Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 254 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste
Acties:
  • 37.288 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 00:00

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
JoeBravo schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:03:
[...]

2x DK, 3x druid, 1x mage in je setup welke ook nog eens de hoogste attendance hebben, maakt het gelijk gearen van onze raidgroep niet makkelijker.
2x warrior/hunter/shaman in de groep zoals gisteren is haast een unicum :{

Maar met de kick van de shaman hebben we nu dus weer het dilemma: wat te recruiten... dit is al de 3 waardeloze shaman die we hebben gegeared en weer vertrekt, dus ons vertrouwen hierin is laag, maar hebben wel een extra healer/dps nodig eigenlijk.
Grappig dit te lezen. De guild waar ik in zit met mijn (Resto) shaman, had precies hetzelfde. Voordat ik erin kwam, hadden ze ook al 4 resto shaman's er doorheen gewerkt. Lage HPS, weinig inzicht en niet bereid zijn hier iets aan te doen, of een grootbek, het kwam allemaal voorbij.

Toch een bepaald soort mensen dat een Shaman speelt ofzo? :p

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer chainheal spammen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Nibbz schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:14:
[...]

Grappig dit te lezen. De guild waar ik in zit met mijn (Resto) shaman, had precies hetzelfde. Voordat ik erin kwam, hadden ze ook al 4 resto shaman's er doorheen gewerkt. Lage HPS, weinig inzicht en niet bereid zijn hier iets aan te doen, of een grootbek, het kwam allemaal voorbij.

Toch een bepaald soort mensen dat een Shaman speelt ofzo? :p
Zou graag een shammy willen hebben, dan wel meer een Ele/Resto shaman :)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 15:08
Derr_Hans schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:16:
[...]

Zou graag een shammy willen hebben, dan wel meer een Ele/Resto shaman :)
heb zelf een resto/ele shaman alt, erg leuk om te spelen. :)
Even overwogen voor te stellen te switchen, maar als 2nd best geared toon in de raidgroep voelt dat toch ook een beetje zonde van de gear die ik heb verzameld.

edit:
en OWEB verlaten kan ik natuurlijk ook niet over m'n hart verkrijgen :'(
:P

[ Voor 9% gewijzigd door JoeBravo op 20-01-2012 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Had meer over voor in de guild :P
Hebben er wel 1 maar die is van onze Top dps (dk Frost/Blood) maar ja als het nodig is is het nodig.
Ben wel bezig met /2 spammen voor een shammy en een nog een non pally DPS/Tank.
Want die druid van ons moet snel vervangen worden.

Zelf persoonlijk vind ik shammy nou niet super leuk te spelen, maar ja dat heb ik al snel met vele alts :P
Maar ja ben dan ook wel verslaafd aan mijn priest o0 en mijn mage begint weer een beetje te komen.

Wil zelf nog wel een druid (lvl 68 atm) maar lvl staat mijn niet aan, wil hier graag een miner/herber van maken en een Tank/Healer voor alt runs. Mine stamina is maar een kleine bonus maar het is iig niet compleet nuteloos en herb heeft Haste op CD denk wel goed voor druid healers/kitty dps/bear iig ook niet compleet nutteloos. We hebben een serieus lack of alt healers/tank in de guild en dat maakt alt runs weer wat lastiger want daar waar we drie main hunters hebben hebben we 3 gegeared alt mages waar dus de alt runs mee gedaan worden lol :)

Ach we kunnen onze guild best renamen naar Class Stackers lol
Zijn al wel 2 pally's lichter (zijn naar social gegaan) dus hebben er nog maar 3 pally mains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Derr_Hans schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:30:
Had meer over voor in de guild :P
Hebben er wel 1 maar die is van onze Top dps (dk Frost/Blood) maar ja als het nodig is is het nodig.
Ben wel bezig met /2 spammen voor een shammy en een nog een non pally DPS/Tank.
Want die druid van ons moet snel vervangen worden.

Zelf persoonlijk vind ik shammy nou niet super leuk te spelen, maar ja dat heb ik al snel met vele alts :P
Maar ja ben dan ook wel verslaafd aan mijn priest o0 en mijn mage begint weer een beetje te komen.

Wil zelf nog wel een druid (lvl 68 atm) maar lvl staat mijn niet aan, wil hier graag een miner/herber van maken en een Tank/Healer voor alt runs. Mine stamina is maar een kleine bonus maar het is iig niet compleet nuteloos en herb heeft Haste op CD denk wel goed voor druid healers/kitty dps/bear iig ook niet compleet nutteloos. We hebben een serieus lack of alt healers/tank in de guild en dat maakt alt runs weer wat lastiger want daar waar we drie main hunters hebben hebben we 3 gegeared alt mages waar dus de alt runs mee gedaan worden lol :)

Ach we kunnen onze guild best renamen naar Class Stackers lol
Zijn al wel 2 pally's lichter (zijn naar social gegaan) dus hebben er nog maar 3 pally mains.
het kan nog steeds over mij gaan :P
Alt runs in mijn guild is helemaal een drama. Omdat niemand ze organiseerde, ben ik er maar aan begonnen en ondanks gmotd spam en calendar-invites zijn de aanmeldingen bedroevend :{
En die allie-mutsen hier lijken de alt runs te doen als ik m'n main raids heb }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaaaa ik heb officeel niks meer nodig van LFR of Valor points :D.
Dat gaat dus heerlijk rustig worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=37535167,noline]Derr_Hans schreef op vrijdag 20 januari

Wel nog een pijnlijke ontdekking gedaan, de spine healing trinket (stack spirit) stacked niet op atonement heals dus ik ging zowaar heel hard oom :P
waarom gebruik je überhaupt spirit trinket als disc ?
geeft veel minder Intel dan de andere trinkets. zelfs de fl heroics trinkets zijn nog beter.

on a side note.
1% whipe en een 200k whipe op ultraxion hc.
te veel faal , mensen vaak te laat met fading light.1 a 2 doden en dan haal je de enrage timer al niet meer.
25 mans uiteraard , de 10 mans enrage timer is wat makkelijker te halen.
vind de balans tussen 10 man en 25 man deze tier redelijk goed. zonn'oss en morchok zijn moeilijker op 10 mans hc dan op 25. nou ja morchok moelijk..... en op 25 mans zijn yosh en ultraxion behoorlijk wat lastige. blackhorn schijnt redelijk gelijk te zijn , en spine tja 25 mans is uiteraard makkelijker omdat er meer rogues en mages in een 25 mans groep passen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:13:
[...]

waarom gebruik je überhaupt spirit trinket als disc ?
geeft veel minder Intel dan de andere trinkets. zelfs de fl heroics trinkets zijn nog beter.
Gezien het feit dat we geen innervates (soms een feral innervate) hebben geen mana tide en met deze trinket kan ik meer pieces zonder spirit dragen. Daarnaast spendeer ik meer tijd in Holy laaste tijd, ik kom echt niet uit met onze setup met 1600 spirit zonder de trinket, met trinket zit ik nu op 23xx Spirit als disc en 2750 als holy. In 25mans kan ik makkelijk zonder die trinket, nu nog de Shadow t13 head peice looten en heb mijn non spirit items voor mijn disc set compleet en zit ik rond de 2200 spirit met trinket.

[ Voor 9% gewijzigd door Derr_Hans op 20-01-2012 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit inderdaad wat in , minder bufs in 10 mans en als je meestal holy speelt. ja bis trinket voor holy idd.

Maar 1650 spirit vind ik dan weer niet genoeg , normaal zit ik op 2000 en dat is met name voor de 2 deathwing encounters.
gebruik het spirit trinket niet puur alleen omdat er te weinig Intel op zit. wat toch verre weg onze beste stat is.
zie dat ik nu zelfs op 2800 zit, Maar dat komt omdat ik alles van mastery en crit naar haste heb reforged voor max dps op ultraxion.

trouwens voor de disc priest die het nog niet weten.
power torent proc + volcanic pot + hym + shadowfiend en dan nog een rapture proc timen is full mana bar.
op deze manier heb je veeeeeel meer mana regen van een volcanic pot dan van een mana pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Derr_Hans schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:04:
[...]
Afgelopen woensdag na de normal raid dus LFR gedaan, gequeued als dps dus weer mijn holy naar shadow.
Bij morchok zag ik al dat healing niet is wat het zijn moet, maar ja een druid met agi trinkets die healed is nou ook niet ju van het dus ja een wipe op morchok dat ik dat nog eens mocht mee maken in LFR, nu heb ik alles gezien in men leven lol.
Lol,

voor mij in LFR was het barrel-roll op spine.
Echt een moment van wt....., ik dacht dat barrelroll disabled was in LFR

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 12:48
sabriel schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:43:
[...]

Lol,

voor mij in LFR was het barrel-roll op spine.
Echt een moment van wt....., ik dacht dat barrelroll disabled was in LFR
Hehe ach, ik stond laatst op mijn main in LFR madness te healen. In healing gear. In tank spec :). 10k hps ftw en binnen 3 tellen oom

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach gistere zat er bij mij in de group een druid te morren over mensen die dingen verkeerd deden en zelf had hij 0gems en 0 enchants en kwam samen met de lock en shammy uit zijn guild niet boven de 12k dps uit.

Volgens mij doe ik dat met autohitten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:16
Toppunt van sneu zijn was bij mij in LFR een hunter die 7k dps deed (autoshot doet al meer?) en maar groepen bleef pullen zodat hij niet gevote kicked kon worden... Dat duurde niet lang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:32:
zit inderdaad wat in , minder bufs in 10 mans en als je meestal holy speelt. ja bis trinket voor holy idd.

