MediaMarkt BTW actiedagen Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 73.454 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsus86
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 19:38
Ik heb nog een vraag. Geldt de BTW-korting ook op producten die uitverkocht raken tijdens de actie? (Dus dat producten nabesteld moeten worden)

Iemand op pagina 1 zei dat het kon in het verleden (op een Ipod), maar ik vraag mij af of dat in alle vestigingen geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Saven schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 22:11:
[...]

staat nergens in de voorwaarden dat kortingen niet opgeteld kunnen worden volgensmij. dus maar even een poging wagen :P
Apple heeft van te voren de prijzen van producten voor studenten vastgesteld. Het is dus niet een bepaald percentage korting. Wat je kan proberen is of je de 16% korting kan krijgen op die specifieke prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xyzer schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 22:07:
[...]

Zijn €209,- bij Media Markt Rotterdam centrum (zonder BTW eraf).
Ja ook bij Heerlen en als ze zich eraan houden dat prijzen niet omhoog gaan vanwege die actie zou het dat Donderdag ook zijn, maar vond wel vreemd dat prijs van die iPod touch 4G 8GB in de webshop Maandag wel in prijs verhoogd is van € 209 naar € 219.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRaptor
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-08 23:29
Heeft iemand toevallig tijdens de vorige "BTW Weg Ermee" een Time Capsule met korting weten te bemachtigen? Ik vraag me namelijk af of MediaMarkt de Time Machine wel of niet zal aanmerken als een computer accessoire. Op de website van MediaMarkt wordt ik er ook niet wijzer van, daar is de Time Capsule namelijk niet gerubriceerd onder "Computer accessoires". :?

http://www.mediamarkt.nl/...43293.html?display=online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Saven schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 22:11:
[...]

staat nergens in de voorwaarden dat kortingen niet opgeteld kunnen worden volgensmij. dus maar even een poging wagen :P
omdat studentenkorting vanuit de mediamarkt eigenlijk verkapte laagste-prijs-garantie is. APR's zien er nog wat van terug als ik het goed heb, mediamarkt niet. het is dus ( neem aan voor alle vestigingen ) aangenomen dat je studentenkorting krijgt als je je studentenpas mee krijgt, maar de MM zal 't uit de marge betalen. daar je met de BTW actie lager in de prijs zit dan je met de studentenkorting zou kunnen krijgen, vervalt deze dus eigenlijk :). omdat je nog voordeliger bent als dat je 't ergens met studentenkorting zou kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

sylux schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 20:23:
zozo,goed weekend uitgekozen: net als ik mijn loon krijg.
Als ZZPer is het wel een $&^%-weekend, net als ik KW4 2010 betaald moet hebben :(

Ik zit te springen om een reserve-MBP dus moet even kijken of ik geld bij elkaar kan sprokkelen. Opdrachtgevers zijn tegenwoordig namelijk ook al niet zo happig om op tijd te betalen. Hebben ze deze actie eens per jaar of vaker? Als het in de zomer nogmaals gebeurt sla ik deze keer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is vaak in mei ook een BTW dag, maar absoluut geen garanties dat dat dit jaar ook zo is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:23
iRaptor schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 22:16:
Heeft iemand toevallig tijdens de vorige "BTW Weg Ermee" een Time Capsule met korting weten te bemachtigen? Ik vraag me namelijk af of MediaMarkt de Time Machine wel of niet zal aanmerken als een computer accessoire. Op de website van MediaMarkt wordt ik er ook niet wijzer van, daar is de Time Capsule namelijk niet gerubriceerd onder "Computer accessoires". :?

http://www.mediamarkt.nl/...43293.html?display=online
Deze valt onder de afdeling Computer Accessoires ;)

Eigenlijk kan je beter vanuit de andere richting denken; onder Computer hardware valt
Desktop
Netbook
Notebook
Printers
Scanners
Monitoren
Tablets
E-readers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 22:41:
Er is vaak in mei ook een BTW dag, maar absoluut geen garanties dat dat dit jaar ook zo is...
Dat is geen BTW-actie, dat is er sowieso maar één keer per jaar. Wat jij bedoelt is waarschijnlijk de vakantieverdubbelaar ofzo, waarmee je ook 16% korting krijgt (8% vakantiegeld maakt MM 16% korting van ofzo).

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Hoe ze het beestje noemen maakt mij niet uit, zolang ik een MBP voor 16% minder kan aanschaffen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Hahn schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 23:08:
[...]

Dat is geen BTW-actie, dat is er sowieso maar één keer per jaar. Wat jij bedoelt is waarschijnlijk de vakantieverdubbelaar ofzo, waarmee je ook 16% korting krijgt (8% vakantiegeld maakt MM 16% korting van ofzo).
Alleen is helaas deze actie niet voorbij gekomen afgelopen jaar, dus of het dit jaar nog gaat komen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorig jaar hadden ze een actie met camera's toen kocht ik nog een Sony Cybershot voor € 133.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-12-2024
Gsus86 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 22:12:
Ik heb nog een vraag. Geldt de BTW-korting ook op producten die uitverkocht raken tijdens de actie? (Dus dat producten nabesteld moeten worden)

Iemand op pagina 1 zei dat het kon in het verleden (op een Ipod), maar ik vraag mij af of dat in alle vestigingen geldt.
Over producten die uitverkocht raken weet ik het niet, maar vorig jaar was ik er de eerste dag rond 08:00 's ochtends en kon toen een MacBook die ze helemaal niet hadden met de btw-korting bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rated
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-08-2024
Upbeat schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 22:15:
[...]

