Zo wij hebben afgelopen week eindelijk Normal DS gecleared. Erg leuke fight met behoorlijk wat HPS output
. Aan het eind van de fight met 2 tanks/2 healers hadden wij 29k en 20k hps. Nu nog oefenen met optimaal dpsen e.d. maar gaf weer een keer een lekker gevoel zo.
gisteren eerst hc Morchok omgelegd en daarna de rest van de avond gewiped op de heroic oozeboss.
RL gebruikte een addon om te callen welke ooze plat moest en deze hebben we de hele avond braaf gevolgd. Tegen het eind van de avond kregen we het idee alles onder controle te hebben met een beste try tot 22%.
Na afloop tot de conclusie gekomen dat we mss teveel rood/zwart/geel pakken en bij rood/zwart/geel/paars mss beter niet de addon kunnen volgen en de gele ipv paarse moeten killen.
Ondanks flink duimen weer geen heroic Morchok axe voor me ( andere team dissenchant ze inmiddels
).
vanavond zal het wel weer LFR-en worden met 1 of meer van m'n chars.
edit:
Morchok doen wij volgens mij ook wel vrij onortodox: 2 healers, 2 maintanks (DK+druid), 2 offtanks (druid+dk) rest dps.
Ene team heeft DK tank met kitty/bear OT, andere team bear MT met mij in bloodspec+dps gear als OT.
M'n dps is crap zo, maar de enrage timer is toch geen enkel probleem.
RL gebruikte een addon om te callen welke ooze plat moest en deze hebben we de hele avond braaf gevolgd. Tegen het eind van de avond kregen we het idee alles onder controle te hebben met een beste try tot 22%.
Na afloop tot de conclusie gekomen dat we mss teveel rood/zwart/geel pakken en bij rood/zwart/geel/paars mss beter niet de addon kunnen volgen en de gele ipv paarse moeten killen.
Ondanks flink duimen weer geen heroic Morchok axe voor me ( andere team dissenchant ze inmiddels
edit:
Morchok doen wij volgens mij ook wel vrij onortodox: 2 healers, 2 maintanks (DK+druid), 2 offtanks (druid+dk) rest dps.
Ene team heeft DK tank met kitty/bear OT, andere team bear MT met mij in bloodspec+dps gear als OT.
[ Voor 18% gewijzigd door JoeBravo op 13-01-2012 11:16 ]
Ik heb trouwens even zitten rekenen, door mijn nieuwe mainhand gebeurt hetvolgende met mijn stats:
+ 49 intel
- 132 critrating
+144 hitrating
- 225 mastery
+ 611 spellpower
+ proc van de dagger
Flinke upgrade dus! Nu nog een keer de trash offhand zien te bemachtigen...
+ 49 intel
- 132 critrating
+144 hitrating
- 225 mastery
+ 611 spellpower
+ proc van de dagger
Flinke upgrade dus! Nu nog een keer de trash offhand zien te bemachtigen...
[ Voor 4% gewijzigd door hulkie op 13-01-2012 11:21 ]
Ik wil eigenlijk ook wel weer eens een upgrade voor m'n wapen. Loop al sinds halverwege de TBC content met een groen wapen rond en ben nu m'n eerste items van cataclysm aan het verzamelen met quests. Er is dus in al die dungeons en quests die ik heb gedaan geen enkel wapen gedropped dat een verbetering is. Wel regelmatig two hand weapons, maar tanken zonder shield is ook weer zowat. Trinkets en relics heb ik trouwens ook al helemaal niet meer gezien sinds ongeveer dezelfde tijd. Blijven proberen maar...
Je moet inderdaad alleen rood/zwart/geel doen, als groen de 4e is. Wat volgens mij maar 1x per try is.JoeBravo schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:13:
gisteren eerst hc Morchok omgelegd en daarna de rest van de avond gewiped op de heroic oozeboss.
Ondanks flink duimen weer geen heroic Morchok axe voor me ( andere team dissenchant ze inmiddels).
edit:
Ik weet niet welke class je speelt, maar een paladin of warrior hebben idd echt een shield nodig om te kunnen tanken (anders kun je bepaalde abilities ook niet gebruiken).IntToStr schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:32:
Ik wil eigenlijk ook wel weer eens een upgrade voor m'n wapen. Loop al sinds halverwege de TBC content met een groen wapen rond en ben nu m'n eerste items van cataclysm aan het verzamelen met quests. Er is dus in al die dungeons en quests die ik heb gedaan geen enkel wapen gedropped dat een verbetering is. Wel regelmatig two hand weapons, maar tanken zonder shield is ook weer zowat. Trinkets en relics heb ik trouwens ook al helemaal niet meer gezien sinds ongeveer dezelfde tijd. Blijven proberen maar...
Je kunt natuurlijk altijd even langs de Actionhouse, kijken of daar nog betaalbare greenies/blue's op staan.
Anders gewoon wachten, zo heel erg veel maakt het allemaal toch niet uit. Komt vanzelf een quest item aan die harder is (en je zult zien, als je iets van de AH haalt, dat je de volgende quest alsnog een upgrade loot
13:37
Anoniem: 272620
Je kunt ook je questing plannen. In WotLK had je bv. Ragemane's Flipper kunnen halen rond level 74.IntToStr schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:32:
En bijvoorbeeld Ring of Blood / Amphiteater of Anguish.
Je kan perfect Groen/rood/Zwart doen, je krijg dan maar 1 set adds, en rood cast half de snelheid en je tank heeft minder stacksBartjeh schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:43:
[...]
Je moet inderdaad alleen rood/zwart/geel doen, als groen de 4e is. Wat volgens mij maar 1x per try is.
Zie het als volgt : Geel zorg voor dubbele cast speed :
Dus in de tijd span dat je normaal rood krijgt heb je nu 2x rood wat ongeveer de zelfde dmg is als rood + groen samen, daarboven op heb je nog de Geel AOE dmg, en 2x adds, is gewoon stom om Geel up te laten vanuit een dmg taken perspectief.
Al je melee op de tank, iedereen 4 yards spread (zit in dbm met radar) zo dicht mogelijk bij de boss, en het is een cake walk
Klopt, maar ik vind het leuker om de dungeons te doen. Heb in het begin wel wat aanloopquests gedaan, maar verder niet meer. Ik level daarvoor veel te snel. Zelfs alle wotlk dungeons zien gaat me waarschijnlijk niet meer lukken. Heb net nog even gekeken, maar m'n wapen is level 142, dus dat is wel uit een vroege quest van wotlk geweest denk ik. Maar goed, heb er weinig last van gehad. Nu ergens een one hand wapen uit een quest plukken met cata stats en dan kan ik er weer even tegen totdat ik de betere dungeons kan gaan plunderenAnoniem: 272620 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:35:
[...]
Je kunt ook je questing plannen. In WotLK had je bv. Ragemane's Flipper kunnen halen rond level 74.
Anoniem: 429308
Als ja naar je Char scherm gaat, dan zie je aan de zijkant al je stats, en als je er met je muis op gaat staan dan zie je precies wat die stats doen, zeker met Mastery staat er heel duidelijk waar het voor is.IntToStr schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:14:
Zelfs nu net op level 80. Ik heb mastery erbij gekregen als stat. Wat het doet en zo staat volgens mij nergens. Uberhaupt een uitleg van de stats zit er niet in volgens mij, toch essentieel als je het een beetje wil begrijpen.
Er zijn in ieder geval nog een hoop kansen voor Blizzard om de endgame content ook wat beter te brengen. Niet dezelfde dungeon/raid op 3 niveaus, maar zoals al ergens vermeld misschien een oude dungeon wat opleuken voor de mindere goden, zoals ze ook van bijv. Deadmines een 85 heroic hebben gemaakt. Aan de andere kant moet je wel zo veel mogelijk spelers de kans geven om alle content uiteindelijk te spelen, je koopt toch een spel dat je helemaal wil zien. Het moet niet zo zijn dat slechts 10% van de spelers het einde ziet. Het blijft erg lastig om iedereen tevreden te houden wat dat betreft.
Weet niet of je ElitistJerks kent, maar anders moet je daar eens kijken.
Waarom moet iedereen de alle content zien? Word het daardoor beter? Nee, want zeg nu zelf, als je die LFR gecleared heb je dan een voldaan gevoel? Dan ga je naar je online vrienden: Hey, ik heb LFR DS gecleared. Antwoord: Duh!! Wie heeft dat niet gecleared dan?!
In TBC heb ik ook niet alle content gezien voor het einde van de Expension, was dat erg. Nee, totaal niet. Ik vond het al geweldig hoe ver ik gekomen was.
Dat zijn van die kleine dingen die je zelf uit moet zoeken en toevallig kunt ontdekken, maar ik wist het bijv. niet, dus dankAnoniem: 429308 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:58:
[...]
Als ja naar je Char scherm gaat, dan zie je aan de zijkant al je stats, en als je er met je muis op gaat staan dan zie je precies wat die stats doen, zeker met Mastery staat er heel duidelijk waar het voor is.
Die ken ik inderdaad en daar heb ik een hoop info van, maar dit zou alleen voor echte optimalisatie van je char moeten zijn. Leuk voor een beperkte groep mensen (zelf vind ik het zeker interessant), maar zou niet nodig moeten zijn om te weten wat welke stat doet.Weet niet of je ElitistJerks kent, maar anders moet je daar eens kijken.
Het gaat er mij meer om dat ik bijv. niet de raids heb gedaan van classic en tbc. Nu rush ik er (bijna verplicht) doorheen, terwijl je dus hele delen van verhalen mist. Stel, je speelt al vanaf het begin, dan heb je waarschijnlijk alle content gespeeld zoals je nu FL en DS speelt. Je hebt er waarschijnlijk veel meer tijd aan besteed (en hopelijk voor je ook plezier aan gehad). Redelijk nieuwe spelers kunnen dat eigenlijk alleen voor cataclysm doen, want je stijgt nu hard door in level waar je dat bij de laatste expansion natuurlijk niet doet. Nu blijf je op 85 hangen en kun je de content blijven doen, bij de oudere content schiet je er zo voorbij.Waarom moet iedereen de alle content zien? Word het daardoor beter? Nee, want zeg nu zelf, als je die LFR gecleared heb je dan een voldaan gevoel? Dan ga je naar je online vrienden: Hey, ik heb LFR DS gecleared. Antwoord: Duh!! Wie heeft dat niet gecleared dan?!
In TBC heb ik ook niet alle content gezien voor het einde van de Expension, was dat erg. Nee, totaal niet. Ik vond het al geweldig hoe ver ik gekomen was.
Maar goed, iedereen beleeft het anders natuurlijk. De een haalt er dit uit, de ander weer iets heel anders. Overigens speel ik niet voor (online) vrienden, maar voor mezelf
Ik heb ook de raids van Vanilla gemist en vond Naxx ook leuk omdat ik et niet gedaan had, maar om alles te gaan herhalen, omdat een kleine percentage het niet gedaan heeft vind ik ook niet echt een goed idee. Jij hebt nu elkele raids gemist, omdat je later begonnen bent, dus wilt ze graag nog doen, maar een groot deel van de spelers heeft ze al wel gespeeld, dus zou iedereen alles overnieuw moeten doen voor de nieuwe spelers.IntToStr schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:48:
Het gaat er mij meer om dat ik bijv. niet de raids heb gedaan van classic en tbc. Nu rush ik er (bijna verplicht) doorheen, terwijl je dus hele delen van verhalen mist. Stel, je speelt al vanaf het begin, dan heb je waarschijnlijk alle content gespeeld zoals je nu FL en DS speelt. Je hebt er waarschijnlijk veel meer tijd aan besteed (en hopelijk voor je ook plezier aan gehad). Redelijk nieuwe spelers kunnen dat eigenlijk alleen voor cataclysm doen, want je stijgt nu hard door in level waar je dat bij de laatste expansion natuurlijk niet doet. Nu blijf je op 85 hangen en kun je de content blijven doen, bij de oudere content schiet je er zo voorbij.
