Je kan het natuurlijk het product in de doos laten zitten en het binnen 14 dagen terugbrengen als er toch geen BTW-actie is, mocht die actie doorslaggevend voor je zijn
Loop je wel weer het risico dat de zaken die je moet opsturen naar Canon te laat binnen zijn, want dat moet meestal binnen 2 weken na het aflopen van de actie (20 januari) binnen zijn 
Minder zelfs:
Minder zelfs:
• Registreren en claimen van je cashback kan tot en met 31 januari 2013
[ Voor 21% gewijzigd door Hahn op 13-01-2013 22:55 ]
The devil is in the details.
Er bestaat nog altijd de mogelijkheid dat de actie verlengd wordt. Dit hangt natuurlijk sterk af van de restvoorraad en de hoeveelheid claims die Canon binnen heeft gekregen. Een soort "tweede gok" die in de achtergrond meespeelt....
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Had afgelopen week de Nikon D600 zien staan voor 1649 bij MediaMarkt in Utrecht, dat wordt echt een mooie prijs met de BTW actie. Echt een no-brainer als je op zoek bent naar een goede en betaalbare fullframe camera. Ik heb voor de mijne toch wel ruim 100 euro meer betaald bij Saturn actie.
Ach ja, blijf je toch houden deze prijsdalingen, ik maak al wel 2 maanden foto's met deze fantastische body
Ach ja, blijf je toch houden deze prijsdalingen, ik maak al wel 2 maanden foto's met deze fantastische body
Hij is de 24 t/m de 27ste. Ik ken genoeg medewerkers die dat mij al aangegeven hebben. Dus je kan er gewoon vanuit gaan.Eagle Creek schreef op zondag 13 januari 2013 @ 22:07:
Enige risico is dat de BTW-actie nog niet officieel is aangekondigd.
Mijn Logitech Harmony afstandbediening is onlangs overleden en zit ik tijdelijk weer met 3 afstandbedieningen.
Weet iemand of de Logitech Harmony's ook onder de actie vallen?
offtopic:
als er iets van logitech kapot is eerst met de service desk contact opnemen ivm zeer goede garantie
als er iets van logitech kapot is eerst met de service desk contact opnemen ivm zeer goede garantie
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
offtopic:
Ik ben zelf werkzaam ben Media Markt, ben op de hoogte van het wel of niet doorgaan van deze actie en moet zeggen dat ik 't toch altijd weer knap vind hoe mensen met gekke theorieën op de proppen komen over het wel of niet doorgaan van deze actie
Ik ben zelf werkzaam ben Media Markt, ben op de hoogte van het wel of niet doorgaan van deze actie en moet zeggen dat ik 't toch altijd weer knap vind hoe mensen met gekke theorieën op de proppen komen over het wel of niet doorgaan van deze actie

Om weer even ontopic te gaan, ik las dat veel mensen zich afvroegen hoe het zat met Apple-producten die wel of niet meedoen met de BTW-acties.
Met het oog op de BTW-acties van de afgelopen jaren was het steeds zo dat Apple wel degelijk meedeed met de BTW-actie, met uitzondering op de volgende producten/productgroepen:
iPads
iPhones
Alle Apple Accessoires
De kans is dus groot dat dit deze keer niet anders is
Aanstaande woensdag gaat de Logitech Harmony 1100 in de aanbieding (lightning) bij Amazon.co.ukEskiya schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:15:
Mijn Logitech Harmony afstandbediening is onlangs overleden en zit ik tijdelijk weer met 3 afstandbedieningen.
Om nogmaals eens offtopic te gaan; is mijn Harmony overleden, omdat vrouwlief dat ding water heeft "gegeven"Geckoo schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:18:
offtopic:
Alle instellingen weg, backup terugzetten helpt ook niet meer. Andere baterijen ook niet meer...Probeer het toch maar eens bij Logitech (zonder vermelding van de water/vocht) Toch bedankt voor de tip!!
Ik heb vorige keer (september 2012) met de btw actie een MacBook Pro retina gekocht.
Heb begin december ontdekt dat deze last had van image retention en een niet goed functionerende usb aansluiting.
De MacBook ligt nu al ruim 5 weken bij het reparatie-centrum van de Mediamarkt.
Tot nu toe weigert de Mediamarkt de MacBook te vervangen of mijn geld terug te geven.
Mooi moment om me dus op de garantiewet te roepen en mijn geld terug te eisen. En tijdens de btw-actie nogmaals een MacBook Pro retina aan te schaffen. (Maar dan niet meer bij de Mediamarkt ben ik bang voor...
)
Heb begin december ontdekt dat deze last had van image retention en een niet goed functionerende usb aansluiting.
Tot nu toe weigert de Mediamarkt de MacBook te vervangen of mijn geld terug te geven.
Mooi moment om me dus op de garantiewet te roepen en mijn geld terug te eisen. En tijdens de btw-actie nogmaals een MacBook Pro retina aan te schaffen. (Maar dan niet meer bij de Mediamarkt ben ik bang voor...

Dan is er ook geen BTW-actie hèedgarf28 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:05:
Ik heb vorige keer (september 2012) met de btw actie een MacBook Pro retina gekocht.
Mooi moment om me dus op de garantiewet te roepen en mijn geld terug te eisen. En tijdens de btw-actie nogmaals een MacBook Pro retina aan te schaffen. (Maar dan niet meer bij de Mediamarkt ben ik bang voor...)

Tuurlijk wel, je kunt toch bij de bcc binnenstappen, die gaan toch altijd mee met de laagste prijs, in amsterdam noord wel zo in ieder geval, die zitten tegenover elkaar.
Wel de vraag of bcc het artikel ook daadwerkelijk heeft....
I have the body of a god, shame it's a buddha......
Er zijn winkels die mee gaan met de actie, zoals BCCProfoundValue schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:11:
[...]
Dan is er ook geen BTW-actie hè, daarvoor moet je toch echt bij Media Markt zijn op dat moment.
Mocht je op (onder andere) mij doelen, ik werk ook bij een Media Markt en ik geef alleen maar aan dat geruchten niet altijd 100% waar hoeven te zijn. En als werknemer mag je eigenlijk niet eens praten over de precieze datum, daar staan fikse boetes op, mocht het bekend worden dat jij hebt gezegd dat het '15 t/m 18 maart 2012' is bijvoorbeeld.ProfoundValue schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:29:
offtopic:
Ben ik het compleet mee eens, echter heeft MM zoetermeer een zeer slechte naam in de omgeving gekregen. Prijs stijgingen die nergens op slaan (Magimix 5200 opeens 50 euro duurder "omdat we er nog een paar van hebben") En de medewerkers. Loopt daar een kalende grijze man die letterlijk tegen zijn collega's zegt "Kijk daar loopt zo'n stelende metalhead, ze moeten ze verbieden hier" en dan 3 minuten later tegen me zegt "Zou je de winkel kunnen verlaten, ik vertrouw je niet"nooberke schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 19:51:
[...]
