Waar precies in hun voorwaarde staat dat als ik vandaag iets koop ik morgen het verschil in prijs terug krijg?
Nou ja, dat is niet echt nodig. Stel het artikel wordt morgen goedkoper en ze geven je niet het verschil terug, dan kun je net zo goed het artikel gelijk terug geven, geld terug krijgen en in de winkel het artikel weer kopen met korting. Omdat DAT een beetje onzin is, zullen ze sneller geneigd zijn om je het verschil gewoon terug te geven.NeutraleGast schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:53:
Waar precies in hun voorwaarde staat dat als ik vandaag iets koop ik morgen het verschil in prijs terug krijg?
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Jammer dat ze geen 4 bay Synology hebbenDarkvisje schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:30:
Net nogmaals gevraagd, en wederom te horen kregen dat NASjes gewoon meedoen.. Bel morgen nog even voor dat ik die kant op ga..
Een hoop producten worden niet meer teruggenomen wanneer ze geopend zijn, dus dat is de reden er niet achter. Het is heel simpel, ze bieden 14 dagen de laagste prijs garantie. Het maakt niet uit of een product bij de concurrent goedkoper is geworden of bij de MM zelf.BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:01:
[...]
Nou ja, dat is niet echt nodig. Stel het artikel wordt morgen goedkoper en ze geven je niet het verschil terug, dan kun je net zo goed het artikel gelijk terug geven, geld terug krijgen en in de winkel het artikel weer kopen met korting. Omdat DAT een beetje onzin is, zullen ze sneller geneigd zijn om je het verschil gewoon terug te geven.
Misschien is het al voorbij gekomen, maar weet iemand of de MM ook de iphone5 16gb los verkoopt? En zo ja, of iphones ook binnen de actie vallen?
Just grow old with grace
Normaal gesproken vallen Apple producten nooit onder enige acties van MM.
Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Want zelf zoeken is moeilijk.Silverscope schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:28:
Misschien is het al voorbij gekomen, maar weet iemand of de MM ook de iphone5 16gb los verkoopt? En zo ja, of iphones ook binnen de actie vallen?
-= Very annoying forum person =-
wel als je op je werk zit en de MM site is geblokkeerd
thx iig voor de snelle reactie(s)
Just grow old with grace
Dan nog geeft dit genoeg reactiesSilverscope schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:35:
[...]
wel als je op je werk zit en de MM site is geblokkeerd
thx iig voor de snelle reactie(s)
CISSP! Drop your encryption keys!
Verwijderd
Hier kan ik goed over meepraten, ik werk immers in de mediamarkt (Rtm the corner).
Apple producten doen bij ons gewoon mee (iPad 2 & 3) macbooks en imacs doen ook mee bij ons filiaal.
iPhones zijn uitgesloten van deze actie.
en nee, prijzen worden niet verhoogd voor de actie.
Apple producten doen bij ons gewoon mee (iPad 2 & 3) macbooks en imacs doen ook mee bij ons filiaal.
Waar is RTM the corner?Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:48:
Hier kan ik goed over meepraten, ik werk immers in de mediamarkt (Rtm the corner).
Nederlands is makkelijker als je denkt
Flex. Doen jullie ook prijsopgave over de telefoon (of via DMVerwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:48:
Prijsopgave kan wel, maar houdt er rekening dat je niet de enige bent die belt.SeatRider schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:12:
[...]
Flex. Doen jullie ook prijsopgave over de telefoon (of via DM. Ik wil even weten of ik morgen aldaar terecht kan, of toch naar Alexandrium moet voor een bepaalde TV.
Nuance: hij werkte in de Mediamarkt, maar niet in dienst van. Daarnaast zou hij daar sowieso niet over liegen tegen mij.Nnoitra schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:18:
[...]
Dat zou ik ook zeggen als ik bij de MM zou werken.
Het komt ook zeer zeker voor, maar niet op grote schaal. Maar sowieso gewoon je kop er bij houden en de PW in de gaten houden, dan zie je vanzelf hoe goedkoop het wel of niet is.Heb het zelf overigens bij de vorige BTW actie in de gaten gehouden ivm de aanschaf van een NAS.
De Synology die ik op het oog had, in de winkel, ging ook in prijs omhoog bij de start van de actie.
Het prijs verschil "oude prijs" - "nieuwe prijs minus btw-korting" was €5,-
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Geldt dat ook via de webshop eigenlijk? Stel ik bestel vandaag een laptop op de webshop en morgen is de prijs omlaag?S2005 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:19:
[...]
Een hoop producten worden niet meer teruggenomen wanneer ze geopend zijn, dus dat is de reden er niet achter. Het is heel simpel, ze bieden 14 dagen de laagste prijs garantie. Het maakt niet uit of een product bij de concurrent goedkoper is geworden of bij de MM zelf.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Dat is niet opgenomen in de AV, heb eerlijk gezegd geen idee hoe ze daarmee omgaan.BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:24:
[...]
Geldt dat ook via de webshop eigenlijk? Stel ik bestel vandaag een laptop op de webshop en morgen is de prijs omlaag?
