MediaMarkt btw actie voorjaar 2013 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 25 ... 32 Laatste
Acties:
  • 342.914 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonkdoos
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 11:14
N0EPie0910 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 10:58:
Geldt de BTW-korting ook voor deze SSD? Die is namelijk al in de aanbieding, en met BTW korting gaat de prijs wel lekker omlaag :)
Je link werkt niet.

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-09 13:13
@ N0EPie0910

studentenkorting met btw actie gaat niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:03

IkWilbert

Het is mij!

Geldt de BTW-korting ook voor deze SSD? Die is namelijk al in de aanbieding, en met BTW korting gaat de prijs wel lekker omlaag :)
BTW korting geldt niet voor computer accesoires.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0EPie0910
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:38
Vreemd, dit was wel de url die mediamarkt aangeeft. Hij staat op de voorpagina bij die scrollende aanbiedingen: Samsung 840 120GB...
Maar ik begrijp dus dat het niet geldt op computer accesoires, best wel balen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 14:48

Ypho

Allround Nerd

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2013 @ 10:41:
Dat komt mooi uit. Ik was van plan om een rMBP te halen. Iemand enig idee of MM ook studenten korting op Apple producten levert en of dit ook nog eens samen met de BTW actie te combineren valt?
Studentenkorting krijg je alleen bij Apple zelf of Apple Premium Reseller winkels, helaas niet bij MM, BCC, Dixons of dat soort winkels.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearjunkie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 21:49
N0EPie0910 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:04:
Vreemd, dit was wel de url die mediamarkt aangeeft. Hij staat op de voorpagina bij die scrollende aanbiedingen: Samsung 840 120GB...
Maar ik begrijp dus dat het niet geldt op computer accesoires, best wel balen :(
Ik wordt niet zo warm van deze disk: review

I'm not bothered by those who think they are right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:26
Ypho schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:13:
[...]

Studentenkorting krijg je alleen bij Apple zelf of Apple Premium Reseller winkels, helaas niet bij MM, BCC, Dixons of dat soort winkels.
Normaliter gaat de MM wel mee met de studentenkorting als je kan bewijzen dat je student bent

Uiteraard geen korting op korting, de Mediamarkt is ook niet gek O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
N0EPie0910 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:04:
Dat zijn de gewone aanbiedingen, geen voorbeelden van btw-korting.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De BTW korting op zich is natuurlijk al hartstikke mooi meegenomen. In ieder geval bedankt voor de antwoorden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
Overbodig, antwoord al gevonden.

[ Voor 78% gewijzigd door MurtnR op 21-01-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:03

IkWilbert

Het is mij!

MurtnR schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:30:
Valt de Nexus 7 ook onder deze BTW actie?
Iets terug lezen vind je het antwoord... nee deze valt niet onder de korting.
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btw-voorwaarden.html

[ Voor 10% gewijzigd door IkWilbert op 21-01-2013 11:33 ]

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2013 @ 10:20:
[...]

Niemand die hier meer van afweet? :$
Webshop en winkels staan los van elkaar. Maar 5D2 is wel een oud model, dus de kans dat ze ergens nog op voorraad zijn is niet heel groot.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twinkey
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07 22:40
Afgelopen weekend een 650D gehaald. Heb cashback van Canon al ingestuurd (40 euro). Komend weekend mooi de korting van de MM meepakken. Uiteindelijk dus een korting van 147 euro op een product van bijna 600 euro.

Als blijkt dat ik nu het product moet omwisselen vind ik dat ook prima, want er zit een klein streepje op de viewfinder, toch een kleine smet op een nieuw product... Maar je ziet er niks van op de Live View en op de fotos dus zo erg vind ik het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Als je het product moet omwisselen, dan zit jij met een doos met een gat erin, dus dat zou niet gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamed
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:01
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2013 @ 10:20:
[...]

Niemand die hier meer van afweet? :$
Genoeg voorraad bij MM Roermond.

Succes!

Fujifilm X100VI
Sony A7RIV & A7C2
Carl Zeiss Batis 25 - 18 - 85
Sony GM 14 - 24 - 35 - 135 - 20-70 - 70-200 - 200-600
FE 90 Macro G - Voigtländer Macro APO-Lanthar F2 65mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twinkey
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07 22:40
Hahn schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:53:
Als je het product moet omwisselen, dan zit jij met een doos met een gat erin, dus dat zou niet gaan :+
Das waar, dan maar hopen dat ze de doos niet hoeven te hebben... :+ Of genoeg hebben aan de kassabon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonkdoos
Zo goed als niet doorheen te komen, daarnaast weinig enthousiaste medewerkers. Ze krijgen denk ik meerdere van dat soort vragen. Iemand die in de buurt woont en mij kan informeren? Bij voorbaat erg bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
twinkey schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:58:
[...]