Zeg na MoP komt er nog een expension en dan is er ook weer een nieuwe spelers die net lvl 95 is geworden komt dan in dezelfde situatie, dan heb jij ook geen zin om DS nog een keer over te gaan doen
Ik denk niet\hoop dat ze terug komen die raids, hoewel met al dat recyclen van de laatste tijd weet je het maar nooit.
Anoniem: 63072
Daar zeg je wat. Ik ben zelf vrij lang blijven hangen in dungeons voor ik raids ging doen in classic. Vervolgens een 20 mans guild in oprichting gejoined en ZG en AQ20 gedaan en in TBC tot en met Illidari council gekomen. WotLK miste ik alleen heroic LK, voor de rest alles gedaan. Cataclysm heb ik nog geen heroic bosses gedaan voor de volgende tier er was. De guild wel, maar mijn werk ligt dwarsIntToStr schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:48:
Het gaat er mij meer om dat ik bijv. niet de raids heb gedaan van classic en tbc. Nu rush ik er (bijna verplicht) doorheen, terwijl je dus hele delen van verhalen mist. Stel, je speelt al vanaf het begin, dan heb je waarschijnlijk alle content gespeeld zoals je nu FL en DS speelt. Je hebt er waarschijnlijk veel meer tijd aan besteed (en hopelijk voor je ook plezier aan gehad).
Overigens, doordat vanaf WotLK alles met 10 man is te doen, kan je met een stuk of 11-12 mensen xp locken en alles doen op het bedoelde level. Zo heb ik zelf met wat guildies laatst nog Herald of the Titans binnengehaald.
Dat is nou het rotte aan die randoms heXelasti schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 16:07:
Na een afwezigheid van bijna een jaar, een maand into Cata geen gametime meer gekocht en 1 Ilvl346 pally - Heb halverwege december nog maar eens een game time card geactiveerd, verveelde me met alle overige games, niets echt boeiend om langere tijd te spelen. speel wow sinds de beta, sommige dingen zijn positief veranderd maar ook genoeg negatief.
Hetgeen wat me het meeste tegen staat is de kortzichtigheid en elitism van sommige spelers.
Ik speel momenteel mage, net 80 gedinged.
Op lvl 77 ben ik HoS in gegaan, daar was een DK tank (79) met een Druid healer (78).
Al vanaf het begin zat de DK te boasten dattie 50% van de damage deed, ik was ruim 2e als dps met iets van 30% damage, de rest was echt ruk, maar goed, moet je maar geen randoms doen (hoewel, hoe moeilijk is het nou om een beetje meer damage te doen afgezien van afk-ing)
Ik was het zat en vroeg de DK te stoppen met zinloze opmerkingen te maken (bullying)
Vervolgens, tijdens de stone boss kreeg geen enkele dps meer heals.
Hier gaven we, als dps natuurlijk ook commentaar op. maar toch bleven de elitist jerks ons niet healen/tanken.
Gelukkig had ik al vroeg door dat de druid z'n tankje wou ondersteunen met zijn gekloot.
Dit heb ik duidelijk laten merken op het eind, heb afscheid genomen en hoop ze nooit meer tegen te komen.
Het is wel triest dat als je als tank veel dps KAN doen je dit ook als een klojo moet laten weten....
Ik wil uiteraard niet voor iedereen alle content verplicht stellen of zo
Het zou leuk zijn als je de mogelijkheid hebt. Ik lees hierboven iets van xp lock. Als dat betekent vrijwillig geen xp meer krijgen vind ik dat een perfecte oplossing om bijv. op level 80 te blijven hangen en je ding te doen. Voor raids zul je wel een groep moeten hebben natuurlijk. Het is nu te laat voor mijn main, maar als dit kan doe ik het misschien nog wel op een alt.
Misschien zou je heirlooms meer kracht moeten geven, zodat alts van goede spelers (want moeilijk te krijgen) sneller levelen. Of heirlooms alleen in heroic endgame als loot geven ipv bijna gratis bij de darkmoon faire.
Ik blijf in ieder geval nog even spelen en hoop snel ook DS in te kunnen met de guild. Bij MoP kan ik dan vanaf het begin vol meespelen. Komende week misschien al wat lich king raids met een beetje geluk (en tijd).
Misschien zou je heirlooms meer kracht moeten geven, zodat alts van goede spelers (want moeilijk te krijgen) sneller levelen. Of heirlooms alleen in heroic endgame als loot geven ipv bijna gratis bij de darkmoon faire.
Ik blijf in ieder geval nog even spelen en hoop snel ook DS in te kunnen met de guild. Bij MoP kan ik dan vanaf het begin vol meespelen. Komende week misschien al wat lich king raids met een beetje geluk (en tijd).
@IntToStr: ik vind het wel leuk om af en toe wat dingetjes te lezen van een speler die relatief nieuw is in WoW (jij dus o.a.
). Ik ben het wel met je eens dat bepaalde dingen wel wat beter uitgelegd kunnen worden, maar aan de andere kant is het niet altijd even makkelijk om dit praktisch te implementeren, m.a.w. ze kunnen moeilijk voor elk dingetje een tutorial of quest maken. Maar goed...ben het grotendeels wel met je eens dat sommige dingen wat duidelijker mogen. Overigens als je naar je talents gaat (N) en je klikt op view summaries, zie je ook wat mastery precies voor je spec doet. Over het algemeen is mastery voor de meeste classes wel een goeie stat, vaak ook voor tanks. Have fun en als je vragen hebt, stel ze gerust.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Maar een extra class quest item dat je weer in een extra slot kan stoppen zou best leuk zijn,
Iets wat je steeds upgrade.
Weet nog dat je in EverQuest een epic quest line had. Je krijg dan een leuk wapen, met een extra spell.
Maar om dit te bereiken moest je wel heeft veel doen. Raids, rares campen, en nog meer.
Iets wat je steeds upgrade.
Weet nog dat je in EverQuest een epic quest line had. Je krijg dan een leuk wapen, met een extra spell.
Maar om dit te bereiken moest je wel heeft veel doen. Raids, rares campen, en nog meer.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ben sinds een maand weer bezig met WoW, nu een lvl 70 rogue.. Waar ik gestoord van wordt in BG is dat ik soms niet begrijp hoe mensen mij in stealth kunnen spotten+attacken (mn door andere rogues). Wat zijn de andere manieren om iemand in stealth te kunnen spotten behalve flare/AoE?
Natuurlijk ook handig om te weten op mijn andere chars..
[ Voor 10% gewijzigd door Baroshir op 14-01-2012 11:33 ]
Anoniem: 294476
hi all,
volg het topic al een paar maanden maar nu toch maar eens de eerste post.
Paar vraagjes.
ik speel op sunstrider (horde) en ben op zoek naar een nederlands social raiding guild zit toevalig iemand in zoiets?
Tevens heb ik net wat gear bij elkaar en kan nu quen voor random raids.
Zou dit qua gear te doen zijn? of zou dat een doffe allende worden? k speel pas een paar maandjes en weet dus qua raiden eingelijk niks
hierbij een linkje naar armory
http://eu.battle.net/wow/...trider/Remmerske/advanced
Paar vraagjes.
ik speel op sunstrider (horde) en ben op zoek naar een nederlands social raiding guild zit toevalig iemand in zoiets?
Zou dit qua gear te doen zijn? of zou dat een doffe allende worden? k speel pas een paar maandjes en weet dus qua raiden eingelijk niks
Volgens mij komt het gewoon door het level-verschil ? Bv. wanneer jij dus 70 bent en je attacker 74, heeft hij meer kans je te spotten ( denk ik toch ).Baroshir schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 11:32:
Ben sinds een maand weer bezig met WoW, nu een lvl 70 rogue.. Waar ik gestoord van wordt in BG is dat ik soms niet begrijp hoe mensen mij in stealth kunnen spotten+attacken (mn door andere rogues). Wat zijn de andere manieren om iemand in stealth te kunnen spotten behalve flare/AoE?
Hm nog geen rekening mee gehouden, normaalgesproken heb ik het gevoel dat in die BG m.n. lvl 70 chars rondlopen. Maar dat zou nog wel eens een goede kunnen zijn.. ThanksJimDB schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 13:57:
[...]
Volgens mij komt het gewoon door het level-verschil ? Bv. wanneer jij dus 70 bent en je attacker 74, heeft hij meer kans je te spotten ( denk ik toch ).
Komt waarschijnlijk inderdaad door het level verschil. Scheelt enorm als je een paar levels lager bent qua stealth-detectie.
@Remmerske:
Qua gear moet een random DS-raid volgens net lukken. Je loopt alleen wel het risico dat mensen/healers gaan klagen omdat je als tank twee pieces pvp-gear aan hebt (schouders en head) en nog geen enchant hebt op je head. Op zich moet het voor een goed ge-gearde healer wel te doen zijn volgens mij, maar als je het zekere voor het onzekere wilt nemen, zou ik als ik jou was gewoon een paar random hour of twilight dungeons doen. Je kan er evt. ook voor kiezen om in je dungeon journal bij de loot table te kijken in welke dungeon goeie shoulders en/of head droppen, en voor die specifieke dungeon queuen (in de hoop dat ze droppen). Je mist dan uiteraard wel de random valor points bonus, maar dat is niet zo'n ramp. Ik raad je wel aan om, als je als tank queued voor een raid, een beetje op de hoogte zijn van de tactics. Op Youtube heb je flink wat guides. Persoonlijk vind ik de filmpjes van tankspot altijd wel prettig, maar ik weet niet of ze ook aparte filmpjes hebben voor Raid Finder-difficulty (deze zijn iets makkelijker dan normal of hc).
@Remmerske:
Qua gear moet een random DS-raid volgens net lukken. Je loopt alleen wel het risico dat mensen/healers gaan klagen omdat je als tank twee pieces pvp-gear aan hebt (schouders en head) en nog geen enchant hebt op je head. Op zich moet het voor een goed ge-gearde healer wel te doen zijn volgens mij, maar als je het zekere voor het onzekere wilt nemen, zou ik als ik jou was gewoon een paar random hour of twilight dungeons doen. Je kan er evt. ook voor kiezen om in je dungeon journal bij de loot table te kijken in welke dungeon goeie shoulders en/of head droppen, en voor die specifieke dungeon queuen (in de hoop dat ze droppen). Je mist dan uiteraard wel de random valor points bonus, maar dat is niet zo'n ramp. Ik raad je wel aan om, als je als tank queued voor een raid, een beetje op de hoogte zijn van de tactics. Op Youtube heb je flink wat guides. Persoonlijk vind ik de filmpjes van tankspot altijd wel prettig, maar ik weet niet of ze ook aparte filmpjes hebben voor Raid Finder-difficulty (deze zijn iets makkelijker dan normal of hc).
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Bij mij is het nu sinds een paar minuten dat ik disconect van de server. Hebben jullie dat toevallig ook of ben ik de enigste? Of hebben ze een of andere maintance aan de servers?
EDIT: kan ook niet meer inloggen. Hij zegt dat mijn wachtwoord verkeerd is. Kan dit een of andere hack etc zijn?
EDIT2: Kon ook niet meer inloggen op mijn battle.net account. Heb dus een wachtwoord change gedaan... Hoe en waarom ze aan mijn paswoord zijn gekomen, geen idee. Maar heb het dus eventjes gewijzigd. Mijn mailbox kan behalve mij niemand in aangezien ik mijn wachtwoord elke maand eigenlijk wel vervang.
Zal nu ff kijken of ik het een en ander mis ofzo
EDIT: kan ook niet meer inloggen. Hij zegt dat mijn wachtwoord verkeerd is. Kan dit een of andere hack etc zijn?
