• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

*Kuch* Dan zitten we nog steeds met 3 healers...

/slowchat

D3 char(s)

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-05 22:07
Waarom een guildforum als je het ook in de tweakerschat kan gooien :D

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-05 16:32

Yintha

We'll stay gold forever

Gister higher learning achievement gehaald :) leuke pet erbij.

Anoniem: 429308

Net even gechecked wat onze andere groep had gedaan op Yor'sahj HC. De beste try die ze hadden duurde 7:51 min. Weet niet hoe close ze waren, 5 zitten tussen 30 en 39k en 2 rond de 27k. Lijkt me op zich wel redelijk, Healers zitten samen op 30k, lijkt me beetje laag.

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Als de healers maar de boel up houden boeit hps toch niet?

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Mja, met de juiste combo's hoef je ook niet enorm veel HPS te doen.

-- Ooze combo. Als je weinig Yellow en Red Oozes krijgt heb je geen tonnen HPS nodig. Daarnaast bieden bepaalde Ooze combo's ook hele periodes van healing downtime terwijl de nieuwe Ooze gekilled wordt.

[ Voor 60% gewijzigd door Blistimo op 15-12-2011 12:06 ]

D3 char(s)

Blistimo schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:59:
Mja, met de juiste combo's hoef je ook niet enorm veel HPS te doen.
Combo is Holy Priest + Resto Druid.
Ff Worldoflogs bekeken. Dps en Healing van ons zou inderdaad voldoende moeten zijn voor een kill.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 429308 op 15-12-2011 12:03 ]

WoW dacht onze guild vaag was maar dit sloeg alles :P.

de nieuwe GMOTD : Ph'nglui Mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
xD iemand ? ( ja i know kan ook google )

• Bartjeh
"In his house at R'lyeh, dead Cthulhu waits dreaming"

hurhur, googled ;)

• Bartjeh
Mektheb schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:53:
[...]

O hij is best tof, ik ben benieuwd wat ze volgende week weer verzinnen.
"oompa loompa, doompadiedoom" ?

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:34
Gisteren ter afwisseling eens een Night Elf Mage aangemaakt. Dat is wel even wat anders dan als protadin rondwandelen :) Kreeg ergens rond level 5 een sms en keek even niet, meteen dood omdat er een mob op me af was gelopen van een paar levels hoger. Dat gaat echt compleet anders levelen worden tov blind tussen 5 mobs springen en ze omver blazen. "Boss" fights zullen solo flink lastiger worden tijdens questen.

Binnenkort maak ik ook nog een Death Knight aan. Allemaal met andere professions en eigenschappen. Eens kijken wat me dan het beste bevalt.

Oh en het is Winter Veil vanaf vandaag zie ik. Eens kijken of er kerstkadootjes zijn :p

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 08:23
IntToStr schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:16:
Gisteren ter afwisseling eens een Night Elf Mage aangemaakt. Dat is wel even wat anders dan als protadin rondwandelen :) Kreeg ergens rond level 5 een sms en keek even niet, meteen dood omdat er een mob op me af was gelopen van een paar levels hoger. Dat gaat echt compleet anders levelen worden tov blind tussen 5 mobs springen en ze omver blazen. "Boss" fights zullen solo flink lastiger worden tijdens questen.

Binnenkort maak ik ook nog een Death Knight aan. Allemaal met andere professions en eigenschappen. Eens kijken wat me dan het beste bevalt.

Oh en het is Winter Veil vanaf vandaag zie ik. Eens kijken of er kerstkadootjes zijn :p
Tja als protadin gewent bent das is al het andere wel even schrikken qua inc. damage
(Wordt wel iets beter bij hogere levels)

DK zijn wel grappige maar ben nog steeds van mening compleet OP, in die trend heb maar besloten dat in 4.3 mijn DK compleet Raid Finder of beter ga gearen.
Bij de rest van de alts zie ik wel wat er dropt tijdens het VP cappen.
let wel tot 65 zullen mobs rond je bijna dood neervallen zo goed is starter set.

Wil gewoon wat willekeurigs proberen, of ben specfiek op iets naar zoek in een class ?

ps. Kadotjes krijg je pas de 25ste :'(

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Zo... 2 weken LFR met 5 chars gedaan en man man man wat kom je soms rare dingen tegen.

Dingen die me opvallen buiten de normale idioten die er rondlopen.
Class balance. Soms kom je gewoon in groepen met 10+ van de zelfde class. Toppunt was wel een groep met 12 ! hunters 8)7 .
Mensen die gewoon vanaf de start AFK gaan. En zodra de loot er is zijn ze vaak de eersten die "need" drukken. Ergste is ook nog dat ze bijna altijd winnen.... Gisteren zelfs eentje die gewoon 2 tier pieces wint |:(
Dan heb je ook nog de mensen die suicide doen aan het begin. En dan ook nog eventjes in raid zeggen "OMG NO HEALS !" .
Tactics ? Whats that ? De helft heeft echt geen idee wat ze moeten doen buiten het brainless dps'en.
Groepen worden gedragen door de healers/tanks. Zonder redelijke healers/tanks is het snel gedaan en vliegen de Noobs over het beeldscherm. Uitzonderingen zijn de slimme dps die soms tijdens de fights de tanks/ healers even op weg helpen (bijv Big Add door de de dode Bloods heen taunten op Spine).
Je krijgt soms groepen waar de dps echt om te huilen is, en de volgende groep steamrolled alles 8)7 .
Loot QQ. Gisteren zelfs een warrior die een roll verloor om vervolgens in chat het item op te eisen. Kijkt men op de dps meters, staat ie dik laatste. Komt ie met het excuus dat ie al vrij vroeg in de fight AFK was gegaan..... En dan nog het lef hebben om iets te claimen 8)7

Dat word nog wat als de mains hun spulletjes hebben en niet meer LFR induiken.....

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-06 19:07
Teunis schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:54:
[...]

Tja als protadin gewent bent das is al het andere wel even schrikken qua inc. damage
(Wordt wel iets beter bij hogere levels)

DK zijn wel grappige maar ben nog steeds van mening compleet OP, in die trend heb maar besloten dat in 4.3 mijn DK compleet Raid Finder of beter ga gearen.
Bij de rest van de alts zie ik wel wat er dropt tijdens het VP cappen.
let wel tot 65 zullen mobs rond je bijna dood neervallen zo goed is starter set.

Wil gewoon wat willekeurigs proberen, of ben specfiek op iets naar zoek in een class ?

ps. Kadotjes krijg je pas de 25ste :'(
Ik deel jouw mening, daarnaast vond ik het levelen van mijn dk van 80-85 ook het fijnst. Zelfs met slechte gear (in verhouding met de eerste characters die ik naar 85 bracht) ging het lekker snel. Als je als blood levelt blijft het gewoon mogelijk om een berg mobs in één keer te pullen:)

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-06 15:24

junglebeast

hier staat iets

Ah winter veil. Gelijk maar 40 eggs á 12g op de AH gegooid :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-06 21:57
Zo, gisteren weer de volle LFR gedaan op mijn holy priest. In 2 volledige runs (beide delen) nog 0 priest tokens zien droppen, om te huilen. Genoeg trinkets/ringen (waarvan ik nog niks gewonnen heb uiteraard), maar Tier pieces noppes. Moet zeggen dat buiten de yells van dps van OMFG HEALERS, OMFG RETARDS, OMFG <insert random class/name> de bazen redelijk soepel neergingen. Spine & Madness in 1 try. Wel van Madness de healing mace gewonnen! Enige nuttige item onderhand, en die roll win ik. Vervolgens uiteraard in raid chat:

"Can I have mace, I really need it"
"Please give me mace, I have good offhand in bag"
"Gief mace plix, big upgrade for me"

