MediaMarkt btw actie voorjaar 2013 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 24 ... 32 Laatste
Acties:
  • 342.917 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

EDIT: Niks

[ Voor 93% gewijzigd door CLB op 17-01-2013 13:12 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigagiel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-08-2024
Iemand al op de hoogte wat precies wordt uitgesloten? Ik ben namelijk van plan om wat witgoed van Bosch te kopen, NAS van Synology en een paar (interne) harde schijven :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Laatst online: 22:56
Gigagiel schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:48:
Iemand al op de hoogte wat precies wordt uitgesloten? Ik ben namelijk van plan om wat witgoed van Bosch te kopen, NAS van Synology en een paar (interne) harde schijven :).
Computeraccessoires en overige accessoires vallen buiten de actie, wees er dus wel zeker van dat de Synology en de harddisks binnen de actie vallen.
Zou zonde zijn als je daar staat en ze blijken er opeens buiten te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 19:13
thaan schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 15:31:
[...]

Computeraccessoires en overige accessoires vallen buiten de actie, wees er dus wel zeker van dat de Synology en de harddisks binnen de actie vallen.
Zou zonde zijn als je daar staat en ze blijken er opeens buiten te vallen.
Wil ook graag gaan voor een NASje maar ben ook bang dat dit buiten de actie zal vallen, de algemene omschrijving van vorige btw acties (Computer accessoires) laat ruimte voor discussie dus wellicht dat het gewoon wel werkt. Wel de moeite waard om een weekje te wachten om uit te vinden of NAS onder de actie voorwaarden vallen denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:45
NAS en harddisks vallen beide onder Computer accessoires en zijn dus uitgesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Correctie over Heerlen, het is inderdaad nu 23 t/m 26 op de poster. Sorry voor de overlast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 21:54

tijmeng

Panasonic 7J

prijzen van SSD's lopen langzaam omhoog bij de mediamarkt... samsung was lange tijd 88€, toen ff 85€ en nu 95€......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
tijmeng schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 18:24:
prijzen van SSD's lopen langzaam omhoog bij de mediamarkt... samsung was lange tijd 88€, toen ff 85€ en nu 95€......
Die doen niet mee met de actie, SSD's vallen onder accessoires ;(

En let ook even de "Let op" voor posten ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenberg
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 16:00
Net alvast een iMac kunnen bestellen met de Btw korting! Aangezien de levertijd een paar week is, was het alvast bestellen met Btw korting geen probleem. Scheelt toch weer een dikke €400 t.o.v. de standaard prijs. Ik ben blij, en nu maar wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Middelburg is ook aan mij door verschillende werknemers bevestigd, 23 t/m 27 januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:47

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Kun je bij de MM eigenlijk ook aangepaste iMacs kopen? Ik wil een Core i7 met fusion drive, maar geen idee of deze ook te koop is in de MM, vaak hebben ze alleen de standaard modellen, dus zonder i7 en zonder fusion drive. Al denk ik dat de fusion drive wel iets is wat ze zouden kunnen aanbieden.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 23:06
zonoskar schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 19:42:
Kun je bij de MM eigenlijk ook aangepaste iMacs kopen? Ik wil een Core i7 met fusion drive, maar geen idee of deze ook te koop is in de MM, vaak hebben ze alleen de standaard modellen, dus zonder i7 en zonder fusion drive. Al denk ik dat de fusion drive wel iets is wat ze zouden kunnen aanbieden.
Denk dat je hier echt de Apple Store voor nodig bent... ;)

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarbonFibeR
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-07 18:23
Wel te koop, maar niet geldig icm BTW korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenberg
zonoskar schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 19:42:
De bestelling die ik vanmiddag bij de media markt heb gedaan betreft een BTO versie met fusion drive. Dus dat is zeker mogelijk en dus wel met de Btw korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 23:31
Frozenberg schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 19:59:
[...]

De bestelling die ik vanmiddag bij de media markt heb gedaan betreft een BTO versie met fusion drive. Dus dat is zeker mogelijk en dus wel met de Btw korting!
Waarom heb je die dan niet volgende week pas geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Dancing_Animal schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 20:01:
[...]

