Gisteren een whipe avond gehad op madness, we zijn doorgegaan waar we vorige week gebleven waren.
Na ongeveer anderhalf uur hebben we de tactiek gewijzigd naar:
- groene draak eerst
- rode draak als tweede
- gele draak als derde
- blauwe draak als laatst
Dit leverde qua raid damage een stuk minder problemen op, de elementium bolt slaat maar één keer in in plaats van twee en je hebt één draak extra de 20% haste buff

Op het laatste platform hebben we één try geprobeerd om tijdens de inslag van de elementium bolt als tanks ook weg te lopen, toen werd een healer impaled

De try erna gekozen om te bubblen naast de corruption en ik denk dat ze dat nog wel gaan patchen. De corruption impaled altijd de meest dichtbijzijnde player, dat ben ik dus zelfs als ik bubble... Groot voordeel, ik pak geen damage van impale en geen damage van de elementium bolt, de debuff krijg je echter wel maar dat is voor de healers veel minder problematisch.
Helaas phase 2 nooit gezien, de dps was te laag op de laatste tentacle waardoor we 3 keer achter elkaar op 1% whipete... De guildmaster kon er duidelijk niet tegen dat ik voor de zoveelste keer zat te zeuren over zijn dps (doet 33k over dat gehele gevecht terwijl de top 3 dps rond de 45k doen) en ging in volledige nerdrage

Een ragende guildmaster is toch echt wel grappig, ik stond even perplex want het is normaal een heel rustige vent