Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 254 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste
Acties:
  • 37.278 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06-2023
Zou er persoonlijk wel het sch... van krijgen als bijvoorbeeld een epic craften foutgaat en je kan fluiten naar je mats ... niet echt voorstander van dat systeem.

Tailoring heeft nog zoiets gehad met verschillende locaties voor verschillende cloths te craften ... ook afgeschaft voor 'n reden neem ik aan :P

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 15:08
lanerios schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:36:
[...]

Mwoah, die zijn echt simpel te doen. Probeer maar enchanting zonder gold eraan uit te geven :)

Moet wel zeggen dat ik de professions erg saai vind in WoW. In FFXI had je tenminste de kans dat het fout ging, en dat je gewoon afhankelijk was van bepaalde worlds buffs, tijden (bepaalde dark items konden alleen tussen X en Y gecraft worden) etc.

Professions mogen echt wel moeilijker worden. (Heb nu 3 dingen op 525 en 3 op 85)
been there, done that. Door alle quest rewards en dungeon- en worlddrops die je tegenkomt te dissen krijg je een dusdanige voorraad materiaal dat dat geen enkel probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:20
lanerios schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:36:
[...]

Mwoah, die zijn echt simpel te doen. Probeer maar enchanting zonder gold eraan uit te geven :)

Moet wel zeggen dat ik de professions erg saai vind in WoW. In FFXI had je tenminste de kans dat het fout ging, en dat je gewoon afhankelijk was van bepaalde worlds buffs, tijden (bepaalde dark items konden alleen tussen X en Y gecraft worden) etc.

Professions mogen echt wel moeilijker worden. (Heb nu 3 dingen op 525 en 3 op 85)
Waarom zouden ze moeilijker mogen? Over het algemeen vind ik al dat je er redelijk wat tijd aan kwijt bent en dat je er voor LW en BS niet zoveel voor terug krijgt naast de leg enchant en de eternal belt buckle. Als er dan een nieuw recipe uitkomt omdat er nieuwe content is, kosten die craftables ook meteen de wereld. Ik zou eerder iets van 'reverse engineering' toevoegen zodat je bijvoorbeeld matts terug kan krijgen van alle craftables en nieuwe recipes kan vinden (net als SW:TOR), nu doe je met al die low-level 'troep' toch bijna niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Waarom moeilijker? Omdat de rest al zo achtelijk makkelijk is. Hou tenminste voor de mensen die echt iets moeilijks willen dat erin.

Fishing? Ow nee, dat kost tijd, generfed.
Tailoring? Ow nee, je moet naar andere zones en niet 24/7 in je capital rondhangen, generfed.

Blizzard is bang om mensen te laten werken voor hun rewards (buiten heroic raids om), want stel je voor dat het moeite gaat kosten. Dat vind ik erg jammer.

En als je niks terug krijgt voor BS/LW, dan doe je het verkeerd. Ik kan achtelijk veel ermee verdienen, weet je hoe? Undercutting. Als ik een item maak voor 20G mats, en ik verkoop hem voor 50G, terwijl de rest er voor 600 opstaat, maak ik gewoon 30G (-cut) winst.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
lanerios schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:52:
Waarom moeilijker? Omdat de rest al zo achtelijk makkelijk is. Hou tenminste voor de mensen die echt iets moeilijks willen dat erin.

Fishing? Ow nee, dat kost tijd, generfed.
Tailoring? Ow nee, je moet naar andere zones en niet 24/7 in je capital rondhangen, generfed.

Blizzard is bang om mensen te laten werken voor hun rewards (buiten heroic raids om), want stel je voor dat het moeite gaat kosten. Dat vind ik erg jammer.
Waarom denk je dat WoW zo populair is in het Westen?
Net omdàt het géén asian grinder is waar alles uren en uren kost ;)

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
dotorion schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:54:
[...]

Waarom denk je dat WoW zo populair is in het Westen?
Net omdàt het géén asian grinder is waar alles uren en uren kost ;)
Want ik doel op een Asian Grinder? Kom op zeg, kan er tenminste 1 persoon zijn die ziet dat er een gigantisch verschil tussen games als Shaiya, FFXI en WoW zitten? (Hint, als je geen Shaiya Ultimate mode hebt gelevelled of 5 jobs op 75 met FFXI, weet je niet wat een asian grinder is)

Leuk dat jij alles easymode wil hebben, maar waarom heeft blizzard gewoon met 1 deel van de playerbase een "Ow well, go screw yourself, we don't care" houding? Erg jammer.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
lanerios schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:01:
[...]

Want ik doel op een Asian Grinder? Kom op zeg, kan er tenminste 1 persoon zijn die ziet dat er een gigantisch verschil tussen games als Shaiya, FFXI en WoW zitten? (Hint, als je geen Shaiya Ultimate mode hebt gelevelled of 5 jobs op 75 met FFXI, weet je niet wat een asian grinder is)

Leuk dat jij alles easymode wil hebben, maar waarom heeft blizzard gewoon met 1 deel van de playerbase een "Ow well, go screw yourself, we don't care" houding? Erg jammer.
Nou... het lijkt mij voor Blizzard ook erg moeilijk om altijd maar met iedereen rekening te kunnen houden. Ze hebben zelf besloten dat het spel toegankelijker moet zijn voor de 'casual' speler (door raiden e.d.). Als ze alles in die lijn voortzetten is het niet meer dan logisch dat ook de professions generfed worden, deze zijn immers ook nodig voor de 'casual raider'. Er is simpelweg geen rekening met iedere verschillende gebruikersgroep rekening te houden, dat zie je in elke MMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
Nee, ik heb nog nooit een asian grinder gespeeld, het is een cliché veralgemening die ik gebruikte om mijn punt duidelijk te maken. Doe 'ns rustig.

Ik heb overigens niet gezegd dat IK easymode wil. Ik zeg dat het overgrote deel van de playerbase dat wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
WoW was in de tijd van vanilla en begin TBC ook dat je veel moest grinden. Er waren lang niet zoveel quests als nu, je moest wel monsters grinden, anders kwam je gewoon op sommige punten niet verder. Voordat je efficient (als in: sneller dan alleen grinden) wilde questen moest je speciale guides punt voor punt volgen. Ook moest je voor het dagelijkse onderhoud van repairs en respeccen ook constant gold farmen.

Ik ben heel blij dat dit niet meer zo is. Wil niet zeggen dat je het werk niet meer hoeft te doen, maar nu hoef je niet uren en uren het zelfde te doen. Je hebt daily quests, dungeon finder, alle professions leveren geld op, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
@Thys, op zich een punt. Maar de laatste jaren gaat het gewoon nergens meer over. De casuals hadden in Vanilla de 20 mans. In TBC hadden ze kara en ZA. En sinds wotlk moet iedereen opeens alles kunnen zien.

Ik zit echt met smart op een MMo te wachten die heel eerlijk gewoon zegt "als je casual bent zul je alleen X bereiken" en als je hardcore alleen Y. En niet "Iedereen moet alles kunnen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
lanerios schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:20:
Ik zit echt met smart op een MMo te wachten die heel eerlijk gewoon zegt "als je casual bent zul je alleen X bereiken" en als je hardcore alleen Y. En niet "Iedereen moet alles kunnen"
Heb op dat vlak alleen maar goeie dingen gehoord over EVE Online eigenlijk, wel een vrij originele setting natuurlijk [in contrast met 3rd person RPG is spaceship combat vrij origineel] dus misschien is dat het proberen waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
@Thys, op zich een punt. Maar de laatste jaren gaat het gewoon nergens meer over. De casuals hadden in Vanilla de 20 mans. In TBC hadden ze kara en ZA. En sinds wotlk moet iedereen opeens alles kunnen zien.

die komt er niet, want dat levert onvoldoende/geen geld op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ben ik inderdaad bang voor :( En EVE heb ik gespeeld, wel wat ik zocht. Maar ben niet van de flying games :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej

Dat is te begrijpen. Vanuit developer en uitgever oogpunt zou ik (mijn redenatie) het alleen nooit doen. Als je er namelijk voor zorgt dat bepaalde content alleen te zien is voor een specifiek type gamer, zorg je er direct voor dat een deel van de gebruikers het nooit ziet. Dit betekend dus dat je als uitgever resources moet steken in een deel van de game die niet door iedereen gebruikt kan worden. Als ik een spel zou uitgeven zou ik dat niet doen. Je hebt over het algemeen al een specifieke playerbase omdat je game van een bepaald genre is. Moet je voor die playerbase dan ook nog eens aparte onderdelen ontwikkelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage

Dus jij zegt dat een 'casual' niet het hele spel mag spelen en dus beleven? Dat 5% van de spelers dingen kunnen zien waar 50% van de tijd voor het ontwikkelen in is gaan zitten?

