Detail, maar dat klopt niet helemaal. Dat het aparte BV's zijn maakt nog niet dat zij hun eigen prijzen. Dat hangt af van wat er in het franchisecontract is opgenomen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 21:19:
[...]
Mediamarkt vestigingen zijn aparte BV's zij mogen dus eigen prijzen hanteren.
Welke specificaties precies?Appleman schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:16:
iMac is bij MM Arena 965.
De redenatie mag misschien fout zijn maar het is weldegelijk zou dat elke MM zijn eigen autonome prijsbeleid mag bepalen en dat alleen de landelijke of regionale folderaanbiedingen door de holding bepaald worden.Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:07:
[...]
Detail, maar dat klopt niet helemaal. Dat het aparte BV's zijn maakt nog niet dat zij hun eigen prijzen. Dat hangt af van wat er in het franchisecontract is opgenomen.
HD4Life @ Full-HD
Dan was Alphen aan den Rijn erg goedkoop. Daar was het 940. Sowieso hebben zij altijd lagere prijzen vanwege een concurrent in de stad waarmee ze willen concurreren.Appleman schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:16:
iMac is bij MM Arena 965.
Kan In iedergeval vertellen dat Breda bijna Volledig leeggekocht is hahaha was wel lache om mee te maken als Personeel!
|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|
Wat zijn mensen toch idioten! Om een paar tientjes te "besparen" (of in veel gevallen zelfs niks) gaan ze opeens kapitalen uitgeven.sjepper schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:27:
Kan In iedergeval vertellen dat Breda bijna Volledig leeggekocht is hahaha was wel lache om mee te maken als Personeel!
[ Voor 6% gewijzigd door FaceDown op 02-10-2012 00:07 ]
Groetjes, FaceDown.
Daar kom je mooi op tijd mee. De actie is inmiddels afgelopen, als je dat nou eerder had verteld waren we er allemaal niet niet ingetrapt. Stelletje idioten die we zijn. Weet je wat, ik anuleer de bestelling van mijn wasdroger wel, ik zoek gewoon iemand die het voor me op wil hangen.FaceDown schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 00:07:
[...]
Wat zijn mensen toch idioten! Om een paar tientjes te "besparen" (of in veel gevallen zelfs niks) gaan ze opeens kapitalen uitgeven.Geniale actie van de MM, de omzet zal enorm zijn.

En ondertussen maar klagen dat er aan het eind van het geld nog wat maand over is...FaceDown schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 00:07:
[...]
Wat zijn mensen toch idioten! Om een paar tientjes te "besparen" (of in veel gevallen zelfs niks) gaan ze opeens kapitalen uitgeven.Geniale actie van de MM, de omzet zal enorm zijn.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Voor mij was de actie wel geslaagd. Had een laptop op t oog voor mijn zusje en die stond er voor 599. Dacht ff dat ze misschien de prijs nog zouden verhogen, want in een andere vestiging en in Saturn was die 30/40 duurder. Dus ben tevreden dit keer met de actie. Oh en dit was in Rotterdam. Goedkoopste in pricewatch rond de 575. Kreeg hem meer voor 503 inc btw korting
NS FC: SW 2742 0448 8213
Dat is natuurlijk wel waar.. Maar wanneer jij op zoek bent naar een bepaald product en dat zijn de meeste tweakers hier wel. Dan is het een super goed actie.. Geen persoon die er over klaagt lijkt me..FaceDown schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 00:07:
[...]

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Ik heb 200 euro op de macbook pro bespaard, dus die van mij was zeker geslaagd.
Heeft iemand een idee wat de 16 GB versie nieuwe ipad kostte? Ik heb hem bij de BCC gekocht omdat ik dacht dat apple was uitgesloten van de aanbieding, maar nu zie ik dat er wel allemaal macbooks zijn verkocht...
Het liefste zou ik een bewijsje hebben (zoals een kopie van de bon) zodat ik bij de BCC het teveel betaalde bedrag kan terugvorderen met hun "low pricing" garantie.