Maar 1650 spirit vind ik dan weer niet genoeg , normaal zit ik op 2000 en dat is met name voor de 2 deathwing encounters.
gebruik het spirit trinket niet puur alleen omdat er te weinig Intel op zit. wat toch verre weg onze beste stat is.
zie dat ik nu zelfs op 2800 zit, Maar dat komt omdat ik alles van mastery en crit naar haste heb reforged voor max dps op ultraxion.

trouwens voor de disc priest die het nog niet weten.
power torent proc + volcanic pot + hym + shadowfiend en dan nog een rapture proc timen is full mana bar.
op deze manier heb je veeeeeel meer mana regen van een volcanic pot dan van een mana pot.
Ik zit normaal rond de 2200 a 2400 spirit als disc dit was al sinds t11 en t12.
Met deze trinket kan ik nu met 1600 spirit rond lopen en minder wanneer ik mijn t13 shadow headpiece heb.

Mis dan idd wat intellect, weet dat beste stat is maar de trinket geeft dus 880 spirit, maar geeft ondertussen wel 2,5% reforged haste (2% als ik shadow head piece heb) en 4.2% crit (3.6% reforges + 0.6% van de int) in totaal + 321 int en hou je een leuke mastery rating aan over omdat je mastery niet hoeft te reforgen van je spirit items. Denk qua throughput dat deze trinket erg goed is juist doordat je voor throughput reforges kan gaan wat het gemis van de extra int op de 397 trinkets terniet doet.

Probeer soms ook mijn HoH met Power Torent te combineren soms is dit alleen niet mogelijk als de pally healer een beetje laag in de mana komt te zitten en er om vraagt.

Disc is nog steeds mijn main healer spec, reforge naar crit enzo.
Maar holy werkt gewoon beter op Zon'Ozz 2 healing en Spine en soms ga ik holy voor de afwisseling

Alles Normal nog wel, hoop zondag madness te killen en met HM eindelijk die Shammy te hebben dan met mana tide die spine trinket vervangen voor een HM int trinket. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Laatst online: 13-01-2021
Tarz schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:58:
Toppunt van sneu zijn was bij mij in LFR een hunter die 7k dps deed (autoshot doet al meer?) en maar groepen bleef pullen zodat hij niet gevote kicked kon worden... Dat duurde niet lang ;)
ach, ik heb zelf problemen om melee DPS te doen.
Mijn warrior als arms gespecced en ben maar begonnen op een training dummy
Begon op 5k en eindigde op 15k. Binnenkort maar even enchants toevoegen, wat praten met andere dps-warriors in de guild en weer terug naar de dummy. zolang ik niet boven 23k DPS kan komen ga ik niet LFR in met mijn warrior (en dan bedoel ik op bosses, en niet op trash-packs) :p. Grootste probleem is mijn priorities in mijn hoofd gestampt te krijgen maar zoals met alles, blijven proberen en het komt vanzelf goed.

Healing toppen als healer vindt ik als disc vrijwel onmogelijk. Ik heb altijd 2-3 shamans boven mij staan en soms een holy priest. Maar 20k HPS met uitschieters tot 30k HPS met cooldowns vindt ik wel redelijk genoeg om me staan te houden in LFR.

[ Voor 6% gewijzigd door sabriel op 20-01-2012 13:42 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
JoeBravo schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 08:57:
Yor'sahj heroic down *O*
En de nieuwe shaman healer na een maandje trial (en in die tijd van slechtst naar best gegearde member) weer gekicked: als je gedurende 3 uur DS hc/normal continue de helft van de healing doet van een FL gegearde paladin, doe echt iets niet goed.
De weken ervoor de helft van de healing doen van de ene keer een druid en de andere keer een disc priest, helpt ook niet.
Wel jammer dat het, ondanks dat zeker vier man hun ongenoegen al hadden geuit, het tot een 'hij eruit of ik eruit' situatie moest komen om de officieren zover te krijgen. :{
maar toch: Yor'sahj heroic down *O*
Gz.

Yor DOWN!

http://www.worldoflogs.co...c28gg67an/sum/damageDone/

Eindelijk alle juiste personen sinds de vakantie weer online, en properly motivated! Geen 4 offspec healers maar echte, en het is een kill :D. Jammer dat ze nu al alles gaan downgraden qua difficulty, maar ik snap het wel.

Nu nog een tactiek verzinnen om onze 35 raiders tevreden te houden tot MoP naast het raiden. Geen nieuwe content met het afzakkende gevoel dat het einde van deze patch er aan komt maakt mensen vaker stoppen (zeker nu icm SW:TOR) en maakt het vinden van recruits moeilijk, laat staan goed gegeared en experienced recruits.

Ik hou onze server in de gaten, en er raiden nu nog 4 echte 25 man guilds over zowel H en A gespreid, de laatste paar weken zijn ze allemaal of inactief geworden of gedisband.

Ik ga niet in op 10 vs 25 man qua moeilijkheid van raiden, maar het is een simpel feit dat de logistiek van een 25 man in vele aspecten veel moeilijker is. Ik heb het hier bv over de guildbank rond de cap te houden, genoeg influx van vers bloed, coordinatie van raids; kort gezegd alles wat om een raid heen komt kijken.

Ik verwacht eerlijk gezegd niet echt een oplossing voor dit probleem, gezien 10 man gewoon veel aantrekkelijker is atm.

Enfin, zondag lekker 'Hahaha' killen op HC (hoop ik) en dan volgende week gaan voor een full clear. Nordic landen zijn leuk, maar als 70% van je guild er uit bestaat dan maakt het het raiden wel verdomd moeilijk rond feestdagen; die gasten trekken een blik vakantie dagen open waar je ziek van word.

Nog een leuk iets; ik speel al sinds jaar en dag destro, mijn mede lock niet. Hij rolde en won (epgp) Yor's trinket (BiS destro) en voelde zich zo schuldig dat hij nu destro gaat spelen :). Dit gaat nog grappig worden gezien hij altijd miept dat destro easy is, en demo/afflic complex. Ik haal tegenwoordig consequent WoL ranks (ik geef gelijk grif toe; het is mijn gear voornamelijk) en zelfs een #2 spot hier en daar in FL/DS de afgelopen 6 maanden. Hij doet hetzelfde voor afflic. Switchen is altijd moeilijk, en hij zal dus voorlopig wel even niet helemaal mee komen. Nu wil het dat hij me al maanden mokt met destro, en ik hem er in een keer terug ga op pakken:

Zaterdag = ik promoot hem tot officer van de guild (big deal bij ons, tevens ook ongerelateerd en wel verdiend voor hem)
Zondag = zijn eerste destro raid, en to top it off als destro. EN zijn eerste raid als officer.

Flame on :D.

Ik ga op de officer rank heel even /g uitzetten, in /g iedereen vragen om hem zo veel mogelijk te mocken dat hij sinds zijn promotie zijn keyboard niet meer weet te vinden, en dat hij hielen likkend zijn weg omhoog heeft gewerkt en pas officer werd toen hij destro koos (om de een of andere reden is de hele guild betrokken bij destro vs rest verhaal gezien ik aardige nummers trok in FL terwijl de popiejopie sites dicteerde dat spriest moesten rulen). Daarna gelijk weer /g aan.

Eens kijken hoe hij daar mee om kan gaan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
sabriel schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:40:
[...]

ach, ik heb zelf problemen om melee DPS te doen.
Mijn warrior als arms gespecced en ben maar begonnen op een training dummy
Begon op 5k en eindigde op 15k. Binnenkort maar even enchants toevoegen, wat praten met andere dps-warriors in de guild en weer terug naar de dummy. zolang ik niet boven 23k DPS kan komen ga ik niet LFR in met mijn warrior (en dan bedoel ik op bosses, en niet op trash-packs) :p

Healing toppen als healer vindt ik als disc vrijwel onmogelijk. Ik heb altijd 2-3 shamans boven mij staan en soms een holy priest. Maar 20k HPS met uitschieters tot 30k HPS met cooldowns vindt ik wel redelijk genoeg om me staan te houden in LFR.
Disc kan niet op tegen de healing rain/sanctuary spamming healers in LFR :)
LFR doe ik disc dan voornamelijk smite healing, maar vaak ook holy.
En ja ik als holy top de healing meters met rond uit te spammen, geen mana issues maar wel +50% overhealing. Gewoon omdat het kan, vorige week op een vrijdag 2de wing lfr. Zeer moe en 6 duvels achter de kiezen met 2 guildy's die wing doen.

Op madness ben ik in de 2de phase in slaap gevallen, nog steeds top healing done :P
Spijt me voor de mensen die op mijn roll hebben moeten wachten lol

Holy is gewoon lol hebben in LFR, disc is gewoon niet effectief puur omdat de damage lager is maar steeds 5 per groep heal daar waar holy 3min divine hymn heeft sanctuatry CoH PoH en Echo (mastery).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
LFR begint ook steeds irritanter te worden.
De laatste paar weken was je op de woensdag vaak veilig (weinig tot geen eikels in de groep) maar deze week toch diverse keren kapot gegaan op Spine dankzij een paar eikels die gewoon continu extra corruptions neerhalen en als je ze erop aanspreekt zeggen ze gewoon dat ze het niet waren.

Aan het einde was er nog eentje die gewoon toegaf dat hij het extra deed :(.

Maja heb al de Mace en 2h sword van LFR. Zijn nog een paar items die ik graag zou willen hebben maar des te minder items er zijn die je hebben wilt/moet des te kleiner is de kans dat je ze ook krijgt.