EDIT2: Kon ook niet meer inloggen op mijn battle.net account. Heb dus een wachtwoord change gedaan... Hoe en waarom ze aan mijn paswoord zijn gekomen, geen idee. Maar heb het dus eventjes gewijzigd. Mijn mailbox kan behalve mij niemand in aangezien ik mijn wachtwoord elke maand eigenlijk wel vervang.
Zal nu ff kijken of ik het een en ander mis ofzo
[ Voor 61% gewijzigd door Oxigeon op 14-01-2012 17:14 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Waarschijnlijk spyware, of je wachtwoord was gelijk aan dat van iets anders met het zelfde mail adres, maar doe je zelf gewoon een lol zet er een authenticator op dan heb je dit soort shit niet.
Gisteren nog even gecheckt, het lukt zelfs door lvl 70 ppl. Kwestie van gewenning voor me waarschijnlijk, als ik iemand net in stealth zie gaan lukt het me niet eens om te targetten xDtemp00 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 16:59:
Komt waarschijnlijk inderdaad door het level verschil. Scheelt enorm als je een paar levels lager bent
Tab spammen FTW !!Baroshir schreef op zondag 15 januari 2012 @ 09:38:
[...]
Gisteren nog even gecheckt, het lukt zelfs door lvl 70 ppl. Kwestie van gewenning voor me waarschijnlijk, als ik iemand net in stealth zie gaan lukt het me niet eens om te targetten xD
Anoniem: 373674
Cheer Death wing nekkie
Zou eigenlijk gaan dps-en, maar andere tank kwam niet dus heb ik de klus maar geklaard.. wist alleen niet dat die 2 laatste adds zo gruwelijk had slaan.. dus dat koste ons ff een wipe
.. verder goede kill
voor de geintresseerden
http://www.worldoflogs.co...b39r3a10lq/?s=2619&e=3380
ik ben woefwoefwoef
zo nu kan ik de game deleten
.. nee nog 1 maandje en dan kap ik er mee.. zal tot die tijd de gasten wekelijks helpen met death wing te slopen want dat moet na vanavond makkelijk in 1 avond voor ons te halen zijn.
Zou eigenlijk gaan dps-en, maar andere tank kwam niet dus heb ik de klus maar geklaard.. wist alleen niet dat die 2 laatste adds zo gruwelijk had slaan.. dus dat koste ons ff een wipe
voor de geintresseerden
http://www.worldoflogs.co...b39r3a10lq/?s=2619&e=3380
ik ben woefwoefwoef
zo nu kan ik de game deleten
Ervaringsvraag,
Ik wil mn mage (ally) van een low populated server gaan migreren naar de Horde kant van een andere server, echter een probleem en das de Gold cap van 50k. Ik wil net even wat meer meenemen, de prijzen zijn erg hoog op de server en weinig aanbod. Iemand enig idee hoe ik dit aan moet gaan pakken?
Ik wil mn mage (ally) van een low populated server gaan migreren naar de Horde kant van een andere server, echter een probleem en das de Gold cap van 50k. Ik wil net even wat meer meenemen, de prijzen zijn erg hoog op de server en weinig aanbod. Iemand enig idee hoe ik dit aan moet gaan pakken?
Kan je het niet kopen in mats ? of in choppers en die weer verkopen op de andere server ?.Locks schreef op zondag 15 januari 2012 @ 23:07:
Ervaringsvraag,
mats zijn hier echt 3 keer zo duur als op de andere server (last resort) en choppers zijn er gewoon NIET ik zit er idd bijna aan te denken om gewoon de prof te levelen zodat ik choppers kan maken (probleem is dat de mats niet op ah staan dus ik die weer zal moeten gaan verzamelen) verder ben ik gewoon een grote idioot want mn andere lvl 85 chars zijn al over met 25k per toon (2)
EDIT: kleine aanpassing beiden vorige toons hadden totaal 90K mee dus had die ook weinig mee kunnen geven kom ik net achter
EDIT: kleine aanpassing beiden vorige toons hadden totaal 90K mee dus had die ook weinig mee kunnen geven kom ik net achter
[ Voor 14% gewijzigd door Wognummer op 16-01-2012 07:05 ]
Van het weekend ook nog wat gespeeld. Ben uiteindelijk bijna met nog 15% level te gaan nu level 50. Nog 10 levels en dan kan ik eindelijk aan de flying mounts beginnen. Vind het nog allemaal erg spannend haha. Ben nog een aardige noob in het WoW gebeuren
. Ben uiteindelijk dit weekend ook van de 600 goud naar de 1200 goud te gaan door elke dag aan het eind van de avond even de auction hall op te zoeken. Daar kocht ik dan ore waarvan ik bars maakte.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Is hier iemand die kan bevestigen of Master's Call (hunter ability) de Frostflake debuff @ hagara HC kan verwijderen?
Normaal gesproken loop ik even in de waterbubble om deze buff zelf te dispellen maar ik ben er niet helemaal zeker van of een andere dispeller net iets eerder is waardoor het lijkt alsof het werkt.
Normaal gesproken loop ik even in de waterbubble om deze buff zelf te dispellen maar ik ben er niet helemaal zeker van of een andere dispeller net iets eerder is waardoor het lijkt alsof het werkt.
Gewoon even in je logs kijken of iemand die ability heeft gebruikt misschien ?
Terence(x) schreef op maandag 16 januari 2012 @ 09:10:
Gewoon even in je logs kijken of iemand die ability heeft gebruikt misschien ?
Kortom gewoon duidelijke afspraken maken met je healer dan weet iedereen waar ie aan toe is overigens als je zelf dispelled kan je raid wel eens pissed worden als je dat ice ding in het pad gooit of half buiten de cirkel omdat je te snel was
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Dit weekend toch maar besloten om mijn Tauren druid om te zetten naar een Nelf. Nadat mijn eerste potje van de dag (als Tauren) eindigde in 2000-0 verlies was ik het helemaal beu en heb ik besloten om factions te switchen. Ik had al de hele week een lijstje bijgehouden met wins/losses en dat viel ook al zwaar in het voordeel van de Alliance. Ik speel trouwens op Azjol-Nerub (eu) (Blackout).
Hopelijk gaat het idd wat beter aan de ally kant. Naast de PvP heb ik ook het voordeel dat ik SW mooier vindt als Ogrimmar (bedankt Orc'jes!
) en is de Ally-Horde ratio ook zwaar in het voordeel van de Alliance, wat als gevolg heeft dat de AH/economie veel beter is aan de Alliance kant.
En nu is het maar wachten tot ik de eerste bekende Horde spelers ga tegenkomen on the battlefield
Hopelijk gaat het idd wat beter aan de ally kant. Naast de PvP heb ik ook het voordeel dat ik SW mooier vindt als Ogrimmar (bedankt Orc'jes!
En nu is het maar wachten tot ik de eerste bekende Horde spelers ga tegenkomen on the battlefield
[ Voor 14% gewijzigd door bitpixl op 16-01-2012 09:35 ]
Goede morgen,
Ik heb alleen gister even wow gespeeld… Was een beetje vaag. Rodie was weer terug van vakantie, dus dat was gezellig. Een paar random heroics gedaan, dat slaat nergens meer op met ons huidige gear niveau. Best lollig!
Helaas moesten we randoms doen omdat de altraid niet doorging. Eén van de spelers wilde op zijn DK komen, de ander vond het niet leuk, want die speelt ook op een DK. Resultaat: de beste vent gaat offline en is niet meer te bereiken – kinderachtig gedrag, en voor het eerst een beetje gezeik binnen de guild. Uiteindelijk de raid maar helemaal afgeblazen. Pixels voor altjes is soms blijkbaar een reden om je als een kleuter te gedragen ookal ben je zelf rond de 60… pfft!
Wel goed gelachen op trilo en mijn paladin en rogue een beetje verder gepimped. Allebei op acceptabel itemlevel voor DS normal!
Woensdag hopelijk Morchok Hc omleggen!
Ik heb alleen gister even wow gespeeld… Was een beetje vaag. Rodie was weer terug van vakantie, dus dat was gezellig. Een paar random heroics gedaan, dat slaat nergens meer op met ons huidige gear niveau. Best lollig!
Helaas moesten we randoms doen omdat de altraid niet doorging. Eén van de spelers wilde op zijn DK komen, de ander vond het niet leuk, want die speelt ook op een DK. Resultaat: de beste vent gaat offline en is niet meer te bereiken – kinderachtig gedrag, en voor het eerst een beetje gezeik binnen de guild. Uiteindelijk de raid maar helemaal afgeblazen. Pixels voor altjes is soms blijkbaar een reden om je als een kleuter te gedragen ookal ben je zelf rond de 60… pfft!
Wel goed gelachen op trilo en mijn paladin en rogue een beetje verder gepimped. Allebei op acceptabel itemlevel voor DS normal!
Woensdag hopelijk Morchok Hc omleggen!
@Temp00 :temp00 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 16:59:
Komt waarschijnlijk inderdaad door het level verschil. Scheelt enorm als je een paar levels lager bent qua stealth-detectie.
@Remmerske:
Heel erg bedankt voor de tips. wou idd al van de pvp gear af. schouders zijn onrdertussen vervangen en volgende week kank m met vp een helm kopen. de enchantment van de helm ben ik ook nog rep voor aant grinden dat is ook volgende week klaar. dus zal me volgende week goed ingelezen en met de juiste gear eens aan een raid gaan wagen.
Groetjes Peter
Helaas weer geen tijd om madness te doen, 40min later beginnen en 1 uur eerder stoppen.
Wel geprobeerd spine te 2 healen want onze Druid tank/healer heeft aangegeven om te stoppen.
Weer op de recruit tour naar een DPS/Tank(off) en een Ele/Resto shammy wellicht nog een Random dps want heb het id dat die IRL friend (rogue) van die druid er ook mee stopt. We zullen zien, iig hebben we zowie zo nog genoeg voor volle raids (pcies 10
)
Iig gunship ging nu eindelijk wel snel neer ondanks wat rare lag, weet niet of meer mensen er last van hebben maar heb sinds 3 dagen een rare lag van some 1 sec geen casts, een aantal in de guild heeft het zelfde. Die lag is vervelend met 2healing als beide healers dit hebben.
Spine 2 healen met deze lag, ging eigenlijk wel goed alleen die laaste plaat is klote. Kwam telkens net 3 casts aan mana te kort om mensen te laten leven en bloods wouden mij maar niet killen om zo als nog die paar secondes te healen tot 3 keer toe die laaste plaat met minder dan 5% in leven met 2 dps down.
Laatste try 3 healen en een kill, we weten dat we het kunnen met 2heal (zonder lag) dus dat maakt raid setup weer makkelijker nu dat onze 3de healer dus gestopt is.
Eindelijk de DW healing trinket geloot, meteen aan het reforgen geslagen en meer haste / crit genomen.
Woensdag eens kijken hoeveel het heeft opgeleverd.
Wel geprobeerd spine te 2 healen want onze Druid tank/healer heeft aangegeven om te stoppen.
Weer op de recruit tour naar een DPS/Tank(off) en een Ele/Resto shammy wellicht nog een Random dps want heb het id dat die IRL friend (rogue) van die druid er ook mee stopt. We zullen zien, iig hebben we zowie zo nog genoeg voor volle raids (pcies 10
Iig gunship ging nu eindelijk wel snel neer ondanks wat rare lag, weet niet of meer mensen er last van hebben maar heb sinds 3 dagen een rare lag van some 1 sec geen casts, een aantal in de guild heeft het zelfde. Die lag is vervelend met 2healing als beide healers dit hebben.
Spine 2 healen met deze lag, ging eigenlijk wel goed alleen die laaste plaat is klote. Kwam telkens net 3 casts aan mana te kort om mensen te laten leven en bloods wouden mij maar niet killen om zo als nog die paar secondes te healen tot 3 keer toe die laaste plaat met minder dan 5% in leven met 2 dps down.