En daarna:

Trade window, ik click weg en zeg dat het wapen voor mij ook een upgrade is vanaf een 378 mainhand mace (van Well of Eternity), vervolgens nogmaals trade window, ik click weg zonder uitleg, nogmaals trade window, ik reageer niet, en ja hoor: ""#%$%&#$% noob priest needing my mace blah blah"

/leave raid group.... zucht

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Oh ik heb gister de priest tier 13 LFR head gekregen, was ik alweer vergeten :P

& Ik had liever die mace gehad :(

[ Voor 23% gewijzigd door Yintha op 15-12-2011 14:52 ]

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom er daggers op de loot list van DS staan? 't is niet alsof rogues daarop gaan rollen

Jaja, ik weet best dat in LFR geen Legendary spul dropt en dat 25m raids niet tegelijkertijd bezig kunnen zijn, maar behalve rogue gebruikt echt niemand die dingen :P

D3 char(s)

• Tarz
Yintha schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:52:

Mja, als ik 1 Tier token zou winnen zou ik ook wachten op de set, hoewel ik die voor holy behoorlijk crap vind klinken als ik het zo lees. Een x seconden reduced mana, waarvoor je een cooldown moet verspillen, waarna je nog maar x - 8(?) seconden over hebt van je Tier bonus. Of gaat je Tier bonus pas in als die channel van Divine hymn over is?

• Thysiej
Yintha schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:52:

Mazzelaar, op mijn main heb ik nog geen enkel item uit DS kunnen looten. Ik hoop vanavond eens wat loot te krijgen, ik loop nog rond met een 359 head en een aantal 365 items

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Thysiej schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:05:
[...]

Mazzelaar, op mijn main heb ik nog geen enkel item uit DS kunnen looten. Ik hoop vanavond eens wat loot te krijgen, ik loop nog rond met een 359 head en een aantal 365 items
Dat is wel heel slecht voor een main, met justice points en de nieuwe dungeons kan je alles makkelijk 378 hebben

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-06 22:01
Tarz schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:03:
[...]

Mja, als ik 1 Tier token zou winnen zou ik ook wachten op de set, hoewel ik die voor holy behoorlijk crap vind klinken als ik het zo lees. Een x seconden reduced mana, waarvoor je een cooldown moet verspillen, waarna je nog maar x - 8(?) seconden over hebt van je Tier bonus. Of gaat je Tier bonus pas in als die channel van Divine hymn over is?
Nee, hierdoor ook besloten om voor shadow te gaan, aangezien ik disc geen reet aan vind in raids =)
Ik reforge wel het 1 en andere en dan heb ik iets minder spirit dan als ik voor de holy tier zou zijn gegaan.
En tot nu toe met 2700 spirit heb ik genoeg regen, echt meer heb ik niet nodig atm, misschien voor heroics.

Ik switch veel tussen shadow en holy en ben van mening dat als je dat ook doet of wilt doen je veel beter voor de shadow tier kan gaan aangezien deze wel goede set bonusen heeft. Kwestie van geen items met hit nemen maar alles proberen met spirit te vullen. Speel je shadow reforge je de spirit weg tot je hitcapped blijft, easy en je hebt 2 specs in 1 character met dezelfde gear, geweldig =)

• Thysiej
Twylight schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:06:
[...]
Dat is wel heel slecht voor een main, met justice points en de nieuwe dungeons kan je alles makkelijk 378 hebben
Het is tot nu toe erg pech hebben... Om de een of andere reden heb ik ook altijd ongelijk met rolls. Ik roll samen met een warlock, priest en nog een paladin. 9/10 rolls (dat is het gevoel iig) worden door de lock gewonnen, die loopt ondertussen ook al bijna in 397 rond...

• Bartjeh
Blistimo schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:03:
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom er daggers op de loot list van DS staan? 't is niet alsof rogues daarop gaan rollen

Jaja, ik weet best dat in LFR geen Legendary spul dropt en dat 25m raids niet tegelijkertijd bezig kunnen zijn, maar behalve rogue gebruikt echt niemand die dingen :P
Niet iedereen heeft even 10 te spenderen. Maar naast dat feitje, ben ik het helemaal met je eens. De setbonus na de eerst questline zorgt volgens mij al dat het de drops van hetzelfde ilvl outperformed...

- edit -

Vanavond op m'n noob rogue-altje maar is even de questline afmaken (btw, er zitten zelfs nog blues en greenies in m'n gear _O- )

[ Voor 10% gewijzigd door Bartjeh op 15-12-2011 15:10 ]

• sjaak88
Thysiej schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:08:
[...]

Het is tot nu toe erg pech hebben... Om de een of andere reden heb ik ook altijd ongelijk met rolls. Ik roll samen met een warlock, priest en nog een paladin. 9/10 rolls (dat is het gevoel iig) worden door de lock gewonnen, die loopt ondertussen ook al bijna in 397 rond...
Uhm gewoon de dungeons doorlopen? Daar kan je elke socket upgrade tot 378, er is dus geen excuus om iets daaronder te hebben :)

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

sjaak88 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:08:
[...]

Nee, hierdoor ook besloten om voor shadow te gaan, aangezien ik disc geen reet aan vind in raids =)
Ik reforge wel het 1 en andere en dan heb ik iets minder spirit dan als ik voor de holy tier zou zijn gegaan.
En tot nu toe met 2700 spirit heb ik genoeg regen, echt meer heb ik niet nodig atm, misschien voor heroics.

Ik switch veel tussen shadow en holy en ben van mening dat als je dat ook doet of wilt doen je veel beter voor de shadow tier kan gaan aangezien deze wel goede set bonusen heeft. Kwestie van geen items met hit nemen maar alles proberen met spirit te vullen. Speel je shadow reforge je de spirit weg tot je hitcapped blijft, easy en je hebt 2 specs in 1 character met dezelfde gear, geweldig =)
Shadow = Damage
Discipline = Healing

Dus je set bonus beslist je rol? o.0

• Thysiej
sjaak88 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:11:
[...]

Uhm gewoon de dungeons doorlopen? Daar kan je elke socket upgrade tot 378, er is dus geen excuus om iets daaronder te hebben :)
Ehhh, natuurlijk wel... Bad luck met loot? Sommige loot zie ik gewoon niet droppen op mijn main, zelfs niet na HoT 30 keer gedaan te hebben (alle dungeons ongeveer 10 keer)

• sjaak88
Yintha schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:12:
[...]

Shadow = Damage
Discipline = Healing

Dus je set bonus beslist je rol? o.0
Huh?
Ik doe beide, dacht dat dat wel duidelijk was. Alleen ben ik holy voor healing ipv disc maar goed.
De 2 set bonus is wel oke voor disc was mijn punt maar zuigt enorm voor holy aangezien je eerst minstens 8 sec moet channelen en je dus in vergelijking met disc 8 seconden minder lang de reduced mana cost hebt.

Anoniem: 399255

Gister voor het eerst die LFR gedaan met wat vrienden uit oude guilds, nu mijn focus meer fun PvP is, was de LFR erg grappig. Kwam vaak in PvP gear hoog op de dps lijst en hadden in 2 uur alle 8 de bosses gedaan. Erg mooie fights, leuk ontworpen, maar van ooit weken met 40 man in Molten Core gespeeld te hebben tot in een LFR alle boss fights te zien ... blijft vreemd;)

oh en qua loot, 2 goede dingen voor mijn feral-tje, de agility trinket 78 per hit tot max 10 en de staff waardoor je giga groot woord xD (erg grappig)

erg gezellige avond:)

• sjaak88
Thysiej schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:14:
[...]

