Hey mensen,
Zo gisteren het airship proberen te bedwingen, maar helaas niet gelukt
. 3 vaste raid members (tank/healer en mage) zijn nu toch wel klaar met deze game.. op 10 man hakt dit er erg in
. Zelf wil ik graag DW op normal nog neer hebben, maar op deze manier wordt het lastig... de 3 nieuwe mensen deden goed hun best, maar het zijn gewoon geen raiders.
na een paar pogingen ben ik solo gaan tanken en het lukte mij om die stacks sunder armor te resetten.. wel erg tricky allemaal want 5 of meer sunder armors is echt erg hoog
. Volgende keer gaan we kijken of de pala de stacks eraf kan halen..maar beter zou het zijn als een andere tank (met een beetje een grijze bovenmassa) mee kan gaan.
maar zoals hierboven ook al werd gezegd over de mensen die het na een clear wel goed vinden.. daar hebben wij ook echt last van.. na die LFR is de drang om normal te clearen er bij veel al een beetje af..
Zo gisteren het airship proberen te bedwingen, maar helaas niet gelukt
na een paar pogingen ben ik solo gaan tanken en het lukte mij om die stacks sunder armor te resetten.. wel erg tricky allemaal want 5 of meer sunder armors is echt erg hoog
maar zoals hierboven ook al werd gezegd over de mensen die het na een clear wel goed vinden.. daar hebben wij ook echt last van.. na die LFR is de drang om normal te clearen er bij veel al een beetje af..