• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
Ik heb het allemaal zelf moeten leren _O-

Bij die scout choppah de laser pointer unlocken, kan je die missiles op andere choppers gebruiken voor instakill (volgens mij) en ze kunnen niet flaren

[ Voor 64% gewijzigd door Cyberwarmacine op 22-02-2012 16:25 ]

Verwijderd

Heerlijk is die laser painter vaak ja, alleen je moet wel goed kunnen vliegen mits je partner stealth heeft

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tsurany schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:58:
[...]

Waarom zou de AN94 dan beter voldoen? Puur omdat je dan zelf niet hoeft te denken om niet te sprayen omdat het wapen dat voor je doet? Dat haal ik er dan uit, de AEK is niet goed omdat je zelf niet kan bursten. Ik zie geen enkele situatie waarbij een goede speler met een ander wapen beter zou spelen dan met de M16A3 of de AEK-971.

[...]

Op een public kan je zelfs met sucky wapens nog heel wat huis houden. Maar zelfs op publics heeft elke class een wapen wat het beste is voor praktisch elke situatie. Diversiteit valt behoorlijk tegen vind ik qua wapens. DICE heeft er echt per class een of twee wapens ingestopt die duidelijk beter zijn waarbij de rest verschilt op zwakke punten.
Ik ben echt geen fan van de AEK, je ratelt je kogels er zo door en de reload is enorm lang i.v.m. mogelijke kills. Met de AN-94 schiet ik alles met bosjes neer, terwijl je met de AEK blij mag zijn als je 2 mensen met één magazijn neer kan schieten. De FAMAS en F2000 zijn ook wel redelijk opzich, maar de recoil verprutsen beide guns. HK2002/M4/M16's zijn ook wel nice though.

[ Voor 5% gewijzigd door Phyxion op 22-02-2012 16:30 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
.

[ Voor 100% gewijzigd door Cyberwarmacine op 22-02-2012 16:34 . Reden: lama verkeerd begrepen ]

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-11 12:17

codex

Geen OpenAI agent :)

Tsurany schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:58:
[...]

Waarom zou de AN94 dan beter voldoen? Puur omdat je dan zelf niet hoeft te denken om niet te sprayen omdat het wapen dat voor je doet? Dat haal ik er dan uit, de AEK is niet goed omdat je zelf niet kan bursten. Ik zie geen enkele situatie waarbij een goede speler met een ander wapen beter zou spelen dan met de M16A3 of de AEK-971.
Omdat de AN94 een hoge firerate combineert met precisie. Ik heb op dat ding de hoogste accuracy van alle assault rifles, terwijl ik als een gek loop te klikken. Ik schiet met de M16A3 altijd in bursts maar ik heb een stuk lagere accuracy dan de AN94. Ik hoef alleen niet te proberen om op een kleine ruimte met die AN94 te spelen want dan heb je een stuk minder kans dan wanneer ik kies voor de M16A3.

De AEK vind ik inderdaad niet goed op lange afstand, omdat de firerate zo hoog is. En dan praat ik over burstfire.

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
l0n3w012ph schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:21:
[...]

Van mij :) Daar heb ik het ook van geleerd. Idd heel handig voor beginnende jet vliegers vooral v.w.b. de rocket pods. Moet echt nog veel oefenen met die verrekte dog fights.

Gisteren trouwens de guided rocket unlocked op de scout chopper. Ligt het aan mij of is dat ding echt waardeloos? Duurt lang voor hij lockt en de raketten zien er wel gaaf uit, mooi geluid ook maar tegen een tank toch minstens drie van die dingen nodig. Dan maar terug naar heat seekers...
Ah nice! Ja ik moet de laser painter nog hebben, dan kan ik er ook voor gaan in de scout chopper. Chopper vs chopper zeer geschikt. En hit het 1x en maak hem af met je mini gun? Ik bedoel heatseakers locken toch niet, dus je kan hem alleen maar sneller killen dan, gewoon 1 guided erop en dan doorgaan met je mini gun toch?

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:06

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ja, eindelijk fatsoenlijke FPS!!!
Inplaats van 30/35 met m'n HD5750, nu 60/70 met m'n nieuwe GTX 560Ti 2GB.
Kijken of ik er zelf ook iets beter van wordt....

---RAWE CEEK!!!---

NoFearCreations schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:39:
Ja, eindelijk fatsoenlijke FPS!!!
Inplaats van 30/35 met m'n HD5750, nu 60/70 met m'n nieuwe GTX 560Ti 2GB.
Kijken of ik er zelf ook iets beter van wordt....
Congrats! Ook al zullen ongetwijfeld veel tweakers hier zeggen dat het niets uitmaakt en 30 fps op Ultra meer dan zat is, ga ermaar vanuit dat alles nu veel soepeler zal ogen. Ook de kleine dingen (springen, prone, aim, smokes) voelen vele malen beter aan. Zelf zou ik met die kaart de settings nog verder naar beneden schroeven zodat je constant 120 fps+ houdt. Maar goed, die shitstorm wil ik hier niet nog een keer ontketenen, dat moet iedereen zelf bepalen, maar ik kan wel aanraden om het eens te proberen of het wat voor je is ;)

• codex

codex

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:54:
[...]

Congrats! Ook al zullen ongetwijfeld veel tweakers hier zeggen dat het niets uitmaakt en 30 fps op Ultra meer dan zat is, ga ermaar vanuit dat alles nu veel soepeler zal gaan. Ook de kleine dingen (springen, prone, aim, smokes) gaan vele malen beter. Zelf zou ik met die kaart de settings nog verder naar beneden schroeven zodat je constant 120 fps+ houdt. Maar goed, die shitstorm wil ik hier niet nog een keer ontketenen, dat moet iedereen zelf bepalen, maar ik kan wel aanraden om het eens te proberen of het wat voor je is ;)
d:)b 120 fps is mij iets teveel inleveren aan pracht en praal, maar 60 fps vind ik wel erg prettig(vsync aangezet). 30fps is merkbaar "laggy".
reemprive schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 17:00:
[...]

d:)b 120 fps is mij iets teveel inleveren aan pracht en praal, maar 60 fps vind ik wel erg prettig(vsync aangezet). 30fps is merkbaar "laggy".
VSync ben ik van oudsher erg allergisch voor, dat is altijd het eerste wat uit moest voor performance winst. De pracht en praal beleef ik wel in de single player, online gaat alles op minimale settings voor maximale performance en zichbaarheid van de tegenstanders. Bovendien sta ik toch niet lang genoeg stil om daar echt van te genieten, plus als je er maar genoeg uren in steekt wordt het vanzelf normaal, ongeacht welke settings je speelt. ^^

• codex

codex

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 17:04:
[...]

VSync ben ik van oudsher erg allergisch voor, dat is altijd het eerste wat uit moest voor performance winst. De pracht en praal beleef ik wel in de single player, online gaat alles op minimale settings voor maximale performance en zichbaarheid van de tegenstanders. Bovendien sta ik toch niet lang genoeg stil om daar echt van te genieten, plus als je er maar genoeg uren in steekt wordt het vanzelf normaal, ongeacht welke settings je speelt. ^^
Ik kreeg op het gegeven moment last van screen tearing, dat is ook de reden dat ik het aan heb gezet. Bij BF3 heb ik nog niet kunnen ontdekken welke settings echt een voordeel opleveren qua zichtbaarheid van de vijand, mocht je tips hebben dan ben ik 1 en al oor ;)

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:06

NoFearCreations

3DPrint the world!