Casuals hebben normal raids, hiermee zien ze alles en beleven ze plezier aan het hele spel.
Hardcode hebben heroic raids, hiermee kunnen ze zich onderscheiden van de casuals door betere loot, heroic-only bosses en awesome mounts bij achievements.

Ik kan me niets beters bedenken eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
Gister voor het eerst FL op heroic gedaan!
Ging op wat domme wpes na prima! Nu ook exalted met avengers en dus toch direct die ringen gekocht.

Alleen raggy op HC nog over... maar die hebben de hardcore raiders van onze guild ook nog niet neer... (dat team heeft al 2 mensen met die legendary staff (shammy en mage). Die shammy had hem gister gehaald en deed op target dummies daar midden van OG gewoon 97k dps met lightning crap...... Was maar kort maar toch... wtf....

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
lanerios schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:27:
Ben ik inderdaad bang voor :( En EVE heb ik gespeeld, wel wat ik zocht. Maar ben niet van de flying games :p
Best spijtig natuurlijk, al kan het wel een bewijs zijn dat een MMO die meer naar de iets-minder-casual speler gericht is nog steeds goed kan boeren (want volgens mij doet EVE het toch nog steeds vrij goed?).

Om even on-topic te blijven ivm de casual-gerichtheid in WoW, persoonlijk niet zo opgezet met de terugkeer naar WOTLK-stijl dungeons in MoP. Was eerder fan van TBC-style heroics zoals helemaal het begin van Cata. Hopelijk brengen challenge modes wat soelaas ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
BlackMage schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:30:
[...]

Dus jij zegt dat een 'casual' niet het hele spel mag spelen en dus beleven? Dat 5% van de spelers dingen kunnen zien waar 50% van de tijd voor het ontwikkelen in is gaan zitten?

Casuals hebben normal raids, hiermee zien ze alles en beleven ze plezier aan het hele spel.
Hardcode hebben heroic raids, hiermee kunnen ze zich onderscheiden van de casuals door betere loot, heroic-only bosses en awesome mounts bij achievements.

Ik kan me niets beters bedenken eigenlijk.
Eens, echter is die verdeling momenteel redelijk ver te zoeken IMO. Heel veel casual guilds zijn momenteel ook bezig met HC DS. Juist omdat de overstap van normal naar heroic niet zo groot schijnt te zijn (iig voor de eerste boss). In de tijd van ICC zat er een veel groter verschil tussen heroic en normal, daarnaast was het LK gevecht op normal al moeilijk:) Dat wordt wel gemist nu in DragonSoul; Deathwing vind ik een beetje een aanfluiting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
EVE doet het geweldig op het moment, maar dat is op zich ook een punt die ik bij veel MMO spelers zie. "blablabla MMO X is dood" Nee dat is hij niet, hij maakt winst, heeft nog steeds spelers dus is niet dood.

En wat Thys al zegt, als je Heroic DS doet, is er geen gevoel van difficulty upgrade tov ICC, oid. Dat mis ik gewoon heel erg. Het gevoel van "Yes we hebben iets bereikt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 07:40
Het verschil tussen normal en HC is nog nooit zo groot geweest als in DS (op de eerste boss na dan). Heb je zelf al heroic bosses gekilled/ geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
M'n guild wel, ik ben te druk bezig met cooking materials, alchemy mats etc grinden. Vind ik veel leuker xD (Guild zit vast op Spine)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Thysiej schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:38:
[...]

Eens, echter is die verdeling momenteel redelijk ver te zoeken IMO. Heel veel casual guilds zijn momenteel ook bezig met HC DS. Juist omdat de overstap van normal naar heroic niet zo groot schijnt te zijn (iig voor de eerste boss). In de tijd van ICC zat er een veel groter verschil tussen heroic en normal, daarnaast was het LK gevecht op normal al moeilijk:) Dat wordt wel gemist nu in DragonSoul; Deathwing vind ik een beetje een aanfluiting
Hoeveel van de guilds die zich 'hardcore' noemen clearen heel DS HC?

Ik vind het niet heel raar dat de eerste bosses op HC ook wel door casual guilds neergehaald kunnen worden. Dit zijn toch vaak gearchecks e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
BlackMage schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:46:
[...]

Hoeveel van de guilds die zich 'hardcore' noemen clearen heel DS HC?

Ik vind het niet heel raar dat de eerste bosses op HC ook wel door casual guilds neergehaald kunnen worden. Dit zijn toch vaak gearchecks e.d.
Ik kan mijn mening ook verder niet beargumenteren, dat schijnt vaker het geval te zijn met meningen ;). Natuurlijk zijn de gevechten op HC nog steeds een stuk moeilijker dan op normal. Natuurlijk gaat het niveau steiler omhoog tijdens HC raids dan op normal. Allemaal logisch.
Naar mijn mening hebben ze denk ik DS normal te makkelijk gemaakt (voordat we gaan flamen over casual vs HC, het is mijn mening). Hierdoor had ik, toen Deathwing neer lag, niet het gevoel van 'Yes, dit was een topprestatie'. Een gevoel dat ik in ICC wel echt had.

Heroic blijft echt wel een uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Thysiej schreef op maandag 13 februari 2012 @ 12:00:
[...]

Ik kan mijn mening ook verder niet beargumenteren, dat schijnt vaker het geval te zijn met meningen ;). Natuurlijk zijn de gevechten op HC nog steeds een stuk moeilijker dan op normal. Natuurlijk gaat het niveau steiler omhoog tijdens HC raids dan op normal. Allemaal logisch.
Naar mijn mening hebben ze denk ik DS normal te makkelijk gemaakt (voordat we gaan flamen over casual vs HC, het is mijn mening). Hierdoor had ik, toen Deathwing neer lag, niet het gevoel van 'Yes, dit was een topprestatie'. Een gevoel dat ik in ICC wel echt had.

Ja het moet natuurlijk niet zo zijn dat een pug groep met keyboardturners deathwing op de eerste try neerkrijgt (en minder extreme voorbeelden natuurlijk).

Het is de laatste boss van die raid en zelfs op normal moet dat toch wel een uitdaging zijn.

Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat als een encounter op normal geen uitdaging meer is, dat je een shot hebt om hem op HC neer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Thysiej schreef op maandag 13 februari 2012 @ 12:00:
[...]

Dat gevoel ik heb toch de laatste tijd minder. Eigenlijk de laatste waarbij ik dat had was M'uru, en Firefighter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Tjah, het zal altijd een 'gevecht' blijven:
de meer 'hardcore' mensen refereren naar vroeger en willen alles moeilijker.
de 'casual' mensen willen zoveel mogelijk content kunnen zien en dat in het tijdsbestek dat zij beschikbaar hebben.

Helaas voor de 'hardcore' groep zijn er meer 'casual' spelers waardoor Blizzard het spel daarnaar aanpast. Ikzelf vind het niet een echt probleem; Blizzard doet met HC modes e.d. wel haar best om het alle groepen naar de zin te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik moet heel eerlijk stellen dat ik de HC's tot zover nog niet echt geniaal vind. Ik heb niet zoveel problemen met wipen, maar 2 tot 3 uur en dat twee tot 3 keer in de week alleen maar wipen op 1 en dezelfde boss: not my cup of tea. Aan de andere kant wel lekker als ze dan eindelijk neergaan, maar het repetitieve eraan...pfft.