Waarom heb je die dan niet volgende week pas geplaatst?
Als ze het nu al doen, waarom zou je dan tot volgende week wachten :? Dan zit je alleen maar langer op je bestelling te wachten.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Hahn schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 20:02:
[...]

Als ze het nu al doen, waarom zou je dan tot volgende week wachten :? Dan zit je alleen maar langer op je bestelling te wachten.
Omdat de korting pas volgende week gegeven wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Hij zegt toch duidelijk, tot twee keer toe, dat 'ie 'm besteld heeft met BTW-korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
:$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frozenberg schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 19:59:
[...]

Bij welke MM vestiging heb je die bestelling met BTW-korting gedaan? Ik wou gisteren hetzelfde doen bij de MM in Middelburg (maar dan voor de rMBP 15" 512GB 16GB), maar daar werd mij verteld dat dat niet mogelijk is met BTW-korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 07:57:
Bij welke MM vestiging heb je die bestelling met BTW-korting gedaan? Ik wou gisteren hetzelfde doen bij de MM in Middelburg (maar dan voor de rMBP 15" 512GB 16GB), maar daar werd mij verteld dat dat niet mogelijk is met BTW-korting.
Nu niet of ook volgende week niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ago schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 09:24:
[...]

Nu niet of ook volgende week niet?
Nu niet en ook volgende week niet. De BTW aktie geldt alleen voor de aanwezige voorraad zeiden ze bij de MM in Middelburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-07 09:44
De voorwaarden voor de btw korting van volgende week. http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btw-voorwaarden.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:28

The Legend

*Plop*

Alle Panasonic 3D modellen uitgesloten ;( Nu hopen dat de MM / BCC in Enschede of Hengelo toch korting wil geven. Iemand toevallig ervaring met deze vestigingen?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Uitgezonderd 'Alle Sony e-reader en tablet-modellen'

Dit betekent dus dat ik een Kobo Glo moet kunnen scoren voor 115 euro! *O*

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 07:57:
[...]

Ik zou nooit geen (duur) Apple product meer aanschaffen bij de MediaMarkt Middelburg...
Als er een fabrieksfout in zit, bijvoorbeeld het bekende Image retention bij de MBP Retina, dan moet hij eerst ruim zes weken opgestuurd worden, en uiteindelijk kun je alleen je geld terug krijgen. Waardoor je geen nieuwe meer kunt aanschaffen als je hem met een actie hebt gekocht.

Garantie van de Mediamarkt hoef je dus niet veel van te verwachten.
Zie: Reparatie MBP Retina duurt al 6 weken bij MediaMarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 18:45
Ik zat hard te hopen op een nexus 7 voor 205 euro maar dat feestje wordt helaas niet gevierd :(

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Orion84 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:35:
[modbreak]Mag het oeverloze gezeur over prijsverhogingen en ander off-topic commentaar op de MM en haar medewerkers a.u.b. ophouden? Daar is dit topic niet voor bedoeld.

Ik ga de discussie niet opnieuw oprakelen, maar vind het wel netjes om dit nog even te vermelden.

De actie van de media markt webshop vond ik niet zo netjes, maar de Mediamarkt vestiging in Zoetermeer had nog altijd dezelfde prijs als rond de kerst.

1259 euro voor de Canon 7D, die hebben de prijs dus niet omhoog gegooid.

Ik was iets te voorbarig met mijn commentaar!

Anyway: 7D in the pocket!

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

dfrenner schreef op zaterdag 19 januariaanwinst@ 15:08:
[...]

Ik ga de discussie niet opnieuw oprakelen, maar vind het wel netjes om dit nog even te vermelden.

De actie van de media markt webshop vond ik niet zo netjes, maar de Mediamarkt vestiging in Zoetermeer had nog altijd dezelfde prijs als rond de kerst.

1259 euro voor de Canon 7D, die hebben de prijs dus niet omhoog gegooid.

Ik was iets te voorbarig met mijn commentaar!

Anyway: 7D in the pocket!
Alvast gekocht en de korting woensdag ophalen? Veel plezier van je nieuwe aanwinst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
nooberke schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 12:35:
NAS en harddisks vallen beide onder Computer accessoires en zijn dus uitgesloten
wat een sneue actie.. wat is de reden dat die worden uitgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenberg
edgarf28 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 11:56:
[...]