Het liefste zou ik een bewijsje hebben (zoals een kopie van de bon) zodat ik bij de BCC het teveel betaalde bedrag kan terugvorderen met hun "low pricing" garantie.
iPads waren wel uitgesloten...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Zoekfunctie gebruiken in dit topic?Stefanhendrik schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:24:
Heeft iemand een idee wat de 16 GB versie nieuwe ipad kostte? Ik heb hem bij de BCC gekocht omdat ik dacht dat apple was uitgesloten van de aanbieding, maar nu zie ik dat er wel allemaal macbooks zijn verkocht...
Dan kom je bijv. bij deze post: Marxje1981 in "MediaMarkt btw actie 2012"
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Tnx LuPo
Helaas denk ik niet dat ik met zo'n post van Marxje erg sterk sta bij de BCC als ik mijn geld terug ga vragen. Daarom vroeg ik ook iets van een bewijsje zoals een kopie van een kassabon, foto van het prijskaartje of iets dergelijks.
Helaas denk ik niet dat ik met zo'n post van Marxje erg sterk sta bij de BCC als ik mijn geld terug ga vragen. Daarom vroeg ik ook iets van een bewijsje zoals een kopie van een kassabon, foto van het prijskaartje of iets dergelijks.
De BTW actie gold niet over ipad's , dus die zullen, uitzonderingen daargelaten overal gewoon 479/579/679 gekost hebben voor wifi, en 599 / 699 / 799 voor 4g hebben gestaan. Uiteraard kan je het altijd proberen
Verwijderd
Wel grappig dat de BCC ook moet meedoen met de actie vanwege hun laagste prijsgarantie. De Mediamarkt biedt overigens ook online 19% korting, en eventueel nog wat extra korting met een kortingscode (bron).
Nog grappiger is dat je tot 14 dagen na aankoop de tijd heb een betere prijs voor je product te vinden...
http://www.bcc.nl/info/altijd-de-beste-prijs.html
Dat de actie 2 dagen is verlopen, dat maakt in mij niet uit, omdat ik de ipad zelf al zaterdag heb gekocht. Ten tijde van aankoop was de ipad mogelijk goedkoper.
http://www.bcc.nl/info/altijd-de-beste-prijs.html
Dat de actie 2 dagen is verlopen, dat maakt in mij niet uit, omdat ik de ipad zelf al zaterdag heb gekocht. Ten tijde van aankoop was de ipad mogelijk goedkoper.
[ Voor 1% gewijzigd door Stefanhendrik op 02-10-2012 13:35 . Reden: typo ]
Wordt er daarnaast wel rekening gehouden met aktiekortingen. Dacht dat het altijd gaat bij BCC om de standaardprijs
Verwijderd
Ik vond het wel jammer dat het aanbod van monitoren bij de MM wat magertjes is uiteindelijk toch niks gekocht.
ach, ik heb de TX-L42ET5 gewoon voor 629 gekocht hoor.....en niet eens bij MM maar bij Saturn waar 'ie voor 799 stond.Hahn schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:34:
[...]
Kan je die mooi inlijsten en ophangen. Of wat wou je ermee gaan doen? Want na vandaag ga je niks meer voor de actieprijs krijgen natuurlijk
Saturn heeft ook gewoon laagste prijsgarantie. En je doet Media Markt écht heel veel pijn hiermee, aangezien Saturn van hetzelfde concern isExTaxi schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 23:19:
[...]
ach, ik heb de TX-L42ET5 gewoon voor 629 gekocht hoor.....en niet eens bij MM maar bij Saturn waar 'ie voor 799 stond.
joh! Ik ga 'm meteen terugbrengen als ik 'm heb!
Iemand enig idee wanneer er weer een volgende BTW actie komt?
Heb wat zitten zoeken maar niks kunnen vinden. (op zich logisch, ze gaan er natuurlijk niet mee adverteren dan er over x maand eentje komt maar misschien een medewerker een idee?)
Heb wat zitten zoeken maar niks kunnen vinden. (op zich logisch, ze gaan er natuurlijk niet mee adverteren dan er over x maand eentje komt maar misschien een medewerker een idee?)
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Gok dat de volgende rond eind jan/begin feb zal wezen, zoals voorgaande jaren.
De laatste was eind september, dus eerder dan dat hoef je het niet te verwachten in ieder geval.
The devil is in the details.
De verwachting is niet dat er in januari weer één volgt?
dat staat er toch duidelijk? Je hoeft VOOR jan/feb geen btw actie te verwachten...