Heb nu gewoon alles op High staan, vanavond nog is even in een volle server testen.

---RAWE CEEK!!!---

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-11 09:15
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 17:04:
[...]

Ik speel ook alles op low, als k t op high of ultra zet dan speel k met drops tot onder de 30fps. Voor mij is dat amper meer te spelen dan:P

Verwijderd

Ik heb me net een match gehad op Caspian Border, Waarbij ik alles probeerde om te winnen (conquest 32-player) maar het gewoon niet lukte omdat je team achter bleef of op een plaats campte... Op het eind van de match was ik ace player met 30-5 en hadden we natuurlijk verloren. Het was wel leuk om de enemy te backreapen, die waren alleen op mijn team aan t letten en niet op een jeepje dat ff linksom de map een rondje maakte ;) Het werd wel frustrerend op een gegeven moment :P
reemprive schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 17:09:
[...]

Ik kreeg op het gegeven moment last van screen tearing, dat is ook de reden dat ik het aan heb gezet. Bij BF3 heb ik nog niet kunnen ontdekken welke settings echt een voordeel opleveren qua zichtbaarheid van de vijand, mocht je tips hebben dan ben ik 1 en al oor ;)
Volgens mij zijn de allerlaagste settings (over de hele linie) de beste settings voor zichtbaarheid. Paar voorbeelden: door begroeiing en smoke kijk je veel eerder doorheen op minimale settings, bovendien zijn de camo en guns minder gedetaileerd en dat maakt dat ze meer contrasteren met de omgeving. Minder terrain objects zorgt ook voor dat je spelers sneller kan spotten. Schaduwen kunnen ook beter zo lomp en zo opvallend mogelijk zijn voor obvious reasons ;)

Blur zet ik ook altijd uit als het kan, beïnvloed iets te veel het zicht in de ooghoeken naar mijn mening.

Verwijderd

Nog eens een oproep doen omdat daarnet het forum plat lag. :p

http://www.9lives.be/foru...9lives-laddertornooi.html

http://www.9lives.be/foru...uimte-en-teamvorming.html

Hopelijk doen er een paar mee. :D

Verwijderd

Misschien kunnen we ook een wedstrijdje organiseren op de Gotbf3 private server? die is toch vaak leeg!
"Enigste vereiste: Je moet 50 posts hebben op 9lives. Zo vermijden dat er opeens mss topclans hier gwn alles komen winnen en zo de fun verpesten."
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 17:55:
Misschien kunnen we ook een wedstrijdje organiseren op de Gotbf3 private server? die is toch vaak leeg!
Gebeurt regelmatig. Hier spelen we onze eigen ESL wedstrijden op en spelen we, mits de capaciteit dat toe staat, onze interne clanwars.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Ow dat wist ik niet. Maar ik zit ook niet bij GoTBF3 omdat ik niet via paypal kan betalen. Anders zou ik er graag bij willen.
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 17:58:
Ow dat wist ik niet. Maar ik zit ook niet bij GoTBF3 omdat ik niet via paypal kan betalen. Anders zou ik er graag bij willen.
Overschrijven is ook een mogelijkheid. Evenals een andere payment methode die vanuit onze kant kosteloos geregeld kan worden.

Hij staat wel relatief vaak leeg omdat het spelen van wars niet de hoogste prioriteit heeft onder onze spelers.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Solictice
  • Laatst online: 19-11 09:15
Iemand zin om op GoTBF3 #2 te komen spelen?
Beetje saai met zn 2en :)

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 17:56:
[...]

"Enigste vereiste: Je moet 50 posts hebben op 9lives. Zo vermijden dat er opeens mss topclans hier gwn alles komen winnen en zo de fun verpesten."

[...]

Gebeurt regelmatig. Hier spelen we onze eigen ESL wedstrijden op en spelen we, mits de capaciteit dat toe staat, onze interne clanwars.
Heb de regels aangepast. Aangezien er direct al problemen gingen zijn. :D

Gewoon fair en volwassen gedrag. :)

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:36
hebben jullie trouwens motion blur ook aanstaan?
Heb het zelf uitgezet, ik vind het maar irritant met al dat geblur als je snel met de muis beweegt.
Wordt er alleen maar onoverzichtelijker van.

~edit: ook handig: join ik een server blijft het scherm op zwart staan... |:(

[ Voor 17% gewijzigd door AdmiralSnipe op 22-02-2012 18:58 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

AdmiralSnipe schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 18:57:
hebben jullie trouwens motion blur ook aanstaan?
Heb het zelf uitgezet, ik vind het maar irritant met al dat geblur als je snel met de muis beweegt.
Wordt er alleen maar onoverzichtelijker van.

~edit: ook handig: join ik een server blijft het scherm op zwart staan... |:(
Zie enkele posts boven je :D
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 18:56:
Heb de regels aangepast. Aangezien er direct al problemen gingen zijn. :D

Gewoon fair en volwassen gedrag. :)
Alsnog lastige regel maar vooruit ;) Ons team ingeschreven.

• AdmiralSnipe
Ah, lees ik daar net weer overheen! :9
Is motion blur trouwens om performance winst te boeken.
In racespellen heb je dit namelijk ook vaak, dat de achtergrond gaat blurren naarmate je sneller gaat.

AdmiralSnipe schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:02:
[...]

Ah, lees ik daar net weer overheen! :9
Is motion blur trouwens om performance winst te boeken.
In racespellen heb je dit namelijk ook vaak, dat de achtergrond gaat blurren naarmate je sneller gaat.
Zeker weten doe ik het niet maar volgens mij is het voornamelijk om een groter gevoel van snelheid te geven. Er moet wel weer een extra berekening voor worden uitgevoerd maar dat zou ook voor rekening van de CPU kunnen komen en dat er minder instructies richting GPU gaan. Hoe dan ook zit motion blur mij behoorlijk in de weg in een shooter waar overzicht toch wel erg waardevol is en elke ms winst echt winst is :)

Verwijderd

Tsunray mag ik bij het team van GoTBF3 bij de 9lives laddertoernooi :D
(voor de motivatie: http://battlelog.battlefi.../j0pak95/stats/362309838/)

• AdmiralSnipe
wat vinden jullie het beste support wapen??
Ben nu net begonnen om een beetje met support te spelen.
Tot nu toe vind ik de M249 wel aardig goed en heb nu net de m240B geunlocked.
De sterkere maar slomere variant van de M249 volgens de text op battlelog.
Welke raden jullie aan?

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:54

Rub3s

+3 , omdat het kan

AdmiralSnipe schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:54:
wat vinden jullie het beste support wapen??
Ben nu net begonnen om een beetje met support te spelen.
Tot nu toe vind ik de M249 wel aardig goed en heb nu net de m240B geunlocked.
De sterkere maar slomere variant van de M249 volgens de text op battlelog.
Welke raden jullie aan?
De PKP Pecheneg :P

Doet meer damage en is iets accurater op lange afstand met bursten. Voor zeer dichte afstand (lees:<15m zou ik nog wel de m249 kiezen aangezien deze vol-automatisch wat beter schiet (die PKP hinnikt dan teveel).

