Rakkerzero schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:24:
Ik ben ook wel voor random events. Laat bijv. random naga invasies komen in de zones die grenzen aan de oostelijke waterkant (kalimdor) en westelijke waterkant (eatern kingdoms). Of laat ergens een random demon portal verschijnen die een grote demon laat spawnen. Of random enemy faction oorlog bij kleine dorpjes bijv, een groep van 50 alliance oorlogsveteranen die ineens Crossroads aanvallen ofzo.
Ik snap wel waarom sommigen dit interresant vinden, want veel spelers spelen 24\7 of spelen niet alleen voor het raiden en willen altijd wat te doen hebben en dailys zijn boring, dan zou dit inderdaad wel een leuk afwisseling zijn
Ik heb liever solid content, vind raiden super op m'n main, en verder speel ik nog regelmatig wat (R)Bg's met mijn alt, heb ook geen geld nodig waardoor ik allerlei vervelende quests etc moet doen om wat geld te houden, dus daarom zullen die random events mij wel niet zo aanspreken. En als ik niks te doen heb ga ik een filmpje kijken

ipv in\boven SW te hangen
Heb gister DS trouwens nog gecleared (met andere guild mee gegaan), en ik heb Madness Solo moeten tanken. Was wel ff wennen, achteraf gezien misschien nog wel de makkelijkste manier om hem down te krijgen.
Volgorde: Alexstrasza, Ysera, Kalecgos, Nozdormu
Rotation voor degene die het willen proberen (met Druid Tank (kan ongetwijfeld ook met andere)):
1e Platform: 1e impale: Dream, 2e impale: Dream + Barkskin (andere tanks misschien een kort durende cd)
2e Platform: 1e impale: Dream, 2e impale: Dream + Barkskin
3e Platform: 1e impale: Survival Instincts, 2e impale: Barkskin + Priest cd of Pala cd
4e Platform: 1e impale: Barkskin + Priest of Pala cd, 2e impale: alle Cd's
Als de dmg rond gemiddeld rond de 43k zit zul je de geen 2e impale krijgen (2 Healers).