Apple heeft van te voren de prijzen van producten voor studenten vastgesteld. Het is dus niet een bepaald percentage korting. Wat je kan proberen is of je de 16% korting kan krijgen op die specifieke prijzen.
Studentenkorting is wel een percentage, voor studenten 6% en docenten 8% bij ons.
APR's leveren deze kortingen altijd omdat ze het toch terug krijgen van apple zelf, zover ik weet mag de MM geen studentenkortingen verschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Upbeat schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 23:20:
[...]

Alleen is helaas deze actie niet voorbij gekomen afgelopen jaar, dus of het dit jaar nog gaat komen? :?
Vorig jaar was 'ie er wel, in juni, als ik het me goed herinner. Maar hij sloeg toen niet echt aan, omdat 'ie net zo was gepland dat veel mensen nog geen vakantiegeld hadden gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Rated schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 23:30:
[...]

Studentenkorting is wel een percentage, voor studenten 6% en docenten 8% bij ons.
APR's leveren deze kortingen altijd omdat ze het toch terug krijgen van apple zelf, zover ik weet mag de MM geen studentenkortingen verschaffen.
Niet helemaal waar, het komt neer op ongeveer 6%. Kijk maar eens bij Apple in de store voor onderwijs: http://store.apple.com/nl-edu

Het mag niet, maar er zijn zat die het wel doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Hahn schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 23:34:
[...]

Vorig jaar was 'ie er wel, in juni, als ik het me goed herinner. Maar hij sloeg toen niet echt aan, omdat 'ie net zo was gepland dat veel mensen nog geen vakantiegeld hadden gekregen.
Het was in 2009... afgelopen jaar hadden ze een actie met 4 halen 3 betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rated
Upbeat schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 23:35:
[...]

Niet helemaal waar, het komt neer op ongeveer 6%. Kijk maar eens bij Apple in de store voor onderwijs: http://store.apple.com/nl-edu

Het mag niet, maar er zijn zat die het wel doen :)
Het komt neer op ongeveer 6% omdat het ook 6% is :)

Anyway, vind het een beetje een onduidelijke actie, wat verstaan ze onder computer accessoires? Hardeschijf? Monitor?
Vind ik zelf geen accessoires, maar hoe kijkt meneer mediamarkt daar tegenaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Misschien eens kijken voor een Logitech Harmony One. Geen idee wat de normale prijs is echter, want staat niet in de webshop.

Edit: Externe hd's vallen niet onder accessoires. Zie de webshop.

[ Voor 21% gewijzigd door Atomsk op 25-01-2011 23:57 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Rated schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 23:39:
[...]

Het komt neer op ongeveer 6% omdat het ook 6% is :)
Wat jij wil ;)
Anyway, vind het een beetje een onduidelijke actie, wat verstaan ze onder computer accessoires? Hardeschijf? Monitor?
Vind ik zelf geen accessoires, maar hoe kijkt meneer mediamarkt daar tegenaan?
Harde schijf is een accessoire, monitor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Atomsk schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 23:42:
Misschien eens kijken voor een Logitech Harmony One. Geen idee wat de normale prijs is echter, want staat niet in de webshop.
Valt onder accessoires en doet dus niet mee.

Hier komt ooit nog wat te staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
nooberke schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 23:06:
[...]

Deze valt onder de afdeling Computer Accessoires ;)

Eigenlijk kan je beter vanuit de andere richting denken; onder Computer hardware valt
Desktop
Netbook
Notebook
Printers
Scanners
Monitoren
Tablets
E-readers
Opnieuw dan maar.....

HDD is dus GEEN hardware, believe me.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat

Hardware is het ook niet, dus doet niet mee met de actie :)

Edit: nooberke was me voor

[ Voor 5% gewijzigd door Upbeat op 26-01-2011 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rated
Upbeat schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 00:04:
[...]

Hardware is het ook niet, dus doet niet mee met de actie :)

Edit: nooberke was me voor
Lang leve de onduidelijkheid, ze kunnen dus zelf zeggen wat meedoet en wat niet, slim bekeken.
Mijn definitie van accessoire en hun definitie van accessoire zullen wel verschillen.

EDIT: Waar het eigenlijk op neer komt is als jij zegt geen accessoire en zij zeggen wel accessoire dan ben je uitgepoept

[ Voor 13% gewijzigd door Rated op 26-01-2011 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Rated schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 00:07:
[...]

Lang leve de onduidelijkheid, ze kunnen dus zelf zeggen wat meedoet en wat niet, slim bekeken.
Mijn definitie van accessoire en hun definitie van accessoire zullen wel verschillen.

EDIT: Waar het eigenlijk op neer komt is als jij zegt geen accessoire en zij zeggen wel accessoire dan ben je uitgepoept
Zij bedenken de actie in samenwerking met de fabrikanten dus lijkt me wel duidelijk dat zij bepalen wat wel en niet mee doet.

Alle producten vallen onder een bepaalde afdeling in het Mediamarkt systeem en zolang dat systeem zegt dat het een accessoire is, dan doet dat niet mee met de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:27
Accessoires hoort daar ook printers bij?
Anders zal ik nog maar eens een printer aanschaffen 1 van deze dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rated
Een accessoire (uit het Frans: bijkomstig) is een bijkomend, niet-noodzakelijk iets, dat behoort bij een wel noodzakelijk goed of zaak.

Ook op veel andere gebieden vindt men accessoires, zoals bijvoorbeeld in de wc. Dingen als een planchet of een toiletrolhouder zijn hier niet beslist noodzakelijk, maar veraangenamen het "bezoek" wel.