Ik zou nooit geen (duur) Apple product meer aanschaffen bij de MediaMarkt Middelburg...
Als er een fabrieksfout in zit, bijvoorbeeld het bekende Image retention bij de MBP Retina, dan moet hij eerst ruim zes weken opgestuurd worden, en uiteindelijk kun je alleen je geld terug krijgen. Waardoor je geen nieuwe meer kunt aanschaffen als je hem met een actie hebt gekocht.

Garantie van de Mediamarkt hoef je dus niet veel van te verwachten.
Zie: Reparatie MBP Retina duurt al 6 weken bij MediaMarkt
De iMac is besteld bij Media Markt Groningen. Daar was het geen enkel probleem om hem te bestellen met de korting! Misschien heb ik geluk gehad?

Voor garantie en reparatie kun je in het eerste jaar natuurlijk ook terecht bij de Apple Store Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
mschol schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 15:23:
[...]

wat een sneue actie.. wat is de reden dat die worden uitgesloten?
Speculatie, maar het zal wel zijn omdat de marges daarop zo laag zijn dat ze teveel verlies maken wanneer er 21% vanaf gaat.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsjuhz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 19:51
Atomsk schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 15:32:
[...]

Speculatie, maar het zal wel zijn omdat de marges daarop zo laag zijn dat ze teveel verlies maken wanneer er 21% vanaf gaat.
Zal wel niet zo zijn aangezien er ook een keer een actie was dat ze groot in kochten en usb sticks van 32gb verkochten voor 11 euro. Had met een medewerker daar fftjes gepraat die ik ken van een andere baantje en die zei dat die dingen 13euro inkoop kosten... dus mediamarkt is gek genoeg ervoor...
Hoop wel dat de hdd's bij de actie gelden want dat zou voor mij betekenen dat ik een 3tb hddtje erbij neem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 13-09 11:27

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

pven schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 11:21:
Uitgezonderd 'Alle Sony e-reader en tablet-modellen'

Dit betekent dus dat ik een Kobo Glo moet kunnen scoren voor 115 euro! *O*
Moet ik dit lezen als:
alle sony e-reader en alle tablet modellen of
alle sony e-readers en alle sony tablets?

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Laatst online: 09-01-2021
ago schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 15:19:
Alvast gekocht en de korting woensdag ophalen? Veel plezier van je nieuwe aanwinst.
Jep, bevestigd door de medewerker!
Nu alvast gekocht door de Canon Cashback van 100 euro...

Kom ik straks op 940 euro uit, wat heel netjes is natuurlijk!

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
Frozenberg schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 15:30:
[...]

De iMac is besteld bij Media Markt Groningen. Daar was het geen enkel probleem om hem te bestellen met de korting! Misschien heb ik geluk gehad?

Voor garantie en reparatie kun je in het eerste jaar natuurlijk ook terecht bij de Apple Store Amsterdam.
Dat klopt, maar dat vindt ik een beetje te gek voor woorden dat je zelf naar Amsterdam moet voor je garantie, als je aan de andere kant van NL woont en het product hebt aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

rockhopper schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 15:39:
[...]

Moet ik dit lezen als:
alle sony e-reader en alle tablet modellen of
alle sony e-readers en alle sony tablets?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Nielsjuhz schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 15:34:
[...]

Zal wel niet zo zijn aangezien er ook een keer een actie was dat ze groot in kochten en usb sticks van 32gb verkochten voor 11 euro. Had met een medewerker daar fftjes gepraat die ik ken van een andere baantje en die zei dat die dingen 13euro inkoop kosten... dus mediamarkt is gek genoeg ervoor...
Hoop wel dat de hdd's bij de actie gelden want dat zou voor mij betekenen dat ik een 3tb hddtje erbij neem :D
Dat ze af en toe eens stunten met één product, wil nog niet zeggen dat ze dan gelijk maar alles met verlies gaan weggeven. Zou leuk zijn, maar ze willen waarschijnlijk ook nog wel eens winst maken.
Kan me ook niet herinneren dat er ooit HD's hebben meegedaan met de BTWdagen. Vielen altijd onder accessoires.

[ Voor 7% gewijzigd door Atomsk op 19-01-2013 17:27 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsjuhz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 19:51
Atomsk schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 17:25:
[...]

