![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Het heeft nog meer redenen hoor. De discussies in dit topic gaan namelijk soms zo snel dat je vaak niet meer weet waar men 5 pagina's over praatten terwijl dat soms nog op dezelfde dag geplaatst is. Het is daarom noodzakelijk om om de 1.000 posts met een schone lei verder te gaan om geen verwarring te creëren. Je ziet ook dat bij topics die al heel veel posts hebben in 1 deel dat er gereageerd wordt op posts die al lang meer van orde zijn, dus ook om discussies up-to-date te houden voor een spel dat zo snel veranderd zoals ons geliefde World of Warcraft.Blistimo schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:16:
Voor zover ik weet is ooit afgesproken toen dit hele WoW-discussie topic werd geopend het aantal berichten per topic tot 1000 te beperken.
[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 10-01-2012 14:29 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Anoniem: 429308
Begin behoorlijk van die Kerst break te balen. Voor de kerst hadden we 2 redelijk solid 10 mans lopen. Nu nog maar één solid 10 man. 2 healers die net gepromote waren naar Casual raider, zijn gewoon al 10 dagen niet online geweest. Verder is een andere Trial healer opeens gekapt (persoonlijke redenen), 1 van de main tanks van group 1 is ook opeens gekapt, kunnen we weer opnieuw beginnen met recruitensabriel schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:15:
Na 3 weken slack (= geen raids)
Ik ben eigenlijk ook ontiechelijk aan het slacken op het moment. Doe eigenlijk alleen m'n wekelijkse LFR en in het geval van Darmoon Faire de dailies daar. Voor de rest ben ik even wat zooi aan het spelen wat ik al lang geleden had moeten doen:sabriel schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:15:
Na 3 weken slack (= geen raids) eindelijk weer eens DS ingedoken.
Er wordt wel ge-RPed maar dat is meestal binnen specifieke guilds en/of op specifieke plaatsen. Zo af en toe zie ik wel wat RP in Stormwind langskomen, maar het merendeel daar is de standaard PvE advertisements.detheavn schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:57:
Was Earthen Ring geen RP realm? Zo ja, wordt daar uberhaupt ge-RPeed?
Was een tijd terug een beetje RP realms af aan het struinen (vooral omdat m'n vriendin dat leuk vindt), maar zag dat er bij veel realms eigenlijk weinig tot niet geRPd wordt ... Groot deel van de community heeft gewoon schijt aan mensen die aan het RPen zijn e.d.
Doet Blizzard daar uberhaupt iets aan?
Wij zijn op zoek naar een Resto shaman, maar wij gaan je niet boosten met gear, dat moet je toch echt zelf doen.antonvdijk schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:02:
nogmaals een poging:
ik zoek een leuke semi-hardcore raiding guild. taal mag engels of nederlands zijn.
ben gestopt met firelands, maar denk erover na weer te gaan spelen.
een leuke, goede, gezellige guild is voor mij een must tijdens het spelen.
nog een andere eis: alliance guild!!!
heb enige ervaring met spelen, maar sta graag open voor advies of ervaringen van anderen.
heb een 85 hunter en shammy, maar wil graag ook weer eens levelen
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 429308 op 10-01-2012 17:31 ]
Denk als het tussen neus en lippen door in een post gooit er niet echt een probleem zal zijn.Anoniem: 429308 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:29:
[...]
Wij zijn op zoek naar een Resto shaman, maar wij gaan je niet boosten met gear, dat moet je toch echt zelf doen.
Is het trouwens toegestaan om te recruiten op dit forum? (niet hele forum volspammen natuurlijk, maar af en toe).
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ik zit al op earthen ring sinds dag 2 van de release maar RP is aardig dood aan het bloeden. Begonnen met 10 RL-vrienden en ik ben nu nog al enigste over. RP komt nog wel sporadisch voor, maar je moet echt de mensen weten om deel uit te kunnen gaan maken van die community. Hoogty-dagen van RP zijn toch wel over. En is ask vragen : looking for RP zal je niet in de community brengen, RP zit in je of niet. faken heeft geen zin want daar prikt de goede RP-er zo doorheendetheavn schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:57:
Was Earthen Ring geen RP realm? Zo ja, wordt daar uberhaupt ge-RPeed?
Was een tijd terug een beetje RP realms af aan het struinen (vooral omdat m'n vriendin dat leuk vindt), maar zag dat er bij veel realms eigenlijk weinig tot niet geRPd wordt ... Groot deel van de community heeft gewoon schijt aan mensen die aan het RPen zijn e.d.
Doet Blizzard daar uberhaupt iets aan?
Ik zit nog in een 25 man guild op dit moment.junglebeast schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:53:
Btw wie zit hier eigenlijk nog in een 25mans guild?