Das waar, dan maar hopen dat ze de doos niet hoeven te hebben... :+ Of genoeg hebben aan de kassabon.
Normaliter hoef je alleen de kassabon/factuur te laten zien

De uitzondering van hier boven kwam denk ik omdat er bij de webshop gekocht was :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatlinernl
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:22
Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2013 @ 19:39:
[...]
Gelukkig bij MM Breda wel CTO modellen (rMBP 15" 256GB, 16GB) op voorraad. Heb er hier maar eentje van meegenomen.
En daarbij ook de zekerheid gekregen dat je het verschil tijdens de actie terug krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hamed schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:53:
[...]

Genoeg voorraad bij MM Roermond.

Succes!
Thx! 8) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:11
Rudi Vader schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 11:21:
Bij de vorige BTW actie al een keer een leuke discussie gehad met een verkopen over de definitie van 'Accessoires'
Ik wilde een Synogogy Nas hebben, vroeg om de kortingsbon bij zo'n verkoper en kreeg die niet omdat het een computer accessoire is. Ik nog tegen hem zeggen dat dat ding volledig zelfstandig op een netwerk draait en dus in mijn ogen geen accessoire is. Hij weer: nee want er moet een computer aanhangen om hem te vullen. Ik weer: wat doen die iPods dan in die actie? Heb je die wel eens zonder computer proberen te vullen. Vindje het dan ook niet dat de voorwaarden waardeloos oppgeteld zijn? Ik heb wel ooit mijn printer 'BTW vrij' gekocht daar. Volgens mij ook een accessoire.

Kortom het is gewoon een lokkertje..... met typisch Mediamarkt irritante dingetjes.
Net ook een (alvast)Synology DS213+ aangeschaft, met de gedachte dat er korting op zou zitten.
De verkoper vermelde me dat het onder computer accessoires valt. Ik vertelde hem ook, nee het is een computer opzich bladibla. Uiteindelijk voor de webshop prijs meegekregen.

Ik ga nog wel een keer terug waarschijnlijk gewoon om te zieken, en nog een goede poging doen en wat argumenten op tafel gooien. Ze verkopen hem zelf ook als " De Synology DiskStation DS213+ is een hoge prestatie 2-sleufs all-in-1 NAS-server voor kleine tot middelgrote bedrijven. "

Wie niet waagt wie niet wint... :p

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
nickko schreef op maandag 21 januari 2013 @ 14:26:
[...]

Net ook een (alvast)Synology DS213+ aangeschaft, met de gedachte dat er korting op zou zitten.
De verkoper vermelde me dat het onder computer accessoires valt. Ik vertelde hem ook, nee het is een computer opzich bladibla. Uiteindelijk voor de webshop prijs meegekregen.

Ik ga nog wel een keer terug waarschijnlijk gewoon om te zieken, en nog een goede poging doen en wat argumenten op tafel gooien. Ze verkopen hem zelf ook als " De Synology DiskStation DS213+ is een hoge prestatie 2-sleufs all-in-1 NAS-server voor kleine tot middelgrote bedrijven. "

Wie niet waagt wie niet wint... :p
Als jij graag je eigen tijd en die van de Media Markt verdoet, vooral doen. Maar de Media Markt bepaalt zelf in welke groep zij het plaatsen en als zij zeggen dat het accessoires is en het niet meedoet, dan heb je gewoon pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
Hahn schreef op maandag 21 januari 2013 @ 14:29:
[...]
Als jij graag je eigen tijd en die van de Media Markt verdoet, vooral doen. Maar de Media Markt bepaalt zelf in welke groep zij het plaatsen en als zij zeggen dat het accessoires is en het niet meedoet, dan heb je gewoon pech.
Bedankt voor je aanvulling.
Ben er niet voor niks zelf geweest en begrijp heel goed dat ze zelf de spelregels bepalen.
Ik zie het meer een beetje als een sport, en vind dat wel leuk inderdaad.

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Zal de Media Markt vast ook hilarisch vinden, zeker als je tijdens de drukte van de BTW-dagen door moeilijk gaat zitten doen, terwijl je allang weet hoe het zit. Typerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:15

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

nickko schreef op maandag 21 januari 2013 @ 14:35:
[...]

Bedankt voor je aanvulling.
Ben er niet voor niks zelf geweest en begrijp heel goed dat ze zelf de spelregels bepalen.
Ik zie het meer een beetje als een sport, en vind dat wel leuk inderdaad.
Ik snap niet waarom je hier plezier aan beleeft. Beetje mensen die hard werken lastig vallen met vragen waar je allang een antwoord op weet. ;(

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:34
Ik had/heb een Sony miniset op het oog (V50ip), maar die staat bij de lokale MM voor de adviesprijs in de winkel, dus zelfs mét btw-korting nog duurder dan elders. Dat haalt de lol er wel vanaf -O-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
Met de vraag of de NAS meedoet:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1HJLvwe.jpg

We zijn weer lekker duidelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Het is geen verplichting iets te kopen bij de MM toch? Haal je hem toch waar 'ie het goedkoopst is. Niet élk artikel dat zij aanbieden zal (nu) het goedkoopst van Nederland zijn. Zo bijzonder vreemd is dat niet imho,