Geen idee waar die andere machine geweren goed voor zijn (m240 en m60). Voor mijn gevoel hebben die geen nut.

Verwijderd

Theoretisch gezien is de PKP beter, maar het is wel flink wennen. Zelf kan ik er niet mee overweg en bevalt de M249 meer dan prima. Ook op long-range kan ik er prima mee killen (met een foregrip). Wel slecht voor je accuracy, maar ach..
zit je op een server waar mensen steeds crashen.
niet bij je in de venom komt
gasten die alleen samen spelen en falen als een gek, dus er is nooit een viper in de lucht.
een en al RAGE voer.
oja voor de mensen die het nog niet in de gaten hebben. Het waren duitsers en russen EGO volk.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• AdmiralSnipe
En de M240B is die het proberen waard??
Heb m net geunlocked maar nog niet gebruikt.

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:58:
Zo ff raggen op metro:

http://battlelog.battlefi...how/22253037/1/336464702/

Heb de hele ronde als support gespeeld, een class die ik nooit maar dan ook nooit gebruik. :X
Misschien dat ik dit toch wat vaker moet doen.
Het is altijdhandig om je eigen ammo bij de hand te hebben en de M249 is best goed met sup. en holo sight.
De rest van de kills zijn voornamelijk gemaakt met nades (geen M320 of RPG/SMAW...).
Jammer alleen dat bijna niemand revivede, heb vaak gehad dat een medic bovenop me stond maar niet de moeite nam om even te reviven...
Is ook zo moeilijk he. |:(

~edit: keek net even op de leaderboards.
Die kerel die bovenaanstaat heeft iets van 1000 uur gespeeld, is lvl 145 (max) en heeft 30.000 kills met zowel M320 en PKP-Pechsjembek.
Die kerel speelt gewoon non-stop metro...
Daar wordt je op het laatst toch strontgek van. 8)7
Nu als ik support speel vaak bij het begin van de ronde dan maar overschakelt als ik zie dat het echt nodig is naar assault lopen die kl*te hommels van teamleden je vaak in de weg met het gevolg dat ik vaak dood ga en hun maar roepen MEDIC ja ja doeiii. :( O-)
PKP-Pechsjembek is vort echt wel ook mijn favorieten wapen 1905 kills tot zo ver in een korte tijd :+
Heerlijk toetsenbord heb ik Nu SUPER ;) })

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:29:
[...]

Nu als ik support speel vaak bij het begin van de ronde dan maar overschakelt als ik zie dat het echt nodig is naar assault lopen die kl*te hommels van teamleden je vaak in de weg met het gevolg dat ik vaak dood ga en hun maar roepen MEDIC ja ja doeiii. :( O-)
PKP-Pechsjembek is vort echt wel ook mijn favorieten wapen 1905 kills tot zo ver in een korte tijd :+
Heerlijk toetsenbord heb ik Nu SUPER ;) })
Ja de PKP-Pechsjembek speelt best lekker vind ik, maar ben nu bezig om suppressor en foregrip voor M240B te unlocken, kijken hoe die speelt.
Soms kunnen Assaults best irritant zijn, als ze bijvoorbeeld te lui zijn (of ze denken er gewoon niet aan :F ) om een medic kit te droppen.
Heb ook vaak dat een medic gewoon over me heen loopt terwijl er geen enemies in de buurt zijn en dat hij dan niet even kan reviven, is het nou echt zo moeilijk om op 4 te drukken en dan met de linkermuisknop te klikken?? |:(
En je toetsenbord problemen zijn opgelost zo te horen, mooi zo! :P

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-11 08:51
AdmiralSnipe schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:11:
persoonlijk 1 van mijn favo's
schiet lekker weg
gewoon maar eens rond lopen op city map en sprayen maar :)

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:49:
[...]

Ja de PKP-Pechsjembek speelt best lekker vind ik, maar ben nu bezig om suppressor en foregrip voor M240B te unlocken, kijken hoe die speelt.
Soms kunnen Assaults best irritant zijn, als ze bijvoorbeeld te lui zijn (of ze denken er gewoon niet aan :F ) om een medic kit te droppen.
Heb ook vaak dat een medic gewoon over me heen loopt terwijl er geen enemies in de buurt zijn en dat hij dan niet even kan reviven, is het nou echt zo moeilijk om op 4 te drukken en dan met de linkermuisknop te klikken?? |:(
En je toetsenbord problemen zijn opgelost zo te horen, mooi zo! :P
Ach ja je hebt eenmaal van die figuren rond lopen,als je support ben dan lopen ( soms) 4 a 5 man zo rond en dan.............WTF schieten ze gewoon JOU ammo kit kapot :( 8)7
Ik schakel vaak naar assault enne raad eens , daar gebeurt dat ook hoor dat ze de medic kit gewoon kapot schieten leuk jo game O-)

O ja volgens mij op 3 en niet op 4 ammo en medic droppen??
Van al die zware wapens ben ik voor mij dus achter gekomen dat dat mijn wapen is, met forgrip en extra ammo dus 2 x 200 stuks kan ik voorlopig uit de weg ;)
Als ik het mooi wil spelen en dat vaak met andere wapens daar ben ik gewoon niet goed in en dat geef ik eerlijk toe. :o
Met die PKP-Pechsjembek korte burst geven gaat me goed af en maak vaak ook nog eens mee dat het headshots zijn 8)
Corsair Vengeace K90 :Y

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Net een heeerlijk rondje gehad op GOT3, wel eens leuk om MVP te zijn in een 64 player server die vol zat!
AdmiralSnipe schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:11:
Eigenlijk niet. De M249 is zeker met foregrip en laser een beest om mee te lopen en door de rate of fire op alle fronten beter dan de M240B.

Maar probeer gewoon de MG36 en je bent er helemaal uit. Nagenoeg een M4A1 of M16A3 maar met meer kogels en damage alleen iets minder accuraat. ;)

toevoeging: De PKP is goddelijk als de kogels meewerken maar een nare burst om onder de knie te krijgen. Lopend gaan de kogels echt alle kanten uit.

Liggend op de bipod doe ik nooit, krijg je meestal minder mensen voor de loop als wanneer je ze opzoekt ^^

[ Voor 20% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 22-02-2012 21:16 ]

Fantasma schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:04:
Net een heeerlijk rondje gehad op GOT3, wel eens leuk om MVP te zijn in een 64 player server die vol zat!
You stole my MVP ribbon. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Nope,niet gestolen. Eerlijk verdiend! :D

[ Voor 3% gewijzigd door Fantasma op 22-02-2012 21:38 ]

No it should be mine damn you. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 13:21

ronalddus

Buffalo77

Net strike at karkand op de GoT server, wat een bende zeg!
64 players is echt druk, ik speel normaal 32 en op een relatief kleine map is het echt chaos

Buffalo77 | Pokemon Unite

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

DanielWW2 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:39:
[...]

No it should be mine damn you. :P
Moet je maar beter je best doen!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-11 08:51
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:14:
[...]

Eigenlijk niet. De M249 is zeker met foregrip en laser een beest om mee te lopen en door de rate of fire op alle fronten beter dan de M240B.

