• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-11 09:15
Bee.nl schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:15:
Nog meer mensen last van verdwijnende server in favorieten? Ik word het een beetje beu, want elke keer verdwijnen er weer servers uit m'n lijst en moet ik ze opnieuw toevoegen.

Overigens is nu ook driekwart van de GoTBF3 servers down, zo krijgen we ze natuurlijk nooit vol ;(
Der zit volgens mij een limiet op je aantal fav servers :\

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
Bee.nl schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:15:
Nog meer mensen last van verdwijnende server in favorieten? Ik word het een beetje beu, want elke keer verdwijnen er weer servers uit m'n lijst en moet ik ze opnieuw toevoegen.

Overigens is nu ook driekwart van de GoTBF3 servers down, zo krijgen we ze natuurlijk nooit vol ;(
Als de serverinstellingen aangepast worden vallen ze ook uit je favorieten dacht ik mij te herinneren.
Was bij mij altijd zo bij de onderlinge wars op de GoT servers..

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Solictice schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:16:
[...]

Der zit volgens mij een limiet op je aantal fav servers :\
Hmm, ik heb er maar een stuk of 20 ofzo.
Cyberwarmacine schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:17:
[...]

Als de serverinstellingen aangepast worden vallen ze ook uit je favorieten dacht ik mij te herinneren.
Was bij mij altijd zo bij de onderlinge wars op de GoT servers..
Als dat zo is, dan is dat raar bedacht :/
Eens kijken of ik daar nog iets van kan vinden op het Battlelog-forum.
mrsar schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:04:
yup,heb ook echt het gevoel dat je een wapen moet leren "kennen" ben nu een beetje service stars voor verschillende wapens aan het halen en in het begin is het echt heel naar :P je hebt het hele gevoel voor het wapen nog niet ivm de vorige omdat je daar al 100+ kills ondertussen op hebt :P
Het is leuk dat er nog genoeg te doen is na rank 45 ;)
ben nu bezig om alle unlocks vrij te spelen van de wapens en heb er nu 11 bijna 12 wapens opzitten.
gisteren eindelijk die main battle tanks helemaal vrijgespeeld.

heeft me trouwens ook een tijd geduurd om een heli de lucht in te houden ;)
wil nu nog oefen om hem te landen of te laten zweven op een plek (bij vlaggen bijvoorbeeld)

nog 4x Squad deathmatch winnen voor een unlock en ondertussen ben ik nu ook bezig met scarred veteraan.
waarbij de DPV kills lastig gaan worden.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Verwijderd

Huh, waar zijn de servers naartoe? Als ik zoek op GOTBF3.NL komt alleen server 2 en 4 tevoorschijn... Weird shit

Edit: Desalniettemin (héérlijk woord) ga ik server 2 proberen op te starten, feel free to join tha fun!

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2012 13:30 ]

• Solictice
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:28:
Huh, waar zijn de servers naartoe? Als ik zoek op GOTBF3.NL komt alleen server 2 en 4 tevoorschijn... Weird shit

Edit: Desalniettemin (héérlijk woord) ga ik server 2 proberen op te starten, feel free to join tha fun!
Same.
En k join je zometeen wel in 2 :)

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Pykow schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:25:
[...]

ben nu bezig om alle unlocks vrij te spelen van de wapens en heb er nu 11 bijna 12 wapens opzitten.
battle tanks had ik als eerste de service stars van + alle unlocks :P vind tanks te leuk om in te spelen :+

ben nu bezig om de servicestar van recon te krijgen,zit op 53% blij als ik daarmee klaar ben..pfff recon is zo niet voor mij bedoelt.

heb nu iets van 20 wapens de servicestar van geloof ik,de laatste unlocks komen dan vanzelf wel,wel geinig dat je goed doorkrijgt dan welk wapen wanner het beste voor jou werkt

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Solictice
mrsar schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:31:
[...]

battle tanks had ik als eerste de service stars van + alle unlocks :P vind tanks te leuk om in te spelen :+

ben nu bezig om de servicestar van recon te krijgen,zit op 53% blij als ik daarmee klaar ben..pfff recon is zo niet voor mij bedoelt.

heb nu iets van 20 wapens de servicestar van geloof ik,de laatste unlocks komen dan vanzelf wel,wel geinig dat je goed doorkrijgt dan welk wapen wanner het beste voor jou werkt
Gewoon lekker aggressive recon spelen :) Shotgun, .44 scoped, spawn beacon + TUGS/MAV
Zeker in maps als Grand Bazaar of Seine kan je ontzettend hard rapen met die combo:P
En anders een PDW nemen

Zo doe ik het iig, als sniper mis ik toch altijd. En heb daar niet eens t geduld voor

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Pykow schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:25:
[...]

heeft me trouwens ook een tijd geduurd om een heli de lucht in te houden ;)
wil nu nog oefen om hem te landen of te laten zweven op een plek (bij vlaggen bijvoorbeeld)

nog 4x Squad deathmatch winnen voor een unlock en ondertussen ben ik nu ook bezig met scarred veteraan.
waarbij de DPV kills lastig gaan worden.
Een tip in het begin als landen niet lukt, spring eruit ongeveer 1 meter van de grond, je heli zal dan netjes landen :)

• Cyberwarmacine
DPV kills vond ik wel mee vallen, gewoon 2 potjes sharqi een populair plekkie campen vanuit de shadows bij die construction site kan je hem wel lekker neer zetten.

Weet alleen niet zeker of het wel sharqi was..

Verwijderd

Golf of Oman denk ik

• Cyberwarmacine
Klinkt logischer!

Verwijderd

leosand schreef op maandag 20 februari 2012 @ 23:50:
[...]

2 slechte rondes en je hebt 250....
been there
done that
didnt liked it.
but what the h...
naah, na 130 uur speeltijd heb ik daar echt geen last meer van. En doe een rondje metro en je hebt weer 500 :P

• phoenix1987
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-11 21:02
Spam

[ Voor 101% gewijzigd door PWM op 21-02-2012 14:19 ]

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:46

StrongArmLance

Endless flow

Please join me @GoT#1
Op het moment davamand peak.

Laat maar, ik moet gaan.

[ Voor 66% gewijzigd door StrongArmLance op 21-02-2012 14:22 ]

Solictice schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:34:
[...]

Gewoon lekker aggressive recon spelen :) Shotgun, .44 scoped, spawn beacon + TUGS/MAV
Zeker in maps als Grand Bazaar of Seine kan je ontzettend hard rapen met die combo:P
En anders een PDW nemen

Zo doe ik het iig, als sniper mis ik toch altijd. En heb daar niet eens t geduld voor
ik heb de recon class vrijgespeeld met UMP-45/P90/PDW-R, G18 spawn beacon + MAV
MK11 en SVD zijn trouwens wel fijne sniper rifles omdat je niet na iedere schot moet reloaden en dus sneller iemand neer kan halen. Van dichtbij pak je dan gelijk je G18 9 of wanneer je verplaats)
Wake island is een goede sniper map.

ik hoop dat je na de update ook punten krijgt met je soflam. gewoon plaatsen en gaan met die banaan.
nu krijg je alleen punten als je hem zelf bestuurd.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:06

NoFearCreations

3DPrint the world!

Nou dat was saai op de GoT server, iedereen bleef in de lucht hangen, kom makkelijk alle punten over nemen...

---RAWE CEEK!!!---

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 13:21

ronalddus

Buffalo77

Join een server --> metro 15.000 tickets :o ... later!

Buffalo77 | Pokemon Unite

Verwijderd

ronalddus schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:33:
Join een server --> metro 15.000 tickets :o ... later!
Haha, tot morgen :P

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:17

codex

Geen OpenAI agent :)

Het is niet bedoelt cheaters of mensen waarvan je het vermoed in dit topic te benoemen.

[ Voor 83% gewijzigd door Sn0wblind op 21-02-2012 14:36 ]

• Cyberwarmacine
knip

[ Voor 92% gewijzigd door Sn0wblind op 21-02-2012 14:36 ]

• H Jeroen
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:07
Vehicles Destroyed
17

Denk dat hij constant soflam heeft bestuurd.

[ Voor 35% gewijzigd door H Jeroen op 21-02-2012 14:37 . Reden: Bovenstaande berichten zijn al geknipt ]

• codex

codex

H Jeroen schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:36:
[...]

Vehicles Destroyed
17

Denk dat hij constant soflam heeft bestuurd.
Ja ik heb even zitten kijken, het was TDM dus ik vermoed dat hij constant aan het spotten is geweest met MAV, enemy equipment heeft gesloopt en spot assists heeft gekregen. Dan nog is die score bizar hoog voor alleen MAV besturen.

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Vehicles Destroyed krijg je niet met een soflam, dat zijn assists.

Als je op z'n profiel kijkt zie je dat hij heul veul surveillance efficiency ribbons heeft, m.a.w.: Hij mav't als een malle..