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Anoniem: 373674
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Scroll of Resurrection Temporarily on CooldownThe Scroll of Resurrection will temporarily be unavailable while it goes on cooldown. As of January 11, 2012, you will no longer be able to send Scroll of Resurrection invites to your friends with lapsed accounts. Never fear, once this ability refreshes, we’ll let you know. Keep an eye on the official World of Warcraft site for more information.To learn more about the Scroll of Resurrection, visit the FAQ. |
[ Voor 82% gewijzigd door ShadowBumble op 11-01-2012 08:42 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Anoniem: 63072
Wij switchen weer naar 25 man als we een aantal goede recruten weten te vinden. Er zijn helaas wat mensen gestopt met de start van Cataclysm en op een dooie server als TVC zijn alle fatsoenlijke spelers al van een guild voorzienZertaxka schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 21:19:
[...]
Ik zit nog in een 25 man guild op dit moment.
Welke Fights 2 healen jullie dan wel of geen enkele ?sabriel schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:15:
* dagboek *
Na 3 weken slack (= geen raids) eindelijk weer eens DS ingedoken.
zijn tot 4/8 gekomen wat hetzelfde was als voor de raidbreak.
Helaas onze healers nog niet zover gekregen om het te gaan 2-healen.
Focus ligt nu vooral op het correct uitvoeren van die ability's en dat ging als een stuk beter.
Voor de break maar 2 tries gedaan, waarvan de beste 85% was.
Gisteren 3 tries en kwamen nu onder de 50%. Mensen beginnen hun debuffs te herkennen en reageren daar nu ook na. Damage was nu ook goed te healen. Zat nog op 90% mana toen de eerste dood ging,helaas ging het daarna snel bergafwaarts.
Beste keuze voor mij was om te gaan voor een 25man disc haste spec ipv mastery spec. Deed 22k healing als disc op Zonózz terwijl ik voor de break met spammen niet boven de 14k uit kon komen.
Om nog terug te komen op de raidleeftijd, bij ons ligt het tussen de 20 en de 60 (ja, we hebben een opa in onze raid)
* einde dagboek *
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Vorige keren (eind oktober) duurde het idd al behoorlijk lang voordat ik erin kwam. maar dat mag de pret niet drukken. Kan dan idd spelen door ondertussen te questenBartjeh schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:37:
Mijn ervaring is dat puur questen over het algemeen sneller gaat (Behalve als je Recruit a Friend met iemand anders hebt). Tho, ik doe zelf dan meestal ook wel wat dungeons tussendoor voor de afwisseling.
Ik zou het dus gewoon combineren. Gooi jezelf in de queue en quest ondertussen door. Gezien je zelf dps bent zal je rond dat level toch wel een minuut of 20 (misschien zelfs langer) moeten wachten op je groep.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Anoniem: 434534
Ik heb al sinds eind WotLK geen nieuwe alt gelvld laats staan een oude door lvlenAnoniem: 434534 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:44:
Elke dungeon 1x doen voor de quests (die qgivers staan bij 90% van de dungeons in het begin) en das wel een leveltje per dungeon.
Nee boven de 60 ga je in ieder geval niet meer zo hard zonder heirlooms.Derr_Hans schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:52:
[...]
Ik heb al sinds eind WotLK geen nieuwe alt gelvld laats staan een oude door lvlen
(maar 2 85 1 80 rest < 70)
Maar is dat ook een lvltje per dungeon zonder heirlooms en guild perks ?
[ Voor 59% gewijzigd door IntToStr op 11-01-2012 10:58 ]
Ik gear mijn alts altijd tot de max en das toch al gauw 40% exp met guildperk/heirlooms, maar denk dat je alsnog wel bijna een leveltje meeneemt, ligt aan de hoeveelheid quests.Derr_Hans schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:52:
[...]
Ik heb al sinds eind WotLK geen nieuwe alt gelvld laats staan een oude door lvlen
(maar 2 85 1 80 rest < 70)
Maar is dat ook een lvltje per dungeon zonder heirlooms en guild perks ?
met alleen de guildperk ging het al knap hard op m'n shaman. Iig tot wotlk voor de laatste xpbuff en incl wotlk na de buff.Anoniem: 434534 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:54:
[...]
Ik gear mijn alts altijd tot de max en das toch al gauw 40% exp met guildperk/heirlooms, maar denk dat je alsnog wel bijna een leveltje meeneemt, ligt aan de hoeveelheid quests.
Mijn guild was ook aan het dood gaan op Sunstrider (was ook 25 man), hadden hetzelfde probleem als jullie, konden geen fatsoenlijke recruits meer krijgen. We zijn verhuist naar The Maelstrom om weer 25 mans guild te worden, we zijn een paar keer aardig dichtbij geweest en zelf heel even een paar 25 mans bosses gedaan, maar dat was voor 1 week, daarna besloot ineens een groepje van 6 man om de guild te leaven (allemaal vrienden van elkaar).Zertaxka schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 21:19:
[...]
Ik zit nog in een 25 man guild op dit moment.
