€95,64 per toestel, om precies te zijn. Ja, dat is mijn plan!laquaezzi schreef op zondag 22 januari 2012 @ 23:45:
[...]
Dus als ik het goed begrijp, jij koopt morgen je product(en) voor de originele prijs van €599. Waarna jij donderdag, vrijdag, zaterdag of zondag terug gaat om vervolgens je geld terug te krijgen (€82.62). Hoe zit dit in elkaar, krijg je dan gewoon 'cash' terug...
Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met Imac's en Macbooks
Hier ook exact hetzelfde van plan!Jeroen04 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 23:52:
[...]
€95,64 per toestel, om precies te zijn. Ja, dat is mijn plan!
Allebei met korting als ik de Twitter van MM mag geloven.KookSpook schreef op zondag 22 januari 2012 @ 23:52:
Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met Imac's en Macbooks
[VERWIJDERD] Dit was blijkbaar tv geneuzel volgens Brad Pitt.
[ Voor 84% gewijzigd door kevinl op 26-01-2012 11:54 ]
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Anoniem: 318025
Is niet vaak zo dat het de oudere iMac modellen zijn? Anyway ik wil deze notebook waarschijnlijk kopen pricewatch: Asus K53SC-SX218V maar op webshop van de mediamarkt vind ik hem in iedere geval niet.
Ik was eergisteren bij Correct in rotterdam en daar hadden ze mij geinformeerd dat hun ook meegaan met de actie van mediamarkt.
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Ik hoop voor jullie dat MM dan ook echt geld terug geeft en geen MM waardebon.
Jammer dat MM weinig goede > 27" IPS monitoren heeft, dat is eigenlijk wel het enige wat ik echt nodig heb (nu mijn Dell monitor kuren begint te vertonen)
Deze uitvoering heeft de Mediamarkt wel http://www.mediamarkt.nl/...,10259,241018,237791.html en als ik daar nu 16% afhaal kom ik op € 609.
Echter deze zelfde notebook is te krijgen voor € 524, en het verschil zit hem in het geheugen 8gb vs 4gb en hardeschijf 640gb vs 320gb en nog een verschil de GPU van de goedkopere uitvoering is beter en hij heeft tevens USB 3.0 wat de duurdere uitvoering niet heeft.
pricewatch: Asus K53SC-SX218V
Maar goed ben benieuwd of mediamarkt niet even snel flink wat prijzen verhoogt.
Echter deze zelfde notebook is te krijgen voor € 524, en het verschil zit hem in het geheugen 8gb vs 4gb en hardeschijf 640gb vs 320gb en nog een verschil de GPU van de goedkopere uitvoering is beter en hij heeft tevens USB 3.0 wat de duurdere uitvoering niet heeft.
pricewatch: Asus K53SC-SX218V
Maar goed ben benieuwd of mediamarkt niet even snel flink wat prijzen verhoogt.
[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 23-01-2012 07:41 ]
Ik ga vrijdag iig hopelijk eindelijk mijn Canon 7D aanschaffen. Zit ik al enige tijd op te wachten namelijk.
Ben alleen benieuwd of reserveren geldt bij die actie. Want dan laat ik mijn vrouw gewoon even langs gaan daar. Anders ga ik zelf eerst langs de mediamarkt en dan langs mijn werk.
Ben alleen benieuwd of reserveren geldt bij die actie. Want dan laat ik mijn vrouw gewoon even langs gaan daar. Anders ga ik zelf eerst langs de mediamarkt en dan langs mijn werk.
Jammer dat ze de nex 7 nog niet hebben anders had ik die zeker gekocht.
*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>
Hoeveel kost de sony nex 5n daar momenteel?
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Begrijp ik nou dat tablets ook mee doen? Dan moet ik maar snel beslissen of ik een transformer prime wil ja of nee. Aan de ene kant baal ik van de GPS en slechte wifi (Dat laatste is soms), maar het is wel een super apperaat.
Ik ga donderdag even voor de winkel liggen
Zou ik niet niet doen.sylvesterrr schreef op maandag 23 januari 2012 @ 07:45:
Maar goed dat ik mijn tv nog niet heb gekocht, ik wacht nog wel eventjes tot dit weekend.
Ik zou hem nu halen, en dan dit weekend terug gaan.
Veel filialen hebben nogal de neiging om verschillende producten weer terug op de advies prijs te zetten op de dagen van de aktie. Waardoor je dus duurder uit bent.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Ik vind zo jammer dat meeste notebooks tussen de 350 en 550 euro bijna alleen HP's zijn en vraag me ook af of veel van die notebooks juist niet in prijs omhoog gaan als die actie begint.
Het model wat ik wil hebben ze niet, ze hebben alleen een Asus van € 529 die een Intel hd heeft en ik heb liever een aparte GPU.
http://www.mediamarkt.nl/...,10259,241018,241027.html
Hier zo'n AMD fusion notebook € 356 is de prijs nu, min 16% is het € 299,04 en dan komt een Asus AMD fusion notebook en die kost nu € 411 en min 16% is dat € 345,24 en zo is er nog een hele rats van die AMD fusion notebooks, teveel om hier op te noemen.
En vanaf € 463 kom je dan een HP tegen met een i3 wat dan ook nog een 1e gen i3 is, dus met 16% eraf zou je er € 388,92 voor betalen.
http://www.mediamarkt.nl/...,10259,241018,239251.html
En vanaf € 516 kom je een hp tegen met een 2e gen i5, maar weer een Intel HD, je komt dan uit op 433, maar je hebt waarschijnlijk geen USB 3.0.
