MediaMarkt BTW actiedagen Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 73.396 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147374

Topicstarter
De geen btw dagen bij MediaMarkt komen er weer aan. Zie hier meer informatie over de actie:

http://www.mediamarkt.nl/mcs/special/btwactie,10264,.html

Om vragen over kortingpercentage te voorkomen: Geen btw van 19% hoeven te betalen, komt neer op een korting van bijna 16%. Zie de website voor een rekenvoorbeeld. Blijft nog steeds een lekker kortingpercentage.

De link van bovenstaande pagina is overigens nog niet op de website van Mediamarkt zelf te vinden. Komt omdat de actie pas woensdagavond aangekondigd wordt en bekend mag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:09
Joehoeeeee, Apple doet mee aan de actie. Dus ook 16% korting op iPads

edit: iPad niet...-_-

[ Voor 15% gewijzigd door SquareOne op 25-01-2011 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-06 18:44
Uitgezonderd van deze actie zijn:

Muziek, film en games
Computer: Apple iPad
Games hardware
Hifi: Bose
Computeraccessoires
Witgoed: Liebherr
Accessoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:02
ipad doet niet mee. zie site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Brm-G schreef op maandag 24 januari 2011 @ 23:59:
Joehoeeeee, Apple doet mee aan de actie. Dus ook 16% korting op iPads

edit: iPad niet...-_-
Haha, wou net zeggen. Als je de producten onder elkaar zet die niet meedoen, is het lijstje aardig lang.

Iemand een Canon EOS 5D gespot of mag een product ook met btw korting besteld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-06 16:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hmm.. leuk moment om een simpel 2.1 setje te kopen :) Mischien wel 5.1, toch weer 16% :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:16
Liebherr doet niet mee, jammer dat zijn toch mooie koelkasten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
iPad word nog 'beschermt' door apple, laat dat iig duidelijk zijn. als 't aan de MM gelegen had, had 't anders geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Verstaan ze onder 'Games hardware' de Sony PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik denk het wel, maar zeker weten doe ik het niet.

Eens bedenken of ik nog iets van > € 100,- nodig heb, daaronder vind ik de korting het eigenlijk niet waard om de aanschaf eerder te doen dan gepland. Netbookje misschien? :)

Toch wel jammer dat de iPad niet mee doet :'(

[ Voor 15% gewijzigd door Dick op 25-01-2011 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Jup, was totale chaos geworden als de iPad meedeed. en inderdaad, 'Games hardware' moet over de consoles gaan, Xbox / PS / Wii etc etc. Valt me persoonlijk al mee dat apple weer meedoet, veel APR's die ongelukkig zijn deze week, scheelt ze veel omzet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Anoniem: 16328 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 02:17:
Verstaan ze onder 'Games hardware' de Sony PS3?
Geen van de consoles doet mee (valt inderdaad onder Games Hardware).
Anoniem: 147374 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 00:03:
Iemand een Canon EOS 5D gespot of mag een product ook met btw korting besteld worden?
5D zorgen ze meestal dat ze deze niet op voorraad hebben.

7D daarentegen is wel gewoon verkrijgbaar.
Anoniem: 147374 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 23:55:
De link van bovenstaande pagina is overigens nog niet op de website van Mediamarkt zelf te vinden. Komt omdat de actie pas woensdagavond aangekondigd wordt en bekend mag zijn.
Media Markt heeft al aangegeven de actie te houden.

[ Voor 46% gewijzigd door Xyzer op 25-01-2011 02:56 ]

Hier komt ooit nog wat te staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tom
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09-2024
Klinkt als een mooie kans om een Logitech z5500 te kopen! Of zou deze ook onder de titel 'Games hardware' gebracht zijn?

"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill, W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:32
-Tom schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 10:36:
Klinkt als een mooie kans om een Logitech z5500 te kopen! Of zou deze ook onder de titel 'Games hardware' gebracht zijn?
Of computer accesoires.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04 16:30
Anoniem: 147374 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 00:03:
[...]

Haha, wou net zeggen. Als je de producten onder elkaar zet die niet meedoen, is het lijstje aardig lang.

Vorige keer een ipod gekocht, maar deze was toen niet meer op voorraad. Dus heeft een MM-medewerker deze besteld onder de actie voorwaarden en dus nog met korting gekregen. Of ze dat ook met dure camera's doen weet ik niet, maar het valt te proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tom
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09-2024
Dat zou inderdaad logischer zijn. Ik vind computeraccessoires wel een erg breed begrip wat dat betreft.

"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill, W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:29
Iemand die toevallig weet of je bij de Mediamarkt ook je eigen MacBook Pro kan samenstellen? Zo ja, krijg je dan ook korting? Zo ja, iemand ervaring met Mediamarkt en eigen configuraties van Apple?

