• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:46

StrongArmLance

Endless flow

AdmiralSnipe schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:05:
[...]

Wie zegt dat alle Snipers lui zijn?? :o

~edit: oh jij...
:) Precies, Ik snipe soms ook wel eens, maar zo simpel is het niet, je bent best actief bezig en al die mensen zeiken om een soflam.
Het is echt niet zo dat je de hele tijd stil zit..?

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
kristan schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:07:
[...]

:) Precies, Ik snipe soms ook wel eens, maar zo simpel is het niet, je bent best actief bezig en al die mensen zeiken om een soflam.
Het is echt niet zo dat je de hele tijd stil zit..?
Ja idd, en ik sniper kan ook erg handig zijn op kleinere mappen zoals grand bazaar.
Gebruik altijd standaard mn M98B met 12x ballistic, pop je een paar vijanden bij een vlag neer met je sniper, plant een T-UGS en een spawnbeacon en pakt je handgun (sup. is op dit moment wel handig) om vervolgens de vlag te cappen.
Handig voor squadmembers, want die kunnen op de spawnbeacon spawnen, en de T-UGS waarschuwt voor vijanden in het gebied rond de vlag.
Het is dus echt niet zo dat je als sniper altijd lui bent... :X

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

AdmiralSnipe schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:05:
[...]

Wie zegt dat alle Snipers lui zijn?? :o

~edit: oh jij...
Ik zei: aan snipen door op een heuvel op je buik te liggen.

• demon326
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:57
Nerf/buf time!
http://symthic.com/f/viewtopic.php?f=3&t=471

Info over de guns in volgende patch

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Serieus wtff is er gaande op GoTBF#2, ben 11 keer gespawnkilled en de ronde is nog niet eens afgelopen!!
Echt zielig hier...

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

even een gok: 2 dagen te laat? :D
(Denk nu zelfs langer)

[ Voor 7% gewijzigd door Fantasma op 21-02-2012 21:07 ]

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Fantasma schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:06:
[...]

even een gok: 2 dagen te laat? :D
(Denk nu zelfs langer)
Eerder een week...

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Wat is het verschil tussen shotguns semi auto/auto en pump-action?

Sem auto en auto snap ik maar ik zie pump action er als een individuele bij staan.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Verwijderd

Pump action: eerst "pumpen" voordat je weer kunt schieten. Semi-auto is gewoon rammen op je muis en daardoor een stuk sneller.

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

evilpin0 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:54:
[...]

Ja je moet jezelf echt aanleren altijd te freelooken als je vliegt. Na het schieten van je rakketjes om je heen kijken en weer schieten en weer om je heen kijken. Zal je merken dat je veel meer overzicht krijgt en veel beter op jets kan anticiperen.

Als het andere team air control heeft ben je gewoon de lul in de chopper, of je moet echt sneaky en laag vliegen om toch je kills te krijgen of je moet je jets helpen. Maar een chopper die achter jets aangaat geeft ze anti armor/infrantry rol op.

Was trouwens een test een filmpje om de kwaliteit op youtube te testen....niet echt goed zoals je ziet. Recorden met een AMD x3 @ 3.6 ghz wilt niet echt lukken in goede kwaliteit zonder grootte FPS hit. Speel normaal met een gunner op voice dan zeg je gewoon “tv guided” en is de AA binnen 2 sec kapot :P
Vanavond ingesteld en... ik snap niet waarom ik dat niet veel eerder heb gedaan. :) Inderdaad een wereld van verschil, zeker in de chopper (waar het toch iets rustiger is als in de jets). In de jet is het me nu nog ff te hectisch want ik neem aan dat je dat in dogfights met jets onderling niet snel gebruikt?

Nu die seatswitch (en vooral de TV guided missile) van erikvandenberg nog onder de knie krijgen en dan is wolfje weer iets gevaarlijker :)

Steam || Diablo 3

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Aanvullend: alleen de MC870 is pump-action :)

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Sinds kort loopt BF3 wel eens compleet vast. Hij blijft dan hangen met of zonder repeterend geluid. Meestal is hij met taakbeheer nog wel af te sluiten.
Dit is sinds hij een update heeft verwerkt een van de afgelopen dagen.
Ervaren meer mensen dat, of gaat er iets anders mis op m'n systeem?
rickyy schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:33:
Wat is het verschil tussen shotguns semi auto/auto en pump-action?

Sem auto en auto snap ik maar ik zie pump action er als een individuele bij staan.
Pump action is vergelijkbaar met bolt action, je moet zelf het volgende patroon laden. Bij semi automatisch gaat dit vanzelf.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

BounceMeister schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:21:
Sinds kort loopt BF3 wel eens compleet vast. Hij blijft dan hangen met of zonder repeterend geluid. Meestal is hij met taakbeheer nog wel af te sluiten.
Dit is sinds hij een update heeft verwerkt een van de afgelopen dagen.
Ervaren meer mensen dat, of gaat er iets anders mis op m'n systeem?
Join the club, al had ik er daarvoor ook al last van.

Een zwart scherm, of een beeld dat blijft hangen, en met Ctrl+Alt+Del krijg ik dan te zien dat Bf3.exe weer heeft lopen bokken. Ctrl+Shift+Esc helpt al niet eens meer. Kan wellicht aan mijn systeem liggen, maar ik heb er op twee verschillende videokaarten last van, en met andere games juist nergens last van.

