Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Zal toch eens wat beter naar de paladin hands gaan kijken. Zo veel tegelijk dat nieuw is voor me... Best lastig zo'n spel
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Valt er met Taillering wat te verdienen?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Mining heb ik al met mijn main account. Dan denk ik toch dat ik iets anders moet pakkenlanerios schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:54:
Met tailoring is niet erg veel te verdienen op lagere levels. Als je echt wil verdienen pak 2x Gathering en ga dingen als Copper gatheren, kan je achtelijk veel mee verdienen
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik heb er niet super veel verstand van, maar volgens mij kan je het beste geld verdienen met jewelcrafting en inscription. Jewelcrafting gaat mooi samen met mining van je warrior.Oxigeon schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:52:
Ik heb nu een level 63 Human Warrior met de professions mining en Blacksmithing. Aangezien ik nu veel in de OUtlands zit wil ik graag een nieuw character maken die een beetje in SW blijft zodat ik die als Bank-account kan gebruiken. Graag wil ik met dit nieuwe character ook het een en ander gaan doen om mijn gold een beetje omhoog te werken... Welke professions kan ik hiermee dan het beste pakken?
Maar volgens mij heb je er niets aan tenzij je die nieuwe character van je ook gaat levellen. Want je moet minimaal level 80 of 81 zijn voordat je de hoogste tier van de professions kan kopen.
Als je geld wil verdienen kan je het beste zo snel mogelijk level 85 worden. De quests afmaken en de dungeon finder zorgen wel voor een redelijke stroom met geld.
Zelf haal ik m'n gold uit een deel mining, groene items verkopen en simpelweg questen en dungeons. Misschien als ik mijn jewelcrafting ooit nog eens ga levelen dat ik daar dan wat inkomsten uit kan gaan krijgen. Het beste lijkt me toch nog altijd gewoon vraag en aanbod bespelen op grote schaal op de AH. Ook nog zoiets dat ik eens moet gaan onderzoeken...
/signed.lanerios schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:54:
Met tailoring is niet erg veel te verdienen op lagere levels. Als je echt wil verdienen pak 2x Gathering en ga dingen als Copper gatheren, kan je achtelijk veel mee verdienen
Point in case: afgelopen weekend een ally DK gerolled op Silvermoon. Eerste char op Silvermoon, uberhaupt mijn enige ally char. Ergo; 0.0 goud of heirlooms. Dag 1 bestond uit het finishen van de starter q's en daarna in Elwynn forest +/- 1-2 uur herbs + ores farmen. Zut op de AH gezet; volgende dag al ruim 350g in de pocket!
Zoals uit bovenstaande is op te maken; ik ben toch weer in regressie; na 10-12 maanden wow-break blijkt dat het tóch te veel blijft trekken
Op mijn mainchar heb ik het trouwens wel even gehad; alle oude bekenden van vroegah zijn gestopt / gemigreerd, en de server van mijn main (Kul Tiras) lijkt een beetje uit te sterven. Als ik dan op mijn main log krijg ik al heel snel het gevoel "wat nu?". Een nieuwe toon levellen is dan wel weer leuk. Vooral omdat de vanilla quests flink zijn gerevamped.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
AH prijzen wisselen ontzettend, leuk om te speculeren en iets duurs te kopen, de volgende dag voor 1 of 2k meer (lvl 85 darkmoon fair boek)
Speel je Horde of Alliance op die server?Xelasti schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:17:
Een volle server waar ik momenteel op speel (echt een zieke AH) Dreanor - horde, veel spelers en als dps een goeie queue tijd voor randoms.
AH prijzen wisselen ontzettend, leuk om te speculeren en iets duurs te kopen, de volgende dag voor 1 of 2k meer (lvl 85 darkmoon fair boek)
Ik heb zelf Alliance characters daar, voordat ik wist dat die server 75% horde was.
De queue tijden in dungeon finder staan los van je server. Je komt in een groep die kan bestaan uit alle europese engelse servers. Ook buiten je battlegroup.
Als je een guild nodig heb voor nu poke me maar ingame, heb je in ieder geval perks voor het levellen enzoSeraphin schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:07:
Point in case: afgelopen weekend een ally DK gerolled op Silvermoon. Eerste char op Silvermoon, uberhaupt mijn enige ally char. Ergo; 0.0 goud of heirlooms. Dag 1 bestond uit het finishen van de starter q's en daarna in Elwynn forest +/- 1-2 uur herbs + ores farmen. Zut op de AH gezet; volgende dag al ruim 350g in de pocket!
Wel handig als ik me nick er bij zet : Lorune
[ Voor 6% gewijzigd door Terence(x) op 07-02-2012 15:34 ]
Welkom op SilvermoonSeraphin schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:07:
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Het ligt ook aan je rol als Pala natuurlijk. Ik ben zelf dualspec tank/healer.IntToStr schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:00:
Iets anders. Er zijn vast een hoop paladins aanwezig hier. Gebruiken jullie je 'hands' eigenlijk? Tijdens boss fights gebruik ik mijn trinkets en cooldowns als avenging wrath en zo wel als ik er aan denk om weer eens te kijken of er één terug is van de cooldown, maar hands gebruik ik eigenlijk nooit.
Hand of Reckoning: Als Tank vaak, als healer nooit
Hand of Protection: Bruikbaar in beide rollen, maar gebruik em als healer wat vaker
Hand of Freedom: Gebruik ik meestal op mezelf bij snare / root effecten indien nodig, als healer soms ook op een ander partymember
Hand of Salvation: Gebruik ik zelden. Soms als ik healer ben in een groep met undergeared tank en een OP DPS die aggro trekt
Hand of Sacrifice: Als tank gebruik hem soms op mn healer, als healer soms op mn tank
Hand of Facepalm: Bijna elke random group
endgame wel.Oxigeon schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:52:
Ik ben guild tailor, dus krijg ik de instance drop recepten als eerste.
Vooral die bracers zijn nogal gewild., ik craft ze netjes voor 2-4k, met de mats van de koper.
als je even adverteerd en je hebt een goede reputatie dan heb je zo 5-10 mensen die ze wel willen in 20 minuutjes. Vooral voor alts valt me op.
Makkelijk verdiend geld.
Maak daar maar Level 75 van, heb met mijn tweede priest ook op dat level de laatste tier van professions gekocht (had op level 70 al 450 tailoring en 450 enchanting).BlackMage schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:03:
[...]
Maar volgens mij heb je er niets aan tenzij je die nieuwe character van je ook gaat levellen. Want je moet minimaal level 80 of 81 zijn voordat je de hoogste tier van de professions kan kopen.