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 22:20
-LA- schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 10:52:
Iemand die toevallig weet of je bij de Mediamarkt ook je eigen MacBook Pro kan samenstellen? Zo ja, krijg je dan ook korting? Zo ja, iemand ervaring met Mediamarkt en eigen configuraties van Apple?
Je kan bij de MM gewoon de modellen bestellen die je ook op de online store van Apple kan samenstellen. Of dat onder de actie valt geen idee, meestal is het alleen op bestaande voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ik dacht even dat de btw vrije dagen gecancelled waren toen ik de titel las

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-05 04:07

Flappiewappie

Hier nog meer

Verkopen ze nog prepaid iphones bij de Mediamarkt? Al zouden ze namelijk 700 euro kosten dan betaal je maar 577 eypies. Nize.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Flappiewappie schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:00:
Verkopen ze nog prepaid iphones bij de Mediamarkt? Al zouden ze namelijk 700 euro kosten dan betaal je maar 577 eypies. Nize.
Je bedoelt simlock vrij? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingjunior
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-05 00:56
spijtig genoeg doen ze dit niet in België :(

PSN : runeviking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-05 04:07

Flappiewappie

Hier nog meer

Upbeat schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:01:
[...]

Je bedoelt simlock vrij? ;)
Juistem :-)

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Flappiewappie schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:00:
Tijd voor een nieuwe rekenmachine: € 588 bedoel je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenjiBlade
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-01 18:40
Wat houdt "Accessoires" in? Lijkt me dat zwe dit op tal van producten kunnen stempelen. =/

Anyhoo - Zaterdag maar eens een Parrot kit gaan kopen in de MM :D, 16% korting, heb ergens nog wel een MM kadokaart voor 50... weet iemand of ze toevallig Iris of VVV cheques accepteren? Kan ik -nergens- vinden op de site en ik moet van die dingen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
GenjiBlade schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:11:
Wat houdt "Accessoires" in? Lijkt me dat zwe dit op tal van producten kunnen stempelen. =/

Anyhoo - Zaterdag maar eens een Parrot kit gaan kopen in de MM :D, 16% korting, heb ergens nog wel een MM kadokaart voor 50... weet iemand of ze toevallig Iris of VVV cheques accepteren? Kan ik -nergens- vinden op de site en ik moet van die dingen af.
Accessoires is een ruim begrip ja maar daar vallen onder dingen zoals batterijen, beschrijfbare cd/dvd's, kabels, muizen, tasjes/hoesjes, inktpatronen enz.

MM accepteerd geen VVV-bonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damfransje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-10-2020
Ik kreeg ook even een hartverzakking toen ik de titel las. Gisteren een Imac 27 inch gekocht in de hoop en verwachting dat later deze week de actie zou zijn en als je de titel leest lijkt het alsof de actie niet gehouden zou worden...

Daarna gelukkig de opluchting! Donderdag even cashen, jippie!!!!!!!!!!!!

Download het gratis e-book reisfotografie via: www.tweemetervijf.nl /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:22
De Logitech Z5500 valt onder Computer-accessoires

Bij Apple gaat het alleen om de huidige voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-06 13:50
Damfransje schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:35:
Ik kreeg ook even een hartverzakking toen ik de titel las. Gisteren een Imac 27 inch gekocht in de hoop en verwachting dat later deze week de actie zou zijn en als je de titel leest lijkt het alsof de actie niet gehouden zou worden...

Daarna gelukkig de opluchting! Donderdag even cashen, jippie!!!!!!!!!!!!
hoef je dan niet perse op die dagen te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Lijkt me dat je geen korting kan krijgen over iets wat je maandag aangeschaft hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Viper® schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 12:18:
Lijkt me dat je geen korting kan krijgen over iets wat je maandag aangeschaft hebt ?
Ze hebben 14 dagen laagste prijs garantie, je krijgt gewoon het verschil met wat het product tijdens de actie kost en wat jij betaald hebt retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 00:02
Viper® schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 12:18:
Breng je gewoon terug en haal je opnieuw met korting. Ik ga donderdag ook de laptop die ik zaterdag gekocht heb terugbrengen. Hij zit nog in de doos. :)
Phusebox schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 12:28:
[...]

Ze hebben 14 dagen laagste prijs garantie, je krijgt gewoon het verschil met wat het product tijdens de actie kost en wat jij betaald hebt retour.
Kijk dat is nog handiger. Hoef ik alleen de bon mee te nemen.