Verwijderd
Wat is de Samsung MP900X3C-A01 die tussen de tablets staat in de lijst van uitgesloten producten?
Als ik zoek vind ik alleen overzichten van Samsung tablets, die zijn allemaal uitgesloten?
Als ik zoek vind ik alleen overzichten van Samsung tablets, die zijn allemaal uitgesloten?
Enig idee of dan ook de nexus 7 bij jullie wel meedoet?Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:48:
Over de nexus gesproken, vreemd dat de 32 GB wèl te krijgen is voor 250, maar de 16 niet voor 200 , in dit landje??thumblex. schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:39:
[...]
Enig idee of dan ook de nexus 7 bij jullie wel meedoet?
Verder MM doet de iPad mini 16 niet voeren? Jammer...
ik denk dat het een typo is en gaat om de NP900X3C-A01Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:29:
Wat is de Samsung MP900X3C-A01 die tussen de tablets staat in de lijst van uitgesloten producten?
zelfde geld met de ipad's en iphone's
Hippe info voor medetweakers: NAS & MEDIASPELERS doen dit keer officieel mee.
En de BTW-vrije prijs berekenen gaat het makkelijkst met: <BEDRAG> / 1,21 (€1210 / 1,21 = €1000)
En de BTW-vrije prijs berekenen gaat het makkelijkst met: <BEDRAG> / 1,21 (€1210 / 1,21 = €1000)
En wie bevestigt dit? Ene MM zegt wel, andere zegt niet.sebasmeer schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:14:
Verwijderd
jup!thumblex. schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:39:
[...]
Enig idee of dan ook de nexus 7 bij jullie wel meedoet?
als dat zo is kost de 213+ 263 euri dan ga ik deze halen.master_viper schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:16:
[...]
En wie bevestigt dit? Ene MM zegt wel, andere zegt niet.
Ik zou graag de Asus ultrabook UX31A (touch) aanschaffen, maar deze is alleen beschikbaar in de Duitse webshop. Is deze laptop al voor te bestellen icm de btw-actie?Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:48:
....
Is bevestigd vanuit de holding (hoofdkantoor).master_viper schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:16:
[...]
En wie bevestigt dit? Ene MM zegt wel, andere zegt niet.
Bevestig dan ook even dat de Nexus 7 medoet, bij Amsterdam Bijlmer of Noord, dan kan ik dit laten rusten, en sta ik morgen voor de deur... of gaan ze vannacht open?sebasmeer schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:45:
[...]
Is bevestigd vanuit de holding (hoofdkantoor).
Iedereen even opletten, ze hebben de voorwaarde aangepast.
Gister was de lijst korter dan nu.
bv, de Canon EOS 6D is nu in eens ook uitgesloten....... grrr
Gister was de lijst korter dan nu.
bv, de Canon EOS 6D is nu in eens ook uitgesloten....... grrr
4800Wp / Elga-Toshiba / HA / ESP's en andere rommel
nee bedrag*0.826446sebasmeer schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:14:
ora et labora
Als dat zo is ga ik een Synology 412+ halen. Die wordt dan 450 euro. Bijna 100 euro onder de goedkoopste in de PW.sebasmeer schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:14:
Uitgezonder Asus Google Nexus Nee dusSjah schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:47:
[...]
Bevestig dan ook even dat de Nexus 7 medoet, bij Amsterdam Bijlmer of Noord, dan kan ik dit laten rusten, en sta ik morgen voor de deur... of gaan ze vannacht open?
Nexus 7 doet officieel niet mee. Je moet begrijpen dat de producten die uitgesloten zijn geen bijdrage krijgen van de leverancier. Dus het is de leverancier die grotendeels uitmaakt welke producten Media Markt niet mee kan laten doen. 17% voordeel op elektronica is belachelijk veel als je hier geen gedeeltelijke vergoeding voor krijgt.Sjah schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:47:
[...]Bevestig dan ook even dat de Nexus 7 medoet, bij Amsterdam Bijlmer of Noord, dan kan ik dit laten rusten, en sta ik morgen voor de deur... of gaan ze vannacht open?
Wat de vestigingen zelf doen, dat ligt aan hun. Ze moeten zelf het verlies kunnen dragen / compenseren.
Link? Quote? Mocht het waar zijn, waarom dan de tegenstrijdige berichten op Twitter?sebasmeer schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:45:
[...]
Verwijderd
No offence, maar zo'n last minute change lijkt me "not done"...
Feit is wel dat diegenen die de 'inruil-truc' gingen toepassen, nu het slachtoffer zijn (not me :-))
Feit is wel dat diegenen die de 'inruil-truc' gingen toepassen, nu het slachtoffer zijn (not me :-))
Hier de officiele tweet van het hoofdaccount van Media Markt: https://twitter.com/mediamarkt_nl/status/293357623431020544master_viper schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:58:
[...]Link? Quote? Mocht het waar zijn, waarom dan de tegenstrijdige berichten op Twitter?