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passi3
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-07 16:32
Enig idee of pc-speakersets meedoen aan de actie? Of zijn dit accessories?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Ik ben geïnteresseerd in het aanschaf van een note 10.1, echter op de webshop van mediamarkt staan deze tablets te koop voor 494 euro. Toen ik in een van hun filialen was stonden ze te koop voor 450 euro. Wat betekent dit? Dat ze de prijzen verhoogd hebben? Of is een een verschil in de prijzen tussen webshop en een fysieke filiaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:45
NeutraleGast schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:22:
Ik ben geïnteresseerd in het aanschaf van een note 10.1, echter op de webshop van mediamarkt staan deze tablets te koop voor 494 euro. Toen ik in een van hun filialen was stonden ze te koop voor 450 euro. Wat betekent dit? Dat ze de prijzen verhoogd hebben? Of is een een verschil in de prijzen tussen webshop en een fysieke filiaal?
Waarschijnlijk het 1e, is niet de 1e keer dat ze dat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
Darkvisje schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:08:
Met de vraag of de NAS meedoet:

[afbeelding]

We zijn weer lekker duidelijk :D
Is inderdaad lekker duidelijk :p
In de winkel zegt persoon X dat het wel meedoet en persoon Y dat het niet mee doet. Ik verwacht zelf dat ze het onder pc accessoires laten vallen.
Maar de officiele lijst hebben ze pas tijdens de actie zelf (vertelde een andere medewerker..)

Dus al om al, jup ik ga nog ff terug voor 60 euro, Hahn en master_viper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
Mektheb schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:22:
[...]

Waarschijnlijk het 1e, is niet de 1e keer dat ze dat doen
Dat is wel jammer dan, ik kan ze dan via andere webshops voor de zelfde prijs kopen als in de mediamarkt incl btw actie. Geen voordeel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingSizeBas
  • Laatst online: 20:14
Ik heb voor 4 jaar gewerkt bij MM en ik kan je oprecht vertellen dat NAS & Media Spelers niet mee doen met de actie. Die vallen onder Computer Accessoires (was ook mijn afdeling ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
bas.dijkstra schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:24:
Ik heb voor 4 jaar gewerkt bij MM en ik kan je oprecht vertellen dat NAS & Media Spelers niet mee doen met de actie. Die vallen onder Computer Accessoires (was ook mijn afdeling ;-))
Kun je ook vertellen of ze de prijzen net voor de actie verhogen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingSizeBas
NeutraleGast schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:25:
[...]

Kun je ook vertellen of ze de prijzen net voor de actie verhogen of niet?
Absoluut niet. Daar zijn ze ontzettend streng in geworden. Mits het natuurlijk acties waren die toen ten einde liepen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter20
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08 23:08
In de voorwaarden staat dat panasonic 3d tv's buiten de actie vallen:(

Kun je misschien vertellen of hier ook uitzonderingen voor gemaakt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingSizeBas
Hunter20 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:26:
In de voorwaarden staat dat panasonic 3d tv's buiten de actie vallen:(

Kun je misschien vertellen of hier ook uitzonderingen voor gemaakt worden?
Hangt per winkel af. Als het in de voorwaarden staat kan je er bijna voor 100% van uit gaan dat ze er niet vanaf gaan wijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
De fysieke winkels en web winkel hanteren eigen prijzen

Pc speakers vallen onder accessoires, net als NAS en mediacenters... Blijkbaar is die persoon bij Mediamarkt nl niet zo snugger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 04:25
Kan iemand me vertellen of de Livescribe echo (digitaal geluildopname pen) ook onder accesoires valt?
Het is opzich een zelfstandig product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:33

RobertowNL

For your gear!

SSD = Accessoires en dus uitgesloten.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonkdoos
Weet iemand de prijs van een Galaxy Note 10.1 3g versie (omgeving Amsterdam)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-08 10:07
Nee, de webshop kan goedkoper over duurder uitvallen dan een fysieke winkel, en dat is het hele jaar door. Toen ik een keer een TV ging kopen bij de mediamarkt was deze goedkoper op de website van mediamarkt dan in de winkel, en ik kon hem ook echt niet mee krijgen voor de webshop prijs. Dus moest ik hem bestellen en thuis/naar de winkel laten bezorgen of op dat moment zo'n honderd euro meer betalen in de winkel zelf. Belachelijk maar zij zeggen dat de Webshop een apart filiaal is en dat elk filiaal andere prijzen hanteerd ivm concurrentie in een straal van zoveel km.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:15

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

HitDyl schreef op maandag 21 januari 2013 @ 16:52:
[...]

