Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 254 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 37.002 views

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 10:25
Rakkerzero schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:42:
LOL Sommige denken echt kapitalen te kunnen verdienen met die Swift Lovebird. op mijn realm staan er 14 op met een goldwaarde van 100k of meer. Staan er zelfs een paar op van 999.999 gold :P
1 silver deposit.

Ik heb mijne voor 35.000 erop. Er staan nu ook aanbiedingen van 9.000 gold op. Als ik hem niet verkoop gebruik ik hem wel met MoP waar je weer met ground mount moet levellen naar 90. Tot die tijd is er misschien wel iemand die hem alsnog wil overnemen voor mijn prijs :P

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05-2022
Dinsdag eindelijk mijn mooie legendary staff kunnen oprapen :D

Gister hadden we weer een raid en er werd voor gekozen om een extend te doen.
Vorige (raid)week waren we zo dichtbij een madness kill (eigenlijk had ie gewoon dood moeten zijn al)

Anyway ik mocht op de bank zitten vanwege raid setup en ging dus wat anders doen en lekker op ventrillo meeluisteren.
En ja hoor , iets over 9 uur kon het geschreeuw beginnen :D
8/8 content (heroic 25m) clear! tijd voor beta :p

Oh en laatste ook nog een spectral tiger gekocht, had ik volgens mij nog niet gemeld.
edit:

tiger

[ Voor 11% gewijzigd door kowapanga op 16-02-2012 11:54 ]

BlackMage schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:56:
[...]

1 silver deposit.

Ik heb mijne voor 35.000 erop. Er staan nu ook aanbiedingen van 9.000 gold op. Als ik hem niet verkoop gebruik ik hem wel met MoP waar je weer met ground mount moet levellen naar 90. Tot die tijd is er misschien wel iemand die hem alsnog wil overnemen voor mijn prijs :P
Heb die mount alleen gefarmed voor de gold. Al ga ik de mijne nu nog niet op de AH zetten. Doe ik over een maandje ofzo wel wanneer ie wat zeldzamer aan het worden is.

Voor mijn ground mounting heb ik al een hele mooie mount. Loop al sinds lange tijd met de Argent Warhorse rond.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 10:25
Rakkerzero schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:00:
[...]

Heb die mount alleen gefarmed voor de gold. Al ga ik de mijne nu nog niet op de AH zetten. Doe ik over een maandje ofzo wel wanneer ie wat zeldzamer aan het worden is.

Voor mijn ground mounting heb ik al een hele mooie mount. Loop al sinds lange tijd met de Argent Warhorse rond.
Ik ga gewoon mijn pally charger gebruiken. Imho toch de mooiste die er is, en de animatie van summonen is ook anders/mooier dan de normale mounts.

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Gister kregen we toch te horen dat onze tweede tank aanwezig zou zijn. Opzich prima voor Morchok hc wat dus ook een kill was (jeej 1/8..). Daarna de andere zowel Yor als Zon wat tries op heroic, maar dat werd het niet. Het liep gewoon niet lekker. Jammer, want ik had best goede hoop.
Uiteindelijk vanwege setup problemen op zondag ervoor gekozen om voor een full clear te gaan op normal. Klokslag 11 uur lag Madness en zijn we dus weer klaar voor deze week.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:42

TiMMieJ

PSN: Orixez

BlackMage schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:03:
[...]

Ik ga gewoon mijn pally charger gebruiken. Imho toch de mooiste die er is, en de animatie van summonen is ook anders/mooier dan de normale mounts.
Wat dat betreft ben ik zo blij met mijn Qiraji mount van archy ;). Dat vind ik dan weer de vetste mount ingame. En daarnaast idd de Pally mount met toch wel redelijk gelijk de ToTc Tribute mount.

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ik zie de laatste tijd steeds meer de trend dat er items gedisenchant worden in looking for raid. Aan de andere kant ik zie ook steeds minder geneed worden. Begint LFR nu zijn terugloop te krijgen?

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

I gebruik al een tijdje GoGoMount zodat ik niet de hele tijd tegen dezelfde mount zit aan te kijken. Ik heb uiteraard wel een aantal favorieten, maar die voorkeur verandert ook geregeld :P

Long time favourites zijn de Argent Crusader horsey, de ToGC10 horde wolf (die helaas net iets te subtiel verschilt), de Cenarion Hippogryph and mijn Bloodbathed Frostbrood skellydrakey. En dan ben ik dus een druid, dus ik zit nog best vaak in flightform ook :P

D3 char(s)

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:15
Vraagje, ik wil weer beginnen met WoW. Maar ik zit met het volgende:

371 arcane mage en 363 pala tank. Is het nog nuttig om terug te komen op die, of gewoon opnieuw te beginnen? Ik snap dat er nieuwe heroics uit zijn gekomen, maar ja, ik wil niet nutteloos zijn

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Het nuttigst is om te gaan spelen op een char die je leuk vindt...

