even een Ultraxion HC kill gescored, we hadden geen squad om heroic Hagara te doen, maar wel een super melee stacked squad, de average dps op Ultraxion was rond de 36k average, een nette 5:19 kill time, begon wel super onhealbaar te worden rond die tijd maar was wel ok om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-06 10:21
Tijdens de kerstvakantie nog een beetje op mijn Death Knight gespeeld. Ze is nu eindelijk fatsoenlijk gegeard voor een tank.

Ik zou nu zeker LFD in kunnen duiken als tank, maar of ik het wil is een tweede. (Ik tank liever voor guildies)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 08:43
rondom kerst mijn shaman de laatste push richting 85 gegeven en meteen doorgestoomd naar LFR ready. Maar met mijn geluk qua drops in LFR zal het nog wel even duren voor ik veel verder kom qua gear.
Vervolgens gisteravond niet te weten wat te doen met welke van m'n 5 toons bij gebrek aan reguliere raid, is dan wel een beetje suf.
Nou ja, Dungeon siege III en Bastion zijn nu iig helemaal en bijna uitgespeeld. :P
Vanavond zien of er wat DS te puggen valt met pala of hunter of DS/FL met shaman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 429308

EricNL schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:30:

Klopt wel aardig, iedereen zal snappen wat je bedoeld.

Nu over je vraag wat er belangrijk is voor Feral Cats. Agility is veruit de beste stat voor Feral Cats, dus om je voorbeeld te volgen, Ja, dat nieuwe stuk zou je absoluut moeten vervangen.

Als je meer hulp nodig hebt met Ferals, moet je maar ingame contact opnemen, heb m'n Real-ID in een PM gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Terence(x) schreef op zondag 01 januari 2012 @ 22:35:
Mooi begin van het nieuwe jaar hier, net even een Ultraxion HC kill gescored, we hadden geen squad om heroic Hagara te doen, maar wel een super melee stacked squad, de average dps op Ultraxion was rond de 36k average, een nette 5:19 kill time, begon wel super onhealbaar te worden rond die tijd maar was wel ok om te doen.
Wij hebben gister ook weer een volle avond Ultraxion HC wipes achter de rug. Een tweetal attempts waarbij we de 5'20-ish haalden, wat op dat moment met onze setup (resto druid, disc priest) ook inderdaad het uiterst haalbare was. Helaas was de beste try een wipe op 4% oid, maar om één of andere reden was de DPS tijdens die attempt best laag.

Vervolgens nog een aantal tries waarbij ik een beetje buiten heb lopen spelen en we met een holy pally en disc priest aan de slag gingen, maar ook die tries leverden nog niet de vereiste throughput op.

En dan was er nog een hele berg aan tries waarbij de soaking niet goed ging. Wat dat betreft is onze setup verre van ideaal. We hebben geen shadow priests en geen mages in onze huidige raid pool.

Wij moeten het doen met een combinatie van:

1. pally tank + balance druid (met hand)
2. feral tank + rogue (cloak)
3. disc priest + DK (PS, bubble, AMZ, AMS)
4. pally tank + balance druid (met hand)
5. feral tank + rogue (cloak)
6. arms warrior + DK (rallying cry, shield wall, AMS)
7. pally tank + balance druid (met hand)

Met name de 6e soak is onbetrouwbaar. Dan hebben we nog een enhancement shaman, maar die overleeft het niet zonder shield van de priest, en op dat punt in het gevecht is het soms gewoon onmogelijk om hem een shield te geven. Elemental shaman overleeft het sowieso niet. Als ik zelf Bear ga met Barkskin en Frenzied overleef ik het soms.

Voor de laatste paar tries hebben we de arms warrior ingeruild voor zijn holy pally, mij (resto druid) naar buiten geschopt en een warlock als vervangende DPS ingezet.

De paar attempts waarbij we dus wel voorbij het 4 min. punt kwamen was de healing throughput gewoon onvoldoende, ook met de holy pally. Jammergenoeg hebben we van die attempts geen combatlogs om te analyseren.

Onze eerste gedacht nu is om de Disc Holy te laten gaan voor pure PoHspam + Hymn, samen met mij als resto druid, al vrees ik dat resto druids totaal niet de throughput hebben voor het einde van het gevecht. Maargoed...

Eerder deze reset wel Zon'Ozz een kopje kleiner gemaakt (Video!), dus de week was al wel best succesvol :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hallo allemaal, ten eerste de beste wensen voor het nieuwe jaar! Dat er maar veel bosses neer gaan en de RNG goden jullie gunstig gezind zijn!