Laatste try 3 healen en een kill, we weten dat we het kunnen met 2heal (zonder lag) dus dat maakt raid setup weer makkelijker nu dat onze 3de healer dus gestopt is.
Eindelijk de DW healing trinket geloot, meteen aan het reforgen geslagen en meer haste / crit genomen.
Woensdag eens kijken hoeveel het heeft opgeleverd.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Persoonlijke guild aanmaken en het gold in de guildbank dumpen?Locks schreef op zondag 15 januari 2012 @ 23:07:
Ervaringsvraag,
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Is guild transfer niet vele malen duurder om te doen. ?dotorion schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:58:
[...]
Persoonlijke guild aanmaken en het gold in de guildbank dumpen?
Lijk idd wel het beste als je meer goud dan 50k heb
Misschien verdelen over alts ? weet niet of je meerdere wilt transferen.
In het weekend heb ik een hele hoop quests in Mount Hyjal gedaan. Alleen de laatste paar losse quests nog en dan heb ik ze allemaal gedaan denk ik. Resultaat: level 82,5 en bijna alle slots gevuld met minimaal level 272 items. Zelfs een nieuw wapen
Ik had misschien alleen ergens een extra trinket mee moeten nemen, want nu zit ik nog met een level 88 ding en dat is niet handig qua ilvl 
Ook nog met de guild meegelopen bij ICC25 heroic. Daar was mijn toenmalige gear nog niet helemaal op berekend, maar er gebeurde iets heel raars. Na de eerste wipe kon ik geen enkele knop meer indrukken. De shortcuts (cijfers, standaard indeling) werkten ook niet meer. Ik kon alleen maar lopen. Ook na de 2e wipe zelfde verhaal. Toen ben ik maar uit de raid gegaan en daarna was alles weer goed. Iemand enig idee hoe dit kan en wat een mogelijke oplossing zou kunnen zijn?
Ook nog met de guild meegelopen bij ICC25 heroic. Daar was mijn toenmalige gear nog niet helemaal op berekend, maar er gebeurde iets heel raars. Na de eerste wipe kon ik geen enkele knop meer indrukken. De shortcuts (cijfers, standaard indeling) werkten ook niet meer. Ik kon alleen maar lopen. Ook na de 2e wipe zelfde verhaal. Toen ben ik maar uit de raid gegaan en daarna was alles weer goed. Iemand enig idee hoe dit kan en wat een mogelijke oplossing zou kunnen zijn?
geen id met die bug's, wellicht addon issue als je al addons gebruik ?IntToStr schreef op maandag 16 januari 2012 @ 12:18:
In het weekend heb ik een hele hoop quests in Mount Hyjal gedaan. Alleen de laatste paar losse quests nog en dan heb ik ze allemaal gedaan denk ik. Resultaat: level 82,5 en bijna alle slots gevuld met minimaal level 272 items. Zelfs een nieuw wapenIk had misschien alleen ergens een extra trinket mee moeten nemen, want nu zit ik nog met een level 88 ding en dat is niet handig qua ilvl
Hyjal, is goed om helemaal door te spelen, scheelt je een hoop frustraties als je die als nogmoet doen op lvl 85 waneer je er achter komt dat ze nodig zijn voor de Dailies. BEn namelijk geen quester dus was niet impressed met deze gang van zaken
Moets mijn laaste quest gaan zoeken omdat ik alles weg gegooid had in mijn quest journal.
Ach uiteindelijk ook maar 3keer die dailies gedaan
ik kijk vaak naar learn2raid voor filmpjes, vooral omdat tankspot vooral 25man was in deze expensiontemp00 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 16:59:
Ik raad je wel aan om, als je als tank queued voor een raid, een beetje op de hoogte zijn van de tactics. Op Youtube heb je flink wat guides. Persoonlijk vind ik de filmpjes van tankspot altijd wel prettig, maar ik weet niet of ze ook aparte filmpjes hebben voor Raid Finder-difficulty (deze zijn iets makkelijker dan normal of hc).
Tevens zou ik gewoon de normal version DS leren, en ook ernaar gedragen.
Het voorkomt slack die in LFR niet dodelijk zijn maar welke in normal wel dodelijk zijn of een extra belasting voor healers.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
dan zal ik dat vanavond eens gaan doen :-)sabriel schreef op maandag 16 januari 2012 @ 12:26:
[...]
ik kijk vaak naar learn2raid voor filmpjes, vooral omdat tankspot vooral 25man was in deze expension
Tevens zou ik gewoon de normal version DS leren, en ook ernaar gedragen.
Het voorkomt slack die in LFR niet dodelijk zijn maar welke in normal wel dodelijk zijn of een extra belasting voor healers.
allemaal bedankt voor de tips... gearwise is het al goed aant komen :-)
Nog een kleine tip, als je nog wat justice points over hebt en je valor points voor andere dingen wil bewaren, dan zou je je trinket impetous query kunnen vervangen door fluid death en dan de hit reforgen naar dodge.Anoniem: 294476 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 13:57:
hi all,
Paar vraagjes.
Naast de pvp gear, is dit zeker een item waar sommige mensen in lfr over gaan klagen als je je als tank aanmeldt.
Zit zelf ook nog te dubben of ik volgende week niet gewoon als tank ga queuen met mijn beertje.
Ik ga het komende week ook proberen met mijn huidige gear:uashy schreef op maandag 16 januari 2012 @ 12:46:
[...]
Zit zelf ook nog te dubben of ik volgende week niet gewoon als tank ga queuen met mijn beertje.
Zaluthar @ Aggramar.
Ik weet dat de huidige gear goed genoeg is voor LFR, maar verwacht nog wel flink commentaar. Ik ben dan wel geen beertje, maar heb wel een dikke huid. Ik zie LFR toch meer als een klein stapje boven heroic dungeons. DS10 normal zou ik hiermee nog niet doen.
Toch jammer dat in de LFR niemand opmerkingen heeft als een healer of dps pvp gear draagt of zelfs nog greens (zoals ik op dit char de eerste keer in LFR), maar als tank... die mag uitsluitend tank epics dragen en er mag geen enkele enchant/gem missen.
Maar uiteindelijk: Skill > Gear
Ach damage in LFR bestaat toch niet, kan primaAnoniem: 272620 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:15:
[...]
Ik ga het komende week ook proberen met mijn huidige gear:
Zaluthar @ Aggramar.
Ik weet dat de huidige gear goed genoeg is voor LFR, maar verwacht nog wel flink commentaar. Ik ben dan wel geen beertje, maar heb wel een dikke huid. Ik zie LFR toch meer als een klein stapje boven heroic dungeons. DS10 normal zou ik hiermee nog niet doen.
Toch jammer dat in de LFR niemand opmerkingen heeft als een healer of dps pvp gear draagt of zelfs nog greens (zoals ik op dit char de eerste keer in LFR), maar als tank... die mag uitsluitend tank epics dragen en er mag geen enkele enchant/gem missen.
Maar uiteindelijk: Skill > Gear
@ Nieuwe WoWers hier: Wat trouwens ook erg handig is tijdens het levellen… Doe alle quests in Deepholm. Hier haal je namelijk je shoulder enchant vandaan. Je hebt iets van 80 quests nodig voor je überhaupt friendly kunt worden met de Therazane, tijdens het levellen heb je hier ook nog iets aan. Als je eenmaal 85 bent hebben de meeste mensen meer zin in andere dingen.
Wij hebben gister ook weer 3 nieuwe mensen in de guild geinvite, allemaal level 3 en de eerste keer dat ze überhaupt wow spelen. Ben benieuwd hoe ze het vinden! Maar ze bestaan dus zeker!
Wij hebben gister ook weer 3 nieuwe mensen in de guild geinvite, allemaal level 3 en de eerste keer dat ze überhaupt wow spelen. Ben benieuwd hoe ze het vinden! Maar ze bestaan dus zeker!
Ook is het makkelijk om de helft van Hyjal te doen zodat je iig je eerste free epics, zoals de cape van de Thrall chain en een eventuele epic uit het molten front te halen. Zo level ik nu al m'n chars
Zoals de rest al zei, kan het een kwestie van level zijn, maar ook per rogue verschilt het. Voor zover ik weet heeft Sublety the beste stealth van alle Rogues en deze spec is ook (voor zover ik weet) de beste PvP spec. Weet niet wat voor spec jij speelt, maar als je niet Sublety bent dan is dat het waarschijnlijk.Baroshir schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 11:32:
Hoi allen,
dit afgelopen week en weekend weer eens wat gespeeld en een beetje LFR gedaan met m'n DK, priest en rogue en pally! Fijn dat het zo snel gaat (queuen met een paar guildies, als er 1 healer bij zit scheelt het zo 10 minuten wachten). Helaas niet heel veel mazzel met drops op m'n DK (waar het me vooral op boeit eigenlijk, rest is leuk meegenomen
).
Naast dat ik eigenlijk de LFR erg goed vind werken, beter dan ik voorheen verwachtte, toch 3 punten van irritatie:
• Van die types die loot ninja-en (2x dezelfde token voor een rogue/mage bijv. en gewoon niet afgeven, of casters die op een of andere manier melee loot kunnen needen met de bonus, of laatste baas need rollen en dan leaven -.- )
• De compleet falende tanks soms. Zo moeilijk is LFR niet maar gewoon random taunten, dan weer niet taunten, mobs niet oppakken, geen threat kunnen doen (LOLWUT kan dat nog???), etc.
• Mensen die pullen terwijl de raid nog niet vol is. Met name omdat healers een probleem zijn en het lang duurt voor er wat nieuwe zijn. Gisteren een uur gewiped op Deathwing omdat mensen steeds met 20-23 man pullden - dan weer 1 tank 1 healer tekort, dan weer 2 healers, dan weer... etc. Mongolen
dit afgelopen week en weekend weer eens wat gespeeld en een beetje LFR gedaan met m'n DK, priest en rogue en pally! Fijn dat het zo snel gaat (queuen met een paar guildies, als er 1 healer bij zit scheelt het zo 10 minuten wachten). Helaas niet heel veel mazzel met drops op m'n DK (waar het me vooral op boeit eigenlijk, rest is leuk meegenomen
Naast dat ik eigenlijk de LFR erg goed vind werken, beter dan ik voorheen verwachtte, toch 3 punten van irritatie:
• Van die types die loot ninja-en (2x dezelfde token voor een rogue/mage bijv. en gewoon niet afgeven, of casters die op een of andere manier melee loot kunnen needen met de bonus, of laatste baas need rollen en dan leaven -.- )
• De compleet falende tanks soms. Zo moeilijk is LFR niet maar gewoon random taunten, dan weer niet taunten, mobs niet oppakken, geen threat kunnen doen (LOLWUT kan dat nog???), etc.
• Mensen die pullen terwijl de raid nog niet vol is. Met name omdat healers een probleem zijn en het lang duurt voor er wat nieuwe zijn. Gisteren een uur gewiped op Deathwing omdat mensen steeds met 20-23 man pullden - dan weer 1 tank 1 healer tekort, dan weer 2 healers, dan weer... etc. Mongolen
Bnet pindle#2913
Dank voor de tip. Ik was al aan het twijfelen over wat ik nu zou gaan doen. Dungeons spelen of 1 van de 2 beschikbare gebieden voor 82 gaan bezoeken. Misschien toch maar levelen ipv dungeons runnen, je kunt die dungeons toch allemaal t/m 85 lopen, dus hier heb je niet het probleem dat je opeens niet meer mag queuen via de dungeon finder.hulkie schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:38:
@ Nieuwe WoWers hier: Wat trouwens ook erg handig is tijdens het levellen… Doe alle quests in Deepholm. Hier haal je namelijk je shoulder enchant vandaan. Je hebt iets van 80 quests nodig voor je überhaupt friendly kunt worden met de Therazane, tijdens het levellen heb je hier ook nog iets aan. Als je eenmaal 85 bent hebben de meeste mensen meer zin in andere dingen.