Nee, de webshop kan goedkoper over duurder uitvallen dan een fysieke winkel, en dat is het hele jaar door. Toen ik een keer een TV ging kopen bij de mediamarkt was deze goedkoper op de website van mediamarkt dan in de winkel, en ik kon hem ook echt niet mee krijgen voor de webshop prijs. Dus moest ik hem bestellen en thuis/naar de winkel laten bezorgen of op dat moment zo'n honderd euro meer betalen in de winkel zelf. Belachelijk maar zij zeggen dat de Webshop een apart filiaal is en dat elk filiaal andere prijzen hanteerd ivm concurrentie in een straal van zoveel km.
Ik begrijp echt totaal niet wat je wilt zeggen.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
master_viper schreef op maandag 21 januari 2013 @ 17:01:
[...]

Ik begrijp echt totaal niet wat je wilt zeggen.
Hoezo hij antwoord toch gewoon mijn vraag? Dus het is mogelijk dat de prijzen tussen de webshop en een filiaal verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 11:27

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Precies, ieder filiaal heeft z'n eigen onafhankelijke prijzen, en de webshop is ook gewoon één van de filialen.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-08 10:34
Aangezien er wel werd verzwezen naar de FAQ maar dat het daar dus niet instaat:

Als je een product tot 14 dagen voor de actie koopt, kan je ten tijden van je actie nog steeds het verschil ophalen bij de informatie desk. :) Nespresso U bestelt!

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
Mielmania schreef op maandag 21 januari 2013 @ 17:53:
Aangezien er wel werd verzwezen naar de FAQ maar dat het daar dus niet instaat:

Als je een product tot 14 dagen voor de actie koopt, kan je ten tijden van je actie nog steeds het verschil ophalen bij de informatie desk. :) Nespresso U bestelt!
Dus als ik morgen mijn note koop, kan ik woensdag gewoon even een aantal tientjes bij de mediamarkt gaan ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Als de Note meedoet met de BTW-actie ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floydje07
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-08 17:20
Of ik kijk scheel of het is echt nog niet gevraagd.. maar is deze actie ook van toepassing in Duitsland, weliswaar onder andere voorwaarden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonkdoos
Ja de Note doet mee. Net gebeld met Amsterdam Noord, daar kost de 3g versie E 599,-. Iemand nog een goedkopere MM gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuceTundra
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 14:26
HitDyl schreef op maandag 21 januari 2013 @ 16:52:
[...]

Ik werk zelf bij de MM.
wat wij doen is als het product op onze webshop goedkoper is dan in ons filiaal. Dan zullen wij dat verschil aanpassen op de factuur.

Dit kan inderdaad per MM verschillend zijn. :)

Edit: prijzen op de webshop zijn allemaal inclusief de korting! Hier krijgen wij altijd veel reacties op _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door PuceTundra op 21-01-2013 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Bonkdoos schreef op maandag 21 januari 2013 @ 18:49:
Ja de Note doet mee. Net gebeld met Amsterdam Noord, daar kost de 3g versie E 599,-. Iemand nog een goedkopere MM gevonden?
In Breda was hij minder dan €599 dacht ik, exacte prijs weet ik niet meer

Volgens mij €559/€569 of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:37
Net terug van MM Utrecht. Deze vestiging doet niet aan vooraf bestellen van Apple-spul... een BTO MacBook Pro Retina moet je binnen de BTW-dagen bestellen en waarschijnlijk ook 100% aanbetalen. Moesten ze nog 'even bekijken'. Bummer...

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
  • Laatst online: 11-09 15:54
Hier even de officiële actievoorwaarden:
BTW Weg Ermee - Actievoorwaarden
De actie is geldig op bijna het hele assortiment!

TV, COMPUTER, HIFI, BLU-RAY SPELERS, PORTABLE AUDIO, WITGOED & HUISHOUDELIJK, TELECOM & NAVIGATIE, FOTO & VIDEO, PERSOONLIJKE VERZORGING.

Uitgezonderd van de BTW actie zijn:

Muziek, film en games:
CD/DVD/Blu-ray-Discs
Console Games & PC games
Console Hardware
Console accessoires
Software
Computer:
Accessoires en Software
Alle Apple iPad modellen
Alle Sony e-reader en tablet-modellen
Samsung MP900X3C-A01
Asus Google Nexus
TV & Hifi:
Sony: HX920-serie, HX750-serie, HX850-serie
Panasonic: Alle Panasonic 3D-modellen
Samsung: 6900-serie, 7000-serie, 8000-serie, 9000-serie
Philips: 7000-serie, 8000-serie, 9000-serie
Sharp: LC60LE840E, LC70LE835E, LC80LE645E
LG: LM671, LM760, LM860V, LM960V, LM669
Bose
Sonos
Humax
Foto/Video:
Sigma
Witgoed:
Alle Liebherr producten
Telecom en navigatie:
Alle Apple iPhones
Beltegoed kaarten en abonnementen
Nokia Lumia 820 en Lumia 920
Portable:
B&W
Bose
Sony: RDP XA700, RDP XA900, SanS510, SanS410, SanS310
Accessoires:
Alle accessoires
Power Service

Alle artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel.

