Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Verwijderd
Ja maar geld natuurlijk niet voor actie's, ik kan echt niet in die voorwaarden lezen at voor actie's geld, alleen bij actie's met dezelfde voorwaarden ofzo, dat haal ik uit die zin.Deorgere schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:48:
[...]
Dan moeten ze dat niet op hun website zetten.
Contact opnemen met het hoofdkantoor en zeggen dat je ook die 25% wilt die beloofd wordt, er staat immers nergens genoemd dat acties uitgesloten zijn van die regel en ook in hun reclame hebben ze het juist specifiek over het geval dat ze het ook doen als winkels er een actie bovenop doen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Nee de belbus sturen van KassaTsurany schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:58:
[...]
Contact opnemen met het hoofdkantoor en zeggen dat je ook die 25% wilt die beloofd wordt, er staat immers nergens genoemd dat acties uitgesloten zijn van die regel en ook in hun reclame hebben ze het juist specifiek over het geval dat ze het ook doen als winkels er een actie bovenop doen.
Deze zin ( Bij kortingsacties moet aan dezelfde actievoorwaarden worden voldaan. ) lijkt me juist zeggen dat bij korting actie aan zelfde voorwaarden moeten voldoen als die actie wat zij hebben, en nou bij MediaMarkt kun je niet online bestellen zonder btw en bij BCC wel, das al verschillend in de voorwaarden van de acties.
Das mooie van taal het kan meer betekenissen hebben.
Ik kan mijn ouders nog 100x zeggen dat ze niet meteen de vraagprijs moeten betalen en eerst op internet moeten kijken wat het kost. Maar ondanks dat, betalen ze gewoon netjes de volle mep. Daar verdienen ze geld aan..
Verwijderd
Omdat veel mensen eigenlijk maar voor een ding komen en wellicht ook wel accesoires erbij kopen en waar denk je dat bij MediaMarkt dikke winst zit? Die accessoires juist daar verdienen ze goed op, zijn kleinere bedragen maar winst marges op zulke producten zijn wel veel hogere en laat dat net buiten deze actie vallen.Deurges schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:04:
Waarom zouden ze jou wat verkopen als ze dikke minmarge maken? Voor jou 10 anderen.. En als jij sowieso altijd voor de laagste prijs gaat, is de kans al kleiner dat je blijft terug komen. Aan jou verdienen ze niks
Ik kan mijn ouders nog 100x zeggen dat ze niet meteen de vraagprijs moeten betalen en eerst op internet moeten kijken wat het kost. Maar ondanks dat, betalen ze gewoon netjes de volle mep. Daar verdienen ze geld aan..
Nee aan mijn verdienen ze ook niks aan, ik had laatste alleen in online webshop een cadeaubon van € 45 besteed maar had ik van werk gekregen en die iPod touch 4g die ik me straks ga halen zullen ze echt niet veel op verdienen.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Verwijderd
Nee ik ben ervoor 3 kwartier eerder gaan werken en heb mijn fiets bij me om 16:00 naar de MediaMarkt te rijden, ik neem daar echt geen vrij voor die iPod touch 4G lopen echt niet weg ofzo.BeQuietAndDrive schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:16:
Lol, nemen jullie er een vrije dag voor of zo?ik ga vanavond na het werk even kijken. Ik heb eigenlijk niets nodig maar wie weet lopen we iets leuks tegen het lijf.
Part-time.BeQuietAndDrive schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:16:
Lol, nemen jullie er een vrije dag voor of zo?ik ga vanavond na het werk even kijken. Ik heb eigenlijk niets nodig maar wie weet lopen we iets leuks tegen het lijf.
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Verwijderd
je hoort gewoon ook nog die 25% te krijgen.Hoe werkt Everyday Low Pricing?
Wanneer u toch binnen 14 dagen na uw aankoop bij BCC hetzelfde artikel bij een van de genoemde concurrenten voor een lagere prijs kunt kopen, betaalt BCC u het verschil plus 25% van het verschil terug.
Hiervoor gelden de volgende voorwaarden:
Het artikel is als nieuw direct leverbaar in de originele gesloten fabrieksverpakking.
Alleen de door BCC geselecteerde concurrenten komen in aanmerking. Dit zijn de genoemde concurrenten in de bovenstaande lijst
De concurrent waar het prijsverschil is geconstateerd dient binnen het BCC verzorgingsgebied te vallen
Het artikel is voorzien van het door de officiële Nederlandse importeur afgegeven garantiebewijs.