En je kunt met een mav ook andere mav's slopen == vehicle destroyed..

Verwijderd

Met een soflam krijg je geen vehicle destroys. En zoveel punten nou ook weer niet, je krijgt 10 per designation.
Het lijkt op een MAV, dat verklaart iig de surveillance ribbons/medal (jammer dat Battlelog niet zegt hoeveel het er zijn), maar dan zit je nog steeds met die vehicle destroy... Tenzij je MAV's kunt killen met je MAV? Blijft natuurlijk ook een ziek hoge score.

• codex

codex

Over moderaties kan er contact met de mods opgenomen worden of kan je in het feedback topic terecht.

[ Voor 77% gewijzigd door Sn0wblind op 21-02-2012 15:49 ]

• codex

codex

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:39:
Met een soflam krijg je geen vehicle destroys. En zoveel punten nou ook weer niet, je krijgt 10 per designation.
Het lijkt op een MAV, dat verklaart iig de surveillance ribbons/medal (jammer dat Battlelog niet zegt hoeveel het er zijn), maar dan zit je nog steeds met die vehicle destroy... Tenzij je MAV's kunt killen met je MAV? Blijft natuurlijk ook een ziek hoge score.
Ja, je kan MAV's killen met MAV, net als Spawn Beacons. Vind het echt knap, ik joinde wel later in het potje maar zijn score bleef aardig aanzetten.

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

In TDM lopen de punten idioot binnen met een MAV, aangezien het zich op een klein oppervlak afspeelt (grotendeels binnen bereik van MAV) en er veel mensen doodgaan (en dus veel motion sensor assists).

Zelfde geld voor rush op wake, mavje in de lucht daar beslaat playable area van eiland van kust tot kust, dus hoveren boven de frontlinie = voor zo'n beetje elke kill de bonus punten binnen harken..
mrsar schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:04:
yup,heb ook echt het gevoel dat je een wapen moet leren "kennen" ben nu een beetje service stars voor verschillende wapens aan het halen en in het begin is het echt heel naar :P je hebt het hele gevoel voor het wapen nog niet ivm de vorige omdat je daar al 100+ kills ondertussen op hebt :P
Indeed, das echt het mooie aan deze game!
Ik heb nu al zéér veel ervaring met de F2000, maar vorige maand had ik is een week aan een stuk Engineer gespeeld. Toen ik terug naar Assault ging, en dus de F2000 koos, was mijn accuracy echt slecht. Ik zag mijn accuracy percentage match na match dalen op Battlelog.
Uiteindelijk terug het wapen "geleerd", wat dus inhoudt: als je burst fire, de verticale recoil bedwingen, door zeer lichtjes je muis naar achteren te trekken terwijl je schiet.
Net door veel oefening leer je automatisch hoeveel je moet trekken bij een bepaald wapen.

Niet zoals in CoD-games waar recoil verwaarloosbaar is en waar het doodsaai pick-up-and-play is...

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/battlelog/guns.JPG

• Cyberwarmacine
Bevalt de M26 MASS je goed? Ik had zelf wat problemen met de trage rate of fire.
Cyberwarmacine schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:53:
Bevalt de M26 MASS je goed? Ik had zelf wat problemen met de trage rate of fire.
Bevalt me zeer goed :) Ik gebruik de Flechette Ammo (of Darts ammo ook genoemd) :
Though inflicting less close-range damage than 12 Gauge Buckshot, it inflicts more damage at longer ranges due to its decreased spread and lower dropoff. http://battlefield.wikia.com/wiki/Flechette_Ammunition

Ik zag het nut niet meer in van een health kit (nauwelijks bleef iemand op m'n health kit zitten :P ) en ben beginnen experimenteren met andere zaken in dat loadout slot. Die launcher voor smoke, etc vond ik niet leuk. Reload time is véél te lang daar. Dan naar M26 gekeken.
De M26 heeft idd lage rate of fire, en dit kan soms problemen geven. 't hangt echt af van de situatie. Voor mij is het niet frusterend genoeg om te stoppen met het wapen.
Je kan gerust 3 tot 4 niet-oplettende mensen na elkaar killen, op voorwaarde dat het direct hit is bij allemaal.
Maar spammen met de trigger mag je niet doen, want dan gaat accuracy idd omlaag.

Het wapen voelt wel wat slapjes aan omdat het lijkt of er een aantal milliseconden vertraging is tussen het schieten en het neervallen van de vijand. Ik vraag me af of dat een bug is. Maar anyway, je wordt dat gewoon.
Normaal is 1 hit voldoende, zolang de enemy op 0-5 meter staat.
Klinkt niet echt goed voor een ver bereik, en daarom moet je er ook niet mee rondlopen de hele match.
Blijf je main Assault wapen gebruiken, maar zodra je in een gebouw gaat ofzo, je M26 gereednemen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 21-02-2012 15:07 ]

Asgaro schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:49:
[...]

Indeed, das echt het mooie aan deze game!
Ik heb nu al zéér veel ervaring met de F2000, maar vorige maand had ik is een week aan een stuk Engineer gespeeld. Toen ik terug naar Assault ging, en dus de F2000 koos, was mijn accuracy echt slecht. Ik zag mijn accuracy percentage match na match dalen op Battlelog.
Uiteindelijk terug het wapen "geleerd", wat dus inhoudt: als je burst fire, de verticale recoil bedwingen, door zeer lichtjes je muis naar achteren te trekken terwijl je schiet.
Net door veel oefening leer je automatisch hoeveel je moet trekken bij een bepaald wapen.

Niet zoals in CoD-games waar recoil verwaarloosbaar is en waar het doodsaai pick-up-and-play is...

[afbeelding]
Heb je alle muisacceleraties uit staan? Dat maakt het nog wat makkelijker om een wapen te bedwingen omdat de muisbeweging dan altijd identiek is en dat maakt het eenvoudiger om aan te leren. 5% extra accuracy zou toch goed haalbaar moeten zijn met in elk geval de M4 en M16A3.

http://symthic.com/?s=bf3&sb=plots

De recoil en spreads bestuderen kan ook helpen om je op weg te helpen met het onder de knie krijgen van een wapen. Met welke accessories speel je met bovengenoemde wapens?

• Cyberwarmacine
Thx, zal hem nog eens een kans geven :)
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:07:
[...]

Heb je alle muisacceleraties uit staan? Dat maakt het nog wat makkelijker om een wapen te bedwingen omdat de muisbeweging dan altijd identiek is en dat maakt het eenvoudiger om aan te leren. 5% extra accuracy zou toch goed haalbaar moeten zijn met in elk geval de M4 en M16A3.

http://symthic.com/?s=bf3&sb=plots

kan ook helpen om je op weg te helpen met het onder de knie krijgen van een wapen. Met welke accessories speel je met bovengenoemde wapens?
Jep, mouse acceleration staat uit.
Mijn M416 en M16A3 percentages mogen idd hoger, als je vergelijkt met die v/d F2000. Die hebben nauwelijks recoil in vgl met F2000.
Maar ze zijn zo laag omdat ik die wapens enkel heb gebruikt in de eerste maand dat ik BF3 had, dus als ik nog "rooky" was. :) Speel enkel met A-91 en F2000 nu (+ foregrip + silencer + 3.4x scope)

Toch thanks voor de vraag :)
Asgaro schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:14:
[...]

Mijn M416 en M16A3 percentages mogen idd hoger, als je vergelijkt met die v/d F2000. Die hebben nauwelijks recoil in vgl met F2000.
Maar ze zijn zo laag omdat ik die wapens enkel heb gebruikt in de eerste maand dat ik BF3 had, dus als ik nog "rooky" was. :) Speel enkel met A-91 en F2000 nu (+ foregrip + silencer)

Ik vind je accuracy ook nog laag voor de F2000. (en ja die van mij is slechter met de F2000 maar ik vind het ding niet zo) Weet je zeker dat je muis perfect ingesteld staat want ik zit eigenlijk meteen on target en ik schiet ook nog op mensen waarbij de meeste denken; ja dag, die raak ik toch niet. :P (oke, ik meestal ook niet helemaal maar ik raak ze wel)

Ik heb dus met mijn soms "nooby" shooting een accuracy van 17% en jij zit op 14.3%. (en waag het niet te beginnen over dat het nu 16.9% is. Stomme LMG's) :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Bigfoot48 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:25:
Nou zie ik iedereen zo geweldig vliegen, rijden enz.
Je ziet altijd de beste te keer gaan. Maar val ik daar ook onder? :)

http://bf3stats.com/stats_pc/Bigfoot48

Of is het meer de categorie "Kansloos" :P
Denk ook niet dat je dit serieus bedoelde :)

Maar het is wel zo dat je het alleen maar leert door er gewoon in t egaan zitten en ja, toen was mijn K/D ratio naar de kloten maar dat interesseert me geen ruk. Ik vind nu in ieder geval van mezelf dat ik lekker allround ben. Kan overal instappen en ik doe aardig mee (op dogfights in jets na dan, maar dat ga ik ook nog wel leren, maar ja als ik dan weer zon tank zie oplichten MOET ik die gewoon ff rocket podden en laat ik de andere jets wel weer met rust :P)

Maar die seat switch en free look kan aleen maar weer helpen dus ik heb nog wat te doen...

