MediaMarkt btw actie voorjaar 2013 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 ... 32 Laatste
Acties:
  • 342.667 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-05 00:56
Bijgewerkt op 12-01-2013

De Mediamarkt geen btw actie komt er weer aan. Dat betekent 17,36% korting op bijna alle producten. Dit jaar is de actie van donderdag 24 januari t/m zondag 27 januari.

Hieronder een aantal feiten om onnodige discussies te voorkomen:

- 24 januari t/m 27 januari
- Geen btw is niet gelijk aan 21% korting.
- De kortingprijs kan je makkelijk berekenen door het bedrag te delen door 1,21.
- Voorbeeld: Telefoon A kost normaal 121 euro. De actie prijs is dan: 121/1,21=100,- euro
- Je betaalt alsnog btw maar krijgt eigenlijk korting die neerkomt op een bedrag exclusief btw.
- Accessoires doen niet mee
- Exclusieve merken zoals Bose doen niet mee, evenals veel topmodellen van A-merken.

Edit Mig29: zie ook http://www.mediamarkt.nl/.../btwactie2012,10101,.html

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 23-01-2013 19:31 ]

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Mooi, nieuwe start. Kan dat oude topic (MediaMarkt BTW actiedagen) dicht blijven ;)

Edit: Even een lijstje met relevante feiten/ervaringen van voorgaande BTW acties:
  1. Je krijgt van MM korting ter hoogte van de BTW over de normale prijs. Dat betekent dat je ca 15.97% korting op een product krijgt. Hier staat een handige BTW calculator, die de prijs inclusief BTW omzet naar ex-BTW, BTW bedrag uitrekent en ex-BTW terug rekent naar inclusief BTW.
  2. Uiteraard betaal je wel BTW over het product. MM geeft je korting ter hoogte van de normale BTW som. Over het nieuwe bedrag betaal je gewoon weer BTW. Als je zakelijk koopt kun je over dit bedrag de BTW weer aftrekken.
  3. Let goed op welke producten wel en niet meedoen aan de actie. Afgaande op vorige BTW acties doen alleen producten mee die bij MM onder 'hardware' gelden (dus geen printers, objectieven, etc.). Daarnaast eisen sommige leveranciers dat bepaalde producten worden uitgesloten van de actie. Dit is een kwestie van de kleine lettertjes lezen. In het verleden weken diverse MMen intern af van deze regels. Dit komt dus aan op een kwestie van proberen/de juiste MM weten te identificeren.
  4. MM verhoogt in beginsel niet de prijzen voorafgaand aan de actie. Wel kan het gebeuren dat incidentele (en als je dat allemaal op een hoop gooit dan kan het op een trend lijken ivm het zeer grote aantal producten dat men verkoopt) producten duurder zijn geworden als gevolg van diverse redenen. Het zou mij niet verbazen als MM een paar weken voor de BTW actie goed de prijzen van de concurrent in de gaten houdt en deze ophoogt waar mogelijk (<- mening).
  5. Het is altijd zeer druk bij de MM tijdens de BTW dagen. Het loont de moeite om ca een half uur na openingstijd te gaan kijken. Dit zorgt ervoor dat de eerste golf al weer weg is en de mensen die willen uitslapen nog niet zijn aangekomen. Bellen naar de MM (zeker tijdens piektijden) en dan ook daadwerkelijk een antwoord verwachten tijdens deze dagen getuigt niet van realiteitszin. (<- common sense)
  6. Verschillende MMen gaan op verschillende wijze om met de laagste prijs garantie. Sommige vestigingen vergelijken de prijs inclusief BTW met die van de concurrent, hanteren dan de laagste prijs garantie en dan de BTW eraf, andere vergelijken de prijs na de aftrek van de BTW korting. (<- afgaande op vorige acties)
  7. Prijzen bij de MM zullen standaard waarschijnlijk hoger zijn dan bij de goedkoopste webshop. Met de korting zullen vele prijzen rond de internetprijzen liggen. Sommige zullen hoger zijn dan de laagste internetprijs, andere lager. Verwacht niet direct dat je het product 16% onder de laagste internetprijs zult vinden. Wees reeel en zie een eventuele leuke prijs als een leuke meevaller en niet als een recht. (<-common sense)
  8. Reken jezelf niet rijk voordat je de deur uitloopt. Als je in december een leuke aanbieding hebt gezien, dan is het goed mogelijk dat de huidige prijs van dit product weer hoger ligt. Het was immers een aanbiedingsprijs.
  9. Tip: loop tijdens de actie ook eens langs andere winkels. Zij gaan vaak mee met deze prijzen en het is er vaak rustiger :)
  10. Tip 2: koop het product voor de start van de BTW actie en haal het verschil terug tijdens de BTW actie. Je hoeft dan tijdens de actie periode niet lang te wachten voordat een product uit het magazijn is gehaald en je hoeft niet nog een week te wachten voordat je met je nieuwe aankoop kunt spelen ;)