Tailoring maak je eigenlijk alleen maar gold me vanaf 450 is me opgevallen, greens -> DE -> enchants op de AH. En natuurlijk ook de pvp set brengt gold op.
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
En binnen 4 uur de raidfinder in. Beetje gecheat moet ik zeggen, had nog maar itemlevel 357 equiped toen ik de que in ging... Ook al 3 keer de HoT heroics getanked, was nog best te doen... Ik moet wel een stuk meer managen dan op mijn paladin. Die gaat echt minder snel neer
Het plan is om beer en oomkin te gaan spelen voorlopig. Puur omdat ik al sinds BWD benieuwd was naar hoe het nou speelt als 'een Tetske'!
Heb Achy nu. Doet ongeveer wel waar ik naar op zoek was. Nu nog ff kijken of ik deze ook via een macro kan aanroepen....
[ Voor 32% gewijzigd door Zeror op 07-02-2012 18:35 ]
Achy + Archeology helper + gatherdata2 FTWRakkerzero schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 18:00:
Weet iemand of er een archealogy addon is die info bij de digsites op je map weergeeft, zoals welke groep (fossil, night elf etc...).
Heb Achy nu. Doet ongeveer wel waar ik naar op zoek was. Nu nog ff kijken of ik deze ook via een macro kan aanroepen....
Mijn hunter heeft een itemlevel van 358, wat de 1st boss wel lastig maakte, maar gelukkig kreeg ik hulp van een mede guildie en Got'ter (nog bedankt!
Zover ik kan zien op wowhead zijn de TBC-tiers beschikbaar in de PVP-recolor versie voor Honor points en is tier 10 beschikbaar voor Justice points.
Ben ik nog wat vergeten?
horde, pvp overigens nooit mocht je het daarom vragenBlackMage schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:28:
[...]
Speel je Horde of Alliance op die server?
Ik heb zelf Alliance characters daar, voordat ik wist dat die server 75% horde was.
De queue tijden in dungeon finder staan los van je server. Je komt in een groep die kan bestaan uit alle europese engelse servers. Ook buiten je battlegroup.

heb een hc-geared mage en een priestje op 83 geparkeerd in de planning door te levelen en ook in hc gear te parkeren, verder nog wat laag spul waar ik heirlooms voor verzamel door de weekly hc's
Buiten mijn vertrouwde server eens terug geroll'd op de server waar ik vijf jaar geleden begonnen was (Defias Brotherhood) en momenteel een shadowpriest duo aan het RAFen.
Ik kom in de buurt van 70, ga wss nog WOTLK voor de slave account kopen een doorcruisen naar 80
Het enige "probleem" is de centjes ... op mijn vertrouwde server heb ik ~50k en volledig opnieuw beginnen doet wel pijn
Ik wil (nog) geen gathering professions gebruiken omdat ik geen exp verschil wil tussen mijn main & slave account, maar als ik dan uiteindelijk 85 bereik zal het misschien wel de beste optie zijn om een klein spaarpotje op te bouwen.
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Momenteel is WOLTK in de 'aanbieding' voor 7,50 als je hem digitaal bij blizzard haalt.dotorion schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 09:49:
** semi-dagboek **
Buiten mijn vertrouwde server eens terug geroll'd op de server waar ik vijf jaar geleden begonnen was (Defias Brotherhood) en momenteel een shadowpriest duo aan het RAFen.
Ik kom in de buurt van 70, ga wss nog WOTLK voor de slave account kopen een doorcruisen naar 80
Het enige "probleem" is de centjes ... op mijn vertrouwde server heb ik ~50k en volledig opnieuw beginnen doet wel pijn. Momenteel verdien ik m'n dagelijks brood met op beide karakters de cooking dailies te doen en cocoa beans te verkopen.
Ik wil (nog) geen gathering professions gebruiken omdat ik geen exp verschil wil tussen mijn main & slave account, maar als ik dan uiteindelijk 85 bereik zal het misschien wel de beste optie zijn om een klein spaarpotje op te bouwen.
En hoe doe je dat, met dat RAF? Je hebt gewoon 2x wow open en je 'slave' werkt met follow en target assist macro's?
Precies daarom dat ik overweeg 'm nog te halenBlackMage schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 09:55:
[...]
Momenteel is WOLTK in de 'aanbieding' voor 7,50 als je hem digitaal bij blizzard haalt.
Yup, en een keycloner die de keystrokes naar beide WoW clients stuurt. Als ik op 1 duw word dat naar beide WoW clients gestuurd, master account heeft dan bijv Mind Blast op 1 en slave account heeft /assist master /cast mind blastBlackMage schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 09:55:
En hoe doe je dat, met dat RAF? Je hebt gewoon 2x wow open en je 'slave' werkt met follow en target assist macro's?
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Ik heb een tijdje terug een soortgelijk iets geprobeerd (twee pc's, twee schermen, met synergy de toetsen klonen en de mogelijkheid om snel met de muis naar de andere pc te gaan), maar ik merkte dat het inleveren van quests en het looten van questitems erg vervelend is in die situatie. Het slopen van monsters gaat niet echt sneller, omdat alles toch in 2-3 sec neer is als je met 1 character speelt. Die seconde die je kan winnen weegt niet op tegen de lasten die je hebt.dotorion schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:03:
[...]
Precies daarom dat ik overweeg 'm nog te halen
[...]
Yup, en een keycloner die de keystrokes naar beide WoW clients stuurt. Als ik op 1 duw word dat naar beide WoW clients gestuurd, master account heeft dan bijv Mind Blast op 1 en slave account heeft /assist master /cast mind blast
Ik denk dat het farmen van instances wel mooi zou gaan als je met een tank + dps queued en die dps gewoon laat followen. Als je als tank weet wat je doet doe je snel 60% van alle damage dus die loze dps maakt niet veel uit.
Akkoord dat monsters killen niet zo enorm veel sneller gaat, en accepten/indienen van quests neemt ook wat tijd in beslag (valt wel mee als je je slave zowat vlak voor de NPC parkeert, effe alt-tab naar de andere client en terug), maar je krijgt er dan wel drie keer zoveel exp voor.
Heb nogal wat tijd doorgebracht in BGs ook. Dit weekend was EOTS weekend, van 60 naar 67 gegaan. ~20% van een level bij een loss, nog wat meer bij een win. BGs FTW!
Haha thanks! Na 30 seconden ingame kreeg ik al een (ninja-)invite voor een guild... normaal ben ik daar niet zo van, maar aangezien het een lvl-25 guild was vond ik het wel prima (idd ivm perks). "Arcana Imperii', maar dan met hele moeilijke letters (Arçänà Imperïï of zoiets).Terence(x) schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:33:
[...]