Het artikel moet in de winkel of op de website van de concurrent duidelijk zijn geprijsd.
De verkoopprijs moet door BCC gecontroleerd kunnen worden.
Bij kortingsacties moet aan dezelfde actievoorwaarden worden voldaan.
Prijzen gelden niet voor schade- en/of demo artikelen.
ik zou de voorwaarden opnieuw uitprinten en terug gaan.
je laat je toch geen 200 euro door de neus boren door een stel verkopertjes die ws zelf de voorwaarden niet eens kennen.
- Bij uitgezonderde productgroepen staat expliciet gameshardware. Doen games zelf wel mee? Die staan namelijk weer niet bij de productgroepen die meedoen met de actie
- Betaalt MM letterlijk de BTW? Of krijg je gewoon die korting? Als ik nl bijvoorbeeld een imac koop voor mijn zaak dan betaal ik sowieso geen BTW (nou ja ik betaal het wel maar verreken het later of course). Ik vraag me af of dit alsnog kan, bovenop de +-16% die MM van de prijs afhaalt. iemand die daar ervaring mee heeft?
[ Voor 8% gewijzigd door KingKoning op 27-01-2011 11:23 ]
Verwijderd
Dat is natuurlijk geen enkel probleem, ze geven feitelijk gewoon een korting van +/- 16% over het nettobedrag, over dit nettobedrag wordt weer gewoon 19% btw gerekend.KingKoning schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:21:
- Betaalt MM letterlijk de BTW? Of krijg je gewoon die korting? Als ik nl bijvoorbeeld een imac koop voor mijn zaak dan schrijf ik de btw normaliter sowieso al af. Ik vraag me af of dit alsnog kan, bovenop de +-16% die MM van de prijs afhaalt. iemand die daar ervaring mee heeft?
De MM betaald niet de BTW; je krijgt dus inderdaad gewoon de korting. Je kan gewoon dus nog zelf de 19% terug vragen, want over het product wat je koopt, betaal je wel gewoon de 19% BTW. (anders zou het belastingfraude zijn of iets in die richting..)
KingKoning schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:21:
- Betaalt MM letterlijk de BTW? Of krijg je gewoon die korting? Als ik nl bijvoorbeeld een imac koop voor mijn zaak dan betaal ik sowieso geen BTW (nou ja ik betaal het wel maar verreken het later of course). Ik vraag me af of dit alsnog kan, bovenop de +-16% die MM van de prijs afhaalt. iemand die daar ervaring mee heeft?
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Verwijderd
Uitgezonderd van deze actie zijn:
* Muziek, film en games
* Computer: Apple iPad
* Games hardware
* Hifi: Bose
* Telecom: Apple iPhone
* Computeraccessoires
* Witgoed: Liebherr
* Accessoires
Wat een blunder van ze.
http://www.mediamarkt.nl/mcs/special/btwactie,10101,.html
Verwijderd
de winkel was echt rustig, de klanten die er waren stonden uiteraard wel bij de dure laptops en tv's en dergelijk.
bij de klantenservice een paar mensen net als mij hun geld terug vragen.
toch lekker om nog ff 100 euro te krijgen waar ik niet op gerekend had
Dichts bijzijnde mediamarkten liggen hier even vandaan dus misschien dat iemand anders hier wat meer over weet
Verwijderd
Als je geld terug vraag? Ga je dan de winkel in en koop je hem weer maar dan met de BTW actie? Wat als ze geen meer hebben dan?Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:31:
was om 10 uur bij MM enschede.
de winkel was echt rustig, de klanten die er waren stonden uiteraard wel bij de dure laptops en tv's en dergelijk.
bij de klantenservice een paar mensen net als mij hun geld terug vragen.
toch lekker om nog ff 100 euro te krijgen waar ik niet op gerekend had
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2011 11:33 ]
Het was een reactie op mijn tweet dat ze geen Macbook Air's op voorraad haddenUpbeat schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:45:
[...]
Er staat in die Tweet "vaak" en "mogelijkheden". Apple hoort niet tot die mogelijkheden.