Laatst nog als DPS in LFR op mijn Pala. Zit de hele tijd in de top 10 dps terwijl ik als Ret eigenlijk undergeared ben om erin te komen. Gaat een gast die 39x is zeiken over mijn gear terwijl hij op de laatste 2 bazen onder de 10k zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 19:04:
Maar nu loop ik tegen een klein probleem aan. Er is een zeer simpele optie maar ik wil het juiste doen.
De laatste week ofzo heb ik het gevoel dat 1 lid 24 uur per dag online is en altijd in Uldum.
Paar keer met hem geprobeerd te praten maar geen reactie, een officer heeft hem gewhispered diverse malen maar ook geen reactie.
Heb hem in de Armory bekeken en hij heeft mining, het meest recente bij Recent Activities is iets van begin November.
Dus we hebben het idee dat hij een botter is. Op mijn laatste paar mining runs in Uldum heb ik geprobeerd hem te vinden maar vond hem niet.

De simpele optie zou uiteraard een simpele kick zijn maar hoeft iemand soms nog suggesties? Zou het bijvoorbeeld zinvol zijn een GM ticket te maken?
Wij hadden ook een figuur die bijna altijd in uldum zit/zat.. ik was het zat en heb hem toen een aantal keer plat gepammed of het een bot was.. wonderlijk kreeg ik toen in eens antwoord terug :P.. bleek dat het een gedeelt account is waar ze eigenlijk alleen op farmen/handelen.

maar als je nooit een reactie terug krijgt dan is het wel heel erg verdacht.. in Uldum heb je heel veel bots rondlopen/dood liggen bij herb nodes. Maak anders even een target macro en ga even systematisch die map af. de meeste bots blijven vaak maar op 1 plek.

daarna gewoon ff met een GM chatten en die bots uit de guild kicken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:11:
[...]

Wij hadden ook een figuur die bijna altijd in uldum zit/zat.. ik was het zat en heb hem toen een aantal keer plat gepammed of het een bot was.. wonderlijk kreeg ik toen in eens antwoord terug :P.. bleek dat het een gedeelt account is waar ze eigenlijk alleen op farmen/handelen.

maar als je nooit een reactie terug krijgt dan is het wel heel erg verdacht.. in Uldum heb je heel veel bots rondlopen/dood liggen bij herb nodes. Maak anders even een target macro en ga even systematisch die map af. de meeste bots blijven vaak maar op 1 plek.
Ja die ben ik ook vaak tegengekomen. Ik mine veel in Uldum. Bijzondere is dat ze steeds dood lijken te vallen en dan weer opstaan. Aan één stuk door. Rare lui die minerbotjes

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De laatste tijd pvp ik veel met mijn feral cat in rbg's, maar ik heb de grootste moeite om weg te komen als mijn health in de gevaren zone begint te komen. Met een rogue was het heerlijk, vanish (poof!).

Hoe pakken jullie dat nou aan? meestal als mijn health dermate laag komt, pop ik bear form met de rage + self heal erop en dan hou ik het wel weer even wat langer vol, maar het is meestal uitstel van executie...
Uiteraard gebruik ik de re-shifting om snares te breaken, maar ik kom nooit echt helemaal weg.

Zou ik beter dan cheetah + die aoe root kunnen pakken? Zoals je hoort, tips zijn erg welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
bear aka godmode :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Even video van onze yor'sahj hc kill (spriest pov) spammen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Leuke video, lekker duidelijke ui aswell das altijd wel fijn bij video's :)

Blijf nog steeds die green kill op rood/geel/groen/zwart raar vinden maarja elke guild ze eigen manier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HawVer schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:22:
[...]

Bijzondere is dat ze steeds dood lijken te vallen en dan weer opstaan. Aan één stuk door. Rare lui die minerbotjes
Ja en of het nu zo erg winstgevend is vraag ik mij echt af.. maar zijn best simpele bots.. vaste coordinaten van die herb nodes. dan is het minen, mounten, omhoog vliegen, unmounten.. en je ligt RIP bij de node die na een X aantal min weer respawned...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Lijkt mij wel gaaf om eens keer een tijd achter zo'n bot aan te vliegen (in de hoop dat hij geen 310% heeft), en dan telkens net voor z'n neus z'n node wegkapen. Ben benieuwd wat die software dan doet (ik weet 't...teveel tijd over 8)7).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
temp00 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 21:12:
Lijkt mij wel gaaf om eens keer een tijd achter zo'n bot aan te vliegen (in de hoop dat hij geen 310% heeft), en dan telkens net voor z'n neus z'n node wegkapen. Ben benieuwd wat die software dan doet (ik weet 't...teveel tijd over 8)7).
Dat opzich wel (nog in WotLK) meegemaakt. De botter was mobs aan 't farmen voor bepaalde drops, en 't enige wat ik deed was steeds die mobs taggen. Easy profit voor mij ;-). Bot doet verder niets; gewoon doorsjouwen, wachten op loot bij de lijken en weer door.

Had overigens de botter al vér daarvoor gereport, nooit actie tegen ondernomen, vond 't dus wel geoorloofd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

temp00 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 21:12:
Een flinke tijd terug heb ik er een paar geobserveerd in uldum en ze toen een rezz gegeven als ze dood gingen.. dit schopte het programma in de war :P.. dan waren ze behoorlijk lang offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Terence(x) schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 19:04:
Leuke video, lekker duidelijke ui aswell das altijd wel fijn bij video's :)

Blijf nog steeds die green kill op rood/geel/groen/zwart raar vinden maarja elke guild ze eigen manier :D
rood: stacken ivm range based damage
zwart: stacken ivm aoe op adds
groen: verspreiden ivm poison splashdamage
geel: dubbele attackspeed

stacken en verspreiden matchen niet, dus groen. Komt op mij heel logisch over. :P
rood/paars/zwart/geel was bij ons het probleem. van paars killen naar geel killen switchen, maakte het een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
JoeBravo schreef op zondag 22 januari 2012 @ 01:31:
[...]

rood: stacken ivm range based damage
zwart: stacken ivm aoe op adds
groen: verspreiden ivm poison splashdamage
geel: dubbele attackspeed
stacken en verspreiden matchen niet, dus groen. Komt op mij heel logisch over. :P
rood/paars/zwart/geel was bij ons het probleem. van paars killen naar geel killen switchen, maakte het een stuk makkelijker.
Groen / Rood / Zwart - 1 set adds, en normale attack snelheid, dus 1x per 4 seconden rood / groen (ongeveer 90k damage per keer)
Rood / Geel / Zwart - 2 sets adds, dubbele attack snelheid : meer tank stacks (VEEL meer dmg), rood en geel AOE ongeveer 90k per keer voor rood en 70k voor geel maar wel 2x zo snel, dus 180k en 140k dmg effectief per normale cast snelheid

Mijn logica zegt geel is dood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Terence(x) schreef op zondag 22 januari 2012 @ 08:57:
[...]

Groen / Rood / Zwart - 1 set adds, en normale attack snelheid, dus 1x per 4 seconden rood / groen (ongeveer 90k damage per keer)
Rood / Geel / Zwart - 2 sets adds, dubbele attack snelheid : meer tank stacks (VEEL meer dmg), rood en geel AOE ongeveer 90k per keer voor rood en 70k voor geel maar wel 2x zo snel, dus 180k en 140k dmg effectief per normale cast snelheid

Mijn logica zegt geel is dood :D
Op normal altijd paars killen, Op heroic als je groen rood zwart en geel hebt moet je toch echt de groene killen..

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
verkeerde knop; foutje bedankt -.-

Edit: Ik ben overigens een addon aan het schrijven; de bedoeling is dat de chat messages als combat text tevoorschijn komen (wat een beetje lastig te laten zien is zonder fraps)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AwMOV.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JVW7o.png

[ Voor 255% gewijzigd door Ketho op 22-01-2012 12:11 . Reden: toch maar wat in me post zetten dan ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Goeiemiddag :)

Ik ben sinds gisteren opnieuw begonnen met WoW na een pauze van een jaar en ben nu dus bezig met me terug wat te verdiepen in het spel.
Voor ik stopte deed ik in mee met de eerste raids van cataclysm en speelde Resto Druid in enkele top guilds.
Kan iemand mij zeggen hoe het spel voor resto druids geëvolueerd is sindsdien?

Als ik me goed herinner dan was het vooral meer DoT gericht in 25man raids, je Wild Growth, Lifebloom and Rejuvenation verspreiden en je zat grotendeels goed. Heeft iemand hier meer info over?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
speedzor schreef op zondag 22 januari 2012 @ 12:53:
Goeiemiddag :)

Ik ben sinds gisteren opnieuw begonnen met WoW na een pauze van een jaar en ben nu dus bezig met me terug wat te verdiepen in het spel.
Voor ik stopte deed ik in mee met de eerste raids van cataclysm en speelde Resto Druid in enkele top guilds.
Kan iemand mij zeggen hoe het spel voor resto druids geëvolueerd is sindsdien?

Als ik me goed herinner dan was het vooral meer DoT gericht in 25man raids, je Wild Growth, Lifebloom and Rejuvenation verspreiden en je zat grotendeels goed. Heeft iemand hier meer info over?
Over de vooruitgang van de spells kan je alles vinden op de battle.net website ( Hotfixes moet je maar eens nakijken ).

De rest zul je aan iemand anders moeten vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Soms is een 10man zo lastig :)

2 zieken beide core members en nog een ander core member last van haar duim, pees ontstoken dat door schiet tot in haar pols. Dus 3 core members (2 officers) niet aanwezig, 1tje heeft het geprobeerd maar moest toen echt stoppen naar 3 tries en nadat ze haar deken "vies had gemaakt".

Daarnaast 2 members hoofdpijn, waaronder ik.
Verjaardag van iemand een dag ervoor is soms niet altijd even handig.