Maar probeer gewoon de MG36 en je bent er helemaal uit. Nagenoeg een M4A1 of M16A3 maar met meer kogels en damage alleen iets minder accuraat. ;)

toevoeging: De PKP is goddelijk als de kogels meewerken maar een nare burst om onder de knie te krijgen. Lopend gaan de kogels echt alle kanten uit.

Liggend op de bipod doe ik nooit, krijg je meestal minder mensen voor de loop als wanneer je ze opzoekt ^^
die m249 met foregrip gaat ook wel aardig omhoog als je schiet.
je hebt gelijk wat betreft die mg36 super ding.
heb eigenlijk standaard de bipod erop, af en toe ff liggen of op muurtje en je hebt zo 3 kills voordeel is dat hij dan iets beter te richten is dan met foregrip. maar ja das mijn mening :)

• codex

codex

Beste support wapen is PKP, no doubt. In burst schieten op afstand, bij meerdere vijanden close range schieten en muis naar beneden slepen, de recoil is best lineair en daardoor controleerbaar. Damage is fenomenaal, alleen wapen is wel wennen. M249 staat voor mij op de 2e plaats, gedeeld met MG36.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:07

Mavamaarten

Omdat het kan!

Volgens mij is er een soort cheat waardoor je missiles altijd raken, of je nu flares doet of niet.
Daarnet zat ik in een server met een vriend en allebei werden we constant geraakt door missiles. Met een chopper vlieg je normaal gezien heel laag en gaat in een bos enzo om niet gelockt te worden, toch kan die kerel locken en schieten. Flares maken niets uit...

Is het dan zo leuk om te kunnen winnen met cheats :? :F

Android developer & dürüm-liefhebber

Zijn jullie niet gewoon heel slecht?

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
Mavamaarten schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 22:35:
Volgens mij is er een soort cheat waardoor je missiles altijd raken, of je nu flares doet of niet.
Daarnet zat ik in een server met een vriend en allebei werden we constant geraakt door missiles. Met een chopper vlieg je normaal gezien heel laag en gaat in een bos enzo om niet gelockt te worden, toch kan die kerel locken en schieten. Flares maken niets uit...

Is het dan zo leuk om te kunnen winnen met cheats :? :F
Flares hebben geen effect op Soflam + Javelin he ;)
Fantasma schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 22:14:
[...]

Moet je maar beter je best doen!
Je verpeste mijn MVP streak. Ik had de 2 ronden ervoor de MVP al te pakken. :+

• codex

codex

Tsurany schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 22:36:
Wordt jij nooit eens moe van jezelf?

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Iemand enig idee waar BF3 Settings editor zijn profiles opslaat :?

Lijkt me wel handig als ik na een OS herinstal ofzo deze makkelijk terug kan zetten. :)

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Help!!!! schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 23:11:

Lijkt me wel handig als ik na een OS herinstal ofzo deze makkelijk terug kan zetten. :)
Bij mijn documenten is er een mapje Battlefield 3.
dacht ergens nog een maar die vind ik niet echt...

[ Voor 7% gewijzigd door Fantasma op 22-02-2012 23:34 ]

• nukom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-11 23:06
Help!!!! schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 23:11:

C:\Users\Username\Documents\Battlefield 3\settings\Profiles

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

erikvandenberg schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:38:
[...]

Ah nice! Ja ik moet de laser painter nog hebben, dan kan ik er ook voor gaan in de scout chopper. Chopper vs chopper zeer geschikt. En hit het 1x en maak hem af met je mini gun? Ik bedoel heatseakers locken toch niet, dus je kan hem alleen maar sneller killen dan, gewoon 1 guided erop en dan doorgaan met je mini gun toch?
Ja, tegen choppers is het misschien nog wel handig. "Heatseekers locken toch niet" snap ik ff niet, want die locken toch ook? Dus daarom zie ik er ook geen verschil mee. De guided missile is nogal omslachtig vind ik en inderdaad vuur ik daarna altijd met de minigun en is het meestal wel gebeurd :)

Ik dacht met die guided missile juist meer tegen ground targets te kunnen doen en dat valt me nogal tegen, dus daarom switch ik maar weer naar heat seekers, die reloaden sneller en locken ook wat sneller volgens mij dus dan blijft het toch een vehicle die meer voor air to air dan air to ground geschikt is. De laser painter moet ik ook nog halen. Helaas zit ik veel op servers waar geen javelin support is...

Steam || Diablo 3

Tsurany schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 22:36:
Tsurany wees eens lief. :+
Het gaat in BF echt niet alleen maar om goed zijn maar om samenspel. Een matig maar goed samenspelend team maakt gehakt van een stelletje lone wolfs en dat weet jij ook. En zonder al die "slechte"spelers was jij ook niet zo "goed" hoor. ;)

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:36

yzx

DanielWW2 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 00:11:
[...]

Het gaat in BF echt niet alleen maar om goed zijn maar om samenspel. Een matig maar goed samenspelend team maakt gehakt van een stelletje lone wolfs en dat weet jij ook. En zonder al die "slechte"spelers was jij ook niet zo "goed" hoor. ;)
Afbeeldingslocatie: http://inhabitat.com/wp-content/blogs.dir/1/files/2011/05/vw-camper-tanker-van-537x402.jpg

It will keep following you :+ _/-\o_

Euhm maar had gelezen dat wapens weer aangepast zouden worden, iemand die er iets van gemerkt heeft?

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 23:30
Aanpassings wapens moet nog komen in de nieuwe patch ergens in maart, release zou februari zijn maar wordt nu ontkent door de community manager.

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:36

yzx

All assault rifles get min damage raise from 17 to 18.4
All sniper rifles get “one hit” kill in distances under 15 meter
All bolt action sniper rifles will get min damage raise from 55 to 59, and max damage raise from 75 to 80.
Shotgun buckshot max damage from 20 to 12.5
Pump action shotgun frag rounds max damage from 60 to 67
Auto shotgun frag rounds min damage from 10 to 5 (not 100% certain)
SMGs and PDWs: all have increased min. damage
.44 magnum now has new “1.25x upper chest damage multiplier”
G18, M9, M93R pistols get recoil reductions
All LMGs get min damage increase (varies from weapon to weapon)
Ligt het nu aan mij of wordt engineer weer wat vergeten

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 23:30
yzx schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 00:28:
[...]

Ligt het nu aan mij of wordt engineer weer wat vergeten
Alle lmg van de engineer krijgen wat meer damage.

De reden van al die wapen damage verbetering is het verlagen van de time to kill alleen begrijp ik het verlagen van de damage van buckshot met shotguns niet, die is 40% of bedoelen ze alleen de usas12?

Wat ik ook niet begrijp is de damage met of zonder suppressor die gelijk wordt getrokken, straks speelt iedereen met supressor omdat dit audio spotten tegen gaat.

[ Voor 16% gewijzigd door NLsandman op 23-02-2012 00:47 ]

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:43
NLsandman schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 00:44:
[...]

Alle lmg van de engineer krijgen wat meer damage.

De reden van al die wapen damage verbetering is het verlagen van de time to kill alleen begrijp ik het verlagen van de damage van buckshot met shotguns niet, die is 40% of bedoelen ze alleen de usas12?

Wat ik ook niet begrijp is de damage met of zonder suppressor die gelijk wordt getrokken, straks speelt iedereen met supressor omdat dit audio spotten tegen gaat.
de invloed op schade was al marginaal. De supressor zorgt er straks iig voor dat je wapen minder nauwkeurig wordt en dus op afstand echt minder goed zal zijn.

slecht nieuws voor mij, die silenced sks werkte best goed, aan de andere kant, hij wordt op korte afstand beter.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-11 14:47
Afbeeldingslocatie: http://img.gawkerassets.com/img/17e7xwsa7qh6ljpg/original.jpg
Deze is ook bevestigd voor de volgende expansion pack in Battlefield 3.

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-11 04:30

MadMan

What the....

Dus na de patch pak je een MK-11 of een SKS en een metro64 noM320 noRPG servert. Dan loop je naar de lift, gaat het hoekje om, effe sprayen en hoppa! 5 kills en maar 1 death.

Da's verrekte handig voor mensen die niet kunnen mikken maar toch alles willen unlocken :+

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

reemprive schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 22:55:
Wordt jij nooit eens moe van jezelf?
Nee, eigenlijk niet. Wel van mensen die constant op zoek gaan naar cheats om dat de schuld te kunnen geven.
I know, tot op zekere hoogte welliswaar. Maar cheaters zoeken als excuus voor dood gaan vind ik niks. Accepteer gewoon dat je gedood bent en ga niet constant 'cheater cheater' roepen.

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:36

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Tsurany schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 07:41:
[...]

Nee, eigenlijk niet. Wel van mensen die constant op zoek gaan naar cheats om dat de schuld te kunnen geven.

[...]

I know, tot op zekere hoogte welliswaar. Maar cheaters zoeken als excuus voor dood gaan vind ik niks. Accepteer gewoon dat je gedood bent en ga niet constant 'cheater cheater' roepen.
ik moest hier aan denken:

Afbeeldingslocatie: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/2835061_700b.jpg

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:37
All assault rifles get min damage raise from 17 to 18.4
All bolt action sniper rifles will get min damage raise from 55 to 59, and max damage raise from 75 to 80.
Shotgun buckshot max damage from 20 to 12.5
Pump action shotgun frag rounds max damage from 60 to 67
Auto shotgun frag rounds min damage from 10 to 5 (not 100% certain)
SMGs and PDWs: all have increased min. damage
.44 magnum now has new “1.25x upper chest damage multiplier”
G18, M9, M93R pistols get recoil reductions
All LMGs get min damage increase (varies from weapon to weapon)

Jawel als sniper ga ik er weet op vooruit.

Nickname KasPlantje.

Verwijderd

GvanGiessen schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:18:
Het maakt dan niet uit waar je iemand raakt?
GvanGiessen schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:18:

-updates-

Jawel als sniper ga ik er weet op vooruit.
Is dat wel zo? Op range worden alle andere wapens beter (hogere min damages) en die lichte damage increase van de sniper betekent nog steeds dat je 2 hits of een headshot nodig hebt.

Die 1 hit kill tot 15 meter nodigt alleen maar uit tot meer close quarters battles en daar hebben snipers sowieso bitter weinig kans. :)

Al met al kunnen deze updates het spel wel weer iets sneller maken en dat zie ik altijd graag :)

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Fantasma schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 23:32:
[...]

Bij mijn documenten is er een mapje Battlefield 3.
dacht ergens nog een maar die vind ik niet echt...
nukom schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 23:41:
[...]

C:\Users\Username\Documents\Battlefield 3\settings\Profiles
Bedankt.

Ik bedoel alleen niet de settings van BF3 zelf maar de profielen die je kunt aanmaken in het 3rd party program "BF3 Settings Editor 2.3" :o :)

Dit proggie dus: http://bf3.realmware.co.uk/settings-editor/downloads

[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 23-02-2012 09:32 ]

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• GerGio
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:24:
[...]

Het maakt dan niet uit waar je iemand raakt?
Ik denk dat het upper body is. Alleen hoop ik wel dat dit uitsluitend voor de bold action rifles geld anders wordt het een ravage met die semi auto rifles. Ik ben wel blij met deze maatregel op korte afstand maak ik alleen kans met een G18 op met een direct Headshot. Dat laatste 75% van de gevallen niet

Nickname KasPlantje.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:30:
[...]

Is dat wel zo? Op range worden alle andere wapens beter (hogere min damages) en die lichte damage increase van de sniper betekent nog steeds dat je 2 hits of een headshot nodig hebt.

Die 1 hit kill tot 15 meter nodigt alleen maar uit tot meer close quarters battles en daar hebben snipers sowieso bitter weinig kans. :)

Al met al kunnen deze updates het spel wel weer iets sneller maken en dat zie ik altijd graag :)
M98B wordt sowieso minder en aangezien 99% dat wapen gebruikt ;)

[...]

Toch heeft hij hier wel een punt hoor. Maarten laat in zijn post geen ruimte voor andere mogelijkheden dat hij constant geraakt wordt behalve cheats. In plaats van vragen hoe het mogelijk is (laserpainter/soflam + guided missles) dat ze ondanks de flares geraakt worden.

Tuurlijk had er ook uitgelegd kunnen worden dat er meer raketten zijn dan alleen heat seakers (en dat flares alleen daar effect op hebben), maar Maarten trekt gelijk als enige conclusie dat er een soort van super cheat is die ervoor zorgt dat hij altijd neergeschoten wordt.

• GerGio
Phyxion schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:35:
[...]

M98B wordt sowieso minder en aangezien 99% dat wapen gebruikt ;)
Waarom wordt dat wapen nu weer minder. Zorg dan dat de rest van de sniper rifles beter wordt. Ik vind wel dat je als sniper een goed wapen mag hebben allen andere klassen kunnen zowel met eerste wapen als tweede wapen als epuipment killen met een sniper heb je maar 2 echte kill wapen. en Ja ik vind niet dat je MAV mag meetellen want dat is echt een getop om er een kill mee te krijgen

Nickname KasPlantje.

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:55
Ik knal met guided shells ook nogal eens wat heli's uit de lucht, ik heb echt het idee dat veel piloten zich niet bewust zijn van het bestaan daarvan. (rijden zelf nooit in tanks?). Je zou zeggen dat je te zien krijgt door wie en wat je bent afgeknald als je dood gaat.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
GvanGiessen schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:34:
[...]

Ik denk dat het upper body is. Alleen hoop ik wel dat dit uitsluitend voor de bold action rifles geld anders wordt het een ravage met die semi auto rifles. Ik ben wel blij met deze maatregel op korte afstand maak ik alleen kans met een G18 op met een direct Headshot. Dat laatste 75% van de gevallen niet
Mwja zo hoort het ook :P Snipers die ook in CQB in 1v1 het voordeel krijgen, die eerste kogel raak je meestal wel dat wordt nu dus een one hit kill. Ik vind het niet zon toffe toevoeging. Irriteer me toch wel altijd als ik weer een sniper bullet voorbij hoor komen en ik pint ben.

Lekker nerfen die sniper klas.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

GvanGiessen schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:38:
[...]

Waarom wordt dat wapen nu weer minder. Zorg dan dat de rest van de sniper rifles beter wordt. Ik vind wel dat je als sniper een goed wapen mag hebben allen andere klassen kunnen zowel met eerste wapen als tweede wapen als epuipment killen met een sniper heb je maar 2 echte kill wapen. en Ja ik vind niet dat je MAV mag meetellen want dat is echt een getop om er een kill mee te krijgen
Ik moet de assault en support nog zien die met hun medkit en ammo crate kills kunnen maken. Ik vind het prima zo.

GvanGiessen schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:38:
[...]

Het antwoord van DICE zou moeten zijn: de andere sniper rifles worden niet meer gebruikt en de nerf is nodig om iets meer variatie in de gebruikte sniper rifles te stimuleren.

Het waarschijnlijke antwoord van DICE: We hebben zoveel klachten gekregen dat de M98B overpowered is dat we hem maar gaan nerfen.....

Het maakt mij allemaal geen jota uit wat ze met die sniper gaan doen, al geven ze hem een laser cannon. Zolang ze achteraf op een heuveltje/in een bosje blijven liggen heb ik er geen last van. Daar cappen ze in elk geval geen objectives en die 3 kills per ronde mogen ze van mij hebben. Dankzij de lens glare en de supression zijn ze zo makkelijk neer te leggen met vrijwel alle primary wapens op alle afstanden.

Hopelijk worden de campertjes, ehm, ik bedoel natuurlijk pro-snipers, nu eindelijk eens bewogen om mee te doen in het daadwerkelijke gevecht en dat is alleen maar toe te juichen!

edit: kleine correctie. Snipers in het vijandige team heb ik geen enkel probleem mee, snipers in mijn team..... JEUK! Paar goede uitzonderingen daargelaten is het recept voor het verliezen van een Rush ronde veel te veel snipers in je eigen team hebben.....

[ Voor 8% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 23-02-2012 09:51 ]

• GerGio
Phyxion schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:42:
[...]

Ik moet de assault en support nog zien die met hun medkit en ammo crate kills kunnen maken. Ik vind het prima zo.
Jongen assault heeft een M320 granatewerper of een m26 mass en Support heeft een M224 Mortar of C4. Lijken me alle vier redelijk dodelijk.

Nickname KasPlantje.

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Zijn er dan gewoon geen goede servers meer...

- Metro only
- caspain only
- 10000 tickets
- knife only
- superfast vehicle respawn
- infantery only levert regelmatig 0 servers op, en als je servers vind hebben ze oneindig veel regels
- NO m320. smaw, rpg, sniper, irnv, laser-flashlight, no anti air against airplane
- etc....

Waar zijn gewoon de 32-48 spelermaps met conquest als spelmodus, zonder zeikregeltjes, en met 2 goed gebalanceerde teams. En een normale aantal tickets en map roulatie.

Ik speel nu telkens dezelfde maps. En ik als infanterie speler kan niet overleven op een fast vehicle respawn map. Dat betekent dat er een constante stroom is van incompetenten die niks anders kunnen dan met een tank rondrijden of met een heli spawnkillen. Net zo'n server uit noodzaak bij gebrek aan andere servers gejoined. Vijandig team bezit alle basissen zoals gewoonlijk wanneer ik join. Ik heb in me 1tje 4 van die 5 vlaggen veroverd, ik ga bij de 5de dood, ik wil respawnen, zijn ze godver allemaal al weer ingenomen. Dus ik moet spawnen op de deployment, zie ik godverdomme 8 lui staan te wachten bij de vliegtuigplaats. :(

Dus iemand tips voor een goede server ?

Liefst infanterie, of met voertuigen maar dan met normale respawntijden. En geen bitchregels, Alles wat in de game zit, zit erin om gebruikt te worden. Ohja en gewoon de maproulatie zodat ik alles maps een keer voorbij zie komen.

• GerGio
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:47:
[...]

Het antwoord van DICE zou moeten zijn: de andere sniper rifles worden niet meer gebruikt en de nerf is nodig om iets meer variatie in de gebruikte sniper rifles te stimuleren.

Het waarschijnlijke antwoord van DICE: We hebben zoveel klachten gekregen dat de M98B overpowered is dat we hem maar gaan nerfen.....

Het maakt mij allemaal geen jota uit wat ze met die sniper gaan doen, al geven ze hem een laser cannon. Zolang ze achteraf op een heuveltje/in een bosje blijven liggen heb ik er geen last van. Daar cappen ze in elk geval geen objectives en die 3 kills per ronde mogen ze van mij hebben. Dankzij de lens glare en de supression zijn ze zo makkelijk neer te leggen met vrijwel alle primary wapens op alle afstanden.

Hopelijk worden de campertjes, ehm, ik bedoel natuurlijk pro-snipers, nu eindelijk eens bewogen om mee te doen in het daadwerkelijke gevecht en dat is alleen maar toe te juichen!

edit: kleine correctie. Snipers in het vijandige team heb ik geen enkel probleem mee, snipers in mijn team..... JEUK! Paar goede uitzonderingen daargelaten is het recept voor het verliezen van een Rush ronde veel te veel snipers in je eigen team hebben.....
Daar ben ik het wel mee eens ik wordt ook een beetje moedeloos van die snipers die helemaal achter in het level zitten en mischien 3 kills per ronden maken. Zelf vind ik het altijd wel leuk om een beetje punten de gaan pakken. Daarom ben ik ook blij dat mijn g18 wat beter gaat worden. Dan kan ik mezelf wat beter verdedigen

De M98B is inderdaad een veel beter sniper rifle op alle vlakken dan bijvoorbeeld de M40 of de L96. Ik had liever gezien dat ze met die wat dichter bij de M98B hadden gebracht.

@ hierboven. De GoTBF3 servers al geprobeerd. (alle normaal zoals het hoort in 64 player conquest)

Nickname KasPlantje.

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:37:
[...]
Toch heeft hij hier wel een punt hoor. Maarten laat in zijn post geen ruimte voor andere mogelijkheden dat hij constant geraakt wordt behalve cheats.
Ik herinner me een tweetal potjes Black Ops met hem... hij heeft echt áltijd cheaters tegen zich die arme jongen. :+
In plaats van vragen hoe het mogelijk is (laserpainter/soflam + guided missles) dat ze ondanks de flares geraakt worden.
Iets wat vele cheat-whiners niet weten, gezien de hoeveelheid scheldpartijen die wij daarover te verwerken krijgen. (Kudo's voor de "chat: invisible" setting!)
Tuurlijk had er ook uitgelegd kunnen worden dat er meer raketten zijn dan alleen heat seakers (en dat flares alleen daar effect op hebben), maar Maarten trekt gelijk als enige conclusie dat er een soort van super cheat is die ervoor zorgt dat hij altijd neergeschoten wordt.
Waarbij het het melden ook waard is dat je na het flaren een paar seconden pret hebt van die dingen en dan weer gewoon keihard gelockt en beschoten gaat worden. En dat er in een recente post in dit topic gemeld werd dat flaren vóór de launch voor Stingers en Iglas de lock niet zou verbreken, wat voor hele hordes mensen ook betekent dat ze dood gaan gaan, want hele volksstammen flaren vóór de raket afgevuurd wordt, als dat doorgevoerd is (is me nie topgevallen eigenlijk).

• Facenoise
Wat ik de laatste tijd merk is dat ik in een chopper met heatseekers, iemand lock bv de enemy attack chopper, ik vuur me heatseekers dan op hem want ik heb hem gelocked, er ergens achter hem nog een scout chopper is, en de heatseakers gewoon vrolijk de scout chopper killen ipv de attack heli die ik dus wel gelocked had, de scout chopper is zelfs stukken verder weg.

Ook een keer gehad dat 1 heatseeker wel naar zijn doel vloog terwijl de 2e dat niet dee die ging ook naar een doel achter mijn gelockte doel, terwijl ik ze toch gelijktijdig had afgevuurd.

[ Voor 20% gewijzigd door Facenoise op 23-02-2012 10:28 ]

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Dat heb ik nog niet meegemaakt, maar ik zou dan denken "weer een vehicle destroyed" :D

Steam || Diablo 3

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:22
erikvandenberg schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:27:
Wat ik de laatste tijd merk is dat ik in een chopper met heatseekers, iemand lock bv de enemy attack chopper, ik vuur me heatseekers dan op hem want ik heb hem gelocked, er ergens achter hem nog een scout chopper is, en de heatseakers gewoon vrolijk de scout chopper killen ipv de attack heli die ik dus wel gelocked had, de scout chopper is zelfs stukken verder weg.

Ook een keer gehad dat 1 heatseeker wel naar zijn doel vloog terwijl de 2e dat niet dee die ging ook naar een doel achter mijn gelockte doel, terwijl ik ze toch gelijktijdig had afgevuurd.
Dan kill je tenminste nog iets, ik vind het lastiger als de lock blijft switchen tussen de verschillende choppers.

• Facenoise
l0n3w012ph schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:31:
Dat heb ik nog niet meegemaakt, maar ik zou dan denken "weer een vehicle destroyed" :D
Whaha ja en nee, als ze allebei een apart doel uitkiezen ben je dus de lul want je trekt van beide de aandacht en hebt beide nog niet disabled met 1 hit, oftewel ze komen ineens allebei achter je aan. Als ze allebei naar iemand anders vliegen boeit het niet zo nee, ik vraag me dan wel af hoort degene een lock geluid? want ik lock hem natuurlijk niet dan.
mhoogendam schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:32:
[...]

Dan kill je tenminste nog iets, ik vind het lastiger als de lock blijft switchen tussen de verschillende choppers.
Ja, dat is ook irritant. Maar ik moet toch zeggen dat als je je crosshair precies op de juiste chopper houd je hier geen last van hebt, probeer dus nog beter te focussen op 1. Heb hier zelf namelijk echt amper last van en ik ben een chopper whore..

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
erikvandenberg schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:27:

Heat seekers blijven heat seeking. Als je flared en de heat seeker vliegt je voorbij kan hij een andere hitte signaal oppikken als dat toevallig in zijn pad vliegt.

Je hoort ook wel eens ineens missle inbound zonder lock.

Heb de laatste tijd veel javelins gecounterd door niet van te voren te ECM maar gewoon ECM als flares te gebruiken. Het vergt zeer een goede timing en faalt regelmatig tegen heat seekers maar als je de javelin kan spotten als die gelanceerd wordt kun je het wel zodanig timen dat je hem ermee blocked. Je moet simpel weg iets dalen en in je flare blijven, maakt je wel kwestbaar tegen jets/rpgs ect. Blijft zeer lastig echter.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

GvanGiessen schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:47:
[...]

Jongen assault heeft een M320 granatewerper of een m26 mass en Support heeft een M224 Mortar of C4. Lijken me alle vier redelijk dodelijk.
En dan heb je geen medkit meer, nee, dan ben je pas nuttig voor je team 'jongen'. That said, sniper heeft MAV, kan je ook prima kills mee maken. Tevens is er nog de T-UGS dus de sniper is echt sterk zat.
Skybullet schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:51:
GoT servers zijn over het algemeen prima, bad-bros gaat meestal ook wel. Gewoon op ticket zoeken en dan wat leuks uitzoeken, meestal staat er wel fast respawn bij enzo :)

[ Voor 39% gewijzigd door Phyxion op 23-02-2012 11:41 ]

Verwijderd

mhoogendam schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:32:
[...]
Ik heb ook sterk de indruk dat dit met de laatste patch erger is geworden. Met name SOFLAMs pikken nu, lijkt het wel, volkomen at random doelen, en dan altijd dát doel dat ja a. niet wilt, b. niet in het midden van je scherm hebt en c. niet kunt locken omdat het ergens achter gaat verdwijnen over anderhalve seconde.
Ik heb ook met beide helis al meerdere keren gehad dat ik m'n laserdotter hoor piepen en zelfs locken en dan zit het laserdotdingetje ergens aan de buitenrand van het scherm, op een voertuig waar ik láng zo veel interresse niet in heb als in die LAV-AA of Tunguska die récht voor me staat en op me aan het schieten is.
Leuk voor m'n teammate, die javelin kill, maar ik stort weer brandend uit de lucht }:|

• Facenoise
evilpin0 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:34:
[...]

Heat seekers blijven heat seeking. Als je flared en de heat seeker vliegt je voorbij kan hij een andere hitte signaal oppikken als dat toevallig in zijn pad vliegt.

Je hoort ook wel eens ineens missle inbound zonder lock.

Heb de laatste tijd veel javelins gecounterd door niet van te voren te ECM maar gewoon ECM als flares te gebruiken. Het vergt zeer een goede timing en faalt regelmatig tegen heat seekers maar als je de javelin kan spotten als die gelanceerd wordt kun je het wel zodanig timen dat je hem ermee blocked. Je moet simpel weg iets dalen en in je flare blijven, maakt je wel kwestbaar tegen jets/rpgs ect. Blijft zeer lastig echter.
Ja klopt! alleen flared diegene niet, hij is ook zeker 100-200m verder dan me gelockte vijand. Maar goed heel vaak gebeurt het niet en heb er opzich ook niet echt last van.

Ja ik gebruik ECM ook als flares, je moet zorgen dat de rockets in je rook van je ECM terecht komen. Soms komt er weleens eentje door maar dit is ook niet zo erg omdat je dan nog steeds niet disabled bent. Ik heb ook steeds meer vaste plekjes, dit zodat ik als ik gelocked ben na me ECM snel dekking kan zoeken als ik weet dat ik het niet kan winnen en de rockets ergens tegenaan vliegen. Bijna in elke map heb je wel een hoog gebouw waar je als chopper achter kan schuilen.

Tegen jets is dit ook zeer effectief moet ik zeggen. Ze kunnen minder lang hun run uitoefenen omdat ze eerder op moeten trekken omdat ze anders tegen een gebouw vliegen of berg of iets dergelijks. Al zeg ik het zelf ik ben echt goed in hoveren al heb ik 4 palen om me heen geen probleem om ertussen te komen en te blijven als ik wil, gaat weleens fout maar meer door een schrik reactie als ik ineens een rocket van infantry op me knar krijg. Ik cap namelijk ook actief vlaggen met me chopper, dit is mogelijk omdat ik meestal 24p conquest(small)speel

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:55
Skybullet schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:51:
Zijn er dan gewoon geen goede servers meer...

- Metro only
- caspain only
- 10000 tickets
- knife only
- superfast vehicle respawn
- infantery only levert regelmatig 0 servers op, en als je servers vind hebben ze oneindig veel regels
- NO m320. smaw, rpg, sniper, irnv, laser-flashlight, no anti air against airplane
- etc....

Waar zijn gewoon de 32-48 spelermaps met conquest als spelmodus, zonder zeikregeltjes, en met 2 goed gebalanceerde teams. En een normale aantal tickets en map roulatie.

Ik speel nu telkens dezelfde maps. En ik als infanterie speler kan niet overleven op een fast vehicle respawn map. Dat betekent dat er een constante stroom is van incompetenten die niks anders kunnen dan met een tank rondrijden of met een heli spawnkillen. Net zo'n server uit noodzaak bij gebrek aan andere servers gejoined. Vijandig team bezit alle basissen zoals gewoonlijk wanneer ik join. Ik heb in me 1tje 4 van die 5 vlaggen veroverd, ik ga bij de 5de dood, ik wil respawnen, zijn ze godver allemaal al weer ingenomen. Dus ik moet spawnen op de deployment, zie ik godverdomme 8 lui staan te wachten bij de vliegtuigplaats. :(

Liefst infanterie, of met voertuigen maar dan met normale respawntijden. En geen bitchregels, Alles wat in de game zit, zit erin om gebruikt te worden. Ohja en gewoon de maproulatie zodat ik alles maps een keer voorbij zie komen.
GoT heeft twee 64-player conquest-servers die puur vanilla draaien, behalve de 175% ticket-count. (Mooie hoeveelheid imho, dan duurt een potje ongeveer een half uur). Eén server voor de Karkand-mappen en eentje voor de originelen.

Wordt redelijk samengespeeld voor een pub (Toch zeker door de horde GoT'ers op teamspeak 's avonds :P ), het niveau is best hoog, het hele spel komt wel aan bod, veel luchtgevechten, vaak soflam's/javelin's etc, niet overdreven veel snipers etc....

Als je 64 teveel vindt hebben we nog 32-player Conquest server maar die wordt maar zelden bevolkt, helaas.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:46

StrongArmLance

Endless flow

Ik ga trollen op GoT#1 wie doet mee?

Het is op geen enkele manier mogelijk in je eentje de tank van het andere team te jatten #fact :)
Oh wacht!
Ik ga het anders proberen

Er heen lopen, iets verzetten, uitstappen, doodgaan, opnieuw, verzetten en net uit de base!

[ Voor 92% gewijzigd door StrongArmLance op 23-02-2012 12:16 ]

erikvandenberg schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:51:
[...]

Ja klopt! alleen flared diegene niet, hij is ook zeker 100-200m verder dan me gelockte vijand. Maar goed heel vaak gebeurt het niet en heb er opzich ook niet echt last van.

Ja ik gebruik ECM ook als flares, je moet zorgen dat de rockets in je rook van je ECM terecht komen. Soms komt er weleens eentje door maar dit is ook niet zo erg omdat je dan nog steeds niet disabled bent. Ik heb ook steeds meer vaste plekjes, dit zodat ik als ik gelocked ben na me ECM snel dekking kan zoeken als ik weet dat ik het niet kan winnen en de rockets ergens tegenaan vliegen. Bijna in elke map heb je wel een hoog gebouw waar je als chopper achter kan schuilen.

Tegen jets is dit ook zeer effectief moet ik zeggen. Ze kunnen minder lang hun run uitoefenen omdat ze eerder op moeten trekken omdat ze anders tegen een gebouw vliegen of berg of iets dergelijks. Al zeg ik het zelf ik ben echt goed in hoveren al heb ik 4 palen om me heen geen probleem om ertussen te komen en te blijven als ik wil, gaat weleens fout maar meer door een schrik reactie als ik ineens een rocket van infantry op me knar krijg. Ik cap namelijk ook actief vlaggen met me chopper, dit is mogelijk omdat ik meestal 24p conquest(small)speel
Dit zijn 2 leuke chooper gameplay movies.
YouTube: Battlefield 3: Helicopter Pilot and Gunner Communication (Conquest Gulf of Oman)
YouTube: Battlefield 3: Get To The Chopper - Episode 2 (attack helicopter)

Angelo NL / Global Cargo VTC

• GerGio
Phyxion schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:36:
[...]

En dan heb je geen medkit meer, nee, dan ben je pas nuttig voor je team 'jongen'. That said, sniper heeft MAV, kan je ook prima kills mee maken. Tevens is er nog de T-UGS dus de sniper is echt sterk zat.
[...
Killen met een MAV is echt een eitje net zo makkelijk als met een shotgun, granaatwerper, raketwerper mortier en c4. Echt niet. Een beetje met een vliegende schotel tegen iemand zijn hoofd vliegen jaja. Ik kan zeggen dat ik er nog nooit mee gekilt ben omdat je dat ding van een kilometer afstand aan hoort komen en hij met een burst van een G18 kapot is. Dus dat teld dus niet als wapen. Het kan echt nuttig zijn voor je team om vijanden mee te spotten.
Een T-UGS is pas slecht voor het team want die gebruik je hoofdzakelijk als je wilt campen met een sniper. en een soflam is nuttig als de rest mee werkt alleen krijg je er belagelijk weinig punten voor.

Maargoed daar ging de discussie niet over. Ik vindt dat ze niet moeten korten op het beste sniper rifle omdat een sniper niet kan killen met equipment, voor zijn equipment relatief wijnig punten krijgt. De reden waarom een sniper een verschil kan maken op het strijdveld is dat hij met een shot een vijand kan killen. Ik vind het prima als dat boven de 15 meter alleen met een headshot kan. Maar zoals ik al zeg zie ik liever een sterkere M40 of L96. Dat zou ook zorgen voor de gewenste diversiteit in wapens.

Nickname KasPlantje.

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:46

StrongArmLance

Endless flow

Stel je joint een server, haalt punten, quit en je team wint?
Win je dan "echt"?

[ Voor 14% gewijzigd door StrongArmLance op 23-02-2012 12:42 ]

• Facenoise
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 12:55:
[...]

Levelcap heeft ook enkele zeer leuke chopper filmpjes: YouTube: Kanaal van LevelCapGaming
Ey nou niet allemaal je filmpjes posten, kom ik straks niet meer aan gamen toe. :+

Verwijderd

erikvandenberg schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 12:57:
[...]

Ey nou niet allemaal je filmpjes posten, kom ik straks niet meer aan gamen toe. :+

We moeten eens samen vliegen, hé man... 8)

Verwijderd

Tweet van Daniel Matros (Community Manager Dice):

Confirmed fixes and tweaks - New post up on Battlelog: bit.ly/A2yppY #BF3

Kan de inhoud niet posten, 'BF3' wordt door onze firewall netjes afgeblokt (bloody admins) :/

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2012 13:03 ]

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

GvanGiessen schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 12:27:
[...]

...
Een T-UGS is pas slecht voor het team want die gebruik je hoofdzakelijk als je wilt campen met een sniper. en een soflam is nuttig als de rest mee werkt alleen krijg je er belagelijk weinig punten voor.

....
De T-ugs is juist heel nuttig voor je team als je m bijvoorbeeld in een hoekje bij een chokepoint neergooit.

Pagina: 1 ... 101 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.