Indien een actie artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op.

Media Markt verhoogt haar prijzen voorafgaand aan acties niet om vervolgens de korting te verlenen. Alleen de prijzen van tijdelijke aanbiedingen die in de week voor de actie in flyers en advertenties zijn

* Prijzen zijn excl. verwijderingsbijdrage en thuiskopievergoeding ( www.thuiskopie.nl )

* De wettelijke verwijderingsbijdrage en BTW blijven gehandhaafd.

Bron:http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btw-voorwaarden.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 15:04
Kun je de laagste prijs garantie eigenlijk claimen bij een andere mm (of zelfs saturn) dan waar je t artikel week voor btw actie hebt gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Nee, je haalt het geld terug bij de Media Markt waar je het gekocht hebt natuurlijk. En ze zien je bij Saturn al aankomen, "ik heb vorige week bij de Media Markt iets gekocht, kan ik hier m'n geld terugkrijgen?" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

PuceTundra schreef op maandag 21 januari 2013 @ 18:53:
[...]

Ik werk zelf bij de MM.
wat wij doen is als het product op onze webshop goedkoper is dan in ons filiaal. Dan zullen wij dat verschil aanpassen op de factuur.

Dit kan inderdaad per MM verschillend zijn. :)

Edit: prijzen op de webshop zijn allemaal inclusief de korting! Hier krijgen wij altijd veel reacties op _/-\o_
Maar NU nog niet toch? Die korting wordt pas vanaf woensdag 00:00 weergegeven denk ik?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Laatst online: 13-09 06:40
Tof, dit betekent dat de tv die ik wil kopen toch weer net even voordeliger bij de MM is.

pricewatch: Samsung Series 6 UE40ES6710

Ik heb alleen helemaal geen ervaring met de MM en de BTW-acties. Is het net als de Drie Dol Dwaze Dagen bij de Bijenkorf vanaf moment 1 een gigantische gekte of valt het wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Laatst online: 15:33
Misha schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:32:
Tof, dit betekent dat de tv die ik wil kopen toch weer net even voordeliger bij de MM is.

Ik heb alleen helemaal geen ervaring met de MM en de BTW-acties. Is het net als de Drie Dol Dwaze Dagen bij de Bijenkorf vanaf moment 1 een gigantische gekte of valt het wel mee?
Heb in Oktober mijn ASUS Transformer 300T gehaald, eerst bij MM Alkmaar gekeken, was behoorlijk druk. Daar waren ze al door de voorraad heen dus ben ik naar Cruqius geracet en daar was het ook erg druk. Dus ja, het is druk maar verwacht geen extreme scenarios waarin mensen de winkel doorstormen en alles wegrausen wat ze maar kunnen.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2005
  • Laatst online: 17:16

Hangt ook een beetje van het filiaal af, maar ik verwacht dat woensdag/donderdag de drukte nog enigszins mee zal vallen. Vrijdag/zaterdag/zondag loop je daar niet voor je lol. Als je de drukte wil vermijden kan je het beste online bestellen of de TV morgen halen en vanaf woensdag t/m zondag je prijsverschil terughalen dmv de kassabon te tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Laatst online: 13-09 06:40
BeefHazard schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:34:
[...]

Heb in Oktober mijn ASUS Transformer 300T gehaald, eerst bij MM Alkmaar gekeken, was behoorlijk druk. Daar waren ze al door de voorraad heen dus ben ik naar Cruqius geracet en daar was het ook erg druk. Dus ja, het is druk maar verwacht geen extreme scenarios waarin mensen de winkel doorstormen en alles wegrausen wat ze maar kunnen.
Thanks. Ik ga hier naar de Cruqius, hoop dat het dan zal meevallen met de drukte. Online bestellen is uiteraard ook een optie, maar blijf het leuker vinden om het op te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Laatst online: 15:33
Misha schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:37:
[...]

Thanks. Ik ga hier naar de Cruqius, hoop dat het dan zal meevallen met de drukte. Online bestellen is uiteraard ook een optie, maar blijf het leuker vinden om het op te halen
Sowieso een tip die onnodig reizen voorkomt: Even van te voren bellen of ze hem nog hebben. Zo ja, cartoon-style van je bank af vliegen en naar de winkel.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2005
BeefHazard schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:38:
[...]

Sowieso een tip die onnodig reizen voorkomt: Even van te voren bellen of ze hem nog hebben. Zo ja, cartoon-style van je bank af vliegen en naar de winkel.
Zeker vanaf vrijdag zal er geen doorkomen meer aan zijn, iedereen probeert dan te bellen. Het helpt wel als je een direct nummer van een afdeling hebt, maar anders zou ik sowieso gewoon kijken, aan de lijn hangen kan nog wel eens een tijdje duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeutraleGast schreef op maandag 21 januari 2013 @ 17:55:
[...]