Vaak kapt het geluid er ook mee. Al ben je aan het vliegen in een helikopter, hoor je ineens niks, en soms komt het geluid na een tijdje met een harde klap terug. Meestal kost het me echter m'n chopper, omdat ik de lock niet meer hoor. Leuk, dat knipperende "LOCK"-tekentje in beeld, maar je moet het horen.

Ik haat bugs. :P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 15:35
CodeCaster schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:58:
[...]

Join the club, al had ik er daarvoor ook al last van.

Een zwart scherm, of een beeld dat blijft hangen, en met Ctrl+Alt+Del krijg ik dan te zien dat Bf3.exe weer heeft lopen bokken. Ctrl+Shift+Esc helpt al niet eens meer. Kan wellicht aan mijn systeem liggen, maar ik heb er op twee verschillende videokaarten last van, en met andere games juist nergens last van.

Vaak kapt het geluid er ook mee. Al ben je aan het vliegen in een helikopter, hoor je ineens niks, en soms komt het geluid na een tijdje met een harde klap terug. Meestal kost het me echter m'n chopper, omdat ik de lock niet meer hoor. Leuk, dat knipperende "LOCK"-tekentje in beeld, maar je moet het horen.

Ik haat bugs. :P
Dat zijn de momenten waar 'k soms denk wat werkt die stinger toch lekker :+

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:00:
[...]
Tot nu toe komen vrijwel alle wapennerfs op mij over als reactie op huilerij van mensen die niet zo goed zijn in het spel. Heb zelf bijna nooit het gevoel gehad dat een wapen OP was. Met uitzondering van de MP7 nu, die springt er echt asociaal hard boven uit.
Wat me ook opvalt, dat veel van die wapens die 'OP' zijn, het alleen zijn op metro. Dus zegt al genoeg welke spelers er klagen.

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:27
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 23:29:
[...]

Wat me ook opvalt, dat veel van die wapens die 'OP' zijn, het alleen zijn op metro. Dus zegt al genoeg welke spelers er klagen.
Wat een vooroordeel :z

Mijn YouTube

Verwijderd

nee
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 23:29:
[...]

Maar de USAS 12 is ook OP dammit. :P
Ik word op 1 meter afstand doodgeschoten door een full auto shotgun. Dat is OP en moet generft worden. Geen wapen mag mij doden op 1 meter afstand of verder. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-11 22:38
DanielWW2 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 00:19:
[...]

Maar de USAS 12 is ook OP dammit. :P
Ik word op 1 meter afstand doodgeschoten door een full auto shotgun. Dat is OP en moet generft worden. Geen wapen mag mij doden op 1 meter afstand of verder. :+
1 meter is nog niet zo gek. Je krijgt tenslotte heel wat ammo door je heen, beetje onrealistisch als je dat zou overleven.

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:36

yzx

Remz schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 00:36:
[...]

1 meter is nog niet zo gek. Je krijgt tenslotte heel wat ammo door je heen, beetje onrealistisch als je dat zou overleven.
Just a flesh wound :+

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
It is but a scratch

Mechwarrior Online: Flapdrol

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Ryber
  • Laatst online: 15-11 20:13

Ryber

'Raaiber'

AdmiralSnipe schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:06:
Serieus wtff is er gaande op GoTBF#2, ben 11 keer gespawnkilled en de ronde is nog niet eens afgelopen!!
Echt zielig hier...
Ja klopt! Zat een gast lekker te baserapen met die AHZ!
Wel lekker potje net met 2 vrienden op GoTBF#2
http://battlelog.battlefi...how/22210378/1/351081504/

Core i9 9900k // Nvidia RTX3070 // AOC AG352UCG

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-11 08:59

Murphy

(2B||!2B)?

Meuh, en ik maar denken dat ik vrij 1337 was met een jet. Gisterenavond enorm geraped door een clanmember die mij wou testen. Take-off ... hoogte mak*MWOAAAAAP* deaud respawn take-off hoogte maken hee waar is*MWOAAAAAAP* enz. ;w

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:37
Gisteren even SQDM gedaan voor de challanges. Best leuk voor de afwisseling.
Het voordeel was wel 5 of 5 potjes gewonnen. Dat kwam mischien ook doordat er vijandelijke snipers zaten te campen op hoge gebouwen. Die kun je dan makkelijk tegen een kogel uit je L96 laten lopen want je weet altijd waar ze zitten en ze kijken heus wel een keer over de rand.

Nickname KasPlantje.

Verwijderd

Je kunt ook net over de rand schieten en door de bullet drop een headshot maken. Als je weet waar ze zitten lukt dat meestal wel.

• GerGio
Klopt Het was in strike at karkland en dan is het niet handig om hoog op een gebouw te gaan zitten want er zijn genoeg gebouwen voor snipers om cover te vinden en je zo van dat dak af te schieten zonder dat je ze ziet.

Nickname KasPlantje.