Dat ze af en toe eens stunten met één product, wil nog niet zeggen dat ze dan gelijk maar alles met verlies gaan weggeven. Zou leuk zijn, maar ze willen waarschijnlijk ook nog wel eens winst maken.
Kan me ook niet herinneren dat er ooit HD's hebben meegedaan met de BTWdagen. Vielen altijd onder accessoires.
Ach we moeten wachten om te kunnen zien of ze er onder vallen
Als ze dat doen dan is het korting erbij mooi mee genomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Atomsk schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 15:32:
[...]

Dat is eerder andersom

Accessoires hebben nog nooit meegedaan met dit soort grote acties, en helaas vallen NAS'jes e.d. echt onder accessoires, en nee dat is geen sneue actie om te pesten. NAS'jes vallen gewoon het hele jaar onder computer accessoires

En ja HDD's vallen onder Accessoires

@rbrouw veel plezier met je Retina 16GB :*)

[ Voor 3% gewijzigd door nooberke op 19-01-2013 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilliamP
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 17:50
Deze btw actie, komt die nou slechts 1x per jaar voor? of is die er ook nog een keer rond de zomer maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

WilliamP schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 19:43:
Deze btw actie, komt die nou slechts 1x per jaar voor? of is die er ook nog een keer rond de zomer maanden?
In 2012 zelfs 3 keer : 1x in deze periode en 2 keer in Juni/Juli waarvan 1 normale actie en 1 speciaal voor fotografie spullen :)

En al 3 jaar lang dus ik snap niet waarom er altijd zo'n discussie is of de actie er wel of niet komt : Ga er maar van uit dat zolang je eindejaars bonussen en vakantiegeld elk jaar krijgt dat die acties er zullen zijn ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen Eos 5D mk II te vinden op de webshop = niet beschikbaar in de deelnemende winkels? :-(

Iemand die dit eventueel kan/wil checken? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 22:29:
Geen Eos 5D mk II te vinden op de webshop = niet beschikbaar in de deelnemende winkels? :-(

misschien is mijn reactie kort door de bocht .. maar kan/wil je zelf niet checken? :P

Sorry, vindt het persoonlijk gewoon erg goedkoop hoe iedereen hier alles voor een dubbeltje lager wil krijgen :P.. Iedereen's goede recht .. maar goed... ik zou persoonlijk geen uren steken in 10 euro winst :P

**edit**

zoals ik al zei, kort door de bocht. excuus :)

[ Voor 5% gewijzigd door w4rguy op 19-01-2013 22:33 ]

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, vindt het persoonlijk gewoon erg goedkoop hoe iedereen hier alles voor een dubbeltje lager wil krijgen :P.. Iedereen's goede recht .. maar goed... ik zou persoonlijk geen uren steken in 10 euro winst :P
Had ik er inderdaad graag voor over, maar ik woon in België, en is dus enkele uren rijden :-)
Vandaar dat ik graag op voorhand wat informatie inwin..alvorens x-uur in de wagen te zitten, en dan misschien met lege handen terug te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
nero355 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 19:46:
[...]

In 2012 zelfs 3 keer : 1x in deze periode en 2 keer in Juni/Juli waarvan 1 normale actie en 1 speciaal voor fotografie spullen :)
Als je op die manier rekent dan kan je zelfs op meer dan 3x komen.

Rond eind januari had je namelijk normale BTW-actie, toen eind mei vakantieverdubbelaar (16% korting, wat dus eigenlijk op hetzelfde neerkwam als de BTW-actie), daarna de Fotomania en toen net voor de verhoging van de BTW ook nog een BTW-actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
ik zou graag volgende week een synology ds213+ willen halen, zo als ik het nu lees valt deze onder de actie voorwaarden. Heeft iemand al eerder een NAS gekocht tijdens de btw dagen en kan bevestigen dat dit klopt?

ik wil ook nog 2 schijven halem maar die haal ik waarschijnlijk online. Aangezien deze goedkoper zijn online dan bij de MM..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Waar lees jij dat ze meedoen? Ik lees alleen maar (meerdere keren) dat NAS'en juist niet meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Als je hierboven terugleest zie je meerdere keren vermeld dat NAS onder computeraccessoires valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
Hahn schreef op zondag 20 januari 2013 @ 12:37:
Als je hierboven terugleest zie je meerdere keren vermeld dat NAS onder computeraccessoires valt.
Jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Even een off topic vraag :)

Van de BCC is bekend dat ze hun prijzen aanpassen aan die van de Media Markt.

