Tuurlijk heb ik wel eens items in mijn bag gehad om itemlvl te boosten, maar het ging hier nooit om een verschil van 30 itemlvl's (even als voorbeeld). Veelal net die laatste 3 puntjes ofzo. Daarentegen probeerde ik altijd wel mijn dps op een dusdanig niveau te hebben dat ik me niet de ogen uit de kop hoef te schamen en flink gedragen te moeten worden door de rest van de groep. Simpelweg door je class te kennen, in ieder geval moeite stoppen in gemmen en enchanten (je hoeft voor mij niet de beste kwaliteit op greenies te gooien, maar gooi in ieder geval een fatsoenlijke enchant op je gear) en dps is dan ook niet het grootste probleem.Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:28:
[...]
Iemand die alleen autoshoot gebruikt om te dps'en misgun ik ook loot. Meestal worden deze personen na een baas dan ook gekickt uit de groep, die vote to kick support ik.
Maar iemand met "greenies" misgun ik het niet. Ik heb nooit zo geloofd dat je per se het voorgekauwde progression path moet aflopen voor je "recht" hebt op loot. Als het systeem je toestaat om LFR in te gaan en je doet gewoon je best, dan heb je ook recht op loot.
Kom op, je kunt mij niet laten geloven dat je nooit pvp-items, crafted items, cloth legs, mail chests, etc. in je bags houdt, zodat je ilvl hoger wordt en je dus eerder in de LFR kon of in de queue voor een heroic dungeon? I ain't no saint, sir. Zo ben ik zelf met een gemiddeld ilvl van 342 voor het eerst in de LFR gegaan. Toegegeven, zelfs met die gear stond ik nog op de 16e plaats qua dps, dus nog boven de tanks.
Wat je zelf ook zegt, doe gewoon je best en je hebt recht op loot. Maar ik kom te vaak scrubs tegen die alleen een beetje aan het auto-attacken zijn, die helft van de tijd afk staan te wezen, die niet luisteren naar de tactics al roep je 50 x in raidwarning dat ze moeten stoppen en zo kan ik nog wel even doorgaan. En mijn ervaring is dat juist die personen de upgrades weten te pakken. Hoeveel tier tokens, trinkets en weapons heb ik wel niet die kant op zien gaan en dan ook niet 1 item ofzo, neen gewoon alle upgrades die ze mogelijkerwijs kunnen pakken. Ik weet dat dat het lullige is van RnG dankzij het rollen en dat het maar pixels zijn, maar ik word gewoon moe van mensen die niet eens de moeite nemen om tijd en energie te steken in hun char en wel alles aangereikt krijgen door Blizz. Deels de mensen, deels Blizz die het veroorzaakt, ik weet het.
En ja, ik ben nu ook van de 'if you can't beat them, join them'. Ik need rustig iets voor een guildie als het moet, tokens daarentegen pass ik gewoon voor als ik het item al heb.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||