De afprijzingen worden "automatisch" doorgevoerd vanuit de holding, overal gaat automatisch gewoon het kortingsbedrag af...apparaten die niet meedoen worden als het waren voor een hogere prijs in het systeem gezet om te voorkomen dat deze ook "goedkoper" afgerekend kunnen worden.
Hier lagen vroeger de Ereaders bij de Portable afdeling, tegenwoordig echter niet meer. Ze zijn ook altijd al ingeboekt geweest onder de computer afdeling, net als de tablets.
Dat er lokaal nogal is afgeweken word klopt inderdaad, maar dat kan alleen in positieve zin t.o.v. de officiële voorwaarden en niet in negatieve zin (Bijvoorbeeld producten die alsnog gewoon meedoen en dat de vestiging gewoon de kosten voor haar rekening neemt)
Moet ook zeggen, Media Markt Bergen op Zoom heb ik altijd goede ervaringen mee, het is alleen filliaal zoetermeer die er nogal "eigen" dingen van maakt. (en nee ik ben echt niet de enige die problemen heeft met zoetermeer)
Qua BTW actie? Ik ga kijken voor hopelijk een nieuwe touchscreen monitor. Ben wel toe aan weer wat goeds. Mn 4 jaar oude samsung begint toch kuren te vertonen
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
edgarf28 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:14:
[...]
Er zijn winkels die mee gaan met de actie, zoals BCC
Dan mag je in beide gevallen in je handjes knijpen en maar hopen dat zij hierin meegaan, ook al hebben zij laagste prijsgarantie, de BTW actie is, van wat ik van klanten de afgelopen jaren heb gehoord, vaak toch een doorn in het oog van concurrenten en niet iedere winkel wilt hierin meegaan, ondanks hun eigen laagste-prijs-garantie-regel..Marxje1981 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:14:
Tuurlijk wel, je kunt toch bij de bcc binnenstappen, die gaan toch altijd mee met de laagste prijs, in amsterdam noord wel zo in ieder geval, die zitten tegenover elkaar.
Daarom houden wij wijzelijk onze mondHahn schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:16:
[...]
Mocht je op (onder andere) mij doelen, ik werk ook bij een Media Markt en ik geef alleen maar aan dat geruchten niet altijd 100% waar hoeven te zijn. En als werknemer mag je eigenlijk niet eens praten over de precieze datum, daar staan fikse boetes op, mocht het bekend worden dat jij hebt gezegd dat het '15 t/m 18 maart 2012' is bijvoorbeeld.
Als de BCC niet met deze actie mee gaat of deze MacBook niet hebben, dan kan ik hem altijd nog bij een Mediamarkt opnieuw aanschaffen.ProfoundValue schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:35:
[...]
[...]
Dan mag je in beide gevallen in je handjes knijpen en maar hopen dat zij hierin meegaan, ook al hebben zij laagste prijsgarantie, de BTW actie is, van wat ik van klanten de afgelopen jaren heb gehoord, vaak toch een doorn in het oog van concurrenten en niet iedere winkel wilt hierin meegaan, ondanks hun eigen laagste-prijs-garantie-regel..
[...]
Heb jij mij ergens ook maar zien bevestigen dat de BTW-actie überhaupt komt dan?ProfoundValue schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:35:
[...]
Daarom houden wij wijzelijk onze mond, tenzij jij een boete wilt hebben
[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 14-01-2013 14:45 ]
de block heeft nu al 2 of 3 x hun btw aktie verlengt
deze week nog een mooie canon printer gekocht met btw korting en ook nog eens cash back aktie !
deze week nog een mooie canon printer gekocht met btw korting en ook nog eens cash back aktie !
Maar die hebben geen Canon 7Dsamuel123 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:17:
de block heeft nu al 2 of 3 x hun btw aktie verlengt
Just sayin' 😉Hahn schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:44:
[...]
Heb jij mij ergens ook maar zien bevestigen dat de BTW-actie überhaupt komt dan?Laat staan dat ik specifieke datums noem.
Is het policy van de Madiamarkt dat je het prijsverschil van je aankop binnen 2 weken voor een actie gecompenseerd krijgt? Krijg je je geld retour als de verpakking gesloten is en je het binnen 2 weken retourneert? Ga het misschien wel eens proberen met een Canon 100mm L Macro...
Ik heb net MM Zoetermeer gebeld met mijn vraagstuk.
Ik wil dit weekend een 7D kopen, vanwege de 100 euro cashback van Canon.
Als dan de week erop de btw actie komt, kan ik met de bon het verschil terugkrijgen.
Grog rekenen betekent dat een krijs van rond de 950 euro voor een 7D
Als dan de week erop de btw actie komt, kan ik met de bon het verschil terugkrijgen.
[ Voor 15% gewijzigd door BlakHawk op 15-01-2013 11:47 ]
Is het al duidelijk of ze de objectieven ook onder de BTW-actie laten vallen? Ik ben geïnteresseerd in dezelfde constructie voor een EF-S 18-200.dfrenner schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:46:
Ik heb net MM Zoetermeer gebeld met mijn vraagstuk.
Dat zeg ik....
MM Hengelo hint nu ook naar btw dagen op Twitter.
http://twitpic.com/show/large/bvip5t
tweet:
Houden jullie ook zo van sneeuw? ..of denken jullie: "weg ermee!!!!!!" ;-) twitpic.com/bvip5t
http://twitpic.com/show/large/bvip5t
tweet:
Houden jullie ook zo van sneeuw? ..of denken jullie: "weg ermee!!!!!!" ;-) twitpic.com/bvip5t
I intend to live forever. So far, so good.
In Maastricht hangen de posters al.
BTW dagen zijn van 24-27 januari
Heb je daar een foto van? Ik wil een aankoop doen waar ik eigenlijk geen week meer mee kan wachten. Als ik zeker weet dat het van 24 tot en met 27 januari is, val ik binnen de 2 weken en kom ik dus in aanmerking.Wetterhahn schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 00:11:
In Maastricht hangen de posters al.
Weet je ook zeker dat je geplande aankoop toevallig niet is uitgesloten van de actie? Ik ga iig niet het risico lopen nu een Panasonic plasma te halen, omdat die officieel vaak uitgesloten worden van de actie (maar dan in veel winkels stiekem toch meedoen). Ik vermoed dat de kans groter is dat je een product dat officieel is uitgsloten, tijdens de actie toch met korting krijgt, dan dat je met een product dat is uitgesloten je korting achteraf komt claimen.
Ik ben toch malle pietje niet!