Ehhh, natuurlijk wel... Bad luck met loot? Sommige loot zie ik gewoon niet droppen op mijn main, zelfs niet na HoT 30 keer gedaan te hebben (alle dungeons ongeveer 10 keer)
Moet je wel ongelooflijk veel bad luck hebben...
Met mijn main had ik binnen een paar dagen echt wel hetgene wat ik nodig had uit de dungeons, plus dat je veel jp krijgt en je dan het 1 en ander wat je dus niet kreeg in de dungeons daarmee kan kopen.
Boots en bracers van 378 zijn super cheap nu dus als je die niet hebt kan je ze van de AH afhalen. Ik had er iig totaal geen moeite mee en ben erg casual.

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:09
Wat gebeurd er eigenlijk op het moment dat je een subscription hebt lopen en met automatische incasso betaald en het blijkt dat je niet genoeg geld op je rekening hebt staan? Ik vraag dit, omdat ik vergeten ben om mijn subscription uit te zetten.

• Thysiej
Ozjifu schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:18:
Wat gebeurd er eigenlijk op het moment dat je een subscription hebt lopen en met automatische incasso betaald en het blijkt dat je niet genoeg geld op je rekening hebt staan? Ik vraag dit, omdat ik vergeten ben om mijn subscription uit te zetten.
Als je aan hebt gegeven dat je niet rood kan staan, kan er niet geïncasseerd worden. Als het Blizzard gewoon lukt om te incasseren, is het mogelijk om binnen 5 werkdagen zonder reden de incasso terug te trekken.

• IntToStr
junglebeast schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:06:
Ah winter veil. Gelijk maar 40 eggs á 12g op de AH gegooid :)
Moet ik eieren gaan sparen..?

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:09
Thysiej schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:19:
[...]

Als je aan hebt gegeven dat je niet rood kan staan, kan er niet geïncasseerd worden. Als het Blizzard gewoon lukt om te incasseren, is het mogelijk om binnen 5 werkdagen zonder reden de incasso terug te trekken.
Ik kan niet rood staan. Er kan dus niet geïncasseerd worden. Wat gebeurd er op dat moment met mijn WoW account? Blokkeren ze deze, omdat het niet gelukt is om geld af te schrijven?

• Tarz
sjaak88 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:08:
[...]
Ik heal eigenlijk alleen op mijn priest, heb disc geprobeerd maar bevalt me niet. Holy ligt me gewoon veel beter met chakra´s en renew refreshen op tanks, circle of healing etc etc. Ieder zijn ding zullen we zeggen.
Wat betreft de Tier bonus voor Holy zegt het item letterlijk: "after using...." dus ik neem aan dat je de volle 25 seconden na de 8 seconden channel kan benutten.

Verder heb ik nooit regen/mana problemen eigenlijk, sinds ZA/ZG patch en gear. Ik heb nu geen armory page (ben nog in shadow gear omdat armory niet update) maar zit unbuffed met 4400 mp5 while casting ofzo.
Daarnaast nog Blood elf racial en Core of ripeness trinket voor extra mana regen. Dan nog shadowfiend en Hymn of hope. Moet raar lopen wil ik oom gaan (dan gaat er iets qua tactics niet goed iig)

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:52
Ozjifu schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:26:
[...]

Ik kan niet rood staan. Er kan dus niet geïncasseerd worden. Wat gebeurd er op dat moment met mijn WoW account? Blokkeren ze deze, omdat het niet gelukt is om geld af te schrijven?
Je account word idd geblokkeerd totdat je met een gamecard of CC betaald, daarna was bij mij ook de optie tot direct debet verdwenen (maar het is alweer een tijd geleden dat me dit overkwam)

• Thysiej
Ozjifu schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:26:
[...]

Als ik het goed heb wordt deze gewoon bevroren, net zoals normaal als je niet betaald hebt en je abonnement afloopt. Volgens mij is Blizzard daarnaast redelijk streng in hun beleid en mag je maar één keer zo'n truuk uithalen met automatische incasso, dat betekend dat je erna nooit meer automatisch geïncasseerd zult worden. Dit weet ik niet zeker trouwens, maar ik heb daar ooit iets over gehoord dacht ik

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

sjaak88 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:15:
[...]

Huh?
Ik doe beide, dacht dat dat wel duidelijk was. Alleen ben ik holy voor healing ipv disc maar goed.
De 2 set bonus is wel oke voor disc was mijn punt maar zuigt enorm voor holy aangezien je eerst minstens 8 sec moet channelen en je dus in vergelijking met disc 8 seconden minder lang de reduced mana cost hebt.
Je krijgt 23s reduced mana cost vanaf het moment van casten, dus je krijgt, net als de andere healers, 15s. reduced mana cost. Je zou wel kunnen beargumenteren dat de koppeling aan Hymn onhandig is, omdat je die mogelijk niet on cooldown gebruikt, maar als druid gebruik ik mijn Innervate ook niet altijd zodra hij off cooldown komt. De setbonus biedt mij een leuk nieuw element om mee te spelen, namelijk dat ik Innervate koppel aan een heavy spam periode.

Dat jij op dit moment liever shadow speelt dan holy moet je natuurlijk helemaal zelf weten, maar als je dat puur doet omdat je vindt dat de 2T13 bonus zuigt is om bovenstaande redenen niet helemaal eerlijk :>

D3 char(s)

• Thysiej
sjaak88 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:17:
[...]

Moet je wel ongelooflijk veel bad luck hebben...
Met mijn main had ik binnen een paar dagen echt wel hetgene wat ik nodig had uit de dungeons, plus dat je veel jp krijgt en je dan het 1 en ander wat je dus niet kreeg in de dungeons daarmee kan kopen.
Boots en bracers van 378 zijn super cheap nu dus als je die niet hebt kan je ze van de AH afhalen. Ik had er iig totaal geen moeite mee en ben erg casual.
Het is ook een beetje afwegen wat ik wil natuurlijk. Ik ga de boots van Valor Points kopen (heb vorige week de back en relic gekocht). Daarnaast is het een beetje hopen dat ik de 378 tanking head krijg, op mijn alt heb ik m al en op mijn mage dropt ie ongeveer elke keer; echt bad-luck dus.

• sjaak88
Tarz schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:28:
[...]

Ik heal eigenlijk alleen op mijn priest, heb disc geprobeerd maar bevalt me niet. Holy ligt me gewoon veel beter met chakra´s en renew refreshen op tanks, circle of healing etc etc. Ieder zijn ding zullen we zeggen.
Wat betreft de Tier bonus voor Holy zegt het item letterlijk: "after using...." dus ik neem aan dat je de volle 25 seconden na de 8 seconden channel kan benutten.

Verder heb ik nooit regen/mana problemen eigenlijk, sinds ZA/ZG patch en gear. Ik heb nu geen armory page (ben nog in shadow gear omdat armory niet update) maar zit unbuffed met 4400 mp5 while casting ofzo.
Daarnaast nog Blood elf racial en Core of ripeness trinket voor extra mana regen. Dan nog shadowfiend en Hymn of hope. Moet raar lopen wil ik oom gaan (dan gaat er iets qua tactics niet goed iig)
Precies mijn punt, waarom dan voor holy/disc tier gaan? Het is niet dat je de extra regen nodig hebt en je kan dps roll vervullen wanneer nodig. Alleen de 4part bonus increase je throughput iets maar ook deze vind ik maar mwah.
Maar je krijgt dus niet de volle 25 seconden aangezien ik dit heb uitgeprobeerd, want ik was wel van plan om voor healing tier te gaan maar meteen omgeruild voor shadow.

• jmxd
  • Niet online
Thysiej schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:08:
[...]

Bij ons is dat de warrior. Die heeft al z'n tier al _O-

• sjaak88
Blistimo schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:30:
[...]