Het is pas gisteren besloten, dus de vestigingen hebben het nog niet allemaal doorgekregen.
Genoeg bewijs?
wat een paupers van de mediamarkt site.Toen te actievoorwaarden bekend werden ,stond voor foto/video alleen sigma op de lijst.Nu hebben z m aangepast, met oa de gebruikelijke voorwaarden van vorig jaar :\
ora et labora
Dat zijn zeker niet de gebruikelijke voorwaarden, dit is bv. voor het eerst dat Canon niet mee doet.
Mooi balen, ik wilde een 5D3 aanschaffen.
Mooi balen, ik wilde een 5D3 aanschaffen.
Ik kom net uit Media Markt Rotterdam centrum (waar ik zelf ook werk), hier is mij net verteld dat de harde schijven en dergelijke niet mee doen. Hetzelfde geldt voor de Nexus 7 (mijn gewaardeerde collega zit hier dus naast).sebasmeer schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:45:
[...]
Voor wat betreft Apple:
De Mac's doen mee, maar alleen datgene wat er op voorraad is (conform de voorwaarden, op is op).
iPads doen niet mee, er is 1 uitzondering in deze vestiging en dat is de iPad 3 32GB wel mee doet.
iPhones zijn uitgezonderd.
iPods doen volledig mee.
Bedoel je daar dan ook een NAS mee? Dat zou echt een bummer zijn!S2005 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:55:
[...]
Ik kom net uit Media Markt Rotterdam centrum (waar ik zelf ook werk), hier is mij net verteld dat de harde schijven en dergelijke niet mee doen.
Dat bedoel ik daar inderdaad mee, ik snap dan alleen wat waarom het hoofdkantoor tweet dat het wel mee doet. Ik moet ook zeggen dat de communicatie tussen het hoofdkantoor en de vestigingen en dan weer het personeel op de vloer om te huilen is. Dus wie weet kom ik morgen nog voor een verrassing te staan als ik moet werken.Freakster86 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:57:
[...]
Bedoel je daar dan ook een NAS mee? Dat zou echt een bummer zijn!
Ik bestel in de webshop dan, hopelijk heeft het hoofdkantoor daar het laatste woord
Verwijderd
En zoniet.. stuur je het terug :-)Freakster86 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:01:
Ik bestel in de webshop dan, hopelijk heeft het hoofdkantoor daar het laatste woord
In Rotterdam centrum in elk geval niet, in principe geldt dat alleen de voorraad verkocht wordt.MmarkM schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:01:
Weet iemand of je ook een Macbook retina 13'' met een i7 kan bestellen ?
NAS en mediaspelers doen wel mee!
De actie is geldig op bijna het hele assortiment!
TV, COMPUTER, NAS & MEDIASPELERS, HIFI, BLU-RAY SPELERS, PORTABLE AUDIO, WITGOED & HUISHOUDELIJK, TELECOM & NAVIGATIE, FOTO & VIDEO, PERSOONLIJKE VERZORGING.
Staat bij de actievoorwaarden.
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btw-voorwaarden.html
TV, COMPUTER, NAS & MEDIASPELERS, HIFI, BLU-RAY SPELERS, PORTABLE AUDIO, WITGOED & HUISHOUDELIJK, TELECOM & NAVIGATIE, FOTO & VIDEO, PERSOONLIJKE VERZORGING.
Staat bij de actievoorwaarden.
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btw-voorwaarden.html
Vorig jaar tijdens de btw actie geprobeerd een Synology DS212j mee te krijgen in Breda, doet inderdaad niet mee aan de btw actie. (het erge was dat het hun laatste exemplaar was, de doos kapot was, ze al 15 euro duurder waren dan elders en nog steeds de volle prijs wilde hebbenFreakster86 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:57:
[...]
Bedoel je daar dan ook een NAS mee? Dat zou echt een bummer zijn!
Als ik dit draadje lees is er veel verwarring over deze actie van de MM. Toch jammer, het kan toch niet lastig zijn voor het MM hoofdkantoor om een begrijpelijke actie neer te zetten. Kijk bijvoorbeeld naar McDonalds, dat zijn ook veelal franchisers en hun lukt het wel duidelijk te zijn met hun acties.S2005 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:59:
[...]Ik moet ook zeggen dat de communicatie tussen het hoofdkantoor en de vestigingen en dan weer het personeel op de vloer om te huilen is.
Ik krijg de indruk dat ze alle voorwaarden niet duidelijk willen communiceren om zo het marketing effect zo groot mogelijk te houden. Het bekt niet zo lekker in de reclames om alle voorwaarden (per vestiging) te gaan noemen.
Als je goed op de hoogte bent en dit soort draadjes leest weet je de voorwaarden en kun je zeker flinke korting krijgen. Echter, veel mensen zien alleen de MM reclames.
Het hele probleem is dat de holding zelf pas op het allerlaatste moment de voorwaarden beslist, dat maakt het voor de vestigingen een ramp om een eenduidig antwoordt te geven.verytallman schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:10:
[...]