Beide, in webshop kon je kiezen voor verzenden naar huis of afhalen.sambalbaj schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:55:
Is die BTW actie normaliter eigenlijk alleen in de winkels of ook in de online shop?
ora et labora
Wat wil je dan met een foto, hetzelfde lezen?ictinteresse schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 00:37:
[...]
Heb je daar een foto van? Ik wil een aankoop doen waar ik eigenlijk geen week meer mee kan wachten. Als ik zeker weet dat het van 24 tot en met 27 januari is, val ik binnen de 2 weken en kom ik dus in aanmerking.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
In Heerlen hangen ook al de posters in de stad dat het van 24 t/m 27 jan zal zijn.
Staat ook op de posters welke producten buiten deze actie vallen?
Verwijderd
Op de website bij MM Maastricht staat dat ze van 23 t/m 26 januari zullen zijn:
http://www.mediamarkt.nl/...Maastricht,10275,-11.html
http://www.mediamarkt.nl/...Maastricht,10275,-11.html
Hmmm, ze hebben wel de prijs van de 7D gigantisch omhoog gegooid!
Deze stond twee weken geleden in de webshop op 1179...
In de winkel kostte hij rond kerst 1249...
Nu in de webshop:
http://www.mediamarkt.nl/...53,128799.html?langId=-11
1329!
Best wel gaar...
Deze stond twee weken geleden in de webshop op 1179...
In de winkel kostte hij rond kerst 1249...
Nu in de webshop:
http://www.mediamarkt.nl/...53,128799.html?langId=-11
1329!
Best wel gaar...
Idem voor de Nexus 7, de 32GB staat nu voor €279,- ipv € 249,- http://www.mediamarkt.nl/...50,510959.html?langId=-11
2 weken geleden hebben mijn schoonouders er nog 1 gekocht bij de MM dus toen was de prijs nog € 249,-.
Nu is de prijs - 21% alsnog lager (zo'n € 230,-) maar ik ga het dan toch eerst eens bij de BCC proberen.
2 weken geleden hebben mijn schoonouders er nog 1 gekocht bij de MM dus toen was de prijs nog € 249,-.
Nu is de prijs - 21% alsnog lager (zo'n € 230,-) maar ik ga het dan toch eerst eens bij de BCC proberen.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Helaas heeft BCC geen 7D....janvanduschoten schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:47:
Idem voor de Nexus 7, de 32GB staat nu voor €279,- ipv € 249,- http://www.mediamarkt.nl/...50,510959.html?langId=-11
vorig jaar in september was de actie op vrij-za-zo, zou het dit jaar ook zo zijn?
de speculates hierboven geven 4 dagen aan.
plaatje van vorig jaar:
de speculates hierboven geven 4 dagen aan.
plaatje van vorig jaar:

ora et labora
Niet in elke gemeente zal de MM op (iedere) zondag open mogen zijn, dus het zou kunnen dat de duur van de actie niet overal dezelfde is.
[ Voor 3% gewijzigd door The Legend op 16-01-2013 11:58 ]
Daarbij beginnen de meeste MM al op woensdag vanaf 18:00 (vaak aangekondigd via FB) dus naar alle waarschijnlijkheid begint het spektakel de 23e om 18uur en duurt dan tot zaterdag / zondag (afhankelijk van lokaal beleid)
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Ik zag een banner staan op een andere site, op de MM site staat het nu ook, 23 t/m 26 januari:
http://pics.redblue.de/do...51110989/cms_original_png
http://pics.redblue.de/do...51110989/cms_original_png
Ik gok dat de iPhone 5 niet mee doet?
De Note 2 toevallig wel? Die kan je dan heel erg goedkoop krijgen!
De Note 2 toevallig wel? Die kan je dan heel erg goedkoop krijgen!
Jammer voor de Media Markt want ze doen ook aan laagste prijs garantie en daarbovenop wil ik de korting.418O2 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:49:
de note2 is nu 639(!) euro bij de MM dus dat valt wel mee.
Ik ben bang dat dat niet gaat lukken, of denk je van wel?Servertje schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:50:
Jammer voor de Media Markt want ze doen ook aan laagste prijs garantie en daarbovenop wil ik de korting.
Jawel, vriend van mij heeft vorige week Note 2 gehaald voor 570 terwijl hij normaal bij MM 670 kost.dfrenner schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:52:
[...]
Ik ben bang dat dat niet gaat lukken, of denk je van wel?
Serieus? Ik heb een keer in de MM Bijlmer Arena aangeven dat een bepaalde tv van Sony bijna €80,- goedkoper was bij een MM in Rotterdam en het enige wat ze me daarover konden zeggen, is dat dat klopt, wegens concurrentie oid en dat alle MM een eigen bv zijn.
Nou prima, gevraagd of ik dat ding voor de Rotterdam prijs kon meenemen, maar dat kon dan niet...
Als ze echt aan die garantie doen, dan zal ik wel een rotte appel als medewerker hebben gehad.
Nou prima, gevraagd of ik dat ding voor de Rotterdam prijs kon meenemen, maar dat kon dan niet...
Als ze echt aan die garantie doen, dan zal ik wel een rotte appel als medewerker hebben gehad.
Toch vraag ik me af of laagste prijs garantie & BTW korting samen gaan. Als je met BTW korting al de laagste prijs hebt (€670 - BTW = € 554) dan zijn ze al de goedkoopste en heb je je BTW korting.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Die gaat ook heel vaak niet samen. Ook wel logisch: als je met de BTW korting lager uitkomt dan een andere winkel in de omgeving moet je ook niet zeuren vind ikjanvanduschoten schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:02:
Toch vraag ik me af of laagste prijs garantie & BTW korting samen gaan. Als je met BTW korting al de laagste prijs hebt (€670 - BTW = € 554) dan zijn ze al de goedkoopste en heb je je BTW korting.
Natuurlijk niet... de prijs IS de actieprijs. Als de prijs inclusief BTWactievoordeel duurder is bij de concurrent, DAN krijg je het verschil. Jullie rekenen jezelf wel erg snel rijkjanvanduschoten schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:02:
Iets te kort door de bocht!Nordlys schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:03:
Die gaat ook heel vaak niet samen. Ook wel logisch: als je met de BTW korting lager uitkomt dan een andere winkel in de omgeving moet je ook niet zeuren vind ikMocht het je wel lukken heb je geluk met de verkoper.
Natuurlijk kom je iets onder die prijs uit...
Maar nogmaals... Mediamarkt verhoogt dus eerst de prijzen fors, om daarna btw korting te geven...
Een wassen neus dus als het uiteindelijk een paar tientjes scheelt!!!
De manier waarop stoort me dus...
De 7D kostte twee weken geleden gewoon 1179... Dan moet je met een btw korting gewoon dat bedrag pakken en niet eerst de waarde ophogen naar 1325, terwijl de laagste prijs gewoon op 1115 staat...