Komt ook nog een beetje bij dat straks MoP gaat uitkomen en dat je dan, ongeacht wat je hebt gepresteerd binnen ongeveer een uur al je gear kan vervangen door questblues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Hey Rodie... goed nieuws... vanavond gaan we weer wipen! ;) Ik vermoed alleen niet de hele avond.

Enne, het gaat niet om de gear, het gaat om het teamresultaat waar je langzaam aan naartoe werkt :)

Het hele argument van 'we krijgen toch weer een nieuwe expansion, dus voor de gear hoef ik het niet meer te doen' heb ik nooit gesnapt. Het gaat om het presteren met de gear die je op dit moment hebt, niet om de gear die je ooit in de toekomst zult gaan krijgen.

Dan kun je net zo goed pas gaan spelen als 100% zeker is dat er nooit meer een expansion aan komt.

Anyway, hardcore single target dps is wat we nodig hebben vanavond! Ik ben er klaar voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
rodie83 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 12:45:
Ik moet heel eerlijk stellen dat ik de HC's tot zover nog niet echt geniaal vind. Ik heb niet zoveel problemen met wipen, maar 2 tot 3 uur en dat twee tot 3 keer in de week alleen maar wipen op 1 en dezelfde boss: not my cup of tea. Aan de andere kant wel lekker als ze dan eindelijk neergaan, maar het repetitieve eraan...pfft.

Komt ook nog een beetje bij dat straks MoP gaat uitkomen en dat je dan, ongeacht wat je hebt gepresteerd binnen ongeveer een uur al je gear kan vervangen door questblues.
hallo casual raider ;w

:P

even zonder gekheid: als je gedurende de maanden dat de content actueel is een uitdaging in je raiden wilt houden, betekend dat gewoon dat ieder boss een flinke horde moet zijn en je er een aantal weken op wiped.
Daarvoor is zeker de normal, maar ook de hc content (en dan zijn wij nog maar tot 10m 4/8hc gekomen atm) te makkelijk.

Brutallus :{
M'uru ;(
Eredar Twins ;(
Ulduar O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
hulkie schreef op maandag 13 februari 2012 @ 12:53:
Hey Rodie... goed nieuws... vanavond gaan we weer wipen! ;) Ik vermoed alleen niet de hele avond.

Enne, het gaat niet om de gear, het gaat om het teamresultaat waar je langzaam aan naartoe werkt :)
Hehe, speak for yourself ;). Ik ben wat dat aangaat wel rewardminded: ik wil de nummertjes zien groeien.
Het hele argument van 'we krijgen toch weer een nieuwe expansion, dus voor de gear hoef ik het niet meer te doen' heb ik nooit gesnapt. Het gaat om het presteren met de gear die je op dit moment hebt, niet om de gear die je ooit in de toekomst zult gaan krijgen.

Dan kun je net zo goed pas gaan spelen als 100% zeker is dat er nooit meer een expansion aan komt.
Vind ik volkomen onzin. Prima dat gear op een gegeven moment vergaat - dat is logisch. Hoeft alleen niet direct zodra je je eerste quest afrond wat mij betreft.
Anyway, hardcore single target dps is wat we nodig hebben vanavond! Ik ben er klaar voor!
Ik zal m'n best eens doen he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
hulkie schreef op maandag 13 februari 2012 @ 12:53:

En dit is de mentaliteit die ik zo erg mis in WoW. Het gaat om het team verband niet om je paarse pixels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:43
Maar voordat je de echte teamprestaties kunt doen heb je wel die paarse pixels nodig :p

(Al kun je altijd ook goede prestaties hebben op iets anders dan heroic raid gegeven je gear op dat moment, maar ik denk dat uiteindelijk alleen de top raid content als een prestatie wordt gezien.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
rodie83 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:01:
[...]

Hehe, speak for yourself ;). Ik ben wat dat aangaat wel rewardminded: ik wil de nummertjes zien groeien.

[...]

Vind ik volkomen onzin. Prima dat gear op een gegeven moment vergaat - dat is logisch. Hoeft alleen niet direct zodra je je eerste quest afrond wat mij betreft.

[...]

Ik zal m'n best eens doen he :P
Zelfde geld voor iedere content patch: iig een deel van je zuurverdiende gear zo ff upgraden met een paar in easymode hc dungeons verdiende valor badges. ;)

Maar gearinflatie in het huidige model is een probleem en ook als zodanig door de dev's onderkend (in één van Ghostcrawler's blogs, als ik me niet vergis). Een oplossing ervoor bedenken is alleen lastig.
Vroeg in BC had je imo het andere uiterste overigens: met T2/T3 gear nog prima mee kunnen komen in karazhan vond ik nou ook niet helemaal de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
IntToStr schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:08:
Maar voordat je de echte teamprestaties kunt doen heb je wel die paarse pixels nodig :p

(Al kun je altijd ook goede prestaties hebben op iets anders dan heroic raid gegeven je gear op dat moment, maar ik denk dat uiteindelijk alleen de top raid content als een prestatie wordt gezien.)
Niet altijd, doet me denken aan de guild Undergeared oid? Clearde alle WOTLK content in blauwe items :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
lanerios schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:19:
[...]

Niet altijd, doet me denken aan de guild Undergeared oid? Clearde alle WOTLK content in blauwe items :p
Gear is nodig voor mensen die gewoon ronduit sucken, dat is ook waarom pugs altijd zulke hoge gear eisen stellen, dat is omdat de gear dan compeseert voor de incompetentie van de spelers.

Je kan rustig in de vorige tier's gear de meeste bosses doen, er zullen hier en daar wel wat uitzondering zijn qua gearchecks (Spine HC/Pre-nerf rag hc), maar niet bijster veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Misschien gaan ze in een contentpatch van MoP het challenge-mode gebeuren ook toepassen op een raid. Dan kan je pas echt zien welke guilds beter zijn dan andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Sorry, moest er even uit.

Gisteren zouden we Ultra HC killen op 25 man.

0,2% wipe als een na laatste try.... Laatste try was iemand die de zenuwachtig werd dus autowipe.

Soooo close.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Gisteren had ik het omgekeerde op een boss fight waarbij je constant moest rennen voor je leven om hele harde damage te ontwijken: als last man standing de boss omgelegd waarbij ik zelf nog 1% had en de rest om me heen dood lag :p Even later bij een andere dungeon weer zoiets, bijna iedereen plat door aoe damage en kon nog net de boss neerhalen samen met de healer.

Maar dit geeft in ieder geval aan dat je groep de kill toch snel zal maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
IntToStr schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:33:
Probleem is dat dit de kill avond was :). We hadden al wat oefenen er op zitten, en een paar keer een 4% wipe was voor ons al die indicator.

Echter zodra pahse 7 ingaat hebben we een paar mensen die op eens de button niet meer kunnen vinden. Panic mode dus. :( Als er maar EEN niet zijn knopje gemist had was het een kill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
IntToStr schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:33:
Het is juist het gevoel dat je van te voren eigenlijk al zeker weet dat je de kill die raid gaat doen. Er is dan opluchting als je het inderdaad doet (met bijhorend het 'Yes' gevoel:)). Als je de kill niet doet, is er een gevoel van teleurstelling. Juist die twee gevoelens spelen sterk mee tijdens het progress raiden.
Ik neem ICC weer als voorbeeld. Daar was je zo intens blij als je weer een volgende phase in het LK gevecht had bereikt. Waarschijnlijk waren die gevoelens nog intenser tijdens TBC of Vanilla, die heb ik nooit meegemaakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Outlandos schreef op zondag 12 februari 2012 @ 23:32:
Vanavond Ultrax HC neer gekregen op de aller laatste try van de avond :D

Nu 5/8 HC en 479e guild van de wereld (op 25 man) :9
Gratz met de kill !
Darkangle schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:29:
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Sorry, moest er even uit.

