Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Zo gisteren het airship proberen te bedwingen, maar helaas niet gelukt :(. 3 vaste raid members (tank/healer en mage) zijn nu toch wel klaar met deze game.. op 10 man hakt dit er erg in :(. Zelf wil ik graag DW op normal nog neer hebben, maar op deze manier wordt het lastig... de 3 nieuwe mensen deden goed hun best, maar het zijn gewoon geen raiders.

na een paar pogingen ben ik solo gaan tanken en het lukte mij om die stacks sunder armor te resetten.. wel erg tricky allemaal want 5 of meer sunder armors is echt erg hoog :P. Volgende keer gaan we kijken of de pala de stacks eraf kan halen..maar beter zou het zijn als een andere tank (met een beetje een grijze bovenmassa) mee kan gaan.

maar zoals hierboven ook al werd gezegd over de mensen die het na een clear wel goed vinden.. daar hebben wij ook echt last van.. na die LFR is de drang om normal te clearen er bij veel al een beetje af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 12:48
Blistimo schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:41:
Ow, ik kan ze prima volgen. De standaard Blizzard CC proc is vrij duidelijk, en voor Harmony heb ik een mooie goed zichtbare warning in beeld staan, met timer en alles. Het is meer dat in situaties waarin je op veel dingen tegelijk moet letten dat je 'rommelig' gaat healen. Dat je de casttijd van Nourish verkeerd inschat waardoor je je 3xLB op de tank verliest enzo.
Bij twijfel zal ik altijd eerst handmatig lb refreshen en daarna indien nodig harmony refreshen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Heeft iemand enig idee hoe die spellweave tijdens Madness werkt, dus wanneer die procced en hoe hard?
Als ik naar de logs van 3 uur tries van gisteren kijk (heb link hier zo niet voorhanden, site afgeschermd op werk), dan zit er wel heel erg veel verschil tussen onze arms warrior (18 miljoen) en affli lock (800k). Ook ten opzichte van alle andere dps haalt hij makkelijk 2-3miljoen meer.
Ook afgelopen donderdag, toen ik zelf wel mee was op m'n ele shammy, zag je in recount enorme verschillen. Dezelfde arms warrior had ruim 60% meer dmg met spellweave gedaan dan ikzelf.
Het is een veel betere speler dan ikzelf, maar dat verklaart geen 60% verschil (iets van 1.8m vs 800k op 1 try).
Het enige wat het misschien kan verklaren is dat hij veel meer hits (en bleeds etc) doet en als die allemaal een kans hebben om spellweave te proccen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:36
:wowhead:
The Presence of Kalecgos allows attacks and abilities to cause Spellweaving. Spellweaving inflicts 22425 to 23575 Arcane damage to enemies within 6 yards, excluding the current target.

Die excluding the current target en de range zijn hier vermoedelijk de boosdoeners, gezien de warrior altijd in melee range op een target in staat te hakken, en die lock misschien ergens achteraf in een hoekje met zijn spellboekje.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Volgens mij moet je dat lezen als binnen 6 yards van het target wat je mept, zeker aangezien onze hunter ook erg hoog scoort qua spellweaving en die houdt niet echt van 6 yards range ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens... nu 2 Koreaanse guilds op 7/8... natuurlijk super goed van die gasten, maar als ik naar de setup kijk en al die legendary staffs zie... hmm dat denk ik dat die 2 wekelijkse lockout in FL op hun servers wel zijn vruchten nu afwerpt... of heb ik dit mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dutchman! schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:57:
en die lock misschien ergens achteraf in een hoekje met zijn spellboekje.
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:08

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:00:
trouwens... nu 2 Koreaanse guilds op 7/8... natuurlijk super goed van die gasten, maar als ik naar de setup kijk en al die legendary staffs zie... hmm dat denk ik dat die 2 wekelijkse lockout in FL op hun servers wel zijn vruchten nu afwerpt... of heb ik dit mis?
Nee tuurlijk werpt dat vruchten af maar ik vermoed dat de rest ook meer dan genoeg tijd hiervoor heeft gehad om dit ook op orde te krijgen, het is niet zo dat opeens de helft niet meer belangrijk was, er is gewoon continue gefarmed.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShadowBumble schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:09:
[...]

Nee tuurlijk werpt dat vruchten af maar ik vermoed dat de rest ook meer dan genoeg tijd hiervoor heeft gehad om dit ook op orde te krijgen, het is niet zo dat opeens de helft niet meer belangrijk was, er is gewoon continue gefarmed.
Indeed en als ze al wat lfr en het op normal clearen dan is FL nu te doen in rap tempo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Die twee-wekelijkse lockout heeft niet alleen voordelen mbt de legendary. Juist met het farmen van nieuwe content is het goed, immers: betere gear -> makkelijkere encounters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Gisteren trouwens de mooiste spellingsvorm van "warlock" ooit gezien. Een huntard in mijn PuG noemde de warlock in onze groep steeds worlak. 8)7

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Laatst online: 12:36
toolkist schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:00:
Volgens mij moet je dat lezen als binnen 6 yards van het target wat je mept, zeker aangezien onze hunter ook erg hoog scoort qua spellweaving en die houdt niet echt van 6 yards range ;)
Het zal w.s. de range t.o.v. target zijn idd, hoewel ik hem van mij als tank ook wel eens zie proccen richting de deathwing claw als ik naar de tentacle spawnplek aan het rennen ben, en dan is enkel de deathwing claw up en heb ik die nog getarget.-> niet consistent met het excluding en niet consistent met de range; tenzij het net die ene keer was dat die tentacle al was gespawned, ik die heb getarget, ik voor de game nog in range van de claw was, en hij t.o.v. mijn positie procte. Vaag.

Hoe dan ook, ik zou de damage van je lock op de adds eens checken. Als hij de bloods niet of weinig DPSt, noch de burning thingies, dan zal hij daar een hoop procs missen.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:00:
1x op 25 man en de 2e guild is 10 man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
in korea hebben ze 4.2 ook pas veel later gekregen

bovendien hebben alle casters in topguilds die legendary zo onderhand wel hoor

[ Voor 45% gewijzigd door jmxd op 19-12-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Twylight schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:42:
in korea hebben ze 4.2 ook pas veel later gekregen

bovendien hebben alle casters in topguilds die legendary zo onderhand wel hoor
Tja maar hebben die wel 7 mages? :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Onze 'topguild' (strikt 10mans) staat nu 6/8 en haalde gister 7% op lootship HC. Die hebben pas 1 weekje hun tweede legendary...

