• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36
Ik houd ook ongelooflijk veel van de aziatische cultuur hoor ;) En nee ik ben geen aziaat.
Voor zover ik de gebieden heb gezien, ziet het er allemaal erg sfeervol uit, het trekt mij een stuk meer dan wat in de nieuwe Cata gebieden heb gezien. In Cata was ik eigenlijk alleen van Uldum onder de indruk.
Nee er zijn ook mensen buiten Azie die de sfeer ervan goed kunnen waarderen =)

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Heb voor de grap eens een heroic gedaan als Shadow op mijn priest, kreeg well of eternity voorgeschoteld. De laatste boss is wel een grappige boss om te doen. Gezien ik altijd mijn recount op Healing heb en ik dus als healer queue. Deed 110K dps op die boss, terwijl ik op een raid dummy iets van 22~23 K dps doe. Hoe kan dit verschil zo groot zijn?

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 09:27
Well of Eternity is, met manneroth aan het einde? Die krijgt namelijk een debuff opzich dat je een magistrike arc ofzo procced, doet VEEEL dmg :P

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:40:
[...]

Ik denk dat de meeste mensen die anti panda zijn, omdat de panda een te hoog knuffel gehalte heeft, dus ze zijn niet "Cool", en de looks van de panda maken het alleen maar erger. Heb wel een paar suggesties gezien hoe panda's eruit zouden kunnen zien volgens spelers, en ik moet zeggen dat als ik die skins bekijk, dan zou ik de panda's ook veel cooler vinden.

Taurens en Worgens hebben dat niet en helemaal met gear aan zijn ze "Cool". En Druids, ja die kunnen nu eenmaal een andere vorm aannemen, dus dat vind ik niet zo raar en zeker wel "Cool".

Maar het is niet de Panda die mij het meest tegenstaat, het is de Kungfu. Een Kungfu Gnome, Kungfu Human of what ever, ik vind het gewoon niet echt passen in deze game.

En ik weet dat de Pandaren al in Warcraft zaten (voor zover ik begrepen heb, is er 1 panda(ren) in alle versies van Warcraft voor gekomen) dat heb ik al veel te vaak gehoord :).
Judge it when u play it !!

Je heb geen idee hoe blizzard de preciese impelentatie gaat doen, en of het wel of niet in de game past. Voor nu is het enige wat je doet iets beoordelen op what the heb gehoord uit wat vage marketing bullshit, als straks de beta er is dan zullen we wel zien hoe de pandas/monks spelen en of het er in past.

Is in ieder geval vrij kansloos dat sommige mensen hier al lopen te verkondigen dat ze gaan stoppen om dat panda's/monk's komen, en geloof mij maar 80% van dat soort mensen posten hier over een jaar gewoon nog omdat het toch allemaal wel leuk is.

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

ValHallen schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:47:
Heb voor de grap eens een heroic gedaan als Shadow op mijn priest, kreeg well of eternity voorgeschoteld. De laatste boss is wel een grappige boss om te doen. Gezien ik altijd mijn recount op Healing heb en ik dus als healer queue. Deed 110K dps op die boss, terwijl ik op een raid dummy iets van 22~23 K dps doe. Hoe kan dit verschil zo groot zijn?
Debuff op de boss... en de AoE van de transformatie op t eind.
rodie83 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:46:
Zo, even update on raid gisteren: tot 7/8 gekomen. Raid begon wat slordig op warlord door een paar tankfoutjes en een buggy ball, die kaatste terwijl dat niet zou mogen. Het leek er even op dat het een lange avond zou worden, maar gelukkig bleek dat mee te vallen.

Blobboss was een oneshot, Hagara was een oneshott, Ultraxxion een 2-shot, Lootship 2.0 een oneshot en Spine weer een two-shot.

Vervolgens nog even een halfuurtje Madness gedaan maar daar ging het elke keer nét even mis. Vanavond als het goed is weer een verse raid en met wat mazzel gaat ie vanavond wel neer - en hebben we zowaar de eerste volledige clear te pakken :)
Was inderdaad een mooie raid. Veel upgrades voor onze groep, altijd lekker! Vanavond weet ik niet of we de kill kunnen pakken. Geen DK tank, geen rogue… Het ziet ernaar uit dat jij als beertje moet spelen ;)

Wel bizar dat we zo ontzettend veel warrior/hunter/shamen tokens en priest/pala/lock tokens krijgen! Onze shadowpriest pakte gister gewoon 3 stuks T13! Moet zeggen dat ik stond te kijken van de dps die Dirkie leverde (onze hunter) – de 4piece bonus moet echt ontzettend goed zijn!

Hier de logs:
Ben vooral benieuwd hoe jullie de dps verhoudingen vinden op Ultraxion.. En dan vooral de warrior - die is net van mains geswapped, daar valt denk ik nog veel te halen (gear en rotatie-wise):

http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=4647&e=4934

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Terence(x) schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:07:
[...]

Je heb geen idee hoe blizzard de preciese impelentatie gaat doen, en of het wel of niet in de game past. Voor nu is het enige wat je doet iets beoordelen op what the heb gehoord uit wat vage marketing bullshit, als straks de beta er is dan zullen we wel zien hoe de pandas/monks spelen en of het er in past.

Is in ieder geval vrij kansloos dat sommige mensen hier al lopen te verkondigen dat ze gaan stoppen om dat panda's/monk's komen, en geloof mij maar 80% van dat soort mensen posten hier over een jaar gewoon nog omdat het toch allemaal wel leuk is.
Precies wat ik gedaan heb, en ik hang niet echt veel op aan de alpha van nu. Echter, als de hele theme je al niet aan staat, of je vind het niet krachtig genoeg om iets te dragen, dan doet de speel ervaring daar niet aan af (of draagt er niet aan bij).

Kansloos? Beetje beledigend op zijn minst, zeker als het neerkomt op smaak. Gaarne kappen daarmee.

Persoonlijk vind ik de panda's niets, maar blijf wel spelen.

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Hmm.. onze DPS warrior is alleen tijdens onze allereerste DS raid Fury geweest. Daarna bleek Arms beter te zijn. Ik heb nog wel een logje van die raid.

Het lijkt voornamelijk in de prioriteit van Bloodthirst. Voor zover ik weet wil je die als Fury echt on CD gebruiken. Daarnaast deed onze warrior veel minder Execute, waarschijnlijk staat die echt als laagste op de prio lijst. Over de hoeveelheid Heroic Strike kan ik niet veel zeggen, dat is puur afhankelijk van hoeveel rage je beschikbaar hebt, en dat hangt weer af van hoeveel damage je doet. Raging Blow en Colossus Smash zitten op gelijk niveau zo lijkt het.

Verder zie ik wel dat onze warrior in een 15s langer durende encounter véél meer attacks heeft gedaan, zowel white hits als specials. Iemand een idee waar dat aan zou kunnen liggen, want aan de Flurry uptime ligt het niet?

D3 char(s)

Verwijderd

Terence(x) schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:07:

Zal ook zeker doen, maar je krijgt toch een eerste indruk van zo'n expension als Blizzard met deze info komt, of jij dat nu leuk of niet leuk vind. En ik ben alles behalve de enige die niet laaiend enthousiast is over MoP.
Ga op Youtube eens naar de stemmen op de trailers van WotLK & Cata & MoP, dan zie je dat bij WotLK&Cata 95% leuk heeft gestemd, en bij MoP is het 50%.

En over dat stoppen, ik heb geen zin om al de redenen op te gaan sommen waarom ik zou stoppen, maar het zullen echt de monks en panda's niet zijn die mij laten stoppen(hooguit een minor reason). Ik ben helemaal gek van mij Druid, dus die blijf ik gewoon spelen. Er was een tijd terug een super populair "I'm gonna quit wow" topic op het wow forum, waar iemand precies uitlegde waarom hij ging stoppen (niks emo gast, echt iemand die met goeie punten kwam). En wat hij als redenen aangaf, dat zijn ongeveer mijn redenen waarom ik zou stoppen (als ik al stop), want ik heb nooit gezegd: Ik stop met wow als MoP er is.

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:59:
[...]

Zal ook zeker doen, maar je krijgt toch een eerste indruk van zo'n expension als Blizzard met deze info komt, of jij dat nu leuk of niet leuk vind. En ik ben alles behalve de enige die niet laaiend enthousiast is over MoP.
Ga op Youtube eens naar de stemmen op de trailers van WotLK & Cata & MoP, dan zie je dat bij WotLK&Cata 95% leuk heeft gestemd, en bij MoP is het 50%.

En over dat stoppen, ik heb geen zin om al de redenen op te gaan sommen waarom ik zou stoppen, maar het zullen echt de monks en panda's niet zijn die mij laten stoppen(hooguit een minor reason). Ik ben helemaal gek van mij Druid, dus die blijf ik gewoon spelen. Er was een tijd terug een super populair "I'm gonna quit wow" topic op het wow forum, waar iemand precies uitlegde waarom hij ging stoppen (niks emo gast, echt iemand die met goeie punten kwam). En wat hij als redenen aangaf, dat zijn ongeveer mijn redenen waarom ik zou stoppen (als ik al stop), want ik heb nooit gezegd: Ik stop met wow als MoP er is.
Sorry, maar als je op het WoW forum een post gaat maken waarom je stopt, dan ben je per definitie de emo aan het uithangen. Want - who gives a shit?

Overigens MOET ik wel MoP gaan spelen, ik heb me immers voor een jaartje WoW vastgelegd :P

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

hulkie schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:24:
[...]