Zou je dit misschien toe kunnen lichten? Ik herken de naam Thrall, maar ben die volgens mij niet tegengekomen in Hyjal. Molten Front zal ik eens googlen zo. Epics klinkt altijd goeddetheavn schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:41:
Ook is het makkelijk om de helft van Hyjal te doen zodat je iig je eerste free epics, zoals de cape van de Thrall chain en een eventuele epic uit het molten front te halen. Zo level ik nu al m'n chars
Ach net hoe je naar de irritatie kijkt, ik queue vaak met een combinatie van guildies met alts/mains om bepaalde loot te winnen, zoals bijvoorbeeld spine trinkets of madness wapens en tiertokens voor eventuele 4 set. Dat betekent dat ik voor alles wat ik zelf niet nodig heb mee roll voor mijn guildy.porn* schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:48:
Hoi allen,
dit afgelopen week en weekend weer eens wat gespeeld en een beetje LFR gedaan met m'n DK, priest en rogue en pally! Fijn dat het zo snel gaat (queuen met een paar guildies, als er 1 healer bij zit scheelt het zo 10 minuten wachten). Helaas niet heel veel mazzel met drops op m'n DK (waar het me vooral op boeit eigenlijk, rest is leuk meegenomen).
Kan je irritant noemen, maar ik zie het als meer kans op loot
Failtanks, tja ach, ultraxxion is moeilijk idd.
Ik pull meestal ook als het te lang duurt.....meestal gaat het wel goed (komt ook omdat ik vaak met guildies ga die hard healen of dpsen
Thrall is zo'n beetje de key person in CataIntToStr schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:50:
[...]
Zou je dit misschien toe kunnen lichten? Ik herken de naam Thrall, maar ben die volgens mij niet tegengekomen in Hyjal. Molten Front zal ik eens googlen zo. Epics klinkt altijd goed
De chain met Thrall in Hyjal wordt pas beschikbaar op het moment dat je de quest krijgt over de "World Shaman". Die is op lvl 85 op te pikken in SW of Org, volgens mij bij de portals. Deze chain is gewoon te doen, ongeacht of je iets gedaan hebt ik Hyjal of niet.
De chain voor molten front begint van een announcement bord in SW of Org en heeft als vereiste dat je alle guardians in Hyjal hebt geholpen. Die is volgens mij compleet zodra je Aviana en Tortolla geholpen hebt. Als je deze nog niet hebt geholpen krijg je van dat bord een quest met die 4 guardians als quest objectives. Is op zich best easy
Als je deze chain afgemaakt hebt kun je het molten front in. De eerste vendor daar heeft 4 epic items van 365, iirc: Plate boots, caster necky, agi necky en ... nog iets
Is weer een tijdje gelee dat ik daar ben geweest
Dank voor de toelichting! Die guardians heb ik al geholpen, dus zie de uitnodiging wel verschijnen op het bord
De rest volgt dan wel op level 85.
Rollen voor guildies begrijp ik nog wel, maar heb het idee dat mensen ook vaak iets van /care hebben en gewoon solo erin zitten maar toch zoiets hebben van schijt aan de rest. Zoals een DK die 2x de 2H won, waarbij ik dacht geef er dan 1 weg. Niet dat ik em wilde maar gaat om het idee. Ik snap dat je beiden need maar ben dan zo sociaal de 2e roller er ook 1 te gevenTroX schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:52:
[...]
Ach net hoe je naar de irritatie kijkt, ik queue vaak met een combinatie van guildies met alts/mains om bepaalde loot te winnen, zoals bijvoorbeeld spine trinkets of madness wapens en tiertokens voor eventuele 4 set. Dat betekent dat ik voor alles wat ik zelf niet nodig heb mee roll voor mijn guildy.
Kan je irritant noemen, maar ik zie het als meer kans op loot
Failtanks, tja ach, ultraxxion is moeilijk idd.
Ik pull meestal ook als het te lang duurt.....meestal gaat het wel goed (komt ook omdat ik vaak met guildies ga die hard healen of dpsen)
Gisteren een rogue die vol 397/40x gear hing en toch 5 (!) items won. Eh... ok? Verkopen voor 5g die tierpieces is het je dat echt waar dacht ik? Ben niet zo iemand die er een heel zeververhaal van ga maken, maar moet wel ff opmerken dat het aso is (en dan ben ik ook weer stil
Of een tank die 2x hetzelfde trinket won en niet aan de andere tank wilde geven. Gevolg: andere tank doet niks meer (ook flauw natuurlijk maargoed krijg je met LFR) en we wipen. Iedereen zeiken; nog geen antwoord. Dan maar een kick maar dat kost toch altijd al gauw 15-20 minuten en daar kan ik slecht tegen.
Bnet pindle#2913
Ik won in de LFR dit weekend met mijn DK ook 2x 2H (toevallig zelfde raid?), die heb ik toen ook niet getrade, want nu heb ik er 1 voor dps en 1 voor tankporn* schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:02:
[...]
Rollen voor guildies begrijp ik nog wel, maar heb het idee dat mensen ook vaak iets van /care hebben en gewoon solo erin zitten maar toch zoiets hebben van schijt aan de rest. Zoals een DK die 2x de 2H won, waarbij ik dacht geef er dan 1 weg. Niet dat ik em wilde maar gaat om het idee. Ik snap dat je beiden need maar ben dan zo sociaal de 2e roller er ook 1 te geven
Gisteren een rogue die vol 397/40x gear hing en toch 5 (!) items won. Eh... ok? Verkopen voor 5g die tierpieces is het je dat echt waar dacht ik? Ben niet zo iemand die er een heel zeververhaal van ga maken, maar moet wel ff opmerken dat het aso is (en dan ben ik ook weer stil).
Of een tank die 2x hetzelfde trinket won en niet aan de andere tank wilde geven. Gevolg: andere tank doet niks meer (ook flauw natuurlijk maargoed krijg je met LFR) en we wipen. Iedereen zeiken; nog geen antwoord. Dan maar een kick maar dat kost toch altijd al gauw 15-20 minuten en daar kan ik slecht tegen.
Overigens proct dat ding als 2h Frost een stuk minder dan op mijn warrior ...helaas. Misschien toch maar terug naar 2x 1hander
[ Voor 4% gewijzigd door TroX op 16-01-2012 14:07 ]
Mja vind ik persoonlijk sucken voor een tank (proc doet alleen dps) maargoed als je niks beters hebt vooruit
Bnet pindle#2913
Anoniem: 434534
Kun je als dk niet gewoon gratis je weapon enchant switchen tussen dps/tank? Dat vind ik dan echt zwaar lullig.
Rollen voor guildies terwijl je zelf er niks aan hebt in LFR vind ik dan wel behoorlijk lame voor diegenen die alleen queue'en.
Maak dan zelf een full guild LFR run als men perse loot in de guild wil houden. Tegenwoordig kom ik amper meer in LFR maar niks is zo irritant om in een groep terecht te komen waar 15m van dezelfde guild zijn en iedereen op NEED drukt omdat Klaas met 6k dps perse een item nodig heeft..
Maak dan zelf een full guild LFR run als men perse loot in de guild wil houden. Tegenwoordig kom ik amper meer in LFR maar niks is zo irritant om in een groep terecht te komen waar 15m van dezelfde guild zijn en iedereen op NEED drukt omdat Klaas met 6k dps perse een item nodig heeft..
Dat kan, maar dan moet je steeds naar een runeforge ding toe, wat moeilijk irritant is.Anoniem: 434534 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:11:
Kun je als dk niet gewoon gratis je weapon enchant switchen tussen dps/tank? Dat vind ik dan echt zwaar lullig.
Ik zit in een 10m guild en we gaan meestal met 3/5 personen. Wel zorgen we natuurlijk dat de alts in dezelfde tiergroep zitten. Als ik het item zelf niet kan gebruiken needroll ik overigens ook, maar dat is meer om te zorgen dat het item naar iemand gaat die normaal speelt, dan naar een greenie gegearde retard met 7k dpsdeadsy33 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:11:
Rollen voor guildies terwijl je zelf er niks aan hebt in LFR vind ik dan wel behoorlijk lame voor diegenen die alleen queue'en.
Maak dan zelf een full guild LFR run als men perse loot in de guild wil houden. Tegenwoordig kom ik amper meer in LFR maar niks is zo irritant om in een groep terecht te komen waar 15m van dezelfde guild zijn en iedereen op NEED drukt omdat Klaas met 6k dps perse een item nodig hebt.
[ Voor 12% gewijzigd door TroX op 16-01-2012 14:15 ]
Dk's in het algemeen hebben een stuk minder procs van Gurthalak dan warriors. Zo vreemd is het niet. Maar wat ik dan niet snap, waarom 2h frost? Volgens mij de slechts dps spec deze tier. Wil je perse gebruik maken van Gurthalak dan heb je meer aan unholy dps spec.TroX schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:05:
[...]
Ik won in de LFR dit weekend met mijn DK ook 2x 2H (toevallig zelfde raid?), die heb ik toen ook niet getrade, want nu heb ik er 1 voor dps en 1 voor tank
Overigens proct dat ding als 2h Frost een stuk minder dan op mijn warrior ...helaas. Misschien toch maar terug naar 2x 1hander
En sorry, maar Gurthalak needen voor tankspec snap ik echt niet. Ook al is het een upgrade. De 2handers uit de heroic dungeons (de 378 mace uit Well en de 378 axe uit die eerste dungeon) hebben volgens mij betere stats dan Gurthalak.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Ik vind unholy irritant om te spelen, 2handed frost geeft lekkere crits en frost speelt fijn.Mik! schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:26:
[...]
Dk's in het algemeen hebben een stuk minder procs van Gurthalak dan warriors. Zo vreemd is het niet. Maar wat ik dan niet snap, waarom 2h frost? Volgens mij de slechts dps spec deze tier. Wil je perse gebruik maken van Gurthalak dan heb je meer aan unholy dps spec.
En sorry, maar Gurthalak needen voor tankspec snap ik echt niet. Ook al is het een upgrade. De 2handers uit de heroic dungeons (de 378 mace uit Well en de 378 axe uit die eerste dungeon) hebben volgens mij betere stats dan Gurthalak.
Ik heb 2x obsidium cleaver, daarmee doe ik ongeveer evenveel dps als gurthalak
En voor tank is hij misschien niet optimaal, maar beter Gurthalak dan geen 2hander. Ik ben ook helemaal klaar met dungeons, dus ik ga daar echt niet nog een tanking 2hander farmen
[ Voor 10% gewijzigd door TroX op 16-01-2012 14:32 ]
Hoi met dit lvl kan je naar deepholm en hier kan je heel makkelijk exp farmen en tegelijk nog veel gold verdienen ook... tenzij je questen leuk vind.. maar als je er net zoals ik een schurfthekel aan hebt.. lees dan ff verderIntToStr schreef op maandag 16 januari 2012 @ 12:18:
In het weekend heb ik een hele hoop quests in Mount Hyjal gedaan. Alleen de laatste paar losse quests nog en dan heb ik ze allemaal gedaan denk ik. Resultaat: level 82,5
Als je deepholm hebt vlieg dan naar het westen van de kaart.. daar zal je van die groepjes zien die met elkaar aan het vechten zijn. De grote robot mob fungeert als tank en pakt veel aggro. Wat je als lowbie kan doen is gewoon tussen deze mobs in gaan staan en je AoE skills gebruiken. risico dat ze op jouw afkomen is erg laag.