Gisteren op een random server met wat GoT spelers gestatspad om de attack heli vrij te spelen en daarnaast kon ik even goed oefenen om hem te landen en te laten zweven. had hem 1x heel netjes geplaats op firestorm :)
niemand kreeg de heli meer in de lucht omdat die klem zat.

later die avond op server #1 heel veel plezier gehad ;) het gevoel van, JA EN DAAROM SPEEL IK BF3.
Soflam, jevalin, supporter boven op de berg bij firestorm ;) even later was echt iedereen van de US ons aan het neerknallen en we bleven maar terug komen XD zo leuk om heli's op je af zien te komen en daarna draaien ze weg om te vluchten voor de javalins haha.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:18:
Soflam, jevalin, supporter boven op de berg bij firestorm ;) even later was echt iedereen van de US ons aan het neerknallen en we bleven maar terug komen XD zo leuk om heli's op je af zien te komen en daarna draaien ze weg om te vluchten voor de javalins haha.
Exact ditzelfde deden wij gisteren met 7 man. Ook mooi om te zien wat je voor gigantische hoeveelheid schade kunt aanrichten met drie SOFLAMs, dri eJavelins, voice coordinatie en één kereltje van level 7 die in één rondje level 9 wordt puur door resupply bonuspunten en een paar verdedigingskills.
Niet heel veel punten voor de snipers, maar er gaat wel een goed gevoel uit van het samenspel en de volmaakte no-fly/no-drive zone voorbij vlag C.

De tweede ronde op firestorm hebben we trouwen voor efficiency de snipers verdeeld: twee op de berg, één in de kraan op D en een vierde, die verder niet bij ons hoorde maar wel via chat met ons doorbabbelde waar hij zijn SOFLAM neer ging zetten, bij Alpha op de kraan. Aangezien de berg toen bij de vijandelijke spawn was, bleven ze toen op hun spawn met alles behalve jets en jeeps, vermoedelijk ook deels ingegeven door een setje teammates met tanks en guided shells die van het vorige rondje wat geleerd hadden.

We hebben op een gegeven moment wel even een SOFLAM verplaatst omdat die vers gespawnde tanks stond te laserdotten nog voor er mensen inzaten O-)

• phoenix1987
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-11 21:02
Murphy schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 08:44:
Meuh, en ik maar denken dat ik vrij 1337 was met een jet. Gisterenavond enorm geraped door een clanmember die mij wou testen. Take-off ... hoogte mak*MWOAAAAAP* deaud respawn take-off hoogte maken hee waar is*MWOAAAAAAP* enz. ;w
Was leuk he Murphey ? :D
Onze piloot is idd redelijk goed, jammer dat hij zo weinig tijd heeft, dus we zoeken iemand die zijn niveau heeft met tijd om matches te spelen >:)

[ Voor 16% gewijzigd door phoenix1987 op 22-02-2012 10:28 ]

Verwijderd

Come back here! I'll bite your leggs off!
Geniaal, Monthy Python :D

Ontopic: Naar mijn mening is ieder wapen dat mij kan killen overpowerd, tenzij het gebruikt wordt door zijne superieurige ik :7

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-11 08:59

Murphy

(2B||!2B)?

phoenix1987 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:28:
[...]

Was leuk he Murphey ? :D
Onze piloot is idd redelijk goed, jammer dat hij zo weinig tijd heeft, dus we zoeken iemand die zijn niveau heeft met tijd om matches te spelen >:)
ongeschikt [X]

• phoenix1987
Zo hard wil ik het niet zeggen :P misschien dat je na het kennen van een aantal truukjes (zoals het supersnel omdraaien) hem wel kan hebben :)

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
Voor een truukje is dat best een jammerlijke naam :')

• Faberge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-11 17:04
Cyberwarmacine schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:01:
[...]

Voor een truukje is dat best een jammerlijke naam :')
Had het dan de QuTCo genoemd of iets dergelijks ;)

Quick Turn Counterattack

Maar vliegen in een jet.. Het lukt mij nog steeds niet. Ik heb welgeteld 1 kill! En ik schaam me ervoor, maar deze kill kreeg ik door een heli te rammen :3

http://steamcommunity.com/id/nijn

• Cyberwarmacine
Oefenen :)

Verwijderd

Ben k nou serieus de enoge die geen pronlemen heeft met battlefield:)
Trouwens gister was wel even schrikken, k begin weer na lsnge tijd bf3 (eerste keer dat k xbox 360 controller aan had staan tijdens bf3, dus k loop beetje, explosie rechts van me, trrrrr, k dacht echt van Whaat tha Fuuuuckxd. Dua k begin te schieten. K denk dit kan niet, heeft dice een update uitgegeven dat ke terugslag op je muis krijgt:D
Maar nee hoor.. lag die stomme controller daar

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Faberge schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:09:
[...]

Had het dan de QuTCo genoemd of iets dergelijks ;)

Quick Turn Counterattack

Maar vliegen in een jet.. Het lukt mij nog steeds niet. Ik heb welgeteld 1 kill! En ik schaam me ervoor, maar deze kill kreeg ik door een heli te rammen :3
Ga eens paar bladzijde terug, ik heb een filmpje gepost van nr1 piloot en wat hij met ze handen doet. Heel erg nuttige info als je beginnend jet piloot bent. Had het filmpje van een mede tweaker die het ook gepost had kweet alleen niet meer wie.

• AdmiralSnipe
  • Nu online
[...]