Hebben nu 2 nieuwe members 1tje (warrior) na de raid gekregen en een druid gister.
Helaas niet de specs die ik wou, maar die gister na de raid er bij is gekomen is al bezig met tank gear te verzamelen en de Druid heeft al een resto spec alleen nog niet de gear maar gister heeft hij in half agi/int gear spine gehealed. Die 2 tranq's waren net nodig om het makkelijker te maken voor mij en de pally.

Moesten bij het weg vallen van de zieke een dps puggen.
Mooi een rogue, sub spec 386 ilvl dacht dat zit wel goed, hij kende de tactics als tank want dat was zijn main char dus moest wel goed gaan. 3 tries later heb ik hem maar weer laten gaan >.>

Gelukkig kwam er een oud guildy online, die had nog een shammy unsaved voor spine.
Enhancement goed voor de buffs voor onze setup van gister avond. 2 Tries later lag hij neer, een klein uurtje gespendeerd op Madness ff weer de mana-management op orde krijgen, dit was dus de 2de avond op madness voor ons. Nu in totaal 12 pulls gedaan waarvan er zeker 4 slecht geeindigd waren door DC's op de eerste avond. Woensdag extenden en madness maar eens neer halen, moet lukken en hopelijk gaat hij ook neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:52
Rustig hier :)

Afgelopen weekend Deepholm afgemaakt en begonnen in Uldum. Daarna was ik afgeleid door Lunar Festival en heb ik alle niet-Elder achievements afgerond. Ook maar eens alle glyphs die ik nog miste aangeschaft, werd toch eens tijd. Uiteindelijk nog tot 84,25 gekomen.

Ik speel altijd als protection paladin, maar ik heb ook weer eens de retribution tak bijgewerkt. Even geoefend op de dummies en kwam tot zo'n 50% meer dps dan als tank, maar in het veld vind ik tank toch veel makkelijker spelen. Toch maar weer terug naar tank dus :)

Kan iemand hier me vertellen of je enchants en gems kunt hergebruiken als je die op een item hebt gezet? Zolang ik elke dag een nieuw item heb voor de helft van de gear slots zou het natuurlijk totale verspilling zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
IntToStr schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:51:
Kan iemand hier me vertellen of je enchants en gems kunt hergebruiken als je die op een item hebt gezet? Zolang ik elke dag een nieuw item heb voor de helft van de gear slots zou het natuurlijk totale verspilling zijn.
Nee dit kan niet, als je iets gebruikt is het klaar, en ben je het 'kwijt'.
Derr_Hans schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:51:
Woensdag extenden en madness maar eens neer halen, moet lukken en hopelijk gaat hij ook neer.
Ik zou hem niet extenden als ik jouw was, je verliest zoveel loot waardoor ook voorgaande bosses makkelijker zullen gaan. :)

Wij zelf gisteren een 1 shot op hagara en ultraxion hc (hagara was 2nd kill)

Daarna de avond op warmaster gezeten, was de tweede avond erop en we hebben al paar keer p2 gezien 1x zelfs met 10 man up, dus een kill zit er wel in, was alleen wel jammer dat op een perfecte attempt en weinig fire op het deck, ging 1 van de healers dood net toen we p2 ingingen, maar het is wel een gaaf gevecht, maar wel erg onvergevelijk

[ Voor 21% gewijzigd door Terence(x) op 23-01-2012 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Sommige mensen zijn ook wel grappig in een raid waar de focus weg zakt bij het einde.

Een Ret pally, we doen dus Ysera/Alex/Noz/Kal.
Ysera neer iedereen naar Alex toe met een kleine tussen stop op Noz om ff snel Dot's te casten.

Iedereen op de juiste platform, Corruption spawend wordt geroepen op Mumble > Elementium Bolt kill it > back to corruption > Awesome nuke DW. Uhmmm Where the f is Sonic ? (zijn bijnaam) he DC'd on other platform.

Hoor je sonic zeggen, uuuhmmm no im not o0
Than what the hell are u dpsing there ?
Zeg die beste jongen: Uhhmmm lol omg sorry and i was thinking why is everyone slacking and not dpsing DW.

Iedereen in deuk, die gozer was dus bij het platform jumpen op DW blijven plakken en dom weg te dpsen.
uiteindelijk Alex's platform clear, stond er nog 94% health op DW op Noz zijn platform, dus iedreen weer.

WTF did u do still 94% health slacker ;)

We hebben dus een numpty rank, maar dit was te grappig en er is geen rank voor zoiets :)
Hij is al de jongste van de guild (by far) en met de oudste en hem scheelt het al zo'n 20 jaar :P
Maar hij is zo schattig <3 (ben een priest wel in mij role blijven he :+ )

-edit- @ terence
Nah, will madness neer hebben. De core members zijn goed gegeared nu we hadden alleen steeds pech met zieken en laat beginnen door werk en vele DC's. Die paar items die dan nog droppen op normal wordt 8 van de 12 zeker ge disenchant of offspec

[ Voor 11% gewijzigd door Derr_Hans op 23-01-2012 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Dit weekend veel ge-pvp'ed met mijn druid. Call to Arms was Twin peaks, wat toch wel mijn favoriete bg is.
Gelukkig wonnen we ook erg veel wat erg gunstig is voor mijn S11 set. Nog een paar items en dan ben ik fully geared.

Verder heb ik een beetje lopen spelen met mijn talents. Is Fury Swipes nou de moeite waard?
Ook heb ik mijn points gedropt uit Nurturing Instincts en Pulverize genomen om nog wat damage te kunnen doen in Bear form. Maar aangezien ik pulverize van voren uitvoer en bijna geen expertise heb, denk ik dat dat vrij nutteloos is ... Denk dat ik die points weer in Nurturing Instics zet of Primal Madness weer neem, wat toch ook wel erg prettig is bij Berserk.

Shedu, Azjol-Nerub (EU)

Welke volgorde van heals kan ik het beste aanhouden tijdens een fight?
Stel ik instant hurricane/root mijn tegenstander (via PS), welke heals kan ik dan het beste uitvoeren?

[ Voor 7% gewijzigd door bitpixl op 23-01-2012 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xenomorphh schreef op zondag 22 januari 2012 @ 10:29:
[...]

Op normal altijd paars killen, Op heroic als je groen rood zwart en geel hebt moet je toch echt de groene killen..
Is ook goed te doen hoor. gewoon wat raidcooldowns gebruiken. is wel de lastige combo van allemaal , met name om de tweede set Ads op tijd neer te hebben. moet je op 25 mans een redelijk aoe setup voor hebben.

deze combo word bij ons in guild ook wel german flag genoemd omdat ie zo irritant is >:)

o ja ultraxion hc neer. weeks to late ..#%&@%!& kerst en nieuwjaars Slack.

uurtje op lopen kloten , is goed te doen. dus hopelijk hebben we die snel genoeg neer zodat we nog wat tries op spine pre 5% raid buff kunnen doen. om vervolgens braaf te wachten op mischien wel 10% bid of 15%. aangezien we Maar 2 mages en 2 rogues hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bitshady schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:14:

Verder heb ik een beetje lopen spelen met mijn talents. Is Fury Swipes nou de moeite waard?
Ook heb ik mijn points gedropt uit Nurturing Instincts en Pulverize genomen om nog wat damage te kunnen doen in Bear form. Maar aangezien ik pulverize van voren uitvoer en bijna geen expertise heb, denk ik dat dat vrij nutteloos is ... Denk dat ik die points weer in Nurturing Instics zet of Primal Madness weer neem, wat toch ook wel erg prettig is bij Berserk.
Ola, ik pvp nu 2 seasons als feral en ben geen super pvper of gladiator titel maar heb nu wel aardige set gear en ratings (ik swap veel teams). Fury swipes is zeker geen pvp talent, net als pulverize niet, zijn tank abilities en duurt te lang om de stack op te bouwen.

kijk gerust op me spec (1 is pve, andere pvp)

eu.battle.net/wow/en/character/kul-tiras/Shavealot/simple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Yay, Hagara 25HC neer.

Veelste lang mee gewacht, was in vergelijking met Yor best wel een eitje. Het was even etteren om de lightning phase goed te laten lopen, maar toen iedereen hem doorhad was het eigenlijk gelijk een kill.

Volgende reset maar eens Yor's broertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:34:
[...]
Ola, ik pvp nu 2 seasons als feral en ben geen super pvper of gladiator titel maar heb nu wel aardige set gear en ratings (ik swap veel teams). Fury swipes is zeker geen pvp talent, net als pulverize niet, zijn tank abilities en duurt te lang om de stack op te bouwen.

kijk gerust op me spec (1 is pve, andere pvp)

eu.battle.net/wow/en/character/kul-tiras/Shavealot/simple
Die build had ik ook voordat ik een beetje ging experimenteren.
Wat ik vooral nu fijn vind en wat echt helpt (mijn mening) is die Perseverence talent.

Heb je nog tips qua self healing? volgorde? wanneer is het beste moment tijdens een fight?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkangle schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:00:
Yay, Hagara 25HC neer.

Veelste lang mee gewacht, was in vergelijking met Yor best wel een eitje. Het was even etteren om de lightning phase goed te laten lopen, maar toen iedereen hem doorhad was het eigenlijk gelijk een kill.

knap jullie yorshar voor zonn'ozz en hagara gedaan hebben op 25 mans. Wij vonden hem het lastigste van de eerste 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Darkangle schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:00:
Yay, Hagara 25HC neer.

Gratz met de kill.
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:12:
knap jullie yorshar voor zonn'ozz en hagara gedaan hebben op 25 mans. Wij vonden hem het lastigste van de eerste 5.
Gratz met de Ultra kill.