Op deze manier haal je veel meer exp dan met questen en als je het slim aanpakt kan je er ook nog behoorlijk wat gold mee verdienen.... gouden tip ----> treasure finding potion altijd gebruiken... wees wel verstandig met de AH overspoelen met embersilk cloth want dat zal je echt in grote getalen vinden
happy farming/exp grinding
Heb je toevallig ook coordinaatjes? Ik zit met m'n paladin nu net in Deepholm, dit klinkt als een uitgelezen kansAnoniem: 373674 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:29:
[...]
Als je deepholm hebt vlieg dan naar het westen van de kaart.. daar zal je van die groepjes zien die met elkaar aan het vechten zijn. De grote robot mob fungeert als tank en pakt veel aggro. Wat je als lowbie kan doen is gewoon tussen deze mobs in gaan staan en je AoE skills gebruiken. risico dat ze op jouw afkomen is erg laag.
Ik heb dit weekend een van mijn weining positieve ervaringen gehad in een LFR, qua loot dan.
Moet zeggen dat ik niet echt (meer) let op het niveau, als anderen dat bij mij ook niet doen. Ik spamheal met mijn holy priest gewoon de raid, en zolang iedereen in leven blijft, niet tot weinig AFK gaat en bosses netjes gaan liggen hoor je mij niet klagen. Je past je aan aan het huidige speelniveau zal ik maar zeggen, anders moet je een raidguild zoeken en geen LFR meer doen. Mijn mening althans, ieder zijn ding
Looten is een ander verhaal, de aso´s steken dan meestal de kop op. Ben het met de meesten hier eens, als je met 5 man uit een guild in LFR gaat, en je rolt met 5 man op 1 item voor iemand, dan maakt je statistisch minder kans als je in je eentje bent. Irriteer ik me ook aan. Ook met dat 2Hander verhaal, als ik 1 2Hander heb op mijn DK, zal ik niet voor hetzelfde rollen (alleen als er 2 droppen om de kans op 1 winst te vergroten) maar ik zal de 2e eventueel bij winst altijd weggeven. Bullshit dat reforgen bij Runeforge moeilijk is. Death Gate anyone? 15min HS anyone? Teleport to dungeon anyone? Die vlieger gaat wat mij betreft niet op.
Maar goed, ik ging met mijn holy priest LFR in en t/m Hagara dropt er voor mij een shoulder token en een legs token (van weet ff niet welke boss), welke beiden worden gewonnen door een paladin in full FL HC tier set (stond ook bovenaan healing done). Ik denk nou ja, helaas, volgende week weer een raid en ga koffie pakken voor ik opnieuw qeue voor 2e deel DS. Kom terug van koffie halen, sta ik nog alleen met diezelfde pally bij Hagara, rest vd raid is weg. Heeft hij mij een whisper gestuurd "Hey man, I just realised I don´t really have use for these tokens, would you like them?".... Yes please!
Dat betekende 3 vd 4! Vervolgens in de rij voor het 2e deel, groep begint op Warmaster Blackhorn, easy kill en er dropt een head token. Uiteraard verlies ik de roll, maar ik was allang blij met mijn 2 tokens!
Ik zag wel dat hij de headpiece al had, en ik whisperde hem of hij het item nodig had voor een offspec, en of hij anders bereid was het aan mij te geven, ivm mijn 4 set bonus, en zijn reactie: "sure m8, just because you asked politely, here you go" en zo in 1 raid 3 tokens! nu nog wat losse VP items en ik ben volledig 4.3 geared
http://eu.battle.net/wow/en/character/hellscream/Belftarzan/advanced
Moet zeggen dat ik niet echt (meer) let op het niveau, als anderen dat bij mij ook niet doen. Ik spamheal met mijn holy priest gewoon de raid, en zolang iedereen in leven blijft, niet tot weinig AFK gaat en bosses netjes gaan liggen hoor je mij niet klagen. Je past je aan aan het huidige speelniveau zal ik maar zeggen, anders moet je een raidguild zoeken en geen LFR meer doen. Mijn mening althans, ieder zijn ding
Looten is een ander verhaal, de aso´s steken dan meestal de kop op. Ben het met de meesten hier eens, als je met 5 man uit een guild in LFR gaat, en je rolt met 5 man op 1 item voor iemand, dan maakt je statistisch minder kans als je in je eentje bent. Irriteer ik me ook aan. Ook met dat 2Hander verhaal, als ik 1 2Hander heb op mijn DK, zal ik niet voor hetzelfde rollen (alleen als er 2 droppen om de kans op 1 winst te vergroten) maar ik zal de 2e eventueel bij winst altijd weggeven. Bullshit dat reforgen bij Runeforge moeilijk is. Death Gate anyone? 15min HS anyone? Teleport to dungeon anyone? Die vlieger gaat wat mij betreft niet op.
Maar goed, ik ging met mijn holy priest LFR in en t/m Hagara dropt er voor mij een shoulder token en een legs token (van weet ff niet welke boss), welke beiden worden gewonnen door een paladin in full FL HC tier set (stond ook bovenaan healing done). Ik denk nou ja, helaas, volgende week weer een raid en ga koffie pakken voor ik opnieuw qeue voor 2e deel DS. Kom terug van koffie halen, sta ik nog alleen met diezelfde pally bij Hagara, rest vd raid is weg. Heeft hij mij een whisper gestuurd "Hey man, I just realised I don´t really have use for these tokens, would you like them?".... Yes please!
Dat betekende 3 vd 4! Vervolgens in de rij voor het 2e deel, groep begint op Warmaster Blackhorn, easy kill en er dropt een head token. Uiteraard verlies ik de roll, maar ik was allang blij met mijn 2 tokens!
Ik zag wel dat hij de headpiece al had, en ik whisperde hem of hij het item nodig had voor een offspec, en of hij anders bereid was het aan mij te geven, ivm mijn 4 set bonus, en zijn reactie: "sure m8, just because you asked politely, here you go" en zo in 1 raid 3 tokens! nu nog wat losse VP items en ik ben volledig 4.3 geared
Er dropte 2 2handers tegelijk need op beide. Mja deathgate + hearthstone maar interrupts in raids zijn echt irritant. Nu kan ik meteen switchen wat wel fijn is.Tarz schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:41:
Ik heb dit weekend een van mijn weining positieve ervaringen gehad in een LFR, qua loot dan.
Ik geef als ik solo join tokens/items ook altijd weg, maar alleen aan mensen die naar mijn mening fatsoenlijk hebben gespeeld
Ja zo doe ik het ook… Ik need op alles dat ik kan needen. Als ik met guildies ben roll ik voor hun. Mocht ik een keer wat winnen (gebeurt niet heel vaak) dat ik niet kan gebruiken, dan check ik recount voor healing/ damage done en spreek ik de mensen zelf aan dat ze het item mogen hebben. Ik won vorige week op mijn rogue een dps belt. De andere rogue wilde hem niet, de feral druid was al weg, dus vroeg ik de beste boomkin of hij hem voor offspec wilde hebben… Maar hij weigerde, speelde toch meestal resto
Hehe, zo kan het ook.
Anoniem: 434534
Das wel vies, dat je een beetje als lootmaster komt spelen en alles need om het vervolgen naar eigen inzicht te verdelen, en dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
Het lijkt me ook niet de bedoeling dat iemand met zijn bags vol vicious items, in greenies loot wint boven iemand die zelf eerst netjes dungeons heeft gedaan en fatsoenlijk speelt. Ik ben ook altijd gefrustreerd als ik op mijn main de casterdps trinket van spine weer eens verlies aan een 11k dps noob.Anoniem: 434534 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:54:
Das wel vies, dat je een beetje als lootmaster komt spelen en alles need om het vervolgen naar eigen inzicht te verdelen, en dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
Tja, zijn 2 manieren van bekijken. Ik zie het zo:
Ik need wat ik in mijn huidige rol kan gebruiken (healing / dps /tanking)
Offspec need ik niks, dan kies ik disenchant
dingen die ik niet kan gebruiken, helaas volgende run betere loot...
Wat betreft 12k dps noobs, dat iemand niet weet hoe hij/zij moet spelen is 1, de loot voor jezelf pakken en misgunnen aan andere is een 2e... Altijd moeilijk te rechtvaardigen vind ik zelf.
Ik need wat ik in mijn huidige rol kan gebruiken (healing / dps /tanking)
Offspec need ik niks, dan kies ik disenchant
dingen die ik niet kan gebruiken, helaas volgende run betere loot...
Wat betreft 12k dps noobs, dat iemand niet weet hoe hij/zij moet spelen is 1, de loot voor jezelf pakken en misgunnen aan andere is een 2e... Altijd moeilijk te rechtvaardigen vind ik zelf.
Boven staande volledig mee eens, wil je lootmaster spelen host dan je eigen raid.Anoniem: 434534 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:54:
Heb geen 378 gear meer in mijn main set (disc) nog 2 pieces in mijn holy set waarvan 1 een wand is die ik kan kopen met VP.
Shadow Set is nog wel wat 378 maar ook niet veel meer gelukkig.
Hoop volgende weer de 397 head token te winnen, kan ik die omzetten naar Shadow T13 voor mijn Disc set heb ik meteen goed voor de Shadowset (4-set bonus ook).
Nu nog de 384 gear naar 397 en hoger halen
Had laatst ook zo'n situatie van Hmmm, let's play fair, normal 82 dungeon - die ene met al die adds (100) voor de laatste boss - blood trinket dropte, ik neede als mage (tja, 200 int is imba) priest rolde ook need. de proc is spirit, ik gaf em weg en de priest was stunned, de rest van de party ook.
(voelt wel goed om dit soort dingen te doen, als ik iets need wil ik er zeker van zijn dat het een fair upgrade is en niet over de rug van een ander die net zoveel moeite doet als ikzelf (wie goed doet wie goed ontmoet laten we maar zeggen
))
(voelt wel goed om dit soort dingen te doen, als ik iets need wil ik er zeker van zijn dat het een fair upgrade is en niet over de rug van een ander die net zoveel moeite doet als ikzelf (wie goed doet wie goed ontmoet laten we maar zeggen
Ik vind het belangrijker dat loot nuttig terecht komt. Ik zie de frustratie van mensen als ze weer hun tokens/items verliezen van de leechers. Ik zie mezelf meer als een Robin Hood dan een Masterlooter, ik kan immers niet alles needen, alleen dat wat in mijn macht is om te stelenDerr_Hans schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:00:
[...]
Boven staande volledig mee eens, wil je lootmaster spelen host dan je eigen raid.
Heb geen 378 gear meer in mijn main set (disc) nog 2 pieces in mijn holy set waarvan 1 een wand is die ik kan kopen met VP.
Shadow Set is nog wel wat 378 maar ook niet veel meer gelukkig.
Hoop volgende weer de 397 head token te winnen, kan ik die omzetten naar Shadow T13 voor mijn Disc set heb ik meteen goed voor de Shadowset (4-set bonus ook).
Nu nog de 384 gear naar 397 en hoger halen
lol, en zo worden dus de rijken (goed gegearde, goed geskillede, goede class voor dat gevecht) rijker, terwijl de armen (die shaman die zijn best doet met ruk gear maar constant de loot roles verliest omdat iedereen need die niks nodig heeft en het weggeeft aan de hoogste dps'er) arm blijven.TroX schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:03:
[...]
Ik vind het belangrijker dat loot nuttig terecht komt. Ik zie de frustratie van mensen als ze weer hun tokens/items verliezen van de leechers. Ik zie mezelf meer als een Robin Hood dan een Masterlooter, ik kan immers niet alles needen, alleen dat wat in mijn macht is om te stelen
ja, klinkt volledig eerlijk wat je daar doet

Ben het volkomen met je eens, ik kijk meestal naar de top 3 dps, en of de healers hun weight pullen, en dan roll ik ook gewoon en trade ze et als ik win (als ik het zelf natuurlijk niet nodig heb)TroX schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:03:
[...]