Weet iemand of de Harense Smid hier ook in meegaat? Iemand ooit geprobeerd?
Volgens dit namelijk wel: http://www.harensesmid.nl...ice/beste-prijs-garantie/ De vraag is hoe je aan bewijs komt als je niet in de buurt woont...

[ Voor 29% gewijzigd door Freakster86 op 20-01-2013 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Kan er in de TS misschien een lijst met uitgesloten items?

- Nexus 7?
- Accesoires ? ( o.a. NAS )
- Artikelen waarvan er geen voorraad in de winkel is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKM
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-11-2021

EKM

Wat zijn de openingstijden van mediamarkt tijdens de btw-actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKM
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-11-2021

EKM

Wat zijn de openingstijden van de mediamarkt tijdens de btw-actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Laatst online: 09:57
EKM schreef op zondag 20 januari 2013 @ 13:57:
Wat zijn de openingstijden van mediamarkt tijdens de btw-actie?
Is niet elke MM gewoon tot 22u open? (wellicht dat ze eerder open gaan i.p.v. 10u)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-07 08:56
:( Nexus 4 alleen in Duitsland te krijgen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Niet online
Freakster86 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 13:34:
Even een off topic vraag :)

Van de BCC is bekend dat ze hun prijzen aanpassen aan die van de Media Markt.

Weet iemand of de Harense Smid hier ook in meegaat? Iemand ooit geprobeerd?
Volgens dit namelijk wel: http://www.harensesmid.nl...ice/beste-prijs-garantie/ De vraag is hoe je aan bewijs komt als je niet in de buurt woont...
De MM moet wel binnen een straal van 25 km van de winkel liggen. Nog steeds een aardig eind natuurlijk. Je kan het proberen met een uitgeprinte pagina van de webwinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
VantageR schreef op zondag 20 januari 2013 @ 14:46:
[...]

De MM moet wel binnen een straal van 25 km van de winkel liggen. Nog steeds een aardig eind natuurlijk. Je kan het proberen met een uitgeprinte pagina van de webwinkel.
Hemelsbreed zo'n 17 km.

Ik ga de 24ste maar even in de webwinkel kijken of ik een printscreen kan maken.
Samsung wasmachines zijn niet uitgesloten neem ik aan hè :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:26
EKM schreef op zondag 20 januari 2013 @ 14:00:
Wat zijn de openingstijden van de mediamarkt tijdens de btw-actie?
Gewoon tot 22 uur, ook op zaterdag, voor de vestigingen die niet op zaterdag zo laat open zijn wordt een uitzondering gemaakt (iig in Hoorn).

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Er zijn maar enkele vestigingen standaard op zaterdag tot 22:00 open, dus voor heel veel winkels wordt die uitzondering gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
Weet iemand wat de Samsung ES6800 in 40 inch normaal kost bij mediamarkt? Dat type staat niet op de website, de ES6710, ES7000 en ES8000 staan er wel op. De 7000 en 8000 zijn echter uitgesloten van deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Bel je lokale Mediamarkt even op, dat weten wij ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
ES6800 verkoopt de Media Markt volgens mij niet, in ieder geval Rotterdam The Corner niet. Wij hebben weer de ES6530, die andere winkels meestal weer niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Cassie789 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 14:06:
:( Nexus 4 alleen in Duitsland te krijgen... :(
Had je soms verwacht dat ze deze zouden importeren voor de BTW-actie? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
Hahn schreef op zondag 20 januari 2013 @ 15:54:
ES6800 verkoopt de Media Markt volgens mij niet, in ieder geval Rotterdam The Corner niet. Wij hebben weer de ES6530, die andere winkels meestal weer niet hebben.
Oh oke, dat is dan jammer. Bedankt voor je snelle reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenknots
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 31-08 08:45
Zou je bij de mediamarkt ook nog de laagste prijs garantie kunnen krijgen tijdens de BTW actie? Dus de BTW (korting) van de laagste prijs garantie af? Ik zie het zo snel ff niet staan bij de actievoorwaarden van de BTW actie, dat het niet met andere dingen geldt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Die vraag is al meerdere keren voorbij gekomen in het topic, even zoeken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samuel123
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-05 19:05
Heb bij de MM nog nooit een zinnige laagste prijsgarantie gezien of gekregen
Als er ergens anders een lagere prijs is , dan kijken ze erg lang in hun pc en krijg je als antwoord nee dat kunnen we niet , of geen nl model niet of een andere onzin rede .

