Het grote Sony Alpha topic v2012 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste
Acties:
  • 109.534 views

Onderwerpen

Alle 110 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patvs
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-12-2021
@Bramster
Hahaha zeker een goede oefening! =)
Heb je goede ervaringen met een bepaald merk lensadapters? Of andere manuele lenzen?
Of zijn de 10dollar kostende china dingen goed genoeg? Ik zie dat Kipon nog betaalbaar is en een Novoflex zit al tegen de 100 euro aan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:28
Ik heb zo'n 10 dollar convertertje van M42 naar NEX. Er zit ietsje speling op in de rotatie richting, maar niets storends.

Ik heb 3 manuele lenzen die mijn vader nog had liggen van zijn oude SLR. Heb een 55mm f1.4, 35mm f2.8 en een 135mm f2.8. alle 3 van het merk Revuenon (Tomioka). Kan er nog niet heel veel zeggen aangezien ik ze pas 2 dagen gebruik. Sowieso ben ik nog een beginner in de fotografie
Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Heb je lenzen (uit het (Konica-)Minolta tijdperk of nu) en wil je er een stukje over schrijven: graag! Zet het hier in het topic neer of stuur het via een DM naar mij toe en ik zorg er voor dat het in de OP terecht komt.