Wikipedia: Accessoire

Als we het op die fiets gaan bekijken kan je alles als accessoire zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wie heeft er ervaring met het kopen van een item om deze op een later tijdstip op te halen?

Ik wil met mijn ouders mee om ze te helpen met het kopen van een tv maar zowel mijn auto als hun auto biedt geen plaats aan 3 of 4 volwassenen en een 40+ inch tv.

Is dat mogelijk? Donderdag iets kopen en dan zaterdag ophalen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambolinie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-09 19:18
weet eigenlijk zeker dat deze van de week voor 125 euro te koop stond bij de mediamarkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Computer Accessoires is officieel gezien alles van routers tot printers. Zegt de naam ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ben benieuwd of de Sony DSC-HX5V ook voor een mooi prijsje te halen is. Kan hem op de site van MM niet vinden helaas. Zaterdag maar even gaan spotten in Alphen en/of Zoetermeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Kaasplank schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 08:40:
Wie heeft er ervaring met het kopen van een item om deze op een later tijdstip op te halen?

Ik wil met mijn ouders mee om ze te helpen met het kopen van een tv maar zowel mijn auto als hun auto biedt geen plaats aan 3 of 4 volwassenen en een 40+ inch tv.

Moet geen probleem zijn, en je kan ook laten bezorgen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Nickalicious schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 09:38:
Computer Accessoires is officieel gezien alles van routers tot printers. Zegt de naam ook al.
De printer categorie valt toch echt onder hardware O-)
Kaasplank schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 08:40:

Als je slim bent ga je vandaag al kijken en beslissen, aangezien het met de BTW dagen gruwelijk druk zal zijn ;)

TV's moet je vaak al achter afhalen, en het is geen probleem als dat dan wat langer duurt, geen idee of je dat (veilig) over meerdere dagen kan trekken.

De hele afdeling computer is simpelweg verdeelt in Computer Hardware en Computer Accessoires, alles wat met betrekking tot de computer niet op de afdeling Hardware valt valt dus onder Accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
nooberke schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 10:32:

Als je slim bent ga je vandaag al kijken en beslissen, aangezien het met de BTW dagen gruwelijk druk zal zijn ;)
De dichtstbijzijnde mediamarkt is helaas niet direct om de hoek dus ik zal moeten wachten tot donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met bellen naar een vestiging voor de huidige prijs van een product?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 18:11
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 10:41:
Iemand ervaring met bellen naar een vestiging voor de huidige prijs van een product?
Kun je beter niet proberen. Je staat lang in de wacht en lang niet iedere verkoper/medewerker verschaft die informatie (misschien uit het oogpunt van concurrentieonderzoek etc.). Vaak krijg je te horen dat je langs moet komen dus.

Zo ook voor voorraad informatie. Als de computer zegt 6 stuks 'vrij' van een bepaalde tv, en de telefoniste verteld dat dan betekent dat nog niet dat ze er ook echt zijn. Het kan zijn dat ze allemaal verkocht zijn in de tussentijd als je langskomt, het kunnen modellen zijn die retour zijn genomen voor reparatie, of het zijn showmodellen die ze door hele winkel hebben opgehangen (bij de kassa's bijv.). Voorraadinfo is dan ook niet echt betrouwbaar deze dagen.

Het komt er eigenlijk op neer dat je het beste gewoon echt langs komt, bespaart je lang wachten aan de telefoon/of flinke teleurstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thobe schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 10:53:
[...]

Kun je beter niet proberen. Je staat lang in de wacht en lang niet iedere verkoper/medewerker verschaft die informatie (misschien uit het oogpunt van concurrentieonderzoek etc.). Vaak krijg je te horen dat je langs moet komen dus.

Zo ook voor voorraad informatie. Als de computer zegt 6 stuks 'vrij' van een bepaalde tv, en de telefoniste verteld dat dan betekent dat nog niet dat ze er ook echt zijn. Het kan zijn dat ze allemaal verkocht zijn in de tussentijd als je langskomt, het kunnen modellen zijn die retour zijn genomen voor reparatie, of het zijn showmodellen die ze door hele winkel hebben opgehangen (bij de kassa's bijv.). Voorraadinfo is dan ook niet echt betrouwbaar deze dagen.

Het komt er eigenlijk op neer dat je het beste gewoon echt langs komt, bespaart je lang wachten aan de telefoon/of flinke teleurstellingen.
Mijn vriendin wil niet gaan terwijl zij die televisie krijgt van haar vader }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik zag eergisteren de Samsung LE32C654 bij de BCC voor 549 euro....

Dit is de C650 met een andere bezel. Volgens iemand zal de C650 bij de MM nu 439 euro gaan kosten....
De MM is niet in de buurt en de BCC wel.... Zullen ze bij de BCC de prijs verlagen (als je er om vraagt) ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Freakster86 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 12:04:

Dit is de C650 met een andere bezel. Volgens iemand zal de C650 bij de MM nu 439 euro gaan kosten....
De MM is niet in de buurt en de BCC wel.... Zullen ze bij de BCC de prijs verlagen (als je er om vraagt) ???
Wie niet waagt wie niet wint :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Laatst online: 12-09 14:25

Sick Nick

Drop the top!