...less is more
Maak je nou een grapje? Hoeveel 5d's waren er nog op voorraad. Pak ik na school de trein gelijk erheenqless schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:31:
Zo net even in Breda om 8:00 een Canon 5dII met 24-105 gescoord, was nog redelijk rustig, maar de imacs vlogen wel de winkel uit
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Net even contact gehad met het hoofdkantoor, ze konden er daar niets aan veranderen, ik word zo terug gebeld door iemand van de BCC in hengelo.. Ben benieuwd, hoor die 25% inderdaad nog te krijgen.Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:19:
bcc:
[...]
je hoort gewoon ook nog die 25% te krijgen.
ik zou de voorwaarden opnieuw uitprinten en terug gaan.
je laat je toch geen 200 euro door de neus boren door een stel verkopertjes die ws zelf de voorwaarden niet eens kennen.
http://www.iosweb.nl/ipho...-e-50336-bij-media-markt/Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:27:
Ik heb net die reclame van deze actie gekeken en wat zie ik langs komen een iPhone 4 en wat staat in de voorwaarden.
Uitgezonderd van deze actie zijn:
* Muziek, film en games
* Computer: Apple iPad
* Games hardware
* Hifi: Bose
* Telecom: Apple iPhone
* Computeraccessoires
* Witgoed: Liebherr
* Accessoires
Wat een blunder van ze.
...less is more
Verwijderd
Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn 2 dingen, als je prijs verschil wel terug gekregen hebt waarom wil je dan nog die 25% ? Alleen omdat het in die onduidelijke voorwaarden staat dat je daar recht op heb? Is niet zo dat ze daar vanaf mogen wijken?Deorgere schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:49:
[...]
Net even contact gehad met het hoofdkantoor, ze konden er daar niets aan veranderen, ik word zo terug gebeld door iemand van de BCC in hengelo.. Ben benieuwd, hoor die 25% inderdaad nog te krijgen.
De MM geeft 19% korting, over alles moet namelijk BTW betaald worden. Je kan dus ook nog eens bij de belastingsdienst jou 19% terugvragen.GermanPivo schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:25:
To late. ^^
De MM betaald niet de BTW; je krijgt dus inderdaad gewoon de korting. Je kan gewoon dus nog zelf de 19% terug vragen, want over het product wat je koopt, betaal je wel gewoon de 19% BTW. (anders zou het belastingfraude zijn of iets in die richting..)
[...]
Weddings are basically funerals with cake.
Ben me toch aan het overleggen of ik die Medion 2600k zou halen of niet.. Beetje afhankelijk van het feit of ik nog wat van de prijs kan afhalen..
Verwijderd
Ja wat ze daarschrijven zie ik net ook, maar lijkt wel alsof ze dat extra versnelt hebben op moment dat die iPhone 4 langs komt.
Ik voldoe aan alle voorwaarden, het zijn hun eigen 'regels' en 'beloftes' die ze niet nakomen. Mochten we er niet uitkomen dan zal ik nooit meer iets kopen bij de BCC.Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:52:
[...]
Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn 2 dingen, als je prijs verschil wel terug gekregen hebt waarom wil je dan nog die 25% ? Alleen omdat het in die onduidelijke voorwaarden staat dat je daar recht op heb? Is niet zo dat ze daar vanaf mogen wijken?
De bus stopt zo ongeveer om de hoek, dus goed te doen met het OVVerwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:45:
[...]
Maak je nou een grapje? Hoeveel 5d's waren er nog op voorraad. Pak ik na school de trein gelijk erheen

Ik hoef morgenavond pas aan de bak, benieuwt of we dan nog wat hebben qua Apple
Verwijderd
Misschien moet je ze dat vertellen wat je nu hier zegt, je ziet vanzelf wel als ze zich er wat van aantrekken, ik vindt die voorwaarden niet helemaal duidelijk maar goed.Deorgere schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:56:
[...]
Ik voldoe aan alle voorwaarden, het zijn hun eigen 'regels' en 'beloftes' die ze niet nakomen. Mochten we er niet uitkomen dan zal ik nooit meer iets kopen bij de BCC.
Zo zou ik volgens mijn zorgverzekering recht hebben van extra vergoeding van 60 euro op mijn bril, maar omdat ik het merk monteur gratis kreeg kreeg ik die 60 euro verhoging niet en eigenlijk stond nergens dat ik bij die actie niet kreeg, behalve in de berekening die ik via hun site gedaan had.
Gedaan, maar omdat de prijs al zo scherp was gingen ze er niet in mee.Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 12:01:
[...]