[ Voor 136% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 22-01-2012 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En weer open. Eindelijk overtuigend bewijs gezien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Weet iemand of de Apple iMac's zijn uitgesloten?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Fietsbel schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 21:53:
Weet iemand of de Apple iMac's zijn uitgesloten?
Ja dat zijn ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

jammer

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 441698

Wat is het bewijs dat die actie komende week geld? En is er een bron voor het uitsluiten van apple producten? Had nou juist een macbook op het oog :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:16
Zijn Canon objectieven (lenzen) uitgesloten van deze actie?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Misschien handig om te weten, ik kreeg het te horen via de radio. Wel een goede timing van Bcc :))
Afbeeldingslocatie: http://www.bcc.nl/is-bin/intershop.static/WFS/bcc-webshop-Site/bcc-webshop/nl_NL/header/algemeen/header_altijddebesteprijs.jpg

Wel ideaal voor de mensen in Hengelo, Bcc is pal naast de Mediamarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:28
LuPo schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 23:39:
Deze behoren tot de zogenaamde accessoires en die zijn uitgesloten van de actie..

@SYQ: zover ik weet heeft de BCC altijd desbetreffende "actie", dus niet alleen tijdens de MM BTW-dagen.

[ Voor 17% gewijzigd door Jolly_Jumper op 22-01-2012 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Jolly_Jumper schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 23:59:
[...]

Deze behoren tot de zogenaamde accessoires en die zijn uitgesloten van de actie..
Shit. Had juist een mooi plan verzonnen om goedkoop aan een mooi lensje te komen (icm met de Canon cashback). :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Heb meen ik in de vorige MM BTW-dagen topic gelezen dat 't wel mogelijk is om te "onderhandelen" en dat ze uiteindelijk toch de korting geven, alhoewel dit ook weer vestiging-afhankelijk schijnt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:22

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik ga dinsdag avond a.s. even in de MM Alkmaar alvast wat prijzen noteren van een hele lijst aan producten (ons nieuwe huis is in april klaar).

Vorig jaar heb ik echt (iedereen beweert hier van niet) een "normale" prijs gezien van wat apparaten die opeens duurder waren tijdens de btw actie.
Heb er natuurlijk geen bewijs van behalve mijn toen handgeschreven briefje.
Maar nu gaan we het met foto's en al doen.
Hopen natuurlijk dat de MM de prijzen niet verhoogt. (iedereen beweert dat het een fabel is)
Ik weet helaas zelf beter (nee was geen tijdelijke aanbieding of wat dan ook)

Dus we gaan op zoek naar:
Wasmachine,droger,koelkast,stofzuiger,inbouwcombi,inbouwvaatwasser,koffiezet app, en nog wat speeltjes misschien.
Ik hou jullie op de hoogte van de precieze typenummers en prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
LuPo schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 23:39:
Om aan de canon cashback mee te kunnen doen, moet je ook een camera kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-06 22:54
waar is het bewijs, ik kan nog neits vinden.... ben erg benieuwd, wordt een nieuwe tablet halen dus :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 27-06 19:16

Royz

Kleurenblind!!

Jammer dat lenzen worden gezien als accessoires. wordt vast weer gekkenhuis daar :P

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverwing
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-05 17:21
Mijn zoon wil een lcd televisie kopen en ik houd al een paar weken de prijzen bij omdat ik ook op de btw dagen zit te wachten, en ik zie dat BCC de prijs voor de tv die hij in gedachte heeft in deze weken van 398 euro, 419 euro naar vandaag 479 euro is gegaan. Hoezo worden we niet bedonderd! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
ApC_IcE schreef op zondag 22 januari 2012 @ 00:11:
Vorig jaar heb ik echt (iedereen beweert hier van niet) een "normale" prijs gezien van wat apparaten die opeens duurder waren tijdens de btw actie.
Heb er natuurlijk geen bewijs van behalve mijn toen handgeschreven briefje.
Maar nu gaan we het met foto's en al doen.
Hopen natuurlijk dat de MM de prijzen niet verhoogt. (iedereen beweert dat het een fabel is)
Ik weet helaas zelf beter (nee was geen tijdelijke aanbieding of wat dan ook)
Zie ook hier: http://kassa.vara.nl/tv/a...-de-19-btw-actie/speel/1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcK_85
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:09
B-Force schreef op zondag 22 januari 2012 @ 09:03:
waar is het bewijs, ik kan nog neits vinden.... ben erg benieuwd, wordt een nieuwe tablet halen dus :-)
Dat heb ik aangeleverd in de vorm van een uitnodiging voor de avond voorafgaande aan de actie om alvast te komen profiteren B-)

Linkje

Knutsel te graag aan computers voor mij eigen bestwil :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Quan Vu schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 00:13:
De Mediamarkt geen btw actie komt er weer aan. Dat betekent ongeveer 16% korting op bijna alle producten. de actie loopt van donderdag 26 januari t/m zondag 29 januari.