Met BTW korting komt hij dus op 1100 euro uit, wat 15 euro goedkoper is dan de internetprijs... Dat is leuk, maar geef dan geen btw korting met grote reclames... Het is een leugen...
Maar btw korting over de 1179 was eerlijker geweest!
Als je al weken een prijs in de gaten houdt, is het wel vervelend om te zien dat hij opeens omhoog schiet voor een actie... Natuurlijk ben je goedkoper uit, maar als je een BTW actie eigenlijk niet kunt doen, dan moet je hem gewoon niet doen...sebasmeer schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:04:
Natuurlijk niet... de prijs IS de actieprijs. Als de prijs inclusief BTWactievoordeel duurder is bij de concurrent, DAN krijg je het verschil. Jullie rekenen jezelf wel erg snel rijk
[ Voor 23% gewijzigd door BlakHawk op 16-01-2013 14:58 ]
In hoorn is de actie vanaf woensdag tot en met zaterdag.
[ Voor 108% gewijzigd door M0otje op 16-01-2013 19:13 ]
weet iemand wanneer de actie in Eindhoven is?
Ook vanaf volgende week woensdagind0mi schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 22:46:
weet iemand wanneer de actie in Eindhoven is?
Nou wat dachten jullie hiervan. Net voor de actie is de 50ST50 helemaal niet meer te vinden op de website van de MM. Wedden dat die na de actie opeens wel weer erop staat en in de winkel te vinden is.
Ik heb het een beetje in de gaten gehouden de afgelopen weken, en volgens mij is het niet bewust. De 42ST50 verschijnt af en aan op de site. Producten worden namelijk niet meer getoond zodra ze niet op voorraad zijn. De 42GT50 staat er bijvoorbeeld wel op, evenals de 55ST50 en nog wat *50 serie modellen.
het spijt me zeer hoor, maar dat gezever altijd over deze actie altijd.
staat de winkel of t personeel je niet aan? koop er dan niet?
is de aanbieding niet goed genoeg.? koop je het niet.
men doet hier net of ze geen keus hebben soms... verwend gedrag
staat de winkel of t personeel je niet aan? koop er dan niet?
is de aanbieding niet goed genoeg.? koop je het niet.
men doet hier net of ze geen keus hebben soms... verwend gedrag
Verwijderd
Hier een Note 2 (NL's model) voor mijn vrouw voor 490 euro in de winkel.Servertje schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:55:
[...]
Jawel, vriend van mij heeft vorige week Note 2 gehaald voor 570 terwijl hij normaal bij MM 670 kost.
Schandalig, het zal echt een complot zijn...dangerpaki schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 23:09:
Nou wat dachten jullie hiervan. Net voor de actie is de 50ST50 helemaal niet meer te vinden op de website van de MM. Wedden dat die na de actie opeens wel weer erop staat en in de winkel te vinden is.
Ik bedoel ze hebben al een lijst met spullen uitgesloten van de actie, maar daar zullen ze hem vast niet op hebben willen zetten dus hebben ze hem maar overal weggehaald...
Dit werd in het verleden ook beweerd, en volgens mij zijn er hele GoT onderzoeken naar gedaan, maar praktisch kwam er afaik altijd 0 uit.dfrenner schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:55:
[...]
Maar nogmaals... Mediamarkt verhoogt dus eerst de prijzen fors, om daarna btw korting te geven...
Een wassen neus dus als het uiteindelijk een paar tientjes scheelt!!!
...
Als je al weken een prijs in de gaten houdt, is het wel vervelend om te zien dat hij opeens omhoog schiet voor een actie... Natuurlijk ben je goedkoper uit, maar als je een BTW actie eigenlijk niet kunt doen, dan moet je hem gewoon niet doen...
Afaik heeft er nog niemand hard kunnen maken dat MM echt de prijzen omhoog gooit.
Alleen als er bijv een aankondiging is van een prijsverhoging dan zal MM deze wellicht iets sneller doorvoeren in aanloop tot BTW-actie.
Maar volgens mij heb jij ook niets te maken met de kunstmatige prijsverhoging (als die er al is), je kunt hem nu halen voor het tarief van de concurrent via laagste-prijs-garantie en in de BTW-weken kan je je btw terugvragen. (Let op: volgens mij, ik werk niet bij MM, ik heb het nog nooit zo geprobeerd, maar volgens mij moet dit goed gaan, ik zie niet hoe ze dit kunnen tegenhouden)
De laagste prijsgarantie heeft ook z'n voorwaarden. Koop je nu een product voor 1000 euro en is dat tijdens de actie geprijsd voor 950 euro dan krijg je 50 euro terug. De laagste prijsgarantie binnen een vestiging werkt tussen de door jou betaalde prijs en de op dat moment actuele prijs in de vestiging.Gomez12 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 23:23:
[...]
Schandalig, het zal echt een complot zijn...
Ik bedoel ze hebben al een lijst met spullen uitgesloten van de actie, maar daar zullen ze hem vast niet op hebben willen zetten dus hebben ze hem maar overal weggehaald...
[...]
Dit werd in het verleden ook beweerd, en volgens mij zijn er hele GoT onderzoeken naar gedaan, maar praktisch kwam er afaik altijd 0 uit.
Afaik heeft er nog niemand hard kunnen maken dat MM echt de prijzen omhoog gooit.
Alleen als er bijv een aankondiging is van een prijsverhoging dan zal MM deze wellicht iets sneller doorvoeren in aanloop tot BTW-actie.
Maar volgens mij heb jij ook niets te maken met de kunstmatige prijsverhoging (als die er al is), je kunt hem nu halen voor het tarief van de concurrent via laagste-prijs-garantie en in de BTW-weken kan je je btw terugvragen. (Let op: volgens mij, ik werk niet bij MM, ik heb het nog nooit zo geprobeerd, maar volgens mij moet dit goed gaan, ik zie niet hoe ze dit kunnen tegenhouden)
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Ben aan het kijken voor een Vogels muurbeugel, maar die vallen volgens mij niet onder de BTW actie, of wel?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Gomez12 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 23:23:
Dit werd in het verleden ook beweerd, en volgens mij zijn er hele GoT onderzoeken naar gedaan, maar praktisch kwam er afaik altijd 0 uit.
Bij deze...Afaik heeft er nog niemand hard kunnen maken dat MM echt de prijzen omhoog gooit.
Ik houd de Canon 7D al een maand in de gaten, omdat ik wacht op mijn eindejaarsbonus en daar een 7D van wil kopen...
Op de webshop van Mediamarkt kostte hij vanaf begin december tot de week na oud en nieuw 1179 euro, wat niet eens zo'n gekke prijs is aangezien hij elders voor 1115 te krijgen is...
Nu kost hij op de webshop 1329...