Als je een guild nodig heb voor nu poke me maar ingame, heb je in ieder geval perks voor het levellen enzo
Wederom thanks!ShadowBumble schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:36:
[...]
Welkom op Silvermoonnog even en er komen aardige wat gotters daar
Mijn pupke: Craum, lvl 60 Worgen DK.
Ik ben overigens van plan om Silvermoon mijn alliance server te maken en er nog een paar (1-3) chars te rollen. Ik speel dit spelletje potdorie al sinds maart 2006 (excl. de break van een jaar die ik nu net achter de rug heb), maar omdat ik nog nooit eerder een ally hoger dan lvl 12 heb gehad, heb ik eigenlijk maar de helft van de game gezien
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Ik heb zojuist de addon "ScrollingChatText" uitgebracht op Curse en WoWInterfaceKetho schreef op zondag 22 januari 2012 @ 11:28:
Ik ben overigens een addon aan het schrijven; de bedoeling is dat de chat messages als combat text tevoorschijn komen (wat een beetje lastig te laten zien is zonder fraps)
Laat me maar weten hoe gaar het is
filmpje is helaas genomen op 1280x1024 met alleen fraps
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zgQfTv5Gysk]
(Dit is het enigste (WoW) forum waar ik post, dus ik hoop niet dat dit als een soort reclame gezien wordt..)
Daarom moet je ook altijd de Dual-Box(.com) RAF guides volgens die zijn specifiek gemaakt en geoptimaliseerd voor dualboxerdotorion schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:27:
Ik sla meestal "loot 15 bear asses" quests over omdat ze idd zeer irritant zijn.
zo zag het er dan uit

met keyclone
[ Voor 96% gewijzigd door psychoclown op 08-02-2012 10:59 ]
Battletag Vakasha#2284
Ik heb de forums daar wel (vaag
Probleem met dat soort setups is overigens dat ik maar tussendoor RAF level, ik raid en PvP ook nog en wil liefst niet constant zitten sleutelen aan de setup van mn WoW window.
Dat loste ik op door WoW of via de launcher te starten of via keyclonedotorion schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:45:
@ShadowBumble
Ik heb de forums daar wel (vaag) gelezen ja. Ik gebruik echter niet specifiek het programma Keyclone, maar wel een AutoHotKey script
Probleem met dat soort setups is overigens dat ik maar tussendoor RAF level, ik raid en PvP ook nog en wil liefst niet constant zitten sleutelen aan de setup van mn WoW window.
Een normale WoW en voor dualboxing een nieuwe ( je doet een semi symlinking in die folder per character voor je settings )
Ja, die moet ik maar eens afmaken inderdaad. Heb er een tijdje even niks aan gedaan, want ik moest een deel opnieuw doen (photoshp crash) en had daarna geen zin meer. Verder zat ik teveel in het spel enzoTwylight schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 23:01:
Schiet het al op met de nieuwe MoP startpost Rakker?
[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 08-02-2012 10:51 ]
Ik las eerder deze week hier iets over binnen 4 uur na 85 aantikken de lfr in kunnen. Hoe kun je dat voor elkaar krijgen? Ik moet toch echt flink wat dungeons lopen om items en justice points te halen om telkens een treetje hoger te mogen queuen.
En inderdaad waren de darkmoon faire achievements gereset, dus kan weer opnieuw die items in dungeons gaan vinden. Beetje jammer dat ik ze nu niet meer mag needen, want ik zou ze al hebben
BoE gear opsparen, craften enz enz het is wel mogelijk, ik zou namelijk hetzelfde in doen, ik ben gister lv50 gedinged op mijn Mage en vanaf lv15 alleen maar dungeons gedaan mijn doel is dan ook om via dungeon ( LGooking for Group ) tot lv85 te komen.IntToStr schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 11:11:
Ik las eerder deze week hier iets over binnen 4 uur na 85 aantikken de lfr in kunnen. Hoe kun je dat voor elkaar krijgen? Ik moet toch echt flink wat dungeons lopen om items en justice points te halen om telkens een treetje hoger te mogen queuen.
[al dan niet crafted] PvP gear kopenIntToStr schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 11:11:
Niet echt aan te raden voor tanks (en healers ook niet wss) maar wel min of meer okee voor DPS ...
Op mijn rogue toch ook in full S10 Ruthless LFR binnengewandeld en regelmatig ~6de op de DPS meters, dus ik droeg zeker m'n steentje bij.
Misschien dat ik met jewelcrafting wat leuke ringen zou kunnen maken of zo, maar het duurt waarschijnlijk langer om m'n jewelcrafting te levelen (nu tegen de 300 geloof ik) dan justice points te verzamelen
Vanavond hoop ik gewoon een raid. Dan moet Rodie wel ff signen! HINT!
Altijd mensen die het concept "alt" niet snappenhulkie schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 11:43:
Kreeg een paar whispers met complimenten voor t leaden en verbazing dat ik de achievement nog niet had toen we de instance finishden.
Ik kan wel, maar qua DPS kan je volgens mij beter een lock meenemen. Wat het ook is, ik kan er gewoon niet tegenaan competen op het moment. Voor progress heeft OWEB niet veel aan me op 't momenthulkie schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 11:43:
Je las het in mijn post van gisteravond. Ik heb een klein beetje vals gespeeld om de HoT heroics in te kunnen (zat 3 itemlevels te laag). Ik heb op level 84 wat 333 items kunnen pakken voor een goede start. Toen ik 85 dingde kon ik meteen de 378 relic kopen. Maar 397 shoes en bracers waren goed voor het grootste deel van mijn itemlevel boost. In de HoTs zelf heb ik inmiddels ook al wat loot kunnen pakken. Trinket en ring bijvoorbeeld. De tweede ring pakte ik weer van Justice points. Met itemlevel 357 equiped ben ik uiteindelijk LFR in gegaan (373 unequiped). Op de DW kill stond ik gewoon 5de dps met 40k. Ik was gelukkig raidleader in deel 2. Een paar Marks en raidwarnings doen wonderen. Vooral op Spine. Kreeg een paar whispers met complimenten voor t leaden en verbazing dat ik de achievement nog niet had toen we de instance finishden.
Vanavond hoop ik gewoon een raid. Dan moet Rodie wel ff signen! HINT!

@ Rodie: Wat mij betreft hebben we al een goede start als we Morchok HC en Zon’Ozz normal neer hebben vanavond. Daarbij kunnen we jou prima gebruiken! Denk zelfs als tank!