bv mijn tv de 55vt was een dikke 400 euro!!! duurder dan ergens anders
Mijn Marantz receiver kwam op 349 meer .

Gelukkig ben ik niet gek ;p

Tel uit je winst not !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-08 10:34
Ik lees over datje nu iets kan kopen en dan tijdens de actie je geld kan terug vragen? Hoe werkt dat precies? Kan dat ook als online besteld is?

Voorbeeld:

Nespresso pixie rood 98,99

BTW actie maakt het 81,80
En dan kiezen voor ophalen in vestiging
Cashback actie die tot vandaag geld -30,-

Dan zou ik dus voor 51,80 een nespresso apparaat in huis hebben?
Of zit ik hier nu mezelf nu rijk te rekenen?

Bron:
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btw-voorwaarden.html
http://www.mediamarkt.nl/...resso-cashback-actie.html

En is het misschien een idee om een (nieuw?) topic te maken over de actie's die er uit springen?
Vindt producten die weinig in de aanbieding zijn en nu echt onder een prijs duiken waar ze normaal voor nooit voor te krijgen zijn wel het vernoemen waard? Nespresso maar ook bijv. de Zeppelin Air die nu 100 bijna 100 euro goedkoper is?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Zelfs al zou het kunnen, je gaat het product vandaag niet meer krijgen, dus voor die cashback ben je sowieso te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-08 10:34
Hahn schreef op zondag 20 januari 2013 @ 18:03:
Zelfs al zou het kunnen, je gaat het product vandaag niet meer krijgen, dus voor die cashback ben je sowieso te laat.
Volgensmij heb je een beetje te snel gereageerd, het gaat om het aankoop moment.
Overigens is staat op de nespresso site dat het tot en met 31-1 aangekocht mag worden en 28-2 pas het bonnetje enzo moet binnenzijn.

Ik was benieuwd wat het verhaal van het geld terugkrijgen was, kan dat namelijk niet op de MM site vinden.

[ Voor 11% gewijzigd door Mielmania op 20-01-2013 18:19 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:21
Kijk eens naar de tweede post van dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
HX920, 750 en 850 van Sony zijn uitgesloten, zou de HX950 echt gewoon meedoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AquaSheep schreef op zondag 20 januari 2013 @ 18:26:
Kijk eens naar de tweede post van dit topic ;)
:Y

Er wordt NB naar gelinkt in de topic warning boven de quick reply..... Geeft het nut van topic warnings aan :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2013 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frozenberg schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 15:30:
[...]

Volgens mij heb je geluk gehad. Gisteren bij MM Bergen op Zoom en Breda geweest. Bij beiden hetzelfde verhaal. Gelukkig bij MM Breda wel CTO modellen (rMBP 15" 256GB, 16GB) op voorraad. Heb er hier maar eentje van meegenomen. Weliswaar niet het gewenste model met 512GB, maar HDD kan vervangen worden (en RAM niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:50
LordLynx schreef op zondag 20 januari 2013 @ 18:54:
HX920, 750 en 850 van Sony zijn uitgesloten, zou de HX950 echt gewoon meedoen?
Op basis van voorwaarden zijn topmodellen van veel merken vaak uitgesloten. Even langs de vestiging gaan levert meestal een heel andere conclusie op. Mijn NX8720 deed ook niet mee in de actie tijdens een TV-actie bij de media markt volgens de voorwaarden. In de winkel navraag gedaan en de actie was gewoon van toepassing :)

Edit: twijfelde even over het model tv dat ik heb.... geheugen liet me in de steek...