Wij hebben gister een uurtje geraid. Precies genoeg op DW eindelijk op zijn flikker te geven! Een perfecte kill in iets meer dan 12 minuten. Gewoon netjes met 1 tank en 2 healers. Woensdag misschien maar eens kijken of we die eerste baas HC kunenn doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Laatst online: 14-06 13:25
Vanochtend toch wel achter een toppunt van triestheid gekomen. Onze GL is enkele weken/maanden terug gestopt en door de fix van 4.3 was hij dus zijn GL-rank kwijt geraakt. Vervolgens heeft zijn vriendin zijn account weer geactiveerd en vervolgens via een ticket GL-rank terug gekregen. Vervolgens heeft ze indereen gekicked die ze niet rl kende. Nu speelde ik horde toch niet echt veel meer. Maar ik vind dit echt een enorm zielige bedoeling.

Toch maar eens opzoek gaan naar een volwaardige guild voor mijn horde toons, zodat ik iig die crafting perks heb (want dat is eigenlijk het enige wat ik nog op horde doe)..

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Blistimo schreef op maandag 02 januari 2012 @ 10:08:
Wij hebben gister ook weer een volle avond Ultraxion HC wipes achter de rug.
We hebben een 9% wipe en een 4% wipe gehad met onze originele resto/disc setup, waarbij de DK bij onze 4% wipe ook nog eens een 10+ seconen of iets dergelijks dood was omdat hij aan het einde fading light wilde negeren in de hoop op die rez-ability die je uiteindelijk krijgt. Dat voelde echt als een verloren kill attempt. Tevens wat mij betreft een domme gok, gezien je je gratis rez verspilt ten behoeve van één of twee globals, terwijl de raid damage enkel aan het oplopen is waar die rez het verschil kan maken.

Laten we hopen dat heroic zon/yor/mor wat nuttige ugprades droppen om er net wat meer health/damage/healing uit te slepen voor een nieuwe avond. Tevens moeten er meer druid tokens droppen voor raidwide frenzied regen...

[ Voor 6% gewijzigd door Dutchman! op 02-01-2012 10:39 ]

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Afgelopen weekend was ik op bezoek bij een vriend die me had aangemeld voor wow (request a friend) en samen even een paar dungeons gelopen in Northrend. We konden nog net een paar dungeons kiezen waar we samen konden queuen als level 71 en 80. Tot mijn verbazing werkten de request a friend voordelen nog steeds. Dat was makkelijk, voor dungeon quests kreeg ik ineens 150000 exp per stuk :p Door een paar relatief korte dungeons te doen was ik ineens level 75 en meteen ook een aantal mooie items opgepakt.

Exploren met een fast flying mount gaat ook erg snel :) En door het vele goud in die dungeons en quests (en een kadootje van die vriend) kan ik zelfs al redelijk snel ook de laatste riding skill kopen.

Oftewel, in een paar losse uurtjes een hele hoop bereikt. Op naar 85 in ieder geval :)

Deze week maar weer eens op de Darkmoon Faire kijken. Heb een hele reeks aan items uit de dungeons gekregen die allemaal quests starten daarvoor. Zelfs een paar dubbele die soms voor 300 gold per stuk verkocht kunnen worden op de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat viel nog niet mee die eerste dagger quest voor rogues. Ik heb met mijn rogue noot meer gedaan dan wat questen, instances en raids.

Probleem 1. Dan sta je daar opeens voor een boss die je moet cc-en en interrupten bij het leven. De enige twee interrupts/cc die ik keybound heb zijn kidney shot en kick. Ik heb blind en gouge toegevoegd, maar door de onwennigheid was de reactietijd daarmee erg traag :(
Probleem 2. Geen First Aid, dus bandagen was er niet bij :/
Probleem 3. Lag, waardoor ik iedere consuming darknes wel 1 tick damage kreeg.

Uiteindelijk is het gelukt toen ik na een paar !uur! eindelijk een beetje snel mijn nieuwe keybinds kon vinden en de lag een stuk minder werd. Wel een hoop geleerd over abilities die ik nog nooit nodig heb gehad.

Maakte het mezelf ook nog eens nodeloos moeilijk blijkbaar door assassination te spelen. Door deadly poison geen mogelijkheid om blind te gebruiken anders dan als een interrupt met lange cooldown.

Edit: Ik heb wel eens rogue pvp filmpjes gekeken, maar volgens mij is deze boss echt een eitje als je een beetje pvp doet. Misschien moet ik eens gaan pvp-en met mijn rogue. Een rogue kan echt zoveel wat ik in pve nooit heb gebruikt :)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 02-01-2012 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 429308

Absoluut, Pvp spelen is altijd goed. Daar leer je veel meer van je char dan met PvE. Je leert wat voor survival abilities je moet gebruiken en hoe je moet reageren op bepaalde situaties.