Vond Hagara zelf ook makkelijk in vergelijking met Yor'sahj.
Nu aan het wipen op Zon' ozz, om een of andere reden hebben we erg veel moeite met hem.

trouwens "character audit" *cough* :9

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelasti
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-01 14:03
IntToStr schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:51:
Afhankelijk wat je enchants en gems kosten is telkens vervangen zonde, het kost je ook extra tijd om AH te bezoeken en te zoeken wat je nodig hebt, ze zijn voor 1 malig gebruik.
Zelf ga ik pas gemmen vanaf heroic+ gear (tegenwoordig de epic gear met Ilvl 378)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Thanks. Nog enige ervaring tips voor zonn'ozz waarvan je zou denken "dat is handig, maar nergens beschreven"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

@Xeno, @wazig. De logica van red+groen tegelijk up is duidelijk. Spread + stack gaat niet samen, maar rekening houdend met de minimale splash range van green (4yds) en het feit dat melee DPS niet geraakt kan worden door green zorgt ervoor dat je HEEL tight kan stacken en tóch 4yds spread bent. Toegegeven, je kunt prima door de damage van red+yellow+black healen en CD chainen, maar wat als je twee van deze combo's achter elkaar krijgt? Die RNG kun je voor zijn door de door Terence en mij gehanteerde kill order.

Wij hebben deze reset uit pure frustratie (voornamelijk van mij, maargoed) Zon'Ozz 10HC geskipt. De RNG op die fight is echt te idioot voor woorden. We hadden best een goede setup met 3 ranged en 3 melee DPS. Een aantal wipes door fouten van ons. Tank die net te vroeg een PS krijgt of eigen CD gebruikt, dispells op net een verkeerd moment, DPS die een keer vergeet weg te lopen voor de laatste bounce. Prima, daar kunnen we aan werken. Maar laat het dan allemaal net zo uitkomen dat op de attempts waarin iedereen alles goed doet die fucking ball ófwel totaal een verkeerde kant op stuitert, ófwel gewoon stil blijft hangen, of dóór de boss heen naar de tank stuitert... die dan dus wordt ge1-shot. We wilden door naar Hagara HC, dus hebben het gewoon maar opgegeven. Irritant. Pislink. Stomme encounter.

Op Hagara vervolgens voornamelijk getest. Lightning lijkt onder controle. Hebben nog last van een slackende Disc healer die onderdeel is van de link die totaal geen healing lijkt te doen tijdens de minimale movement die hij moet doen. Maar met Behoorlijke spam healing van mij en onze holy pally komen we daar toch vaak wel levend uit.
Frost hebben we beide opties nu uitgetest. Stacken in bubble kan, maar kost een boel mana. Rondrennen kan ook, maar is wat chaotisch met debuffs, en lijkt langer te duren.
Maar ons grootste pijnpunt was een tactiek voor de Lances verzinnen. We begonnen met 2 teams van soakers (healer+ranged) maar dat gaat natuurlijk falikant mis zodra de Ice Blocks in play komen. Aan het eind dus een iets vrijere tactiek aangenomen, waarbij het een beetje een FFA-fest wordt, en dat was een stuk beter. Volgende reset alle phases aan elkaar linken en hopelijk naar een kill toe.

Ultraxion HC was pas onze tweede kill, en was een 3-shot, met een whopping 24k DPS boomkin \o/ Ik kom echt niet boven de 25k uit in mijn gear, maar dat is dan ook een grotendeels resto gemmed/forged set met 4T12 voor snellere eclipse turnovers. Zodra ik wat offspec gear op ga pakken komt dat hopelijk wel goed, en het was nu sowieso goed genoeg voor een kill met een nieuwe healer setup, dus ik ben tevreden. Snel nog Warmaster B kill, Spine kill en Madness met Blue first voor de achievement op 1 van de chars die hem de vorige keer gemist had.

Komende reset de laatste kans op non-nerfed kils, kijken of we op 5/8 kunnen komen. Had ik persoonlijk niet eens verwacht, dus ben al best tevreden so far...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Blistimo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:00:
...lang verhaal...

Komende reset de laatste kans op non-nerfed kils, kijken of we op 5/8 kunnen komen. Had ik persoonlijk niet eens verwacht, dus ben al best tevreden so far...
Niet je laatste kans hoor ;) Je kan het net als bij ICC uitzetten en blijven proberen zonder buff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Blistimo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:00:
Maar ons grootste pijnpunt was een tactiek voor de Lances verzinnen. We begonnen met 2 teams van soakers (healer+ranged) maar dat gaat natuurlijk falikant mis zodra de Ice Blocks in play komen. Aan het eind dus een iets vrijere tactiek aangenomen, waarbij het een beetje een FFA-fest wordt, en dat was een stuk beter. Volgende reset alle phases aan elkaar linken en hopelijk naar een kill toe.
Ik heb de Icelance tot nu toe niet echt goed begrepen. Ik pak altijd een volle icelance phase (als destro lock) en lijk er totaal geen last van te hebben. Doe ik iets fout of is het anders op 25 man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Bartjeh schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:04:
[...]

Niet je laatste kans hoor ;) Je kan het net als bij ICC uitzetten en blijven proberen zonder buff :)
True, maar dat doen wij naar alle waarschijnlijkheid niet.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Darkangle schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:15:
[...]

Ik heb de Icelance tot nu toe niet echt goed begrepen. Ik pak altijd een volle icelance phase (als destro lock) en lijk er totaal geen last van te hebben. Doe ik iets fout of is het anders op 25 man?
Dit is 10mHC. Iedere stack increaset frost damage taken by 10%. Zodra je meer dan 6 stacks neemt zonder healing tussendoor loop je risico dat de Lance zelf teveel damage doet, laat staan die Shatter Ice die de boss doet. Idealiter pak je 6 stacks en laat 'm dan op iemand anders doorstacken tot hij afloopt.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bitshady schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:01:
[...]

Die build had ik ook voordat ik een beetje ging experimenteren.
Wat ik vooral nu fijn vind en wat echt helpt (mijn mening) is die Perseverence talent.

Heb je nog tips qua self healing? volgorde? wanneer is het beste moment tijdens een fight?
opzich kan perseverence wel maar blijf het liggen aan wat je precies krijgt (in arena). Tegen magics/ele shammies zeker lekker, maar veelal tegen warriors/hunters weinig nut. Ik stop me punten dan liever in talents die ongeacht de class werken.

Zelf healing? Poeh dat is echt ervaring/inschatting. De meest gebruikelijk is bear --> frenziend regen voor healing als je gefocused wordt (herbalism = lifeblood thingie erbij). Verder is af en toe weg gaan achter een paal/kist voor hots of swiftness gebruiken voor een heal ook fijn.

In arena ben ik meestal op 1 target om daar me bleeds op te krijgen en dan CC-duty, als we kill zien pop ik me beserk erin zo niet dat ik meer control spelen. (met warrior-pallie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Blistimo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:18:
[...]

Dit is 10mHC. Iedere stack increaset frost damage taken by 10%. Zodra je meer dan 6 stacks neemt zonder healing tussendoor loop je risico dat de Lance zelf teveel damage doet, laat staan die Shatter Ice die de boss doet. Idealiter pak je 6 stacks en laat 'm dan op iemand anders doorstacken tot hij afloopt.
Ik doe het op 25 man HC.

Ik denk dat netherward dan mijn achterste beschermd, die punch ik altijd automatisch in bij niet standaard acties (en ik heb belachelijk veel HP). Thanks voor de uitleg, ik had gisteren elke keer iets van 13 stacks en stond me serieus af te vragen waarom deze mechaniek er uberhaupt in zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Mja, dat is ook een tactiek. Ik neem aan dat jullie 5 Lances hebben ofzo op 25m? Je hebt sowieso meer mensen met goede CDs die die dingen kunnen soloen, zeker met wat dedicated healing. Als wij een healer in een Ice Tomb kwijtraken is healing tijdens die Lance phases echt al heel scary. Ik hop er zelf ook standaard in met een Barkskin, maar da's maar 20% reductie. Daarmee solo je het niet.

En op 10m is je platform coverage een stuk lager. Ik moet soms 3 seconden lopen voor ik in een beam sta, da's echt een waste of time. Lol25mcontentisfaceroll! :+

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tips and tricks voor zonn'ozz hc.

normals phase lijkt me niet al te moelijk. zorg dat je de boss hit net als de debufs zijn afgelopen.

bounces.
op 25 hc beginnen wij met eerst 9 , dan 7 bounces. daarna is het meer hoe we uit komen met de debuff. geloof meestal 5 bounces.( tja als healer let je er niet zo op ).
uiteraard mages en shadow priest laten solo bouncen Waar mogelijk zodat de rest allemaal achter de boss kan stacken.

debufs
het is een dps gain om met 7 healers te gaan en door de debuff heen te healen dan met 6 en ze dispellen. als je het met 6 healers kunt helemaal prima, Maar vergeet niet dat black phase behoorlijk mana intensief is. daarom hebben wij er voor gekozen met 7 healers te gaan.

black phase.
flails hebben geen castbar Maar je kunt ze wel interupten , zorg dat je dps dit ook doet.

de 2 alle belangrijkste punten voor ons waren.

zorg dat iedereen weer Waar ze moeten staan in black en wat ze neer moeten nuken. houd hier rekening met healer range en group set up , zodat bv je priest ook kunnen poh spammen. wij hadden voor onze eerste 2 kills iets van 25 min nodig om alles op Zen plek te krijgen pre pull.

sta klaar op je plek voordat de tentacles spawnen. dus loop er niet pas heen als black begint Maar 2-3 sec van te voren. doe je dit niet word de damage te hoog en is het niet meer te outhealen.

verder nog.
de 4 set tank cooldowns gebruiken voor het begin van black en alle classes hun eigen cooldowns laten gebruiken aan het begin van black. rogues feint , druids barkskin , dk's amz enz enz.

wij gebruiken verder 1 paladin tank en een hybrid kitty/bear
in black tanked de paladin de boss en een claw.
kitty de andere claw in bearform natuurlijk.

wij positioneren het ook zo dat we de boss standaard tanken op de plek Waar 1 van de claws spawned. zodat we aan 1 kant minimale movement hebben hier staat ook bijna alle melee zodat die optimaal boss en claw kunnen cleaven.

laat de bal de boss nog hitten een paar seconden voor enrage timer. dan krijg je nog een black phase. iedereen stacken alle raidcooldows gebruiken die je hebt dan kun je dat nog 25-35 sec overleven. dus extra tijd om de boss neer te krijgen mocht je het net niet halen binnen enrage.

dat we het wel zon beetje geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Zullen we dat maar even in het midden laten (dit komende van iemand die zowel 25HC als 10HC raid), dit is namelijk een merry-go-round die meestal niet op feiten word gebaseerd.