Je krijgt 23s reduced mana cost vanaf het moment van casten, dus je krijgt, net als de andere healers, 15s. reduced mana cost. Je zou wel kunnen beargumenteren dat de koppeling aan Hymn onhandig is, omdat je die mogelijk niet on cooldown gebruikt, maar als druid gebruik ik mijn Innervate ook niet altijd zodra hij off cooldown komt. De setbonus biedt mij een leuk nieuw element om mee te spelen, namelijk dat ik Innervate koppel aan een heavy spam periode.

Dat jij op dit moment liever shadow speelt dan holy moet je natuurlijk helemaal zelf weten, maar als je dat puur doet omdat je vindt dat de 2T13 bonus zuigt is om bovenstaande redenen niet helemaal eerlijk :>
Ik speel waar ik zin in heb of wat mijn guild op dat moment nodig heeft, dat is meestal holy.
En vergelijking was tussen disc en holy. Aangezien disc Power infusion moet casten, wat instant is en holy eerst 8 seconden moet wachten. En beide hebben dezelfde cooldown plus nog het feit dat disc zowieso minder mana problemen heeft dan holy is het helemaal raar.

• jmxd
  • Niet online
disc heeft maar een 10 seconden buff, holy heeft 23

http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/3657283323#8

[ Voor 35% gewijzigd door jmxd op 15-12-2011 15:37 ]

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Disc heeft 10s. elke 2 minuten als PI on CD wordt gebruikt.
Holy heeft effectief 15s. elke 3 minuten als Hymn on CD wordt gebruikt.

D3 char(s)

• sjaak88
Hmm ik dacht echt op de tooltip gelezen te hebben ook 23sec maar goed dat maakt het wel een stuk logischer =)
Punt blijft nog steeds, als je meer dan genoeg regen hebt en dat hebben de meeste nu wel, dan is de 2set bonus maar mwah. Ben je puur alleen healer dan moet je alles eruit halen wat je maar kan dus voor de 4set bonus gaan anders blijf ik erbij dat je veel meer aan de shadow bonussen hebt.

• Tarz
Dus beiden hebben 30 seconds effectief bij 3x Disc gebruik, en 2 x Hymn gebruik
Hymn heeft dan 2 x 8 sec channel time, dus effectief 16 seconden minder.

• Moose84
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-10-2023
Ik heb nu een disc priest op lvl 85 met 378 gear.
Ik heb wel eens gehoord dat een disc priest niet in raids kan omdat ze het niet bij kunnen houden met healen / damage voorkomen. Je kunt beter holy gaan is dan het argument. Is dat ook echt zo?

Heb wel holy gespeeld, maar vind het niet echt lekker gaan. Blijf toch liever disc, maar wil ook de raids gaan doen. Of toch maar pvp als jullie aangeven dat het niet kan/lukt.

tnx

• sjaak88
Moose84 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:46:
Ik heb wel eens gehoord dat een disc priest niet in raids kan omdat ze het niet bij kunnen houden met healen / damage voorkomen. Je kunt beter holy gaan is dan het argument. Is dat ook echt zo?

Heb wel holy gespeeld, maar vind het niet echt lekker gaan. Blijf toch liever disc, maar wil ook de raids gaan doen. Of toch maar pvp als jullie aangeven dat het niet kan/lukt.

tnx
Wat een onzin, disc is in sommige situaties stuk beter dan holy en vice versa. In Firelands waren bijna alle priest disc omdat dit superieur was.
Nu met de OP divine hymn is holy weer een goede raid healer.

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Nee, effectief hebben zowel Holy als disc 5s. per minuut 25% reduced mana cost.Holy priests zouden er zelfs voor kunnen kiezen Hymn te poppen en DIRECT iets anders gaan spammen om de volle 23s 25% minder mana te spenderen. Of dat handig is weet ik niet, gezien de kracht van Hymn.

--Goed, simpel uitleggen

6 minuten fight.

Disc kan 3x PI casten in 6 minuten. Da's 30s. reduced mana cost. Effectief

holy kan 2x DY casten in 6 minuten. Da's 46s. reduced mana cost. Min 16s. channeltime. Is 30s. effectief.

Zo moeilijk is die bonus toch niet?

[ Voor 32% gewijzigd door Blistimo op 15-12-2011 15:51 ]

D3 char(s)

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Disc is prima, op sommige fights helpen hun shields juist bijzonder goed.

Freelance Unity3D developer

• jmxd
  • Niet online
Blistimo schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:48:
Nee, effectief hebben zowel Holy als disc 5s. per minuut 25% reduced mana cost.Holy priests zouden er zelfs voor kunnen kiezen Hymn te poppen en DIRECT iets anders gaan spammen om de volle 23s 25% minder mana te spenderen. Of dat handig is weet ik niet, gezien de kracht van Hymn.

--Goed, simpel uitleggen

6 minuten fight.

Disc kan 3x PI casten in 6 minuten. Da's 30s. reduced mana cost. Effectief

holy kan 2x DY casten in 6 minuten. Da's 46s. reduced mana cost. Min 16s. channeltime. Is 30s. effectief.

Zo moeilijk is die bonus toch niet?
hymn is de meest krachtige spell die een holy priest heeft dus dat lijkt me niet slim :P

• Tarz
Mja, Hymn is gewoon niet de handigste spell om die bonus aan te koppelen zoals al aangegeven.
Na een +100% (talented) Hymn heb je behoorlijk wat healing gedaan. Daarna nog cirlce en prayer of healing spammen is denk ik in de meeste situaties niet echt nuttig/nodig. Maar goed, voorlopig hoef ik me daar geen zorgen om te maken, heb nog geen een Tier piece :p

• Bartjeh
Juist in DS zijn er veel opties waar het nuttig is.

Yor'Sahj sommige combos
Zon'ozz p2
Ultraxion
Madness laatste platform

En ik zal vast nog wel wat vergeten

Maar ik ben het ermee eens dat het situational is.

• sjaak88
En het feit dat je hymn meestal voor bepaalde momenten wilt bewaren wat bij PI nou lang niet zo belangrijk is als bij de oh zo kracht divine hymn. Dus je hymn precies elke 3 min gebruiken lijkt mij heel onrealistisch en als je het wel doet behoorlijk inefficient.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Urgh, we zijn nu al 3 resets achter elkaar vergeten killshots the maken van Morchok en Yor'sahj. Die bazen zijn dan ook zo flauw dat ze niet eens als een baas aanvoelen, maar toch. :P

Gisteren was het trouwens weer Vanquisher night, altijd fijn. Vanquisher legs, gloves, chest. Heb nu mijn 2-set. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Wat is Vanquisher? :<

Dat dropte alleen in FL toch?

[ Voor 44% gewijzigd door Blistimo op 15-12-2011 16:07 ]

D3 char(s)

• Bartjeh
Blistimo schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:07:

Ik wilde bijna serieus antwoorden, internet blijft een slecht medium voor nuance :)

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Blistimo schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:07:

Vanquisher is al sinds WotLK de token die dropt voor mages, druids, DK's en rogues? :P Daar zit altijd een toevoeging aan die inderdaad steeds verschilt, maar Vanquishers, Conquerors en Protectors droppen in elke raid. :P

Oh, right. Sarcasme. :+ Vanquisher dropte bij ons in FL juist helemaal niet. Conqueror elke week. :/ Heb nog steeds mijn T12 shoulders niet. :(

[ Voor 16% gewijzigd door NMe op 15-12-2011 16:15 ]

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

NMe schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:14:
[...]