Oh prima, tanken kan ik wel.hulkie schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:01:
@ Dotorion: Klopt helemaal :-)
@ Rodie: Wat mij betreft hebben we al een goede start als we Morchok HC en Zon’Ozz normal neer hebben vanavond. Daarbij kunnen we jou prima gebruiken! Denk zelfs als tank!
Misschien dat ik me daar maar eens op moet gaan richten, beertankjes schijnen het toch wel verdacht goed te doen tegenwoordig.
[ Voor 15% gewijzigd door rodie83 op 08-02-2012 13:06 ]
Verwijderd
ff een vraagje.. merken jullie ook dat het niveau in de LFR echt nu vaak om van te huilen is? Deed het vrijwel al niet meer, maar gisteren en vandaag nog even een paar runs gedaan, maar echt het was schokkend om te zien.
Gisteren avond was helemaal het toppunt.. gewoon 3 wipes op de spine omdat de tanks gewoon express de stacks lieten oplopen tot 9.. de add midden in de groep zette en dan weg gaan.... echt ik had zoeits van wtf.. dit is wel het toppunt van triestheid.
zal LFR ook nooit meer gebruiken, maar ben benieuwd of jullie ook merken dat het snel vp's farmen op deze manier toch wel over is.. dungeons gaan vaak veel sneller
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Hoi.. je hebt neem ik aan dan nog weinig gold?Seraphin schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:35:
[...]
Mijn pupke: Craum, lvl 60 Worgen DK.
Ik ben overigens van plan om Silvermoon mijn alliance server te maken en er nog een paar (1-3) chars te rollen. Ik speel dit spelletje potdorie al sinds maart 2006 (excl. de break van een jaar die ik nu net achter de rug heb), maar omdat ik nog nooit eerder een ally hoger dan lvl 12 heb gehad, heb ik eigenlijk maar de helft van de game gezien
Ik zal je ff wat sponsoren.. kap er aanstaande zaterdag voor goed mee.. dus mail je wel ff wat.
We noemen het in de guild al niet voor niets looking for retards. Meestal wordt het dan gevolgd door het commentaar, we hebben er al één gevonden (met gebruik van mijn charnaam).Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:43:
ff een vraagje.. merken jullie ook dat het niveau in de LFR echt nu vaak om van te huilen is? Deed het vrijwel al niet meer, maar gisteren en vandaag nog even een paar runs gedaan, maar echt het was schokkend om te zien.
Het niveau is echt om te huilen, soms kom je wel een goede groep tegen.
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Vet!Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:48:
[...]
Hoi.. je hebt neem ik aan dan nog weinig gold?
Ik zal je ff wat sponsoren.. kap er aanstaande zaterdag voor goed mee.. dus mail je wel ff wat.
Om heel eerlijk te zijn vond ik het nog best aardig gaan; uurtje farmen in Elwynn leverde al aardig wat g op. Maar de "opstartkosten" (225g voor flying skill, nog eens 225 voor old world flying -die heb ik dus nog niet- en binnenkort cold weather etc. etc. etc.) zijn idd wel hoog, en op een DK heb je niet de lvl range 1-58 de tijd om tijdens het levellen rustig wat te gatheren.
Potdorie.... is het al bijna weekend?
Verwijderd
hehe.. ik mail het je dan straks al wel ff.. ga het toch niet meer uitgeven
Bnet pindle#2913
Verwijderd
boomkins doen anders niet zo heel veel onder voor andere dps hoor. al zeker niet als er wat te multi dotten valt.rodie83 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:02:
[...]
Oh prima, tanken kan ik wel.
Misschien dat ik me daar maar eens op moet gaan richten, beertankjes schijnen het toch wel verdacht goed te doen tegenwoordig.
Maar feral tank doet het prima op het moment.
imba 4 set bonus. en ze doen bizar veel dps en tps.
vergeet alleen wel niet dat zonn. , yosh. en hagara allemaal single tank fights zijn op 10 hc.
Verwijderd
ja ik kap er echt helemaal mee. had dit meer dan 1 maand terug al besloten. enige opties zijn stoppen of een meer hardcore guild gaan zoeken, maar heb eigenlijk geen zin meer om tijd te stoppen in dat raiden... de fun factor is gewoon weg en vooral nu in LFR, Dungeon finder en normal.. loop ik mij eigenlijk alleenmaar te ergeren aan veel mensen omdat het net lijkt (of nog erger.. gewoon zo is) dat ze gewoon niets leren... daarom is het denk ik beter als ik er gewoon mee stopporn* schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:00:
Ga je d'r helemaal mee stoppen? Ander spel gevonden Alb?
Nieuwe spel heb ik nog niet.. straks even wat Diablo 3 en ik wacht al ruim 5 jaar op Guild Wars 2.. dat komt in Q3 of Q4.. en dat ga ik 100% zeker doen
Jammer manVerwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:15:
[...]
ja ik kap er echt helemaal mee. had dit meer dan 1 maand terug al besloten. enige opties zijn stoppen of een meer hardcore guild gaan zoeken, maar heb eigenlijk geen zin meer om tijd te stoppen in dat raiden... de fun factor is gewoon weg en vooral nu in LFR, Dungeon finder en normal.. loop ik mij eigenlijk alleenmaar te ergeren aan veel mensen omdat het net lijkt (of nog erger.. gewoon zo is) dat ze gewoon niets leren... daarom is het denk ik beter als ik er gewoon mee stop![]()
Nieuwe spel heb ik nog niet.. straks even wat Diablo 3 en ik wacht al ruim 5 jaar op Guild Wars 2.. dat komt in Q3 of Q4.. en dat ga ik 100% zeker doen
Het is trouwens voor nieuwere spelers heel lastig om met raids mee te doen. Je hebt namelijk geen oefening. Oude raids kun je zo goed als niet meer doen in een leuke groep. Er zullen al snel wat mensen mee zijn die overgeared zijn waardoor kennis/kunde wordt gemaskeerd voor de nieuwelingen of gewoon niet nodig is. Lich King heb ik bijv. wel gedaan, maar met een hoop 85 mensen erbij. Na een paar pogingen snapte ik de tactics wel, maar je wordt eigenlijk gedragen door de mensen met 375+ item level die mee waren. (Al vielen er ook een hoop van die figuren de afgrond in....) Cata raids zijn nu dus raids waar je in mee kan draaien terwijl je echt met de gear en de uitdagingen die erbij horen moet spelen. Waar anderen jaren ervaring hebben wordt je nu in het diepe gegooid en ik gok zo dat de mechanics van de huidige raid fights ook ingesteld zijn op mensen met ervaring. Zaken die voor de 'pros' normaal zijn heb ik nog nooit van gehoord. Dungeons zijn toch wat anders dan raids.