Ik denk dat ze dan bij de BCC zeggen haal maar bij de MM. Misschien dat ze nog iets willen zakken naar 499 maar meer ook niet. Zeker omdat het nu qua typenummer 2 verschillende types zijn, ookal is het verschil misschien alleen de bezel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Laatst online: 12-09 19:59

Zjemm

...

hebben ze bij de MM ook imacs mat het engelse toetsenbord? ik hou niet van de nederlandse uitvoering

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Zjemm schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 12:14:
hebben ze bij de MM ook imacs mat het engelse toetsenbord? ik hou niet van de nederlandse uitvoering
Geen idee, maar waarom ga je niet gewoon kijken? Mochten ze het niet hebben, kun je van het bedrag dat je bespaart op de iMac volgens mij wel 10 toetsenborden halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Oké. Nog 1 punt... hoe kom je er achter of het model wat jij wilt (de C650) wel op voorraad is bij de MM vestiging (arnhem) ?? Gewoon bellen ofzo?

Ze zijn namelijk goedkoper dan webshops (ook al moet ik een stukje rijden) en die 14 dagen ruilen zonder huilen is dan wel de doorslag gevende factor.

Dan word het morgen eerst naar de BCC een medewerker proberen over te halen en anders direct door naar de MM :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Dat is het mooie aan BCC, die hebben door hun grootte heel vaak een net even ander typenummer :) Bij wasmachines is dat bijvoorbeeld ook het geval, dus ik denk dat je weinig kans maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Canon 7D body only

MM Alkmaar: €1189 op voorraad.
MM Arena: €1199 niet op voorraad.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:22
Gutteguttegut schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 12:50:
Canon 7D body only

MM Alkmaar: €1189 op voorraad.
MM Arena: €1199 niet op voorraad.
1299,- voor de 7D body (niet op voorraad) in Hengelo. :)

Shit net toevallig gisteren een Canon 60D 18-55 IS kit gekocht bij de BCC.. ;)

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 10:41:
Ja ik heb Maandag en Dinsdag gebeld vor prijs van iPod touch 4G 8GB, wordt daasr snel opgenomen en gewoon beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Zou de PS3 ook deze korting krijgen? Of valt dit weer onder de noemer "games of hardware"?

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
J0YR1D3R schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 12:49:
[...]

Dat is het mooie aan BCC, die hebben door hun grootte heel vaak een net even ander typenummer :) Bij wasmachines is dat bijvoorbeeld ook het geval, dus ik denk dat je weinig kans maakt :)
Ja. Het enige verschil is (wat ik kan vinden) toch echt een andere rand. Maar voor meer dan 100 euro verschil neem ik wel genoegen met zo'n rood puistje onderin....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Workaholic schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:19:
Zou de PS3 ook deze korting krijgen? Of valt dit weer onder de noemer "games of hardware"?
De PS3 valt natuurlijk onder games hardware en zal, overigens net als de games zelf, niet meedoen aan de actie. Het staat ook duidelijk op de website van de MM, op de pagina waartoe al meermaals is gelinkt in dit topic. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005

Osxy

Holy crap on a cracker

Workaholic schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:19:
Valt onder beide gok ik zo.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 16:24

duderuud

Sliden is koel

Gloeiende gloeiende! Net nu ik besloten heb een Sony EX711 te kopen zie ik dat deze niet onder de actie valt! :(

Dan zou ik de 710 moeten halen maar die heeft een grijze balk onderin ipv zwart :(

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
Freakster86 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 12:27:
Oké. Nog 1 punt... hoe kom je er achter of het model wat jij wilt (de C650) wel op voorraad is bij de MM vestiging (arnhem) ?? Gewoon bellen ofzo?

Ze zijn namelijk goedkoper dan webshops (ook al moet ik een stukje rijden) en die 14 dagen ruilen zonder huilen is dan wel de doorslag gevende factor.

Dan word het morgen eerst naar de BCC een medewerker proberen over te halen en anders direct door naar de MM :D
De c650 (32 inch) is bij MediaMarkt Arnhem niet op voorraad. Zag wel de 32 inch C630. Of er andere afmetingen van de 650 op voorraad zijn weet ik niet. Daar heb ik niet zo snel naar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
thobe schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:57:
[...]

De c650 (32 inch) is bij MediaMarkt Arnhem niet op voorraad. Zag wel de 32 inch C630. Of er andere afmetingen van de 650 op voorraad zijn weet ik niet. Daar heb ik niet zo snel naar gekeken.
Is het dan wel mogelijk een C650 tijdens deze aktie te kopen? In de winkel alvast kopen en later ophalen o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®

Ik heb dat 2 jaar geleden bij een actie van de Saturn wel voor elkaar gekregen. Ik heb een Sony W4210 ( W4000 model speciaal voor de BCC ) gekocht met de korting die bij de Saturn op de W4000 gegeven werd. Ik moest er wel even voor lullen, want in eerste instantie wilden ze de korting niet geven, maar na wat aandringen kreeg ik hem gewoon voor dezelfde prijs mee.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
Freakster86 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 15:05:
[...]

Is het dan wel mogelijk een C650 tijdens deze aktie te kopen? In de winkel alvast kopen en later ophalen o.i.d.?
De C650 stond ook niet in bestelling zag ik. Ik ben niet van de betreffende afdeling, maar ik verwacht eerlijk gezegd dat ze hem niet speciaal bestellen. Er zijn denk ik genoeg alternatieven voor deze tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Osxy schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:23:
[...]

Valt onder beide gok ik zo.
Wat is méér gameshardware dan een gameconsole?
duderuud schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:41:
Gloeiende gloeiende! Net nu ik besloten heb een Sony EX711 te kopen zie ik dat deze niet onder de actie valt! :(

Dan zou ik de 710 moeten halen maar die heeft een grijze balk onderin ipv zwart :(
Valt er wel onder, ze mogen er alleen geen reclame mee maken. Doet gewoon mee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
thobe schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:52:
[...]