• corset
Ik merkte bij eerdere patches dat bepaalde classes/specs compleet kansloos werden gemaakt, en dat als je even niet had gespeeld je een te grote achterstand had opgebouwd

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:37
lanerios schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:27:

371 arcane mage en 363 pala tank. Is het nog nuttig om terug te komen op die, of gewoon opnieuw te beginnen? Ik snap dat er nieuwe heroics uit zijn gekomen, maar ja, ik wil niet nutteloos zijn
Beide characters/specs zijn niet nutteloos, hoewel ik denk dat Fire als mage zijn tegenwoordig beter is (Arcane is op sommige fights nog altijd preferred). Beide chars kunnen de nieuwe heroics in en daar kan je voor beiden nog wat leuke gear halen en daarna kan je eventueel LFR doen (is dacht ik minimaal ilvl 372 vereist).
Maar zoals hierboven al gezegd: speel de character die je leuk vindt. Beiden doen het prima in raids.

Ryzen 7 5800X ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT

• bazkar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-02 14:05
lanerios schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:27:

Wat wil je gaan doen? T13 raiden neem ik aan? Gewoon wat van de nieuwe 5-mans runnen en een paar VP items kopen voor VP of gold (de BoE) en je bent zo T13 geared, zeker als je daarna wat LFR doet.

Waarom zou je in hemelsnaam opnieuw beginnen? Ok, levellen is vlug maar in de week of 2 ofzo die 1-85 kost heb je al je 378 en 397 items bij elkaar die je wilt.

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
BlackMage schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:03:
[...]

daarvoor heb ik deze vind ik echt het meest gave paard (PVE, PVP zitten ook een paar vette tussen) in het spel, daarbij is ie ook nog eens zwaar zeldzaam is toch altijd leuk om op te zitten in stormwind.

[ Voor 4% gewijzigd door DrFlash op 16-02-2012 10:38 ]

Wowhead profiel

Anoniem: 429308

ValHallen schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:10:
Ik zie de laatste tijd steeds meer de trend dat er items gedisenchant worden in looking for raid. Aan de andere kant ik zie ook steeds minder geneed worden. Begint LFR nu zijn terugloop te krijgen?
Lijkt me wel, iedere fatsoenlijke raider heeft niks meer van LFR nodig (als hij het elke week gedaan heeft). En het is nu niet echt iets wat je voor de lol doet (ik niet ten minste).

• bazkar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-02 14:05
Anoniem: 429308 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:45:
[...]

Lijkt me wel, iedere fatsoenlijke raider heeft niks meer van LFR nodig (als hij het elke week gedaan heeft). En het is nu niet echt iets wat je voor de lol doet (ik niet ten minste).
Tenzij je tot nu toe al 17 keer de roll voor Gurthalak verloren hebt.... en ik heb er 2 nodig :(

• corset
Ik heb besloten, Ik ga terug naar WoW :( Vnavond gelijk maar ff die nieuwe instances induiken om wat loot te halen :)

Weet iemand een leuke gezellige server/guild die 2 rustig levellende mensen kan gebruiken? We gaan totaal niet haasten (al te vaak gedaan voor raid guilds) dus we willen ook een wat rustige social guild die niet loopt te pushen :p

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Anoniem: 429308 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:45:
[...]

*kuch*

Ik kan nog 3 stukjes balance tier gebruik voor mijn offspec hoor. Om maar niet te spreken van een stel trinkets. Soit, het is offspec, maar ik blijf m'n rolls maar verliezen :<

D3 char(s)

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
Mage tier 6 / 8 + Swift white hawkstrider
Mage Tier 10 264i + Razzashi Raptor
Mage Tier 11 Blue version + rivendare deathcharger
Mage Season 2 Blue + Reins of the Ravenlord.

En zo verander ik nogal regelmatig met voor mijn idee matchende titels kleur en wapens.

weekelijkse kosten ong 1000g voor elke keer wat anders xD

[ Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 16-02-2012 12:05 ]

Anoniem: 172229

bazkar schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:51:
[...]

Tenzij je tot nu toe al 17 keer de roll voor Gurthalak verloren hebt.... en ik heb er 2 nodig :(
Ik doe LFR op mijn rogue en warrior, met een sterke voorkeur voor warrior.
Op mijn warrior na alle LFR runs die ik gedaan heb: 1 item, trinket.
Op mijn rogue, die ik eigenlijk niet veel aan vind: 3x LFR, 11 items.
:F

Gurthalak, ach. Eens in de zoveel runs weer de hoop dat je hem nu echt gaat winnen, als er twee droppen. Ik probeer er nu maar afstand van te nemen en tevreden te zijn met m'n 5-mans mace. ;)

Vind het wel ontzettend leuk, LFR. Echt een uitvinding nu ik vader ben geworden en niet meer volgens een schema kan raiden. :)