Hieronder een aantal feiten om onnodige discussies te voorkomen:

- 26 januari t/m 29 januari
- Geen btw is niet gelijk aan 19% korting
- Je betaalt alsnog btw maar krijgt eigenlijk korting die neerkomt op een bedrag exclusief btw. Voor het gemak is dit 16%
- Accessoires doen niet mee
- Exclusieve merken zoals Bose doen niet mee, evenals veel topmodellen van A-merken.
Wil dit zeggen dat je alsnog de BTW kunt aftrekken als je een zakelijke aankoop doet? Lees een kekke tablet :)

maw: je krijgt gewoon een aankoopbon met de BTW vermeldt?

[ Voor 3% gewijzigd door Bornin op 22-01-2012 09:40 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Ja dat kan gewoon, op de factuur van m'n 550D + SD kaart die ik vorig jaar gekocht heb staat als prijs 742,41 euro (dit was de actieprijs exc. BTW) en als prijs zonder BTW staat er 623,87 + 118,54 euro BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-06 09:03

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dat MM je de BTW als korting geeft, wil natuurlijk niet zeggen dat je geen BTW betaalt. Dat is immers wettelijk geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcK_85
Bornin schreef op zondag 22 januari 2012 @ 09:36:
[...]

Wil dit zeggen dat je alsnog de BTW kunt aftrekken als je een zakelijke aankoop doet? Lees een kekke tablet :)

maw: je krijgt gewoon een aankoopbon met de BTW vermeldt?
De mediamarkt betaald voor jou de BTW in de vorm van 16% korting op het artikel. Hierna kan je dus gewoon nog btw aftrekken bij een zakelijke aankoop.

@ Jolly_Jumper en Silverwing (ik bespaar je de moeite Mig29)

Er zijn misschien wel 50.000 tot 100.000 artikelen die de mediamarkt op any given moment in het assortiment heeft. Dat er hiervan producten van prijs veranderen lijkt me niet vreemd. Bij de BCC wisselen ze nog veel vaker van prijs, omdat die zich constant aanpassen aan de concurrentie. Als je nu eens 15 tv's in de gaten zou houden qua prijs en die zouden alle 15 ineens 20 /25% in prijs gaan stijgen, dan is het een ander verhaal.

Wat je misschien beter kan doen als klagen, is aangeven welke tv het om gaat en of dat wij hem ergens goedkoper hebben gezien / kunnen wijzen op een alternatief?!

[ Voor 0% gewijzigd door JcK_85 op 22-01-2012 09:44 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Te gek, jammer dat de asus primes net niet meer leverbaar zijn.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-06 18:15

vhal

ಠ_ಠ

Ik vraag me sowieso af of tablets onder deze actie zullen vallen.

Over objectieven gesproken, vorig jaar waren er wel enkele MM filialen die juist wel korting gaven op objectieven (L serie Canon bijv).

[ Voor 51% gewijzigd door vhal op 22-01-2012 09:51 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcK_85
Volgens de website van de MM "op voorraad"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
JcK_85 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 09:51:
Volgens de website van de MM "op voorraad"
Ja, maar dat is de enige. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-06 15:21
Is het niet zo dat je ook korting kunt claimen ondanks dat een bepaald artikel er niet is? Volgens mij is dat wettelijk zo geregeld, enige uitzondering hierop is als het product niet meer leverbaar is.

Dus door bepaalde artikelen niet op voorraad te nemen hoeft geen excuus te zijn om die korting niet te krijgen. Bij een Albert Heijn bijvoorbeeld kun je dan een waardebon krijgen om -zodra het artikel weer op voorraad is- alsnog je korting te krijgen. Ik neem aan dat de MM ook wel zoiets heeft (of in ieder geval in zou moeten voorzien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcK_85
Dat heeft de mediamarkt ook zo geregeld, dat komt omdat de koopovereenkomst tot stand komt binnen de kortingactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsus86
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
De link staat inmiddels ook online:

http://www.mediamarkt.nl/.../btwactie2012,10101,.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-06 22:11

ronaldm3

Apple Watch :)

De iMac's vallen er niet in... maar de iPad's dan wel?

Want er staat computers... als je een tablet wil retouren is het ook opeens een computer dus ik ga er van uit dat de tablet's ook gewoon meegaan in de actie. :)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 441715

Doen de MacBook Airs mee aan de actie? Kan er nergens iets over vinden nog maar ik wacht hier al weken op, zit dus op het puntje van mijn stoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldme
  • Laatst online: 14-05-2024
das mooi KL. Voor mij heb net mijn Asus Transformer gekocht poep ik mooi 80 euri door m,n neus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik ga donderdag wel gewoon ff kijken wat ze kunnen regelen met een objectief.

Over die prijzen van TV's. Het is logisch dat als een TV in de folder heeft gestaan dat de prijs dan weer omhoog gaat. De mensen die klagen vinden een bepaalde aanbiedingsprijs nog niet goed genoeg en dan denken ze dat die prijs blijft staan tot de BTW dagen. Uiteraard zijn de prijzen dan niet meer de folderprijzen van een week ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-06 08:46
De Jamo S608 staat niet op de website terwijl die in MM Eindhoven wel te koop is. Ik meen voor 345 per speaker, wat veel te duur is. Ben benieuwd wat hier de prijs van wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

deadsy33 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 09:50:
Ik vraag me sowieso af of tablets onder deze actie zullen vallen.