@wazig: thanks, dit ga ik zeker even meenemen. Duim voor me woensdag :)

[ Voor 10% gewijzigd door Darkangle op 23-01-2012 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkangle schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:40:
[...]

Ik doe het op 25 man HC.

Ik denk dat netherward dan mijn achterste beschermd, die punch ik altijd automatisch in bij niet standaard acties (en ik heb belachelijk veel HP). Thanks voor de uitleg, ik had gisteren elke keer iets van 13 stacks en stond me serieus af te vragen waarom deze mechaniek er uberhaupt in zat.
omdat hagara random 3 mensen hit met een frost atack.
als jij 13 stacks hebt word je ge oneshot ongeacht je cooldowns.
geluk gehad dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Darkangle schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:54:
[...]
Zullen we dat maar even in het midden laten (dit komende van iemand die zowel 25HC als 10HC raid), dit is namelijk een merry-go-round die meestal niet op feiten word gebaseerd.
Hence the smilie :>

Geloof dat de consensus is dat de balans deze keer in DS redelijk goed is. Ik blijf het een interessante discussie vinden en hoor vaak goede argumenten van beide kanten. Maar op de officiele forums ontaardt het zonder uitzondering in een moddergooi-wedstrijd, waar genoeg man rondloopt die bij hoog en laag beweert dat 10m raiding niks voorstelt. En dat vind ik altijd een ontzettende slap in the face voor mensen die hun stinkende best doen op 10m content en daar tegen precies dezelfde problemen aanlopen als de 25m groepen. Leuk dat jij als 25m raider die net alles gecleared heeft om te testen eens gaat kijken hoe moeilijk 10m is, maar zonder voorkennis kun je echt geen enkele vergelijking maken. En dat is ook onmogelijk. Tenzij je toevallig op 2 chars met raid groepen van hetzelfde skill- en gearniveau op dezelfde content aan het progressen bent, en je dus beide progress curves meemaakt. En daar zijn echt te weinig voorbeelden van :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Blistimo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:03:
[...]

Geloof dat de consensus is dat de balans deze keer in DS redelijk goed is. Ik blijf het een interessante discussie vinden en hoor vaak goede argumenten van beide kanten. Maar op de officiele forums ontaardt het zonder uitzondering in een moddergooi-wedstrijd, waar genoeg man rondloopt die bij hoog en laag beweert dat 10m raiding niks voorstelt. En dat vind ik altijd een ontzettende slap in the face voor mensen die hun stinkende best doen op 10m content en daar tegen precies dezelfde problemen aanlopen als de 25m groepen. Leuk dat jij als 25m raider die net alles gecleared heeft om te testen eens gaat kijken hoe moeilijk 10m is, maar zonder voorkennis kun je echt geen enkele vergelijking maken. En dat is ook onmogelijk. Tenzij je toevallig op 2 chars met raid groepen van hetzelfde skill- en gearniveau op dezelfde content aan het progressen bent, en je dus beide progress curves meemaakt. En daar zijn echt te weinig voorbeelden van :>
Mja volgens mij is de balance best aardig gelukt. De éne boss is wat lastiger op 10hc (hagara bijv) en de ander op 25 hc(Ultrax bijv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Blistimo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:03:
[...]

Er is niks te vergelijken tho,is appels met een auto vergelijken :)

Op wow progress bv zouden ze een voorbeeld kunnen nemen aan wowtrack gewoon 2 aparte rankings, op 2 aparte disciplines.

Zal wat worden als ze straks de 50 meter borstcrawl gaan vergelijken met de 50 meter rugslag bij het zwemmen omdat het beide 50 meter zwemmen is ....dat is wat er namelijk op dit moment gebeurd in wow.

Ik wou dat het anders was en dat het redelijkerwijs te vergelijken was, maar helaas is dat niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:26
Gisteren sinds lange tijd weer eens een Random Heroic dungeon gedaan. Kwam uit in End of Time.
Was weer een aardig succes. Met DPS nog wat moeite om mee te komen. Maar zo heel slecht ging het niet eens (2k dps onder het gemiddelde).

Zag halverwege de eerste boss al wat gemor in de chat. Vlak nadat de Boss neer gaat kreeg ik een Spell over me heen zodat ik neer ging. Waarom is me nog niet duidelijk. Misschien iets te langzaam de Adds aangevallen. De kans om uitleg te krijgen / geven was er niet. Wat de andere niet in de gaten hadden was dat de loot voor een Warrior was en de rest kon blijkbaar niet Needen.

Heb toen getypt: sorry guys.. en Need. Daarna een kick uiteraard, maar die had ik toch wel zien aankomen door de houding van de andere.

Later nog even in de Guild het verhaal aangegeven zodat zij op de hoogte zijn.
Misschien niet netjes, maar zeker niet netjes van de andere partij om bij slechts een paar k dps meteen te gaan klagen.

Voor mij is Wow een stukje ontspanning buiten het werk om.
Wat me wel steeds meer opvalt is dat het gat tussen Normal en Heroic toch wel groot is. Normal dungeons gaan eigenlijk standaard goed, maar Heroic loop ik vaak tegen dps issue’s aan, of kleine schoonheidsfoutjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Terence(x) schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:07:
[...]

Er is niks te vergelijken tho,is appels met een auto vergelijken :)

Op wow progress bv zouden ze een voorbeeld kunnen nemen aan wowtrack gewoon 2 aparte rankings, op 2 aparte disciplines.

Zal wat worden als ze straks de 50 meter borstcrawl gaan vergelijken met de 50 meter rugslag bij het zwemmen omdat het beide 50 meter zwemmen is ....dat is wat er namelijk op dit moment gebeurd in wow.

Ik wou dat het anders was en dat het redelijkerwijs te vergelijken was, maar helaas is dat niet het geval.
Het jammere is dat Blizzard de cultuur van 10 en 25m zijn (zo goed als) gelijk in stand houden. Het verspreiden van buffs over meerdere classes zodat 10m raids een grotere kans hebben om alle buffs mee te nemen die een 25m groep ook kan meenemen is het beste voorbeeld. In theorie werkt dat prima. Maar in het echie is het nu eenmaal zo dat er raid groups zijn die geen mages hebben. Of die maar 1 class hebben die replenishment meeneemt, die soms ook nog eens een andere spec speelt dan degene die replenishment geeft. De gemiddelde guild leert daarmee leven en blijft gewoon met 3 druids, 2 paladins en 2 shamans raiden (*kuch*) maar komt misschien net wat tekort om echt met de top mee te doen. En de absolute top guilds zal het weinig interesseren, want die hebben genoeg raid worthy alts en swappen tussen gevechten gewoon naar wat ze nodig hebben. Maar bij de meeste guilds gaat die vlieger niet op.

Als Blizzard de verschillen tussen 10 en 25m raiding echt uit wil bannen moeten ze het hele buff/debuff idee weglaten. Niet dat ik dat snel zie gebeuren, want daarmee neem je ook een boel uniekheid van classes weg.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Bartjeh schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:06:
[...]

Mja volgens mij is de balance best aardig gelukt. De éne boss is wat lastiger op 10hc (hagara bijv) en de ander op 25 hc(Ultrax bijv).
Eh... hagara hm is echt een joke op 10m vergeleken met 25, tbh... lightning phase in 25hc, urgh zo vaak dat daar wat kan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Inferno schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:59:
[...]
Eh... hagara hm is echt een joke op 10m vergeleken met 25, tbh... lightning phase in 25hc, urgh zo vaak dat daar wat kan gebeuren.
Dat mensen domme fouten maken heeft niks met de moeilijkheid van de boss te maken.

Dan kan je danceboss uit naxx ook moeilijk noemen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
hagara hc is op 10 man moeilijker dan 25 man hoor. en ja ik heb ze allebei al gedaan. 25 mans lag binnen een uur plat bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Maar laten we hier niet de 10 vs 25 man discussie oprakelen :P dat mag op de wow-forums zelf en anders op mmo-champion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ene fight op 10m is moeilijker dan 25m en bij de andere weer andersom.
Het is niet te vergelijken al is DS25 wel meer gebalanceerd in moeilijkheids niveau tussen 10m en 25m.
Nadeel is met 10man is dat raid setup in HM's veel nauwer komt kijken omdat je wellicht gewoon weg niet alle buff kan hebben als die ene persoon ziek is of internet problemen enz enz.