Anoniem: 429308

lanerios schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:59:
Ik heb besloten, Ik ga terug naar WoW :( Vnavond gelijk maar ff die nieuwe instances induiken om wat loot te halen :)

Weet iemand een leuke gezellige server/guild die 2 rustig levellende mensen kan gebruiken? We gaan totaal niet haasten (al te vaak gedaan voor raid guilds) dus we willen ook een wat rustige social guild die niet loopt te pushen :p
Je kan mijn guild wel joinen. Wij willen graag een 2e raid groep beginnen, maar dat wil ik pas starten na mijn verhuizing in April, dus ik hoor het wel.
Blistimo schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:01:
Ik kan nog 3 stukjes balance tier gebruik voor mijn offspec hoor. Om maar niet te spreken van een stel trinkets. Soit, het is offspec, maar ik blijf m'n rolls maar verliezen :<
Moet zeggen dat ik of niks won of gelijk een heleboel :) laatste LFR 2 tiers gewonnen en toen was ik er klaar mee.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 429308 op 16-02-2012 12:10 ]

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-04 17:27
lol, ik had vorige reset eindelijk eens gelukt en Kiril, Fury of Beasts in de LFR gekregen voor m'n hunter (na al die resets, pffft). De avond daarop dropte de normal version gelijk op DW na ook al zoveel kills.. :).. Ik blij natuurlijk. Maar wel jammer voor die andere hunter in de LFR die een 346 staff had en hem graag wou.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:11
Blistimo schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:01:
[...]
Vrijdag trinket van heroic spine looten dan maar O+

Blackthorn ging trouwens verbazenwekkend makkelijk neer, had een verkeerde glyph in m'n spec (protection geglyphed voor P1 soaking), achteraf gezien op de verkeerde trinket gegokt, en had mijn cooldowns veel te vroeg gebruikt bij de kill... Ging wel plat zo rond 10%, en onze beer was al een keer daarvoor gaan liggen, maar die was gelukkig al weer gerezd en had cooldowns klaar voor het laatste stuk. High-dodge beertjes roelen :) Tevens eindelijk wat heroic tier op mijn paladin *O*

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Dutchman! schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:30:
[...]

Vrijdag trinket van heroic spine looten dan maar O+

Blackthorn ging trouwens verbazenwekkend makkelijk neer, had een verkeerde glyph in m'n spec (protection geglyphed voor P1 soaking), achteraf gezien op de verkeerde trinket gegokt, en had mijn cooldowns veel te vroeg gebruikt bij de kill... Ging wel plat zo rond 10%, en onze beer was al een keer daarvoor gaan liggen, maar die was gelukkig al weer gerezd en had cooldowns klaar voor het laatste stuk. High-dodge beertjes roelen :) Tevens eindelijk wat heroic tier op mijn paladin *O*
Ik ben bang dat HC Spine caster trinkets niet direct naar healer offspecs gaan :P

Wel prettig dat we niet weer een volledige lockout met alleen maar hunter/warrior/shaman tokens zitten. Met op bepaalde dagen 0 van die classes in de raid :P

Serieus, waar we in T12HC omkwamen in de Vanquisher en in T13n in de Conqueror, nu dropt er in T13HC weer met name Protector. Kan dat nou echt niet wat meer evenwichtig? :D

D3 char(s)

Nieuwe ts gaat nog ff'tjes duren voordat ie helemaal af. Heb er toch meer werk aan dan verwacht.
Voorlopig nog even geen nieuwe topicstart dus, wel een nieuwe deel:

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 255

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

• corset
Cool, geef maar aan als we over kunnen naar die :)

Mensen, ik wil met een mage weer bezig gaan. laatste keer was.. erm.. maanden geleden?

http://eu.battle.net/wow/...ul-tiras/Geenbenul/simple

Goed genoeg om de nieuwe 5 mans in te gaan? Of wordt ik dan als een of andere scrub eruit getrapt? (Ik heb ook nog PVE gear voor die slots trouwens, de Tier set van BoT/BWD)

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05 20:20

junglebeast

hier staat iets

kowapanga schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:58:
Dinsdag eindelijk mijn mooie legendary staff kunnen oprapen :D

Gister hadden we weer een raid en er werd voor gekozen om een extend te doen.
Vorige (raid)week waren we zo dichtbij een madness kill (eigenlijk had ie gewoon dood moeten zijn al)

Anyway ik mocht op de bank zitten vanwege raid setup en ging dus wat anders doen en lekker op ventrillo meeluisteren.
En ja hoor , iets over 9 uur kon het geschreeuw beginnen :D
8/8 content (heroic 25m) clear! tijd voor beta :p

Oh en laatste ook nog een spectral tiger gekocht, had ik volgens mij nog niet gemeld.
edit:

tiger
Gratz Zekow en Pure. :) Zal de thread gelijk even updaten.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.