Vanquisher is al sinds WotLK de token die dropt voor mages, druids, DK's en rogues? :P Daar zit altijd een toevoeging aan die inderdaad steeds verschilt, maar Vanquishers, Conquerors en Protectors droppen in elke raid. :P
Nope, die komen echt niet voor in DS. Geloof er niks van!

Protector ken ik dan weer wel.

D3 char(s)

• Bartjeh
NMe schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:14:
[...]

Oh, right. Sarcasme. :+ Vanquisher dropte bij ons in FL juist helemaal niet. Conqueror elke week. :/ Heb nog steeds mijn T12 shoulders niet. :(
_O-

• Thysiej
Blistimo schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:16:
[...]

Echt? zit jij op us servers te spelen dan? Op de EU servers komen geen protector's voor

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Die zijn bij ons in DS juist nog nooit gedropt. Echt 90% Vanquisher tot nu toe. Jammer dat ik alsnog pas 2 tokens heb gewonnen. Al sta ik nu wel bovenaan het lijstje. :)

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Moose84 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:46:

tnx
Ik ben halverwege 4.2 van holy naar disc gegaan als experiment, en ben er blij mee, sindsdien niks meer met mn holy spec gedaan :P wel zullen er fights zijn die maybe fijner zijn als holy

maar ik heb nog nooit meegemaakt of te horen gekregen dat ik maar beter holy kon gaan speccen

• Apart
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:05
NMe schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:18:
[...]

Die zijn bij ons in DS juist nog nooit gedropt. Echt 90% Vanquisher tot nu toe. Jammer dat ik alsnog pas 2 tokens heb gewonnen. Al sta ik nu wel bovenaan het lijstje. :)
Iets anders over tokens, de guild waar ik in zit, heeft een priest van ons al 2x de hele set Beide specs. Terwijl ik tijdens dezelfde raid op mijn paladin (Zelfde tokens.) nog geen een heb gekregen. Is dit eerlijk in jullie ogen of niet?

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:49
[...]

We zitten op week drie. Ik hoor je wel als je je heroic legs pas in de eerste week ná de volgende patch krijgt, of je shoulders en bruikbaar four piece (ongeacht normal/heroic) twee weken voor de volgende patch.

Revenge of the paladins!

@Apart: uuh nee, mainspec priority is standaard in heel veel guilds die "normaal" met loot doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Dutchman! op 15-12-2011 16:25 ]

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Apart schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:19:
[...]

Iets anders over tokens, de guild waar ik in zit, heeft een priest van ons al 2x de hele set Beide specs. Terwijl ik tijdens dezelfde raid op mijn paladin (Zelfde tokens.) nog geen een heb gekregen. Is dit eerlijk in jullie ogen of niet?
Hangt van de situatie af: als hij elke raid aanwezig is en in beide specs raidt terwijl jij maar 2 keer per maand signt, dan is dat eerlijk. Aangenomen dat dat niet zo is, dan is het waarschijnlijk niet bepaald eerlijk en hebben jullie een raar lootsysteem. :)

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-06 22:30
Op mijn char zit ik op 15 runs in twilight hcs op 4 bruikbare items. RNG is a bitch.

http://hawvie.deviantart.com/

• Thysiej
NMe schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:31:
[...]

Hangt van de situatie af: als hij elke raid aanwezig is en in beide specs raidt terwijl jij maar 2 keer per maand signt, dan is dat eerlijk. Aangenomen dat dat niet zo is, dan is het waarschijnlijk niet bepaald eerlijk en hebben jullie een raar lootsysteem. :)
Tja, tot nu toe vind ik eigenlijk alle lootsystemen raar. Simpelweg need/greed werkt met een vaste groep bij ons het beste, helaas hebben we een lock die het heel normaal vind om altijd alle loot te needen en helaas ook altijd te winnen terwijl de meeste raiders de loot verdelen (simpel: Ik heb net loot gehad, deze is voor jou).

In mijn andere guild maak ik gebruik van EPGP (Effort Points, Gear Points). Wat opzich wel een redelijk systeem is. Voor aanwezigheid krijg je efforpoints en gear kost gear points. De verhouding tussen de twee bepaalt jouw prioriteit, daarnaast moet je een minimum aantal hebben om uberhaupt prioriteit te krijgen. Die guild is redelijk groot en het is dus logisch dat mensen die altijd aanwezig zijn een hogere prioriteit hebben en dus sneller loot krijgen. Wat is er dan minder aan die vorm? Als je een item voor bijvoorbeeld offspec wilt of het is een kleine upgrade, dan moet je ervoor 'betalen'. Dit resulteert erin dat items gedisenchant/verkocht worden omdat niemand zijn prioriteit ervoor over heeft terwijl het wel een nuttig item is...

Voor beide systemen is wat te zeggen. Persoonlijk ben ik een groot voorstander van het eerste systeem, maar dan met een lootmaster die bepaald wie het item uiteindelijk krijgt zodat het eerlijk verdeeld wordt.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

EPGP vind ik te complex, daar moet je software voor hebben en voor de gemiddelde raider is dat niet makkelijk genoeg om uit te leggen. DKP is fundamentally flawed in de zin dat je het kunt opsparen en dan in één go alles kunt looten wat je maar wil, alleen omdat je veel signt. Op zich kun je dat tegengaan door DKP-biddingsystemen, maar die nemen veel tijd in beslag en in mijn ervaring levert het vaak problemen op omdat de master looter een bieding mist. Suicide kings is op zich een leuk systeem maar beloont mensen die niet vaak signen en die dus ook niet zo vaak looten door ervoor te zorgen dat áls ze een keer meegaan, ze meteen het eerste het beste item dat ze needen ook echt krijgen. Op elke loot drop domweg need/greed rollen vind ik niet fijn, juist omdat je door pech/geluk heel vervelende situaties kan krijgen waar het complete team uit balans is. Je wil mensen wel tegelijk laten gearen natuurlijk. :)

Wij gebruiken een variant op suicide kings. Ik hou twee lijstjes bij (eentje voor tier items, eentje voor alle andere gear) met daarin prioriteiten. Iemand die een item loot zakt naar de bodem van de lijst. Hoe hoger je staat op de lijst, hoe meer prioriteit je hebt om een bepaald item te krijgen: degene die bovenaan staat van alle mensen die een item willen hebben krijgt het item. Ongeacht waar je op de lijst staat: na het looten zak je naar de bodem van de lijst en de enige manier om boven andere mensen uit te komen is door hen te laten looten terwijl je zelf niets loot. Om te voorkomen dat mensen die niet vaak meegaan alles kunnen looten dat ze hebben willen als ze wél een keer meegaan haal ik mensen die x dagen niet signen van de lijst af en zet ze onderaan terug zodra ze weer een keer meegaan.

Het voordeel van dit systeem is dat nieuwe raiders vrij snel ook mee kunnen looten. Het duurt doorgaans niet meer dan een weekje, hooguit twee om de mensen die onderaan staan zo ongeveer bovenaan te krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 15-12-2011 16:54 ]

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Dutchman! schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:24:
[...]

We zitten op week drie. Ik hoor je wel als je je heroic legs pas in de eerste week ná de volgende patch krijgt, of je shoulders en bruikbaar four piece (ongeacht normal/heroic) twee weken voor de volgende patch.

Revenge of the paladins!

@Apart: uuh nee, mainspec priority is standaard in heel veel guilds die "normaal" met loot doen.
Zonder er iets te serieus op in te gaan, in FL had je wel de optie om 3 items voor VP te kopen. Die optie hebben we dit keer niet. En er dropt 0,0 off set spul in DS, dus als je tier tokens niet droppen ben je mooi de pineut.

Maar goed, terug naar sarcasme!

Stomme paladins!

D3 char(s)

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Blistimo schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:53:
[...]