De C650 stond ook niet in bestelling zag ik. Ik ben niet van de betreffende afdeling, maar ik verwacht eerlijk gezegd dat ze hem niet speciaal bestellen. Er zijn denk ik genoeg alternatieven voor deze tv.
Mwah beste koop consumentengids, vrijwel overal als beste getest, zeker in deze prijsklasse. Dus genoeg alternatieven zijn er zeker niet.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Kan wel weer zo zijn dat het bij een andere vestiging totaal anders is, houd daar rekening mee.... (allemaal eigen inkoop)

Dus wie niet waagt wie niet wint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Woy schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:52:
[...]

Ik heb dat 2 jaar geleden bij een actie van de Saturn wel voor elkaar gekregen. Ik heb een Sony W4210 ( W4000 model speciaal voor de BCC ) gekocht met de korting die bij de Saturn op de W4000 gegeven werd. Ik moest er wel even voor lullen, want in eerste instantie wilden ze de korting niet geven, maar na wat aandringen kreeg ik hem gewoon voor dezelfde prijs mee.
Ik ga dat morgen maar eens proberen. Jammer dat de MM hem niet meer heeft.
Bij de BCC kost de C654 549,- euro en de C650 is bij de webshops ~ 470,- euro. Dat is 80,- euro verschil.

Tot hoe hoog moet ik gaan bij de BCC? Digital Street zit hier ook dicht in de buurt, dus wat moet mij overhalen om bij de BCC te kopen?

Weet iemand de prijs van de LE32C550 bij MM Arnhem? Ik twijfel nog een beetje tussen de C550 en C650...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
LOL BCC doet nu precies hetzelfde (wat een verrassing)

De LE32C654 kost dan ~ 460 euro....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakster86 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 18:25:

Dus wat ik van de BCC begrijp is als de iPod touch 4G 8GB € 175 bij MediaMarkt kost dan verlaagt BCC de prijs ook naar € 175.

Ze zeggen dat zij dus ook de BTW Korting bieden tijdens zelfde dagen als MediaMarkt. Raar de webshop is momenteel helemaal niet open, buiten de thema webshops.

Ik bel nu met MediaMarkt om die prijs weer te checken en eerste keer dat ik in de wacht sta, maandag en dinsdag werd ik vrijwel direct te woord gestaan.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2011 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:57
Ik vind de formulering van wat meedoet en wat niet echt vaag (zoals de meesten van jullie dat ook vinden).

Ik neem dat ze met "Telecom" ook de huistelefoon onder valt (en niet alleen mobiele toestellen). Echter, valt monitoren dan onder de uitzonderingscategorie "Computer accessoires" of "Acceccoires"? (Of anders gesteld, vallen monitoren uberhaupt onder één van de categorieën, ik neem aan "computer"?)

Iemand die het met zekerheid kan zeggen?

[ Voor 12% gewijzigd door Amps op 26-01-2011 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
Phusebox schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:57:
[...]

Mwah beste koop consumentengids, vrijwel overal als beste getest, zeker in deze prijsklasse. Dus genoeg alternatieven zijn er zeker niet.
Ik moet je gelijk geven, ik keek alleen even naar de specs en dan zijn er vast genoeg alternatieven (misschien de Philips 7605h), maar de prijs 467 is inderdaad erg scherp. Alhoewel de webshops wel erg verschillen: Bol.com €467 en 4Launch €825.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Amps schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 19:15:
Ik vind de formulering van wat meedoet en wat niet echt vaag (zoals de meesten van jullie dat ook vinden).

Ik neem dat ze met "Telecom" ook de huistelefoon onder valt (en niet alleen mobiele toestellen). Echter, valt monitoren dan onder de uitzonderingscategorie "Computer accessoires" of "Acceccoires"? (Of anders gesteld, vallen monitoren uberhaupt onder één van de categorieën, ik neem aan "computer"?)

Monitoren vallen onder hardware, ben parttimer op afdeling computer so believe me ;)

Lol@Bcc actie ;w

[ Voor 77% gewijzigd door nooberke op 26-01-2011 19:22 . Reden: Quote geadd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 10 min iemand aan lijn, ja hij is nog steeds € 209, die moeten ook denken van er belt al 3 dagen iemand om de prijs op te vragen van de iPod touch 4G 8GB.

Ik zeg okay dan kom ik hem morgen halen >:)
offtopic:
Wetend dat hij dan € 175,62 dan kost

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2011 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
Amps schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 19:15:

Huistelefoons doen mee met de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 11:51
Freakster86 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 18:25:

bcc kon het niet hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af of de HP Store in Store die in de MM zitten, ook meedoen. Weet iemand dat?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2011 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 21:18
Wijkt het assortiment van de webshop af van het assortiment in de winkel? Ik wil namelijk een Sony BDV-IZ1000W (HiFi, €1200) kopen, maar hij staat niet in de webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Gelukkig maar :P Scheelt mij weer een hele rit. Wordt morgen dus tv kopen. Ga nog wel even goed kijken, want ik twijfel nu nog tussen de C654 en de C550(of zelfs C530). De laatste twee zijn een stuk goedkoper en de prijs word alleen opgehoogd door die 100hz....

C654 ~ 460,-
C550 ~ 333,-

* prijs na korting bij BCC >:)

Nogal een verschil zoals je ziet.... wie helpt mij kiezen ;) ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Laatst online: 11:38
MaZeLe schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 20:47:
Wijkt het assortiment van de webshop af van het assortiment in de winkel? Ik wil namelijk een Sony BDV-IZ1000W (HiFi, €1200) kopen, maar hij staat niet in de webshop.
Lang niet alles staat in de webshop.
Beste wat je kan doen is.... Bellen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
timwijn schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 21:38:
[...]