Was inderdaad een mooie raid. Veel upgrades voor onze groep, altijd lekker! Vanavond weet ik niet of we de kill kunnen pakken. Geen DK tank, geen rogue… Het ziet ernaar uit dat jij als beertje moet spelen ;)

Wel bizar dat we zo ontzettend veel warrior/hunter/shamen tokens en priest/pala/lock tokens krijgen! Onze shadowpriest pakte gister gewoon 3 stuks T13! Moet zeggen dat ik stond te kijken van de dps die Dirkie leverde (onze hunter) – de 4piece bonus moet echt ontzettend goed zijn!

Hier de logs:
Ben vooral benieuwd hoe jullie de dps verhoudingen vinden op Ultraxion.. En dan vooral de warrior - die is net van mains geswapped, daar valt denk ik nog veel te halen (gear en rotatie-wise):

http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=4647&e=4934
Het is meer de 2-set dan de 4-set die het em doet.

Als ik kijk naar de logs valt me vooral op dat je boomkin en mage niet boven de hunter staan en eigenlijk dat ik verbaasd ben hoe laag de DPS mag zijn in 10 man Ultraxion :o Warrior is inderdaad ver beneden pijl overigens.

• sjaak88
Darkangle schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:39:
[...]

Kansloos? Beetje beledigend op zijn minst, zeker als het neerkomt op smaak. Gaarne kappen daarmee.

Persoonlijk vind ik de panda's niets, maar blijf wel spelen.
Het is toch kansloos dat zovelen maar al te graag willen laten blijken hoe erg ze de panda's vinden en blabla dit en dan toch uiteindelijk gewoon wow verder spelen.
Kijk toch eens om je heen op wow forums dan is het zeker wel kansloos hoe de grote meute allemaal lopen te mierenneuken om niks puur voor aandacht.
Want met goede onderbouwde argumenten waarom ze misschien gaan stoppen komen ze niet.
naja, je hebt met 3 healers minimaal 27k dps nodig per dps. Als je met 2 healers gaat is de requirement een stuk lager. Op 25 mans is je dps sowieso een stuk hoger. Dan heb je veel meer buffs. 10% spellpower doet bijvoorbeeld wonderen :D

@ Warrior: ver beneden pijl heb ik natuurlijk niks aan. Heb je nog tips? Wat gebruikt hij te veel? Te weinig? Is arms inderdaad beter?

@ Mage: Dat ben ik. Fire is toch nog steeds een beetje RNG - de wipe ervoor stond ik een paar k hoger in verband met wat meer crits....

@ Boomkin: Dat is Rodie, het lijkt erop dat zijn reforge van haste > mastery niet echt vruchten afwerpt ;)

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

@Warrior: Arms is hoe dan ook beter dan Fury, al weet ik niet of die speelstijl moeilijker is dan Fury.

Dit is onze warrior.

@Boomkin: Haste > Mastery, zie ook die van ons

D3 char(s)

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

hulkie schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:15:
naja, je hebt met 3 healers minimaal 27k dps nodig per dps. Als je met 2 healers gaat is de requirement een stuk lager. Op 25 mans is je dps sowieso een stuk hoger. Dan heb je veel meer buffs. 10% spellpower doet bijvoorbeeld wonderen :D

@ Warrior: ver beneden pijl heb ik natuurlijk niks aan. Heb je nog tips? Wat gebruikt hij te veel? Te weinig? Is arms inderdaad beter?

@ Mage: Dat ben ik. Fire is toch nog steeds een beetje RNG - de wipe ervoor stond ik een paar k hoger in verband met wat meer crits....

@ Boomkin: Dat is Rodie, het lijkt erop dat zijn reforge van haste > mastery niet echt vruchten afwerpt ;)
Mja, ik zei het alleen omdat op m'n eigen kill de top 5 tussen de 33 en 36k dps had en we alsnog op 5:45 zaten terwijl jullie kill een minuut korter is! (dus zeeen van tijd over en meer hero uptime). Tuurlijk zit er een buff verschil in, maar vaak kan je dat redelijk oplossen door de juiste hunter pet / scrolls te gebruiken.

@ Warrior: ben geen warrior expert, maar als ik vergelijk met onze warrior zit er vnl een groot verschil in average damage van de abilities, bvb alleen al melee swings is 8841 vs 10.2k...

@ Mage: die van ons staat meestal wat hoger, heb je geen legendary?

• rodie83
  • Niet online
hulkie schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:15:

Nouja reforge - door wat nieuwe items is m'n haste wat afgenomen en is m'n mastery wat toegenomen. Nu zit ik nog steeds wel op ~2600 haste, maar het zat voorheen op ~2800. Ik ben ook nog niet helemaal tevreden over een trinket die ik nu aan heb, dus wellicht switch ik die ook weer terug.

Plus: ik heb die legendary niet. Dat maakt nog steeds idioot veel verschil.

[ Voor 3% gewijzigd door rodie83 op 22-12-2011 12:44 ]

Verwijderd

rodie83 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:02:
Sorry, maar als je op het WoW forum een post gaat maken waarom je stopt, dan ben je per definitie de emo aan het uithangen. Want - who gives a shit?

Overigens MOET ik wel MoP gaan spelen, ik heb me immers voor een jaartje WoW vastgelegd :P
Ja, dat klopt bij de meeste gevallen wel, maar bij dit topic zeer zeker niet. Gezien het aantal personen die het (gedeeltelijk) met hem eens waren (maximum aantal pages + meerder locked topics omdat ze de volle wilde verlengen), lijkt met het niet zo'n onzinnig topic.

En ik MOET het ook wel gaan spelen (Annual pass).

• Darkangle
sjaak88 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:13:
[...]

Het is toch kansloos dat zovelen maar al te graag willen laten blijken hoe erg ze de panda's vinden en blabla dit en dan toch uiteindelijk gewoon wow verder spelen.
Kijk toch eens om je heen op wow forums dan is het zeker wel kansloos hoe de grote meute allemaal lopen te mierenneuken om niks puur voor aandacht.
Want met goede onderbouwde argumenten waarom ze misschien gaan stoppen komen ze niet.
Discussieren over iets op een discussie board, kansloos?
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:59:
[...]

Ik weet het topic. Waarschijnlijk bedoel je deze Zell has left the building.

En over dat generaliseren dat alle mensen die maar kritiek hebben ook gaan stoppen; ik dacht dat dit board toch wat slimmer was dan dat.
rodie83 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:02:
[...]

Lees avp de bovenstaande link eens, en dan snap je precies waarom iemand WEL een "shit" erom geeft en daarom juist stopt. Beetje te zwart wit, kan allemaal wel wat genuanceerder.

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
@Hulkie, fire mage is inderdaad nog steeds rng gevoelig. Toch scheelt het bij mij op ultraxion gevechten nooit meer dan 500dps (ik doe 30k met 380ilvl &4 set t12). Tuurlijk kan je een keer dikke vette pech hebben, maar met rond 33% crit, zal je uiteindelijk zien dat je over het algemeen toch hetzelfde % aan crits zal hebben op gevechten...

• sjaak88
Darkangle schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:51:
[...]

Discussieren over iets op een discussie board, kansloos?
Zonder argumentatie, zeker.
Inferno schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:33:
[...]
Mja, ik zei het alleen omdat op m'n eigen kill de top 5 tussen de 33 en 36k dps had en we alsnog op 5:45 zaten terwijl jullie kill een minuut korter is! (dus zeeen van tijd over en meer hero uptime). Tuurlijk zit er een buff verschil in, maar vaak kan je dat redelijk oplossen door de juiste hunter pet / scrolls te gebruiken.

@ Warrior: ben geen warrior expert, maar als ik vergelijk met onze warrior zit er vnl een groot verschil in average damage van de abilities, bvb alleen al melee swings is 8841 vs 10.2k...

@ Mage: die van ons staat meestal wat hoger, heb je geen legendary?
Jullie doen het waarschijnlijk met relatief iets meer healers. Of hebben jullie er 4?

@ Warrior: Melee swings die minder hard hitten is puur een gear issue. Hij had itemlevel 377 ofzo tijdens die raid, geen zieke wapens enzo, zelfs nog wat 384 pvp items in zn equipement. Jullie zitten denk ik flink in de heroic gear.

@ Mijn mage: Ik ben pas 2,5 maand geleden gewisseld van mainn. Ik had gister flink geluk in de LFR. Zit nu dus op 385 of 386 itemlevel. We hebben helemaal nog geen legendary ik loop gewoon rond met een 378 2hander, Rodie is wel dichtbij de eerste legendary geloof ik.
Thysiej schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:51:
@Hulkie, fire mage is inderdaad nog steeds rng gevoelig. Toch scheelt het bij mij op ultraxion gevechten nooit meer dan 500dps (ik doe 30k met 380ilvl &4 set t12). Tuurlijk kan je een keer dikke vette pech hebben, maar met rond 33% crit, zal je uiteindelijk zien dat je over het algemeen toch hetzelfde % aan crits zal hebben op gevechten...
4 pieces Tier 12 maakt fire een stuk minder RNG gevoelig. Sinds ik daar vanaf ben gestapt heb ik veel grotere variatie in Pyro(!)s.

[ Voor 18% gewijzigd door hulkie op 22-12-2011 12:56 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Darkangle schreef op woensdag 21 december 2011 @ 16:55:
[...]