Misschien moet je ze dat vertellen wat je nu hier zegt, je ziet vanzelf wel als ze zich er wat van aantrekken, ik vindt die voorwaarden niet helemaal duidelijk maar goed.
Leuk en aardig natuurlijk dat het al scherp geprijsd is, maar er staat nergens in de voorwaarden dat die 25% niet geldt als het al een sherpe prijs is.

What a fine day for Science! | Specs
Toen ik weg ging, nog 2x kit met 24-105, maar dat kan natuurlijk zijn dat ze meer voorraad hebbenVerwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:45:
[...]
Maak je nou een grapje? Hoeveel 5d's waren er nog op voorraad. Pak ik na school de trein gelijk erheen
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Ben zelf in het algemeen wel benieuwd of er een beetje aanbod is in HiFi. Niet de "standaard" 5.1 setjes, maar inderdaad leuke versterkers/receivers van bijv. Onkyo en speakers van bijv. Mordaunt?no00waa schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:31:
Iemand die toevallig naar receivers aan het kijken is bij de verschillende mediamarkten, dan met name Yamaha, Marantz en Onkyo? Komen deze voor een beetje leuke prijzen voorbij? ( de 600 euro + modellen )
Dichts bijzijnde mediamarkten liggen hier even vandaan dus misschien dat iemand anders hier wat meer over weet
In Breda hebben we een speciale "hoek" met de "A merk" componenten, geen idee wat we precies hebben. Volgens mij in ieder geval wel bekende merken als Onkyo/Marantz/Denon/Harman Kardon maar volgens mij nog wel wat meer/duurdere merkenNiels9 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 12:12:
[...]
Ben zelf in het algemeen wel benieuwd of er een beetje aanbod is in HiFi. Niet de "standaard" 5.1 setjes, maar inderdaad leuke versterkers/receivers van bijv. Onkyo en speakers van bijv. Mordaunt?
Verwijderd
Welke medion bedoel je. En hoeveel kost hij. Ik zit namelijk ook voor PC te kijken. En zat zelf te denken aan de HP Pavilion Elite HPE-520. Maar vergelijken is altijd handig.Deurges schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:53:
Je kunt ze altijd bellen en vragen naar de stock.. Is wel zo makkelijk ipv te wachten op de reactie van iemand hier
Ben me toch aan het overleggen of ik die Medion 2600k zou halen of niet.. Beetje afhankelijk van het feit of ik nog wat van de prijs kan afhalen..
Handig iig dat de Stores in Stores ook meedoen.
http://web.medion.com/mediamarkt/x7377d/nl/?refPage=medionVerwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 12:21:
[...]
Welke medion bedoel je. En hoeveel kost hij. Ik zit namelijk ook voor PC te kijken. En zat zelf te denken aan de HP Pavilion Elite HPE-520. Maar vergelijken is altijd handig.
Handig iig dat de Stores in Stores ook meedoen.
Deze. Met een 6870
de home cinemasets van onkyo e.d. doen iig wel aan de actie mee!
ga zo nog ff de losse receivers checken of die ook in de aanbieding zijn.
De pc 5.1 speakersetjes vallen niet onder de btw actie
Verwijderd
Hmm ok, dan ga ik toch voor de HP.
http://h10010.www1.hp.com...4546-5035344-5062754.html
Die specs spreken me iets meer aan. Alleen hopen dat ze hem wel op voorraad hebben.
En meteen de rest van de winkel ff rondkijken.
Je hoeft niet eens te claimen, je krijgt gewoon bij de informatiebalie op vertoon van je bon het verschil terug. Daar doen ze niet moeilijk over. Is standaard dat je binnen 14 dagen na aankoop laagste prijsgarantie hebt.syntesia schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 12:31:
Hoe doen jullie dat om toch nog die korting te krijgen, want ik heb toevallig vorige week nog een laptop gekocht bij de mediamarkt. kan ik nu gewoon met de bon terug gaan en zeggen ja ik wil die korting nog claimen ??
[ Voor 10% gewijzigd door sebasmeer op 27-01-2011 12:33 ]
Verwijderd
ja, dat doen zesyntesia schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 12:31:
Hoe doen jullie dat om toch nog die korting te krijgen, want ik heb toevallig vorige week nog een laptop gekocht bij de mediamarkt. kan ik nu gewoon met de bon terug gaan en zeggen ja ik wil die korting nog claimen ??
originele bon mee nemen en dan krijg je je geld terug en de nieuwe bon (met aangepaste prijs)
scheelt me wel mooi 100 euro dit
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Heb beide modellen in Breda nog nooit gezien, enige Sandy desktop die we vorige week volgens mij hadden was deze:Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 12:31:
[...]