Dus als ik morgen mijn note koop, kan ik woensdag gewoon even een aantal tientjes bij de mediamarkt gaan ophalen?
Voor de Note 10 loopt ook nog een € 75 cashback actie tot 15 februari waar niet overal actief reclame voor wordt gemaakt.
http://www.samsung.com/nl...back/actie-producten.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Laatst online: 11-09 13:35
Gluten Parody schreef op maandag 21 januari 2013 @ 19:20:
Net terug van MM Utrecht. Deze vestiging doet niet aan vooraf bestellen van Apple-spul... een BTO MacBook Pro Retina moet je binnen de BTW-dagen bestellen en waarschijnlijk ook 100% aanbetalen. Moesten ze nog 'even bekijken'. Bummer...
hahahah! dat mag niet! De koper mag niet verplicht worden om een voorschot te betalen dat groter is dan de helft van de aankoopprijs.

Ohh, en, klein geheimpje: Mediamarkt-Utrecht heeft dinsdagavond al btw-korting. Kreeg van een medewerker een uitnodiging (in tekst!) voor de VIP-avond, op 22 januari. van 18.00 tot 22.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:07

Het is drukjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ha :D ff doorlezen :)

Ik heb snel een wasmachine nodig en deze leek me gezien de vele goede reviews op kieskeurig, bol.com etc. een goeie. Al helemaal voor deze prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Waar kun je zien welke tv of andere spullen aan de btw actie meedoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorammeke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 14:18

jorammeke

Prutser

jooproo schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:49:
[...]

Ohh, en, klein geheimpje: Mediamarkt-Utrecht heeft dinsdagavond al btw-korting. Kreeg van een medewerker een uitnodiging (in tekst!) voor de VIP-avond, op 22 januari. van 18.00 tot 22.00
En daar mag je alleen naar toe als je VIP/Uitgenodigd bent? Of kan iedereen daar van mee genieten? :*)

4800Wp / Elga-Toshiba / HA / ESP's en andere rommel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2005
afca123 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 22:24:
Waar kun je zien welke tv of andere spullen aan de btw actie meedoen?
De voorwaarden staan op de websites of een paar posts terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komen nog € 15 of € 30 bezorgkosten bij afhankelijk van je wensen en is dan niet of nauwelijks goedkoper dan bij andere shops die gratis bezorgen. Mediamarkt is zonder acties en aanbiedingen gewoon duur.
Zelfs bij een BTW aktie is het vaak niet of nauwelijks de moeite waard om er naar toe te rennen.

O sorry, zal wel offtopic geneuzel over prijsniveau zijn. :X

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2013 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Laatst online: 11-09 13:35
jorammeke schreef op maandag 21 januari 2013 @ 22:24:
[...]

En daar mag je alleen naar toe als je VIP/Uitgenodigd bent? Of kan iedereen daar van mee genieten? :*)
facebookbericht van een medestudent van mij die daar een bijbaan heeft:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/12585681/mm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Misha schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:37:
[...]

Vroeg gaan, dan valt het meestal nog wel mee met de drukte. In de avond en in het weekend is het veruit het drukste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2013 @ 22:27:
[...]

Komen nog € 15 of € 30 bezorgkosten bij afhankelijk van je wensen en is dan niet of nauwelijks goedkoper dan bij andere shops die gratis bezorgen. Mediamarkt is zonder acties en aanbiedingen gewoon duur.
Zelfs bij een BTW aktie is het vaak niet of nauwelijks de moeite waard om er naar toe te rennen.
Heb een bon van de Harense Smid. Die moet gebruikt worden. Nu Mediamarkt de prijs omlaag doet, moeten zij dat ook doen. Scheelt toch minimaal 3 tientjes als nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:46
1) Check Tweakers Pricewatch. Product A bij Mycom bijvoorbeeld 150 euro bij de mediamarkt 180 euro.

Verschil is 30 euro

Je meld dit bij de verkoper en je krijg 30 euro retour(laagste prijs garantie).(Feitelijk gaat het zo dat je een nieuwe bon krijgt bij zo´n computer/magazijn kassa. Op de bon staan nu 150 te betalen. Anyway je loopt hiermee naar de kassa beneden en rekent af)

Nu de vraag. Krijg ik op 150 euro 21% korting of ;) ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
freedzed6 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 23:16:
1) Check Tweakers Pricewatch. Product A bij Mycom bijvoorbeeld 150 euro bij de mediamarkt 180 euro.

Verschil is 30 euro

Je meld dit bij de verkoper en je krijg 30 euro retour(laagste prijs garantie).(Feitelijk gaat het zo dat je een nieuwe bon krijgt bij zo´n computer/magazijn kassa. Op de bon staan nu 150 te betalen. Anyway je loopt hiermee naar de kassa beneden en rekent af)

Nu de vraag. Krijg ik op 150 euro 21% korting of ;) ???
De BTW-korting gaat af van de prijs die de Media Markt tijdens de BTW-dagen heeft staan. Dus als dat €180 is, dan gaat daar de BTW vanaf. €180 / 1.21 = €148,76, dus je krijgt nóg eens €1,24 terug. Mooi meegenomen toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Hahn schreef op maandag 21 januari 2013 @ 23:18:
[...]