Check 3:47 o.0

En ik was ook zeer blij met die trailer.
Ik ook, maar ik heb zelf nu niet bepaald een ander gevoel bij de nieuwe teaser. MoP is loretechnisch misschien wat meer een vraagteken maar de technische wijzigingen en vooral het nieuwe talentsysteem zien er erg veelbelovend uit. De monk als class ook, zelfs als je die niet als panda wil spelen. Ik wil ze best het voordeel van de twijfel geven tot er meer info komt. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Iemand hier die toevallig op SWC zowel horde als alliance speelt? Ik heb namelijk een tijdje terug 1 char van horde > alliance getransfered met bijna al goud dat ik op horde had :P.. En daar heb ik nu wat spijt van.. Dus ik ben eigenlijk op zoek naar iemand die zijn horde gold wil ruilen tegen alliance gold? (Dus ik geef het op de alliance kant en jij geeft het terug op de horde kant). Laat het me maar weten :D.

En ja ik weet dat ik eventueel de Natural AH hiervoor kan 'mis' bruiken, maar dat kost me dan weer 15% AH fee en das toch best veel.

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Darkangle
Hm, ik heb toch meerdere argumenten zien langs komen, we lezen waarschijnlijk iets verschillends.

• sjaak88
Darkangle schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:59:
[...]

Hm, ik heb toch meerdere argumenten zien langs komen, we lezen waarschijnlijk iets verschillends.
Tjah het is maar wat je goed onderbouwde argumenten vindt, blijkbaar lezen we het inderdaad verschillend.

• Darkangle
sjaak88 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:00:
[...]

Tjah het is maar wat je goed onderbouwde argumenten vindt, blijkbaar lezen we het inderdaad verschillend.
Neem de moeite even om de link te lezen die ik iets hogerop gepost heb.

• rodie83
  • Niet online
Darkangle schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:51:
Lees avp de bovenstaande link eens, en dan snap je precies waarom iemand WEL een "shit" erom geeft en daarom juist stopt. Beetje te zwart wit, kan allemaal wel wat genuanceerder.
Gelezen, ik zie nog steeds niet in waarom dit geen emogehannes is. ZIJN redenen om te stoppen zijn voor HEM geldig. Niet voor de hele playerbase. Prima als er veel replies op zijn post zijn. Je weet hoe het werkt he? Dergelijke posts lokken grotendeels alleen maar andere klagers aan.

Als de game je niet meer bevalt, kap ermee, ga iets anders doen. Het is ronduit zinloos om het van je af te gaan schrijven, ongeacht je redenen. Welk doel heb je ermee? Het laatste woord willen hebben? Blizzard alsnog overtuigen van hun ongelijk in gemaakte keuzes, in de ijdele hoop dat ze alsnog veranderen? Een signaal geven van statisch overigens nutteloze betekenis?)?

Mensen nemen deze game gewoon veel te serieus, mensen die dat vervolgens ook weer serieus nemen...treurig.

• sjaak88
Darkangle schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:02:
[...]

Neem de moeite even om de link te lezen die ik iets hogerop gepost heb.
Neem even de moeite om te begrijpen dat ik het in het algemeen bedoel en dus zeker niet dat ene topic dat jij linkt wat waarschijnlijk wel goede argumenten heeft. ( ik kan het niet lezen hier op het werk )

[ Voor 7% gewijzigd door sjaak88 op 22-12-2011 13:05 ]

• rodie83
  • Niet online
Tof voor die knakker dat hij voor zichzelf geldige argumenten heeft gevonden om te stoppen. Ik vind z'n argumenten een heel stuk minder interessant. Alleen al daarom is het één groot emofestijn - persoonlijke meningen over gamechanges bombarderen tot objectieve argumenten, terwijl ze extreem subjectief van aard zijn is emo as emo can be.
@ Blistimo: Jullie zijn inderdaad een iets ander soort guild. Veel meer progress in Firelands, ook al flink wat meer progress in DS.

Die warrior Bzagus staat er ook niet lullig bij op worldoflogs rankings… Zelfde voor jullie oomkin. Enne, hebben jullie geen raidende mage?

Ik zie trouwens dat jullie eerste Ultraxion kill qua dps veel dichter in de buurt komt van onze cijfertjes. Gear doet veel :)

[ Voor 18% gewijzigd door hulkie op 22-12-2011 13:21 ]

• Darkangle
sjaak88 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:03:
[...]

Neem even de moeite om te begrijpen dat ik het in het algemeen bedoel en dus zeker niet dat ene topic dat jij linkt wat wel goede argumenten heeft
Je state dat er nooit gepost word met goede argumenten. Alles over een kam scheren is zeer makkelijk, en is precies hetzelfde als je ze van beticht. De posts zijn er best wel die hier en daar goede punten hebben. Dat is het punt wat je origineel probeerde te maken, ik geef alleen aan dat er best wel posts zijn.
rodie83 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:03:
[...]

Gelezen, ik zie nog steeds niet in waarom dit geen emogehannes is. ZIJN redenen om te stoppen zijn voor HEM geldig. Niet voor de hele playerbase. Prima als er veel replies op zijn post zijn. Je weet hoe het werkt he? Dergelijke posts lokken grotendeels alleen maar andere klagers aan.

Als de game je niet meer bevalt, kap ermee, ga iets anders doen. Het is ronduit zinloos om het van je af te gaan schrijven, ongeacht je redenen. Welk doel heb je ermee? Het laatste woord willen hebben? Blizzard alsnog overtuigen van hun ongelijk in gemaakte keuzes, in de ijdele hoop dat ze alsnog veranderen? Een signaal geven van statisch overigens nutteloze betekenis?)?

Mensen nemen deze game gewoon veel te serieus, mensen die dat vervolgens ook weer serieus nemen...treurig.
Het doel lijkt me duidelijk, en op zijn minst treurig; dat soort opmerkingen komen vaak vannuit de drang om met een vingertje te kunnen wijzen.

Zijn doel is om te onderstrepen waarom hij persoonlijk (word nooit anders beweerd) denkt dat het minder is, en dat waarderen we zeker wel!

Het is om blizzard een laatste heads up te geven waarom hij persoonlijk vind dat dit/deze hobby zijn moeite en geld niet meer waard is. Dat werkt op meerdere manieren, klaarblijkelijk kunnen sommige alleen het zure (vannuit hun perspectief) er van inzien, jammer.

Damned if you do, and damned if you don't.

• sjaak88
Darkangle schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:11:
[...]

Je state dat er nooit gepost word met goede argumenten. Alles over een kam scheren is zeer makkelijk, en is precies hetzelfde als je ze van beticht. De posts zijn er best wel die hier en daar goede punten hebben. Dat is het punt wat je origineel probeerde te maken, ik geef alleen aan dat er best wel posts zijn.
Dan mag je dat even quoten, want zo heb ik dat inderdaad nooit bedoeld.
Bijna niks is zwart en wit en dat is nou juist het probleem dat de meeste mensen het dus wel zo zien.
En ik geef juist aan dat de posts met goede argumenten erg zeldzaam zijn.

Verwijderd

Zijn doel is om te onderstrepen waarom hij persoonlijk (word nooit anders beweerd) denkt dat het minder is, en dat waarderen we zeker wel!

Het is om blizzard een laatste heads up te geven waarom hij persoonlijk vind dat dit/deze hobby zijn moeite en geld niet meer waard is.
Het is zijn persoonlijk reden, maar ik heb zeker de helft van die Topic gelezen en de rest door gescrolled. En het merendeel van degenen die hierop reageren zijn het (gedeeltelijk) met hem eens. En wat me opvalt zijn het vooral de (semi) hardcore \ oudere spelers die het met hem eens zijn.

• rodie83
  • Niet online
[...]

[...]
Het doel lijkt me duidelijk, en op zijn minst treurig; dat soort opmerkingen komen vaak vannuit de drang om met een vingertje te kunnen wijzen.

Het is om blizzard een laatste heads up te geven waarom hij persoonlijk vind dat dit/deze hobby zijn moeite en geld niet meer waard is. Dat werkt op meerdere manieren, klaarblijkelijk kunnen sommige alleen het zure (vannuit hun perspectief) er van inzien, jammer.

Damned if you do, and damned if you don't.
Nee, dat is niet zijn doel. Dat is wat hij al heeft gedaan. Het doel is wat daar achter ligt. Wat wil je er nou mee bereiken? Frustratie/boosheid afblazen (emo!!!!)? Gamechanges bereiken (not gonna happen, en hij quitte toch)?.

Waarom Blizzard hierin geïnteresseerd zijn? Schijnbaar kan de manier waarop ze nu met de game omgaan nog steeds uit. Een paar 100 posts op miljoenen spelers - zegt letterlijk helemaal niks. Waarom zou jij hierin geïnteresseerd zijn? Heb je zijn argumenten nodig om zelf een mening te kunnen vormen? Ik mag hopen van niet.

Prima dat je het "interessant" vind, maar objectief gezien blijft het een hele hoop persoonlijke QQ die eigenlijk voor niemand belangrijk is.

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

hulkie schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:54:
[...]

Jullie doen het waarschijnlijk met relatief iets meer healers. Of hebben jullie er 4?

@ Warrior: Melee swings die minder hard hitten is puur een gear issue. Hij had itemlevel 377 ofzo tijdens die raid, geen zieke wapens enzo, zelfs nog wat 384 pvp items in zn equipement. Jullie zitten denk ik flink in de heroic gear.

@ Mijn mage: Ik ben pas 2,5 maand geleden gewisseld van mainn. Ik had gister flink geluk in de LFR. Zit nu dus op 385 of 386 itemlevel. We hebben helemaal nog geen legendary ik loop gewoon rond met een 378 2hander, Rodie is wel dichtbij de eerste legendary geloof ik.

[...]

4 pieces Tier 12 maakt fire een stuk minder RNG gevoelig. Sinds ik daar vanaf ben gestapt heb ik veel grotere variatie in Pyro(!)s.
Wij doen 25 man dus daar is de requirement voor DPS kennelijk wat hoger.