Ik vind het belangrijker dat loot nuttig terecht komt. Ik zie de frustratie van mensen als ze weer hun tokens/items verliezen van de leechers. Ik zie mezelf meer als een Robin Hood dan een Masterlooter, ik kan immers niet alles needen, alleen dat wat in mijn macht is om te stelen
Al die mensen die minder dps dan de tank doen, gewoon niet de moeite waard om loot op te gooien
Ik kijk naar wie fatsoenlijk speelt, dat wil dus niet zeggen dat ik naar skada kijk en random de topdps het item geeft. Als ik een bijvoorbeeld shammy zie die alles gegemmed/enchant heeft een goede spec en redelijk op de dps/healing staat geef ik hem eerder aan hem. Ook check ik of iemand het token al heeft bijvoorbeeld.Helza schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:05:
[...]
lol, en zo worden dus de rijken (goed gegearde, goed geskillede, goede class voor dat gevecht) rijker, terwijl de armen (die shaman die zijn best doet met ruk gear maar constant de loot roles verliest omdat iedereen need die niks nodig heeft en het weggeeft aan de hoogste dps'er) arm blijven.
Daarnaast kijk ik op bijvoorbeeld ook op Yorsahj of dps de oozes wel heeft gekilled, anders ga ik hem ook niet geven etc. Beetje jammer dat je er van uit gaat dat het altijd naar de topdps gaat
Het lijkt me niet helemaal de bedoeling dat mensen zonder enige idee hoe dit spelletje werkt, zonder een minuut tijd in hun gear/ skills te steken items winnen over de rug van mensen die wel hun best doen.Anoniem: 434534 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:54:
En trouwens, die mensen die /afk zijn rollen net zo hard op de items als ik. Dus in principe heeft iedereen dan even veel kans. En ja, ik zie liever een item naar iemand gaan die het goed doet, dan iemand die 4k dps doet omdat hij unenchanted ungemmed greens aan heeft met een lading 377 pvp gear in zijn bagds die hij later toch weer op de AH zet.
Ik zou het ook liever anders zien, blizzard zou een soort van minimale activity moeten instellen voor je überhaupt kunt rollen op loot. Makkelijker gezegd dan gedaan helaas… Wat doe je bijvoorbeeld met mensen (tanks) die door falen van anderen door gaan?
Een aantal mensen hier gaven al duidelijk aan dat ze naar de recount healing/dmg done keken in dat geval, en je kan me niet vertellen dat zo ook iedereen in de lijst gaan vergelijken met gears/gems/enchantments en van alle classes weten hoe die op een gevecht het zouden moeten doen om te kijken welke persoon het meeste recht heeft op een item.TroX schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:08:
[...]
Ik kijk naar wie fatsoenlijk speelt, dat wil dus niet zeggen dat ik naar skada kijk en random de topdps het item geeft. Als ik een bijvoorbeeld shammy zie die alles gegemmed/enchant heeft een goede spec en redelijk op de dps/healing staat geef ik hem eerder aan hem. Ook check ik of iemand het token al heeft bijvoorbeeld.
Daarnaast kijk ik op bijvoorbeeld ook op Yorsahj of dps de oozes wel heeft gekilled, anders ga ik hem ook niet geven etc. Beetje jammer dat je er van uit gaat dat het altijd naar de topdps gaat
Ik zie dit duidelijk als onderdeel van het probleem, groepen mensen die needen en vervolgens de items weggeven naar hun inzicht. Ze zouden de items echt BoP moeten maken en check of mensen die item al 2 hebben en dan niet meer kunnen needen, maarja dat laatste is nu eenmaal (nog) niet zo.
met verbazing lees ik enkele reacties hier...
"op alles NEED drukken om vervolgens naar eigen inzicht de boel te verdelen?"
Op zo'n manier ben je ook geen haar beter dan de persoon in greens of in PVP gear. Echt ongelovelijk wat voor onzin ik hierboven lees. Als je perse loot wil naar de juiste mensen start dan gewoon een 10M EZ normal mode raid waar men zelf de lootmaster kan uithangen ipv anderen een oor aan te naaien. Scheelt frustraties van mensen die na 100 kills nog steeds geen LFR token hebben.
Het is erg simpel om 'omg l2p nub 10k dps lulz" te zeggen maar heeft hier iemand uberhaupt de moeite genomen om iemand iets bij te brengen in dit spel? Zat mensen die daar open voor staan.
"op alles NEED drukken om vervolgens naar eigen inzicht de boel te verdelen?"
Op zo'n manier ben je ook geen haar beter dan de persoon in greens of in PVP gear. Echt ongelovelijk wat voor onzin ik hierboven lees. Als je perse loot wil naar de juiste mensen start dan gewoon een 10M EZ normal mode raid waar men zelf de lootmaster kan uithangen ipv anderen een oor aan te naaien. Scheelt frustraties van mensen die na 100 kills nog steeds geen LFR token hebben.
Het is erg simpel om 'omg l2p nub 10k dps lulz" te zeggen maar heeft hier iemand uberhaupt de moeite genomen om iemand iets bij te brengen in dit spel? Zat mensen die daar open voor staan.
maak zelf een raid en wees lootwhore...erm master als je dat zo graag wilt.
Als iemand een comment maakt welke je niet aan staat disqualificeerd die zich uiteraard ook ...
Als iemand een comment maakt welke je niet aan staat disqualificeerd die zich uiteraard ook ...
Ach weet je, het systeem moet nog verfijnd worden door Blizzard. Zoals het nu is werkt het duidelijk verre van optimaal.
Zoals hij al vaker is gezegd, if you can’t beat them, joint hem. Ik heb al 10 keer een goede upgrade verloren van iemand die afk is, of iemand die het item überhaupt niet kan gebruiken. Dit is voor mij een reden om ‘de Robin Hood’ uit te hangen. En ik vind dat ik dan een flink aantal haren beter ben dan de mensen die überhaupt niks bijdragen aan het slagen van de raid. 25 greenie afkers krijgen de eerste trashmob nog niet eens neer…
Laten we hopen dat er snel een fatsoenlijke oplossing komt voor de LFR. Eentje waarbij needen op items waar je niks mee kun/ die je al hebt niet mogelijk is. Ook is het idee van minimum itemlevel om überhaupt in de raid te komen goed, maar totaal verkeerd uitgewerkt…
Gelukkig heb ik op mijn main niet zoveel/ niks meer nodig. LFR is dan puur om rotaties te oefenen of voor de lol. Soms kan het namelijk erg leuk zijn!
Zoals hij al vaker is gezegd, if you can’t beat them, joint hem. Ik heb al 10 keer een goede upgrade verloren van iemand die afk is, of iemand die het item überhaupt niet kan gebruiken. Dit is voor mij een reden om ‘de Robin Hood’ uit te hangen. En ik vind dat ik dan een flink aantal haren beter ben dan de mensen die überhaupt niks bijdragen aan het slagen van de raid. 25 greenie afkers krijgen de eerste trashmob nog niet eens neer…
Laten we hopen dat er snel een fatsoenlijke oplossing komt voor de LFR. Eentje waarbij needen op items waar je niks mee kun/ die je al hebt niet mogelijk is. Ook is het idee van minimum itemlevel om überhaupt in de raid te komen goed, maar totaal verkeerd uitgewerkt…
Gelukkig heb ik op mijn main niet zoveel/ niks meer nodig. LFR is dan puur om rotaties te oefenen of voor de lol. Soms kan het namelijk erg leuk zijn!
Onwijs veel mensen, vaak met resultaat ook... Heeft alleen weinig met deze discussie te maken imodeadsy33 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:22:
[ Voor 16% gewijzigd door hulkie op 16-01-2012 15:43 ]
Beetje kip-ei verhaal ook: mensen doen dat omdat anderen met dat soort gekloot begonnen zijn. En ja als je dan in zo'n groep zit, solo, tegenover 10 guildies, dan is het wel heel zuur als die guild item na item binnenhaalt en de rest maar een beetje zit te kijken...
Iedereen heeft evenveel recht op items MAAR ik vind ook dat scrubs met PvP/green gear zonder gems en enchants, die 5k dps doen, niet per se items verdienen. Zolang de rest het allemaal kan carrien heb je er geen last van en inspect niemand ze. Maar zo gauw je op dit soort mensen gaat wipen, wordt het lastig en gaan mensen er dus WEL op letten. Gisteren op Spine of Deathwing nog zo'n aap, die alle tentacles maar aan het dpssen was (waaruit de Amalgations/Bloods komen). Dus na letterlijk zo'n 40-50 opmerkingen in /raid, /s etc gezien te hebben werd ie gekicked.
Ik bedoel als je geen idee hebt wat je aan het doen bent, geen opmerkingen ziet, en daarnaast ook nog eens 0,0 bijdrage levert aan de raid (hij was continue maar gewoon wat aan het doen, of dood), dan hoeft zo iemand m.i. geen loot te vangen.
Als alles lekker gaat prima laat die scrub, gaat het niet en luisteren ze niet, dan wordt het ineens een ander verhaal.
Iedereen heeft evenveel recht op items MAAR ik vind ook dat scrubs met PvP/green gear zonder gems en enchants, die 5k dps doen, niet per se items verdienen. Zolang de rest het allemaal kan carrien heb je er geen last van en inspect niemand ze. Maar zo gauw je op dit soort mensen gaat wipen, wordt het lastig en gaan mensen er dus WEL op letten. Gisteren op Spine of Deathwing nog zo'n aap, die alle tentacles maar aan het dpssen was (waaruit de Amalgations/Bloods komen). Dus na letterlijk zo'n 40-50 opmerkingen in /raid, /s etc gezien te hebben werd ie gekicked.
Ik bedoel als je geen idee hebt wat je aan het doen bent, geen opmerkingen ziet, en daarnaast ook nog eens 0,0 bijdrage levert aan de raid (hij was continue maar gewoon wat aan het doen, of dood), dan hoeft zo iemand m.i. geen loot te vangen.
Als alles lekker gaat prima laat die scrub, gaat het niet en luisteren ze niet, dan wordt het ineens een ander verhaal.
Bnet pindle#2913
Eigenlijk zouden ze gewoon het percentage van "activity" moeten toevoegen aan je rol...
Iemand die alleen autoshoot gebruikt om te dps'en misgun ik ook loot. Meestal worden deze personen na een baas dan ook gekickt uit de groep, die vote to kick support ik.TroX schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:57:
[...]
Het lijkt me ook niet de bedoeling dat iemand met zijn bags vol vicious items, in greenies loot wint boven iemand die zelf eerst netjes dungeons heeft gedaan en fatsoenlijk speelt.
Maar iemand met "greenies" misgun ik het niet. Ik heb nooit zo geloofd dat je per se het voorgekauwde progression path moet aflopen voor je "recht" hebt op loot. Als het systeem je toestaat om LFR in te gaan en je doet gewoon je best, dan heb je ook recht op loot.
Kom op, je kunt mij niet laten geloven dat je nooit pvp-items, crafted items, cloth legs, mail chests, etc. in je bags houdt, zodat je ilvl hoger wordt en je dus eerder in de LFR kon of in de queue voor een heroic dungeon? I ain't no saint, sir. Zo ben ik zelf met een gemiddeld ilvl van 342 voor het eerst in de LFR gegaan. Toegegeven, zelfs met die gear stond ik nog op de 16e plaats qua dps, dus nog boven de tanks.
Bij sommige items werkt het al wel. Ik kan als paladin niet needen op blauwe gear die niet plate is in dungeons. Ook kan ik niet needen op de darkmoon faire items die droppen in de dungeons omdat ik die al heb. Je zou denken dat het dan een kleine stap is naar niet kunnen needen op items die niet bij je spec horen of al hebt.