Gisteren zouden we Ultra HC killen op 25 man.

0,2% wipe als een na laatste try.... Laatste try was iemand die de zenuwachtig werd dus autowipe.

Soooo close.
Lullig maar je weet wel dat een kill er gewoon aan zit te komen.

Zelf Ultra 25 HC direct 2e poging na de 5% buff neer gekregen. Hadden hem de week ervoor gewoon neer moeten leggen maar wekomen gewoon mensen tekort, dps nog wel 8)7 . Tanks en healers met offspec is leuk maar niet idiaal. Kwamen dus net wat dps tekort voor de nerf jammer genoeg.

Gisteren dan ook eindelijk Warmaster Blackhorn 25 HC neer gekregen. Weer typisch op de allerlaatste try van de avond. Moesten een uur wachten om de raid weer vol te krijgen, weer met 3-4 mensen met offspec laten dpsen. weer een hoop fail tries gehad en tegen het einde zag het er gelukkig dus goed uit. Wel erg krap met de enrage, tanks werden geoneshot net voor de kill. Maar kill is binnen, op naar wipen op Spine HC

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Bij jullie is attendance dus ook al een issue? alle 25 man guilds die ik spreek hebben problemen met recruitment of attendance nu. :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Allen,

Ik heb een vraagje met betrekking tot WoW. Ik ben opzoek naar de orginele WoW versie, maar dan nieuw in doos. Dus gesealed. Ik heb WoW al 2x, maar niet gesealed. Wil deze houden als aandenken aan mijn verslaving :)

Was er niet ooit een box waar ze alle 3 in zaten? Dus Vanilla, BC, WotLK? Of weet iemand waar ik ze nog nieuw kan krijgen? Dus niet bij intertoys etc. Bij de meeste webshops zijn ze uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Ik heb nog een sealed vanilla WoW liggen, echter die zijn niet goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Niet goedkoop? 15 euro kan je ze gewoon kopen hoor. Gesealed. En ja, dat is het origineel. Gewoon goed zoeken (Antwerpen heeft een paar zaken ermee, en den haag ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Sorry, sealed vanilla CE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
aah, CE ja, die kosten wat. Heb er zelf 1 gehad, weggegeven aan vriend van me :p Moet wel zeggen dat WOTLK, Cata etc gewoon nog te krijgen is als CE. Toch iets teveel gemaakt? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Darkangle: Ik wil je er wel 100 euro voor geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Hahahahaha, de vorige heb ik verkocht voor 1000 euro aan een collector, misschien iets bijstellen ;).

(voor de mods, nee ik ben niet serieus mijn waar aan het pendelen hier, dus word svp niet boos ;) ).

Ik zet hem wel op ebay als ik weer wat geld nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Terence(x) schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:22:
[...]

Gear is nodig voor mensen die gewoon ronduit sucken, dat is ook waarom pugs altijd zulke hoge gear eisen stellen, dat is omdat de gear dan compeseert voor de incompetentie van de spelers.

Je kan rustig in de vorige tier's gear de meeste bosses doen, er zullen hier en daar wel wat uitzondering zijn qua gearchecks (Spine HC/Pre-nerf rag hc), maar niet bijster veel.
Lekkere toon weer, "ronduit sucken". Maar goed, voel je vooral groot in je nerdgasm als je weer eens over DW HC klaarkomt in je blues joh :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Laat maar zitten rodie, het is gewoon zo'n elitair huppeltje. Geen enkel besef van sociaal gedrag over het algemeen. Erg jammer (NIET OP DE POSTER GERICHT MAAR OP HET ELITAIRE VOLK IN MMO'S IN HET ALGEMEEN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Als speler van het allereerste uur (middernacht, gamelaunch in feb 2005) wil ik hier graag enige nuance aanbrengen.

Vanilla WoW had geen casual content. Alles, álles was hardcore, vergeleken met hoe het nu in de game is geïntegreerd. Levelen duurde langer. Dungeons waren langer (Sunken Temple full clear iemand?). Raiden duurde langer, door meer trash en strakke repop timers. De game, en met name alles om de game heen dat we nu voor normaal aannemen was gewoon veel meer 'bare essentials'. Er was geen DBM, er was niet eens altijd en overal voice communication. Er was geen wowhead/ wowpedia/ elitistjerks. PvP was grindfest 1.0.0. en 14 uur per dag, 7 dagen per week PvPen. De game was gewoon veel meer hardcore minded, want zo waren mmorpgs nu eenmaal. Zul'Gurub was niet voor casuals, ZG was tijdvulling voor hardcore raiders die niks meer te doen hadden na hun main raid. Pas later werd het de opstapraid voor MC. En als je niet al in MC gear rondliep was ZG echt niet gemakkelijk. Die pantherbitch heeft ons vele slapeloze nachten bezorgd. AHMAGADPANTHERSEVERYWHERE!

Karazhan was opstaraid. Niet per sé voor casuals, hoewel die er nooit voorbij zijn gekomen. Ik zat in een redelijk hardocre guild ten tijde van Vanilla, maar in TBC in een guild die veel meer casual was. En omdat wij te laat de stap naar 25m konden maken is dat nooit van de grond gekomen en zijn we in Kara blijven hangen. Toen ZA uitkwam... DAMN brick wall. Die dungeon was getuned voor T5 geared mensen. Niet voor Kara geared mensen.

Dat de non-40m/ non-25m dungeons nu als casual worden gezien is nu misschien waarheid, maar was toen ze uitkwamen echt niet het geval.

Dat in WotLK is gekozen voor een systeem waarbij alle content voor iedereen toegankelijk moet zijn snap ik totaal. En ik snap niet waarom iemand daar tegen zou zijn.
Ik presenteer u: WoW!

Heroic Deathwing bereik je niet als casual.

Waar veel mensen zich momenteel blind op staren is het verschil tussen casual en hardcore. Er bestaat gewoon geen zwart-wit verdeling tussen deze termen. Er zijn guilds die 5 avonden in de week raiden (hardcore?) en niet verder komen dan 8/8 normal DS. Er zijn guilds die 2 avonden in de week raiden (casual?) en momenteel bezig zijn met Madness Heroic.

Er bestaat gewoon een gigantisch grijs gebied tussen de echte hardcore en wat mensen casual noemen. En iedereen vindt een plekje op de schaalbalk. Geef een supercasual guild genoeg tijd en ze komen aan 8/8 HC. Blizzard versnelt dat process alleen met een buff/ debuff. Maar daar hebben we het de afgelopen weken al veelvuldig over gehad :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:42

ShadowBumble

Professioneel Prutser

rodie83 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:01:
Wat een onzin ik heb in mijn Sunwell gear echt heel lang levelled rondgelopen gewoon omdat het beter was dan de crap die je kreeg de echte hc raiders met heroic gear vervang je echt niet zo snel als bij de eerste paar quest blue's hoor.
Blistimo schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:32:
Waar veel mensen zich momenteel blind op staren is het verschil tussen casual en hardcore. Er bestaat gewoon geen zwart-wit verdeling tussen deze termen. Er zijn guilds die 5 avonden in de week raiden (hardcore?) en niet verder komen dan 8/8 normal DS. Er zijn guilds die 2 avonden in de week raiden (casual?) en momenteel bezig zijn met Madness Heroic.

Er bestaat gewoon een gigantisch grijs gebied tussen de echte hardcore en wat mensen casual noemen. En iedereen vindt een plekje op de schaalbalk. Geef een supercasual guild genoeg tijd en ze komen aan 8/8 HC. Blizzard versnelt dat process alleen met een buff/ debuff. Maar daar hebben we het de afgelopen weken al veelvuldig over gehad :P
Het is ook geen hoe vaak raid je per week mentaliteit wat het verschil maakt tussen hardcore en casual, het hele verschil tussen hardcore en casual is puur een mentaliteits issue. Geef ik op omdat ik het onzin vind om een hele avond te wipen en kies ik voor de makelijke weg door normals te blijven farmen ? Of wil ik koste wat het kost die HC kill krijgen ongeacht hoevaak we wipen.