Lang niet alles staat in de webshop.
Beste wat je kan doen is.... Bellen. 8)7
Bellen tijdens de BTW-dagen? Als je van wachten houdt, vooral doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 23:31
Zo. Ik heb de spullen vast in huis (2 camera's). Van de week even terug voor de korting. Zo doe je dat. Op je gemakje de spullen uitzoeken, die dan ook nog voorradig zijn en van de week even anderhalf uur in de rij staan om 't verschil terug te krijgen.
Zjemm schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 12:14:
Hebben ze niet. 2 jaar terug deden de Apple toetsenborden niet mee in MM in Den Haag, waar toen wel de Macbook Pro's meededen.

[ Voor 40% gewijzigd door Dancing_Animal op 26-01-2011 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Even een hersenspinsel...
Saturn valt onder hetzelfde moederbedrijf als media markt. Ook Saturn heeft dezelfde laagste-prijs-garantie. Kan ik morgen ook naar de saturn gaan om een macbook air op te halen voor dezelfde prijs als media markt?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 22:33
funk-e schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 21:58:
Saturn valt onder hetzelfde moederbedrijf als media markt. Ook Saturn heeft dezelfde laagste-prijs-garantie. Kan ik morgen ook naar de saturn gaan om een macbook air op te halen voor dezelfde prijs als media markt?
Aanbiedingen van andere winkels toch uitgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
karstnl schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 22:00:
[...]

Aanbiedingen van andere winkels toch uitgesloten?
Laagste prijsgarantie
Prijsverschil
Ik heb het product ergens anders goedkoper gezien. Kan ik het verschil terug krijgen?
Saturn garandeert u altijd de laagste prijs voor een in een Saturn-vestiging van gekocht product;
de laagste prijsgarantie geldt niet voor producten gekocht in de Saturn Webshop;
wanneer u binnen veertien dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kunt kopen, dan ontvangt u van Saturn het prijsverschil contant retour, mits:
1. het product nieuw, compleet in originele verpakking en direct uit voorraad leverbaar is;
2. het prijsverschil moet door Saturn controleerbaar zijn door middel van een prijslijst, advertentie, schriftelijke bevestiging van de aanbieder en/of fysieke controle bij de betreffende aanbieder;
3. de betreffende aanbieder moet gevestigd zijn binnen een straal van vijftien km van de vestiging van Saturn in Nederland waar de aankoop is gedaan;
4. het product wordt aangeboden in een openbaar toegankelijke winkel, dus niet via internet;
5. uitgesloten zijn aanbiedingen van (opheffings)uitverkopen, faillissementsverkoop, groothandelsverkoop, afwijkende leveringsvoorwaarden (bijvoorveeld op het terrein van toelating in Nederland, garantie en/of service), demomodellen, beschadigde producten, enzovoort.
het verschil wordt eenmalig terugbetaald na inname van de originele aankoopbon van Saturn en uitsluitend wanneer aantoonbaar is voldaan aan de hiervoor genoemde voorwaarden. U ontvangt een kopie van de originele aankoopbon;

Indien u bij aankoop in een vestiging van Saturn kan aantonen dat het product elders en onder bovenstaande voorwaarden voordeliger kan worden aangeschaft, dan zal Saturn het product voor dezelfde prijs aan u leveren.
Moet dus wel uit voorraad leverbaar zijn. Hoe kan ik dat bewijzen?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 23:31
funk-e schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 22:04:
[...]

[...]

Moet dus wel uit voorraad leverbaar zijn. Hoe kan ik dat bewijzen?
Kunnen ze in het systeem zien. Op die pc's daar kunnen ze van alle filialen de voorraad en de prijs zien. Zowel van de MediaMarkten als van de Saturns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Dancing_Animal schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 22:07:
[...]

Kunnen ze in het systeem zien. Op die pc's daar kunnen ze van alle filialen de voorraad en de prijs zien. Zowel van de MediaMarkten als van de Saturns.
Alleen lopen die systemen sowieso al een dag achter (worden alleen 's ochtends geüpdate en volgens mij in het weekend helemaal niet) en met de actie zijn ze al helemaal niet meer betrouwbaar, want dan loopt het storm ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 26-01-2011 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Laatst online: 11-09 17:20
funk-e schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 21:58:
In feite zullen ze daar wel in meegaan ja! Maar breng dat wel op een normale manier naar de verkoper want er zijn klanten die kunnen nogal lomp en bot uit de hoek komen en dan kan Saturn altijd zeggen.. zoek het maar lekker uit bij de MediaMarkt. Saturn is wat dat betreft een stuk klantvriendelijker en bieden een betere service, althans zo zijn mijn ervaringen!

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te twijfelen of ik een iPod Touch ga halen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 23:09

Gilraen

The audacity!

Ik ben toevallig 2,5 week geleden bij de mediamarkt geweest, en mocht toen van de aardige verkoper even in een tweetal sandy-bridge desktops gluren (het was ochtend en dus lekker rustig in de med.markt for a change :P). Ging om twee (voor mediamarkt-doen) behoorlijk goede systemen, eentje met een i5 sandybridge en eentje met een i7. Bovendien was die i7 ook voorzien van een behoorlijk goede grafische kaart (de 6870 meen ik me te herinneren) en een ssd (van 60 of 80 gig oid). Deze was toen 1300 euro incl logitech muis en toetsenbord + overige behoorlijk goede hardware. Alleen had 't moederbord maar 1 pci-e x16 slot, dat was eigenlijk 't enige nadeel. EDIT: doe voeding was inderdaad ook niet zoveel soeps. Opzich wel genoeg watt, maar merkloos. Anyway; deze aardige jongeman verklapte me meteen even heeeel stiekem dat deze btw dagen eraan zouden komen, en dat dat mínstens 150 euro zou schelen op deze desktop en het ongeveer 1100 euro zou worden. Ben even gaan uitrekenen voor hoeveel ik dit ding zelf zou kunnen bouwen als ik al die onderdelen los & nieuw zou bestellen, en kwam erachter dat ik dan dus (met de huidige prijzen) duurder uit zou zijn..