Maar 25 mans guilds zijn echt aan het uitsterven en snel ook heb ik het zo het gevoel. Bij ons gaat het ook steeds slechter, mensen tekort om heroic te kunnen progressen op 25 dus nu al 2 bosses door 10 man op HC gedaan. Realm begint ook aardig leeg te lopen, zijn nog 1 van de weinige guilds die 25 mans zijn. Nu zijn ze bezig om een 10 mans guild die healer problemen hadden (wij hebben er eigenlijk net teveel) binnen te halen, maar dat zal een tijdelijk oplossing zijn vrees ik.
Enige oplossing die ik zie is verkassen naar een andere realm maar denk dat de meesten dat niet willen. Dus dan zal het wel uit elkaar vallen binnenkort en dan wordt het zoeken naar een andere 25 mans guild op een andere server.
Hoop mensen zullen de beta van MoP nog wel proberen maar als die tegenvalt dan zullen veel mensen er wel mee stoppen denk ik zo.
Hmpf, ik vind het nog steeds lame dat de Tentacle 'gefixed' is zodat hij niet meer procced van SoT (Paladin) maar wel nog steeds van Rend (Warrior). Op die manier vergroot het alleen maar de DPS gap. Was eerst zo blij met Gurthalak, maar ik ga nu maar hopen op heroic slicer ofzo...Anoniem: 373674 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 23:20:
Goed nieuws Mik! en alle anderen die Gurthalak, Voice of the Deeps hebben..
check http://www.wowheadnews.com/
en dan uncategorized changes.. de lengte wordt verhoogd naar 12 sec
Wij healen eigenlijk geen enkele boss met 2 healers.Derr_Hans schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:28:
Welke Fights 2 healen jullie dan wel of geen enkele ?
Want behalve Zon'Ozz en Spine 2 healen wij vrij gemakkelijk met een Disc en een H.Pally.
Bij ultraxion 3heal 2 tank en vroeg een dooie dps kom je hoogst waarschijnlijk erg in de problemen met enrage. Ook als er 1 dood is dan is de AoE damage groter op de rest.
Met 2 heal heb ik in de eerste minuut zoveel tijd om te Holy Fire/Smite gebruiken.
Damage done op deze fight voor mij ligt vaak rond de 1 mil damage waarvan de grootste gedeelte in het eerste minuut gepakt wordt. Bij ons gaat hij neer in 4:30 soms een paar tal sec later als er iemand slacked op Fading light (verwacht een nieuw record vanavond hebben een beter dps setup)
Gebruiken jullie de lange raid CD's (+3M) aan begin >?
[ Voor 0% gewijzigd door Tarz op 11-01-2012 13:32 . Reden: typo ]
http://hawvie.deviantart.com/
Hoe hoger je dps hoe makkelijker het is voor je healers. Pas na 4,30 minuut ofzo wordt het echt lastig te healen. Wij gaan het deze week proberen het to solo healen. Vorige week hadden we een social mee als 2de healer, gast deed nog geen 10k hps maar we haalden het met gemak... Het grote probleem is in het begin het knopje vinden... Er zijn altijd wel wat mensen die dat niet direct kunnen.sabriel schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:00:
[...]
Ik weet niet of het dus haalbaar is om met deze setup te 2-healen, aangezien ik dan shadow ben en de druide/shaman dan de healing moeten gaan doen. Bijna alle replays die ik lees betreft Hpally en/of dis-priest, welke een combo is die voor ons niet viable is.
Denk persoonlijk dat AA spec je beter zal helpen omdat je idd wat dps mist als zijnde 3heal team.sabriel schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:00:
[...]
Ik heb begrepen dat er 2 type disc-healers zijn, diegene die gaan voor atonement en die gaan voor meer mitigration. Is het aan te raden om te respeccen naar atonement om te fungeren als half dps-er ??
Van de 3 healers is mijn off-spec gear het meest op orde, onze shaman is ook wel goed maar speelt liever geen DPS in raids. Onze druid heeft haar offspec niet ready.
Ik weet niet of het dus haalbaar is om met deze setup te 2-healen, aangezien ik dan shadow ben en de druide/shaman dan de healing moeten gaan doen. Bijna alle replays die ik lees betreft Hpally en/of dis-priest, welke een combo is die voor ons niet viable is.
[ Voor 14% gewijzigd door Derr_Hans op 11-01-2012 14:01 ]
Ben je als atonement disc priest een raid-healer of een MT-healer ?Derr_Hans schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:49:
Denk persoonlijk dat AA spec je beter zal helpen omdat je idd wat dps mist als zijnde 3heal team.
Mijn ervaring met AA is dat hij bijna altijd wel op de tank als heal beland, zijn wat AoE phases waar het niet zo is. (Yor'Sahj red ooze / Zon'Ozz black phase / Ultraxion (laatste 1:30 min) )
Hier had ik Maandag dus ook last van, kan niet aan de rotatie wennen en dit kost me erg veel DPS soms.JoeBravo schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:20:
[...]
met alleen de guildperk ging het al knap hard op m'n shaman. Iig tot wotlk voor de laatste xpbuff en incl wotlk na de buff.