Kan me best voorstellen dat guilds met meerdere legendaries makkelijker enrages halen. Maar dan nog, echt nette progress van die gekke Koreanen... En het is sowieso al feest in die hoek van de wereld! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Laatst online: 20-08 17:30
sjaak88 schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:01:
[...]

Prayer of Healing is alleen efficient als je gehele group damage heeft en krijgt. De archangel buff moet je juist niet gebruiken maar op 5x stacks laten, alleen wanneer je mana nodig hebt of de extra healing, anders 5x stack voor stuk sterkere smite = meer healing via atonement. Gebruik ook zeker de Smite glyph. Holy fire elke CD gebruiken Prayer of Mending en je hoort geen problemen te hebben. Elke 15 sec een shield op je tank voor Rapture, disc is juist super goed en leuk in dungeons =)
Die archangel gebruikte ik ook gewoon alleen wanneer nodig.. En zoals ik al zei is er niemand dood gegaan. Maar ik vind disc gewoon niet lekker spelen (puur persoonlijk). Over het algemeen hou ik meer van proc based classes dan on cd classes.. Misschien dat ik mijn priest nog niet helemaal drop, maar voor nu krijgt ie iig de status low priority van me mee ;).. Ik ga in de tussen tijd eerst even mijn paladin naar 85 halen om te zien hoe ik het healen daarop vind.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Askmrrobot adviseert me om naar mastery te reforgen en reforgelite vindt dat ik naar haste moet reforgen als arcane mage. Ik vind wat reforgelite voorstelt nogal raar. Met mastery heb ik meer aan mana adept terwijl ik het nut van haste nog niet zo zie. Wat vinden jullie? Zoals jullie zien heb ik nu vol haste naar mastery gereforged.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HawVer schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:50:
Askmrrobot adviseert me om naar mastery te reforgen en reforgelite vindt dat ik naar haste moet reforgen als arcane mage. Ik vind wat reforgelite voorstelt nogal raar. Met mastery heb ik meer aan mana adept terwijl ik het nut van haste nog niet zo zie. Wat vinden jullie? Zoals jullie zien heb ik nu vol haste naar mastery gereforged.
Er zitten waarschijnlijk standaard values aan de stats in beide. Dit is niet iets wat gelijk blijft, maar veranderd met de gear die je hebt.

Ik zou echt eens Simcraft proberen, daar kan je wel uitrekenen wat de beste stat is met bepaalde gear, hoewel het blijft nogal finetunen. Zaterdag ook met m'n Elemental shaman: ene keer was haste beter als mastery en na de aanpassing was mastery weer net iets beter :) heb ze nu maar beetje gelijk gehouden.

Het is echt een super uitgebreid programma, ja kunt echt bijna alles eruit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
HawVer schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:50:
Ik heb werkelijk waar geen idee, ik zou even op elitistjerks.com kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het antwoord hierop is: hangt af van je gear...

- Mastery heb je meer aan als je veel mana hebt;
- Crit is goed voor de mana(talent - mana refund);
- Haste is natuurlijk meer spells in dezelfde tijd.

Ik gebruik reforgelite zelf ook, maar ik heb er zelf wat plateaus in gebouwd.
- 1742 hitrating minimaal (standaard)
- 1505 critrating minimaal (haste plateau voor fire met 2piece T13)

Je kunt de wegingsfactoren zelf aanpassen, daarvoor is het handig om reforgelite te gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
hulkie schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:03:
Het antwoord hierop is: hangt af van je gear...

- Mastery heb je meer aan als je veel mana hebt;
- Crit is goed voor de mana(talent - mana refund);
- Haste is natuurlijk meer spells in dezelfde tijd.

Ik gebruik reforgelite zelf ook, maar ik heb er zelf wat plateaus in gebouwd.
- 1742 hitrating minimaal (standaard)
- 1505 critrating minimaal (haste plateau voor fire met 2piece T13)

Je kunt de wegingsfactoren zelf aanpassen, daarvoor is het handig om reforgelite te gebruiken...
Volgens mij geeft EJ aan dat je voor haste moet gaan tot je op 1sec AB spam zit (tijdens TW), daarna alles volledig naar mastery reforgen.
Ikzelf reforgede (ben nu fire) altijd alles naar mastery, waarbij ik haste minder belangrijk vond dan crit. Volgens mij geeft EJ ook aan dat het een beetje persoonlijke smaak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Zoww.. vakantie periode. Tijd om weer eens een alt naar 85 te levelen. Keus is gevallen op een 2de Druid. Voor de 2 andere specs die ik niet heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 13:34

Yintha

We'll stay gold forever

Mensen die 2x dezelfde class hebben snap ik echt niet, je kan toch wel wat gold opbrengen om te respeccen :P

Nu heb je je gold gear achievements enzo verdeeld over 2 chars.

Zelf weten natuurlijk : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 15:08
toolkist schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:50:
Heeft iemand enig idee hoe die spellweave tijdens Madness werkt, dus wanneer die procced en hoe hard?
Als ik naar de logs van 3 uur tries van gisteren kijk (heb link hier zo niet voorhanden, site afgeschermd op werk), dan zit er wel heel erg veel verschil tussen onze arms warrior (18 miljoen) en affli lock (800k). Ook ten opzichte van alle andere dps haalt hij makkelijk 2-3miljoen meer.
Ook afgelopen donderdag, toen ik zelf wel mee was op m'n ele shammy, zag je in recount enorme verschillen. Dezelfde arms warrior had ruim 60% meer dmg met spellweave gedaan dan ikzelf.
Het is een veel betere speler dan ikzelf, maar dat verklaart geen 60% verschil (iets van 1.8m vs 800k op 1 try).
Het enige wat het misschien kan verklaren is dat hij veel meer hits (en bleeds etc) doet en als die allemaal een kans hebben om spellweave te proccen.
als ik naar onze kill kijk van gisteravond (iedereen in leven, iig tot kort voor de kill), zit er ook max een factor 2 in aantal procs tussen alle dps: van minimaal 51 tot maximaal 93 p.p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Yintha schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:31:
Mensen die 2x dezelfde class hebben snap ik echt niet, je kan toch wel wat gold opbrengen om te respeccen :P