En laten we eerlijk wezen, WoW is erg afgeslipt ten behoeve van casuals, nog even en als je 5 dagen op rij inlogged krijg je een tier piece

[ Voor 57% gewijzigd door ShadowBumble op 13-02-2012 15:38 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Blistimo schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:32:
[...]

Als speler van het allereerste uur (middernacht, gamelaunch in feb 2005) wil ik hier graag enige nuance aanbrengen.

Vanilla WoW had geen casual content. Alles, álles was hardcore, vergeleken met hoe het nu in de game is geïntegreerd. Levelen duurde langer. Dungeons waren langer (Sunken Temple full clear iemand?). Raiden duurde langer, door meer trash en strakke repop timers. De game, en met name alles om de game heen dat we nu voor normaal aannemen was gewoon veel meer 'bare essentials'. Er was geen DBM, er was niet eens altijd en overal voice communication. Er was geen wowhead/ wowpedia/ elitistjerks. PvP was grindfest 1.0.0. en 14 uur per dag, 7 dagen per week PvPen. De game was gewoon veel meer hardcore minded, want zo waren mmorpgs nu eenmaal. Zul'Gurub was niet voor casuals, ZG was tijdvulling voor hardcore raiders die niks meer te doen hadden na hun main raid. Pas later werd het de opstapraid voor MC. En als je niet al in MC gear rondliep was ZG echt niet gemakkelijk. Die pantherbitch heeft ons vele slapeloze nachten bezorgd. AHMAGADPANTHERSEVERYWHERE!

Karazhan was opstaraid. Niet per sé voor casuals, hoewel die er nooit voorbij zijn gekomen. Ik zat in een redelijk hardocre guild ten tijde van Vanilla, maar in TBC in een guild die veel meer casual was. En omdat wij te laat de stap naar 25m konden maken is dat nooit van de grond gekomen en zijn we in Kara blijven hangen. Toen ZA uitkwam... DAMN brick wall. Die dungeon was getuned voor T5 geared mensen. Niet voor Kara geared mensen.

Dat de non-40m/ non-25m dungeons nu als casual worden gezien is nu misschien waarheid, maar was toen ze uitkwamen echt niet het geval.

Dat in WotLK is gekozen voor een systeem waarbij alle content voor iedereen toegankelijk moet zijn snap ik totaal. En ik snap niet waarom iemand daar tegen zou zijn.

[...]

Ik presenteer u: WoW!

Heroic Deathwing bereik je niet als casual.

Sorry, Heroic Deathwing is geen hardcore. Zoek ff Absolute Virtue FFXI op, dat is hardcore. Ik vind het zo zonde dat mensen zich hardcore noemen in WoW en dan gewoon totaal niks bereiken. De enige die VOOR MIJN OPTIEK (MIJN MENING) hardcore zijn, zijn de world firsts en de mensen die gewoon asap alles gecleared willen hebben. (Dus in de weken na de world first), niet die mensen die een maandje of 3 later een keertje de boss dood hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
@Blistimo
Da's een flink verhaal en het bevestigt precies wat er al aan is gegeven: Blizzard past zich aan naar de wensen van het grote publiek en proberen zoveel mogelijk mensen tevreden te stellen. Ze doen goed hun best en er blijven altijd mensen die het gewoon leuk vinden om te blijven zeuren. En ik geef ze gelijk; het is bijna altijd zo dat de mensen die zo hard mogelijk zeuren het snelst hun zin krijgen (gelukkig trekt Blizzard daarin redelijk hun eigen plan, dat wordt gesteund door ongeveer 10miljoen spelers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Hardcore is voor mij diegene die op 0.1 seconden wil na gaan wat er is gebeurt. Hoe je nog meer uit je char kan halen met wiskundige formules, reforges, timing van spells/abilities, spreadsheets, epic gems, de beste proffs e.d. En die zitten vaak 6/8 HC.

De casual heeft hier meestal lak aan, met een paar uitzonderingen. Die wil gewoon een beetje vermaak voor een paar uurtjes. Hopelijk kunnen ze nog een enkele HC mode mee pakken.(pre nerf dan)

En dan is er de nieuwe LFR/LFG generatie. Maar daar is al genoeg over gezegd. :)

Al met al genoeg keus om ergens in 1 van die groepen te zitten. En dat is het plan ook van Blizzard hoop ik. Veel keus straks in MoP om je te vermaken.

(En heb ook het echte hardcore raiden meegemaakt in EverQuest1. Raids met 20-80 man. Voor 8 á 9 uur.
Hele dagen in 1 dungeon zitten met verschillende teams. Geen addons, geen warnings, heel weinig informatie. Informatie die vooral bij de guild bleef en niet via youtube op het internet werd gezet.)

[ Voor 18% gewijzigd door junglebeast op 13-02-2012 15:53 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

lanerios schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:40:
[...]

Sorry, Heroic Deathwing is geen hardcore. Zoek ff Absolute Virtue FFXI op, dat is hardcore. Ik vind het zo zonde dat mensen zich hardcore noemen in WoW en dan gewoon totaal niks bereiken. De enige die VOOR MIJN OPTIEK (MIJN MENING) hardcore zijn, zijn de world firsts en de mensen die gewoon asap alles gecleared willen hebben. (Dus in de weken na de world first), niet die mensen die een maandje of 3 later een keertje de boss dood hebben.
O, je bedoeld die gevechten die een uur en langer duren? Kan ik niet echt hardcore noemen, maar eerder idioterie.

O, en het was bedoeld als een gevecht van 18 uur. Ik zeg nogmaals, idioterie. En ja, ik heb jaren FF XI gespeeld, maar aan die onzin deed ik dus niet mee.

http://www.nerfbat.com/20...-absolutely-unscrupulous/

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Er zijn inderdaad veel verschillende interpretaties over de termen casual en hardcore.

Mijn beeld van hardcore is niet de moeilijkheidsgraad van de raid, niet de hoeveelheid tijd dat erin gestoken wordt maar meer het doel van de raid. Wil je world/realm firsts halen? Ga je voor hardmode achievements? Ga je je raiders verplichten profession x te nemen want die zorgt voor 0,1% meer dps? Ga je alles min/maxen en met keiharde toewijding proberen te bewijzen dat je de beste bent? Dan ben je hardcore.

Wil je gewoon plezier hebben, het spel uitspelen en je voldaan voelen als je het eindelijk haalt? Dan ben je casual. Of je nu Deathwing HC of normal deadmines doet, dat maakt dan niet uit.

Eigenlijk hoort er een 3e groep bij. De INSERTNAMEHERE. Deze groep wil epix looten en stoer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zucht, leuk he, een MENING serieus neelon, stop met zo achtelijk reageren op een mening. Bijna net zo erg als die types die gelijk gaan schreeuwen als ik zeg dat tattoo 4 eraan komt "OMG JE VERPEST JE LICHAAM" etc.

Jungle ik hoop het, ik hoop echt dat de number crunchers een kans krijgen en er gewoon dingen komen om de hardcore crowd te pleasen. (Die timed runs bijvoorbeeld zien er cool uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

lanerios schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:53:
Zucht, leuk he, een MENING serieus neelon, stop met zo achtelijk reageren op een mening. Bijna net zo erg als die types die gelijk gaan schreeuwen als ik zeg dat tattoo 4 eraan komt "OMG JE VERPEST JE LICHAAM" etc.

Jungle ik hoop het, ik hoop echt dat de number crunchers een kans krijgen en er gewoon dingen komen om de hardcore crowd te pleasen. (Die timed runs bijvoorbeeld zien er cool uit)
Pot, ketel.
Sorry, Heroic Deathwing is geen hardcore.
Ik vind het wel hardcore, jij niet.

Jij vindt AV hardcore, ik niet.