Als ik dit draadje lees is er veel verwarring over deze actie van de MM. Toch jammer, het kan toch niet lastig zijn voor het MM hoofdkantoor om een begrijpelijke actie neer te zetten. Kijk bijvoorbeeld naar McDonalds, dat zijn ook veelal franchisers en hun lukt het wel duidelijk te zijn met hun acties.
Ik krijg de indruk dat ze alle voorwaarden niet duidelijk willen communiceren om zo het marketing effect zo groot mogelijk te houden. Het bekt niet zo lekker in de reclames om alle voorwaarden (per vestiging) te gaan noemen.
Als je goed op de hoogte bent en dit soort draadjes leest weet je de voorwaarden en kun je zeker flinke korting krijgen. Echter, veel mensen zien alleen de MM reclames.
Ja de 3520M. Is wel een BTO, niet in de MM actie dus.MmarkM schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:01:
Weet iemand of je ook een Macbook retina 13'' met een i7 kan bestellen ?
Juist niet. Elke vestigingen is een eigen B.V.... Ze bepalen zelf of een product wel of niet korting krijgt...S2005 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:11:
[...]
Het hele probleem is dat de holding zelf pas op het allerlaatste moment de voorwaarden beslist, dat maakt het voor de vestigingen een ramp om een eenduidig antwoordt te geven.
Fujifilm X100VI
Sony A7RIV & A7C2
Carl Zeiss Batis 25 - 18 - 85
Sony GM 14 - 24 - 35 - 135 - 20-70 - 70-200 - 200-600
FE 90 Macro G - Voigtländer Macro APO-Lanthar F2 65mm
De Holding bepaalt de voorwaarden, het is aan de vestigingen om daar in positieve zin of ze daarvan willen afwijken. Het is echter niet zo dat als er besloten wordt dat de stofzuigers mee doen een vestiging kan zeggen dat ze toch niet doen. Er kunnen alleen uitzonderingen gemaakt worden in het voordeel van de consument.Hamed schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:13:
[...]
Juist niet. Elke vestigingen is een eigen B.V.... Ze bepalen zelf of een product wel of niet korting krijgt...
Weet iemand of Rotterdam Centrum, Zuid en Alexandrium dezelfde BV zijn? M.a.w., of de prijzen daar hetzelfde zouden moeten zijn?
Nee, elke vestiging staat op zichzelf.SeatRider schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:26:
Weet iemand of Rotterdam Centrum, Zuid en Alexandrium dezelfde BV zijn? M.a.w., of de prijzen daar hetzelfde zouden moeten zijn?
Bij de actie van vorig jaar was Alexandrium voordeliger dan Centrum, maar ze hebben ook een kleiner assortiment. Zuid weet ik niet, daar ben ik nog nooit geweest.SeatRider schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:26:
[ Voor 27% gewijzigd door VantageR op 22-01-2013 16:30 ]
De tv die ik wil hebben stond daar vorige week voor 999. en op de website voor 1049, voor die 5 tienen (ok, 42 euro min korting) wil ik nog wel een paar km omrijdenVantageR schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:30:
[...]
Bij de actie van vorig jaar was Alexandrium voordeliger dan Centrum, maar ze hebben ook een kleiner assortiment. Zuid weet ik niet, daar ben ik nog nooit geweest.
Ja klopt. Die in Hengelo en Enschede sowieso. Ik heb daar een Canon 24-70 f2.8 L USM en een 70-200 f2.8 L USM II gekocht. En filtersvhal schreef op zondag 22 januari 2012 @ 09:50:
Ik vraag me sowieso af of tablets onder deze actie zullen vallen.
Over objectieven gesproken, vorig jaar waren er wel enkele MM filialen die juist wel korting gaven op objectieven (L serie Canon bijv).
Mac mini doet niet mee... ;-( artikelnummers zijn zelfs uit de kassasystemen geknikkerd.
Dat zou beteken dat ik helemaal geen mac mini zou kunnen aanschaffen? Laatste wat ik heb gehoord heb vanmiddag doet deze gewoon mee, net zoals de rest van de mac's. Er staat ook geen uitzondering in de voorwaarden.Gluten Parody schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 18:06:
Mac mini doet niet mee... ;-( artikelnummers zijn zelfs uit de kassasystemen geknikkerd.
Verwijderd
he kutje, dan is dat veranderd. toen ik het eergister vroeg kon t nog wel.S2005 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:55:
[...]
Ik kom net uit Media Markt Rotterdam centrum (waar ik zelf ook werk), hier is mij net verteld dat de harde schijven en dergelijke niet mee doen. Hetzelfde geldt voor de Nexus 7 (mijn gewaardeerde collega zit hier dus naast).