Maar goed, idioten die moedwillig zaken laten mislukken moeten ze bannen en mensen kunnen in ieder geval een beetje hun best doen om wat informatie te lezen van tevoren.
Het zal zijn, maar ik blijf qua DPS gewoon steken rond de 31k op single targetfights. Met multidotten gaat het beter ja, maar eigenlijk is er maar één bossfight in DS waar dat er iets toe doet en da's lootship.Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:07:
[...]
boomkins doen anders niet zo heel veel onder voor andere dps hoor. al zeker niet als er wat te multi dotten valt.
Maar feral tank doet het prima op het moment.
imba 4 set bonus. en ze doen bizar veel dps en tps.
vergeet alleen wel niet dat zonn. , yosh. en hagara allemaal single tank fights zijn op 10 hc.
Ik wou dat ik wist wat ik écht verkeerd deed - de kleine foutjes die ik zo nu en dan maak maken niet het verschil uit van 8k DPS.
Klinkt bekend wat je zegt. Ik heb jaren WoW gespeeld en ben daarna voor 2-3 jaar gestopt. Destijds was ik een fanatieke raider en wist alles van mijn class en had een wereldtijd met ons guild.
Echter na mijn stoppen heb ik jaren andere games gespeeld maar op een gegeven moment door wat vrienden teruggehaald WoW weer in en ik voelde het alsof ik het spel opnieuw moest leren. Tijd hiervoor moet je echt maken en gelukkig waren er die vrienden welke me op weg hielpen weer.
Inmiddels zijn echter de Heroics een eitje voor mijn 2 opnieuw gemaakte chars en LFR is echt een aanfluiting wat je daarin tegenkomt. Ten eerste omdat het te simpel is en ten tweede vanwege de retards/slackers welke alleen maar liften voor gear. Dus nu willen we 10 mans gaan doen met ons clubje maar ja, dat bestaat pas uit 7 man en daarvan een paar casual jongens ook nog.
Nu dus eerst zoeken naar een paar gasten zoals wijzelf die een guild willen helpen opstarten om te gaan raiden met een club van 10. Is echter moeilijker dan verwacht maar dat maakt de uitdaging alleen maar groter.
Heeft iemand hier een website waarvan men weet waar spelers zoeken naar nieuwe uitdagingen/Guilds/Servers? Ik begreep dat hier recruiten niet wenselijk is namelijk, maar hopelijk heeft iemand van jullie een tip.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Gebruik je je cooldowns actief genoeg op de juiste momenten? Ik merk dat dat iets is wat vaak onderschat wordt.rodie83 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:33:
[...]
Het zal zijn, maar ik blijf qua DPS gewoon steken rond de 31k op single targetfights. Met multidotten gaat het beter ja, maar eigenlijk is er maar één bossfight in DS waar dat er iets toe doet en da's lootship.
Ik wou dat ik wist wat ik écht verkeerd deed - de kleine foutjes die ik zo nu en dan maak maken niet het verschil uit van 8k DPS.
Ik heb er technisch gezien maar 3: starsurge (cast ik op cd), treants (cast ik op cd) en starfall, en de laatste cast ik alleen in lunar eclipse. En m'n trinket, maar die zit gewoon gemacro'ed en gaat dus ook op cd. Plus natuurlijk pre-pot en pot tijdens heroism.Ngangatar schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:50:
[...]
Gebruik je je cooldowns actief genoeg op de juiste momenten? Ik merk dat dat iets is wat vaak onderschat wordt.
[ Voor 12% gewijzigd door rodie83 op 08-02-2012 15:00 ]
trinkets? Cooldowns van enchants/talents (al zijn dat vaak interne cooldowns).rodie83 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:57:
[...]
Ik heb er technisch gezien maar 3: starsurge (cast ik op cd), treants (cast ik op cd) en starfall, en de laatste cast ik alleen in lunar eclipse.
Trinket gebruikt hij geeft hij aan maar inderdaad, enchants en talents tellen ook mee.Thysiej schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:59:
[...]
trinkets? Cooldowns van enchants/talents (al zijn dat vaak interne cooldowns).
Kijk vooral ook naar zaken als professions. Zo heb je bijvoorbeeld met BS 2 extra gem sloten, met Enchantig je ringen welke enchant kunnen worden en zelfs met iets als herbalism 240 haste extra gedurende een bepaalde tijd met een korte cooldown.
Gisteren tijdens de 25m raid (ja, wij raiden nog 25m...zijn nog maar twee echte 25m guilds op onze server) weer twee achievements gehaald voor de meta (ultraxxion en gunship).
Verder voor Madness de gele platform als eerst gekilled voor de achievement (normaal doen we groen-geel-blauw-rood, nu dus geel-groen-blauw-rood)
[ Voor 52% gewijzigd door vhal op 08-02-2012 15:09 ]
Know the feeling zo zat ik er een tijd terug ook in. Stiekem toch weer af en toe een DSje en een hcje aan het doen, wellicht zien we je nogVerwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:15:
[...]
ja ik kap er echt helemaal mee. had dit meer dan 1 maand terug al besloten. enige opties zijn stoppen of een meer hardcore guild gaan zoeken, maar heb eigenlijk geen zin meer om tijd te stoppen in dat raiden... de fun factor is gewoon weg en vooral nu in LFR, Dungeon finder en normal.. loop ik mij eigenlijk alleenmaar te ergeren aan veel mensen omdat het net lijkt (of nog erger.. gewoon zo is) dat ze gewoon niets leren... daarom is het denk ik beter als ik er gewoon mee stop![]()
@hierboven: Jep alignen scheelt veel! Voor m'n shadowpriest bijv. probeer ik ook altijd trinkets en Evengelism (of hoe heet die cd ook weer) te gebruiken als ik een proc heb van m'n tailoring enchant op cloak, of Power Torrent.
Ken moonkins niet zo goed maar wellicht kun je de thread op EJ eens in de gaten houden daar staan vaak interessante dingen.
Heb voor de gein met m'n hunter weer eens SV gespecced (en natuurlijk gereforged), damn wat heeft dat een buff gekregen zeg. Kan m'n ouwe MM spec makkelijk singletarget bijhouden en multitarget is het eigenlijk beter heb ik het idee. Blij dat de leukste hunter spec (mijn favo at least) weer goede dps doet ook
Bnet pindle#2913
SV is momenteel wel de betere spec in DS voor een hunter, ook omdat er veel AoE situatie's zijn waar SV gewoon de betere in is. En met de laatste buffs is het alleen maar beter geworden. De Lock and Load change is erg fijn, voorheen kwam het regelmatig voor dat je een charge verklootte met een Arcane Shot.porn* schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 15:10:
[...]