De BTW-korting gaat af van de prijs die de Media Markt tijdens de BTW-dagen heeft staan. Dus als dat €180 is, dan gaat daar de BTW vanaf. €180 / 1.21 = €148,76, dus je krijgt nóg eens €1,24 terug. Mooi meegenomen toch!
Alhoewel ik (bijna) zeker weet dat je gelijk hebt. Toch nog 1 vraagje...

Die laagsteprijsgarantie geldt toch voor producten uitgezonderd aanbiedingen (dus ook btw-aanbiedingen ;) )? En dat is dan toch gewoon de nieuwe prijs. Zo heb ik het in ieder geval altijd begrepen.

Dus wellicht als je een gratis advocaat vind en een rechter die nooit van redelijkheid/billijkheid hebt gehoord dan heb je misschien een kansje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Als jij kan vinden waar dat zou staan, dan misschien. Maar volgens mij wordt nergens gezegd dat de laagsteprijsgarantie geldt voor 'productprijs zonder actieprijs'.

Met de BTW-actie er overheen ben je goedkoper uit dan de andere winkel en hoef je dus geen laagsteprijsgarantie te claimen, want je hebt al de laagste prijs. Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2005
Gomez12 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 23:27:
[...]

Alhoewel ik (bijna) zeker weet dat je gelijk hebt. Toch nog 1 vraagje...

Die laagsteprijsgarantie geldt toch voor producten uitgezonderd aanbiedingen (dus ook btw-aanbiedingen ;) )? En dat is dan toch gewoon de nieuwe prijs. Zo heb ik het in ieder geval altijd begrepen.

Dus wellicht als je een gratis advocaat vind en een rechter die nooit van redelijkheid/billijkheid hebt gehoord dan heb je misschien een kansje...
Als Media Markt normaal iets aanbiedt voor 121 euro en het nu in de actie 100 euro is terwijl het bij de concurrent 110 euro is, is Media Markt op dat moment de goedkoopste. Ze hoeven dan ook niet de prijs aan te passen aangezien ze simpelweg de goedkoopste zijn. Nergens in de voorwaarden kan je vinden dat ze de originele prijs aanpassen aan de concurrent.

Bij een 'normale' aanbieding ga je toch ook niet zeuren dat de prijs bijvoorbeeld met 20 euro verlaagd is terwijl hij bij de concurrent al een tientje goedkoper was en je dus maar feitelijk een tientje korting krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 09:45
als je die actievoorwaarden ziet, dan springen de tranen je toch in de kont ofniet?

meerendeel van de producten word uit gesloten...

en opeens valt alles onder een bepaalde catogorie waarbij de korting opeens niet meer geld..

zo denk ik dat routers vast ook als computer accesoire word gezien of niet :+ |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2005
Downstar2 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 00:15:
als je die actievoorwaarden ziet, dan springen de tranen je toch in de kont ofniet?

meerendeel van de producten word uit gesloten...

en opeens valt alles onder een bepaalde catogorie waarbij de korting opeens niet meer geld..

zo denk ik dat routers vast ook als computer accesoire word gezien of niet :+ |:(
Producten vallen niet 'ineens' onder een bepaalde categorie, deze staan gewoon zo in het systeem. En ja er worden een paar grote productgroepen uitgesloten, maar alsnog doen de grootste productgroepen gewoon mee (zeker gemeten naar omzet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
S2005 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 00:23:
[...]

Producten vallen niet 'ineens' onder een bepaalde categorie, deze staan gewoon zo in het systeem. En ja er worden een paar grote productgroepen uitgesloten, maar alsnog doen de grootste productgroepen gewoon mee (zeker gemeten naar omzet).
Ik heb anders in de MM Deventer vorig jaar gewoon mijn NAS mee gekregen hoor, met btw korting..
en een monitor.

nu vallen beide ( al ben ik niet zeker van die monitors) onder pc accesoires.. dan is t toch opeens lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:32
Verkoopt MM Lenovo tablet IdeaTab A2109 ?

BCC wel, maar zie op BCC site niks over een btw actie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
Sjah schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 01:12:
Verkoopt MM Lenovo tablet IdeaTab A2109 ?

BCC wel, maar zie op BCC site niks over een btw actie...
wel een reclame van bcc op tv, dat ze mee gaan met de concurrentie..
en dan zie je dus op de achtergrond de btw weg ermee actie voorbij komen..

en dan zeggen ze dus dat ze altijd de laagste prijs hebben..

echter moet je dan dus wel aan kunenn tonen dat de mm hem heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Even wat verder gekeken dat mijn neus lang is, ga voor de Nexus 7 , BCC heeft die ook voor 249, en er komt een BCC btw actie aan per 23e, eerder gemeld hier. Ja ik wil hem ook wel bij MM halen , maar die sluiten N7 uit in de voorwaarden. tJa je zal eens korting geven bij een populair product. :S

Net zoals ze geen korting geven op B&W, verbaaste me dat ze dat merk voeren, vast niet de dure lijn van B&W. :)

Maar misschien maakt het allemaal niet uit, heb mijn tante gevraagd of ze iPad Mini uit de VS meeneemt, ze is purser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:20
Meestal kopieert BCC de voorwaarden van de MM.