Zonder er iets te serieus op in te gaan, in FL had je wel de optie om 3 items voor VP te kopen. Die optie hebben we dit keer niet.
En blij toe. Ik vind dat tiersets een beloning horen te zijn voor raiden, net zoals de PvP-sets IMO een beloning horen te zijn voor goed teamwork in de arena. Dit soort gear is wat mij betreft een soort van beloning voor goede prestaties. Het feit dat je ze kon krijgen voor VP deed daar wat mij betreft aan af, al bleven de visueel meest belangrijke items gelukkig wel nog steeds alleen van bazen droppen. :)

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:36

epo

Apart schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:35:
[...]

Op welke realm speel je dan? (Op Darkspear aka. Dramaspear zijn wel aardig wat leuke guilds, maar ligt er maar net aan welke Faction je wilt zijn, Alliance to Horde ratio is 2:1.)
Zit op Emerald Dream, xepo of mijn vroegere main épo beiden alliance, lijkt me eerlijk gezegd wel eens
leuk om horde te gaan spelen.
Welke guilds zijn leuk op Darkspear?

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-06 07:38

maontje

better off Playing

Afgelopen maandag is het account van mijn zoontje gehacked doordat hij een klein foutje maakte met een verdacht emailtje. Keurig gemeld bij Blizzard krijgt hij 12 december een mail dat het weer inorde is. Dus hij wil vandaag weer inloggen is zijn acount gebanned wegens het vekopen van gold!!

Nu ben ik benieuwd wat blizz gaat doen aangezien ze de ene dag bevestigen dat hij gehacked is en al zijn spullen terug heeft en een dag later word hij gebanned. Eigenlijk zat er nog niet eens 11 uur tussen de beide mailtjes..

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Even een kleine vraag voor de trouwe WoW topicgangers: Wat zou je graag verbeterd willen zien aan de topicstart? Welke info erbij, welke info mag weg, etc....

Post het hier in het topic, dan ga ik kijken wat ik ermee kan doen :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@maontje: Het bannen van spelers die gehacked zijn is een bekende praktijk. Vermoedelijk is het één en ander bij de customer support door elkaar heen gelopen aangezien je wel al je spulletjes weer terug hebt. Maak je iig geen zorgen. Zodra ze er zeker van zijn dat het account weer in handen is van je zoontje, liften ze die ban. Dus gewoon even bellen/mailen en uitleggen hoe de stand van zaken is. Ik durf bijna te zeggen dat het 100% gegarandeerd is dat de ban wordt opgeheven (ervan uitgaande dat hij zelf niks anders heeft uitgevreten uiteraard).

@Rakkerzero: kan zo 123 niet iets bedenken. Eén van de mooiste/beste topicstarts op heel GoT :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik zit me een beetje te ergeren aan mijn Armorypagina omdat hij niet wil updaten. Zegt dat ik uitgelogd ben in gear die ik weliswaar gisteren aan heb gehad maar waarmee ik zeker weten niet uitgelogd ben. Vandaag weer ingelogd, gear gecheckt en weer uitgelogd, nog steeds geen update. Faalhazen. :P
Rakkerzero schreef op donderdag 15 december 2011 @ 23:51:
Even een kleine vraag voor de trouwe WoW topicgangers: Wat zou je graag verbeterd willen zien aan de topicstart? Welke info erbij, welke info mag weg, etc....

Even het rooie weggehaald, dat citeren is misschien wat veel van het goeie. :+

Ik denk niet dat je meer info zou moeten toevoegen. WoW is redelijk complex en meer/sneller uitleggen dan het spel van zichzelf al doet is denk ik niet goed voor het begrip van de nieuweling. :)

[ Voor 19% gewijzigd door NMe op 16-12-2011 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:40
Gisteravond een leuk eraidavond op Ragnaros gehad. Alleen Raggy is wel als winnaar uit de bus gekomen :)

Beste poging hadden we hem op 22%.

Ik merkte wel dat voor iemand die niet zo vaak (meer) raid phase 3 best chaotisch wordt. Op dat moment zijn er best veel zaken om in de gaten te houden.

Maar we maakten elke poging weer meer voortgang, dus we waren allemaal positief. (Raggy is ook nog nooit gedowned door mijn guild).

Qua hunter gear kan ik nog 1 upgrade krijgen uit de nieuwe heroics (Thornwood Staff). Voor de rest kan ik geen upgrades meer krijgen voor JP. Alleen VP zijn nog interessant voor me. Ik denk erover om niet meer specifiek voor de nieuwe heroics te queuen, maar voor alle Cataclysm heroics, zodra ik die staff te pakken heb. Geeft als het goed is meer variatie (en ook meer uitdaging wellicht :p)

Even een linkje naar mijn hunter. Iemand nog tips ter verbetering van spec / gems / reforges?

@Rakkerzero:
De openinspost van dit topic is een van de beste van GoT. Wellicht nog 1 nuttige addon toevoegen: Addon Control Panel. (is erg handig om zonder uit te hoeven loggen addons aan en uit te kunnen zetten)

[ Voor 22% gewijzigd door _Peter2_ op 16-12-2011 08:17 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 01:43:
Ik denk niet dat je meer info zou moeten toevoegen. WoW is redelijk complex en meer/sneller uitleggen dan het spel van zichzelf al doet is denk ik niet goed voor het begrip van de nieuweling. :)
Ik wilde zelf al kijken of ik de TS wat compacter kan maken. Bepaalde informatie kan prima ingekort worden en/of gelinkt worden aan naslagwerk elders op het web.
Bijv. Account management en account beveiliging kan flink worden ingekort en samengevoegd tot een nieuw stuk. Patchnotes is eigenlijk overbodig geworden door de WoW launcher. De linkjes zullen verplaatst worden. Het hele races/classes verhaal mag op de schop ivm toevoeging Pandaren. Pvp vind ik persoonlijk ook te lang. Ik zit te denken om de guides uit de Ts te halen, omdat ik al een tijdje niet de indruk krijg dat deze ook daadwerkelijk gebruikt worden. Links kan opgeschoond worden.

Zo kan de TS toch flink worden ingekort.

Ps: iedereen bedankt voor het compliment! Er zit erg veel werk in deze TS en daarom is ie ook hoogwaardig. En dat wil ik graag zo houden, dus daarom is het nu tijd voor een major update.

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 16-12-2011 08:27 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Rakker: de TS is helemaal top! Iets te lang en uitgebreid voor mensen die al spelen, maar wel zeer compleet voor nieuwe mensen die aan WOW beginnen. Complimenten!

@ Gisteravond… Waar we woensdag nog keihard faalden op Ultraxion hadden we nu een easy one-shot. Sommige raiders kunnen gewoon niet 3 uur lang geconcentreerd raiden ;) Wel voelde fire minder sterk aan zonder met 4piece T12. Ik ben ten koste van een beetje critrating op rond de 1755 haste gaan zitten, maar dat ga ik weer terug draaien naar 1505 zoals door theorycrafters wordt aangeraden. Ik was op sommige gevechten zelfs /oom door gebrek aan Pyro!’s En blijkbaar iets te veel haste… Bah!