Gisteren eerste raidavond 'masterfrost' voor me: mijn prestaties waren matig. Deed evenveel of minder dps dan ik gewend was te doen in m'n 'EJ' easy-spec/prio. Zal nog wel wat tijd nodig hebben om uit te vogelen wanneer Obliterate>HB en andersom en te leren blood tap zoveel mogelijk te gebruiken. Deze had ik voorheen aan pillar of frost gebonden en gebruikte ik dus tussendoor nooit.
Wel leuke ring en shoulders gewonnen, maar niet de broodnodige wapenupgrade
Donderdag maar weer duimen voor de Morchok hc axe.
[ Voor 3% gewijzigd door 3xNix op 11-01-2012 14:16 ]
Als ik me goed heb ingelezen, is het niet de moeite om je spelhitcap te gaan halen. 8% melee hit = 14% spel hit is voldoende, daarna voor mastery/haste gaan. Sweetspot voor haste is ook nogal onduidelijk, maar ik ben van ca. 2200 haste/1300 mastery naar ca. 1800 haste/1700 mastery gegaan en focus me nu op meer mastery met behoud van deze hoeveelheid haste.3xNix schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:14:
[...]
Hier had ik Maandag dus ook last van, kan niet aan de rotatie wennen en dit kost me erg veel DPS soms.
Heb voor de raid begon 4 sessies van 4-5 minuten gedaan op de raid dummy...
Test 1: Normale haste rotatie: 26K dps. (2K haste, 1.5K mastery)
Test 2: Mastery met 17% spellhit: 26K dps (2K mastery, 1K haste)
Paar minuten praten met guildies... wachten op cooldown e.d. (ghoul)
Test 3: Mastery met 17% spellhit: 20k dps (2K mastery, 1K haste)
Test 4: Mastery met 17% spellhit: 23-24k dps (2K mastery, 1K haste)
Probleem is dat ik nog loop te kutten met PS en OBL in me rotatie en dat ik de verkeerde runes refresh met FS soms, omdat beide op CD zijn...
Dus heb Madness maar weer met Haste gedaan, gelukkig ging Deathwing niet dood... anders had ik ook weer een rotatie voor UH moeten proberen met me nieuwe 2hander
Disc is veelzijdig, atonement is een raid heal maar ook een tank heal spec.sabriel schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:13:
[...]
Ben je als atonement disc priest een raid-healer of een MT-healer ?
Ben altijd holy/shadow geweest, maar door het weggaan van onze Hpally en het constant OOM zijn in de beginnen van FL disc SoS gespecced. Ik weet dus niet of mijn healing door damage voldoende is om als MT-healer de tank op te houden ? Anders willen de druide of de shaman wel de MT-healer taak overnemen.
Tevens heb ik voor mijn SoS-spec meer gegaan voor een 25-man haste spec ipv vol te gaan voor mastery. Gewoon vanwege het feit dat met buttonspam op zon'ozz niet boven 14k kon komen met black phase terwijl ik afgelopen maandag met haste buff gewoon op 22k HPS zat. Kan ik mijn haste spec handhaven of moet ik nu meer respeccen naar mastery/crit en genoegen nemen met lagere HPS in black phase Zon'ozz ?
Tank ophouden was geen enkel probleem, tevens ultranoxian was ind de eesrte paar minuten geen enkel probleem. We hebben vooral een probleem dat DPS-ers rekening moeten houden met twee buffs en ze nog wel eens op het verkeerde moment op hun ability drukken. Healingwise nog niet tegen enrage aangekomen dus weet nog niet hoe het gaat verder in het gevecht.
Denk dat ik het nog wel een keer een kans geef, als ik me T13 chest/helm erbij heb, die 4set mastery proc zou wel eens erg leuk kunnen zijn voor Mastery spec...JoeBravo schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:34:
[...]
Als ik me goed heb ingelezen, is het niet de moeite om je spelhitcap te gaan halen. 8% melee hit = 14% spel hit is voldoende, daarna voor mastery/haste gaan. Sweetspot voor haste is ook nogal onduidelijk, maar ik ben van ca. 2200 haste/1300 mastery naar ca. 1800 haste/1700 mastery gegaan en focus me nu op meer mastery met behoud van deze hoeveelheid haste.
En hoewel ik single target meer moeite had, kon ik in aoe situaties wel merken dat m'n dps onhoog ging.
Het beste plan is dat je blijft dungeons runnen tot 60. Gear en de Satchel of helpful Goods blijven handig op low-level ( en de rep bij de hoofdsteden farmen is zeker ook een voordeel op low-level via tabards ). Na level 60 best gewoon even questen of je kan blijven dungeons runnen als je dat liever doet ( je kan natuurlijk ook al rep farmen in outlands ).Oxigeon schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:30:
Aangezien ik komende tijd weer wat avonden thuis ben denk ik dat ik mijn account ook nog maar eens ga activeren. ben de vorige keer gestopt omdat ik moest levelen in een gebied waar ik geen bal aan vond haha.