@War: lijkt me inderdaad gear issue, eigenlijk zijn al onze spelers rond de 390 of hogere ilvl tenzij ze gedowngrade hebben voor T13 2/4-set uit LFR. Uiteraard met 2x 391 wapens :)

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

hulkie schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:10:
@ Blistimo: Jullie zijn inderdaad een iets ander soort guild. Veel meer progress in Firelands, ook al flink wat meer progress in DS.

Die warrior Bzagus staat er ook niet lullig bij op worldoflogs rankings… Zelfde voor jullie oomkin. Enne, hebben jullie geen raidende mage?
Daar ben ik me van bewust. Ik linkte voornamelijk om eventuele reforge en gearing logica te tonen.Ik wist dat jullie met FL heroics net waren begonnen, dus enige overeenkomst in gear zou wel te herkennen moeten zijn. En ik weet bar weinig van warrior DPS en zelfs boomkin DPS gear keuzes, dus leek me linken wel handig :P

Onze Mage zit momenteel in Mozambique. Het downloaden van de WoW client daar duurde 'm te lang :P

@ Inferno: 25m DPS ligt altijd hoger dan 10m. Het is vrijwel onmogelijk om alle buffs mee te kunnen nemen in een 10m groep. Zelfs als dat zou kunnen ben je nog gebonden aan eventuele totem/ aura range. Op Ultraxion is dat uiteraard geen factor.

[ Voor 13% gewijzigd door Blistimo op 22-12-2011 13:24 ]

D3 char(s)

Downloaden duurt lang... dat is nog overkomelijk... Ik vraag me vooral af hoe betrouwbaar zijn connectie is als hij daar gaat spelen! ;)

Bedankt voor de link hoor. Ik vind het sowieso altijd wel leerzaam en geinig om te kijken hoe andere guilds het doen tov de mijne. En dat we minder gear hebben... Dat weet ik, is ook helemaal niet erg. Komt vanzelf wel! Ik hoop vooral dat we dit jaar Deathwing nog op zijn flikker kunnen geven.

• Darkangle
rodie83 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:19:
[...]

Nee, dat is niet zijn doel. Dat is wat hij al heeft gedaan. Het doel is wat daar achter ligt. Wat wil je er nou mee bereiken? Frustratie/boosheid afblazen (emo!!!!)? Gamechanges bereiken (not gonna happen, en hij quitte toch)?.

Waarom Blizzard hierin geïnteresseerd zijn? Schijnbaar kan de manier waarop ze nu met de game omgaan nog steeds uit. Een paar 100 posts op miljoenen spelers - zegt letterlijk helemaal niks. Waarom zou jij hierin geïnteresseerd zijn? Heb je zijn argumenten nodig om zelf een mening te kunnen vormen? Ik mag hopen van niet.

Prima dat je het "interessant" vind, maar objectief gezien blijft het een hele hoop persoonlijke QQ die eigenlijk voor niemand belangrijk is.
Hoe/waar heeft hij dat gedaan? in dat 255 char max webformpje van ons? Denk niet dat dat toereikend is.

En de belangrijkheid, natuurlijk is het subjectief geschreven, objectiviteit kan nagenoeg niet. Ik kan je verzekeren dat blizzard deze post heel serieus en hoog heeft opgenomen. Dat jij persoonlijk alleen QQ ziet waarvan jij zelf inschat dat "die eigenlijk voor niemand belangrijk is", dan is dat jou mening/probleem. Puntje bij paaltje komt een game enjoyment experience neer op een subjectieve interpretatie van het geheel, maar hoe meer van deze subjectieve belefenissen overeenkomen, hoe duidelijker zijn punt is.

Zoals hier eerder al werd opgemerkt (good one) is zijn mening vooral gedeeld door de vanilla spelers; die hebben namelijk een compleet ander referentie kader en interpreteren de zaken dus ook anders (zoals een zou verwachten).

Mijn nederlands is slecht dus svp geen opmerkingen daar over, is niet mijn eerste (nog tweede) taal.

Verwijderd

rodie83 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:19:

Ongetwijfeld wilde hij frustratie afblazen en ook laten zien wat een groot deel van de playerbase denkt en niet zo goed onder woorden kan brengen als hij dat kan.

• Bartjeh
Darkangle schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:27:
[...]
Mijn nederlands is slecht dus svp geen opmerkingen daar over, is niet mijn eerste (nog tweede) taal.
/offtopic:
Met het vermelden verplaats je de focus van de meeste mensen juist naar je grammatica/spelling. Trouwens, je Nederlands is goed leesbaar. De gemiddelde Nederlander maakt meer fouten bij het schrijven ;)

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Bartjeh schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:52:
[...]

/offtopic:
Met het vermelden verplaats je de focus van de meeste mensen juist naar je grammatica/spelling. Trouwens, je Nederlands is goed leesbaar. De gemiddelde Nederlander maakt meer fouten bij het schrijven ;)
Eens. Je bent prima volgbaar, Darkangle. Sowieso zijn mensen die over spelling vallen tijdens een inhoudelijke discussie kennelijk niet in staat andere argumenten te verzinnen ;)

Overigens ben ik het toch grotendeels met rodie eens. De Zell-post is weliswaar een helder geformuleerde, maar er blijven persooniljke meningen in staan, die worden opgeschaald naar 'algemene mening'
The introduction of a blatant Pokemon rip off that nobody wanted.
Dit is zo'n enorme aanname die nog nergens kan worden gestoeld. Ten eerste zijn er genoeg mensen die deze toevoeging een hele leuke en welkome vinden. Ten tweede weten we nog niet eens hoe het precies in zijn werk zal gaan. Dat 'iedereen' meteen aan Pokemon dacht toen het Pet Battle systeem werd onthuld is uiteindelijk ook niet meer dan een interpretatie.

Iedereen heeft redenen om al dan niet te blijven spelen. Maar wat is het nut anderen ervan te overtuigen dat de redenen waarom 1 persoon zou stoppen meteen aanleiding zijn voor anderen om ook de handdoek in de ring te gooien. Wie ben ik, of wie is meneer of mevrouw Zellviren, om anderen, vreemden, mijn mening aan te praten. Ik laat dat liever aan mensen zelf over.

Uiteindelijk is er maar 1 reden waarom ik zou stoppen met WoW spelen. Als ik er geen plezier meer in heb.

Punt.

D3 char(s)

• rodie83
  • Niet online
Hebben jullie trouwens ook dat door de LFR DS al snel wat saai aanvoelt? Ondertussen ben ik 2-3 keer door DS heengelopen in de raidfinder, waar je overigens echt je best moet doen om iets niet te oneshotten, maar daardoor is er eigenlijk wel een stukje lol weg in de normals. De verassing is een beetje weg en de prestatie van normals killen is ook niet zo sterk aanwezig als in FL.

Ergens wel jammer, want de kans is vrij groot dat we nog een dik halfjaar, zo niet meer, DS als enige raiddungeon over houden.

Verwijderd

rodie83 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:11:
Hebben jullie trouwens ook dat door de LFR DS al snel wat saai aanvoelt? Ondertussen ben ik 2-3 keer door DS heengelopen in de raidfinder, waar je overigens echt je best moet doen om iets niet te oneshotten, maar daardoor is er eigenlijk wel een stukje lol weg in de normals. De verassing is een beetje weg en de prestatie van normals killen is ook niet zo sterk aanwezig als in FL.

Ergens wel jammer, want de kans is vrij groot dat we nog een dik halfjaar, zo niet meer, DS als enige raiddungeon over houden.
Tot nu toe vermaak ik me prima, ook in LFR :) Ik had dat in ICC heel erg. Had net alles op 10 man gecleared en toen was ik er ook zo klaar mee, dat ik 3-4 maand gestopt ben.

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Mja, ik doe meestal met een paar vrienden ofzo... mannetje of 6-8 wie de hoogste dps heeft...
Staan wij meestal rond de 30-38 single target, en de rest van de raid onder de 20... best bedroevend eigenlijk.

Edit: me DPS is gefixed trouwens, doe weer 30~31k op ultraxion... geen idee waarom ik vorrige keer niet boven de 27k uit kwam.

[ Voor 7% gewijzigd door 3xNix op 22-12-2011 14:28 ]

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Probeer heroics, daarin vind je genoeg wipes in je toekomst. :)

LFR eigenlijk maar 1x echt doorlopen voor wat tier bonussen, het is simpelweg huilen met de pet op qua niveau van de spelers en encounters, stapel fout op fout inclusief slechte healers en DPS en je zult nog steeds niet wipen... dus tsja :O

Verwijderd

LFR is heerlijk, lekker rustig, lachen met vrienden op Skype terwijl je over je week praat, de gear beetje gebruiken voor dungeons fun:) en zeker in PvP :D als je maar 3 dagen WoW speelt, is LFR ontspannend :)

• Darkangle
Blistimo schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:06:
[...]

Eens. Je bent prima volgbaar, Darkangle. Sowieso zijn mensen die over spelling vallen tijdens een inhoudelijke discussie kennelijk niet in staat andere argumenten te verzinnen ;)
Thanks, maar het zou je verbazen hoe vaak dat gebeurt (zelfs hier, en ik lurk hier toch al weer een paar jaartjes!). Dan word je vanzelf wat verdedigend.
Blistimo schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:06:
[...]
Maar wat is het nut anderen ervan te overtuigen dat de redenen waarom 1 persoon zou stoppen meteen aanleiding zijn voor anderen om ook de handdoek in de ring te gooien. Wie ben ik, of wie is meneer of mevrouw Zellviren, om anderen, vreemden, mijn mening aan te praten. Ik laat dat liever aan mensen zelf over.