Ik heb niet zoveel te doen ( Notebook defect, dus mijn HTC Desire HD neemt bijna alle taken over die ik normaal op de computer doe ) dus heb een kleine prijs vergelijking gemaakt en ookal zijn die notebooks best goedkoop, ik zal liever voor een beter merk gaan zoals Asus, want mijn Dell ook zo'n merk met een slechte reputatie heeft het na 1 jaar en 11 maanden begeven, dus vandaar dat ik nu een beter merk wil, deze Asus serie wat ik wil werd ookal in een bbg aangeraden, al heb ik een nieuwer model ervan in pricewatch gevonden.
Het model wat ik wil hebben ze niet, ze hebben alleen een Asus van € 529 die een Intel hd heeft en ik heb liever een aparte GPU.
http://www.mediamarkt.nl/...,10259,241018,241027.html
Hier zo'n AMD fusion notebook € 356 is de prijs nu, min 16% is het € 299,04 en dan komt een Asus AMD fusion notebook en die kost nu € 411 en min 16% is dat € 345,24 en zo is er nog een hele rats van die AMD fusion notebooks, teveel om hier op te noemen.
En vanaf € 463 kom je dan een HP tegen met een i3 wat dan ook nog een 1e gen i3 is, dus met 16% eraf zou je er € 388,92 voor betalen.
http://www.mediamarkt.nl/...,10259,241018,239251.html
En vanaf € 516 kom je een hp tegen met een 2e gen i5, maar weer een Intel HD, je komt dan uit op 433, maar je hebt waarschijnlijk geen USB 3.0.
Ik heb niet zoveel te doen ( Notebook defect, dus mijn HTC Desire HD neemt bijna alle taken over die ik normaal op de computer doe ) dus heb een kleine prijs vergelijking gemaakt en ookal zijn die notebooks best goedkoop, ik zal liever voor een beter merk gaan zoals Asus, want mijn Dell ook zo'n merk met een slechte reputatie heeft het na 1 jaar en 11 maanden begeven, dus vandaar dat ik nu een beter merk wil, deze Asus serie wat ik wil werd ookal in een bbg aangeraden, al heb ik een nieuwer model ervan in pricewatch gevonden.
Je kijkt dan ook enkel in de webshop. De webshop heeft, net zoals de vestigingen, hun eigen inkoop en assortiment. Als je perse een specifiek model wilt moet je deze bestellen in een vestiging.Anoniem: 318025 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:32:
Ik snap dat ze een paar jaar geleden negatief in het nieuws zijn gekomen hierdoor. Daarom wordt er centraal geregeld dat dit ook absoluut niet meer mag. Geen enkele Media Markt mag vanaf 14 dagen vóór de actie hun prijzen meer ophogen (tenzij het een flyeraanbieding betreft).yzf1kr schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:24:
[...]
Zou ik niet niet doen.
Veel filialen hebben nogal de neiging om verschillende producten weer terug op de advies prijs te zetten op de dagen van de aktie. Waardoor je dus duurder uit bent.
[ Voor 42% gewijzigd door sebasmeer op 23-01-2012 09:42 ]
Laatste keer dat ik keek was de nex 5n met 18-55mm lens daar 599, maar gezien Sony geen nieuwe voorraad meer kan leveren zijn ze vrijwl overal, zo niet overal, uitverkocht.donald_dick schreef op maandag 23 januari 2012 @ 08:56:
Hoeveel kost de sony nex 5n daar momenteel?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hmm, nu je het zegt... Dat lijkt mij een goed plan!yzf1kr schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:24:
[...]
Zou ik niet niet doen.
Vraagje: komt een flitser (in mijn geval de Canon Speedlite 580EX II) ook in aanmerking voor deze korting? Ik zie het als een product en niet als accessoires, maar op de mediamarkt website staat ie onder accessoires
Kak, jammerJolly_Jumper schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:15:
Valt onder accessoires..
Ja want om naar de fysieke MediaMarkt te gaan moet ik 8km afleggen.sebasmeer schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:41:
[...]
Je kijkt dan ook enkel in de webshop. De webshop heeft, net zoals de vestigingen, hun eigen inkoop en assortiment. Als je perse een specifiek model wilt moet je deze bestellen in een vestiging.
Ik zou wel graag weten of ze deze in MediaMarkt Heerlen hebben, maar online hebben ze hem wel maar net een duurdere model en zonder USB 3.0.
Ik kan ze natuurlijk ook even bellen.
Want accessoires zijn geen producten?iMars schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:10:
Ik zie het als een product en niet als accessoires

The devil is in the details.
Bel en vraag welke K53 modellen ze op voorraad hebben? Lijkt mij de beste oplossing....Ik zou wel graag weten of ze deze in MediaMarkt Heerlen hebben, maar online hebben ze hem wel maar net een duurdere model en zonder USB 3.0.
Ik kan ze natuurlijk ook even bellen.
In Breda lagen er van de week drie verschillende K53's
Ben benieuwd of de iPad's mee gaan doen dit keer,
mn schoonmoeder wil er eigenlijk eentje, dan is dit wel een mooi moment.
ipads doen niet mee, als je echt op zoek bent naar een mooie actie voor de ipad 2 zou ik maar voor deze gaan:Powermage schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:49:
Ben benieuwd of de iPad's mee gaan doen dit keer,
http://online.kruidvat.nl...WiFi16GBWit.html?token=-1
Anoniem: 437121
Ik denk dat de slogan bij de actie is 'op is op' en aangezien de prime maar mondjesmaat geleverd wordt zullen veel mensen mis grijpen denk ik.