[ Voor 9% gewijzigd door m4yall op 20-01-2013 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

samuel123 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 17:38:
Heb bij de MM nog nooit een zinnige laagste prijsgarantie gezien of gekregen
Als er ergens anders een lagere prijs is , dan kijken ze erg lang in hun pc en krijg je als antwoord nee dat kunnen we niet , of geen nl model niet of een andere onzin rede .

bv mijn tv de 55vt was een dikke 400 euro!!! duurder dan ergens anders
Mijn Marantz receiver kwam op 349 meer .

Gelukkig ben ik niet gek ;p

Tel uit je winst not !
Nog niet zo heel lang geleden had de Block (is ook zo'n winkel als de MM en de BCC.. ook met laagste prijsgarantie) een btw-weg-ermee-actie. De MM hier in Rotterdam ging er gewoon in mee. Had het product (koelkast) ook gewoon voor de lagere prijs meegekregen. ;) 't hoeft niet altijd dus he.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geldt de actie ook voor de iPad mini?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2013 @ 22:10:
Geldt de actie ook voor de iPad mini?
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btw-voorwaarden.html
Uitgezonderd van de BTW actie zijn
Computer:

Accessoires en Software
Alle Apple iPad modellen
Alle Sony e-reader en tablet-modellen
Samsung MP900X3C-A01
Asus Google Nexus
Moet wel zeggen dat nu ik niet meer op de Computer maar op de Entertainment-afdeling van een Media Markt-vestiging sta ik 't veel minder druk verwacht te krijgen dan de voorgaande jaren toen ik nog op Computer stond tijdens de BTW-dagen :*) , toch nog een voordeeltje!

Haha, nee maar even alle gekheid op een stokje, 't belooft weer een mooie en leuke actie te worden dit jaar, ook al loop ik tijdens deze actie altijd m'n benen uit m'n lijf.. de tijd gaat heerlijk snel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youp.c
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-06-2024
Zouden de 3DS (XL) en Vita ook onder console hardware vallen, aangezien het handhelds zijn en geen échte consoles? Er is namelijk t/m maandag bij wehkamp een actieprijs van 178, 183 met verzendkosten en indien het onder de btw actie zou vallen zou die woensdag bij de mm 165 euro kosten.

[ Voor 45% gewijzigd door youp.c op 20-01-2013 23:24 . Reden: grammatica ]

PSN: youpey - Friendcode 3DS: 2895-6771-2678

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
3DS modellen zijn ook uitgesloten, evenals PSP vita en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BCC heeft ook de BTW actie op 23-02-2013 tm 26-02-2013

quote:
BCC 21% BTW-korting: Actie bij de concurrent, dus ook bij BCC

Want BCC past de prijzen altijd direct aan, je krijgt bij BCC namelijk altijd de beste prijs. Geniet van deze BTW korting en betaal geen 21% BTW voor witgoed, televisie's, computers, apple producten en nog veel meer.

Ga dus voor al jouw producten gewoon lekker naar BCC, want daar betaal je altijd de beste prijs!

Verhoging btw niet doorberekend aan klant....
http://www.telegraaf.nl/d...berekend_aan_klant__.html

Onderzoek consumentenbond januari 2013....
https://fbcdn-sphotos-g-a...10748442_1665544312_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ingehuurd door de BCC? En wat heeft dat nieuwsbericht over BTW niet doorberekend ook maar ergens mee te maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonkdoos
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 11:14
Ik ben geinteresseerd in een Galaxy Note 10.1 3G versie. Is er iemand hier die werkt of in de buurt woont bij MM Amsterdam Noord? Zou graag willen weten of ie daar verkocht wordt en voor hoeveel.te koop is en voor hoeveel.

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 13-09 11:27

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Bonkdoos schreef op maandag 21 januari 2013 @ 01:28:
Ik ben geinteresseerd in een Galaxy Note 10.1 3G versie. Is er iemand hier die werkt of in de buurt woont bij MM Amsterdam Noord? Zou graag willen weten of ie daar verkocht wordt en voor hoeveel.te koop is en voor hoeveel.
Waarom bel je ze niet even?