Uiteindelijk is er maar 1 reden waarom ik zou stoppen met WoW spelen. Als ik er geen plezier meer in heb.

Punt.
Hij probeert niemand te overtuigen, voor zover ik kan lezen. Hij probeert (onderanderen) van zich af te schrijven wat heb dwars zit, en probeert dit zo constructief mogelijk te doen. Constructief iets mededelen moet je per persoon helaas anders zien ;). De ene zal dit zo objectief mogelijk doen, de andere subjectief met behoorlijk wat vernederende sneren er in. Tsja, dat is altijd zo en zal altijd zo blijven, maar mensen hangen zich hier te veel aan op (en vaak focussen op maar een paar punten). Daar zal je toch doorheen moeten prikken, en de motivatie zien, die bij die twee vergelijkingen meestal wel hetzelfde zal zijn.

Een discussie is nou eenmaal niet altijd een klankboard om je mening te pushen ;).

LFR:
Ik denk dat de interesse snel zal afnemen, de personen waar dit voor bedoeld is nemen met 4-5 ritjes wel genoegen, daarna is het een platform om alts te gearen.

DS:
Officieel de laatste raid, maar op de roadmap staat nog een encounter geplanned, min of meer hetzelfde als RS tijdens WoTLK.

[ Voor 8% gewijzigd door Darkangle op 22-12-2011 15:10 ]

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
LFR, nog niet gedaan. We hebben een guild policy dat huidige progress content niet mag worden gepugged, daarbij is (voorlopig) ook LFR inbegrepen.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• sjaak88
Jullie doen LFR met de guild?
Anders zou ik de reden er niet van in kunnen zien dat een guild dat als policy heeft.

• Darkangle
_Peter2_ schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:18:
LFR, nog niet gedaan. We hebben een guild policy dat huidige progress content niet mag worden gepugged, daarbij is (voorlopig) ook LFR inbegrepen.
Je weet dat je niet gelocked word? Je kan deze zo veel runnen als je wilt.

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
sjaak88 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:20:
Anders zou ik de reden er niet van in kunnen zien dat een guild dat als policy heeft.
En als je dat als progress ziet oO

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• sjaak88
Darkangle schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:08:

DS:
Officieel de laatste raid, maar op de roadmap staat nog een encounter geplanned, min of meer hetzelfde als RS tijdens WoTLK.
Heb je hier een bron voor? Het laatste wat ik heb vernomen was een telefoon gesprek van ghostcrawler, waarin hij zei dat er nog een patch komt met de vernieuwingen van de talents, zoals voorafgaand bij ieder expansion. Hij zei niks over nog extra PvE content.

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Darkangle schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:08:
[...]

Thanks, maar het zou je verbazen hoe vaak dat gebeurt (zelfs hier, en ik lurk hier toch al weer een paar jaartjes!). Dan word je vanzelf wat verdedigend.

[...]

Hij probeert niemand te overtuigen, voor zover ik kan lezen. Hij probeert (onderanderen) van zich af te schrijven wat heb dwars zit, en probeert dit zo constructief mogelijk te doen. Constructief iets mededelen moet je per persoon helaas anders zien ;). De ene zal dit zo objectief mogelijk doen, de andere subjectief met behoorlijk wat vernederende sneren er in. Tsja, dat is altijd zo en zal altijd zo blijven, maar mensen hangen zich hier te veel aan op (en vaak focussen op maar een paar punten). Daar zal je toch doorheen moeten prikken, en de motivatie zien, die bij die twee vergelijkingen meestal wel hetzelfde zal zijn.

Een discussie is nou eenmaal niet altijd een klankboard om je mening te pushen ;).

LFR:
Ik denk dat de interesse snel zal afnemen, de personen waar dit voor bedoeld is nemen met 4-5 ritjes wel genoegen, daarna is het een platform om alts te gearen.

DS:
Nee, zoek dan maar een spreekstoel voor een goede monoloog :P

Uiteindelijk mag die jongen natuurlijk helemaal zelf weten of hij zijn bevindingen op een forum neerkwakt of niet. Niemand wordt gedwongen zijn posts te lezen. En hij heeft zeker goede argumenten waarom hij het spel niet leuk meer vindt. Maar als je zijn post kunt samenvatten met 'Ik vond WoW vroeger leuk. Nu niet meer. Dus ik stop," kun je je natuurlijk afvragen wat de toegevoegde waarde van de post op een discussieforum is. Dat hij impliciet verbeterpunten voor de game aangeeft, want in feite geeft hij slechts punten van kritiek die als zodanig kunnen worden opgevat, is mooi meegenomen. Hoewel ik jouw optimisme over hoe serieus Blizzard de post heeft opgevat niet echt deel.

En dat is ook een klacht, vermomd als mening :P

[ Voor 45% gewijzigd door Blistimo op 22-12-2011 15:25 . Reden: -- ineens 4 posts, quote toegevoegd dus :P ]

D3 char(s)

• _Peter2_
sjaak88 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:20:
Nee, met de guild doen we 10M normal.
Maar guild is gebaseerd op gezamenlijk content zien. Hoewel LFR een versimpelde vorm is, is afgesproken dat LFR qua content nog niet mag worden gepugged, dit wordt waarschijnlijk over een tijdje aangepast.

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Bartjeh schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:50:
Well of Eternity is, met manneroth aan het einde? Die krijgt namelijk een debuff opzich dat je een magistrike arc ofzo procced, doet VEEEL dmg :P
http://i.imgur.com/0gE62.jpg Mijn persoonlijke record. Inmiddels een stuk betere gear, zou het nog eens moeten proberen :)

En let niet op de volgorde van m'n icoontjes. Is best een teringzooi, maar kom er gelukkig zelf enigzins mee uit :p

• sjaak88
Ik speel zelf ook sinds wow beta, en denk toch dat het eerder gewoon uitgekeken op het spel is dan dat het dusdanig in negatieve zin is veranderd dat ze daarom stoppen.
Het is toch niet meer dan logisch dat als je een spel nu al 7jaar speelt, dat je daar wel genoeg van hebt gehad?
Ik speel het nog steeds en ik vind het nog steeds leuk maar zeker niet zo leuk als op het begin toen het allemaal nog nieuw voor mij was.
Misschien willen de veteranen het zo graag leuk blijven vinden maar wordt dat alleen maar moeilijker des te langer men speelt? Vrienden die letterlijk een jaar geleden begonnen zijn hoor ik niet klagen over van alles en nog wat, die vinden het nog geweldig in ieder aspect, terwjil ik het raiden wel redelijk heb gezien na al die jaren zijn zij nog ieder avond online aan het raiden zoals ik dat vroeger ook deed ^^

• Jeuwst
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-08-2023
Darkangle schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:27:
[...]
Hoe/waar heeft hij dat gedaan? in dat 255 char max webformpje van ons? Denk niet dat dat toereikend is.

En de belangrijkheid, natuurlijk is het subjectief geschreven, objectiviteit kan nagenoeg niet. Ik kan je verzekeren dat blizzard deze post heel serieus en hoog heeft opgenomen. Dat jij persoonlijk alleen QQ ziet waarvan jij zelf inschat dat "die eigenlijk voor niemand belangrijk is", dan is dat jou mening/probleem. Puntje bij paaltje komt een game enjoyment experience neer op een subjectieve interpretatie van het geheel, maar hoe meer van deze subjectieve belefenissen overeenkomen, hoe duidelijker zijn punt is.

Zoals hier eerder al werd opgemerkt (good one) is zijn mening vooral gedeeld door de vanilla spelers; die hebben namelijk een compleet ander referentie kader en interpreteren de zaken dus ook anders (zoals een zou verwachten).

Interpretatie is altijd subjectief

Verwijderd

Blistimo schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:24:
Hoewel ik jouw optimisme over hoe serieus Blizzard de post heeft opgevat niet echt deel.

En dat is ook een klacht, vermomd als mening :P
Daar ben ik het ook mee eens, dat is ook een ding wat me mateloos frustreerd. Als er op het forum echt serieuse discussies worden gevoerd dan worden die door Blizzard gewoon genegeerd. Er komt niet eens een comment op.

En als je dan de replies ziet op de Q&A, dan komt dat vaak ook neer op: Hou maar op met zeiken, want we doen gewoon wat we zelf willen (om even heel bot te formuleren).

Verwijderd

_Peter2_ schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:26:
Nee, met de guild doen we 10M normal.
Maar guild is gebaseerd op gezamenlijk content zien. Hoewel LFR een versimpelde vorm is, is afgesproken dat LFR qua content nog niet mag worden gepugged, dit wordt waarschijnlijk over een tijdje aangepast.
Moet je echt zo snel mogelijk een topic maken op jullie forum, want deze regel vertraagd de progress van je guild alleen maar, omdat je nu gewoon upgrades mist waardoor jij en je guild beter worden.

Oops foutje.

• Darkangle
sjaak88 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:23:
[...]