Er zijn trouwens nog meer uitzonderingen:
Officieel uitgesloten van deelname in de uitingen zijn: Sony: LX900-serie, HX900-serie, NX700-serie, NX710-serie, NX800-serie, NX810-serie, EX711-serie/ Panasonic: Alle Neo PDP-modellen en alle LED-modellen/ Samsung: 7700-serie, 8700-serie en de 9000-serie/ Philips: 8000-serie en de 9000-serie/ Sharp: LC40LE924E / LC46LE925E en LC60LE925E.

[ Voor 18% gewijzigd door M411007 op 25-01-2011 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

monkel schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:52:
[...]

hoef je dan niet perse op die dagen te kopen?
discutabel

https://service.mediamark...ticket_faq&ticketcatid=70
en dan doel ik op

1) op het woord "elders"
2) direct uit voorraad leverbaar is. Als je een product koopt wat waarschijnlijk gauw is uitverkocht, dan is die dus niet meer op voorraad.
◦Media Markt garandeert u altijd de laagste prijs voor een in een Media Markt-vestiging van gekocht product;

◦de laagste prijsgarantie geldt niet voor producten gekocht in de Media Markt Webshop;

◦wanneer u binnen veertien dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kunt kopen, dan ontvangt u van Media Markt het prijsverschil contant retour, mits:
1. het product nieuw, compleet in originele verpakking en direct uit voorraad leverbaar is;
2. het prijsverschil moet door Media Markt controleerbaar zijn door middel van een prijslijst, advertentie, schriftelijke bevestiging van de aanbieder en/of fysieke controle bij de betreffende aanbieder;
3. de betreffende aanbieder moet gevestigd zijn binnen een straal van vijftien km van de vestiging van Media Markt in Nederland waar de aankoop is gedaan;
4. het product wordt aangeboden in een openbaar toegankelijke winkel, dus niet via internet;
5. uitgesloten zijn aanbiedingen van (opheffings)uitverkopen, faillissementsverkoop, groothandelsverkoop, afwijkende leveringsvoorwaarden (bijvoorveeld op het terrein van toelating in Nederland, garantie en/of service), demomodellen, beschadigde producten, enzovoort.

◦het verschil wordt eenmalig terugbetaald na inname van de originele aankoopbon van Media Markt en uitsluitend wanneer aantoonbaar is voldaan aan de hiervoor genoemde voorwaarden. U ontvangt een kopie van de originele aankoopbon;

[ Voor 74% gewijzigd door Fish op 25-01-2011 12:40 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

GenjiBlade schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:11:

Gooien ze dat dan niet onder accessoire?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-03 20:30
M411007 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 12:29:
[...]

Er zijn trouwens nog meer uitzonderingen:

[...]
Die producten zijn alleen uitgesloten van deelname in de uitingen. Ze doen wel gewoon mee met de actie dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damfransje
Vorige jaren is hier ook veel gebruik van gemaakt (zoek maar hier op het forum) en het is door de zeer vriendelijke verkoper die ik maandag had ook bevestigd dat als die actie zou komen (hij wist van niets zei hij met een grote glimlach) je gewoon met de bon terug mag komen en je het verschil terug krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
fish schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 12:33:
[...]

discutabel

https://service.mediamark...ticket_faq&ticketcatid=70
en dan doel ik op

1) op het woord "elders"
2) direct uit voorraad leverbaar is. Als je een product koopt wat waarschijnlijk gauw is uitverkocht, dan is die dus niet meer op voorraad.

[...]
Punt 2 heeft niks te maken met de voorraad van de MM, maar met de voorraad van de concurrent.... (Dat lijkt mij tenminste)

Als de concurrent het product niet kan leveren voor de door hem of haar genoemde prijs dan is het ook niet nodig om aan prijscompensatie te doen.

Vandaag/morgen aanschaffen en donderdag korting halen is ZEER handig, want het is nu niet zo extreem druk en er is nog meer kans dat het gewenste product op voorraad is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:24
*snip* Nutteloos

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 25-01-2011 20:35 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
nooberke schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:06:
[...]
Vandaag/morgen aanschaffen en donderdag korting halen is ZEER handig, want het is nu niet zo extreem druk en er is nog meer kans dat het gewenste product op voorraad is :)
Wat je ook kan proberen is aangeven bij de verkoper dat je van de actie weet. Grote kans dat je het dan gelijk met korting mag meenemen, scheelt hen weer een hoop drukte tijdens de BTW dagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Upbeat schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:22:
[...]