Heb voor de gein met m'n hunter weer eens SV gespecced (en natuurlijk gereforged), damn wat heeft dat een buff gekregen zeg. Kan m'n ouwe MM spec makkelijk singletarget bijhouden en multitarget is het eigenlijk beter heb ik het idee. Blij dat de leukste hunter spec (mijn favo at least) weer goede dps doet ook
Verwijderd
Maar bij de meeste classes is het inderdaad goed om je eigen cooldowns / potion / on use trinkets zo veel mogelijk te alignen met on proc enhants / trinkets.
hoe zit het verder met je raid setup , heb je alle bufs die je wilt? of is je raid melee favored.
heb je 2 set / 4 set tier 13 ?
is dit 31 k dps op recount/ skada. of wol.
recount / skada is leuk , Maar zeer wijkt behoorlijk af en op ultraxion klopt al geen enkele log / meter. als je in de andere realm komt logt hij alleen wat er daar gebeurt. dus niet de dots die je nog op de boss hebt of je mede spelers.
log eens een raid op wol en vergelijk met andere boomkins hoe je het doet tegen over hun. zo kun je ook vergelijken of hun damage van andere dingen komt. en als je weet hoe wol werkt kun je zelfs complete rotaties van iemand er uit halen.
verder 31k dps is zo slecht nog niet hoor. ik deed laatst op onze ultraxion hc kill als feral kitty 34 k dps en dat was een dikke top 30 rank.
uiteraard zijn er classes die het beter doen Maar dat heb je altijd. +30 k is genoeg om alle heroics op 10 man te killen behalve mischien spine en als moonkin breng je een tranq , inervate en brez mee. dingen. Waar je meer aan gaat hebben als 2 of 3 k dps meer.
The event leading to Ultraxion now requires 15 Drakes killed, down from 24.
finalleeeeee
@ Boomkins: Ik heb ook geen idee, maar die alt van me gaat daar verandering in aanbrengen
@ alle fights red je met 30k+: Dat is helaas niet waar. Ultraxion HC moet je toch een flinke bak meer damage doen met zijn allen. Morchok is geen dps gevecht, maar ook Yor HC heeft toch wel flink wat dps nodig om op tijd door de adds heen te raggen en de enrage timer te halen… Andere gevechten heb ik geen ervaring mee.
@ Ultrax: YAY! Op naar de 5 Drakes killed
Dat klopt in die zin dat je tijdens AoE fases in solar wil zijn - en in DS is dat maximaal op twee gevechten relevant, als het al écht relevant is. Welja, ik zal vanavond eens proberen het nog allemaal wat intelligenter aan te pakken, eens kijken of ik zelf zo wat extra slimmigheid erin kan krijgen.toolkist schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 15:46:
Als boomkin gaat het niet zozeer om het timen van je cooldowns, maar van je eclipse zodat die up is in de juiste phases. Is alweer even geleden dat ik boomkin speelde, maar volgens mij was het toen zelfs een dps increase door indien nodig tegen je eclipse in te casten (dus bv wrath casten als je op weg bent richting solar eclipse), om zo de eclipse proc op het juiste moment in de fight te krijgen.
Hardcore hoeft niet per se langer of meer spelen te betekenen.Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:15:
[...]
Morchok en Yorsahj hebben we al meerdere keren gedowned dus zou geen probleem mogen vormen.
Zon'ozz hebben we al geprobeerd maar de beste attempt raakten we op 30% ofzo, vanavond word het gewoon normal en gaan we eens Hagara HM proberen.
Ben benieuwd ...
Verwijderd
In de Frost Phase laten wij alle ranged in het midden staan, en alleen de mellee in de buitenste rand. Zal beetje oefenen zijn, maar het gevecht is best te doen.dotorion schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 16:42:
Vanavond ingetekend voor de raid dus gaan we wat HMs tackelen (enige DK tank in de guild, woop)
Morchok en Yorsahj hebben we al meerdere keren gedowned dus zou geen probleem mogen vormen.
Zon'ozz hebben we al geprobeerd maar de beste attempt raakten we op 30% ofzo, vanavond word het gewoon normal en gaan we eens Hagara HM proberen.
Ben benieuwd ...
Verwijderd
creatief zijn.hulkie schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 15:48:
@ LFR: Op Spine heb je gewoon 1 iemand nodig die zegt wat mensen moeten doen. Een beetje name-and-shame komt hier zeker van pas… Ik dps daar vrijwel altijd alleen dat armor dingetje, verder sta ik in /say te schreeuwen wat mensen moeten doen, en wie er faalt.
@ Boomkins: Ik heb ook geen idee, maar die alt van me gaat daar verandering in aanbrengen
@ alle fights red je met 30k+: Dat is helaas niet waar. Ultraxion HC moet je toch een flinke bak meer damage doen met zijn allen. Morchok is geen dps gevecht, maar ook Yor HC heeft toch wel flink wat dps nodig om op tijd door de adds heen te raggen en de enrage timer te halen… Andere gevechten heb ik geen ervaring mee.
@ Ultrax: YAY! Op naar de 5 Drakes killed
yorshar 1 dk tank , 2 healers 7 dps. en dan met laatste kozen spawns voor de enrage bl en vol door nuken op boss. dan heb je met 30k per dps genoeg.
ultraxion. 1 dk tank , 1 druid tank die al de 25 k dps haalt Maar 1 healer dan heb je aan 7 dps die de 30k halen ook genoeg.
zo hebben wij het de eerste keren gedaan. nu is de gear.van de altjes een stuk beter dus kunnen we ook met normale setups gaan en halen we de dps makkelijk.
Verwijderd
Net een zeer geslaagde DS run op mijn paladin alt gedaan. Op gevechten waar ik dps kon, ging ik dat en dat bursten op die pala begin ik wel aardig door te krijgen. Moet je kijken naar de dps spikes op die tentacles bij madness
http://www.worldoflogs.co...details/21/?s=7029&e=7796
Uiteindelijk dus maar weer voor een full clear gegaan en hopen dat we volgende week wel kunnen progressen. Omdat we liepen te klooien op Zon'ozz kwamen we per ongeluk tot 10 bounces (niet dat het een probleem was) dus achievement gepakt aan het eind. Uit pure verveling maar besloten om verder te gaan met de achievements. Op Yor wederom 1 combinatie af kunnen strepen. Op Ultraxion Minutes to Midnight gepakt en verrassend genoeg ook die op Lootship (liepen een beetje te klooien, maar blijkbaar succesvol). Vervolgens nog Maybe he'll get dizzy achievement op Spine en dit keer zijn we maar begonnen op het rode platform van Madness. Al met al dus nog een redelijk productief avondje raiden, maar ik hoop toch echt dat we volgende week eens kunnen gaan beginnen met heroics. Ik ben d'r klaar mee!