Voor wat betreft Apple:
De Mac's doen mee, maar alleen datgene wat er op voorraad is (conform de voorwaarden, op is op).
iPads doen niet mee, er is 1 uitzondering in deze vestiging en dat is de iPad 3 32GB wel mee doet.
iPhones zijn uitgezonderd.
iPods doen volledig mee.
trouwens wel jammer dat ik aan je gebruikersnaam niet kan zien met welke collega ik te maken heb
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2013 18:57 ]
Verwijderd
haha! nice!Hahn schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:00:
Aan jouw username is dat wel duidelijk te zien![]()
Hoi Marijn
(« Marco)
Waarom proberen jullie mij altijd iets aan te smeren. Vaak troep van norton. Elke keer als ik iets koop bij de mediamarkt krijg ik te horen 'Ik heb een aanbieding' voor je, en dan komen jullie met troep.
Waarom vraag je dat niet aan degene die dat doen? Wij staan niet eens op die afdeling, dus het lijkt me erg sterk dat Marijn of ik jou ooit software hebben proberen te verkopen.NeutraleGast schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:12:
[...]
Waarom proberen jullie mij altijd iets aan te smeren. Vaak troep van norton. Elke keer als ik iets koop bij de mediamarkt krijg ik te horen 'Ik heb een aanbieding' voor je, en dan komen jullie met troep.
En ook al was ik het niet, ik kan wel een antwoord geven: omdat verkopers in een winkel proberen te... verkopen. Als je er niet in geïnteresseerd bent, dan zeg je nee, niemand dwingt je.
[ Voor 15% gewijzigd door Hahn op 22-01-2013 19:22 ]
The devil is in the details.
Net een mail gehad van de BCC. Hebben precies dezelfde voorwaarden als de MM. Alleen als voordeel dat BCC gratis verzenden heeft.
Zo doen ze dat bij MM (gisteren stond dit apparaat van 1039,- er nog op):
Media Markt Onlineprijs
Dit artikel is tijdelijk uitverkocht in onze webshop. Bezoek onze winkels voor mogelijke beschikbaarheid.
Dus gewoon artikelen weghalen van de webshop die je niet wilt verkopen met korting
BTW gisteren nog levering binnen 24 uur en nu uitverkocht
Media Markt Onlineprijs
Dit artikel is tijdelijk uitverkocht in onze webshop. Bezoek onze winkels voor mogelijke beschikbaarheid.
Dus gewoon artikelen weghalen van de webshop die je niet wilt verkopen met korting
BTW gisteren nog levering binnen 24 uur en nu uitverkocht

[ Voor 9% gewijzigd door ikke_ op 22-01-2013 19:51 ]
Zie de voorwaarden: op is op. Dus zo vreemd is dat niet.ikke_ schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:50:
Zo doen ze dat bij MM (gisteren stond dit apparaat van 1039,- er nog op):
Media Markt Onlineprijs
Ook zo leuk dat iedereen hier oprecht verontwaardigd gaan zitten zijn, alsof ze ergens recht op hebben.
Net stond ik toevallig in MM RTM, daar stond ook iemand te schreeuwen naar een verkoper, hoe hij met zichzelf kon leven, dat een bepaalde tv nu iets duurder was tijdens een aanbieding vorige maand. Dat hij met BTW korting alsnog ruim goedkoper was maakt niet uit, het moet korting op korting zijn...
Net stond ik toevallig in MM RTM, daar stond ook iemand te schreeuwen naar een verkoper, hoe hij met zichzelf kon leven, dat een bepaalde tv nu iets duurder was tijdens een aanbieding vorige maand. Dat hij met BTW korting alsnog ruim goedkoper was maakt niet uit, het moet korting op korting zijn...
Verwijderd
Nee, het gaat om misleiding. De indruk wekken dat alles "21% goedkoper is" terwijl ze ook kunnen zeggen dat ze eerst de prijs met 10% verhogen en dat je 17% korting krijgt.SeatRider schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:53:
Ook zo leuk dat iedereen hier oprecht verontwaardigd gaan zitten zijn, alsof ze ergens recht op hebben.
De BCC heeft de DS413 wel (mm niet), zou die dan ook dalen in prijs?Dyna20 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:43:
Net een mail gehad van de BCC. Hebben precies dezelfde voorwaarden als de MM. Alleen als voordeel dat BCC gratis verzenden heeft.
Dat is waar helemaal gelijk... Dat nou net 2 drogers uit dezelfde serie er niet meer in staan die zijn gewoon verkocht. Kan gebeuren, sorry MMS2005 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:51:
[...]
Zie de voorwaarden: op is op. Dus zo vreemd is dat niet.
Niemand wekt die indruk, ik irriteer mij meer aan bedrijven die adverteren met BTW weg ermee en dan daadwerkelijk 21% korting geven (toont aan dat je nooit verder bent gekomen dan de basisschool wat mij betreft). Dat tweede punt kan je niet bewijzen omdat het simpelweg niet waar is.Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:57:
[...]
Nee, het gaat om misleiding. De indruk wekken dat alles "21% goedkoper is" terwijl ze ook kunnen zeggen dat ze eerst de prijs met 10% verhogen en dat je 17% korting krijgt.
Inderdaad. Ik werk ook bij een grootwinkelbedrijf en moet wel zeggen dat er altijd wel veel mensen zijn die het niet (willen) begrijpen. Overigens heb ik wel flink gelachen om een vrouw bij Recht in de regio die om deze reden vond dat ze opgelicht was door MediaMarkt...S2005 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 20:03:
[...]