De winkel in Zoetermeer bood hem in de week tussen kerst en oud en nieuw aan voor 1249, dus ik ben benieuwd wat hij daar nu kost... Zaterdag ben ik er voor het eerst weer sinds dien. Maar het lijkt me sterk dat hij daar nog steeds 1249 is...
De 7D is al sinds 2009? op de markt, dus een prijsverhoging van 150 euro slaat nergens op...
Maar goed we weten het absoluut zeker na de BTW actie. Als de prijs weer naar beneden gaat, hebben we een gedegen antwoord!
De 7D zal eerder goedkoper worden dan duurder...Alleen als er bijv een aankondiging is van een prijsverhoging dan zal MM deze wellicht iets sneller doorvoeren in aanloop tot BTW-actie.
Begin December lag de laagste pricewatch prijs nog op 1149, nu al op 1115...
Ben benieuwd... Ik ga het sowieso proberen...Maar volgens mij heb jij ook niets te maken met de kunstmatige prijsverhoging (als die er al is), je kunt hem nu halen voor het tarief van de concurrent via laagste-prijs-garantie en in de BTW-weken kan je je btw terugvragen. (Let op: volgens mij, ik werk niet bij MM, ik heb het nog nooit zo geprobeerd, maar volgens mij moet dit goed gaan, ik zie niet hoe ze dit kunnen tegenhouden)
Ik snap best dat het wel een erg aantrekkelijk aanbod wordt om de 7D op 1179 te houden en daar BTW af te halen en dat dat verliesgevend is voor MM.
Maar dan moet je gewoon gen BTW actie doen...
[ Voor 4% gewijzigd door BlakHawk op 17-01-2013 08:38 ]
Gewoon een beetje je best doen als je de beste korting wil, en anders gewoon niet zo zeuren..dfrenner schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 08:34:
De 7D zal eerder goedkoper worden dan duurder...
Begin December lag de laagste pricewatch prijs nog op 1149, nu al op 1115...
Ik snap best dat het wel een erg aantrekkelijk aanbod wordt om de 7D op 1179 te houden en daar BTW af te halen en dat dat verliesgevend is voor MM.
Maar dan moet je gewoon gen BTW actie doen...
Heb zelf de 7D in 2010 tijdens een actie bij MM gehaald. Uiteindelijke prijs 917 voor de body. Mijn ervaring is dat Rotterdam en Breda de meest aantrekkelijke vestigingen zijn voor camera spullen. Zij hebben de beste prijzen over het algemeen.
Er zijn op dit moment 2 winkels in de pricewatch die de body voor minder dan 1170 aanbieden.
Prijzen in de Rotterdam vestiging zijn meestal gelijk aan Foka wat 1229 zou betekenen. Camera.nl is nog iets goedkoper maar in Breda gaan ze niet altijd mee met die prijs.
Er wordt nogal veel gezeurd over deze actie terwijl het veel interessanter is de top koopjes met elkaar te delen.
De verkoper heeft gelijk. een aantal voorwaarden zijn:RnB schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:00:
Serieus? Ik heb een keer in de MM Bijlmer Arena aangeven dat een bepaalde tv van Sony bijna €80,- goedkoper was bij een MM in Rotterdam en het enige wat ze me daarover konden zeggen, is dat dat klopt, wegens concurrentie oid en dat alle MM een eigen bv zijn.
Laagste prijsgarantie
Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer de klant een aankoop doet in een vestiging van Media Markt (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt de klant van Media Markt het prijsverschil contant retour, de voorwaarden hiervan zijn:
a. Het product is nieuw, compleet in originele verpakking en direct uit voorraad leverbaar.
b. Het prijsverschil moet door Media Markt controleerbaar zijn door middel van een prijslijst, advertentie, schriftelijke bevestiging van de aanbieder en/of fysieke controle bij de betreffende aanbieder.
c. De betreffende aanbieder moet gevestigd zijn binnen een straal van vijftien km van de vestiging van Media Markt in Nederland waar de aankoop is gedaan.
d. Het product wordt aangeboden in een openbaar toegankelijke winkel, dus niet via internet.
e. Uitgesloten zijn aanbiedingen van (opheffings)uitverkopen, faillissementsverkoop, groothandelsverkoop, afwijkende leveringsvoorwaarden (bijv. op het terrein van toelating in Nederland, garantie en/of service), demomodellen, beschadigde producten, etc.
f. Het prijsverschil moet aanwezig zijn op het moment dat de klant een beroep doet op de laagste prijsgarantie.
Iemand een idee wanneer de actie in Breda is? Op de site of in de folders kan ik er niets over vinden.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verschilt de actie dit jaar per vestiging? Voorgaande jaren was het altijd dezelfde datums voor alle vestigingen.
Ik zeur niet, ik wil de 7D...Flatlinernl schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 09:02:
Gewoon een beetje je best doen als je de beste korting wil, en anders gewoon niet zo zeuren..
Heb zelf de 7D in 2010 tijdens een actie bij MM gehaald. Uiteindelijke prijs 917 voor de body. Mijn ervaring is dat Rotterdam en Breda de meest aantrekkelijke vestigingen zijn voor camera spullen. Zij hebben de beste prijzen over het algemeen.
Er zijn op dit moment 2 winkels in de pricewatch die de body voor minder dan 1170 aanbieden.
Prijzen in de Rotterdam vestiging zijn meestal gelijk aan Foka wat 1229 zou betekenen. Camera.nl is nog iets goedkoper maar in Breda gaan ze niet altijd mee met die prijs.
Er wordt nogal veel gezeurd over deze actie terwijl het veel interessanter is de top koopjes met elkaar te delen.
Maar je punt werkt twee kanten op...
Mediamarkt moet ook niet zeuren dat het anders te goedkoop wordt. Dan moet je geen BTW actie doen...
Prijzen van te voren verhogen, wat ze in ieder geval bij de Canon 7D hebben gedaan is niet eerlijk...
Betere oplossing is camera's uitsluiten van de actie! (eerlijker in ieder geval)
Nu is het gewoon misleidend...
Is er een manier om oude prijzen terug te vragen? Er was toch iets met google cacheing?
Het is nog altijd de Media Markt die de actie houdt en dus ook de Media Makt die de actie bepaalt en niet dfrenner. Dus je kan ophouden met 'anders moet je de actie niet houden'.dfrenner schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 09:50:
[...]
Ik zeur niet, ik wil de 7D...
Maar je punt werkt twee kanten op...
Mediamarkt moet ook niet zeuren dat het anders te goedkoop wordt. Dan moet je geen BTW actie doen...
En wat veel mensen vergeten is dat dit soort acties gunstig zijn voor de klanten, maar ze echt niet gehouden worden uit liefdadigheid. De MM wil omzet en winst maken, dus dat ze bijvoorbeeld geen 200 euro verlies willen maken op een camera van 1100 euro is niet onbegrijpelijk, toch?