Same here, ben vandaag en gister aan het oefenen geweest met jet, had de hele tijd 2 jets achter me aan + AA tank...
K/D van 2.05 naar 2.015 gezakt ofzo dus mn scores waren niet bepaald goed.
Vanochtend wel een paar lekkere potjes in jet waarbij ik 12-1 had waarbij die ene death kwam doordat ik te veel afremde waardoor ik als een steen in het water viel... ("The Sunken Seagull" trick).
Heb ook geprobeerd om A en D over te zetten op de muis (het sturen naar links/rechts) en het rollen (dat standaard op de muis staat), heb dit maar snel weer teruggezet want ik kon er zo snel niet aan wennen.
Bij het terugzetten werden opeens al mn instellingen gereset waardoor ik alles weer moest aanpassen (muissnelheid, graphics, knife op MMB, bukken op ctr. etc.)
Probeer later nog wel eens met jet vliegen want ben er nu wel weer op uitgekeken.

~edit: wat een noobs soms, doe potje metro, heb 20% health en zit de hele tijd op Q te rammen en een medic te knifen.
Is het nou echt zo veel moeite om even een medic kit te droppen?? |:(

[ Voor 8% gewijzigd door AdmiralSnipe op 22-02-2012 11:28 ]

• summetje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:12
erikvandenberg schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:11:
[...]

Ga eens paar bladzijde terug, ik heb een filmpje gepost van nr1 piloot en wat hij met ze handen doet. Heel erg nuttige info als je beginnend jet piloot bent. Had het filmpje van een mede tweaker die het ook gepost had kweet alleen niet meer wie.
Even snel opgezocht zodat andere hem niet meer hoeven te zoeken.

Dit is em
YouTube: Battlefield 3 Full Basic Jet Tutorial w/ Commentary | 1ron-tjunfisk aKa Benzla

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Ja dat is em!

Moet ook eens even me e-penis showen, http://battlelog.battlefi...how/22167151/1/317035554/

Was zon lekker potje in de kleine heli, was op noshuar canals, enemy had 2 kleine heli's(aangepaste server) en ons team maar 1, helaas voor hun stegen ze 1 voor 1 op en knalde ik ze genadeloos weer naar beneden. Ze hadden zo kunnen winnen als ze gewoon 2 vs 1 hadden gedaan. Aan het eind vond ik het zelfs zielig voor ze, waren ook geen goede piloten denk ik dan.

Nog klein beetje en ik heb me laser painter erop unlocked! Dan word het nog hardere ownage :D

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:17

codex

Geen OpenAI agent :)

Even over wat de beste AR zou zijn, dat is niet zo maar te stellen. De AEK971 heeft een hogere ROF dan de F2000, waardoor je ook sneller een leeg magazijn hebt. De M16A3 is bruikbaar op verschillende afstanden, maar zal het op langere afstand moeten afleggen tegen een AN94. Ook een L85A2 kan prettig zijn bij meer gecontroleerd schieten, net als de KH2002.

Het is maar net wat je voorkeur heeft, als er daadwerkelijk een wapen zou zijn wat verreweg superieur zou zijn aan een willekeurig ander wapen dan zou het waarschijnlijk wel generfed worden.

• GerGio
Ik merk wel bij het spelen bij battlefield dat ik ben begonnen als sniper en dat daar mijn roots liggen.
Als ik schecht speel met een andere klassen lukt het me vrij vaak weer terug te komen als Sniper en kan ik ongeveer 95% van alle ander snipers wel hebben. Met uitzondering van als er meer dan 1 op mijn positie zitten te snipen dan wordt het wel lastig.

Ik mis trouwens wle wat activiteit op de tweaker server back to karkland.

Nickname KasPlantje.

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

GvanGiessen schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:55:

Ik mis trouwens wle wat activiteit op de tweaker server back to karkland.
Ja vind ik ook wel jammer!
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:11:
Ben k nou serieus de enoge die geen pronlemen heeft met battlefield:)
Met Battlefield niet maar met typen en Nederlands zo te lezen wel.
Unranked servers, dan is het niet zo erg als je duizend keer dood gaat terwijl je van alles probeert :)
reemprive schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:46:
Even over wat de beste AR zou zijn, dat is niet zo maar te stellen. De AEK971 heeft een hogere ROF dan de F2000, waardoor je ook sneller een leeg magazijn hebt.
Wat maakt dat uit? Dat is toch juist positief? Je stuurt sneller je kogels naar de tegenstander toe en hebt dus eerder de kills te pakken. Het zorgt er niet voor dat je opeens minder kills kan make.
De M16A3 is bruikbaar op verschillende afstanden, maar zal het op langere afstand moeten afleggen tegen een AN94. Ook een L85A2 kan prettig zijn bij meer gecontroleerd schieten, net als de KH2002.
Ik zie even niet waarom dat wapen het op lange afstand zal afleggen. Welk eigenschap van de M16A3 is ondergeschikt aan de andere wapens op lange afstand? Wellicht dat de twee schot burst van de AN94 op echt lange afstand een voordeel kan geven maar in BF3 is dat alsnog niet optimaal geimplementeerd. De L85A2 is echt een lachertje qua nauwkeurigheid op die afstand en de KH2002 heeft een veel te grote horizontale spread.
Het is maar net wat je voorkeur heeft, als er daadwerkelijk een wapen zou zijn wat verreweg superieur zou zijn aan een willekeurig ander wapen dan zou het waarschijnlijk wel generfed worden.
Voorkeur is veel te subjectief. Ik zie zelf duidelijk dat er een wapen is dat beter is dan de anderen. Dat is dan ook precies het wapen wat je tijdens clanwars altijd gebruikt ziet worden omdat het juist het beste wapen is om te gebruiken.

Sterker nog, ik weiger met iemand een 5on5 of 4on4 ESL ladder war te spelen als die persoon geen medic is of als medic een wapen zoals de FAMAS, KH2002, L85A2 of G3A3 gebruikt.
GvanGiessen schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:55:
Ik merk wel bij het spelen bij battlefield dat ik ben begonnen als sniper en dat daar mijn roots liggen.
Als ik schecht speel met een andere klassen lukt het me vrij vaak weer terug te komen als Sniper en kan ik ongeveer 95% van alle ander snipers wel hebben. Met uitzondering van als er meer dan 1 op mijn positie zitten te snipen dan wordt het wel lastig.
Terug komen als in een betere score krijgen of terug komen als in je KDR omhoog halen? Want dat laatste is met snipen wel zo gemakkelijk natuurlijk.

[ Voor 26% gewijzigd door Tsurany op 22-02-2012 11:59 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:55
AdmiralSnipe schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:19:

~edit: wat een noobs soms, doe potje metro, heb 20% health en zit de hele tijd op Q te rammen en een medic te knifen.
Is het nou echt zo veel moeite om even een medic kit te droppen?? |:(
Veel 'medics' lopen met een M320 rond ipv een medic pack he, misschien had hij het gewoon niet :)

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

EvaluationCopy schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:57:
Veel 'medics' lopen met een M320 rond ipv een medic pack he, misschien had hij het gewoon niet :)
Inderdaad. Je kan roepen wat je wilt maar als ik de M320 frag, smoke of buckshot vast heb kan je lang wachten op je medic pack. Zeker op Metro merk ik dat je meer hebt aan de M320 dan aan een medipack.

Verwijderd

Ik heb een laddertornooi opgestart dat wel nog moet beginnen. :p

Check gerust onze topics op 9lives.

http://www.9lives.be...eamvorming.html

Andere topic kan ik momenteel niet linken want het forum ligt plat. >.<

Ik dacht dat het wel leuk ging zijn als jullie met een Tweakers-team meededen. :)

Cu you on the Battlefield!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

http://battlelog.battlefi...how/22055998/1/179689889/

Is dat skill systeem nu echt zo raar in mekaar gezet of ligt het aan mij?

-40 terwijl dit in mijn ogen voor mijn doen een zeer behoorlijk potje was..

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• phoenix1987
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:14:
Ik heb een laddertornooi opgestart dat wel nog moet beginnen. :p

Check gerust onze topics op 9lives.

http://www.9lives.be...eamvorming.html

Andere topic kan ik momenteel niet linken want het forum ligt plat. >.<

Ik dacht dat het wel leuk ging zijn als jullie met een Tweakers-team meededen. :)

Cu you on the Battlefield!
Er is echter één vereiste van organisator Paramyxo uit: wie wil deelnemen moet lid zijn op 9lives en dit liefst minstens een maand

Gaat hem niet worden dan hé... :9

• GerGio
Nog nooit aan een tournament meegedaan lijkt me een keer leuk om te doen. Gewoon om te kijken hoe goed of hoe slecht ik ben

Nickname KasPlantje.

Verwijderd

Je kunt op ESL ook ESL Versus potjes spelen. 5v5 Infantry only.

maar moet zeggen dat het niveau hier over het algemeen vrij hoog ligt.

• GerGio
Wat is ELS als ik dat vragen mag

Nickname KasPlantje.

Verwijderd

European Sports League.

www.esl.eu

Soort Clanbase, site waar teams ook Ladders en Cups spelen, maar er is dus ook ESL versus voor de individuelen.

• GerGio
Dank u

Nickname KasPlantje.

Jeroenneman schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:16:
http://battlelog.battlefi...how/22055998/1/179689889/

Is dat skill systeem nu echt zo raar in mekaar gezet of ligt het aan mij?

-40 terwijl dit in mijn ogen voor mijn doen een zeer behoorlijk potje was..
Veel low-level enemies. Dat is niet goed voor je skill level :)

Verwijderd

phoenix1987 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:19:
[...]

Er is echter één vereiste van organisator Paramyxo uit: wie wil deelnemen moet lid zijn op 9lives en dit liefst minstens een maand

Gaat hem niet worden dan hé... :9
nee dat is het ps3 forum , wij zijn pc hé. :D

Wij hebben geen frontpage item. jammer dat net nu het forum plat ligt en het scr1fle die het voor pc organiseerd. :)

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Zo ff raggen op metro:

http://battlelog.battlefi...how/22253037/1/336464702/

Heb de hele ronde als support gespeeld, een class die ik nooit maar dan ook nooit gebruik. :X
Misschien dat ik dit toch wat vaker moet doen.
Het is altijdhandig om je eigen ammo bij de hand te hebben en de M249 is best goed met sup. en holo sight.
De rest van de kills zijn voornamelijk gemaakt met nades (geen M320 of RPG/SMAW...).
Jammer alleen dat bijna niemand revivede, heb vaak gehad dat een medic bovenop me stond maar niet de moeite nam om even te reviven...
Is ook zo moeilijk he. |:(

~edit: keek net even op de leaderboards.
Die kerel die bovenaanstaat heeft iets van 1000 uur gespeeld, is lvl 145 (max) en heeft 30.000 kills met zowel M320 en PKP-Pechsjembek.
Die kerel speelt gewoon non-stop metro...
Daar wordt je op het laatst toch strontgek van. 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door AdmiralSnipe op 22-02-2012 13:08 ]

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 15:35
AdmiralSnipe schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:58:
Zo ff raggen op metro:

http://battlelog.battlefi...how/22253037/1/336464702/

Heb de hele ronde als support gespeeld, een class die ik nooit maar dan ook nooit gebruik. :X
Misschien dat ik dit toch wat vaker moet doen.
Het is altijdhandig om je eigen ammo bij de hand te hebben en de M249 is best goed met sup. en holo sight.
De rest van de kills zijn voornamelijk gemaakt met nades (geen M320 of RPG/SMAW...).
Jammer alleen dat bijna niemand revivede, heb vaak gehad dat een medic bovenop me stond maar niet de moeite nam om even te reviven...
Is ook zo moeilijk he. |:(

Die kerel die bovenaanstaat heeft iets van 1000 uur gespeeld, is lvl 145 (max) en heeft 30.000 kills met zowel M320 en PKP-Pechsjembek.
Denk dat je niet gekker wordt van hele dagen metro te spelen dan pak weg een hele dag aan de band te werken 8)7

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:22
En zojuist ook "slachtoffer" geworden door CommanderRoot.
Friendsfeed staat weer helemaal vol met Hooah :s

• Solictice
  • Laatst online: 19-11 09:15
Zijn er vrijwilligers om GotBF3.nl #2 te bevolken? :) Gisteren lukte dit ook wel goed

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

?
Vliegen met toetsen, maar voor echt aimen met de muis?

Hoe pak je een dogfight aan dan? Continu moeten switchen lijkt me toch ook niet heel erg handig.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Rub3s
  • Laatst online: 14:54

Rub3s

+3 , omdat het kan

AdmiralSnipe schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:58:
Ik zat ook ff zijn profiel te bekijken, en daar zag ik toevalligjes dit wapen: M1911 S-TAC. M1911 pistool met silencer en een tactical light. Er is, voor ons gepeupel, zeker geen manier om dat wapen te krijgen?

http://battlelog.battlefi...m1911-s-tac/366547317/pc/

Zijn er nog meer van zulke wapens?

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-10 20:15
Rub3s schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:05:
[...]
Er is, voor ons gepeupel, zeker geen manier om dat wapen te krijgen?
lid worden van de EA gunclub.

of gewoon een keer inloggen daar als je het al bent.

ik geloof dat je een keer een BF spel hebt moeten spelen dan, maar dan kan ook het gratis BF hero's zijn.
en volgensmij zijn dit de enige voor het moment.

[ Voor 6% gewijzigd door Countess op 22-02-2012 14:17 ]

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Countess schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:15:
[...]

ik geloof dat je een keer een BF spel hebt moeten spelen dan, maar dan kan ook het gratis BF hero's zijn.
Ik denk niet dat je goed gekeken hebt.... ;)

• Countess
Rub3s schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:17:
[...]

Ik denk niet dat je goed gekeken hebt.... ;)
ik heb heel goed gekeken, zo heb ik ook de 1911 gekregen in de 3 varianten.

http://battlelog.battlefi.../m1911-supp/363718647/pc/
http://battlelog.battlefi.../m1911-tact/363718647/pc/

edit:
a deze heeft beide.
nee, die kan je niet krijgen. net zo goed als dat je de dice dogtag niet kan krijgen.

[ Voor 39% gewijzigd door Countess op 22-02-2012 14:27 ]

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik heb ook 3 varianten, maar kan je ook het wapen vinden die ik liet zien?

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Countess schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:15:
[...]

en volgensmij zijn dit de enige voor het moment.
Dat van die gunclub vind ik trouwens een beetje vaag, ik heb me nooit aangemeld daar maar ik heb toch de M1911, M1911 Tac. en M1911 Sup.

Verwijderd

Nieuwe Nvidia driver is uit trouwens, zit een fix in waar sommige in BF3 last van hebben

meuk: Nvidia GeForce/Ion 295.73 WHQL
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:37:
[...]

Come back here! I'll bite your leggs off!
Geniaal, Monthy Python :D

Ontopic: Naar mijn mening is ieder wapen dat mij kan killen overpowerd, tenzij het gebruikt wordt door zijne superieurige ik :7
Dan gebruik ik kennelijk heel veel OP wapens want ik schiet je nogal eens af. :P

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Tank is OP idd tegen infantry ;) (A)

• GerGio
[...]

Ik zat ook ff zijn profiel te bekijken, en daar zag ik toevalligjes dit wapen: M1911 S-TAC. M1911 pistool met silencer en een tactical light. Er is, voor ons gepeupel, zeker geen manier om dat wapen te krijgen?

waar zag jij dat wapen dan ik kan het nergens vinden als ik naar zijn profiel ga vanaf de link. Daarbij komt dat hij niet een kill gemaakt heeft met dit wapen

Nickname KasPlantje.

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

GvanGiessen schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:31:
[...]
waar zag jij dat wapen dan ik kan het nergens vinden als ik naar zijn profiel ga vanaf de link. Daarbij komt dat hij niet een kill gemaakt heeft met dit wapen
Het stond idd tussen de wapens in zijn 'kill-lijst'. En hij heeft er 0 kills mee gemaakt, dus het wapen staat ergens onderaan.

Verwijderd

Fonta schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:29:
Tank is OP idd tegen infantry ;) (A)
Tenzij, je IN de tank zit :P
DanielWW2 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:26:
[...]

Dan gebruik ik kennelijk heel veel OP wapens want ik schiet je nogal eens af. :P
Al jouw wapens zijn OP, de mijne schieten met kartonnen kogels :+

Ik wil gewoon duidelijk maken dat dat OP of niet gedoe maar vaag is, hoe komt het dat ze de famas als OP beschouwen, ookal is de M16A3 superieur?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2012 14:40 ]

AdmiralSnipe schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:25:
Dat van die gunclub vind ik trouwens een beetje vaag, ik heb me nooit aangemeld daar maar ik heb toch de M1911, M1911 Tac. en M1911 Sup.
Veteran en Gun Club was hetzelfde qua reward volgens mij.

• AdmiralSnipe
  • Nu online
[...]

BTW, die gast is dus max lvl, misschien krijg je die M1911 S-Tac wel op je laatste rang (niet dat je er veel aan hebt...)! :+

• mhoogendam
Ik heb ook de S-Tac bij mij staan anders, en nog geen laatste rang :)
http://battlelog.battlefi...m1911-s-tac/271446452/pc/

Of ik hem kan equipen is een ander verhaal. Geen idee, ben op het werk.

[ Voor 18% gewijzigd door mhoogendam op 22-02-2012 14:49 ]

Verwijderd

mhoogendam schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:49:

Ben jij dice-developper dan?

• mhoogendam
Spijtig genoeg niet :D

• GerGio
mhoogendam schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:49:

Nu zie ik hem ook dat wordt hetm toch maar eens proberen vanavond

Nickname KasPlantje.

Verwijderd

Het ziet er naar uit dat alleen devs die krijgen. Hoe kom jij eraan dan? (of heb jij die niet?)

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tsurany schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:31:
[...]

Veel low-level enemies. Dat is niet goed voor je skill level :)
Mja, skill level zegt helemaal niks. Die van mij is nu 562, maar soms zit ik ook onder de 0 :+

CommanderRoot is hier eindelijk ook langs gegaan _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Phyxion op 22-02-2012 15:00 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Verwijderd

Oh nu snap ik het, hij staat ook bij mij op plaats 75 van alle wapens, maar ik kan die niet equippen...

Eigenlijk is het ook niet nodig, je gebruikt een silencer om stealthy-stealthy te zijn, maar dan zet je er een schijnwerper op die schreeuwt: "Hier ben ik!".

Zweden hebben altijd al rare kantjes gehad 8)7

• Cyberwarmacine
Daarom zet je hem uit tot je hem nodig hebt...

• GerGio
Ik heb als sniper toch liever een G18 met silencer gewoon omdat ik dan op korte afstand nog een kans maak.

Nickname KasPlantje.

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11 23:22
Inderdaad, dat is een DICE developer wapen. Is alleen voor de developers om te gebruiken. Denk dat ze teveel sucken zonder speciale wapens ;)

[ Voor 7% gewijzigd door shenr op 22-02-2012 15:14 ]

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Zie net dat die M1911 S-TAC er bij mij ook tussen staat.
Ik kan 'm ook niet equippen dus iedereen zal m er wel tussen hebben staan.

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:10
mhoogendam schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:37:
En zojuist ook "slachtoffer" geworden door CommanderRoot.
Friendsfeed staat weer helemaal vol met Hooah :s
Komt elke dag wel een "paar" keer voorbij, stoor me er verder niet aan.
Vond deze net >:)

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Excuses! Bij mij staat de M1911 S-TAC er ook bij in dat rijtje 8)7 Was me alleen nog nooit opgevallen.

Overigens vrij vaag waarom ze die bij iedereen zichtbaar maken, terwijl er waarschijnlijk maar een select groepje mee kan spelen :|

Verwijderd

Gewoon alles vrijgeven voor iedereen... Ik wil ook een 12x ballistic op mijn shotgun :D

• spookz0r
  • Laatst online: 19-11 15:12
AdmiralSnipe schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:43:
[...]

BTW, die gast is dus max lvl, misschien krijg je die M1911 S-Tac wel op je laatste rang (niet dat je er veel aan hebt...)! :+
Hmm ik heb hem ook en ben geen max level :) http://battlelog.battlefi...m1911-s-tac/227198785/pc/

• AdmiralSnipe
  • Nu online
???? dit is wel heel vaag.
Ik join een duitse metro HC server en beland in het base r@pende team.
Admin zit wat te spammen dat er niet gebaseraped mag worden.
Vervolgens zeg ik: "let them breath", zo van geef ze wat ruimte, word ik opeens gekicked.
Ik had nog geen enkele kill gemaakt dus ik kan niet gekicked zijn wegens baserapen. O.o

Naja volgende keer als ik een Duitse server join maar keihard gaan bashen, blijkbaar stellen de duitsers dat meer op prijs... :F

• Countess
Rub3s schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:19:
Excuses! Bij mij staat de M1911 S-TAC er ook bij in dat rijtje 8)7 Was me alleen nog nooit opgevallen.

Overigens vrij vaag waarom ze die bij iedereen zichtbaar maken, terwijl er waarschijnlijk maar een select groepje mee kan spelen :|
in theorie kan je hem oppikken uit de kit van een dev en iemand mee killen.

edit : haha, ik ga net kijken naar die commanderRoot, en meteen worden mijn items ge-hooah-ed

[ Voor 10% gewijzigd door Countess op 22-02-2012 15:26 ]

• GerGio
Rub3s schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:19:

Ach gewoon wachten op de volgende DLC met wapens. (in stilte hopende op precisie kanon met kijker genaamd .50)

Nickname KasPlantje.

• spookz0r
  • Laatst online: 19-11 15:12
.50 kan je wel vergeten :) Developers gooien het erop dat het unbalanced zou zijn al die zou komen.

• GerGio
spookz0r schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:38:
.50 kan je wel vergeten :) Developers gooien het erop dat het unbalanced zou zijn al die zou komen.
Van mijn part maken ze er een single shot wapen van met 4 kogels als equipment voor een sniper als anti material rifle. Is minder dodelijk als een raketwerper

[ Voor 5% gewijzigd door GerGio op 22-02-2012 15:42 ]

Nickname KasPlantje.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:17

codex

Geen OpenAI agent :)

Tsurany schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:57:
[...]
verhaal over assault rifles
Als je 4 vs 4 speelt kan ik mij voorstellen dat je niet de voorkeur geeft aan een M16A3 omdat het een allround wapen is. Maar een war is niet een gebruikelijke situatie die zich op een public afspeelt met 32 vs 32 spelers. Die AEK971 is dan wel erg snel leeg als er ineens een stuk of 4 a 5 vijanden voor je neus staan en er ontstaan dan vaak gevechten(noem even een gevecht rond punt C bij Seine Crossing) waarbij snel 10 vs 10 elkaar op afstand het leven zuur maken. Ikzelf geef dan de voorkeur aan de AN94 omdat ik weet dat ik daarmee sneller mensen op lange afstand uitschakel tot snipers aan toe.

In een 4 vs 4 pot gaat uiteraard niemand met een sniperrifle rondrennen en voegt een support speler weinig toe. Maar die situaties zijn niet vergelijkbaar met spelen op publics, waar het bij mij (tegenwoordig) toch wel om draait. Op een public vind ik sommige situaties een shotgun het beste wapen dat er is.
reemprive schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:52:
Als je 4 vs 4 speelt kan ik mij voorstellen dat je niet de voorkeur geeft aan een M16A3 omdat het een allround wapen is. Maar een war is niet een gebruikelijke situatie die zich op een public afspeelt met 32 vs 32 spelers. Die AEK971 is dan wel erg snel leeg als er ineens een stuk of 4 a 5 vijanden voor je neus staan en er ontstaan dan vaak gevechten(noem even een gevecht rond punt C bij Seine Crossing) waarbij snel 10 vs 10 elkaar op afstand het leven zuur maken. Ikzelf geef dan de voorkeur aan de AN94 omdat ik weet dat ik daarmee sneller mensen op lange afstand uitschakel tot snipers aan toe.
Waarom zou de AN94 dan beter voldoen? Puur omdat je dan zelf niet hoeft te denken om niet te sprayen omdat het wapen dat voor je doet? Dat haal ik er dan uit, de AEK is niet goed omdat je zelf niet kan bursten. Ik zie geen enkele situatie waarbij een goede speler met een ander wapen beter zou spelen dan met de M16A3 of de AEK-971.
In een 4 vs 4 pot gaat uiteraard niemand met een sniperrifle rondrennen en voegt een support speler weinig toe. Maar die situaties zijn niet vergelijkbaar met spelen op publics, waar het bij mij (tegenwoordig) toch wel om draait. Op een public vind ik sommige situaties een shotgun het beste wapen dat er is.
Op een public kan je zelfs met sucky wapens nog heel wat huis houden. Maar zelfs op publics heeft elke class een wapen wat het beste is voor praktisch elke situatie. Diversiteit valt behoorlijk tegen vind ik qua wapens. DICE heeft er echt per class een of twee wapens ingestopt die duidelijk beter zijn waarbij de rest verschilt op zwakke punten.

• l0n3w012ph
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

erikvandenberg schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:11:
[...]

Van mij :) Daar heb ik het ook van geleerd. Idd heel handig voor beginnende jet vliegers vooral v.w.b. de rocket pods. Moet echt nog veel oefenen met die verrekte dog fights.

Gisteren trouwens de guided rocket unlocked op de scout chopper. Ligt het aan mij of is dat ding echt waardeloos? Duurt lang voor hij lockt en de raketten zien er wel gaaf uit, mooi geluid ook maar tegen een tank toch minstens drie van die dingen nodig. Dan maar terug naar heat seekers...

Steam || Diablo 3

Pagina: 1 ... 100 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.