Wat je ook kan proberen is aangeven bij de verkoper dat je van de actie weet. Grote kans dat je het dan gelijk met korting mag meenemen, scheelt hen weer een hoop drukte tijdens de BTW dagen ;)
Mhoah, toevallig heb ik er een mailtje overgehad O-)

En dat is niet de bedoeling, enige optie is om later het prijsverschil terug te halen ;)

Als ik het mailtje goed begrijp mag dit zelfs binnen de 14-dagen termijn, maar dat durf ik je niet 100% zeker te vertellen

Dat allemaal om de klant alsnog zo goed mogelijk van dienst te zijn en de drukte tijdens de BTW dagen enigszins te drukken

[ Voor 12% gewijzigd door nooberke op 25-01-2011 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

nooberke schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:06:
[...]

Punt 2 heeft niks te maken met de voorraad van de MM, maar met de voorraad van de concurrent.... (Dat lijkt mij tenminste)

Als de concurrent het product niet kan leveren voor de door hem of haar genoemde prijs dan is het ook niet nodig om aan prijscompensatie te doen.

Vooralsnog een aanname. Het enige wat ik wil zeggen dat induvidueel moeilijk kan gaan doen op basis van deze voorwaarde. en het zou jammer zijn als je dat 200 euro kostte
Voor de rest gun ik iedereen de korting van harte

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Laatst online: 31-05 21:39
Ik vraag me af of printers onder computer accessoires vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
5V1NA70G schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:35:
Ik vraag me af of printers onder computer accessoires vallen.
De printer zelf valt NIET in accessoires

Eventuele benodigde extra inkt/kabeltjes WEL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94989

Phusebox schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 12:28:
[...]

klopt.
heb het nog gevraagd via de site:
Geachte Heer/Mevrouw,

Stel ik heb op donderdag 13 januari in een van uw vestigingen een notebook gekocht, om 16.00.

Als twee weken later op donderdag 27 januari jullie een actie zouden hebben waarbij je zeg de btw niet hoeft te betalen...

En ik kom die donderdag 27 januari voor 16.00, val ik dan nog onder jullie regel binnen 2 weken prijsverschil terug wanneer goedkoper?

Mvg,
antwoord:
Geachte meneer xxxx,

bedankt voor uw aanvraag. Als u binnen 2 weken na aankoop van de laptop terug komt voor een laagste prijsgarantie, betalen wij u dit verschil terug.

Mvg,
ik moet donderdag voor 14.00 dat ding offcieel geruild hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertyuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-11-2024
Upbeat schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 10:54:
[...]

Je kan bij de MM gewoon de modellen bestellen die je ook op de online store van Apple kan samenstellen. Of dat onder de actie valt geen idee, meestal is het alleen op bestaande voorraad.
Ik heb hierna geinformeerd bij de MM in Den Haag, maar daar is het alleen de voorraad. Ik wilde namelijk ook een eigen configuratie hebben van een 21,5" iMac (ik kan niet typen op zo een NL toetsenbordje) maar dat kan niet in die dagen met 16% korting. Was wel ff balen zeg.
Gelukkig kon ik bij de Premium Reseller terecht voor een gewoon plankje die ook nog wat extra's te bieden heeft ten opzichte van de MM (iets met garantie, eigen werkplaats en cursussen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Petertyuh schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:05:
[...]

Ik heb hierna geinformeerd bij de MM in Den Haag, maar daar is het alleen de voorraad. Ik wilde namelijk ook een eigen configuratie hebben van een 21,5" iMac (ik kan niet typen op zo een NL toetsenbordje) maar dat kan niet in die dagen met 16% korting. Was wel ff balen zeg.
Dacht ik al wel, is wel vaker met hun Apple acties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmeer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-06 13:04
Standaard iMacs kan je wel gewoon met voordeel krijgen tijdens de BTW-actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
sebasmeer schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:15:
Standaard iMacs kan je wel gewoon met voordeel krijgen tijdens de BTW-actie.
Zolang de voorraad strekt dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damfransje
Zolang de voorraad strekt dus :)
Exact, dus daarom gisteren gehaald. Moet dan donderdag waarschijnlijk in een lange rij bij de klantenservice staan maar anders sta je in de winkel in de drukte dus dat heb ik er wel voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Staat in principe in de webshop hun complete aanbod? Of hebben ze in de winkels zelf nog meer staan?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

BTW is 19%
19% korting dus!

Ik beschouw dit als de laatste opmerking over het kortingspercentage. Het antwoord is dat je afgerond 16% korting krijgt.

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 25-01-2011 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Daar gaan we weer -O-

Edit: LOL op je plaatje

[ Voor 5% gewijzigd door Upbeat op 25-01-2011 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
SinergyX schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:34:
Staat in principe in de webshop hun complete aanbod? Of hebben ze in de winkels zelf nog meer staan?
De inkoop/verkoop/prijzen van de webshop en de vestigingen is verschillend....

Elke vestiging is een "bedrijf" op zich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-06 16:47

P-ter

...