Druid blijft mijn nr1. En heb er inmiddels wel een stuk of 7 rondlopen op verschillende servers :)
Nu een straks een Balance/Feral Tank er bij heb voor de fun en guild waar ik in zit. Plus in die 5 jaar dat ik WoW speel heb ik nooit een Balance Druid gehad en gelevelled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:42:
na een paar pogingen ben ik solo gaan tanken en het lukte mij om die stacks sunder armor te resetten.. wel erg tricky allemaal want 5 of meer sunder armors is echt erg hoog :P. Volgende keer gaan we kijken of de pala de stacks eraf kan halen..
Kan niet. Toen bij ons een van de tanks dood was (ik zei de gek :P) probeerden we de stacks op de andere tank te resetten met een HoP maar dat resulteerde alleen in het dood krijgen van een DPS die ook hoog op de threat list stond. :P We hadden hooguit de DPS op de ene helft van de boot kunnen zetten en de tank op de andere en dan HoP doen zodat de baas richting DPS loopt, dan op het laatste moment HoP wegklikken en de baas terug laten lopen naar de tank...maar of dat nou zo'n veilige optie is gezien die shockwave betwijfel ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad. I switchte ook naar Cat als ik niet aan het tanken was (dat doe ik ook nooit meer), maar ik had instant agroo and werd geoneshot :)(die 2 stacks hielpen natuurlijk wel), maar iedere andere dps die erna kwam had et zelfde effect. Ook geprobeerd met een Shitgeared offtank maar die hield het zelfs niet vol.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2011 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 17:17:
Inderdaad. I switchte ook naar Cat als ik niet aan het tanken was (dat doe ik ook nooit meer), maar ik had instant agroo and werd geoneshot :)
Oh, ik doe dat altijd wanneer het kan. Ik vertrouw mijn collegatank en healers daar meestal wel genoeg voor. :+

Op Ultraxion was dat echter niet zo'n goed plan, en Baleroc trouwens ook niet om dezelfde reden. Degene die Fading Light krijgt tegelijk met de tank is een DPS en het spel bepaalt dat door naar je spec te kijken. Feral = feral, dus bij druids kijken ze naar de form. De eerste avond begon het er al mee dat ik de eerste keer geen Last Defender of Azeroth kreeg omdat ik startte in cat form. :+ Latere tries begon ik als bear tot ik de buff had, en daarna ging ik cat. Ging urenlang goed, tot ik een keer tegelijk met de andere tank Fading Light kreeg. :D Uiteindelijk zo getimed dat ik direct weer terug was en kon taunten voor de baas een mep uitdeelde, maar die was vrij close. :+

Op Baleroc was dat hetzelfde omdat shards daar ook ineens op je konden spawnen als je in cat form was. Overigens wel grappig dat dat twee tiers op rij gebeurt bij fights waar in de eerste instantie elke fractie aan DPS telt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op maandag 19 december 2011 @ 17:22:
[...]

Oh, ik doe dat altijd wanneer het kan. Ik vertrouw mijn collegatank en healers daar meestal wel genoeg voor. :+
Ik vertrouw mijn collega tank en healers ook, daarom ging ik ook Cat, kan normaal prima, maar op 1 of andere manier had ik instant agroo zodra ik een Cat werd, heel vreemd, is me nog nooit gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:04
Overigens respect voor de dps nummers die ik zag in het vorige topic nme.
Ikzelf zit met mijn elemental shammy op 33k, maar dit is wel een 6 minuten fight, omdat de rest van de dps een beetje achterblijft en we het nog met 3 healers deden. Als de fight korter wordt dan blijft mijn DPS wel wat hoger op Ultraxxion.
Toch is de nerf voor elementalshammies best hard aangekomen. Op baleroc hc deed ik ongeveer 35k dps terwijl ik aan het soaken was en toen had ik mijn legendary niet eens.

Overigens hebben onze hunters metname problemen om bij te blijven op de dps. Rond de 25k dps blijven ze toch steken.

Door guardian spirit bugs hebben wij nogsteeds maar 6/7 met ons casual guildje. Hopelijk morgen 7/7 zodat we eindelijk aan de HC's kunnen beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 17:27:
[...]

Ik vertrouw mijn collega tank en healers ook, daarom ging ik ook Cat, kan normaal prima, maar op 1 of andere manier had ik instant agroo zodra ik een Cat werd, heel vreemd, is me nog nooit gebeurd.
Cower is het eerste dat ik doe zodra ik switch. :P
TroX schreef op maandag 19 december 2011 @ 17:30:
Overigens respect voor de dps nummers die ik zag in het vorige topic nme.
Thanks, maar ik moet daar wel even bij zeggen dat mijn gear redelijk hard geüpgraded is in de eerste raidweek. Heb veel mazzel gehad met drops. :P

[ Voor 30% gewijzigd door NMe op 19-12-2011 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik heb de beste belt ooit voor mijn shaman gevonden:

http://www.wowhead.com/it...d-waistguard-of-dominance

(doe view in 3D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

LOL nice. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
NMe schreef op maandag 19 december 2011 @ 17:33:
[...]

[...]