Lootship ging eigenlijk heel erg soepel, behalve dan kleine foutjes in P2. De eerste try een tank die te vroeg taunte en een halve oneshot kreeg. Daarna drie keer één van de twee healers die dood ging. Een van de trys blinkte ik per ongeluk van het schip af… Ook niet handig. De try erna was ik bugged en kon ik dus geen directe spells casten ivm ‘target has to be in front of you’…

Daarna Spine. An sich geen moeilijk gevecht, de healing debuff is wel echt een pain. En onze dps op de Burning Tendons was net niet genoeg. Gelukkig is in World of Logs goed te zien wie hier beter moet presteren. Ik was in ieder geval tevreden met de gecontroleerde burst die arcane hier geeft. Voor zondag ga ik alles reforgen zodat ik er nog meer dps uit kan persen. Onze rogue gaat combat – dat zou al voldoende moeten zijn… Nu nog niet falen op de barrelrol! Frustrerend baasje iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is inderdaad zoals de anderen aangeven ziet het er gelikt uit, een dingetje die je kan aanpassen:
• WoW Web Stats - Handige site/tool voor het bijhouden van combat log tijdens een raid.
Misschien kan je dit beter veranderen in World of Logs, want WoW Web stats is wel enigsinds outdated geloof ik.
hulkie schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 09:25:
@ Gisteravond… Lootship ging eigenlijk heel erg soepel, behalve dan kleine foutjes in P2. De eerste try een tank die te vroeg taunte en een halve oneshot kreeg. Daarna drie keer één van de twee healers die dood ging. Een van de trys blinkte ik per ongeluk van het schip af… Ook niet handig. De try erna was ik bugged en kon ik dus geen directe spells casten ivm ‘target has to be in front of you’…
Masterlijk :D haha, ik zou echt helemaal dubbel liggen van et lachen als zoiet zou gebeuren bij onze mages! (als hij het maar geen 2e keer zou doen :P)

@Gisteravond: Tweede raidgroup zou starten om 21:30 omdat er veel niet op tijd konden, hele avond wachten uiteindelijke geen raid omdat er 2 niet waren :( en heb geen zin om 2 dps te puggen op Ultraxion. Best jammer want opzich zou group 2 prima DS kunnen clearen, ook al is de setup waardeloos.

De Eerste raid ging wel door, alleen die waren weer heel erg unlucky op Yor'Sahj HC, ze kregen namelijk 90% van de tijd de klote combinatie 2 keer achter elkaar, dus maar een paar decent tries kunnen doen, beste try gisteren was 20%. Ze gaan het zondag weer proberen en als het dan niet lukt moet ik volgende week mee, zodat ze een halftank\halfdps hebben.

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 429308 op 16-12-2011 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 08:43
over de startpost:
bij classguides wordt bij Warriors "maintankadin" genoemd. Lijkt me qua naam al wel duidelijk waar deze hoort te staan.
Tevens staan de classguides en algemene links imo te ver uit elkaar, aangezien ik EJ ook bij classguides verwachtte (en al wilde voorstellen), maar deze later bij de algemene links zag staan.
Ik kan me ook herinneren dat ik een paar maand geleden een paar links hiervandaan gebruikte, die niet bepaald relevant meer bleken te zijn. Misschien hier de bezem ook weer eens door halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Laatst online: 14:30
_Peter2_ schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 08:02:
Even een linkje naar mijn hunter. Iemand nog tips ter verbetering van spec / gems / reforges?
Ah, er zitten hier nog meer mensen van Aszune :) Wat betreft gems/reforges kan ik helaas niet veel zeggen. Heb even gekeken naar onze hunters, maar die zijn allemaal MM spec en ik gok (mijn eigen kennis van hunters is 0) dat je MM en Surv niet met elkaar kan vergelijken qua gems/reforges.

Ryzen 7 5800X ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
*Lief dagboekje*

Gisteren hadden we weer een verse raid op de planning staan na de afgelopen reset van woensdag. Een van onze vaste healers (3 mans team) kon er niet bij zijn, dus maar besloten alles te twee man healen. Twee man healing ging verbazingwekkend goed. Twee whipes gehad op de ping-pong boss omdat de tank het balletje niet goed in de gaten hield.
Loot na eerste 4 bazen: Nog steeds niets, één item verloren aan de andere paladin, natuurlijk had ik een roll van 4...
Ultraxion met mazzel ge-oneshot. De dps was er makkelijk, healing was toch wat moeilijker. Volgens mij stonden er nog 7 mensen overeind aan het eind van het gevecht. Dps en een healer faalden door niet op tijd op hun action button te klikken. Loot? Nee, niet voor mij:S

Vervolgens doorgegaan naar lootship 2.0. Vorige run de eerste kill gehad, met drie healers. Gevecht ging al met al redelijk goed, schip had volgens mij nog maar 5% over aan het eind van het gevecht, maar dat deerde niet. Het gevecht is zo goed als gehealed door 1 healer (hulde aan onze priest) omdat de shaman het nogal verprutste.
Loot? De helm dropte en die kon ik erg goed gebruiken vanwege mijn vorige helm (359 item). 3 mensen rollde, waarvan er één aangaf dat ie rollde voor mij (warlock rolde ook). Wij rollen beide 15, de warlock 16... Volgens mij zijn er een aantal mensen doof geworden op Ventrilo, ik moest even wat frustratie kwijt.
Na een pauze van 5 minuten en iets afgekoeld te zijn, kon de warlock mijn gezeur niet meer aan en stond de headpiece af! BAM, eerste item van DS :) nadat ik de helm gehaald heb ben ik blij dat je je headpiece niet niet hoef te laten zien, wat zijn die van paladins lelijk zeg!

Spine van deathwing was eigenlijk niet te doen met twee healers en we kregen het alsnog niet voor elkaar de burning tendon in de eerste keer down te krijgen. Een dps geswitched naar zijn healing char en het was een one-shot. Wat precies het probleem is met burst dps vraag ik mij af, vorige keer ging het prima om de burning tendon down te krijgen met één dps minder...

Even een try gedaan op madness, maar daar zijn we nog wel wat tries aan kwijt. Welke volgorde gebruiken jullie op madness? Wij gaan van het begin platform naar helemaal naar links en doen het meest rechtse platform als laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Gisteren nog even in Ironforge gekeken wat er nu allemaal rondloopt voor Winter Veil. Paar quests gedaan, maar heb nu niet de neiging om alle achievements mee te willen nemen op dit punt. Heb wel nog een sneeuwbal naar iemands hoofd gegooid, die achievement was wel heel simpel binnen te halen :) Misschien dat ik nog wel wat eieren ga verzamelen om te verkopen.

Kreeg nog een kadootje in m'n mailbox van blizzard: een cooking recipe waarvoor je level 65 moet zijn en ik ben pas 62. Lekker kado :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
IntToStr schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:24:
Gisteren nog even in Ironforge gekeken wat er nu allemaal rondloopt voor Winter Veil. Paar quests gedaan, maar heb nu niet de neiging om alle achievements mee te willen nemen op dit punt. Heb wel nog een sneeuwbal naar iemands hoofd gegooid, die achievement was wel heel simpel binnen te halen :) Misschien dat ik nog wel wat eieren ga verzamelen om te verkopen.

Kreeg nog een kadootje in m'n mailbox van blizzard: een cooking recipe waarvoor je level 65 moet zijn en ik ben pas 62. Lekker kado :p
Dat cadeautje krijg je elk jaar, ook al heb je het recept al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Ja nice he, ik kreeg 2 recipes die ik al ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Laatst online: 14:30
Thysiej schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:21:
Spine van deathwing was eigenlijk niet te doen met twee healers en we kregen het alsnog niet voor elkaar de burning tendon in de eerste keer down te krijgen.
Het is prima met 2 healers te doen, mits de healers niet meteen als een malloot beginnen te spammen op iemand met de debuff. Als die persoon (bijna) geen damage krijgt, kan je het rustig gaan healen met wat hots en cheap casts.
Even een try gedaan op madness, maar daar zijn we nog wel wat tries aan kwijt. Welke volgorde gebruiken jullie op madness? Wij gaan van het begin platform naar helemaal naar links en doen het meest rechtse platform als laatste.
Deze volgorde doen wij op de 25 mans ook. Onze 10 mans groep deed het dacht ik in een andere volgorde, maar dat weet ik niet zeker.