SinergyX schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:34:
MediaMarkt winkels hebben hun eigen lokale voorraden, dus ook een eigen assortiment.
Het kan dus zijn dat de producten per winkel onderling verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
BTW betaal je als klant gewoon, anders is het belastingontduiking.

Je krijgt dus -/+ 16% korting. Dit geeft hetzelfde eindbedrag als je de 19%btw van de orginele prijs af zou halen.

Rekenvoorbeeld:

artikel kost 81,- euro
btw is 19% hierover is 19,- euro
totaal verkoop (inc btw) = 100,- euro

zonder de 19% btw zou het product dus 81,- euro zijn.
Om dit bedrag dus te krijgen met korting moet er 16% af van de artikel prijs (81,- %16 = 68,04)
hier 19% btw over = 12,93 + 68,04 is 80,97

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ok, dus langsgaan is de beter optie. Heb oog op wat 5.1 setjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:29

paQ

Viper® schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:44:
BTW betaal je als klant gewoon, anders is het belastingontduiking.

Je krijgt dus -/+ 16% korting. Dit geeft hetzelfde eindbedrag als je de 19%btw van de orginele prijs af zou halen.

Rekenvoorbeeld:

artikel kost 81,- euro

zonder de 19% btw zou het product dus 81,- euro zijn.
Om dit bedrag dus te krijgen met korting moet er 16% af van de artikel prijs (81,- %16 = 68,04)
hier 19% btw over = 12,93 + 68,04 is 80,97
dude :| :F

Je weet beter :N

[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 25-01-2011 20:37 ]

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
SinergyX schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:44:
Ok, dus langsgaan is de beter optie. Heb oog op wat 5.1 setjes :)
Als je pc speakertjes bedoelt, die doen niet mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Upbeat schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:55:
Als je pc speakertjes bedoelt, die doen niet mee :)
Nee, home cinema setje, 2.1 of 5.1 met optical of coax.dig ingang, gewoon simpel en goedkoop. Op de webshop staan er een aantal, maar 1 ervan zit geen ingang op en de andere is zilver/grijs (ik wil juist zwart :P), dus mischien dat ze wat meer hebben staan in het filiaal zelf.
artikel kost 81,- euro
Jij moet echt leren rekenen...

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 25-01-2011 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
hoe kan 19% btw over 81EU 19,- EU zijn? serieus, hou gewoon op. ik word hier treurig van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 21:52
Vul gewoon dat ding in die op de site van de Media Markt staat. Dan weet je precies wat je moet betalen en kan je jezelf ook niet voor lul zetten met domme rekensommetjes die nergens op slaan.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 13:41
Een NAS valt zeker onder computer accessoires :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik zou zeggen van niet maar het zou me niks verbazen als de MediaMarkt vind van wel. Mara een NAS is standalone netwerk opslag waar je niet eens een pc voor nodig hebt dus tja... lastig.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar wat heb je aan een netwerk opslag (optimaal gebruik) zonder enige vorm van computer? Natuurlijk heb je wat media-apparaten die ermee kunnen werken, maar onder de grote noemer (netwerkproducten) valt het uiteindelijk weer onder computer accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209360

Ik vraag me altijd af of met dit soort acties niet eerst de prijs met 19% wordt verhoogd. Om met de 16% korting weer op precies dezelfde prijs uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-05 09:53

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Anoniem: 209360 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:04:
Ik vraag me altijd af of met dit soort acties niet eerst de prijs met 19% wordt verhoogd. Om met de 16% korting weer op precies dezelfde prijs uit te komen.
Het antwoord is kort en krachtig nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Anoniem: 209360 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:04:
Er stond in een voorgaand topic over deze actie dat de consumentenbond 2 weken geleden naar de prijzen heeft gekeken in de Mediamarkt. Alleen folder artikelen mochten weer naar de oude prijs.

Of zoals er staat in FAQ van de BTW-actie:
Verhoogt Media Markt de prijzen voor deze actie van start gaat?
Nee. Media Markt verhoogt haar prijzen voorafgaand aan acties niet om vervolgens de korting te verlenen.
Ik zag vorige week product X in de folder voor 888 euro. Nu is hetzelfde product opeens 949 euro.
Alleen de prijzen van tijdelijke aanbiedingen die in de week voor de actie in flyers en advertenties zijn verschenen, worden aangepast naar het prijsniveau van voor de uiting in de flyer of advertentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-05 09:53

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Niet slecht bedoeld maar de meeste mensen snappen de filosofie achter Media Markt niet, de Media Markt gaat ook mee met de aanbiedingen van de (plaatselijke) concurrentie.