Thanks, maar ik moet daar wel even bij zeggen dat mijn gear redelijk hard geüpgraded is in de eerste raidweek. Heb veel mazzel gehad met drops. :P
Ik ben helaas niet fortuinlijk geweest. Heb de eerste week wel mijn caster trinket kunnen looten.
Vorige week een tierdeeltje opgepakt, maar verder is het nog om te huilen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Twylight schreef op maandag 19 december 2011 @ 20:01:
Ik heb de beste belt ooit voor mijn shaman gevonden:

http://www.wowhead.com/it...d-waistguard-of-dominance

(doe view in 3D)
Nice, jammer dat het mail is, anders zou ik hem op mijn fury warrior gebruiken. Bloodthirst (prio 1 spell) heeft zelfde icoon. :P

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Yintha schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:31:

Heeft niks met gold te maken. Als eerste heb ik ze vaak dubbel over alliance en horde. Daarnaast is continue respeccen onwijs irritant. Moet je steeds weer je spellbars opnieuw indelen, addons afstellen, etc, etc.. Nee dan rol ik liever een toon 2x als ik meer dan 2 specs wil + alle bijbehorend kosten.

Daarnaast is je comments over achievements ook niet meer van toepassing bij de volgende xpack volgens mij. Want als ik het goed begrepen heb worden alle pets en alle achievements account wide (en als dat een succes is worden alle mounts ook account wide).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Uhmmie schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 09:04:
Daarnaast is je comments over achievements ook niet meer van toepassing bij de volgende xpack volgens mij. Want als ik het goed begrepen heb worden alle pets en alle achievements account wide (en als dat een succes is worden alle mounts ook account wide).
Volgens mij wat in de blue post stond is dat ze dat met pets in MoP willen doen, en misschien Mounts ook nog, Achievements hoop ik wel :D maar is volgens mij niet over gesproken nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
ShadowBumble schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 09:07:
[...]

Volgens mij wat in de blue post stond is dat ze dat met pets in MoP willen doen, en misschien Mounts ook nog, Achievements hoop ik wel :D maar is volgens mij niet over gesproken nog.
Achievements ook. Dat weet ik zeker, dat kwam vanuit het punt dat ze dan ook achievements toe kunnen voegen als 'Ultimate Master Crafter' (zelf verzonnen even :P) waarbij je alle crafts op 525 moet hebben. Toen maakte die nog een grapje dat het wel lullig zou zijn als ze dat op 1 toon zouden verwachten. Dus om dergelijke achievements mogelijk te maken willen ze het dus account-wide maken, zodat ze 'leukere' achievements toe kunnen voegen.

Tenzij ze hun mening hier natuurlijk over veranderd hebben sinds blizzcon 2011.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op maandag 19 december 2011 @ 17:33:
Zou niet geholpen hebben, ik kreeg echt direct nadat ik Cat werd agroo, normaal verlies ik voor zover ik kan herinneren alle agroo. Misschien een bugje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Uhmmie schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 09:15:
Tenzij ze hun mening hier natuurlijk over veranderd hebben sinds blizzcon 2011.
Ah blijkbaar heb ik dat stukje dus gemist/vergeten sinds Blizzcon 2011 :d maar ik vind het prima aangezien mijn Shaman ongeveer 4k aan achievements heeft die mijn vorige main niet had ( warrior ) en vice versa, free achievepoints for everyone :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Hmm, volgens mij is het niet officieel aangekondigd maar is het wel iets waarover ze nadenken atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Yintha schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 09:25:
Hmm, volgens mij is het niet officieel aangekondigd maar is het wel iets waarover ze nadenken atm
Sja de reden dat ik eraan twijfelde was deze opmerking van Nakatoir.
quote: Nakatoir @ Blizzard Forums
We are going to be testing out account wide features with Pet Battles that are coming with the introduction of Mists of Pandaria. If this proves to be successful, then we may even consider doing the same thing with mounts.
Immers is het behoorlijk tegenstrijdig " account wide features " en dan " may even consider"

[ Voor 7% gewijzigd door ShadowBumble op 20-12-2011 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Gister hagara heroic geprobeerd.

Ice lance = bagger mechanic!
Lightningphase komen we redelijk goed door (fijne phase om te healen als druid)
Frost phase = mwamwa, we missen een hunter voor aspect, dit maakt het wat lastiger, tho van mij mogen mensen best even de bubble inlopen om wall te ontwijken.

Denk rond de 50% geweest, daarna normal gecleared en even firelands heroic afgemaakt zodat onze warlock ook zijn legendary kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *

Boss 4 in dragon soul is ook eindelijk neer.
We hadden altijd de neiging om de ice-tombs zoveer mogelijk uit elkaar te plaatsen, tevens hadden we mensen die vaak dood gingen door ice.

We hadden nu besloten om te gaan voor een vaste plaats waar we na een special altijd heen gingen.
3de try ging hij eindelijk neer en hopelijk geen deaths meer op deze boss. Iedereen weet nu hoe het moet en waar ze eerder aan dood gingen.

5de boss helaas nog niet neer, maar wel progress opgedaan. Iedereen weet nu wanneer je moet drukken om niet 1-shotted te zijn. Tevens beginnen we de rotaties goed door te hebben.

Helaas door RL-issues te veel onderbrekingen om goede tries te maken maar denk wel dat deze boss zeer spoedig neergaat.

* einde dagboek *

wat is jullie gevoel van epic gem drop ?
Als ik zie dat we 6 bosses gekilled hebben in de laatste 2 weken betekend dit 6*10 gem-backs.
We hebben welgeteld 4 epic gems gehad. Als dit de normale droprate is heeft het geeneens zin om je gear te vullen met epic gems omdat de vervangingssnelheid van gear dan sneller is dan dat je ze kan vullen. Of je moet 10k neer willen leggen per gem op AH :p

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

sabriel schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 09:34:
Als ik zie dat we 6 bosses gekilled hebben in de laatste 2 weken betekend dit 6*10 gem-backs.
We hebben welgeteld 4 epic gems gehad. Als dit de normale droprate is heeft het geeneens zin om je gear te vullen met epic gems omdat de vervangingssnelheid van gear dan sneller is dan dat je ze kan vullen. Of je moet 10k neer willen leggen per gem op AH :p
Wij sparen alle epic gems gewoon op in de guild bank en die gaan alleen in BiS gear ( tot je het alleen maar kan vervangen met heroic ) maar vaak verkopen we er ook enkele gewoon om de repairs and flasks te kopen voor raiding.

Tot nu toe hebben wij iets van 6 a 7 epic gems gehad waarvan er 2 tot nu toe verkocht zijn ivm repairs and flasks.