Goed voorbeeld hiervan is de 3e baas in ToC in WotLK. Mijn guild had haast geen PvP'ers, en we faalden daar echt hopeloos.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 429308 op 02-01-2012 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Zo nieuw jaar en een nieuwe guild. Zijn over het algemeen ex-guildies van mij dus dat speelt wel makkelijk.
Ze zaten in een dip sinds november en hebben nu een stuk of 4-5 nieuwe trials er bij.

Ik doe het lekker rustig aan. En straks met een RBG team is er voldoende te doen tot MoP.

[ Voor 4% gewijzigd door junglebeast op 02-01-2012 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Omega Supreme: PvE rogue is idd puur gericht op dps(tijd) maximaliseren. PvP gaat veel meer om interrupts en op de juiste momenten bursten. Ik had zelf ook wel redelijk problemen met de quest in het begin. Vooral omdat ik mn gear niet had gerepaired.... (sukkel!) Ik was eindelijk door die stealthzooi heen toen ik voor de eerste keer dood ging en mijn offhand het begaf. Haha!

Uiteindelijk toch maar naar SW geteleport, een subtelty spec aangemeten en heel makkelijk richting de baas gesneaked. Shadowstep ftw! Zolang je recuperrate op houdt is er vrij weinig aan de hand. Die 4500 ticks doen toch best veel healing.

Vraagje: Hoe moeilijk is Morchok HC tov Deathwing normal? Als we met 4 healers gaan, red je het dan wel qua dps? Is het uberhaupt te doen met 2 healers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-06 12:18

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dutchman! schreef op maandag 02 januari 2012 @ 10:21:
[...]

We hebben een 9% wipe en een 4% wipe gehad met onze originele resto/disc setup, waarbij de DK bij onze 4% wipe ook nog eens een 10+ seconen of iets dergelijks dood was omdat hij aan het einde fading light wilde negeren in de hoop op die rez-ability die je uiteindelijk krijgt. Dat voelde echt als een verloren kill attempt. Tevens wat mij betreft een domme gok, gezien je je gratis rez verspilt ten behoeve van één of twee globals, terwijl de raid damage enkel aan het oplopen is waar die rez het verschil kan maken.
Sterker nog, een paar seconden uit het shadow realm zorgt er toch voor dat je even geen damage pakt? Hebben de healers even de kans om de rest van de groep wat meer te healen met een DPS minder om zich zorgen over te maken. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
[...]
Wij moeten het doen met een combinatie van:

1. pally tank + balance druid (met hand)
2. feral tank + rogue (cloak)
3. disc priest + DK (PS, bubble, AMZ, AMS)
4. pally tank + balance druid (met hand)
5. feral tank + rogue (cloak)
7. pally tank + balance druid (met hand)
Met name de 6e soak is onbetrouwbaar. Dan hebben we nog een enhancement shaman, maar die overleeft
Je arms warrior kan gewoon ff een shield equippen en dan shieldwall gebruiken.... (60% reduction....)

Werkt wel maar 1x maarja boeien gaat om het overleven.

Heb ons gisteren in totaal 11 wipes gekost en de 12de attempt was de kill : http://worldoflogs.com/re...damageDone/?s=6983&e=7303

Soak rotatie was :

Prot warrior / Bear Druid
Mage / Hunter
Rogue / Ret pala
Mage / Hunter
Rogue / Dps Deathknight (AMS / IBF)

Toen was ie dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Mja, met name de mage/hunter combo missen wij dus gewoon.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Toch, met onze setup/rotatie lijkt het enkel bij de DK mis te gaan als hij geen externe cooldown krijgt. De warrior doet keurig zijn shieldwall.

edit:
Trouwens op te lossen, wat al kort in raid besproken was: de zwakke combo eerst. Raiddamage / niet helemaal volgehealde DPS = dode DPS bij twilight hour. Zet de zwakkere combo op 3 en de sterkere op 6 en het moet werken. Weet niet waarom we het niet geprobeerd hebben.

[ Voor 49% gewijzigd door Dutchman! op 02-01-2012 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Blistimo schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:59:
Mja, met name de mage/hunter combo missen wij dus gewoon.
Is wel vreemd dat die combo 6 failed tho :)

Maarja, wij hebben altijd wel hunter en mage in de raid, normaal ook een shadow priest en warlock, maar die waren op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

Met name de 6e soak is onbetrouwbaar.
Op zich zou deze combo toch goed moeten gaan.
Zie dat de DK Unholy is met AMS en AMZ specced.
Warrior = Shield Wall (40% reduction) + Cry (20% Health)
DK = Blood Presence (8% stamina + 8% reduction) + AMS + IBF (20% reduction)
En weet niet of het kan maar misschien dan ook nog AMZ erbij ?