Wil dus toch weer een poging wagen.
Ben op dit moment een Human Fury Warrior in level 44 en speel op de Darkspear server. Dit is tevens ook mijn enige account dat ik heb. Al rank ik nooit zo snel haha.
Is het trouwens de bedoeling dat ik vanaf nu dat ook geregeld ga spelen in instances etc? Want ik heb het idee dat ik daar redelijk snel in rank
[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 11-01-2012 21:58 ]
Jeej wat moet hier nou staan. Flickr
Mages rond dat ilvl zijn ook lastig om dps mee te doen. Arcane is manawise niet handig en Fire krijg je te weinig procs mee.Moortn schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 22:06:
Vandaag voor het eerst sinds tbc weer dps (mage) geweest in een endlevel dungeon. Ben altijd healer geweest, dus dps, met bijbehorende tactics, is best wel wennen. met een gemiddelde itemlvl van 322 deed ik op de lvl 85 dummies ongeveer 9k-11k dps. Helaas kreeg ik dit in de dungeons niet boven de 7.5k.
morgen ook maar wat justice points op m'n healer farmen voor ilvl379 gear (3 maand niet gespeeld).
Ik kwam daar ook op de 'easy' way achter. Toen ik net met randoms begon had ik als arcane alleen lekkere DPS op het moment dat ik al m'n CDs popte, als fire was dit al helemaal 'crying with the hat on'Bartjeh schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 08:14:
[...]
Mages rond dat ilvl zijn ook lastig om dps mee te doen. Arcane is manawise niet handig en Fire krijg je te weinig procs mee.
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 434534 op 12-01-2012 10:57 ]
Welke guild zit je nu in ?ShadowBumble schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:04:
Zo gisteravond voor het eerst met me nieuwe guild wezen raiden, ben toch weer van 10 naar 25man gestapt, en gister gelijk HC Morchok mee mogen doen ( 1shot ) en toen Zonozz en Yorsahj op normal gedaan om weer richting HC Hagara te stappen, de guild zelf had HC Hagara nog niet gedaan, dus dat was een guild first.
Wat een ontzettend leuk fight is dat Hagara HC, kortom heb gisteravond echt veel lol gehad.
Altijd leuk in je PvE gear PvP goons kapot shotte xDAnoniem: 434534 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:54:
Scrolls zijn tijdelijk non actief gezet las ik gister. Verder lijkt het me een slechte tijd om terug naar WoW te gaan voor arena. Het is meer imbalanced dan ooit omdat blizzard het sinds season 9 al heeft verdomd om ook maar iets aan pvp class balance te doen. Meer dan mages/rogues die mensen in 1 stun killen zul je niet tegenkomen. PvE trinkets die 50k critten etc.
<tevinter> gezellig guild dat neemt raiden ook niet al te serieus moet ik toegeven, tot er echt progression gemaakt moet worden. Erg plezierig raiden dus.
Ja het blijft een beetje leentje buur spelen moet ik toegeven maar ach opzich maakt het weinig uit lijkt mij zo. Zolang je maar fun hebt das voor mij igg het belangrijkste.Terence(x) schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:55:
Vanavond hopelijk ff snel de bosses rekillen en dan verder op Hagara op 10m, blijf het wel grappig vinden dat op 10m zie je heel veel guilds eerste ultraxion doen op onze server, nadat wij als 10m guild hagara hadden geskipped omdat de dps race ons makkelijker leek, en 2 dagen later deden nog een guild of 3/4 dat, en het zelfde op 25m een guild op onze server killed hagara eerst (skipte zon'ozz/yor'sahj) en nu zie je veel 25m guilds op de server met alleen morchok en hagara kills
[ Voor 56% gewijzigd door ShadowBumble op 12-01-2012 11:47 ]
Bij ons is het heel gevarieerd. Sommige 10 Mans heben Zon'Ozz HC geskipped en Hagara HC gekilled, anderen hebben weer wel Zon'Ozz HC down en Ultraxxion HC gedowned en Hagara HC geskipped.Terence(x) schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:55:
Vanavond hopelijk ff snel de bosses rekillen en dan verder op Hagara op 10m, blijf het wel grappig vinden dat op 10m zie je heel veel guilds eerste ultraxion doen op onze server, nadat wij als 10m guild hagara hadden geskipped omdat de dps race ons makkelijker leek, en 2 dagen later deden nog een guild of 3/4 dat, en het zelfde op 25m een guild op onze server killed hagara eerst (skipte zon'ozz/yor'sahj) en nu zie je veel 25m guilds op de server met alleen morchok en hagara kills
*sigh* *sigh* nog steeds die idioten die denk dat pet battles de enige content in pandaria zullen zijn....DrFlash schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:21:
http://www.mmo-champion.c...-Art-Curse-Weekly-Roundup
w00p w00p collect them all !
waar gaat het toch heen met dit spel. vanaf volgende uitbreiding heeft het meer gemeen met carebear pokemon dan het originele WarCraft concept.