Over objectieven gesproken, vorig jaar waren er wel enkele MM filialen die juist wel korting gaven op objectieven (L serie Canon bijv).
jij bent de eerste die dit zegt, hoe weet je dat? :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:44
Als je afgelopen zaterdag een product hebt gekocht voor de normale prijs, dan kan je toch donderdag ff met de bon terug gaan om het verschil, ivm deze korting, terug te krijgen? Of moet ik de gehele doos inclusief product heen en weer slepen?

Trouwens credits aan Quan Vu, die deze actie al 2 weken geleden aankondigde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:30
Zoals ik uit de actie begrijp doen games en consoles zoals de PlayStation 3 en Xbox 360 dus niet mee? Zou jammer zijn, want een Xbox 360 pack voor €205 (i.p.v €244) zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

Alleen geldt de actie voor lange alle produkten niet.
Informeer dus eerst of je produkt in de actie valt voordat je je teleurgesteld voelt.
Helaas 2x mogen ervaren. MM denkt maar al te vaak dat je gek bent. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Royz schreef op zondag 22 januari 2012 @ 10:59:
[...]
jij bent de eerste die dit zegt, hoe weet je dat? :)
Hmm...ik heb het verkeerd, ik was in de war met de Fotomania actie van de MM

silly me 8)7

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

deadsy33 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 12:18:
[...]

Hmm...ik heb het verkeerd, ik was in de war met de Fotomania actie van de MM

silly me 8)7
oh ok... ach ja, voor mensen die een nieuwe body willen is het wel een mooie kans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcK_85
KnoxNL schreef op zondag 22 januari 2012 @ 10:55:
De Jamo S608 staat niet op de website terwijl die in MM Eindhoven wel te koop is. Ik meen voor 345 per speaker, wat veel te duur is. Ben benieuwd wat hier de prijs van wordt.
345 / 1.19 = 289,92 8)7

Zo moeilijk is het toch niet lijkt me......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb even een FAQ geschreven met wat feiten, ervaringen en meningen ;)

Anoniem: 22659 in "MediaMarkt btw actie 2012"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcK_85
Anoniem: 22659 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 13:48:

Good busy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Anoniem: 22659 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 13:48:

Kleine toevoeging, tenminste dat denk ik.
Tip 2: koop het product voor de start van de BTW actie en haal het verschil terug tijdens de BTW actie. Je hoeft dan niet langer te wachten in de winkel en hebt het product nu al
Ik heb weleens gelezen dat MM geen geld retour geeft maar een kortingsbon t.w.v. het verschil. Klopt dit? Dan kun je beter niet vantevoren kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dank. Maar even helemaal herschreven :)

Je krijgt bij MM geld terug als je binnen de voorwaarden een prijsverschil claimt. Als je een mazzeltje hebt dat men je een tegemoetkoming geeft dan mag men zelf bepalen wat je krijgt. Nu kopen levert je een normale laagste prijs garantie op, dus zou men je volgens de eigen voorwaarden cash moeten geven. Als iemand bij de MM werkt en betere info heeft dan graag even corrigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-06 11:36
Weet iemand of de Asus Transformer Prime ook valt onder deze actie? Iemand noemde daar net iets over: tablets vallen computers, dus zou deze er ook onder moeten vallen?
Voor de korting die ik op de Prime zou kunnen krijgen, kan ik gelijk een Philips LivingColors halen :)

---------
Edit:
Lees net deze tweet van de Mediamarkt via een ander topic op Got.

[ Voor 23% gewijzigd door Jas99 op 22-01-2012 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-06 11:31

Goverman

not loaded

Ik heb 14 januari een Asus Transformer Prime gekocht bij de Mediamarkt in Zoetermeer. Ik lees hier wat tegenstrijdige geluiden over 'kortingsbonnen', 'cash terug' of 'uitgesloten' wanneer je iets hebt gekocht bij de Mediamarkt vlak vóór de BTW-actie.

Dus heb ik de volgende vraag: hoeveel dagen verschil mag er zitten tussen een aanschaf bij de Mediamarkt (in mijn geval een Asus Transformer Prime) en het begin van de '19% BTW weg ermee'-actie om aanspraak te kunnen maken op deze actie?

* Goverman hoopt op 14 dagen en gaat in dat geval gewoon met de bon naar de Mediamarkt in Zoetermeer om 95 euro te halen...

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
Kun je trouwens betalen met AMEX bij de MM? Kan daar niks over vinden op hun site...
Antwoord al gevonden.

[ Voor 15% gewijzigd door Jas99 op 22-01-2012 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-06 13:06

Dreanor

Joene

Klinkt aanlokkelijk, maar ik heb altijd shit met MediaMarkt. Tot nu toe alles wat ik gekocht heb (ik enkele DVD films na) is iets mee, of kapot, of niet de inhoud, of andere vervelendheid.

Nu is dit bij de MM in Deventer en Zwolle waar misschien de service ongelooflijk slecht is?

Voorbeeldjes:
5.1 geluidskaart van creative. Bleek kapot, dus binnen 1 dag terug. Moet dat ding opgestuurd worden ter reparatie ... Na 4 weken toch eens bellen krijg je te horen dat de kaart nog onder de balie lag en ik een nieuwe kon ophalen ...