[ Voor 8% gewijzigd door ShadowBumble op 20-12-2011 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de drop echt zwaar %@#$(*&, ik heb nog geen 1 Epic gem gehad van die normale (en heb toch al 3 keer zo goed als gecleared), en alleen van die van DW heb ik een epic gem, maar dat geeft alleen maar Epicgems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Ach ik spaar de epic gems voor m'n heroic gear. De normal drops vul ik wel gewoon met rare gems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Mijn score in 3 clears: 2x blauw epic, 2x rood epic en 1x paars epic. Dus 2 uit 21 'normale' bags en 3 gegarandeerde.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Heb er al 5 mogen looten, de "bag" van Deathwing even niet mee gerekend (is 100% epic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Gister warmaster blackhorn down!
Gaat nu eindelijk wat beter met de 2e raidgroup nu we de RL gedemote hebben en er een nieuwe aangesteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Yintha schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:28:
Gister warmaster blackhorn down!
Gaat nu eindelijk wat beter met de 2e raidgroup nu we de RL gedemote hebben en er een nieuwe aangesteld is.
Raidleaders zijn overrated. Wij hebben wel iemand die soort van raidleader is, maar eigenlijk alles wordt gewoon als groep besloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

True, de nieuwe RL dat ben ik.

maar als de groep hun eigen hersenen gebruikt is het wel iets makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Het verschilt bij ons ook nogal per fight. De één called healing cooldowns, een melee roept bijvoorbeeld hoe te sturen op Rhyo, terwijl weer een andere dps bijvoorbeeld called welke ooze gekilled wordt op Yor'Sahj (in geval bij afwijking van normaal patroon om enrage timer te halen ofzo, ik roep maar wat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Gisteren weer wipe fest op boss 5 :(

Krijg ook me DPS niet boven de 27K en dat is toch wel irritant met 388 Gear.. iemand wat tips?
(zonder pot/food in 10man)
Rotatie ligt het niet aan denk ik, vul netjes gaten met FS en als ik RP capped ben, probeer zoveel mogelijk KM voor Obliterate te bewaren, en netjes pilar of frost op CD... met ghoul indien beschikbaar.

Mis ik een class in de raid die de juiste buffs voor mij heeft, of ... ik snap het niet meer.
In LFR 25m heb ik veel hogere dps op Ultraxion +/- 32K.

10m raid comp: 2x Pal tank / MM hunt / Combat rogue / Afliction lock / arcane mage / ik / Disc/Holy/Resto sham. (2T 5DPS 3H) 12k / 10k / 27k / 28k / 27k / 23k / 26k / healers bij elkaar +/- 4k DPS

Met wat voor prog kan ik boss parses maken, zodat ik die ook kan bekijken / linken?

http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Deamion/simple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartjeh schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:31:
Raidleaders zijn overrated. Wij hebben wel iemand die soort van raidleader is, maar eigenlijk alles wordt gewoon als groep besloten.
Ben ik het zeker niet mee eens. In Ulduar hadden we op gegeven moment 2 groupen. 1 groep nam de besten mee, de 2e groep kreeg de leftovers en de trials. Eerste paar weken had groep 1 veruit de beste progress in het begin, maar op gegeven moment kregen groep 2 twee nieuwe members, 1 was raidleader en vanaf dat moment kregen we steeds betere progress totdat groep 2 zelfs groep 1 inhaalde.

En mijn algemene ervaring is zeker wel dat een goeie Raidleader het verschil kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
3xNix schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:42:

Krijg ook me DPS niet boven de 27K en dat is toch wel irritant met 388 Gear.. iemand wat tips?
Rotatie ligt het niet aan denk ik, vul netjes gaten met FS en als ik RP capped ben, probeer zoveel mogelijk KM voor Obliterate te bewaren, en netjes pilar of frost op CD... met ghoul indien beschikbaar.

Mis ik een class in de raid die de juiste buffs voor mij heeft, of ... ik snap het niet meer.

10m raid comp: 2x Pal tank / MM hunt / Combat rogue / Afliction lock / arcane mage / ik / Disc/Holy/Resto sham. (2T 5DPS 3H) 12k / 10k / 27k / 28k / 27k / 23k / 26k / healers bij elkaar +/- 4k DPS

Met wat voor prog kan ik boss parses maken, zodat ik die ook kan bekijken / linken?

Om je dps te loggen moet je je combatlog activeren met /combatlog en met de client van worldoflogs(account aanmaken) kan je de parses uploaden. De totems van je shammy en de pet van je hunter kunnen veel verschil maken buffwise :)

Maar als in de raidcomp tool op mmo gebruik lijkt het alsof je alle buffs hebt. Ik doe met mijn dk in lfr ongeveer 35k dps op ultraxxion maar heb een ilvl van ongeveer 378. Ik spam eigenlijk alles op buttonbashstyle. Main prio is het ophouden van je diseasen. Dan pillar elke cd. Obliterate. KMs niet bewaren. Wel km oliterate voor km froststrike. Zorg dat je in dode moment horn of winter gebruikt :).

Gouden extra tip, koop je rogue om, zorg er voor dat jij vanaf ongeveer 20seconden elke keer tricks of the trade krijgt op elke cooldown. Toch lekker 10% damage buff :P

[ Voor 22% gewijzigd door TroX op 20-12-2011 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:42:
[...]

Ben ik het zeker niet mee eens. In Ulduar hadden we op gegeven moment 2 groupen. 1 groep nam de besten mee, de 2e groep kreeg de leftovers en de trials. Eerste paar weken had groep 1 veruit de beste progress in het begin, maar op gegeven moment kregen groep 2 twee nieuwe members, 1 was raidleader en vanaf dat moment kregen we steeds betere progress totdat groep 2 zelfs groep 1 inhaalde.

En mijn algemene ervaring is zeker wel dat een goeie Raidleader het verschil kan maken.
Het kan een verschil maken, ben ik absoluut met je eens. Maar besluiten op basis van een mening/inzicht van meerdere spelers kan zeker beter zijn dan een besluit van één raidleader.