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Iedereen bleef maar doodgaan door niet op de juiste plek te gaan staan (zonder healer of met 2 dps minder wordt het lastig he...), adds werden niet op tijd neergehaald waardoor ze bij de eieren kwamen en daardoor dus telkens wipes. Lekker frustrerend.
Zo, tot zover het gezeur, volgende keer beter. Ik lees net nog even de gedetailleerde tactics online en het schijnt één van de moeilijkste heroic fights te zijn als je rond ilvl 333 zit (en dat is precies mijn ilvl), dus er is nog hoop.
Het is niet zozeer een moeilijk gevecht, zolang iedereen maar doet wat die moet doen.IntToStr schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:45:
Gisteren een uur van m'n tijd verspild met Grim Batol heroic en dan voornamelijk de laatste boss. Uiteindelijk was het laat en ben ik er maar mee gestopt, dus geen achievement, geen gold, geen valor points, geen mysterious satchel![]()
Iedereen bleef maar doodgaan door niet op de juiste plek te gaan staan (zonder healer of met 2 dps minder wordt het lastig he...), adds werden niet op tijd neergehaald waardoor ze bij de eieren kwamen en daardoor dus telkens wipes. Lekker frustrerend.
Zo, tot zover het gezeur, volgende keer beter. Ik lees net nog even de gedetailleerde tactics online en het schijnt één van de moeilijkste heroic fights te zijn als je rond ilvl 333 zit (en dat is precies mijn ilvl), dus er is nog hoop.
De tank moet nadat ie geschopt wordt niet direct teruglopen. Een paar seconden wachten.
De healer moet die shadow debuff dispellen als iemand erin vast zit. Dit healt volgens mij de boss een beetje.
De dps (zelfs de tank) moet direct die adds neernuken, als het te lang duurt zeker die heal interupten.
Iedereen moet met die storm op de juiste plek gaan staan. Is niet moeilijk.
Dit zijn helaas dingen die je vaker tegen zult komen in de dungeon finder. Soms zit het tegen. Daar moet je je ook niet veel van aantrekken, want je bent als tank zo weer in een nieuwe groep. Kijk of je cooldown voorbij is (knopje i) en als je weer opnieuw mag queuen dan ga je gewoon uit je faalgroep en hopen voor iets beters.IntToStr schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:57:
Ondanks dat een paar mensen de groep hadden verlaten na 2 mislukte pogingen en er dus nieuwe mensen bijkwamen, was er altijd wel iemand die niet deed wat ie moest doen. In dit geval is 1 iemand al een probleem. Ik was de tank (en heb vast ook wel ergens iets niet helemaal ok gedaan), maar als de healer dood gaat in die storm of dps dood is of niet meteen op de adds springt na de storm houdt het meteen op. Je hebt iedereen echt nodig. Ach ja, zegt de gek die het voor het eerst doet.
Gister hadden we 20 minuten de tijd voor 2 van onze raiders echt weg moesten. Trash voor Morchoc HC was binnen 10 minuutjes dood. De eerste wipe was niet echt best. De tweede en laatste try was helaas een 100.000 hp wipe. Onze hunter ging snel dood, helaas redde we het dus NET niet.
Daarna zijn we met een groepje de LFR in gegaan. Was leuk! Rodie heeft eindelijk zijn 390 spellpower trinket en nieuwe feral boots. Ik heb de 2hander van DW en 2 pieces T13! Yay, het begint zo langzamerhand echt wat te worden.
Vanavond helaas geen raid ivm verjaardag van de helft van het team. Wel zondag en maandag flink wat inschrijvingen en een oude maat van me die onze guild gaar joinen!
Gast..... held!Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:48:
[...]
Hoi.. je hebt neem ik aan dan nog weinig gold?

Inmiddels heb ik je ingame mailtje gekregen..... ik stond ff met mn oren te klapperen
(ik ging er van uit / hoopte op voldoende om old-world flying te kunnen betalen... het ziet er nu naar uit dat ik mn tijd puur aan levellen kan besteden, en niet eerst tig uur hoef te farmen om profs te levellen en vereiste skills te kunnen betalen!)
Verwijderd
hehe.. deze dungeon was ten tijde van de release van cata vaak best uitdagend.. had je alles gedaan en dan kwam de laatste boss. 1 hunter uit mijn groep heeft hier een keer bijna 3,5 uur in gezeten en werd toen de groep uitgekicked bij de eindbossIntToStr schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:45:
Gisteren een uur van m'n tijd verspild met Grim Batol heroic en dan voornamelijk de laatste boss. Uiteindelijk was het laat en ben ik er maar mee gestopt, dus geen achievement, geen gold, geen valor points, geen mysterious satchel
Als dps een beetje een issue is, dan vooral zorgen dat beide grote adds geslowed worden voordat ze die eiren bereiken. maar ja je zou verwachten dat dit met die uber gear niet eens meer nodig is..... maar ilvl 333.. kan je niet gewoon wat spul kopen op de AH dan? Op silvermoon gaan die wrist/boost (397) vaak weg voor minder dan 5K. Voor head en shouders zou ik gewoon die pvp troep kopen. het is wel een beetje cheaten, maar zo maak je het jezelf wel een heel stuk makkelijker
hehe veel plezier ermee... zei je toch dat je weinig tot geen tijd meer hoeft te stoppen in bezigheidstherapieSeraphin schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:29:
[...]
Gast..... held!![]()
![]()
![]()
![]()
Inmiddels heb ik je ingame mailtje gekregen..... ik stond ff met mn oren te klapperen![]()
(ik ging er van uit / hoopte op voldoende om old-world flying te kunnen betalen... het ziet er nu naar uit dat ik mn tijd puur aan levellen kan besteden, en niet eerst tig uur hoef te farmen om profs te levellen en vereiste skills te kunnen betalen!)
ga je niet meer sturen hoor
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2012 11:33 ]
Seraphin wat is je character name op Silvermoon, ben namelijk ook bezig mijn Mage te levellen kunnen we af en toe samen iets doenSeraphin schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:29:
[...]
Gast..... held!![]()
![]()
![]()
![]()
Inmiddels heb ik je ingame mailtje gekregen..... ik stond ff met mn oren te klapperen![]()
Heb net even op m'n telefoon op de AH gekeken, maar ik had geen idee dat daar zulk spul op zou staan. Ik zie een aantal 378 items die voor 300-500 gold verkocht wordenVerwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:30:
[...]