Ik moet zelf een uur rijden om bij een MM te komen dus ik twijfel nog of ik de gok ga wagen..
Ik moet zelf een uur rijden om bij een MM te komen dus ik twijfel nog of ik de gok ga wagen..
en hou er rekening mee dat de Prime over een paar maanden al een nieuw model krijgt aangemeten, dus die Prime zal vanzelf gigantisch in prijs dalenAnoniem: 437121 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:58:
Ik denk dat de slogan bij de actie is 'op is op' en aangezien de prime maar mondjesmaat geleverd wordt zullen veel mensen mis grijpen denk ik.
Tja waar leg je de grens, is een objectief dan geen accessoires?
Ben benieuwd of objectieven meegerekend worden met de btw actie... Maar dat zal wel weer niet, Nikon zal overigens ook bar weinig (haast niets) op stock hebben liggen...
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ha gebeld alleen een pricewatch: Asus K53SV-SX707V op voorraad en die moest € 799 kosten, dus € 671,16 met 16% korting, er zit dan wel een i7 in, maar een i5 is goed genoeg voor mij.nooberke schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:48:
[...]
Bel en vraag welke K53 modellen ze op voorraad hebben? Lijkt mij de beste oplossing....
In Breda lagen er van de week drie verschillende K53's
Okay deze i7 heeft wel 4 cores dan.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 23-01-2012 11:18 ]
LeVortex schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:00:
Begrijp ik nou dat tablets ook mee doen? Dan moet ik maar snel beslissen of ik een transformer prime wil ja of nee. Aan de ene kant baal ik van de GPS en slechte wifi (Dat laatste is soms), maar het is wel een super apperaat.
Was er zaterdag en zag dat de oude Transformer ineens 399 was, terwijl die eerst 380 was. Is wel typsichJas99 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 14:29:
Weet iemand of de Asus Transformer Prime ook valt onder deze actie? Iemand noemde daar net iets over: tablets vallen computers, dus zou deze er ook onder moeten vallen?
Voor de korting die ik op de Prime zou kunnen krijgen, kan ik gelijk een Philips LivingColors halen
---------
Edit:
Lees net deze tweet van de Mediamarkt via een ander topic op Got.
[ Voor 5% gewijzigd door 418O2 op 23-01-2012 11:24 ]
Anoniem: 84159
Weet iemand hoe ze omgaan met artikelen die niet op voorraad of slecht leverbaar zijn? Ik zit te kijken naar een TV van Philips waarvan ik eerder deze maand al begreep dat ie slecht leverbaar is begin februari er weer zou zijn, maar kan je dan wel nu al de TV bestellen en later ophalen voor de actieprijs?
Ja, kan gewoon. Je krijgt dan een bon met een datum die in de actieperiode valt. Je moet wel een aanbetaling doen. (mag zelf het bedrag kiezen dacht ik).
Dat is dus helaas niet het geval. Ik weet niet waar je deze info vandaan hebt, maar ik ben net nog naar de MM (Groningen) geweest voor een Asus Transformer Prime. Ze weten niet wanneer deze binnenkomt. Ze konden me alleen garanderen dat als 'ie er do t/m zo niet is, ik deze ook niet voor de actieprijs krijg.Whatson schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:38:
Ja, kan gewoon. Je krijgt dan een bon met een datum die in de actieperiode valt. Je moet wel een aanbetaling doen. (mag zelf het bedrag kiezen dacht ik).
Alleen maar mooi toch, krijg je meer korting418O2 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:22:
[...]
[...]
Was er zaterdag en zag dat de oude Transformer ineens 399 was, terwijl die eerst 380 was. Is wel typsich
Nee dat is inderdaad een beetje krom, maar schijnt vaker te gebeuren. Als het goed is ben je dan alsnog goedkoper uit, maar heel netjes is het niet. Een prime is eigenlijk overal hetzelfde geprijst, in dat geval maakt het niet uit. Maar op veel laptops, televisies en camera's wordt zo je voordeel wel ingeperkt.
Het hangt waarschijnlijk per filiaal/persoon af. Bij sommige filialen kun je wel de actieprijs krijgen wanneer een product niet op voorraad is en bij sommige filialen is dit weer niet mogelijk.Jeroen04 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:51:
[...]
Dat is dus helaas niet het geval. Ik weet niet waar je deze info vandaan hebt, maar ik ben net nog naar de MM (Groningen) geweest voor een Asus Transformer Prime. Ze weten niet wanneer deze binnenkomt. Ze konden me alleen garanderen dat als 'ie er do t/m zo niet is, ik deze ook niet voor de actieprijs krijg.
Ik vraag me af of die pricewatch: Asus K53SV-SX707V van 799 welke met 16% korting 671 kost of ze die toevallig niet in prijs zullen verhogen wanneer die actie is.
Want het verschil in prijs met model dat ik wou kopen is zo nog maar € 147 terwijl met de huidige prijs een verschil van € 275 is.
T
Het verschil in deze notebook zit hem in een CPU een i7 met 4 cores waar in die pricewatch: Asus K53SC-SX218V een i5 met 2 cores zit en daarnaast is de GPU beter, las ergens op internet dat ie 40% tot 50% sneller zou zijn dan de 520MX, al is de 520MX wel voldoende voor mij.
En daarnaast dus 640gb waar die goedkopere 320gb heeft en 8gb vs 4gb. Dat is het verschil tussen die 2 notebooks.