Dus mocht iemand van jullie aan een 100% nieuw systeem toe zijn en te lui zijn om het zelf te bouwen (wat ik niet verwacht :P)... is het geen verkeerde aankoop. Vond het iig leuk om begin januari meteen al even een echte blik op de 1155 moederbordjes + processors te mogen werpen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Gilraen op 27-01-2011 13:57 ]

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De BCC heeft inderdaad ook de prijs van iPod touch 4G 8GB verlaagd, alleen wordt er daaruit gegaan dat hij € 219 kost met btw bij MediaMarkt, want heb gister nog gebeld en toen koste hij € 209 en bij BCC is hij in Heerlen ook niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Ik ben gisteravond langs MediaMarkt Leeuwarden gegaan om een MacBook Air 13" 128GB op te halen, maar ze hadden alleen maar 11" en nog één 13" 265GB. Vanochtend stond ik bij de MediaMarkt in Groningen en daar hadden ze alleen maar 11". De voorraad valt dus zwaar tegen. Het lijkt of ze alleen maar iMac's hebben ingekocht.

:(

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe was het met de drukte?

ik moet zo er heen (enschede) maar neem aan dat de drukte over de fillialen wel te vergelijken is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou hier gaat ie pas om 9:30 open 8)7 Maar ik ben extra 3 kwatier eerder gaan werken zodat ik rond half 5 bij de MediaMarkt ben.

Ik heb namelijk geen licht op de fiets en om 17:18 gaat de zon onder dus dan ben ik nog op tijd waarschijnlijk thuis.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2011 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
In Groningen liepen er misschien 25 man rond om 8:15.
Ik heb het nog nooit zo rustig gezien.

Op twitter lees ik wel dat het in sommige vestigingen erg druk is met rijen voor de deur.

@YipMan: Op de website en op alle tv-reclames zeggen ze dat alle vestigingen om 08:00 uur open zijn.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh de site zegt anders 9:30 maja zal wel de normale openingstijden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 22:28
Ik was om 08.00 bij MM Amsterdam Arena. Rij van 20 man ongeveer :P
8.30 stond ik buiten met een iMac :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurges
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-09 10:48
Lady_G schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 04:06:
Ik ben toevallig 2,5 week geleden bij de mediamarkt geweest, en mocht toen van de aardige verkoper even in een tweetal sandy-bridge desktops gluren (het was ochtend en dus lekker rustig in de med.markt for a change :P). Ging om twee (voor mediamarkt-doen) behoorlijk goede systemen, eentje met een i5 sandybridge en eentje met een i7. Bovendien was die i7 ook voorzien van een behoorlijk goede grafische kaart (de 6870 meen ik me te herinneren) en een ssd (van 60 of 80 gig oid). Deze was toen 1300 euro incl logitech muis en toetsenbord + overige behoorlijk goede hardware. Alleen had 't moederbord maar 1 pci-e x16 slot, dat was eigenlijk 't enige nadeel. Anyway; deze aardige jongeman verklapte me meteen even heeeel stiekem dat deze btw dagen eraan zouden komen, en dat dat mínstens 150 euro zou schelen op deze desktop en het ongeveer 1100 euro zou worden. Ben even gaan uitrekenen voor hoeveel ik dit ding zelf zou kunnen bouwen als ik al die onderdelen los & nieuw zou bestellen, en kwam erachter dat ik dan dus (met de huidige prijzen) duurder uit zou zijn..

Dus mocht iemand van jullie aan een 100% nieuw systeem toe zijn en te lui zijn om het zelf te bouwen (wat ik niet verwacht :P)... is het geen verkeerde aankoop. Vond het iig leuk om begin januari meteen al even een echte blik op de 1155 moederbordjes + processors te mogen werpen :P
Super! Dank je voor de tip. Ik heb idd eens even gekeken en het enige discussiepuntje zou de voeding zijn, maar je hebt toch niet veel mogelijkheden om extra videokaarten in te bouwen. Lijkt me ook niet direct nodig.. Voor de mensen die niet meteen kunnen betalen, heb je altijd nog PrimeLine. Voor 30 euro pas over 6 maanden betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren even gekeken naar een LED-televisie. Ik ben me werkelijk rotgeschrokken van de prijs. Zelfs als die 16% eraf gaat zijn ze nog een stuk duurder dan de webwinkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Smolders
  • Laatst online: 09-01 13:06
Afgelopen maandag een Nikon D7000 kit met 16-85VR lens gekocht bij MM Rotterdam centrum (was er maar één van) en vanochtend het BTW bedrag netjes terug gekregen.
Maandag hebben ze ook de prijs aangepast naar het niveau van de Kamera express, dus zeker niet te duur!
Erg goede actie van de Mediamarkt _/-\o_ ..... and I Am Nikon..... :*)
Was overigens niet druk om 9.00 uur....