Bij ons werkt het gewoon prima en dat is ook aan onze resultaten te zien. Voorlopig staan we Server first, en world rank 800 oid, dus het kan prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die epics zijn nog steeds erg duur.. gelukkig gaan enkele "tank" kleuren al naar beneden en heb er al een stuk of 6-7 in 397 gear gestopt. Met name Rode gems zijn nog steeds insaine duur en ik denk dat het niet lang duurt voordat blizz deze dingen via jp/vp's ook verhandelbaar maakt...zal ook wel super veel QQ over zijn op forums omdat al die pis ventjes met die LFR momenteel nooit deze dingen kunnen krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Het zou wel mooi zijn als de epic gems voor JP beschikbaar komt, puur en alleen maar omdat ik nu constant op de 4 K jp cap zit, en niets heb om het aan uit te geven. Ik neem zelf wel genoegen met de blauwe gems in mijn gear voorlopig, het is mij de gold niet waard voor een klein beetje stats meer.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartjeh schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:48:
Het kan een verschil maken, ben ik absoluut met je eens. Maar besluiten op basis van een mening/inzicht van meerdere spelers kan zeker beter zijn dan een besluit van één raidleader.

Bij ons werkt het gewoon prima en dat is ook aan onze resultaten te zien. Voorlopig staan we Server first, en world rank 800 oid, dus het kan prima.
Ja klopt hoor :) Bij ons gaat het ook meestal ook zo, maar ik vond het altijd wel fijn in een paar van mijn oude guilds waar echt een vaste raidleader was.

We hadden vorige week een andere Co-Gm die Raidleader was, en daar ergerde ik me kapot aan, hij bleef zo super lang door jengelen en ook bijvoorbeeld heel overdreven de Fading Light targets en Hour of Twillight aangeven.

Nu moet ik zelf beetje voor Raidleader spelen :) met beetje hulp van een paar Core Raiders. Ben wel tevreden met hoe het nu gaat, nu nog een paar extra goeie spelers erbij en we zijn wel waar we moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Rare jongens die Romeinen.
Ehm, ik bedoel die Koreanen, mooi world's first:
http://www.wowprogress.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 21:15
Zjanzjak schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:01:
Hmm.. verbaasd me dat deze kill toch redelijk snel komt na de Spine heroic kill. Had verwacht dat het wat langer zou duren.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zjanzjak schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:01:
Laat ze er maar van genieten zolang et kan. Volgende Expension zijn het gewoon weer Paragon en Method die de dienst uitmaken :)

En als ik een guildy moet geloven, is Paragon ook niet serieus aan het raiden (Sejta had volgens hem deze week de Normal gedaan en niet HC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Moi_in_actie schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:04:
[...]

Hmm.. verbaasd me dat deze kill toch redelijk snel komt na de Spine heroic kill. Had verwacht dat het wat langer zou duren.
Ik verwacht eigenlijk ook dat Blizzard dit niet zo gepland heeft... De eerste LK heroic kill duurde toch wel een stukje langer (om over de tweede niets te zeggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:07
Het is natuurlijk nog maar de vraag of de spine kill volledig legit is, geruchten gaat dat Korea achterloopt met Hoffixes voor wat zaken op spine waardoor hun versie makkelijker zou zijn. Uiteraard zijn dit geruchten maar het is wel vreemd dat 2 koreaanse guilds hem gekilled hebben, en geen enkele EU/US guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Dennism schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:11:
Het is natuurlijk nog maar de vraag of de spine kill volledig legit is, geruchten gaat dat Korea achterloopt met Hoffixes voor wat zaken op spine waardoor hun versie makkelijker zou zijn. Uiteraard zijn dit geruchten maar het is wel vreemd dat 2 koreaanse guilds hem gekilled hebben, en geen enkele EU/US guild.
Is dat zo raar als je per week 2 keer zoveel gear verzameld?

EDIT: Dat schijnt niet zo te zijn, alleen voor de voorgaande tiers. Als het echt waar is, congratz aan de koreanen:)

[ Voor 10% gewijzigd door Thysiej op 20-12-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Nu online
Ik vind het eerlijk gezegd wel leuk als de grote jongens 'op hun smoel' gaan, ineens een paar van die maffe koreanen op 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Thysiej schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:12:
[...]

Is dat zo raar als je per week 2 keer zoveel gear verzameld?
Vergeet voor het gemak ook te melden dat cataclysm later uitkwam in korea...
Raidreset was denk ik 4/5 extra firelands resets :)

[ Voor 9% gewijzigd door TroX op 20-12-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zjanzjak schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:13:
Ik vind het eerlijk gezegd wel leuk als de grote jongens 'op hun smoel' gaan, ineens een paar van die maffe koreanen op 1.
Op hun bek gaan omdat Blizzard ze gebanned heeft ja, zo kan ik ook een wedstrijdje winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:20:
[...]

Op hun bek gaan omdat Blizzard ze gebanned heeft ja, zo kan ik ook een wedstrijdje winnen.
Sja das toch echt hun eigen schuld hoor, heb er dan ook totaal geen medelijden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

[...]

Bosses killen door loot te krijgen d.m.v. een exploit, zo kan ik ook een wedstrijdje winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
[...]

Tja, dat was gewoon terecht. Ze hebben een gecalculeerd risico genomen, waar ze dit maal aan de verkeerde kant van de berekening zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Nu online
Er gebeuren nu eenmaal dingen die van invloed kunnen zijn ja, dan is het wel of niet terecht maar feit is feit als ik op wowprogress kijk, en dan kan ik me ontzettend verkneukelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Waar speel je nu btw Fury? Ik op Bronzebeard. Ik vind het ook wel grappig, hoop alleen dat het hotfix verhaal achteraf waar blijkt te zijn en alles alsnog weer omgegooid moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 15:08

ter vergelijking:

mijn laatst gelogde ultraxion kill: World of Logs
zal toen in 385-388 gear gelopen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Ik zie dat je die set met vleugels (weet de naam niet) hebt gebruikt voor je gear ?
Zie je die vleugels nu ook werkelijk ingame ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Jouw eigen dps is goed, je moet 25k gemiddeld hebben volgens mij, in mijn groep is de dps ook slecht, je moet hem gewoon even 2 healen, dan is het easy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Dyoma, bedoel je mijn set? Ja die vleugels zie je echt, is een random effect. Dus zo nu en dan komen ze ineens te voor schijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Nu online
Zit al een weer een poosje onder dezelfde naam op The Maelstrom, waar Gerhard83 overigens ook zit. Man man, waarom ik die stap niet jaren eerder gezet heb verbaast me nog steeds.