"Dan moeten ze de actie niet houden!"

Doe er je voordeel mee zoveel het kan, maar ga niet het gekwetste jongetje uithangen als het niet 100% naar wens is...
En als jij een 7D wilt, dan koop je 'm toch? Het is niet alsof de MM de allerlaatste modellen gevangen houdt en je onmogelijke dingen moet doen om er eentje te bemachtigen. Maar zo laat je het nu wel klinken
[ Voor 10% gewijzigd door Hahn op 17-01-2013 10:02 ]
Zeuren ze dan? Zie ze dat nergens doen? Is nogal een conclusie die je trekt dat dat de reden is dat de prijs wordt verhoogd. Waarom doen ze dat dan niet met alle producten?dfrenner schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 09:50:
[...]
Prijzen van te voren verhogen, wat ze in ieder geval bij de Canon 7D hebben gedaan is niet eerlijk...
Betere oplossing is camera's uitsluiten van de actie! (eerlijker in ieder geval)
Nu is het gewoon misleidend...
Zie je structurele prijsverhogingen voor camera's? Ik niet.. Heb de acties bij MM gebruikt voor een groot deel van mijn duurdere lenzen en camera's. Iedere keer superprijzen kunnen krijgen met wat rondrijden en bellen langs verschillende vestigingen.
De 7D is in dit geval een stuk duurder geworden. Shit happens.. Zie wel meer stijgingen van een paar tientjes bij producten.. Maar weet zeker dat er ook producten te vinden zullen zijn in de winkels die een standaard prijs hebben die je verder al nergens zult vinden.
Wat een onzin zeg...Hahn schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 09:59:
Het is nog altijd de Media Markt die de actie houdt en dus ook de Media Makt die de actie bepaalt en niet dfrenner. Dus je kan ophouden met 'anders moet je de actie niet houden'.
En wat veel mensen vergeten is dat dit soort acties gunstig zijn voor de klanten, maar ze echt niet gehouden worden uit liefdadigheid. De MM wil omzet en winst maken, dus dat ze bijvoorbeeld geen 200 euro verlies willen maken op een camera van 1100 euro is niet onbegrijpelijk, toch?
"Dan moeten ze de actie niet houden!"![]()
Doe er je voordeel mee zoveel het kan, maar ga niet het gekwetste jongetje uithangen als het niet 100% naar wens is...
Jij werkt zeker bij de MM?
Als je eerst de prijzen verhoogt, is de actie gewoon een farce.
Dan kan het nog steeds een goede prijs zijn.
Dan kun je mij hier persoonlijk op gaan afvallen, maar waarom? Mijn feiten kloppen gewoon!
Je opmerking over "gekwetste jongetje" vind ik echt belachelijk! Je hoeft echt niet op de man te gaan spelen, daar wordt je argument zeker niet sterker van.
Mijn punt is gewoon dat als je eerst de prijzen verhoogt, een BTW actie niet eerlijk is. Ik huil niet ik ben niet gekwetst, het is gewoon mijn mening.
Vervolgens werd er aangegeven dat het nooit bewezen is... Ik geef aan dat ik juist de prijzen van de 7D naarstig in de gaten heb gehouden, waardoor ik 100% zeker weet dat de prijs 150 euro omhoog is gegooid!
Het is voor mij geen reden om de 7D niet te kopen, het was alleen aantrekkelijk geweest als de BTW actie ook op de 7D gold. Nu wordt het dus niet bij de MM, dat maakt mij niet uit en de mediamarkt ook niet, want ze verkopen toch genoeg vanaf volgde week.
Maar goed het op de man spelen mag wel achter wegen blijven!
[ Voor 9% gewijzigd door BlakHawk op 17-01-2013 10:09 ]
U werkt bij Mediamarkt?Hahn schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 09:59:
[...]
Het is nog altijd de Media Markt die de actie houdt en dus ook de Media Makt die de actie bepaalt en niet dfrenner. Dus je kan ophouden met 'anders moet je de actie niet houden'.
"Dan moeten ze de actie niet houden!"![]()
En als jij een 7D wilt, dan koop je 'm toch? Het is niet alsof de MM de allerlaatste modellen gevangen houdt en je onmogelijke dingen moet doen om er eentje te bemachtigen. Maar zo laat je het nu wel klinken
Dit valt gewoon onder consumenten bedrog. Ik kan genoeg mensen die daar gewerkt hebben, er zijn bepaalde codes voor producten waarop de winst marge wordt berekent, gaat deze onder de 10% met de btw actie, dan wordt de prijs gewoon omhoog gezet.
[ Voor 11% gewijzigd door Cyclonic op 17-01-2013 10:15 ]
De Mediamarkt heeft 4x per jaar een actie geloof ik.
Kun je zien hoeveel ze doorgaans verdienen dat ze zelfs zo vaak per jaar nog met acties kunnen gooien zonder verlies te maken.
Maar dat zal vast deels te maken hebben met die ophoging van de prijzen
Maar ach, ik mag niet klagen. De keren dat ik daar spul kocht had ik ruime winst geboekt.
Kun je zien hoeveel ze doorgaans verdienen dat ze zelfs zo vaak per jaar nog met acties kunnen gooien zonder verlies te maken.
Maar dat zal vast deels te maken hebben met die ophoging van de prijzen
Maar ach, ik mag niet klagen. De keren dat ik daar spul kocht had ik ruime winst geboekt.
Yup, maar ik zal je nog wat sterkers vertellen: ik wou tijdens de actie ook een camera kopen, maar die doet niet mee met de actie. Is heel erg balen, maar doe ik toch niks aan.dfrenner schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:06:
[...]
Wat een onzin zeg...
Dan koop je er niet.Als je eerst de prijzen verhoogt, is de actie gewoon een farce.
Dan koop je er wel.Dan kan het nog steeds een goede prijs zijn.
Persoonlijk afvallen? Omdat ik je username noem?Dan kun je mij hier persoonlijk op gaan afvallen, maar waarom?
Mooi.Mijn feiten kloppen gewoon!
Verwijderd
MM maak ik als klant vaak verlies. Zeker witgoed en bruingoed is bij de MM veel te duur, haal er alleen mn dvdtjes denk ik.
Hoe kan je als klant verlies maken aan iets wat je koopt? Probeer je het door te verkopen ofzoVerwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:17:
MM maak ik als klant vaak verlies.
En als het er zo duur is, koop je er niet, probleem opgelost.
Verwijderd
Je kan wel lekker simplistisch zeggen; Dan koop je er niet maar hij heeft wel gelijk. Het is gewoon oplichterij van de bovenste plank.Hahn schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:16:
[...]