De nexus7 zal dan hoogstwaarschijnlijk ook niet meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Misschien moet ik dan maar naar BCC gaan met een kopie van de purser-pas van mijn tante.

Nee zonder gekheid, je zal wel gelijk hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Even voor alle zekerheid:

In de apple store kost mijn gewenste Apple iMac € 2.485,00 incl. BTW. Het betreft hierbij dan wel een custom build (Build to order)

Begrijp ik het nou goed dat ik dan maar 2053,72 hoef te betalen? Dat is een serieuze korting...! Zou dit mogelijk en toegestaan zijn? Ik zie alleen dat de Ipads zijn uitgezonderd, maar kan niets vinden over Build to Order iMac

edit: in plaats van Build to order op BTO gezocht in dit topic en nu lees ik dat het helaas niet mogelijk was met uitzondering van 1 tweaker ;(

[ Voor 34% gewijzigd door Workaholic op 22-01-2013 09:10 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatlinernl
  • Laatst online: 12-09 21:22
Workaholic schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 08:58:
in plaats van Build to order op BTO gezocht in dit topic en nu lees ik dat het helaas niet mogelijk was met uitzondering van 1 tweaker :(
Weet niet of je heel aparte wensen hebt?

Ik heb namelijk gisteren al een Macbook gehaald, daarvan hadden ze ook de CTO modellen op voorraad. Wellicht ergens dus ook afwijkende Imac modellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ja de imac 27" is standaard zonder SSD en dat is anno 2013 wel nodig. Ook de videokaart upgrade is nodig.

Zal is wat vestigingen bellen voor de zekerheid.

[ Voor 19% gewijzigd door Workaholic op 22-01-2013 09:13 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin90
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:57
Hmm, had broertje toch gelijk! In november wilde ik nieuwe tv kopen. Collega (vrouw van hem werkt er) van hem had gezegd dat laatste week van januari weer een BTW vrije actie zou zijn. Ik kon uiteraard niet wachten zolang. Kijk net even op de site. Als de prijzen gelijk blijven, inclusief bezorgkosten ben ik nu €20 duurder uit geweest. Maar wel 2 maanden eerder in huis, dus prima gok geweest ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Gaan de prijzen op de website van de MM om exact 12u vannacht naar de BTW actie of pas later op woensdag? :)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:34
Uitzondering op alle Panasonic 3D tv's ;'( too bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:47

mrc4nl

Procrastinatie expert

hdtracer schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:31:
Uitzondering op alle Panasonic 3D tv's ;'( too bad.
ik zou toch in de winkel kijken wanneer de actie begonnen is, mijn ervaring is dat sommige 3d modellen toch meedoen (de T in de productcode) hangt beetje af van de locatie.

zo heb ik vorig jaar 26 jan 2012 een 42gt30 met korting gezien bij de MM in utrecht :)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Downstar2 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 00:36:
[...]

Ik heb anders in de MM Deventer vorig jaar gewoon mijn NAS mee gekregen hoor, met btw korting..
en een monitor.

nu vallen beide ( al ben ik niet zeker van die monitors) onder pc accesoires.. dan is t toch opeens lijkt me?
Dat is dan een gulle actie van Deventer geweest

Monitoren vallen niet onder accessoires, NAS'jes wel (Volgens de officiële afdelingen tenminste 8)7 )

Dus de monitor klopt, NAS eigenlijk niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
Net nogmaals gevraagd, en wederom te horen kregen dat NASjes gewoon meedoen.. Bel morgen nog even voor dat ik die kant op ga..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orejas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 09:48

orejas

Omelette du Fromage

In Rotterdam schijnen vorig jaar ook Sonos' producten te hebben meegedaan, terwijl die voorwaardelijk zijn uigesloten. Reden genoeg voor mij in ieder geval om even langs de MM Utrecht te gaan...

Stam + t

Pagina: 1 ... 25 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen BTW betekent een voordeel van 17,36% en niet 21% korting. Check even deze BTW calculator. Discussie over het kortingspercentage mag geheel achterwege blijven (dus ook reacties op iemand die weer eens melding maakt dat het 21% korting zou zijn). Bvd!

Datzelfde geldt ook voor ander off-topic geneuzel en geklaag over het prijsniveau en andere irrelevante zaken.

Lees ook even de volgende FAQ en voorwaarden door.

Update
Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en toetsenborden, muizen en externe HDDs (computer afdeling). *

* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen

We blijven niet waarschuwen, vanaf nu gaan we bannen.