Als dps een beetje een issue is, dan vooral zorgen dat beide grote adds geslowed worden voordat ze die eiren bereiken. maar ja je zou verwachten dat dit met die uber gear niet eens meer nodig is..... maar ilvl 333.. kan je niet gewoon wat spul kopen op de AH dan? Op silvermoon gaan die wrist/boost (397) vaak weg voor minder dan 5K. Voor head en shouders zou ik gewoon die pvp troep kopen. het is wel een beetje cheaten, maar zo maak je het jezelf wel een heel stuk makkelijker
Dag dat die VP bracers/Boots haalbaar waren ( 2de week DS ) heb ik beide destijds al gekocht voor 3k a pieceVerwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:30:
Als dps een beetje een issue is, dan vooral zorgen dat beide grote adds geslowed worden voordat ze die eiren bereiken. maar ja je zou verwachten dat dit met die uber gear niet eens meer nodig is..... maar ilvl 333.. kan je niet gewoon wat spul kopen op de AH dan? Op silvermoon gaan die wrist/boost (397) vaak weg voor minder dan 5K.
Maar die encounter is nooit generfed volgens mij, dus hoe moeilijk is zij denken jullie?
Pug is waarschijnlijk geen optie, of wel?
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Verwijderd
haha.. dit waren dan wel echt "desparate" mensenShadowBumble schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:44:
[...]
Dag dat die VP bracers/Boots haalbaar waren ( 2de week DS ) heb ik beide destijds al gekocht voor 3k a pieceals je even in trade rondsnuffelt kan je ze vast wel voor 80% van de laagste AH prijs krijgen.
Tenzij het een pug is met de top guilds van je realm is het een nogo. Waarschijnlijk komen de meeste niet eens voorbij council. De eerste tier van deze uitbreiding unnerfed HC is zo'n beetje het moeilijkste wat er te doen is op madness na.Hierkomik schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:45:
Hoe moeilijk is Sinestra these days? Daar zijn wij toen het current content was niet aan toegekomen, maar ik wil eigenlijk nog wel de Dragonslayer titel (op mijn hunter, en dan met full T2 + Dragonkiller Crossbow van Valiona).
Maar die encounter is nooit generfed volgens mij, dus hoe moeilijk is zij denken jullie?
Puggen zal waarschijnlijk geen optie zijn nee, het gaat bij deze fight met name om de uitvoering. Heb Sinestra destijds, toen het nog actuele content was, gekilled op mn mage na heel wat tries en setups. Uiteindelijk kwam de eerste kill met een setup van 2 tanks, 3 healers en 5 dps (ipv de 2 healer setup waar we eerst lang mee bezig waren). Toen was dps wel nog een behoorlijk issue, dat zal tegenwoordig met T13 gear en een b.v. een legendary geen probleem meer zijn, waardoor het makkelijker is om 3 healers te gebruiken.Hierkomik schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:45:
Hoe moeilijk is Sinestra these days? Daar zijn wij toen het current content was niet aan toegekomen, maar ik wil eigenlijk nog wel de Dragonslayer titel (op mijn hunter, en dan met full T2 + Dragonkiller Crossbow van Valiona).
Toch zal het nog wel wat oefening vereisen aangezien er heel wat tricky dingen bij zitten (dispels, beam tussen players, puddles op de grond). Ik wil zelf die titel ook nog altijd een keer halen op een van mn andere characters (druid/paladin/warrior) aangezien ik mn mage mijn minst gebruikte lvl 85 is.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Verwijderd
als je geen save hebt zul je alles op hc moeten doen.Hierkomik schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:45:
toevallig hebben wij het van de week nog gedaan om wat ahivs van mensen af te maken.
Maar dat ga je zeer zeker niet puggen.
halfus , valiona & chogal outgear je dus die zijn makkelijk.
council hc is vooral coördinatie , dus dit outgear je niet. hier whipe je nog redelijk makkelijk op.
sinestra , een deel outgear je met name p2 stelt niet veel meer voor. p1 & p3 is het om kunnen gaan met cutters en je hebt een goede healer nodig die weet wat te doen met de wrack debuff.
zelf als healer vind ik nog steeds sinestra & 3 healing rag hc 25 mans de enige fights die voor mij echt een uitdaging waren.
Tuurllijk waren de andere ook niet makkelijk. Maar deze 2 staken er wel met kop en schouders boven uit.
Sja daar kan ik natuurlijk niks aan doen maar zo werkt het toch altijd mensen met gold nood verkopen voor de laagste prijzenVerwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:58:
[...]
haha.. dit waren dan wel echt "desparate" mensen.. wel makkelijk gold verdienen om ze vervolgens voor 5-7K terug te zetten op de AH later in de week
Verwijderd
Mensen moeten met cutters en wrack kunnen omgaan + de adds niet random aoen, goed gougen op de mobs die naar beneden komen tijdens egg phase etc.
het is niet zo moeilijk meer (uiteraard) als in t11 maar een onervaren groep gaat het nog best lastig krijgen denk ik, helemaal op 10 man
Denk dat voor veel groepen het dispellen nog het lastigst is, dat en de CuttersVerwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 12:24:
Hehe wij hebben sinestra een tijdje terug nog een gedaan, toch nog 1 wipe zelfs met de gear wat we toen al hadden.
Mensen moeten met cutters en wrack kunnen omgaan + de adds niet random aoen, goed gougen op de mobs die naar beneden komen tijdens egg phase etc.
het is niet zo moeilijk meer (uiteraard) als in t11 maar een onervaren groep gaat het nog best lastig krijgen denk ik, helemaal op 10 man
Daarna op m'n DK als dps gekomen, Warlord Stuiter op HC gedaan. Die boss met de blobs op normal gedaan en toen Hagara... wat verschillende tactics geprobeerd maar daar zijn we nu wel uit, nu het nog ff goed doen (wat nog wel wat tijd gaat kosten)
Was wel lachen om het weer eens zo te zien ipv weer LFR ezmode
[ Voor 3% gewijzigd door porn* op 09-02-2012 14:15 ]
Bnet pindle#2913
CraumShadowBumble schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:30:
[...]
Seraphin wat is je character name op Silvermoon, ben namelijk ook bezig mijn Mage te levellen kunnen we af en toe samen iets doenlijkt me lachen
Add me idd maar (welk char ben je nu aan't lvlen?), ik wil hier flink mee gaan tanken dus ik ben altijd wel te porren voor een instance c.q. group quests
Dit topic is gesloten.