Mobiel gekocht, geen enkele simkaart werkt 100%. Elke zoveel uur/dagen kan je er gewoon niet mee bellen. Terug binnen 1 maand en ze kunnen er niks mee. Lag namelijk echt niet aan de telefoon en hij werd niet terug genomen of gerepareerd want het lag toch echt aan de simkaart!

Twee gloeilampen gekocht. Per ongelijk 2 verschillende gepakt (niet netjes in het juiste schap gevuld en zelf niet goed gekeken). Bij pinnen kwam ik erachter, dus ik wou meteen omruilen. NEE dat kon toch echt niet. Na 6 man personeel gesproken te hebben, naar 3 verschillende balies gestuurd te zijn en na 45 minuten kreeg ik eindelijk geld terug van 1 van de lampjes om de tweede te kopen.

Monitor geprobeerd te kopen, niet meer op voorraad, enkel nog het show model. Meneer de verkoper zei het volgende: Hij is zo goed als nieuw, ik stof hem af, doe hem in een doos (niet de originele want die was weg) en geef je een mooie korten. Wel 10 euro korting wou hij geven op een scherm van 450 euro welke al zeker twee maanden als showmodel gediend heeft ... (ja, ik was erg aan het twijfelen welk scherm ik wou, vandaar dat ik weet dat tie al 2 maanden stond te branden, mensen aan hebben gezeten, etc).

Left 4 Dead gekocht (voor 45 euro, ja ik ben gek). Blijkt de key al gebruikt te zijn. Binnen 1 uur terug, met foto's als bewijs, bon en verpakking. Nee, sorry je krijgt geen nieuwe, geen geld terug en het was geen bewijs dat de key ongeldig was. Met andere woorden ik had pech ... Gelukkig is de steam service wel super (zoals het hoort en kreeg ik de key op mijn account).

En zo heb ik nog wel een paar andere voorbeelden ...

Ik heb dus zo goed als altijd dikke shit met MediaMarkt en hierdoor wil ik er nooit meer iets kopen, zeker niet een transformer prime waar ik mijn ogen op heb.

Maar toch, ik lees zoveel mensen die gewoon super service hebben bij de MediaMarkt. Ben ik vervloekt? Of ligt het aan de filialen waar ik koop (deventer/zwolle)?

Iemand advies, want die 19% korting is niet niks. :)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:22

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

wat hebben al deze voorbeelden met de btw actie te maken?
ik zou zeggen schrijf een shopreview.

Ik vind het vervelend voor je (ik heb ook wel eens een minder goede ervaring gehad, alleen nog niet in de MM)
ik hoop voor je dat deze trend zicht niet voortzet :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-06 14:22
Weet iemand of de iPhone onder de kortingsactie valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Valt er 100% zeker niet onder..en is er ook nog nooit onder gevallen.
Dreanor schreef op zondag 22 januari 2012 @ 15:01:
Ja, als jij elke keer alleen maar shit hebt met de aankopen bij de MM dan zou ik er gewoon wegblijven, hoe goedkoop het ook lijkt te zijn. Waarom zou je er überhaupt nog iets kopen als jij (bijna) alleen maar slechte ervaringen hebt daar? Laat de mensen met de goede ervaringen dat maar doen :).

[ Voor 77% gewijzigd door Jolly_Jumper op 22-01-2012 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Haha, de Media Markt zou het wel leuk vinden als er 16% marge op die dingen zou zitten :P

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:39
Dreanor schreef op zondag 22 januari 2012 @ 15:01:
...
De korting is 16%.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
Jolly_Jumper schreef op zondag 22 januari 2012 @ 16:02:
Domper. Kan gelukkig wel zeggen dat het geen verrassing is :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
Kun je ook reserveringen doorgeven voor deze actieweek? Zo van: "Voor donderdag dat en dat gereserveerd?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Modbreak:Gaarne vanaf heden de discussie over het kortingspercentage helemaal negeren. Zie topic waarschuwing. Maak desnoods even een Topic Report aan met een linkje naar de post waarin iemand denkt 19% korting te krijgen, maar die discussie vervuild het topic alleen maar (dus ook de goedbedoelde correcties). Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:13
Jas99 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 16:23:
Kun je ook reserveringen doorgeven voor deze actieweek? Zo van: "Voor donderdag dat en dat gereserveerd?"
Nee, enige manier om iets te reserveren is door een aanbetaling te doen en dan moet je dus naar de winkel komen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chuckylee
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-01-2022
Edit Mig29: *snip* en dit is dus NIET de bedoeling.

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 22-01-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jas99 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 16:23:
Lees Anoniem: 22659 in "MediaMarkt btw actie 2012" even door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
Hahn schreef op zondag 22 januari 2012 @ 16:29:
[...]
Nee, enige manier om iets te reserveren is door een aanbetaling te doen en dan moet je dus naar de winkel komen.
Muah, kom er elke dag langs. Dan doe ik wel een aanbetaling, geen probleem. Dan weet ik in ieder geval dat mijn product er ligt als ik 'm ga kopen voor de kortingsprijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-06 13:06

Dreanor

Joene

ApC_IcE schreef op zondag 22 januari 2012 @ 15:51:
wat hebben al deze voorbeelden met de btw actie te maken?
ik zou zeggen schrijf een shopreview.