Steam || Diablo 3

DanielWW2 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:23:
[...]

Ik vind je accuracy ook nog laag voor de F2000. (en ja die van mij is slechter met de F2000 maar ik vind het ding niet zo) Weet je zeker dat je muis perfect ingesteld staat want ik zit eigenlijk meteen on target en ik schiet ook nog op mensen waarbij de meeste denken; ja dag, die raak ik toch niet. :P (oke, ik meestal ook niet helemaal maar ik raak ze wel)

Ik heb dus met mijn soms "nooby" shooting een accuracy van 17% en jij zit op 14.3%. (en waag het niet te beginnen over dat het nu 16.9% is. Stomme LMG's) :+
Het ligt niet aan de muis, ben ik zeker. Maar ben blij met dat percentage, zie niet in wat er mis mee is?
Ik schiet ook veel met F2000 op lange afstand, en dan heb ik wel hitmarkers, maar soms niet genoeg om hem te killen.
Uiteindelijk zijn er ook nog andere factoren. Hier een paar die ik direct kon bedenken:
- als ik het deuntje hoor van het einde van de match, begin ik altijd gelijk een gek te sprayen in de lucht terwijl ik spring. :*) Daardoor gaat m'n accuracy ook wel dalen...
- als ik iemand wil reviven (en jij weet dat ik graag revive :+ ), maar ik weet dat ik kan gekilled worden op de baan naar de teammate, begin ik soms te sprayen in de gevaarlijke richting om suppressive fire te doen, en zo bij de teammate te geraken.

Kan niet echt goed zijn voor mijn accuracy. :9
Dusja, accuracy is nu ook niet zó belangrijk. Dan kijk ik nog altijd liever naar de SPM! En ja, daar heb jij nog een +- 15 puntjes meer... but i'll get there!
Asgaro schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:14:
[...]

Maar ze zijn zo laag omdat ik die wapens enkel heb gebruikt in de eerste maand dat ik BF3 had, dus als ik nog "rooky" was. :) Speel enkel met A-91 en F2000 nu (+ foregrip + silencer)

Top! Ik vroeg ernaar omdat er nogal veel settings zijn waar nog verborgen muisacceleraties zitten en dat is voor mij altijd de meest cruciale factor voor hoge accuracies. De F2000 heb ik na de eerste patch/nerf nauwelijks mee rmee gespeeld, die eerste kogel vliegt nu zo raar dat de TTk flink omhoog gegaan is. Zeker als je het vergelijkt met de Famas (op de kortere afstanden). Allround blijft de M16A3 het naarste wapen in het spel. (ook met oog op de volgende patch kan het geen kwaad om eraan te wennen, vrijwel alle assaults krijgen individuele lichte nerfs behalve de M16. :P)

De M4A1 (ADS/RDS, Foregrip en Silencer) is ook nog wel de moeite om een kans te geven ipv de A-91 trouwens, die recoil is heel eenvoudig te corrigeren ook na de 4e kogel.
Asgaro schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:34:
[...]

Het ligt niet aan de muis, ben ik zeker. Maar ben blij met dat percentage, zie niet in wat er mis mee is?
Ik schiet ook veel met F2000 op lange afstand, en dan heb ik wel hitmarkers, maar soms niet genoeg om hem te killen.
Uiteindelijk zijn er ook nog andere factoren. Hier een paar die ik direct kon bedenken:
- als ik het deuntje hoor van het einde van de match, begin ik altijd gelijk een gek te sprayen in de lucht terwijl ik spring. :*) Daardoor gaat m'n accuracy ook wel dalen...
- als ik iemand wil reviven (en jij weet dat ik graag revive :+ ), maar ik weet dat ik kan gekilled worden op de baan naar de teammate, begin ik soms te sprayen in de gevaarlijke richting om suppressive fire te doen, en zo bij de teammate te geraken.

Kan niet echt goed zijn voor mijn accuracy. :9
Dusja, accuracy is nu ook niet zó belangrijk. Dan kijk ik nog altijd liever naar de SPM! En ja, daar heb jij nog een +- 15 puntjes meer... but i'll get there!
Fair enough en ik ga denk ik weer echt tryhard spelen. De tijd van aankloten met waardeloze wapens is voorbij. Bring it on. 8)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:37:
[...]

Top! Ik vroeg ernaar omdat er nogal veel settings zijn waar nog verborgen muisacceleraties zitten en dat is voor mij altijd de meest cruciale factor voor hoge accuracies. De F2000 heb ik na de eerste patch/nerf nauwelijks mee rmee gespeeld, die eerste kogel vliegt nu zo raar dat de TTk flink omhoog gegaan is. Zeker als je het vergelijkt met de Famas (op de kortere afstanden). Allround blijft de M16A3 het naarste wapen in het spel. (ook met oog op de volgende patch kan het geen kwaad om eraan te wennen, vrijwel alle assaults krijgen individuele lichte nerfs behalve de M16. :P)

De M4A1 (ADS/RDS, Foregrip en Silencer) is ook nog wel de moeite om een kans te geven ipv de A-91 trouwens, die recoil is heel eenvoudig te corrigeren ook na de 4e kogel.
Ja, na de F2000 zou ik de M16A3 verkiezen. En na de A-91, de M4A1. :)
Maar momenteel vind ik de hogere Rate of Fire (bij f2000 en a-91) belangrijker dan mindere recoil (bij m16a3 en m4a1). :)

[ Voor 9% gewijzigd door Asgaro op 21-02-2012 15:46 ]

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:37:
[...]

Ik vind het eigenlijk wel raar dat juist de M16A3 geen nerf krijgt en andere AR's wel. De M416 hoeft van mij geen nerf net zoals de F2000. De FAMAS alleen met de RDS, foregrip, silencer en de AEK mag misschien wel wat meer recoil voor de RPM van 900. En ik had liever een buff gezien van de AK74M en de AK94 want die zijn gewoon waardeloos.

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Asgaro schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:34:
[...]

:+ ghehe zo herkenbaar, ook als ik sta te w8en op voertuigen kan ik het niet laten om te schieten..

[ Voor 8% gewijzigd door Facenoise op 21-02-2012 15:50 ]

ik verwijs iedereen altijd naar de MarkC mouse fix voor windows 7.

http://donewmouseaccel.bl...use-acceleration-fix.html

Zonder deze tool ben ik heel erg slecht in iedere game omdat de muis in windows 7 niet reageerd zoals je het wilt hebben.

het is zeg maar het vinkje RAW input mouse die je volgens mij kan instellen bij BF3.
heel simpel in een paint voorbeeld uitgelegd wat het verschil is tussen de 2 instellingen.
(vooral oude QUAKE spelers weten waar ik het over heb)
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/1zn73vr.png

Links zie je een voorbeeld zonder markC mouse fix (of raw input)
je concentreert je op het zelfde punt, maar je merkt opeens als je opeens stopt dat je een stuk naar links of een stuk naar rechts bent gesprongen. ( test het zelf, want heel veel games hebben hier last van)

Vervolgens installeer ik altijd MarkC(rechts) en doe je precies het zelfde (zelfde object testen en ongeveer de zelfde snelheid gebruiken) ik maak precies dezelfde beweging en kom altijd uit op het punt waar ik ben begonnen.

de muis acceleratie die je uit kan zetten in windows zelf of door RAW input aan te zetten in games, zou dit moeten verhelpen. meestal zal je merken dat dit niet 100% werkt.
simpel weg. muis acceleratie versnelt je muis wanneer je een bepaalde tijd naar links of naar rechts beweegt.
in windows zelf zal je het nouwelijks merken. maar in games is het een wereld van verschil.

met MarkC pas je de registry aan in windows, waardoor de optie echt wordt uitgeschakeld.
installeer het en als het niet werkt voor je, kan je het altijd weer terug zetten.

als ik mijn muis instel bij shooters dan moet ik met een volledige pols beweging 1/2 tot 3/5 rond gedraaid zijn.
alle shooters stel ik zo in en met MarkC merk ik bijna geen verschil tussen het aimen in MW3 als in BF3 of wat dan ook.

DanielWW2 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:46:
[...]