Ik denk ook niet dat het de enige content is hoor, ik denk hoogstens dat de developmenttime nuttiger ergens anders aan besteed had kunnen worden.Terence(x) schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:27:
[...]
*sigh* *sigh* nog steeds die idioten die denk dat pet battles de enige content in pandaria zullen zijn....
Waar gaat het toch heen met de community, heeft sinds de laatste uitbreiding weinig meer te doen met logica maar meer met geblaat over niks nuttigs....
Anderen denken dan weer dat het leuk is om iets te doen te hebben naast de reguliere activiteiten. Ik ben zo een persoonBartjeh schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:30:
[...]
Ik denk ook niet dat het de enige content is hoor, ik denk hoogstens dat de developmenttime nuttiger ergens anders aan besteed had kunnen worden.
Wennen was het zeker. Het doel was om minimaal de eerste 4 bosses neer te leggen zodat we vandaag ons kunnen focussen op ultraxion. Het doel is gehaald, maar wat een drama-avondDerr_Hans schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:36:
[...]
Met 3 heals zal je merken dat iedereen zo snel gehealed word dat jouw smites naar de tank gaan vaker nog dan ik het zie (80% bij mij gaat wel naar de tank) en als hij een grote klap krijg PW:S/Penance/GHeal.
Het zal wellicht wel wennen zijn voor je
Zou zeggen probeer het uit, neem je offspec als AA Disc kijk of het voor jullie werkt of niet.
Met AA Spec is het niet zo dat je 24/7 moet smiten/HF. Smite moet je zien als Heal maar dan iets sterker en snellere cast en Holy Fire (on CD) als een FLash Heal. Zie dat een Melee onder de tank zit gebruik dan GHeal/Heal, het is een omschakkeling.
Ik kan met je mee praten over falen.sabriel schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:36:
[...]
Wennen was het zeker. Het doel was om minimaal de eerste 4 bosses neer te leggen zodat we vandaag ons kunnen focussen op ultraxion. Het doel is gehaald, maar wat een drama-avond
6 whip's op Zon'Ozz, 7 op hagara. Zon'ozz was vooral door lag, dc's en al dat soort dingen. Onze resto shaman had weer wat problemen met zijn handen en zijn focus was gewoon slecht, zelf als priest nog een beetje onwennig met nieuwe spec. Hagara was gewoon extreem slecht, mensen dood door frostwave en dat soort dingen.
Het echt uit kunnen proberen van mijn spec was er niet bij, zoveel mensen pakten zo veel onnodige damage dat healing gewoon te spiky was. Maar de getallen die ik voorbij zag schieten zijn voor mij hoopvol genoeg om vandaag MT-healing over te dragen aan druide of shaman en pas na 4-5min vol aan de bak te gaan met healing maar daarvoor lekker DPS-en. Wel even mijn glyphs aangepast want dat was ik in de haast vergeten.
Hetgene wat ik met atonement spec het meest mis is mijn 1s-shield cooldown. Nu was het soms echt zo van... ik moet nu mijn shield casten op meerdere characters, waarom werkt het niet
Maar zoals al eerder vermeld, gewoon een kwestie van gewenning en hoop vanavond veel training op te kunnen doen.
Je krijgt geen fading light, 1 punt wat ik wel dacht dat het werkte.Even een vraag over ultraxion. Het viel mij op dat healers eigenlijk nooit fading light krijgen zolang mensen niet dood zijn. Het is altijd de huidige tank + 1 DPS. Valt een atonement priest nu onder de clasificatie dps-er of healer op dit gevecht als je lekker mee aan het dps-en ben. Kort gezegt, moet ik ook rekening houden met fading light.
inderdaad diablo 3.Bartjeh schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:30:
[...]
Ik denk ook niet dat het de enige content is hoor, ik denk hoogstens dat de developmenttime nuttiger ergens anders aan besteed had kunnen worden.
thxRakkerzero schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:09:
Vertel die tank maar dan dat /leavevehicle wel werkt in dergelijke gevallen
HihiDrFlash schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:21:
http://www.mmo-champion.c...-Art-Curse-Weekly-Roundup
w00p w00p collect them all !
waar gaat het toch heen met dit spel. vanaf volgende uitbreiding heeft het meer gemeen met carebear pokemon dan het originele WarCraft concept.
Al mijn lurky varianten ftwShadowBumble schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:23:
[...]
mini-thor (SC2 CE), Tyreal(yeah baby), shaman pet(D3 CE)
Ik denk dat je het vooral in raidsetup moet zoeken. 2 paladins, 2 mages, ik verwacht dat als je je setup door MMO Raidcomp haalt je mogelijk wat mogelijk essentiele buffs mist.sabriel schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:00:
[...]
Wij healen eigenlijk geen enkele boss met 2 healers.
Eerste 4 bosses ook nog geen problemen ondervonden.