Ryzen 7 5800X ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was ff zoeken naar de namen :P maar zo doen wij het:
Ysera (healing), Kalegos(dps), Nozdormu(haste), Alexstrasza, dus hetzelfde als jullie :)

Als je healing problemen hebt zou je Ysera wat langer in leven kunnen houden, dan heb je ook nog een extra cooldown voor het geval die bolt de grond raakt.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 429308 op 16-12-2011 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Anoniem: 429308 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:31:
[...]

Was ff zoeken naar de namen :P maar zo doen wij het:
Ysera (healing), Kalegos(dps), Nozdormu(haste), Alexstrasza, dus hetzelfde als jullie :)

Als je healing problemen hebt zou je Ysera wat langer in leven kunnen houden, dan heb je ook nog een extra cooldown voor het geval die bolt de grond raakt.
Dan hoef je nooit rekening te houden met die mini tentacles op deathwing zelf toch, maar moet je dps hoog genoeg zijn. Opzich een optie, ik verwacht alleen dat onze dps te laag is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thysiej schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:43:
[...]

Dan hoef je nooit rekening te houden met die mini tentacles op deathwing zelf toch, maar moet je dps hoog genoeg zijn. Opzich een optie, ik verwacht alleen dat onze dps te laag is...
Die tentacles zijn niet van Ysera, want wij krijgen de mini tentacles pas bij het 3e platform, dus zal van Kalegos zijn, Nozdormu is van die bolt, dus dan heb je op het 4e platform cooldowns nodig om de inslag te overleven.

Ik ben overigens ook bang dat onze 2e raidgroep ook niet genoeg dps heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 08:43
we hebben al eea aan volgordes geprobeerd, maar zijn uiteindelijk toch op de volgorde die icey veins aanraad uitgekomen:
1. Ysera's Platform (groen=+heal & dream)
2. Alexstrasza's Platform (rood=+health & tentacle burn)
3. Nozdormu's Platform (geel=haste & slow bubble)
4. Kalecgos' Platform (blauw=+dmg & arcane aoe)
gisteren pas laat bij madness aangekomen, dus niet veel tries kunnen doen, maar voelde al wel veel beter dan voorheen.
Zondag gaat hij plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Gisteren maarliefst 2 trash packs gedaan bij Warlord Zon'ozz waarna een van de tanks dc'de.
maakte verder niet uit, want 2 healers die ineens besloten magic mushrooms te eten zouden niet veel geheald hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:05

Geupdate linkjes naar correcte website, en misschien die van Curse erbij voor Addons (Misschien over het hoofd gezien.)

• EU.Battle.NET
• EU.Battle.NET/WoW/EN/
  • Curse.com
  • MMO-Champion
  • WoWProgress
  • WoW-Heroes
  • WoWStead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
sjaak88 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:15:
[...]

Huh?
2set bonus is voor disc 10sec en op divine hymn ook 10 sec, blijft effectief 2sec over na die 8sec channel dus kan je snel 1 flash heal eruit halen aangezien PW:S niet telt voor de reductie. (Wel de PI reductie maar niet de 2set reductie).

Voor holy is de 2 set 23 sec - 8 sec voor channelen hou je 15 sec over voor insta CoH and PoH's en ander big heals. 2Set is voor beide specs het zelfde, 2x Divine Hymn = 30sec of 3x PI = 30sec.

Vergeet niet dat de 2 set niets doet voor PW:S en dat is disc's snelste "heal" daar waar het wel alle spells van Holy ondersteund. 4set voor healing priests, niet heel slecht ook niet super. Denk dat het beter is voor Holy gezien de enorme stacked fights en langere Sanctuary's. De double shield proc voor disc is minder want de kans dat die ene dps die je een shield geeft waar een normaal shield meer als voldoende is (mijn geval 31k self buffed) net die dubbele shield krijgt en hierdoor veel mana mis loopt (11k normal shield 4set zou mij 22k mana geven).

Het hele LFR vind ik prima, easy mode gearing.
Heb zelf nog geen drama mee gemaakt, heb shoulder token leg token en DW Mace er uit geloot in.
Alt mage krijgt zo ook zijn gear en kunnen we binnenkort weer normal alt runs doen.
Ideaal al zeg ik het zelf, die raging spelers gewoon /ignore.

Gister heb ik BH25 gedaan de RL was ML vergeten en daar waren 2 drops 1cloth pvp wrists en 1 cloak wat ik kon gebruiken en een Mage T13 hands. Dan heb je een DK die NEED op alles en 2 items wint, de cloth pvp wrists en Mail pvp Wrists een priest van zijn guild need ook op alles en wint de mage t13 hands.

Eerste beste wat ze zeiden was DK -> /raid WTS [Item1][Item2] 4k each en de priest /raid WTS [Mage Hands T13] 8k

Weer eens een domper, gelukkig heb ik die cloak nog gewonnen en was de 2de hoogste roll op de pvp wrists >.>.

[ Voor 2% gewijzigd door Derr_Hans op 16-12-2011 15:19 . Reden: -rare regels weg- ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
hulkie schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 09:25:
Een van de trys blinkte ik per ongeluk van het schip af… Ook niet handig.
Trolo. Doet me denken aan dat filmpje die bij LK van het platform disengaged xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Derr_Hans schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:08:
[...]
Gister heb ik BH25 gedaan de RL was ML vergeten en daar waren 2 drops 1cloth pvp wrists en 1 cloak wat ik kon gebruiken en een Mage T13 hands. Dan heb je een DK die NEED op alles en 2 items wint, de cloth pvp wrists en Mail pvp Wrists een priest van zijn guild need ook op alles en wint de mage t13 hands.

Eerste beste wat ze zeiden was DK -> /raid WTS [Item1][Item2] 4k each en de priest /raid WTS [Mage Hands T13] 8k
Screenshots, /report, GM ticket...Idioten op deze wereld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Tarz schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:27:
[...]

Screenshots, /report, GM ticket...Idioten op deze wereld :P
GM ticket doen ze niets aan, in WotLK deden ze dit al niet. Die flame leviathan runs in Uld bijv daar is ook veel geninja'd maar de GM deed niets. Ach tis maar pixels het is alleen jammer om te zien dat mensen alles doen voor een beetje gold. Iemand die dan daadwerkelijk dat item van hem koopt is nog idioter, hoop dat die DK en priest blij is met hun vendor gold.

Volgende week beter :D

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:05

vhal

ಠ_ಠ

JoeBravo schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:09:
we hebben al eea aan volgordes geprobeerd, maar zijn uiteindelijk toch op de volgorde die icey veins aanraad uitgekomen:
1. Ysera's Platform (groen=+heal & dream)
2. Alexstrasza's Platform (rood=+health & tentacle burn)
3. Nozdormu's Platform (geel=haste & slow bubble)
4. Kalecgos' Platform (blauw=+dmg & arcane aoe)
gisteren pas laat bij madness aangekomen, dus niet veel tries kunnen doen, maar voelde al wel veel beter dan voorheen.
Zondag gaat hij plat.
Voor normal mode kiezen wij Groen - Geel - Blauw - Rood

Rood als laatste vanwege de kleine adds op de limbs die een probleem kunnen vormen. Met rood als laatste worden deze op alle limbs door Alexstrasza gekilled. Dat je dan twee Elementium Bolts op volle snelheid krijg is dan jammer. De raid heeft ruim te tijd om weg te rennen van de impact point en te zorgen voor een raid saver. Dit zou geen issue moeten zijn. Hunters hebben het al helemaal makkelijk, gewoon deterrence gebruiken en je krijgt 0 dmg.

Strava

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.