Yup, maar ik zal je nog wat sterkers vertellen: ik wou tijdens de actie ook een camera kopen, maar die doet niet mee met de actie. Is heel erg balen, maar doe ik toch niks aan.
[...]
Dan koop je er niet.
[...]
Dan koop je er wel.
[...]
Persoonlijk afvallen? Omdat ik je username noem?
[...]
Mooi.
Ze moeten toch wat om weer eens zendtijd te krijgen bij Kassa en consorten...Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:18:
[...]
Je kan wel lekker simplistisch zeggen; Dan koop je er niet maar hij heeft wel gelijk. Het is gewoon oplichterij van de bovenste plank.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Typisch MM personeel houding....Hahn schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:17:
[...]
Hoe kan je als klant verlies maken aan iets wat je koopt? Probeer je het door te verkopen ofzo
En als het er zo duur is, koop je er niet, probleem opgelost.
Tja, doe er wat aan en begin een rechtszaak (succes, want het is nog steeds de MM die zelf zijn eigen voorwaarden bepaalt voor deze actie) of koop er niet.Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:18:
[...]
Je kan wel lekker simplistisch zeggen; Dan koop je er niet maar hij heeft wel gelijk. Het is gewoon oplichterij van de bovenste plank.
Ik vind het helemaal prima dat mensen soms hun onvrede uiten over dat het toch niet zo goedkoop is als verwacht. Maar dat er mensen blijven hameren en volgens mij ook verwachten dat er een gezamenlijk actie gestart wordt om MM op de knietjes te krijgen toch mee te gaan, dat vind ik altijd zo opvallend.
Verwijderd
Inderdaad. Typische houding van MM personeel, allemaal onkundig en hondsbrutaal helaas. Kocht er laatst 1 game, er moesten gvd 3 personeelsleden aan te pas komen om 1 fucking bon uit te printen. Hou me vast zeg.Coach4All schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:19:
[...]
Ze moeten toch wat om weer eens zendtijd te krijgen bij Kassa en consorten...
Weet je, die Xbox-gamers vind ik altijd zo brutaal de hele tijd.
Maar ja, wat doe ik eraan?
Of zal het gewoon een enkeling zijn, en moet ik niet iedereen over 1 kam scheren?
PS3 dan, de vergelijking verandert niet hoor.
Of zal het gewoon een enkeling zijn, en moet ik niet iedereen over 1 kam scheren?
PS3 dan, de vergelijking verandert niet hoor.
[ Voor 43% gewijzigd door NeutraleTeun op 17-01-2013 10:24 ]
Verwijderd
Paar tikken geven (User heeft geen XboxNeutraleTeun schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:22:
Weet je, die Xbox-gamers vind ik altijd zo brutaal de hele tijd.

Mij maakt het niet uit, ik koop er nooit iets, het is het kudde volk wat "" KORTING"" ziet en als een malle gaat kopen. Deze mensen weten niet beter en kopen in deze actie periode altijd wat extra, door de prijzen te verhogen verdient MM aan deze mensen het meeste geld.Hahn schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:20:
[...]
Tja, doe er wat aan en begin een rechtszaak (succes, want het is nog steeds de MM die zelf zijn eigen voorwaarden bepaalt voor deze actie) of koop er niet.
Ik vind het helemaal prima dat mensen soms hun onvrede uiten over dat het toch niet zo goedkoop is als verwacht. Maar dat er mensen blijven hameren en volgens mij ook verwachten dat er een gezamenlijk actie gestart wordt om MM op de knietjes te krijgen toch mee te gaan, dat vind ik altijd zo opvallend.
Ik hoop dat ze eens in een rechtzaak flink op hun ""bek"" gaan.
Als je het zo goed in de gaten houdt: is de prijs van de 7D ook omhoog gegaan op 1 oktober 2012 (BTW verhoging)?dfrenner schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:06:
[...]
Wat een onzin zeg...
Als je eerst de prijzen verhoogt, is de actie gewoon een farce.
Dan kan het nog steeds een goede prijs zijn.
Dan kun je mij hier persoonlijk op gaan afvallen, maar waarom? Mijn feiten kloppen gewoon!
Je opmerking over "gekwetste jongetje" vind ik echt belachelijk! Je hoeft echt niet op de man te gaan spelen, daar wordt je argument zeker niet sterker van.
Mijn punt is gewoon dat als je eerst de prijzen verhoogt, een BTW actie niet eerlijk is. Ik huil niet ik ben niet gekwetst, het is gewoon mijn mening.
Vervolgens werd er aangegeven dat het nooit bewezen is... Ik geef aan dat ik juist de prijzen van de 7D naarstig in de gaten heb gehouden, waardoor ik 100% zeker weet dat de prijs 150 euro omhoog is gegooid!
Het is voor mij geen reden om de 7D niet te kopen, het was alleen aantrekkelijk geweest als de BTW actie ook op de 7D gold. Nu wordt het dus niet bij de MM, dat maakt mij niet uit en de mediamarkt ook niet, want ze verkopen toch genoeg vanaf volgde week.
Maar goed het op de man spelen mag wel achter wegen blijven!
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Het grappige is, twee weken voor de actie worden alle prijzen bevroren. De holding controlleert er streng op. Alleen tijdelijke aanbiedingen die aflopen mogen gedurende die twee weken weer naar het normale prijspeil als daarvoor gaan. En daarnaast, de meeste korting wordt door de leveranciers betaald ;-)
Waar zeg ik dat dat mijn doel is!?!?Hahn schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:20:
[...]
Tja, doe er wat aan en begin een rechtszaak (succes, want het is nog steeds de MM die zelf zijn eigen voorwaarden bepaalt voor deze actie) of koop er niet.
Ik houd hem vanaf 1 december in de gaten, omdat ik een eindejaarsuitkering verwacht en ik nog geen geld heb gekregen maar wel de 7D wil kopen...BeQuietAndDrive schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:23:
Als je het zo goed in de gaten houdt: is de prijs van de 7D ook omhoog gegaan op 1 oktober 2012 (BTW verhoging)?
Hmmm, blijkbaar niet?consolefreak schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:23:
Het grappige is, twee weken voor de actie worden alle prijzen bevroren. De holding controlleert er streng op. Alleen tijdelijke aanbiedingen die aflopen mogen gedurende die twee weken weer naar het normale prijspeil als daarvoor gaan. En daarnaast, de meeste korting wordt door de leveranciers betaald ;-)
Grappige is dat dfrenner niet eens weet of de wijziging binnen de 2 weken valt. Miss wel helemaal niet. Dus dan hebben we een product dat gewoon van prijs is gewijzigd.
Is idd balen, maar weinig oplichting aan. Miss was het wel een product met een actieprijs voor de kerstperiode.
Ik ben trouwens niet werkzaam of verbonden aan een MM. Als je goed oplet kun je echt geweldige deals scoren tijdens deze actie, maar echt niet alles zal ineens voor 20% onder de laagste prijs die je elders kunt vinden te krijgen zijn. Dat is gewoon naief om dat te denken.