Heb je hier een bron voor? Het laatste wat ik heb vernomen was een telefoon gesprek van ghostcrawler, waarin hij zei dat er nog een patch komt met de vernieuwingen van de talents, zoals voorafgaand bij ieder expansion. Hij zei niks over nog extra PvE content.
Je hebt helemaal gelijk. Binnenkort, mijn excuses :)

@Blistimo: Dat is geen optimisme van me.
Blizzard heeft hier een probleem; en ze zijn er van op de hoogte. Je kan helaas niet iedereen tevreden houden (zie debat hardcore raiders vs casuals, en hoe dat heeft geleid tot de rehash van Naxx). Intern is dit misschien wel een heter hang ijzer dan extern, maar uiteindelijk is het geen filantropische instelling. Waar het bedrijf nog makkelijk kon weg komen met een elite design in 2005/2006, mede omdat het hele platform (wow) geschaalt was op winstgevend te zijn bij 150k spelers (als mijn geheugen goed genoeg is!). Je kan zeggen een slachtoffer van zijn eigen succes. Na 2006 echter werden de verwachtingen bijgeschaald, met alle gevolgen van dien, o.a. direct een invloed op de progression design en markt groepen. Dat ze op de hoogste zijn wil nog niet betekenen dat ze er iets aan kunnen doen.

Als speler ben ik zelf ook een fan van het eerste uur, en kon me zeer goed vinden in Zell's post. Echter ik weet dat er weinig aan zal.kan gebeuren, desondanks de moeite die hij heeft genomen om te onderlijnen waar zijn knelpunten zaten.

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

sjaak88 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:30:
Ik speel zelf ook sinds wow beta, en denk toch dat het eerder gewoon uitgekeken op het spel is dan dat het dusdanig in negatieve zin is veranderd dat ze daarom stoppen.
Het is toch niet meer dan logisch dat als je een spel nu al 7jaar speelt, dat je daar wel genoeg van hebt gehad?
Ik speel het nog steeds en ik vind het nog steeds leuk maar zeker niet zo leuk als op het begin toen het allemaal nog nieuw voor mij was.
Misschien willen de veteranen het zo graag leuk blijven vinden maar wordt dat alleen maar moeilijker des te langer men speelt? Vrienden die letterlijk een jaar geleden begonnen zijn hoor ik niet klagen over van alles en nog wat, die vinden het nog geweldig in ieder aspect, terwjil ik het raiden wel redelijk heb gezien na al die jaren zijn zij nog ieder avond online aan het raiden zoals ik dat vroeger ook deed ^^
Het is eigenlijk ook van de gekke dat 1 game mensen al 7 jaar aaneengesloten bezig houdt.

D3 char(s)

• Bartjeh
Blistimo schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:42:
[...]

Het is eigenlijk ook van de gekke dat 1 game mensen al 7 jaar aaneengesloten bezig houdt.
Nee hoor, Diablo2 en OpenTTD houden mij al iets langer bezig, alhoewel die 2 wel af en aan zijn de laatste jaren. (maarja, heb ook m'n wowbreaks gehad.

[ Voor 21% gewijzigd door Bartjeh op 22-12-2011 15:44 ]

• rodie83
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:31:
[...]

Daar ben ik het ook mee eens, dat is ook een ding wat me mateloos frustreerd. Als er op het forum echt serieuse discussies worden gevoerd dan worden die door Blizzard gewoon genegeerd. Er komt niet eens een comment op.

En als je dan de replies ziet op de Q&A, dan komt dat vaak ook neer op: Hou maar op met zeiken, want we doen gewoon wat we zelf willen (om even heel bot te formuleren).
En dat lijkt me eerlijk gezegd helemaal juist. Tot op bepaalde hoogte zal Blizzard wat doen met feedback, maar uiteindelijk beseffen ze donders goed dat maar een héél klein percentage van de gebruikers gebruik maakt van de mogelijkheid tot reageren op fora of Q&A's. Ze willen en kunnen dan ook niet de mening op die media wordt verkondigd als maatstaf nemen. Ze kunnen wel beloftes maken dat ze met elk stukje feedback héél hard aan de gang gaan, maar zo werkt het gewoon niet. Het is dan ook geen arrogantie - het is arrogantie en naïviteit van een klein groepje spelers die de game al lang speelt, die denkt dat ze wel kunnen bepalen wat de devs eigenlijk zouden moeten doen.

Neem nou ook die argumenten in dat topic: de LFD haalt het sociale aspect van de game onderuit en je ziet de wereld zo ook nooit meer, je doet nu alles vanuit de capital city. Wel, vroeger werd de trade volledig volgespamd, overigens óók vanuit de capital city (leuk voor de mensen die dat niet boeide) en zag je de wereld alleen vanaf je vliegvogel. Leuk, diezelfde vluchtroutes elke keer, leuk het wachten op de boot, leuk, het eindeloze wachten op de rest van de party. En wat die kleine groep, die dat (overigens vanuit een veel te rooskleurige view) fantastisch hardcore vond, nou niet wil snappen is dat het overgrote gedeelte van de WoW spelers dat allemaal nutteloze tijdsbesteding vond. Wachten is namelijk niet leuk. En daar kon Blizzard eigenlijk heel goed inkomen - om veel betere redenen dan die kleine groep heeft.

• _Peter2_
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:36:
[...]

Moet je echt zo snel mogelijk een topic maken op jullie forum, want deze regel vertraagd de progress van je guild alleen maar, omdat je nu gewoon upgrades mist waardoor jij en je guild beter worden.

Oops foutje.
Snelle progress is niet de doelstelling, maar met elkaar door de content gaan. Als we hierdoor langer over de content doen dan andere guilds maakt ons dat niet uit.

• detheavn
_Peter2_ schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:54:
[...]
Snelle progress is niet de doelstelling, maar met elkaar door de content gaan. Als we hierdoor langer over de content doen dan andere guilds maakt ons dat niet uit.
Ieder z'n heug en meug. Ik ben persoonlijk eerder voor persoonlijke progressie, maar dat heeft misschien ook te maken met dat ik deze expansion niet serieus geraid heb, maar ik zou mezelf zo goed mogelijk willen perfectioneren (m'n char bedoel ik dan :p) zodat ik er plezier aan beleef en m'n guild er ook baat bij zou hebben.

Ik snap het idee van 'samen door content gaan wel', maar ik zou me persoonlijk geen restricties op willen leggen :)

• Darkangle
[...]

Het ontbreken van een comment betekend niets :)
Jammer genoeg mee eens, dat is inderdaad wat getoetst word in mijn eerdere post.

• sjaak88
detheavn schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:58:
[...]

Ieder z'n heug en meug. Ik ben persoonlijk eerder voor persoonlijke progressie, maar dat heeft misschien ook te maken met dat ik deze expansion niet serieus geraid heb, maar ik zou mezelf zo goed mogelijk willen perfectioneren (m'n char bedoel ik dan :p) zodat ik er plezier aan beleef en m'n guild er ook baat bij zou hebben.

Ik snap het idee van 'samen door content gaan wel', maar ik zou me persoonlijk geen restricties op willen leggen :)
Dit had ik vroeger veel meer omdat gear toen nog echt belangrijk was, of iig belangrijker was. Sinds wotlk heb je letterlijk een gear reset om de paar maanden, dat had je niet in vanilla of tbc. Daar moest je gewoon ieder tier doorlopen als guild zijnde.
Ik raid nu juist voor de gezelligheid en leukheid en niet meer voor me persoonlijke progressie aangezien dit zo snel teniet wordt gedaan tegenwoordig. Niet dat ik dat erg vind omdat ik gewoon de tijd er niet meer voor heb.
Was het spel nog steeds zoals het was in tbc dan was ik zeker al gestopt.

Verwijderd

rodie83 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:51:
En dat lijkt me eerlijk gezegd helemaal juist. Tot op bepaalde hoogte zal Blizzard wat doen met feedback, maar uiteindelijk beseffen ze donders goed dat maar een héél klein percentage van de gebruikers gebruik maakt van de mogelijkheid tot reageren op fora of Q&A's. Ze willen en kunnen dan ook niet de mening op die media wordt verkondigd als maatstaf nemen. Ze kunnen wel beloftes maken dat ze met elk stukje feedback héél hard aan de gang gaan, maar zo werkt het gewoon niet. Het is dan ook geen arrogantie - het is arrogantie en naïviteit van een klein groepje spelers die de game al lang speelt, die denkt dat ze wel kunnen bepalen wat de devs eigenlijk zouden moeten doen.

Neem nou ook die argumenten in dat topic: de LFD haalt het sociale aspect van de game onderuit en je ziet de wereld zo ook nooit meer, je doet nu alles vanuit de capital city. Wel, vroeger werd de trade volledig volgespamd, overigens óók vanuit de capital city (leuk voor de mensen die dat niet boeide) en zag je de wereld alleen vanaf je vliegvogel. Leuk, diezelfde vluchtroutes elke keer, leuk het wachten op de boot, leuk, het eindeloze wachten op de rest van de party. En wat die kleine groep, die dat (overigens vanuit een veel te rooskleurige view) fantastisch hardcore vond, nou niet wil snappen is dat het overgrote gedeelte van de WoW spelers dat allemaal nutteloze tijdsbesteding vond. Wachten is namelijk niet leuk. En daar kon Blizzard eigenlijk heel goed inkomen - om veel betere redenen dan die kleine groep heeft.
Als er topics zijn met het maximum aantal pages, dan is dat wel een signaal dat een groot deel van de spelers hier iets interresant aan vind, en dan zou je een reactie verwachten (En lang niet alle users op de forums zijn Hardcore spelers hoor). Dat hoeft helemaal niet possitief te zijn, maar beargementeer dan wel netjes waarom je het niet doet, en dat doen ze absoluut niet.

De LFG en LFR haalt inderdaad het sociale aspect van de game onderuit en je ziet inderdaad de wereld niet meer (Ik heb ten minste nog lang niet alle gebieden die veranderd zijn gezien). Nu zijn de tools er en iedereen is eraan gewent, dus worden nooit meer verwijderd. Dat kan ik ook begrijpen, want dan zouden ze veel meer shit over zich heen krijgen, want ik vind de tools ook erg handig hoor (veel handiger dan de trade spam), maar het neemt niet weg dat hij volledig gelijk heeft met zijn bewering.