Niemand wekt die indruk, ik irriteer mij meer aan bedrijven die adverteren met BTW weg ermee en dan daadwerkelijk 21% korting geven (toont aan dat je nooit verder bent gekomen dan de basisschool wat mij betreft). Dat tweede punt kan je niet bewijzen omdat het simpelweg niet waar is.
Weet iemand of er nog winkels zijn waar wel korting op Canon wordt gegeven?
Even een praktisch vraagje. Ik wil graag een bepaalde laptop kopen die niet op de webshop staat (Asus N56VZ), als hij morgen bij de winkel ook niet voorradig is, zou ik hem dan kunnen bestellen en kopen met korting
?
Dat hangt er vanaf wat de winkel besloten heeft mbt bestellingen, in principe is het antwoord nee, maar ik denk dat de meeste vestigingen bestellingen wel zullen accepteren.GGdiArgos schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 20:21:
Even een praktisch vraagje. Ik wil graag een bepaalde laptop kopen die niet op de webshop staat (Asus N56VZ), als hij morgen bij de winkel ook niet voorradig is, zou ik hem dan kunnen bestellen en kopen met korting?
Het hangt er wel eens vanaf. Vaak eisen ze dan een aanbetaling van 10-20%S2005 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 20:23:
[...]
Dat hangt er vanaf wat de winkel besloten heeft mbt bestellingen, in principe is het antwoord nee, maar ik denk dat de meeste vestigingen bestellingen wel zullen accepteren.
Aanbetaling wordt sowieso vereist voor een bestelling, omdat de bon automatisch geannuleerd wordt als er niet aanbetaald is.
Zijn prijzen in de webshop nu al met korting op dit moment? Of gaat dat er nog vanaf?
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
bedankt iedereen, dan loop ik morgen gewoon even naar de MM in Den Haag
!
Nou de site gaat om 0.00 live met hun aanbiedingen neem ik aan. Maar BCC doet min of meer mee, maar op Saturn bespeur ik echt helemaal niks van anticipatie.
zolang ze hetzelfde product natuurlijk ook in het assortiment hebbenMmarkM schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 21:19:
Nee maar Saturn heeft ook laagste prijsgarantie.
ora et labora
Yep, maar da's logisch.mrc4nl schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 21:21:
[...]
zolang ze hetzelfde product natuurlijk ook in het assortiment hebben
Maar goed, zolang niemand lager gaat met iPad en wat dies meer zei, wat nou tucht van de markt....

goed, dat wordt om 0.00u eens kijken of ze een beetje servercapaciteit hebben bij MM als we massaal gaan ddossen.
Heb afgelopen weekend een Panasonic 42ST50 gekocht bij de MM Hengelo. Volgens de verkoper maken ze daar geen uitzonderingen op TV's (de Panasonic 3D-modellen en de Samsung series doen iig mee). Morgen met het bonnetje terug om de korting te vangen (hopelijk, toch nog altijd spannend of ze het écht doen
).
Verder nog wel een WTF-momentje. Zocht ook nog een nieuwe all-in-one set die DTS-HD etc. ondersteunt. Kwam op de Panasonic SC-BTT590 uit. De adviesprijs is wel stevig: €599 euro.
Op mediamarkt.nl stond vanavond de set nog verstopt tussen de 2.1 setjes voor een prijs van €409. Dat is al interessanter, dus ik net ff naar de MM, staat 'ie daar in de winkel gewoon voor €599! Intussen is de webshop down i.v.m. aankomende BTW actie, dus ze konden het niet checken. Vervolgens even bij de naastgelegen BCC binnengelopen. Daar stond de set voor €519. Draai ik me om, kijk ik tegen een actie-display aan waar dezelfde set nieuw in doos staat voor €389, vraag ik een verkoper of ze ook mee doen met de BTW-actie, blijkt van die prijs ook nog eens de korting af te gaan (ipv matchen met de MM prijs, die zelfs met korting veel hoger is dan de BCC prijs)
Morgen dus de Panasonic SC-BTT590 voor €321 ophalen bij de BCC
Verder nog wel een WTF-momentje. Zocht ook nog een nieuwe all-in-one set die DTS-HD etc. ondersteunt. Kwam op de Panasonic SC-BTT590 uit. De adviesprijs is wel stevig: €599 euro.
Op mediamarkt.nl stond vanavond de set nog verstopt tussen de 2.1 setjes voor een prijs van €409. Dat is al interessanter, dus ik net ff naar de MM, staat 'ie daar in de winkel gewoon voor €599! Intussen is de webshop down i.v.m. aankomende BTW actie, dus ze konden het niet checken. Vervolgens even bij de naastgelegen BCC binnengelopen. Daar stond de set voor €519. Draai ik me om, kijk ik tegen een actie-display aan waar dezelfde set nieuw in doos staat voor €389, vraag ik een verkoper of ze ook mee doen met de BTW-actie, blijkt van die prijs ook nog eens de korting af te gaan (ipv matchen met de MM prijs, die zelfs met korting veel hoger is dan de BCC prijs)
Morgen dus de Panasonic SC-BTT590 voor €321 ophalen bij de BCC
Ik ben toch malle pietje niet!
