Ok... even een update. Ik zou mijn SEL50f18 testen met een ander exemplaar, maar de winkel had hem toen niet op voorraad. Mijn SEL50f18 gebruikt tijdens een verjaardagsfeestje. Slecht licht uiteraard. Dat ding performed gewoon NIET. Soms moet ik 5seconden (of langer) wachten voordat hij klaar is met AF en dan heeft het de verkeerde voorwerp in focus. Heel onhandig in f1.8!!! En dat is zelfs met Center/Spot focus. Het is zo jammer, want je mist gewoon shots. VB wanneer de jarige het kadootje uitpakt of laat zien.....
Hogere f-stop maakt niet uit.... alleen in goed licht (overdag) werkt deze lens. Maar ja, f1.8 heb je juist voor indoor gebruik...
Mijn SEL16mm (ook zonder hybrid AF dus) heeft alles snel in focus. En mijn kitlens is ultra snel. Uit eindelijk alles maar met de kit lens geschoten....
Ervaren jullie de 50mm ook als traag? Vergeleken met andere E-mount lensen?
Ik twijfel echt of Sony een update uitbrengt voor Hybrid-AF.
*Winkel heeft gebeld en ze houden een 50mm voor me vast, ik ga er zaterdag naar toe
Hogere f-stop maakt niet uit.... alleen in goed licht (overdag) werkt deze lens. Maar ja, f1.8 heb je juist voor indoor gebruik...
Mijn SEL16mm (ook zonder hybrid AF dus) heeft alles snel in focus. En mijn kitlens is ultra snel. Uit eindelijk alles maar met de kit lens geschoten....
Ervaren jullie de 50mm ook als traag? Vergeleken met andere E-mount lensen?
Ik twijfel echt of Sony een update uitbrengt voor Hybrid-AF.
*Winkel heeft gebeld en ze houden een 50mm voor me vast, ik ga er zaterdag naar toe
[ Voor 4% gewijzigd door Patvs op 13-12-2012 10:36 ]