Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 09:40:
[...]
Dit is inderdaad erg lekker, dan liep alles wel super. Zou al blij zijn met 6/8 clear in 1 avond.
Hoewel mijn guild mag ook niet klagen deze week. We hadden 4/8 HC de eerste dag (op 1 of andere manier kregen ze Ultraxxion niet down), maar toch de eerste kill op Zon'Ozz HC.
Gisteren hebben ze Ultraxxion HC gedowned, daarna moest ik komen op Lootship2, niet echt voorbereid want ik had al een tijdje niet geraid met de guild, dus verwachte niet dat ik moest komen. Dat ging toch iets minder vlot dan we hadden gedacht, niet eens in P2 gekomen.
Werd aangegeven dat de tanks het best de Tol Barad trinket konden halen voor dit gevecht, dus daar na de raid maar mee begonnen, had gelukkig al wel 51 van die tokens en was ook al bijna Revered, dus volgende week heb ik die trinket wel, gaan zondag nog avondje proberen zonder de trinkets.
Iemand nog tips voor de gevecht?
Beetje respect voor warmaster hé !
Is echt geen lootship, als je mensen gewoon kunnen soaken is het totaal geen probleem, gewoon groepjes indelen, en tanks kunnen met cd's ook wel soaken zonder TB trinket, alhoewel het wel heel erg helpt natuurlijk
Wij doen het als volgt, iedereen soaked in groepen, S-priest / Holy pala soaken achterkant, (ongveer 30% aan de achterkant, melee helpt mee als het een spawn is en zij net hebben gesoaked, dan heb je melee/tanks in midden links, en warlock / healer midden/voor rechts, en voor links een hunter + melee/tanks.
Daarnaast wat voor ons heel belangrijk was, is dat we vanaf de tweede drake sets, onze 2 melee gelijk laten meehelpen om die echt super snel te killen, dan iedereen op de dreadblade, en meestal als de boss land, hebben we nog een slayer op 30-40%, maarja die is snel genoeg dood, is alleen altijd ff uitkijken met shockwave/charge enzo
Is vrij simpel als je het eenmaal door heb, onze first kill pre-nerf was iets van ~90 attempts, en vorige week 1 shot, en deze week 1 wipe daarna kill.
Is echt een kwestie van soaken en de sapper killen
we doen ook geen rare dingen met onslaughts gewoon iedereen erin, als je priest heb kunnen die ook mensen lifegrippen mocht het nodig zijn is altijd nice om te hebben