Maar dit terzijde, keek vanochtend even op wowprogress, ik heb zo mijn rondje langs diverse pagina's elke ochtend, en had echt zoiets van, O....K... nu al!? En kijk dan! Koreanen! HA! En och, wie weet ziet de wereld er morgen weer anders uit maar nu kan ik er om lachen. En ook nog eens, ze flikken het 25 man, erg netjes. Het is ook nog zo, iemand is onschuldig totdat het tegendeel bewezen wordt. Dat geldt ook voor 25 iemanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Dennism schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:33:
Dyoma, bedoel je mijn set? Ja die vleugels zie je echt, is een random effect. Dus zo nu en dan komen ze ineens te voor schijn.
Bedoelde inderdaad jou set. moest even snel reactie typen haha
je ziet dus niet constant die vleugels ? dat is wel jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
@ Zjanzjak Ah nice, leuke realm dus? Bronzebeard is ook wel ok, leuke guild daar gevonden :)

Denk dat Kim Jong Un er ff met de zweep over is geweest ;-) Ik vind het ook wel grapping, zeker als je nu ziet dat die jongens toch ook al een beste tijd meedoen in de top 10-15. Was ook wel weer eens tijd voor wat semi vers bloed op de echte top positie.Na Nihilum/SK-gaming, 25th of november/Ensidia en paragon zijn echt toch eigenlijk 2 guilds geweest die van C'thun tot Ragnaros V2 alles gedomineerd hebben qua end bosses (op KJ na, dat was SK-gaming alleen uiteraard)

@Dyoma, nee niet contstant, dit was echter op level 70 ook al zo, tis echt een random proc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 00:02
http://eu.battle.net/wow/...arkspear/djardun/advanced

Ik zag dat je talents anders zijn en je mist een glyph slot.
Ik deed met mijn DK 28.7k dps tijdens onze eerste kill op Ultraxion, op de 2e plaats ongeveer in onze raid.

Misschien kan je je Trinket van Ragnaros veranderen naar de Apparatus. Oke, de 23 meer STR puntjes zijn leuk, maar aan de Critical Stack van Rag trinket heb je als DK niet zoveel, en door de Haste use effect zou je makkelijk een stuk meer dps moeten kunnen doen. (Mastery helpt ook, maar is meer voor Two hand :) )

Misschien even uitproberen als je aan dat item kunt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:21:Sja das toch echt hun eigen schuld hoor, heb er dan ook totaal geen medelijden mee.
Ik zeg ook niet dat ik medelijden heb of dat het niet terecht is, maar door de ban gaan wel de World firsts naar Korea :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2011 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen,

Gister weinig wow voor mij. Alleen even deel 1 van de LFR op mijn priest. Lachwekkend hoe sommige mensen de raid leaven met heftige statements… 'I can't be arsed with this slowpoke raid! CYAZ!' Dan kijk je in je recount en zie je dat meneer nummertje 14 staat in de lijst. Rare mensen...

Verder heb ik mijn firemage terug naar 1505 haste geforged. De extra crit heb ik echt nodig voor mn Pyro!

Zag trouwens dat de nr1 guild van de server nu op 6/8 staat. Dat schip kostte ze meer tijd dan Raggy HC :)

Opzich natuurlijk niet heel verwonderlijk dat Korea een world first haalt. Die gasten zijn rete fanatiek en ze hebben wel meer echt goede gamers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:10:
[...]

Ik zeg ook niet dat ik medelijden heb of dat het niet terecht is, maar door de ban gaan wel de World firsts naar Korea :)
En terecht :P Blood Legion en Vodka waren beide niet gebanned en hun hebben het dus verloren van de .kr guilds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Zuid-Korea, het land waar Blizzard als God wordt beschouwd :-P In sommige regels moet ik het met ze eens zijn. Zag net ook dat ze al 8/8 HC hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo dat hebben die Koreanen echt snel gedaan.. had idd verwacht dat het wel 2/3 weken zou duren voordat een guild madness down zou hebben... diep respect voor die gasten... en wat hebben ze de rest dan ff uber afgetroeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Apart schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:52:
[...]

http://eu.battle.net/wow/...arkspear/djardun/advanced

Ik zag dat je talents anders zijn en je mist een glyph slot.
Ik deed met mijn DK 28.7k dps tijdens onze eerste kill op Ultraxion, op de 2e plaats ongeveer in onze raid.

Misschien kan je je Trinket van Ragnaros veranderen naar de Apparatus. Oke, de 23 meer STR puntjes zijn leuk, maar aan de Critical Stack van Rag trinket heb je als DK niet zoveel, en door de Haste use effect zou je makkelijk een stuk meer dps moeten kunnen doen. (Mastery helpt ook, maar is meer voor Two hand :) )

Misschien even uitproberen als je aan dat item kunt komen.
Ik heb gisteren apparatus geshard, heb 8 dps runs van 5 minuten op dummy gedaan, daaruit bleek het verschil tussen apparatus en Ragnaros trinket nihil.
+ ik heb een hekel aan use trinkets, heb 'm lang gebruikt.. maar ik zit al op 2100-2200 haste en echt veel meer is niet echt nuttig.

Mischien dat ik 'm later weer ophaal in een FL run, als ik naar master-frost omspec
(wacht op me T13 chest, dus Ultraxion kill)
Of toch maar de bishop in elkaar mep voor 2 van die spuug lelijke zwaardjes... scheelt weer wat expertise...

Ik heb gewoon het gevoel dat ik raid buffs mis oid, of mischien toch maar flask + food tot me nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
3xNix schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:39:
[...]