Ik vind het vervelend voor je (ik heb ook wel eens een minder goede ervaring gehad, alleen nog niet in de MM)
ik hoop voor je dat deze trend zicht niet voortzet :O
Nou, mijn vraag is dus voornamelijk ligt het aan het filiaal. Dus als ik naar bijvoorbeeld nijmegen, of enschede zou gaan dat de service daar wel goed is?

Of heb ik gewoon ongelooflijk pech en hebben andere mede-tweakers wel goede ervaringen met MM deventer/zwolle.

Shopreview heb ik al lang gedaan. :)
Jolly_Jumper schreef op zondag 22 januari 2012 @ 16:02:

[...]

Ja, als jij elke keer alleen maar shit hebt met de aankopen bij de MM dan zou ik er gewoon wegblijven, hoe goedkoop het ook lijkt te zijn. Waarom zou je er überhaupt nog iets kopen als jij (bijna) alleen maar slechte ervaringen hebt daar? Laat de mensen met de goede ervaringen dat maar doen :).
Dat is ook wat ik doe. Als ik er kom is het om te kijken, om het ergens anders te kopen. Het is ook geen poging van mij om mensen weg te houden uit de MM, maar een vraag of het aan het filiaal ligt of dat ik gewoon pech heb!?

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Weet iemand of de Samsung Note ook onder de actie gaat vallen, zoja weet iemand ook hoe duur deze bij MM is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Jas99 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 16:47:
[...]

Muah, kom er elke dag langs. Dan doe ik wel een aanbetaling, geen probleem. Dan weet ik in ieder geval dat mijn product er ligt als ik 'm ga kopen voor de kortingsprijs!
Kan je dan niet beter het product al aanschaffen en dan donderdag of vrijdag de BTW terugvragen? Dit is gewoon mogelijk zoals in eerdere posts ook al staat.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:58
B0MBACI schreef op zondag 22 januari 2012 @ 16:57:
Weet iemand of de Samsung Note ook onder de actie gaat vallen, zoja weet iemand ook hoe duur deze bij MM is?
weet niet of 'ie eronder valt maar op hun site kun je gewoon dingen (en prijzen) opzoeken hoor.... :)

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Jas99 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 16:47:
[...]

Bij een aanbetaling (reservering) vraag je een factuur aan waarbij je de prijs van dat moment betaalt. Als je een bon met een lagere prijs wilt zul je de bon op de dag moeten laten maken dat de BTW actie geldig is. Ze kunnen niet ineens het totaalbedrag van een factuur voor je wijzigen, je zult dan dus een nieuw factuur moeten laten maken.

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
w4rguy schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:42:
[...]

Bij een aanbetaling (reservering) vraag je een factuur aan waarbij je de prijs van dat moment betaalt. Als je een bon met een lagere prijs wilt zul je de bon op de dag moeten laten maken dat de BTW actie geldig is. Ze kunnen niet ineens het totaalbedrag van een factuur voor je wijzigen, je zult dan dus een nieuw factuur moeten laten maken.
Maar dat is verder geen probleem, het product is dan wel voor hem gereserveerd. En verkopers kunnen ook toestemming geven om de prijs aan te passen, dan betaalt 'ie eerst het bedrag van de bon en dan krijgt 'ie het geldverschil weer terug bij de informatiebalie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01:24
w4rguy schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:42:
[...]

Klopt, maar in hun systeem zal het product op 'gereserveerd' staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Laatst online: 28-06 20:30
De webwinkel en de vestigingen staan los van elkaar....

De leverbare modellen in de webshop en de prijzen kunnen dus verschillen O-)

Eigenlijk kan je net zo goed in een andere willekeurige webshop kijken :X

Waarom zou je iets willen reserveren? Koop het gewoon nu en haal tijdens de BTW-dagen het prijsverschil terug? Hou er wel rekening mee dat aanbiedingen (Flyer producten) nog wel omhoog geprijsd kunnen worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
Hahn schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:43:
[...]
Maar dat is verder geen probleem, het product is dan wel voor hem gereserveerd. En verkopers kunnen ook toestemming geven om de prijs aan te passen, dan betaalt 'ie eerst het bedrag van de bon en dan krijgt 'ie het geldverschil weer terug bij de informatiebalie.
Ik ga d'r morgen maar eens langs na mijn werk. Het is ook geen gek idee om 'm dan al op te pikken en dan donderdag het verschil terug te vragen. Mijn bevindingen zal ik hier dan wel weer gelijk neerzetten.

Maar dat verschil terugvragen, dat gaat wel soepel las ik hier, toch? Was dat toevallig in Utrecht?

[ Voor 8% gewijzigd door Jas99 op 22-01-2012 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Jas99 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:55:
[...]