En meer ga ik er ook niet over typen.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

lanerios schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:53:

Ja die timed runs zijn wel leuk. Een nieuw ranking systeem op de armory zou dan ook fijn zijn.
WoW blijft voor sommige een spel om je te onderscheiden van de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

lanerios schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:40:
[...]
Ik had van deze raid gehoord ja, maar ik heb nog nooit een seconde Final Fantasy gespeeld. Hiaat in mijn gamer historie, ik geef 't toe :+

Hoe dan ook, volgens jouw maatstaven is WoW dus überhaupt geen hardcore game. Dat kan prima. Als dat jouw koppie thee is (uh, die klinkt in 't engels beter) komt WoW niet eens in de buurt. Ik ben met je eens dat world first guilds de echte diehards in WoW zijn. Wat wel lastig is dat voor jou, casual dus al begint bij de... wat, #100 8/8 HC guild? Of lager? Of hoger?

Je versterkt mijn punt hiermee gelukkig wel. Er is geen binair verschil tussen hardcore en casual. Er is een gigantisch grijs gebied. En mensen zouden mijns inziens moeten stoppen met het hanteren van hardcore en casual binnen WoW.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
junglebeast schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:56:
[...]

Ja die timed runs zijn wel leuk. Een nieuw ranking systeem op de armory zou dan ook fijn zijn.
WoW blijft voor sommige een spel om je te onderscheiden van de ander.
Ik zal wel e-unuch zijn; mijn e-peen bestaat gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Blistimo schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:58:
[...]

Ik had van deze raid gehoord ja, maar ik heb nog nooit een seconde Final Fantasy gespeeld. Hiaat in mijn gamer historie, ik geef 't toe :+

Hoe dan ook, volgens jouw maatstaven is WoW dus überhaupt geen hardcore game. Dat kan prima. Als dat jouw koppie thee is (uh, die klinkt in 't engels beter) komt WoW niet eens in de buurt. Ik ben met je eens dat world first guilds de echte diehards in WoW zijn. Wat wel lastig is dat voor jou, casual dus al begint bij de... wat, #100 8/8 HC guild? Of lager? Of hoger?

Je versterkt mijn punt hiermee gelukkig wel. Er is geen binair verschil tussen hardcore en casual. Er is een gigantisch grijs gebied. En mensen zouden mijns inziens moeten stoppen met het hanteren van hardcore en casual binnen WoW.
Klopt, ik zie het gewoon als hardcore, en niet hardcore. En die laatste groep valt echt van alles in. Zelfde met hardcore spelers. Het grijze gebied is gewoon voor denk ik 8 miljoen van de spelers, de andere 2 zijn wel in te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wmb ben je hardcore als je andere dingen laat om WoW te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:31
Blistimo schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:58:
[...]
Dit omschrijft het wel mooi denk ik zo. Veel mensen die zich bezig houden met de casual vs. hardcore gebeuren denken slechts in 2 termen: casual en hardcore, oftewel binair; elk thema/punt wordt onder het één of het ander geschaard.
Echter is het meer iets analoogs met aan de ene kant van de schaal de super-ultra casual en aan de andere kant de diehard hardcore. Iedere encounter ingame, elke instance/raid en elke speler zit ergens op die schaal tussen die 2 uitersten in. Hierbij komt ook nog de wegingsfactor genaamd "eigen mening" die per item aangeeft of dit toch iets meer richting het casual of het hardcore gedeelte ligt.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Exact. Casual en Hardcore zijn subjectieve begrippen. Succes om daarover in discussie te gaan zonder in een flamewar terecht te komen.

Ik kan me kapot lachen om dit soort discussies op de officiele forums. Koppel er een discussie over de moeilijkheid van 10m vs 25m aan vast en je kunt me wegdragen :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
@Blistimo, jep, nog een beetje popcorn erbij en je hebt genoeg vermaak. Echt geweldig hoe mensen zich kunnen opwinden over zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

De pest is alleen dat er af en toe een ontzettend goede troll tussen zit die met zo'n absurd rücksichtslose mening komt (10m raiding is glorified heroic 5m dungeons! 25m raiding is the only true raiding!!!!11!!1) dat ik me toch weer op zit te winden. Gelukkig ben ik vaak niet direct ingelogd daar :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
junglebeast schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:56:
[...]
Ik meen dat er effectief een ladder ging aan vasthangen, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Blistimo schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:14:
De pest is alleen dat er af en toe een ontzettend goede troll tussen zit die met zo'n absurd rücksichtslose mening komt (10m raiding is glorified heroic 5m dungeons! 25m raiding is the only true raiding!!!!11!!1) dat ik me toch weer op zit te winden. Gelukkig ben ik vaak niet direct ingelogd daar :P
Daarom ben ik expres nooit ingelogd op die dingen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
even off-topic:
Stoppen wij normaal niet zo rond de 1000 replies (40 pagina's ongeveer)? Om vervolgens weer een nieuw topic te starten...

[ Voor 21% gewijzigd door Thysiej op 13-02-2012 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Geen idee, Old Republic topic loopt op bladzijde 229 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Hardcore: Dat is naar mijn mening een bak ongeinspireerde teringherrie!

Ik kijk erg uit naar de instance timed runs in MoP. Er zal wel weer een run komen op lage itemlevel items die net ff overpowered zijn :) Of een mega geared tank met zwaar undergeared healer om het itemlevel niet te hoog te krijgen... Nieuw soort theorycrafting incoming!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
hulkie schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:41:
Hardcore: Dat is naar mijn mening een bak ongeinspireerde teringherrie!

Ik kijk erg uit naar de instance timed runs in MoP. Er zal wel weer een run komen op lage itemlevel items die net ff overpowered zijn :) Of een mega geared tank met zwaar undergeared healer om het itemlevel niet te hoog te krijgen... Nieuw soort theorycrafting incoming!
Ze hebben toch aangegeven dat iedereen 'dezelfde' gear krijgt? Mijn inziens lossen ze dat op door aan iedereen een 'vaste gearset' toe te kennen en dat je altijd in die gear gehesen wordt in de instance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Dat begreep ik ook ja. Je gear wordt hoe dan ook op een ilvl gecapt. Mogelijk dat je nog wel invloed hebt over haste/crit/masterycaps ofzo. Dus dat je item met spi/crit gedownscaled wordt, en niet vervangen door haste/mastery. Ik moet als druid toch aan m'n 2005 hastecap denken, om maar wat te noemen.

[ Voor 22% gewijzigd door Blistimo op 13-02-2012 16:47 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
Dat las ik inderdaad ook, moest meteen weer aan onze ZA-timed-runnetjes denken, wat heb ik me daar altijd goed mee vermaakt! Wel erg vervelend inderdaad dat je dan genaaid bent als je bepaalde caps niet kunt halen - ik gok dat je je items gewoon houdt teruggescaled naar ilvl X.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

lanerios schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:39:
Geen idee, Old Republic topic loopt op bladzijde 229 :P
Denk dat Rakkerzero het te druk heeft met zijn MoP TS.

En dat Swtor op 229+ is omdat er waarschijnlijk niemand is die een nieuwe TS wil maken daar. Geld wel voor meer threads hier. :)

[ Voor 4% gewijzigd door junglebeast op 13-02-2012 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op maandag 13 februari 2012 @ 17:52:
Denk dat Rakkerzero het te druk heeft met zijn MoP TS.
*KUCH* Heel druk :+

Nee, laat het topic nog maar even open. Ik denk morgen of overmorgen de nieuwe ts af te hebben. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:40
Iemand van jullie die de big love rocket dit jaar heeft gekregen ? snap niet dat er zon groot verschil in die mounts is ( headless horseman en deze raket bv )

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Sheesh, soms wordt je niet blij van dungeon runs... xD Vandaag Dire Maul Gordok op mijn alt healer. Tank roept na 2 mobs al "noob I almost died!", eh ja sorry, maar als je daar als tank zonder heirlooms 3 ogres tankt gaat je hp nou eenmaal even hard achteruit (bovendien zat hij op zn minst op 1k hp).