Ik vind het eigenlijk wel raar dat juist de M16A3 geen nerf krijgt en andere AR's wel. De M416 hoeft van mij geen nerf net zoals de F2000. De FAMAS alleen met de RDS, foregrip, silencer en de AEK mag misschien wel wat meer recoil voor de RPM van 900. En ik had liever een buff gezien van de AK74M en de AK94 want die zijn gewoon waardeloos.
Tsja, mij hoor je daarover niet klagen. Die Russische zooi speel ik uit principe niet mee.

Het is met de volgende patch trouwens wel lastig in te schatten hoe alle guns gaan schieten aangezien ze per wapen de effecten van de verschillende accessories gaan aanpassen. Ik geef ze aan de ene kant het voordeel van de twijfel, dat kan heel gaaf worden maar aan de andere kant hou ik mijn hart vast.

Tot nu toe komen vrijwel alle wapennerfs op mij over als reactie op huilerij van mensen die niet zo goed zijn in het spel. Heb zelf bijna nooit het gevoel gehad dat een wapen OP was. Met uitzondering van de MP7 nu, die springt er echt asociaal hard boven uit.

Goede spelers hebben sneller de meest effectieve wapens per map door. Die combinatie van én goed zijn én het optimale wapen maakt dat het voor beginners/mensen die minder goed zijn al heel snel overpowered lijkt. Al die klachten op de battlelog herken ik absoluut niet. De mortar bijvoorbeeld was alleen gevaarlijk als je niet bewoog, is heel makkelijk te counteren en helpen niet mee om objectives te veroveren. Zo kan ik nog wel even doorgaan. De M320 of SPG/SMAW's idem, als je daar vaak door neergaat doe je echt iets fout. Deze wapens zijn zo makkelijk te counteren of te ontwijken.

De wapens worden patch na patch naar mijn gevoel echt steeds meer eenheidsworst. Ik heb liever echt uitgesproken verschillen tussen wapens in verschillende situaties. Logisch dat een FAMAS beduidend beter is dan een L85A2 in Metro, maar op Caspian Border is het al weer een heel ander verhaal. Maar nee, Metro wordt het snelst gespeeld, daar is een bepaald wapen OP in hun ogen en ziedaar de nerf van DICE.

ps. PYKOW goede toevoeging, hier doelde ik ook op. Geeft gierend veel voordeel in shooters :)
Pykow schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:50:
ik verwijs iedereen altijd naar de MarkC mouse fix voor windows 7.

http://donewmouseaccel.bl...use-acceleration-fix.html

Zonder deze tool ben ik heel erg slecht in iedere game omdat de muis in windows 7 niet reageerd zoals je het wilt hebben.

het is zeg maar het vinkje RAW input mouse die je volgens mij kan instellen bij BF3.
heel simpel in een paint voorbeeld uitgelegd wat het verschil is tussen de 2 instellingen.
(vooral oude QUAKE spelers weten waar ik het over heb)
[afbeelding]

Links zie je een voorbeeld zonder markC mouse fix (of raw input)
je concentreert je op het zelfde punt, maar je merkt opeens als je opeens stopt dat je een stuk naar links of een stuk naar rechts bent gesprongen. ( test het zelf, want heel veel games hebben hier last van)

Vervolgens installeer ik altijd MarkC(rechts) en doe je precies het zelfde (zelfde object testen en ongeveer de zelfde snelheid gebruiken) ik maak precies dezelfde beweging en kom altijd uit op het punt waar ik ben begonnen.

de muis acceleratie die je uit kan zetten in windows zelf of door RAW input aan te zetten in games, zou dit moeten verhelpen. meestal zal je merken dat dit niet 100% werkt.
simpel weg. muis acceleratie versnelt je muis wanneer je een bepaalde tijd naar links of naar rechts beweegt.
in windows zelf zal je het nouwelijks merken. maar in games is het een wereld van verschil.

met MarkC pas je de registry aan in windows, waardoor de optie echt wordt uitgeschakeld.
installeer het en als het niet werkt voor je, kan je het altijd weer terug zetten.

als ik mijn muis instel bij shooters dan moet ik met een volledige pols beweging 1/2 tot 3/5 rond gedraaid zijn.
alle shooters stel ik zo in en met MarkC merk ik bijna geen verschil tussen het aimen in MW3 als in BF3 of wat dan ook.
Ik stel mijn muis ook specifiek in. Zo wil ik bij een volledige polsbeweging ongeveer 180° gedraaid staan.
Ik herinner mij dat in BF3 er bij de release een bug was. Hierdoor had je negative mouse acceleration:
Hoe sneller je bewoog met de muis, hoe meer je met snelheidsvertraging te maken kreeg.
Ze hebben dat issue dan gefixt, en ik voelde het verschil: of ik nu een snelle, of een trage polsbeweging deed: ik kwam altijd op de +-180° uit, wat dus goed is.

Dus ik heb niet echt problemen hiermee, maar ga je link toch bookmarken voor als ik is in de experimental mood ben :+

• Cyberwarmacine
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:00:
[...]

Tsja, mij hoor je daarover niet klagen. Die Russische zooi speel ik uit principe niet mee.

Het is met de volgende patch trouwens wel lastig in te schatten hoe alle guns gaan schieten aangezien ze per wapen de effecten van de verschillende accessories gaan aanpassen. Ik geef ze aan de ene kant het voordeel van de twijfel, dat kan heel gaaf worden maar aan de andere kant hou ik mijn hart vast.

Tot nu toe komen vrijwel alle wapennerfs op mij over als reactie op huilerij van mensen die niet zo goed zijn in het spel. Heb zelf bijna nooit het gevoel gehad dat een wapen OP was. Met uitzondering van de MP7 nu, die springt er echt asociaal hard boven uit.

Goede spelers hebben sneller de meest effectieve wapens per map door. Die combinatie van én goed zijn én het optimale wapen maakt dat het voor beginners/mensen die minder goed zijn al heel snel overpowered lijkt. Al die klachten op de battlelog herken ik absoluut niet. De mortar bijvoorbeeld was alleen gevaarlijk als je niet bewoog, is heel makkelijk te counteren en helpen niet mee om objectives te veroveren. Zo kan ik nog wel even doorgaan. De M320 of SPG/SMAW's idem, als je daar vaak door neergaat doe je echt iets fout. Deze wapens zijn zo makkelijk te counteren of te ontwijken.

De wapens worden patch na patch naar mijn gevoel echt steeds meer eenheidsworst. Ik heb liever echt uitgesproken verschillen tussen wapens in verschillende situaties. Logisch dat een FAMAS beduidend beter is dan een L85A2 in Metro, maar op Caspian Border is het al weer een heel ander verhaal. Maar nee, Metro wordt het snelst gespeeld, daar is een bepaald wapen OP in hun ogen en ziedaar de nerf van DICE.

ps. PYKOW goede toevoeging, hier doelde ik ook op. Geeft gierend veel voordeel in shooters :)
Helemaal met je eens! :Y

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

[...]
Niet eens, je wilt niet weten hoe lastig het is om een MCOM de disarmen als iemand er met de mortar op staat te schieten en niemand helpt. Die hielp dus echt mee om objectives te behalen.

Wat betreft de M320 ook oneens, in een map als metro zie en hoor je helemaal niks en ben je gewoon opeens dood, echt heel erg irritant.

Goud is geen geld

• Cyberwarmacine
frankknopers schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:20:
[...]
Wat betreft de M320 ook oneens, in een map als metro zie en hoor je helemaal niks en ben je gewoon opeens dood, echt heel erg irritant.
Nooit last van. Als ik dood ga door een M320 is het soms niet te voorkomen (geen reactietijd meer over) maar zie ik het nog wel aankomen.
Zelfde als dat er opeens iemand met een FAMAS voor je neus staat zeg maar.
[...]

zo heeft iedere wapen wel een voor en nadeel in de game.
M16A3 schiet snel en heeft volgens mij de snelste reload tijd van alle rifles.
AEK-971 is het wapen dat het snelste iemand neerlegt (net zoals de KHK2002) maar je moet lang wachten als je gaat reloaden. volgens mij 3 seconde minimaal.
dus de AEK-971 ga je minder snel gebruiken op kleine maps, omdat je heel snel moet reageren.
ik ben niet zo kapot van de m320. geef mij maar gewoon de medkit, moet de M26 nog een keer testen.

bij de support is de M249 de sterkste LMG op dit moment. na de update zal de M60E4 er wel overheen gaan.
Persoonlijk gebruik ik zelf altijd een PDW wapen of M27 IAR.
op kleine maps gebruik ik ook claymore's en anders gewoon C4.

Als engineer gebruik ik altijd de G36C op wat grotere maps en de A-91 op de kleine maps.
de A-91 schiet gewoon sneller iemand neer.