Zelfs FL doen we met 3 healers,en alleen op alyrazor doen we 2 vanwege het feit dat ik de enige ben die een beetje fatsoenlijk kan vliegen. Onze mage is 60 jaar en volgt het allemaal niet goed met die circles, de hunter viel elke keer dood naar beneden. Zelf denk ik dat onze druid niet het zelfvertrouwen heeft om het te 2-healen, derhalve vergeet ze wel dat de bosses minder lang leven dus minder lang healing nodig.
Onze hunter is nog op vakantie dus onze setup is momenteel als volgt op ultranaxion:
tanks
paladin/warrior
healers
shaman/druide/priest(disc) zonder atonement (ik)
dps
2*mage/DK/rogue/paladin
Ik heb begrepen dat er 2 type disc-healers zijn, diegene die gaan voor atonement en die gaan voor meer mitigration. Is het aan te raden om te respeccen naar atonement om te fungeren als half dps-er ??
Van de 3 healers is mijn off-spec gear het meest op orde, onze shaman is ook wel goed maar speelt liever geen DPS in raids. Onze druid heeft haar offspec niet ready.
Dat is dan gelukkig wel een ander development team
Dit !Bartjeh schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:30:
[...]
Hierom denk ik ook dat de kans klein is dat ik World of Panda ga spelen, en mocht het zo zijn dat Diablo 3 er dan nog niet is, en ik dus WoP wel moet spelen... dan verhuis ik wel van 10man normal naar 25man HC guild.DrFlash schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:45:
[...]
Dit !
De raid content in cataclysm was op z'n minst gezegd zwak en weinig. En voorlopig is er nog niets released wat dit in pandaria beter zou maken. Wel onzinnige content zoals bovenstaand. En Tuurlijk is het leuk voor even maar het heeft totaal niets meer met warcraft te maken, wel met iets van 10 jarigen in het spel binnenhalen voor nog meer inkomsten.
Ik ben van mening dat ze het hele LFR/Normal/Heroic verhaal totaal verkeerd aangepakt hebben. In ieder geval het Normal/heroic verhaal. Het feit dat je eerst Normal moet clearen (wat ongeveer 1 avond kost bij een nieuwe release) voordat je aan Heroic mag beginnen vind ik zonde. Er is totaal geen prestige gevoel meer als je na een tijdje wipen de heroic versie hebt neergehaald. Want lekker boeiend. Die baas was toch al dood. Wat betreft LFR hadden ze dat op een andere raid moeten doen.3xNix schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:49:
[...]
Hierom denk ik ook dat de kans klein is dat ik World of Panda ga spelen, en mocht het zo zijn dat Diablo 3 er dan nog niet is, en ik dus WoP wel moet spelen... dan verhuis ik wel van 10man normal naar 25man HC guild.
Ik vind de raid content te makkelijk, zelfs voor mijn guild met hoog "keyboard-turner" gehalte.
Was dan ook sarcasm tot de max.Bartjeh schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:45:
[...]
Dat is dan gelukkig wel een ander development team
Ik wel. Maar goed, zo zijn er veel meer voorbeelden over 'vergane glorie'3xNix schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:24:
Toen we als horde ineens die "Gay" paladins erbij kregen lag ook alles overhoop, niemand wilde ze echt.
En we wilde al helemaal niet dat alliance dan de shaman zou krijgen...
Maarja.. anno nu weet niemand dat meer, hoe het was met enkel sham of pally...
Wij gaan iig geen mensen benchen omdat onze raidsetup niet optimaal is.Dennism schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:42:
[...]
Ik denk dat je het vooral in raidsetup moet zoeken. 2 paladins, 2 mages, ik verwacht dat als je je setup door MMO Raidcomp haalt je mogelijk wat mogelijk essentiele buffs mist.
Wij deden tijdens de kerstvakantie wat 10 mans ivm attendance, en het viel me echt op hoe makkelijk Ultraxxion 10 is. Wij hadden ook een 3 heale setup, en de raid bestond uit een mix van Raiders, alts en socials, dus verre van het beste dat we hebben.
InderdaadDerr_Hans schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:20:
Dat hele pokemon is niets voor mij, voegt het wat toe ? Ja het voegt weer iets te doen hebben buiten het raiden en tijdens een /g chat. Pets gaan zoeken in het wilt hoort hier bij maar ik kom niet vaak SW uit alleen als ik moet raiden of verplicht questen om te lvl'en.
De challenge mode van dungeons lijkt me wel leuk, hoop idd dat men wel weer terug gaan naar de grote raids.
Deze kleine raids valt erg tegen, cataclysm is echt niet geworden wat velen dachten en de omgeving van deze raids zijn niet echt epic. Dragon Soul vind ik dan wel weer cool.
Spelen zal ik denk ik toch wel doen, hebben een leuke club bij elkaar veel lol en lekker casual raiden.
Bevalt me goed en dat is ook het enigste waarom ik het nog speel.
haha, kweet nog wel hoe wij altijd zaten te vloeken op de shaman's toen ze er net waren. Wij Onyxia doen met een Fear ward op de tank.... horde had lekker tremour totem.. grrr3xNix schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:24:
En daarbij...