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Kunnen we alsjeblieft afspreken dat dit topic alleen gekickt wordt bij zeer concrete aanwijzingen van een nieuwe actie? Speculatie/discussie/vragen over de datum van een nieuwe actie gaat eigenlijk helemaal nergens over. Best guess is om te kijken naar de data van voorgaande acties, maar meer dan dat is niet zinnig. Dank.
Daarnaast verbaas ik me dat deze discussie sowieso ontstaat, afgezien van dat het maar doorgaat terwijl het allang voorbij is, alleen maar vanwege de term btw-korting. Als ze enkel (wat exact hetzelfde zou zijn) een tijdelijke actie zouden hebben met zoveel procent korting, dan zou (denk ik) niemand daarop op zo'n forum als dit reageren.
Ik vermoed dat een volgende keer er weer net zo'n discussie zal zijn.
Ik vermoed dat een volgende keer er weer net zo'n discussie zal zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door Techneut op 15-12-2012 14:01 ]
Tja, daarom doen ze het dus juist op deze manier...Techneut schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 13:58:
Als ze enkel (wat exact hetzelfde zou zijn) een tijdelijke actie zouden hebben met zoveel procent korting, dan zou (denk ik) niemand daarop op zo'n forum als dit reageren.
Verwijderd
Kunnen we alsjeblieft afspreken dat dit topic alleen gekickt wordt bij zeer concrete aanwijzingen van een nieuwe actie? Speculatie/discussie/vragen over de datum van een nieuwe actie gaat eigenlijk helemaal nergens over. Best guess is om te kijken naar de data van voorgaande acties, maar meer dan dat is niet zinnig. Dank.
Iemand enig idee of er weer een actie eind januari komt met het hogere BTW tarief? Zou een mooi moment zijn om een nieuwe GoPro op te pikken voor wintersport.
Edit: whoops zag de vorige paar posts niet in m'n browser...
Edit: whoops zag de vorige paar posts niet in m'n browser...
[ Voor 18% gewijzigd door SgtCaffran op 24-12-2012 15:31 ]
knip
[ Voor 92% gewijzigd door ago op 24-12-2012 14:06 ]
nog een voordeel prijzen zijn niet direct gestegen met de BTW verhoging!
^ Post is hierboven!
2013 is nog niet begonnen heStrunkie schreef op maandag 31 december 2012 @ 07:49:
[...]
nog een voordeel prijzen zijn niet direct gestegen met de BTW verhoging!
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Mooi
nu nog officiële bevestiging. Maar het is natuurlijk wel te verwachten omdat net alle nieuwe modellen zijn gepresenteerd. Bedankt voor de eerste 'casual' bevestiging
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Ik kan ook 'bevestigen' dat er een gaat komen, Tip gekregen van medewerker om nog te wachten met aanschaffen omdat er weer een actie aan komt.
Zou het slim zijn om bijvoorbeeld nu al een trip naar de MM te maken en de items die ik wil hebben te bekijken en de prijzen vast te leggen. Want waarschijnlijk word alles langzaamaan verhoogt. Ik weet niet of je dan nog korting kunt bedwingen als je aantoont dat 3 weken geleden de prijzen een stuk lager waren? Ik ben toch niet gek
En dan? Een advocaat inschakelen om die paar euro "verlies" terug te claimen?RMX schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:52:
Zou het slim zijn om bijvoorbeeld nu al een trip naar de MM te maken en de items die ik wil hebben te bekijken en de prijzen vast te leggen. Want waarschijnlijk word alles langzaamaan verhoogt. Ik weet niet of je dan nog korting kunt bedwingen als je aantoont dat 3 weken geleden de prijzen een stuk lager waren? Ik ben toch niet gek
Ik zou gewoon kijken wat de prijzen zijn op het moment dat die actie loopt en dan bepalen of het de moeite is om tot aanschaf over te gaan. Er zullen altijd artikelen zijn die in prijs omhoog gaan, omdat ze nu in de aanbieding zijn, of omdat de fabrikant de prijs verhoogt. Doe je niets aan.
_██_
(ಠ_ృ)
Kan iemand met 'inside information' ook achterhalen of Apple(Imac) mee gaat doen in de actie?