Recon class speel ik nooit, maar als ik moet kiezen ga ik voor de SKS of de MK11.
op kleine maps plaats ik altijd tugs en op grote maps speel ik met een soflam of MAV.

dit zijn een beetje mijn voorkeuren, waar ik zelf ookn iet altijd aan hou ;)

• Cyberwarmacine
Pykow schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:33:
[...]
bij de support is de M249 de sterkste LMG op dit moment. na de update zal de M60E4 er wel overheen gaan.
Waarom denk je dat de M60 beter zal worden? Tot nu toe zijn er (volgens mij) nog geen veranderingen op het gebied van RoF bekend mijn inziens toch het grootste probleem van dat kreng is. Zelfs als de damage naar 34 gaat zal de TTK nog slechter zijn dan dat van de M249.

Soms zijn mensen echt vermakelijk dom. :P (de meeste geloven het nog ook)

Voor assault is de M16A3 voor mij echt de standaard keuze in clanwars, het wapen dat het meeste gebruikt wordt en allround ook het beste presteert. De M416 zou ik daarna kiezen maar enkel omdat het switchen naar de Russische variant vervelend is als je de M16A3 kiest. Waarom je de F2000 zou kiezen snap ik echt niet, dat wapen is zeker minder dan de M16A3 en de AEK-971.

Zelfde met de M4A1 voor de engineer, ook het beste allround wapen om te gebruiken. De A-91 heeft een te hoge horizontal spread en een veel te trage reload. G36C is net wat slechter dan de M4A1 met betrekking tot spread.

Vraag me af waarom jullie andere wapens kiezen, zit ik dan aan verouderde stats te denken of is het persoonlijke voorkeur? De M16A3 en de M4A1 kies ik ook altijd als ik echt wil presteren en het echt lastig is te winnen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Cyberwarmacine
Tsurany schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:40:
Voor assault is de M16A3 voor mij echt de standaard keuze in clanwars, het wapen dat het meeste gebruikt wordt en allround ook het beste presteert. De M416 zou ik daarna kiezen maar enkel omdat het switchen naar de Russische variant vervelend is als je de M16A3 kiest. Waarom je de F2000 zou kiezen snap ik echt niet, dat wapen is zeker minder dan de M16A3 en de AEK-971.
F2000 heeft een erg goede hip fire accuracy/spread... Maar dat is het ook wel een beetje volgens mij.

Edit: zelfde geld volgens mij voor de A-91 en de rest van de bullpups?

[ Voor 5% gewijzigd door Cyberwarmacine op 21-02-2012 16:43 ]

Zelfde met de M4A1 voor de engineer, ook het beste allround wapen om te gebruiken. De A-91 heeft een te hoge horizontal spread en een veel te trage reload. G36C is net wat slechter dan de M4A1 met betrekking tot spread.

Vraag me af waarom jullie andere wapens kiezen, zit ik dan aan verouderde stats te denken of is het persoonlijke voorkeur? De M16A3 en de M4A1 kies ik ook altijd als ik echt wil presteren en het echt lastig is te winnen.
Voor mij is het de uitdaging en om het interessant en vers te houden.
Ik kan met gemak de M4A1 en de M16A3 blijven gebruiken maar op een gegeven moment word het saai en dan verlies ik mijn focus en ga ik slechter spelen. Juist door van wapens te wisselen blijf ik scherp met meerdere wapens en als het nodig is dan pak ik de M16A3 en richt ik een slachting aan. :P

frankknopers schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:20:
[...]

Niet eens, je wilt niet weten hoe lastig het is om een MCOM de disarmen als iemand er met de mortar op staat te schieten en niemand helpt. Die hielp dus echt mee om objectives te behalen.

Natuurlijk weet ik dat wel, ik weet ook dat het een kwestie is van de Support class uitzoeken en counter-mortarren zodra je een mortar op de minimap ziet. Net zolang tot ze er flauw van worden, dat zijn gewoon gratis kills. Als diegene met een mortar bezig is, is hij in elk geval niet de MCOM aan het armen/defenden, bovendien heb je genoeg tijd om te armen aangezien de mortar niet meer 1 hit=kill is.

Als je in Metro gespot bent dat je in een hoekje zit kan je verwachten dat er een M320 komt. Idem voor het feit dat vrijwel altijd 80% van het aanvallende team die bij de MCOMS bij de ticket office altijd de rechter trap pakt. Sorry, maar daar kan je gewoon M320's verwachten, das een suicide trap. Wil je dan dat de verdedigers 8 man neerschieten met een gewone rifle? Pak een gewone roltrap en die m320 is eenvoudig te ontwijken. 1 vs 1 is een rifle gewoon vele malen beter in relatief open veld dan een m320, dat kan je wel een keer verliezen, maar met creatief springen zal je dat op de lange termijn altijd winnen.

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 23:33
heb de pret weer teruggevonden in de metro map.
speel metro alleen nog in hardcore / rush :)

Verwijderd

DanielWW2 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:39:
[video]

Wat is je punt, ik ben niet mee :?
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:47:
[...]

Wat is je punt, ik ben niet mee :?
Dat mensen in de comments en masse geloven dat je BF3 op ultra kan spelen met een GTX8800. :F

Verwijderd

DanielWW2 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:49:
[...]

Dat mensen in de comments en masse geloven dat je BF3 op ultra kan spelen met een GTX8800. :F
Oh, dat.
Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/126/314/3cd8a33a.png?1306264975

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Waarom is er nou he-le-maal niemand op GoT #1? Dan ga ik daar wel lekker in mn eentje trollen.
kristan schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:07:
Waarom is er nou he-le-maal niemand op GoT #1? Dan ga ik daar wel lekker in mn eentje trollen.
1 is voor suckers. 2 is de beste. :P

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

DanielWW2 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:13:
[...]

1 is voor suckers. 2 is de beste. :P
Met b2k zeker ;(
Die moet je echt kopen. ;)

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Ik weet het ;(
Ik loop nu lekker met de heli te oefenen.

ALSJEBLIEFT IEMAND JOIN!
DanielWW2 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:49:
[...]

het is juist wel mogelijk volgens mij.
in Triple-sli kan je ultra settings spelen op een 720P resolutie ;)

Back to the point.
wat is er zo leuk aan Metro map?
en trouwens, waarom maken we van server 1 geen B2K Conquest map van, we zijn nu paar maanden verder en ik verwacht dat iedereen wel de map pack heeft op dit moment.
je hebt dan wat meer variatie op de server.

vindt het zo jammer dat de standaard BF3 maps niet altijd leuk zijn om te spelen.
hieronder mijn lijstje met maps van slecht naar goed.

Operation Métro ( heeft geen uitleg nodig)
Seine crossing
tehran highway
Grand bazaar
Maps die hier boven staan zijn nog al CoD maps. te veel choke points met 64 man is het niet leuk om te spelen. Grand Bazaar is nog leuk als je met 32 man speelt of minder

Damavand Peak
Wake island
2 maps die bij een goede balance leuk te spelen zijn, maar als je in een iets mindere team zit, is de fun er heel snel vanaf. bij. wie het middelste punt heeft, heeft standaard gewonnen

Noshar canals
Gulf of Oman
Sharqi Peninsula

Beetje het zelfde verhaal hierboven, maar als je nog in een goede squad zit, heb je eigenlijk nergens last van.

Caspian border
Kharg island
Operation firestorm
Strike at Karkland

Stuk voor stuk leuke maps

4 van de 9 vanilla maps zijn leuk om te spelen
4 van de 5 B2K maps zijn leuk om te spelen.

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Laat maar zitten ;(

VOLGENS MIJ IS ER IEMAND!

Ja hoor! Maksman heet hij!

Toen zat ik weer in het andere team, mag ik weer alles opnieuw cappen!

Ennn hij is weer weg...

[ Voor 106% gewijzigd door StrongArmLance op 21-02-2012 17:23 ]

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:21
serieus wtff, ben aan het proberen om een beetje redelijk jet te kunnen vliegen (ging nniet zo goed stond 5-10).
Zitten er de hele tijd 2 jets achter me aan omdat ik de enigste van ons team was die in een jet zat.
Opeens wordt ik gekicked wegens "the use of M320/RPG/SMAW" serieus??

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
DanielWW2 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:39:
[video]

Waarom is de multiplayer niet zo mooi als dit?? 8)7

• codex

codex

Ik vind juist Caspian Border de minste map van allemaal. Metro is wel boring inderdaad, al is het soms wel leuk om even hersenloos te raggen. Inderdaad, nogal COD style. Ik vind Grand Bazaar en Kharg Island de leukste maps tot dusver. Grand Bazaar vanwege de infantry actie en Kharg Island om te vliegen.

Overigens, de link naar die MarkC Mouseacceleration Fix is dood, heeft iemand dat register bestandje nog ergens?

Hangt er van af op welke factoren je wilt vergelijken hé:
- M16A3 vs F2000 op vlak van Rate of Fire: daar wint F2000 en ben je dus in het voorbeeld in close combat.
- AEK-971 vs F2000 op vlak van Reload time: daar wint F2000 + de ietsje lagere Rate of Fire bij F2000 zorgt ook dat je minder snel moet reloaden.