Bij 25man heb je gewoon meer vervangers ;)

Persoonlijk, vind ik 10man het leukste om te doen.
Groep wordt vaak hechter, minder guild drama enz ;)
Maar dat is heel persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Derr_Hans schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:22:
Ene fight op 10m is moeilijker dan 25m en bij de andere weer andersom.
Het is niet te vergelijken al is DS25 wel meer gebalanceerd in moeilijkheids niveau tussen 10m en 25m.
Nadeel is met 10man is dat raid setup in HM's veel nauwer komt kijken omdat je wellicht gewoon weg niet alle buff kan hebben als die ene persoon ziek is of internet problemen enz enz.

Bij 25man heb je gewoon meer vervangers ;)

Persoonlijk, vind ik 10man het leukste om te doen.
Groep wordt vaak hechter, minder guild drama enz ;)
Maar dat is heel persoonlijk.
Qua logistiek is een 25 mans guild iets complexer. Een aanname dat men even een blik open trekt is niet echt op zijn plek.
Let wel, ik heb het over de logistiek, niet over de raid moeilijkheids graad. Op ons realm gaan heel langzaam alle 25 man guilds over de kop. Wij blijven bij de grace of god en een agressieve recruit methode nog in leven. Echter, het gaat verdomt moeilijk worden om 25 man geinterreseerd te houden terwijl doenbare HC's generfed worden (ik weet het, optioneel maar gevoelsmatig zit het niet lekker; HC hoort HC te zijn) en we minimaal nog wel 6-8 maanden naar deze content moeten staren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

[...]
En deze toon is precies waarom de discussies op de officiele forums altijd over de kop gaan. Doe effe normaal man!

Goed, Tweede Kamer-retoriek daargelaten is je opmerking wel interessant. Waarom gaat het bij jullie op 25m fout? Is dat iets dat aan de abilities op 25m anders is dan op 10m? Komt dat doordat mensen falen op het linken? Want dat kan op 10m net zo goed. Of is het omdat er veul meer damage rondvliegt? Of zijn het individuen die falen, want dat gebeurt op 10m ook. En vaak heeft individueel falen in een 10m groep grotere gevolgen dan in een 25m groep.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Blistimo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:07:
[...]

En deze toon is precies waarom de discussies op de officiele forums altijd over de kop gaan. Doe effe normaal man!

Goed, Tweede Kamer-retoriek daargelaten is je opmerking wel interessant. Waarom gaat het bij jullie op 25m fout? Is dat iets dat aan de abilities op 25m anders is dan op 10m? Komt dat doordat mensen falen op het linken? Want dat kan op 10m net zo goed. Of is het omdat er veul meer damage rondvliegt? Of zijn het individuen die falen, want dat gebeurt op 10m ook. En vaak heeft individueel falen in een 10m groep grotere gevolgen dan in een 25m groep.
Mijn punt was simpelweg dat de kans per persoonlijke faal even groot is op 10 en 25, maar aangezien er meer personen zijn op 25 is de kans groter dat je daar een chain misgaat richting de conductor en je dan gewoon voor de 20e keer screwed bent. Voeg daar aan toe dat er meer pets zijn in 25 wat de linkdamage nog wat verder opstuwt (en die kun je ook moeilijker een plek geven waar niemand is) en het gaat al snel veel vaker mis op 25 (uit persoonlijke ervaring met beide). Overigens is de verdeling van de conductors anders in 10m waarbij het lopen meer op de normal mode tactic lijkt, maar ik neem aan dat mensen die hier reageren dat ook wel weten (en anders geen recht van spreken hebben :P).

"25 mans hebben meer vervangers" betekend gewoon dat je roster te klein is voor je 10man guild btw, 25man guilds hebben hetzelfde probleem als ze niet genoeg mensen hebben (en de kans daarop is steeds groter aangezien 25man aan het wegkwijnen is :().

Overigens was aanleiding voor deze post het gaan van 1/8hc 25m naar 4/8 10m hc (en vanavond prolly 5/8) in 1 week...

[ Voor 19% gewijzigd door Inferno op 23-01-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Inferno schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:19:
[...]
Overigens was aanleiding voor deze post het gaan van 1/8hc 25m naar 4/8 10m hc (en vanavond prolly 5/8) in 1 week...
Kansloze statement

Cherry picken uit je 25 en alle falers eruit laten doet iedere guild goed, heeft niks met de moeilijkheid van de content te maken, laat de 15 mensen die je nu uit heb gelaten maar eens het zelfde doen.

Buiten dat denk ik dat menig een hier het wel met me eens zal zijn dat de enige 2 echte encounters in DS Warmaster (p1 mostly) en Spine zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Terence(x) op 23-01-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Exactly. Dat jullie 25m groep meer falers heeft dan je 10m groep ligt niet aan de moeilijkheidsgraad van de verschillende modes.

En 10m rosters kunnen niet te groot worden, omdat je anders je gear teveel verspreidt, of je benchers ergens anders heen gaan. Leuk statement van iemand die dus net niet genoeg man meer heeft om 25m te doen, maar als de 10 man die bij jullie nu geen vaste raids meer hebben het zometeen zat zijn zit je met een net zo kleine roster als wij. Met dezelfde problemen.

Het klaar hebben van raid ready alts heeft niks met de mode die je raid te maken, maar puur met hoe hardcore je guild is. Een 25m guild heeft ook geen 25 mensen op de bench zitten.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Blistimo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:51:
Een 25m guild heeft ook geen 25 mensen op de bench zitten.
*kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Dus jullie hebben iedere raid 25 man standby staan...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Blistimo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:05:
Helaas niet meer, maar de eerste twee tiers hadden we een actieve rotatie van tussen de 40 en 50 man.

Granted, er is een verschil tussen een actieve rotatie en standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Blistimo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:05:
o0

If so, is iedereen dan ook tevreden met hoeveelheid raid tijd ?
Met 10 man heb ik 15 man in totaal nu, let wel we zijn van huis uit gewoon casual dus werk en dergelijke gooit wel eens roet in het eten. 15 man in een 10man guild betekend al 5 man op de bench en dat vind ik zelf al veel al gebeurd dat niet uber vaak.

Laat staan 25man op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
actief swappen op het moment dat er een baas is die loot voor je heeft (epgp prio willing) of om de bodem DPS te vervangen (of healer) is voor de meeste leuk. Vechten voor een plekje.

Echter, waar Blizzard 25 man heen lijkt te duwen is dit nu geen optie meer helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Darkangle schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:11:
actief swappen op het moment dat er een baas is die loot voor je heeft (epgp prio willing) of om de bodem DPS te vervangen (of healer) is voor de meeste leuk. Vechten voor een plekje.

Echter, waar Blizzard 25 man heen lijkt te duwen is dit nu geen optie meer helaas.
Jah echt klinkt geweldig met zoveel mensen switchen... Ik heb nu 13 man in me roster en iedereen heeft op ze minst 1 alt die normale mode DS heroic FL gegeared zijn, dat is onze swapping techniek :)

Werkt stuk beter dan allemaal andere mensen erbij recruiten.

Ik vind zelf dat het al lastig is om te swappen met 13 man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Terence(x) schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:16:
[...]

Jah echt klinkt geweldig met zoveel mensen switchen... Ik heb nu 13 man in me roster en iedereen heeft op ze minst 1 alt die normale mode DS heroic FL gegeared zijn, dat is onze swapping techniek :)

Werkt stuk beter dan allemaal andere mensen erbij recruiten.

Daar heb je Officers/Classleaders voor ;)

We hadden in de tijd van 40 mans netjes op een gegeven moment 70 man online en wachtende voor raid. Erg goed voor progress, we waren toen als guild redelijk bekend (onderandere ook doordat we Perklunt van de rogue movies, Radagast van de warlock movies en Haste de maker van otravi/Bigwigs hadden). Ideaal voor progress, maar is enorm qua onderhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Respect dat jullie dat zo lang volgehouden hebben. Het lijkt me geen pretje 15 tot 25 man tevreden te houden als ze geen standaard raidspot hebben. En dat jullie dus soort van moedwillig je raid langzamer aan het gearen zijn. Ik neem aan dat jullie wel vaste tanks hebben?

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
We hebben een aantal key members die loot prio hebben, dit geld voor de tanks, healers en meestal hunters (ik ben zelf een lock, die zijn zowieso al zeldzaam op HC).

En thanks, maar ik zie de komende maanden als "hell on earth". Het design team weet van de issues, maar kozen toch voor een overlap tijd zonder content. Laten we maar hopen dat het versneld uitbrengen van MoP geen loze kreet is, en dat de beta kort zal zijn. Ik zie het anders echt niet zitten om een 8 tal maanden mensen te motiveren, dat word een job als je het zelf niet ben, en ik zit op het punt om minder gemotiveerd te worden hier door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Terence(x) schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:45:
[...]

Kansloze statement

Cherry picken uit je 25 en alle falers eruit laten doet iedere guild goed, heeft niks met de moeilijkheid van de content te maken, laat de 15 mensen die je nu uit heb gelaten maar eens het zelfde doen.

Buiten dat denk ik dat menig een hier het wel met me eens zal zijn dat de enige 2 echte encounters in DS Warmaster (p1 mostly) en Spine zijn.
Ja, er is dus ook een 2e groep geweest die 3/8 heeft gehaald so far (let wel: met alt tanks), thanks for playing. Simpelweg een week met wat 25m attendance problemen betekend niet dat er 15 falers gecarried hoeven te worden.

[ Voor 9% gewijzigd door Inferno op 23-01-2012 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Laatst online: 09-05-2023
Misschien iets totaal anders.. Wij gaan van 10m raiding naar 25m raiding als NLtalige guild op Outland.. Aankomende woensdag onze eerste keer met de guild :) Nu maar hopen dat het wil lukken.. de wil is er in ieder geval..