Hmm ok, dan ga ik toch voor de HP.![]()
Die specs spreken me iets meer aan. Alleen hopen dat ze hem wel op voorraad hebben.![]()
nieuws: Media Markt start verkoop Sandy Bridge-systeem
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik denk niet dat dat veel uitmaakt. Had een muis gekocht bij de MM in Arnhem. Toen deze kapot ging ben ik er mee naar de MM in Zwolle gegaan en die deden absoluut niet moeilijk. Kan natuurlijk zijn dat dat met geld terug vragen toch anders ligt.qless schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 12:49:
Wel bij dezelfde MM doen, elke MM is zelfstandig
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik zit momenteel in amsterdam de bon ligt in het oosten van nederland en ik zou dus naar utrecht moeten gaan
Printers vallen onder hardware, dus vallen onder de actie.....50Miles schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 12:53:
Ik moet nog een Canon MG6150 printer. Zou deze onder de actie vallen, of is dit computer accesoires?
Voor service zaken je terecht bij alle Mediamarkten binnen Nederland als je product in Nederland gekocht is, mijn gevoel zou zeggen dat dit voor de prijscompensatie ook zo is......
Ik hoop stiekem dat ze hem hebben. Maar het is zeker te bestellen, want anders zou Medion niet groot MediaMarkt op hun site zetten bij dit systeem. En dan bestel je het met die korting er vanaf. Ik heb een mail gestuurd naar een ex-collega van me. Hopelijk krijg ik snel reactie.nooberke schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 12:50:
[...]
Heb beide modellen in Breda nog nooit gezien, enige Sandy desktop die we vorige week volgens mij hadden was deze:
nieuws: Media Markt start verkoop Sandy Bridge-systeem
Ah oke. Ik zoek alleen de body. Bedankt voor de tip. Ik ben nu onderweg, hihiqless schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 12:08:
[...]
Toen ik weg ging, nog 2x kit met 24-105, maar dat kan natuurlijk zijn dat ze meer voorraad hebben
Die 440 wat er in zit is niet echt een high-end kaart. De 6870 in de Medion ligt in een veel hoger segment.Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 12:31:
[...]
Hmm ok, dan ga ik toch voor de HP.![]()
Die specs spreken me iets meer aan. Alleen hopen dat ze hem wel op voorraad hebben.![]()
Hmm, die HP is volgens hun site 1299 euro! En die Medion ook!Deurges schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:34:
[...]
Die 440 wat er in zit is niet echt een high-end kaart. De 6870 in de Medion ligt in een veel hoger segment.

[ Voor 9% gewijzigd door Safaci op 27-01-2011 13:45 ]
Daarom ook mijn extra reactie. Hij wilde schijnbaar voor de HP gaan, maar ik zie even niet in waarom je voor meer geld (gezien de kortingsactie van MM) een mindere PC zou willen kopen?Safaci schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:44:
[...]
Hmm, die HP is volgens hun site 1299 euro! En die Medion ook!Dan zou de keuze voor Bassiem wel snel gemaakt kunnen worden!
Ik ben alsnog in mijn lunchpauze naar de Media Markt gegaan om te vragen of ik een Macbook Air 13” kon bestellen.
De medewerker vertelde mij dat er net 4 waren binnengekomen. Ik had dus mazzel. Uiteindelijk dus € 1090,- betaald
voor de 13” met 2GB en 128GB SSD
...less is more
Welke MM?funk-e schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:49:
Nu al mijn derde bericht vandaag.
Ik ben alsnog in mijn lunchpauze naar de Media Markt gegaan om te vragen of ik een Macbook Air 13” kon bestellen.
De medewerker vertelde mij dat er net 4 waren binnengekomen. Ik had dus mazzel. Uiteindelijk dus € 1090,- betaald
voor de 13” met 2GB en 128GB SSD
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Wil deze graag gaan halen als upgrade voor mijn huidige 24''.
Kan je bij de MM ook customs bestellen? Bijvoorbeeld de i7 erin ipv de i5 versie.