M16A3 is zeker en vast bij de top wapens in BF3. Maar ik denk niet dat je het als ultieme top wapen kunt aanduiden. En gelukkig maar: anders liep iedereen met éénzelfde, beste, wapen rond en dat is zeker geen fun.
Het is gewoon een combinatie van wat jijzelf belangrijker vindt (kan je leven met meer recoil? kan je leven met hogere reload time? etc) + kijken naar de stats. :)

Fout: De AEK-971 is zeker beter dan de F2000. Beter: de AEK-971 is voor jou beter dan de F2000 ;)
Ik faal met de AEK-971 omdat ik met goed geluk 2 enemies met 1 clip kan killen. Meestal is het maar 1 enemy per clip. Dan nog de langere reload time en ik geraak gefrustreerd als ik de enemy achter hoekje zie weglopen.
Asgaro schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:31:
[...]

- M16A3 vs F2000 op vlak van Rate of Fire: daar wint F2000 en ben je dus in het voorbeeld in close combat.
- AEK-971 vs F2000 op vlak van Reload time: daar wint F2000 + de ietsje lagere Rate of Fire bij F2000 zorgt ook dat je minder snel moet reloaden.

M16A3 is zeker en vast bij de top wapens in BF3. Maar ik denk niet dat je het als ultieme top wapen kunt aanduiden. En gelukkig maar: anders liep iedereen met éénzelfde, beste, wapen rond en dat is zeker geen fun.
Het is gewoon een combinatie van wat jijzelf belangrijker vindt (kan je leven met meer recoil? kan je leven met hogere reload time? etc) + kijken naar de stats. :)

Fout: De AEK-971 is zeker beter dan de F2000. Beter: de AEK-971 is voor jou beter dan de F2000 ;)
Ik faal met de AEK-971 omdat ik met goed geluk 2 enemies met 1 clip kan killen. Meestal is het maar 1 enemy per clip. Dan nog de langere reload time en ik geraak gefrustreerd als ik de enemy achter hoekje zie weglopen.
de AEK-971 heeft minder bullets nodig om iemand neer te leggen. op basis daarvan deze sterker dan de F2000. De reload time is wat hoger dan de F2000 maar dat verschil is volgens mij 0.5 seconde.
de F2000 heeft veel meer recoil dan de AEK-971, waardoor je meer accuraat schiet.
Dus de RPM en minder recoil maakt de AEK-971 sterker dan de F2000.
als je echt naar de stats gaat kijken dan komt de M16A3 het beste uit de kast :P
1.8 seconde reload time, goede rate of fire. weinig recoil.
alle assault wapens doen even veel damage, max 20 , min 17 DMG.
1 glitch. een Suppresser op een M16A3 heeft geen effect. je blijft zichtbaar op de mini map ;) daarom speel ik gewoon met Flash Supp ;) val je iets minder op tussen de bosjes.
reemprive schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:30:
[...]

Ik vind juist Caspian Border de minste map van allemaal. Metro is wel boring inderdaad, al is het soms wel leuk om even hersenloos te raggen. Inderdaad, nogal COD style. Ik vind Grand Bazaar en Kharg Island de leukste maps tot dusver. Grand Bazaar vanwege de infantry actie en Kharg Island om te vliegen.

Overigens, de link naar die MarkC Mouseacceleration Fix is dood, heeft iemand dat register bestandje nog ergens?
http://www.gamefront.com/...rkC_Windows7_MouseFix.zip
deze werkt. ik heb hem hier net gedownload.

[ Voor 59% gewijzigd door Pykow op 21-02-2012 17:54 ]

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11 23:22
Tsjah welke map je leuk vind is natuurlijk heel persoonlijk en hangt ook erg af van wat je speelt, conq/rush/tdm/etc. Ik speel eigenlijk exclusief 32p conquest small, voor mij hebben de meeste maps wel hun eigen charme. Alleen Metro (hoeft idd geen uitleg) en Tehran Highway is insta quit voor mij meestal. B2K heb ik wel, nog niet echt gespeeld alleen, moet nog een leuke NL server vinden met een goede roulatie en instellingen.
Verder kan ik me wel vinden in jouw lijstje, maar iemand die graag rush of tdm speelt heeft misschien andere gedachten.

• codex

codex

Wat vreemd ik krijg deze melding:
The file you are looking for seems to be unavailable at the moment. Please come back later.

Edit:
Mocht iemand anders hier last van hebben, alternatieve link: http://www.NetcodeSource....rkC_Windows7_MouseFix.zip

[ Voor 15% gewijzigd door codex op 21-02-2012 17:58 ]

shenr schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:45:
Tsjah welke map je leuk vind is natuurlijk heel persoonlijk en hangt ook erg af van wat je speelt, conq/rush/tdm/etc. Ik speel eigenlijk exclusief 32p conquest small, voor mij hebben de meeste maps wel hun eigen charme. Alleen Metro (hoeft idd geen uitleg) en Tehran Highway is insta quit voor mij meestal. B2K heb ik wel, nog niet echt gespeeld alleen, moet nog een leuke NL server vinden met een goede roulatie en instellingen.
Verder kan ik me wel vinden in jouw lijstje, maar iemand die graag rush of tdm speelt heeft misschien andere gedachten.
dat weet ik wel zeker. want Grand bazaar is een goede SDM,TDM,RUSH map. maar in CQ is het een stuk minder leuk.
mijn lijstje gaat ook over 64p Conquest mode zoals op GoT server #1.

Pykow schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:33:
[...]

de AEK-971 heeft minder bullets nodig om iemand neer te leggen. op basis daarvan deze sterker dan de F2000. De reload time is wat hoger dan de F2000 maar dat verschil is volgens mij 0.5 seconde.
de F2000 heeft veel meer recoil dan de AEK-971, waardoor je meer accuraat schiet.
Dus de RPM en minder recoil maakt de AEK-971 sterker dan de F2000.
als je echt naar de stats gaat kijken dan komt de M16A3 het beste uit de kast :P
1.8 seconde reload time, goede rate of fire. weinig recoil.
alle assault wapens doen even veel damage, max 20 , min 17 DMG.
1 glitch. een Suppresser op een M16A3 heeft geen effect. je blijft zichtbaar op de mini map ;) daarom speel ik gewoon met Flash Supp ;) val je iets minder op tussen de bosjes.
- de F2000 heeft veel meer recoil dan de AEK-971
Heeft de AEK-971 niet meer recoil dan de F2000?

- de AEK-971 heeft minder bullets nodig om iemand neer te leggen.
Bullets konden dacht ik niet in damage verschillen t.o.v. het wapen? DICE wou dat niet meer, en daarom heb je geen Magnum Ammo perk zoals je in BFBC2 had.
Ik veronderstel dat je bedoelt dat je sneller iemand killt? Dat klopt inderdaad, want de rate of fire (of RPM zoals je zegt) is bij AEK-971 hoger.

Maar dan kan je terug een nuance maken: wat ben je met een snellere Time To Kill als je er niet in slaagt de enemy te raken? :+
Als ik de recoil niet kan bedwingen van de aek-971 op langere afstand, dan heeft het niet echt nut dat ik dat wapen neem. En kies ik dus terug de f2000, die een soort van "gulden middenweg" voor me biedt.
Dus we zijn terug bij af: iedereen heeft zijn eigen voorkeur. :*)
Heavy barrel, moar damage!!!
Asgaro schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:31:
De M16A3 is op long range beter, de AEK-971 is nauwkeuriger en schiet sneller dus is daar beter, enkel reload time is wat jammer. Het argument dat een hogere RoF zorgt dat je sneller moet reloaden is onjuist. Het zorgt er voor dat je magazijn sneller leeg is en met een leeg magazijn moet je reloaden. Echter je hebt nog steeds even veel kogels dus kan net zo veel acties uitvoeren tot je moet reloaden.
Groot voordeel is dat zeker de helft van de spelers zich niet interesseert in zaken zoals wapen stats en gewoon kiest wat er mooi uit ziet op het plaatje of leuk klinkt.
Niet mee eens, de AEK-971 is op alle stats behalve reload time beter. En reload time enkel wanneer leeg en dan slechts 0,12 seconden. Horizontal spread is de F2000 wel in het voordeel met 0,05 maar de vertical is 0,1 hoger en dat merk je sneller.
Dan ligt het eerder aan jou manier van schieten vrees ik aangezien de stats geen aanleiding geven om te doen denken dat je met de AEK-971 minder kan killen. De reload time zal je echt niet merken hoor.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 13:21

ronalddus

Buffalo77

Als je 3-5 kogels per burst schiet met de M16A3 is deze echt heel accuraat op alle afstanden. Als je dit goed oefent is het echt een beest. De AEK en de F2000 zijn wel goed in de automatische stand, dus voor <35m

Buffalo77 | Pokemon Unite

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:07
[...]