Want het verschil in prijs met model dat ik wou kopen is zo nog maar € 147 terwijl met de huidige prijs een verschil van € 275 is.
T
Het verschil in deze notebook zit hem in een CPU een i7 met 4 cores waar in die pricewatch: Asus K53SC-SX218V een i5 met 2 cores zit en daarnaast is de GPU beter, las ergens op internet dat ie 40% tot 50% sneller zou zijn dan de 520MX, al is de 520MX wel voldoende voor mij.
En daarnaast dus 640gb waar die goedkopere 320gb heeft en 8gb vs 4gb. Dat is het verschil tussen die 2 notebooks.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 23-01-2012 12:30 ]
Op de webshop van MM staat alleen maar de Transformer Pime variant van 64 GB zonder dock. Betekent dit automatisch dat de filialen deze automatisch ook niet hebben of kan deze gewoon aanwezig zijn?
Zou toch weer mooi 80 euro korting zijn
Zou toch weer mooi 80 euro korting zijn
Volgens de MM medewerker hebben ze een vast draaiboek, waarin dit allemaal vast staat. De voorwaarden van de actie kan ik helaas (nog) niet vinden, iemand anders toevallig? Verder ben ik druk op zoek naar een website of de MM misschien wettelijk verplicht is een product alsnog voor de actieprijs te verkopen als deze niet leverbaar is. Is er iemand die er meer verstand van heeft?
elk persoon is daar weer anders in qua medewerkers. Vraag een tweede en dan kan het wel.Jeroen04 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:51:
[...]
Dat is dus helaas niet het geval. Ik weet niet waar je deze info vandaan hebt, maar ik ben net nog naar de MM (Groningen) geweest voor een Asus Transformer Prime. Ze weten niet wanneer deze binnenkomt. Ze konden me alleen garanderen dat als 'ie er do t/m zo niet is, ik deze ook niet voor de actieprijs krijg.
Bij de MM loont het altijd om meerdere werknemers te vragen en net doen alsof hij de eerste is die je vraagt uiteraard.
Ben ik niet helemaal met je eens aangezien bij een goede afdeling bIj de mediamarkt de medewerkers juist zijn afgestemd in hoe zij dingen wel of niet kunnen doen. Dat is totaal afhankelijk van de voorwaarden. Uiteraard kan een verkoper ook een foutje maken. Als ik een klant krijgt en merk dat hij op zo een manier probeert wat los te futselen krijgt ie bij mij al snel niks. De reden: ik vind dat een klant eerlijk moet zijn, net als dat een verkoper ook een goed advies moet geven en niet iets waar hij zelf alleen maar beter van wordt, er is altijd een middenweg. Als ik een eerlijke klant heb en die vraagt om korting kijk ik altijd even wat er mogelijk is, op sommige modellen kan het praktisch niet ivm marge of topmodellen.Nomad schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:41:
[...]
elk persoon is daar weer anders in qua medewerkers. Vraag een tweede en dan kan het wel.
Bij de MM loont het altijd om meerdere werknemers te vragen en net doen alsof hij de eerste is die je vraagt uiteraard.
Wat betreft prijsstijgingen vlak voor de actie zijn er verschillende invloeden aanwezig. Op sommige modellen worden adviesprijzen gehanteerd. Op het moment dat de producent de prijs stijgt, doet de Mediamarkt dit ook. Daarnaast kan de inkoopprijs stijgen vanwege verwachte drukte, dit is niet om de korting in te beperken maar nou eenmaal de marktwerking (meer vraag = stijgende prijs). De verwachting is natuurlijk dat er meer vraag is in de dagen van de btw actie.
Wat betreft prijzen van producten zelf, die kunnen per Mediamarkt verschillen. Iedere Mediamarkt heeft zijn eigen directie en eigen afspraken met leveranciers, die kunnen dus wijzigen.
Voor zover ik weet kun je een product bestellen in de btw dagen als die niet op voorraad is en dien je een aanbetaling te doen van minimaal 10% van het te betalen bedrag. Wanneer het product dan binnen is wordt je gebeld om hem op te halen. Dit weet ik niet 100% zeker dus pin me er niet op vast . Ik moet vanavond weer werken en zal dan eens navragen hoe het bij ons exact zit.
[ Voor 12% gewijzigd door w4rguy op 23-01-2012 12:53 ]
All-Round nerd | iRacing Profiel
Bij rotterdam centrum kun je tijdens de actie bestellen. Canon 7d volgens de verkoper. Grip wist hij niet te verwelken of die meedeed.
Grip niet gok ik zo, vorig jaar heb ik de 7D met BTW-actie gekocht, maar grip heb ik gewoon de volle mep voor moeten betalen.
Doet de 5D II dit jaar wel mee aan de actie bij MM Centrum?Hahn schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:02:
Grip niet gok ik zo, vorig jaar heb ik de 7D met BTW-actie gekocht, maar grip heb ik gewoon de volle mep voor moeten betalen.
Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88
Zelfde als jou, alles wat ik in Zwolle/Deventer gekocht heb aan electronica is kapot gegaan (excl dvd's en games, 1x geen dvd in een dvd hoes gehad -.-) bar slechte service, lang wachten en na 4x weigeren ze alsnog geld terug te geven want er was niks mis mee of het staat niet in het systeem.Dreanor schreef op zondag 22 januari 2012 @ 15:01:
Klinkt aanlokkelijk, maar ik heb altijd shit met MediaMarkt. Tot nu toe alles wat ik gekocht heb (ik enkele DVD films na) is iets mee, of kapot, of niet de inhoud, of andere vervelendheid. [..]