@Pierre_nr1: nee, games zijn uitgesloten
[ Voor 9% gewijzigd door Sluuz op 27-01-2011 13:56 ]
PSN: Sluuz
Ur welcome! Oja, was inderdaad vergeten te zeggen dat die voeding idd ook niet zoveel soeps was. Wel genoeg watt (denk ik me te herinneren) maar merkloos, dus die zou ik inderdaad toch ook wel even vervangenDeurges schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 09:16:
[...]
Super! Dank je voor de tip. Ik heb idd eens even gekeken en het enige discussiepuntje zou de voeding zijn, maar je hebt toch niet veel mogelijkheden om extra videokaarten in te bouwen. Lijkt me ook niet direct nodig.. Voor de mensen die niet meteen kunnen betalen, heb je altijd nog PrimeLine. Voor 30 euro pas over 6 maanden betalen
Heb je deze HP nou gehaald Deurges?! http://h10010.www1.hp.com...4546-5035344-5062754.html Want dat is niet die desktop die ik omschreef, met de sandy bridge die ik heb gezien, dat was idd een Medion.. Ben benieuwd!Deurges schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:53:
Je kunt ze altijd bellen en vragen naar de stock.. Is wel zo makkelijk ipv te wachten op de reactie van iemand hier
[ Voor 31% gewijzigd door Gilraen op 27-01-2011 14:04 ]
Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222
Tijdens de periode dat mensen hun vakantiegeld kriijgen hebben ze vaak de 'vakantiegeld verdubbelaar', dat zal dan eind mei / begin juni zijn denk ik.bartburg schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:00:
om de hoeveel tijd(maanden) doet mm dit soort acties?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Utrecht wel! dus ga er van uit andere ookRobkazoe schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:54:
Verkoopt de MediaMarkt eigenlijk mobiele telefoons? Was eigenlijk nog opzoek naar een Nokia.
BTW actie: 12 maanden. Maar in de zomer zijn er ook acties dacht ik.bartburg schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:00:
De meeste filialen wel.Robkazoe schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:54:
Verkoopt de MediaMarkt eigenlijk mobiele telefoons? Was eigenlijk nog opzoek naar een Nokia.
Nee, games hardware en games doen niet mee. Helaas.Pierre_nr1 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:55:
Ik heb vorige week vrijdag in Zoetermeer een PS3 met LBP2 a 311 euro gekocht. Weten jullie of ik daar ook nog de korting op krijg?
[ Voor 3% gewijzigd door Safaci op 27-01-2011 14:04 ]
[ Voor 32% gewijzigd door Gilraen op 27-01-2011 14:08 ]
Groningen, om 13:15 hadden ze nog 2x macbook air 13" 128GB op voorraad
en nog een stapeltje 11"
...less is more
Verwijderd
Het gaat mij o.a. om de blu-ray brander, tv-kaart + digitale audio aansluiting. Die grafische kaart vind ik genoeg.Deurges schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:49:
[...]
Daarom ook mijn extra reactie. Hij wilde schijnbaar voor de HP gaan, maar ik zie even niet in waarom je voor meer geld (gezien de kortingsactie van MM) een mindere PC zou willen kopen?
En 1299 staat inderdaad op de HP site, maar in sommige MM's hebben ze HP Store in Store en daar geldt die btw actie ook voor. En met het merk medion heb ik niks.
Ja die dingen zullen vanavond allemaal al wel weg zijn....funk-e schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:12:
[...]
Groningen, om 13:15 hadden ze nog 2x macbook air 13" 128GB op voorraad
en nog een stapeltje 11"
hahaha nee ik heb die HP zeker niet gehaald. Moet je even de rest ervoor lezen hahaha medetweaker had het over die PC van HP namelijkLady_G schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:59:
[...]
Ur welcome! Oja, was inderdaad vergeten te zeggen dat die voeding idd ook niet zoveel soeps was. Wel genoeg watt (denk ik me te herinneren) maar merkloos, dus die zou ik inderdaad toch ook wel even vervangenEn die betalingstermijn is inderdaad ook niet verkeerd!
[...]
Heb je deze HP nou gehaald Deurges?! http://h10010.www1.hp.com...4546-5035344-5062754.html Want dat is niet die desktop die ik omschreef, met de sandy bridge die ik heb gezien, dat was idd een Medion.. Ben benieuwd!