[...]
Bron? Volgens mij werkt de suppressor op de M16A3 prima..

• AdmiralSnipe
Wat loopt iedereen nou te b!tchen over welk wapen het "beste" is.
Je komt er pas achter wat voor jou het beste wapen is door verschillende wapens uit te testen.
Eerst (nog voordat hij generfed werd) liepen heel veel spelers lyrisch te doen over de F2000, maar ik kon er niet goed mee overweg.
Vervolgens hoor je mensen zeggen dat de AEK veel te hoge spread heeft waardoor je op een afstand verder dan 15 meter niks meer raakt.
Dit gevoel heb ik dus totaal niet, ik heb vaak genoeg dat ik met de AEK van een aardige afstand iemand kill.

moraal van dit verhaal: Er is geen "beste" wapen (statistieken zeggen niet alles), de een zal de spread van de AEK beter kunnen bedwingen terwijl de ander de recoil van bijv. de F2000 de baas kan zijn.

Als ik terug BF3 begin te gamen, zal ik direct de AEK-971 nog eens proberen.

Feit is dat mijn accuracy daar slechts 12.26% is, en dat is mijn laagste percentage van alle wapens. (Dit kan niet komen doordat ik toen nog in de "rooky" periode zat (zie eerdere post van me) want dit wapen unlock je relatief laat)
Ik zal met een objectieve kijk het wapen eens hanteren >:)
Btw, is eender welke scope goed daar? Ik prefereer een 3.4x scope.

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Asgaro schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:26:

Feit is dat mijn accuracy daar slechts 12.26% is, en dat is mijn laagste percentage van alle wapens. (Dit kan niet komen doordat ik toen nog in de "rooky" periode zat (zie eerdere post van me) want dit wapen unlock je relatief laat)
Ik speel met veel guns zonder scope :$
Vind ik opzich ook wel fijn spelen, meer arrucy en snellere draai.

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Tsurany schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:14:
[...]

Heavy barrel, moar damage!!!
Ook uit de Achterhoek Tsurany? :) ;)

Steam || Diablo 3

Grimmie187 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:22:
[...]

Bron? Volgens mij werkt de suppressor op de M16A3 prima..
paar paginas terug op dit forum was een support guide gemaakt over de stats van de weapons.
die zelfde persoon, heeft er ook 1 gemaakt voor assault waarbij hij aangaf dat de suppreser geen effect heeft.

Heavy barrel gebruik ik nooit wegens de recoil. op wat kleine maps maakt het niet zoveel uit, maar op afstand ga ik het wapen niet verslechteren.

Tsurany schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:14:
[...]

De M16A3 is op long range beter, de AEK-971 is nauwkeuriger en schiet sneller dus is daar beter, enkel reload time is wat jammer. Het argument dat een hogere RoF zorgt dat je sneller moet reloaden is onjuist. Het zorgt er voor dat je magazijn sneller leeg is en met een leeg magazijn moet je reloaden. Echter je hebt nog steeds even veel kogels dus kan net zo veel acties uitvoeren tot je moet reloaden.
Klopt.
Maar er is een nadeel aan die hogere RoF bij aek-971: Stel dat je X aantal (milli)seconden off-target aan het schieten bent: dan zal je in die tijd meer bullets verspillen dan je met de f2000 zou gedaan hebben. Lijkt me ook belangrijke factor. En net daardoor lijkt het dat ik sneller moet reloaden.

Maar hierop zou jij als tegenargument kunnen gebruiken dat f2000 sowieso al minder nauwkeurig is (kijkend naar de grafiekjes). Dat klopt, en welke van de twee nu opweegt tegenover het andere, is toch wel voor iedereen verschillend. Voor mijn gevoel is de f2000 meer een beest dan de aek-971. Ik kan er ook niet aan doen. :9
Niet mee eens, de AEK-971 is op alle stats behalve reload time beter. En reload time enkel wanneer leeg en dan slechts 0,12 seconden. Horizontal spread is de F2000 wel in het voordeel met 0,05 maar de vertical is 0,1 hoger en dat merk je sneller.
"Beter" is ook subjectief he. Een hogere RoF: sommigen mensen vinden dat een voordeel, anderen een nadeel.
Op vlak van andere stats: ik ga me er nog is in verdiepen.
Dan ligt het eerder aan jou manier van schieten vrees ik aangezien de stats geen aanleiding geven om te doen denken dat je met de AEK-971 minder kan killen. De reload time zal je echt niet merken hoor.
Ja, het ligt aan de persoon zelf. Stats zijn geen uitsluitend middel om te bepalen welk wapen beter is. Het wapen is een ding, de persoon die het hanteert is een gans ander ding.
En daarom lijkt
Fout: De AEK-971 is zeker beter dan de F2000. Beter: de AEK-971 is voor jou beter dan de F2000
toch nog te kloppen. :)

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 20:33

zAo

GPLv2 Fanboy

AdmiralSnipe schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:24:

moraal van dit verhaal: Er is geen "beste" wapen (statistieken zeggen niet alles), de een zal de spread van de AEK beter kunnen bedwingen terwijl de ander de recoil van bijv. de F2000 de baas kan zijn.
Dat vind ik nou juist een van de sterkste punten van BF3; veel guns, die vrijwel allemaal voor langere tijd bruikbaar zijn en dus voor elk wat wils.

Soms ga ik met andere guns lopen om wat unlocks te krijgen, soms met de gun die me op dat moment het beste ligt. Dat laatste verandert trouwens ook wel eens; eerst waren het de LMG's, toen de G36C, tegenwoordig is het de F2000 of de FAMAS. Mooi toch?

Alleen die USAS met frags; dat mogen ze er van mij uithalen. Ik heb er veel mee gespeeld, maar de lol is er behoorlijk vanaf.
True that!

/me glundert naar z'n F2000 en fluistert: "My Preciousss..."

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:07
Pykow schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:37:
[...]

paar paginas terug op dit forum was een support guide gemaakt over de stats van de weapons.
die zelfde persoon, heeft er ook 1 gemaakt voor assault waarbij hij aangaf dat de suppreser geen effect heeft.

Heavy barrel gebruik ik nooit wegens de recoil. op wat kleine maps maakt het niet zoveel uit, maar op afstand ga ik het wapen niet verslechteren.
Hm, ik zal het vanavond even gaan testen met een vriend. Ik weet vrij zeker dat de suppressor wel werkt, maar ik kan het natuurlijk mis hebben. Will report back 2nite!

• AdmiralSnipe

Met de AEK zou ik zowel zonder scope (ironsight) als de kobra proberen.
AEK heeft een van de beste ironsights naar mijn mening en de kobra werkt ook erg lekker op de AEK omdat de 3 streepjes hier net wat kleiner zijn dan op de meeste andere wapens (wss zit de scope wat meer naar voren), waardoor je makkelijker kunt richten (ook op grotere afstanden).

Verwijderd

Sinds ik die PKP Pecheneg onder de knie hebt gekregen kan ik eigenlijk niet meer zonder die gun,genoeg ammo 2 x 200 >:) , en heb ondekt dat die ook op wat verre afstand super schiet blijf ik bij dit machtig wapen.
Past ook meer bij mij lekker knallen maar ook wat ik geleerd heb gedoseerd schieten geeft mij die voldoening die ik ermee zoek.> 1 826 kills <
Als Assault heb ik weer die P90 ontdekt omdat zeer snel ermee kan reageren , de F2000 is wel wat completer met wat je erbij kan gebruiken.
Het snipperen...........nou voor echt snippe nee daar voor gebruik ik hem niet , ik ga daar ergens niet in een ronde liggen om wat kills te maken daar heb ik het geduld niet voor maar die M39 Enhanced Marksman Rifle (EMR)is ook heerlijk in drukke maps te gebruiken.
/
Aangezien ik commetaar kreeg hier niet over toetsenborden te beginnen en een topic daar waar het hoord ahemm heb ik dat maar gedaan maar ja daar gaat het absoluut niet snel met beantwoorden op mn vragen :?
http://gathering.tweakers...message/37717896#37717896
Daarom hier een link erna toe. ;)
Nou zeg open ik een topic erover word die gelijk gesloten zonder dat erop gereageert kon worden door de Moderator, nu weet ik het ook niet meer :X :?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2012 19:08 ]