Ik ga d'r morgen maar eens langs na mijn werk. Het is ook geen gek idee om 'm dan al op te pikken en dan volgende week het verschil terug te vragen.
Maar dat verschil terugvragen, dat gaat wel soepel las ik hier, toch?
Heel simpel. Je bon meenemen, vertellen ik heb er toen dit bedrag voor betaald, nu betaal ik er minder voor, namelijk (x bedrag). Het verschil krijg je terug (prijs garantie binnen 2 weken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
w4rguy schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:56:
[...]
Heel simpel. Je bon meenemen, vertellen ik heb er toen dit bedrag voor betaald, nu betaal ik er minder voor, namelijk (x bedrag). Het verschil krijg je terug (prijs garantie binnen 2 weken)
En het is geld of tegoedbonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Jas99 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:57:
[...]

En het is geld of tegoedbonnen?
afaik cash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blazing-Studios
  • Laatst online: 14-05-2024
voor zover mij bekend is Apple altijd uitgesloten net als de high-end tv's van bijna elk merk en nog een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExtremelyBroken
  • Niet online
Blazing-Studios schreef op zondag 22 januari 2012 @ 18:05:
voor zover mij bekend is Apple altijd uitgesloten net als de high-end tv's van bijna elk merk en nog een paar dingen.
Dacht dat het de vorige keer alleen de ipads waren, niet de laptops. Daar hoop ik nu ook een beetje op ;)

flickr | D90 | 50mm 1.8 | Sigma 24-70 HSM | Sigma 70-200 | Nikon 70-300 | 18-105 | SB-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Laatst online: 28-06 20:30
Was het vorig jaar niet iets van 50 of 100 euro korting? Is nog wel ergens terug te vinden lijkt mij?

Zou is even in het topic van vorig jaar snuffelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
Blazing-Studios schreef op zondag 22 januari 2012 @ 18:05:
Goed nieuws dan! Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Je link opent niet. Wat staat er in? Doen de IMacs en Macbooks ook mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimic
  • Niet online

mimic

O ja joh?

alwaysleft schreef op zondag 22 januari 2012 @ 19:37:
[...]

Je link opent niet. Wat staat er in? Doen de IMacs en Macbooks ook mee?
Dat staat er in ja.
@mediamarkt_nl Media Markt
@hilbertykema De iMac doet ook mee met de #btwactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Kan iemand even vragen via Twitter of games en consoles (specifiek de Xbox 360) ook meedoen aan de actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind je dat zelf ook niet een beetje lui :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverwing
  • Laatst online: 16-05 17:21
LuPo schreef op zondag 22 januari 2012 @ 10:45:
Ik ga donderdag wel gewoon ff kijken wat ze kunnen regelen met een objectief.

Over die prijzen van TV's. Het is logisch dat als een TV in de folder heeft gestaan dat de prijs dan weer omhoog gaat. De mensen die klagen vinden een bepaalde aanbiedingsprijs nog niet goed genoeg en dan denken ze dat die prijs blijft staan tot de BTW dagen. Uiteraard zijn de prijzen dan niet meer de folderprijzen van een week ervoor.
Dit was geen tv die in de folder staat. Prijzen waren van de bcc weshop. De prijsverhoging was op twee tv's die wij op oog hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Anoniem: 22659 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 19:55:
Vind je dat zelf ook niet een beetje lui :?
Het staat niet op de website, dus ik ging er van uit van niet...maar Apple staat ook niet op de website maar doet blijkbaar ook mee. Het is misschien lui, maar ik weet niet hoe ik er anders achter kan komen. Ik heb zelf geen Twitter (meer) en donderdag heengaan zou kunnen, maargoed...als iemand het even kan vragen scheelt mij dat weer ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Cubic X schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:01:
[...]

Het staat niet op de website, dus ik ging er van uit van niet...maar Apple staat ook niet op de website maar doet blijkbaar ook mee. Het is misschien lui, maar ik weet niet hoe ik er anders achter kan komen. Ik heb zelf geen Twitter (meer) en donderdag heengaan zou kunnen, maargoed...als iemand het even kan vragen scheelt mij dat weer ;) .
Twitter is geen besloten club waar je als buitenstaander niet aan mee mag doen hoor. Dus als je het wilt weten kan je gewoon een accountje aanmaken en het vragen ipv het lui door anderen te laten doen.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

er kunnen redenen zijn om geen twitter account te openen en een iMac is nog geen MacBook