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Even voor de duidelijkheid. Mijn begrip van andere gebieden zien is flightpath aanzetten en koffie gaan zetten of een biertje pakken uit de koelkast. Als ik mooie gebieden wil zien dat zet ik wel mijn serie van National Geographics aan i.p.v. die low poly half uitgewerkte gebieden. (Blasted lands). Want wees eerlijk, veel van die gebieden zijn helemaal niet de moeite waard om te gaan bekijken.

En het sociale aspect van de game is ouwehoeren op ventrilo/chat en samen dungeons/uitdagingen doen. Als ze mij echt uit de steden willen trekken moeten ze leuke world events gaan doen. En dan geen events zoals de quest hubs in Firelands. Maar leuke eenmalige world pvp battles, of een tijdelijke badass boss, of de invasie in gnomeregan. Entertainment is geen hersenloos grinden van weken achter elkaar voor wat pets of een mount.

[ Voor 35% gewijzigd door HawVer op 22-12-2011 17:06 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Verwijderd

HawVer schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:01:
En het sociale aspect van de game is ouwehoeren op ventrilo/chat en samen dungeons/uitdagingen doen. Als ze mij echt uit de steden willen trekken moeten ze leuke world events gaan doen. En dan geen events zoals de quest hubs in Firelands. Maar leuke eenmalige world pvp battles, of een tijdelijke badass boss, of de invasie in gnomeregan. Entertainment is geen hersenloos grinden van weken achter elkaar voor wat pets of een mount.
Dan zit jij denk ik wel goed met MoP
Ik ben ook wel voor random events. Laat bijv. random naga invasies komen in de zones die grenzen aan de oostelijke waterkant (kalimdor) en westelijke waterkant (eatern kingdoms). Of laat ergens een random demon portal verschijnen die een grote demon laat spawnen. Of random enemy faction oorlog bij kleine dorpjes bijv, een groep van 50 alliance oorlogsveteranen die ineens Crossroads aanvallen ofzo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Events die vervolgens zo belangrijk worden dat de top end guilds ze gaan opeisen in het kader van progress, waardoor de gemiddelde speler wordt uitgesloten.

Sorry voor de dooddoeners, maar het is allemaal al een keer verzonnen en bewezen dat het niet werkt.

D3 char(s)

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Blistimo schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:26:
Events die vervolgens zo belangrijk worden dat de top end guilds ze gaan opeisen in het kader van progress, waardoor de gemiddelde speler wordt uitgesloten.

Sorry voor de dooddoeners, maar het is allemaal al een keer verzonnen en bewezen dat het niet werkt.
Dit werkte anders prima en was best leuk voor de deelnemers... overigens was er nooit een probleem met de "gemiddelde speler", zo lang je een raid bij elkaar kon schrapen kon je de outdoor boss killen (vaak genoeg met gecombineerde guilds gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Blistimo schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:26:

Zo zou ik het niet zien. Her idee van Rakker zou echt ideaal zijn in combinatie met dailies, of zoned challenges, zoals ze in MoP willen invoeren. Sterker nog, als ze een daily zoned challenge raid kunnen maken voor een man of 10, dan zouden ze heel leuke mini content voor ons kunnen creeren :D

Het enige wat ik wel zou willen zien is dat je met zo'n zaken ook gerelateerde 'rewards' zou kunnen krijgen ipv puur en alleen justice of valor ...

Maar goed, volgens mij ben ik nu een beetje te positief. Eerst eens kijken wat Blizz zelf doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Gisteren perfecte afsluiting van het jaar, dit jaar gaan we niet meer raiden...

ULTRAXION is dood wooohoooo *O*
En met klap op de vuurpijl, deed ik 33k DPS Ka-chinggggg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Gefeliciteerd, ik heb gister in LFR mijn BiS trinket mogen looten (op LFR itemlevel, maar altijd beter dan de 365 die ik had) Insignia of the Corrupted Mind. Vervolgens deed ik op Ultraxion LFR iets meer dan 32k dps, had meer moeten zijn maar mijn pc heeft een beetje moeite met de frame rate op 25mans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
lol, keek net op imgur en vond een auto die ik gemaakt had voor Forza Motorsport 4, een VW Scirocco met een WoW reference :p

http://i.imgur.com/NLccx.jpg

Waar, O, waar zou die reference van zijn? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:24:
Ik ben ook wel voor random events. Laat bijv. random naga invasies komen in de zones die grenzen aan de oostelijke waterkant (kalimdor) en westelijke waterkant (eatern kingdoms). Of laat ergens een random demon portal verschijnen die een grote demon laat spawnen. Of random enemy faction oorlog bij kleine dorpjes bijv, een groep van 50 alliance oorlogsveteranen die ineens Crossroads aanvallen ofzo.
Ik snap wel waarom sommigen dit interresant vinden, want veel spelers spelen 24\7 of spelen niet alleen voor het raiden en willen altijd wat te doen hebben en dailys zijn boring, dan zou dit inderdaad wel een leuk afwisseling zijn :)

Ik heb liever solid content, vind raiden super op m'n main, en verder speel ik nog regelmatig wat (R)Bg's met mijn alt, heb ook geen geld nodig waardoor ik allerlei vervelende quests etc moet doen om wat geld te houden, dus daarom zullen die random events mij wel niet zo aanspreken. En als ik niks te doen heb ga ik een filmpje kijken :) ipv in\boven SW te hangen

Heb gister DS trouwens nog gecleared (met andere guild mee gegaan), en ik heb Madness Solo moeten tanken. Was wel ff wennen, achteraf gezien misschien nog wel de makkelijkste manier om hem down te krijgen.
Volgorde: Alexstrasza, Ysera, Kalecgos, Nozdormu
Rotation voor degene die het willen proberen (met Druid Tank (kan ongetwijfeld ook met andere)):
1e Platform: 1e impale: Dream, 2e impale: Dream + Barkskin (andere tanks misschien een kort durende cd)
2e Platform: 1e impale: Dream, 2e impale: Dream + Barkskin
3e Platform: 1e impale: Survival Instincts, 2e impale: Barkskin + Priest cd of Pala cd
4e Platform: 1e impale: Barkskin + Priest of Pala cd, 2e impale: alle Cd's

Als de dmg rond gemiddeld rond de 43k zit zul je de geen 2e impale krijgen (2 Healers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag_Zero
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-09 20:04
Efe een WoW-hardware vraagje

Huidige systeem
X6 @4ghz - 3ghz NB
570 GTX
8gb ram
96gb kingstone HDD+SSD

FPS op 1920x1080 ultra tijdens stevige gevechten op 25man = 25fps.

Is hier iets aan te doen? Affinity zou automatisch juist moeten zijn sinds enkele patches geleden - shadow etc verlagen helpt bijna niets.

Is dit nu een pure cpu-bottleneck = intel kopen is enige oplossing?

Frag_Zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Beetje raar wel. X6 is een dualcore toch? 6 cores :9 Verder is 570gtx een prima kaart, en ook 8gb is ruim voldoende. SSD heeft niet of nauwelijks invloed.

Je zou eerst even kunnen proberen om je multisampling omlaag te schroeven, dat gaat (denk ik) een enorm verschil maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Bartjeh op 23-12-2011 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag_Zero
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-09 20:04
Bartjeh schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:43:
Beetje raar wel. X6 is een dualcore toch? 6 cores :9 Verder is 570gtx een prima kaart, en ook 8gb is ruim voldoende. SSD heeft niet of nauwelijks invloed.

Je zou eerst even kunnen proberen om je multisampling omlaag te schroeven, dat gaat (denk ik) een enorm verschil maken.
Settings op low maakt niet echt veel verschil - ipv 25 zit ik dan op 35 fps.

Lijkt me echt een CPU bottleneck maar dit lijkt me toch wel heel erg vermits een 2500k@4ghz blijkbaar wel de 60fps haalt overal

Edit: Merkte dit pas op in LFR - zit in een 10man guild en hier is alles dik okay, 25man was al efe gelden

[ Voor 8% gewijzigd door Frag_Zero op 23-12-2011 09:51 ]

Frag_Zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3xNix schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:01:
Gisteren perfecte afsluiting van het jaar, dit jaar gaan we niet meer raiden...

ULTRAXION is dood wooohoooo *O*
En met klap op de vuurpijl, deed ik 33k DPS Ka-chinggggg
33k is zeker niet slecht! Wat voor class speel je?

Wij hadden gister zoals verwacht net niet genoeg man voor de raid. Een aantal man zijn de LFR ingedoken, ik heb daar 1 deel van mee gedaan op mijn rogue. Blijft toch best leuk om andere characters te spelen.

Verder had ik door een fout van iemand de mogelijkheid om 10 stacks elementium ore voor 7 gold per stuk te kopen... Die dingen gaan normaal voor 100-150 gold per stack tegenwoordig, dus dat was een mooie meevaller.