Dat betwijfel ik ten zeerste. In BF3 zijn er wapens die op elk punt beter zijn dan de alternatieven, dan is het niet langer een kwestie van een bepaalde eigenschap prefereren. Ik denk dat je kan stellen dat de M16A3 het meest nauwkeurige wapen is maar de AEK-971 in echte close combat het beste kan zijn.
Altijd de Kobra, welk wapen je ook pakt (uitgezonderd snipers). De beste scope op mee te spelen en overzicht te houden. Het is een scope zonder zoom waardoor je de omgeving in de gaten kan houden en door de sight zit er geen rode punt of ijzeren streep voor je target, je kan je target zien doordat de indicatoren om de target heen zullen zitten.
Grimmie187 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:50:
Hm, ik zal het vanavond even gaan testen met een vriend. Ik weet vrij zeker dat de suppressor wel werkt, maar ik kan het natuurlijk mis hebben. Will report back 2nite!
Was een bug in een oude versie, patch heeft dat gefixt. Waren een aantal wapens waar dat voor gold. Door de bug werkte de silencer niet in het hiden van de minimap. Dat is in de laatste grote patch gefixt.
Asgaro schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:39:
Klopt.
Maar er is een nadeel aan die hogere RoF bij aek-971: Stel dat je X aantal (milli)seconden off-target aan het schieten bent: dan zal je in die tijd meer bullets verspillen dan je met de f2000 zou gedaan hebben. Lijkt me ook belangrijke factor. En net daardoor lijkt het dat ik sneller moet reloaden.
Niet off-target schieten ;) Die hogere RoF is erg marginaal, wellicht dat 1 of 2 kogels meer naast gaan als je er naast mikt maar dan is het een kwestie van niet missen. Als je raak schiet komen de kogels sneller aan en is de TTK lager.
Maar hierop zou jij als tegenargument kunnen gebruiken dat f2000 sowieso al minder nauwkeurig is (kijkend naar de grafiekjes). Dat klopt, en welke van de twee nu opweegt tegenover het andere, is toch wel voor iedereen verschillend. Voor mijn gevoel is de f2000 meer een beest dan de aek-971. Ik kan er ook niet aan doen. :9
Wat dat betreft vraag ik me af hoeveel waarde je aan gevoel moet hechten aangezien je wapens nooit in een 100% objectief scenario kan testen in een game. Echter de statistieken zijn wel 100% objectief aangezien de engine die voor elk wapen hetzelfde toepast. Gevoel hangt compleet af van de tegenstander. Als jij straks op een noob server speelt en met de FAMAS veel kills maakt kan jij dit aan de FAMAS toewijden terwijl dat niet terecht zou zijn. Zelfde geld voor de M16A3, als je tegen betere spelers speelt kan je het wapen niks vinden terwijl dat niet de schuldige is. Gevoel is heel lastig om echt wat mee te doen omdat de omstandigheden zo verschillen.
Ja, het ligt aan de persoon zelf. Stats zijn geen uitsluitend middel om te bepalen welk wapen beter is. Het wapen is een ding, de persoon die het hanteert is een gans ander ding.
En daarom lijkt
[...]
toch nog te kloppen. :)
Dat vraag ik me in BF3 af, er zijn namelijk wapens die op vrijwel elk punt beter zijn dan de andere wapens in die klasse. Dan vraag ik me af of het echt aan de persoon ligt of bepaalde wapens gewoon echt als 'beste' gezien kunnen worden.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:01:
Aangezien ik commetaar kreeg hier niet over toetsenborden te beginnen en een topic daar waar het hoord ahemm heb ik dat maar gedaan maar ja daar gaat het absoluut niet snel met beantwoorden op mn vragen :?
Nou zeg open ik een topic erover word die gelijk gesloten zonder dat erop gereageert kon worden door de Moderator, nu weet ik het ook niet meer :X :?
Ik weet het wel, doen wat de moderator zegt. Er is volgens hem genoeg ervaring te vinden en de vragen die jij stelt kan je zelf ook beantwoorden door op internet te zoeken en de fabrikanten te contacteren.
Gathering of Tweakers is gewoon geen persoonlijke helpdesk. Dan kan je beter naar fora zoals Gamer.nl of Hardware.info gaan.

[ Voor 84% gewijzigd door Tsurany op 21-02-2012 19:25 ]

Edit: dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Tsurany op 21-02-2012 19:16 ]

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-11 16:40
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:01:

Laten we eens beginnen waarom bijna niemand je antwoord zal gaan geven:
1) Je gebruikt (bijna) geen interpunctie en je maakt vreselijk veel typfouten wat ongelooflijk irritant is om te lezen.
2) Je wil het ook gewoon niet leren. De mod heeft je al verteld wat je kan doen en jij gaat hier in een topic dat NIET over toetsenborden gaat toch nog doordrammen.
3) Je loopt, zoals ik hierboven al zei, te spammen. Ga eens goed zoeken dmv de zoekfunctie van dit forum ipv altijd maar hulp te vragen. En als je vraag niet beantwoord wordt, ga je die vraag stellen in een geschikt topic.

Nogmaals: Dit topic gaat over BF3. Niet over toestenborden.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

CommanderRoot is nu ook bij mij langs geweest xD vinnut wel geinig :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Verwijderd

Je doet je naam eer aan > Afzeik-koning.<
Het ging mij juist om die 2 borden of er iemand ervaring mee had en JA zo als die Moderator naar voren bracht om eens over te lezen ....dat heb ik wel gedaan ,ik weet ongeveer wat er mogelijk is met die borden maar NIET de ervaringen van die gene die al die borden gebruiken voor te game.
En daar gaat het juist om.
Ik doe mijn best zo goed mogelijk te schrijven omdat ik weet dat ik Dyslectisch ben.
Dat de Moderator dit 1 2 3 niet weet kan ik inkomen maar hier heb dat meermale naar voren gebracht.
De moderator geeft aan dat er op GoT genoeg ervaringen te vinden zijn.

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:05
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:34:
Je doet je naam eer aan > Afzeik-koning.<
Het ging mij juist om die 2 borden of er iemand ervaring mee had en JA zo als die Moderator naar voren bracht om eens over te lezen ....dat heb ik wel gedaan ,ik weet ongeveer wat er mogelijk is met die borden maar NIET de ervaringen van die gene die al die borden gebruiken voor te game.
En daar gaat het juist om.
Ik doe mijn best zo goed mogelijk te schrijven omdat ik weet dat ik Dyslectisch ben.
Dat de Moderator dit 1 2 3 niet weet kan ik inkomen maar hier heb dat meermale naar voren gebracht.
Gewoon google gebruiken tekst "keyboard review" krijg je genoeg hits en leesvoer en mechanisch of niet dat is altijd persoonlijk en met een kleine aanvulling pro gamer is 99% mechanisch. Ik HAAT dat klik geluid.

Eneh veel verkocht gamers keyboard logitech G15 kan je windows key uitzetten met schuifje.

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Ik ben zelf nu al meer dan 1100 kills lang aan het killen met de f2000,
even kijken:
1140 kills, 15.4% accuracy, ik schiet soms ook in het wilde weg hoor, gewoon om te laten zien dat ik er ben, wachten, omlopen en backreapen.

15h 29m

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik vraag me echt vaak af of mensen die Rush spelen wel weten waar ze mee bezig zijn. Net weer het zoveelste team dat ligt te snipen terwijl ze moeten aanvallen. Ik telde 12 recons en 3 waren aan het mortieren.

Schreeuwen in de chat heeft geen zin want dat bestaat niet in hun wereld volgens mij.

Met 12 snipers neem je dan wel aan dat ze de MCOM kunnen verdedigen zodra ik deze ge-armed heb. Nou nee, zelfs dat kunnen ze niet.

Ik snap niet dat mensen nog gaan snipen terwijl hun k/d zwaar negatief is en er bijna geen punten mee zijn binnen te slepen...

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

rickyy schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:56:
Ik vraag me echt vaak af of mensen die Rush spelen wel weten waar ze mee bezig zijn. Net weer het zoveelste team dat ligt te snipen terwijl ze moeten aanvallen. Ik telde 12 recons en 3 waren aan het mortieren.

Schreeuwen in de chat heeft geen zin want dat bestaat niet in hun wereld volgens mij.

Met 12 snipers neem je dan wel aan dat ze de MCOM kunnen verdedigen zodra ik deze ge-armed heb. Nou nee, zelfs dat kunnen ze niet.

Ik snap niet dat mensen nog gaan snipen terwijl hun k/d zwaar negatief is en er bijna geen punten mee zijn binnen te slepen...
Ik heb nooit gesnapt wat er leuk is aan snipen door op een heuvel op je buik te liggen.

Gamen op zich is al een ontzettend luie hobby. Maar nu heb je ook nog eens mensen die zelfs dat niet genoeg vinden, en dus in-game lui willen zijn. |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 21-02-2012 20:04 ]

• AdmiralSnipe
Asgaro schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:03:
[...]

Ik heb nooit gesnapt wat er leuk is aan snipen door op een heuvel op je buik te liggen.

Gamen op zich is al een ontzettend luie hobby. Maar nu heb je ook nog eens mensen die zelfs dat niet genoeg vinden, en dus in-game lui willen zijn. |:(
Wie zegt dat alle Snipers lui zijn?? :o

~edit: oh jij...

Pagina: 1 ... 99 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.