Samsung Series 9 ultrabook NP900X3C-A05NL stond gisteren nog voor 1349 euro op de webshop en was vandaag opeens 1399 euro. Nu kan ik hem nog beter bij Laptopshop bestellen (1149 euro).
Da's mooi Legend, ik zou zeggen trek een Grolsch open..... alhoewel, geen slapende honden wakker gemaakt..?
Bij de BCC of bij de MM ?
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Dit soort grappen haalt MM laatste tijd vaak uit.Reiben schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 21:49:
Samsung Series 9 ultrabook NP900X3C-A05NL stond gisteren nog voor 1349 euro op de webshop en was vandaag opeens 1399 euro. Nu kan ik hem nog beter bij Laptopshop bestellen (1149 euro).
Vanmiddag in MM A'dam Noord gevraagd of ik de Galaxy S2 al mee kon nemen met korting: ja, dat kan! Helaas alleen witte versies over, moest een zwarte hebben 
Nogmaals geprobeerd in MM Utrecht Centrum, weer gevraagd of ik met korting alvast kon meenemen: "Kom maar in de avond dan begint het al stiekem!!" Ja ja stiekem, in A'dam kon ik hem al kopen
Nou moest ik in de avond dus weer terug voor de S2 en heb em voor €336 euro ofzo gekocht, goedkoper dan de goedkoopste webshop in Pricewatch.
Nogmaals geprobeerd in MM Utrecht Centrum, weer gevraagd of ik met korting alvast kon meenemen: "Kom maar in de avond dan begint het al stiekem!!" Ja ja stiekem, in A'dam kon ik hem al kopen
Game consoles doen die ook mee?
Ik kan daar zo 1 2 3 niets van vinden
Ik kan daar zo 1 2 3 niets van vinden
PSN: McMillan0984
BTW Weg Ermee - Actievoorwaarden
Uitgezonderd van de BTW actie zijn:
Muziek, film en games:
CD/DVD/Blu-ray-Discs
Console Games & PC games
Console Hardware
Console accessoires
Software
Computer:
Accessoires en Software
Alle Apple iPad modellen
Alle Sony e-reader en tablet-modellen
Asus Google Nexus
HP Envy X-2 en de HP Spectre modellen
TV & Hifi:
Sony: HX920-serie, HX750-serie, HX850-serie
Panasonic: Alle Panasonic 3D-modellen
Samsung: 6900-serie, 7000-serie, 8000-serie, 9000-serie
Philips: 7000-serie, 8000-serie, 9000-serie
Sharp: LC60LE840E, LC70LE835E, LC80LE645E
LG: LM671, LM760, LM860V, LM960V, LM669
Bose
Sonos
Humax
Foto/Video:
Sony: RX1, RX100, HDR-AS15, A65, A77, A99, Nex-6 en Nex-7, Nex-VG900, Nex-VG30
Panasonic: DMC-TZ-serie, DMC-FZ-serie, DMC-G-serie, DMC-GF-serie, HC-X900EG-K en HC-X800EG-K
Canon: EOS 1D, 5D, 6D, G1X, G15 en alle L-lenzen
Fujifilm: Finepix X100-serie, XPRO1-serie en X-E1-serie
Sigma
Witgoed:
Alle Liebherr producten
Telecom en navigatie:
Alle Apple iPhones
Beltegoed kaarten en abonnementen
Nokia Lumia 820 en Lumia 920
Portable:
B&W
Bose
Sony: RDP XA700, RDP XA900, SanS510, SanS410, SanS310
Accessoires:
Alle accessoires
Power Service
Alle artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel.
Indien een actie artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op.
Media Markt verhoogt haar prijzen voorafgaand aan acties niet om vervolgens de korting te verlenen. Alleen de prijzen van tijdelijke aanbiedingen die in de week voor de actie in flyers en advertenties zijn verschenen, worden aangepast naar het prijsniveau van voor de uiting in de flyer of advertentie.
Prijzen zijn excl. verwijderingsbijdrage en thuiskopievergoeding ( www.thuiskopie.nl ). De wettelijke verwijderingsbijdrage en BTW blijven gehandhaafd.