Dus bijvoorbeeld:

Media Markt heeft LCD TV X staan voor 999,-
Foka Rotterdam heeft hem normaal voor 1099,-, maar tijdelijk (weekaanbieding bijv.) voor 899,-

Alle Media Markt filialen binnen 15KM gaan dus mee met de prijs van Foka Rotterdam, dus MM Rotterdam Alexandrium, Centrum en Beijerlandselaan vallen o.a. binnen die 15KM. Die zullen dus de prijs aanpassen naar de Foka. Wanneer dit niet gebeurt, kan de klant hier zich op beroepen en zal het worden gedaan.

Maar gaat Foka weer naar 1099,- en/of hebben ze die aanbieding helemaal niet uit voorraad leverbaar dan gaat Media Markt ook weer naar de conventionele 'Media Markt prijs'. In dit geval 999,-.

Maar.. dan zegt de consumentenbond ineens van jaja de Media Markt is aan het sjoemelen met de prijzen! Want vorige week was televisie X zo duur en nu is hij zo duur. En ja, dat is niet echt onderzoek doen he.. Ik werk zelf dan in een Media Markt en wij hebben afgelopen 2-3 maanden inderdaad mensen over de vloer gehad van de consumentenbond (1x om precies te zijn). Die trouwens alleen prijzen opschreven van een handjevol producten, iets wat ik overigens niet begreep maarja..

Nu durf ik niet te spreken voor alle filialen, maar in ons filiaal wordt er absoluut niet gerommeld met de prijzen. Maargoed, toen de Kassa menig tijd geleden alweer aantoonde dat wij dit 'wel' deden werd dat dan ook aangetoond met aanbiedingen van de weken daarvoor.

[ Voor 3% gewijzigd door N1ckk op 25-01-2011 16:39 . Reden: foutje hersteld typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
ECiftci schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:47:
Een NAS valt zeker onder computer accessoires :(
Valt inderdaad onder Computer Accessoires

Ik sluit me aan bij mijn collega hierboven; we prijzen voornamelijk mee met de concurrent ;)

En vanaf begin Januari is het strikt verboden om prijzen te verhogen op de aanbiedingen na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
In deze geen issue want de MediaMarkt gaat niet mee in de prijzen van de concurrent als de MediaMarkt met de btw-korting goedkoper is dan de concurrent..

Dus:
MediaMarkt = 1000 euro
Concurrent binnen 15km = 850 euro

MediaMarkt BTW-actie: 1000 - 19% = 810 euro = goedkoper dan concurrent.

Het is dus niet:
MediaMarkt neemt concurrentprijs over; 850 en vervolgens de BTW-actie er overheen = -19% = 688,50 euro

Het valt me op dat de prijzen deze week bij MediaMarkt 'opvallend' hoger zijn en dat ze met de 19% actie inderdaad steeds net iets goedkoper zijn dan de laagste prijs in de Pricewatch en/of Kieskeurig.

Opzich prima, maar niet zo spectaculair als de MM-marketingafdeling doet geloven :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-04 16:40
nl.mark schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 17:03:
MediaMarkt BTW-actie: 1000 - 16% = 840 euro = goedkoper dan concurrent. Oftewel niet meer met rekensommetjes komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

nl.mark schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 17:03:
In deze geen issue want de MediaMarkt gaat niet mee in de prijzen van de concurrent als de MediaMarkt met de btw-korting goedkoper is dan de concurrent..

Dus:
MediaMarkt = 1000 euro
Concurrent binnen 15km = 850 euro

:') :F

[ Voor 43% gewijzigd door paQ op 25-01-2011 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377820

Ik denk ik maar proberen om een 27 imac in utrecht te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik baal er dus echt van dat de PS3 niet meedoet in de actie :(. Verder is het ook nog eens onhandig want je kunt niet goed zien wat ze allemaal voor spullen in de winkel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Anoniem: 16328 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 17:45:
Verder is het ook nog eens onhandig want je kunt niet goed zien wat ze allemaal voor spullen in de winkel hebben.
Lijkt me wel logisch hè :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nickalicious schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:36:

Nu durf ik niet te spreken voor alle filialen, maar in ons filiaal wordt er absoluut niet gerommeld met de prijzen. Maargoed, toen de Kassa menig tijd geleden alweer aantoonde dat wij dit 'wel' deden werd dat dan ook aangetoond met aanbiedingen van de weken daarvoor.
Weet niet bij welke vestiging je werkt maar toen ik nog in de corner werkte, alweer 4 jaar geleden, deden ze dat wel. Met name bij producten waar al zeer weinig marge op zaten. Heb toen een philips tv gekocht die één dag voor de actie 799,- was maar op de dag zelf opeens 899,-. Wou niet klagen want had nog een riante personeelskorting bovenop gekregen :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik werk bij The Corner, maar héél veel prijzen zijn gewoon zoals ze voor de actie waren, voorgaande jaren. Er zullen vast wel wat tv's tussen hebben gezeten die omhoog waren gegooid, maar het is mij niet opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hahn schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 18:04:
Ik werk bij The Corner, maar héél veel prijzen zijn gewoon zoals ze voor de actie waren, voorgaande jaren. Er zullen vast wel wat tv's tussen hebben gezeten die omhoog waren gegooid, maar het is mij niet opgevallen.
Hehe, prima als ze dat doen maar dan moeten ze niet in de voorwaarden zetten dat ze dat niet doen.