Vervolgens de complete run tot de boss voor Gordok zonder deaths, bij die boss kreeg hij toch echt teveel damage, ik krijg aggro (adds) en kan mezelf daar niet tegen up houden. Besloten hem dan maar zo lang als ik kan in leven te houden, ik dood, boss wel down, maar hij gaat precies op het eind dood. 2 adds rennen nog rond maar worden gekilled. En een geklaag wat je dan krijgt ;) Is een dungeon eindelijk een beetje moeilijk en ga je eens dood, is het weer niet goed ("I usually dont die at all, so this is boring to me!"). Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

zelden wordt een healer gewaardeerd. the burdon of that class

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Het 'probleem' is ook dat als een healer zijn werk goed doet dan merk je niet dat hij er is.

En DPS (vooral AOE classes zoals mages) zitten constant te drammen om hele kamers te pullen. Opzich kan dat ook prima als je goede gear hebt en een goede healer bij je hebt. Maar op dat level zijn tanks lang niet zo onstervelijk als ze denken. Hebben vaak die anti-crit talent niet, geen goede cooldowns etc. Dat maakt het voor healers, met name disc priests (wat zeker 50% van de healers zijn die ik tegenkwam), erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Righto, zoals het er nu naar uitziet moeten we het morgen weer zonder een tweede maintank doen en recruiten is traaahaaag. Maar goed, om nou weer alles op normal te clearen in 1 avond zit ik niet echt op te wachten. Daarom mijn vraag. Is het mogelijk om bepaalde encounters te doen met 1 tank? Of waar we eventueel kunnen schipperen in healers?

Qua setup hebben we nl. wat mogelijkheden. Onze spriest zou kunnen healen en onze resto druid zou kunnen tanken. Wel is het zo dat onze resto druid samen met onze holydin de beste healer is.
MT is een warrior, healers zijn dus de resto druid (met tank os), shaman en pala en dan qua dps hebben we de beschikking over een rogue, mage, moonkin, spriest (met healing os) en een uh dk van het mainteam. De laatste spot kan gevuld worden met een lock of een frost dk.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zethiel schreef op maandag 13 februari 2012 @ 19:54:
Iemand van jullie die de big love rocket dit jaar heeft gekregen ? snap niet dat er zon groot verschil in die mounts is ( headless horseman en deze raket bv )
Ze mogen best die Love rocket te koop zetten bij die vendors. Als je alle daily quests en de Chemical Co dungeon iedere dag doet dan moet je ergens tussen 420 en 490 uit komen. Voor +/- 400 love tokens ofzo zou deze mount dan prima in verkoop kunnen.

[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 14-02-2012 08:30 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *

Eindelijk eens een dag dat we serieus konden gaan oefenen op Spine, dacht ik tenminste
Einde van de twee uur durende raid een hoop frustratie en een hoge repair-bill aan overgehouden.
Blijkbaar was het voor sommige te moeilijk om geroot te worden en zag regelmatig wat raid-members rondvliegen. Het gevecht zelf is niet moeilijk en zijn een paar keer bezig geweest op het derde schild maar het was elke keer net niet.

Gelukkig had mijn shaman buddy wel even zin om nog wat te PvP-en, hij logt zijn DK en samen nog een uurtje stoom afgeblazen door wat horde-characters naar de eeuwige jachtvelden te sturen.

Woensdag gaan we weer voor een clean instance, dus hopelijk kunnen we eerste nacht 6/8 doen zodat we de volgende keer wel spine kunnen killen.De eerste 3 tries waren zo goed dat ik echt dacht dat we deze avond een kill gescoord zouden hebben.

* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
@BlackMage nee hoor, ik merk wel degelijk wanneer ik in handen ben van een goede healer :)
Mik! schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 08:00:
Righto, zoals het er nu naar uitziet moeten we het morgen weer zonder een tweede maintank doen en recruiten is traaahaaag. Maar goed, om nou weer alles op normal te clearen in 1 avond zit ik niet echt op te wachten. Daarom mijn vraag. Is het mogelijk om bepaalde encounters te doen met 1 tank? Of waar we eventueel kunnen schipperen in healers?
Hmm .. ikzelf solo-tank Yor'sahj en Hagara op 10-man Heroic. Zon'ozz ook maar daar hebben we nog geen kill.
Ik ben wel een DK dus heb een iets andere trukendoos dan een warrior of bear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
dotorion schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 08:45:
@BlackMage nee hoor, ik merk wel degelijk wanneer ik in handen ben van een goede healer :)

[...]

Hmm .. ikzelf solo-tank Yor'sahj en Hagara op 10-man Heroic. Zon'ozz ook maar daar hebben we nog geen kill.
Trukendoos is inderdaad anders, maar het scheelt dat onze mt warrior wel dondersgoed weet wat ie doet en wanneer ie wat moet doen. In combinatie met onze healers zou het te doen moeten zijn. Zon'ozz had ik inderdaad ook gelezen. Ik begreep dat een plate dps een van de tentacles zou kunnen tanken, dus dat zou ik eventueel kunnen doen.

Dank zo ver, ga het zeker meenemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
dotorion schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 08:45:

[...]

Ja als tank merk je dat heel goed. Dan zie je je healthbalk amper veranderen terwijl je toch iets aan het doen bent wat je niet hoort te overleven.

Maar ik bedoel in het 'helicopter' beeld van de groep. Een goede tank pakt veel monsters en houdt aggro van alle. Goede DPS sloopt monsters heel snel, interrupt de casts en staat niet in zooi.

Maar als een healer zijn werk gewoon doet gaat er niemand dood. Als een healer zijn werk heel goed doet gaat er nog steeds niemand dood. Pas wanneer de rest faalt en de groep het toch overleeft is het ineens duidelijk dat er een healer is die meer doet dan zijn kop over het toetsenbord rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Mik! schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 09:01:
[...]

Trukendoos is inderdaad anders, maar het scheelt dat onze mt warrior wel dondersgoed weet wat ie doet en wanneer ie wat moet doen. In combinatie met onze healers zou het te doen moeten zijn. Zon'ozz had ik inderdaad ook gelezen. Ik begreep dat een plate dps een van de tentacles zou kunnen tanken, dus dat zou ik eventueel kunnen doen.

Dank zo ver, ga het zeker meenemen ;)
Wij laten onze tank bij Zon'Ozz zowel de boss als de grote tentacle tanken, dat kan prima hoor. Je hebt daar echt maar 1 tank nodig.

Yor is ook een 1 tank fight, moet jullie setup ook aankunnen. Evenals Hagara. Vanaf Ultraxion zul je wel weer twee tanks nodig hebben, en voor Spine en Madness heb je zelfs 2 tanks én 3 healers nodig. Maar voor je zover bent zou recruitment wel wat uitwegen moeten hebben gegenereerd.

Wij hebben sinds halverwege Firelands al geen warrior tank meer. Wij doen het met een paladin en een druid, en de meeste single tank fights doet onze pally.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik ben toch overtuigd dat jewelcrafting makkelijk te levelen is :p In 20 minuten tijd 55 levels gestegen en 3 dailies van de love event gedaan. Gelukkig was er nog wat betaalbaars op de AH om tot de cataclysm gems te komen en die had ik nog een hoop + ze waren voor 1 gold per stuk te koop op de AH van 1 kleur. Nu 475 bereikt, dus de ook de jc dailies kan ik nu gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
Ik word altijd naar de plaats waar de grote tentacle spawned gelifegrip'd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
In mijn guild merk je heel goed wanneer de beste healer niet aanwezig is bij een raid. Dan lijkt het wel alsof er ineens vaker mensen omvallen en zie ik mijn health (tank) als een jojo op en neer gaan.

In pugs is het ook duidelijk merkbaar wanneer je een slechte healer te pakken hebt. Gelukkig ben ik blockcapped op mijn pala dus kan ik wel wat hebben. In een pug met slechte healers ben ik vaker bezig met een Word of Glory of Holy Radiance dan dat ik normaal doe.