Volgens mij worden er geen regels overtreden tot nu toe door MM. Is dat wel zo, dan mag je klagen.
Is idd balen, maar weinig oplichting aan. Miss was het wel een product met een actieprijs voor de kerstperiode.
Ik ben trouwens niet werkzaam of verbonden aan een MM. Als je goed oplet kun je echt geweldige deals scoren tijdens deze actie, maar echt niet alles zal ineens voor 20% onder de laagste prijs die je elders kunt vinden te krijgen zijn. Dat is gewoon naief om dat te denken.
Volgens mij worden er geen regels overtreden tot nu toe door MM. Is dat wel zo, dan mag je klagen.
Oeeee, iets willen kopen waar je nog geen geld voor hebt of zeker weet dat je het krijgt.
Daardoor zitten we nu in deze crisis.
Daardoor zitten we nu in deze crisis.
[ Voor 17% gewijzigd door NeutraleTeun op 17-01-2013 10:28 ]
Mag je hopen, maar gaat niet gebeuren. Zowel de BTW-actie als de laagsteprijsgarantie zijn dingen die helemaal niet verplicht zijn of per wet geregeld zijn, dus geen rechter of advocaat die zijn tijd daar aan gaat verspillen.Cyclonic schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:23:
[...]
Mij maakt het niet uit, ik koop er nooit iets, het is het kudde volk wat "" KORTING"" ziet en als een malle gaat kopen. Deze mensen weten niet beter en kopen in deze actie periode altijd wat extra, door de prijzen te verhogen verdient MM aan deze mensen het meeste geld.
Ik hoop dat ze eens in een rechtzaak flink op hun ""bek"" gaan.
Mensen rekenen zichzelf altijd zo heerlijk rijk als ze iets van korting horen inderdaad en als het dan niet helemaal is zoals ze hadden gedroomd, dan is het een farce en schandalig en weet ik het wat. Terwijl 9 van de 10 mensen toch beduidend goedkoper uit zal zijn dan bij welke andere (internet!)winkel dan ook. Dat vind ik allesbehalve een slechte actie.
Verwijderd
Laatste zin even editten; MM is juist een vd duurdere partijen zeker met witgoed en bruingoed wat juist daar veel word verkocht.Hahn schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:31:
[...]
Mag je hopen, maar gaat niet gebeuren. Zowel de BTW-actie als de laagsteprijsgarantie zijn dingen die helemaal niet verplicht zijn of per wet geregeld zijn, dus geen rechter of advocaat die zijn tijd daar aan gaat verspillen.
Mensen rekenen zichzelf altijd zo heerlijk rijk als ze iets van korting horen inderdaad en als het dan niet helemaal is zoals ze hadden gedroomd, dan is het een farce en schandalig en weet ik het wat. Terwijl 9 van de 10 mensen toch beduidend goedkoper uit zal zijn dan bij welke andere (internet!)winkel dan ook. Dat vind ik allesbehalve een slechte actie.
Wat er staat, staat er prima. Maar ik weet eigenlijk niet waarom ik reageer op iemand die MM-personeel onkundig en hondsbrutaal noemt.Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:32:
[...]
Laatste zin even editten; MM is juist een vd duurdere partijen zeker met witgoed en bruingoed wat juist daar veel word verkocht.
[ Voor 13% gewijzigd door Hahn op 17-01-2013 10:34 ]
Verwijderd
Zelfs dan zijn ze nog vaak te duur. Voorbeeldje; Laatst was er een koelkast (Amerikaan) in de btw actie (denk vorig jaar), uiteindelijk was de koelkast 1050,- en bij BCC 925 ofzo iets dergelijksHahn schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:34:
[...]
En door dit soort acties komen ze met veel producten tóch onder internetprijzen. Dus ik ga helemaal niks aanpassen. Maar ik weet eigenlijk niet waarom ik reageer op iemand die MM-personeel onkundig en hondsbrutaal noemt.

Blijkbaar was Orion84 in "MediaMarkt btw actie voorjaar 2013" niet duidelijk genoeg?
Op slot voor onderhoud.
Edit: En weer open na een zwik off-topic geneuzel te hebben verwijderd.
Laatste waarschuwing: als het niet mogelijk blijkt om allerlei off-topic geneuzel en geklaag richting MM en medewerkers achterwege te laten, dan gaat dit topic gewoon op slot. Ernstig storende factoren kunnen rekenen op een ban tot ergens voorbij het eind van de actie.
Op slot voor onderhoud.
Edit: En weer open na een zwik off-topic geneuzel te hebben verwijderd.
Laatste waarschuwing: als het niet mogelijk blijkt om allerlei off-topic geneuzel en geklaag richting MM en medewerkers achterwege te laten, dan gaat dit topic gewoon op slot. Ernstig storende factoren kunnen rekenen op een ban tot ergens voorbij het eind van de actie.
[ Voor 55% gewijzigd door Orion84 op 17-01-2013 11:06 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
*knip*
Kappen dus, met die oeverloze discussie over prijsverhogingen.
Kappen dus, met die oeverloze discussie over prijsverhogingen.
[ Voor 89% gewijzigd door Orion84 op 17-01-2013 11:52 ]
Ik heb tot dusver plaatjes gevonden voor de vestigingen Almere, Den Haag, Utrecht en Zoetermeer die de actie bevestigen (allemaal 23 t/m 26 januari).
[ Voor 3% gewijzigd door Nordlys op 17-01-2013 13:11 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Geen BTW betekent een voordeel van 17,36% en niet 21% korting. Check even deze BTW calculator. Discussie over het kortingspercentage mag geheel achterwege blijven (dus ook reacties op iemand die weer eens melding maakt dat het 21% korting zou zijn). Bvd!
Datzelfde geldt ook voor ander off-topic geneuzel en geklaag over het prijsniveau en andere irrelevante zaken.
Lees ook even de volgende FAQ en voorwaarden door.
Update
Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en toetsenborden, muizen en externe HDDs (computer afdeling). *
* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen
We blijven niet waarschuwen, vanaf nu gaan we bannen.
Geen BTW betekent een voordeel van 17,36% en niet 21% korting. Check even deze BTW calculator. Discussie over het kortingspercentage mag geheel achterwege blijven (dus ook reacties op iemand die weer eens melding maakt dat het 21% korting zou zijn). Bvd!
Datzelfde geldt ook voor ander off-topic geneuzel en geklaag over het prijsniveau en andere irrelevante zaken.
Lees ook even de volgende FAQ en voorwaarden door.
Update
Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en toetsenborden, muizen en externe HDDs (computer afdeling). *
* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen
We blijven niet waarschuwen, vanaf nu gaan we bannen.