Maar vraagje. Weet je of het mogelijk is om eerste de laagste prijs van de concurrent te claimen en dan nog een btw korting krijgen?

Dus stel ik wil een Canon EOS 5D Mark II.

Bij Foka 1827,-
Bij MediaMarkt 1849,-

Kan ik eerst vragen of ze de prijs aan de goedkoopste concurrent aanpassen en dan pas de btw korting toepassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Hahn schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 18:04:
Zover ik weet houdt het hoofdkantoor ook de boel in de gaten bij de filialen qua prijsaanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Anoniem: 147374 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 18:15:
[...]

Hehe, prima als ze dat doen maar dan moeten ze niet in de voorwaarden zetten dat ze dat niet doen.

Maar vraagje. Weet je of het mogelijk is om eerste de laagste prijs van de concurrent te claimen en dan nog een btw korting krijgen?

Dus stel ik wil een Canon EOS 5D Mark II.

Bij Foka 1827,-
Bij MediaMarkt 1849,-

Kan ik eerst vragen of ze de prijs aan de goedkoopste concurrent aanpassen en dan pas de btw korting toepassen?
Je kán het vragen, maar ik denk niet dat ze ermee mee gaan. Door de korting ben je sowieso al véél goedkoper uit dan die 1827 bij Foka, dus je bent ook wel een beetje een vrek als je dan toch nog per se dat extra tientje ofzo eruit wilt halen, imo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Laatst online: 06:17
Jongens, is het een idee om te posten wie wat in de planning heeft om te gaan halen?!
Ben ik namelijk wel heel benieuwd naar en misschien doe ik zo nog een leuk ideetje op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

thijszor schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 02:41:
Jup, was totale chaos geworden als de iPad meedeed. en inderdaad, 'Games hardware' moet over de consoles gaan, Xbox / PS / Wii etc etc. Valt me persoonlijk al mee dat apple weer meedoet, veel APR's die ongelukkig zijn deze week, scheelt ze veel omzet...
Ik snap die hype echt niet van de iPad en iPhone. Voor de helft van het geld heb je een Android pad met praktisch dezelfde hardware uit dezelfde foxconn fabriek waarmee je wel flash sites kan kijken en VLC gebruiken.

Laat hoorde ik ook al iemand in de bus praten over hoe goed de iPhone wel niet is, je kon er gratis mee sms-en naar vrienden met whatsapp etc, maar dan moest je wel een iPhone hebben, anders kon het niet 8)7 Ik stuur al tijden berichten met een Android telefoon naar iPhones met whatsapp en eerder pingchat, werkt perfect.

Goed, ben ook niet zo hype gevoelig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

nl.mark schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:47:
Ja cool! Laten we een Apple/Android-vergelijk gaan doen!!
;(
Ik zeg alleen dat meneer een aannemelijke voorspelling doet; 16% korting op de iPad en het gaat gigantisch druk worden. En ik mij daar over verbaas, en het gebrek aan kennis over zaken bij de consument. Er zijn weinig bedrijven in de wereld waar de marketingafdeling het zo goed doet als bij Apple, toch zo'n beetje de benchmark op marketinggebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bartjuh schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:56:
[...]