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k_ers
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:47
Als ik toch me
Koelkast
Combi-magnetron
Wasmachine
Koffiemachine
Waterkoker
Stofzuiger

Dan reken ik toch zo 350 euro verschil, dan is het toch best intresant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:37
k_ers schreef op maandag 21 januari 2013 @ 07:17:
Als ik toch me
Koelkast
Combi-magnetron
Wasmachine
Koffiemachine
Waterkoker
Stofzuiger

Dan reken ik toch zo 350 euro verschil, dan is het toch best intresant
Heel duidelijk verhaal 8)7 en wat is dit meerwaarde aan dit topic dat je dingen gaat opsommen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 14:48

Ypho

Allround Nerd

Goed dat ik nog even heb gewacht met de aanschaf van een Macbook Pro. Zoals ik uit de voorwaarden begrijp zijn deze niet uitgesloten :-)

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Laatst online: 09:07
Heb al veel gelezen over
" Tip 2: koop het product voor de start van de BTW actie en haal het verschil terug tijdens de BTW actie. Je hoeft dan tijdens de actie periode niet lang te wachten voordat een product uit het magazijn is gehaald en je hoeft niet nog een week te wachten voordat je met je nieuwe aankoop kunt spelen ;)"
En dat dit gewoon mogelijk is.

Maar geldt dit ook voor de webshop? :) Niet kunnen terug vinden namelijk.
Dus webshop aanschaffen, en dan bij een MM in de buurt ff het actiegeld terugvragen

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
^ die tip heb ik ooit wel eens geprobeerd in Breda. Ik moest toen het gekochte product inleveren om vervolgens hetzelfde product, maar dan nieuw, weer mee te mogen nemen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
-Edit valse verspreiding :p en niet goed gelezen

[ Voor 111% gewijzigd door nickko op 21-01-2013 09:31 ]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 18:51

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Sinds wanneer is een Macbook Pro een iPad model?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
Orion84 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 09:29:
[...]

Sinds wanneer is een Macbook Pro een iPad model?
KLopt helemaal! Verkeerd gelezen en weg ge-edit :( excuses
pven schreef op maandag 21 januari 2013 @ 09:26:
^ die tip heb ik ooit wel eens geprobeerd in Breda. Ik moest toen het gekochte product inleveren om vervolgens hetzelfde product, maar dan nieuw, weer mee te mogen nemen. 8)7
Het was eigenlijk een vraag, maar zoals ik het lees met een beetje geluk doen ze er niet moeilijk |:( over 8)7
Wellicht toch afhankelijk van de betreffende verkoper om zo'n houtje toutje oplossing te bedenken

[ Voor 53% gewijzigd door nickko op 21-01-2013 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ypho schreef op maandag 21 januari 2013 @ 08:30:
Goed dat ik nog even heb gewacht met de aanschaf van een Macbook Pro. Zoals ik uit de voorwaarden begrijp zijn deze niet uitgesloten :-)
Dat is helemaal waar, het perfect moment nu dus om een MacBook Pro te kopen!
Heb een klein rekensommetje gemaakt en de 200-300 euro korting die je op de meeste modellen kunt krijgen is gewoon enorm mooi meegenomen, zelfs met de normale Apple-acties bij Media Markt krijg je ze niet zo goedkoop! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 22:29:

Niemand die hier meer van afweet? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmeer
  • Laatst online: 27-08 12:57
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2013 @ 10:20:
[...]Niemand die hier meer van afweet? :$
Het kan gewoon in een vestiging op voorraad zijn als het in de webshop niet op voorraad is. Dus je zou moeten bellen of langs moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat komt mooi uit. Ik was van plan om een rMBP te halen. Iemand enig idee of MM ook studenten korting op Apple producten levert en of dit ook nog eens samen met de BTW actie te combineren valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0EPie0910
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:07
Geldt de BTW-korting ook voor deze SSD? Die is namelijk al in de aanbieding, en met BTW korting gaat de prijs wel lekker omlaag :)
Pagina: 1 ... 24 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen BTW betekent een voordeel van 17,36% en niet 21% korting. Check even deze BTW calculator. Discussie over het kortingspercentage mag geheel achterwege blijven (dus ook reacties op iemand die weer eens melding maakt dat het 21% korting zou zijn). Bvd!

Datzelfde geldt ook voor ander off-topic geneuzel en geklaag over het prijsniveau en andere irrelevante zaken.

Lees ook even de volgende FAQ en voorwaarden door.

Update
Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en toetsenborden, muizen en externe HDDs (computer afdeling). *

* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen

We blijven niet waarschuwen, vanaf nu gaan we bannen.