Je laatste zin begrijp ik niet. Maar het ging hierbij om de MM Zoetermeer. Telefonisch heb ik dit nagevraagd en hierna heeft men het zelfs nog een keer nagevraagd bij een andere collega. Was geen probleem, wel hebben ze me gewaarschuwd voor het 100% vooruitbetalen en levertijd van een maand.
Als ze het doen.. toch even dik 350 euro korting!
Als ze het doen.. toch even dik 350 euro korting!
Damn.. dit is zuur heb mijn apple online bestelling op de 23ste geplaatst.. nu blijken ze 7 januari aan te houden als retour datum ipv 14 dagen na ontvangst. Dat is leuk.. ik heb hem nog niet eens ontvangen dus die 7 januari is ook b*shit.7.4 Retourbeleid voor de feestdagen
Artikelen die tussen 27 oktober 2012 en 25 december 2012 via de Apple Online Store zijn aangeschaft en ontvangen, kunnen tot en met 7 januari 2013 worden geretourneerd. Alle overige bepalingen en voorwaarden ten aanzien van Apple Online Store-aankopen blijven van toepassing. Dit retourbeleid voor de feestdagen is niet van toepassing op iPhones. Alle aankopen die na 25 december 2012 zijn gedaan, vallen onder het standaardretourbeleid van de Apple Online Store, wat inhoudt dat producten binnen 14 kalenderdagen na de ontvangstdatum moeten worden geretourneerd. Zie de Apple Online Store voor meer informatie.
[ Voor 56% gewijzigd door Workaholic op 22-01-2013 22:58 ]