Verder heb ik voor mijn mage de lavascale legguards gemaakt. Volgens Simcraft ga ik er ongeveer 800 dps mee vooruit (36600 --> 37400 dps met alle buffs standstill). Woensdag zien we of het de moeite waard was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister in LFR een rare start .....1e boss ging goed totdat iemand dacht "hey pack of mobs, altijd leuk" dus 3% whipe ...zucht. Daarna redelijk goed totdat we bij Ultra aan komen ..... daar denken de tanks het allemaal beter te weten en blijven de aoe dmg vreten terwijl ik braaf op het warp knopje druk. Helaas als feral, tikken je bleeds hard door ...dus toen ik terug kwam en net weer wat combo points opbouwde, ik vriendelijke begroet werd met een 140k melee hit ... lang leve aggro ;)

Verder bijna alles in 1x neer en token pants gepakt, wat rommeliger dan de vorige keren maar de lol op skype was er niet minder om :)

Toen nog 1 pvp potje gedaan voor de CP, natuurlijk strands >.> gelukkig ging het best goed en kwamen de horde niet bij de laatste gate en als je dat in de 1e ronde lukt, is vaak de wil om de 2e ronde nog wat te doen weg bij de tegenstander :D

leuke wow avond:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:24
gisteren met flinke vertraging aan heroic Morchok begonnen, wat de focus en daarmee progressie niet ten goede kwam. uiteindelijk maar besloten om, gezien de feestdagen, zoveel mogelijk op normal te clearen. uiteindelijk alles t/m spine redelijk simpel neergelegd.
Nu duimen dat we dinsdag genoeg mensen hebben om madness nog eens neer te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga mezelf nogmaals proberen te overtuigen waarom LFR goed is.

Waarom kunnen mensen die een Token al hebben nogmaals erop rollen ?.
Waarom moet ik 4x erin en eruit om een "fresh run te krijgen"
Waarom zijn mijn rolls zo RNG haha echt aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

./rant off ( neem het met een korel )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Gisteravond een guild fun event gehad in het kader van Kerst.

Hoop lol geghad en uitendelijk zelfs geëndigt met 25 pets-achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:09:

Waarom zijn mijn rolls zo RNG haha echt aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

LoL, token blijven rollen doe ik zodat ik hem aan vrienden kan traden;) fresh run geen idee, ik queue met wat healers, gaat altijd snel ;) en de rolls ....tja die herken ik xD uit 3 LFRs nu 2 items gehaald;)

hier is je korrel terug:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Frag_Zero schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:49:
[...]

Lijkt me echt een CPU bottleneck maar dit lijkt me toch wel heel erg vermits een 2500k@4ghz blijkbaar wel de 60fps haalt overal

Edit: Merkte dit pas op in LFR - zit in een 10man guild en hier is alles dik okay, 25man was al efe gelden
Ik zei ook niet settings op low. Ik zei multisampling omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

hulkie schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:50:
[...]

33k is zeker niet slecht! Wat voor class speel je?

Wij hadden gister zoals verwacht net niet genoeg man voor de raid. Een aantal man zijn de LFR ingedoken, ik heb daar 1 deel van mee gedaan op mijn rogue. Blijft toch best leuk om andere characters te spelen.

Verder had ik door een fout van iemand de mogelijkheid om 10 stacks elementium ore voor 7 gold per stuk te kopen... Die dingen gaan normaal voor 100-150 gold per stack tegenwoordig, dus dat was een mooie meevaller.

Verder heb ik voor mijn mage de lavascale legguards gemaakt. Volgens Simcraft ga ik er ongeveer 800 dps mee vooruit (36600 --> 37400 dps met alle buffs standstill). Woensdag zien we of het de moeite waard was :)
Ben zelf frost DK, loop altijd een dps race te doen met MM hunter en combat rogue.
Win het op trash niet van de rogue, omdat ik weiger cd's te gebruiken op trash (beetje slack mode)
Maar gisteren op Ultraxion had ik 33.306 DPS en hij 31.532, MM "maar" 28.730. Arcane mage 23k en pug druid 22k..

Ik had er de hele avond een hard hoofd in, omdat de druid zo achter bleef... maar ik heb door "Fiery fire" van de druid me DPS van 30K naar 33K gehaald.

Ik:
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Deamion/simple
Rogue:
http://eu.battle.net/wow/...r/arathor/Drakisan/simple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Frag_Zero schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:49:
[...]

Is inderdaad een CPU bottleneck. Aangezien wow erg slecht geoptimaliseerd is voor meerdere cores, zijn de AMD processors een stuk minder dan de huidige intels voor wow teminste.
Kijk voor de gein ook maar eens benchmarks ;)
Ongelooflijk verschil toen ik wow opstarte met een 4.7ghz i5 vergeleken met mijn oude 3.2ghz e4300.
Wow is echt processor afhankelijk, vooral juist in raids of drukke gebieden denk aan orgrimmar.
En een SSD geeft je niet meer fps maar het is oh zo fijn voor wow. Geen enkele micro hapering meer, alles voelt gewoon veel soepeler en niet te vergeten de laadtijden zijn zo goed als verdwenen.

*edit: zie http://www.tomshardware.c...-performance,2793-10.html
Weet wel dat dit niet in een 25 man raid is. Duidelijk te zien dat om 1 of ander raar reden de AMD's een stuk minder presteren in Wow en niet boven de 60fps komt (rustige omgeving) met welke videokaart dan ook. Hierdoor ook voor een i5 gekozen toen der tijd.
En bij comments staan nog wel leuke tips. Heb je bijvoorbeeld wow echt voor 6cores enabled?

[ Voor 17% gewijzigd door sjaak88 op 23-12-2011 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
Wat je ook is kan proberen is de Processoraffaniteit in te stellen dat wow.exe alleen cpu 1 gebruikt en cpu 0 uitvinkt.
of andersom? weet niet precies welke core normaal gesproken door windows gebruikt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:19:
[...]

LoL, token blijven rollen doe ik zodat ik hem aan vrienden kan traden;) fresh run geen idee, ik queue met wat healers, gaat altijd snel ;) en de rolls ....tja die herken ik xD uit 3 LFRs nu 2 items gehaald;)

hier is je korrel terug:D
Gelukkig spam ik net zolang totdat die gene leaved die het wint en het al heeft.
:P

Maar ja blijf het lame vinden, gun anderen ook iets en ja ik kan het voor je guild nog wel begrijpen om een guildie het te geven.
Maar echt aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
Zat me gistere zo optevreten om een token die iemand won wat niet eens voor mij was maar die kerel had hem al.
Toen zei iemand why need if you already got it ?.
Antwoord : Cause i can
./leave raid en weg was die.

Ach ff huilie voor de kerst ik kom er wel overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Wow gaat gewoon multithreaden op het moment dat er niet genoeg rekenkracht in één processor zit. Het enige is dat de efficiëntie waarmee dat gebeurt niet optimaal is. Wat je inderdaad kunt doen is bijvoorbeeld één van je laatste cores gebruiken die Windows amper gebruikt, zodat je een core specifiek voor WoW gebruikt, dat zou kunnen werken... Daarnaast zijn er veel meer factoren waardoor je fps kunnen droppen, zo moet jouw internetverbinding redelijk wat doorvoersnelheid hebben om van 25 andere mensen alle bewegingen bij te kunnen houden, zou kunnen we nog wel een aantal argumenten bedenken waarom de fps zakken (in SW waar iedereen op een kluitje staat zul je (indien je realm een beetje druk is) nooit 60 fps halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Mektheb schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:09:

Hahaha, silly Mek :p

Nou, persoonlijk rol ik op tokens omdat ik graag multi-functioneel ben :)

Mijn shammy heeft nu 4/5 LFR T13 en als het even kan wil ik dat voor Elemental ook. Offset items pass ik dan wel weer voor mensen die het als main spec nodig hebben... maar lang niet iedereen doet dat :|

Anyhow, op het moment heb ik al m'n ele gear getransmogged naar T13 en zal dan waarschijnlijk ook de nodige QQ wel krijgen als ik need op items die ik optisch gezien al heb.

Vind het alleen zo jammer dat als m'n Axe weer dropt hij gewoon naar een of ander shammy gaat welke ele en resto als specs heeft ... Makes me a sad shamzy :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 17-09 11:54

TiMMieJ

PSN: Orixez

detheavn schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:36:
[...]

Vind het alleen zo jammer dat als m'n Axe weer dropt hij gewoon naar een of ander shammy gaat welke ele en resto als specs heeft ... Makes me a sad shamzy :(
Gisteren vooral gezien dat mensen needen en dan gaan spammen WTS! Dat is wel zeer triest... Je speelt samen en 9/10 zijn dit de mensen die ook nog gedragen worden door de raid maarja... Je doet er weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Sinds het start van DS elke week volledige LFR clear en nagenoeg elke week 7/8 normal clears.

Tier tokens gewonnen: 1

makes * Helza a sad panda :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TiMMieJ schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:41:
[...]

Gisteren vooral gezien dat mensen needen en dan gaan spammen WTS! Dat is wel zeer triest... Je speelt samen en 9/10 zijn dit de mensen die ook nog gedragen worden door de raid maarja... Je doet er weinig aan.
Wat een concept, gelijk verkopen in de raid! ;) maar nee, dat vind ik schofterig. Ik rol enkel token voor vrienden (heb er zelf pas 1) en enkel op feral stuff. Rol zelfs niet op dps/healer spullen alhoewel je daar als hybrid prima op kan rollen aangezien je zoveel dekt >.> Zou het prima vinden als je enkel mag rollen op current spec items:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Helza schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:53:
Sinds het start van DS elke week volledige LFR clear en nagenoeg elke week 7/8 normal clears.

Tier tokens gewonnen: 1

makes * Helza a sad panda :{
Tip: Rol een DK/Druid/Mage/Rogue
Die tokens vallen altijd wel...

Eerste 10man run had ik al 3/8, helaas in alle LFR er niets bij gekregen... maar ach.. Ultraxion nu voor het eerst dood gemaakt, dus het komt er wel aan volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
lekker reporten als griefen als ze rollen voor iets wat ze al hebben en dan proberen te verkopen.
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.