[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 23-01-2012 13:29 ]
^ Post is hierboven!
Iemand enig idee of de fototassen meedoen in de actie?
Ik heb geen zin om me in het slagveld te begeven als ik niet zeker weet of dit zo is. Ik kom dan alleen maar voor die tas zeg maar.
Ik heb geen zin om me in het slagveld te begeven als ik niet zeker weet of dit zo is. Ik kom dan alleen maar voor die tas zeg maar.
Fototassen lijken me ook accesoires.
Iemand een idee of de Zenbooks van Asus meedoen?
Iemand een idee of de Zenbooks van Asus meedoen?
Ga er maar vanuit van niet. Het gaat veelal om hardware producten, geen accessoires.Moustache schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:32:
Iemand enig idee of de fototassen meedoen in de actie?
Anoniem: 345137
ik heb een fax apparaat nodig.
nou heb ik bij all in one printers gekeken bij de online webshop.
maar zijn die producten alleen maar beschikbaar in de winkel?
of hebben ze meer?
of hebben ze meer?
Zeer wisselende ervaringen hier, van een medewerker die mij betichtte van het achterover drukken van een CD die niet in het doosje zat, tot een medewerker die zonder enig gezeur een apparaat terug nam die ik overduidelijk al gebruikt had, maar niet aan mijn verwachtingen voldeed. Je kunt het treffen.Strunkie schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:19:
Zelfde als jou, alles wat ik in Zwolle/Deventer gekocht heb aan electronica is kapot gegaan (excl dvd's en games, 1x geen dvd in een dvd hoes gehad -.-) bar slechte service, lang wachten en na 4x weigeren ze alsnog geld terug te geven want er was niks mis mee of het staat niet in het systeem.
Oh en wat betreft de prijzen: ze kunnen roepen wat ze willen bij de MM, maar ik ben er ook van overtuigd dat vlak daarvoor de prijzen van veel artikelen opgeschroefd worden. Althans, twee jaar terug wilde ik een BD speler en een stereo setje kopen. Twee weken voor de actieweek gekeken, BD speler was 150 euro, stereo setje 170. Ik denk: wacht even af. Tijdens de BTW week: 170 en 195 euro. Heeeeel toevallig.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Toch is dit een heerlijke actie van de mediamarkt!
1) Iedereen vraagt zich af of een product wel meedoet.
2) mensen gaan erheen, een product doet niet mee maar nemen hem toch maar mee.
Persoonlijk vindt ik dit behoorlijk klanten naaien en zal daarom kiezen voor een winkel die misschien duurder is, maar de service velen malen vriendelijker!
edit: 3e standpunt even verwijderd.
1) Iedereen vraagt zich af of een product wel meedoet.
2) mensen gaan erheen, een product doet niet mee maar nemen hem toch maar mee.
Persoonlijk vindt ik dit behoorlijk klanten naaien en zal daarom kiezen voor een winkel die misschien duurder is, maar de service velen malen vriendelijker!
edit: 3e standpunt even verwijderd.
[ Voor 33% gewijzigd door Strunkie op 23-01-2012 13:46 ]
^ Post is hierboven!
@boven: Inderdaad. Laat die procenten nu eens voor wat ze zijn...
Overigens zojuist via een PM op Twitter bevestigd gekregen dat je vandaag je product kan halen en dan tijdens de actie je korting kan claimen.
Overigens zojuist via een PM op Twitter bevestigd gekregen dat je vandaag je product kan halen en dan tijdens de actie je korting kan claimen.
Anoniem: 22659

Edit:
Met een sample size van 1 kun je inderdaad hele goede conclusies trekkenWeakling schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:38:
Althans, twee jaar terug wilde ik een BD speler en een stereo setje kopen. Twee weken voor de actieweek gekeken, BD speler was 150 euro, stereo setje 170. Ik denk: wacht even af. Tijdens de BTW week: 170 en 195 euro. Heeeeel toevallig.
[ Voor 169% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 23-01-2012 13:56 ]
Daarom ook mijn "althans"Anoniem: 22659 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:54:
Lekker berichten trashen naar de TC
Edit:
[...]
Met een sample size van 1 kun je inderdaad hele goede conclusies trekken
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Anoniem: 345137
of hebben ze meer?
of hebben ze meer?
Bel de klantenservice zou ik zeggen, het Shopping Forum is geen verlengstuk van de winkel en deze vraag kan de winkel het beste beantwoorden.Anoniem: 345137 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:16:
of hebben ze meer?
Ik elk geval is het nergens voor nodig om die vraag hier nu al voor de tweede keer binnen een uur tijd te stellen
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Anoniem: 180749
-knip- Je hebt je vraag ook al om 13:38 gesteld. Het heeft geen zin om je vraag te kopieren en opnieuw te plaatsen in de hoop sneller reactie te krijgen !Anoniem: 345137 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:16:
of hebben ze meer?
[edit: admin is me net voor ...]
[ Voor 6% gewijzigd door Nomad op 23-01-2012 15:18 ]
Kan ik er dan vanuit gaan dat de PS3 ook is uitgesloten? Kan er zelf niets over vinden en via twitter heb ik tot nu toe nog geen reactie gehad.Willaaam schreef op zondag 22 januari 2012 @ 21:05:
[...]
Xbox en games zijn uitgesloten. iPhones nu ook officieel.