En Sony accessoires, doelend op een geheugenkaartje voor de PS Vita... Denk dat beide niet meedoen
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Wanneer ik nu iets koop bij de MM en over 2 weken terug ga met het bonnetje, kan ik er dan zeker van zijn (mits het artikel meedoet aan de actie) dat ik het verschil terugbetaald krijg?
In de algemene voorwaarden staat:
"Wanneer de klant een aankoop doet in een vestiging van Media Markt (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt de klant van Media Markt het prijsverschil contant retour."
In de FAQ wordt gezegd: Tip 2: koop het product voor de start van de BTW actie en haal het verschil terug tijdens de BTW actie. Je hoeft dan tijdens de actie periode niet lang te wachten voordat een product uit het magazijn is gehaald en je hoeft niet nog een week te wachten voordat je met je nieuwe aankoop kunt spelen.
Mag ik er dus niet van uit gaan dat Mediamarkt mij het verschil terugbetaald of toch wel, gezien ik het bij hun zelf koop?
"Wanneer de klant een aankoop doet in een vestiging van Media Markt (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt de klant van Media Markt het prijsverschil contant retour."
In de FAQ wordt gezegd: Tip 2: koop het product voor de start van de BTW actie en haal het verschil terug tijdens de BTW actie. Je hoeft dan tijdens de actie periode niet lang te wachten voordat een product uit het magazijn is gehaald en je hoeft niet nog een week te wachten voordat je met je nieuwe aankoop kunt spelen.
Mag ik er dus niet van uit gaan dat Mediamarkt mij het verschil terugbetaald of toch wel, gezien ik het bij hun zelf koop?
Binnen 2 weken kan je het verschil terugkrijgen, ook als je het bij dezelfde hebt gekocht. Alleen als jij het morgen koopt en de btw-dagen zijn niet binnen 2 weken, maar pas over 3 of 4 weken, dan heb je pech natuurlijk. Dus hoe zeker weet je dat het binnen de aankomende 2 weken zal zijn...Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 00:28:
Wanneer ik nu iets koop bij de MM en over 2 weken terug ga met het bonnetje, kan ik er dan zeker van zijn (mits het artikel meedoet aan de actie) dat ik het verschil terugbetaald krijg?
Verwijderd
Dat is inderdaad de vraag. Maar ik zie hier week 4 een aantal keer genoemd worden, ook al is het niet officieel bevestigd. Verder heb ik ergens gelezen dat de actie van 24 t/m 27 januari zal zijn. Ook de tweet van MM Breda laat weten dat (zo goed als zeker) de btw-actie eind januari plaatsvindt. Misschien toch nog paar daagjes wachten voor de zekerheidHahn schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 00:46:
[...]
Binnen 2 weken kan je het verschil terugkrijgen, ook als je het bij dezelfde hebt gekocht. Alleen als jij het morgen koopt en de btw-dagen zijn niet binnen 2 weken, maar pas over 3 of 4 weken, dan heb je pech natuurlijk. Dus hoe zeker weet je dat het binnen de aankomende 2 weken zal zijn...
Toevallig iets bekend over hoe ver van te voren de actie wordt aangekondigd? (Gebaseerd op voorgaande jaren)
Daar moet je natuurlijk ook zeker van zijn. Er zijn altijd weer bepaalde productgroepen die niet meedoen of een bepaald merk laat zich uitsluiten.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 00:28:
BTW actie is leuk, jammer genoeg doet ongeveer 80% van PC apparatuur er niet aan mee omdat alles als accessoires gezien wordt. Zou wel goede nieuwe router kunnen gebruiken.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Grappig om te zien dat elke keer weer dezelfde vragen gesteld worden.
Jep, heb je altijd toch?
Zou een iPad mini onder de actie vallen?
Tegenwoordig toch al snel 17,xx% korting op de prijs van 325...
Tegenwoordig toch al snel 17,xx% korting op de prijs van 325...
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Kijk verder terug in dit topic, is al vaker gevraagd en beantwoord (ipads e.d.)
Ah...
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Wil de Nexus 7.
Overal kost hij 249. Ook bij MM, exclusief verzendkosten.
Nu is hij opeens 278 euro: http://www.mediamarkt.nl/...50,510959.html?langId=-11
Dat wordt dus langs de BCC gaan.
Nu is hij opeens 278 euro: http://www.mediamarkt.nl/...50,510959.html?langId=-11
Als je die korting verrekend kom je op 229.75. Das alsnog goedkoper!
BCC gaat mee met de korting.CeesKees schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:17:
Als je die korting verrekend kom je op 229.75. Das alsnog goedkoper!
205.79
Das alsnog goedkoper!
Dat is idd de bedoeling ja. Echter gebeurt dat meestal niet.ThomasW schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:26:
echt niet, bcc gaat mee met de prijs...
iig bij mijn bcc.
Heb bij de vorige actie een Asus Prime gekocht waarvan de basisprijs bij de MM duurder was en niet eens leverbaar was. Toch op de adviesprijs, 599 euro, de korting gekregen.
Dat is de webshop prijs, in Breda zag ik hem van de week nog gewoon liggen voor 249 euroSAWYER schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:14:
Wil de Nexus 7.
Prijzen in fysieke winkels en webshop zijn niet gelijk hè
Ik heb geen ervaring met de btw acties van de MM. Zijn in het verleden Apple producten hierin meegenomen, zoals Macbooks en iMacs?
Ja, alleen iP[od|hones|ads] niet.BioHazard schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:47:
Ik heb geen ervaring met de btw acties van de MM. Zijn in het verleden Apple producten hierin meegenomen, zoals Macbooks en iMacs?
BCC gaat mee met de prijs. Bij de vorige actie bij Saturn gingen ze ook onder de prijs zitten. Zij hebben:ThomasW schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:26:
A: laagste prijsgarantie
B: Doen mee met BTW acties e.d. (Was de laatste keer in Zaandam iig, ga ervan uit dat dit landelijk is)
Edit:
Verkeerd gelezen. Dacht dat het andersom bedoeld was ... Verhaaltje aangepast.
[ Voor 11% gewijzigd door CuBras op 11-01-2013 15:53 ]
Pfff, dan wordt een iMac aanschaffen wel verleidelijk voor me.
Bankrekening: NOOOOO
Misschien maar even een Windows 8 tablet aanschaffen, wordt wel verleidelijk met 85 euro korting.
Mensen, lees aub even terug of zoek. Vragen als "Doet A mee of Doet B mee" is al zo vaak beantwoord, zelf wat moeite erin steken mag ook wel.
Bij de laatste aktie waren dit de uitzonderingen:
Uitgezonderd van de BTW-actie zijn:
Muziek, film en games:
CD/DVD/Blu-ray-Discs
Console Games & PC games
Console Hardware
Console accessoires
Software
Computer:
Accessoires en Software
Alle Apple iPad modellen
Alle Sony e-reader en tablet-modellen
Samsung MP900X3C-A01
TV & Hifi:
Sony: HX920-serie, HX750-serie, HX850-serie
Panasonic: Alle Panasonic 3D-modellen
Samsung: 6900-serie, 7000-serie, 8000-serie, 9000-serie
Philips: 6000-serie, 7000-serie, 8000-serie, 9000-serie
Sharp: LC60LE840E, LC70LE835E, LC80LE645E
LG: LM671, LM760, LM860V, LM960V, LM669
Bose
Sonos
Foto/Video:
Sony: RX1, HDR AS15, A57, A77, A99, Nex 5R, Nex 6 en Nex 7
Panasonic: DMC-TZ-serie, DMC-FZ-serie, DMC-G-serie, DMC-GF-serie, HC-X900EG-K en HC-X800EG-K
Witgoed:
Alle Liebherr producten
Telecom en navigatie:
Alle Apple iPhones
Portable:
B&W
Bose
Sony: RDP XA700, RDP XA900, SanS510, SanS410, SanS310
Accessoires:
Alle accessoires
Power Service
Muziek, film en games:
CD/DVD/Blu-ray-Discs
Console Games & PC games
Console Hardware
Console accessoires
Software
Computer:
Accessoires en Software
Alle Apple iPad modellen
Alle Sony e-reader en tablet-modellen
Samsung MP900X3C-A01
TV & Hifi:
Sony: HX920-serie, HX750-serie, HX850-serie
Samsung: 6900-serie, 7000-serie, 8000-serie, 9000-serie
Philips: 6000-serie, 7000-serie, 8000-serie, 9000-serie
Sharp: LC60LE840E, LC70LE835E, LC80LE645E
LG: LM671, LM760, LM860V, LM960V, LM669
Bose
Sonos
Foto/Video:
Sony: RX1, HDR AS15, A57, A77, A99, Nex 5R, Nex 6 en Nex 7
Panasonic: DMC-TZ-serie, DMC-FZ-serie, DMC-G-serie, DMC-GF-serie, HC-X900EG-K en HC-X800EG-K
Witgoed:
Alle Liebherr producten
Telecom en navigatie:
Alle Apple iPhones
Portable:
B&W
Bose
Sony: RDP XA700, RDP XA900, SanS510, SanS410, SanS310
Accessoires:
Alle accessoires
Power Service
let op: accesoires = ALLES wat geen PC/laptop is. >_> qua pc spul dan
[ Voor 13% gewijzigd door corset op 11-01-2013 21:50 ]
mediaplayers?lanerios schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 21:49:
Wat doen ze met producten die niet op voorraad zijn, doen die ook mee?
Ik ben toch malle pietje niet!
vorige keer ook niet (zoetermeer) dus ik ga ervan uit van niet
Verwijderd
Inside information?thijszor schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 00:05:
Nexus 7 is uitgesloten, helaas.
Ik weet 't gewoon
Vorige keer deed de BCC rotterdam mee met ALLES, ook iPads en dergelijke.
Weet niet of het dit keer ook zo is, zal binnenkort even informeren.
Weet niet of het dit keer ook zo is, zal binnenkort even informeren.
Btw. De Topic Warning kan aangepast worden naar het nieuwe BTW percentage neem ik aan? 21% BTW / 17.36% Korting
Als je die lijst bekijkt van de dingen die uitgesloten zijn blijft er weinig over
(natuurlijk zal het in de realiteit wel meevallen, maar toch)
Ik hoop dat de TV's van Panasonic wel meedoen, we hadden een TX-P50ST50 op het oog. Als het bij de MM niet lukt dan kunnen we het altijd nog bij de BCC proberen
Ik hoop dat de TV's van Panasonic wel meedoen, we hadden een TX-P50ST50 op het oog. Als het bij de MM niet lukt dan kunnen we het altijd nog bij de BCC proberen
The ramblings of an idiot
Tablets, e-readers, monitoren en printers vallen NIET onder accessoireslanerios schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 21:49:
Mediaplayers trouwens wel
bij de vorige actie had ik toch echt een gf3 camera gekocht, (in de webshop!) en ik zag in utrecht ook de gt30 tv staan met korting ,wel slechts een beetje minder dan PWDyna20 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 21:20:
Bij de laatste aktie waren dit de uitzonderingen:
Muziek, film en games:
Foto/Video:
Panasonic: DMC-G-serie, DMC-GF-serie,
note de "t" staat bij panasonic voor 3D functionaliteit.
ora et labora
Bij zoetermeer vielen monitoren gewoon onder accesoires, dat en Tablets en e-readers hebben niks met PC spul te maken, dus slaat nergens op om die erbij te betrekken. Of ga je straks games e.d. er ook bij noemen?nooberke schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 11:39:
[...]
Tablets, e-readers, monitoren en printers vallen NIET onder accessoires
Mediaplayers trouwens wel
Dat slaat zeker wel ergens op, tablets en e-readers vallen onder de computer afdeling en staan dus niet geboekt onder accessoires.lanerios schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 11:57:
[...]
Bij zoetermeer vielen monitoren gewoon onder accesoires, dat en Tablets en e-readers hebben niks met PC spul te maken, dus slaat nergens op om die erbij te betrekken. Of ga je straks games e.d. er ook bij noemen?
En ik denk dat Zoetermeer dan een foutje heeft gemaakt, zo ver ik weet werkt elke vestiging met dezelfde afdeling/subafdelingen omdat er ook overal gebruik gemaakt word van hetzelfde computersysteem en de zelfde artikelcodes en dergelijke
Maar als jij geen korting op je tablet of printer hoeft, niemand verplicht je

Wat reageer je trouwens ontzettend alsof je je aangevallen voelt, ik probeer ook alleen maar mensen inzicht te geven in wat wel/niet onder accessoires valt

Verwijderd
Vorige keer ging de BCC niet mee met de Asus! Die beven ze gewoon voor 249 verkopen.ThomasW schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:26:
Den haag monitoren? Ook niet op eerste dag, pas later. Helaas lijken media markts zelf heel erg te beslissen wat er meedoet.nooberke schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 14:00:
[...]
Dat slaat zeker wel ergens op, tablets en e-readers vallen onder de computer afdeling en staan dus niet geboekt onder accessoires.
En ik denk dat Zoetermeer dan een foutje heeft gemaakt, zo ver ik weet werkt elke vestiging met dezelfde afdeling/subafdelingen omdat er ook overal gebruik gemaakt word van hetzelfde computersysteem en de zelfde artikelcodes en dergelijke![]()
Maar als jij geen korting op je tablet of printer hoeft, niemand verplicht je
Wat reageer je trouwens ontzettend alsof je je aangevallen voelt, ik probeer ook alleen maar mensen inzicht te geven in wat wel/niet onder accessoires valt![]()
Ow en tablets en Ereaders liggen bij Media markt totaal niet in de buurt van PC en vallen volgens de medewerkers onder audio apparatuur (no freaggin clue why)
De afprijzingen worden "automatisch" doorgevoerd vanuit de holding, overal gaat automatisch gewoon het kortingsbedrag af...apparaten die niet meedoen worden als het waren voor een hogere prijs in het systeem gezet om te voorkomen dat deze ook "goedkoper" afgerekend kunnen worden.lanerios schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 18:31:
[...]
Den haag monitoren? Ook niet op eerste dag, pas later. Helaas lijken media markts zelf heel erg te beslissen wat er meedoet.
Ow en tablets en Ereaders liggen bij Media markt totaal niet in de buurt van PC en vallen volgens de medewerkers onder audio apparatuur (no freaggin clue why)
Hier lagen vroeger de Ereaders bij de Portable afdeling, tegenwoordig echter niet meer. Ze zijn ook altijd al ingeboekt geweest onder de computer afdeling, net als de tablets.
Dat er lokaal nogal is afgeweken word klopt inderdaad, maar dat kan alleen in positieve zin t.o.v. de officiële voorwaarden en niet in negatieve zin (Bijvoorbeeld producten die alsnog gewoon meedoen en dat de vestiging gewoon de kosten voor haar rekening neemt)
Hm, wil over twee weken wel een Samsung UE46ES6710S gaan halen. Staat nu voor 999 bij MM, ben benieuwd of die de komende twee weken eerst omhoog zal gaan
Nederlands is makkelijker als je denkt
Hoe zit het eigenlijk met de situatie dat ik volgende week alvast iets koop, en de BTW (17,36%) dan in de actieperiode ophaal? Zo kan je eventuele prijsverhogingen net voor de actie ontlopen, of krijg je dan de BTW (17.36%) terug over de dan geldende normale prijs.
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 13-01-2013 10:41 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Er zijn altijd mensen die het midden willen en de beide einden.
MM geeft 17,36% korting gedurende een vooraf aangekondigde periode en noemen dat BTW actie. Dan mag je toch verwachten dat ze die actie niet gaan uitbreiden tot twee weken ervoor. Zij zijn ook niet gek
.
Je smiley suggereert overigens dat je deze vraag zelf ook niet helemaal serieus neemt.
MM geeft 17,36% korting gedurende een vooraf aangekondigde periode en noemen dat BTW actie. Dan mag je toch verwachten dat ze die actie niet gaan uitbreiden tot twee weken ervoor. Zij zijn ook niet gek
Je smiley suggereert overigens dat je deze vraag zelf ook niet helemaal serieus neemt.
[ Voor 13% gewijzigd door Techneut op 13-01-2013 11:19 ]
Je krijgt het prijsverschil tussen de door jou betaalde de prijs en het prijspunt op het moment dat jij je laagste prijsgarantie komt claimen..Jumpman schreef op zondag 13 januari 2013 @ 10:39:
Hoe zit het eigenlijk met de situatie dat ik volgende week alvast iets koop, en de BTW (17,36%) dan in de actieperiode ophaal? Zo kan je eventuele prijsverhogingen net voor de actie ontlopen, of krijg je dan de BTW (17.36%) terug over de dan geldende normale prijs.
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Dan is het alternatief dus dat je nu iets koopt, dat in de 2 weken na aankoop niet goed bevind en terugbrengt en gelijk in de winkel een nieuw exemplaar oppikt voor de actie-prijs.Techneut schreef op zondag 13 januari 2013 @ 11:06:
Er zijn altijd mensen die het midden willen en de beide einden.
MM geeft 17,36% korting gedurende een vooraf aangekondigde periode en noemen dat BTW actie. Dan mag je toch verwachten dat ze die actie niet gaan uitbreiden tot twee weken ervoor. Zij zijn ook niet gek.
Er is al heel lang bekend waaraan MM de voorkeur geeft hoor.
Wat er geprobeerd is te zeggen is dat je alleen het prijsverschil terugkrijgt ten opzichte van de dan geldende prijs.
Als ik vandaag een tv koop voor €1000, dan zou dat zonder BTW €826 zijn. Maar als overmorgen de BTW-actie is en de tv is intussen €1100 geworden, dan wordt de BTW-actieprijs dus €909 en krijg ik €91 terug en geen €174.
Over het algemeen worden prijzen 2 weken voordat de actie begint niet meer verhoogd, maar het kan best voorkomen (bijvoorbeeld bij weekaanbiedingen).
Als ik vandaag een tv koop voor €1000, dan zou dat zonder BTW €826 zijn. Maar als overmorgen de BTW-actie is en de tv is intussen €1100 geworden, dan wordt de BTW-actieprijs dus €909 en krijg ik €91 terug en geen €174.
Over het algemeen worden prijzen 2 weken voordat de actie begint niet meer verhoogd, maar het kan best voorkomen (bijvoorbeeld bij weekaanbiedingen).
[ Voor 18% gewijzigd door Hahn op 13-01-2013 13:43 ]
Verwijderd
Vraagje; is er een truc om de canon cashback actie (lopend tm 20 Jan) te combineren met de btw vrije actie van de media markt en derhalve 2 vliegen in 1 klap te slaan?
Het voor 20 januari kopen en tijdens de BTW-dagen teruggaan voor het verschil. Maar dan loop je het risico dat de BTW-dagen niet binnen 14 dagen na jouw aanschaf zijn en dan heb je alsnog maar 1 vlieg met je klap
Dat heet nou gokken. Niet gaan mauwen in dit topic als 't niet lukt.Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2013 @ 21:43:
Vraagje; is er een truc om de canon cashback actie (lopend tm 20 Jan) te combineren met de btw vrije actie van de media markt en derhalve 2 vliegen in 1 klap te slaan?
Ja, dat heb ik bevestigd gekregen van een medewerker. Nu kopen en binnen 14 dagen tijdens de BTW-actie terugkomen.
Enige risico is dat de BTW-actie nog niet officieel is aangekondigd.
Enige risico is dat de BTW-actie nog niet officieel is aangekondigd.
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Dit topic is gesloten.
Let op:
Geen BTW betekent een voordeel van 17,36% en niet 21% korting. Check even deze BTW calculator. Discussie over het kortingspercentage mag geheel achterwege blijven (dus ook reacties op iemand die weer eens melding maakt dat het 21% korting zou zijn). Bvd!
Datzelfde geldt ook voor ander off-topic geneuzel en geklaag over het prijsniveau en andere irrelevante zaken.
Lees ook even de volgende FAQ en voorwaarden door.
Update
Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en toetsenborden, muizen en externe HDDs (computer afdeling). *
* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen
We blijven niet waarschuwen, vanaf nu gaan we bannen.
Geen BTW betekent een voordeel van 17,36% en niet 21% korting. Check even deze BTW calculator. Discussie over het kortingspercentage mag geheel achterwege blijven (dus ook reacties op iemand die weer eens melding maakt dat het 21% korting zou zijn). Bvd!
Datzelfde geldt ook voor ander off-topic geneuzel en geklaag over het prijsniveau en andere irrelevante zaken.
Lees ook even de volgende FAQ en voorwaarden door.
Update
Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en toetsenborden, muizen en externe HDDs (computer afdeling). *
* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen
We blijven niet waarschuwen, vanaf nu gaan we bannen.