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:58
Macbooks zijn ook niet uitgesloten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
Cubic X schreef op zondag 22 januari 2012 @ 19:52:
Kan iemand even vragen via Twitter of games en consoles (specifiek de Xbox 360) ook meedoen aan de actie?
Xbox en games zijn uitgesloten. iPhones nu ook officieel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-06 06:07
Ben benieuwd hoe laat MediaMarkten dan open gaan. gewoon volgens de normale tijden of om 8:00?(zoals vorig jaar). Het komt voor mij wel mooi uit dat ik op donderdag niks hoef te doen, ook al heb ik alles al. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willems
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05 05:31
Werkt de actie ook voor producten die niet op voorraad zijn? Of gaat het daarvoor niet werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
exelletor schreef op zondag 22 januari 2012 @ 21:08:
Ben benieuwd hoe laat MediaMarkten dan open gaan. gewoon volgens de normale tijden of om 8:00?(zoals vorig jaar). Het komt voor mij wel mooi uit dat ik op donderdag niks hoef te doen, ook al heb ik alles al. :D
8:00 tot 22:00 zelfs, in plaats van 9:30 tot 21:00.
Willems schreef op zondag 22 januari 2012 @ 21:55:
Werkt de actie ook voor producten die niet op voorraad zijn? Of gaat het daarvoor niet werken?
Kan per MM verschillen, maar als het te bestellen is, dan doet het meestal wel mee voor de actieprijs. Maar dan kan het ook zijn dat er meer (meestal 50%) aanbetaald moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:56
Op Twitter heeft MediaMarkt ook net bevestigt dat de Apple TV onder accessoires valt, en aldus is uitgesloten van de actie. Helaas, had graag een Apple TV gekocht met ~16% korting.

Tesla Model 3 RWD (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-06 14:25
Via Twitter heeft de Media Markt mij weten te melden dat voor de actie telt: Op = op.
Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
Jeroen04 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 22:41:
Via Twitter heeft de Media Markt mij weten te melden dat voor de actie telt: Op = op.
Mijn Twitter
Vanwege dat risico ga ik morgen maar alvast naar de MM, haal daar de spullen die ik wil hebben en vervolgens regel ik dit weekend de korting.
Weet ik in ieder geval zeker dat ze mijn producten hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laquaezzi
  • Laatst online: 27-06 07:13
Zoals bekend hanteert de BBC 'every day low pricing' wat dus betekend dat het meegaat in de korting van de Media Markt. Zijn er echter ook andere fysieke winkels die dit doen, MyCom bijvoorbeeld? Ik kon dit niet op hun site vinden namelijk. Misschien dat iemand hier meer duidelijkheid over kan verstrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-06 14:25
laquaezzi schreef op zondag 22 januari 2012 @ 23:36:
Zoals bekend hanteert de BBC 'every day low pricing' wat dus betekend dat het meegaat in de korting van de Media Markt. Zijn er echter ook andere fysieke winkels die dit doen, MyCom bijvoorbeeld? Ik kon dit niet op hun site vinden namelijk. Misschien dat iemand hier meer duidelijkheid over kan verstrekken.
Voor mij was het überhaupt nieuw dat BCC dit ook doet. Ik kan me niet voorstellen dat er meerdere winkels zijn die deze aanbieding doen. Ik woon in Groningen, helaas geen BCC dus. Morgen maar even langs de MM om alvast 2 x Transformer Prime te halen, ga ik donderdag wel terug voor de korting. Heerlijke deal! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baky007
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-12-2022
Wat ik me dus af vraag is. Ik ben al tijdje van plan om MacBook Pro te kopen. Als student kan ik gebruik maken van apple's "studenten korting" van ong. 10%. Denk je dat ik de mediamarkt btw vrij actie kan combineren met de apple's korting???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laquaezzi
  • Laatst online: 27-06 07:13
Jeroen04 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 23:41:
[...]

Voor mij was het überhaupt nieuw dat BCC dit ook doet. Ik kan me niet voorstellen dat er meerdere winkels zijn die deze aanbieding doen. Ik woon in Groningen, helaas geen BCC dus. Morgen maar even langs de MM om alvast 2 x Transformer Prime te halen, ga ik donderdag wel terug voor de korting. Heerlijke deal! _/-\o_
Dus als ik het goed begrijp, jij koopt morgen je product(en) voor de originele prijs van €599. Waarna jij donderdag, vrijdag, zaterdag of zondag terug gaat om vervolgens je geld terug te krijgen (€82.62). Hoe zit dit in elkaar, krijg je dan gewoon 'cash' terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmeer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-06 15:13
baky007 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 23:42:
Wat ik me dus af vraag is. Ik ben al tijdje van plan om MacBook Pro te kopen. Als student kan ik gebruik maken van apple's "studenten korting" van ong. 10%. Denk je dat ik de mediamarkt btw vrij actie kan combineren met de apple's korting???
Nee, die 10% studentenkorting is alleen geldig in de Apple Store en Premium Resellers zoals iFactors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
w4rguy schreef op zondag 22 januari 2012 @ 18:02:
[Is het geld of tegoed bonnen?]
afaik cash
Vorige pagina stelde ik dezelfde vraag. Als het goed is, is het dus cash...
Pagina: 1 2 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen BTW betekent een voordeel van 17,36% en niet 21% korting. Check even deze BTW calculator. Discussie over het kortingspercentage mag geheel achterwege blijven (dus ook reacties op iemand die weer eens melding maakt dat het 21% korting zou zijn). Bvd!

Datzelfde geldt ook voor ander off-topic geneuzel en geklaag over het prijsniveau en andere irrelevante zaken.

Lees ook even de volgende FAQ en voorwaarden door.

Update
Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en toetsenborden, muizen en externe HDDs (computer afdeling). *

* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen

We blijven niet waarschuwen, vanaf nu gaan we bannen.