Ook PS3 is hoogst waarschijnlijk uitgesloten. Lees ook wat er onder aan de website staat.nielsn schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:27:
[...]
Kan ik er dan vanuit gaan dat de PS3 ook is uitgesloten? Kan er zelf niets over vinden en via twitter heb ik tot nu toe nog geen reactie gehad.
[ Voor 19% gewijzigd door Edzeau op 23-01-2012 14:30 ]
Ik neem aan dat laptops onder "Computer" vallen, of zullen deze niet medoen?
Ja. Kijk ook even dit topic door!Leetness schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:31:
Ik neem aan dat laptops onder "Computer" vallen, of zullen deze niet medoen?
Anoniem: 441715
Ik wil dus vanavond een Macbook Air kopen, maar het is me niet 100% duidelijk of deze onder de actie valt.
Op de twitter van MM wel gezien dat de iMac, MacMini en de 'MacBooks' (op de vraag: doet de MacBook Pro ook mee aan de actie?) wel meedoen, maar zou de Air hier ook onder vallen?
Hoofdkantoor krijg ik niet te pakken, vestiging Rotterdam Centrum zeg niet te weten wat er wel en niet onder valt.
Twitter aangemaakt, gisteravond en vanmorgen gevraagd of de Air meedoet, beide keren geen antwoord gekregen.
Wat denken jullie?
Op de twitter van MM wel gezien dat de iMac, MacMini en de 'MacBooks' (op de vraag: doet de MacBook Pro ook mee aan de actie?) wel meedoen, maar zou de Air hier ook onder vallen?
Hoofdkantoor krijg ik niet te pakken, vestiging Rotterdam Centrum zeg niet te weten wat er wel en niet onder valt.
Twitter aangemaakt, gisteravond en vanmorgen gevraagd of de Air meedoet, beide keren geen antwoord gekregen.
Wat denken jullie?
Ik kocht op 13 januari de Asus Prime. Maar ik had hem een week tevoren gereserveerd met een aanbetaling van 10 %.Zou ik nog van de actie gebruik kunnen maken?
En als het kan, is het dan voldoende om alleen het bonnetje mee te nemen, of moet de hele doos mee?
Onbegrijpelijk waarom MM die voorwaarden donderdag pas openbaart.
En als het kan, is het dan voldoende om alleen het bonnetje mee te nemen, of moet de hele doos mee?
Als imac en macbook pro meedoet, doet air dat ook.Anoniem: 441715 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:46:
Ik wil dus vanavond een Macbook Air kopen, maar het is me niet 100% duidelijk of deze onder de actie valt.
Wat denken jullie?
Een reservering is nog geen aankoopdatum. Dus je kan nog gewoon gebruik maken van die actie met je aankoop van 13 januari. Het bonnetje is voldoende.Capsaicin schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:47:
Ik kocht op 13 januari de Asus Prime. Maar ik had hem een week tevoren gereserveerd met een aanbetaling van 10 %.Zou ik nog van de actie gebruik kunnen maken?
Het feit dat die voorwaarden zo laat openbaar komen is niet alleen te verwijten aan Media Markt, maar vooral aan de leveranciers. Die zijn verantwoordelijk voor het uitsluiten van bepaalde producten. Dus je kan beter "boos" zijn op Apple, Liebherr, Sonos, Samsung, Panasonic, Philips enz. enz. ipv Media Markt.
Bon alleen is genoeg en het gaat erom wanneer je 'm helemaal betaald hebt. Dus als er op jouw bonnetje 13 januari staat, dan heb je tot en met 27 januari om enig prijsverschil terug te vragen.Capsaicin schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:47:
Een fax-apparaat valt onder de afdeling kantoor-accessoires volgens mij
Vanaf 14 dagen voor een degelijke actie mogen er GEEN prijzen opgehoogd worden, slechts artikelen uit de aanbieding/flyers mogen omhooggeprijsd wordenOh en wat betreft de prijzen: ze kunnen roepen wat ze willen bij de MM, maar ik ben er ook van overtuigd dat vlak daarvoor de prijzen van veel artikelen opgeschroefd worden. Althans, twee jaar terug wilde ik een BD speler en een stereo setje kopen. Twee weken voor de actieweek gekeken, BD speler was 150 euro, stereo setje 170. Ik denk: wacht even af. Tijdens de BTW week: 170 en 195 euro. Heeeeel toevallig.
Dit heb ik inderdaad ook bevestigd gekregen per email van een medewerker van Mediamarkt. Enkel aanbiedingen en flyeraanbiedingen mogen op de normale prijs teruggezet worden. Wat me tevens nog is gemeld is dat stel ik vorige week een notebook heb gekocht uit een actie, deze is nu uit de actie 100 euro duurder, ik wel terug kan komen met de bon maar ze de BTW actie berekenen over de prijs waarvoor hij nu te koop is, dus die van 100 euro duurder. Dit nog even ter info...nooberke schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:38:
[...]
Vanaf 14 dagen voor een degelijke actie mogen er GEEN prijzen opgehoogd worden, slechts artikelen uit de aanbieding/flyers mogen omhooggeprijsd worden
parkeergarage zit aan het winkelcentrum is een minuut lopenmini1986 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:13:
Even offtopic: Mediamarkt in Heerlen... Is die goed te bereiken? Zie op internet parkeren in Qpark? Maar is het dan nog ver lopen?