Toen we als horde ineens die "Gay" paladins erbij kregen lag ook alles overhoop, niemand wilde ze echt.
En we wilde al helemaal niet dat alliance dan de shaman zou krijgen...
Maarja.. anno nu weet niemand dat meer, hoe het was met enkel sham of pally...
13:37
Alleen gingen die hordes altijd uit PvP, dus ze konden ons wel aanvallen en andersom niet, vet lelijk, maar heb daar wel leuke gevechten gehad inderdaad
Mja als horde is het op de meeste servers ook aanbevolen de eerste klap te kunnen doen, en te vechten als het jou uitkomt.Anoniem: 429308 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:19:
[...]
Alleen gingen die hordes altijd uit PvP, dus ze konden ons wel aanvallen en andersom niet, vet lelijk, maar heb daar wel leuke gevechten gehad inderdaad
De classes die jullie hebben is genoeg om bijna alle buffs te hebben.sabriel schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:09:
[...]
Wij gaan iig geen mensen benchen omdat onze raidsetup niet optimaal is.
Tevens hebben we voor onze groep maar 13 man (de tweede groep heeft 15), maar deze groep speelt eigenlijk al samen vanaf WotLK en zijn goed op elkaar ingesteld. Gezien onze leer-curve zullen we nooit server first worden, maar dat is ook niet ons doel. Lekker relaxt raiden is wat we doen. En als standaard oplossingen niet werken dan zoeken we wel andere oplossingen.
Voorbeeld, die worm in BWD. We hadden problemen om die wormen snel genoeg gekilled te krijgen met ranged, dus maakten gebruik van soak-tank. Je krijgt niet de achievement maar killed de boss wel en is makkelijker dan kiten en whipen omdat dingen niet lukken.
Whipes tot op heden op ultraxion was vooral te laat klicken dus zijn nog niet verder gekomen dan 3min in de fight. Healingstress zijn we dan ook nog niet tegenaangelopen omdat al iedereen dood was voordat het intense zou gaan worden. Hopelijk vandaag genoeg focus voor de kill.
Hmm, kan ook de andere kant van de medaille laten zienXelasti schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 16:07:
Het is wel triest dat als je als tank veel dps KAN doen je dit ook als een klojo moet laten weten....
Precies kan heel goed begrijpen dat dit ver van ideaal is en vind het al heel goed van je dat je uberhaupt alles dan gaat uitzoeken..IntToStr schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:14:
Ik speel pas ongeveer 3 maanden en het viel me heel erg op dat je alles maar zelf uit moet zoeken.
Helaas is dat juist echt pas verandert sinds het levelen keihard generfed is.Anoniem: 373674 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:54:
[...]
Precies kan heel goed begrijpen dat dit ver van ideaal is en vind het al heel goed van je dat je uberhaupt alles dan gaat uitzoeken..
blizz kan wat mij betreft veel beter verplichte quests per class maken die ook echt leerzaam zijn. waarom geen quests die ingaan op skills als (dps/heal/CC/Interrupt etc.). Nu is het vooral gefocust om het allemaal maar zo snel mogelijk te maken omdat toch iedereen max lvl wil halen... en leerzaam is het totaal niet. Dan zijn mensen max lvl en weten ze eigenlijk nog weinig van de game af.. en gaan dan raiden en komen met doorgewinterde mensen te zitten die al dat "gekneus" ook zat worden.
Persoonlijk denk ik dat blizz hierover eens een patch zou moeten uitbrengen zodat het allemaal wat constuctiever wordt.
Opzich wel een goed idee. En Blizz doet dit zo nu en dan best wel… Denk bijvoorbeeld aan de legendary dagger quest voor rogues. Om überhaupt bij de baas te komen moet je behoorlijk skilled worden in rondsneaken… Om de baas te verslaan heb je flink wat abilities nodig. Als ze dit nou vaker doen voor meerdere classes – rollen, dan moeten mensen wel wat dieper hun class induiken om verder te kunnen komen.Anoniem: 373674 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:54:
Precies kan heel goed begrijpen dat dit ver van ideaal is en vind het al heel goed van je dat je uberhaupt alles dan gaat uitzoeken..
blizz kan wat mij betreft veel beter verplichte quests per class maken die ook echt leerzaam zijn. waarom geen quests die ingaan op skills als (dps/heal/CC/Interrupt etc.). Nu is het vooral gefocust om het allemaal maar zo snel mogelijk te maken omdat toch iedereen max lvl wil halen... en leerzaam is het totaal niet. Dan zijn mensen max lvl en weten ze eigenlijk nog weinig van de game af.. en gaan dan raiden en komen met doorgewinterde mensen te zitten die al dat "gekneus" ook zat worden.
Persoonlijk denk ik dat blizz hierover eens een patch zou moeten uitbrengen zodat het allemaal wat constuctiever wordt.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq