Uitverkocht! helaas....dimako_ schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 22:25:
[...]
anders via webshop bestellen? of is dat geen optie?
van 748 voor voor 628 in Utrecht. Wat had jij verwacht Suicyde?Suicyder schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:50:
Als iemand in de MM Amsterdam Arena komt, zou hij mij de prijs van de Panasonic TX L42ET5 door kunnen geven. Via DM of hier. Alvast bedankt.
BCC wel, die zeggen zelfs in hun radioreclames dat ze dat doen "zelfs al heeft de concurrent BTW-acties" of iets dergelijks. Lijkt me duidelijk wie ze daarmee bedoelenExTaxi schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 22:57:
gaat Saturn of BCC mee met de prijzen van Mediamarkt eigenlijk?
Groetjes, FaceDown.
Het was weer gezellig in de mediamarkt..
Wilde een Samsung 830 256gb, vraag aan de verkoper waarom er geen korting op zit,
nee meneer dat zijn "Accessoires"
Waarop ik meteen zei: Nee meneer dat is hardware
Dus ik vraag aan hem Razer Mamba. Accessoires.... Nee meneer dat is Invoerapparatuur
Wist zelf ook wel dat ik het niet kreeg, maar was even leuk om die paniek in de ogen te zien, kwam zelf een afdelingshoofd die het wel wilde uitleggen
Naja wist al dat de actie eraan kwam en toevallig waren ineens alle Nexus 7 donderdag al weg, en uiteraard alles duurder dan 1 week geleden.
Gewoon bij de BCC gaan kopen die passen die prijzen op GraaiMarkt gewoon aan zonder dat hun de prijzen verhoogd hebben.
Wilde een Samsung 830 256gb, vraag aan de verkoper waarom er geen korting op zit,
nee meneer dat zijn "Accessoires"

Dus ik vraag aan hem Razer Mamba. Accessoires.... Nee meneer dat is Invoerapparatuur
Wist zelf ook wel dat ik het niet kreeg, maar was even leuk om die paniek in de ogen te zien, kwam zelf een afdelingshoofd die het wel wilde uitleggen
Naja wist al dat de actie eraan kwam en toevallig waren ineens alle Nexus 7 donderdag al weg, en uiteraard alles duurder dan 1 week geleden.
Gewoon bij de BCC gaan kopen die passen die prijzen op GraaiMarkt gewoon aan zonder dat hun de prijzen verhoogd hebben.
ik heb de asus infinity bij de bcc besteld voor 587.40, terwijl die voor 605.03 op de website van de bcc staat. Kwestie van de pagina uitprinten en laten zien bij de bcc.ExTaxi schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 22:57:
gaat Saturn of BCC mee met de prijzen van Mediamarkt eigenlijk?
Overigens is de tablet niet meer aanwezig op de site van de MM.
[ Voor 9% gewijzigd door drernie op 28-09-2012 23:40 ]
Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.
Verwijderd
Net bij MM Cruqius een Samsung tv 40ES7000 gekocht voor 1343. Was zonder BTW 1599. En nog 250 extra cash-back via Samsung.
Dus ondanks dat de tv uitgesloten was van de BTW actie volgens de site doet in ieder geval Cruqius gewoon alles in de BTW actie.
Dus ondanks dat de tv uitgesloten was van de BTW actie volgens de site doet in ieder geval Cruqius gewoon alles in de BTW actie.
Iemand enig idee of ik in het noorden een Macbook Pro Retina 16GB kan scoren? De MediaMarkt in Groningen wilde die niet voor mij bestellen.
Ik heb reeds gelezen dat ze in Breda wel beschikbaar zouden zijn, maar dat is vanuit Groningen nogal een rit
. Morgen ga ik contact opnemen met de BCC en MediaMarkt in Leeuwarden (en andere noordelijke vestigingen).
Ik heb reeds gelezen dat ze in Breda wel beschikbaar zouden zijn, maar dat is vanuit Groningen nogal een rit
Vandaag een Humax PVR gehaald, op de Ziggo smartcards zat wel korting i.p.v. dat dit een accessoire is.
Wel jammer is dat je bij dit soort acties altijd zo goed moet opletten of de korting er wel afgaat. Volgens een verkoper mocht ik geen korting krijgen op een Galaxy S3, wel gekocht en geld teruggehaald bij de klantenbalie.
Jammer dit soort dingen, maar ik ben weer blij met mijn gadgets
Wel jammer is dat je bij dit soort acties altijd zo goed moet opletten of de korting er wel afgaat. Volgens een verkoper mocht ik geen korting krijgen op een Galaxy S3, wel gekocht en geld teruggehaald bij de klantenbalie.
Jammer dit soort dingen, maar ik ben weer blij met mijn gadgets
^ Post is hierboven!
1/2 jaar geleden een D800 gehaald voor 2599 en nu vanmorgen ging iemand voor me weg met een d800 voor zo'n 2222.. Toch wel een beetje een k.t gevoel
.. Zelf nog naar een 105mm vr gekeken maar die was al weg.. Nog wel een 28mm 1.8 gehaald voor 525..
70-200 vr II voor 1549 in de webshop was ook een mooie maar ik gebruik geen tele..
70-200 vr II voor 1549 in de webshop was ook een mooie maar ik gebruik geen tele..
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Bodies gaan sneller qua prijs zakken dan objectieven dat doen, op zich valt het dus nog mee.Patrick89 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 00:08:
1/2 jaar geleden een D800 gehaald voor 2599 en nu vanmorgen ging iemand voor me weg met een d800 voor zo'n 2222.. Toch wel een beetje een k.t gevoel.. Zelf nog naar een 105mm vr gekeken maar die was al weg.. Nog wel een 28mm 1.8 gehaald voor 525..
Bij bcc. Online is de macpro ook 1049 nu.
De retina is 1915
De retina is 1915
[ Voor 20% gewijzigd door angelico66 op 29-09-2012 07:54 ]
Er zit een iCentre in Groningen (Apple Reseller). Die zouden 'm toch wel moeten kunnen bestellen voor je, lijkt mij. Misschien zelfs op voorraad...Aloys schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 23:44:
Iemand enig idee of ik in het noorden een Macbook Pro Retina 16GB kan scoren? De MediaMarkt in Groningen wilde die niet voor mij bestellen.
Ik heb reeds gelezen dat ze in Breda wel beschikbaar zouden zijn, maar dat is vanuit Groningen nogal een rit. Morgen ga ik contact opnemen met de BCC en MediaMarkt in Leeuwarden (en andere noordelijke vestigingen).
Weet iemand of de XBOX-controller voor de PC / Windows wel of niet meedoet?
[ Voor 4% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 29-09-2012 10:51 ]
Tijd om eens even de MM Alkmaar te bellen en navragen over de Transformer Pad TF300
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Kan iemand mij vertellen of de Galaxy Note ook meedoet met die geen btw actie?
En zo ja, is de getoonde prijs van €410 nog mét, of zonder die btw?
Ik heb het al gevonden, laat maar, weer niet goed genoeg gekeken....
Sorry!
I'm messing up again. Het is me toch niet duidelijk. In de voorwaarden staat dat het technisch niet mogelijk is om bij alle prijzen de goede te laten zien. Dus blijft mijn vraag staan. Is de Note nu €410, of rond de €350?
En zo ja, is de getoonde prijs van €410 nog mét, of zonder die btw?
Ik heb het al gevonden, laat maar, weer niet goed genoeg gekeken....

I'm messing up again. Het is me toch niet duidelijk. In de voorwaarden staat dat het technisch niet mogelijk is om bij alle prijzen de goede te laten zien. Dus blijft mijn vraag staan. Is de Note nu €410, of rond de €350?
[ Voor 39% gewijzigd door JustAJ op 29-09-2012 10:12 . Reden: toch niet duidelijk ]
Als er iets een accessoire is, dan is dat het wel.Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 09:45:
Weet iemand of de XBOX-controller voor de PC / Windows wel of niet meedoet?
The devil is in the details.
€335 in Alkmaar voor de Asus pad. Met Keyboard Dock, dat is.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Damn, wat lees ik slecht op zaterdachtochtendHahn schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 10:32:
[...]
Als er iets een accessoire is, dan is dat het wel.

Thx!
Dat is zonder keyboard dock hoorBeefHazard schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 10:36:
€335 in Alkmaar voor de Asus pad. Met Keyboard Dock, dat is.
offtopic:
hij is volgens mij ook niet op voorraad..
hij is volgens mij ook niet op voorraad..
Bij Media Markt Arnea vol op Imac s denk zeker rond de 100 dozen er nog stonden verschillende versie's
In Eindhoven 0, alleen nog MBP en MBA.Dephaezer schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 11:10:
Bij Media Markt Arnea vol op Imac s denk zeker rond de 100 dozen er nog stonden verschillende versie's
Als het goed is wel, behalve bepaalde Sony modellen. Kijk even op de website voor de voorwaarden. En, zoals vaker gemeld, kan het alsnog per vestiging verschillen (dat die Sony modellen daar dan dus wèl meedoen).
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
ja, echter is de Sony uitgesloten maar in sommige vestigingen doen die toch mee...
[ Voor 21% gewijzigd door RSD1982 op 29-09-2012 11:15 ]
Bedankt, dan weet ik in ieder geval dat ik niet voor niets naar MM Arena ga zo.
Bij de vorige BTW actie al een keer een leuke discussie gehad met een verkopen over de definitie van 'Accessoires'
Ik wilde een Synogogy Nas hebben, vroeg om de kortingsbon bij zo'n verkoper en kreeg die niet omdat het een computer accessoire is. Ik nog tegen hem zeggen dat dat ding volledig zelfstandig op een netwerk draait en dus in mijn ogen geen accessoire is. Hij weer: nee want er moet een computer aanhangen om hem te vullen. Ik weer: wat doen die iPods dan in die actie? Heb je die wel eens zonder computer proberen te vullen. Vindje het dan ook niet dat de voorwaarden waardeloos oppgeteld zijn? Ik heb wel ooit mijn printer 'BTW vrij' gekocht daar. Volgens mij ook een accessoire.
Je weet bij voorbaad al dat je zo'n discussie verliest alleen wil ik zo'n verkoper alleen meegeven dat het gewoon waardeloos opgesteld is. Zijn kop gaat eraf als hij het met korting gaat meegeven.
Ook nog zoiets. Bepaalde zaken worden gewoon in prijs opgeslagen bij die actie. De webwinkel van Mediamarkt is gelijk aan hun blauwe broertjes van Saturn (vallen onder dezelfde holding). Als je artikelen op de Saturn bekijkt, haalt daar de 15,97% vanaf dan is de prijs lager dan de Mediamarkt zonder BTW prijs.
De laagste prijs garantie legt het dan af tegen de exBTW prijs. In mijn ogen is de actie Bij Saturn €100 en bij Mediamarkt €100 - €15,97 = €84,03 maar dan flikken ze het bij wijze van spreken om dat ding voor € 110 te prijzen en daar de BTW vanaf te halen, zit je met die ruim € 92, wel onder de € 100 van Saturn maar het grootse BTW vrij verhaal gaat dan niet meer echt op. Met die € 100 valt het dan nog mee maar ze flikken het met andere zaken ook die een veelfout kosten.
Voorbeeldje SAMSUNG SyncMaster T27A300: Saturn en Mediamarkt
Mediamarkt prijs € 214,29 exBTW = € 255 inBTW
Saturn prijs €239,- inBTW = € 200,84 exBTW
En ga je het tegen zo'n verkoper aanhouden krijg je de opmerking dat je toch al minder betaald. Dat is wel zo maar je grootse actie klopt dan niet.
Kortom het is gewoon een lokkertje..... met typisch Mediamarkt irritante dingetjes.
Ik wilde een Synogogy Nas hebben, vroeg om de kortingsbon bij zo'n verkoper en kreeg die niet omdat het een computer accessoire is. Ik nog tegen hem zeggen dat dat ding volledig zelfstandig op een netwerk draait en dus in mijn ogen geen accessoire is. Hij weer: nee want er moet een computer aanhangen om hem te vullen. Ik weer: wat doen die iPods dan in die actie? Heb je die wel eens zonder computer proberen te vullen. Vindje het dan ook niet dat de voorwaarden waardeloos oppgeteld zijn? Ik heb wel ooit mijn printer 'BTW vrij' gekocht daar. Volgens mij ook een accessoire.
Je weet bij voorbaad al dat je zo'n discussie verliest alleen wil ik zo'n verkoper alleen meegeven dat het gewoon waardeloos opgesteld is. Zijn kop gaat eraf als hij het met korting gaat meegeven.
Ook nog zoiets. Bepaalde zaken worden gewoon in prijs opgeslagen bij die actie. De webwinkel van Mediamarkt is gelijk aan hun blauwe broertjes van Saturn (vallen onder dezelfde holding). Als je artikelen op de Saturn bekijkt, haalt daar de 15,97% vanaf dan is de prijs lager dan de Mediamarkt zonder BTW prijs.
De laagste prijs garantie legt het dan af tegen de exBTW prijs. In mijn ogen is de actie Bij Saturn €100 en bij Mediamarkt €100 - €15,97 = €84,03 maar dan flikken ze het bij wijze van spreken om dat ding voor € 110 te prijzen en daar de BTW vanaf te halen, zit je met die ruim € 92, wel onder de € 100 van Saturn maar het grootse BTW vrij verhaal gaat dan niet meer echt op. Met die € 100 valt het dan nog mee maar ze flikken het met andere zaken ook die een veelfout kosten.
Voorbeeldje SAMSUNG SyncMaster T27A300: Saturn en Mediamarkt
Mediamarkt prijs € 214,29 exBTW = € 255 inBTW
Saturn prijs €239,- inBTW = € 200,84 exBTW
En ga je het tegen zo'n verkoper aanhouden krijg je de opmerking dat je toch al minder betaald. Dat is wel zo maar je grootse actie klopt dan niet.
Kortom het is gewoon een lokkertje..... met typisch Mediamarkt irritante dingetjes.
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Uiteraard kunnen die hem bestellen, maar dan krijg ik geen korting. Dat is toch juist waar dit hele topic om draaitbvanwijk schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 09:26:
[...]
Er zit een iCentre in Groningen (Apple Reseller). Die zouden 'm toch wel moeten kunnen bestellen voor je, lijkt mij. Misschien zelfs op voorraad...
Edit: De MediaMarkt in Leeuwarden kan 'em ook niet leveren voor actietarief (8GB variant was daar ook al op). De BCC heeft het hem niet in het assortiment en daar kan je ook niet bestellen.
[ Voor 19% gewijzigd door Aloys op 29-09-2012 12:13 ]
fwiw: mediamarkt Rijswijk, D800, nooit gehad en kunnen ze niet bestellen.
Leer voor de volgende keer: meteen toeslaan via het web zodra online en hopen dat je net 1 van de 10(tallen?) uit voorraad hebt voordat hij offline gaat
Leer voor de volgende keer: meteen toeslaan via het web zodra online en hopen dat je net 1 van de 10(tallen?) uit voorraad hebt voordat hij offline gaat
Alle MBP's ook uitverkocht in Zwolle
. Denk dat ik het dan maar met m'n studentenkorting moet doen
. Almere ook uitverkocht, ik geef het op
.
[ Voor 17% gewijzigd door Aloys op 29-09-2012 12:25 ]
Verwijderd
Doet de Google Nexus 7 mee met de actie? Even zoeken ... Nee dus!
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2012 12:30 ]
Waarom bestel je hem niet online?
bij bcc of mediamarkt.
ik heb even gekeken, bcc online heeft ze nog!!
ik zit te twijfelen of ik niet applecare neem, dan heb ik gegarandeerd goede garantie
bij bcc of mediamarkt.
ik zit te twijfelen of ik niet applecare neem, dan heb ik gegarandeerd goede garantie
Aloys schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:21:
Alle MBP's ook uitverkocht in Zwolle. Denk dat ik het dan maar met m'n studentenkorting moet doen
. Almere ook uitverkocht, ik geef het op
.
[ Voor 5% gewijzigd door angelico66 op 29-09-2012 12:38 ]
Hoe groot acht je de kans dat er voorraad van is...aangezien ze normaliter al bijna nergens te krijgen zijn....Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:28:
Daar heb ik geen mogelijkheid om voor de 16GB retina display variant te gaan. Inmiddels maar een bestelling bij Apple gedaan, iets minder korting en langer wachten (en bankoverschrijving

Rotterdam Centrum stond ie afgeprijsd voor ongeveer €209, maar geen idee of ze voorraad hebben. Zag t toevallig toen ik langs de tablets liep:pVerwijderd schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:28:
NS FC: SW 2742 0448 8213
* Azrael heeft weer geld bespaard.
De Sony RX100 doet helaas niet mee met de actie, ook niet te bestellen, mag niet van Sony.
De Sony RX100 doet helaas niet mee met de actie, ook niet te bestellen, mag niet van Sony.
net terug van r'dam alexandrium met rMBP 2.3, ze hadden er een uurtje geleden nog 3 over.
Wij doen bij de BCC wel mee met de Nexus.
Zijn echter niet overal op voorraad, maar ze zijn wel te reserveren voor de gereduceerde prijs van 209 euro dacht ik.
Zijn echter niet overal op voorraad, maar ze zijn wel te reserveren voor de gereduceerde prijs van 209 euro dacht ik.
Wat is dit nou weer voor 'n vage actie: heb een koelkast gekocht, krijg ik blijkbaar om 18:40 uur een mailtje waarin staat dat ze 'm maandag komen leveren.
Als dat niet uitkomt heb je tot 21:00 uur diezelfde avond om de afspraak te verzetten. Nou, dat gaat dus niet meer, moet ik nu speciaal vrij gaan regelen.....
Als dat niet uitkomt heb je tot 21:00 uur diezelfde avond om de afspraak te verzetten. Nou, dat gaat dus niet meer, moet ik nu speciaal vrij gaan regelen.....
Beetje lullig, kan je buurman 'm niet aannemen?TimmieN schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 13:54:
Wat is dit nou weer voor 'n vage actie: heb een koelkast gekocht, krijg ik blijkbaar om 18:40 uur een mailtje waarin staat dat ze 'm maandag komen leveren.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
iemand toevallig bij MM boogaard geweest? In Den Haag waren alle 13" macbook airs uitverkocht
In Utrecht:
Macbook Pro Retina 2.3 = €1915
Macbook Pro Retina 2.6 = €2436
Helaas hebben ze alleen de twee basismodellen. Ik wil zelf graag de 2,3ghz met 16GB intern.
Ze zijn beide niet op voorraad maar je mag bestellen met behoud van korting.
Macbook Pro Retina 2.3 = €1915
Macbook Pro Retina 2.6 = €2436
Helaas hebben ze alleen de twee basismodellen. Ik wil zelf graag de 2,3ghz met 16GB intern.
Ze zijn beide niet op voorraad maar je mag bestellen met behoud van korting.
[ Voor 18% gewijzigd door vanardenne op 29-09-2012 14:16 ]
Kon je in MediaMarkt Breda wel voor een 16GB variant gaan?Aloys schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 13:05:
[...]
Daar heb ik geen mogelijkheid om voor de 16GB retina display variant te gaan. Inmiddels maar een bestelling bij Apple gedaan, iets minder korting en langer wachten (en bankoverschrijving). Maargoed, ik ga niet meer moeilijk doen, heen en weer Breda is geen optie (dan neemt het prijsverschil ook snel af).
Ik zie dat BCC zijn prijzen gelijk heeft gesteld aan die van de MM en die voeren schijnbaar ook apple
http://www.bcc.nl/computer/laptop/apple.html
http://www.bcc.nl/computer/laptop/apple.html
Block en BCC gaan mee met de Mediamarkt prijzen, hier in Den Haag hangen grote posters met "BTW korting" en "laagste prijs garantie". Je kan het daar dus ook even proberen met artikelen die bij de mediamarkt uitverkocht zijn of uitgesloten van de actie.
Btw; vorige week bij de mediamarkt een wasmachine gekocht omdat de oude de geest had gegeven. Kreeg vandaag zonder morren alsnog de btw korting, ook al was de wasmachine niet meer op voorraad. Netjes.
Btw; vorige week bij de mediamarkt een wasmachine gekocht omdat de oude de geest had gegeven. Kreeg vandaag zonder morren alsnog de btw korting, ook al was de wasmachine niet meer op voorraad. Netjes.
Precies dezelfde verwarring gehad gister. Was ook van plan een Synology Nas aan te schaffen. Echt te belachelijk voor woorden. Stond ik daar even perplex...Rudi Vader schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 11:21:
Bij de vorige BTW actie al een keer een leuke discussie gehad met een verkopen over de definitie van 'Accessoires'

iMacs en MacBooks zijn gewoon te reserveren hoor ^^
Nou niet bij de verkopers die ik gesproken heb... nu bij de bcc een air online besteld
Hier in Rotterdam hebben we op ALLES btw korting, ook op accessoires e.d.
Mijn ervaring bij de medieamarkt is dat je kan alleen met korting reserveren als je het gehele bedrag aanbetaald.
Vervolgens is het maar de vraag of je je geld terug kan krijgen als het niet op voorraad komt. Ik zit nu al een maand te wachten en ik ga vandaag maar eens langs de winkel om iets vergelijkbaars te krijgen of mijn geld terug te vragen.
Vervolgens is het maar de vraag of je je geld terug kan krijgen als het niet op voorraad komt. Ik zit nu al een maand te wachten en ik ga vandaag maar eens langs de winkel om iets vergelijkbaars te krijgen of mijn geld terug te vragen.
Bij rijswijk hadden ze nog macbook airs(zag ze verkocht worden), ik kon me gelukkig inhouden er een te kopen. op het nippertje wel.
Mijn ervaring was enkel €50,- aanbetaling bij een product van +€1000,-.
Niet op sofware en games hoorMr.Joker schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 16:16:
Burp
BCC verkoopt geen games los dacht ik, misschien dacht je dat ik de MM bedoelde
Verwijderd
Ik ben tegen beter weten in ook maar weer eens gaan kijken.Rudi Vader schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 11:21:
Seagate 2 TB externe schijven, bij Mycom er naast op te halen voor € 99, bij Mediamarkt "in de aanbieding"
€ 129. Dan is de keus snel gemaakt, daar ga ik al helemaal niet over in discussie.
Nog naar wat andere dingen gekeken maar zelfs met de BTW actie is Mediamarkt over het algemeen gewoon te duur.
ze sturen je ws. eerst 3x naar huis met de melding dat ze er ook niks aan kunnen doen.Pikoe schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 16:21:
[...] ik ga vandaag maar eens langs de winkel om iets vergelijkbaars te krijgen of mijn geld terug te vragen.
d:)b
Wat een onzin, 200 euro betalen voor garantie de je wettelijk sowieso zou moeten krijgen.angelico66 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:37:
Waarom bestel je hem niet online?
bij bcc of mediamarkt.
[...]
En in de praktijk valt die goeie service wel heel erg tegen hoor..... Wij hadden ooit een MBwhite met Applecare. Na ongeveer een jaar was er een ontzettende deuk bij het toetsenbord gekomen, iets wat veel vaker bij die generatie voorkwam, en bij de apple store in Breda wouden ze er niks aan doen, behalve als we 75 euro (nee dit is niet eens overdreven

Ik vind Applecare maar onzin, en ook dat je bv 100 euro moet betalen voor 4gig extra ram in je nieuwe MBpro terwijl het zelf maar 40 euro kost? Een beetje computerwinkel zet dat er toch gratis in -.-'.
But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.
Een beetje tweaker kan dat gewoon zelf!
Persoonlijk kan ik het met een blinddoek om, maar dat bedoel ik ook nietecht__1337__ schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 18:14:
Een beetje tweaker kan dat gewoon zelf!

But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.
Wel grappig, dat de Samsung Galaxy S3 voor de BTW-actie €540,- was bij MM Zoetermeer, en tijdens de actie was de prijs zogenaamd €588,- zonder korting.
Toch heb ik de S3 voor €498,- opgehaald
Bij een aantal webshops zijn ze al te krijgen voor dat bedrag, maar ik vind het toch prettiger als ik de eventuele garantieafhandeling bij een fysieke winkel kan claimen.
Toch heb ik de S3 voor €498,- opgehaald
Bij een aantal webshops zijn ze al te krijgen voor dat bedrag, maar ik vind het toch prettiger als ik de eventuele garantieafhandeling bij een fysieke winkel kan claimen.
Weet iemand of er bij de mm eindhoven nog Nikon d3200 met 18-105 objectief te vinden zijn? In Roermond zijn ze niet te krijgen, en de webshop verwijst naar lokale winkels.
Thanks, PijnJoh
Thanks, PijnJoh
Sjesus...
Zit te twijfelen om deze te kopen Onkyo HT-S3505 ben al een tijdje aan het kijken voor een degelijke HCS van onkyo en hij is icm deze actie wel goed geprijsd moet ik zeggen.
EDIT: And it's gone...
EDIT: And it's gone...
[ Voor 5% gewijzigd door Denzis op 30-09-2012 11:53 ]
https://www.youtube.com/@droommotor
Hij was pas 629 bij de arena. Ik had toen niet de mogelijkheid om hem mee te nemen.ExTaxi schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 22:55:
[...]
van 748 voor voor 628 in Utrecht. Wat had jij verwacht Suicyde?
Vroeg me af wat hij daar nu deed.
edit:
Even de foto ervan die ik toen snel even geschoten heb bij MM Arena

[ Voor 27% gewijzigd door Suicyder op 29-09-2012 21:18 ]
Er stond wel een bordje met de prijzen er bij geschreven, weet niet of ze dat weghalen als het op is. Iets van €881 voor de 11". En anders gewoon bestellen in de winkel. Krijg je hem als ie binnen is voor dezelfde prijs.Crazyanz schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 14:08:
iemand toevallig bij MM boogaard geweest? In Den Haag waren alle 13" macbook airs uitverkocht
Ook iPhones?Mr.Joker schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 16:16:
[ Voor 19% gewijzigd door Dancing_Animal op 29-09-2012 21:04 ]
Verkoopt de BCC niet.Dancing_Animal schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 20:53:
[...]
Er stond wel een bordje met de prijzen er bij geschreven, weet niet of ze dat weghalen als het op is. Iets van €881 voor de 11". En anders gewoon bestellen in de winkel. Krijg je hem als ie binnen is voor dezelfde prijs.
[...]
Ook iPhones?
Wel NASjes e.d. die bij de MM niet onder die kortingsregeling vallen
De MM staat eigenlijk wel bekend voor zulke dingen bij deze soort acties.Hoteldebotel schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 19:17:
Wel grappig, dat de Samsung Galaxy S3 voor de BTW-actie €540,- was bij MM Zoetermeer, en tijdens de actie was de prijs zogenaamd €588,- zonder korting.
Toch heb ik de S3 voor €498,- opgehaald![]()
Heb het zelf al vaker bijgehouden in het verleden bij de MM in Heerlen toen weken van te voren bekend was dat de actie kwam.
Daarom is er altijd de regel dat je bij dit soort acties niet blind moet kopen maar altijd de prijzen moet checken of het wel echt goedkoper is.
Maja een gezond verstand is daar eigenlijk al genoeg voor en je hebt uiteraard het recht om het terug te brengen.
Is er iemand die een MBP retina heeft aangeschaft? Wat is de prijs daar nu van?
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Moet ik morgen nog voor je kijken? Denk dat ik er wel langs kom.PijnJoh schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 19:20:
Weet iemand of er bij de mm eindhoven nog Nikon d3200 met 18-105 objectief te vinden zijn? In Roermond zijn ze niet te krijgen, en de webshop verwijst naar lokale winkels.
Thanks, PijnJoh
heb je uberhaupt zelf al het topic doorgenomen, of gelijk je vraag neer gepleurd? de retina macbook is al zoooooooooooo vaak langsgekomen, evenals de bcc webshop link die dezelfde actie prijs heeft.Erulezz schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 22:26:
Is er iemand die een MBP retina heeft aangeschaft? Wat is de prijs daar nu van?
39
En toch hebben de meeste medewerkers geen idee van elkaar hoe ze om moeten gaan met die kortingsactie... vandaag bij MM Enschede een Airport Extreme gehaald. Valt onder accessoires, hoewel ik vind dat dit gewoon hardware is. Het is een router, kan zelfstandig werken en is niet per se nodig voor een pc maar kan ook voor telefoons, iPads noem maar op. Dus ik kom bij de kassa en denk "ach ik probeer het gewoon":
Meisje achter de kassa: Dat is dan 159 euro alstublieft
Ik: Oh, huh? Uw collega beneden zei dat dit ook onder de BTW korting valt
Meisje: Oh is dat zo? Oh... tja... ik kan hier geen prijzen aanpassen, dan moet u beneden even een bon laten maken
Ik (kijk om me heen, het was écht stervensdruk...): Nou weet u, laat maar dan
Om maar even aan te geven dat als je iemand zover krijgt om een bon mét korting te maken, anderen daar gewoon in mee gaan.
MBP's 13" waren gisterochtend om 10.10 uur in MM Arnhem allemaal uitverkocht trouwens... >;-)
Meisje: Oh is dat zo? Oh... tja... ik kan hier geen prijzen aanpassen, dan moet u beneden even een bon laten maken
Om maar even aan te geven dat als je iemand zover krijgt om een bon mét korting te maken, anderen daar gewoon in mee gaan.
MBP's 13" waren gisterochtend om 10.10 uur in MM Arnhem allemaal uitverkocht trouwens... >;-)
In Alkmaar maken ze gewoon al een bende van de prijzen. Even off-topic dan maar dit zal wel gelden voor artikelen die wel in deze actie staan:Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 18:06:
[...]
Ik ben tegen beter weten in ook maar weer eens gaan kijken.
Seagate 2 TB externe schijven, bij Mycom er naast op te halen voor € 99, bij Mediamarkt "in de aanbieding"
€ 129. Dan is de keus snel gemaakt, daar ga ik al helemaal niet over in discussie.
Nog naar wat andere dingen gekeken maar zelfs met de BTW actie is Mediamarkt over het algemeen gewoon te duur.
Deze router in het vak voor € 62,-, in een aparte mand voor de lift € 59,-, op internet dus € 29,- en toen ik de verkopers mee ging confronteren bleek het ding dus voor € 39,99 in de kassa te staan. Ik kom er niet vaak maar loop bijna iedere keer wel tegen zoiets aan als ik er dan wel kom. Ga liever naar Mycom, Computerland en Paradigit, hoewel je het daar ook moet treffen wie je spreekt, hebben ze vaker meer verstand van zaken.
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Ik heb pas geleden een Harmony 300i gekocht. Deze stond in hun webshop voor 15,99, in de winkel voor 25 á 30 euro. Aangegeven dat hij op internet een stuk goedkoper was. Toen heeft de verkoper zo'n afhaalbon gemaakt alsof ik hem via de webshop zou hebben gekocht. Daarna toch meegekregen voor 15.99.
Als je dus een goedkopere prijs in hun webshop hebt gezien dan in de winkel, zou je dit ook eens kunnen proberen. Effectief is het hetzelfde als via de webshop iets kopen en voor afhalen kiezen.
Als je dus een goedkopere prijs in hun webshop hebt gezien dan in de winkel, zou je dit ook eens kunnen proberen. Effectief is het hetzelfde als via de webshop iets kopen en voor afhalen kiezen.
Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer
Klopt, dit laatste had ik met een Samsung 256 Gb SSD. De verkoper zei dat 'ie 249 ofzo kostte, ik zei nou laat dan maar want online is ie goedkoper. Hij kijken in de webshop en inderdaad daar stond 'ie voor 169. Dus heeft ie 'm voor die prijs meegegeven. Later kwam ik er overigens pas achter dat het de notebook edition was, met een extra kabeltje/convertertje USB-sATA erbij en wat softwaredingetjes. Geen 80 euro waard, maar toch al gauw weer een tientje of 2.
En wat is je punt nou precies? Kassameisjes hebben geen flauw benul of een stukje plastic €100 of €3000 waard is, die rekenen gewoon af wat op de bon staat. Jij vindt dat iedereen van elke afdeling alles qua waarde van heel de winkel moet kennenwoelders schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 22:40:
En toch hebben de meeste medewerkers geen idee van elkaar hoe ze om moeten gaan met die kortingsactie... vandaag bij MM Enschede een Airport Extreme gehaald. Valt onder accessoires, hoewel ik vind dat dit gewoon hardware is. Het is een router, kan zelfstandig werken en is niet per se nodig voor een pc maar kan ook voor telefoons, iPads noem maar op. Dus ik kom bij de kassa en denk "ach ik probeer het gewoon":
Ik dacht toch dat mijn punt redelijk duidelijk op te maken valt uit mijn reactie. Maar vooruit, speciaal voor jou: ik wilde even illustreren dat als je brutaal bent bij de MM en een beetje geluk met wie je tegenover je hebt, je voor veel dingen misschien toch best nog wel de korting mee kunt pakken. Dat is voor ons mooi, maar vanuit MM gezien natuurlijk een slechte zaak!Hahn schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 23:53:
[...]
En wat is je punt nou precies? Kassameisjes hebben geen flauw benul of een stukje plastic €100 of €3000 waard is, die rekenen gewoon af wat op de bon staat. Jij vindt dat iedereen van elke afdeling alles qua waarde van heel de winkel moet kennen
En daarom heeft iedereen zijn eigen afdeling en mag je als verkoper van TV's geen korting gaan geven op bijvoorbeeld computerswoelders schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 23:56:
[...]
Ik dacht toch dat mijn punt redelijk duidelijk op te maken valt uit mijn reactie. Maar vooruit, speciaal voor jou: ik wilde even illustreren dat als je brutaal bent bij de MM en een beetje geluk met wie je tegenover je hebt, je voor veel dingen misschien toch best nog wel de korting mee kunt pakken. Dat is voor ons mooi, maar vanuit MM gezien natuurlijk een slechte zaak!
Dus leuk bedacht, maar zo werkt het niet.
En korting die je meegepakt krijgt is korting die je gegund is, niet korting omdat je zo slim bent en een verkoper om de tuin hebt geleid
[ Voor 14% gewijzigd door Hahn op 30-09-2012 00:22 ]
Weet iemand de prijs en voorraad van de 21inch imac te Utrecht?
Zag hem bij Saturn voor 1049
*kuch kuch*Deadsy schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 22:08:
[...]
De MM staat eigenlijk wel bekend voor zulke dingen bij deze soort acties.
Heb het zelf al vaker bijgehouden in het verleden bij de MM in Heerlen toen weken van te voren bekend was dat de actie kwam.
Daarom is er altijd de regel dat je bij dit soort acties niet blind moet kopen maar altijd de prijzen moet checken of het wel echt goedkoper is.
Maja een gezond verstand is daar eigenlijk al genoeg voor en je hebt uiteraard het recht om het terug te brengen.
voor jullie beiden, jullie vertellen de helft van het verhaal.
De Galaxy S3 is in de aanbieding geweest vlak voor de BTW Actie. Er is dus helemaal geen prijs verhoogd. Je hebt een standaardprijs, actieprijs, en dan je BTW prijs. Of moet de mediamarkt ineens 2 weken voor de actie stoppen met alle aanbiedingen?
Allemaal prima dat je wat te zeuren wilt hebben, maar houdt het dan wel bij de feiten, danku allen voor de eerlijkheid. Of gaan we met zijn allen hier mensen af lopen zeiken omdat ze nog niet genoeg korting geven?
hmmm ..geen accessoire? Hoe bedien je de de Airport Extreme zonder aparte apparatuur dan? Inderdaad, een accessoire. TV: Is op zichzelf staand product, dus hoofdproduct. Computers, werken uit zichzelf. Telefoon? Precies hetzelfde. Mediaspeler? Wat heb je aan een mediaspeler zonder TV?woelders schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 22:40:
vandaag bij MM Enschede een Airport Extreme gehaald. Valt onder accessoires, hoewel ik vind dat dit gewoon hardware is.
[ Voor 18% gewijzigd door w4rguy op 30-09-2012 00:31 ]
All-Round nerd | iRacing Profiel
Ik begrijp je verhaal niet, heb je haar zover gekregen een bon met korting te laten maken of niet?woelders schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 22:40:
Ze zegt dat ze geen prijzen kan aanpassen.
Jij of zij zegt vervolgens : laat maar dan.
En dan zeg je dat als je 'iemand zover krijgt een bon met korting te maken, anderen daar gewoon in mee gaan'.
@Willaaam
Als je dat zou willen doen zou fijn zijn! Wil niet weer een uur in de auto zitten om daarna teleurgesteld weer rechtsomkeert te maken.
Ik hoor het graag...
Mvg, PijnJoh
Als je dat zou willen doen zou fijn zijn! Wil niet weer een uur in de auto zitten om daarna teleurgesteld weer rechtsomkeert te maken.
Ik hoor het graag...
Mvg, PijnJoh
Sjesus...
Zijn punt is dat die kassameid het niet zou zijn opgevallen als hij met een bon zou komen met korting, ook al zou het product geen korting mogen hebben. Maar ik denk dat ik wel redelijk goed heb uitgelegd waar zijn gedachte tekort schoot.Dancing_Animal schreef op zondag 30 september 2012 @ 00:35:
[...]
Ik begrijp je verhaal niet, heb je haar zover gekregen een bon met korting te laten maken of niet?
Ze zegt dat ze geen prijzen kan aanpassen.
Jij of zij zegt vervolgens : laat maar dan.
En dan zeg je dat als je 'iemand zover krijgt een bon met korting te maken, anderen daar gewoon in mee gaan'.
Want volgens mij denkt 'ie dat als 'ie een verkoper van de MM had weten te vinden die van een andere afdeling zou zijn, dat die wel even een bonnetje zou hebben gemaakt met tóch de BTW-korting, maar zo werkt het dus niet. Als een verkoper niet weet hoeveel iets kost of niet zeker weet of er wel korting overheen mag of niet, dan stuurt 'ie je door naar iemand die dat wel weet.
[ Voor 22% gewijzigd door Hahn op 30-09-2012 00:41 ]
Ik had afgelopen vrijdag een dolce gusto machine, telefoon en magnetron besteld via internet. Vandaag al meteen de dolce gusto binnen en de telefoon. Denk dat de magnetron maandag dan komt. Het is wel erg snel
. Alleen vreemd dat niet alles in een keer is geleverd , maar ach
.
In Leeuwarden deden ze daar niet aan:woelders schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 23:36:
Klopt, dit laatste had ik met een Samsung 256 Gb SSD. De verkoper zei dat 'ie 249 ofzo kostte, ik zei nou laat dan maar want online is ie goedkoper. Hij kijken in de webshop en inderdaad daar stond 'ie voor 169. Dus heeft ie 'm voor die prijs meegegeven. Later kwam ik er overigens pas achter dat het de notebook edition was, met een extra kabeltje/convertertje USB-sATA erbij en wat softwaredingetjes. Geen 80 euro waard, maar toch al gauw weer een tientje of 2.
''Ja maar voor dit product kunnen wij niet de webshop prijs aanhouden. Deze SSD's zijn namenlijk uit een andere batch ingekocht''
Daarna maar niet eens meer de discussie aangegaan aangaande BTW korting op die dingen
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Verwijderd
Waarom zou je überhaupt Samsung 830 256GB voor 169 kopen als je die online voor 159 kunt aanschaffen bij 4Launch
pricewatch: Samsung 830 series 256GB
Omdat ik dat tientje ook kwijt zou zijn aan verzendkosten, of omdat ik hem direct mee kon nemen, of omdat ik dan voor garantie bij 1 plek terecht kan, of om er zeker van te zijn dat ik hem onbeschadigd (of zelfs überhaupt) ontvang, of.... nou ja ik hoef hier ook niet alles voor te kauwen toch? Een heel tientje besparen, wow!! Nu voel ik me écht genaaid man!Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 03:32:
Waarom zou je überhaupt Samsung 830 256GB voor 169 kopen als je die online voor 159 kunt aanschaffen bij 4Launchpricewatch: Samsung 830 series 256GB
Alphen aan den Rijn had nog een aantal 21,5 inch iMacs toen ik gisteravond daar kwam. De 27 inch schijnen wel uitverkocht te zijn.
daar heb je nu niets meer aan want Utrecht is dicht vandaagwillemvdvliet schreef op zondag 30 september 2012 @ 00:24:
Weet iemand de prijs en voorraad van de 21inch imac te Utrecht?
Zie het inderdaad op de site staan :-), maar binnen een uur kan ik bij MediaMarkt arena zijn die wel open is :-).ExTaxi schreef op zondag 30 september 2012 @ 11:34:
[...]
daar heb je nu niets meer aan want Utrecht is dicht vandaag
Blijft de vraag wat kost de Imac 21,5 inch bij MM?
heel misschien ga ik zo naar Arena, als ik er aan denk kan ik ff kijken.
Maar wijken prijzen tussen vestigingen af dan? Dan ga ik ook eerst eens even bellen.
Maar wijken prijzen tussen vestigingen af dan? Dan ga ik ook eerst eens even bellen.
Geen idee :-) Maar mijn huidige desktop pc is zo langzaam dat het meteen een goede reden is om een iMac in huis te halen. Dan kunnen de 4 1tb schijven in een nasje komen en heb ik meteen mijn back-up in huis geregeld.ExTaxi schreef op zondag 30 september 2012 @ 11:46:
Gewoon de standaard Apple pricing minus de BTW korting
Prijzen kunnen afwijken is mijn ervaring. Prijsverschillen tussen A'dam Arena, Cruquius en Alkmaar.... en de webwinkel. Gewoonde webwinkel ook in de gaten houden. Die heeft meestal de laagste prijs en kan je bij een verkoper om vragen. Althans dat lukt me in Alkmaar altijd.ExTaxi schreef op zondag 30 september 2012 @ 11:46:
Dat is een leuk verkoperspraatje, maar natuurlijk geen definitie van accessoire. Dat is ook het vervelende: je houdt je als klant gewoon aan de voorwaarden, maar in de winkel moet je het maar doen met wat de verkoper erover verzint. Maar goed, als het weer tablet mania is bij Mediamarkt, met kortingen op accessoires bij aankoop van een tablet, dan zul je de airport extreme dus wel met korting kunnen krijgen.w4rguy schreef op zondag 30 september 2012 @ 00:27:
hmmm ..geen accessoire? Hoe bedien je de de Airport Extreme zonder aparte apparatuur dan? Inderdaad, een accessoire. TV: Is op zichzelf staand product, dus hoofdproduct. Computers, werken uit zichzelf. Telefoon? Precies hetzelfde. Mediaspeler? Wat heb je aan een mediaspeler zonder TV?
dat gaat in dit geval niet op. Webwinkelprijs is 799 en in de winkel 629. Echter MM Utrecht (waar die prijs stond) is vandaag dicht. Heb wel fotootje van de aanbieding in Utrecht gemaakt.Rudi Vader schreef op zondag 30 september 2012 @ 12:59:
[...]
Prijzen kunnen afwijken is mijn ervaring. Prijsverschillen tussen A'dam Arena, Cruquius en Alkmaar.... en de webwinkel. Gewoonde webwinkel ook in de gaten houden. Die heeft meestal de laagste prijs en kan je bij een verkoper om vragen. Althans dat lukt me in Alkmaar altijd.
dat gaat in dit geval niet op. Webwinkelprijs is 799 en in de winkel 629. Echter MM Utrecht (waar die prijs stond) is vandaag dicht. Heb wel fotootje van de aanbieding in Utrecht gemaakt.Rudi Vader schreef op zondag 30 september 2012 @ 12:59:
[...]
Prijzen kunnen afwijken is mijn ervaring. Prijsverschillen tussen A'dam Arena, Cruquius en Alkmaar.... en de webwinkel. Gewoonde webwinkel ook in de gaten houden. Die heeft meestal de laagste prijs en kan je bij een verkoper om vragen. Althans dat lukt me in Alkmaar altijd.
Kan je die mooi inlijsten en ophangen. Of wat wou je ermee gaan doen? Want na vandaag ga je niks meer voor de actieprijs krijgen natuurlijkExTaxi schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:42:
[...]
dat gaat in dit geval niet op. Webwinkelprijs is 799 en in de winkel 629. Echter MM Utrecht (waar die prijs stond) is vandaag dicht. Heb wel fotootje van de aanbieding in Utrecht gemaakt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Geen BTW betekent een voordeel van 17,36% en niet 21% korting. Check even deze BTW calculator. Discussie over het kortingspercentage mag geheel achterwege blijven (dus ook reacties op iemand die weer eens melding maakt dat het 21% korting zou zijn). Bvd!
Datzelfde geldt ook voor ander off-topic geneuzel en geklaag over het prijsniveau en andere irrelevante zaken.
Lees ook even de volgende FAQ en voorwaarden door.
Update
Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en toetsenborden, muizen en externe HDDs (computer afdeling). *
* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen
We blijven niet waarschuwen, vanaf nu gaan we bannen.
Geen BTW betekent een voordeel van 17,36% en niet 21% korting. Check even deze BTW calculator. Discussie over het kortingspercentage mag geheel achterwege blijven (dus ook reacties op iemand die weer eens melding maakt dat het 21% korting zou zijn). Bvd!
Datzelfde geldt ook voor ander off-topic geneuzel en geklaag over het prijsniveau en andere irrelevante zaken.
Lees ook even de volgende FAQ en voorwaarden door.
Update
Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en toetsenborden, muizen en externe HDDs (computer afdeling). *
* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen
We blijven niet waarschuwen, vanaf nu gaan we bannen.