Dan was ik er wellicht net 15 dagen voor de actie, want het waren geen aanbiedingen uit de flyer. Is die regel trouwens wetgeving of iets wat de MM zelf zegt?nooberke schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:38:
Vanaf 14 dagen voor een degelijke actie mogen er GEEN prijzen opgehoogd worden, slechts artikelen uit de aanbieding/flyers mogen omhooggeprijsd worden
Als je parkeert in Q-park en je gaat met de lift naar beneden kom je direct uit bij de ingang van de Mediamarkt. Bij grote producten afhalen hebben ze aan de achterkant nog een afhaalplek waar je tot met de auto bij kunt.
Parkeren in Q-park is trouwens wel redelijk duur volgens mij...
Thanks voor de reactie. Nou zorg dat ik er donderdagmorgen direct om 09.30 uur ben, dus dat zal wel goedkomen qua drukte (hoop ik). En hoop binnen een half uurtje weer buiten te staan... En hoef alleen maar kleine spulletjes (camera, e-reader, etc)Brm-G schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:17:
Als je parkeert in Q-park en je gaat met de lift naar beneden kom je direct uit bij de ingang van de Mediamarkt. Bij grote producten afhalen hebben ze aan de achterkant nog een afhaalplek waar je tot met de auto bij kunt.
Zo ver ik weet mag de detaillist nog altijd haar eigen prijzen bepalen.Is die regel trouwens wetgeving of iets wat de MM zelf zegt?
Lijkt mij dat MM het uit haar zelf doet, omdat het anders ten koste kan gaan van haar imago
Probeer 8 uur in de morgen en niet 9.30 uur. Ik heb het zelf ook nagevraagd en in R'dam zijn ze wel zo vroeg open. Ik ga voor het werk daar even langs. Anders dan weet ik gewoon dat ik geen camera meer ga hebben straks.mini1986 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:19:
[...]
Thanks voor de reactie. Nou zorg dat ik er donderdagmorgen direct om 09.30 uur ben, dus dat zal wel goedkomen qua drukte (hoop ik). En hoop binnen een half uurtje weer buiten te staan... En hoef alleen maar kleine spulletjes (camera, e-reader, etc)
8 uur? Hij is pas om 09.30 uur open (??)... Aangezien ik er een uur rijden vanaf woon en om 11 uur een afspraak heb in Maastricht, leek 09.30 uur me ideaal. Hier in de buurt hadden ze de camera nergens meer op voorraad.Arunia schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:30:
[...]
Probeer 8 uur in de morgen en niet 9.30 uur. Ik heb het zelf ook nagevraagd en in R'dam zijn ze wel zo vroeg open. Ik ga voor het werk daar even langs. Anders dan weet ik gewoon dat ik geen camera meer ga hebben straks.
Iemand een idee of ultrabooks, en dan vooral de UX31, ook meedoen?
Waarom zouden ze niet meedoen? Het is in ieder geval geen accessoire.Leetness schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:57:
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Hij kan uitgesloten zijn door Asus, net zoals (vele) Sony televisies, Apple computers en al die shit...
Zal heus wel op de site / in de voorwaarden van de MediaMarkt-actie zelf staan, so check them out!?
Zelf ga ik wel even kijken voor een (android)tablet, losse telefoon, maar ik 'moet niet perse dit en dat'
Zal heus wel op de site / in de voorwaarden van de MediaMarkt-actie zelf staan, so check them out!?
Zelf ga ik wel even kijken voor een (android)tablet, losse telefoon, maar ik 'moet niet perse dit en dat'
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Kun je mij misschien wijzen naar die voorwaarden? Ik kan ze zelf niet vinden op de MM site.CLB schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:00:
Precies hetzelfde bij een Samsung Condensdroger SDC3D809 gisteren nog 444E => vandaag 549E.Silverwing schreef op zondag 22 januari 2012 @ 09:19:
Mijn zoon wil een lcd televisie kopen en ik houd al een paar weken de prijzen bij omdat ik ook op de btw dagen zit te wachten, en ik zie dat BCC de prijs voor de tv die hij in gedachte heeft in deze weken van 398 euro, 419 euro naar vandaag 479 euro is gegaan. Hoezo worden we niet bedonderd!
(In kieskeurig staat ie momenteel nog als 444E maar als je 'm aanklikt en naar MM gaat is ie 549E!)
Greetz, Q
Zo gaat dat. Prijzen zijn wel winkelafhankelijk gezien de MM franchisers heeftquaxquax schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:27:
[...]
Precies hetzelfde bij een Samsung Condensdroger SDC3D809 gisteren nog 444E => vandaag 549E.
(In kieskeurig staat ie momenteel nog als 444E maar als je 'm aanklikt en naar MM gaat is ie 549E!)
Greetz, Q
Zijn er niet. Je kan ze op Twitter even vragen hoe en wat.Leetness schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:20:
[...]
Kun je mij misschien wijzen naar die voorwaarden? Ik kan ze zelf niet vinden op de MM site.
Zeker nog niet? Heb de afgelopen jaren, altijd kunnen zien dat die en die Sony TV niet meedeed en dergelijke...418O2 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:29:
Zijn er nog niet. Je kan ze op Twitter even vragen hoe en wat.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Van de twitter:
mediamarkt_nl Media Markt
@TimmSCF Apple TV is uitgesloten van de #btwactie, vanaf donderdag staan alle voorwaarden op mediamarkt.nl
mediamarkt_nl Media Markt
@TimmSCF Apple TV is uitgesloten van de #btwactie, vanaf donderdag staan alle voorwaarden op mediamarkt.nl
Even gevraagd voor je net, was toevallig toch in de MM vandaag. Die doet gewoon mee:)Leetness schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:57:
Ja, kost rond de 1850 EUR. Dus met actie nog maar nog 1560 EUR.Quan Vu schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:08:
[...]