Ik ben nog aan het wachten op bericht over de prijs. Indien daar wat aan gedaan kan worden, dan wil ik er wel over nadenken
Sorry my bad. Helemaal over die Blu-ray gekekenVerwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:13:
[...]
Het gaat mij o.a. om de blu-ray brander, tv-kaart + digitale audio aansluiting. Die grafische kaart vind ik genoeg.
En 1299 staat inderdaad op de HP site, maar in sommige MM's hebben ze HP Store in Store en daar geldt die btw actie ook voor. En met het merk medion heb ik niks.
Maar verder zeker een mooie kast. Heb 5 jaar geleden ook een HP gekocht en nooit spijt van gehad.
Die heb ik niet gezien daar...Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:32:
[...]
Ah oke. Ik zoek alleen de body. Bedankt voor de tip. Ik ben nu onderweg, hihi
Verwijderd
Worden daar veel tv's verkocht voor zover jullie gezien hebben?
Na echt een uur staren en uitproberen ben ik toch voor de LE32C654 gegaan. De C530 was toch een stuk minder met PQ. Was nog wel twijfelen vanwege het prijsverschil, maar toch voor 'kwaliteit' gekozen
Deze tv is met analoog ook bijzonder goed. M'n zus (die ik als had aangeraden het bij een crt te houden) bleef aandringen en dus maar 2 x C654 gekocht xD
Wel een rare winkel qua personeel. Echt de ballen verstand van zaken. Ik denk, na zelf al de keuze te hebben gemaakt, laat ik die gast even uithoren en ik quote: " Lekker gamen op 100hz " "Input lag heeft niks met gamen te maken" "Clouding lees je in reviews, maar die moet je niet geloven joh. Tv's die zogenaamd mankementen hebben volgens reviews verkoop ik gewoon in tientallen ":S ETC. ETC.
Echt ongelofelijk, maar goed. Ga 'm nu maar eens uitpakken en de juiste instellingen zoeken op internet.
Ah ok! Jaa, sorry had de boel ff gescanned ipv helemaal gelezen. (moet eigenlijk hele andere dingen doen dan nu op tweakers zittenDeurges schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:19:
[...]
hahaha nee ik heb die HP zeker niet gehaald. Moet je even de rest ervoor lezen hahaha medetweaker had het over die PC van HP namelijk![]()
Ik ben nog aan het wachten op bericht over de prijs. Indien daar wat aan gedaan kan worden, dan wil ik er wel over nadenken

[ Voor 13% gewijzigd door Gilraen op 27-01-2011 15:08 ]
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
I don't drive fast, I only fly low!
Klopt. Maar gezien de prijs met de 24-105, moet je wel gek zijn om de set niet te nemen. Zonder btw korting waren ze al het voordeligst: 1550. Ik heb de laatste overigens gekocht. Nogmaals dank voor de tip
Ik heb er zelf gewerkt vroeger en ken nog aardig wat mensen daar. Dus het valt te proberenLady_G schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:05:
[...]
Ah ok! Jaa, sorry had de boel ff gescanned ipv helemaal gelezen. (moet eigenlijk hele andere dingen doen dan nu op tweakers zitten) Maar die prijs gaat toch sowieso met deze actie omlaag? Of is dat nog twijfelachtig? Of hoop je er nog meer af te krijgen?
Wat vaak nog best eens kan lukken bij de mm...
[...]
Verwijderd

Een vergelijking met de modellen op de Apple website is dan ook altijd aan te bevelen.

Verwijderd
Ook zij hebben nu namelijk BTW actiedagen omdat MM het doet
Kan iemand mij toevallig vertellen wat de prijs is van een 32 of 64GB iPod Touch bij de MM? Is dat gewoon de Apple adviesprijs van 299/399 euro of zitten ze daaronder?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2011 15:24 ]
Net teruggebeld, en het verschil nog even gekregen 37,41.Deorgere schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:56:
[...]
Ik voldoe aan alle voorwaarden, het zijn hun eigen 'regels' en 'beloftes' die ze niet nakomen. Mochten we er niet uitkomen dan zal ik nooit meer iets kopen bij de BCC.
Case closed.
Canon 60D 18-55 IS kit voor 743,- euro.
Apple advies prijs, en dan daar vanaf nog je kortingVerwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:21:
Voor mensen die geen zin hebben om naar de Mediamarkt te gaan omdat het niet in de buurt is of omdat ze gewoon liever thuisblijven dan kan ook op de website van BCC worden gekeken voor BTW aanbiedingen. http://www.bcc.nl/
Ook zij hebben nu namelijk BTW actiedagen omdat MM het doet.