Uitgezonderd van de BTW actie zijn:
Muziek, film en games:
CD/DVD/Blu-ray-Discs
Console Games & PC games
Console Hardware
Console accessoires
Software
Computer:
Accessoires en Software
Alle Apple iPad modellen
Alle Sony e-reader en tablet-modellen
Asus Google Nexus
HP Envy X-2 en de HP Spectre modellen
TV & Hifi:
Sony: HX920-serie, HX750-serie, HX850-serie
Panasonic: Alle Panasonic 3D-modellen
Samsung: 6900-serie, 7000-serie, 8000-serie, 9000-serie
Philips: 7000-serie, 8000-serie, 9000-serie
Sharp: LC60LE840E, LC70LE835E, LC80LE645E
LG: LM671, LM760, LM860V, LM960V, LM669
Bose
Sonos
Humax
Foto/Video:
Sony: RX1, RX100, HDR-AS15, A65, A77, A99, Nex-6 en Nex-7, Nex-VG900, Nex-VG30
Panasonic: DMC-TZ-serie, DMC-FZ-serie, DMC-G-serie, DMC-GF-serie, HC-X900EG-K en HC-X800EG-K
Canon: EOS 1D, 5D, 6D, G1X, G15 en alle L-lenzen
Fujifilm: Finepix X100-serie, XPRO1-serie en X-E1-serie
Sigma
Witgoed:
Alle Liebherr producten
Telecom en navigatie:
Alle Apple iPhones
Beltegoed kaarten en abonnementen
Nokia Lumia 820 en Lumia 920
Portable:
B&W
Bose
Sony: RDP XA700, RDP XA900, SanS510, SanS410, SanS310
Accessoires:
Alle accessoires
Power Service
Alle artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel.
Indien een actie artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op.
Media Markt verhoogt haar prijzen voorafgaand aan acties niet om vervolgens de korting te verlenen. Alleen de prijzen van tijdelijke aanbiedingen die in de week voor de actie in flyers en advertenties zijn verschenen, worden aangepast naar het prijsniveau van voor de uiting in de flyer of advertentie.
Prijzen zijn excl. verwijderingsbijdrage en thuiskopievergoeding ( www.thuiskopie.nl ). De wettelijke verwijderingsbijdrage en BTW blijven gehandhaafd.
vandaag telefonisch contact gezocht met de mediamarkt en goed nieuws gekregen voor de apple fans:
Een bestelling van een Apple Build to Order systeem is mogelijk met BTW korting, het enige nadeel is dat je het volledige bedrag vooruit moet betalen en met de imacs een levertijd van ongeveer een maand hebt
Dus niet alleen voor voorraad modellen zoals in dit topic voorbij is gekomen.
Met een bedrag van bijna 2450 euro ga ik nu serieus twijfelen om mijn apple online store bestelling terug te sturen.. kan voor hetzelfde bedrag een zwaarder systeem bij de MM krijgen..
Een bestelling van een Apple Build to Order systeem is mogelijk met BTW korting, het enige nadeel is dat je het volledige bedrag vooruit moet betalen en met de imacs een levertijd van ongeveer een maand hebt
Dus niet alleen voor voorraad modellen zoals in dit topic voorbij is gekomen.
Met een bedrag van bijna 2450 euro ga ik nu serieus twijfelen om mijn apple online store bestelling terug te sturen.. kan voor hetzelfde bedrag een zwaarder systeem bij de MM krijgen..
[ Voor 7% gewijzigd door Workaholic op 22-01-2013 22:49 ]
Weet iemand toevallig wat de regels van de laagste prijs garantie zijn, en of de MM in Ede eerst de garantie en daarna btw aftrek toepast, of alleen btw aftrek?
R5 3600 - GTX1660S - 32GB/3200 - B450M PRO4 - RM550x
Laagsteprijsgarantie geldt alleen als de prijs ergens anders lager is.
Als je bij de Media Markt al de laagste prijs hebt, waarom zou je dan om de laagsteprijsgarantie gaan vragen? Die heb je al.
Als je bij de Media Markt al de laagste prijs hebt, waarom zou je dan om de laagsteprijsgarantie gaan vragen? Die heb je al.
@Workaholic Welke mediamarkt is dat? Ene vertelt dit en andere dit. Elke MM filiaal is een losse franchise onderneming en met deze actie wordt de voorwaarden niet strak gevolgd. Maar een BTO imac s zijn niet zeker niet mogelijk. Ook niet buiten de actie.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Geen BTW betekent een voordeel van 17,36% en niet 21% korting. Check even deze BTW calculator. Discussie over het kortingspercentage mag geheel achterwege blijven (dus ook reacties op iemand die weer eens melding maakt dat het 21% korting zou zijn). Bvd!
Datzelfde geldt ook voor ander off-topic geneuzel en geklaag over het prijsniveau en andere irrelevante zaken.
Lees ook even de volgende FAQ en voorwaarden door.
Update
Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en toetsenborden, muizen en externe HDDs (computer afdeling). *
* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen
We blijven niet waarschuwen, vanaf nu gaan we bannen.
Geen BTW betekent een voordeel van 17,36% en niet 21% korting. Check even deze BTW calculator. Discussie over het kortingspercentage mag geheel achterwege blijven (dus ook reacties op iemand die weer eens melding maakt dat het 21% korting zou zijn). Bvd!
Datzelfde geldt ook voor ander off-topic geneuzel en geklaag over het prijsniveau en andere irrelevante zaken.
Lees ook even de volgende FAQ en voorwaarden door.
Update
Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en toetsenborden, muizen en externe HDDs (computer afdeling). *
* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen
We blijven niet waarschuwen, vanaf nu gaan we bannen.