Doet de 5D II dit jaar wel mee aan de actie bij MM Centrum?
Als je een 5d2 in een combo kit koopt met lens, heb je ook die korting.
Alles erbuiten valt onder accessoires.
Meeste filialen gaan dus ivm de btw actie al vroeg open, dus om 8:00 uur ipv 9:30. Of het voor alle filialen geldt weet ik niet.mini1986 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:48:
[...]
8 uur? Hij is pas om 09.30 uur open (??)... Aangezien ik er een uur rijden vanaf woon en om 11 uur een afspraak heb in Maastricht, leek 09.30 uur me ideaal. Hier in de buurt hadden ze de camera nergens meer op voorraad.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Net even in de MM geweest, twijfel tussen 2 televisies:
1 model hadden ze staan, stuk hoger geprijsd dan online, ook na aftrek BTW.
Andere model hadden ze niet. Het kleinere broertje wel. Ook deze hoger (ook na aftrek) geprijsd dan de grotere online.
Goed op blijven letten dus.
1 model hadden ze staan, stuk hoger geprijsd dan online, ook na aftrek BTW.
Andere model hadden ze niet. Het kleinere broertje wel. Ook deze hoger (ook na aftrek) geprijsd dan de grotere online.
Goed op blijven letten dus.
Ik ga zo naar mm r'dam centrum. als iemand bepaald prijzen wil weten moet ie nu zeggen ^^
Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88
Logitech G700 als het lukt?Quan Vu schreef op maandag 23 januari 2012 @ 18:27:
Ik ga zo naar mm r'dam centrum. als iemand bepaald prijzen wil weten moet ie nu zeggen ^^
Oh, hmm, dat is wel jammer.assasinbats schreef op maandag 23 januari 2012 @ 18:29:
[...]
Doet niet mee in de actie: Accessoires
De UX31 van AsusQuan Vu schreef op maandag 23 januari 2012 @ 18:27:
Ik heb vorig jaar een samsung LE40C750 gekocht via de BTW actie, of eigenlijk zonder die actie want ze wilden wel meegaan met de lage prijzen van andere winkels maar dan alleen zonder de BTW actie.
(bij mediamarkt was ie zonder de BTW actie €976 met €819, bij BBC was ie toen met BTW €800)
Scheelde uiteindelijk nog eens €19 dus dan maar met BTW en korting.
Helaas moest ik wel nog 6 weken op mijn TV wachten terwijl ik bij aankoop te horen kreeg dat deze binnen 2-3 dagen leverbar zou zijn.
Na veel gebel en gezeur kreeg ik na 5 weken te horen dat de TV helemaal niet in de backorder stond!
Na die 6 weken had ik 'm eigenlijk beter bij een andere winkel kunnen halen want daar waren de prijzen inmiddels nog weer lager geworden.
Zelf heb ik sterk het vermoeden dat MM expres geen haast heeft gehad met het bestellen van de TV zodat ze er zelf meer winst op konden maken.
Andere winkels hadden totaal geen problemen met de levering op dat moment weet ik door navraag.
(bij mediamarkt was ie zonder de BTW actie €976 met €819, bij BBC was ie toen met BTW €800)
Scheelde uiteindelijk nog eens €19 dus dan maar met BTW en korting.
Helaas moest ik wel nog 6 weken op mijn TV wachten terwijl ik bij aankoop te horen kreeg dat deze binnen 2-3 dagen leverbar zou zijn.
Na veel gebel en gezeur kreeg ik na 5 weken te horen dat de TV helemaal niet in de backorder stond!
Na die 6 weken had ik 'm eigenlijk beter bij een andere winkel kunnen halen want daar waren de prijzen inmiddels nog weer lager geworden.
Zelf heb ik sterk het vermoeden dat MM expres geen haast heeft gehad met het bestellen van de TV zodat ze er zelf meer winst op konden maken.
Andere winkels hadden totaal geen problemen met de levering op dat moment weet ik door navraag.
[ Voor 5% gewijzigd door SiGNe op 23-01-2012 18:38 ]
Niet?
[Specs]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Geen BTW betekent een voordeel van 17,36% en niet 21% korting. Check even deze BTW calculator. Discussie over het kortingspercentage mag geheel achterwege blijven (dus ook reacties op iemand die weer eens melding maakt dat het 21% korting zou zijn). Bvd!
Datzelfde geldt ook voor ander off-topic geneuzel en geklaag over het prijsniveau en andere irrelevante zaken.
Lees ook even de volgende FAQ en voorwaarden door.
Update
Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en toetsenborden, muizen en externe HDDs (computer afdeling). *
* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen
We blijven niet waarschuwen, vanaf nu gaan we bannen.
Geen BTW betekent een voordeel van 17,36% en niet 21% korting. Check even deze BTW calculator. Discussie over het kortingspercentage mag geheel achterwege blijven (dus ook reacties op iemand die weer eens melding maakt dat het 21% korting zou zijn). Bvd!
Datzelfde geldt ook voor ander off-topic geneuzel en geklaag over het prijsniveau en andere irrelevante zaken.
Lees ook even de volgende FAQ en voorwaarden door.
Update
Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en toetsenborden, muizen en externe HDDs (computer afdeling). *
* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen
We blijven niet waarschuwen, vanaf nu gaan we bannen.