Als ik echt een goede healer heb (wat je vaak merkt aan de soepelheid van de run) bedank ik ze vaak even voor het mogelijk maken van de goede run. Daarentegen zeg ik het ook tegen ze als ik niet tevreden ben met de run; meestal krijg je dan een flame terug: 'You didn't die now, did you?'. En dan denk ik altijd maar weer dat er een puber achter het toetsenbord zit die ook echt wel door moet hebben dat ik meer bezig ben met healen dan met tanken omdat hij/zij zo slecht healed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
IntToStr schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 09:36:
Ik ben toch overtuigd dat jewelcrafting makkelijk te levelen is :p In 20 minuten tijd 55 levels gestegen en 3 dailies van de love event gedaan. Gelukkig was er nog wat betaalbaars op de AH om tot de cataclysm gems te komen en die had ik nog een hoop + ze waren voor 1 gold per stuk te koop op de AH van 1 kleur. Nu 475 bereikt, dus de ook de jc dailies kan ik nu gaan doen.
Die jc dailys zijn immens belangrijk. Alleen daarmee kan je uiteindelijk op 525 (dreanei 535) komen. Vergeet niet om uiteindelijk ook de JC only gems te maken (recept kost 4 tokens dacht ik en elke gem kost je er nog eens één...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Thysiej schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 09:41:
[...]

Die jc dailys zijn immens belangrijk. Alleen daarmee kan je uiteindelijk op 525 (dreanei 535) komen. Vergeet niet om uiteindelijk ook de JC only gems te maken (recept kost 4 tokens dacht ik en elke gem kost je er nog eens één...)
Das waar ook, bij 525 ben ik er nog niet, dan mag ik nog een paar levels. Dat was de reden dat ik voor jewelcrafting had gekozen, het zei me allemaal toch niets, dus dan maar degene waar ik een bonus voor heb.

Zijn die JC only gems die Chimera dingen? En ik zag dat er zoiets als Fire Prism was, waar je een hele hoop gems in moet stoppen en dan komt er iets moois uit. Ik neem aan dat dat mooie epic gems zijn, dus daar ook maar eens naar googlen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
Chimera's Eye zijn de JC only gems, ja.
Fire Prism = uncommon (groen) gems erin, rare (blauw) gems eruit. Helaas geen epic gems :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Blistimo schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 09:33:
[...]

Wij laten onze tank bij Zon'Ozz zowel de boss als de grote tentacle tanken, dat kan prima hoor. Je hebt daar echt maar 1 tank nodig.

Yor is ook een 1 tank fight, moet jullie setup ook aankunnen. Evenals Hagara. Vanaf Ultraxion zul je wel weer twee tanks nodig hebben, en voor Spine en Madness heb je zelfs 2 tanks én 3 healers nodig. Maar voor je zover bent zou recruitment wel wat uitwegen moeten hebben gegenereerd.

Wij hebben sinds halverwege Firelands al geen warrior tank meer. Wij doen het met een paladin en een druid, en de meeste single tank fights doet onze pally.
Tsja, tijdens Firelands normal hebben we altijd een DK en warrior tankteam gehad. Bij de overgang naar heroic content in Firelands heeft onze DK besloten z'n warrior tankalt tot main te maken en tot op heden pakt dat meer dan prima uit. Ik hoor nu goede verhalen over met name pally's en druids, maar die luxe hebben we niet ;) Het is in ieder geval goed om te horen dat we fights kunnen single tanken en dat is zeker het proberen waard.

Recruitment heb ik een hard hoofd in, maar ik ga zeker m'n best doen om een tank te recruiten. Tot die tijd gewoon single tanking proberen en zien hoe ver we komen.

Hoe is de damage trouwens op Morchok? We kunnen nl. switchen in onze setup om uiteindelijk tot 2 tanks en 3 healers te komen en ik heb het idee dat dit meer dan voldoende zou moeten zijn, zeker gezien de buff/nerf (hoe je het ook wilt noemen ^^).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Als je Morchok niet onder de 90% HP DPSt voor de eerste Stomp is de damage output op Morchok hoger dan op Kohcrom. Wij hebben 2 healers aan de Morchok kant, en 1 aan de Kohcrom-kant. Zowel onze disc als onze pally heeft al een keer Kohcrom gesingle-healed, maar ik zou wel aanraden je sterkste healer in z'n eentje te laten staan. Tankdamage is niet enorm hoog, maar het is heel handig de single healer kant een goede soaker te geven. Rogues kunnen de dubbele Stomp damage zo goed als nullificeren, dus dat helpt. Een boel.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldrak
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 13:22
Goedemorgen,

Long time lurker, weinig gepost, maar ik zit ergens mee en ik ben benieuwd naar meningen wat wijsheid is...

Sinds februari 2006 zit ik al in hetzelfde guild en (met een aantal breaks van een paar maanden) raid ik al vanaf MC met deze groep. In de loop van de tijd wel wat mensen erbij en eraf, maar over het algemeen een goede en gezellige guild, met redelijke progress (server 3rd BT, eredar twins pre-nerf, 9/12 ICC25 HC).

Sinds Cata is alles echter veranderd. Een deel van de guild vond het ineens niet 'hardcore' genoeg meer en is als apart 10-man guild verder gegaan. Uit loyaliteit met de GM (en andere spelers) ben ik gebleven en met wat hindernissen zijn we verder gegaan als 10-man raiders met redelijk resultaat (4/7 HC FL). Na de feestdagen ligt alles echter op zijn gat. Er zijn wat mensen gestopt, een paar SWTOR gaan spelen en een stel alsnog overgestapt naar 'de afsplitsing'. We hebben de eerste week DS nog 6/8 normal gedaan, maar nu gebeurt er niets meer. We hadden altijd al veel casuals, maar momenteel gebeurt er helemaal niets meer en op een doordeweekse avond zijn er van de 300+ chars hooguit 5 mensen online. De afgelopen tijd ben ik bezig geweest met het gearen van alts, maar het liefst zou ik weer gaan raiden...

Recruitment is in mijn ogen niet echt een optie omdat er zeker 6-7 nieuwe raiders nodig zijn, dus ik ben tot de conclusie gekomen dat als ik wil raiden dat het tijd wordt voor een ander guild. Op de server waar ik zit (bronzebeard) wordt trade volgespamd met nieuwe guilds die beginnen, maar ik denk niet dat dat iets voor mij is. Misschien is het elitist, maar ik heb geen zin om een groepje (mentaal) 15-jarigen aan de hand te nemen en ze alles uit te leggen. Er zijn wel een aantal gevestigde guild die recruiten, maar die raiden 4 dagen in de week en dat is iets wat ik niet (meer) wil... Er is een 25 man guild wat recruit en mensen zoekt voor 2/3 raids in de week, maar ik denk dat 25 man raiding een aflopende zaak is (zeker op Bronzebeard), en dat ik dan binnenkort weer op zoek mag naar een ander guild.

Een andere optie is mijn mage en DK (de chars waarmee ik zou willen raiden) verplaatsen naar een andere server, maar dan zit ik vooral met de vraag waarheen. Ik heb geen zin om geld uit te geven aan de transfer en er dan achter te komen dat ik beter ergens anders heen had kunnen gaan of zelfs beter had kunnen blijven...

TL;DR Should I stay or should I go now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Blistimo schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 09:57:
Als je Morchok niet onder de 90% HP DPSt voor de eerste Stomp is de damage output op Morchok hoger dan op Kohcrom. Wij hebben 2 healers aan de Morchok kant, en 1 aan de Kohcrom-kant. Zowel onze disc als onze pally heeft al een keer Kohcrom gesingle-healed, maar ik zou wel aanraden je sterkste healer in z'n eentje te laten staan. Tankdamage is niet enorm hoog, maar het is heel handig de single healer kant een goede soaker te geven. Rogues kunnen de dubbele Stomp damage zo goed als nullificeren, dus dat helpt. Een boel.
Dat zou inderdaad voor ons onze pally healer betekenen en onze rogue er naast zetten. Dan kan ik als soaker fungeren bij de andere groep met 2 healers.

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.