Heb van alles klaar staan om op te vullen mocht er wat ontbreken.. Wel spannend.. We hadden een strakke 10m groep en hebben langzaam een 2de groep 10m opgezet.. Die we tot zover opvulde met alts als er wat ontbrak.. Maar de meeste wouden graag met de core group mee en konden vaak niet op de 2de raidgroup dag dus nu is het zover..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Mja, jullie zijn zo te horen en lezend uit eerdere verhalen altijd redelijk hardcore geweest. Dan recruit je ook specifieker, en weten mensen als ze accepten waarmee ze instemmen.

Ik denk dat wij nog altijd wel 2 avonden in de week aan het raiden zullen blijven tot aan MoP. Tenzij we Madness ook binnen afzienbare tijd on farm krijgen, dan wordt het ongetwijfeld 1 avond. Verder hebben wij nog best veel mensen die zich hebben opgegeven voor de Annual pass, dus ik denk daar met wat guildies ook nog wel waardevolle beta testing uit te kunnen voeren.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Blistimo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:30:
Mja, jullie zijn zo te horen en lezend uit eerdere verhalen altijd redelijk hardcore geweest. Dan recruit je ook specifieker, en weten mensen als ze accepten waarmee ze instemmen.

Ik denk dat wij nog altijd wel 2 avonden in de week aan het raiden zullen blijven tot aan MoP. Tenzij we Madness ook binnen afzienbare tijd on farm krijgen, dan wordt het ongetwijfeld 1 avond. Verder hebben wij nog best veel mensen die zich hebben opgegeven voor de Annual pass, dus ik denk daar met wat guildies ook nog wel waardevolle beta testing uit te kunnen voeren.
Dat klopt, we waren inderdaad zeer harcore.

Jammer om te zien dat we niet meer in de wereld top 10 staan, maar wat de huidige top 10 doet doen wij echt niet meer na.

Onze tijd is geweest. Onze jonge jongens hebben nu allemaal baantjes, en de oudjes worden ouder (ik speel heel veel op geluid tegenwoordig gezien ik nog maar 20-30% zicht heb bv). De drive is er nog wel, maar niet meer voor world firsts of realm firsts :). Die tijd is geweest, tijd voor anderen om dat te doen. Wij blijven wel rondhangen.

Wel grappig om te zien, altijd weer nieuwe upstart guilds met goede progress die zich hard tegen ons afzetten, doen hun ding, doen het goed, en na een paar maanden zijn ze weer gedisband. Dan vraag je je toch altijd af waar die kwade opzet van afzetten vandaan komt, gezien wij meestal gezapig zijn en nou niet echt elitair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:46
Weet iemand of ik (horde) kan traden met een vriend (alliance) van een andere realm als we als party een dungeon ingaan? Zou graag die Lunar Lantern met hem ruilen voor een Festival Lantern.

Edit: *zucht* Zo te zien gaat dit niet. Mag geen vrienden uitnodigen van de andere faction, bah!

[ Voor 25% gewijzigd door Zeror op 23-01-2012 19:12 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Terence(x) schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:16:
[...]

En dat is inderdaad precies de reden waarom wij onze raidcore zo minimaal mogelijk houden ;) 10m raidcore, 2 dps members die in kunnen vallen indien nodig en dan voor bepaalde posities nog gegearde alts en anders OS van mains.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

w00t! Deathwing down \o/ (10m normal)

Na 2 weken 1-2% wipes op 4rde platform, en maar 1x Phase 2 te hebben gezien.
Gisteren met PUG 36k DPS elem shaman een 1-shot, 2 tank 3 healer setup.. aaaaardig gek!

Heb nu de 2-Hander voor Unholy spec, wel iets minder DPS dan met me DW-Frost, maar heb ook nog geen glyphs gekocht en de rotatie nog niet echt onder de knie.

Ik vind de damage die ik zelf doe maar laag, pet doet +/- 20% erbij dus dan komt het wel goed, maar ik heb niet eens 50K crits met attacks... toch wel teleurstellend, mischien dat ik 2H frost maar us ga proberen...

Maarja... Deathwing down !! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:52
Gisteren de Lich King neergekregen en dus m'n eerste raid boss neer en een eerste nuttige title (archeology title telt niet vind ik) :D

Samen met voornamelijk guildies met ~19 man op 25 mode gedaan. Helaas alleen op normal, maar er gingen ook wel erg veel mensen dood aan randzaken als valkyrs en defile.

Op naar level 85 en mooie gear verzamelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
3xNix schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:48:

Gisteren met PUG 36k DPS elem shaman een 1-shot, 2 tank 3 healer setup.. aaaaardig gek!

Heb nu de 2-Hander voor Unholy spec, wel iets minder DPS dan met me DW-Frost, maar heb ook nog geen glyphs gekocht en de rotatie nog niet echt onder de knie.

Ik vind de damage die ik zelf doe maar laag, pet doet +/- 20% erbij dus dan komt het wel goed, maar ik heb niet eens 50K crits met attacks... toch wel teleurstellend, mischien dat ik 2H frost maar us ga proberen...

ik zou zeggen "niet doen": DW Frost >= 2h unholy >> 2h frost ;)
En stat prio is anders, dus misschien moet je daar nog even naar kijken als je nog niks aan je gear gedaan hebt bij je switch. ;)
Enneh, puur de hoogte van je crits zegt niks over je dps...

Gisteravond alt run DS normal gedaan. Ik voelde me uitermate kwetsbaar als paladin tank :(
Volgens de tank uit m'n main raid (was op z'n hunter) had dat ook voor een groot deel te maken met de healing, maar toch, niet prettig. Dat m'n bigwigs timers op tentacle party boss (zon'ozz oid? :$ ) voor geen meter klopten, helpt dan ook niet. :(
Het warrior+paladin tankteam uit de andere raidgroep hebben hetzelfde gevoel en wijten hun gebrek aan heroic progressie daar ook (deels) aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Wij progressen prima met onze paladin tank hoor. Ik durf zelfs te zeggen dat zijn cooldowns heel prettig aan onze tactieken meehelpen.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

JoeBravo schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:28:
[...]

ik zou zeggen "niet doen": DW Frost >= 2h unholy >> 2h frost ;)
En stat prio is anders, dus misschien moet je daar nog even naar kijken als je nog niks aan je gear gedaan hebt bij je switch. ;)
Enneh, puur de hoogte van je crits zegt niks over je dps...

*knip*
Mja, maar gisteren weer FL gedaan(omdat Deathwing zo snel dood ging), en ik wilde toch wel een keer 50K crits doen op het hondje... maarja dat zat er niet in, beetje jammer.
Met DW frost haal ik dat toch al niet, dus mijn hoop was gevestigd op 2H Unholy... maar helaas, als ik de 50K crits ook niet met 2H frost haal ga ik wel weer DW, zie de toegevoegde "utility" waarde van Unholy niet, dus dan maar gewoon puur op DPS raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Jij wilt als melee helemaal geen crits doen op 't hondje, want dat moet je 'm ook zelf naar een trap kiten, en da's zonde van je DPS :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
Blistimo schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:01:
Jij wilt als melee helemaal geen crits doen op 't hondje, want dat moet je 'm ook zelf naar een trap kiten, en da's zonde van je DPS :>
Er zijn geloof ik tacs die als eerste hondje afnuken (zelf één keer meegemaakt toen ik met r2 meeging).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Oh, right, normal Shannox kill je die dingen idd. Lol, da's echt te lang geleden :D

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
3xNix schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:48:

Unholy is on par met dw frost, tenminste, ik merk weinig verschil qua dps na mijn switch naar UH. Het is meer dan logisch dat je minder dps doet dan frost als je je glyphs niet aanpast, niet reforged naar de juiste stats en de rotatie nog niet onder de knie hebt.
Wil je echt een goede keuze maken dan zal je toch echt moeten zorgen dat je die zaken eerst op orde hebt, dan een avond raid als UH en dat vergelijkt met je dps als DW frost.

Ik denk dat het vooral de speelstijl is die je moet liggen. DW frost is beuken, je kunt in korte tijd veel damage doen (even plat gezegd), terwijl UH trager op gang komt. Tel daarbij op een klein stukje pet control (zo veel mogelijk up time dark transformation) en het zal niet iedereen even goed liggen. Ga in ieder geval niet 2h Frost, das gewoon zonde als je UH al teleurstellende dps vindt.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blistimo schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:30:
Wij progressen prima met onze paladin tank hoor. Ik durf zelfs te zeggen dat zijn cooldowns heel prettig aan onze tactieken meehelpen.
same. niets liever dan onze paladin/druid combo.

paladin argent defender & loh zijn life savers.
druids imba 4 set and insane tps & dps. onze druid deed laatst 31k dps op ultraxion hc als tank.

bij warriors merk ik vaak agro problemen bij pull.
En heal Maar eens een dk. das niet altijd even prettig , redelijk spikey omdat je nooit weet wanneer hun hun self heal gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:30

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Rakkerzero schreef op maandag 23 januari 2012 @ 18:29:
Weet iemand of ik (horde) kan traden met een vriend (alliance) van een andere realm als we als party een dungeon ingaan? Zou graag die Lunar Lantern met hem ruilen voor een Festival Lantern.

Edit: *zucht* Zo te zien gaat dit niet. Mag geen vrienden uitnodigen van de andere faction, bah!
via de shared AH kan je dat doen :) gewoon allebei voor eenzelfde hoog bedrag erop zetten :) toch? :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.