[ Voor 46% gewijzigd door Jeroen Smolders op 27-01-2011 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 09:39:
Ik heb gisteren even gekeken naar een LED-televisie. Ik ben me werkelijk rotgeschrokken van de prijs. Zelfs als die 16% eraf gaat zijn ze nog een stuk duurder dan de webwinkels.
Led tv's zijn altijd veel te duur in dit soort winkels... waarom?? geen idee. Een merk als philips is ook vaak way over priced... geen wonder dat ze er weinig van verkopen.

Iemand nog tips: LE32C550 of LE32C654 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
Freakster86 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 09:52:
[...]

Led tv's zijn altijd veel te duur in dit soort winkels... waarom?? geen idee. Een merk als philips is ook vaak way over priced... geen wonder dat ze er weinig van verkopen.

Iemand nog tips: LE32C550 of LE32C654 ??
Waarom? Op internet worden vaak geimporteerde modellen aangeboden. MediaMarkt koopt de tv's direct in bij de fabrikant. De fabrikanten willen dat de dure series niet worden 'afgeschoten' in prijs. Dat is ook de reden dat je de 8000 en 9000 serie van Philips niet zomaar in de folder ziet staan. Deze kost bij de normale winkels zoals BCC, MediaMarkt, S&F ongeveer evenveel.

Voorbeeld:
De 32PFL7605H van Philips kost nu bijv. €553 ipv €659 (exclusief verwijderingsbijdrage, prijs van MediaMarkt Arnhem). Deze €553 ligt nog altijd onder de prijs van de goedkoopste webshop uit de pricewatch (Link: pricewatch: Philips 32PFL7605H)

En een TV (32 inch is goed te doen) haal ik toch liever op dan dat ik hem laat bezorgen (als ik zie hoe de pakketbezorgers ermee omgaan soms..).

Zoals je ziet ben ik een beetje pro-MediaMarkt, maar dat komt puur omdat ik er werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Gisteravond een Sony 32ex500 opgehaald en vanavond even het verschil terughalen. Met deze actie komt de prijs toch mooi €30,- onder de laagste internetprijs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Hmm, sta ik dus vanochtend om 08:00 uur bij de Media Markt, hebben ze geen voorraad Macbook Air 13". Nu krijg ik een bericht van Media Markt via twitter dat ik dus blijkbaar wel had kunnen bestellen voor de lagere prijs.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/74Fb9r7LDyu89Za1RfoZYP5Q/full.gif

In Leeuwarden zeiden ze gisteren dat de btw-actie alleen telt voor de huidige voorraad. I am confused.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:10

qless

...vraag maar...

Zo net even in Breda om 8:00 een Canon 5dII met 24-105 gescoord, was nog redelijk rustig, maar de imacs vlogen wel de winkel uit ;)

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Laatst online: 10-09 14:22
Bijna geen kip te bekennen in Hengelo. :)

Anyway:

Dinsdag een Canon 60D + 18-55 IS gekocht voor 929,-, vandaag terug gegaan (eerst even gekeken bij de MM die er naast zit). Daar koste dit setje 939,-.

Ik liep de BCC in, en ze wilde me 148,33 terug geven (daar ben ik ook mee naar huis gegaan..), ik zei 'volgens mij klopt dat niet, binnen 14 dagen ergens anders een lagere prijs, verschil + 25% van het verschil krijg je terug'.

Die vrouw ging in gesprek met 4-5 man, en kwam terug, nee sorry dat geldt niet bij acties. :? 8)7 Er was niks aan te doen, die 25% kreeg ik niet terug.

Ik kan er niets over vinden.. http://www.bcc.nl/info/everyday-low-pricing

Rare winkel, BCC houdt zichzelf niet aan hun eigen voorwaarden.

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
funk-e schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:31:
Hmm, sta ik dus vanochtend om 08:00 uur bij de Media Markt, hebben ze geen voorraad Macbook Air 13". Nu krijg ik een bericht van Media Markt via twitter dat ik dus blijkbaar wel had kunnen bestellen voor de lagere prijs.

[afbeelding]

In Leeuwarden zeiden ze gisteren dat de btw-actie alleen telt voor de huidige voorraad. I am confused.
Er staat in die Tweet "vaak" en "mogelijkheden". Apple hoort niet tot die mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deorgere schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:42:
Bijna geen kip te bekennen in Hengelo. :)

Anyway:

Dinsdag een Canon 60D + 18-55 IS gekocht voor 929,-, vandaag terug gegaan (eerst even gekeken bij de MM die er naast zit). Daar koste dit setje 939,-.

Ik liep de BCC in, en ze wilde me 148,33 terug geven (daar ben ik ook mee naar huis gegaan..), ik zei 'volgens mij klopt dat niet, binnen 14 dagen ergens anders een lagere prijs, verschil + 25% van het verschil krijg je terug'.

Die vrouw ging in gesprek met 4-5 man, en kwam terug, nee sorry dat geldt niet bij acties. :? 8)7 Er was niks aan te doen, die 25% kreeg ik niet terug.

Ik kan er niets over vinden.. http://www.bcc.nl/info/everyday-low-pricing

Rare winkel, BCC houdt zichzelf niet aan hun eigen voorwaarden.
Ik vindt dit: Bij kortingsacties moet aan dezelfde actievoorwaarden worden voldaan.

Vandaar dat BCC ook die actie van btw eraf heeft in zijn prijzen?, maar goh ik hoef niet +25% als er al zo'n btw korting actie op zit, dan zouden ze ja geen winst meer kunnen maken op sommige artikelen 8)7 .
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De discussie over het kortingspercentage is nu wel uitgekauwd. Die posts gaan per direct naar de prullenbak.

Houd even rekening met de inhoud van je bericht. Nutteloze oneliners worden verwijderd.