En op wat en waar sluit je dit dan aan? En wat sluit je hier dan op aan? Die subwoofers van hierboven? Is dat dan het enige; die high low converter aansluiten op plaats X (?) en dan van daaruit met twee draadjes verbinden met de subwoofer en voor de rest niks, of heeft die sub ook nog een aparte voeding nodig?
Ingebouwd in de versterker? Van mijn auto of van de subwoofer dan, want dit audio verhaal is voor mij ook heel nieuw...
Dat laatste stukje begrijp ik ook weer niet, en Google helpt me daarin, aangezien er bij mij nog wat zwarte gebieden zijn over hoe je bepaalde componenten noemt en voor wat ze dienen, /wat mogelijke opstellingen zijn en hoe het nu eigenlijk bij mijn wagen is...
Net ook wel iets bijzonders aan de hand: mijn auto staat buiten (ja, heiligschennis) en het had gevroren, dus ik start 'm, laat 'm netjes even warmdraaien (paar minuutjes), laat 'm wat ontdooien terwijl hij gesloten is... Ik stap terug in, en ik merk: "vreemd, geen muziek", maar omdat ik ondertussen al begrepen heb dat i-devices klote zijn voor auto's (hoe het dan komt dat het met versterkers/receivers of een apart setje wel goed werkt begrijp ik ook niet?) dacht ik van "even een afspeellijst terug opnieuw starten": NIKS, geen muziek, de radio werkte zelfs op FM niet en ik wou iemand bellen via bluetooth, ook niks, geen geluid, complete stilte, alle audio-regelaartjes (balance, bass, treble, fader) stonden allemaal helemaal naar links (dus zelfs niet in "middenpositie")... Auto op de pechstrook aan de kant gezet, volledig uitgezet, gesloten, 10 seconden gewacht, terug ingestapt, nog altijd niets...
BMW begint wat dit betreft wel wat knauwen in zijn imago te krijgen...
[
Voor 33% gewijzigd door
HyperBart op 24-01-2012 10:35
]