Ik heb gisteren apparatus geshard, heb 8 dps runs van 5 minuten op dummy gedaan, daaruit bleek het verschil tussen apparatus en Ragnaros trinket nihil.
+ ik heb een hekel aan use trinkets, heb 'm lang gebruikt.. maar ik zit al op 2100-2200 haste en echt veel meer is niet echt nuttig.

Mischien dat ik 'm later weer ophaal in een FL run, als ik naar master-frost omspec
Of toch maar de bishop in elkaar mep voor 2 van die spuug lelijke zwaardjes... scheelt weer wat expertise...

Ik heb gewoon het gevoel dat ik raid buffs mis oid, of mischien toch maar flask + food tot me nemen...
Flask en foodbuff schelen sowieso veel, maar dat maakt niet meteen meer dan 1k dps verschil.
Ik zou echt je KM's minder opsparen en gewoon whackamole spelen op basis van een prioriteiten lijst.
1. Diseases
2. Pilar of Frost
3. KM Obliterate
4. KM Frost Strike
5. Obliterate
6. Frost Strike
7. Rime
8. Empower Rune Weapon
9. Horn of Winter

Je glyphs en spec (5/31/5 of 7/31/3) fixen
Glyph of Howling Blast
Glyph of Obliterate
Glyph of Frost Strike

Dan moet je makkelijk de 30k dps kunnen halen op de fight. Als je de rogue lief aankijkt voor tricks nog meer.
Zorg dat je shammy en hunterpet zorgen voor je maximale buffs (mmoraidcomp helpt daarbij).
Op alle fights behalve maddness (door de hastebuff) helpt haste gewoon erg veel en is het je main stat!

Edit: Net mijn ilvl gechecked en met mijn 374 (metname door 2x 359 trinkets) ilvl doe ik in LFR op ultraxxion 36k dps(zonder flask en foodbuff). Op dit moment nog geen altraid gedaan dus kan niet het 10 man vergelijk maken, maar 30k is zeker haalbaar :)

[ Voor 9% gewijzigd door TroX op 20-12-2011 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
3xNix schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:39:
[...]

Gezien de gear & tier items, zal Two hand Frost sterker worden dan Dual Wield, omdat op meeste items Mastery en crit/expertise/hit zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@3xNix niemand heeft nog opgemerkt dat jullie 2 pally tanks hebben volgens mij, dat betekent geen Sunder armor en dus ook een kleine dmg loss (zeker een k dps misschien wel 2?). Je dpst wel in Unholy presence?

Gisteren weer eens ingelogd na +- maandje of 2 te zijn gestopt. LFR is echt absurd makkelijk, binnen een uur de 1e 4 bazen neer en doodgaan is echt vrij moeilijk (op die Icewalls na dan, scheelde niks :+ ). M'n guild had inmiddels ondanks een hoop cancelled raids toch 8/8 neer dus da's niet slecht. Binnenkort die 2e helft nog ff LFRen ben toch wel een beetje benieuwd, heb de guildies op Ultrax en ship al eens geholpen, wil Deathwing nog wel graag ff zien :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
porn* schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:14:
@3xNix niemand heeft nog opgemerkt dat jullie 2 pally tanks hebben volgens mij, dat betekent geen Sunder armor en dus ook een kleine dmg loss (zeker een k dps misschien wel 2?). Je dpst wel in Unholy presence?

Gisteren weer eens ingelogd na +- maandje of 2 te zijn gestopt. LFR is echt absurd makkelijk, binnen een uur de 1e 4 bazen neer en doodgaan is echt vrij moeilijk (op die Icewalls na dan, scheelde niks :+ ). M'n guild had inmiddels ondanks een hoop cancelled raids toch 8/8 neer dus da's niet slecht. Binnenkort die 2e helft nog ff LFRen ben toch wel een beetje benieuwd, heb de guildies op Ultrax en ship al eens geholpen, wil Deathwing nog wel graag ff zien :)
Expose armor van de combatrogue is gelijk aan sunder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan de logs zo niet zien maarre... dat doet een rogue standaard niet zonder zelf veel dps te verliezen (en is dus alleen nuttig als ie en de talents heeft, en je melee heavy bent - vrijwel nooit dus op 10mans).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:17:
Zo dat hebben die Koreanen echt snel gedaan.. had idd verwacht dat het wel 2/3 weken zou duren voordat een guild madness down zou hebben... diep respect voor die gasten... en wat hebben ze de rest dan ff uber afgetroeft.
Wederom KIN Guild erg netjes van ze gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
porn* schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:24:
Kan de logs zo niet zien maarre... dat doet een rogue standaard niet zonder zelf veel dps te verliezen (en is dus alleen nuttig als ie en de talents heeft, en je melee heavy bent - vrijwel nooit dus op 10mans).
Je vergeet feral druids nog met faerie fire, wat precies hetzelfde doet als sunder/rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Thysiej schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:35:
[...]

Je vergeet feral druids nog met faerie fire, wat precies hetzelfde doet als sunder/rogue
Fixed that for ya.

Het is natuurlijk niet handig om een resto het te laten zetten, maar het kan en moet zeker wel indien nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Bartjeh schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:41:
[...]

Fixed that for ya.

Het is natuurlijk niet handig om een resto het te laten zetten, maar het kan en moet zeker wel indien nodig.
Naast een resto druid, wat heeft een boomkin er precies aan? Minder armor maakt voor je spell damage toch helemaal niets uit (dacht ik althans)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Thysiej schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:44:
[...]

Naast een resto druid, wat heeft een boomkin er precies aan? Minder armor maakt voor je spell damage toch helemaal niets uit (dacht ik althans)?
gaat om het buffen van je raid. De raid doet meer dps, bosses gaan sneller down, meer kans op loots?
Je kan ook kiezen voor een hunterpet :) levert zowel de rogue, dk, hunter en de pallies ook dpsincrease op.
Dus expose armor of een hunterpet is raidwise een improvement op de 1k dps die de hunter verliest. Ik geloof namelijk nooit dat het een rogue meer dan 1k dps kost :)

PS. als ik me de comp goed herinner hadden ze ook geen druid :)

[ Voor 4% gewijzigd door TroX op 20-12-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Rogue - 1k
3 anderen +1k
verschil = +2k
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste