Zijn er dan gewoon geen goede servers meer...
- Metro only
- caspain only
- 10000 tickets
- knife only
- superfast vehicle respawn
- infantery only levert regelmatig 0 servers op, en als je servers vind hebben ze oneindig veel regels
- NO m320. smaw, rpg, sniper, irnv, laser-flashlight, no anti air against airplane
- etc....
Waar zijn gewoon de 32-48 spelermaps met conquest als spelmodus, zonder zeikregeltjes, en met 2 goed gebalanceerde teams. En een normale aantal tickets en map roulatie.
Ik speel nu telkens dezelfde maps. En ik als infanterie speler kan niet overleven op een fast vehicle respawn map. Dat betekent dat er een constante stroom is van incompetenten die niks anders kunnen dan met een tank rondrijden of met een heli spawnkillen. Net zo'n server uit noodzaak bij gebrek aan andere servers gejoined. Vijandig team bezit alle basissen zoals gewoonlijk wanneer ik join. Ik heb in me 1tje 4 van die 5 vlaggen veroverd, ik ga bij de 5de dood, ik wil respawnen, zijn ze godver allemaal al weer ingenomen. Dus ik moet spawnen op de deployment, zie ik godverdomme 8 lui staan te wachten bij de vliegtuigplaats.
Dus iemand tips voor een goede server ?
Liefst infanterie, of met voertuigen maar dan met normale respawntijden. En geen bitchregels, Alles wat in de game zit, zit erin om gebruikt te worden. Ohja en gewoon de maproulatie zodat ik alles maps een keer voorbij zie komen.