Kan iemand mij toevallig vertellen wat de prijs is van een 32 of 64GB iPod Touch bij de MM? Is dat gewoon de Apple adviesprijs van 299/399 euro of zitten ze daaronder?
Wat verwacht je zelfVerwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:27:
Zijn er mensen bij de mm in breda geweest?
Worden daar veel tv's verkocht voor zover jullie gezien hebben?

SSD's vallen onder Computer Accesoires en doen dus niet meeLady_G schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:07:
Korting op ssd's krijg je ook nu gewoon, neem ik aan? Of valt dat ook weer onder een bepaalde uitzonderingsregel? Wel jammer trouwens dat ze alleen kleintjes hebben bij de MM. Ssd's van max 60 gig meen ik me te herinneren..
Nog wat andere zaken:
Zover ik begrepen heb word Apple NIET besteld, gaat alleen over de HUIDIGE voorraad. Hoe dit bij andere afdelingen zit weet ik niet maar wat ik verder begrijp met mijn huidige informatie is dat er bij mijn afdeling (computer) niet "gereserveerd" (besteld) mag worden
Ook worden er geen verdere korting verstrekt (geen korting op korting)
Geen idee waar jij 21 vandaan haald, maar het komt neer op net geen 16%Wii4all schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:25:
op zich wel interessant om een telefoontje ala desire hd te kopen met '21%' korting........
(prijsx100/119).
((100x100/119)/100)= +- 84% van de huidige prijs.
Je betaald alleen de btw niet en die zit al in de prijs dus je korting is 19% van de onbelaste prijs.
om het jaar, rond deze tijd.bartburg schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:00:
daarom zette ik ook de korting tussen quotjes, op de mm site staat een rekenvoorbeeld waarin je dus idd rond de 15,76% daadwerkelijke korting krijgt uiteindelijk.LOTG schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:44:
[...]
Geen idee waar jij 21 vandaan haald, maar het komt neer op net geen 16%
(prijsx100/119).
((100x100/119)/100)= +- 84% van de huidige prijs.
Je betaald alleen de btw niet en die zit al in de prijs dus je korting is 19% van de onbelaste prijs.
Burp
Nee het staat inderdaad netjes onder bij de rekenvoorbeelden, maar 19 klinkt beter (bijna 20 ook nog eens). Maar het ging meer over de 21%, misschien een Belg (Daar is de hoogste btw klasse 21%).Wii4all schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:59:
[...]
daarom zette ik ook de korting tussen quotjes, op de mm site staat een rekenvoorbeeld waarin je dus idd rond de 15,76% daadwerkelijke korting krijgt uiteindelijk.
Voor €50,- korting ga je 'm ineens wel halen? Zo gigantisch is dat nu ook weer niet.beunhaasbaas schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 16:05:
Maar even TVtje kopen :d Kan nu mooi even, scheelt me zo'n 50 euro.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Er staat al een hele discussie over BCC in deze thread. Maar het komt er op neer dat een van de voorwaarden is dat hij voorradig is dus ik weet niet of ze daarover gaan zeuren (als ze dat kunnen checken).nl.mark schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 16:39:
Kan iemand misschien een foto maken van het prijskaartje van de LG 42LE8500 in de MediaMarkt Rotterdam Centrum? Daar is hij 983 euro, maar helaas niet voorradig. Vandaar dat m'n schoonouders hem bij de BCC wil gaan halen, die willen echter een prijsbewijs! Vandaar
Dat was mijn gedachte ook, bovendien had ik toch een nieuwe walk-around lens nodigVerwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:14:
[...]
Klopt. Maar gezien de prijs met de 24-105, moet je wel gek zijn om de set niet te nemen. Zonder btw korting waren ze al het voordeligst: 1550. Ik heb de laatste overigens gekocht. Nogmaals dank voor de tip
Awww jammer.nooberke schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:32:
[...]
SSD's vallen onder Computer Accesoires en doen dus niet mee
Dit topic is gesloten.
De discussie over het kortingspercentage is nu wel uitgekauwd. Die posts gaan per direct naar de prullenbak.
Houd even rekening met de inhoud van je bericht. Nutteloze oneliners worden verwijderd.