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Zertaxka schreef op maandag 02 januari 2012 @ 14:44:
[...]

warrior moet natuurlijk wel uit beserker stance gaan en in def stance -10% dmg ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Zertaxka schreef op maandag 02 januari 2012 @ 14:44:
[...]

daar kon wel eens een gcd in de weg gaan zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Hij gebruikt IBF al op de eerste keer + AM + AMZ. Hij heeft die tweede keer dus externe CDs nodig. En die zijn ook op. Alleen een shield kan hem nog redden, en ondanks dat de priest op dat moment in het gevecht constant PoH loopt te spammen komt het dus wel voor dat hij geen shield op zich heeft.

Hoe dan ook kunnen we hem natuurlijk altijd nog combat ressen, maar het kwam gisteren ook best voor dat we die eerder al verspilden aan mensen die net iets teveel aan het min/maxen waren op Fading Light.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
JoeBravo schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:38:
daar kon wel eens een gcd in de weg gaan zitten :P
5 sec Hour of Twilight cast van de boss dus dat is geen probleem te zijn. Alleen als je net Fading Light hebt gehad en in de Hour of Twilight cast terug komt kan het een probleem zijn.
En volgens mij zitten AMS en IBF niet op de gcd, maar dat weet ik niet 100% zeker.
Blistimo schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:57:
Hij gebruikt IBF al op de eerste keer + AM + AMZ. Hij heeft die tweede keer dus externe CDs nodig. En die zijn ook op. Alleen een shield kan hem nog redden, en ondanks dat de priest op dat moment in het gevecht constant PoH loopt te spammen komt het dus wel voor dat hij geen shield op zich heeft.

Hoe dan ook kunnen we hem natuurlijk altijd nog combat ressen, maar het kwam gisteren ook best voor dat we die eerder al verspilden aan mensen die net iets teveel aan het min/maxen waren op Fading Light.
Ja ik zit net eventjes je lijst weer door te nemen en ik zie het nu.
Hij heeft IBF en AMZ niet off cd voor de 2e.
Misschien de DK wat verder naar voren zetten in de rotatie met de Pala tank zodat zijn CD's weer up zijn voor de 2e ? Paladin heeft genoeg CD's om er eentje extra mee te pakken lijkt me.
(Glyphed) Divine Protection, AD, Guardian en Bubble. Tel er al 4 en hij heeft er volgens mij maar 1 per keer nodig.

[ Voor 54% gewijzigd door Zertaxka op 02-01-2012 16:07 ]

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-05 22:07
Zo, een poosje niet gepost :D

Inmiddels 5/8 hc, waarbij denk ik Hagara de grootste problemen gaf. Die is toch wel erg vervelend zonder hunter met aspect. Vanavond weer lootship heroic proberen. Moeten daar denk vooral letten op de kleine shadowdingetjes die op het dek komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Zertaxka schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:58:
[...]

5 sec Hour of Twilight cast van de boss dus dat is geen probleem te zijn. Alleen als je net Fading Light hebt gehad en in de Hour of Twilight cast terug komt kan het een probleem zijn.
En volgens mij zitten AMS en IBF niet op de gcd, maar dat weet ik niet 100% zeker.
op heroic is het 3 sec's.
het veranderen van presence van een dk triggert iig wel een gcd. AMS en IBF geloof ik idd ook niet, maar AMZ durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Bartjeh schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:07:
Zo, een poosje niet gepost :D

Inmiddels 5/8 hc, waarbij denk ik Hagara de grootste problemen gaf. Die is toch wel erg vervelend zonder hunter met aspect. Vanavond weer lootship heroic proberen. Moeten daar denk vooral letten op de kleine shadowdingetjes die op het dek komen.
ook geen shaman met resistance/glyphed healing stream totem tot je beschikking? (da's fire-/frost-/natureresist als ik me niet vergis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Aspect zal pack betreffen denk ik, om in frostphase de icewall voor te blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Dutchman! schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:14:
Aspect zal pack betreffen denk ik, om in frostphase de icewall voor te blijven
dan heb ik niks gezegd.
hmm, maar kan me niet voorstellen dat die daar noodzakelijk is en de daze lijkt me wel een risico :S
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.