Ik zeg alleen dat meneer een aannemelijke voorspelling doet; 16% korting op de iPad en het gaat gigantisch druk worden. En ik mij daar over verbaas, en het gebrek aan kennis over zaken bij de consument. Er zijn weinig bedrijven in de wereld waar de marketingafdeling het zo goed doet als bij Apple, toch zo'n beetje de benchmark op marketinggebied.
iPad is momenteel de beste tablet en voor elke fabrikant het referentiekader dus het is dan ook niet zo gek dat consumenten die tablet willen bemachtigen. Gebrek aan kennis bij de consument? De consument hoort Google verkondigen dat de huidige versies van Android nog niet geschikt zijn voor gebruik op tablets dus dan zal de consument ook denken dat zegt de ontwikkelaar van het besturingssysteem vast niet zonder reden. Een ander goed alternatief bestaat er nog niet dus dan wordt het de iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sylux
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-12-2021
zozo,goed weekend uitgekozen: net als ik mijn loon krijg.
donderdagochtend dan toch maar een MBP 13'' kopen :)
wilde eerst wachten op de update maar 974 euro is wel een nette prijs voor een MB.
mediamarkt Rotterdam open: 9.30
begin van de les:10:15
ik hou zo van mijn school in rotterdam :D
alleen hopen dat ze op vooraad zijn......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
sylux schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 20:23:
zozo,goed weekend uitgekozen: net als ik mijn loon krijg.
donderdagochtend dan toch maar een MBP 13'' kopen :)
wilde eerst wachten op de update maar 974 euro is wel een nette prijs voor een MB.
mediamarkt Rotterdam open: 9.30
begin van de les:10:15
ik hou zo van mijn school in rotterdam :D
alleen hopen dat ze op vooraad zijn......
Er staat op de speciale website dat alle vestigingen om 8 uur open gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sylux
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-12-2021
ja,ik had hier gekeken.
daar stonden verder geen wijzigingen dus ging maar van 9:30 uit.
anders neem ik nog wel een trein eerder. heb echt geen zin om dan zo'n mbp mis te lopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Alle zinloze oneliners mogen achterwege blijven. Dank voor de medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het kan zijn dat een enkeling een reactie van hem/haar kwijt is. Dat is het gevolg van een kleine opruiming. Excuses voor de overlast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rated
  • Laatst online: 10-08-2024
Alle dingen waar ik enigszins interesse in heb zijn uitgesloten, stelletje fuckers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-06 17:27

Saven

Administrator

Wtf als ik wil posten via quickreply ga ik naar de mediamarkt site :X Lijkt me niet helemaal de bedoeling??
edit: deze link om precies te zijn _O- wtf hax :')

Klikbaar werkt de link schijnbaar niet: copy/pasta:
http://www.mediamarkt.nl/mcs/special/btwactie,10101,.html

Maar kun je ook nog apple studentenkorting krijgen tijdens die dagen? dan is het misschien de moeite wel om eens de aanschaf van een mbp 15" te overwegen :)

[ Voor 32% gewijzigd door Saven op 25-01-2011 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Saven schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 21:22:

Maar kun je ook nog apple studentenkorting krijgen tijdens die dagen? dan is het misschien de moeite wel om eens de aanschaf van een mbp 15" te overwegen :)
Nope, niet mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Hm jammer. Kan dat alleen via de website van Apple dan? Dus ook niet bij APR's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Saven schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 21:54:
[...]

Hm jammer. Kan dat alleen via de website van Apple dan? Dus ook niet bij APR's ?
bij MM kan het vaak ook, maar korting op korting zal geen afdelingsleider doen.
en online en via APR's kan het ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

voor de imac jagers.... bij zowel MM R'dam Alexandrium als Centrum, staan pallets vol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
paQ schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 22:02:
voor de imac jagers.... bij zowel MM R'dam Alexandrium als Centrum, staan pallets vol!
Haha een beetje verstandige inkoper zal heus wel voor zorgen dat er genoeg Apple op voorraad is in alle vestigingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Even een vraag aan beheerders van dit topic? Ik heb Maandag,Dinsdag met MediaMarkt Heerlen gebeld om prijs van de iPod touch 4G 8GB te checken, is het toe gestaan omdat hier te posten? Of mag dat niet? Want ik weet niet of het problemen zou kunnen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Anoniem: 318025 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 22:07:
Even een vraag aan beheerders van dit topic? Ik heb Maandag,Dinsdag met MediaMarkt Heerlen gebeld om prijs van de iPod touch 4G 8GB te checken, is het toe gestaan omdat hier te posten? Of mag dat niet? Want ik weet niet of het problemen zou kunnen opleveren.
Zijn €209,- bij Media Markt Rotterdam centrum (zonder BTW eraf).

Hier komt ooit nog wat te staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

thijszor schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 21:56:
[...]

bij MM kan het vaak ook, maar korting op korting zal geen afdelingsleider doen.
en online en via APR's kan het ook ;)
staat nergens in de voorwaarden dat kortingen niet opgeteld kunnen worden volgensmij. dus maar even een poging wagen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Saven op 25-01-2011 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Saven schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 21:22:
Wtf als ik wil posten via quickreply ga ik naar de mediamarkt site :X Lijkt me niet helemaal de bedoeling??
edit: deze link om precies te zijn _O- wtf hax :')
Als het goed is moet het gefixt zijn. Oeps :X
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De discussie over het kortingspercentage is nu wel uitgekauwd. Die posts gaan per direct naar de prullenbak.

Houd even rekening met de inhoud van je bericht. Nutteloze oneliners worden verwijderd.