Eerst maar eens opzoeken hoe ik aan treasure finding potions kom en hoe het werkt. Als greens trouwens goed verkopen (voor enchanting of zo?) moet ik ze ook maar eens gaan verhandelen. Je kunt nooit genoeg gold hebben
Ik heb trouwens weken moeten sparen voor artisan en expert riding en nu met cataclysm content haal ik ineens 1000 gold in een dag binnen door alleen een paar quests te doen en wat ores te verkopen die ondertussen farm.
Dank voor de tip. Ik ga het eens bekijken ergens deze weekAnoniem: 373674 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:29:
[...]
Hoi met dit lvl kan je naar deepholm en hier kan je heel makkelijk exp farmen en tegelijk nog veel gold verdienen ook... tenzij je questen leuk vind.. maar als je er net zoals ik een schurfthekel aan hebt.. lees dan ff verder
Op deze manier haal je veel meer exp dan met questen en als je het slim aanpakt kan je er ook nog behoorlijk wat gold mee verdienen.... gouden tip ----> treasure finding potion altijd gebruiken... wees wel verstandig met de AH overspoelen met embersilk cloth want dat zal je echt in grote getalen vinden(ook als je geen tailoring hebt) en greens van 79-80 verkopen vaak verrassend goed op de AH
happy farming/exp grinding
Ik heb trouwens weken moeten sparen voor artisan en expert riding en nu met cataclysm content haal ik ineens 1000 gold in een dag binnen door alleen een paar quests te doen en wat ores te verkopen die ondertussen farm.
De potion wordt gemaakt door iemand die alchemy heeft. Bij het killen van een mob heb je kans dat een extra Tiny Treasure Chest dropt met mogelijk daarin o.a. Cloth, volatiles en gold Alleen kost deze potion je waarschijnlijk meer aan mats als dat die je oplevert. Ik zou deze alleen gebruiken als je specifiek aan het farmen bent. Ik gebruik hem iig niet (meer)IntToStr schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:28:
Bij sommige items werkt het al wel. Ik kan als paladin niet needen op blauwe gear die niet plate is in dungeons. Ook kan ik niet needen op de darkmoon faire items die droppen in de dungeons omdat ik die al heb. Je zou denken dat het dan een kleine stap is naar niet kunnen needen op items die niet bij je spec horen of al hebt.
[...]
Dank voor de tip. Ik ga het eens bekijken ergens deze weekEerst maar eens opzoeken hoe ik aan treasure finding potions kom en hoe het werkt. Als greens trouwens goed verkopen (voor enchanting of zo?) moet ik ze ook maar eens gaan verhandelen. Je kunt nooit genoeg gold hebben
![]()
http://hawvie.deviantart.com/
Ik ben ook een shaman die zijn best doet met shit gear (PvP en wat 359's en paar 378's), en sta altijd in de Top 5 met damage. De spelers die ruk zijn, kunnen zich ook eens gaan verdiepen in hoe ze moeten spelen ipv te zitten janken dat ze zo shit zijn. Of een paar avonden die nieuwe dungeons gaan spelen, zitten ze in de korste keren vol gear.Helza schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:05:
lol, en zo worden dus de rijken (goed gegearde, goed geskillede, goede class voor dat gevecht) rijker, terwijl de armen (die shaman die zijn best doet met ruk gear maar constant de loot roles verliest omdat iedereen need die niks nodig heeft en het weggeeft aan de hoogste dps'er) arm blijven.
De LFR zit echt vol mensen die free loot willen en er geen ruk voor willen doen, dus ja, Ruk past wel goed bij ze
Ik zie ook 10 keer liever dat een goed gegearde persoon een Tier piece krijg dan zo'n 10k dps'ers, die met goeie gear doet er ten minste wat mee.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 429308 op 16-01-2012 16:43 ]
Punt is op een fight vooral in 25mans heb je kans op DC's niet iedereen heeft een uber computer en kan 25mans aan. Ik weet nog goed toen mijn p4 2.53 ghz en r9700 pro voor genoeg DC's zorgde als ik 25man pugged in WotLK.
Een guildy van mij heeft dit probleem ook, bagger fps in 25mans acceptable in 10man.
Als hij dus DC en je heb van die mensen zoals hier die needen en de lootmaster uit gaat hangen heeft hij dus bijvoorbaad al pech.
Het is maar pixels wat kan jou het nou schelen of die item naar een persoon gaat die met ilvl 346 in de LFR komt door de ilvl te cheaten.Het is niet zo dat hij jou benadeelt in je eigen guild runs, als je nodig heb heb je het nodig zo niet dan roll je gewoon niet. Maar rollen om dan weg te geven is zwak, wellicht had de persoon op plekkie 8 hem wel nodig en had de 2de hoogste loot kan en zou het een beter upgrade zijn geweest. Nee dan komt er zo'n robin hood figure die hem aan de persoon op dps plekkie 3 geeft.
Niet iedereen is in greenies, hebben uber fps in 25man en hebben geen last van lag.
Een guildy van mij heeft dit probleem ook, bagger fps in 25mans acceptable in 10man.
Als hij dus DC en je heb van die mensen zoals hier die needen en de lootmaster uit gaat hangen heeft hij dus bijvoorbaad al pech.
Het is maar pixels wat kan jou het nou schelen of die item naar een persoon gaat die met ilvl 346 in de LFR komt door de ilvl te cheaten.Het is niet zo dat hij jou benadeelt in je eigen guild runs, als je nodig heb heb je het nodig zo niet dan roll je gewoon niet. Maar rollen om dan weg te geven is zwak, wellicht had de persoon op plekkie 8 hem wel nodig en had de 2de hoogste loot kan en zou het een beter upgrade zijn geweest. Nee dan komt er zo'n robin hood figure die hem aan de persoon op dps plekkie 3 geeft.
Niet iedereen is in greenies, hebben uber fps in 25man en hebben geen last van lag.
Vanavond hopelijk Yor HC down, na 6x Morchok HC down en DW vanaf week 1 plat wordt het toch eens tijd!
Trouwens, ik zoek op mijn Mage nog iemand voor high rating arena's op Outland - EU
PM me even als je intresse hebt
Trouwens, ik zoek op mijn Mage nog iemand voor high rating arena's op Outland - EU
PM me even als je intresse hebt
"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."
Misschien moet hij dan maar geen LFR doen...? Lijkt me duidelijk.Een guildy van mij heeft dit probleem ook, bagger fps in 25mans acceptable in 10man.
Als er een 10man lfr is dan graag..Inferno schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:52:
[...]
Misschien moet hij dan maar geen LFR doen...? Lijkt me duidelijk.
maar dat is er niet en upgrades zijn er nog steeds te halen.
Je kan het ook omdraaien: hoe kan ik de boel fixen zodat ik WEL goede fps heb en m'n mannetje kan staan. Ik heb op een dergelijke setup ook gedraaid en dat was echt prima te doen met wat tweaking. Dat je dan geen 1920x1080 met alle toeters en bellen op ultra kan draaien lijkt me duidelijk. Met name rotte/zware addons (fixen) en een schone WoW installatie doen wonderen.Derr_Hans schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:43:
Punt is op een fight vooral in 25mans heb je kans op DC's niet iedereen heeft een uber computer en kan 25mans aan. Ik weet nog goed toen mijn p4 2.53 ghz en r9700 pro voor genoeg DC's zorgde als ik 25man pugged in WotLK.
Maargoed zolang mensen een beetje hun best doen en het niet compleet verneuken voor de rest vind ik het ook al gauw prima
Hell een guildie heeft jarenlang op een laptop uit 2005 gespeeld en stond bijna altijd top 3 dps.
Bnet pindle#2913
Ik denk dat ik toch nog maar ga questen in Deepholm en daarna de dungeons in. Dan zou ik een item level van > 300 moeten hebben en waarschijnlijk tegen of op level 84. Genoeg nuttige items als ik wowhead even scan op quest rewards daar. Bij dungeons is het altijd maar weer afwachten wat er dropt en daar kan ik dan redelijk simpel doorheen waarschijnlijk.
Moet eigenlijk alleen nog ergens een stuk of 20 frostweave cloths op zien te halen. Heb al een berg embersilk, maar die kan ik niet gebruiken voor first aid leveling omdat je eerst naar 425 moet met frostweave... AH maar eens checken of een extra rondje Northrend als ik daar een fishing daily ga doen of zo.
En na een berg dungeons dan ooit meer eens gaan kijken hoe erg het is in LFR
Moet eigenlijk alleen nog ergens een stuk of 20 frostweave cloths op zien te halen. Heb al een berg embersilk, maar die kan ik niet gebruiken voor first aid leveling omdat je eerst naar 425 moet met frostweave... AH maar eens checken of een extra rondje Northrend als ik daar een fishing daily ga doen of zo.
En na een berg dungeons dan ooit meer eens gaan kijken hoe erg het is in LFR
hmmmm.. dit geeft je 1,5K tot 4,5K per uurIntToStr schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:28:
misschien maak ik er wel een fimpje van.. heb het op mijn pala best wel geperfectioneerd... naast de gold die ik ervan over heb gehouden was het ook super goede oevening Burst AoE testen... en echt een pala kan dat echt zeer goed.. nu pluk ik er de vruchten van bij een gevecht als Yor'sahj the Unsleeping.. laat die adds maar komen epic pwnage
hmm sorry maar dan doe je echt iets gruwelijk verkeerd. als ik 47 treasure chest in 1 uur kan halen dan overtrefft de opbrengst uit de chest de kosten van +-50g echt gruwelijk. naast super veel cloth heb je ook ore/volatiles en greens.. en vooral die greens kunnen erg aantikken.HawVer schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:38:
[...]
De potion wordt gemaakt door iemand die alchemy heeft. Bij het killen van een mob heb je kans dat een extra Tiny Treasure Chest dropt met mogelijk daarin o.a. Cloth, volatiles en gold Alleen kost deze potion je waarschijnlijk meer aan mats als dat die je oplevert. Ik zou deze alleen gebruiken als je specifiek aan het farmen bent. Ik gebruik hem iig niet (meer)
ik zal wel wat gaan bouwen.. wordt vervolgd
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 373674 op 16-01-2012 18:26 ]
Op mijn oude pc was alles low en 1024x768 in 25man om 5 fps tot 10 fps te kunnen behalen.porn* schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:32:
[...]
Je kan het ook omdraaien: hoe kan ik de boel fixen zodat ik WEL goede fps heb en m'n mannetje kan staan. Ik heb op een dergelijke setup ook gedraaid en dat was echt prima te doen met wat tweaking. Dat je dan geen 1920x1080 met alle toeters en bellen op ultra kan draaien lijkt me duidelijk. Met name rotte/zware addons (fixen) en een schone WoW installatie doen wonderen.
Maargoed zolang mensen een beetje hun best doen en het niet compleet verneuken voor de rest vind ik het ook al gauw prima
Hell een guildie heeft jarenlang op een laptop uit 2005 gespeeld en stond bijna altijd top 3 dps.
Mijn guildy speelt ook op een laptop van 2004/5, en ja ook hij staat normaliter in top5 in lfr.
Dat is het punt niet, punt is als hij dc'd dan haalt hij de top 5 niet en met de redenering van de robin hoods hier is dat alleen top dps ze krijgen als het een upgrade is.
Mocht je DC'en dan pis je naast de pot vooral als je blijkt de 2de hoogste roll te hebben onder een robin hood figuur. Dat klopt gewoon niet, laat de mensen lekker zelf rollen zonder tussenkomst van iemand anders.
En geen lfr is geen optie als je upgrades wilt en al saved ben voor DS10 normal.
Er is eenmaal nou geen 10man lfr, het is net als 10man en 25man in WotLK.
Wil je pre-BiS voor het niveau dat je loop (norm of hm) ben je dus alleen nog aan gewezen op LFR. Beetje onzin om dan maar te roepen, "dan loop je toch geen lfr".
Dit topic is gesloten.